Boc: Ordinea publica si siguranta nationala ne permit restrangerea drepturilor la salarii si pensii

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Miercuri, 26 mai 2010, 21:47 Actualitate | Esenţial

Premierul Emil Boc sustine ca restrangerea temporara a unor drepturi constitutionale, care reprezinta temeiul legal pentru reducerile de salarii si pensii, se va face pentru apararea securitatii nationale si a ordinii, in conformitate cu articolul 53 din Constitutie. "Ordinea publica si siguranta nationala sunt cele doua elemente care ne permit sa intervenim in acest caz", a raspuns Boc dupa ce a fost intrebat care este argumentul pentru care Executivul a decis restrangerea unor drepturi constitutionale.

Premierul a spus ca fundamentul legal care sta la baza reducerilor de salarii si pensii este principiul constitutional privind restrangerea temporara a unor drepturi. "Guvernul isi asuma raspunderea pe o lege care vizeaza masuri pentru restabilirea echilibrului bugetar, unde este avuta in vedere masura de reducere a cheltuielilor cu salariile si pensiile si a celorlalte drepturi sociale. Aceasta lege are ca temei Art.53 din Constitutia Romaniei, de restrangere temporara a exercitiului unor drepturi, si anume este vorba de restrangerea acestora pana la sfarsitul anului, pana in 31 decembrie", a spus Boc.

Potrivit acestuia, pentru anul 2011 urmeaza ca drepturile de pensii si drepturile salariale sa fie stabilite prin Legea bugetului de stat pe 2011, prin noua Lege a pensiilor si prin noua Lege a salarizarii unitare a bugetarilor.

Articolul 53 din Constitutia Romaniei:

  • (1) Exercitiul unor drepturi sau al unor libertati poate fi restrans numai prin lege si numai daca se impune, dupa caz, pentru: apararea securitatii nationale, a ordinii, a sanatatii ori a moralei publice, a drepturilor si a libertatilor cetatenilor; desfasurarea instructiei penale; prevenirea consecintelor unei calamitati naturale, ale unui dezastru ori ale unui sinistru deosebit de grav.
  • (2) Restrangerea poate fi dispusa numai daca este necesara intr-o societate democratica. Masura trebuie sa fie proportionala cu situatia care a determinat-o, sa fie aplicata in mod nediscriminatoriu si fara a aduce atingere existentei dreptului sau a libertatii.


Citeste mai multe despre   























4862 vizualizari

  • -6 (14 voturi)    
    ... (Miercuri, 26 mai 2010, 21:50)

    sss [anonim]

    dictatura ?!
    • 0 (4 voturi)    
      siguranta?! (Joi, 27 mai 2010, 0:12)

      claudiu [anonim] i-a raspuns lui sss

      Mai e mult, totusi, pana la dictatura, dar nu putem sa nu vedem o mare contradictie intre masurile Guvernului Boc-Basescu si motivatiile pe care tot le da pentru aceleasi masuri. De exemplu, Guvernul taie cu un sfert salariile si celelalte drepturi (banii de chirie, sporuri etc.) ale politistilor, jandarmilor, militarilor din Armata, SRI, SIE, SPP, STS (samd), punand astfel sub semnul intrebarii siguranta nationala si ordinea publica. Pe de alta parte, Guvernul motiveaza taierile tocmai prin faptul ca sunt puse in pericol siguranta nationala si ordinea publica...
      • +1 (3 voturi)    
        De ce frate?! (Joi, 27 mai 2010, 1:38)

        plikty [anonim] i-a raspuns lui claudiu

        De ce sa scada siguranta nationala?! La privati salariile s-au redus cu 50% de un an, si totusi politistii, jandarmii, militarii, etc gasesc aceiasi marfa in supermarket-uri ca si acum 2 ani, nu?! De ce mie mi-a scazut salariul cu 50% dar trebuie sa prestez aceiasi munca, pe cand lor daca le scade cu 25% pot sa stea acasa?! Sa fim seriosi!
        • -1 (3 voturi)    
          ?? (Joi, 27 mai 2010, 2:04)

          zit [anonim] i-a raspuns lui plikty

          De ce nu-ti intrebi patronul ? Poate si-a facut inca o casa sau a schimbat masina ? Pai la patron asa e,daca nu te-ai prins inca, tu si altii : plateste cit vrea pana lui si cind vrea pana lui ! Si, asa cum spui tu, nu a scazut pretul la nimic, iar voua va umple capu' cu gogosi despre criza ! :)))
        • -1 (1 vot)    
          xxx (Joi, 27 mai 2010, 8:47)

          xxx [anonim] i-a raspuns lui plikty

          Vad ca unii accepta sa fie sclavi. Atitudinea asta ne duce din nou la sclavagism. In cativa ani patronii o sa se numeasca stapani de sclavi si tu o sa fi multumit ca te lasa sa muncesti pentru ei si nu te omoara
      • 0 (0 voturi)    
        morala (Joi, 27 mai 2010, 6:50)

        ioan [anonim] i-a raspuns lui claudiu

        In mod sigur morala publica a fost incalcata de catre politicieni. Din aceasta cauza s-a ajuns aicea. Unele institutii din cele enumerate de dv. au ca si atributii, apararea ordinii constitutionale?
        Dupa dv. ce ar trbuii facut?
  • +3 (5 voturi)    
    CE DREPTURI SE RESTRANG ? (Miercuri, 26 mai 2010, 21:57)

    IOLANDA [anonim]

    da,va rog sa enumerati drepturile si libertatile ce vor fi ingradite ,asa am o curiozitate .
    • -2 (8 voturi)    
      si noi avem drepturi! (Miercuri, 26 mai 2010, 22:38)

      katun [anonim] i-a raspuns lui IOLANDA

      avem dreptul la autoaparare... daca guvernul basescu-boc ne condamna la moarte prin infometare, avem dreptul sa ne aparam cu orice mijloace dreptul la viata!
      • +1 (5 voturi)    
        penibilism (Joi, 27 mai 2010, 0:03)

        xnet [anonim] i-a raspuns lui katun

        nu guvernul Boc te condamna la infometare rahat cu ochi ce esti si mai si vorbesti ,ci liberei si pesedeii care au dat salarii nemeritate si pensii nesimtite nemernicilor care trebuie sa le apere linistea!
        • 0 (4 voturi)    
          despre roza roza scleroza (Joi, 27 mai 2010, 0:03)

