Iasi: O femeie a ajuns in stare critica la spital, dupa ce a fost muscata de o haita de maidanezi

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 28 mai 2010, 13:36 Actualitate | Esenţial

O femei de 86 de ani din Iasi a ajuns in stare critica la spital, dupa ce a fost atacata si muscata, pe strada, de o haita de caini maidanezi. O echipa formata din sase medici a intervenit, vineri, pentru a-i salva viata femeii, care a ajuns la spital in soc traumatic, cu multiple plagi muscate la nivelul scalpului si fetei, toracelui, antebratelor si gambelor, anunta Agerpres.

Femeia, din localitatea Brătuleni, a fost adusa in stare critica de catre un echipaj al Ambulantei la Spitalul Clinic de Urgente Sfantul Ioan din Iasi.

"A fost preluata rapid de Unitatea de primire Urgente, iar dupa stabilizare a fost transportata prin curte si apoi pe scari la sala de operatii a Clinicii de Chirurgie Reconstructiva. Pentru prima oara la Spitalul de Urgente din Copou, acest caz a beneficiat si de neurochirurg. In sala de operatii s-au aflat sase medici", a declarat doctorul Tudor Ciohodaru, coordonatorul Unitatii de primire Urgente de la Spitalul Sfantul Ioan. Pronosticul medicilor in cazul femeii ramane rezervat.

Acesta este cel de-al doilea caz inregistrat in interval de doar cateva zile. Marti, o femeie in varsta de 84 de ani, din localitatea Dobrovat, a fost adusa in stare grava la acelasi spital, dupa ce fusese muscata de patru maidanezi.


Citeste mai multe despre   























2977 vizualizari

  • +2 (18 voturi)    
    Protest ! (Vineri, 28 mai 2010, 12:56)

    Desteptu [anonim]

    Moarte maidanezilor !
    Altfel vor musca din bugetul de stat !

    :)))))))))))
    • -4 (10 voturi)    
      greva maidanezilor (Vineri, 28 mai 2010, 15:16)

      ION I [anonim] i-a raspuns lui Desteptu

      de fapt.. baba aia avea o pensie speciala si umflata si astia au vrut sa scape de un bugetar in plus si au incercat sa o linseze ;)

      ce mai reducere, ham-ham...
    • +2 (8 voturi)    
      AM GASIT SOLUTIA!! (Vineri, 28 mai 2010, 15:20)

      ION I [anonim] i-a raspuns lui Desteptu

      apropo, ca si asa ziceau ca au costuri prea mari cu intretinerea Casei Poporului , sa intre in concediu fara plata guvernantii si sa faca din Palatul Parlamentului si terenul aferent o mare "rezervatie de maidanezi" :) sa ii stranga pe toti acolo: impaci si ong-urile, rezolvi si problema cu spatiul, si sigur de plictiseala o sa doarma in scaune sau o sa faca bilute si pana la urma mor mancati intre ei
  • +34 (36 voturi)    
    Trimiteti nota de plata a spitalizarii la ONG-uri (Vineri, 28 mai 2010, 12:59)

    Ritzi Pitzi [anonim]

    Da, la ONG-urile alea care pupa continuu javrele si urla ca trebuie tinute pe strazi cu orice pret....

    Admiratorii cainilor vagabonzi trebuie sa plateasca acum pretul spitalizarii femeii si orice alte cheltuieli viitoare provocate de muscaturi.

    Poate asa le mai trece dragostea asta nenaturala fata de caini, combinata cu inversunarea impotriva oamenilor care vor doar sa se apere...
  • +33 (33 voturi)    
    hello? (Vineri, 28 mai 2010, 13:09)

    ekek [utilizator]

    Madamme Bardot?

    Nicio parere despre incident?
    Sunt si ei suflet, trebuiau sa muste si ei ceva pe criza asta...

    La fabrica de clei cu ei! Primaria sa dea socoteala pentru situatie!
    • +23 (23 voturi)    
      E al doilea caz (Vineri, 28 mai 2010, 14:56)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui ekek

      de saptamana asta din judetul Iasi. Si cel de marti a fost grav, conform spuselor de atunci ale dr. Ciuhodaru: "prognosticul in acest caz este unul rezervat, din cauza severitatii leziunilor si a varstei inaintate a femeii."
      • +7 (15 voturi)    
        . (Vineri, 28 mai 2010, 15:14)

        adi [anonim] i-a raspuns lui bobo21

        femeia e de vina ca are varsta inaintata
  • +30 (32 voturi)    
    Unde sunt Iubitorii de animale? (Vineri, 28 mai 2010, 13:10)

    Lilith [anonim]

    Unde sunteti iubitori de animale acum? De ce nu mai tipati pentru drepturile animalelor?
    Sau acu va tineti ascunsi?
    Sau probabil ca babele sunt vinovate ca au fost atacate. La 80 de ani in mod cert au facut ceva nenorociri cainilor si i-au obligat sa le atace.
    • -19 (31 voturi)    
      Suntem aici. Esti penibil! (Vineri, 28 mai 2010, 15:05)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Lilith

      Comentariul tau e deplasat. Iubesc animalele si cred ca numarul mare al cainilor fara stapan li se datoreaza omenilor, nu cainilor. Nici un iubitor de caini nu se bucura atunci cand aude de astfel de cazuri de oameni care au fost muscati de caini , dar daca tu crezi altceva, esti bolnav. Iubesc animalele si sunt de acord ca locul lor nu este pe strada. Dar asta nu inseamna ca sunt de acord ca acesti caini fara stapan sa fie omorati, torturati, chinuiti de niste jigodii care-si spun oameni. Cat despre drepturile animalelor, da, le sustinem in fiecare clipa.
      • +17 (25 voturi)    
        ham ham (Vineri, 28 mai 2010, 15:15)

        ora600 [utilizator] i-a raspuns lui dan

        Stai jos ....ai nota 2
      • +7 (19 voturi)    
        sper (Vineri, 28 mai 2010, 15:29)

        dumi [anonim] i-a raspuns lui dan

        Sa pateasca cineva drag tie acelasi lucru ;)
      • +11 (13 voturi)    
        Omleta (Vineri, 28 mai 2010, 18:59)

        gamma [utilizator] i-a raspuns lui dan

        Nu se poate si oua si omleta . Castrarea si bisnis-urile conexe nu mai merg acum ca suntem pe datorie . La Realitatea se zice ca moare lumea de foame , numai de caini nu o sa ne arda .
        Sper sa se miste inainte sa fie omorati vre-o 4-5 copii de gradinita .
      • +12 (14 voturi)    
        Intrebari de dragoste (Vineri, 28 mai 2010, 19:19)

        OZ [anonim] i-a raspuns lui dan

        ...de animale

        Cum ti-a placut friptura de la pranz?
        Dar micii din weekend?
        Erau bune aripioarele picante pe care le-ai ras in pauza de masa?
        Dar omleta de dimineata?
        Ti-a tinut cald puloverul de lana in iarna asta grea?
        Esti multumit de perechea de pantofi de piele pe care o ai in picioare?
        Dar cureaua de piele primita cadou si de care nu te mai desparti?

        Cam cati bani primeste un ONG pentru marile proiecte legate de maidanezi si cat le ramane celor din conducerea ONG-urilor?

        De ce majoritatea "iubitorilor de animale" pe care i-am intalnit sunt niste singuratici, fara prieteni, fara viata sociala, niste indivizi care-si duc patetica lor viata intre plimbarea cainelui si cine stie ce telenovela si care se refera la ceilalti oameni utilizand termeni ca "jigodii", "lepre", "nenorociti", etc, etc, etc.?

        Toti inadaptatii societatii se autointituleaza "iubitori de animale" si refuza sa aiba o relatie normala cu ceilalti oameni.

        Dragoste de animale pe dracu'! Toata mascarada e dragoste de bani, mizantropie, ipocrizie si cinism. Daca un om ar fi adus-o in starea asta pe mamaie sa fi vazut manie proletara, dar nu, cainii trebuie sa aiba mai multe drepturi decat oamenii, pentru ca "iubitorii de animale" sa mai faca un ONG cu care sa atraga fonduri europene pe proiecte idioate. Ma lasi?

        Asa ca draga "iubitorule de animale", in afara de cazul in care mananci in permanenta ca un calugar in timpul postului, te imbraci doar cu haine din fibre vegetale sau sintetice, te incalti doar cu incaltaminte din inlocuitori si ai renuntat de mult la servieta si portofelul din piele, te rog frumos MAI LASA TEXTELE, si fa-ti rost de o viata!
      • 0 (2 voturi)    
        dan, suntem cu tine, alaturi de maidanezi si impot (Sâmbătă, 29 mai 2010, 20:49)

        ionescu [anonim] i-a raspuns lui dan

        impotriva oamenilor.!!!!!!!
        Suntem impotriva oamenilor, suntem cu sufletul alaturi de maidanezi !!!!!!!! Suntem, pana la capat (chiar daca ar fi sa-ti mutileze parintii, fratii si copiii).
        Suntem gata sa-i intretinem pe strazi, cu bani, indiferent de efort si indiferent de crizele care ne lovesc economiile !
        Suntem pentru eutanasierea oamenilor prin spitale !!!!!......dar suntem impotriva eutanasierii caiinilor, chiar daca sunt turbati si musca.

        Hai, cu totii !!!!!! Hai ca se poate !!!!!

        Si istoria va scrie ca a fost una din cele mai democratice perioade umaniste.
  • +25 (25 voturi)    
    Nici o problema (Vineri, 28 mai 2010, 13:15)

    Motanul descult [anonim]

    Sintem in grafic. Doamne fereste de mai rau. Important este ca nimeni sa nu se atinga de ciinii vagabonzi. Oricum nu sint prea mari sanse ca un mare mahar sa fie muscat asa ca javrele pot sta linistite in continuare. Cum ar fi de exemplu primarul sau prfectul sa fie muscat...atunci sigur s-ar lua masuri...
    Pacat ca sint prea putini cei care vad singura solutie posibila. De fapt nu sint putini, ci doar fara influenta. De exemplu electoratul din tara. Sint multi dar nu ii asculta nimeni.....
  • +16 (16 voturi)    
    Sa nu ii eutanasiem... (Vineri, 28 mai 2010, 13:24)

    Pisi [anonim]

    Sa asteptam sa fim muscati cu totii si poate dupa aia...
  • +9 (15 voturi)    
    Unde ? (Vineri, 28 mai 2010, 13:45)

    gigel [anonim]

    Unde sint ciinii ?

    In ce cartier?

    Eu zic sa-i jupuim si sa-i facem drapel!
    • +21 (21 voturi)    
      Nu, nene (Vineri, 28 mai 2010, 14:57)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui gigel

      Trebuie stransi toti si eutanasiati, asa cum se eutanasiaza animalele fara stapan din MAJORITATEA statelor europene.
  • +19 (21 voturi)    
    pana cand ?? (Vineri, 28 mai 2010, 13:48)

    Dan [anonim]

    Chiar nu se mai termina niciodata cu acerte animale ?? Cati oameni mai trebuie sa fie muscati de caini pana se va lua hotarerea de starpire totala a cainilor vagabonzi ????? Trimiteti in zona pe acesti aparatori ai cainilor sa-i muste si pe ei !!
  • +13 (13 voturi)    
    idee (Vineri, 28 mai 2010, 13:48)

    misu [anonim]

    O forma de implicare simpla, rapida si eficienta este bombardarea dragilor de parlamentari cu solicitari pentru rezolvarea situatiei. Va ia 5 min sa scrieti un e-mail si alte 5 sa dati cu send tuturor parlamentarilor care au adrese de e-mail publice, la comisiile de la Camera dep si senat, si orice alti factori de decizie. Cu cat mai multe e-mail-uri cu atat mai multe sanse de succes. Ceva de genul asta: Draga domnule parlamentar, daca in mandatul asta initiezi si sustii legea eutanasierii cainilor vagabonzi eu te votez la urmatoarele alegeri fara sa mai imi dai galeti, pixuri si alte daruri electorale:D. .... Motivant, nu?
    • 0 (0 voturi)    
      Aproape corect... (Sâmbătă, 29 mai 2010, 10:53)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui misu

      trebuie sa trimiti parlamentarul din circumscriptia electorala din care faci parte. Altfel n-are nici un efect, deoarece doar pe ala poti tu sa il votezi.
  • +14 (16 voturi)    
    aparatorii (Vineri, 28 mai 2010, 13:49)

