Sotul Madalinei Manole: Avea niste stari ciudate, voia sa ne vegheze din alta parte

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 20 iulie 2010, 20:42 Actualitate | Esenţial


Madalina Manole
Foto: madalinamanole.ro
Petru Mircea, sotul Madalinei Manole, a declarat, marti, la "Stirile Pro TV", ca sotia sa "gandea foarte limpede", insa "avea niste stari ciudate, ce apareau in mijlocul saptamanii brusc si se stingeau usor usor", ea spunand ca simte ca trebuie sa-si vegheze familia "din alta parte", transmite Mediafax.

In primul interviu acordat dupa moartea Madalinei Manole, Petru Mircea a vorbit, marti, intr-o editie speciala a "Stirilor Pro TV", despre drama care i-a lovit familia. Fiind intervievat de Catalin Radu Tanase, Petru Mircea a spus, indurerat si de multe ori plangand, ca a trecut prin momente foarte grele in ultimele doua luni.
  • "Am fost singurul om care i-a putut patrunde si in suflet. Asa se intampla cu suflete pereche", a spus Petru Mircea, precizand ca "adevarul va iesi la lumina si lumea, probabil, va intelege perfect ce s-a intamplat in sufletul ei", insa Magduta (Madalina Manole, n.r.) nu si-ar dori sa vorbeasca el foarte mult despre aceste lucruri in momentul de fata. El a mai spus ca "gura lumii se grabeste". "Sunt multe guri care vorbesc prostii si spun pe ele minciuni urate", a spus el.
Petru Mircea a mai spus ca el are doar banuieli despre ce s-a intamplat:
  • "Acum vad limpede ca Magda a fost un inger pe pamant". "Doar cine a fost prin preajma noastra de doua luni incoace stie ce am facut si cat am suferit", a mai spus el.
Raspunzand unei intrebari referitoare la motivul care a facut-o pe Madalina Manole sa se sinucida, Petru Mircea a raspuns: "O anumita neimplinire". El a mai spus ca Madalina Manole avea "niste stari ciudate", din care isi revenea de fiecare data.
  • "Cam la trei zile se stingea toata starea asta. Avea niste stari ciudate ce apareau in mijlocul saptamanii, brusc, se stingeau usor usor si era acelasi suflet cald si zambitor si intelegator. Spunea mereu ca vede toata dragostea cu care este inconjurata, dar ca asa simte ea ca, pentru a ne fi noua mult mai bine, ea trebuie sa ne vegheze din alta parte si innebuneam efectiv cand auzeam asta. Nu doresc nimanui", a spus Petru Mircea, precizand ca nu stie ce ar fi putut provoca trairile acestea.
Vorbind despre ziua care a precedat sinuciderea sotiei sale, Petru Mircea a spus ca nu a prevestit nimic.
  • "In ziua dinaintea tragediei... n-am prevestit absolut nimic din ceea ce avea sa urmeze. De fiecare data am izbutit sa reparam starile astea, sa o ajutam sa-si gaseasca echilibrul", a afirmat el, precizand ca inainte de a merge acasa au mers impreuna intr-un complex comercial.
In legatura cu noaptea in care a murit Madalina Manole, Petru Mircea a spus:
  • "Noi am mers impreuna la culcare. Ceva i-a deturnat atentia de la bucurii. Avea, saracuta, convingerea ca, daca ne lasa, noi vom fi mai fericiti si ea ne va veghea".
El a mai afirmat ca a vorbit cu tot felul de oameni, medici, psihologi.
  • "Ei banuiau ca sunt tot felul de stari (...) Toata lumea a incercat sa o lamureasca sa mearga la un psiholog", a spus Petru Mircea, precizand insa ca Madalina Manole nu a vrut sa mearga la un psiholog sau la alti medici specializati, pentru ca "ea nu delira, ea gandea limpede".
Totodata, Petru Mircea a mai spus ca, inainte sa caute sprijin in alta parte, a incercat sa gaseasca sprijin la parintii Madalinei Manole.
  • "Primul lucru a fost sa pun mana pe telefon si sa-i sun pe parintii ei (...) Am avut parte de surprize si surprize", a spus Petru Mircea, raspunzand unei intrebari referitoare la primele stari ale sotiei sale, care s-au produs in luna mai.
"Am beneficiat de asistenta la Spitalul de Urgenta Floreasca", a spus Petru Mircea, precizand ca medicii de acolo au tinut-o internata peste noapte pe Madalina Manole si ca ar fi tinut-o in continuare in spital, daca ar fi avut "cea mai mica urma de nebunie, de schizofrenie, de neliniste".

In plus, Petru Mircea a spus ca el si Madalina Manole au fost "nedespartiti"."In scurta noastra bucurie, o singura data a intrat in marele complex comercial de langa casa singura", a spus Petru Mircea, precizand ca "asa simtea el" ca trebuie sa fie alaturi de ea.

"Am aparat-o si am protejat-o", a spus el, precizand ca Madalina Manole era afectata de foarte multe lucruri, "de la mizeriile si nelinistile din prima linie - viata politica, dar si de mizeriile din presa si rautatea oamenilor". "A fost un om care a simtit la maxim toate bucuriile si tristetile", a mai spus el.

"Eu nu ma simt acuzat, nu am nicio teama, am o tristete nemarginita ca nu-mi gasesc linistea sa-mi plang sotia, pe mama copilului meu", a mai spus el, precizand ca sufera foarte mult ca fiul sau "nu va simti niciodata caldura mamei".
  • "Toata viata si-a dorit fiinta asta minunata sa strige cineva dupa ea "mami, mami" si acum, cand are cine sa strige, nu va auzi", a mai spus Petru Mircea.

Tatal Madalinei Manole: Sotul sau a refuzat asistenta medicala

Pe de alta parte, in editia speciala a "Stirilor Pro TV" a fost difuzat un interviu cu tatal Madalinei Manole, Ion Manole. Acesta a spus ca de la inmormantare nu mai este in niciun fel de relatii cu sotul cantaretei. "In perioada aceasta, nu mai sunt relatii, nu l-am vazut de cand ne-am despartit, de la inmormantare. Ce relatii sa fie? Pana nu aflu adevarul, ce-as putea sa fac eu, sa ma gandesc la ginerele meu cand sotia mea e in casa, zace in pat si eu am fost la medic...", a spus tatal artistei.

Ion Manole a vorbit si despre copilul cantaretei. "Daca il gaseste vinovat, va dati seama ca legea nu i-l lasa (pe copil, n.r.). Daca nu este vinovat, ma bucur pentru el, mi se rupe inima pentru copil", a mai spus el.

Totodata, tatal Madalinei Manole a spus ca nu poate sa inteleaga de ce sotul artistei "a refuzat asistenta medicala" pe care s-a oferit sa o aduca de la Ploiesti. "El (sotul, n.r.) a adus vraciul. Nu m-a primit cu asistenta medicala si a adus si asa ii zic, vraci. Niste oameni din astia cu puteri supranaturale. N-a vrut sa primeasca doctor, doctor, doctor de specialitate. A dus-o, nu stiu ce a facut, a dus-o pana la beton la mine, fata mea (...) a disparut ce am avut mai drag si moral si tot sufletul nostru", a mai spus Ion Manole.


De cealalta parte, Petru Mircea a spus ca "minciuna este un pacat" si ca tatal Madalinei Manole "rastalmaceste niste vorbe, probabil prin prisma durerii prin care trece".
  • "Socrul meu... Nu i-am spus niciodata socru. I-am spus tata. Nu stiu ce semnificatie a avut lucrul acesta, pentru persoana aceasta speciala. Socrul meu, am auzit din diverse surse, pentru ca am stat cat am putut de departe de toate mizeriile media in care m-au aruncat unii si altii - tot felul de specialisti, psihologi, prieteni, indivizi dubiosi care analizeaza (...) - nu stiu ce numeste socrul meu vraci, dar de fiecare data am cautat si primul ajutor catre care ne-am indreptat a fost cel al lui Dumnezeu, ori asta nu a venit din partea socrilor (...) Am vrut sa o apropiem mai mult de Dumnezeu, am vrut sa-i construim farama aceea de credinta de care nu a avut parte si nu i-a fost sadita la timpul respectiv", a afirmat Petru Mircea.
El a mai spus ca relatiile lui si ale Madalinei Manole cu familia acesteia au fost in ultimul timp aceleasi ca intotdeauna.
  • "Nu ne vizitam des, nu se racisera relatiile, erau aceleasi relatii dintotdeauna. Magduta a considerat asa. Probabil ca, linistindu-se candva cat de cat de amaraciunea si tristetea asta, (parintii, n.r.) vor cauta fiecare in adancul sufletului responsabilitatea de parinte. Mi-e atat de greu sa vorbesc despre lucrurile astea pentru ca oamenii acestia sunt oameni atat de dragi, pe care i-am iubit si i-am pretuit si i-am respectat cu mult inainte sa-i cunosc ca ginere si chiar inainte, ca iubit, si ulterior, ca logodnic", a explicat Petru Mircea.
El a mai spus ca, de cand s-a nascut copilul, Madalina Manole s-a apropiat foarte mult de familia lui, de parintii lui.
  • "Noi am uitat inca doi oameni foarte importanti, parintii mei, care sufera alaturi de mine", a afirmat el.
Petru Mircea a insistat de mai multe ori pe parcursul interviului ca nu stie ce i-a "rapit-o" pe Madalina Manole. Referitor la cariera cantaretei, Petru Mircea a spus: "Magda nu avea nevoie de lucruri artificiale. Era ea si atat, doar cei care nu se regasesc se reinventeaza iar si iar".

In finalul interviului, Petru Mircea a mai spus ca are "tot timpul din lume" sa caute "raspunsuri". "Eu o sa-mi aduc aminte de ea, pentru ca ea asta merita si asta ne-am dorit impreuna", a incheiat Petru Mircea.


Magdalena Mircea - cunoscuta publicului drept Madalina Manole - s-a sinucis in dimineata de 14 iulie, chiar de ziua ei de nastere. Ea a inghitit intre 350 si 400 de mililitri de furadan, un pesticid care indiferent de cantitatea ingerata produce decesul in cateva minute. Artista a fost gasita moarta de sotul ei, in locuinta lor din localitatea Otopeni. Cantareata a fost inmormantata vineri seara, in jurul orei 19.15, la cimitirul Bolovani din Ploiesti, cortegiul funerar fiind asteptat de aproximativ 5.000 de persoane.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















21928 vizualizari

  • +13 (13 voturi)    
    fara (Marţi, 20 iulie 2010, 20:50)

    Bazil [anonim]

    Cred ca este destul. Acum, in acest caz, fraiele sunt luate din mers de OTV.
    • +6 (6 voturi)    
      nici eu (Marţi, 20 iulie 2010, 21:00)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui Bazil

      nu o puteam zice mai bine
      • +6 (14 voturi)    
        Adevaratii vinovati (Miercuri, 21 iulie 2010, 0:25)

        Ianis [anonim] i-a raspuns lui cristi

        Sotul nu a dus-o la doctor, desi avusese 3 (trei!)tentative de sinucidere. A dus-o la popa, care, desi a auzit ce stari are, nu i-a spus sa mearga la medic. Tot sotul a chemat un paranormal, care nici asta nu i-a spus sa mearga la doctor.

        Pe unii ar trebui sa-i mustre constiinta pentru tot restul vietii... In rest, de "vrajeli" numai de bine, dupa cum se vede prostia poate ucide. Prostia celor care cred in ele si a celor care le promoveaza.
        • +6 (8 voturi)    
          taraganare (Miercuri, 21 iulie 2010, 0:52)

          of [anonim] i-a raspuns lui Ianis

          daca madalina manole nu murea, ar fi trebuit sa fuga cat mai repede, ca nici sotul nu pare normal deloc, brrrrrrrr.
          dar subiectul asta s-a lungit deja ca o peltea, sunt si alti oameni depresivi, si alti oameni care se sinucid, si alti oameni prinsi in dependenta unor relatii dubioase. este de ajuns cat se bate toba pe o situatie, la urma urmei, banala.
          cat despre doctori, psihologii/ psihiatrii pot fi (unii) buni sau (multi) incompetenti si, oricum ar fi, nu garanteaza insanatosirea. nici macar in cazul unei banale depresii, ca sa nu mai vorbim de schizofrenie sau alte boli grave. nici un psiholog nu poate scoate din buzunar o viata minunata pe care sa ti-o ofere in locul rateului cu care ai venit la control. nu poate sa discute cu tine decat acele cateva zeci de minute contabilizate parcimonios, nu poate sa faca dintr-un individ slab unul puternic.
    • +11 (11 voturi)    
      yap (Marţi, 20 iulie 2010, 21:49)

      cam asa e [anonim] i-a raspuns lui Bazil

      daca nu se potolesc urgent, chestia asta va deveni mai mult decat penibila.
      am intrat intamplator intr-un magazin astazi dupa-amiaza si toata lumea se uita cu gura cascata la "emisiune". ca sa nu ma pufneasca rasul, am zambit cat am putut de amabil in timp ce vanzatoarea imi impacheta absenta cumparaturile.
  • +11 (21 voturi)    
    se vede din raspunsurile lui... (Marţi, 20 iulie 2010, 21:04)

    psiholoaga de serviciu [anonim]

    ... ca nu-l duce mintea prea mult. MM suferea clar de depresie majora (eventual post-partum), si e greu de inteles cum 'apropierea de Dumnezeu' ar fi putut fi considerat drept tratament. Religia nu e terapie! Sau cel putin nu pentru toti. Daca esti om inteligent si educat, iti dai seama ca un om bolnav psihic, deprimat, are nevoie de tratament / terapie de specialitate, nu de 'Dumnezeu' si alte credinte. Din pacate, lipsa de educatie produce monstrii... Psihologii nu sunt 'indivizi dubiosi' (dupa cum ar reiesi din raspunsurile lui PM) ci specialisti educati in domeniu care sunt special pregatiti pentru a oferi terapie si a salva vieti.
    • +4 (12 voturi)    
      talibanii ti-au dat minusuri (Marţi, 20 iulie 2010, 22:34)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui psiholoaga de serviciu

      Ai dreptate... dar cui scrii tu asta?! Unor oameni care sustin cu ipocrizie prostii de genul "suflet nemuritor"? Spun ca sustin cu ipocrizie, pentru ca majoritatea nu vor sa "vegheze din alta parte", chiar daca ipocriti ce sunt, spun ca-i mai bine "acolo, in alta parte". Majoritatea vor aici, cu femei cat mai multe, case cat mai mari, masini cat mai multe si mai scumpe. Si vor sa stea aici cat mai mult posibil. Nu vor sa mearga sa "vegheze din alta parte".
      ... cu exceptia celor ca Madalina Manole, care se pare ca sunt sinceri in prostiile care le cred.
    • -1 (21 voturi)    
      draga femeie de serviciu (Marţi, 20 iulie 2010, 22:38)

      Daea [utilizator] i-a raspuns lui psiholoaga de serviciu

      ... adica pisicoloaga de serviciu, dovedesti ca nu ai cunostiinte legate de diagnostice clinice sau terapie. Cum iti dai tu seama, de la televizor ca "era clar" o depresie majora "eventual" post-partum? Si cum "vezi tu din raspunsurile lui" Petru Mircea, tot asa de ochiometric si de clar, faptul ca "nu-l duce mintea prea mult"? Adica tu ai stabilit ca Petru Mircea sufera clar de retard mental? Asa ai invatat la facultatea privata sa pui diagnostice, aplicand ochiometria? Si tot la facultatea aia privata ti s-a spus ca oamenii care sufera de boli psihice "nu au nevoie de Dumnezeu"? Cum te-a invatat pe tine facultatea sa stabilesti ce are sau ce nu are nevoie un pacient? Si mai curios, cum te-a invatat sa stabilesti daca pacientul are sau nu are nevoie de Dumnezeu? Ce o sa faci cand o sa iti intre in cabinet (Doamne fereste-l si apara-l !!!) un pacient suparat pe viata care isi cauta speranta in Dumnezeu? O sa ii spui in primele minute ca "clar" are depresie majora (pentru ca suna interesant) si sa isi mute speranta de pe Dumnezeu pe tine ca il rezolvi tu, ca acum tu esti de serviciu?
      Iti recomand sa iti scoti numele de "psiholoaga de serviciu" pentru ca cu aceste afirmatii pari doar "femeia de serviciu" care crede ca face psihologie de fiecare data cand isi da cu parerea. Si apoi poti scrie orice te duce mintiuca, ca e democratie si toti avem voie sa dam cu bata-n balta. Recomandarea asta nu e pentru binele tau, ci pentru meseria de psiholog pe care o faci de rusine tu si toate cele ca tine care isi cumpara diplome de psiholog, ca e la moda.
      • 0 (12 voturi)    
        Pisi, taci ca habar n-ai (Miercuri, 21 iulie 2010, 0:31)

        Radu [anonim] i-a raspuns lui Daea

        Lumea nu se sinucide din senin, psiholoaga are dreptate. Daca popa o trimitea la doctor, traia si astazi si poate isi revenea.
        • +1 (11 voturi)    
          din pacate chiar am habar (Miercuri, 21 iulie 2010, 7:39)

          Daea [utilizator] i-a raspuns lui Radu

          Si oamenii care merg la psiholog se sinucid. Si oamenii care sunt internati la psihiatrie se sinucid. Sa nu crezi ca e o meserie magica psihologia, asa cum ti-o prezinta femeia de serviciu. Trantesti un diagnostic, il arunci la terapie si gata, i-ai rezolvat problema. Daca omul crede in Dumnezeu si e ultima lui speranta si tu ca "psiholog" i-o anulezi, atunci tu ca psiholog o omori, nu popa. Pentru ca fiecare are nevoie sa creada in ceva, de aceea se zice ca "speranta moare ultima". Unii cred in Dumnezeu, altii cred in ei, altii cred in familie... altii cred in medici. Cine esti tu sau ea sa decizi in ce sa creada?Aia nu e psiholoaga, imi pare rau pentru tine. Si mai rau imi pare pentru cei care o cred sau care ajung din greseala pe mana ei. Ea nu stie ca totusi si clientii din Romania isi dau seama cand psihologul bate campii.
          • +2 (10 voturi)    
            Ai habar dar esti pe langa (Miercuri, 21 iulie 2010, 9:47)

            Radu [anonim] i-a raspuns lui Daea

            Nici un psiholog nu-ti zice sa nu crezi in dumnezeu. In afara de asta, in situatiile ca cea a Madalinei probabil medicatia este singura solutie. Nu prea mai sunt alte solutii pentru dezechilibrele chimice interne ale creierului. Habar n-ai cati oameni si-au revenit in urma tratamentelor medicilor, chiar daca nu toti.
            Adevarul e ca psiholoaga are dreptate, esti un pic labila, probabil si mistica.
            • +1 (9 voturi)    
              radu si psihologia de seriviciu (Miercuri, 21 iulie 2010, 14:53)

              Daea [utilizator] i-a raspuns lui Radu

              Oare nu cumva tu si "psiholoaga" sunteti una si aceiasi persoana? V-ati scindat? Dar mai bine iti traduc ca sigur nu ai citit carti de specialitate, dar la filme banuiesc ca te uiti frecvent. Deci, suferi de personalitate multipla? Cum de raspundeti exact in acelasi stil si in acelasi timp? Chiar asa simti nevoia sa iti dai dreptate incat iti creezi mai multi useri?
              Ai o problema grava, tanti! Si nu iti recomand sa mergi la psiholog. Pentru dezechilibre neurologice iti dai iarasi tu singura raspunsul.
      • 0 (10 voturi)    
        recomand femeii de serviciu sa se duca la vraci... (Miercuri, 21 iulie 2010, 0:39)

        psiholoaga de serviciu [anonim] i-a raspuns lui Daea

        ... ca la psiholog nu mai are nici o sansa! esti labil/a psihic si suferi de multe frustrari. E cazul sa apelezi la un psihoterapeut pentru a invata sa faci fata starilor de furie de care se pare ca suferi. Intre timp, recomand calmante si extract de sunatoare.
        • -1 (11 voturi)    
          esti totata (Miercuri, 21 iulie 2010, 7:33)

          Daea [utilizator] i-a raspuns lui psiholoaga de serviciu

          hahahaha Ma faci sa rad de buna dimineata. Tu chiar esti incurabila, dintr-o propozitie stabilesti un diagnostic. Habar n-ai cine sunt si ce fac si deja imi recomanzi terapie. hahahahaha. Asa iti selectezi tu clientii? Esti buna de dus la ProTv sa ti se ceara parerea de serviciu in tot ce misca prin satele din Romania.
          Macar de raspundeai la subiect, sa zici ca nu ti-ai cumparat diploma. Dar si raspunsurile evazive sunt raspunsuri.Poate nici n-ai diploma ;)
    • -4 (8 voturi)    
      cate carti de psihologie ai citit? (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:12)

      katun [anonim] i-a raspuns lui psiholoaga de serviciu

      daca ai timp citeste cativa din "marii teoreticieni" ai psihologiei si vei vedea ca stiinta asta, mult prea noua, este destul de inexacta si facuta mai mult dupa ureche, specialistii se contrazic intre ei si teoriile sunt incercari de a explica preudo-stiintific diverse aspecte ale sufletului... daca ai rabdare si citesti mai mult, vei constata ca psihologia are mai multe in comun cu diverse crezuri (religii) dacat cu stiinta!

      eu personal nu pot incadra psihologia la capitolul stiinte, dar chiar si daca as face-o, este o stiinta prea tanara, prea empirica, cu rezultate pozitive ocazionale, rezultate ale unor intamplari, suprapuneri de conditii pe care nu le controleaza "specialistul".

      dupa cum poti vedea, chiar si in medicina, in ultima perioada, au aparut teorii noi care schimba total viziunea clasica si informatii privind dovezi ascunse de "marii specialisti" doar pentru ca nu se potriveau cu teoriile enuntate de ei.

      nu este nimic rau, daunator sau nepotrivit sa apelezi la un preot, in cel mai rau caz poate sa nu aiba nici un efect... apelarea la un parapshiholog, spiritist sau vraci in schimb, poate explica in buna masura sinuciderea... orice preot iti poate spune ca cine nu lucreaza cu puterea Sfantului Duh, in mod cert lucreaza prin puterea intunericului.

      de altfel in ultimul timp au aparut mai multe informatii care o leaga pe magda mircea si pe fostul ei sot de practici spiritiste.
      cum Dumnezeu ii cheama la el pe cei curati cu inima (vezi cazul copiilor morti in lada cu faina), tot asa si celalat isi cheama apropiatii sai... urmariti in continuare evolutia acestui fenomen, atat cat este el reflectat in presa, si veti observa o succesiune suspecta a acestor chemari!

      iata inca un exemplu: moartea Patriarhului Teoctist a fost precedata de moartea a doi mari masoni florian pittis si adrian pintea, poate parea o coincidenta dar daca sapi adanc in stirile cu morti o sa vedeti prea multe asemenea succesiuni.
      • +2 (6 voturi)    
        Cam asa arata oamenii (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:53)

        Radu [anonim] i-a raspuns lui katun

        ...care ii baga pe altii in pamant, incapabili sa filtreze lucrurile rationale de pseudo-stiinta. Un (o) nimeni care isi da cu parerea despre o disciplina ca psihologia, amestecand apoi religia cu misticismul si alte practici medievale, facand apoi legaturi bolnave intre evenimente care n-au nici o legatura, bagand in ecuatie si masoneria sau alte obsesii specifice celor fara nici un fel de pregatire sau bolnavilor psihic. Sau celor care au citit vreo doua carti "ezoterice" care cum ar veni le-au "deschis" ochii asupra lumii, ei "intelegand-o" mai bine decat restul muritorilor ignoranti.

        Cu ajutorul mass media specia asta e tot mai intalnita in ziua de astazi, Romania se intoarce undeva in preistorie, consecintele nu sunt decat negative. Televizoarele sunt pline de vrajitori, ziarele sunt pline de horoscoape, ghicitori etc.
        • 0 (6 voturi)    
          adevarata problema... (Miercuri, 21 iulie 2010, 14:56)

          psiholoaga de serviciu [anonim] i-a raspuns lui Radu

          ...e lipsa de educatie, la nivelul societatii, in privinta afectiunilor psihice. Banuiesc ca cazul Madalinei Manole nu este unul izolat, si ca multi altii isi ingroapa rudele sau prietenii cu zile ducandu-i aiurea la preoti, vrajitori, vraci, homeopati, etc. Eu sper ca acest sinucid sa fie in continuare mediatizat si sa duca la niste lectii de bun simt in privinta sprijinului care sa fie acordat celor ce sufera de afectiuni depresive. La urma urmei e vorba de educarea publicului in privinta sanatatii mintale. Daca nu se fac eforturi sa se educe publicul, somnul ratiunii va naste monstri (si cazuri de suicid) in continuare...
  • +9 (11 voturi)    
    ???????? (Marţi, 20 iulie 2010, 21:05)

    Alex [anonim]

    "In plus, Petru Mircea a spus ca el si Madalina Manole au fost "nedespartiti"."In scurta noastra bucurie, o singura data a intrat in marele complex comercial de langa casa singura", a spus Petru Mircea, precizand ca "asa simtea el" ca trebuie sa fie alaturi de ea."
    Dumnezeule,asta e nebun,o tinea captiva!!!!!
  • +8 (10 voturi)    
    dezvaluiri (Marţi, 20 iulie 2010, 21:19)

    Tataie [anonim]

    Baiatul asta, sotul Madalinei nu isi da seama ca se ingroapa singur cu aceste dezvaluiri ? O fi sedat...
  • -7 (11 voturi)    
    replica (Marţi, 20 iulie 2010, 21:26)

    ali [anonim]

    Sunt cutremurata de interviul CRIMINALULUI.....atata falsitate,atata teatru....spune ca i a oferit bucurii la 12 noaptea...si peste 2 ore femeia cica se OMORA!!!!! Este penibil...chiar nu vad organele abilitate ca MOLDOVEANUL CRIMINAL a ucis o!!! Sa se caute probele care sa il arunce in puscarie sa putrezeasca acolo!!! Nu se poate asa ceva...este strigator la cer....POLITIA FACETI CEVA ANCHETA CAUTATI DOVEZI TEMEINICE!!!!!!IN CE HAL A AJUNS FEMEIA IN ROMANIA!!!!!!! TREZITIVA FEMEI SI LUATI O ATITUDINE!!!!
  • +8 (8 voturi)    
    tragedia ar fi putut fi evitata (Marţi, 20 iulie 2010, 21:38)

    valentin [anonim]

    Este pacat ca (din nou) accentul a fost pus pe transformarea unei tragedii intr-un macabru spectacol mediatic. Ce este cert este ca tragedia putea fi prevenita: au existat nenumarate semne/semnale ca exista probleme grave in viata Madalinei si ele ar fi trebuit prezentate de urgenta adevaratilor specialisti (nu celor mintiti care apar pe la televizor comentand orice, oricand) psihiatri, psihologi, psihoterapeuti. Este momentul sa se inteleaga ca EXISTA suferinte (si boli) psihice si ca ele pot duce la deces. Cine isi asuma riscul de a spune "las ca ii trece" atunci cand se joaca cu viata unui om. Din pacate lipsa educatiei duce la astfel de tragedii care pot fi adevarate. Cum ar putea strica pararea unui specialist, chiar daca nu ar fi cazul. Incerc sa traduc o expresie celebra: "better safe than sorry" - mai bine in siguranta decat sa regreti....
  • +7 (9 voturi)    
    de ce oare nu l cred pe sot? (Marţi, 20 iulie 2010, 21:56)

    deianeira [anonim]

    nu pot decat sa spun ca raspunsurile si atitudinea sotului lasa mult de dorit....
    • +5 (11 voturi)    
      ai trecut prin asa ceva? (Miercuri, 21 iulie 2010, 0:05)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui deianeira

      ai idee cum e sa pierzi pe cineva si toti sa fie cu ochii pe tine, petot ce faci si ce spui?? crezi ca poti, cu sange rece, sa stai sa socotesti si sa masori - ca sa raspunzi unor intrebari ale curiosilor care nu inteleg sa stea deoparte si sa te lase in durerea ta? daca e vinovat cu ceva de moartea ei, e treaba justitiei sa faca lumina; noi avem datoria sa le repectam durerea - pana la probe clare...
      • +5 (5 voturi)    
        ... (Miercuri, 21 iulie 2010, 6:31)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        familia mea a trecut prin asa ceva in urma cu 20 de ani, vai cate teorii ale conspiratiei, bine ca nu exista otv si altele. cred ca ar fi mai bine sa nu vorbeasca prea mult sotul ei, cu siguranta e si el afectat acum, e greu sa-l judeci dupa ce spune in momentul asta.
        DAR daca a refuzat sa o duca la dr. chiar e o problema si nu are nicio legatura cu pierderea prezenta, se presupune ca atunci era lucid, nu?
      • +3 (5 voturi)    
        justitia - ultima televiziune care va face lumina (Miercuri, 21 iulie 2010, 10:15)

        deianeira [anonim] i-a raspuns lui zaboo

        As vrea sa ti raspund sa ti explic insa nu pot. Am parcurs din nou articolul de mai sus deoarece n am urmarit la tv interviul respectiv si rezultatul este acelasi. Pur si simplu din instinct sustin acelasi lucru. Expresiile sotului - saracuta sau adevarul va iesi la lumina... - m au frapat. Un suflet indurerat nu face uz de atribute si metafore ci efectiv din dragoste sincera se poate inchide ermetic pe cand acest sot vezi doamne tebuie sa faca fata la tot felul de presiuni, tu nu observi intentia ascunsa a acestuia de a face pe victima si halloul televiziunilor il prinde la fix, prin comparatie observa atitudinea tatalui artistei dar nu prin rolul de tata ci de OM . Sau in concluzie nu e nici ca tine nici ca mine ci traim realitati paralele care sunt construite din sticla si ni se pare noua ca se intrepatrund.
  • +5 (5 voturi)    
    avea stari limpezi (Marţi, 20 iulie 2010, 22:06)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    si ginduri ciudate. Io gindesc ca cam ajunge cu chestia asta. O fi un gind ciudat sau limpede ?
  • +10 (10 voturi)    
    Deja e jenant ! (Marţi, 20 iulie 2010, 23:02)

    mirela [anonim]

    Cand cel de langa tine are cateva tentative de suicid,si alte stari ciudate,este nepermis sa nu apelezi la medic ,si numai din motive de spaima,daca iti pasa.Individul asta ori e dobitoc,ori stiu eu ce sectant care apeleaza la vraci,ori un mare prefacut cu interese clare.
  • +2 (8 voturi)    
    Asa sa-i ajute Dumnezeu! (Marţi, 20 iulie 2010, 23:08)

    cosma [anonim]

    Dupa graba cu care a anuntat sinuciderea sotiei (la 112 el nu a cerut ajutorul si nici nu a semnalat un posibil accident, verificati inregistrarile), dupa graba cu care iese in presa sa manipuleze opinia publica la numai 3 zile dupa ce si-a inmormantat sotia, baiatul asta, un NEICA NIMENI ABSOLUT daca n-ar fi trait in umbra Madalinei Manole, este cel putin autorul moral al mortii sotiei sale, daca nu un criminal prin imprudenta sau, mai grav, un criminal cu premeditare, periculos pentru societate! El nu poate prezenta incredere dupa minciunile aruncate in ochii lumii in primele doua zile dupa tragicul eveniment! Nu am nici o indoiala ca este vinovat de moartea "pasarii cantatoare" si ca va plati aici pe pamant pentru tot ce i-a facut in ultimul ei an de viata!
    • +4 (8 voturi)    
      cine incearca sa justifice, are ceva de justificat (Miercuri, 21 iulie 2010, 0:31)

      mina [anonim] i-a raspuns lui cosma

      Asa e. Si urmariti interviul fara sunet si urmariti limbaju trupului, privirea. Criminalistii isi dau seama de indicii nefiind la fata locului. Apoi, ati vazut-o pe soacra in doliu, ce sa mai zici de inmormantare (chipurile, a stat cu cel mic)? Si cu sidef albastru pe pleoape? Mama ce sufera! Si dl poate ar trebui sa stie ca cine incearca sa justifice, are ceva de justificat.
  • 0 (8 voturi)    
    Pt Bracu antena 2...agent vip (Marţi, 20 iulie 2010, 23:41)

    Rusine Brancu si Bahmu [anonim]

    Acest mesaj este in urma emisiunii din aceasta seara in care am constatat cat de "corect" este a lasa un mesaj in "direct".

    Daca a-ti fi redat corect mesajul "interviului" privind justificarea numelui pe cruce era ok.Dar constat ca va alaturati otvismelor care sfrunteaza.Domnul isi justifica numele prin prisma dragostei,prin prisma OMULUI simplu si nu prin prisma "vedetei".Pt el era "JUMATATEA LUI" si nu vedeta...era SOTIA lui,FEMEIA lui.Dumneavoastra cum va prezentati Sotia D-na Brancu?sau Turcu?De ce sunte-ti nesimtiti?Pt d-na Bahmuteanu care nu se simte"Prigoana" in acte dar e de inteles dupa atatea casatorii/divorturi...aveti dreptate in sensul de a da ajutor....dar stiti cu adevarat cum e cu "fata-o ai probleme hai la doctor?" nu e cam asa ...Actualmente "legile" sau deontologia medicala nu permite internarea fara acceptul pacientului.Daca se ajunge la internare fara accept se implica..."camasa de forta" si politia caci altfel nu sunt internati.Mi- e rusine de atata "cunoastere si datul cu parerea"....sunte-ti pe sticla toti...deontologi....moderatori....a-ti putea candva si voi GANDI documentat si mai apoi sa faceti emisiuni?

    Pacat...
  • +4 (8 voturi)    
    madalina (Marţi, 20 iulie 2010, 23:54)

    eu [anonim]

    parerea mea.........
    este ca acest sot al Madalinei era si este cam paralel cu ce se petrece sau s a petrecut
    EU am convingerea ca Madalina nu era "nebuna' asa cam cum vrea nenea asta care se intituleaza sot , sa o faca pe Madalina
    Ce o fi asa greu de inteles, Madalina a fost un suflet foarte sensibil care nu a avut parte decat de lipitori in jurul ei. E mai mult decat clar ca omul asta nu a inteles o pe Madalina de nici un fel si daca mai e si adevarat ca el dorea sa se imbrace cum vrea el , ca ia luat copilul si l a dus nu stiu unde pe la Botseni, atunci incercati sa vedeti cat rau ia facut el ei
    Madalina a ajuns sa nu mai poata nu sa fie nebuna ca el asta vre a sa evidentieze acum; ar trebui avut mare grija ca treaba poate fi manevrata cam cum vrea el
    Daca intradevar Madalina a avut caderi atunci fara tagada trebuia tratata de specialisti nu de vraci sau de manastiri. Dumnezeu lucreaza prin oameni asa ca daca esti bolnav Dumnezeu iti spune sa mergi la doc si sa te tratezi ca el asa iti poate da o sansa aftfel de la sfantul duh nu se intampla degeaba nimic
    Nu imi place sotul ei si mai ales pare fals, eu nu zic ca a omorat o el dar cu siguranta a avut mare influenta in luarea deciziei Madalinei
    si uite asa sotul ei incearca sa o transforme intr un subiect paranormal
    Saraca Madalina, ce bafta a mai avut si ea
    cred ca orice specialist poate sa spuna despre un om ca poate ajunge la capatul puterilor iar Madalinei asta i s a intamplat pt ca nu a avut pe nimeni de suflet in jurul ei si din decenta nu si a strigat amarul care ii macina sufeltul si asta cu siguranta nu inseamna nebunie
    nu ati auzit de oameni care mor de inima rea ?dar ea saraca nu a mai putut suporta
    omul asta nu era sufletul pereche al madalinei
    • +2 (4 voturi)    
      Dumnezeu sa o odihneasca ! (Miercuri, 21 iulie 2010, 10:05)

      Patrick [utilizator] i-a raspuns lui eu

      Ai dreptate Madalina ! mie acest om nu mi-a placut de la inceput.... Este un om fals,un om care si acum minte ! Cred ca el a adus-o in situatia asta,pentru ea acest esec in casnicie a fost o grea lovitura ! Nemernicul a profitat de starea ei ,sa ii indeparteze familia ,si sa o duca la vraci ,la preot,dar ei ii trebuia un psiholog caruia sa ii spuna ce o framinta ,sa ii dea sfaturi sa o ajute.Ce a avut ea un sot gelos pina si pe un mort,nu ii dadea voie nici sa ii cinte melodiile, o soacra care nu a inteles-o si care o domina,fiind aparata de fiul ei mereu! Eu nu a avut voie sa aiba prieteni....el i-a ingradit libertatea....imi e mila de ea.Ma rog ca acest nemernic sa nu suporte raul pe care l-a facut ! Pacat de copil...sper ca judecatorii sa acorde parintiloe ei custodia copilului spre binele lui !
  • +3 (5 voturi)    
    madalina (Marţi, 20 iulie 2010, 23:58)

    EU [anonim]

    iar televiziunile si au facut rating cat incape
    au transformat drama unui om intr un circ mediatic asa cum s a facut cu Michael Jackson
    asta inseamna sa prinzi valul? sa calci pe cadavre?Doamne ai mila de noi daca mai vrei
    in ce lume traim in ce ne am transformat..............
  • 0 (6 voturi)    
    sa ne dam cu parerea (Marţi, 20 iulie 2010, 23:59)

    adevar sau incertitudine [anonim]

    Toti va dati cu parerea...dar cati a-ti fost implicati intr-o situatie similara?
    Cati ati fost alaturi de un om depresiv major?
    Cati intelegeti cu adevarat asa ceva?
    Cati cunosteti "deonologia" sau "regulile" medicale privind asistenta in cazul pacientilor depresivi?
    Depresia are multe situatii,grade....s-a iscat o pshioza de vedete care s-au declarat ca au fost "depresive" in acceptul lor dar nu diagnosticate...a nu a vea chef de nimic cateva zile nu e depresie...e doar o slabiciune care avem toti parte...depresia in sensul ei e BOALA ca orice boala si la fel are faze ...incipiente,minore,critice,majore...dar noi romanii ne dam cu parerea doar si judecam orice....dar nu avem dreptul de fapt.
    De ce nimeni nu judeca cazul ca pt un OM simplu si nu pt o VEDETA?
    A fost intai si dintai OMUL,PERSOANA simpla,FEMEIA ,MAMA MADALINA si nu vedeta.
    In momentul decisiv desi cred ca premeditarea a fost factorul determinant si nu a realizat de fapt efectul nu s-a gandit ...la "public"...la "fani" ci s-a gandit la prucul ei si la sotul ei...dar BOALA a infrant-o.
    Ajutor poti avea doar daca si accepti ca ai nevoie...

    si ca si complectare:

    Acest mesaj este in urma emisiunii din aceasta seara in care am constatat cat de "corect" este a lasa un mesaj in "direct".

    Daca a-ti fi redat corect mesajul "interviului" privind justificarea numelui pe cruce era ok.Dar constat ca va alaturati otvismelor care sfrunteaza.Domnul isi justifica numele prin prisma dragostei,prin prisma OMULUI simplu si nu prin prisma "vedetei".Pt el era "JUMATATEA LUI" si nu vedeta...era SOTIA lui,FEMEIA lui.Dumneavoastra cum va prezentati Sotia D-na Brancu?sau Turcu?De ce sunte-ti nesimtiti?Pt d-na Bahmuteanu care nu se simte"Prigoana" in acte dar e de inteles dupa atatea casatorii/divorturi...aveti dreptate in sensul de a da ajutor....dar stiti cu adevarat cum e cu "fata-o ai probleme hai la doctor?" nu e cam asa ...Actualmente "legile" sau deontologia medicala nu permite internarea fara acceptul pacientului.Dac
    • 0 (0 voturi)    
      complectare din lispa de spatiu (Miercuri, 21 iulie 2010, 0:23)

      complectare [anonim] i-a raspuns lui adevar sau incertitudine

      Daca se ajunge la internare
      fara accept se implica..."camasa de forta" si politia caci altfel nu sunt internati.Mi- e rusine
      de atata "cunoastere si datul cu parerea"....sunte-ti pe sticla toti...deontologi....moderatori....a-ti
      putea candva si voi GANDI documentat si mai apoi sa faceti emisiuni?
      • 0 (0 voturi)    
        Esti cam agramat (Miercuri, 21 iulie 2010, 8:21)

        Ami [anonim] i-a raspuns lui complectare

        Pe la scoala ai trecut? Complectare, sunte-ti, a-ti putea...datul in loc de dat
  • +5 (5 voturi)    
    Oamenii astia . . . (Miercuri, 21 iulie 2010, 8:33)

    gheorghe [anonim]

    . . . parinti si sot deopotriva sunt mai bolnavi decat biata sinucigasa. Au nevoie urgenta si de doctor si de duhovnic. Doctorul sa-i trateze si duhovnicul sa-i ierte pentru pacatul lacomiei. Pentru ca toate zbaterile astea cu interviuri si smiorcaieli in direct nu au alt scop decat punerea manii sau pastrarea averii ramase de pe urma defunctei. Cum, doamen iarta-ma, nu-i trazneste Dumnezeu. Nici nu s-a racit bine nenorocita in pamant ca se si reped ca niste corbi infometati asupra averii. Ca si fratii Dolanescu de altfel.
  • +5 (5 voturi)    
    Sa ucizi o pasare cantatoare (Miercuri, 21 iulie 2010, 8:35)

    mm [anonim]

    Cum este sa ucizi o pasare cantatoare? Dupa ce ti-ai hranit mintea si sufletul din harurile cu care a daruit-o Dumnezeu? Dupa ce, prin casatorie ai devenit mostenitorul averii ei, de sute de ori mai mare decat ce aveai tu? Ai primit in paza si aparare un obiectiv national, iar tu, ca un amnezic ce esti, l-a abandonat? Ce rost mai au vorbele tale acum, vrei sa ne arati cat de mult suferi? Cat de mult ai iubit-o? Pe cine intereseaza persoana ta? Minciuni ieftine, dragostea nu se trambiteaza prin presa! Ai un suflet urat, Dumnezeu ti-a data alaturi un inger si tu ce-ai facut? L-ai improscat cu noroiul minciunilor tale ieftine! Sa-ti dea Dumnezeu ceea ce meriti!
  • 0 (4 voturi)    
    nelamurire (Miercuri, 21 iulie 2010, 8:53)

    Dani [anonim]

    Domnule, cum ai reusit totusi sa o aduci pe calea asta ca ai trimis-o la ceruri? Eu ma chinui de ceva timp cu tiganca mea de-si spune radulescu si nu-mi iese! Ce trebuie sa fac? Care e miscarea secreta, ca treaba aia cu vraciul e de adormit copiii!
  • +1 (5 voturi)    
    Mortii cu mortii, viii cu viii (Miercuri, 21 iulie 2010, 9:32)

    nano2k [utilizator]

    Ok, orice moarte, orice stranut al vreunei vedete, orice, dar absolut orice se poate oteviza si ne poate umple vietile de nonsens si mizerie umana.

    Dar cu viii ce facem? Ce facem cu acei oameni exceptionali, geniali, pe care ii uitam? Cat timp traiesc ii barfim, ii judecam si pe urma ne dam de ceasul mortii ca au murit, cu ochii patetic ridicati spre cer: "De ce, Doamne?"

    Ia mai curatati-va un pic gandurile si ganditi-va si la cei care ne-au facut si ne fac cinste si care, la randul lor, ar trebui sa fie cinstiti de catre noi.

    Ex:
    http://www.youtube.com/watch?v=rSCE8sEdof4

    Odihneste-te in pace, Madalina.
    Sa ne traiesti Zamfir, Farcas si multi multi altii!
  • 0 (6 voturi)    
    reveniti-va! (Miercuri, 21 iulie 2010, 10:22)

    Maria [anonim]

    atat stati si dati cu pietre in OTV, Anetene, PROTV si alte alea dar voi ce faceti aici? doar ca nu va da nimeni pe post, in rest purtati aceleasi discutii ca si vestitii moderatori de emisiuni! lasati fratilor oamenii in pace! stiti voi asa bine ce s-a intamplat in familia lor? mai era unul care vorbea de limbajul trupului. ce draq de specialist mai esti si tu de stii sa interpretezi limbajul trupului? oricum ar fi fost familia ei sau sotul ei, lasati oamenii sa-si planga copilul/nora/sotia. nimeni nu stie ce s-a intamplat la ei in casa. ca parintii ei au fost atat de dobitoci incat sa terfeleasca imaginea Madalinei in presa...treaba lor! bun sau rau, era sotul copilei lor, iar ea l-a iubit! si la cat de discreta era femeia asta cred ca parintii sau sotul ar trebui sa aiba decenta si sa-i respecte amintirea!
  • 0 (4 voturi)    
    prefacatorie (Miercuri, 21 iulie 2010, 13:40)

    carmen [anonim]

    am avut un sentiment urat dupa ce l-am ascultat cateva minute pe acest om.Am avut senzatia ca se straduia din rasputeri sa para ......nu stiu cum sa zic...mai indurerat decat toti.Nu am auzit tot,dar m-a pus pe ganduri cand l-am auzit ca a incercat sa-i sadeasca in suflet credinta ,care nu i-a fost sadita la momentul potrivit.Adica parintii ei nu au facut asta ,iar ea nu era un om credincios.Pe urma am mai auzit ceva care,pe mine ca mama ,m-a infuriat.A zis ca dupa casatorie ,parintii devin RUDE,rude de gradul 1.,si atat.Adica el e cine e,el sufera ,pe el il doare,restul sunt rude de gradul 1,sau 2 sau 3.....Mi se pare un om rau,needucat,prefacut,ranchiunos si....am inchis tv-ul ca mi se zbarlise pielea.S-a invartit in jurul cozii si nu a raspuns deloc clar ,dar avea grija sa ofteze la fiecare 3 secunde si sa-si frece mainile.In mintea lui asta insemna ca e durere mare si trebuie sa vada tot poporul.Ceva ciudat s-a intamplat acolo,iar biata Madalina trebuia tratata la medic.La biserica de multe ori ,om normal fiind capeti un sentiment de tristete,de depresie.Da,Madalina nu avea credinta sadita la momentul potrivit,dar el e pliiiin de credinta !!!!!
  • 0 (2 voturi)    
    madalina (Miercuri, 21 iulie 2010, 16:18)

    EU [anonim]

    cunosc genul asta de oameni precum nenea petru nu pot sa scriu cu litera mare , asta este asa simt
    e un mare smecher , Madalina a muncit ,la adus la un mare nivel pt ca Madalina Manole a fost doar una in Romania , dar tobosari sau ce o fi fost el sunt un million in lumea asta sau mai multi .Madalina chiar a dorit cred ,din tot sufletul sa faca casnicie cu asta dar si a dat seama ca a dat o in bara si nu a fost ceea ce a crezut ea. Asta nenea petru asta e un anonim care a reusit sa devina SOTUL MADALINEI MANOLE nu invers . A fost dornic de celebritate si a gasit o alaturi de Madalina si de averea ei si a pus mana pe ea , numai daca parintii nu s ar lasa coplesiti de durere si sa angajeze avocati ca sa nu lasa munca Madalinei pe mainile unui oarecare, ca asta in doi trei ani se insoara si o sa faca alti copii si o sa stea cu viitoarea doamna mircea in munca Madalinei si atunci e drept asa? ea in pamant si el bine mersi in averea ei?
    Da Doamne putete acestor parinti sa faca dreptate atat cat se ai poate
    Uitati va cat de meschin este , in loc sa i scrie pe cruce numele ei , a pus numele ala ca sa se piarda in amonimat cu motivatia a ia de kko care a spus o la protv , vacs . Se vede pe el cat de mic e la suflet cat de meschin e si ca e un mare fals , nu asa arata si se afiseaza un sot care sufera ca i a murit sotia . La el e teatru ca da bine
    Hm.......... ia acordat interviul lui CRT ca de, e de la pro tv
    ca din nou spun era important cu cine mai vb , NU spune si asta cat de ipocrit este? dar mai rau este ca Madalina a vazut asta si nu a mai suportat .......... auzi la el Madalina nu stie sa se imbrace nu are gusturi.............. bre nene pe Madalina o imbraca designerii si a invatat si ea ceva daca cumva nu stia dar sa vi tu sa i spui cu ce sa se imbrace..................
    pai care naiba femei accepta asa ceva ?
    hai bre ca esti sub orice limita
    ma rog la Dumnezeu sa se afle adevarul si Dumnezeu sa ti dea dupa cum ai facut si sa nu ti
  • 0 (2 voturi)    
    teatral (Miercuri, 21 iulie 2010, 16:20)

    Tataie [anonim]

    Omul a fost teatral si si-a regizat aparitia. Am remarcat cu stupoare referinta lui la faptul ca au facut dragoste in ultima noapte precum mai ales mentiunea ca doar el a fost asa un armasar incat sa-i ofere momente intime unice. Penibil.
  • 0 (2 voturi)    
    adela_cris5@yahoo.it (Miercuri, 21 iulie 2010, 20:14)

    adela [anonim]

    Daca o iubea atat de mult de ce nu a facut-o in asa fel sa inteleaga ca are nevoie de un specialist, el secredea doctor ei, ce persoana ignoranta, se vede clar ca ii era ciuda , ca lumea a continuat sa o cheme MADALINA MANOLE, deci parintii madalinei aveau dreptate ca nu au ajutat-o cu nimic nici soacra si nici sotul, ce pers ignorante!!!! probabil ca o iubea nu putem sti, dar problema il depasea extrem de mult, pacat de copilasul madalinei ca v-a fi crescut de o pers ca soacra madalinei care se vede clar ca scuipa venin! ....se chinuia mult petrica asta sa para distrus dar nu i-a reusit prea bn, mai bn nu declara nimik ca i-a iesit mai rau....nu-i nimic a ramas cu bunurile muncite de biata madalina asta il v-a consola toata viata, se v-a casatori cu lelita lui din sat care sa-i stea la 2 m in spate..... ADIO MADALINA, SI DUMNEZEU SA TE IERTE!
  • 0 (2 voturi)    
    //. (Miercuri, 21 iulie 2010, 20:28)

    ADELA [anonim]

    saracii lui parainti, sufera enorm, sa fim seriosi, daca suferea atat venea la inmormantare, nu poti lipsi din cauza unui motiv atat de banal! sunt convinsa ca au cateva rude care i-ar fi ajutat cu placere sa-l tina pe micut, mircea peter este atat de scurt la minte si a declarat si el ceva ca sa nu taca uitati-va la buzele lui cd vorbeste va vine sa radeti cat se osteneste sa para un inteligent.....doamne nu cred nici macar o clipa ca madalina avea ceva in comun cu neica asta,doar putina asemanare fizica cu serban,punct.(editat de HotNews.ro)
  • 0 (0 voturi)    
    nebun (Joi, 22 iulie 2010, 13:31)

    isis [anonim]

    omul asta(sotul madalinei) e mai dus decat era ea. cred ca era sectant, altfel nu se explica interviul lui ( tot vb despre dumnezeu si calea cea dreapta , nu face referire la preot cand vb despre duhovnic , deci ... nu era preot ; se stiu multe cazuri cand sectantii au determinat sinucideri ( cazul celebru de moarte prin inanitie de la tv) . explicatia lui ( pt cine citeste printre randuri ) este ca madalina era posedata de diavol si trebuia adusa pe calea cea dreapta
    • 0 (0 voturi)    
      madalina (Joi, 22 iulie 2010, 15:05)

      lilli [anonim] i-a raspuns lui isis

      isis ,cred ca ai dreptate uneori sectantii au puteri maligne
  • 0 (0 voturi)    
    Madalina (Joi, 22 iulie 2010, 17:06)

    dorina [anonim]

    Buna ziua,
    am citit toate ziarele , am vazut toate emisiunile tv
    eu nu-l consider vinovat te sotul Madalinei.
    este usor sa arunci cu noroi in spatele unui om care si-a divinizat sotia .
    chiar nu se vede ca sufera ?
    chiar nu se stie cite i-a ascuns ,din aceste trairi ale Madalinei si a fost alaturi de ea , nu a spus nimanui nimic numai ca sa nu o denigreze?
    sintem mult prea lasi si nu ne putem vedea rautatile noastre , este mai bine daca privim peste gard.
    cite spun parintii ei , asa ar putea sa jigneasca si el , dar este un OM care vrea sa fie lasat in pace sa-si plinga sotia si atit
    aveti un oic de decenta si lasatil in pace
    singura care stie de ce a facut asta este numai Madalina
    a gresit oare ca la concerte cumpara flori si dadea celor din sala ca sa-i dea Madalinei sa se simta bine?
    si cite si mai cite numai pt. sufletelul ei pt. ca o iubea o diviniza
    sa se odihneasca-n pace
    si lasati omul asta sa-si creasca copilu
    • 0 (0 voturi)    
      super daddy (Joi, 22 iulie 2010, 17:15)

      Tataie [anonim] i-a raspuns lui dorina

      Sigur, o sa-si creasca copilul in aceeasi maniera in care a 'divinizat-o' pe Madalina pana cand aceasta nu a mai putut de fericire...
  • 0 (0 voturi)    
    escrocul in direct (Joi, 22 iulie 2010, 18:09)

    Tataie [anonim]

    Individul este in direct la PROTV si sustine ca parintii ei i-au mancat banii, iar problema principala a Madalinei era frustrarea provenita din modul in care a fost crescuta de parinti. Deci sa intelegem ca s-a sinucis din cauza parintilor !? Incredibil...
  • 0 (0 voturi)    
    Du-te si fa-te bine mirciulica (Joi, 22 iulie 2010, 21:19)

    gaboasa [anonim]

    Sa analizam cateva expresii, cuvinte si propozitii de-ale lui Mircea
    1) "suflete pereche"-Cineva care foloseste asa expresii a citit foarte mult de karma, suflete pereche si a intrat si in psihanaliza
    2) "Saracuta"- o compatimeste pe Madalina in sensul c-a fost slaba in fata inteligentei lui
    3) "Tristete nemarginita"-foloseste cuvant adus la extreme (nemarginita)
    4) "Mama copilului meu"-vede copilul ca pe un bun doar personal pentru ca asa a si planuit
    5) "Am aparat-o"-asta vrea sa expuna, sa para nevinovat
    6) "Minciuna este un pacat"-incearca sa para pur dar el de fapt foloseste adevarul deformat care e tot minciuna
    7) "Noi vom fi mai fericiti"-asta si-a dorit el
    8) "Ea nu delira, ea gandea limpede"- faptul ca a folosit pronumele personal ea da nota ca vrea sa intareasca ideea ca parea OK. In mod normal (normalitatea pe care o percep eu) nu folosesti atat de des pronumele personal, se intelege din context ceea ce vrei sa subliniezi.
    9) "Toata viata si-a dorit fiinta asta minunata sa strige cineva dupa ea "mami", "mami"-arata faptul ca ea si-a dorit foarte mult iubire in primul rand de la un barbat si pentru ca nu a primit a sperat la iubirea oferita de copil. Cuvantul "fiinta" din propozitie folosit in loc de copil (din care ar rezulta mai multa apropiere fata de acesta) arata distanta intre el si copil.
    Concluziile:
    - imi pare o persoana care prelucreaza creiere
    - are un IQ extrem de ridicat
    - nu oricine poate regiza
    - este foarte informat si citit
    - se poate sa faca parte din vreo secta
    - se poate sa fie bisexual
    - cu siguranta s-a casatorit cu ea din interes financiar si pentru a-si forma un statut
  • 0 (0 voturi)    
    mari artisti (Vineri, 23 iulie 2010, 12:53)

    sava [anonim]

    Nu cred ca acest om trebuie lasat in pace sa-si planga sotia.Madalina Manole a fost cea mai iubita artista a noastra,ea a apartinut publicului iar MIrcea Magdalena a fost doar o scurta perioada din viata ei,ea a fost sotia regretatului Serban Georgescu- cred ca Egoul acestui Mircea Petru e foarte ranit,mi se pare atat de ipocrit in tot ceea ce spune
  • 0 (0 voturi)    
    moarte ciudata (Vineri, 23 iulie 2010, 14:45)

    cristina [anonim]

    A fost un soc cand am aflat despre sinuciderea madalinei manole, am crezut ca este o gluma proasta. Este un soc pentru toata lumea ,cum o femeie asa frumoasa talentata cu un copil superb vrea sa moara? nu are logica, a fost invitata la maruta imediat dupa cununia religioasa si botezul bebelusului care au avut loc in aceiasi zi, era fericita nu arata vreo depresie de dupa nastere a cantat si a dansat a ras . Persoanele care si-au petrecut timpul alaturi de ea respectiv sotul care a declarat ca era foarte apropiata si de familia lui incluzand aici si mama lui sa explice. Au ales sa ascunda ca avea probleme si ca au fost trei tentative de sinucidere au preferat sa o tina inchisa in casa cand trebuia sa strige in gura mare dupa ajutor. Acum este prea tarziu lumea tot a aflat si ne doare sufletul pe toti pentru frumusetea vocea si talentul ei si pentru ca a lasat un copilas sinugur. Mirabela Dauer a spus un mare adevar, familia are o vina morala dar numai Dumnezeu stie ce sa petrecut cu adevarat.
  • 0 (0 voturi)    
    ANIMAL (Vineri, 14 ianuarie 2011, 19:26)

    VIKY [anonim]

    Ori coruptia este foarte MARE, ori este o tara de handicapati. Unde traiti?. In epoca de piatra ,cand toata lumea vroia sa traiasca ca sa manance?.Treziti-va !!! A fost o crima premeditata. Acest ANIMAL va plati scump p-tr faptele sale.Nu treceti cu vederea faptele (bani) "PUIUTILOR" ,ca s-ar putea sa platiti si voi cum a platit MADALINA.
  • 0 (0 voturi)    
    o parere (Luni, 14 iulie 2014, 18:31)

    truta ioan [anonim]

    daca nu aveti nimic de ascuns, dece nu faceti pace cu parinti madalinei!?, sa le dati voie sa-si vada nepotul, ca e si al lor dupa mama,din punctul meu de vedere santeti un ipocrit!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by