          alexandru [anonim] i-a raspuns lui xnet

          Daca ai putina tinera de minte, cine promitea majorari de salarii profesorilor, mai desteptule, nu parlamentarii PDL in scop electoral, cine declara ca in Romania nu este criza acum un an si ceva in urma nu Traian Basescu ?
      • +1 (1 vot)    
        drept (Joi, 27 mai 2010, 14:47)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui katun

        exact, ai dreptul - ba chiar datoria - sa incepi sa gandesti...
    • -1 (1 vot)    
      domnului Iolanda- numara restul (Joi, 27 mai 2010, 11:22)

      perseu [anonim] i-a raspuns lui IOLANDA

      Maiestre, dumneata dupa cum te intrebi si esti curios , daca nu auzi , nu vezi si faci servicii intrebindu-te curios, risti sa traiesti o mie de ani in pace si liniste.
      Ce are siguranta nationala si ordinea cu veniturile salariale, sunt sanatosi cei care invoca ca siguranta nationala cu micsorarea pensiilor. Dar uzinele privatizate , vindute , care in viziunea conducatorilor se vor moderniza si vor crea locuri de munca si care au fost taiate si vindute le fier vechi nu insemna siguranta nationala. Faptul ca 50% din tineri nu au loc de munca nu inseamna siguranta nationala, dar faptul ca masinile de asfaltat sunt programate ca stratul de bitum pus pe sosele sa fie de sapte centimetri si sunt dereglate la strat de patru cm, in documente stratul este de patrusprezece si in realitate de opt, mor mii de soferi din cauza drumurilor ce se distrug din cauza furturilor, nu are legatura cu siguranta nationala. Baiete , i-a rechizitoriul asasinarii Ceausitilor , nu ca i-as duce lipsa,, dar vei vedea ca astia trebuiesc decimati pina la unul si numai ca invoca acest articol constitutional.
      Cine sunt persoanele Boc, Basescu, Udrea, Videanu, Blaga , Berceanu , sunt o haita care -si apara siguranta nationala proprie, legea este varza, aplicarea ei este la pamint, oamenii nu mai cred in cei ce conduc tara. In metrou, autibuze, piata se injura. Basescu doreste ca dupa el sa se aleaga praful, PDL este sortit mortii, ce se va intimpla cu acesti conducatori , care au jurat sa faca bunastare in Romania, dupa ce nu vor mai fi . Cu siguranta vor fugii din Romania pentru siguranta lor "nationala"
      Domnul Presedinte nu mai are toate tiglele pe casa, domnul Boc a compromis ideia de ardelean si demnitatea motilor- un personaj jalnic care va fi scuipat cind va iesii "dupa pe strada"
      Dar vine scadenta, lumea fierbe si cind n-o sa mai poata fi controlata va proceda specific romanesc- linsaj, devastare..
      Si ma-i domnule Iolanda , cred ca este bine sa te controlezi la un specialist
  • -4 (14 voturi)    
    Boc si Constitutia! (Miercuri, 26 mai 2010, 21:58)

    Hell [anonim]

    Sunt curios ce poate sa aduca atingere securitatii nationale si a ordinii publice? Tovarasul Boc in calitatea lui de Profesor de Drept constitutional (probabil constitutia Comunista ii este cunoscuta) crede ca poate sa aduca atingere constitutiei cand si inc e mod doreste? Nici macar unu dintre posibilitatile incluse in art. 53 nu sunt aplicabile si spun asta daca nu cumva romanul redus nu a fost condamnat pentru ceva fapte de natura penala care sa permita asa ceva.....
  • -5 (11 voturi)    
    Boc Boc (Miercuri, 26 mai 2010, 21:58)

    Catalin [anonim]

    Boc este pericolul nr 1 al sigurantei nationale. Politicieni mai rupti de realitate decat cei din PDL nu am vazut inca. Nu sunt departe nici cei de la PSD sau PNL. Cata vreme poporul roman nu vede la alegeri decat PDL, PSD, PNL in aceasta tara nu va fi bine. Acum dragi romani o sa traiti cum a-ti votat. Unii.
  • -5 (15 voturi)    
    Patriot Act (Miercuri, 26 mai 2010, 21:59)

    Alin [anonim]

    Multe se pot permite sub "pretextul" ordinii si sigurantei "publice". Mi-e greatza...
    • +2 (4 voturi)    
      Sigur de la asta ti-e greata? (Joi, 27 mai 2010, 1:04)

      sspaga [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Poate iti este greata ca iei bani de la stat fara sa muncesti, daca bugetarii sunt asa harnici si isi fac datoria cum trebuie, cum se face ca iti este frica sa te duci in spitale pentru un consult, ca doctorul sau anestezistul pana si femeia de servici cere spaga in spitale, cum se face ca interlopii si infractorii sunt inca pe strazi de bine ce isi fac treaba cei din justitie, cum de politistilor le e frica de interlopi si ajung sa fure cot la cot cu ei, cum se face ca invatamantul a ajuns la pamant, se dau diplome universitare oricui plateste de a ajuns Voicu mare intelectual, sau cum ANI a fost practic desfiintata de CC, iar lista continua.Asa ca nu tipati ca ca uite criminalii ce ne fac, Mai bine va duceti la munca si incercati sa fiti cat mai corecti si sa va faceti treaba cat mai bine in loc sa faceti greva sa adanciti si mai tare criza prin care trece tara sau sa va lasati manevrati de sindicalisti si politicieni cu averi suspecte. Pana acum v-a fost bine, nu aveati probleme de inima ca va da cineva afara de la locul de munca, in timp ce altii cautau disperati locuri de munca si acceptau orice salariu doar sa aiba un venit. Pana cand tot asteptati sa va dea statul de pomana?Daca sunteti asa capabili puteti gasi de lucru in spitale private, scoli private, firme de avocatura... Acum e momentul adevarului, vedem care politicieni sunt impotriva unor legi care ar pune cat de cat ordine in tara asta, vom vedea care se impotriveste reducerilor cheltuielilor parlamentului. Astept reactiile antenistilor ;)
      • 0 (0 voturi)    
        Apropo... (Joi, 27 mai 2010, 2:08)

        abc [anonim] i-a raspuns lui sspaga

        Enumarati, va rog, spitalele private (macar cite sint in Bucuresti), scoli generale private (idem) si citeva preturi pt serviciile oferite... Chiar sint interesat...
        • -1 (1 vot)    
          Pierdeti esenta (Joi, 27 mai 2010, 3:50)

          sspaga [anonim] i-a raspuns lui abc

          Raspunsul il gasiti mai sus, de buni ce sunt cei din sistemul sanitar sau invatamant am vazut unde s-a ajuns. De ce iau doctorii spaga ca sa trateze un om, si il trateaza si pe ala cu lehamitea caracteristica, inteleg ca unii au salarii mici,dar sa indrepti o neregula prin alta nu e o solutie. Am asigurare medicala la o firma privata unde sunt tratat cu amabilitate, nu am fost niciodata intr-un spital de stat ca pacient, dar totusi platesc taxele la sanatate, . Daca toata lumea din sistemul bugetar isi facea intai treaba cum trebuie si apoi sa aiba pretentii salariale acum nu mai eram in situatia de fata. Daca judecatorii, procurorii si politistii si-ar fi facut treaba si sa fie nemilosi chiar si cu colegii lor corupti nu am fi ajuns aici. Din pacate tocmai pe acesti nenorociti care reprezinta infractionalitatea in Romania ii afecteaza foarte putin pentru ca si-au tras niste venituri pe masura nesimtirii lor. Nu de putine ori am lucrat chiar si 24 de ore continuu, pentru ce ca sa platesc niste oameni care nu sunt destul de evoluati sa inteleaga ca cinstea si munca e singura cale de progres, care se multumesc sa aiba friptura mare in farfurie fara sa-i pese de tipul de societate in care traieste si in care vor trai copii lor, astora nu le trebuie civilizatie, ci doar sa aiba ce baga in burdihan, bani si femei, la asta se rezuma gandirea lor, de aceea nu le pasa de efectul actiunilor lor asupra societatii. Scuze, poate am mai si aberat, dar chiar sunt furios cand vad ca dupa ce e situatia asta mai fac greve, se lasa manevrati chiar de cei care sunt responsabili de aceasta situatie. In concluzie, bugetarii trebuie sa inceapa sa fie responsabili, sa-si faca treaba, in special raia asta numita justitie. Sunt constient ca sunt f multi oameni cinstiti si care si muncesc si din pacate au si salarii mici. Sper sa ramana cinstiti si sa-si faca treaba in continuare. DIICOT, DNA in voi ne-a mai ramas speranta, asta pana o sa va desfiinteze si pe voi :D
          • -1 (1 vot)    
            dumneavoastra pierdeti esenta (Joi, 27 mai 2010, 9:43)

            daniel [anonim] i-a raspuns lui sspaga

            sunteti extrem de superficial. Esenta in aceasta situatie este daca intr-adevar este constitutional ceea ce vrea Boc sa faca. Nu este.
            Iar esenta in ceea ce priveste situatia economica este daca aceasta masura chiar va duce la redresare economica. Esenta in acest caz este ca nu va duce la rederesare economica, ci doar la amanarea dezastrului pana la anul. Unde vedeti redresare economica in reducerea veniturilor in mod uniform la bugetari? Ii va face pe cei care inca mai munceau sa nu mai munceasca de loc, unde este stimularea performantei? In afara de leit-motivul ca bugetarii sunt asa si pe dincolo mai aveti si alte argumente?
    • -1 (1 vot)    
      Hell, catalin , Alin - aveti dreptate (Joi, 27 mai 2010, 12:16)

      anca [anonim] i-a raspuns lui Alin

      In anii de dupa instalarea comunistilor la putere prin 50 , securitatea romana condusa de consilierii sovietici, arestatu si umpleau puscariile cu crema culturii si spiritualitatii romanesti invocand acela-si lucru -siguranta nationala
      Deci , cei ce nu stiu si chiar nu stiu, sunt rugati sa afle ca sub acest pretext pot fi ascultati, santajati, aretati, intimidati
      Se urmareste aducerea democratiei , pentru care s-a murit la revolutie, la muchia anarhiei ca sa poata incaleca poporul tarii
      Lipsa de intelepciune, orgoliul, interesele si protectia celor din "haita" politica ne-a adus unde suntem. Nu asta a sperat romanul cind a darimat comunismul, a sperat la o viata mai linistita , mai buna , la bunastare , stabilitate, liniste , siguranta pentru famiilii si copii. Nimeni nu a crezut o clipa din Romania ca va lua drumul pribegie, sa poata supravietui, si va spala italienii, spaniolii la cur, nimeni nu credea ca -si va vedea copii cu diplome , depresivi si la marginea suicidului ca nu au de lucru, Au distrus fibra morala a tineretului, patriotismul si au bagat generatii in genocid si datorie. Sa traim bine -spus de un betiv , bordelist, contrabandist care conduce tara .
      De ce parlamentul nu instituie acum o Comisie de ancheta care sa anchet ce-a ce se intimpla
      Cum este posibil sa invoci vinovatia pianului de descarcarile electrice - ce are pensia cu apararea nationala , ne ataca cineva s-o ia ca este prea mare
      Dar pensile celor peste 20000 de pensionari care mor lunar , banii cotizati de ei unde se duc.
      Praful se va alege de mizerabiili care au mintit poporul roman , numai si numai sa ajunga la ciolan. O tara umpluta de afise mincinoase cu Basescu, Boc si toti ordinarii din guvern.
      Cum este posibil sa-l tii la infinit acest guvern, de ce nu este schimbat , de ce nu se face o alianta nationala de salvare , de ce atiata mizerie nationala condusa de un debusolat anti popor si anti roman? Doamne nu-i ierta ca astia stiu ce fac - fac rau celor care au crezut in ei
  • -6 (12 voturi)    
    adica vrea sa spuna (Miercuri, 26 mai 2010, 22:00)

    in traducere [anonim]

    pt ca nu sunt revolte, rascoale si proteste sociale de amploare - "ne permit" sa micsoreze ce vor muschii lor.
  • -7 (11 voturi)    
    sa nu-ti cada caşcheta (Miercuri, 26 mai 2010, 22:04)

    sebi [anonim]

    Ia si rusinea armatei, generalul acela imobiliar facut la apelul de seara, si dispareti in ceata, pana nu ajunge lumea sa puna mana pe voi, panaramelor!
  • -5 (11 voturi)    
    ordine si siguranta (Miercuri, 26 mai 2010, 22:06)

    Mazeta [utilizator]

    „Deoarece acţiunile grupurilor antinaţionale, teroriste au continuat, conform Constituţiei şi în conformitate cu legile ţării, unităţile militare au fost obligate să se apere, să apere ordinea şi bunurile întregului oraş. De fapt să apere ordinea în întreaga ţară.
    Organele de ordine şi procuratura au efectuat şi continuă să efectueze cercetările corespunzătoare pentru a stabili cauzele şi vinovaţii acestor acte cu caracter net fascist, provocator, de distrugere.” Nicolae Ceausescu, 20 dec. 1989.
  • -3 (9 voturi)    
    Read the whole art 53 (Miercuri, 26 mai 2010, 22:07)

    John [anonim]

    ARTICOLUL 53
    (1) Exerciţiul unor drepturi sau al unor libertăţi poate fi restrâns numai prin lege şi numai dacă se impune, după caz, pentru: apărarea securităţii naţionale, a ordinii, a sănătăţii ori a moralei publice, a drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor; desfăşurarea instrucţiei penale; prevenirea consecinţelor unei calamităţi naturale, ale unui dezastru ori ale unui sinistru deosebit de grav.

    (2) Restrângerea poate fi dispusă numai dacă este necesară într-o societate democratică. Măsura trebuie să fie PROPORTIONATA cu situaţia care a determinat-o, să fie APLICATA IN MOD NEDISCRIMINATORIU şi fără a aduce atingere existenţei dreptului sau a libertăţii.

    I think someone should decide to contest (if Emil Boc will use article 53 as the reason of cutting incomes and pensions) this at the Constitutional Court (this can be done by addressing the Avocatul Poporului) who can directly put this forward to CC (as the constitution of Romania does not forsee a simple citizen to put forward a constitutional complaint)
  • -5 (11 voturi)    
    Idiot... (Miercuri, 26 mai 2010, 22:09)

    edisitaru [utilizator]

    Un idiot Boc asta..... Sa-i dea D-zeu tot raul din lume !!!!
  • -1 (7 voturi)    
    Hopa! (Miercuri, 26 mai 2010, 22:14)

    Roberto [anonim]

    Milica, spune la tata, am voie sa ies cu sotia si cei doi copii la o plimbarica? Sau deja suntem prea multi si riscam sa fim arestati......
  • -1 (15 voturi)    
    Boc-Poc (Miercuri, 26 mai 2010, 22:14)

    aalex981 [utilizator]

    Unde este temeiul legal pentru aplicare acestei legi d-le Boc ???
  • -4 (12 voturi)    
    N-aveti nici o rusine (Miercuri, 26 mai 2010, 22:17)

    Carcotescu [anonim]

    Da' nu-i nimic, se invarte roata, nici o grija.
    S-au dus ei la fund altii de o mie de ori mai ai dracului ca tine, domnule Boc.
    Ce ma mai inveseleste este sa a gandesc ca nu peste mult timp nu o sa mai aud de tine si de partidul tau, asa cum nu se mai spune acum nimic despre taranisti.
    Sinistre guvernari.
    Pacat de tara.
  • -4 (8 voturi)    
    Al doilea pas spre dictatura (Miercuri, 26 mai 2010, 22:18)

    Alex [anonim]

    Este al doilea pas spre dictatura, facut printr-o justificare absurda.
    Apropo, isi mai aduce aminte cineva ca acum cateva saptamani s-a votat o lege prin care atacul verbal sau fizic (chiar si legitima aparare) se pedepseste cu inchisoarea, daca este facut contra unui jandarm/politist?
  • -1 (11 voturi)    
    mwahahahahha (Miercuri, 26 mai 2010, 22:18)

    hic sunt leones [utilizator]

    boc chiar e bou sau se face?
    In ciuda faptului ca e doctor docent in drept (constitutional?) a dat cateva dovezi hilare de necunoasterea Constitutiei insa asta cred ca e punctul culminant...
  • -2 (10 voturi)    
    ... (Miercuri, 26 mai 2010, 22:21)

    cris9 [utilizator]

    Se pare ca Boc interpreteaza legile dupa bunul lui plac.
    • -2 (6 voturi)    
      boc este doctor in drept (Miercuri, 26 mai 2010, 22:43)

      katun [anonim] i-a raspuns lui cris9

      desi pare greu de crezut, boc este posesorul unei diplome de doctor in drept constitutional... totodata el este premierul cu cele mai multe ordonante declarate neconstitutionale.

      concluzia este simpla, ori a luat diploma pe spaga si este incompetent, ori stie foarte bine ce face si este rau intentionat!
  • -1 (9 voturi)    
    foarte interesant ... (Miercuri, 26 mai 2010, 22:26)

    accidutzzu [anonim]

    ce facea Boc asta inainte de a fi premier? profesor de drept constitutional? mi-e groaza sa ma gandesc la studentii pe care i-a invatat ... poate are diploma data de securitate pentru merite deosebite ?
  • -2 (8 voturi)    
    Romani, vi se pregateste ceva .... (Miercuri, 26 mai 2010, 22:30)

    Naratorul [anonim]

    Siguranta nationala ?
    Ordinea publica?
    Manifestatii de protest in orase?

    Bagati-va mintile in cap !

    Boc:
    - Domnule Ministru Oprea, ia masuri. Trebuie restabilita ordinea prin orice mijloace.
    Nu putem lasa o banda de nelegiuti si de instigatori sa distruga ordinea publica portocalie.
    Ordon sa se treaca la actiune ferma.


    Bula:
    - Boc, o sa ai o mare surpriza. S-ar putea sa nu se mai ridice elicopterul de pe acoperis, ala bine-cunoscut si sa te ajungem din urma. Ce va urma, te lasam pe tine sa-ti imaginezi ..... o sa te ingropam intr-o baie de flegme.
  • -1 (9 voturi)    
    Dangerous (Miercuri, 26 mai 2010, 22:40)

    Gaz pe Boc [anonim]

    Bă eşti nebun? Adică vor să apere boborul suveran de boborul ostil boborului suveran? Popor contra popor? Adicătelea cum vine treaba? Apărăm prin Legea Siguranţei Naţionale, Poporul român de poporul român? Emile, du-te tată la cosit că de când ai luat oul ăla în cap de la ăl bătrân eşti dus. păcat de tine că frumos îţi mai făceai chip cioplit după unul necioplit!
  • -1 (9 voturi)    
    Corupti (Miercuri, 26 mai 2010, 22:44)

    daniel [anonim]

    Da. Toti politicienii din Romania sunt corupti.
    Vreau sa-mi arate domnul Boc care sunt masurile anticriza in aceasta decizie. Tare mi-e teama ca la anul mai taie 25 la suta. Unde este reforma din sistemul bugetar? unde sunt masurile de combatere a evaziunii fiscale? De ce avem un aparat de tip securist asa de umflat? Unde este performanta din sistemul bugetar-ma refer la companiile de stat cu salarii umflate pe la sefi-? care sunt masurile de dezvoltare economica? Daca oamenii nu-si vor mai putea plati datoriile, isi vor reduce la maximum cheltuielile, care va fi efectul in consum? Cei care isi vor pierde locurile de munca, unde sa mearga, ca nici prin alte tari nu e de lucru? De ce nu a creat locuri de munca in tara prin investitii strategice? care ar fi condus si la reducerea deficitului bugetar.
    Domnule Boc, ia-ti PDL-istii, PNL-istii, UDMR-istii, PSD-istii si duceti-va. Chiar nu-mi pasa unde, numai plecati. Recunoasteti ca sunteti doar hoti, habar nu aveti sa faceti politica, sa faceti economia sa mearga, sa avem o tara democratica. Tara este in derapaj economic. Parca Basescu spunea ca daca scapa Romania in derapaj, el va pleca. De unde? Se agata de scaun mai ceva ca o capusa flamanda. Plecati cu totii, sunteti niste paraziti. Ma faceti sa-mi fie rusine ca sunt roman.
  • -1 (11 voturi)    
    Dictatura (Miercuri, 26 mai 2010, 22:47)

    Lynn Dick [anonim]

    Chiar nu ai nici un respect pentru oamenii aia care si-au dat viata acum 20 de ani pentru libertatea acestei tari?
    Chiar ai tupeul sa invoci acest articol din Constitutia Romaniei?

    Acum chiar ca m-am hotarat.
    Prin orice mijloace legale, in litera Constitutiei Romaniei pe care o rastalmaceste dupa bunul sau plac domnul Boc, am sa fac totul pentru ca acest guvern sa pice, impreuna cu cel care-l patroneaza, domnul Basescu.
    Nu conteaza banii, nu conteaza timpul, nu conteaza efortul.
  • -1 (3 voturi)    
    STATI CALMI (Miercuri, 26 mai 2010, 22:49)

    laur [anonim]

    Nu va mai bagati vibratoare in fund ca sa va excitati atata, stati calmi si ganditi---cine are cu ce
    Aici e vorba de romanismele noastre, cand anunti o bugetara de 50 de ani ca tb sa o dai afara fiidca e incapabila, maine iti vine cu certificat ca e bortoasa in 8 luni si ----mai da-o afara daca poti.
    Asa si cu masura asta ce va excita---e luata ca sa nu mai dea fiecare neica nimeni in judecata guvernul si sa-si mentina pensioara lui de 300.000.000 obtinuta cu sudoarea palmelor, ha, ha,
    Stie el ce face---asa ca lasati-l in pace
  • 0 (6 voturi)    
    Sa sufar pentru voi? (Miercuri, 26 mai 2010, 22:57)

    Mihai [anonim]

    Pentru voi, cei care furati tara si spuneiti ca romanii au pensii nesimtite? Pentru vor care acordati contracte aiurea, pentru voi care sunteti mai copruot ca psd?
    Circarul de presedinte spune ca stie care sunt domeniile unde sa face abuzuri si tace, dci vina lui ramane, un inculpat, un posibil puscarias care face doar gura mare, nimic altceva.
  • -3 (7 voturi)    
    Ce (Miercuri, 26 mai 2010, 22:58)

    HESS [anonim]

    Se aseamana se aduna BOC SI BASESCU.
    ISI TEM CUIBUL .Acum se taie din salarii si pensii cica provizoriu.BOC ESTI UN MINCINOS.Dupa care vor creste impoziitele.Apoi tva-ul .Asa va distruge si putina romanie ramasa.Revolutia unica sansa.Si cum zicea TUTEA -ROMANI MANA PE TOPOARE.,LA ARME.
  • -2 (8 voturi)    
    Politica scumpa Dna X este o mare... (Miercuri, 26 mai 2010, 22:58)

    gabriela [anonim]

    "exercitiul unor drepturi sau al unor libertati poate fi restrans numai prin lege" deci vor da 1-2 sau mai multe legi.
    Daca tot interpretati Constitutia dupa bunul vostru plac am si eu o propunere pentru inca una lege in baza acestui art.53 din Constitutie : "restranagerea tuturor drepturilor si partial a libertatilor pentru membrii Guvernului Boc cu Dl Boc in frunte pentru desfasurarea instructiei penale si prevenirea consecintelor unei calamitati naturale, ale unui dezastru ori ale unui sinistru deosebit de grav" cum ar fi GENOCIDUL.
    Iar ce face acum Tova Udrea este un alt praf in ochi. Nu putea intr-o zi sa analizeze toate dosarele. Stiau dinainte! Dar trebuie sa sacrifice cativa pioni incomozi sau de care nu mai au nevoie.
  • -4 (6 voturi)    
    Sa reduca din drepturile cainilor vagabonzi... (Miercuri, 26 mai 2010, 23:01)

    citizen K [anonim]

    ...pentru apararea sanatatii noastre!! Articolul 53 din Constitutie (vezi mai sus)
  • -2 (8 voturi)    
    M-am lamurit si cu Boc asta (Miercuri, 26 mai 2010, 23:08)

    Fane [anonim]

    Daca atat il duce mintea lui de mare profesor in drept constitutional, va mai mirati de ce merg lucrurile asa in tara asta?
    Daca la materia aia la care trebuia sa fie tatic e asa de bun, pai ce pretentii aveti de la macroeconomie?
    N-a cititi in viata lui o carte de economie si chiar daca ar fi citit..... Credeti ca ar fi inteles ceva?
    N-a inteles el nimic din Constitutie, in care era cica era mare specialist.
    Vai de capul nostru.
    Ne conduc un marinar betiv si un tocilar ajuns mare profesor de drept constitutionat.
    Doamne, cu ce a gresit poporul asta, de ni i-ai dat pe astia drept conducatori ?
    • +1 (3 voturi)    
      pai... (Miercuri, 26 mai 2010, 23:58)

      gigela [anonim] i-a raspuns lui Fane

      nu ne-a dat "Doamne" nimic ca doar nu-s Mesia...pe astia i-a ales poporul...cu ei sa defileze !!

      Incolonarea, pieptul inainte, cu cantec inaine mars ;-)
  • +2 (8 voturi)    
    Atatea comentarii .... (Miercuri, 26 mai 2010, 23:45)

    SHEAPA [utilizator]

    Si de pomana .... dar deh, nu la asta se pricepe romanul cel mai bine? Nu la munca, nu la a fi cinstit, nu la dezvoltarea simtului civic .... Nu, la comentarii stupide si fara temei.

    Daca ati fi pus mana macar un pic pe Constitutie si pe cutumele europene, nu v-ati mai fi ofuscat atata si ati fi inteles ca TOCMAI datorita faptului ca pensia si salariul sunt privite ca proprietate privata (la fel ca bunurile imobiliare sau masina), ele au un statut aparte.

    Statul, datorita pozitiei de sursa de proprietate (salariu sau pensie) dar si de garant al acestor bunuri, are DREPTUL constitutional de a le retrage PE O PERIOADA LIMITATA pentru a se reveni la o situatie de echilibru, CU CONDITIA de a le repune in posesia celor afectati in aceeasi proportie.

    Sper ca s-a inteles ....... Spor la treaba!
    • -1 (5 voturi)    
      asa e... (Joi, 27 mai 2010, 0:02)

      unicorn [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

      comentariul tau e stupid!
      cu aroganta nu ajungi departe in viata ;-)
    • 0 (4 voturi)    
      re (Joi, 27 mai 2010, 0:21)

      ionescu [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

      Sigur ca da dragule. Proprietatea in sensul larg al cuvantului (incluzand pe langa bunurile materiale si dreptul asupra propriei persoane) poate fi retrasa de tatucul stat daca interesul national o cere. Din pacate pentru mataluta, toate cutumele europene si nu numai, asociaza aceste retrageri mai mult sau mai putin temporare, unor evenimente de o gravitate extrema: razboaie, lovituri de stat, calamitati naturale de proportii, molime etc. Faptul ca niste guverne succesive de imbecili au ruinat statul de-a lungul anilor nu inseamna ca avem de a face cu o situatie de forta majora care sa oblige la astfel de masuri extreme. Daca s-ar ajunge intr-o astfel de situatie poti sa fi convins ca ne-am trezi cu niste procese la CEDO urmate de un infringemet pe justitie. Plus ca n-ai mai vedea nici o investitie externa intr-o tara in care proprietatea poate fi desfintata peste noapte atunci cand i se scoala unui guvern de 3 lei.Plus o migrare masiva a populatiei active spre zone normale. Practic s-ar repeta situatia din '48
    • 0 (4 voturi)    
      Sa traiti tovule... (Joi, 27 mai 2010, 1:11)

      gabriela [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

      eu nu am inteles! PENSIA ESTE UN DREPT CASTIGAT PRIN MUNCA LA FEL CA SI SALARIUL SI PENTRU CARE S-AU PLATIT TAXE SI IMPOZITE STATULUI IAR CONSTITUTIA ROMANIEI GARANTEAZA ACESTE DREPTURI.
      Iar daca "le retrage pe un anumit timp pentru a se reveni la o situatie de echilibru" Dl Stat sa aiba si bunul simt sa prezinte si lista cu datornicii la el, cu evazionistii fiscali, cu baietii destepti si altii ca ei. Ca si pentru acestia tot "sursa de proprietate" este Dl Stat. Si sa spuna cat a recuperat de la ei si cat mai trebuie recuperat.
    • 0 (0 voturi)    
      pt SHEAPA (Vineri, 28 mai 2010, 9:00)

      pacalitu [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

      de ce nu se ''resringe dreptul la proprietate" pe la Blaga - vila de 800.000 euro, pe la Videanu - Marmosim, pe la Udrea - Dali si casa de avocatura, pe la Flutur, care ne-a vindut apa chioara contra aviarei??? De ce nu le restringem ,,dreptul la proprietate" pe ce au furat din contractele cu statul? Pe la pinalti, pe la aia cu pationaore de zece ori mai scumpe???Pe la conturile lor, sa acoperim din gaurile facute tot de ei? De ce mereu pensia e atentat la siguranta nationala, mai portocalelor????De ce salariile mici le vedeti si furturile mari ,nu???
  • -1 (7 voturi)    
    Romania=dictatura (Miercuri, 26 mai 2010, 23:45)

    ceausescu [anonim]

    In romania s-a instaurat legal dictatura HOTILOR.
  • 0 (4 voturi)    
    un popor sarac si un pic "crizat" (Miercuri, 26 mai 2010, 23:51)

    nouvelobs [anonim]

    studiind momentele dificile din istoria recenta ale unor popoare europene nu gasesc comparatii cu istoria noastra.

    la ei. au facut sacrificii dure si si-au gasit recompensa. francezii au dat cu mic cu mare cam tot ce aveau de valoare, bani, bijuterii, cereale, unelte... pentru a sustine statul in primul razboi mondial. statul le-a platit inapoi dupa razboi acest efort in aur. nemtii ce sa mai spun? dupa 45 erau pur si simplu dpdv material mai rau decat africanii. nu nai planul marshall i-a ajutat. s-au ajutat singuri, au avut industriasi de marca si politicieni responsabili. nu pot sa-l compar pe miliardarul cartonat dinu p. cu friedrich flick par egzamplu.
    desi mai tot timpul saraci si cam nefericit,i noi, nu am atins pragul cel mai de jos. de aceea am acceptat pe un ilici,un vacaroi, sau un poet ratat caradu vasile, nastase si lacomia extrema, tariceanu si pseudo-liberalii, ciudatul cuplul basescu-boc si poate de aceea nu a aparaut un adenauer roman :(
    ma intreb daca nu era mai bine sa fi trecut printr-o criza "gigantica", totala.. care sa ne fi vindeca de toti ipochimenii care au jucat si joaca pe scena politica!!! am ratat poate sansa unui faliment in anii 90... care, sunt sigur, ne-ar fi dat sansa sa avem o clasa politica responsabila care sa nu se joace cu "ingineriile financiare" timp de doua decenii. altfel eu le multumesc totusi liberalilor de a fi dat sansa unei paturi mai largi de romani sa se bucure temporar de o iluzorie bunastare. ma gandesc la multi pensionari intelectuali, cu o pensie de mizerie, "sociala" pesedista..care au vazut un pic lumina din tunelul intunecat al istoriei noastre. intram se pare intr-un alt tunel si calauzele nu par competente si nu au decat cuvinte multe la indemana. quo vadis?
    • +1 (3 voturi)    
      si noi am facut sacrificii (Joi, 27 mai 2010, 0:23)

      francez sarac [anonim] i-a raspuns lui nouvelobs

      si am platit imprumuturile FMI luate de ceasca. Cine a distrus dupa 1989 tot ce s-a construit cu acele imprumuturi? adica industria asa cum era ea cred ca era mai buna decat cea a chinei din prezent. In 90 nu noi am ratat falimentul ci occidentul, noi am fost distrusi ca sa fie salvati ei
      • 0 (0 voturi)    
        generatii de sacrificiu (Joi, 27 mai 2010, 10:37)

        nouvelobs [anonim] i-a raspuns lui francez sarac

        am trait si eu mai bine de 20 de ani in comunismul "luminos". am vazut in vizitele "pionieresti" adevarata fata a "muncii":
        totul de fatada. majoritatea trageau chiulul, mizerie chiar in birourile afumate ale inginerilor...atunci mi-am zis ca trebuie sa plec. culmea aveam un vecin inginer super minutios, competent in meseria lui si in plus cult. a fost dat afara dupa un raport foarte clar asupra "productivitatii" muncii in uzina lui.
        directorii erau activisti de partid in marea lor majoritate.
        in "orizonturi rosii" pacepa explica cum si de ce. nu fmi-ul ne-a ingropat in saracie. ceasca si colaboratorii lui de groaza voiau sa ne aduca la nivelul coreenilor din nord : obedienti, hraniti artificial si spalati pe creier, si cat mai singuri. "generatii de sacrificiu" aceeasi placa alt patefon.
  • 0 (4 voturi)    
    cine are timp de pierdut si sa dea (Miercuri, 26 mai 2010, 23:53)

    minusuri citite [anonim]

    minusuri la toate comentariile?
    cred ca voua astora care dati minusuri trebuie sa vi se reduca veniturile ca stati prea mult timp pe net. Ce lucarti voi si unde si pt cine?
  • 0 (4 voturi)    
    exercitiu de logica domnu' Bok (Miercuri, 26 mai 2010, 23:55)

    ionescu [anonim]

    Daca in virtutea "sigurantei nationale" poti sa calci in picioare legislatia muncii, poti sa impui tot felul de taxe si impozite cu aplicare retroactiva (vezi impozitele pe locuinta (pe care cetateanul le-a platit deja si acum va trebui sa plateasca diferenta pana la majorare), poti sa iti bagi P. in sentintele date de instantele judecatoresti (vezi procesele castigate de unele cadre didactice si a caror executare a fost amanata la pastele cailor printr-o HG), apai bade Bok ai putea sa faci si un gest util prin invocarea aceluiasi articol de constitutie:
    1. Verificarea averilor tuturor demnitarilor si rudelor acestora si ce nu corespunde cu fisa fiscala si depaseste valoarea X se considera venit ilicit, se confisca, si se aplica penalitati de y% din valoarea prejudiciului. Si pentru asta nu iti mai trebuie o lege ANI, doar o HG.
    2. Interceptarea fara mandat a telefoanelor tuturor demnitarilor si posibilitatea de a folosi inregistrarile in instanta
    3. Anularea tuturor contractelor dubioase pe bani publici indiferent de clauzele acestora. Si eu as incepe cu Bechtelul.
    4. Anularea imunitatii parlamentare.
    5. Obligarea ministrilor si parlamentarilor de a raspunde cu averea personala pentru orice decizie idioata care duce la daune platite de stat. De exemplu: lege cretina votata in parlament. Proces. Curte Constitutionala --> lege neconstitutionala. Pagubitul cere daune. Daunele sunt platite in solidar de toti votantii respectivei legi.
    Ce zici coane ? Ai tupeul ? Daca nu, atunci hai siktir !

    Nu cenzurati postul (stiu ca e cam lung), plz !
  • -1 (3 voturi)    
    Sa vedeti ce ordine vom avea.. (Joi, 27 mai 2010, 0:04)

    Justin Puscasu [anonim]

    cand incep grevele si protestele.
    Ma intreb, oarecum amuzat, ce va face Boc daca CCR ii va respinge si ordinantele astea, care vor fi, evident, neconstitutionale.
    Unde isi va baga (ascunde) diploma de doctor in drept constitutional?
  • 0 (4 voturi)    
    ... (Joi, 27 mai 2010, 0:05)

    cc [anonim]

    nu am vazut niciodata atatea minusuri :) cativa useri inregistrati p-aici il iubesc pe boc
    • -1 (3 voturi)    
      e Boc himself ;-) (Joi, 27 mai 2010, 0:22)

      baba dochia [anonim] i-a raspuns lui cc

      ce crezi ca face toata ziua in birou? Ia mita si puncteaza pe net ;-)
    • -1 (3 voturi)    
      Userii (Joi, 27 mai 2010, 0:23)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui cc

      Astia sant dintre cei care striga din toti bojocii ca bine face Boc si Baselu ca taie din pensi si salariile bugetariilor.Ei insasi fac pe victimele ca find angajati la privati.Si cat de mult muncesc ei.Daca ar fi adevarat ar trebui sa fie la nanica .
  • -1 (3 voturi)    
    Romania moare repede si sigur (Joi, 27 mai 2010, 0:06)

    sefu CIA in Bucuresti [anonim]

    Primele cazute au fost firmele particulare care chiar produceau ceva (se exclud cele care traisc din contracte cu statul). Urmeaza acum bugetarii si pensionarii marunti. Peste 6 luni vine rindul firmelor abonate la contracte, bugetarilor si pensionarilor de lux. Cred ca nici lui Ilici care a adus minerii in Bucuresti nu-i vine sa creada ca ar fi tinut vrajeala la romani cu articolul 53 din constitutie.
    • +1 (3 voturi)    
      peste 6 luni (Joi, 27 mai 2010, 0:35)

      jesus [anonim] i-a raspuns lui sefu CIA in Bucuresti

      Va veni Boc cu citate din biblie. Ca vom gasi fericirea doar după ce murim. Asta e planul anti criza.
  • -1 (3 voturi)    
    ordinea publica si siguranta ... (Joi, 27 mai 2010, 0:13)

    boboc [anonim]

    aiurea vedeti-va de treaba sunt convins ca nici boc nu crede ca o astfel de motivatie va trece o lege prin parlament si CCR oricat de corupti ar fi toti. pentru un necunoscator ca mine este de-a dreptul hilara declaratia sa nu zic argumentatia aruncata de "dom'profesor in drept". cred ca a dat-o ca sa scape de media de care se ascunde constant de ceva vreme, daca nu cumva isi bate joc de o tara intreaga. ce ziceti fratilor? am ajuns si batuti si foototi si cu banii luati si mai rau e ca astia ne cred tampiti pe toti. abia acum putem intelege unde au condus manevrele liderilor sindicali. au scos lumea la miting si a indemnat-o sa cante, sa joace precum si alte activitati cultural-educative ca: seminte, table, bancuri. ehh..toate astea au fost filmate din palatul victoria
    iar concluzia lor a fost: lasati ba ca merge, prostimea n-o duce chiar rau nu vedeti ce veselie-i in strada, taiati-le cat puteti ca astia mai poa'sa duca inca pe atata. daca si dupa 1 iunie tot asa se va juca si dansa nu mai pierdeti vremea fratilor pe strazi, stati mai bine la serviciu sau acasa.
  • 0 (2 voturi)    
    ma bucur cand vad atatea minusuri (Joi, 27 mai 2010, 0:44)

    Mazeta [utilizator]

    inseamna ca lumea se trezeste si postacii portocalii cu greu mai pot face fata, chiar pe teritoriul lor.

    p.s. felicitari hotnews pt ca inca mai postati mesaje "impotriva"
  • 0 (0 voturi)    
    Securitate ? (Joi, 27 mai 2010, 3:46)

    Manu [anonim]

    poate ca n-am inteles eu - imi poate explica cineva care este exact temeiul pt care se justifica taierile de venituri prin art. 53? Sunt cumva securitatea si ordinea nationala amenintate? Dupa cum vad eu art.53, scopul restrangerii temporare a unor drepturi e de a garanta securitatea si ordinea. cum exact sunt ele garantate prin taieri? erau cumva in pericol inainte de aceste masuri? Se poate legitima chiar asa orice masura a guvernului facandu-se apel la securitatea nationala? cam halucinant :))
  • +1 (1 vot)    
    O noua tampenie (Joi, 27 mai 2010, 7:59)

    roberto [anonim]

    Bacillus Bokus se joaca ... Ceea ce spune el este oricum o mare tampenie usor atacabila, insa, creeaza si mai multa agitatie.

    Cei care aveti un oarecare habar si ati citit contracte comerciale, veti intalni tot felul de articole care se baga de umplutura ca nimeni nu se gandeste la asa ceva, legate de clauze pentru neexecutarea unui contract, incetarea acestuia, etc (este vorba de forta majora, dar putem bate campii pe situatia data).

    Nu m-ar mira sa apara tot felul de belele in executarea si mai ales, interpretarea contractelor, datorita "securitatii si ordinii nationale amenintate".

    Anyway, am dat HG aseara in casa cum ca reduc cu 25% rata lunara platita catre banca. Azi dimineata, la o analiza mai atenta, am hotarat sa platesc cu 15% mai putin taxe locale. La sfarsitul anului, mai vedem. Am luat si o masura si pentru viitor: imi voi creste contributia la pilonul III de pensii, ca nea Vladescu ma vrea sclavul sistemului public.

    Sper sa intram in faliment ca tara cat mai repede si mai sper ca vor veni sa stranga gunoiul oameni de la vest, dar pana in Atlantic.
  • 0 (0 voturi)    
    e si pt. regii autonome si "super-bugetari"? (Joi, 27 mai 2010, 13:31)

    Ela [anonim]

    Inteleg ca pe baza aceluiasi articol pot scadea si salariile din regiile autonome si a celorlalte companii afiliate statului, pentru care tocmai declarau ca nu au baza legala sa le scada salariile de mii si zeci de mii de ron, ramanand doar sa-i roage frumos sa si le scada singuri, in semn de solidaritate, nu?
    Curios, ca n-am citit nimic despre super-bugetari in documentul tocmai semnat... :-(((
  • 0 (0 voturi)    
    O decizie fara fundament juridic (Joi, 27 mai 2010, 13:45)

    Liviu [anonim]

    Buna ziua!

    Atrag atentia asupra faptului ca guvernul nu poate invoca acest articol din constitutie. Dupa cum rezulta din textul articolului restrangerea drepturilor se face pentru "prevenirea consecintelor" unui dezastru natural sau sinistru. Prin urmare, restrangerea intervine ca urmare a producerii unui eveniment cu o asemenea gravitate si nu il anticipeaza, asa cum se intampla in cazul de fata. Daca ne mentinem in logica aberanta propusa de guvern, restrangerea drepturilor cetatenesti ar trebui sa survina si in cazul in care un "cutremurolog" prezice la Otv un cutremur de mare magnitudine!
  • 0 (0 voturi)    
    Ce n-or fi inteles ??!!! (Joi, 27 mai 2010, 19:19)

    lili [anonim]

    Articolul invocat de guvernanti se refera la catastrofe, dezastre naturale cand guvernantii trebuie sa intervina pentru a nu periclita siguranta statului. Asa este, Romania este in prag de INCAPACITATE DE PLATA, sau FALIMENT mai pe intelesul nostru, adica este in pericol siguranta statului roman. Decizia din acest punct de vedere este corecta si atunci guvernantii recunosc in mod indirect ceea ce se codesc sa recunoasca direct adica RISCUL intrarii in incapacitate de plata. Exact asa cum a spus Dl Boc, ca daca nu aplicam aceste masuri Romania din decembrie 2010 va sista plata salariilor si pensiilor, cum s-a exprimat Premierul. Pai ce altceva inseamna spusele Premierului traduse in dulcea limba a poporului roman atat de drag Dlui Boc si dlui Basescu, cand interesele lor sunt in prim plan si invocarea poporului da bine pentru viitorii votanti. DAR, aceste masuri s-ar putea sa puna in pericol siguranta nationala, adica a natiunii, a oamnenilor din alt punct de vedere si anume, FOAMETE, SINUCIDERI(cine stie cati oameni disperati, cu credite au ajuns la capatul rabdarii ??), la scaderea sigura a natalitatii, la cresterea sigura a mortalitatii(cati oameni vor fi nevoiti sa taie din banii de medicamente si sa cumpere numai mancare), cati oameni vor lua decizia de a nu-si mai da copiii la scoala din cauza saraciei ??!! A analizat cineva ce CONSECINTE au masurile luate de guvernanti la nivelul tarii, de grija careia se dau de capul mortii guvernantii nostri ??!!! Eu nu cred, masurile sunt pompieristice, alese pe principiul ca sunt rapide, adica e usor sa tai din pix 25% la salarii si 15% la pensii... Asta se apre ca a fost singura analiza facuta. Atat pot guvernantii nostri, INCOMPETENTA lor ne-a adus aici in anul de gratie 2010. AMIN.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri