VIDEO Dan Diaconescu si Doru Parv au fost retinuti de procurorii DNA. Dan Diaconescu: Am fost tras pe sfoara!

de Carla Dinu     HotNews.ro
Marţi, 22 iunie 2010, 6:21 Actualitate | Esenţial

Dan Diaconescu, cu catuse
Foto: NewsIn
Patronul OTV, Dan Diaconescu si realizatorul TV Doru Parv au fost retinuti, marti dimineata, de procurorii DNA​ pentru 24 de ore. Sunt acuzati de santaj si amenintare, transmit televiziuinile de stiri. La DNA Parv a fost confruntat, luni noaptea, cu patronul OTV Dan Diaconescu. Marti dupa-amiaza, cei doi vor fi prezentati judecatorilor cu propunere de arestare preventiva.

Ei sunt acuzati ca
ar fi cerut 200.000 de euro de la primarul comunei Zarand, Ion Mot, pentru a nu difuza pe OTV un film cu averea presupus ilicita a edilului.



Avocatul lui Dan Diaconescu, Daniel Fenechiu, a declarat dupa retinerea clientului sau ca este un dosar politic impotriva lui Diaconescu.

Avocatul a mai spus ca a atacat ordonanta de retinere si ca, azi-noapte, nu li s-a prezentat nicio proba in dosar.

Fenechiu a mai spus ca invinuirea lui Diaconescu este un lucru suspect si ca procurorii DNA au vrut clar sa-l retina pe patronul OTV pentru ca Dan Diaconescu nu a fost lasat sa plece de la DNA azi-noapte pana la sosirea lui Doru Parv de la Arad pentru a fi audiat.

La iesirea de la DNA, Dan Diaconescu a spus : "Am fost tras pe sfoara!"

Cei doi urmeaza sa fie prezentati judecatorilor de la Judecatoria Sectorului 1 cu propunere de arestare preventiva pentru 29 de zile.

La audieri, Doru Parv a spus ca nu a cerut bani ci ca si-a recuperat o suma de bani pe care i-o datora primarul Aradului in schimbul unor servicii de clarviziune, a mai spus Fenechiu.

Procurorii DNA l-au pus sub invinuire, luni, pe Dan Diaconescu, acestuia fiindu-i aduse la cunostinta acuzatiile de santaj si amenintare in legatura cu primarul comunei aradene Zarand, Ion Mot.

Daniel Fenechiu, avocatul lui Dan Diaconescu, care il apara si pe Doru Parv, a declarat ca procurorii DNA l-au pus oficial sub invinuire pe Dan Diaconescu, pe care il acuza de santaj si amenintare directa sau indirecta.

Aparatorul spune ca singura proba pe care procurorii o au impotriva lui Diaconescu ar fi o inregistrare a emisiunii din 21/22 iunie 2009, cand pe postul OTV, Dan Diaconescu anunta prezentarea "unor imagini incendiare" referitoare la adresa primarului din Zarand, Ion Mot.

Avocatul a spus ca anchetatorii nu au alte probe directe la adresa lui Diaconescu, el explicand ca denuntul facut de primar s-a indreptat doar impotriva lui Doru Parv, iar acesta din urma nu a dat declaratii potrivnice lui Dan Diaconescu in fata procurorilor.

Luni, procurorii DNA au perchezitionat sediul OTV din Capitala si locuinta patronului postului TV, Dan Diaconescu.

Anchetatorii cauta mai multe casete video, care ar constitui probe materiale in dosarul "clarvazatorului" Doru Parv, care a participat la mai multe emisiuni la OTV, potrivit unor surse judiciare.

Dan Diaconescu a fost audiat in februarie la DNA ca martor intr-un dosar in care primarul unei comune aradene l-a denuntat pe Doru Parv ca i-ar fi cerut peste 100.000 de euro pentru a nu divulga la OTV imagini compromitatoare la adresa edilului.

Doru Parv face previziuni in emisiunea al 7-lea simt pe OTV si potrivit presei o consultatie, "o clarviziune" facuta de Doru Parv costa 100 de lei in Arad (orasul natal) si 250 lei in Bucuresti.


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor. Intalnirea online a inceput

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

29255 vizualizari

  • +19 (31 voturi)    
    Uite o minune (Marţi, 22 iunie 2010, 7:52)

    gigi [anonim]

    Cred ca in cazul de fata toata lumea simte ca s-a facut un pic de dreptate, oricum, prea putina pentru anii in care ne-au bombardat zilnic numai cu bazaconii.de genul: soc, pisica neagra a trecut prin fata trenului. Acum a venit randul unui alt soc, Dan Diaconescu retinut la DNA
    • +29 (41 voturi)    
      nu am detalii din dosar ca sa (Marţi, 22 iunie 2010, 9:51)

      jean [anonim] i-a raspuns lui gigi

      pot comenta in acest moment, dar daca singura dovada este caseta aia atunci nu au nimic procurorii si e un abuz, indiferent ca omu' conduce o televiziune orientata spre un public care nu prea a trecut pe la scoala, are aceleasi drepturi ca oricare altu'

      eu zic ca penal este ce face in principal iRealitatea, acolo este instigare la nesupunere sociala, ca urmare a unor interese private ...
      • +9 (23 voturi)    
        completare (Marţi, 22 iunie 2010, 11:34)

        matei l [anonim] i-a raspuns lui jean

        Eu zic ca penal este ce au facut si ce fac guvernele Romaniei, ca urmare a unor interese private ...
        La realitatea, ma uit, nu ma uit, ii cred si nu prea dar cand guvernantii de ieri si de azi ne fura si incearca sa ne minta de parca toti am fi o turma de idioti, asta da caz penal.
        • +4 (10 voturi)    
          Nu stiu de ce (Marţi, 22 iunie 2010, 13:35)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui matei l

          ai luat "-". Eu ti-am dat un plus.

          Opinia ta este absolut rezonabila si corecta. Doar ca furtul la nivelul descris de tine este politica de stat.

          Asta-i tot.
      • +3 (7 voturi)    
        obligat (Marţi, 22 iunie 2010, 12:36)

        paulgrojdi [anonim] i-a raspuns lui jean

        Nea Jane după cum bine poate ai aflat școala în amărâta asta de țară e obligatorie și gratuită. Faptul că pentru tine la otv nu se spun lucruri care să te mulțumească nu înseamnă ca e un post pentru analfabeți. Rămâi tu în irealitatea ta sau cu surioara ei a3 de aceeași speță. COMUNISTĂ!
        • +2 (2 voturi)    
          @paul grojdi (Marţi, 22 iunie 2010, 17:16)

          Flocinolon [utilizator] i-a raspuns lui paulgrojdi

          Paule, faptul ca la OTV se uita cu gura cascata si bale curgand 3 milioane de telespectatori, nu inseamna ca OTV e televiziune. Inseamna in schimb altceva: faptul ca in Romania sunt 3 milioane de semianalfabeti in asemenea hal de alienare incat numai tampeniile de la OTV le pot intra in creier. Democratia nu inseamna ca oricine poate face orice-l taie capul pentru ca sunt destui prosti care sa puna botul la inselaciunea lui. OTV a facut inselaciune, a adunat niste bani de la prosti pentru biletul loto celebru, a inselat alti prosti cu niste apartamente, despre noptile nedormite ale unor votanti nu mai vorbesc. Intr-o societate normala astfel de derapaje nu sunt permise, institutiile statului iau atitudine si nu permit indobitocirea populatiei. Gustul pentru distractie al populatiei trebuie educat prin interzicerea unor emisiuni pentru retarzi, de genul celor promovate de OTV in special. Si celelalte televiziuni au cretinitati gen reality-show, dar OTV e prima ce trebuie fortata sa elimine penibilul si absurdul. Nu poti avea pretentia ca toata populatia sa asculte muzica clasica si sa citeasca poezie, analfabetii vor avea nevoie de manele si cancan. Toata treaba consta in limita pe care le-o impui. Daca elimini printr-o masura abuziva dar legala un produs de pe piata, oamenii se vor obisnui cu disparitia acelui produs si vor consuma altceva. In '90 nici macar nu aveau habar ramanii de reality-show si telenovele si nu mureau de dorul lor. Diaconescu e un tip destept (cati bani a facut pe seama prostiei umane!), dar a uitat ca orice are inceput are si sfarsit. Nu poti exploata la nesfarsit instinctele omului, pentru ca pe asta se bazeaza televiziunea lui: "hai sa vedem ca nu suntem ultimii idioti din tara asta si sa ne felicitam reciproc". Aducerea lui la DNA e un mod de a-i potoli aroganta, la fel cum Becali a fost linistit cu o luna de parnaie. Atunci cand n-ai cum sa-l pedepsesti pe un om pentru aroganta, ii gasesti altceva penal trecut cu vederea.
    • -1 (5 voturi)    
      care minune? (Marţi, 22 iunie 2010, 12:24)

      cc [anonim] i-a raspuns lui gigi

      ar fi o minune daca l-ar putea aresta pentru atentat la bunul simt si abuz de credulitatea publicului, chestia asta cu santajul pare subtirica rau.
  • -63 (75 voturi)    
    unde esti tu tepes...... (Marţi, 22 iunie 2010, 7:57)

    teodora [anonim]

    Doamne in ce tara traim?!!!!!!!!!!!!!oare acesti procurori sau ce or mai fi chiar se cred D-zei pe pamant?Oare poate cineva sa-i opreasca?nu ca ar fi vb. de DD ,nu ma intereseaza numele persoanei.socamt este fapta in sine si consecintele ei.este clar ca exista niste fiinte in aceasta tara care vor sa arate ca fac ce vor,cum vor,si cand vor fara ca cineva sa-i poata opri.deci oricand si orcui din aceasta tara zisa democratica(numai asa nu e),i se poate inscena ceva urat cu concursul acestor"d-zei" zisi procurori.chiar nu-i poate nimeni opri?chiar numai la bunul D-zeu sa ne mai fi ramas ultima nadejde?
    • +44 (48 voturi)    
      Uita-te sa vezi ce ai scris,cum debitezi aiurea... (Marţi, 22 iunie 2010, 8:12)

      vamaiot [anonim] i-a raspuns lui teodora

      Avem si noi niste institutii, unde oameni cu multa scoala incearca sa faca ordine in haosul halocinogen pe care-l traiesc romanii simpli, si dupa cateva actiuni vine un labil care striga, dictatura, dictatura, dictatura !!!!

      Stii din cauza unora ca tine are Diaconescu masini si avioane cat costa toate blocurile pe strada ta, ca sunteti voi cei ieftini si care stati cu degetul in nas, si va uitati la 0-TV !

      Elodia, tu esti...?
      • +26 (26 voturi)    
        chiar ma miram (Marţi, 22 iunie 2010, 10:44)

        Ghita [anonim] i-a raspuns lui vamaiot

        cum naiba face otv-ul asta atata profit din publicitate la magazine de potcoave. si cum reuseste diaconescu sa-si ia avioane, elicoptere si limuzine cat timp otv-ul merge pe pierdere de ani buni.
        nu doar asta ar trebui sa fie capul de acuzare, ci si solicitarea de foloase pe persoana fizica sa apara dementii sa debiteze live la televiziunea cu acoperire in 30 de judete dar rating in 30 de tari.
        • 0 (8 voturi)    
          Si de PRIMAR nu se leaga nimeni?? (Marţi, 22 iunie 2010, 11:12)

          CIX [anonim] i-a raspuns lui Ghita

          Parv nu a facut decat sa profite de pe urna coruptilor si hotilor publici din RO, amenintandu-i cu divulgarea informatilor despre averile ilicite si se vede ca pana acum i-a mers bine. Primarii, parlamentarii, secretarii/le, politia, inspectori, vamesi etc corupti nu lipsesc la noi in tara NU E ASA? De ce nu este anchetat si Primarul? Practica de vanzare de informatii comproitatoare e prezenta peste tot in lume, dar in cazuri ca acesta ar trebui sa fie anchetati ambii. Primarul daca a platit inseamna ca era vinovat. Si uitandu ne la averea lui Parv, se vede ca a avut multi de santajat. Asta ar trebui sa ne dea de gandit. Parv e un fel de Robin hood, ce fura de la "bogati=hoti ai banului public", dar tinea totul ptr el....
          • +6 (6 voturi)    
            ilogic (Marţi, 22 iunie 2010, 13:23)

            Ghita [anonim] i-a raspuns lui CIX

            pana una alta primarul nu a fost dovedit ca hot.
            mai mult decat atat a facut un denunt la dna, deci daca ar fi hot s-ar expune.
            mai mult, santajul are caracter penal la fel ca si tainuirea de fapte penale.
            aia cu robin hood, e din cenaclul: sarac da cinstit, exact de asemenea gandire avem nevoie intru propasirea leprelor rosii.
            • +1 (1 vot)    
              nu sunt de acord cu santajul (Marţi, 22 iunie 2010, 14:57)

              cix [anonim] i-a raspuns lui Ghita

              Dar e o practica comuna in media: unde se cumpara si se vand informatii. Ar trebui mai multa transparenta in cheltuirea banului public, precum si a personalor ce sunt repsonsabile de proiecte. Faptul ca multi primari, vamesi, politruci s-au imbogatit in Romania e un fapt deja arhicunoscut, nu numai in Romania dar si in occident. Nu sunt un aparatora al lui Parv, care nu este decat un produs al societatii romanesti dar sunt impotriva: coruptiei, hotiei si a lipsei de justitie din Romania.
              • 0 (0 voturi)    
                X Ghita (Marţi, 22 iunie 2010, 18:53)

                CIX [anonim] i-a raspuns lui cix

                Cati parveniti au fost condamnati in RO ptr delapidarea BANULUI PUBLIC din 89 -2010??? In Ro am avut mai multe procese inanite de a ne accepta in UE? Nastase.... Matusa Tamara, iti zice ceva e doar unul. Am facut teatru, ca ne apucam de lupta anti coruptie, ca sa ne primeasc si dupa ce s-au vazut la putere au dat-o jos pe D.na Macovei, caci devenise incomoda si l-au pus pe Chiuaru.... si de atunci tot asa. Fac ca tine unde sunt hoti? L-a prins cineva pe hot? Toate averile, celor care ti i am enumerat mai sus sunt, facute CINSTIT?! Conturi de milione, case, masini: sunt din munca cinstita a firmelor : lui bunica, matusa, fiul etc. Cu asa politie, justitie, clasa politica: adevartii hoti din Romania, nu -i va prinde nimeni Ghita? Si ne ducem la fund, daca mai exista unul mai rau ca asta.
              • 0 (0 voturi)    
                Pai tocmai ca aici e buba... (Marţi, 22 iunie 2010, 20:09)

                Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui cix

                Santajul de genul asta genereaza si mai multa coruptie, nicidecum o imbunatare. Cind il furi pe unul care fura, ala trebuie sa fure mai mult sa-i ramina si lui...
                • 0 (0 voturi)    
                  e ilegal acest gen de santaj (Marţi, 22 iunie 2010, 21:00)

                  cix [anonim] i-a raspuns lui Dan D.

                  dar cum am mai zis, e un fenomen ce exista in toata lumea si va exista atat timp cat exista media, al carui obiectiv principal e profitul fara scrupule. Nu mi se pare oricum oaia cea mai neagra, sunt doar niste paraziti ce traiesc de pe spatele oilor negre de la noi, ale caror daune le platim toti.Daca s-ar folosi lupta impotriva coruptiei cum o olosesc fata cei de la otv ar fi perfect, dar se folosesc mauri diferite din pacate.
      • -8 (14 voturi)    
        :))))) (Marţi, 22 iunie 2010, 11:05)

        compadre [utilizator] i-a raspuns lui vamaiot

        Esti tare... m-ai inveselit pentru toata saptamana.

        Partea cu ..."avem institutii" si "oameni cu multa scoala incearca sa..."

        :)))) nu cred ca esti chiar asa de naiv......doar ca esti renumerat din plin.
        • 0 (0 voturi)    
          aliodor lucreaza (Marţi, 22 iunie 2010, 19:08)

          zeus [anonim] i-a raspuns lui compadre

          unii o fac din pura placere.naivitate ridicata la rang de patriotism.zeus pe asta se bazeaza.
      • +2 (4 voturi)    
        prea multi Dumnezei televizati... (Marţi, 22 iunie 2010, 13:38)

        Snake Eyes [utilizator] i-a raspuns lui vamaiot

        Totusi nu sunt de acord cu scoaterea cu catusele la maini(show,dramatism si victimizare)a persoanelor publice unde exista un risc f scazut de agresare a "organelor".
    • +24 (30 voturi)    
      Si Felix? (Marţi, 22 iunie 2010, 8:18)

      Johnny [anonim] i-a raspuns lui teodora

      Ma, acum daca tot s-au apucat sa faca ordine in coruptia din presa, de ce nu-l iau si pe Felix, pe Vantu, pe Rosca Stanescu etc?
      • +9 (13 voturi)    
        Ca n-au cum (Marţi, 22 iunie 2010, 9:52)

        Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Johnny

        Vantu cel putin a cotizat si colo si colo, si probabil ca are si el niste materiale "incendiare" care ii asigura linistea ;).
        • +4 (4 voturi)    
          nu cred (Marţi, 22 iunie 2010, 13:10)

          cocoshu [utilizator] i-a raspuns lui Unu din multime

          ar fi folosit orice an campania electorala si nu ar fi fost nevoit sa fabrice.
      • +13 (17 voturi)    
        si ei! (Marţi, 22 iunie 2010, 9:57)

        ipsilon [utilizator] i-a raspuns lui Johnny

        Poate le vine randul, mai asteptam
      • +12 (12 voturi)    
        ... (Marţi, 22 iunie 2010, 10:24)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Johnny

        exact, srs aproape s-a autodenuntat si nu s-a miscat un fir de pai in ceea ce-l priveste.
        probabil el e in "alta liga".
        • +1 (1 vot)    
          mai mult decat se vede (Marţi, 22 iunie 2010, 15:22)

          cocoshu [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

          ca sa finalizezi un dosar trebuie multa munca atentie si corectitudine altfel este nul.roadele unui dosar antocmit bine se vad an instanta.
      • +11 (11 voturi)    
        right (Marţi, 22 iunie 2010, 10:35)

        Ionut [anonim] i-a raspuns lui Johnny

        Si mai sunt multi altii care ar trebui arestati.In tara asta s-a furat pe capete.Si mai rau de atat e ca dupa ce furau mai apareau si ca nesimtitii la TV.Ani de zile DD ne-a intoxicat cu Elodia, fantoma din Medgidia si multe altele.Uite asa si-a cumparat 2 elicoptere , iaht de 2 mil de euro , 2 bentley , 1 rolls royce , case , apartament , blocuri si multe altele.E bine ca-l are pe Fenechiu avocat ca o sa-l bage si mai tare.
      • +3 (5 voturi)    
        Nu te mai mira (Marţi, 22 iunie 2010, 11:20)

        Rhadoo [utilizator] i-a raspuns lui Johnny

        Felix ii are pe toti la mana. Fostii securisti se stiu foarte bine intre ei. Cand o sa vad primul securist la puscarie, atunci o sa cred ca exista justitie in Romania.
    • +17 (21 voturi)    
      nimeni nu e mai presus de lege (Marţi, 22 iunie 2010, 8:18)

      Silviu [anonim] i-a raspuns lui teodora

      Nici Dan Diaconescu , nici Voiculescu , nici Patriciu nu sunt mai presus de lege. Mai ramane sa fie pus si in practica si toti sa stie acest lucru. E vorba de o regula si de o restrangere a multelor nelegiuiri care se intampla in Romania . Chiar au devenit un fenomen de masa infractiunile , asa ca e un semnal pozitiv.
      • 0 (0 voturi)    
        naivitate.... (Marţi, 22 iunie 2010, 19:11)

        judge dredd [anonim] i-a raspuns lui Silviu

        semnal pozitiv e atunci cand crezi in mos craciun.cand crezi in semnale pozitive de acest gen e clar ca iti lipseste prietenul imaginar care sa te aplaude.
    • +16 (20 voturi)    
      propunere, teodorei (Marţi, 22 iunie 2010, 8:25)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui teodora

      sigur ca se poate.
      palavramentul sa voteze anularea constitutziei, desfiintzarea dna, a procurorilor si tribunalelor si apoi sa'si dea demisia.
      atunci vei trai intr'o tara asa cum se pare ca'tzi doresti.
      s'auzim de bine, mai draga.
    • +19 (21 voturi)    
      ???? (Marţi, 22 iunie 2010, 8:32)

      bubu [anonim] i-a raspuns lui teodora

      mai desteapto, oamenii aia nu au voie sa-si faca datoria?? altfel cum sa si-o faca?? sa se roage frumos de oameni sa fie si ei lasati sa le preagateasca dosare??? dacae nvinovat, oricare din ei, se va demonstra!!! deocamdata aia isi fac meseria. ca si-o fac mai mult sau mai putin bine, asta e treaba altora!!! De unde pana unde ai scos tu ca e inscenare?? poate inscenare e doar asa zisul tau creier!!!
      • -11 (13 voturi)    
        Draga domnule bubu (Marţi, 22 iunie 2010, 10:32)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui bubu

        Cu respect va atrag atentia ca intr-o democratie veritabila (ceea ce nu e cazul Rromanicii) nu trebuie sa-ti demonstrezi nevinovatia.

        Aveti idee de ce?

        Pentru ca pana la proba contrarie ESTI nevinovat. Doh.

        Deci da, apreciez pozitiv respectul dumneavoastra pentru opinia altuia.

        Semnat: cel care este bre.

        PS: Bag de seama ca arestarile astea preventive dau ffff bine la bobor.
    • +17 (21 voturi)    
      ptr teodora (Marţi, 22 iunie 2010, 8:32)

      eu [anonim] i-a raspuns lui teodora

      ups ..... ce ar trebui sa faca procurorii ???? sa manance seminte si sa se uite la world cup 2010 ? doamne in ce tara traim !!!!! ce legume au ajuns telespectatorii otv-ului si antenelor ...... eu propun sa se desfiinteze tot ce inseamna justitie, nu de alta dar si asa fac prea putin, iar atunci cand fac, sare poporul (gen teodora) ..... am ajuns un neam de sclavi ai televizoarelor......
    • +7 (17 voturi)    
      mda (Marţi, 22 iunie 2010, 8:33)

      hahaha [anonim] i-a raspuns lui teodora

      lol... te-ai uitat cam mult la antene si irealitatea..

      adevaru ca dan diaconescu e curat lacrima, si nu face nicio smecherie...

      huuuua la parnaie cu mojicii si mogulii astia media care polueaza tara cu prostii.
    • +16 (18 voturi)    
      dar, de unde stiti ce-a fost acolo??? (Marţi, 22 iunie 2010, 8:35)

      lili [anonim] i-a raspuns lui teodora

      Cum de sunteti asa vehementa, cat timp nu stiti nimic despre actiunea procurorilor. "Specatacolele" de la OTV sunt una si ceea ce fac procurorii este cu totul altceva. Este mai bine sa nu ne pronuntam cand nu prea stim despre ce este vorba. Cat priveste persona lui DD, il vedeti chiar asa de curat, ca lacrima???!!! Eu , de exmplu, nu m-as pronunta, ca nu stiu nimic despre persoana lui.
    • +15 (17 voturi)    
      Mai schimba programul... (Marţi, 22 iunie 2010, 8:35)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui teodora

      Mai iesi din casa, mai citeste o carte.
    • +11 (21 voturi)    
      Noroc ca ai doar patru surori .... (Marţi, 22 iunie 2010, 8:48)

      SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui teodora

      Ca din cauza ta era sa iasa Prostanacul Goana presedinte .......

      Da-ti doua palme si fa-ti bagajele ..... pleci in concediu ...... in Siberia.
      • 0 (0 voturi)    
        noroc.... (Marţi, 22 iunie 2010, 19:20)

        aliodor [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

        ....ca ati votat voi pe galeti si nu au venit rusii,mogulii,nu am pierdut posta si sarea.
        mai traiti?
    • +11 (15 voturi)    
      In cartile de Istorie (Marţi, 22 iunie 2010, 8:49)

      danutz68 [utilizator] i-a raspuns lui teodora

      Cred ca ar trebui sa incetezi sa mai te uiti la televizor, sa iesi din casa, sa mai citesti un ziar sau chiar o carte. Dan Diaconescu nu este anchetat doar de dragul ratingului de la OTV ci din cauza comportamentului sau. Vezi ca pe Antena 1 la ora 5 sau 6 este o emisiune mai "senzationala" decat "DD in direct". Ce as vrea sa urmeze si nesimtitii aia.
    • +12 (14 voturi)    
      senzational (Marţi, 22 iunie 2010, 8:51)

      danali [utilizator] i-a raspuns lui teodora

      Asta face jurnalism de indobidocire,sper sa-si ia vreo 5 ani,ca sa fie printre ai lui.
      • -1 (1 vot)    
        prost.... (Marţi, 22 iunie 2010, 19:22)

        tevereu [anonim] i-a raspuns lui danali

        ....nu e cine difuzeaza ,prost e cine se uita.sau s-a ingradit libertatea de exprimare cumva?
        asa v-a spus zeus?ca urmeaza?
    • +10 (12 voturi)    
      Probleme, Gogule?! (Marţi, 22 iunie 2010, 8:53)

      x-ulescu [anonim] i-a raspuns lui teodora

      Teodora, nu-ti inteleg revolta. Ti-e frica si tie de vreo cateva "inscenari"? :)
      • +3 (3 voturi)    
        pff (Marţi, 22 iunie 2010, 10:37)

        :) [anonim] i-a raspuns lui x-ulescu

        Probabil ca urmatorul episod ce se facea cu Teodora si de aia e ingrijorata.
    • +7 (9 voturi)    
      off... (Marţi, 22 iunie 2010, 8:53)

      mslliviu [anonim] i-a raspuns lui teodora

      D-na, nu va faceti griji, dupa o saptamana de racoare, preferatul dvs. se va intoarce la televizor, si va produce si mai multi bani dupa atata reclama cata primeste acum.
    • +9 (11 voturi)    
      Ce are Diaconescu... (Marţi, 22 iunie 2010, 8:56)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui teodora

      ... cu Dumnezeu? Ce tot indrugi? Chiar crezi ca procurorii nu aveau ce face si l-au arestat asa , sa faca doar rating OTV-ului? Nu va dati seama ce cloaca este la varf in toate domaniile ... Toti astia de vin pe la tv sunt plini de chestii ascunse care ne-ar oripila sigur daca le-am afla. Unde sunt bani multi , sufletul si morala dispare...!
      Daca e ceva sau nu, asta o vor hotara judecatorii, nu televotul...
    • +8 (10 voturi)    
      naiv (Marţi, 22 iunie 2010, 9:01)

      NumeLess [utilizator] i-a raspuns lui teodora

      .. ti se pare ca DD e asa de curat? eu nu cred ..
    • -4 (18 voturi)    
      pentru Teodora (Marţi, 22 iunie 2010, 9:03)

      Daniel O [anonim] i-a raspuns lui teodora

      Ai impresia ca DD o sa pateasca ceva? Asta e distragerea atentiei de la nenorocirea in care intra Romania.
    • +8 (10 voturi)    
      ai dreptate (Marţi, 22 iunie 2010, 9:06)

      alexandru [anonim] i-a raspuns lui teodora

      daca sunt multi ca tine in aceasta tara atunci chiar numai dumnezeu ne mai poate salva.sau doru parv.....
    • +5 (7 voturi)    
      si inversa e valabila (Marţi, 22 iunie 2010, 9:07)

      me [anonim] i-a raspuns lui teodora

      Hai sa ne uitam si din alta perspectiva:

      Doamne in ce tara traim?!!!!!!!!!!!!!oare acesti "ziaristi" sau ce or mai fi chiar se cred D-zei pe pamant?
    • +8 (10 voturi)    
      asa (Marţi, 22 iunie 2010, 9:10)

      asa [anonim] i-a raspuns lui teodora

      asa este, ai dreptate cand spui ca "exista niste fiinte in aceasta tara care vor sa arate ca fac ce vor,cum vor,si cand vor fara ca cineva sa-i poata opri". de buna seama, (ar trebui sa) te referi la diaconescu, lazarus, stanescu si alti "jurnalisti". noroc cu bunul Dumnezeu, intr-adevar, care le-a dat minte si curaj procurorilor.
    • +7 (13 voturi)    
      Mai sa fie... (Marţi, 22 iunie 2010, 9:11)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui teodora

      Tu cine te crezi sa decizi ca DD e nevinovat si toti procurorii sunt vinovati? Ai citit intregul dosar si, gata, ai proclamat ca e o inscenare?

      PS. Canti hip-hop? Cine e D-zeu?
      • -1 (1 vot)    
        dar tu.... (Marţi, 22 iunie 2010, 19:25)

        procuroru' [anonim] i-a raspuns lui maxi rodrigues

        ai citit de stii ca nu e inscenare?
        conform lui zeus trebuie sa te intreb : canti "o" manele?cine e guta?
        • 0 (0 voturi)    
          Pai tu esti Guta, acum am inteles (Miercuri, 23 iunie 2010, 15:41)

          maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui procuroru'

          Unde vezi tu ca as spune eu ca este sau nu vinovat?!?

          Eu doar raspund la mesajul celei care proclama ca DD este nevinovat si ca toti procurorii din Romania se cred D-zei (cred ca a vrut sa scrie Dumnezei).

          Eu nu declar nimic, doar ma indoiesc ca pana ce nu se va finaliza dosarul putem sa dam noi, din fotoliu, decizii.

          N-am inteles poanta ta cu "o" manele. Iar daca esti cu zeus, sa fii sanatos. Eu nu-s.
    • +11 (15 voturi)    
      Care e problema ta? (Marţi, 22 iunie 2010, 9:19)

      Mos [anonim] i-a raspuns lui teodora

      Ce fapta e socanta, femeie batuta in cap? L-au batut, l-au condamnat la moarte intr-o zi de judecata? Este o ancheta in derulare care se desfasoara conform procedurilor. Si mai exista o indoiala ca un om care se crede clarvazator nu este un hot?

      Iar explicatia avocatului pentru mine e suficienta ca sa-mi dau seama ca respectivul e vinovat...Scuza e penibila: "Doru Parv a spus ca nu a cerut bani ci ca si-a recuperat o suma de bani pe care i-o datora primarul Aradului in schimbul unor servicii de clarviziune".

      Sigur ca prostimea, care ani de zile a crezut toate minciunile prezentate la OTV, o sa franternizeze cu diaconescu (imi amintesc cazul becali) dar eu intotdeauna am zis ca e nevoie de prostime altfel cine ar mai face munca de jos pe lumea asta...
      • -4 (12 voturi)    
        diversiuni... (Marţi, 22 iunie 2010, 9:34)

        Ci Ciong [utilizator] i-a raspuns lui Mos

        sa mai deturneze din atentia publica, sa uite prostimea ca le e foame... sa se mai modifice niste legi bune sau dimpotriva sa se uite de ele, sa nu intre ANI in parlament sau legea bancilor in vigoare, sa se mareasca una alta fara sa stii... circ ieftin si DD zambeste frumos la camera...
      • 0 (0 voturi)    
        In principiu ai dreptate (Miercuri, 23 iunie 2010, 9:09)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui Mos

        Nu stim nimic despre Dan Diaonescu. Poate ca omu e de fapt un santajist, un criminal odios, un cap al lumii interlope. Cine stie. Procurorii profesionisti dimpreuna cu judecatorii la fel de profesionisti vor scoate la lumina adevaru'.
        Da de ce nu i-au pus catuse si lu Ridzi??? De ce n-au arestat-o in toiu noptii???? Atunci cand fapta era proaspata, cand urla presa. Ca tot presa a scris ca a sters urmele. I-a pus pe aitistii din minister sa stearga date.
    • -5 (13 voturi)    
      stat mafiot (Marţi, 22 iunie 2010, 9:22)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui teodora

      asa si este. sugerez presei sa publice averile procurorilor din bucuresti.
      • -2 (2 voturi)    
        Mda... (Marţi, 22 iunie 2010, 14:13)

        compadre [utilizator] i-a raspuns lui gogu

        Daca am ajus sa caut comentariile care au minusuri....asta cam spune multe despre cat de grava e situatia defapt.....
    • +12 (14 voturi)    
      sau poate nu? (Marţi, 22 iunie 2010, 9:29)

      gechi [utilizator] i-a raspuns lui teodora

      "La audieri, Doru Parv a spus ca nu a cerut bani ci ca si-a recuperat o suma de bani pe care i-o datora primarul Aradului in schimbul unor servicii de clarviziune"

      si numai pentru atat meritau sa fie audiati. Sa ceri atatia bani pentru "servicii de clarviziune"? Pai daca e asa de bun clarvazator sa joace naibii la loto.

      PS: sunt curios daca domnii ar fi platit taxe si impozite pentru serviciile astea de "clarviziune".
    • +10 (12 voturi)    
      ii putea... (Marţi, 22 iunie 2010, 9:29)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui teodora

      opri clarvazatorul....dar se pare ca nu a reusit sa o "vada" si pe asta!
    • +6 (8 voturi)    
      omule (Marţi, 22 iunie 2010, 9:31)

      me [anonim] i-a raspuns lui teodora

      uitete in continuare la 0tv si lasa netu ca te faci de ras
      • 0 (0 voturi)    
        gramatica.... (Marţi, 22 iunie 2010, 16:07)

        iordachec [utilizator] i-a raspuns lui me

        ....e grea pt unii.dar infiereaza proletar cu successuri.
        va mai mira ca avem presedinte manelist?
        • 0 (0 voturi)    
          mda (Marţi, 22 iunie 2010, 23:08)

          me [anonim] i-a raspuns lui iordachec

          cand nu aveti argumente va luati de gramatica
          foarte frumos
          nu lam (impreunat) votat nici pe basescu si nu sunt nici manelist ok?
    • +11 (13 voturi)    
      ha, ha ha ... (Marţi, 22 iunie 2010, 9:37)

      OBS [anonim] i-a raspuns lui teodora

      Adica vrei sa spui ca Senzationescu este un inger? Avionul, rolls royce-ul si casele au aparut din reclamele de 2 bani de la OTV ???

      Eu imi iau o punga de seminte si astept "Santajul-ep.158 " :)))
    • 0 (0 voturi)    
      Ai perfecta dreptate Teodora (Miercuri, 23 iunie 2010, 8:56)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui teodora

      Cine stie pe cine a deranjat Dan Diaconescu?!
      Cine se mai teme acum de dezvaluirile din presa? Vanghelie care a aruncat oasele generalului Lahovary si a ocupat abuziv monumentul funerar al acestuia? Ridzi care a furat fara frica sau rusine? Udrea? Sau cine? E plina presa de relatari despre licitatii trucate sau spalare de bani. Nimeni nu mai e impresionat. Este stupid sa santajezi azi cu dezvaluiri incendiare. Cel mult sa faci audienta la un anumit profil de telespectatori, dar nu santaj. Cu certitudine primaru ala din Arad si-a legalizat actiunile. Altfel ar fi fost dat pe mana justitiei demult de Curtea de Conturi. Deci e stupid sa se teama de "dezvaluiri incendiare".
  • +7 (9 voturi)    
    Bati campii.... (Marţi, 22 iunie 2010, 8:06)

    Gigi [anonim]

    In stilul tipic OTV. Se vede ca esti fidela postului lui DD
  • 0 (14 voturi)    
    Ce cloaca (Marţi, 22 iunie 2010, 8:06)

    Pantera Roz [utilizator]

    a ajuns tara asta...Nici nu mai stii care e hot,care e cinstit,care minte,care spune adevarul...Traim intr-un absurd total.
  • +6 (12 voturi)    
    Eu am incredere... (Marţi, 22 iunie 2010, 8:10)

    cel mai guest [anonim]

    D-l Parv, cu calitatile dumnealui esoterice - sunt sigur ca a previzionat aceasta arestare. Daca el a acceptat-o inseamna ca e nevinovat - stie ca nu va fi nici o problema.
    Daca face vreo doua trei sedinte de clarviziune pe la DNA, isi face fani pe acolo: "sunteti barbat, lucrati la DNA si peste 2 ore imi veti da drumul - asta previzionez eu"

    Acum serios - daca CNA ar avea o puscarie - virtuala, desigur, Doru Parv merita sa stea acolo numai pentru emisiunea de la OTV - inselaciune si escrocherie in masa.
  • +13 (15 voturi)    
    Chiar credea cineva ca (Marţi, 22 iunie 2010, 8:11)

    Audit [utilizator]

    imensa avere a lui Dan Diaconescu este facuta prin asa zisa televiziune care o detine?
    • 0 (0 voturi)    
      normal ca.... (Marţi, 22 iunie 2010, 16:05)

      iordachec [utilizator] i-a raspuns lui Audit

      ...nu crede nimeni asta.reteta de succes este varianta "credit de 3 milioane de euro" by udrea.
  • -1 (7 voturi)    
    am si eu o nelamurire (Marţi, 22 iunie 2010, 8:21)

    nelu [anonim]

    Primarul unei comune aradene din ce partid face parte?! Parca ceva nu miroase a bine... totul aduce a circ ieftin si bineinteles ca va creste cota de audienta a otv. Un adevarat clarvazator nu cred ca si-ar folosi harul pentru santaj. Si poate ar fi mai discret si mai rezervat cu "viziunile". Ciudat tare amestecul asta din ultima vreme de ocultism cu iz de santaj, flacari violet si clarvazatori care seamana mai mult a profeti mincinosi si vrajitoare dezlegatoare care se perinda pe sticla. Suntem totusi (mai suntem oare?!) un popor care se declara a fi crestin?!
    • +8 (8 voturi)    
      prrimaria zarand (Marţi, 22 iunie 2010, 10:31)

      voiculescu [anonim] i-a raspuns lui nelu

      partidul conservator
      partidul oamenilor cinstiti
      asteptam aparitia deliranta a tribunului in care face conexiuni halucinante intre arestarea lui ddd si marinaru' si eventual punerea pe lista pe loc eligibil a lui dd la urmatoarele alegeri.
      Doamne iarta-ne!
      • 0 (0 voturi)    
        primar traseist, ite incurcate (Miercuri, 23 iunie 2010, 8:06)

        nelu [anonim] i-a raspuns lui voiculescu

        primarul din zarand e un traseist, a fost initial in PDL, apoi a migrat in PC, ceea ce spune multe, oricum itele sunt incurcate
  • +8 (10 voturi)    
    gangsterii de presa (Marţi, 22 iunie 2010, 8:23)

    anonim [anonim]

    oare cat va mai dura pana vom scapa de asa zisii patroni de presa, in fapt adevarati gangsteri santajisti...cand abia se mai vand ziarele, cum ajung sa-si construiasca peste noapte averi de neimaginat?
  • +9 (11 voturi)    
    doar explicatii? (Marţi, 22 iunie 2010, 8:30)

    mai curat ca ei [anonim]

    daca sint anchetati nu este bine,daca nu sint anchetati iarasi nu este bine,cum trebuie sa procedezi in tara asta?este un cetatean roman si daca da explicatii,nu cred-ca este strigator la cer,exista o reclamatie presupun ca trebuie rezolvata,indiferent de cum se cheama.uitati-va la mediul politic,ne trebuie inca 20 de ani sa-i anchetam.cum eu om simplu sint chemat si raspund la comanda,asa si ceilalti indiferent de functie,grad,rang sa mearga sa raspunda unde sint neclaritati,repede incepem sa-i plingem ,scuza lor este ca daca au ridicat capul un pic,gata ,dosar politic.oare vadim a terminat puscaria oamenilor de lux?asa se lauda.nu mai plingeti,lasatii sa dea cu subsemnatul.
  • -1 (5 voturi)    
    O fi facut el ceva (Marţi, 22 iunie 2010, 8:38)

    Gix [anonim]

    l-o fi supãrat pe Baron sau, Doamne Fereste, pe Domnul Conte. Oriunde s-ar ascunde ãstia tot îl gãsãsc.
  • +1 (5 voturi)    
    Inedit (Marţi, 22 iunie 2010, 8:46)

    Handrews [utilizator]

    Practic i s-a oferit sansa sa faca o transmisie live din arestul politiei.
  • +12 (16 voturi)    
    O tara atacata de securistii de dinainte de 1989. (Marţi, 22 iunie 2010, 9:00)

    cornel [anonim]

    Am vazut in aceasta dimineata pe postul OTV vorbind Sorin Rosca Stanescu. Am inteles ca a fost si asta noapte la acest post. Incita populatia la revolta generala impotriva "dictatorului" Basescu si incercand sa aduca acest post alaturi de Realitatea si Antena 3.Acest individ a fost un securist notoriu. La fel si Dan Voiculescu ! Se mai indoieste cineva de celalalt mogul de presa de la Realitatea ? Eu NU, de multa vreme. Tara noastra e sub atacurile la foc continuu a fostilor securisti ? Ce fac institutiile statului nostru ? E cam multa mizerie "media " pe posturile TV de la noi. Ce se urmareste ? Un razboi civil in scopul intereselor acestor moguli ?
    • 0 (16 voturi)    
      Agenturili straine (Marţi, 22 iunie 2010, 9:51)

      Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui cornel

      Este grav, haos, oameni paziti-va, MOGULII vor sa rupa ordinea, sa dea jos acesti neprihaniti si diafani conducatori pe care ii avem. Ei care sunt curati ca lacrima si nepatati, in frunte cu mult iubitul Capitan.

      Hai Ba(s)etii minus minus. Dovediti-mi inca o data ca respectati regulile turmei.
  • +10 (12 voturi)    
    "servicii de clarviziune" (Marţi, 22 iunie 2010, 9:01)

    jack [anonim]

    de 100.000 de euro... :)))))))))
  • +8 (10 voturi)    
    corect (Marţi, 22 iunie 2010, 9:11)

    un curios [anonim]

    politic, politic, da' dl. Fenechiu nu ne zice si ce culoare politica are specimenul? O fi verde de la dolari?
  • +9 (17 voturi)    
    Pe cand...! (Marţi, 22 iunie 2010, 9:25)

    vali_bob@usa.com [anonim]

    ...Pe cand o descindere acasa la Voiculescu...?????
    la Vantu...????
    • -5 (17 voturi)    
      In scurt timp (Marţi, 22 iunie 2010, 9:38)

      Duda [anonim] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

      Este f. trist ca exista astfel de oameni ca tine. In afara de faptul ca mirosi Basismul din toti plamanii cu ce alceva te mai ocupi? E lipsa mare la mansarda ta. Pacat ca nu doare!
    • -4 (8 voturi)    
      am un vis (Marţi, 22 iunie 2010, 10:44)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

      Vreau s-o vad pe Udrea cu catuse la DNA!!!
      La o adica merge si Videanu si Berceanu si Blaga...Singura arestare (cu catuse in prime-time) care ar rivaliza cu cea a d-nei Udrea ar fi cea a d-lui presedinte Basescu. Sistemul ticalosit si clientalar pe care ei il intretin se va intoarce impotriva lor !!
  • 0 (8 voturi)    
    era de asteptat (Marţi, 22 iunie 2010, 9:25)

    Dan [anonim]

    deh, daca s-a imprietenit cu cine nu trebuie anul trecut in campania electorala...
  • -5 (13 voturi)    
    valeleu! (Marţi, 22 iunie 2010, 9:26)

    gimini [utilizator]

    Pai si ce se intampla cu "televiziunea poporului"?! Parca vad ca va intra in trustul de la Be 1 si Nashul devine noul Dan Senzationalicescu in direct! :)))
  • +10 (14 voturi)    
    mda... (Marţi, 22 iunie 2010, 9:31)

    liviu [anonim]

    sa vezi circ acum oa 0TV...
    2 saptamani de circ daca nu-l aresteaza si vreo 2 luni daca-l aresteaza...
    probabil o sa fie si batrani cu pancarde cu "free dan"
  • +6 (10 voturi)    
    Apar semne de normalitate! (Marţi, 22 iunie 2010, 9:36)

    IDT [utilizator]

    Doamne ajuta! incepe sa creasca DNA-ul in ochii lumii. Numai de n'ar fi doar apa de ploaie! Doar s-a mai intamplat...
    • -1 (1 vot)    
      super normalitate...doh (Marţi, 22 iunie 2010, 14:29)

      iordachec [utilizator] i-a raspuns lui IDT

      fix DD era partea anormala in Romania.aham!!!
      deci acum intram in normalitate.sa traiti bine!
      las ca asa mai va ia ochiu de la aia 25% si va mai arde de inca pe atat Zeus.fugiti sa va ocupati locul la cabina de vot de pe acum sa nu vina mogulii,rusii,comunistii sa va fure stampila portocalie.
  • -1 (15 voturi)    
    In dulcele stil clasic (Marţi, 22 iunie 2010, 9:37)

    Unu din multime [utilizator]

    Dupa cum ne-a obisnuit, Base, se comporta intocmai ca insecta devoratoare de parteneri (calugarita). S-a aranjat cu OTV (ca deh va convine nu va convine senzationistii au avut kilogramul in plus la balanta) si apoi ii da la ficatei lui Danut baiat finut care n-a facut rau niciodata... Mi-e lehamite.
  • +2 (8 voturi)    
    al cui e ordinul? (Marţi, 22 iunie 2010, 9:42)

    farty [utilizator]

    Stau si ma intreb din ordinul cui s-au intamplat toate acestea. Tare mi-e ca Basescu este cel inculpat. Dar daca este asa, oare de ce nu au fost al de Vantu si Voiculescu? De ce nu urmeaza si nesimtitul de Ciutacu + ceilalti prezentatori care inca mai incearca sa ne manipuleze? Gigi Becali cand urmeaza?
  • +10 (10 voturi)    
    eu cred că DD a aranjat tot (Marţi, 22 iunie 2010, 9:49)

    valer [anonim]

    Gândiţi-vă: va avea parte de o creştere ţapănă a audienţei.

    Stă în puşcărie o lună, două - pun pariu salariul meu pe un an, deşi suma-i inferioară remuneraţiei de clarvăzător, că nu va admira bulăul prea mult.

    Apoi iese cu notorietatea sporită şi reputaţie de martir - unii s-ar putea să-l şi creadă.

    Un show similar a fost în Italia cu Fabrizio Corona.
  • 0 (8 voturi)    
    Adevarul e ALTUL (Marţi, 22 iunie 2010, 9:56)

    Necredinciosu [anonim]

    Asa cum stie toata lumea, ca sa-si pastreze functia Daniel Morar accepta sa-si indoaie spinarea oricat ar fi necesar. Prin urmare, iata care este adevarata semnificatie a acestei mascarade: http://www.sentinta.ro/articole/editorial/view/minicronica-nopTii-necredinciosu-zice-dna-pregateste-sanctificarea-lui-dan-diaconescu
    • +1 (3 voturi)    
      care e adevarul? (Marţi, 22 iunie 2010, 11:04)

      io [anonim] i-a raspuns lui Necredinciosu

      parerea ta, expusa pe o pagina obscura si cu o vizibila tendinta de partizanat?
      ce argumente irefutabile ai prezentat in acel articol?
      asa ca tine, oricine poate sa fabuleze la infinit...
      asteapta sa vezi ce spune judecatorul despre probele impotriva lui DD.
      apropos, nici acum nu ti-e clar ca ceea ce face DD la OTV se cheama scurmatura in rahat?
  • +7 (13 voturi)    
    Stau un pic si ma gandesc... (Marţi, 22 iunie 2010, 10:01)

    Hmm [anonim]

    Era mai degraba de asteptat ca Base', daca avea putere absoluta asupra Justitiei, asa cum il denigreaza opozitia, sa fi inceput arestarile cu "prietenii lui", mogulii; in schimb Justitia se ia de unul din proprietarii putinelor TV-uri unde Base a avut acces neingradit in campania electorala.
    Si atunci ma intreb: oare chiar e mai independenta Justitia in Romania decat ma asteptam?
  • +6 (6 voturi)    
    resursa inepuizabila = prostia omeneasca (Marţi, 22 iunie 2010, 10:17)

    xtraterestrul roman [anonim]

    DD nu face decat sa exploateze o resursa inepuizabila, ce exista de mii de ani si va dispare odata cu omenirea: Prostia omeneasca. Aceasta pare inofensiva, amuzanta, dar in realitate este monstruoasa. Nu poate fi eradicata, doar ingradita si .... exploatata! Vedetele TV stiu la ce ma refer. DD cred ca a neglijat echipamentul de protectie (...a muncii in acest domeniu).
  • +3 (7 voturi)    
    dictatura (Marţi, 22 iunie 2010, 10:25)

    robita [utilizator]

    tuna toti antibase insa nici unul nu este arestuit insa acolitii lui base sunt atunci sa fie totul doar pentru senzational senzational?
  • +1 (7 voturi)    
    Ca la noi... (Marţi, 22 iunie 2010, 10:40)

    dragos gros [utilizator]

    Sunt politicieni sau acoliti de-ai lor care fura? Sunt, ca extraterestrii inca n-au furat Romania. Daca indrazneste DNA sa ii puna in insectar cu catuse la maini, incep tele-vizuinile sa strige. Adica aia au hiper-drepturi, sunt intangibili? In Romania, tara in care mult prea multi judecatori au bube rosii in cap, da, sunt. Macar din cand in cand macar ii mai "tulbura" un pic... Astept cu interes ca Justitia sa faca si altceva... poate sa inceapa cu ...justitie.
    3D, rupt in fund (asa zicea) face si un vaporetto si o viluta (sa aiba unde sa-i cazeze pe angajati; el n-are nevoie) la Monte Carlo, un Rolls mititel etc. Cum? Din ce? Vantu ce si cat a cumparat de la el? Apropos, Justitia !!! Vantu cad se duce sa-i tina de urat lui 3D?
  • -1 (9 voturi)    
    Aspecte (Marţi, 22 iunie 2010, 10:40)

    Dr., Gionescu [anonim]

    Fara indoiala DD a deranjat tare pe cineva. Lumea uita, dar in 2002 Nastase a ordonat INCHIDEREA OTV. Si inchis a stat cca 2 ani. Ceea ce se intimpla doar in Uganda. De ce atita efort la Adi? Pt. ca DD urma sa-l primeasca pe CVT care urma sa aduca niste casete video jenante tare pt. Adi. Da, DD are avere, dar nu-i vad numele in nicio privatizare-jaf. Da, a difuzat povesti cu pisici negre si vrajitori si profeti, dar nu am vazut nimic scabros la OTV. Pe linga panarami din astea a primit si politicieni care au vorbit contra Puterii, sa nu uitam. Si oameni care demasca golaneli corporatiste (Silviu Alupei si nebuneala E-urilor). In general deci DD nu s-a aliniat la valul Puterii. Nu este el sfant dar asta nu trebuie scos din ecuatie.
  • 0 (4 voturi)    
    ha (Marţi, 22 iunie 2010, 11:10)

    horia [anonim]

    uite o veste buna pe ziua de azi
    • 0 (0 voturi)    
      vestea buna... (Marţi, 22 iunie 2010, 16:03)

      iordachec [utilizator] i-a raspuns lui horia

      ....era daca brusc disparea in neant parlamentul,palatul victoria si palatul cotroceni.cu tot cu vajnicii "democrati" care le populeaza.
  • 0 (6 voturi)    
    Ce chestie... (Marţi, 22 iunie 2010, 11:17)

    Pantera Roz [utilizator]

    Sotia lui DD a venit sa-si viziteze sotul la DNA cu Rolls-Royce-ul sefului "televiziunii poporului"..."Poporul OTV" e insa rupt in fund de bogat ce e...Material si spiritual.Nu e sublim?!
  • 0 (0 voturi)    
    CE SCRIU NEMTII DESPRE NOI (Marţi, 22 iunie 2010, 11:54)

    NEAMTU [anonim]

    http://www.focus.de/kultur/kino_tv/focus-fernsehclub/fakt-extra-mitleid-als-masche-rumaenien-ist-weltmeister_aid_520966.html
  • +3 (3 voturi)    
    unde e clarviziunea? (Marţi, 22 iunie 2010, 12:23)

    un om [anonim]

    N-o fi vazut saracul atat de clar ca vor fi el si amicul DD arestati
  • +2 (4 voturi)    
    tras pe sfoara zici? (Marţi, 22 iunie 2010, 12:34)

    catus-escu [anonim]

    era mai bune sa te fi tras pe roata e drept.! de ce te simti ca facand parte dintr un proces al unui dosar politic ,stimabile?din care partid consideri ca faci parte , ca de lins, ai lins la toti dupa cum a batut vantul. de santaj sa nu mai vorbim, ca esti un maestru al "dezvaluirilor senzationale"daca nu ti se cotizeaza corespunzator.oltean sarlatan!
  • +2 (2 voturi)    
    Prostia se plateste (Marţi, 22 iunie 2010, 13:00)

    Marianul [anonim]

    Cred ca DD a fost asa de prost incat a achiatat "taxa de bukuresti" clarvazatorului si acesta i-a spuns ca va fi ridicat de DNA abia in 2012. De aia zice ca "Am fost tras pe sfoara!".
  • 0 (2 voturi)    
    Adevaratii vinovati de dezatrul din - presa!!!!!! (Marţi, 22 iunie 2010, 14:43)

    griti [anonim]

    In fine au rezolvat problemele romanilor. Pensiile mici ce trebuie reduse, salariile bugetarilor (nu ma refer la cele nesimtite), medicamentele, intretinerea, etc.
    Acum am aflat ca vinovate sunt trusturile de presa, mai bine zis unii mogului si ne-au asmutit pe ei. Sa nu mai gandim la ce se intapla cu noi plebea.
    DNA a rezolvat toate "contractele corecte cu statul", au fost arestati spagarii, au fost confiscate averile obtinute din miciile economii, sau prin afaceri ale firmelor conduse de parintii si bunicii oamenilor politici,a fost lichidata evaziunea fiscala.
    Aceasta arestare a lui Dan Diaconescu a rezolvat acum partial toate problemele romanilor.Daca vor fi arestati si urmatorii patroni de trusturi de presa binestiute, patroni indezirabili prin politica pe care o duc prin anumite posturi de televiziune si anumite ziare (antiguvern, parlament, presedinte), totul va fi perfect.
    Daca Dan Diaconescu se dovedeste a fi vinovat, sa plateasca, dar nu-i uitati pe adevaratii vinovati de starea catastrofala a natiuni, guvern, parlament, mai toate institutiile statului aflate in slujba cetateanului.
  • 0 (0 voturi)    
    Au mai uitat de (Marţi, 22 iunie 2010, 15:24)

    Dita [anonim]

    Nikita, Naomi, Magda si altii care au mai aparut pe la OTV
  • 0 (2 voturi)    
    zeus (Marţi, 22 iunie 2010, 15:55)

    ale [anonim]

    cine vrea sa doarma linistit cotizeaza la zeus,nu la orice spirtirist.
  • 0 (0 voturi)    
    o rugaminte... (Marţi, 22 iunie 2010, 15:56)

    Oana [anonim]

    ar fi posibil sa nu mai vedem ca trimitere principala a hotnews, figura individului astuia? Multumim.
  • 0 (0 voturi)    
    sobolanul (Marţi, 22 iunie 2010, 15:59)

    gicu [anonim]

    sunt gicu din caracal asa ca stiu ce sobolan e otevistul. vorba lu' mosul fieiertat din fotbal "....latul..."
  • -1 (1 vot)    
    Despre santaj si mita si nu numai .... (Marţi, 22 iunie 2010, 16:46)

    nick [anonim]

    In aceste momente zbuciumate si de deruta in media romaneasca, cand cu adevarat se vad norii negri ai unui regim din ce in ce mai discretionar si aberant , nu poti sa te intrebi mai multe lucruri :
    - Oare de ce DD s-a implicat total din toamna trecuta ( la prezidentiale) pana mai spre primavara in sustinerea ,,catindatului'' portocaliu ( remember ,,pixelul albastru'' si alte imbecilitati) ?
    - Avea legatura aceasta propaganda pro -putere cu iminenta sa convocare la DNA in februarie ?
    - A deranjat pe cineva faptul ca dupa prima audiere nu a mai sustinut in emisiunile proprii in asa masura pe cei care ne conduc, dimpotriva a avut multi invitati cu pozitie fatisa anti - putere , cu precadere in ultima perioada ?
    - In cazul in care justitia era in posesia acelorasi probe pe care le detine si in ziua de astazi, inca din vara anului 2009, de ce nu a intreprins masura retinerii lui DD mai devreme ?
    - Este normala sau legala incatusarea publica a unui om intr-o tara libera in cazul in care : - nu s-a sustras de la urmarire , ba mai mult se prezinta de buna voie la audieri , in momentul in care nici nu se afla in localitatea de domiciliu - nu prezinta pericol social ?
    - Are legatura momentul retinerii cu prezentul agendei politice de astazi , avand in vedere ca DD avea un rating considerabil si putea influenta intr-un fel sau altul multimile?
    - A fost aceasta retinere un avertisment concret pt toti cei din media, care indraznesc sa critice actuala putere si pana acum au fost doar admonestati verbal de la cel mai inalt nivel ?
    - Oare SANTAJUL si MITA folosite cu scopul de a obtine o majoritate FALSA in Parlament , constituita in dispretul electoratului care s-a prezentat la urne, cu scopul de a TRECE orice hotarare ABERANTA luata de actuala putere, nu ar trebui SANCTIONATE in justitie , reprezentand un atentat la adresa functionarii Statului Roman ?
    • 0 (0 voturi)    
      despre ce vorbiti ??!!!........... (Marţi, 22 iunie 2010, 18:13)

      lili [anonim] i-a raspuns lui nick

      Pai, eu am inteles ca este mare prietenie , mare intre DD si Dl Basescu !!! Despre ce vorbiti, spuneti mai pe sleau ca sa intelegem si noi!!! Unde mergea Dl Basescu la emisiuni televizate, la OTV la DD si la B1TV, la Nasul lui Moraru.... Pai, atunci cum sa intelegem afirmatiile Dvs, detaliati putin........
      PS. Eu nu sunt telespectator OTV, probabil nu am multe informatii relevante, dar am citit la vremea respectiva despre aparitiile Dlui Basescu la OTV
  • -1 (1 vot)    
    www.solidaritatedandiaconescu.ro (Marţi, 22 iunie 2010, 17:17)

    www.solidaritatedandiaconescu.ro [anonim]

    http://www.cancan.ro/actualitate/intern/dan-diaconescu-are-site-de-solidaritate-vrei-sa-fii-alaturi-de-boss-ul-otv-110503.html
    www.solidaritatedandiaconescu.ro
  • -1 (1 vot)    
    procurori nenorociti (Marţi, 22 iunie 2010, 19:36)

    catalina [anonim]

    asta este o tampenie din partea procurorilor fata de doru parv si diaconescu. ca deobicei politia pune catuse la mana oamenilor care nu ucid si fura si adevaratii criminali care omoara oamenii pe trecerea de pietoni, care ucid care talharesc stau bine mersi in libertate. este o rusine nationala ce se face. rusine procuraturii romane.
    normal ca se incearca distragerea atentiei de la alte cazuri care nu sunt eui in stare sa le clarifice si de la adevarata problema din romania
    taierea salariilor si infometarea oamenilor. in timp ce videanu si berceanu au palate romanii stau si mor de foame si sunt agresati in strada si criminalii sunt liberi
    lasati pe dan diaconecu in pace ca el a facut numai bine
  • -1 (1 vot)    
    Astept sa vad ce se intampla. (Marţi, 22 iunie 2010, 19:40)

    OpN [anonim]

    O fi facut dl Diaconescu o gramada de scenarii la emisiune, dar asta pare destul de real. Astept sa vad daca il mai si baga la zdup sau nu.
    Cat despre scoala GRATUITA in romania: e o gluma. Nu exista asa ceva, profesorii mereu vor sa dai bani pentru meditatii si refuza sa isi faca orele, doar ca sa fim nevoiti sa dam bani.
  • -1 (1 vot)    
    dd otv (Marţi, 22 iunie 2010, 23:57)

    florin [anonim]

    Nu cred nimic din ce a ce se vehiculeaza despre DD este o facatura nu cred ca un om cu asemenea avere sa sa pretinda la o asa suma de bani sper sa se faca dreptate
  • 0 (0 voturi)    
    verdictul meu (Miercuri, 23 iunie 2010, 0:44)

    Marian Tudose [anonim]

    Dan Diaconescu isi merita soarta. Intr-adevar este un sarlatan cine nu-l cunoaste nu stie! Insa eu am vazut cum si cu cine isi face emisiunile......! In rest toate cele bune pentru staf-ul Hot News.
  • 0 (0 voturi)    
    diaconescu arestat (Miercuri, 23 iunie 2010, 1:58)

    simion [anonim]

    Sunt si eu un contribuabil ca si voi. M-a surprins arestarea, este o instigare a cetatenilor la linsaj impotriva lui Diaconescu. Lucrurile sunt extrem de grave pentru ca el detine mari secrete impotriva mafiotilor din Romania. Ei acum vor sa dea o "lectie" ca sa spunem asa lui Diconescu pentru "comportament". Daca va aduceti aminte in timpul tiganului Ceasca + Elena, tot securistul tigan/militianul/procurorul/judecatorul zicea romanului indiferent daca era intelectual rasat sau nu -acesti nenorociti din regimurile teroriste uzeaza in vocabularele lor de acest termen: "comportamentul dumitale...". Atata stiu ei: "comportamentul" ca sa te umileasca si sa asmuta fiarele impotriva ta, ca in epoca lui Iisus cand multimea uitase ca El este Dumnezeul Fiu , insa ciungii, orbii, schiopii, surzii, toti cei cu betesuguri comportamentale erau asmutiti precum fiarele. Psihoza in masa declansata de cacanarii comunisti. Mi-am adus aminte de DNA in care o buna parte dintre noi sa zicem ca ne-am fi facut sperante . Ma duc deseori la ITM Bucuresti si am acces la surse de informare PRECISE. DNA-ul facuse in anii trecuti citatii pentru unii din sefii ITM Bucuresti printre care si Cosa Madalina, pentru care i se intocmise citatie de prezentare. Nici pana astazi nu s-a prezentat la DNA. Sincer va spun ca sunt probe clare de infractiuni facute de sefi: Georgescu Marian, Balabuti Marilena, Cosa Madalina dar si de altii care sunt pe langa ei. Au pile si nu-i mai ridica nimeni pe sus cu mainile legate . De ce? Totul in Romania se desfasoara APOCALIPTIC!
  • 0 (0 voturi)    
    ce bine'i sta (Miercuri, 23 iunie 2010, 8:46)

    panfil flecaru [anonim]

    in rosu !

    libertate lui danutz !
  • 0 (0 voturi)    
    am innebunit cu totii! (Miercuri, 23 iunie 2010, 10:09)

    cristi [anonim]

    cate sute de comentarii pentru DD?! il cunnoastem cumva si nu stiu eu?!
    oricum, lui dd i-au murit cam multi neuroni daca a venit la dna cu rolls-ul. cum o sa se mai poata victimiza? aruncandu-se din avionul personal?!
  • 0 (0 voturi)    
    Senzational!!! (Miercuri, 23 iunie 2010, 12:08)

    arabu [anonim]

    Vedeti la OTV cum a santajat DD pe primar...:))
  • 0 (0 voturi)    
    despre otv (Miercuri, 23 iunie 2010, 15:59)

    maria luisa [anonim]

    si eu am trecut prin momente grele ' din cauza otv si a salariatilor sai. Un tip , Alexandru si un altul Eduard mi-au cerut 15000 Euro ,spunind ca au informatii despre activitatea mea. am refuzat sa le dau, au difuzat emisiunea, dar tot timpul am crezut ca D.D. nu stie ce faceau colegii sai. Acum sint convinsa ca nu era strain de situatie. Nu ma bucur, dar sa aiba si ei parte de linistea pe care am avut-o eu din decembrie 2009 pina in martie 2010, cind ma sunau permanent, stabileau intilniri pe care le-am refuzat si ma amenintau.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă