Presedintele Parlamentului European: Sustin acest program curajos al premierului Boc

de Claudia Pirvoiu HotNews.ro
Miercuri, 9 iunie 2010, 16:32 Actualitate | Esenţial

"Eu salut si sustin acest program foarte curajos al premierului Emil Boc", a declarat presedintele Parlamentului European, Jerzy Buzek, dupa o intalnire cu premierul roman. "Este un program dureros, dar va asigur ca va fi foarte util. In momentele de criza, trebuie sa iei masurile necesare, nu cele convenabile. Masuri similare sunt luate de multe alte state europene", a adaugat Buzek.

Presedintele Parlamentului European considera ca aceasta perioada de criza va trece, iar "poporul roman va fi mandru de ce s-a realizat". "Sunt convins ca este o perioada dificila pentru multe familii din Romania, dar aceasta perioada va trece", a conchis Jerzy Buzek.

In cadrul intrevederii cu Emil Boc, presedintele Parlamentului European a reluat afirmatia facuta dupa intalnirea de miercuri dimineata cu presedintele Camerei Deputatilor, Roberta Anastase. "Tocmai m-am intors din Grecia, unde se propune un program asemanator cu cel al Romaniei, si am asigurat Guvernul elen de tot sprijinul meu. Este ca un medicament care desi nu este placut la gust trebuie luat ca sa te faci bine”.

Presedintele Parlamentului European, Jerzy Buzek, se afla, miercuri, intr-o vizita oficiala de o zi in Romania. Programul vizitei mai include intalniri cu seful statului, Traian Basescu, premierul Emil Boc, presedintele Senatului, Mircea Geoana si ministrul de Externe, Teodor Baconschi.

Vizita lui Jerzy Buzek in Romania era programata initial in luna aprilie, insa a fost amanata atunci in contextul doliului poporului polonez, in urma accidentului aviatic de la Smolensk, in care si-au pierdut viata presedintele Poloniei si zeci de inalti oficiali ai acestei tari.


Citeste mai multe despre   



  
4190 vizualizari
  • +29 (33 voturi)    
    Lasati dle, daca nu-l sustine "razboinicul" Crin (Miercuri, 9 iunie 2010, 16:40)

    Opozitia Nesimtita Romana [anonim]

    e tot degeaba. Nu stiu de ce va imaginati ca va ridicati dvs. la inaltimea lui .

    Nici macar n-aveti ca el televiziuni unde sa chiuliti de la munca
    • -14 (32 voturi)    
      Al draq polonezu' asta din PE... (Miercuri, 9 iunie 2010, 16:57)

      hahalera [anonim] i-a raspuns lui Opozitia Nesimtita Romana

      habar n-are despre ce vorbeste... habar n-are el ce-i aia o criza economica, ca doar pe la ei in Polonia nu prea a trecut criza. Unii zic ca ar fi meritul lui, ca a luat niste masuri "destepte" pe vremea cand era prim ministru, Da' eu cred ca se insala. Cum sa fie el responsabil pentru ce se intampla acum in Polonia? E ca si cum ai indrazni s-ai "lauzi" pe liberali pt situatia actuala din Romania... Poate-l ia Badea si Ciutacu acu la purecat si pe el, ca prea se da in stamba p-aci. Chiar asa, da' cine se crede el sa vina sa ne dea noua sfaturi? Un incompetent, dom'le!
      • +10 (10 voturi)    
        asa e (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:23)

        dedeiu [anonim] i-a raspuns lui hahalera

        doar crin stie cum se rezolva o asemenea criza, nu oameni d'astia polonezi, boci ...
      • +5 (5 voturi)    
        Nu te supara.. (Miercuri, 9 iunie 2010, 19:05)

        Rammy [utilizator] i-a raspuns lui hahalera

        ...acest domn polonez este cel care,in calitatea de prim ministru al Poloniei,a luat aceste masuri in urma cu cativa ani,cand Polonia o ducea foarte bine.A fost criticat cum este acum Boc dar vezi si tu cum trece acum Polonia criza.Are crestere economica,mica dar o are,e singura tara care are crestere ec din Europa si asta datorita acestor masuri luate de guvernul lui cand trebuia.Pe cand Tariceanu ce a facut?A angajat sute de mii de bugetari,a marit pensii si salariile,a aruncat miliarde de euro pe te miri ce.Iata diferenta dintre acest domn care are habar si guvernele anterioare ale Romaniei.
        • +4 (4 voturi)    
          Nu ma supar... (Miercuri, 9 iunie 2010, 19:36)

          hahalera [anonim] i-a raspuns lui Rammy

          insa, vezi tu, comentariul meu se voia a fi o ironie (prea subtila, se pare, dupa numarul de minusuri incasate) la adresa celor care tipa acum impotriva guvernului Boc, cum ca nu face nimic bine. In rest, sunt perfect de acord cu tine.
  • -24 (36 voturi)    
    daca-i asa (Miercuri, 9 iunie 2010, 16:50)

    gamalie [anonim]

    daca-l sustii, vino sa traiesti in RO pe un salariu mediu spre mic. si sa-ti mai tai si 25% din el.
    mai vorbim dupa aia, la piata la veteranilor...
    • +16 (20 voturi)    
      ?? (Miercuri, 9 iunie 2010, 16:59)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui gamalie

      Ai alta solutie?
      • -15 (17 voturi)    
        ?!?! (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:21)

        gamalie [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        Eu am doar intrebari, solutiile trebuie sa vina de la cei pe care i-am votat. Inteleg perfect ca nu exista alta solutie, dar as vrea sa vad ca toata lumea se inhama la acest efort. Nu doar reducand salariile acoperi gaura din buget. Ci, mai ales, printr-o mai buna colectare a taxelor , de ex. de la cei care fac afaceri cu statul, de care tot vorbeste dl presedinte (si doar cu vorba ramane).
        ok, se strange cureaua, dar parca numai pentru fraieri.
        Cand o sa vedem cu totii ca unii sunt cu malaiul, altii cu f#@%$-ul (asa e vorba romaneasca, ma scuzati), cred ca o sa fie greu de sustinut politic toate masurile astea.
        • +2 (2 voturi)    
          ! (Miercuri, 9 iunie 2010, 22:35)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui gamalie

          pai daca ai doar intrebari tocmai ai primit raspuns..solutia a venit.. a fost confirmata de un nene care a facut acelasi lucru in tara lui si a iesit bine. acum poti sa treci la alte intrebari sau mai bine la munca.. e greu de sustinut deficitul bugetar creat de psdnl in frunte cu slabiceanu si mai nou ipoCrin..
    • +15 (21 voturi)    
      explicatie (Miercuri, 9 iunie 2010, 16:59)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui gamalie

      OK, si ce solutii ai alege dumneata pentru rezolvarea situatiei create de guvernele anterioare?
      Chiar este asa de greu de inteles faptul ca s-a ajuns la situatia asta pentru ca in anii anteriori au fost acordate salarii la bugetari si pensii, toate fara fundamentare economica?

      Presupune ca mergi intr-o excursie exotica, unde capeti o boala grava, iar peste 1 an descoperi ca boala s-a agravat fara sa stii, si a condus la cancer. Daca vine un medic si iti administreaza citostatice ca sa te trateze, cine este vinovat pentru situatia ta?
      medicul, sau excursia?

      Este greu sa facem asemenea sacrificii, insa sunt necesare!
    • +19 (21 voturi)    
      Sau du-te in Germania unde se reduc cheltuieli (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:03)

      austeritate [anonim] i-a raspuns lui gamalie

      de 80 de miliarde prin masuri de austeritate

      Sau, de ce nu, in Ungaria, unde se reduc si acolo salariile bugetarilor

      Cancelarul german Angela Merkel a anuntat luni ca a obtinut sprijinul coalitiei de guvernare pentru adoptarea unui program de austeritate fiscala. Oficialii de la Berlin vor sa reduca deficitul bugetar cu suma record de 80 de miliarde de euro pana in 2014.

      http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-7396342-ziar-economic-german-europa-lectii-reducere-deficitului-grecia-nu-germania.htm
      • -8 (12 voturi)    
        deci (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:23)

        ghita [anonim] i-a raspuns lui austeritate

        80 miliarde la un GDP de 3.3 trilioane ? eerm... despre ce vorbim anume ?? Noi avem GDP de 255 miliarde. Adica noi suntem la 7mii/persoana ei sunt la 40mii/persoana .. 80 miliarde e mult dar pt o economie ca a germaniei e ff putin si unui neamnt daca-i tai 25% din salariul lui de 3000 euro lunar ii tai gratarele iesirile si pantofii fancy ... in romania daca tai 25% din salariu mediu de 700 lei ii tai mancarea copilului si detergentul si iarna ii tai si caldura... La asta nu va ganditi voi... si comparatia cu grecia e una ridicola salariul si pensia medie la ei e mult mai mare decat la noi si totusi lor nu li se taie pensiile!!!

        Va amintesc ca : mancarea in romania e mai scumpa decat in germania!!
        Va amintesc ca la noi chiriile in bucuresti sunt comparabile cu cele din frankfurt sau berlin!!

        Cu cine ne comparam noi??? Dar las ca mai vorbim noi la iarna.
        • +12 (12 voturi)    
          3000 (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:46)

          gechi [utilizator] i-a raspuns lui ghita

          nemtii aia care iau 3000 euro salariu net sunt destul de putini. Un muncitor castiga pana in 2000 de euro, lucreaza pe 3 schimburi inclusiv sambata.
        • +9 (9 voturi)    
          De ce spui numai o parte a adevarului? (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:52)

          Victor [anonim] i-a raspuns lui ghita

          Chiriile sunt scumpe in Bucuresti,dar nu in tara.
          Sunt chiriile din Berlin est mai mici decat cele din Berlin west,dar cela din Muenchen,Hamburg si Frankfurt(nu stiu cine ti-a soptit tie ca acolo ar fi ieftin?)sunt exorbitante.
          O fi mancarea mai ieftina decat in Ro.,ptr.ca nemtii nu stramba din nas la produse de Lidl,Aldi,Panny,Plus &Co.Chiar si un director cu 20000 pe luna al intalnesti la cumparaturi la Aldi,
          pe cand cel din Ro.isi aduce bucatar din Monte Carlo!
          Din propria experienta:in Mannheim o garsoniera de 24 m²se plateste o chirie de 310 Euro(inclus.caldurasi apa 390)unul altul
          in estul Germaniei 54 m² inclusiv tot 390 Euro.
          Numai asa ca sa tragem niste paralele si concluzii.
          Ori este paharul plin si-l vedem plin ori este plin si vrem sa vedem jumatatea!
          • -3 (5 voturi)    
            preturi (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:17)

            ghita [anonim] i-a raspuns lui Victor

            ma refer la zonele rezidentiale din frankfurt nu in centru la fel si la munchen sau in rest ... Evident la ei daca vrei sa stai in centru platesti ... dar ia stai si in bucuresti platesti... de exemplu o chirie in rahova nu chiar in spate la unirii se compara cu una in satucele adiacente. in frankfurt sau in berlin in suburbii (care sunt mult mai civilizate si bine organizate si sigure ca in bucureti) Sa-ti aduc aminte de S-bahn? cu care poti ajunge de oriunde oriunde? la nivelul de 25-30 de minute in oricare oras din germania ?

            Pe de alta parte dai 400 euro pe un apartament cu 2 camere prin zona vitan in blocurile mai naspa acolo de dai buna ziua doar pe tiganeste...

            Si in tara sa vedem ... Constanta ? Iasi ? Brasov? Timisoara ? - cat de in camp trebuie sa stai ca sa gasesti 50-60mp la mai putin de 300 euro /luna ?

            Si nu nu e doar mai ieftin la lidl sau rewe sau eu stiu mai ce ci si la restaurante mai de bune comparaile sunt mai mici preturile in germania daca nu ne aflam in buricul targului in berlin sau hanover sau asa...

            La naiba in hanover am gasit cazare in timpul cebit-ului la 350 euro pe perioada cebitului(cine a fost stie cat de ieftin e asta!) e adevarat era doar o camera si era ceva de mers... 10 minute pe jos...

            Pe de alta parte un medic sau un prof castiga usor cei 3000 un muncitor cu carca evident va trebui sa traga mai tare. Ideea e ca in germania poti sa ai la varsta de 28-30 de ani un salariu de 3000 daca ai facut o universitate si te tii de treaba ... la noi doar daca ai pile sau daca esti angajat pe bani straini. Plus ca ma refeream la brut nu la net sorry.
            • +6 (6 voturi)    
              Preturi vs. cresteri de pensii si salarii (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:25)

              cresteri pe datorie [anonim] i-a raspuns lui ghita

              ► IN IULIE 2007 inflatia a atinsese un MINIM ISTORIC de 3.99%, dupa care - ca urmare a pomenilor electorale acordate de PNL la santajul PSD, in principal datorita mariri pensiilor - inflatia a crescut constant, de la 3,99 la:

              3.99% in iulie 2007,
              4.96% in august 2007 ,
              6.67% in noiembrie 2007,
              7.3% in ianuarie 2008
              8.63% in martie 2008
              8.46% in mai 2008
              8,61% iunie 2008
              9,04% IULIE 2008
              (Sursa: BNR)

              ► IULIE 2008 a marcat MAXIMUL ISTORIC al ultimilor 3 ani, inregistrat in iulie 2008, adica nu doar inainte de marirea salariilor profesorilor (care de fapt nici n-a mai avut loc niciodata), ci chiar si inainte de MAREA POMENIADA A GUVERNULUI PSD-PNL inceputa in Iulie 2008, inainte de campania electorala

              ► MARTIE 2009 6,9% Romania ocupa A TREIA POZITIE in cadrul statelor membre UE in functie de rata inflatiei din luna februarie, cand preturile s-au majorat in medie cu 6,9% comparativ cu aceeasi luna a anului anterior, potrivit datelor Eurostat.


              ♦ 5,95%, MAI 2009
              Nivel minim al ultimelor 21 de luni, dar maxim fata de media UE
              HotNews.ro
              Miercuri, 10 iunie 2009

              ♦ 5,9% IUNIE 2009
              Romania a inregistrat in iunie cea mai ridicata inflatie din UE
              HotNews.ro
              Miercuri, 15 iulie 2009

              ♦ 4,94% SEPTEMBRIE 2009
              Inflaţia s-a temperat în septembrie la 4,94%, minim al ultimilor 2 ani şi 2 luni
              12 octombrie 2009
              Standard.money.ro
              http://standard.money.ro/articol_108060/inflatia_s_a_temperat_in_septembrie_la_4_94___minim_al_ultimilor_2_ani_si_2_luni.html

              ♦ 4,30% OCTOMBRIE 2009
              HotNews.ro
              Miercuri, 11 noiembrie 2009
              http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-6444451-inflatia-anuala-coborat-4-3-octombrie-preturile-consum-crescut-insa-0-44-fata-luna-anterioara.htm


              ♦ 4,28% APRILIE 2010
              Eurostat: Romania, a treia inflatie ca marime din UE in aprilie
              HotNews.ro
              Marţi, 18 mai 2010
              http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-7285900-eurostat-romania-treia-inflatie-marime-din-aprilie.htm
            • +2 (2 voturi)    
              Incheierea discutiei. (Miercuri, 9 iunie 2010, 19:01)

              Victor [anonim] i-a raspuns lui ghita

              Pai tu vrei sa platesti pe vreme de expozitii chirii/hoteluri la pret de moaca??
              Esti naiv!
              Ai vorbit despre chirii in general ti-am dat raspuns in general.
              Un medic(eu vorbesc mereu de lucruri concrete si nu ciupite de colo si colo)german,incepator,cu un examen de stat exceptional,deja racolat cand era examinat,
              la un spital univ.(univ.fiind una din cele elitare in Germania)are un salariu exact de 2500 Euro.
              Acest medic plateste impozit si la fondul de pensii(in Germania medicii si juristii sunt altfel asigurati decat un inginer sau stiu ce alt academician).
              Acasa vine cu 1350 Euro.
              Casatorit(dragostea bate-o vina)si cu 2 copii,la 30 de ani primeste inca sprijin din partea parintilor!!!Caz real si nu din lumea fabulei!
              Vorbesti de anumite statistici,dar nu de piata reala!
              La fel si un prof.Un prof.din cate stiu primeste cam tot atata(depinde unde esti prof.)
              • 0 (0 voturi)    
                mai eu am cunoscut si nemti fericiti (Miercuri, 9 iunie 2010, 19:52)

                ghita [anonim] i-a raspuns lui Victor

                de exemplu o sumedenie de prieteni de-ai mei din de ce-i drept din domeniul it nu au sub 3000 in mana cand ajung acasa... asa ca mi se cam pare tras de par ce povestesti tu acolo. Nu zic poate fi adevarat doar ca mi se pare cam tras de par si stii de ce? Uite aici daca stii germana o sa iti dai seama ca am dreptate:

                http://www.gehaltsvergleich.com/

                joaca-te un pic cu acea aplicatie care ca sa fiu sincer se pliaza exact pe ce stiam si eu am dat acum peste acest site interesant :)
                • 0 (0 voturi)    
                  Multimea statistica "prietenii mei" nu exista (Miercuri, 9 iunie 2010, 20:14)

                  - [anonim] i-a raspuns lui ghita

                  -
                • +1 (1 vot)    
                  si eu sunt fericita.. (Miercuri, 9 iunie 2010, 20:55)

                  marlene [anonim] i-a raspuns lui ghita

                  insa asta nu inseamna ca ma dau banii afara din casa. I-ai intrebat pe prietenii tai cat platsc impozitul la masina? Au casa ? Ma indoiesc insa presupunand ca da..cat este impozitul si care sunt conditiile (nu ai voie sa iti colorezi casa cum vrei tu, trebuie o renovezi si sa o intretii etc). E usor sa spui..eu cunosc 2 nemti fericiti..ei nu prea se plang de tara lor (decat cand lucrurile devin foarte grave :) ).
                  Ma amuza teribil romani din astia ca tine, care au fost si ei o data prin Germania si au senzatia ca stiu totul despre tara asta. Mai mult, incep sa faca si comparatii cu Romanica..ca la noi e mai scump ca avem salarii mai mici..etc.. By the way, un IT-ist in Germania plateste impotizul la stat pe cand in Romanica pitoreasca nu. Poate ca ar fi trebui sa incepi cu asta.
                  • 0 (0 voturi)    
                    ai dreptate ... in felul tau (Miercuri, 9 iunie 2010, 21:32)

                    ghita [anonim] i-a raspuns lui marlene

                    mda ma distreazi tinand cont ca ani de zile nu vedeam romanica decat o data la 2-3 luni cate-un weekend.

                    Stiu ca nu stii dar it-istii care lucreaza la firme romanesti cu rulaj mai de mult de 100k euro pe piata romaneasc sau asa ceva nu platesc impozit... eu il platesc... si la fel si prietenii de care iti ziceam si toata firma.

                    Si chestia cu zugravitul ma depaseste... ce treaba are aia cu orice altceva, asa e reglementat oriunde in tarile civilizate!? I-ai intrebat pe belgieni sau pe olandezi? Sa vezi ce povesti au ei cu taxarea...
                    • 0 (0 voturi)    
                      pai are..vezi umbli degeaba.. (Miercuri, 9 iunie 2010, 22:34)

                      marlene [anonim] i-a raspuns lui ghita

                      tocmai de aceea la nemti, belgieni, olandezi..etc..casele sunt ingrijite, curate, intretinute chiar daca sunt propietate personala..cine nu isi permite asa ceva..nu are. Pe cand la noi..sa fim sanatosi, de cand fiecare are apartament (casa) sa faca ce vrea..arata mai ceva ca prin india. Tu erai ala care facea comparatii..eu doar iti atrageam atentia ca nu e cazul.. Mai avem multe de invatat la capitolul civilizatie, bun simt, cultura..pana sa cerem bani (eventual care nu ii meritam).
                      • 0 (0 voturi)    
                        Incearca si tu (Sâmbătă, 12 iunie 2010, 11:41)

                        Diablo [anonim] i-a raspuns lui marlene

                        Ia, incearca si tu,fa o comparatie: in Germania, un asistent medical castiga intre 1500-2000 euro (dar am auzit si castig lunar de 5000), iar aici, cu grad de as.principal, lucrand in ture (deci, si in weekend si sarbatori legale, si noaptea), am mai putin de 300, cu sporuri cu tot.
                        La masina deja am renuntat,iesiri,chiar si la strand, la fel, excursii chiar si in cele mai ieftine si apropiate locuri, la fel...
                        Dupa tine, la ce as mai putea renunta ? eventual, la cetatenia romana...
            • +1 (1 vot)    
              domnule..pai hotaraste-te ca (Miercuri, 9 iunie 2010, 20:39)

              marlene [anonim] i-a raspuns lui ghita

              vezi ca incurci borcanele..Daca ai fost o dat ain viata ta in Germania si ai vazut ceva ieftin ast anu inseamna ca viata e mai ieftina.Mai mult, in Bravos gasesti sub 300 euro aparmatent cu 2 camere decent, asemenea Iasi...poate mai putin in Timisoara (din cauza tiganilor ) asemenea Constanta... Lidl sau chiar si rewe..sunt mai ieftine daca cumperi produse no-name de o calitate indoielnica..daca vrei ceva serios..costa destul de mult ..oriunde...Daca mai si si un copil deja apar alte probleme. Nu ma pot plange de bani, am un salariu mare ( in jur de 3000 de euro) insa nu imi permit nici bona (care costa in jur de 5 euro pe ora si am nevoiede bona de la 9 la 6 ) asa incat copila se duce la gradinita, dela 6 luni, e mai ieftin (3.5 euro pe ora) nici bucatareasca sau menajera.
              Cu o singura chestie ai dreptate.infrastrucura insa biletele nu sunt atat de ieftine pe cat crezi tu..mai mult, daca nu ai bilet asemenea amenda pe loc 40 euro (nu exist anu am bani) iar pentru acte de vandalism-500 euro (200 ii ia cel care te filmeaza si te raporteaza la politie..si crede-ma sunt al naibii de multi).
        • +6 (6 voturi)    
          Acum 5 ani pensiile erau de 3 x mai mici decat azi (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:02)

          austeritate [anonim] i-a raspuns lui ghita

          Acum 5 ani pensiile erau de 3 x mai mici decat azi

          De unde stii tu ca 25% din salariul unui neamt este "putin" ?
          Ca sa spui asta ar trebui sa stii ce cumpara mai mult un neamt, care sunt cheltuielile pe care le face el cu banii aia, cat e inflatia si care e deci puterea lui de cumparare.

          In Romania, acum 5 ani pensiile erau de 3 ori mai mici decat astazi, adica erau reduse cu practic 300% - nu cu 15%

          In plus, din 2007 inflatia a taiat mereu din pensii, adica PNL si PSD ti-a dat ceva cu o mana - si ti-a luat cu alta adica cu inflatia.

          Azi inflatia e la jumatate fata de anul 2007, cand a explodat la 8% datorita cresterii pensiilor pe datorie

          Acum 5 ani 600.000 de tarani care n-au muncit niciodata la stat nu aveau NIMIC - iar astazi au venit minim garantat de 350.000 de lei, INDIFERENT CE S-AR INTAMPLA

          Si in cazul asta intreb: acum 5 ani cum traiau pensionarii cu pensii mai mici - nu cu 15% - ci mai mici cu 300% ?
          Cine a murit acum 5 ani?
          Cine sunt responsabilii cu "genocidul" de acum 5 ani ?
          • +8 (8 voturi)    
            CRESTERILE de pensii sunt bani ne-munciti (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:20)

            pomeni din bani ne-munciti [anonim] i-a raspuns lui austeritate

            Punctul de pensie in 2004: 290 RON
            Punctul de pensie in 2008: 710 RON

            Nici productivitatea, nici PIB-ul, nici inflatia, nici salariul mediu in mediu privat nu au crescut in acest ritm (cresteri de peste 25% pe an!). In plus, numarul de pensionari a crescut in continuu, iar cel de angajati a scazut puternic incepand cu 2009.

            Cresterile de pensii sunt bani ne-munciti de vreun pensionar.

            CRESTERILE de pensii din 2007 nu sunt muncite de pensionari in trecut, sunt POMENI date de stat din banii munciti de copiii nostri ASTAZI

            Ci reprezinta un furt din banii munciti de copiii nostri ASTAZI

            RESPECTUL se termina acolo unde incepe uciderea VIITORULUI COPIILOR TAI.

            Tariceanu s-a folosit de pensionari ca sa omoare VIITORUL COPIILOR NOSTRI.

            Numai Ceausescu a sacrificat COPIII

            Pensionarii de azi au acceptat POMANA contra voturi de la PSD si PNL - si au sacrificat pentru ele VIITORUL COPIILOR NOSTRI
            Romania nu munceste ca-n Franta si Germania si nu are PIB-ul tarilor Europei ca sa-si permita pensii ca in Franta si Germania
            • -4 (4 voturi)    
              inghite-ti saliva mai intai (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:35)

              ghita [anonim] i-a raspuns lui pomeni din bani ne-munciti

              degeaba spumegi ... daca tu compari o pensie medie de peste mia de euro din germania sau franta cu cea de 170 de euro medie in romania... nu esti pe craca ta... zau asa...

              "Nici productivitatea, nici PIB-ul, nici inflatia, nici salariul mediu in mediu privat nu au crescut in acest ritm (cresteri de peste 25% pe an!). " Da corect nu singure ci impreuna... ia un pix si un creion si studiaza un pic datele statistice si o sa-ti dea rezultatul uimitor ca teoretic pensionarii ar fi trebuit sa aibe o pensie chiar cu ~0.01 mai mare decat cea medie curenta... culmea... evident conform legii evident.... (lege facuta de pesedeii aia injurati)
              • +2 (2 voturi)    
                CRESTERI de pensii din bani nemunciti (Miercuri, 9 iunie 2010, 19:02)

                pomeni din bani ne-munciti [anonim] i-a raspuns lui ghita

                Nu fii arogant daca nu stii ce vorbesti. Pensiile din Germania sunt platite din ce PRODUCE Germania - in timp ce pensiile din Romania sunt bani ne-munciti de pensionari, pt. ca sunt platite din imprumuturi facute de stat si din banii munciti de copiii nostri.


                MEDIE in ultimii 5 ani
                1. Pensiile au crescut cu o medie de 24% pe an
                2. Salariile au crescut cu o medie de 15% pe an
                3. Economia a crescut cu o medie de 5-6% pe an

                TRADUCERE:
                - Am PRODUS 5 lei
                - Am PLATIT pensii+salarii de 39 de eli

                Diferenta de la 5 lei la 39 de lei s-a platit pe datorie, nu din ce a PRODUS Romania

                Date:

                Masurile de austeritate si de relansare economica adoptate de catre Guvernul Boc

                http://www.andreeavass.ro/blog/wp-content/uploads/2010/05/masuri-de-austeritate-adoptate-de-catre-guvernul-boc.ppt

                Marian Preda, sociolog: Cele cinci mituri ale sistemului de pensii din Romania

                http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-7356330-marian-preda-sociolog-cele-cinci-mituri-ale-sistemului-pensii-din-romania.htm
                • -1 (1 vot)    
                  corect (Miercuri, 9 iunie 2010, 19:31)

                  ghita [anonim] i-a raspuns lui pomeni din bani ne-munciti

                  media a fost mult mai mare de atat ... nu mai cita surse "sigure" PDL!

                  Si pe dl Marian Preda il cunosc personal destul de bine... ceea ce nu intra in calculele lui simpatice e ca: salariul mediu brut e viciat de o evaziune fiscala de 40%. Alta problema e pensionarea fortata(marile falimente ale colosilor industriali de exemplu) pe caz de boala si anticipata si incelatoriile. Pe langa multe alte erori de analiza cu care ne-a obisnuit si el si domnul ghetau: O problema mare e ca ei interpreteaza: speranta de viata la 65 de ani nu speranta de viata la 18 ani cam cand incepe lucrul un om in romania.

                  Ca un profesor universitar de la sociologie isi permite sa spuna asemenea semidoctii si analize superficiale arata inca o data ca salariul lor chiar e mult prea mare pentru ce presteaza. Din tot articolul singurul lucru adevarat e punctul 5 restul sunt date statistici foarte viciate de modul de analiza.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Bati campii (Miercuri, 9 iunie 2010, 20:11)

                    pomeni din bani ne-munciti [anonim] i-a raspuns lui ghita

                    Postezi numai ca sa dai replici, fara vreo legatura cu ce spun eu
                    evaziunea fiscala e chiar ultimul lucru cu care are de-a face salariul mediu in Romania

                    cand o sa ai ceva serios de spus te mai bag in seama; in rest, cu postaci obsesivi care nu spun nimic nu pierd timpul
                    • +1 (1 vot)    
                      mica incursiune in taxare si legislatie (Miercuri, 9 iunie 2010, 21:37)

                      ghita [anonim] i-a raspuns lui pomeni din bani ne-munciti

                      Daca tie iti este trecut pe cartea de munca salariul minim pe economie si iti da patronul din banii care-i scoate din firma prin diverse metode restul banilor asa cum probabil se intampla la tine... aia se numeste evaziune fiscala... si tu in statistici esti trecut cu salariul minim pe economie... asta e legatura cu evaziunea fiscala... si problema e ca acest fenomen e extrem de raspandit pt ca majoritatea angajatilor printre care probabil te numeri si tu nu obliga angajatorul sa treaca totul pe carte de munca ... si doar cand vor credit de imobiliar sau asa negociaza un salariu pe carte de munca cu angajatorul pe o perioada ca sa ia creditul - si asta e evaziune fiscala... ai ceva de declarat?
          • 0 (2 voturi)    
            eu am alte date (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:28)

            ghita [anonim] i-a raspuns lui austeritate

            din datele mele rezulta ca pensiile s-au dublat ... poate ca ai tu altele.. ideea e simpla prin cresterea pensiilor s-a asigurat saltarea pensionarilor peste limita de subzistenta. Cu 15% reducere in timp ce mai uit si de inflatie care si ea mai roade din cifre impinge o parte din ei inapoi sub acel prag. 350 ron/puna adica calculat 80 de euro inseamna jumatate de miliard de euro pe an- cam cat se plateste pentru e-romania... Pe de alta parte ce uitati voi toti este ca punctul de pensie se calculeaza in functie de salariul mediu brut. Daca tu scazi peste acel quantum inca 15 % practic din cauza declinului punctului de pensie implicit reducerea va fi mult mai mare!! Daca mai pui s faptul ca s-au scos subventii care ii afectau direct pe pensionari cum ar fi cea la caldura ajungi la un scenariu ff sumbru.

            Pe de alta parte daca iei cresterea economiei romaniei pe ultimii 5 ani care a fost 5,11,8,7,8 sau ceva de genul si pui peste asta si inflatia ajungi la concluzia ca ar trebui la media pensiilor sa mai adaugi cativa lei sa fii la nivelul corect.

            Pe de alta parte am mai zis o data cheltuielile sunt mult mai mici in germania in legatura cu traiul... si daca ai fi trecut vreodata pe-acolo ai fi vazut asta...
            • +1 (1 vot)    
              Ca sa fii crezut trebuie date CORECTE (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:43)

              austeritate [anonim] i-a raspuns lui ghita

              Daca este sa te cred pe tine care nu iti asumi niciun fel de date statistice reale - adica vorbesti de fapt "din burta" - chiar si daca s-au dublat inseamna ca azi pensiile sunt cu 200% mai mari decat in 2004 - adica din vremea genocidului PSD

              In realitate, azi pensiile sunt cu 300% mai mari decat pe vremea genocidului PSD, in termeni nominali, si cu 160% mai mari in termeni reali.
              Asta inseama ca o reducere nominala de 15% la cresterea de 160% e parfum

              Datele, aici:

              http://www.andreeavass.ro/blog/2010/06/vladescu-in-parlament/

              http://www.andreeavass.ro/blog/wp-content/uploads/2010/06/public-vs-privat.ppt

              Alta data, daca vrei sa fii crezut cand faci orice fel de afirmatii, ai grija sa nu mai scoti "date" din burta cum se face la televizor.
              • -1 (1 vot)    
                corect (Miercuri, 9 iunie 2010, 19:17)

                ghita [anonim] i-a raspuns lui austeritate

                datele alea sunt foarte frumoase... ele arata ceva foarte clar:
                a) sunt de pe site-ul unei pedeliste
                b) arata cat de mare e evaziunea fiscala in romania!
                Vezi tu diferenta aia mare intre salariile medii se deduce din faptul ca la buget cas si cota unica sunt retinute din salariu direct la sursa... la privat sunt incasate mai mult sau mai putin la bunavointa firmei...

                Data viitoare cand vii cu date statistice incearca sa gasesti o sursa non portocalie ... poate straina!:

                Si uite aici un articolasi simpatic :

                http://www.riscograma.ro/1452/cum-arata-economia-romaneasca-in-1989/

                Si daca vrei poti sapa prin arhivele oricarei publicatii economice sigur o sa gasesti muuulte asemenea exemple...
                • +1 (1 vot)    
                  Spune INS altceva ? (Miercuri, 9 iunie 2010, 20:06)

                  austeritate [anonim] i-a raspuns lui ghita

                  daca da, inseamna ca eu mint sau datele portocalii mint, ori eu n-am auzit PSD sau PNL contestand datele furnizate de guvern
                  "portocaliu" nu e argument, decat poate pt. PSD
                  Eu n-am vorbit nicaieri de vreo diferenta de salarii medii. schimbi subiectul inutil.
        • +4 (4 voturi)    
          Cu cine ne comparam noi? (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:25)

          Bug Zileriu [anonim] i-a raspuns lui ghita

          Neamtu' castiga atata si isi permite atata fiindca produce atata (cam de 7-8 ori mai mult decat un roman, in medie).
          Numai exporturile LUNARE se ridica la cca 80 miliarde de Euro - deci exporturile anuale sunt de cca 8 ori PIB-ul Romaniei! Si ei sunt numai de 4 ori mai multi ca noi. De muncit insa, cred ca muncesc de 10 ori mai multi! Si mai bine!
          Baiul este ca bugetul Romaniei nu traieste din PIB-ul Germaniei - da' poate ii convingeti Dv. pe nemti sa o faca...
          • 0 (0 voturi)    
            pib/capita (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:58)

            ghita [anonim] i-a raspuns lui Bug Zileriu

            7000 la romani 40000 la nemti... erm ... deci de cat vorbim ? 5.7 e coeficientul cu care ei produc mai mult ca noi ... Nu zic ca sa plateasca ei ceva sau nu ... zic doar ca daca tu tai din salariul unui neamt 25% el renunta la chestii la care renunta mult mai usor decat la roamani... daca tu ii tai unui bugetar cu salariul mediu 25% si unui pensionar 15% ii pui sa renunte la chestii care tin de subzistenta ... ii impingi astfel sub pragul de saracie... nu acelasi lucru se poate spune despre nemti! Asta era ce vroiam sa spun... De ce nu e masura de austeritate in modul urmator: bugetul nu are bani drept pentru care salariul maxim cu sporuri in sistem bugetar sa fie 1000 de lei si asta si in intreprinderile de stat si la bugetari si gata eu sunt ferm convins ca asta ar fi fost suficient ca masura de austeritate... si acolo se incearca "solidaritatea"... nici un bugetar fie el presedinte fie el prof sau inspector nu are voie sa aibe mai mult de 1000 de lei pana la finele anului banii urmand a fi contorizati si dati retroactiv cand economia isi revine. In acelasi timp trebuie facut ceva cu economia subterana de 40% si cu colectarea oribil de slaba a taxelor! Atunci sa vezi ce de bani incep sa curga... Impozitarea progresiva in functie de clasa produsului de la 0 la alimente la 80-90% la bijuterii si bunuri de lux. Asa te asiguri ca ai consum sanatos jos acolo unde e important, la alimentatie si toale ieftine etc.... si consum limitat la produsele de lux. Si ca sa atragi investitori in romania dai scutiri de taxe tuturor firmelor care angajeaza oameni, care produc intern si pentru export, care sunt in zone defavorizate etc.
            • 0 (0 voturi)    
              Diferenta e ca nemtii PRODUC (Miercuri, 9 iunie 2010, 19:13)

              pensii pe datorie [anonim] i-a raspuns lui ghita

              Deci scad 25% din ceva ce au, in timp ce noi scadem 25% din ceva CEVA CE NU AVEM , deci practic nu facem economii de 25% ci doar ne imprumutam cu 25% MAI PUTIN

              Despre genocid si subzistenta spui prostii fara acoperire.
              Foloseste-te de date statistice reale, altfel te chinui degeaba.
              • -1 (1 vot)    
                statistici (Miercuri, 9 iunie 2010, 19:41)

                ghita [anonim] i-a raspuns lui pensii pe datorie

                In primul rand:

                http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-7281661-harta-crizei-uniunea-europeana.htm

                Compara masurile asa de exercitiu in res

                http://www.riscograma.ro/1452/cum-arata-economia-romaneasca-in-1989/

                pentru date despre romania:
                https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/ro.html

                citeste acolo si da click pe economy de exemplu ;)

                Invata sa nu crezi chiar tot ce e pe site-urile pdl
                • 0 (0 voturi)    
                  Bune date. Dar nu ai spus ce vrei sa arati cu ele. (Miercuri, 9 iunie 2010, 19:59)

                  pensii ne-muncite [anonim] i-a raspuns lui ghita

                  Intai faci afirmatii, apoi le argumentezi cu cifre, apoi spui de unde ai scos cifrele.
                  • -1 (1 vot)    
                    nimic (Miercuri, 9 iunie 2010, 20:17)

                    ghita [anonim] i-a raspuns lui pensii ne-muncite

                    stai linistit nu vroiam sa zic nimic... uite aici un gagiu care merge pe reteta data de tine si minte de stinge: http://www.basescu.ro/

                    Problema stii care e? Trebuie sa stii sa citesti ca sa interpretezi acele date... Mi-am expus parerile si ti-am dat site-urile care pot duce la fundamentarea lor. Citeste si decide tu pentru tine daca eu vorbesc sa nu adorm sau nu. Nu suntem la concurs sau la lupta.
        • +1 (1 vot)    
          ce vorbesti tu mai ghita... (Miercuri, 9 iunie 2010, 20:28)

          marlene [anonim] i-a raspuns lui ghita

          stii cat este un bilet de autobut tranvai etc..cel mai eftin..intr-un orasel mic din Germania (in Berlin si Frankfurd e mai scump :) ) 2.10 euro . Stii ce patesti daca ai bilet, amenda pe loc (fara comentarii) 40 euro. stii cat costa o paine? Sau macar un kg de cartofi ?..Poate un litru de lapte? ..Nimic nu este sub 1 euro. Cat despre chirii, Frankfurtul bate de departe Bucurestiul (asemenea München, Hamburg, Mainz, etc . Eu pe un apartament de 75 m2, intr-un orasel de langa Dortmund platesc 600 de euro. Asa ca nu t emai vaita aiurea...
          • 0 (0 voturi)    
            ok (Miercuri, 9 iunie 2010, 21:47)

            ghita [anonim] i-a raspuns lui marlene

            da un bilet e 2.1 euro... doar ca NIMENI nu cumpara un bilet decat daca esti dus cu pluta sau strain... majoritatea cumpara abonamente pe regiuni eu aveam abonament pe 3 regiuni din Frankfurt si a costat 104 euro in care puteam sa merg cu orice oricand oricat oriunde in acele zone inclusiv trenuri! Si locuiam cu 550 intr-un apartament destul de confortabil de 60 mp intr-un sat/orasel din ala rezidential cum e si cel in care mai mult ca sigur stai tu.

            In rest daca tu cumperi din oras de la magazine e treaba ta poti oricand sa dai iama intrun rewe sau lidl sau plus si o sa vezi ca e mult mai ieftin.

            si 600 de euro intr-un orasel de pe langa dortmund inseamna : curatenie luna, liniste eventual o masina pe ora pe strada principala din zona autobuze tramvaie si probabil s-bahn pana oriunde iti pofteste inimioara, ca sa nu mai zic ca ai la indemanda scoala gradinita politie piata magazin universal toate la max 10 minute cu mijloc de transport sau pe jos... in bucuresti stai de 600 de euro intr-un apartament de 3 camere in berceni... faci 1.5 ore pana servici nu stii daca sa-ti lasi copii pe strada si noaptea dormi daca esti surd.

            Asta e mica diferenta. Din banii aia la taxare se obtine aceasta diferenta!
            • 0 (0 voturi)    
              se pare ca nu pricepi.. (Miercuri, 9 iunie 2010, 22:29)

              marlene [anonim] i-a raspuns lui ghita

              sau nu vrei ..cu toate ca chiar tu vii cu argumente..un bonament e corect in jur de 100 euro, asta inseamna 4 mil. Eu nu stiu in ce apartament stai tu in Berceni cu 600 de euro, dar stiu ca poti sta frumos intr-un apartament mare mobilat in zona dristor cu 500. Poate ar fi trebuit sa mentioneti si faptul ca in Germania nu ai avut nici macar un scaun cand te-ai mutat. Cum spuneam, infrastructura e super ok..insa cand romanii vor fi capabili sa isi plateasca toti pretul biletului, abomanetului, trenului (ala care e) atunci ai dreptul sa compari. Pana una alta, transportul in comun la romani e un fel de privilegiu..nu am bani ma urc..ca oricum ma inteleg cu nasul, controlorul etc..
              In Germania e si transportul care e..pentru ca nimeni nu circula fara bilet..iar ala care se mai scapa, plateste amenda fara sa comenteze. Cum spuneam..nu mai fa comparatii..intrucat ele sunt de prisos.
      • 0 (4 voturi)    
        Austeritate, dar numai ptr catei (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:28)

        aura [anonim] i-a raspuns lui austeritate

        Sint de acord ca trebuie sa facem unele sacrificii ptr a reveni la normal, dar vreau si eu ceva in schimb de la guvernanti : sa nu ne mai minta si sa nu ne mai sfideze cu veniturile/afacerile lor nesimtite prin care devalizeaza bugetul public.

        Nu sint dispusa sa merg ca mielul la taiere fara sa spun macar un "beehehe"!
        Zilnic vad cum isi bat joc de banii publici, cum austeritatea e numai ptr "populime", iar clasa politica e tot mai prospera. Ai auzit pe vreunul sa se plinga ca i-au scazut veniturile? Ca afacerea ii merge prost?
        Ce garantii avem ca "solidaritatea" ceruta va fi utila si ca banii strinsi din chinul unor amariti nu vor fi risipiti ca mai inainte?
        • -3 (5 voturi)    
          subscriu (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:18)

          jaston_90 [anonim] i-a raspuns lui aura

          masurile sunt relativ bune, insa nu-s perfecte si se puteau ajusta pe ici pe colo...un pic de flexibilitate nu strica niciodata
          categoric, actuala clasa politica nu are credibilitatea necesara pentru astfel de masuri
          bun, sa zicem ca luam ca atare aceste masuri de reducere a salariilor, strangem cureaua, strangem din dinti...DAR...daca nu se vor vadea imbunatatiri dpdv economic...cred ca avem tot dreptul sa cerem demisia in bloc actualului guvern si a presedintelui Basescu...fara comentarii
    • +7 (7 voturi)    
      pleaca... (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:24)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui gamalie

      pe un post mai bun daca nu-ti convine. tu cat crezi ca meriti pentru hartiile alea impinse prin birou domnule bugetar?
      dar nu te intereseaza... numai cineva sa iti dea si tie ceva :)...in rest...nu conteaza.
      • -2 (4 voturi)    
        Nu ar fi mai corect (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:53)

        aura [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

        sa adresezi acest indemn guvernantilor care si in perioada de criza au marit aparatul de stat degeaba?
      • 0 (0 voturi)    
        Piratul a reusit ! (Sâmbătă, 12 iunie 2010, 12:02)

        Diablo [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

        Da, piratul de Basescu a reusit cu dezinformarea ! Vad, ca multi au impresia,ca toti bugetarii sunt la fel, cu hartogarii prin birouri. Ce crezi, in spitale cine lucreaza ? Tot asistenti si medici bugetari. Si, nu chiar toti se asteapta la ciubucuri, de ex., unde lucrez eu, bolnavilor respectivi, mai trebui sa mai dai ceva bani, nu sa te astepti la ceva de la ei, ca, saracii, de-abia isi pot cumpara medicamentele pt. acasa. Lucrez ca asistent, cu gradul de principal, cu vechime de 17 de ani, si/dar vad perfect acest lucru.
        Cu sub 300 euro, trebuie sa-mi intretin familia, cu 2 copii, si sotia care nu are nici un venit, din cauza unui privat destept,ca tine, care,dupa terminarea concediului pt. cresterea copilului, nici nu a reangajat-o, dar nici n-a fost in stare, sa-i dea documentele, ca ea sa fie inregistrat ca somer.
  • +11 (17 voturi)    
    Crin=Ponta=LOVE (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:02)

    Melescanu PCR=CCR [anonim]

    haide domnule cum sa fie util..pai nu auzi ce zice Crin si Ponta... e clar ca guvernul trebuie sa cada si presedintele suspendat doar asa iesim din criza si pensile&salarile vor creste cu cel putin 75 %.
    • +9 (11 voturi)    
      ... (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:33)

      crin+ponta=love [anonim] i-a raspuns lui Melescanu PCR=CCR

      domnule, nu stii ce vorbesti! daca va cadea guvernul, pensiile vor creste cu 100%, salariul minim va fi 1000 EUR, si toti vom avea un job asigurat la stat! URAAA!
  • -5 (17 voturi)    
    JB e dezinformat (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:05)

    aura [anonim]

    Dl Buzek ar trebui sa se uite pe statele de plata guvernamentale, sa vada acolo "curaj". Guvernantii au curaj numai cind taie veniturile minime, de cele maxime nu se apropie.
    • -3 (5 voturi)    
      asa e! (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:40)

      dezinformator [anonim] i-a raspuns lui aura

      Si ar mai trebui sa vada ca primarul din nu stiu ce sat si-a facut casa cu termopane, ca ministrii au masini straine, si ca mananca prea multa carne. Ar trebui sa le luam toti banii, sa-i punem sa umble numai cu tramvaiul si...medicamente, medicamente!
      • -2 (4 voturi)    
        Dezinformator dezinformat (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:21)

        aura [anonim] i-a raspuns lui dezinformator

        Nu, treaba cu primarul trebuia sa o vada prefectul, care e reprezentantul guvernului in teritoriu.
        Probabil suferi de sindromul Stockholm de-ti place cum iti ride in nas protipendada politica. Si asta pe banii tai.
        Pentru felul cum isi fac treaba nu le-as da nici un sfant. Nu i-as pune sa circule cu tramvaiul, ci sa stea intr-un loc racoros, cu gratii. Medicamente? Unii dintre ei sigur ar avea nevoie.
  • +7 (9 voturi)    
    motto (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:06)

    Stefania [anonim]

    pai poate nu stie si nu crede ca intr-o tara europeana toate licitatiile sunt cu dedicatie, ca firmele prietene sunt conectate la banul public intr-o maniera de furtisag, ca statul plateste prin aceste licitatii un pix la de trei ori valoarea reala, ca pentru o femeie de serviciu care asigura curatenia intr-o institutie a statului se platesc 6 mii de lei si alte si altele;
    • +2 (4 voturi)    
      nu fii naiv (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:12)

      golan [anonim] i-a raspuns lui Stefania

      nicio firma care se respecta nu s-ar complica sa lucreze cu statul roman... nu e vorba de a da licitatii cu "dedicatii" cand nu ai de unde alege... orice firma care obtine ceva de la stat trebuie in prealabil sa-si faca "drum" printre impingatorii de dosare. asta e soarta, din cauza lor nu merg treburile in Romania, din cauza lor nu asimilam fonduri (au ajuns la nesimtirea sa ceara spaga in total de 50k euro pentru proiecte europene de 100k euro, ce poti sa mai faci cu 50k cat iti raman sa fie util la ceva cand proiectul a fost gandit ca fezabil la 100k?????)
    • +3 (5 voturi)    
      O.., dar PSD si PNL nici nu mai stiu sa faca legi (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:21)

      motto: cand nu stii ce sa faci, faci scandal [anonim] i-a raspuns lui Stefania

      in Parlament ca sa reglementeze licitatiile, saracii, ocupati cum sunt toata ziua cu "gherila urbana" la televizor

      Cine s-a opus in 2009 la reduceri de salarii si pensii, sau la reglemetari corecte de licitatii:
      PDL - sau PSD-PNL ...?

      Sau, daca PDL s-ar opune azi la ceva, atunci de ce nu folosesc PSD si PNL acest lucru, facand in loc de circ si "gherila urbana", legi de austeritate mai bune (ca PDL), ca sa arate poporului ca ei vor si stiu ce sa faca - dar SE OPUNE PDL ....

      In realitate, au existat initiative legislative economice bune – foarte putine e drept – care, tocmai pentru ca erau benefice, au fost votate de absolut toate partidele.
      De aceea, PSD si PNL nu mai au astazi nicio scuza pt. circul gratuit pe care-l fac.
  • +4 (6 voturi)    
    am citit ... (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:10)

    un oarecare [utilizator]

    motiunea de cenzura PSD. Vorbe...Vorbe... si iar vorbe. Multa critica...dar nici o masura concreta. Nici un plan. Au ramas probabil blocati pe campania electorala.
    Critica guv. Boc dar nu aduc nici o idee.
    problema e ca nu sunt bani. si daca se schimba guvernarea...indiferent cine o veni la putere nu o sa vina cu bani "de acasa" deci tot trebuie stransa cureaua.
    caderea unii guvern...alegeri....etc... ar aduce instabilitate politica.
    In loc sa se bata pe ciolan...politicienii ar trebui sa faca front comun sa scoata tara de unde ei au bagat-o, ca sa aibe ce sa fure apoi...cand or fi vremuri mai bune. Dar asta ar pretinde un minim de bun simt. tara arde...ei se bat pt ciolan indiferent de costuri aduse de instabilitatea politica ce o creeaza.
    Circ garantat...pacat ca se resimte pe pielea noastra.
    • -3 (3 voturi)    
      adevar graiesti (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:01)

      ghita [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

      Da sa faca front comun. Dar. Basescu a anuntat masurile fara sa se consulte nici macar cu cei din partidul lui apoi s-a consultat numai cu "arcul guvernamental" nu a avut o dezbatere in parlament pe bune nu a cerut pe bune o evaluare de la comisia de economie din senat careia a refuzat nea boc sa-i trimita docmumentatia de buget etc etc etc... Cum vrei ca parlamentul sa propuna solutii daca boc refuza sa le dea documentatia ? Stii ca au cerut urmarirea penala a lui boc pentru asta? Si acum ti se mai pare totul normal si vorbe vorbe? Daca situatia era atat de neagra si nu aveau nimic de ascuns de ce nu au dat aceste date parlamentului?

      Nu au ascultat decat udmr si unpr si daca nu bagai aia ca si conditii minime sa nu scada pensii sub 350 si salarii sub 600. si i-au ascultat pentru ca altfel ar fi votat motiunea. Udmr-ul a cerut legea invatamantului cu maghiara ca limba de predare pt istoria si geografia romaniei!!! Astia sunt oamenii ce vrei sa le spui? Tu nu vezi ca nu asculta de nimeni si nimic decat daca exista un avantaj direct palpabil si calculabil??

      Trezirea!! Astia nu au nici cata coloana vertebrala nu are nastase si nici cata cultura si invatatura cata nu are vanghele...
  • +5 (9 voturi)    
    Raspuns:ptr.Stefania,Aura ,Gamalie .. (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:18)

    CD [anonim]

    ...plimabti boii mai la vale,PSD-isti criminali ,ce sunteti ?Nu va este de ajuns ca ati adus Tara in haos dupa 12 ani de Presedintie Iliescu si dezinformari si diversiuni tip KGB care au determinat romanii sa nu dea niciodata puterea deplina, dreptei,astfel incat sa existe posibilitatea unor masuri de dreapta autentice!
    Nciodata de-a lungul guvernarii drepata nu a avut puterea integrala si tot timpul a fost boicotata de PSD sau PSD +PNL ,ca in ultimii ani !
    Asa ca ar fi bine sa cada guvernul si sa nu se mai plateasca nici un salariu si nici o pensie ,iar voi sa fiti condusi de Nastase ,pentru ca ,noi,ceilati ,plecam !Pa!Jos Guvernuil BoC / Salarii si pensii ,ioc /PSD-ul sa-nfloreasca/Pe campia romaneasca /iar Nastase si ceilalti/ sa fie la romani frati /romanasii sa munceascal / ca boii sa hamaleasca /ca Nastase si ai lui /sunt mandria neamului /
    • -5 (7 voturi)    
      Poetule... (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:05)

      aura [anonim] i-a raspuns lui CD

      Stii ce reiese din comentariul tau? Ca stinga a fost tot timpul mai desteapta decit "dreapta".
      Am pus "dreapta" in ghilimele ptr ca in Romania nu exista o structura cu orientarea asta.

      Ce inseamna "putere deplina", "putere integrala"?
      Are "dreapta" presedintele tarii?Are.
      Are premierul? Are.
      Are guvernul? Parca da.
      Are majoritate in parlament? Cam da.
      Are deconcentratele la "purtator"? si inca cum! pina la portar.
      Oare ce-i mai lipseste "dreptei' ca sa guverneze si nu sa se lamenteze?
      Poate un pic de IQ?
      • +4 (6 voturi)    
        Pai si ce folos (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:29)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui aura

        N-are CCR, care declara neconstitutional tot ce nu-i convine: ANI, legea lustratiei, etc.
        Si cind tu cladesti pe-o parte si baietii darima pe cealalta, rezultatul ramine tot aproape zero. Si se mai opune si UDMR-ul pe la cite-o chetie, si independentii pe la alta si gata. Ai rezolvat problema.
        • +1 (3 voturi)    
          Eternele scuze, "nu ne-au lasat" (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:50)

          aura [anonim] i-a raspuns lui bogdan

          CCR a dat si decizii favorabile taberei politice pe care o aperi.
          Ptr faptul ca Boc nu reuseste sa se impuna in fata subordonatilor din guvern si din partid tot CCR, PSD si PNL sint de vina?
          Stii cum merge actualul guvern? Cum ar merge pe o bicicleta medicinala.
          Nu are directie, scop, dar munceste, asuda; din pacate, tot pe loc, pe loc.
          • +1 (3 voturi)    
            pe EI nu i-ati lasat, iar VOI n-ati vrut (Miercuri, 9 iunie 2010, 19:21)

            PSD-PNL [anonim] i-a raspuns lui aura

            Cine a impiedicat PSD si PNL sa initieze legi de austeritate in 2009 ?
            Cine ii impiedica ACUM ?

            N-am auzit de nicio propunere de masuri de austeritate de la PSD si PNL in 2009 cand se laudau ca au 70% in parlament deci cand aveau si puterea SA FACA CEVA.
            In loc de asta, iata ce cerea PNL:


            ***13 Mai 2009: PNL cere marirea pensiilor pe timp de criza

            Ping-pong cu punctul de pensie

            13 Mai 2009

            Liberalii erau cât pe ce să-i dea în campanie
            o lovitură guvernului Boc folosind reţeta PSD.

            Mai exact, PNL a propus o serie de amendamente la o ordonanţă care stabilea valoarea punctului de pensie, vizând majorarea acestuia la 761,85 de lei, un model similar aplicând anul trecut şi social-democraţii în cazul creşterii salariilor profesorilor. Numai că succesul PSD nu a fost reeditat de PNL, care a reuşit însă să-i facă pe unii social-democraţi şi democrat-liberali să voteze împotriva ordonanţei propriului guvern.

            Astfel, după ce luni seara deputaţii respinseseră propunerea de majorare a punctului de pensie la 761,85 lei, faţă de 697,5 lei cât prevedea ordonanţa, ieri-dimineaţă, au votat un alt amendament al PNL, prin care se reintroducea compensarea tichetelor de drum pentru pensionari. Amendamentul a trecut cu 50 de voturi „pentru” şi 29 împotrivă, având voturile PSD, dar şi 6 „pentru” de la PDL. Decizia i-a făcut însă pe democrat-liberali şi pe o parte dintre PSD-işti să voteze împotriva ordonanţei, care, în cele din urmă, a fost amânată pentru la toamnă deoarece nu a întrunit numărul de voturi necesar adoptării.

            http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/850812/Ping-pong-cu-punctul-de-pensie/
      • +3 (5 voturi)    
        Ce-i lipseste (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:33)

        Bug Zileriu [anonim] i-a raspuns lui aura

        1. Romani cinstiti si muncitori si destepti
        (si, apropos, cu IQ mai ridicat)
        2. O Constitutie care sa nu incurajeze jaful
        3. O Curte Constitutionala si o Justitie care sa
        nu statueze dreptul la furt
        4. O media care sa le deschida oamenilor ochii
        5. Un sistem privat cu mai multi antreprenori adevarati si mai putin "jmecheri"
        ...
        si asa mai departe
        • -1 (1 vot)    
          Noi in anul 2200 (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:57)

          aura [anonim] i-a raspuns lui Bug Zileriu

          O tara ideala, sper ca stra-stra-nepotii mei sa traiasca in ea.
          Inteleg ca pina nu sint indeplinite aceste conditii nu e nimic de facut.
  • -9 (9 voturi)    
    Vandutule (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:22)

    Ion [anonim]

    E clar ca individul si-a tras o suma frumusica sa spuna ce a spus
    Nu degeaba a fost chemat azi aici ca sa nu se citeasca toata motiunea
    Pacat ca ai facut de ras imnul european
    acum poti sa faci ceva pe el
    • +6 (8 voturi)    
      Asha frate (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:55)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui Ion

      Cum isi permite ciudatul ala sa spuna ceva bun despre guvern. Las ca poate trece motiunea si ai sa vezi dupa aia reforma lu' crin si ponta, si o sa-ti dai seama cine avea si cine nu avea dreptate in vro jumate de an cind nu vor mai fi bani deloc de pensii si salarii, sau se va da drumul la tiparnita si se va baga o inflatie de 25-30%.
  • +6 (8 voturi)    
    Nu se poate (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:27)

    bogdan [anonim]

    Sigur l-a platit basescu si pe asta. Sa-l vezi pe Crin si pe Ponta cum se duc diseara pe la Antena 3 si cum ne explica ca basescu l-a dezinformat pe nenea asta! Ca asha-i in Romania, realitatea e una pentru cine-i la putere si alta pentru opozitie.
  • +3 (5 voturi)    
    offffffffffffff (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:50)

    ynna [anonim]

    e tare grea situatia din romania.trebuie facut ceva sa se depaseasca,ca altfel...............eu am plecat din tara acum 5 luni.sunt in cipru si sunt multumita cum merge treaba aici,am un servici foarte bun si castig bine,aici nu se observa ff mult criza,stau intr-un oras turistic,in care pe perioada de vara e ff aglomerat(romani,englezi,francezi,etc)ce la noi in tara nu avem mare?si totusi.....pustiu.am putea sa facem bani multi pentru ca avem multe frumuseti la noi in tara(munte,mare,si multe altele)insa nu are cine sa se implice.romania este un diamant...dar inca neslefuit
    • +3 (5 voturi)    
      Bravo tie (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:32)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui ynna

      Romania e un diamant, pacat ca-i locuita cu romani.
      Cit despre plecatul in Cipru felicitari. Astept si eu sa vad ce se intimpla cu motiunea. Daca trece, incep si eu cautarile de joburi prin afara. Daca pica, mai stau ca prostu' ceva vreme aici tot sperind ca poate-poate se schimba ceva
  • +6 (8 voturi)    
    Va spun eu (Miercuri, 9 iunie 2010, 17:52)

    stie tot [anonim]

    Pai voi nu ati stiut ca nenea asta e prieten cu Base? El i-a rezolvat la EBA sa stea cu un rand mai in fata in parlamentul European ca sa vada scrisul. Si drept rasplata EBA sta la el in chirie, (ca are el un apartament la "Bruxel") si il platim din banii publici. Pai daca pica Base, s-a dus chiria pe apartment! Normal ca acum vine aici si face lobby.
    Daca nu ati stiut toate astea vi le explica Crinisor diseara la tv? Cum nu stiti cine e Crin? Un reporter de la Irealitatea.
  • +4 (6 voturi)    
    La noi se plateste azi a 21-una pensie (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:08)

    in datorii pentru pensii [anonim]

    rapportat la pensia medie din 2006, in timp ce Ungaria a taiat inca de anul trecut a 13-a pensie care se platea oricum dintr-un PIB incomparabil mai mare

    Sebastian Vladescu: Romania trebuie sa isi ajusteze solid zonele cheltuielilor sociale

    Sebastian Vladescu
    Capital, 18 Mai 2010

    "Sistemul de pensii, incepand cu 2007, a iesit din limitele si parametrii economici si macroecomici. In momentul de fata, pensia medie este de 711 lei, iar cu o ajustare de 15 la suta ne ducem sub 600 de lei, respectiv o suma cu aproape 50 la suta mai mare decat cei 400 de lei dati in logica cifrelor economice", a spus Vladescu.

    Acesta a evidentiat faptul ca, vizavi de pensia medie din 2006, nivelul pensiei din 2010 ar fi "la a 21-a pensie".

    "In prezent, prin ajustarea in termeni nominali, suntem la a 18-a pensie, iar in termeni reali la a 15-a pensie. Guvernul Tariceanu, in loc sa realizeze o reglare a pensiei data de punctul de pensie, a dat cu peste 60 la suta mai mult, in conditiile in care punctul de pensie ar fi trebuit sa fie dat de climatul economic (n.r indexare cu inflatie si crestere economica). Adica, ar fi fost a 12 -a, a 13-a, a 14-a, a-15-a pensie.

    Practic, azi ne intoarcem la a 15-a pensie", a explicat Vladescu.

    Potrivit acestuia, diferitele legi de pensionare nu sunt numai din 2007, ci si din anii 90, iar, pentru a nu se majora somajul, a crescut numarul pensionarilor si al pensiilor anticipate si, in paralel, s-au majorat si cheltuielile sistemului de pensii, relateaza Agerpres.



    http://www.capitalul.ro/finante-banci/sebastian-vladescu-romania-trebuie-sa-isi-ajusteze-solid-zonele-cheltuielilor-sociale.html
    • -1 (1 vot)    
      de unde deducem (Miercuri, 9 iunie 2010, 21:13)

      vegeta [anonim] i-a raspuns lui in datorii pentru pensii

      ca sebastian vladescu arunca cu cifre sa nu adoarma.

      daca 21 de pensii inseamna 75% in plus atunci de unde 60%? ... daca in termeni nominali suntem la 18 pensii adica 50% in plus.. si reducerea e de 15% se ajunge dupa calculele lui vladescu la 25% dupa matematica la 27% peste.

      Dar sa vedem si alte date:
      PIB
      2006 - 122
      2007 - 166 (+ 36%)
      2008 - 200 (+20%)
      2009 - 165 (- 21%)

      hrm ceva nu e in ordine... daca a scazut atat de mult pibul ... de ce nu au scazut pensiile si salariile atunci ??

      Si acum finala daca ai o crestere economica inte 7->8% pe an si o inflatie de 3-5% inseamna ca tu trebuie sa indexezi salariile cam cu 10-13% daca faci asta.. ajungi din 2006 cam asa:

      2006 - 100 (normat)
      2007 - 110/113
      2008 - 121/127
      2009 - 133/143
      2010 - 145/161

      acum pensia medie pe 2006 - 374
      deci normam:
      2006 - 100 (normata)
      2007 - 132 ( + 32%)
      2008 - 171 ( + 29%)
      2009 - 197 ( + 15%)

      Acum tragem linie si concludem: in an de crestere 2007 cu 36% cresterea pensiilor a fost 32% in an de crestere 2008 cu 20% pensiile au crescut cu 29% si in an de scadere 2009 cu 21% -pensiile au crescut cu 15%.

      Concluzii: diferenta intre cresterea pibului si cresterea economica (pib taxat) a fost de 23%... adica un sistem de colecatare oribil al taxelor acest lucru se vede si in 2008. Problema e ca Tariceanu a mintit cu 9% pensionarii... Boc i-a mintit cu 36% pe fondul unei crize mondiale!!!! de ce acum e de vina tariceanu??? ideea e ca in conditiile in care 40% din economia romaneasca e subterana pensionarilor nu ar trebui sa le scada nici cu un leu pensiile!! dar iaca ipocrizie peste tot...
  • -5 (5 voturi)    
    Ce grijulii!! (Miercuri, 9 iunie 2010, 18:18)

    Marin [anonim]

    Cum sa nu..le convine sa devenim piata lor de consum.Ne-au distrus economia ..ce mai au de facut??
    • +3 (3 voturi)    
      Economia v-ati distrus-o singuri!!! (Miercuri, 9 iunie 2010, 20:54)

      anar1975 [utilizator] i-a raspuns lui Marin

      Nu iti dau decat un exemplu banal din turism: in timp ce grecii, cara sunt in rahat pana in gat, scad preturile la excursii, ca sa nu le fuga si putinii turisti pe care i-ar mai fi putut avea (remember, in Grecia, turism=bani), romanii fac exact pe dos. Sa ma explic: eu traiesc in alta tara si, desi cam o data la 2 luni ma duc prin diverse locuri prin Europa in weekenduri, imi propusesem ca anul acesta sa imi fac concediul in Clisura Dunarii. Am tot cautat oferte de cazare, pusesem ochii pe o cabana unde un "apartament" costa 200 RON/noapte, numai ca acum o saptamana cand intru pe site, vad ca pretul a crescut la 220 RON/noapte...

      Pai atunci, desi, sunt de buna-credinta si vreau sa incurajez dezvoltarea economiei tarii mele, de ce trebuie sa imbogatesc nesimtitii?? Mai bine merg tot la Nisa, chiar daca va trebui sa fie de 2 ori in acelasi an (o data in iunie si alta in septembrie).
  • -1 (1 vot)    
    Românii sunt răvoitori? (Miercuri, 9 iunie 2010, 20:59)

    LENIO [anonim]

    De ce nu a început Boc din ianuarie 2010 măcar cu stoparea risipei:salarii şi pensii exagerate,fisc eludat,
    contrabandă acoperită,funcţionari-consilieri la ministere(de parcă miniştrii sunt doar pentru a face avere;la capitolul competenţă..),stoparea pensionarii anticipate nefondate,pensii sociale la "babani"..
    Ba din contră!Ei cu sindrofi la oierit,la festivalul cârnaţilor,etc...iar populaţia băgată în corzi acum!
    S-ar fi văzut respect pentru cetăţean dacă începeau cu ei.Nu cînd au început vociferările,STAI că dăm şi noi ca solidari!Păi 25%din 40000 îl lasă cu mâna la burtă ca pe cel cu 1000 lei?La pensii ce să mai vorbim!Se tot laudă că lasă 350 lei la
    pensie...Dar profesorul la 42 ani ieşit la limită de vărstă,cu multe probleme de sănătate,ce face cu
    800 rămaşi...?
  • -1 (3 voturi)    
    Vorba lui BUZEK (Miercuri, 9 iunie 2010, 21:27)

    Moromete [anonim]

    Mai Pane Jerzy Buzek nu ai vrea domnia ta sa traiesti bine o perioda din acest program maret si sa acord Eu toata "sustinerea guvernului ? Primim incuralari si mesaje numai de bine , suntem " morti " deja ?
  • 0 (0 voturi)    
    desigur (Vineri, 11 iunie 2010, 13:52)

    toader [anonim]

    Basescu are sustinerea populatiei dar din pacate pentru cei care il sustin nu au timp sa iasa la manifestatii. Toata lumea a fost impotriva lui la alegeri: si media si partidele. Ce aliante mutante s-au facut tocmai pentru a il invinge. Oamenii au vazut acest efort comun din partea unor corupti (aici vorbesc si de PNL si de PSD dar mai ales a influentatorilor de opinie din presa) si au realizat ca singura noastra scapare este Basescu. Poate nu e cel mai bun presedinte dar macar acum pe criza asta este cea mai buna alegere.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version