    Hingeru [anonim]

    Unde sunt aparatorii de javre?
    Sa apara.................
  • +13 (15 voturi)    
    sunati ... (Vineri, 28 mai 2010, 13:53)

    gabifili [anonim]

    ... la BB . poate stie ea ce e de facut.
    poate ne spune cum se face ca pe la noi cainii au drepturi ca si oamenii ... daca se afla ca pe undeva e o vulpe turbata (vreau sa spun 1 vulpe, nu o haita) se impune carantina si sunt chemati vanatorii ...

    dar cainii au drepturi....

    sunt de parere ca iubitorii ce caini ar trebui sa adopte unul , doi sau cati vor si sa-si asume situatia de stapan de caine (vaccinuri, carnet de sanatate, acte , taxe ... ).

    e simplu, nu ?
  • +8 (10 voturi)    
    o solutie??? (Vineri, 28 mai 2010, 13:56)

    mihai [anonim]

    Nu mai stiu cat costa 1 hectar de pamant intr-o comuna din jurul Iasului, dar ma gandesc ca s-ar putea cumpara cateva hectare, imprejmuite, impartite in parcele cat sa incapa cam 100 de caini eventual fiecare parcela sa aiba si un adapost pentru ploaie

    iar

    organizatiile pentru protectia animalelor nu au de cat sa ii hraneasca.

    Ma gandesc ca asa cum un taran isi poate tine cainele legat in curte nici cainii comunitari nu vor pati nimic daca vor fi "cazati" in acest fel.

    PS: Din cate stiu doamna poate da primaria in judecata pentru daune morale. A fost un caz in Tg. Frumos iar primaria a trebuit sa plateasca vreo 3000 RON daune.
    • +4 (6 voturi)    
      Sunt deja padocuri (Vineri, 28 mai 2010, 19:34)

      big_fufu [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Care ne costa cam 100euro pe luna/capita de javra.
      Si care javre, la ultima licitatie pt mincare, se uitau lung si cu sila la crantanele, unii nici nu se mai sculau de jos pt ele.
      Sincer... hectarele de pamint is pentru lucrat si recoltat, nu pt inmultit javrele. La Iasi terenul e destul de scump si putin, dar nu asta e problema, mi se pare gresita din start ideea de a face statiune pt ciini. Hai sa ne vedem fiecare de treaba, si incet-incet sa le mai reducem numarul pina vom elibera strazile de mizerie si urlete nocturne.
      Viata civilizata incepe cu responsabilizarea fiecaruia sa isi poarte lui de grija, si apoi sa isi asume mai mult; noi n-avem bani pt copiii nostri, si acum colectionam javre. Oricit ar fi de simpatice, exista prioritati.
  • -10 (16 voturi)    
    dreptate (Vineri, 28 mai 2010, 14:00)

    hingherul [anonim]

    cainii sa fie castrati live si fara anestezie, in loc public...apoi sa li se puna sare.
  • +10 (14 voturi)    
    Unde-s aparatorii animalelor? (Vineri, 28 mai 2010, 14:04)

    Costica [anonim]

    Sa urle iar ca noi suntem rai si ca ii provocam? S-ai stangi de gat pana o fac bine pe femeie!...
    "Viata unui om nu valoreaza nimic si totiusi nimic nu valoreaza cat viata unui om !!!"
  • +9 (9 voturi)    
    cat pretuieste viata unui om? (Vineri, 28 mai 2010, 14:04)

    Gabriel [anonim]

    Pentru victimele maidanezilor nu face nimeni mitinguri de protest si nicio vedeta stafidita nu ne viziteaza tara. In Romania, viata unui om pretuieste mai putin decat cea a unui caine.
  • +12 (12 voturi)    
    hopa (Vineri, 28 mai 2010, 14:07)

    cainele [anonim]

    unde sunt acum aparatorii patrupedelor?

    ce facem ? eutanasiem caini sau batrani ( Ca oricum nu avem bani de pensii propun varianta 2 )

    sau sunt solutii de mijloc, nu? ar zice patrupezii? sunt viabile intreb eu??
  • +13 (13 voturi)    
    ... (Vineri, 28 mai 2010, 14:14)

    xyz [anonim]

    Daca se va intampla vreodata asa ceva mie sau unui apropiat al meu, promit sa imi cumpar arma si sa trec intai pe la primarie.
  • +12 (12 voturi)    
    normal... (Vineri, 28 mai 2010, 14:14)

    Floorin [utilizator]

    daca erau castrati cainii nu ar fi atacat-o...

    Unde-s aia care erau impotriva eutanasierii?
  • +13 (13 voturi)    
    doar un banal efect colateral (Vineri, 28 mai 2010, 14:18)

    cet23 [anonim]

    Intamplarea asta nu este decat un efect colateral al marii iubiri de animale, inclusiv vagaboante, a societatii actuale. Dragutii caini vagabonti, ce dulci pot fi ei!!!!!!
  • +12 (12 voturi)    
    O femeie a ajuns in stare critica (Vineri, 28 mai 2010, 14:21)

    alex [anonim]

    unde sunt acum cei care apara "saracele animale" atunci cand vor hingherii sa ii ridice de pe strazi? cei care se uita la mine cum ma alearga cainii cand merg cu bicicleta la munca, si tipa la mine daca ma opresc sa pun mana pe o piarta ca "ranesc scumpul lui caine"...hai odata cu legea aia de eutanasiere....daca nu ii vrea nimeni in 7 zile....ghinion
  • +10 (12 voturi)    
    javrele (Vineri, 28 mai 2010, 14:24)

    ION I [anonim]

    prefer sa moara si sa fie desfigurati caini decat oameni.

    pentru cei de la ONG-uri, sa se duca la spitalele de boli infectioase sa intrebe cati vin pe zi si in ce stare... unul din raspunsurile pe care le-am primit eu cand am ajuns acolo a fost: "asta nu e nimic, la cati oameni desfigurati vin pe aici"; plus ca am mai auzit si prostii de genul: "nu avem cum sa intervenim, urmariti cainele care v-a muscat pentru nu stiu ce perioada si dupa vedem ce facem.."

    Romania...
  • +6 (10 voturi)    
    . (Vineri, 28 mai 2010, 14:26)

    Ivanu [anonim]

    Asta se intampla pt ca nu suntem in stare sa luam masuri. Bate de baseball si la omorat javre. Noi nu respectam drepturile omului, dar le respectam pe cele ale animalelor.
  • +10 (10 voturi)    
    mda (Vineri, 28 mai 2010, 14:36)

    me [anonim]

    don'soara bardot de zice?
    ongurile ce zic?
    acu stati frumos la cutiuta...
    trebuie exterminati cat mai repede acesti caini maidanezi... pana nu ne extermina ei pe noi...
  • +10 (10 voturi)    
    suflet rău (Vineri, 28 mai 2010, 14:38)

    ionascu [anonim]

    parcă iubitorii de animale spuneau că aceşti câini vagabonzi atacă doar oamenii cu suflet rău, deci putem concluziona că bătrâna de 86 de ani, ca şi copilul de 4 ani omorât mai demult aveau un suflet foarte rău.
  • +8 (8 voturi)    
    Mda (Vineri, 28 mai 2010, 14:58)

    ion [anonim]

    Iubitorii de animale acuma se regrupeaza, analizeaza si sa vedeti ca imediat o sa spuna ca de fapt batrana de 86 de ani i-a provocat, cainii nu musca niciodata asa din senin.

    Pe de alta parte sper si fi fost castrati, se stie cainii castrati nu musca asa de rau, nu doare asa de tare si peste 5-7 ani problema se rezolva.

    Ma intreb cati oameni mai trebuie sa fie muscati, mutilati, pana cand omul o sa vina inaintea animalelor?
  • -12 (14 voturi)    
    cine sunt javrele? (Vineri, 28 mai 2010, 15:01)

    IkstabLizard [utilizator]

    cainii de pe strada sunt asemenea trecatorilor.sunt agresivi pentru ca traiesc intr-un mediu agresiv.de la poluare fonica pana la "poluare umana".ne meritam cainii asa cum sunt pentru ca noi i-am adus in stadiul asta.

    "Asta se intampla pt ca nu suntem in stare sa luam masuri. Bate de baseball si la omorat javre"

    "Daca se va intampla vreodata asa ceva mie sau unui apropiat al meu, promit sa imi cumpar arma si sa trec intai pe la primarie."

    "La fabrica de clei cu ei! Primaria sa dea socoteala pentru situatie!"

    etc.

    nu zic ca nu e o tragedie ce s-a intamplat cu respectiva doamna, dar nici nu cred ca solutia este sa omoram toate animalele care ne ataca,mai ales daca ne gandim ca noi suntem intrusii.suntem inconjurati de blocuri,stiu.dar astea nu au fost aici dintotdeauna.si cum ramane cu javrele care ne conduc?cu javrele care ne impun sa mancam alimente modificate genetic?cu javrele care chiar daca nu ne ataca fizic, ne ataca la nivel psihic?cu javrele care conduc cu viteza?sa omoram toti soferii pentru ca unii sunt iresponsabili?

    cand o sa incetam sa mai crticam totul in jurul nostru si sa o spunem raspicat:noi suntem niste javre!si traim in mediul creat de noi!nu cainii omoara oameni.societatea o face...
    • +10 (10 voturi)    
      ham ham (Vineri, 28 mai 2010, 15:19)

      ora600 [utilizator] i-a raspuns lui IkstabLizard

      Iar cand "societatea" a vrut sa miste jumatate de unghie ati iesit in stada si ati inceput sa strigati.....acum va plangeti ca "societatea" ... Stii vorba aia cu barna si paiul?...Mai uitate si in oglinda.
    • +4 (4 voturi)    
      Te contrazic (Sâmbătă, 29 mai 2010, 2:33)

      Cojones [anonim] i-a raspuns lui IkstabLizard

      O "javra" umana - are puterea de a face o decizie si de a o intelege, precum are si capacitatea de a fi educat, indreptat, etc

      Nu te poti astepta sa le citesti 3 pasaje din Biblie cainilor care au muscat-o pe batranica - hop si de maine sa-i vezi ajutand batrani orbi sa traverseze strada, salvand copii de la inec, etc

      Trebuie sa sa distingem realitatea de fictiune - pana si in carti si in filme, de mii de ani, ori de cate ori diferite tipuri de animale atacau satele, oamenii ieseau cu bate, furci, topoare, foc ori ce avea la indemana si incercau sa le omoare.

      Si tigrii si leii sunt niste animale destul de simpatice, daca iti fac placere astfel de exemplare, lasa internetul si du-te si traieste cu ele, fa Safari ;-), intelegi ce zic?
    • 0 (0 voturi)    
      Hai sictir (Sâmbătă, 29 mai 2010, 11:00)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui IkstabLizard

      Noi nu suntem intrusii. EI sunt. Planeta este a NOASTRA nu a lor. Sa fie clar bai antisocialilor. Cand o sa fie planeta cainilor ii lasam pe ei in pace. Pana atunci toti cainii maidanezi trebuie omorati si facuti manusi.

      Problema este ca firmele care au castigat contractul de la primarie (cel putin in Bucuresti) trebuie sa mai lase de prasila peste an caini ca altfel intr-un an de zile dispare afacerea cu manusi de piele de caine (cea mai fina piele apropos).

      A mai investigat cineva ce se mai intampla cu higheritul prin Bucuresti?
  • +3 (5 voturi)    
    Trebuie sa batem campii. (Vineri, 28 mai 2010, 15:10)

    AlinN [anonim]

    Nu vedeti ca se tot insista pe subiectul asta de 20 de ani si NU SE FACE NIMIC?
    Iti vine sa crezi ca problemele sunt lasate in suspensie intentionat ca sa nu ne gandim la problemele adevarate.
    Ce credeti ca ar fi fost scump un tocator industrial de carne si 2-3 hectare de custi de animale unde sa fie tinute pana ajung la tocator?
    Ce doar femeia asta a fost grav ranita de caini? Au fost oameni mancati...
  • +6 (6 voturi)    
    tara bananiera (Vineri, 28 mai 2010, 15:50)

    japonezul [anonim]

    Nu înteleg cum in toate tarile civilizate de la America pana in Polonia nu umbla cainii liberi nici pe maidan daramite pe strazi,iar cei pierduti fara date de identificare nerevendicati intr-un termen de niste zile sunt "adormiti",tipic romanesc mai îi folosim sa vindem/cumparam niste crotali sa mai decontam niste servicii veterinare de sterilizare/ineficiente cu,cabinete "atent" selectionate,în rest scapa cine poate...
  • +2 (2 voturi)    
    Cit de greu poate fi? (Vineri, 28 mai 2010, 16:01)

    max [anonim]

    Din ce stiu eu in Europa toate vacile, oile, etc au cercei cu cip-uri. Masura a fost aplicata in Romania intr-un timp surprinzator de scurt.
    De ce n-ar fi marcati la fel si ciinii asa incit sa se cunoasca cu precizie stapinul care plateste eventualele daune?
    Ciinii fara cip pot fi adunati rapid de pe strazi si tinuti citeva zile in spatii speciale pentru a fi adoptati si marcati.
    Iar pentru cei care se simt direct amenintati de haitele de ciini solutia e simpla: otrava pentru soareci in cirnati.
  • +6 (6 voturi)    
    IN-CRE-DI-BIL (Vineri, 28 mai 2010, 16:05)

    mntsn [utilizator]

    Romania, stat membru al Uniunii Europene, 2010.

    Imi pare nespus de rau pt biata batrana, clar fara aparare in astfel de situatie. Sa ai o astfel de trauma la batranete e nasol nasol :(

    Hai odata cu legea aia dom' Atanasoaie, hai odata, ca mor cu zile oamenii pe strazi, mancati de javre. Vrem lichidarea maidanezilor. Pana la ultimul.
    • +2 (2 voturi)    
      degeaba zici de prefect (Vineri, 28 mai 2010, 16:33)

      cucu [anonim] i-a raspuns lui mntsn

      intreba-l pe Daea Petre de la PSD, presedintele comisiei pt agricultura de ce respinge orice initiativa pe tema asta ?

      asta-i vinovatul

      -> va propun sa-i scrieti toti pe adresa Senatului si sa-i urati de bine acestui individ !
    • 0 (0 voturi)    
      nici acum nu ati inteles/aflat? (Sâmbătă, 29 mai 2010, 14:53)

      danimag [utilizator] i-a raspuns lui mntsn

      tot mai sperati in cretinul de atanasoaie? atanasoaie nu e interesat de aceasta lege. totul a fost demagogie. dati niste search-uri pe google mai aprofundate si o sa aflati de interesele lui politice si ce a urmarit cu amendamentele lui.
  • +7 (7 voturi)    
    cânii trebuie lăsaţi să trăiască :) (Vineri, 28 mai 2010, 16:10)

    valer [anonim]

    Doar n-o să ucidem / masacrăm / măcelărim nişte biete animale nevinovate numai pentru că mai sfâşie câte-un om de foame sau de stres.

    Vreţi să se supere Brigitte Bardot?

    E un incident regretabil că mai ajunge câte-un om om sau mai mulţi cu cărnurile fâlfâind la spital, dar asta nu înseamnă că trebuie să ne comportăm ca nişte sălbatici.

    Trebuie să găsim o soluţie civilizată.

    Eu propun ca pentru fiecare om muşcat de câine să se aleagă aleator câte un "iubitor" de câini din gaşca celor care insistă ca maidanezii să stea pe stradă. Şi să i se producă (de către victimă, rudele ei, cetăţeni voluntari) aceleaşi răni ca victimei, nu-i nici o problemă dacă se depăşeşte un pic gravitatea.
    Şi la fel să păţească cineva cu funcţie importantă în administraţia locală - nu vorbesc de pălmaşi, ci de primar, consilieri locali, prefect ... în caz că nu sunt destui să se aleagă şi din familiile lor.

    În caz că victima e femeie, copil sau pensionar să aleagă cinci "iubitori", cinci consilieri locali ....

    Cred că aşa s-ar rezova rapid problema.
  • 0 (0 voturi)    
    apropo de incidentul de azi (Vineri, 28 mai 2010, 18:02)

    TheFly [anonim]

    Incepusem sa scriu articolul de mai jos inainte sa aflu ce s-a intamplat cu batranica asta:
    http://www.theflyonawall.com/2010/05/top-stereotipii-imbecile-ale.html
  • 0 (0 voturi)    
    Solutie alternativa (Vineri, 28 mai 2010, 18:05)

    Heroes [utilizator]

    Ma gandesc totusi ca poate asta este solutia guvernului pentru a scapa de pensionari, in cazul in care scaderea pensiilor nu va avea efectul asteptat.
  • 0 (2 voturi)    
    Rakkone (Vineri, 28 mai 2010, 22:16)

    oki [anonim]

    unde esti? Cum, nu ai nimic de zis la tema?
  • +1 (1 vot)    
    Sa vezi daca o musca Brigitte Bardot (Sâmbătă, 29 mai 2010, 2:20)

    T+C [anonim]

    Sa vezi daca o musca Brigitte Bardot...nimic nu mai raminea din ea.
  • 0 (0 voturi)    
    Trist (Sâmbătă, 29 mai 2010, 3:02)

    Trist [anonim]

    Cand luati batele, mai intai treceti prin Victoriei pe la Guvern ... apoi pe la camera senatorilor si a deputatilor, si apoi opriti-va la caini.

    Unii isi trag sume frumusele pe cap de caine - o castrare + un adapost + mancare pe luna + instruirea unui caine > prins + eutanasiat + ars.

    Pentru toti Brigitte & Fans = o vaca sau o gaina, sunt mai blanda decat un caine, si totusi, numai in US, sunt ucise 35 de milioane de vaci anual si 23 milioane gaini pe zi !!! Va urez sa castigati cu totii bilete la un Safari cu caini Dingo, leoparzi, tigrii, lei, hiene si alte animale din astea dragalase din clasa caini/pisici.
    • +1 (1 vot)    
      Si vacile si gainile alea... (Sâmbătă, 29 mai 2010, 9:21)

      Rakone [anonim] i-a raspuns lui Trist

      ...se usureaza in zona delimitata si nu pe strazile oraselor!
  • 0 (2 voturi)    
    Suflet rau (Sâmbătă, 29 mai 2010, 10:43)

    Brigitta [anonim]

    "Femeia aceea muscata avea suflet rau. Cainii au simtit-o ca e necurata si au muscat-o, asta e tot."

    Am niste vecini rai la suflet care vor sa otraveasca bietele animalute fara adaptost din casa scarii blocului. Numai acesti vecini sunt latrati de caini, restul traiesc in armonie cu ei.

    Mai fac si mizerie uneori, dar e ecologica, nu se compara cu dozele de bere aruncate in spatele blocului...
  • 0 (0 voturi)    
    Factura la ong si parlament (Sâmbătă, 29 mai 2010, 14:47)

    dobrica [anonim]

    Sa plateasca parlamentarii mediocrii care nu fac reglari fine de gandire, nu pricep ca cei din USA eutanasiaza anual 5 miloane de caini si noi marim coruptia cu firmele capuse. Femeile isterice de la ONG-uri sa se apuce de pr. mai serioase, de ex. cancer, ca draguta boala ne asteapta pe multi sa ne umple de tumori si metastaze.
  • 0 (0 voturi)    
    Tara cainilor vagabonzi si a ursilor gunoieri (Duminică, 30 mai 2010, 7:48)

    Cornel [anonim]

    Adevarul este ca si in acest moment exista legi, dar cu sunt aplicate asa cum ar trebui, cu buna credinta.
    Institutiile abilitate mimeaza actiuni concrete, pe motiv de ...vid legislativ.
    Pana una-alta, victima sau rudele acesteia trebuie sa solicite despagubiri la Primarie.
    Cateva milioane de Euro.
    Asa trebuie procedat.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri