Mi-e frica!

de Vlad Mixich     HotNews.ro
Joi, 10 iunie 2010, 13:43 Actualitate | Esenţial


Vlad Mixich
Foto: Cristian Stefanescu, Deutsche Welle
Stiti panica aia atunci cand esti prins printre blocuri de o haita furioasa de latrai? Ratiunea se stinge in fata caninilor albi picurand bale. Ti-e frica. Te apleci defensiv spre o piatra. Isi intetesc latratul si mai tare, buza superioara li se cutremura violent deasupra gingiilor. Te retragi cu ochii spre ei, pasind orbeste in spate fara sa stii daca acolo te asteapta cascata o gura de canal sau muscatura usturatoare a celei mai periculoase potai: cea tacuta.

Prea putine vorbe si explicatii inteligibile ale crizei s-au facut auzite in ultimele saptamani. Se manipuleaza zilele astea mai abitir decat a facut-o cineva vreodata in Romania ultimului deceniu. Se minte cu gandul, cuvantul, cu fapta si omisiunea dar nimeni nu spune “din vina mea, din prea mare vina mea”.

Ogarii

Liberalii se ofera fecioare spre sacrificiul guvernarii. Argumentul lor cel mai frecvent este cresterea economica consistenta a Romaniei din perioada guvernului Tariceanu. “Romanii nu vor uita cat de bine le-a fost in timpul liberalilor”, spun ogarii partidului condus oficial de Crin Antonescu. Dar dincolo de realitatea ca liberalii nu au stiut sa capitalizeze acea prosperitate temporara, nimeni nu sufla un cuvintel despre faptul ca, in perioada 2006-2008, numeroase tari au raportat cresteri economice de neimaginat pana atunci.

124 de tari au avut cresteri economice de cel putin 4%, printre ele numarandu-se nu doar Romania, ci si 30 de state africane. Privita in acest tablou complet, cresterea economica din acea perioada nu mai este rodul unei guvernari iscusite, ci a unei prosperitati economice globale exceptionale.

Cateii

“Genocid social” latra cateii infometati de o prea lunga blocare in opozitie a PSD-ului. Dar ce omit social-democratii lui Victor Ponta sa spuna este ca, incepand cu anul 2000, puterea de cumparare a profesorilor romani este intr-un continuu declin. Un deceniu de saracire patronata 5 ani de PSD si alti 5 ani de PNL si PD-L. Se varsa lacrimi pentru familiile tinere si mamele distruse de noua austeritate, dar despre exemplul bogatei Germanii nu se vorbeste pentru ca nu se potriveste tabloului convenabil. Tinerii casatoriti nu primesc niciun ajutor social din partea statului german, iar indemnizatiile pentru parinti se rezuma la 67% din salariu pentru un singur an de concediu postnatal (spre deosebire de cei 85% pentru doi ani acordati in “mult mai bogata” Romanie).

Si programul alternativ oferit de PSD este foarte subtire, bazandu-se pe cateva principii enuntate de socialistii europeni si defiland cu aceleasi sloganuri camuflate in masuri de criza: reducerea evaziunii fiscale, imbunatatirea colectarii la buget sau infiintarea de locuri de munca. Cum vor fi aplicate toate aceste masuri? Prin copierea unor solutii bulgaresti si prin iertaciunea de la plata taxelor a intregii linii de IMM-uri de partid. Genial hau-hau, nu-i asa?

Buldogii

Am ajuns si la buldogii umflati ai democrat-liberalilor. Toate bombardamentele mediatice lansate in capul lor sunt galagie inutila. Ar fi suficient sa se spuna ca, la 6 ani de la faimosul “Sa traiti bine!”, un profesor de liceu din Romania anului 2010 isi poate cumpara la fel de multe paini precum un profesor de liceu din Romania anului 1893 (un profesor avea in 1893 un salariu de 350 lei, avand puterea de cumparare a 2200 de lei noi).

Traian Basescu face astazi cariera cu noul: “Nu avem alternativa!”, inspirat probabil din identica formula a lui Margaret Thatcher, britanica “doamna de fier” care si-a inceput evolutia politica desfiintand laptele gratuit acordat elevilor britanici, scopul fiind aceeasi reducere a cheltuielilor bugetare. Dar spre deosebire de intransigenta “doamna de fier” pentru care compromisul nu exista, pentru Traian Basescu compromisul ramane un joc valabil.

Doua anchete publicate de Hotnews.ro (aici si aici) ridica intrebari asupra aluatului din care este croit liderul politic Traian Basescu: de fier in fata poporului, flexibil in interiorul PD-L? Traian Basescu vrea sa salveze Romania avand alaturi politicieni compromisi. Dar asta nu se poate. Daca acesti buldogi satui nu vor disparea atat din Guvern, cat si din afacerile cu statul, Traian Basescu va ramane in istorie nu ca presedintele Romaniei, ci ca masculul alfa al unei haite de latrai.


Mi-e frica, da. Dar nu de latraturile lor furioase, ci de intunericul ce se asterne in fata mersului nostru de-a indaratelea. De lipsa lor de smerenie si de faptul ca nu se gaseste unul printre ei care sa spuna: “Fratilor, vina in parte e si a mea”. Mi-e frica pentru ca istoria dovedeste ca in astfel de perioade, de declin economic si degradare a elitelor conducatoare, in vidul de incredere creat se pot ivi lideri profetici, vecini atat cu nebunia cat si cu apetitul pentru revolta al oamenilor. Mi-e frica de cea mai periculoasa potaie, care acum tace.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13140 vizualizari

  • +38 (44 voturi)    
    Ce bine se vede dinafara .... (Joi, 10 iunie 2010, 13:55)

    Dragos [anonim]

    Respectele mele, domnule Vlad.

    Dureros, dar cat se poate de adevarat.

    Speranta mai ramane, in toata vraistea asta ....

    D.
    • +7 (9 voturi)    
      O varianta (Joi, 10 iunie 2010, 18:57)

      emil [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      Noi votam un presedinte cu puteri restranse.. De ce nu putem vota direct prim ministrul, iar presedintele sa fie ales de catre parlament? Nu asa este corect? Cel care conduce tara, sa fie ales prin vot de catre popor?
      • -3 (7 voturi)    
        buna varianta (Joi, 10 iunie 2010, 22:09)

        A.Dragos [anonim] i-a raspuns lui emil

        e corect ce spui ca sa fie ales prin vot de popor cel care conduce tara,dar tu ai impresia ca Boc conduce tara acum?
      • +3 (3 voturi)    
        sa nu ne iluzionam (Vineri, 11 iunie 2010, 8:53)

        opinius [anonim] i-a raspuns lui emil

        Nu e mare diferenta intre sistemele europene de tip parlamentar sau prezidential. In ambele alegatorii aleg pe seful executivului care e fie presedintele (ales direct) fie primul ministru (ales indirect prin parlament - pus astfel sub controlul parlamentului).

        Nu sunt de acord nici cu unul nici cu celalat. Cel prezidential duce adesea la conflicte cu primul ministru, cel parlamentar nu creaza o separatie clara parlament - prim-ministru.

        Dupa mine, tot "prostii" de americani sunt mai destepti si mai corecti fata de ei.

        La ei e clar:

        Puterea legislativa (Senatul si Camera Reprezentantilor): face legi. ATAT, nu alege si nu o controleaza. Cel mult o interpeleaza, si daca vede ceva ilegal sesizeaza puterea judecatoreasca.

        Puterea executiva: executa legi, indiferent daca are aceeasi culoare cu majoritatea din puterea legislativa. Presedintele SUA e ales de popor, este intaiul functionar al tarii, si nu are nevoie de majoritate parlamentara pentru a guverna. El si secretarii lui (echivalentul ministrilor) nu au nevoie de investitura parlamentului, pentru ca deja a fost ales de popor. Majoritatea din parlament e necesara presedintelui SUA numai pentru a vota legi noi, nu pentru a rezista la putere.
        Cand nu are aceasta majoritate, negociaza si dintr-o astfel de negociere ies legi durabile pentru ca au fst negociate de doua puteri care nu au nevoie una de cealalta pentru a supravietui politic. Fiecare are doar o grija: sa dea bine in ochii electoratului pentru a-si mentine pozitia.

        Puterea judecatoreasca e rezultatul compromisului dintre cea legislativa si cea executiva: presedintele propune si senatul aproba. Ulterior puterea judecatoreasca verifica la sange pe celelalte puteri care nu au nici o imunitate in fata legii.

        Ce ziceti? Nu mai bine facem ca ei?
    • +6 (6 voturi)    
      Re: Ce bine se vede dinafara .... (Joi, 10 iunie 2010, 22:19)

      MLZ [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      In general nu prea sunt de acord cu dl. Mixich, dar articolul este destul de bun.

      Totusi ... :o)) .... "Privita in acest tablou complet, cresterea economica din acea perioada nu mai este rodul unei guvernari iscusite, ci a unei prosperitati economice globale exceptionale. "

      Cand iei bani pe datorie si e iminent sa vina si ziua scadentei, se cheama ca te imbogatesti?! :) Asta poate fi numita prosperitate?
    • -3 (3 voturi)    
      PARANOIA la nivel inalt ? (Vineri, 11 iunie 2010, 10:13)

      manole [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      Intradevar Vlad pare pe dinafara !
      Nu realizeaza ca totul se datoreaza acestui personaj cu grave probleme mintale, un om care traieste doar din conflicte ! Intrebati un psihiatru cum se numeste asta si va va spune : Paranoia
  • +21 (25 voturi)    
    Bravo!!! (Joi, 10 iunie 2010, 14:04)

    gabriel [anonim]

    Felicitari Vlad! Foarte bine scris.
  • +20 (24 voturi)    
    BRAVO (Joi, 10 iunie 2010, 14:09)

    make [anonim]

    Felicitari pentru articol!
  • +14 (26 voturi)    
    Felicitari! (Joi, 10 iunie 2010, 14:17)

    sami [utilizator]

    Super articol! 10X+
    Eu una am incredere in presedintele Romaniei (probabil pentru ca mi-a castigat-o tarziu?!)... si mai putin in oamenii care ar trebui sa execute. Ori nu sunt capabili, ori au cu totul alte viziuni si "interese" decat ale presedintelui, respectiv ale tarii...Intradevar nu exista alternativa! Trebuia rupta "Pisica" ignorantei, superficialitatii, nesimtirii, hotiei din sistemul administrativ!
    In ceea ce priveste pensionarii...Cu adevarat ii compatimesc pe batranii de peste 80 de ani si in acelasi timp ii invidiez! au ajuns la o varsta venerabila (pe care putini din generatia mea o vor atinge- pentru ca in "societatea de consum" primii consumati suntem noi!) in conditiile primirii unor socuri peste socuri (cand li s-a marit pensia, cand s-a recalculat , cand s-au compensat medicamentele cand s-au decompesat) au ramas in viata! Fara pic de cinism, lor le-as da pensii suficient de mari cat sa aiba o batranete si un sfarsit linistit.
    Insa in ceea ce priveste pensionatii de invaliditate-boala INEXISTENTE i-as pune pe ei, si pe toti cei care si-au dat concursul in fraudarea tuturor romanilor platitori de asigurari sociale si de sanatate sa munceasca fortat -la drumuri, sapat santuri pentru irigatii, plantat pomi, etc ,macar 5 ani
    • +1 (1 vot)    
      buna atitudine (Joi, 10 iunie 2010, 22:13)

      A.Dragos [anonim] i-a raspuns lui sami

      asa sa faci.asa si trebuie.si la cei care siau luat bugatti,seria 7,s-klasse,vile,vuitoane,ferrari,maseratti,terenuri din bani publici ce le-ai face?
      • +1 (1 vot)    
        Multumesc... (Vineri, 11 iunie 2010, 10:16)

        sami [utilizator] i-a raspuns lui A.Dragos

        chiar daca am "simtit" o unda de ironie...
        Permite-mi sa iti spun ca acesta atitudine trebuie sa o avem cu totii! Ma refer la cei care doresc cu adevarat o tara "functionala" si prolifica, un aparat de stat care sa fie pus exclusiv in slujba cetatenilor si al intereselor acestora, cu precizarea ca este vorba in primul rand de cetatenii care "au platit" sau "platesc" aceste servicii. Sunt prea multi oameni in tara asta care au pretentia sa primeasca totul "gratis", care au tupeul sa ceara fara sa ofere nimic in schimb- doar pentru ca "democratia" original romaneasca si o sleata de indivizi le-a bagat in cap ca este de datoria statului sa le dea si sa-i tina!

        P.S. Pe aceia enumerati de dvs i-as deposeda de aceste bunuri si i-as "indatora" pe ei si pe urmatoarele lor 3 generatii cu munca in folosul statului (10 ani pt fiecare generatie poate fi suficient :D?!).
        Toate cele bune
  • +15 (15 voturi)    
    ..... (Joi, 10 iunie 2010, 14:20)

    Adrian [anonim]

    M-am si vazut in postura cu cainii de la inceput. Mi-a transmis sentimentul.

    Ceea ce nu s-a intamplat mai departe ... ai vorbit de clasa politica. Ei sunt doar catei de buzunar. Nimeni nu are curajul sa latre in adevaratul sens al cuvantului ... pe ei i-as asocia cu bacteriile ... ele se dezvolta si traiesc in mediu favorabil ... daca esti contaminat nu mai poti devenii o celula sanatoasa.
  • +8 (10 voturi)    
    Excelent articol (Joi, 10 iunie 2010, 14:32)

    Radu [anonim]

    Excelent si din pacate adevarat. Felicitari!
  • +8 (10 voturi)    
    Perfect! (Joi, 10 iunie 2010, 14:45)

    Bogdan [anonim]

    O perfecta radiografiere a "clasei" noastre politice !! Felicitari !! mie teama insa ca nu va exista ecouri dupa acest articol , pentru aceasta turma de mixturi canine !!
  • +12 (12 voturi)    
    cainii aia (Joi, 10 iunie 2010, 14:47)

    nu sunt de acord [anonim]

    cainii aia cum au ajuns acolo? pentru ca nimeni nu s-a ocupat de ei, prin indiferenta noastra, lipsa de reactie. ecourile revolutiei sunt stinse, toti au uitat sangele varsat. si pentru au gasit sa manance in gunoaie, au crescut, si acum au intors coltii impotriva noastra.
    • +1 (3 voturi)    
      Perfecta dreptate (Joi, 10 iunie 2010, 22:19)

      Sergiu [anonim] i-a raspuns lui nu sunt de acord

      Intr-adevar. Cu totii au uitat de tinerii care au murit la Revolutie si chiar in 13-15 iunie 1990 in Bucuresti. Pictorul spaniol Francisco Goya a spus ca "somnul ratiunii naste monstri". Nu asta are loc acum oare ? Ratiunea se stinge, iar locul ei este luat de ura, frica si dezbinare. Nu mai exista deloc dialog in Romania. Dar oare cand a existat un dialog adevarat ? Trebuie sa gasim din nou acele resurse care sa ne faca mai buni si sa trecem peste greutati.
    • 0 (2 voturi)    
      daca arde casa (Vineri, 11 iunie 2010, 7:10)

      bula [anonim] i-a raspuns lui nu sunt de acord

      chemi pompierul si-l faci/lasi sa lucreze sau faci o dezbatere (nu cu rezultat imediat si cu concluzii controversate) asupra originii, dezvoltarii incendiului? fireste cu identificarea vinovatului si cu pedepse doar potentiale? Hai sa stingem si eventual in paralel sa lucram la identifcarea culpei. PS. DACA CULPA e colectiva, singurul lucru eficient sa incerci sa nu se mai repete, restul e bla-bla de mass-media timp de trei zile.
  • +6 (8 voturi)    
    comentariu Vlad (Joi, 10 iunie 2010, 14:51)

    Moşu Mario [anonim]

    man, cred că ţinuta macabră a scepticismului tău e o atitudine de normalitate. Pe de altă parte, universul canin care se exprimă splendid în haine de partid şi partide, e o veşnică prezenţă. Ignorarea reciprocă nu mai e posibilă şi nici... eutanasierea lor... trăim printre ei şi trebuie să dezvoltăm anticorpi la jegul şi virusurile cuibărite în bale, să fim mereu înarmaţi cu "piatra în servietă" ca să nu trebuiască să ne aplecăm... da! aplecatul în faţa lor... interzis... în rest, esenţial!... nu le daţi de mâncare şi nici nu-i aciuaţi prin preajmă... mulţumim Vlad şi... stay away!!!
  • +4 (4 voturi)    
    Cutu-cutu (Joi, 10 iunie 2010, 14:58)

    Cutu-cutu [anonim]

    Cainii nu-i ataca decat pe oamenii rai! La fel si politicienii, nu taie 25% decat de la scursurile societatii profesorii, medicii si pensionarii! Nu-i ataca pe mineri, cfr-isti, sristi, pensionari speciali, care sunt oameni buni!
    • +5 (5 voturi)    
      Observatie perfecta! (Joi, 10 iunie 2010, 15:30)

      rugio [anonim] i-a raspuns lui Cutu-cutu

      Ai dreptate, @Cutu-cutu! Parabola nu e dreapta pentru caini. Dar articolul este bun. Urmeaza ca noi sa dresam (sa imblanzim!) cainii... politici!
  • +6 (6 voturi)    
    Bine spus (Joi, 10 iunie 2010, 15:12)

    Ovidiu [anonim]

    Perfect. Nu puteai sintetiza mai bine ceea ce traim acum. Si totusi, eu cu cine votez...? Mai putem noi aduce acum o principe strain sa ne conduca si sa scapam astfel de acesti paraziti..?
  • +6 (8 voturi)    
    cine o fi cea mai periculoasa potaie? (Joi, 10 iunie 2010, 15:16)

    Mos Ion Roata [anonim]

    Razboi, Foamete, Iliescu, alt Dezastru?
    Ma alatur comentariilor laudative: excelent articol, superba comparatie.Nu ne ramane decat sa ii eutanasiem pe toti!
  • +5 (5 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 10 iunie 2010, 15:25)

    [anonim]

  • +1 (3 voturi)    
    Felicitari (Joi, 10 iunie 2010, 15:39)

    Beta [anonim]

    N-am mai citit de mult asa un articol bun.
    Dar ma gandesc cu tristete: tot cu smerenie, fiecare ar trebui sa ne punem intrebarea: "Ce as face eu daca as fi acolo, in locul lor?"
    Oare noi toti am putea face altceva, sau ei sunt...dintre noi?
  • +6 (6 voturi)    
    Litania împotriva fricii (Joi, 10 iunie 2010, 15:45)

    ender [anonim]

    "Sa nu ma tem. Frica ucide mintea. Frica este moartea marunta, purtatoarea desfiintarii totale. Voi infrunta frica. O voi lasa sa treaca peste mine, prin mine. Si, dupa ce va fi trecut, imi voi intoarce ochiul interior si voi privi in urma ei. Pe unde a trecut frica, nu va mai fi nimic. Voi ramane doar eu." Litania împotriva fricii, Frank Herbert

    Excelent articol!
  • +3 (5 voturi)    
    Istoria se va repeta.De ce n-am invatat din ea? (Joi, 10 iunie 2010, 15:56)

    Andreea [anonim]

    Hitler a ajuns la putere in Germania in urma crizei economice din 1929-1932. Consecintele haosului de acum se vor vedea abia mai tarziu, cand disperarea poporului va avea in frunte un om bolnav psihic, cu idealuri utopice si unelte de manipulare in masa. Mai stie cineva ce le-a promis Napoleon soldatilor ca sa-l insoteasac in bataliile sale? Mancare, putere si femei(sau ceva asemanator nu imi amintesc exact).
    Important este sa nu repetam aceste greseli.Unde eram cand la orele de istorie se vorbea de marile crize mondiale? Unde eram cand profesorii ne explicau extremele secolului XX? Cand se vor decide oamenii ca s-a umplut paharul si ca nu se mai poate indura? Cand o sa ti se dea in cap si o sa ti se fure painea din mana? Cand o sa fie prea tarziu!! Unde sunt elitele noastre?? Tinerii nu au curajul sa se implice, batranii se tem de umbrele comunismului. Democratia a fost prost inteleasa de noile generatii si calitatea intelectualilor scade dramatic.Nu incerc sa jignesc prin asta, dar cu totii stim ca e adevarat. La televizor sunt promovati aceeasi inculti- circ dar fara paine.

    Oameni buni, trezirea!!! Cand o sa ne oprim din stat cu gura cascata, din deplangerea situatiei in care am ajuns si vom incerca sa gasim solutii?! MAI BINE SPUS, CAND LE VOM PUNE IN APLICARE?? Ceea ce numeste astazi guvernul plan anticriza reprezinta o jignire la adresa bugetarilor care au muncit si muncesc pentru a-i cara in spate pe toti "asistatii sociali"( de ce trebuie sa muncesc eu pentru ca niste tigani sa primeasca ajutor social? aceeasi tigani care n-au contribuit toata viata cu un leu nicaieri si poate chiar mi-au furat portofelul prin autobus). Atata timp cat o sa acceptam sa isi bata joc de noi( guvernantii) plecand in vacante exotice, avand super masini si practic stergandu-se la fund cu banii nostri, nimic nu se va schimba. Pe Ceausescu l-am impuscat in 1989.Astora din ziua de azi ce le facem caci ne-au aduc intr-o situatie mai grava!?!?
    • +1 (1 vot)    
      chiar daca emotional (Vineri, 11 iunie 2010, 7:17)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui Andreea

      iti pot da dreptate: 1 milion de asistati social consuma 350 mil. ron lunar. Deficitul la pensii este de 150 mil. euro adica vreo 600 mil. lunar si CRESTE. Si asta fara punct de pensie nici macar la 40%, nu mai vorbim de 45%. Peste asta adauga subventii la caldura, la metrou, la tramvai, la tren, la corn si lapte, la lemne, la... Plus un aparat administrativ in exces (mai ales la nivel de fiecare primarie de comuna). Toate astea ca sa zic ca ajutorul de PANA la 350 ron este numai o portiune MICA din cheltuiala sociala. Chiar daca desfiintam orice forma de guvernare si spanzuram in piata publica pe cel ce are trei perechi de pantaloni (am vazut-o in 1950) tot nu rezolvam problema de 1,25 pensionari la 1 salariat.
  • -3 (5 voturi)    
    Surprinzator (Joi, 10 iunie 2010, 16:17)

    Florin [anonim]

    e ca toata lumea apreciaza articolul. Sunt criticati si pedeleii. Si chiar mentoru vostru Basescu. N-ati observat?

    Iar PSD-ul uita multe sa spuna. Enorm de multe. Acum urmareste revolta oamenilor. Dupa cum a explicat vicepresedintele Dan Nica, doar PDL-ul n-are datorii pentru ca toate contractele cu statul sunt atribuite "IMM-urilor de partid". Adica intelegeti dvs cat de mult le pasa de pensionari si bugetari. E o oportunitate si nu trebe s-o rateze!

    Cred totusi ca nu toti penelistii vor sa cada guvernul acum. Nu l-am auzit pe Tariceanu.
  • 0 (2 voturi)    
    excelent articol? (Joi, 10 iunie 2010, 16:23)

    Claudiu2s [utilizator]

    E realitate nu o compunere. Si o simtim cu totii.
    Dar ce facem?
  • +2 (2 voturi)    
    Si mie mie frica,dar nu de clasa asta politica (Joi, 10 iunie 2010, 16:35)

    A.Dragos [anonim]

    tare usor imi e sa imaginez ormatorul scenariu: va veni cineva care se va alia cu toata ura populatiei catre clasa politica actuala si va sustine ca tara nu va iesi din criza decat fortat si la fel imi e usor sai gasesc argumente.
    si tare imi e frica de faptul ca vom accepta iesirea din criza economica cu implicatii totalitare,fiecare zicand ca e spre bine.
  • +3 (5 voturi)    
    Ti-as fi dat dreptate in ce priveste pe Presedinte (Joi, 10 iunie 2010, 16:46)

    gheorghe [anonim]

    . . . .daca ar fi avut la dispozitie o constitutie clara si legi facute cu cap si nu cu picioarele. Ce poate face Presedintele constrans de Constitutia Iorgovano-Iliesciana? Poate suporta eventual un simulacru de dezbatere urmat de o suspendare din functie pentru ca a indraznit sa se atinga de alesii neamului. E usor sa spui trebuie sa faca. Arata daca esti atat de informat si cum sa faca fara sa iasa din limitele consttutiei mai sus aratate. Inteleg ca nu traiesti in tara! E foarte greu sa guvernezi in Romania fratele meu.
  • +1 (1 vot)    
    MULT ADEVAR! (Joi, 10 iunie 2010, 16:52)

    Constantin [anonim]

    Sincere FELICITARI pentru articol! Pacat ca NUMAI ACUM ATI DESCOPERIT ADEVARUL. Sunt unii care si acum mai cred in basme si afirma: MAI RAU SA NU FIE!
    • 0 (0 voturi)    
      nu e vorba de descoperirea (Vineri, 11 iunie 2010, 7:22)

      bula [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      adevarului! ci de recunoasterea lui. Cam toti politicienii se feresc sa-l recunoasca, altfel ar fi chemati sa dea solutii si asta inseamna A PIERDE VOTURI. Sase milioane de pensionari pot schimba soarta tarii: de exemplu -si exagerez in mod voit, cinic si nepermis- sa renuntam la orice investitie FOREVER si sa marim continuu pensiile. Orice guvern care nu va face asta va cadea (plauzibil scenariu?). Vorbim de aspecte exterioare, impresii s.c.l. dar ocolim esenta dezbaterii: cat stat social vrem si cat ne permitem.
  • +1 (3 voturi)    
    Foarte buna scriitura ! (Joi, 10 iunie 2010, 17:44)

    brusuilis [anonim]

    articolul poate servi ca model multor analisti / jurnalisti care isi plimba neuronii gratuit si absolut fara sens, prin diferite publicatii/TV-uri.

    bravos Vlad. tine-o tot asa!
  • -4 (6 voturi)    
    premise false (Joi, 10 iunie 2010, 17:53)

    cxz [anonim]

    Articolul e sub cel putin doua premise false, anume ca:
    1. toata clasa politica e vinovata de situatie - pentru a minimiza impactul furtului fara precedent al gastii aflate la putere de aproape 2 ani
    2. T.B. ar fi cumva separat de partidul si guvernul al caror sef este si ca el in fond e baiat bun si doreste sincer rezolvarea situatiei, doar ca vezi, n-are dom'ne cu cine

    Ambele teze sunt tot mai intalnite in tabara propagandei proprezidentiale, folosite pentru a ascunde minciuna continua a lui T.B. cu care si-a castigat voturile, marirea lefurilor, a pensiilor, dezvoltarea infrastructurii, faptul ca am fi iesit din criza, etc, etc. Nu mai zic de coruptie - care a disparut de tot - cele 300 de scandaluri de coruptie pe secunda din zona PD-ului fiind toate inventii ale mogulilor rai si ca nu exista domnule alternativa, toti sunt la fel si in fond si la urma urmei, T.B. e mesia si doar el ne poate trece prin desert. Amin. Pace. Sa traiti bine.
    • +3 (5 voturi)    
      Postac cumva ? (Joi, 10 iunie 2010, 18:34)

      Sergiu [anonim] i-a raspuns lui cxz

      Cam asa pare dupa cum arata comentariul asta. Unde vezi tu premise false ? Oare nu fiecare partid este vinovat pentru situatia actuala ? Cam asa arata un propagandist, ca tine. O persoana care neaga realitatea si vrea sa fabrice alta care sa convina partidului pentru care face propaganda. Acum ar mai trebui sa spui ca Basescu e evreu, iar criza din Romania este o conspiratie evreiasca mondiala. Du-te si ia-ti banii in alta parte. Incearca sa faci niste bani cinstit, nu dezbinand oamenii si turnand gaz peste foc. Si nici macar nu ti-ai dat numele. Un alt argument sa sustin ca esti postac.

      Intr-adevar partidele din Romania ii considera pe oameni prosti, capabili sa inghita orice gogomanii. Oare cum puteti sa jigniti oamenii in halul asta ? Cum puteti sa insultati inteligenta unora ? Castigati-va banii in mod mai cinstit.
  • +2 (4 voturi)    
    va multumesc (Joi, 10 iunie 2010, 17:54)

    Luke [anonim]

    M-ati uns la suflet cu acest articol. Daca ar aparea astfel de articole in presa scrisa "de scandal" (adica cea mai citita) poate ar scadea si numarul ignorantilor, pentru trebuie sa recunoastem asta suntem.
  • -2 (4 voturi)    
    ZERO BARAT... (Joi, 10 iunie 2010, 18:15)

    urbanie [anonim]

    litaniile psd-istilor si pnl-istilor, cuplate la mizerabila prestatie a liderilor sindicali (plini de bani, glorie si jipane) - reprezinta zero barat pe langa ceea ce au incercat sa faca in tara asta basescu si bot, prin masurile lor practic sinucigase, dar obligatorii... spuneti-mi un partid, unul singur macar, altul decat partidul lui basescu - care ar accepta sa "rupa pisica" asa cum a incercat boc 1,2...etc. psd si pnl ar prefera sa se euthanasieze, decat sa ia astfel de masuri sinucigase. sunt totusi de acord ca au promovat incompetenta pentru a-si plati datoriile electorale. a venit momentul, cred, a unei tabula rasa. basescu nu mai are ce pierde, dar ceilalti oameni politici au pierdut totul, cu totii !... respect totusi pentru boc, pentru munca depusa, pentru riscurile asumate. dar e vremea vremurilot noi...
  • +1 (3 voturi)    
    Excelent (Joi, 10 iunie 2010, 18:15)

    Ark [utilizator]

    Un articol excelent, felicitari!
  • 0 (2 voturi)    
    Foarte adevarat (Joi, 10 iunie 2010, 18:23)

    Sergiu [anonim]

    In nu stiu cate postari am scris si eu ca dezbaterea, sau mai bine zis "dezbaterea" = latraturile, nu au nici o urma de ratiune in ele. Lumea si-a pierdut luciditatea. Si da, Vlad, ai dreptate. Numai in momente de criza economica si de incapacitate a partidelor democratice de a se concentra pe solutii concrete au aparut la guvernare partidele extremiste. Asa a venit la puterea Hitler in Germania, ales democratic, datorita marii crize economice din 1929-1933. Stim cu totii rezultatele. Nu spun ca acum va fi la fel, dar peste tot in Europa extrema dreapta castiga teren tocmai datorita faptului ca nu se intrevad masurile economice care sa scoata tarile din recesiune. O tendinta ingrijoratoare

    Mai ai dreptate si cand spui ca nimeni nu-si asuma vina si pentru greselile lor. Este asa de simplu sa spui ca toata vina o poarta numai un guvern, cand de fapt este o vina colectiva a clasei politice din ultimii 20 de ani, dar si a noastra a romanilor, care am lasat sa se perpetueze sistemul corupt, al micii si marii coruptii: 100 de lei in buzunarul doctorului, gaina, ouale, laptele,sticla de whisky la doctor, functionarul public sau profesor, s.a.m.d.. Suntem de vina cu totii. Ar trebui sa ne uitam cu totii in oglinda, sa vedem unde am gresit si unde putem indrepta greselile. Oare putem sa facem o schimbare de directie de 180 de grade ? E greu. Cine stie ? As vrea sa am sperante pentru romani, dar sunt mici.
    • +1 (1 vot)    
      imi place ce scrii (Vineri, 11 iunie 2010, 7:28)

      prudent [anonim] i-a raspuns lui Sergiu

      Cred in continuare ca in spatele celor enuntate se ascunde o dezbatere GREA si evitata (din cauza consecintelor). Cat stat social ne permitem vs cat stat social vrem?? E evident ca fiecare grup social are un alt raspuns la dezbatere, ori mersul inainte al societatii cere un raspuns unic. Care o fi cel mai ACCEPTABIL (nu exista raspuns corect): cel al pensionarilor, cel al agricultorilor, cel al militarilor, cel al privatilor, cel al bugetarilor din adm.centrala, cel al bugetarilor din adm. locala si mai pot insira??? Fiecare valenta in plus pt. statul social inseamna taxe si impozite suplimentare, fiecare valenta in minus inseamna o "defavorizare" pentru vreun grup social. Trebuie sa se manifeste statul social uniform pt fiecare sau diferit de la comunitate locala la comunitate locala? Daca societatea civila (nu unele ONG latratoare) nu deschide dezbaterea, clasa politica nu o va face, caci duce invariabil la o pierdere de voturi!
  • 0 (2 voturi)    
    bine spus ! (Joi, 10 iunie 2010, 18:44)

    gili [anonim]

    bine spus!
    Clasa politica ar trebui sa se reevalueze, dar din pacate pentru noi toti nu se va intampla asta.

    Sunt toti la fel si iar,din pacate, nu sunt decat expresia societatii noastre. Credeti ca pot fi altfel decat toti ceilati?
    Nu pot avea alte valori decat are societatea romaneasca in ansamblul ei.
  • +1 (1 vot)    
    Frica (Joi, 10 iunie 2010, 19:34)

    donisroi [anonim]

    Fiecare este îmbrăcat într-o armură. În primul rând: copilul se naşte, complet neajutorat, într-o
    lume despre care nu ştie nimic. Este firesc să îi fie teamă de necunoscutul care se deschide în faţa
    lui.
    El nu a uitat încă acele nouă luni de deplina siguranţă, în care era lipsit de orice grijă, liber de
    orice răspundere, fără să-şi facă probleme în privinţa zilei de mâine. Pentru noi este vorba de
    numai nouă luni, pentru el este însă o eternitate. El nu are noţiunea timpului; nu ştie nimic despre
    calendar, despre ore, minute, zile sau luni. El a trăit o eternitate în deplina siguranţă, fără nici o
    responsabilitate.
    Apoi este aruncat deodată într-o lume necunoscută, în care depinde cu totul de ceilalţi. Este deci
    firesc să se teamă. Toţi sunt mai mari decât el, mai puternici şi îi este imposibil să
    supravietuiască fără ajutorul lor. Copilul este conştient de dependenţa sa; el şi-a pierdut
    independenţa, libertatea.
    Dintr-un anumit punct de vedere, armura poate reprezenta o necesitate; poate că este. Însă, odata
    cu înaintarea în vârstă, are loc nu numai o creştere ci şi o maturizare. Şi începeţi să deveniţi
    conştienţi de ceea ce purtaţi în interiorul vostru.
    Priviţi îndeaproape şi veţi găsi în voi teama. O persoană matură trebuie să renunţe la tot ceea ce
    are vreo legatură cu frica. Astfel se instalează maturitatea. Urmariţi pur şi simplu toate acţiunile
    voastre, toate credinţele voastre şi întrebaţi-vă dacă au la bază realitatea, experienţa sau teama.
    Tot ceea ce se bazeaza pe teamă trebuie aruncat imediat, fără nici o ezitare. Este armura voastră.
    Armura voastră psihologică nu poate fi îndepărtată; vă veţi lupta pentru a o păstra. Sunteţi
    singurii capabili de a face ceva pentru a o îndeparta: trebuie să îi examinaţi cu atenţie părţile
    componente. Dacă acestea s-au format ca urmare a înţelegerii, a experienţelor voastre, atunci nu
    trebuie operată o renunţare, ci o integrare în propria voastră fiinţă.
    Însă nu veţi găsi în armura voastră nici măcar un singur lucru care
  • 0 (0 voturi)    
    frica sau iubire? (Joi, 10 iunie 2010, 19:38)

    donisroi [anonim]

    Iubirea vă dăruieşte întotdeauna libertatea.
    Iubirea permite celuilalt să facă tot ceea ce simte că trebuie să facă. Indiferent ce hotărăşte el ca
    îl va transpune într-o stare de beatitudine, alegerea îi aparţine în întregime.
    Dacă iubiţi persoana respectivă, îi respectaţi intimitatea. Nu va amestecaţi în viaţa ei intimă. Nu
    încercaţi să impuneţi nimic fiinţei sale interioare.
    Cerinţa fundamentală a vieţii este următoarea: "îl accept pe celălalt aşa cum este". Iar iubirea nu
    încearcă niciodată să îl schimbe pe celalalt în conformitate cu ideea pe care o avem despre el.
    Nu încercaţi să ajustaţi persoana pe ici pe colo, pentru a o potrivi cu un şablon; nu procedaţi la
    fel ca toată lumea!
    Dacă iubiţi cu adevărat, atunci nu aveţi de pus nici o condiţie.
    Iar dacă nu iubiţi, atunci cine vă dă dreptul să puneţi condiţii?
    Este foarte clar. Dacă iubiţi, atunci nu se pune problema unor condiţii. Iubeşti cealaltă fiinţă aşa
    cum este ea. Nici dacă nu iubiţi nu este nici o problemă. Nu vă priveşte ce face celălalt: nu se
    pune problema nici unei condiţii. Celalalt poate să facă tot ceea ce doreşte.
    Dacă gelozia dispare, iar iubirea rămâne totusi prezentă, atunci viaţa voastră are ceva care merită
    să fie păstrat
    • 0 (0 voturi)    
      de ce frica? (Joi, 10 iunie 2010, 19:44)

      donisroi [anonim] i-a raspuns lui donisroi

      Un om care este plin de frică, îşi duce viaţa însoţit de o neîntreruptă teamă launtrică. El este
      întotdeauna la limita nebuniei, deoarece în viaţă se pot întâmpla multe, iar motivele de teamă nu
      lipsesc.
      Puteţi face o listă considerabilă cu toate motivele temerilor voastre; indiferent de prezenţa lor,
      rămâneţi - totuşi - în viaţă. Epidemii, boli, pericole, răpiri şi - de cealaltă parte - o viaţă atât de
      scurtă (...). Iar apoi urmează moartea, pe care nu o puteţi evita (...). Întreaga voastră viaţă va
      deveni sumbră.
      Renunţaţi la teamă. Ea a pătruns în voi atunci când eraţi copii, în mod inconştient. Renunţaţi
      acum la teamă în mod conştient şi deveniţi persoane adulte. Viaţa este cu atât mai frumoasă şi
      mai luminoasă, cu cât sunteţi mai maturi.
  • 0 (0 voturi)    
    inplinire (Joi, 10 iunie 2010, 19:50)

    donisroi [anonim]

    În general se crede că intelectualii sunt oameni inteligenţi. Nu este adevărat. Intelectualii se
    bazează pe cuvinte moarte. Inteligenţa nu poate face acest lucru. Inteligenţa aruncă cuvântul,
    care este cadavrul. Şi păstrează vibraţia lui vie.
    Calea unei fiinţe inteligente este calea inimii, deoarece inima nu este interesată de cuvinte; o
    interesează numai seva conţinută în ele. Ea nu păstreaza recipientele, ea bea pur şi simplu sucul
    şi aruncă recipientul
  • 0 (0 voturi)    
    politica&frica (Joi, 10 iunie 2010, 19:54)

    donisroi [anonim]

    Politica este o boală. Şi ea ar trebui tratata ca atare. Şi este mai periculoasă decât cancerul: dacă
    este nevoie de o intervenţie chirurgicală, aceasta ar trebui făcuta numaidecât. Însă politica este,
    în esenţa ei, ceva murdar. Trebuie să fie astfel, deoarece mii de persoane doresc un singur post,
    tânjesc după el. Este firesc să se lupte, să ucidă, să facă orice pentru a-l obţine. Întreaga
    condiţionare a minţii noastre este fundamental greşită, prin faptul că am fost programaţi să fim
    ambiţioşi; aceasta este politica. Acest lucru nu se întâmplă doar în lumea obişnuită a politicii;
    poluarea a atins întreaga noastră viaţă.
  • +1 (1 vot)    
    responsabilitate (Joi, 10 iunie 2010, 20:07)

    donisroi [anonim]

    Motivul pentru care oamenii vorbesc mereu despre adevăr este clar. În inima lor există o sete
    după adevăr, le este ruşine că nu sunt în posesia acestui adevăr şi, de aceea, vorbesc despre el.
    Însă acestea nu sunt decât cuvinte. Faptul de a trăi în conformitate cu ele este prea periculos,
    riscul este prea mare.
    La fel se întâmplă şi cu libertatea. Toţi oamenii doresc libertate de exprimare, însă nimeni nu este
    cu adevărat liber. Şi nimeni nu doreşte să fie cu adevărat liber, deoarece libertatea aduce cu sine
    responsabilitatea; ea nu vine singură. Iar faptul de a fi dependent este simplu; în acest caz
    raspunderea nu îţi revine ţie, ci persoanei de care eşti dependent.
    Oamenii au adoptat deci un mod de viaţă schizofren. Ei vorbesc despre adevăr şi despre libertate,
    însă trăiesc în minciuna şi sclavie... Iar lanţurile robiei sunt numeroase, deoarece faptul de a fi
    sclavi vă face să fiţi eliberati de răspundere. Un om care doreşte să fie liber trebuie să accepte
    responsabilităţi imense. El nu îşi poate arunca răspunderea pe umerii nimănui. Indiferent ce face,
    indiferent ce este, răspunderea îi revine în întregime
  • -4 (8 voturi)    
    Perdeaua de fum si ceata diminetii (Joi, 10 iunie 2010, 22:08)

    A.Dragos [anonim]

    Nu stiu daca observa cineva,dar probabil cine a observat tace ca potaia din articol.

    Domnul Vlad Mixich il indeparteaza de vina pe Basescu.Poate e prea frumos cum am zis,dar sunt mustrat de eventuala cenzura.
    "Traian Basescu vrea sa salveze Romania avand alaturi politicieni compromisi. Dar asta nu se poate. Daca acesti buldogi satui nu vor disparea atat din Guvern, cat si din afacerile cu statul, Traian Basescu va ramane in istorie nu ca presedintele Romaniei, ci ca masculul alfa al unei haite de latrai. "

    E iar aceeasi poveste cu "Traian Basescu,aparatorul poporului,vrea,dar nu poate ca sunt oameni rai in jur care nu il lasa".Serios?Cine l-a repus in functie pe Boc?A cata oara e Boc Prim-Ministru?E cumva republica parlamentara Romania,iar rolul presedintelui e secundar?

    Foarte bune aprecierile legate de liberali si social democrati,dar in claritatea viziunii Dumneavoastra nu puteti ocoli macelul democratic al lui Basescu.Sincer cam pentru asta va ramane Basescu in istorie.
    Si dumneavoastra,parerea mea este ca, nu puteti redacta nimic independent,ci sunteti prins la mijloc,simpla unealta, in planul destul de clar al lui Basescu de a se disocia de gruparea Blaga-Videanu-Berceanu.

    Mai bine incepeti cu cei de la putere nu cu opozitia pentru raul din tara,ca nu opozitia e de vina,deciziile le ia Basescu de 5 ani jumatate asa ca trebuie sa fii ori prost ori propagandist pentru a da vina pe opozitie,mai ales acum,dupa realegere.
    • +5 (5 voturi)    
      De astia ca tine ne este frica! (Joi, 10 iunie 2010, 23:22)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui A.Dragos

      De cei care, din teama, prostie si frustrare, simt nevoia sa personifice RAUL, sa-l identifice exact.

      Voi astia sunteti adevarata masa de manevra a potailor care astazi tac, voi cei care vrei solutii imediate, voi care vreti sa omorati pe cineva ca sa va fie un pic mai bine...

      Blocati in ura, blocati in idei preconcepute (de altii), in propria jena, nimicnicie si intr-o perpetua frustrare...

      Astia ca tine ajung sa creada ca cei cu ochii albastrii sunt supraoameni, ca dictatura trebuie sa fie a proletariatului, ca sunt vinovati caii pentru razboaie si ca actorii banuiti de simpatii de stanga n-au voie sa primeasca roluri...

      E singurul articol in care ii vad criticati pe absolut toti cei care astazi isi zic politicieni. Citeste cu atentie!

      Niciodata n-o sa dau mai mult de doi bani pe cei care "stiu exact" care-i problema, pe cei care "stiu exact" totul si n-au nicio indoiala.

      Democratia asta face ca votul meu sa fie egal cu votul tau, dar, intre noi fie vorba, aici se termina egalitatea dintre noi!
      • 0 (0 voturi)    
        Raspuns (Vineri, 11 iunie 2010, 9:55)

        A.Dragos [anonim] i-a raspuns lui Luk

        Te contrazici mai rau ca Basescu,de fapt la fel de bine ca el.

        "De cei care, din teama, prostie si frustrare, simt nevoia sa personifice RAUL, sa-l identifice exact."
        ...
        "De astia ca tine ne este frica!"
        M-ai identificat si m-ai personificat exact.
        []
        "adevarata masa de manevra a potailor...voi care vreti sa omorati pe cineva ca sa va fie un pic mai bine"/"Astia ca tine ajung sa creada ca cei cu ochii albastrii sunt supraoameni"
        Daca un presedinte isi bate jod de mine cetatean 5 ani nu inseamna ca sunt manevrat ci ma simt revoltat si daca vreau sa il critic cand,unde,cu cine,cum vreau atata timp cat nu gaseste nimeni argumente sa il sustina.Si nu am tendinte criminale,ori naziste fii serios.Am postat mai sus ca mie frica de tendinte totalitare,daca ai scoate capul de sub perna,tocmai de aia il critic si pe Basescu.
        "E singurul articol in care ii vad criticati pe absolut toti cei care astazi isi zic politicieni. Citeste cu atentie!"
        Citesc mai cu atentie decat tine.Cu ce este criticat Basescu in articol?
        Si nu mai fi "exact" pe ce zici ca "absolut toti cei care astazi isi zic politicieni" sunt criticati in articol.Parca nu iti placeau aia care stiu exact?
        Si ca sa inchei asemanator tie democratia ar trebui sa faca urmatorul lucru:cand un presedinte a dat gres,grav,umilitor pentru popor in primul mandat,in al doilea sa nu mai aiba ce cauta tot la putere.

        PS:Vrei vreo dovada mai buna ca daca il critic pe Basescu sunt comunist decat ce ai scris tu?Unde am mai auzit asta oare?
        • +3 (3 voturi)    
          Logica de (garda de) fier? (Vineri, 11 iunie 2010, 14:27)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui A.Dragos

          SOFÍSM, sofisme, s.n. Silogism sau raționament corect din punct de vedere formal, dar greșit din punct de vedere al conținutului (fiind bazat pe un echivoc, pe utilizarea aspectelor neesențiale ale fenomenelor etc.), adesea folosit pentru a induce în eroare; p.gener. argument, afirmație etc. false. – Din fr. sophisme, lat. sophisma.

          Acum spune-mi tu cu ce schimba / ar fi putut sa schimbe, presedintele statului, situatia actuala??? Ce trebuia sa faca? Care dintre ceilalti ar fi facut mai bine si ce anume?

          Faptul ca ai o marota cu basescu e limpede: numara de cate ori il amintesti in tot ce-ai scris.

          Din punctul meu de vedere, articolul il loveste si pe presedinte destul de rau: il prezinta in postura de "latrau demagog", de sef al haitei de buldogi (ai ajuns pana acolo?).

          Tocmai pentru ca i-am dat dreptate autorului, in ceea ce-i priveste pe TOTI politicienii (inclusiv marota ta), am scris ce-am scris, bine?

          Sa fim bine intelesi (daca ai cu ce, evident):
          nu ai pe cine (dintre politicieni) sa aperi: observ insa ca exista politicieni care te reprezinta foarte bine!

          Cu cine-l schimbam pe presedintele asta latrau ? cu latraii descrisi in articol?

          Fa un efort si posteaza, macar o data, fara sa amintesti nume, ai sa te simti mult mai bine...

          Eu vad o culpa comuna, tu vezi una individualizata. Tie ti-e frica de dictatorul asta (care latra), mie mi-e teama de cei care-i folosesc pe aia ca tine.

          Fara cei ca tine, potaile care tac n-au nici o sansa!

          Judeca cu capul tau!
  • -4 (4 voturi)    
    Frica pazeste...pepenii! (Joi, 10 iunie 2010, 22:32)

    unul-din-canada [anonim]

    "Mi-e frica pentru ca (...)in astfel de perioade, de declin economic si degradare a elitelor conducatoare,(...)pot aparea lideri profetici, vecini atat cu nebunia cat si cu apetitul pentru revolta al oamenilor. Mi-e frica de cea mai periculoasa potaie, care acum tace."
    Bravos d-le Mixich! Pana mai deunezi incercai sa ne convingi ce democrati-luminati sunt Basescu si gasca lui care doresc "reformarea" Romaniei, iar acum te dai la "buldogii basisti". Ma bucur ca ti-a venit mintea la cap acum in al 12-lea ceas dupa ce pana acum te-am combatut de fiecare data incercand sa te fac sa intelegi ca aperi un securist din tagma celor care au tras in noi in Dec.22. Pentru a fi sigur ca nu mai esti confuz, as dori sa-mi spui la cine te-ai gandit cand ai scris "degradarea elitelor conducatoare", "lideri profetici", "potaia care acum tace". Daca te-ai gandit ca "potaia care acum tace" este poporul roman pe care Basescu si gasca lui il sfideaza de mai bine de 6 ani, stai la rand si... mai trage odata... Poate ca data viitoare nu mai esti confuz.
    Va urez sa traiti bine si fara sinecura ramasa de la buldogii lui Basescu! Cu speranta: Un roman care crede in talentul dumneavoastra...
    • +4 (6 voturi)    
      Data viitoare... (Joi, 10 iunie 2010, 23:50)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui unul-din-canada

      ii vom vota pe Geoana, Vanghelie, Patriciu si Vantu. Data viitoare ii vom vota pe Orban si pe Nicolai. Data viitoare n-o sa mai fim abulici, n-o sa ne mai fie incetosata mintea de propaganda mincionasa a marinarului si acolitilor sai! Ne-am saturat de acest dictator pe care il voteaza tiganii, alcoolicii si prostituatele! De acest badaran care-si permite sa vorbeasca urat despre ziariste! Ne-am saturat de batausii de copii care incalca constitutia in 22 de puncte!

      Ne-am saturat de cei care beau, n-au par pe tot capul si au defecte la ochi. De fapt, astia ne fura de 20 de ani. Iliescu, Constantinescu, Miron Cosma, MIron Mitrea, Coposu si Campeanu sunt cu totii victimele marinarului.

      Promitem ca, data viitoare, vom vota pentru salvatorul neamului Iohannis!

      Solutia e Ponta! Solutia e Crin! Solutia e Voiculescu!

      Chiar nu reusesc sa inteleg cum de 5 milioane de tampiti n-au inteles ce ai inteles tu, atata de limpede si atata de clar, tocmai din Canada...

      P.S. Au terminat aia de renovat in Kiseleff?
  • +2 (2 voturi)    
    excelent (Vineri, 11 iunie 2010, 8:27)

    Lea [anonim]

    excelent articol!
  • +1 (1 vot)    
    Inutil (Vineri, 11 iunie 2010, 9:58)

    roman_roz [anonim]

    Articolul este inutil, din pacate. Frumos scris, fumoase parabole, dar inutil.

    Nu vad nicio iesire din situatia asta. Ii urasc in egala masura, dar cand vor fi alegeri, tot dintre PNL, PD si PSD va trebui sa aleg. Si tot ei vor ramane acolo sus, cu alte procente, dar acelasi triumvirat. Nu au de ce sa-si "imbunatateasca" serviciile facute populatiei cat timp sunt votati. Pentru ca, fie ca fac mizerii, fie ca sunt niste ingeri, tot pe ei ii votam. Si le e mai simplu sa faca mizerii, tampenii.

    Din pacate, este o situatie fara iesire.
    • 0 (0 voturi)    
      Cred ca ai dreptate... (Vineri, 11 iunie 2010, 14:28)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui roman_roz

      Asa cum e astazi, situatia pare fara iesire, asa-i!
  • 0 (0 voturi)    
    tara lui papura voda (Vineri, 11 iunie 2010, 17:02)

    vercingetorix [anonim]

    oricine dupa strada este mai bun decat "cel ales".primul ministru este mai important decat presedintele , in mod normal. dar ce este normal in tara noastra?ar trebui acum sa nu mai existe prim ministru si presedintele sa cumuleze functiile sa-si satisfaca vanitatile. ori la bal ori la spital. sa vedem cum este si cu hitler .deja s-a inceput marea"purificare".sa dispara cei cu sufletele ranite si sa ramana cei "puternici", fara scrupule.sa duca batranii pe Insula Serpilor ca tot sunt cancerul societatii. sa incepeti sa va ganditi cu groaza ca va vine randul. pana atunci ..sa traiti bine
  • 0 (0 voturi)    
    cauza sta in saracie (Vineri, 11 iunie 2010, 18:47)

    crap [anonim]

    numai ea produce monstrii numiti agresivitate-nesimtire si frica-pasivitate. prima imbratisata de elita politica, a doua de cetateanul de rand care stie ca zicala 'pedepsiti-i la alegeri' nu prea tine, din cauza ca toti sunt din acelasi aluat. e dureros ca trebuie atat de mult timp ca o legislatia corespunzatoare sa intre in vigoare. daca cineva ar fi impus legislatia unei tari occidentale prospere, cat mai compatibile, si toate eforturile s-ar fi canalizat in implementarea ei, poate am fi in alt loc acum, cu alta mentalitate. ca e suficient cadrul care sa permita dezvoltarea unei clase de mijloc puternice, si restul nemerniciilor nu mai trag atat in cumpana, clasa politica ar fi fost automat fortata sa actioneze in directia coresp. de votul unor oameni insenzitivi la spaga electorala, la mita micului slusbaj, la teama razbunarii maharului local, la presiunile gastilor de afaceristi zonali. e tragic cum se pierde vremea cu tot felul de elucubratii legislative. altfel, un articol care puncteaza foarte bine. si mie mi-e frica, dar din alte motive; mi-e frica ca suntem intr-un moment critic care poate decide daca vom deveni mai ca tarile din vest, sau vom ramane mai bananieri ca grecia si turcia. mi-e frica ptr tara, mi-e frica sa nu se repete istoria, ca javrele intotdeauna au pus botnita tarii asteia. imi pun speranta in ingeniozitatea romanului lovit de soarta, ca va gasi calea in al 25-lea ceas, ca va ingrasa porcul in ajun si va lua examenul. sper sa mearga.
  • +1 (1 vot)    
    Run!!! (Vineri, 11 iunie 2010, 21:03)

    satanae [anonim]

    Daca esti in strainatate, ramai acolo. Cu cit mai departe de Romania si de Europa, ci atit mai bine. Daca esti in tara, vinde tot, zbate-te si fugi. Canada, Australia, Noua Zeelanda inca ne mai primesc, renumele nostru inca nu a ajuns inca si pe acolo. Cine asteapta, precum au facut-o altii in 1945, o va pati la fel ca ei si nici nu va putea spune ca este vina altcuiva . Tot ce impiedica aparitia unei adevarate fiare dintre pacalicii astia de acum este presiunea externa, pe care romanasii nostri inca o mai resimt atunci cind voteaza, precum si faptul ca nu a iesit inca la iveala cel care are sa fie marele cistigator de pe urma manevrelor capitanului nostru de acum. Lucrurile se schimba foarte repede si nu vor trece multi ani pina cind cei care n-au plecat vor ramine cu buza umflata. De plins sint doar cei care stiu ca trebuie sa fuga si nu vor avea cum.
  • 0 (0 voturi)    
    De ce ti-e frica,de aia nu scapi!! (Duminică, 13 iunie 2010, 7:49)

    NELLU [anonim]

    Frica duce la furie,furia duce la ura,ura duce la dementa,dementa duce la suferinta.Articolul atat de laudat pe aici frizeaza paranoicul;chiar daca sunt unele motive nu e recomandat sa ne lasam dominati de FRICA.Unde este frica nu e iubire si mai mult de atat.Un popor infricosat este un popor fara cele trei virtuti fundamantale ale crestinului:credinta,nadejdea,dragostea.Cand acestea dispar,dispare si omul si poporul.
    Si pana la urma avem conducatorii pe care i-am ales si pe care ii meritam stimabililor.
    SA TRAITI BINEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by