UPDATE Greva de la Metrou de marti, scurtata pana la ora 12.00, datorita unui concert umanitar. Oprescu: RATB va acoperi transportul in comun in totalitate

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 31 mai 2010, 13:55 Actualitate | Esenţial

Greva de solidaritate de marti, 1 iunie, a sindicatelor din trasporturile publice - Metrou si RATB, programata initial intre orele 4.00 si 16.00, se va desfasura in aceeasi zi si in aceleasi conditii stabilite anterior, dar intre orele 4.00 si 12.00. Potrivit Agerpres, anuntul a fost facut de liderul sindical Ion Radoi, presedintele Conventiei Nationale a Transportatorilor din Romania.

Decizia a fost luata in urma solicitarii primite din partea Fundatiei "Salvati-va Ingerii", care organizeaza un concert umanitar in data de 1 iunie in Piata Constitutiei, avand ca scop strangerea de fonduri pentru construirea noului Spital Marie Curie.

RATB va functiona marti in proportie de cel putin 85%

Sindicatele de la RATB au anuntat vineri ca mijloacele de transport in comun ale Regiei vor circula pe 1 iunie in proportie de 85%. Doar o mica parte dintre angajatii din transportul electric (tramvaie si troleibuze) vor fi in greva. In schimb, autobuzele ar urma sa circule normal.

UPDATE - Sorin Oprescu: RATB va acoperi transportul in comun in totalitate pe 1 iunie

Zonele deservite de metrou si tramvaie vor fi acoperite de linii suplimentare de autobuz, a anuntat primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu. "Tramvaiele si troleibuzele vor fi prezente pe traseu in proportie de 85% (...) Parcul de autobuze va fi suplimentat marti cu 15-20%, pentru ca toate traseele RATB sa fie acoperite", a precizat Oprescu la Antena 3.
    
"Avand in vedere greva de solidaritate anuntata pentru data de 1 iunie de catre o parte dintre sindicalistii RATB care lucreaza in transportul electric (tramvaie, troleibuze), Primarul General al Capitalei, Sorin Oprescu, a cerut conducerii acestei institutii sa ia masuri astfel incat transportul in comun sa fie acoperit in totalitate", se arata si intr-un comunicat transmis luni de Primaria Capitalei.

Potrivit sursei, toate liniile RATB vor fi acoperite cu mijloace de transport dupa cum urmeaza: zonele deservite de tramvaie care vor fi suplinite prin linii de autobuze sunt: Bd. Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Calarasilor - in aceste zone, circula in mod normal tramvaiele 19, 40, 56, linii pe care vor functiona autobuzele 619 (pe traseul liniei 19), 640 (pe traseul liniei 40) si 656 (pe traseul liniei 56); Bd.Aerogarii, Str.Barbu Vacarescu, unde circula tramvaiul 5, va functiona linia de autobuze 605 (pe traseul liniei 5); in zonele Prelungirea Ferentari, Calea Ferentari, intre Zetari si Calea Rahovei, unde circula tramvaiul 8, va functiona linia de autobuze 608 (pe traseul Zetarilor, Calea Ferentarilor, Calea Rahovei, Piata Chirigiu); pe Calea Giulesti, acoperita de linia tramvaiului 44, va circula linia de autobuze 644.

Traseele initiale ale autobuzelor si troleibuzelor raman neschimbate.

In zonele deservite de reteaua de metrou, liniile de autobuze vor functiona cu un parc suplimentar de 15-20%.

"Mentionam ca, intr-o zi de lucru, RATB are in traseu 914 autobuze. In cazul in care va fi nevoie, vor fi introduse pe traseu linii speciale, care vor prelua bucurestenii din zonele aglomerate ale Capitalei", se mai arata in comunicatul PMB.


Citeste mai multe despre   






















8320 vizualizari

  • +26 (28 voturi)    
    OARE CAND (Luni, 31 mai 2010, 13:01)

    cris [anonim]

    Cand va fi arestat acest RADOI pentru SUBMINAREA ECONOMIEI si INSTAIGARE LA NESUPUNERE CIVICA.
    METROUL este utilitate publica, nu este un sistem pe care ii este facut cadou de statul roman.
    De ce in constitutia lui IORGOVAN un lider de sindicat poate fi membrul unui partid politic?
    Adica reprezinta si puterea si angajatii.
    • +21 (23 voturi)    
      foarte corect (Luni, 31 mai 2010, 14:11)

      dany [anonim] i-a raspuns lui cris

      adevarat
      • +4 (4 voturi)    
        CAUZA UMANITARA??!! (Luni, 31 mai 2010, 14:08)

        cris [anonim] i-a raspuns lui dany

        Asta suna a becalizare.
        Si JIJI face zeciuiala cu Dumnezeu (pardon cu biserica) din ce fura si inseala, de ce nu si-ar arata si RADOI masca umana?
        • +1 (1 vot)    
          ........... (Luni, 31 mai 2010, 16:21)

          Roman [anonim] i-a raspuns lui cris

          Radoi...ridica-te si mergi!!!! (mie personal mi se pare amuzant)
    • +7 (7 voturi)    
      Asa este! (Luni, 31 mai 2010, 15:02)

      domino63 [anonim] i-a raspuns lui cris

      Dar nu este complet!
      Mai trebuie arestati si cei din spatele lui.
      Ilici, nastase, poanta, parpanghel-goagãl, ... toata shleahta comunistoida din pesede, penele, pece!
      Abia atunci ar fi MAI curat in tara asta!
      • +1 (1 vot)    
        greva la metrou (Luni, 31 mai 2010, 15:14)

        george [anonim] i-a raspuns lui domino63

        Atentie Domino,in locul uratilor pe care nu ii iubesti sunt unii si mai evoluati.
        • +3 (3 voturi)    
          Daca ai observat, am scris, (Luni, 31 mai 2010, 17:09)

          domino63 [anonim] i-a raspuns lui george

          "MAI curat"...
          Cand cei din pedele - incomparabil, mici copii pe langa droaia de comunisti pastoriti de ilici - vor renunta la afaceri pentru politica, sau invers, la politica pentru afaceri, se va putea spune ca vom fi si mai curati.
          Pana una-alta, plaga in tara asta o reprezinta cei 17 ani de ilici si jefuitorii lui (de oriunde sunt ei!)
    • +7 (7 voturi)    
      In America ar fi fost deja arestat (Luni, 31 mai 2010, 15:17)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui cris

      asta apropos că am auzit o doamnă bugetară la televizor care spunea că fiica ei va pleca din ţară dacă mamei i se reduce salariul. Vă recomand să mergeţi în New York, acolo greva angajaţilor statului este ilegală şi se pedepseşte cu închisoarea (vezi legea Taylor). La alţii se poate!
    • +2 (2 voturi)    
      păi.. (Luni, 31 mai 2010, 16:45)

      alexmarginean [utilizator] i-a raspuns lui cris

      angajaţii sunt puterea, nu aşa e în comunism?
  • +21 (21 voturi)    
    METROREX (Luni, 31 mai 2010, 13:17)

    anonim [anonim]

    Ar trebui privatizata Metrorex.Sa zboare 50 % din personal.Apoi sa vedem ce greva mai fac.
    La salariile pe care le au,greva e nerusinare.
  • +17 (17 voturi)    
    si ce vor face dupa? (Luni, 31 mai 2010, 14:01)

    Gramofonu' [anonim]

    Dupa greva se repliaza in fata sectiei de politie de la metrou Unirii, la o tigara in loc nepermis.
  • +26 (26 voturi)    
    Slugoiul Radoi e chiar nesimtit (Luni, 31 mai 2010, 14:03)

    Un roman anonim [anonim]

    Reducerile nu ii afecteza dar ei fac greva generala. Asta e conflict de munca? E calr greva politica comadata de patronul sau Victoras Che Guevarica. Cum putem sa-i punem la punc definit pe slugoi si pe stapanul sau? Si cine-i da dreptul sa vorbeasca in numele Ratb car e clar ca nu-l prea asculta?
  • +3 (3 voturi)    
    GREVA (Luni, 31 mai 2010, 14:05)

    Ion Ionescu [anonim]

    Faptul ca incaseaza bani de la buget nu inseamna ca sunt sclavi...si cred ca pana la urma fiecare are dreptul sa apere ce are...pentru maine poate se mai scot de la naftalina bicicletele si mersul pe jos ca nu strica...
    precizare : lucrez in mediul privat, venitul meu a scazut cu 75 % din 2008 pana acum si sunt de acord cu taierea salariilor + concedieri in domeniul bugetar...

    ps. daca metroul n-ar mai finantat de la buget probabil biletul ar fi de 3 ori mai scump...
  • +17 (17 voturi)    
    Greva (Luni, 31 mai 2010, 14:06)

    georgeta [anonim]

    Banii care ajung la sindicate din chirii si spatii publicitare sa intre in bugetul Metrorex si nu la sindicate ca nu sindicatele platesc angajatii.
    Si atunci nu mai cereti banii de la noi toti sindicatul sa aiba ca venit doar cotizatiile membrilor .
    liderii de sindicat sunt imbuibati iar prostimea plateste .
    Voua nu mai va este frica de nimic??
    Nici macar de Dumnezeu??
  • +10 (12 voturi)    
    greva (Luni, 31 mai 2010, 14:07)

    p [anonim]

    poate vor sa atraga atentia ca si lor le pot fi scazute salariile (desi la metrou ar functiona mai bine cu datu' afara)
  • +16 (16 voturi)    
    Manipularea marca Radoi (Luni, 31 mai 2010, 14:09)

    Ritzi Pitzi [anonim]

    Acum fac greva "de solidaritate", adica degeaba, metroul nefiind afectat (inca)...Asta e un fel de a arata pisica Guvernului, cu mesajul "V-ati atins de salariile noastre, v-ati ars, intram in greva pe termen nelimitat !"

    Daca s-a putut micsora intervalul de greva pentru o cauza umanitara, propun sa faca greva intre 04.00-04.30, pentru ca in afara acestui interval de timp cea mai mare parte dintre noi avem nevoie de metrou sa mergem la lucru ca sa avem cu ce ne hrani copiii...
    Daca va fi greva, toata lumea pierde...
    • +5 (5 voturi)    
      fiind baiet metrouri cutreieram (Luni, 31 mai 2010, 14:51)

      Gica contra [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      De acord cu tine, doar un singur lucru as adauga pentru cei de la Metrorex...NOI va platim salariile...cum ar fi sa sarim la metrou in loc sa cumparam abonamentele, cel putin o luna...ar fi mai ieftin si pt noi, parerea mea....
      • +5 (5 voturi)    
        Eu vreau banii pe bilet (Luni, 31 mai 2010, 16:16)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Gica contra

        Am plătit abonament la metrou, şi nu pot veni la servici din cauza solidarităţii lor. Eu vreau ca un angajat metrorex, care e în grevă, să bage mâna în buzunar şi să-mi returneze banii pentru o călătorie. Nu vreau ca metrorex să plătească pentru că nu vreau să primesc bani tot din impozitele şi taxele mele, vreau ca cei câteva sute/mii de angajaţi metrorex sau câţi sunt ei, care s-au solidarizat cu bugetarii, să plătească din salariile lor de solidarizaţi bilelete celor câteva sute de mii de bucureşteni care nu pot circula cu metroul.
  • +11 (11 voturi)    
    sa-i multumiti lui Ponta (Luni, 31 mai 2010, 14:19)

    Dumitru [anonim]

    pentru traficul de maine.
    Bunicutza oricum cred ca isi freaca manecile de bucurie.... ca-n tineretile lui se intampla si nepotelul "Cheguevara" a mostenit toate calitatile :)

    am putea sa-i spunem "micul Lenin" !
  • +13 (13 voturi)    
    Ce este ma ne-bugetarilor (Luni, 31 mai 2010, 14:26)

    Mao [anonim]

    vreti sa ajungeti la lucru....lasa ca va aranjam noi...
  • -9 (11 voturi)    
    kbnvb (Luni, 31 mai 2010, 15:11)

    coco [anonim]

    Ar trebui sa va fie rusine. In loc sa iesiti si voi in strada, ca si bugetarii sunt oameni si nu fac greva de placere, stati ca niste tzatze si barfiti si cobiti. E usor sa urli ca nu iti convine ca nu stiu cine face greva, ca nu ajungi tu unde ai nevoie, ca nu poti merge la Primarie sau mai stiu eu unde, dar sa va ganditi ca si cei care fac greva au si ei nevoi, copii de crescut, rate de platit. Deci daca greva este o modalitate de a protesta si de a bate obrazul sacalilor care ne conduc, foarte bine. Nu stiu de ce trebuie sa-i ocarati pe bugetari ca fac asta. De placere nu merge nimeni sa iasa in strada, o fac pentru ca raman fara serviciu, nu mai au cu ce-si plati datoriile, ratele, nu mai au cu ce-si hrani copiii. Intelegeti asta si nu judecati doar din punctul vostru de vedere.
    • +5 (5 voturi)    
      hai nu ma innebuni:))) (Luni, 31 mai 2010, 15:23)

      Arkan [anonim] i-a raspuns lui coco

      Dar restul, la privati?? Aici, esti bou, pleci. La stat, nu. Umblii doar dupa spaga, doar sa mai angajezi vreo ruda ceva, sa o miluiesti si pe ea cu banii din spagi.
      Saracutii, le planga de mila, ce sa mai:))))
      Hai, sunt cateva categorii care ar trebuii sa aiba salarii mari, gen pompieri, SMURD, salvare, dar restul, in functie cu militienii, jandarmii, ghiseistele de la taxe si impozite, sa aiba 3 milioane. Atat merita, pentru ca serviciile lor asa se reflecta in fata oamenilor.
      • -4 (6 voturi)    
        rg (Luni, 31 mai 2010, 16:03)

        coco [anonim] i-a raspuns lui Arkan

        Ideile preconcepute nu duc nicaieri. Gandirea ca un bugetar umbla doar sa dea spaga, e demna de comuna primitiva. Ai mentionat ca negative salariile din ministerele de ordine publica. Ma gandesc la haosul care ar fi (muuuult mai mare decat cel de acum) fara existenta acestora. Sau cand ei cer salarii mari, sunt rai, dar cand sunt inundatii, calamitati, inzapeziti, chemam repede jandarmii si armata, ca nu-i asa, atunci sunt buni. Ce ipocriti suntem. As vrea sa vad cum traiti intr-o tara privatizata complet, sa fiti la cheremul naparcilor care se cheama "patroni". Sa va dea afara cand nu-i place mutra voastra sau cand secretara nu accepta sa-i puna mana pe fund.
    • +5 (5 voturi)    
      si cine va opreste? (Luni, 31 mai 2010, 15:28)

      bolovanul [anonim] i-a raspuns lui coco

      cine va opreste sa va cautati un alt servici mai bine platit si care sa nu depinda de sefi numiti politic sau pe relatii?
      • -2 (4 voturi)    
        gghh (Luni, 31 mai 2010, 16:06)

        coco [anonim] i-a raspuns lui bolovanul

        Cauta tu un serviciu mai bine platit, cand ai 50 de ani sau poate si mai mult, cand toate usile ti se trantesc in nas pe motiv ca esti prea batran sau ti se ofera numai slujbe umilitoare si jenant platite, de care toata lumea fuge.
        • +4 (4 voturi)    
          prietene... (Luni, 31 mai 2010, 16:32)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui coco

          salariile de la METROREX sunt mari pentru serviciile oferite si nu se reflecta ...in nimic.
          In mediul privat salariile sunt in functie de eficienta. Si ce faceti voi nu este prostest este santaj pe spatele celor ce muncesc si produc ceva.
          Sa-ti fie rusine!
    • +3 (3 voturi)    
      nu de placere? (Luni, 31 mai 2010, 15:42)

      mozzy [anonim] i-a raspuns lui coco

      Dar de ce fac greva? nu ar trebui reduse salariile? nu ar trebui micsorat numarul de bugetari? Daca nu, cine-i plateste? Anul trecut, cand toate companiile private au luat masuri similare, cine a facut greva? Si ce vina am eu, platitor de impozite si calator de metrou la toata treaba asta? Ce, Boc circula cu metroul si-l afecteaza greva?
    • +6 (6 voturi)    
      ce sa spun! (Luni, 31 mai 2010, 16:17)

      ictin [anonim] i-a raspuns lui coco

      Sa fim solidari cu bugatarii. Dar de ce nu ati facut voi greva cand se mareau salariile cand era clar ca nu e banii? Ati facut greva cand se reduceau salariile la privat si inchideau firme? Ati renuntat sa mai luati spaga macar in momentele acelea grele pt. cei care chiar munceau in tara asta?
      Acum vreti sa fim solidari cu voi? Cu voi care ne cereti spaga de cate ori trebuie sa va faceti treaba pentru care tot noi platim? Doar cateva categorii de bugetari merita solidaritate (si primii care imi vin in minte sunt pompierii si SMURD), restul doar niste naparcii lenese care stau cu mana intinsa.
      Si da va ocarasc pt. ca faceti asta, deoarece ne dovediti inca odata ca cat de lenesi sunteti si cat de mult va place munca. Si ca inchei, ma doare undeva de nevoile si de ratele voastre. Aveti nevoie si rate? Atunci puneti mana de munciti.
  • +7 (7 voturi)    
    Bravo Ponta (Luni, 31 mai 2010, 15:16)

    Ovidiu [anonim]

    Nesimtit pana la capat... Greva de solidaritate... ce puii mei de greva mai e si asta ???

    pesedeii chiar nu mai au nici un strop de rusine...
  • +7 (7 voturi)    
    viva la revolution! (Luni, 31 mai 2010, 15:18)

    cuba libre [anonim]

    multumim din inima tov radoi , la cat de uman sunteati. eu zic sa facem in toata romania, incepand cu 1 iunie 2010, in fiecare zi, cate un concert umanitar, pana ..prin 2100 si ceva.

    sa triasca mao, tzao, fidel, ilici s.a.m.d
  • -1 (3 voturi)    
    Tot ce depinde de el (Luni, 31 mai 2010, 16:31)

    Radu [anonim]

    Oprescu a facut tot ce depinde de el,ca Primar General pentru atenuarea efectelor grevei de la metrou.Si ce alta solutie mai buna s-ar fi putut gasi daca nu suplimentarea numarului de autobuze?Pe traseele tramvaielor si troleibuzelor,vor circula autobuze!
  • +3 (3 voturi)    
    Radoi si Brigazile Rosii (Luni, 31 mai 2010, 16:43)

    anaana [utilizator]

    Astept ca in urmatoarele zile numitul Radoi sa-si faca publica declaratia de avere (cea reala) precum si angajamentele semnate cu extrema stinga-anarhistii europeni . Cred ca Radoi este un periculos terorist de stinga asemeni celor pe care Europa i-a bagat in puscarie in anii '80. Daca la noi nu se face nimic pentru stoparea lui , este momentul ca activitatea terorista a lui Radoi, precum si spalarea de bani pe care o practica prin fimele detinute, sa fie cunoscute de Uniunea Europeana si mai ales de Interpol.
  • -4 (4 voturi)    
    A reusit... (Luni, 31 mai 2010, 17:02)

    Menandy [anonim]

    ...fratilor, basescu a reusit sa ne invrajbeasca...asta si-a dorit...si bugetari si nebugetari, toti suntem sclavi in tara lui basescu. Pacat ca unii nu mai vad padurea din cauza copacilor...pacat...
    • +3 (3 voturi)    
      basescu? (Luni, 31 mai 2010, 19:07)

      ictin [anonim] i-a raspuns lui Menandy

      Acum cateva zile un prieten a trebuit sa ridice niste acte de la primaria de unde s-a nascut. Asa ca a calatorit in zi lucratoare 130 km dimineata (ca sa aiba timp sa se si mai intoarca la munca in ziua respectiv, ca la noi nu e ca la bugetari sa o freci fara motiv) sa ridice actele. Dar surpriza, cu toata aceasta "solidaritate" functionara refuza sa ii dea actele daca nu primea ceva. Acum te intreb, Basescu a sfatuit-o sa faca asa ca sa ne invrajbeasca? Basescu ii pune si acum sa fie inca nesimtiti pe functionari? Basescu ii pune pe cei de la Metrorex sa faca greva fara motiv?
      Nu dragi bugetari, Basescu nu are nicio vina pt. "dragostea" pe care v-o purtam, ci doar atitudinea voastra superioara, nesimtirea pe care o afisati de cate ori ne ducem sa platim taxele sau sa ne ridicam actele, impresia voastra ca voi sunteti stapani, iar noi ceilalti sclavii vostrii. Asa ca nu mai asteptati compasiunea noastra atata timp cat inca va bateti joc de noi.
      LA MUNCA LENESILOR!
  • +3 (3 voturi)    
    RUSINE METROREX! (Luni, 31 mai 2010, 18:53)

    ashcj [anonim]

    Singura solutie este PRIVATIZAREA Metrorex. Numai asa, vom avea parte de un partener responsabil si civilizat! Abonamentul mi-l platesc; daca pretul e prea mic, mariti-l, dar nu va bateti joc de noi!
  • +2 (2 voturi)    
    Radoi sa fie solidar (Luni, 31 mai 2010, 21:47)

    Siedir [anonim]

    cu persoanele amarate din aceasta tara si sa isi vanda vilele si sa dea banii saracilor... nu sa ma opreasca pe mine si cateva sute de mii de bucuresteni sa mearga la serviciu... infectule, nu mai dispareti odata cu partidul vostru comunist si plin de hoti... de ce a plecat Diaconescu de la voi?
  • 0 (0 voturi)    
    Un Bucuresti functional (Marţi, 1 iunie 2010, 14:56)

    Cornel [anonim]

    Un om constient de importanta functiei sale,asa cum este Oprescu,isi face intotdeauna datoria pana la capat!Cand stii ca de tine,depind atatia oameni,gasesti o solutie!Chiar va puteti imagina un Bucuresti blocat in totalitate?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version