Emil Boc: Salariul minim pe economie, pensia minima garantata si venitul minim garantat nu vor fi reduse. Guvernul isi va asuma raspunderea pe masurile de austeritate

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 26 mai 2010, 13:11 Actualitate | Esenţial

Salariul minim pe economie (de 600 de lei), pensia minima garantata (de 350 de lei) si venitul minim garantat nu vor fi reduse in urma aplicarii masurilor de austeritate convenite de Guvern cu Fondul Monetar International. Anuntul a fost facut, miercuri, de premierul Emil Boc, la finalul sedintei coalitiei de guvernare, ai carei membri s-au intalnit pentru a pune la punct ultimele detalii ale scrisorii de intentie catre FMI. Scrisoarea urmeaza sa fie adoptata in sedinta de miercuri a Executivului, iar Guvernul isi va asuma raspunderea in fata Parlamentului pentru masurile de austeritate.

Potrivit primului ministru, masurile de austeritate vor fi aplicate doar pana la sfarsitul anului 2010, din 2011, existand premisele reluarii cresterii economice si, implicit, reluarii cresterii salarilor si a pensiilor.

In afara proiectului de lege privind reducerea cheltuielilor bugetare, Executivul isi va asuma raspunderea in fata Parlamentului si asupra unui proiect de lege care vizeaza impunerea principiului contributivitatii in sistemul de pensii, a anuntat primul ministru.

Declaratiile lui Emil Boc:
  • Vom propune Guvernului, in sedinta de miercuri, adoptarea scrisorii de intentie catre FMI si a memorandumului de intelegere cu UE.
  • Coalitia isi mentine punctul de vedere ca in acest moment nu majorarea taxelor e solutia pentru mentinerea unui deficit bugetar in tinta, ci reducerea cheltuielilor bugetare.
  • Am decis in coalitie ca urmatoarele componente sa nu fie afectate: salariul minim pe economie - de 600 de lei; sa nu fie afectata pensia sociala minima garantata de 350 de lei; nu va fi afectat venitul minim garantat, insa vom elimina abuzurile - ne vom limita la acele persoane care au nevoie de el.
  • Am decis ca procedura prin care vom pune in practica masurile anuntate sa fie asumarea raspunderii Guvernului.
  • Vom propune ca pensiile speciale, care nu au la baza principiul contributivitatii, sa fie recalculate. Pensiile militare nu vor cobori sub limita de 3.000 de lei, in urma recalcularii.
  • Vom dispune reevaluarea pensiilor de invaliditate, pentru a elimina abuzurile, pe cei care au intrat pe usa din dos in sistem.
  • Romania, chiar si cu aplicarea acestor masuri, va avea un deficit de 6,8% in 2010. Aceasta diferenta de bani trebuie imprumutata de undeva.
  • Masurile anuntate nu sunt placute, dar sunt necesare. Trebuie sa asiguram premisele reluarii cresterii economice si, implicit, a reluarii cresterii salariilor si a pensiilor, in 2011.
  • Daca nu reducem cheltuielile, vom ajunge sa traim din imprumuturi.
  • Anul acesta trebuie sa aducem peste 8 miliarde de euro pentru a ne finanta deficitul.
  • Scrisoarea cu FMI e publica, puteti sa o cititi cu totii.
  • Noi vom trimite la CES, dupa ce vom primi avizul, vom trimite proiectul la Parlament, daca guvernul trece de motiunea de cenzura, Parlamentul o va aproba.
  • Sa nu va imaginati ca salariile din companiile de stat vor ramane la fel. Companiile care au resurse nu vor scapa de aceste ajustari. Reducerea salariilor angajatilor companiilor la care statul este actionar nu este prevazuta in acordul cu FMI. Ele se vor reevalua prin discutarea in Guvern a bugetului fiecarei companii si a proiectelor de ajustare a veniturilor salariale. Nu ne trebuie lege, ne trebuie hotarare de Guvern, de reevaluare a bugetelor companiilor.
HotNews.ro a transmis LIVE TEXT declaratiile primului ministru.


Citeste mai multe despre   






















21536 vizualizari

  • +51 (63 voturi)    
    Sa le ia o data... (Miercuri, 26 mai 2010, 13:15)

    dave [anonim]

    Sa ia o data aceste masuri si sa terminam cu balamucul asta pentru ca de un an si jumatate numai de circ avem parte. E si normal sa nu mearga tara bine daca tot dintr-o criza intr-ata trecem. Sa adoptea masurile si sa raspunda. Daca nu scot tara la liman nici cu aceste masuri sa raspunda cu adevarat.
    • +36 (78 voturi)    
      ATAT AM DE SPUS: (Miercuri, 26 mai 2010, 13:11)

      INGINERU [utilizator] i-a raspuns lui dave

      1. Bravo d-le Boc. Suntem mandri de ce am ales si de masurile ce urmeaza a fi adoptate. Era si timpul ca cineva sa puna piciorul in prag!

      2. Il urasc pe ILIESCU & gashka sa comunista. Prefer sa fiu sarac in tzara lui Basescu decat bogat intr-o tzara socialista, condusa de STANGA!

      3. Sunt bugetar, iar cu noile masuri voi avea un salariu sub 2000 RON (la varsta de peste 30 de ani impliniti). Mi-am facut deja planurile, am re-bugetat cheltuielile, ma adaptez, ce sa fac? NU pot iesi in strada (nu lucrez in invatamant/RATB/METROREX/miner), nici nu mi-as permite daca as vrea.

      4. URASC PSD-ul si totzi hotzii din tzara asta! Cu atat mai mult pe Iliescu, acest adevarat erou negativ al istoriei Romaniei din ultimii 20 de ani.

      5. Luni, 31 mai NU am cu ce merge la munca (voi merge pe jos 2 ore), nu-mi permit o cursa de taxi de 50 de lei :(

      6. JOS COMUNISMUL!
      • -18 (48 voturi)    
        Si eu am atat de zis: (Miercuri, 26 mai 2010, 13:45)

        SebyS [anonim] i-a raspuns lui INGINERU

        Invata-te sa scrii corect. Ai o exprimare de messenger-ist/hi5-ist. La cum ai scris cu sh si tz si fata trista ":(" tind sa cred ca-ti traiesti viata numai pe "mess". Nici 20 ani nu-ti dau, sincer.
        Ce-ai scris tu acolo are credibilitatea unui copil de generala.

        Jos comunimsul ? De acord cu tine, insa vei avea o surpriza, poate nu prea placuta daca te vei uita oleaca prin trecutul lui Basescu. Stampila de comunist o are si el; asa ca jos Basescu sa inteleg, nu ?

        Acum iti doresc sa traiesti tu bine, sarac intr-o tara condusa de Basescu.
      • -19 (57 voturi)    
        Ipocrizie (Miercuri, 26 mai 2010, 14:27)

        ignat [anonim] i-a raspuns lui INGINERU

        bravo, baiatule! Ai merita sa ti se ridice un monument... de ipocrizie!
        • +15 (35 voturi)    
          iar tie unu' in (Miercuri, 26 mai 2010, 13:42)

          dumi [anonim] i-a raspuns lui ignat

          piata Rosie !
      • -7 (29 voturi)    
        bravo (Miercuri, 26 mai 2010, 14:30)

        erikka [anonim] i-a raspuns lui INGINERU

        ma bucur pentru tine, dar se vede ca nu ai pic de cultura economica incat sa constati ca unele masuri sunt de-a dreptul aberante si ca reforma se face de sus in jos si nu de jos in sus... Si chiar cred ca nu iti pasa daca iti scade salariul cu 25% pentru ca probabil sunt bonusuri pe care le incasezi care depasesc cu mult salariul de incadrare. Si cred ca nici rate la casa nu ai pentru ca parintii tai au fost beneficiarii unei locuinte "comuniste" achizitionate pe nimc si acum sunt mari proprietari... Sau poate esti unul dintre bugetarii care beneficiaza de plata chiriei de la bugetul de stat, si atunci te inteleg...
        • 0 (0 voturi)    
          In ce lume groaznica traiti… (Joi, 27 mai 2010, 9:41)

          ideamatei [anonim] i-a raspuns lui erikka

          In lumea mea e altfel, Geoana e presedinte, iar Johannis desi nu e cel mai bun prim-ministru a inceput din 2009 sa se ocupe de reducerea cheltuielilor. De furat tot se fura, da, dar mai putin, cam la jumatate fata de cat era era pe vremea PSD. Basescu mai apare pe la televizor, joaca table cu Nastase la DNA. Din cand in cand mai trece Iliescu sa le aduca pachet si sa le povesteasca de tablouri. Economia nu duduie dar avem ceva crestere. Din cand in cand am cosmaruri noaptea, visez ca e Basescu presedinte, si guvernul Boc a ajuns la numarul 5, stiu ca nu poate fi adevarat , nici in tarile africane un guvern nu ajunge la numarul 5 (oare cate congrese a prins Ceausescu la putere?), visez urat, visez ca nu mai am loc de munca, visez ca veniturile s-au dus in jos, si dupa marirea impozitelor au dat drumul la inflatie. Visez ca rup capete. Ma trezesc lac de apa, ce cosmar nenorocit, noroc ca a iesit Geoana, il urasc pe Geoana micul comis voiajor al PSD. Dar n-am avut incotro, stiam ce va urma daca ies portocalii. Totusi, noptea visez ca nu asculta nimeni avertismentele oamenilor normali la cap si ca Boc e la guvernare…
      • +24 (28 voturi)    
        bravo! (Miercuri, 26 mai 2010, 14:31)

        unu [anonim] i-a raspuns lui INGINERU

        te duc eu la serviciu luni. gratis.
      • -11 (35 voturi)    
        Atat am de spus (Miercuri, 26 mai 2010, 14:31)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui INGINERU

        Sa mori de foame bineeeee!
      • +18 (38 voturi)    
        solidaritate (Miercuri, 26 mai 2010, 14:37)

        gabriel [anonim] i-a raspuns lui INGINERU

        nu stiu daca te ajuta, dar suntem multi alaturi de tine !
        • +1 (17 voturi)    
          asa e .. (Miercuri, 26 mai 2010, 14:49)

          n_asul [utilizator] i-a raspuns lui gabriel

          din pacate sunteti multi ... respect si tie !
          • 0 (0 voturi)    
            Subscriu si eu (Joi, 27 mai 2010, 8:24)

            Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui n_asul

            Nu sunt bugetardar am tot respectul pentru cineva care gandeste cu capul lui. Intru si eu in grup. Prefer sa trec prin criza suportand masuri de drepata decat sa ma tarasc spre nicaieri la infinit cu masuri populist-demqagogice de stanga la acoperirea carora demogogii sa isi umple buzunarele. Cat despre slugoiul Radoi cat timp ii vom mai permite sa-si bata joc de noi, cei care platim in avans abonamentele? Cum primeste ordin de la partid cum pune de-o greva mica. Terorist sindical.
      • +3 (7 voturi)    
        cu respect (Miercuri, 26 mai 2010, 14:48)

        n_asul [utilizator] i-a raspuns lui INGINERU

        prietene jos comunismul strigam cativa cand l-ati ales pe Iliescu cu 80%. Acum tot aia si/sau altii iti spunem ca gresesti din nou. Ce bine ar fi sa poti/puteti si intelege. Da' unde nu e ... respect!
        • +2 (4 voturi)    
          85% (Miercuri, 26 mai 2010, 17:16)

          adolf [anonim] i-a raspuns lui n_asul

          n_asule, nu ai dreptate, l-au ales pe iliescu cu
          85% si acum aceiasi fraieri il proslavesc pe
          basescu (noi muncim sau nu, dar sigur nu gandim).
          • 0 (0 voturi)    
            Nu generaliza (Joi, 27 mai 2010, 8:31)

            Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui adolf

            Nu l-am votat pe Iliescu, l-am votat pe Basecu pentru a vota raul cel mai mic. Nu il proslavesc dar in acest moment nu vad o alternativa mai buna. De ce sa schimbam un rau cu un rau mult mai mare? Penru ca asta e relitatea. Nu avem cu cine sa-l schimbam. Pe cine propui, pe Victoras Ponta Che Guevarica, procurorul cu apucaturi de militian, pe Crinisor, schimbatorul, plastilina in Mainle lui Patricui, pe Felix , motanul turnator profesor universitar fara catedra si fara lucrai stiintifice in afara notelor informative? Priblema e schimbarea clasei politice si asta zau ca nu vad cum o vom face. in nixci uncaz prin terorism sindical la comanda politica.
      • -4 (22 voturi)    
        Boc poc tzoc (Miercuri, 26 mai 2010, 14:53)

        Hahalera [anonim] i-a raspuns lui INGINERU

        sa traiasca mamele voastre cu 350 de lei pe luna nenorocitilor.
        • 0 (0 voturi)    
          Uiti ceva (Joi, 27 mai 2010, 8:34)

          Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Hahalera

          Mamaele noastre, ale celor ce nu sunt postaci fedesenari, au fii si fiice. Si fiii si fiicele vor face tot ceea ce pot pentru ca mamele lor sa nu sufere. Pentru ca ei sunt oameni normali care nu uita ca au parinti. Nu ca altii.
      • +10 (16 voturi)    
        Super (Miercuri, 26 mai 2010, 15:01)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui INGINERU

        Sper sa nu fie numai un comentariu fabricat.

        Nu ma mira ca exista si oameni exemplari si printre bugetari, care sunt primii care vad cancerul care a cuprins statul asta.

        In rest, jos palaria! Si... JOS COMUNISMUL!
      • 0 (12 voturi)    
        Si cati ani aveai tu la revolutie ? (Miercuri, 26 mai 2010, 15:09)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui INGINERU

        Ciudat, nu stiam ca tinerii de 30 de ani se mai fac ingineri... Mai ales din astia destepti, care stiu sa-si rebugeteze cheltuielile (probabil urmand sfatul lui Teo de a manca doua firimituri de paine pe zi). In alta ordine de idei, toti au fost odata PSD-isti (adica hoti sau orice alt termen asemanator), iar noi ne injuram ca fraierii pe net, pe strazi, la televizor... Crede-ma, ti s-ar urca si tie sangele la cap daca ai lucra ca unii dintre noi, pana la 1-2 noaptea,in fata computerului si ai vedea cum guvernul iti ia impozite de te usuca.
      • -2 (16 voturi)    
        I love you , INGINERU ! (Miercuri, 26 mai 2010, 15:21)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui INGINERU

        Faina postare !
        Am ras cate 7 minute la fiecare
        din primele 5 puncte.

        La a sasea am deschis geamul si
        le-am citit tare si cetatenilor care treceau
        pe strada: JOS COMUNISMUL ! JOS COMUNISMUL !

        Toti mi-au faxut semne prietenoase cu mana si
        mi-au raspuns: Jos Iliescu !

        Iar un tigan dintr-un Mercedes a adaugat :
        ”Prefer sa fiu sarac in tzara lui Basescu decat bogat intr-o tzara socialista, condusa de STANGA!”
      • 0 (6 voturi)    
        Jos comunismul (Miercuri, 26 mai 2010, 16:18)

        costacehescu [anonim] i-a raspuns lui INGINERU

        D.-le inginer in varsta de 30 de ani,ce stii despre comunism?Noi care am trait in acele timpuri il putem uri,nu dumneata care erai un p...oi de 10 ani.Noi care am muncit si atunci si acum si am fost furati ,si atunic si acum,da putem tipa,putem urla,ca tot asda ramane.
        Un lucru tot nu inteleg:de ce daca il lauzi pe d.l. BOC-eu nu il laud pentru ca aceste masuri trebuiau luate de anul trecut,macar sa le ia acum,atunci il voi lauda-de ce zic,strigi lozinci patriotarde "Jos comunismul!' Cine este comunist la putere,Boc sau Basescu,pentru ca strigi jos cand un comunist este sus,ori oastea lui Iliescu este lasata la vatra.
        Ori poate stii matale mai multe despre actuala putere,decat noi,muritorii de rand!
      • -1 (3 voturi)    
        Vai de mama ta ! (Miercuri, 26 mai 2010, 18:00)

        Catalin [anonim] i-a raspuns lui INGINERU

        Locul tau, dupa cat de spalat ti-e creierul, e in Corea de Nord.
      • 0 (0 voturi)    
        Vandut (Joi, 27 mai 2010, 11:25)

        costel.casuneanu [anonim] i-a raspuns lui INGINERU

        Bravo. Vei putea trai chiar si cu 3 lei (Teo) chestie pe care ti-o si doresc. La tot neamul tau. Sunt sigur ca te pricepi si la revolutii anticomuniste dar in dec . 89 te-ai uitat la TV iar in '90 nu erai in piata universitatii dar acu zici ca ai participat zilnic.
    • +7 (17 voturi)    
      DAR DE CE SE FAC DIFERENTE (Miercuri, 26 mai 2010, 13:18)

      cris [anonim] i-a raspuns lui dave

      De ce mai exista "DAR " dupa semnul punct?
      In legi inteleg de ce... pentru ca firmele de avocatura ale demnitarilor sa prospere.
      In acest caz DAR-ul se folosete pentru a proteja anumite categorii sociale.
      De ce pensia unui militar care a frecant menta toata viata sa nu scada sub 3000 de lei, iar pensia unui angajat la privat care a lucrat in acord sa nu scada sub 350 lei?
      De ce militarul iese la pensie la 50 de ani si beneficiaza de pensie 25 de ani (in conditiile in care a cotizat minim 20 de ani), iar angajatul la privat iese la pensie la 60 de ani gata bolnav si deneficiaza de pensie 15 (in conditiile in care a cotizat minim.35 de ani)?
      De ce un parlamentar (un judecator) sa primensca pensie speciala si nu pe baza contibutivitati, daca pensia e platita din acelasi sac(bugetul)?
      De ce guvernul nu scapa de "salariile si pensiile nesimtite" platite de la buget prin impozitare cu 40%
      • -3 (15 voturi)    
        cum poti spune asa ceva (Miercuri, 26 mai 2010, 13:52)

        dana [anonim] i-a raspuns lui cris

        imi pare rau pt tine ca esti un mediocru. nici nu cred ca-ti imaginezi cum e sa fii militar. salucrezi noapte si zi, sa conduci si sa educi sute de mii de soldati (cel putin cum au facut cei care sunt acu pensionari), sa tii in frau o mare de oameni, provenite din diferite clase sociale, sa nu poti dormi noaptea ca ai soldati in post care pot face cine stie ce prostii, sa lucrezi ajuti oamenii la inundatii, sa nu poti pleca nicaieri din oras fara sa anunti unitatea, sa fii chemat din concediu, asta daca iti aproba sa pleci, sa fii transmisionist si sa lucrezi langa cu statii vechi si langa stalpi ce te radiaza constient ca nu mai prinzi 60 de ani sa iei pensie, sa mergi pe jos in aplicatii militare, sa te urci pe stanci, sa pleci in misiuni...si toate astea pentru un salar si o pensie la la jumatatea celor din celelalte state.....a...si sa trebuiasca sa te mai si justifici ca de ce iei banii astia....rusine...chiar nu stau degeaba oamenii astia. tatal meu a lucrat in armata, iar amintirile mele cu el sunt fie cand se intorcea din aplicatii militare cu sodatii, fie cand ne intalneam pe strada cu fosti soldati ce-i mutumeau de educatia pe care le-a dat-o. sa-i fie rusine ca ai pus un astfel de comentariu
        • +1 (9 voturi)    
          Ce ati educat voi? (Miercuri, 26 mai 2010, 14:02)

          GorillaKilla [utilizator] i-a raspuns lui dana

          Tablagii care urla, betivi, curvari, ati impins mii de soldati la sinucidere. Din partea mea ati merita o lopata sa va sapati groapa si un glonte in cap.

          Am facut si eu armata, tablagiu nenorocit si in afara de baut si ghiftuit nu stiati nimic!

          Si ce sa educe o bruta cu 4 clase si "scoala vietii", care abia stia vorbi, la un pluton de oameni cu facultate?

          Mi-ati mancat 9 luni degeaba! Sunteti la fel de utili ca Iliescu!
          • +2 (2 voturi)    
            Despre educatie (Miercuri, 26 mai 2010, 17:05)

            educatul [anonim] i-a raspuns lui GorillaKilla

            Dupa limbajul pe care-l folosesti pe tine n-a reusit sa te educe nici propria-ti mama, ce pretentii ai sa te fi putut educa un tablagiu avand in vedere ca esti "om cu facultate". Dupa cum se stie in vremurile noastre facultate poate face orice "baiat destept" ca tine. Poate-ai avut experiente neplacute, nu contest, dar, ca om instruit, ai facut ceva pentru a indrepta lucrurile in societate? Cate rapoarte scrise ai facut la superiori? Sistemul e asa cum e din cauza celor catine...
        • +6 (6 voturi)    
          pensie pe cit ai contribuit (Miercuri, 26 mai 2010, 15:09)

          bbk [anonim] i-a raspuns lui dana

          fiecare meserie are greutatile ei, si militarii o duc greu, si doctorii, si asistentii, si profesorii.

          sunt de acord cu aproape orice pensie, daca ai contribuit corespunzator.

          adica la militari li se poate da salar in timpul cit sunt activi cu un procent de pensie marit, nu 9% ci 20% sau 50%, sau cit iese din calcule astfel incit la pensie sa li se acopere pensia chiar daca se pensioneaza la 50 de ani. asta s-ar putea face prin scaderea netului sau marirea brutului.
          iar daca ministerul apararii isi permite sa faca aceste chetuieli, foarte bine.

          la fel ar trebui si la judecatori, parlamentari, si alte categori de pensii speciale, sa li se considere inca de la angajare ce pensii doresc, si sa fie apoi alocate fondurile salariale corespunzator.
          practic, se formeaza un pachet salarial, cu beneficiile de rigoare.

          o alta chestie, legata de pensia de la stat, cred ca ar trebui limitata superior la o valoare decenta, 3000-4000-5000 de lei, iar restul, daca se doreste mai mult, sa fie facut prin pensii private.
          • +1 (1 vot)    
            Limitarea (Miercuri, 26 mai 2010, 16:23)

            ion [anonim] i-a raspuns lui bbk

            Limitarea pensiei se face prin limitarea contributiei la 5 salarii medii .
            Dar prin asta se reduce contributia la fondul de pensii si castiga angajatorul cam doua parti si angajatul una din aceasta reducere. Eliminarea limitarii contributiei are acelasi efect cu marirea numarului de contribuabili. Si limitarea asta nu o inteleg, pentru ca toti se omoara sa mai aduca ceva contribuabili.
        • +5 (5 voturi)    
          si eu am facut armata (Miercuri, 26 mai 2010, 15:21)

          blazzaj [anonim] i-a raspuns lui dana

          la 10 se strangeau sa ia ceva intaritor inainte de masa, dupa masa iar un pic si pe urma la 4 daramau portarul, se omorau cu munca, ce sa spun. In rest se distrau cu noi: Lapoarta adunarea, tu nu ti-ai cusut geanta port masca, pt ca nu ai avut timp , nu pleci acasa 3 luni. Taras prin noroaie, cui i-a folosit asta? Pentru ce mi-am irosit un an din viata, daca azi s-ar desffinta aramata nu mi-ar pare rau. In rest? Care sunte-ti din delta, tu ? Gata am peste. Cine e cioban? Am rezolvat si cu mielul de paste. Sa nu va mai aud ca vai ce ati muncit. Se fura de la GAZ pana la Comandant.
        • +2 (2 voturi)    
          @ DANA - MILITARII:DISCRIMINARE POZITIVA (Miercuri, 26 mai 2010, 16:14)

          brusuilis [anonim] i-a raspuns lui dana

          DANA, Citesc postarea ta si nu inteleg de ce Militarii trebuie sa fie tratati atat de deosebit fata de alte categorii! Nu trebuie sa uitam ca si-au asumat toate acelea, pe cate le insiri tu acolo, in momentul in care au ales cariera militara. Eu am facut armata prin 85-86 si nu am vazut nici urma din "educatia" de care pomenesti. Am intalnit insa militari care stiau sa fie si oameni si militari (multi) care erau doar idioti. Si cei care mi-au fost comandanti atunci in 85-86 sunt pensionari militari astazi.
          Nu imi place discriminarea asta pozitiva in favoarea orcarei bresle. Pai ... ce ar fi ca brutarii sa ceara si ei pensionare la 50 de ani si sporuri ca au lucrat numai noaptea (ca ne place sa cumparam painea calda la 7 dimineata) si ca temperatura era mereu de 50-60 de grade in fata cuptorului. Si brutarului nu ii curata nimeni pantofii sau hainele ... cum i le curata locotenentului in armata.
          • -1 (1 vot)    
            te-ai gandit mult... (Miercuri, 26 mai 2010, 17:12)

            ganditorul [anonim] i-a raspuns lui brusuilis

            Desi ai o idee veche despre ceea ce inseamna armata, fac efortul sa-ti luminez gandirea printr-un exemplu simplu: dupa cum vad esti trecut de 40 de ani; sa presupunem ca ti-ai luat o casa pe vremea Raposatului in anumite conditii, iar acum marii conducatori ai statului iti spun ca ai dat cam putin pe casa respectiva, trebuie sa mai dai 50.000 E. Ti-ar conveni? Prietene, regulile nu se schimba in timpul jocului. Sa le schimbe pentru viitor, sa vedem daca se mai duce cineva la armata..
      • +3 (7 voturi)    
        imi pare rau pt tine (Miercuri, 26 mai 2010, 15:30)

        anc@ [utilizator] i-a raspuns lui cris

        daca atat te duce capul.... tatal meu a fost pompier militar si a murit in misiune, injunghiat de un idiot pe care s-a dus sa il salveze. acum mama are o pensie militara, dupa ce ani de zile a muncit (si contribuit) pe rupte zi si noapte cum zicea cineva. noi nu aveam seri linistite ori vacante. cati dintre voi stiti ce e aia o misiune, cati stiti ce inseamna alarma?!?!?!? stiti sa conentati, sa injurati sa contamnati..... tu muncesti, tu contribiu?!?!?
        • -4 (6 voturi)    
          Orice meserie are riscul ei (Miercuri, 26 mai 2010, 15:01)

          cris [anonim] i-a raspuns lui anc@

          De ce va duceti la astfel de meserii riscante.
          Eu fac proiecte care se traduc in investitii de zeci de milioane de euro lunar.
          Stiti ce riscuri imi asum? pentru ca daca proiectez gresit isi pierde viata oamenii ce o vor exploata. Daca nu functioneaza corect, e supraevaluata sau subevaluata pot sa bag in faliment un investitor.
          Cu toate astea nu am nici o sansa sa ajung la 3000 de lei lunar salariu. Pensia dupa 40 de ani de amunca probabil va fi sub 1500.
          Cu toate astea imi asum meseria si nu am alergat dupa functii publice
          • +2 (2 voturi)    
            cris... (Miercuri, 26 mai 2010, 15:34)

            Mona19 [utilizator] i-a raspuns lui cris

            ori minti ori iti meriti soarta - daca tu esti in stare sa faci proiecte de zeci de milioane si sa sti pe 3000 lei....iar in ceea ce privest omul de mai sus, iti doresc a te gasesti in situatia s ii dai unui pompier ce vrea numai sa iti scape familia din foc....asa ca mai gandeste-te cu daca nu va place de ce va duceti....dar eu cred ca minti:)
          • +2 (2 voturi)    
            cris... pt tine imi pare si mai rau (Miercuri, 26 mai 2010, 17:15)

            anc@ [utilizator] i-a raspuns lui cris

            si sper sa nu ai nevoie NICIODATA de pompieri (incendii, accidente, descarcerari, inundatii, cutremure samd), politie sau de oricine a mai ramas acum in armanta....................
            • -1 (1 vot)    
              O MICA MARE DIFERENTA (Miercuri, 26 mai 2010, 19:42)

              cris [anonim] i-a raspuns lui anc@

              Daca pui semnul egal inte unul ce stinge focul si unul ce ridica cladiri insemna ca revenim la sloganul minerilor: NOI MUNCIM NU GANDIM".
              Din pacate forte multi romani gandesc asa.
      • -1 (1 vot)    
        raspuns (Miercuri, 26 mai 2010, 15:43)

        Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui cris

        "De ce pensia unui militar care a frecant menta toata viata sa nu scada sub 3000 de lei"

        Pentru ca le e frica de populatie si se bazeaza pe ARMATA
    • +4 (8 voturi)    
      Mazeta (Miercuri, 26 mai 2010, 14:38)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui dave

      Eu nu inteleg ceva: daca FMI a propus cresterea TVA de la 19 la 24%, cresterea cotei de la 16 la 20% si scaderea salariilor cu 20% iar Guvernul a ales in schimb sa scada salariile cu 25% si pensiile cu 15% asta inseamna ca 15% din pensiile a 4mil de batrani si diferenta de 5% din salariile a 800mii de amarati echivaleaza cu +5% la TVA-ul si +4% la impozitul pe care il platim, sub o forma sau alta, toti 22 mil plus companii?? Mi se pare cusuta cu ata alba. Sigur ne vor mari si taxele curand. (comentariul nu-mi apartine, dar mi se pare remarcabil si demn de citat)
      • +12 (16 voturi)    
        E vorba de economie (Miercuri, 26 mai 2010, 13:47)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Orice crestere a impozitelor si taxelor duce la inflatie, adica ai nevoie de mai multi bani pentru a cumpara acelasi lucru.
        O reducere a veniturilor in general ar trebui sa duca la un fenomen de dezinflatie (ce-l putin in teorie) sau macar la stoparea inflatiei.
        Din acest motiv s-a ales doar scaderea veniturilor si nu si marirea taxelor.

        Inca un aspect, deloc de neglijat. Sectorul privat s-a restructurat inca in 2008 si o face in continuare. Cum? Prin scaderi salariale / somaj tehni si concedieri. De ce nu ar fi posibil acest lucru in la bugetari? Nu am vazut atata scandal cand cei de la privat au primit mai putin la salar.

        De ce acum? Pana cand sectorul privat sa sufere pentru ca cei de la stat sa prospere?
      • +5 (5 voturi)    
        taiere versus crestere (Miercuri, 26 mai 2010, 15:18)

        unu [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Cresterea taxelor ar fi adus venituri mult mai mari cu o conditie : sa fie si incasate la buget. De ce s-a luat aceasta masura pt. ca pur si simplu ca sa ai bani e mai usor sa nu dai din ce ai decat sa speri ca incasezi mai mult generand creante. Acum statul sta foarte prost la colectarea sumelor de la companii, de ce sa mareasca taxele daca oricum nu le incaseaza ?
    • +10 (10 voturi)    
      ... (Miercuri, 26 mai 2010, 14:45)

      ap [anonim] i-a raspuns lui dave

      Hai sa ridicam un pic ochii din ograda noastra si sa vedem ca a fost/ este criza economica peste tot in lume. Si ca nu suntem nici pe departe singurii care apelam la genul asta de sacrificii !!!
  • -9 (27 voturi)    
    gluma asta (Miercuri, 26 mai 2010, 13:16)

    boc poc [anonim]

    de guvern nu are cum sa-si asume raspunderea, fiind iresponsabil prin definitie. incompetenti, corupti, hoti, pupincuristi. am uitat ceva?
  • +11 (23 voturi)    
    sper sa aiba urechile (Miercuri, 26 mai 2010, 13:21)

    Ovidiu [anonim]

    colegilor de partid care fac afaceri cu statul intre dinti cand vine la conferinta de presa..

    cu psd si pnl ne-am lamuri, dar daca si voi, pdl va bateti joc si incepeti sa furati eu plec din tara, ca nu vreau sa fiu aici cand se termina tot ce se poate fura...
    • +13 (21 voturi)    
      Imediat (Miercuri, 26 mai 2010, 12:35)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Mai stai cateva luni si deja e prea tarziu sa pleci din tara. Eu pe PDL i-am votat si pot spune cu mana pe inima ca ei fura. La fel cum a furat PSD cand a fost sus, la fel cum a furat PNL, la fel cum va fura orice partid din tara asta cand va pune mana pe putere, asta pana in momentul cand se introduce pedeapsa cu moartea pt. subminarea economiei nationale
      • -5 (9 voturi)    
        pedeapsa cu moartea ca in China (Miercuri, 26 mai 2010, 13:38)

        mada [anonim] i-a raspuns lui eu

        exact, reintroducerea pedeapsei cu moartea ar fi o solutie pt nesimtirea clasei politice... cred ca dupa masurile astea nu o sa se mai plimbe Basescu pe la Carrefour cum facea inainte .... ca il linseaza oamenii ...


        si care e faza cu asumarea raspunderii? nu ar putea garanta cu averile lor personale?
    • +5 (13 voturi)    
      Tu chiar crezi ca cei din PDL nu fura??? (Miercuri, 26 mai 2010, 13:31)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      Esti nascut ieri? TOTI, dar ABSOLUT TOTI fura.
      Ce e asa de greu de crezut?
      • +9 (11 voturi)    
        Clarificare: (Miercuri, 26 mai 2010, 13:43)

        maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

        TOTI politicienii, evident, nu numai cei din PDL. Cand o sa vad un politician cinstit, care se gandeste la binele poporului, in loc de binele propriu sau al partidului pe care il slujeste vremelnic, o sa spun ca e a opta minune a lumii.
    • +11 (11 voturi)    
      dulce naivitate (Miercuri, 26 mai 2010, 13:52)

      Mortal [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Tu inca te intrebi daca si pdl va incepe sa fure?
      :))))))))))))))))))))
      Deschide si tu nitel ochii, zau asa, mai bine intreaba-te daca si cainele latra, sau alte intrbari mai grele, ca se vede de la o posta ca fura de cum au pus mana pe putere
      • +3 (3 voturi)    
        Bine-ai mai zis-o (Miercuri, 26 mai 2010, 13:50)

        SebyS [anonim] i-a raspuns lui Mortal

        Dulce naivitate..zici ca ar fi un copil nascut ieri care crede ca cerul e albastru fara nici un nor, apa e pura si cristalina si femeia inainte de maritis e virgina (mai sunt si exceptii).
        Of, of, of, astia zici ca traiesc in alta lume. Nu stiu ce-s cu ei.
        Ce sa le faci, sunt naivi si cred in puritate..
    • +2 (14 voturi)    
      Sigur ca da (Miercuri, 26 mai 2010, 13:57)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      "daca si voi, pdl va bateti joc si incepeti sa furati"
      :)) LOL, you made my day, pal.
      Sigur ca da, de maine incep sa fure, pana acum au fost mielusei.
  • +9 (11 voturi)    
    toate pensiile militare > 3000 dupa recalculare (Miercuri, 26 mai 2010, 13:24)

    Cristina [anonim]

    "Vom propune ca pensiile speciale, care nu au la baza principiul contributivitatii, sa fie recalculate. Pensiile militare nu vor cobori sub limita de 3.000 de lei, in urma recalcularii."

    Sa inteleg ca toate pensiile militare sunt peste 3000 RON??? Eu cred ca trebuia spus ca cele sub 3000 RON nu vor scadea!
    • +7 (11 voturi)    
      Sa scada (Miercuri, 26 mai 2010, 14:39)

      Vasiel [anonim] i-a raspuns lui Cristina

      Sa scada la 1000 RON toate pensiile militare. Multi dintre cei care le primesc n-au luptat nicaieri, au stat si au frecat menta in unitate si au mai iesit la pensie la 45 de ani. Aaa... stiu pe cineva care a iesit la pensie la 36 de ani, ca a lucrat intr-o unitate ceva mai speciala.
      • +2 (2 voturi)    
        recalculare sau eliminare drept de a fi pensionar (Miercuri, 26 mai 2010, 14:57)

        radu [anonim] i-a raspuns lui Vasiel

        Probabil a primit si salarii compensatorii si are si drept de munca. Tatal meu a iesit anticipat la 60 de ani fara salarii compensatorii si drept de munca. Daca mi se reduce postul de la privat la 40-50 ani, am dreptul sa ies la pensie cu drept de munca in continuare? primesc salarii compensatorii?
  • -15 (25 voturi)    
    poate isi da demisia (Miercuri, 26 mai 2010, 13:32)

    un roman [anonim]

    sper sa isi dea demisia acest avorton al acestei politici si sa il ia si pe base de mana
    • +10 (20 voturi)    
      Begetarule (Miercuri, 26 mai 2010, 12:49)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Asta faci tu la munca bugetarule? postezi pe hotnews?
      • -3 (5 voturi)    
        Dar tu privatule ? (Miercuri, 26 mai 2010, 13:54)

        SebyS [anonim] i-a raspuns lui Eu

        Dar tu ? Asta faci la munca privatule ? Postezi pe HotNews ?

        Sau poate asta o fi munca ta...mai stii ? Grea si munca asta, sper sa nu-ti reduca si tie din salar.

        Sa traiesti bine !
        • 0 (0 voturi)    
          Eu nu pot sa fac greva (Miercuri, 26 mai 2010, 15:38)

          unu' la privat [anonim] i-a raspuns lui SebyS

          pentru ca nu imi permit acest lux, plus de asta oricum daca as face mi se va raspunde: "nu iti convine du-te in alta parte".
    • +12 (22 voturi)    
      si cine sa vina in loc? (Miercuri, 26 mai 2010, 13:37)

      alt roman [anonim] i-a raspuns lui un roman

      crezi ca daca astia ar pleca azi, ne-ar fi mai bine?
      probabil ca altii ar fi ales calea mai simpla pentru ei: alt imprumut si "dupa ei potopul"...

      mai lasati interesele de partid si mai ganditi-va la Romania.
      • -5 (9 voturi)    
        crezi ca daca (Miercuri, 26 mai 2010, 13:55)

        Mortal [anonim] i-a raspuns lui alt roman

        Te intrebi cumva daca si cu parca ar fi mai bine?
        De ce nu vezi ca asa cum e ne e foarte rau, se fura mult prea mult pentru conditiile in care traim, asa ca e necesara o schimbare.
        Crezi ca altii blah blah.
        Stai si te intreabi cumva ca poate si daca inoti tot te ineci, sau mai bine inoti si incerci sa o scoti la capat?
        • +1 (1 vot)    
          Cine sa vina? (Miercuri, 26 mai 2010, 14:28)

          Audit [utilizator] i-a raspuns lui Mortal

          Nastase, Vosganian? Ne lasi cu hotii si incompetentii psdpnl!
          • -3 (5 voturi)    
            te las (Miercuri, 26 mai 2010, 14:50)

            Mortal [anonim] i-a raspuns lui Audit

            cu udrea si videanu te las, ca ei te-au adus unde esti
            din pacate mai tarati si pe altii dupa voi
            • 0 (0 voturi)    
              De unde stii? (Joi, 27 mai 2010, 8:44)

              Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Mortal

              Tu ai fost pus sus de Vanghelie si acum nu mai ai ciolan?
      • -1 (3 voturi)    
        niste tehnocrati de exemplu... (Miercuri, 26 mai 2010, 14:48)

        sandraAAA [utilizator] i-a raspuns lui alt roman

        Ma apuca dracii cand aud tampenia asta!!! Oare astia sunt cei mai capabili oameni din tara asta???? Chiar toleram la infinit incompetenta, pe motiv ca nu gasim ceva mai bun? Adica le spunem...stati acolo, noi nu va deranjam, nu va straduiti prea tare sa nu obositi cumva, ca noi suntem multumiti. Super tare!!!! Pai meritam tot ce se intampla, si inca e prea putin!!!!
    • +5 (5 voturi)    
      ghinion (Miercuri, 26 mai 2010, 14:23)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      azi n-ai prins prima pozitie. mai primesti bonus? :)
  • -4 (12 voturi)    
    Traiasca revolutia culturala portocalie (Miercuri, 26 mai 2010, 13:39)

    yeti [anonim]

    Toata tara sa ia exemplul primarului nostru din Videle ( varul lui Videanu) :
    blocuri portocalii, borduri portocalii , flori , vopseaua scolii , imbracamintea angajatilor de la primarie si Publiserv ( geaca , tricou ,fular ,ciorap ,sapca) toate portocalii + Politia portocalie+ Fiscul portocaliu ( se controleaza firmele care nu pun afise in geam portocalii ) = o gandire portocalie imensa si profunda
    • 0 (0 voturi)    
      Nu, sa ia exemplul din sectorul V, adica 5 (Joi, 27 mai 2010, 8:48)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui yeti

      Pe rahova s-au boit inainte de alegeri blocurile int combinatii de culori nemaipomenite. E drept nu s-a folosit rosul. Dupa ce s-a terminat campanie s-a sistat si boirea si au ramas blocuri boite pe jumatate de arata mai rau ca inainte. Probail ca asta e modelul pe care il preferi.
  • +1 (3 voturi)    
    bah, da' voi nu munciti? (Miercuri, 26 mai 2010, 13:49)

    dan [anonim]

    Lasati dreacu' mousu' si puneti mina pe lopata!
    • 0 (0 voturi)    
      Auzi baiatu'? (Joi, 27 mai 2010, 8:49)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui dan

      Lopata mea e mouse-ul. Fa un efort de gandire si incearca sa intelegi.
  • +8 (10 voturi)    
    Iar cu pensiile speciale?! (Miercuri, 26 mai 2010, 14:07)

    vio [anonim]

    Iar ne pacaleste cu "pensiile speciale"? Macar acum 1 an le numea "nesimtite". Si tot de 1 an promite ca se va lupta cu ele.
    Acum, promite din nou.

    Pai, daca chiar vroia sau putea, le corecta pana acum!
  • +7 (15 voturi)    
    realitatea (Miercuri, 26 mai 2010, 14:07)

    un cetatean [anonim]

    celor de la realitatea ar trebui sa li se interzica sa mai transmita declaratii de presa. Cum isi permit nesimtirea sa intrerupa o declaratie in direct cand subiectul era atat de important!!!
    • +4 (18 voturi)    
      irealitatea (Miercuri, 26 mai 2010, 14:22)

      doi cetatean [anonim] i-a raspuns lui un cetatean

      E televiziune privata asa ca face ce doreste ea ca politica! Asa cum Vantu l-a facut pe Geoana! Si sa nu ne reintrebam cine a mai scos bani de la FNI pe langa Vantu..?? Ghici ciuperca cine-i? Ah si nenea Popa ala din Indonezia pe unde este? Sau nu mai e subiect fierbinte...Sa ne zica tovarasu presedinte.Nu-ti convine comuta pe B1 Tv sau caut-o pe Pora. Ce declaratie importanta! Declaratia maxima va fi abia peste 2-3 luni cand micul Boc va spune ca nu a fost suficienta "reforma" balaurului/cancerului/aluia gras de la stat si ca va trebui sa creasca taxele! Si de Craciun Basescu personal va confirma noul imprumut de 30 mld! Si in 2011 vom fi picati cu totul si cu totii indiferent de unde provenim, ce mancam, ce masini avem, ce studii sau locuri de munca. Ca el este presedintele nostru al TUTUROR ROMNILOR. Astept minusurile :) sau cenzura
      • -2 (2 voturi)    
        doar atat! (Miercuri, 26 mai 2010, 15:33)

        un bucurestean!! [anonim] i-a raspuns lui doi cetatean

        Parca de prin 2004 tot modernizam statul, il reformam, tot ii facem ceva.
        Problema noastra a intregii populatii a acestei tari este ca uitam foarte repede. Uitam foarte repede delacartiile ilustrului Presedinte TB contradictorii de altfel, ale ilustrului sau Lacheu EB, ale si mai ilustrului Martafoi AV sau ale Primei Doamne EU.
        Am trecut de momentul alegerilor din 2004 ale unui referendum, ale altor alegeri in 2008 si 2009 si tot acolo suntem fara un Presedinte onest sau fara un Guvern legitim care sa poata actiona prin masuri de natura sa combata efectele crizei economice.
        Tot nepotism, tot interese de partid, tot spagi, tot mafie, acelasi lucru de 20 de ani incoace fara sansa sa mai poata combate ceva.
        Si raspandaci PDL, PSD, PNL si alte abrevieri aberante ce fac??? Stau pe la colturi si instiga. Ne instiga unii impotriva altora.
        Toti spun sa moara bugetarii, sa moara pensionarii, sa moara si mamele ca sug din bugetul tarii. Vor murii cu totii si vor ramane privatii fericiti in final cu un TVA de 25% si impozit de 30% si toate taxele dublate.
        Atata timp cat nu vor disparea acesti lingai, nu conteaza partidul ca toti au guvernat, nu se va schimba nimic.
        Dati cu minusuri ca doar atata puteti, va compaceti in propria voma intelectuala!
        • +4 (4 voturi)    
          hahahaha! (Miercuri, 26 mai 2010, 15:46)

          ion [anonim] i-a raspuns lui un bucurestean!!

          m-ai facut sa zambesc! nu cumva sa te gandesti ca ideea ce ai expus-o a facut lucrul asta...ci pur si simplu stilul tau "dambovitean" de a "latra la luna" . Exact cum un provincial vede "miticismul de capitala"...Nu a spus nimeni sa moara pensionarii, bugetarii, samd...ci doar pt ca unii (majoritatea chiar!) nu-si merita salariile trebuie sa sufere toti. Ca sa intelegi cum stau lucrurile: eu lucrez la privat si 34% din salariul meu se duce la stat (16% impozit + CAS, CAsS, Somaj), din restul de 66% trebuie sa platesc impozitele si taxele locale, plus TVA-ul pt orice produs cumparat...practic eu folosesc mai putin de 20% din ce produc...restul se duce la stat sub forma de TVA, impozit, asigurari sociale, impozite locale! Asa ca draga bugetarule, ai grija ca ma deranjezi pe banii mei! Ia incearca sa abordezi problema altfel, gandeste-te ca daca daca m-ai respecta mai mult atunci cand vin sa-mi platesc taxele si nu ma tii la coada cat iti bei tu cafeaua s-ar putea sa traim amandoi fericiti...
  • -6 (6 voturi)    
    protectia balenelor (Miercuri, 26 mai 2010, 14:10)

    trandafir de la braila [anonim]

    de fapt nicolaescu trebuia sa discute tema : cum protejam balenele cantatoare de imnuri bassciene.!
  • -6 (12 voturi)    
    q (Miercuri, 26 mai 2010, 14:10)

    opiu99ro [utilizator]

    cu fraza "ne vom asuma raspunderea " chiar "m-ati spart"
    • +4 (10 voturi)    
      e grav (Miercuri, 26 mai 2010, 14:22)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui opiu99ro

      sa nu stii ca "asumarea raspunderii" este un proces definit in constitutie.

      pune mana si citeste constitutia! :)
      • -2 (4 voturi)    
        e si mai grav! (Miercuri, 26 mai 2010, 14:32)

        ciresica [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        Vorbe mari la coltz de strada! La asta ne pricepem. Am vazut ca si proaspata Teo "mamicutza" sau ce este ea se pricepe la Agentia pentru Cetatenie! Aici nu era vorba de incultura constitutionala ci de vorbe mari, forme fara fond. Ah ce am picat si io pe spate la faptul ca-si va asuma Boc raspunderea. Asa si daca si-o asuma si suntem toti specialisti in Constitutie ce>? Lumineaza-ma mai sucaa daca-si asuma ce se intampla? Iesim din criza sau ce? Si daca masurile lor dau kix ce-si mai asuma? Scoate la vanzare bijourile doamnei Udrea? Si isi asuma.. si asuma..si asuma si ce?? Fa-ne tu sucaa sa vedem luminita de la capatul tunelului post-decembrist!
        • +5 (5 voturi)    
          am ezitat sa-ti raspund (Miercuri, 26 mai 2010, 14:51)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui ciresica

          dar am zis ca prea ai luat-o pe aratura.
          ce am scris eu si ce ai raspuns tu...

          am zis eu ca iesim din criza daca-si asuma raspunderea?

          cand nu va convine un raspuns o luati pe aratura. numai la subiect nu sunteti capabili sa raspundeti.

          sa-ti intorc intrebarea, daca pica boc si basescu, garantezi tu ca iesim din criza? :)
          stati si asteptati si pice din cer salvarea.

          si daca ar aduce base cel mai mare economist al lumii ca premier tot ati gasi de comentat. asta este menirea voastra. sa comentati precum un copil de 4 ani. sa spuneti nu toata ziua. solutii, idei, solidaritate... sunt notiuni straine pt voi.
          cel mai bine va pricepeti sa aruncati cu noroi precum niste babe la coltu strazii.

          Lumineaza-ma te rog, creste economia Romaniei daca aruncam cu noroi toata ziua si nu facem nimic?
          • -2 (2 voturi)    
            La arat... (Miercuri, 26 mai 2010, 15:54)

            ciresica [anonim] i-a raspuns lui sucaa

            Ah sucaaa mi-ai zis-o. Dar desi ma combati ca o iau pe aratura replica ta tot pe alatur(a)i fuse.. Eu te-am intrebat clar: si daca-si asuma ce??? Ca tu ai dat-o sus si tare ca suntem inculti constitutionali si ca deh e prevazuta in marea constitutie. Bine ca nu ai invocat biblia ca si acolo printre randuri e ceva cu raspunderea..Deci repet scurt si la obiect: ce ai vrut tu de fapt sa ne zici si sa ne lamuresti si sa ne-o "tragi" cu invocarea constitutiei? Si zi-mi exact efectele acestei forme fara fond "asumarea raspunderii". Haide nu mai ezita...Fa-ti o zi buna si mai da un reply sa facem foileton. Asuma-ti si tu raspunderea..
            • +2 (2 voturi)    
              persisti (Miercuri, 26 mai 2010, 17:25)

              sucaa [utilizator] i-a raspuns lui ciresica

              pai nenea, nu tu ai luat la misto asumarea raspunderii? nu inteleg ce efect vrei sa-ti documentez acum? tu ai spus ca n-are nicio valoare chiar daca este in constitutie.

              ca idee, asumarea raspunderi are ca efect scurtarea timpului pana la momentul in care se aplica legea. daca este trecuta prin parlament trec 2 crize peste Romania si nu iese din comisii. la cum ajunge crin pe la munca ce motive as avea sa ma mai incred in actualii parlamentari ai "opozitiei" care by the way, detin sefia cam pe la toate comisiile. le blocheaza in comisii tocmai sa puna bete-n roate. asta este rolul "opozitiei" care conduce parlamentul. de alfel, esti pe acelasi tipar cu ei. NU este replica preferata.

              ti-am raspuns acum ce-i cu asumarea?

              si chiar n-am luat-o pe aratura, ti-am raspuns exact pe calapodul tau. sa-ti faci idee cam cum e.

              acum ca ti-am facut hatarul, fa-mi si mie un pustiu de bine si explica-mi efectele cazutului tau pe spate... :)

              s-a desteptat boc sau crin sau ponta? le-ai aratat tu adevarata "inteligenta" a poporului roman?

              si nu mi-ai raspuns, daca maine pleaca boc si basescu de la conducerea tarii, ai o solutie miraculoasa pt economia acestei tari? sau doar o tinem ca o moara stricata? negativismul face bine economiei? carcoteala este solutia ideala in aceste momente?

              ce vrei defapt sa ne demonstrezi?
  • +2 (2 voturi)    
    Principiul contributivitatii la pensii (Miercuri, 26 mai 2010, 14:20)

    ela [anonim]

    presupune ca nu va exista nici o pensie mai mare decat punctele echivalente a 12 salarii minime!!!!!! adica vreo 6 puncte:)
    asa ca toate pensiilele de peste 5000 ron vor dispare
    iar la recalculare ar trebui luat in calcul si perioada estimata de viata - nu de alta dar unul care a contribuit X puncte pe 15 ani si sta in pensie 30-40 de ani sa primeasca in concordanta fata de unul care a contribuit 1 punct 40 de ani si sta in pensie maxim 10 ani.
  • +7 (9 voturi)    
    parlamentari (Miercuri, 26 mai 2010, 14:24)

    catalin [anonim]

    cum ramane cu reducerea numarului de parlamentari ?
    • +6 (6 voturi)    
      bravo mon cher (Miercuri, 26 mai 2010, 14:43)

      gica parlamentar' [anonim] i-a raspuns lui catalin

      Pai cum sa se reduca numarul de parlamentari ? Credeti ca mor caii cand vor cainii ? Noi am votat aiurea sa se reduca pentru ca dumnealor stau prea bine acolo si le e prea cald ca sa plece... Dupa aia de unde mai fura ? sub ce pretext mai cer ei dreptul ? in senat e deja aglomerat...

      I-as baga in puscarie pe toti !!! si as arunca cheile !!! sa ii scot de acolo cand o ploua cu gogosi...
    • +2 (2 voturi)    
      hm... (Miercuri, 26 mai 2010, 14:49)

      eu [anonim] i-a raspuns lui catalin

      alti bani risipiti aiurea pe organizarea referendumului. si eu astept reducerea asta dar vad ca au uitat ca unii s-au deplasat ca prostii la vot si au votat sa scape de ei
    • 0 (2 voturi)    
      descriminare (Miercuri, 26 mai 2010, 14:59)

      alex [anonim] i-a raspuns lui catalin

      de ce se iau bani de la romani si se dau tiganilor?
      de ce nu ia de la tigani si sa dea copiilor nostri
  • +3 (3 voturi)    
    Petitie online pentru greva fiscala (Miercuri, 26 mai 2010, 14:48)

    FM [anonim]

    As vrea sa ne mobilizam toti nonbugetarii si sa facem greva fiscala, sa vedem atunci de unde isi mai primesc grevistii drepturile salariale. Isi permit sa taie frunze la caini si sa se planga ca nu au bani.
    • +2 (2 voturi)    
      link? (Miercuri, 26 mai 2010, 15:05)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui FM

      ma bag
  • +3 (3 voturi)    
    da ... (Miercuri, 26 mai 2010, 14:55)

    duluta [anonim]

    Eu zic sa o mai lungi ca nu o sa fie mai rau daca amanm si ne lamentam o perioada. Hai sa facem greva ca mult ne mai place sa muncim.

    Serios acum. E cazul sa punem osul la munca si sa incercam sa iesim din criza cu bine
    • 0 (0 voturi)    
      Parazigetarii (Miercuri, 26 mai 2010, 16:00)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui duluta

      Banuiesc ca nu`s platii parazigetarii cat fac greva?
      ma lumineaza cineva?
  • +2 (2 voturi)    
    Unde este continutul scrisorii FMI? (Miercuri, 26 mai 2010, 14:59)

    Tibi [anonim]

    Are cineva linkul? Ma intereseaza continutul scrisorii... Mersi.
    • 0 (0 voturi)    
      Link scrisoare-memorandum (Miercuri, 26 mai 2010, 15:21)

      Diogene [anonim] i-a raspuns lui Tibi

      http://www.ziare.com/economie/fmi/ce-ne-pregateste-cu-adevarat-guvernul-in-urma-negocierilor-cu-fmi-pdf-1014695
  • +4 (4 voturi)    
    prea tarziu (Miercuri, 26 mai 2010, 14:59)

    avramnana [utilizator]

    Sunt economist lucrez de 20 ani la privat din 2008 mi-a micsorat salariu am plans am strigat dar pe mine nimeni nu ma auzit am si eu credite la banca am si eu familie si nimeni n-a iesit pentru mine in strada.Astazi din cauza crizei nu mai sunt comenzi sunt aproape de pensie mi-am depus dosarul de pensie anticipata mi-a venit decizia si m-am bucurat a venit FMI -ul si am plans din nou am strigat ... dar am spus am totusi un venit am un credit am o familie am o mama pensionara si ... tot nu ies in strada pentru ca ma uit in jurul meu si vad oameni mai necajiti ca mine.
    Toate tarile din UE iau masuri de reducere a cheltuielilor trebuie sa facem si noi
    am avut parte de o clada politica in ultimii 20 ani slaba cu fata intoarsa spre buzunarul propriu nu spre noi ,intorsi cu fata spre voturi si nu spre economie.Au tocat si bruma de bani pe care am avut-o si nu au patit nimic atat cei de la PSD cat si cei de la PNL in ultinii 2 ani cand economia duduia si-au batut joc de tara astazi platim noi.
    Pentru toti bugetarii sa lase ciocul mai mic ca vedem si noi declaratiile lor de avere felicitari celor de la Monitorul SB pentru publicarea salariilor nesimtite de la ULB Sibiu
  • 0 (4 voturi)    
    vai de capul nostru (Miercuri, 26 mai 2010, 15:01)

    nic [anonim]

    Inteleg ca vom plati cu banii nostrii ,pensiile nesimtite si salariile nesimtite pana la sfarsitul anului ca asa prevede legea votata de hoti.Intr-o tara corupta ,plina de evazionisti, nu avem nici un exemplu de hot prins,nu suntem in stare pentru ca acestia sunt protejati de politicieni,de avocati, pana si de multime.Prin vamile noastre, trec tirurile cu legume, tigari,flori, ca prin branza ,cu preturi subevaluate si facturi false ,fara sa vada cineva cum este ingenucheata economia romaneasca, de hoti si banditi. Turcii,chinezii, arabii fac ce vreau cu functionarii romani, sclavii spagii si noi vrem sa fim respectati cand iesim din tara.Trebuie sa fii vertical ,nu spagar ca sa meriti respect si stima.acest guvern nu este in stare sa taie in carne vie pentru ca are legatura cu evazionistiisi spagarii,nu o sa faca nimic o sa ne manance banii din pensii si salarii degeaba.Sa va bata Dumnezeu !
  • -2 (2 voturi)    
    ASUMARE? 150% (Miercuri, 26 mai 2010, 15:03)

    DUDA [anonim]

    Ce inseamna asumare pentru cei care nu respecta si nu aplica Legea si Constitutia ?
    Daca ar fi sa plateasca pentru toate incalcarile asupra legilor, a drepturilor si pentru minciunile spuse si facute probabil ca trebuia sa-si ia si el si guvernul si base aproape 150% din salariu.
    Cine va face oare dreptate ?
    Ne asumam raspunderea, adica ce se intampla daca o comit in continuare?; raman ei fara case, nu mai platesc ratele la banci, rabda de foame, nu mai au medicamente ?; sau pleaca bine mersi si isi vad de afaceri si prosperitate ?
  • +6 (6 voturi)    
    masuri de austeritate (Miercuri, 26 mai 2010, 15:05)

    cineva [anonim]

    Daca va dati chiar atat de informati nici nu ar trebui sa ne credem buricul crizei si cei care suferim cel mai mult.Puteti sa cititi in presa mondiala ca toata lumea sufera si toate tarile iau masuri de austeritate.
    Italia doresc sa stopeze angajarea de bugetari, inghetarea salariilor pensiilor, reducerea indemnizatiilor ptr cresterea copilului si chiar facilitatile studentilor, elevilor si epnsionarilor.
    Anglia acelasi masuri plus ca doreste sa stopeze fluxul de mana de lucru straina si sa promoveze mana de lucru engleza.
    Finlanda, Suedia asemenea.
    Printre singurele tari care nu au probleme se numara Norvegia care are o economie bazata pe pescuit si comercializarea grasimiii din peste.Un popor de 3 mil si ceva rezista crizei.
    Germania se confrunta cu probleme si ea si au inceput sa ia aceleasi amsuri de austeritate si in plus nu doreste sa dea o mana de ajutor tarilor aflate in declin economic total(Grecia)
    U.E a creat un fond de sute de miliarde de euro pentru ajutorarea tarilor aflate in criza economica si Germania se opune cu indarjire.
    Nu credeti ac ar trebui sa va mai informati inainte de a adanci mai mult crriza prin proteste neutile.
    Si sigur cei care au protestat isi iau salariul intreg, au fost pontati la munca pe cand ei se bateau cu pumnul in piept prin piete si in afta primariilor.
    Ar fi trerbuit sa se bata cu folos in '89 nu acum cand trrebuia sa ia deciziile corecte.sa puna un guvern capabil sa ne scoata la lumina si sa fim un popor civilizat si dezvoltat nu unul subdezvoltat cum am ajuns datorita lui Iliescu si a PSD-ului.
    Cei care au ales atatia ani PSD -ul ar trebui sa sufere si sa-si faca procese de constiinta.
    Cum se face ca numai bugetarii s-au rasculat iar cei de la privat nu mai ies in strada ca au fost dati in somaj cu miile si isi gasesc cu greu un job?Sa va spun eu de ce ?Pentru ca un bugetra este sigur ca niemni nu-l va angaja la privat ca el este obisnuit sa plimbe o hartie toata ziua si sa ia milioane.
  • -2 (2 voturi)    
    sa reducem cheltuielile??? (Miercuri, 26 mai 2010, 15:06)

    roman in Romania [anonim]

    Sunt siderat de-a dreptul cand in aceeasi zi aud o stire despre o achizitie de camera foto la presedintie de 10.000 euro si o alta stire despre cum batranii cu pensii de 500-600 ron vor primi mai putini bani in urma diminuarii cu 15 procente.

    No further comments !
  • -3 (3 voturi)    
    asta este , (Miercuri, 26 mai 2010, 15:09)

    tepes [utilizator]

    Acest om (premierul) si-a pierdut onoarea pt.tot restul vietii lui,va fi perceput ca un lingau care in ardeal insamna f. mult. El va parasi palatul victoria sau mai bine zis va fi dat afara el facindu-si treaba murdara,opozitia neavind pe cine sa mai ia la respundere.
  • 0 (2 voturi)    
    Semnificatia cifrei 471 (Miercuri, 26 mai 2010, 15:14)

    karenina [anonim]

    Va rog frumos sa imi demonstrati ca ceea ce spuneti se va realiza. La cati hoti sunt in Guvern si Parlament nu stiu cine o sa voteze "principiul contributivitatii". Si mai ales retro, ca de acolo vin cele mai multe pierderi cu efecte si in viitor nu numai in prezent.
    D.p.d.v. contabil cifra 471 (vezi nr. de parlamentari) reprezinta cheltuieli in avans. De fapt asta fac ei zi de zi. Cheltuiesc in avans banul public. Daca vreti sa depasim aceasta stare de fapt, rugati-l pe D-l Presedinte sa "schimbe numarul", dupa cum a ales si poporul.
    • +3 (3 voturi)    
      Poate spargem "ghinionul" (Miercuri, 26 mai 2010, 16:32)

      karenina [anonim] i-a raspuns lui karenina

      Si pentru ca tot il critica unii pe Tata Base, eu merg cu el pana la capat.
  • +3 (3 voturi)    
    pensie de boala? (Miercuri, 26 mai 2010, 15:14)

    CHIBICI [anonim]

    jos cu pensiile pe caz de boala inchipuita. Am in bloc cateva cucoane pensionate pe caz de minciuna nu de boala si stau in fata blocului si fumeaza si comenteaza pe toata lumea sunt tinere la munca cu ele puturoase si noi le tinem in spate.pana cand !!???
  • -3 (3 voturi)    
    pt votantii lui base (Miercuri, 26 mai 2010, 15:19)

    ioan [anonim]

    Am primit ce am votat, si mai mult decat atat.
  • +2 (2 voturi)    
    Cat de lider este Boc? (Miercuri, 26 mai 2010, 15:20)

    Laura [anonim]

    Tare ma tem ca in goana nebuna din tara dupa YES mani, Basescu si-a creat acum sungur probleme. Boc, fiziologic vorbind nu are vana de teamleader. Este foarte bun ca mediator, de susanist dar nu este genul sa taie raul de la radacina. Nu poti sa guvernezi o tara cu mari probleme de coruptie, institutii nefunctionale, cu o justitie in afara normelor europene si tu sa dai inapoi la prima "ploaie". Se vede clar diferenta dintre marinar si functionarul de la stat care este Boc. Dar inca odata, Base este cel care trebuie sa si-l asume. Nu putem fi in acelasi timp si in razboi cu statul care trebuie reformat si cu coruptia la chef.
  • -4 (4 voturi)    
    PENTRU TOTI (Miercuri, 26 mai 2010, 15:33)

    CLARA PENSIONARA [anonim]

    buna ziua
    se vede ca nu prea aveti de munca, bugetari sau la privati
    pina m-am pensionat in 2009, desi am fost functionar public , nu mi-am permis sa tai frunza la ciini ca voi, noi pensionarii de azi am muncit si ne-am facut datoria cu simt de raspundere indiferent de cine conducea si asa au avut ce sa vinda timp de 20 de anii imbogatitii de azi, (au darimat si zidurile intreprinderilor pt teren)

    cu referendumul se pare ca nu ati pricepit ca a fost campania baselului pe bani publici, adica ai mei si ai vostri, ai tuturor tugulanilor votanti

    treziti-va la realitate si nu va mai imbatati cu apa chioara, daca nu voi copiii vostri vor fi robi in propria tara pt imbuibatii si hotii incepind din 1990, fara nici un drept garantat

    s-a vindut pe nimic la buget si cu grase comisioane nu doar ce s-a construit de comunisti ci tot ce s-a realizat de sute de ani

    bunuri de patrimoniu conservate si functionale pina in 90 acum sint o ruina . oare de ce si cui serveste?
    va doresc numai de bine

    cu stima o pensionara
    • +1 (1 vot)    
      frunza la caine? (Miercuri, 26 mai 2010, 16:10)

      cineva [anonim] i-a raspuns lui CLARA PENSIONARA

      Se vede cum a ajuns tara datorita celor care "nu au taiat frunza la caie ca noi".mai bine zis a fost lipsa de interes.Atat timp cat aveati voi bani ce va mai interesa de omul de rand care nu-si permitea mare lucru.Nu cred ca se nuemste taiat frunza ci preocupare de binele tarii (privat sau bugetar)>si imi dau seama cum ati muncit pe branci .I-ati invatat pe cei dea stazi cum se plimba foaia aia timp de 8 ore pe zi.
      Draga d-na pesionara poate ne spuneti si cu cat ati ieist la pensie si o sa va spunem si noi cu cta o sa iesim si noi taietorii de frunza datorita alegerilor bune facut de cei muncitori
      Voi aiai muncitorii ati primit un loc de muna si casa de la stat noi astia crae taiem frunza muncim o viata sa o achitam si lasam mostenire nsite rate la banca pentru a ao achita mai tarziu.
      Ne luptam pentru un loc de munca si pentru o paine.voia ti avut-o fie ca o meritati fie ca nu .
      O tana femeie de 27 ani fara casa, locuiesc cu parintii si un job de care nu ma plang si bineinetles tai niste frunza la caine ca doar stau la casa :P
  • -5 (5 voturi)    
    bai, Boc, noi de ce te mai platim pe tine? (Miercuri, 26 mai 2010, 15:37)

    andrei [anonim]

    Guvernul, Parlamentul, astea. Nu mai bine instaurati voi o dictatura militara, cu Basescu ayatollah suprem? Ce va tot ascundeti in boscheti? Lasati-l pe Basescu sa conduca! Dati-i Romania toata, ca nu poate sa faca treaba daca nu are toata Romania la picioare.

    A cerut Consiliu General, a cerut presedinte, a cerut majoritate parlamentara, a cerut Guvern, a cerut trei cuburi de gheata, si-a cerut blonda superministresa, si-a cerut fata europarlamentar, si-a cerut fiica notar de succes si milionara in euro din afaceri anterioare, nu si-a cerut indarat casa din Mihaileanu, nu si-a cerut scuze poporului pe care l-a adus la infometare, dati-i tot, sa guverneze si planeta Marte! Numiti-l rege, imparat, bulibasa, sa fie stapanul Universului! Si tot o sa zica ca nu a putut din cauza unuia numit Dumnezeu! Si atunci o sa se alieze cu toti necuratii, o sa se umple cu smoala, numai-numai sa distruga si Raiul! Ca nu stie decat sa dezbine si sa distruga. Omul asta nu se hraneste decat cu ura si cu vinovati inchipuiti!
  • 0 (0 voturi)    
    Reducere nr parlamentari (Miercuri, 26 mai 2010, 15:45)

    me [anonim]

    Nu zicea Basescu in campania electorala ca reduce nr parlamentarilor la 300?

    In alta ordine de idei, de ce militarii trebuie sa aiba pensii peste 3000 RON?
  • +4 (4 voturi)    
    Sustin (Miercuri, 26 mai 2010, 15:57)

    Bogdan [anonim]

    Salut,

    Am 23 de ani, nu lucrez, iar mama este pensionara. Cu toate ca si ea va fi afectata de aceste masuri, le sustin din toata inima. La urma urmei fiecare dintre cei afecati se vor adapta si vor reusii sa supravietuiasca. In momentul acesta masuriile luate sunt singura solutie ptr tara.
  • -1 (1 vot)    
    oare? (Miercuri, 26 mai 2010, 16:05)

    tanar si dezamahit [anonim]

    Tot se vorbeste de asumarea responsabilitatii sa inseamne asta ca si va da demisia daca nu reuseste (ca in orice tara civilizata)sau doar ca o sa doarma chipurile cu constiinta incarcata????Oricum ca membru al acestui partid(PDL) seper sa faca loc la altii mai competenti pe care partidu i trece cu vederea..
  • +2 (2 voturi)    
    de ce ne mai surprinde? (Miercuri, 26 mai 2010, 16:09)

    barbu [anonim]

    Responsabilitatea asumata de catre guvern nu reprezinta ignorarea populatiei, ci din contra demonstarea ca solutiile actuale sunt cele care vor aduce pe linia de plutire Romania si ca sunt decizii necesare.
  • +1 (1 vot)    
    .... (Miercuri, 26 mai 2010, 16:34)

    marioara [anonim]

    e clar ca si le va asuma pentru ca trebuia sa taie de mai demult din pensiile nesimtite ale pensionarilor anticipate facute de psd si pnl cand sau aflat la guvernare...pacat ca a trebuit sa intram in criza pentru a lua aceste masuri
  • +3 (3 voturi)    
    Bravo BOC - dar ai grija cu banii publici (Miercuri, 26 mai 2010, 16:48)

    Foarte bine [anonim]

    Iimi place ca sunteti hotariti si trebuie sa mergem pina la capat.

    Sustinere 100% dar nu uitati sa extirpati neregulile si cheltuielile nejustificta de mari din banii publici, licitatiile ca daca nu macel va iesi cu voi si toti cleintii vostrii. Eu sunt dispus sa fac un efort si sa traiesc cu 25% din venituri mai putin dar daca voi veti risipi banii publici doar pe criterii cleintelare sunteti terminati la propriu.
  • 0 (0 voturi)    
    STIMATI POLITICIENI... (Miercuri, 26 mai 2010, 19:00)

    Un Roman in Strainatate... [anonim]

    ... va rugam sa traiti si dvs. cu 200 euro/luna (ca pensionar intelectual) si din banii astia sa va retina statul alte 15% incepand cu luna iunie 2010!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Scrisoarea catre FMI , o vom vedea ??? (Joi, 27 mai 2010, 6:40)

    lili [anonim]

    Cum nu am incredere deloc in afirmatiile la foc automat si fara efect ale Dlui Boc, eu cred ca trebuie prezentata public Scrisoarea catre FMI. Este vorba de viata noastra, de destinul nostru, nu exista motiv sa fie confidentiala sau secreta sau mai stiu eu cum... Sa putem apoi vedea CE si CUM si mai ales CAND a facut Guvernul Boc din ceea ce s-a angajat sa faca.....
  • 0 (0 voturi)    
    Nu e mare lucru... dar e ceva (Joi, 27 mai 2010, 10:22)

    dave [anonim]

    Aceste venituri minime garantate nu sunt mare lucru avind in vedere criza prin care trecem.. dar totusi sint ceva... Sa vedem daca va reusi guvernul sa le puna in practica avind in vedere valul masiv de proteste care se anunta pentru saptamina viitoare.
  • 0 (0 voturi)    
    Interesant..pensiile militailor nu scad sub 3.000 (Joi, 27 mai 2010, 11:48)

    emma [anonim]

    Cand s-a propus ca pensiile sub 1.000 ron sa nu fie afectate de reducerea de 15%, guvernantii au sustinut ca nu vor sa discrimineze pe nimeni.Acum declara altceva (probabil se gandesc ca vor avea mare nevoie de servicii de paza si protectie..securizata dupa ce vor fi debarcati de la guvernare!)

    Ar fi interesant sa ne spuna dl boc de ce pensiile militarilor nu pot scade sub 3.000 ron, iar ale celorlalti pensionari de rand pot scade sub 1.000 ron.
  • 0 (0 voturi)    
    Va rog sa ma lamuriti ! (Joi, 27 mai 2010, 12:07)

    Prostu [anonim]

    Salut !

    Furtul minim garantat va fi redus sau nu ?

    Merci bobor !
    • 0 (0 voturi)    
      Nu, exista alt principiu.... (Vineri, 28 mai 2010, 9:57)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Prostu

      La capitolul FURT exista alt principiu: FURA FIECARE POLITICIAN CAT POATE !!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Plini de mandrie patriotica si de .... (Joi, 27 mai 2010, 22:04)

    lili [anonim]

    Incredere in guvernul portocaliu al Dlui Boc aplaudam si declaram sus si tare ca sustinem masurile dure ale Guvernului. Ca sa fim si mai increzatori in guvernul Dlui Boc portocaliu ii propun Dumnealui sa traiasca si Dumnealui din salariul minim pe ecinomie, macar 1 lunaa(din SOLIDARITATE !!!!). ATAT.
  • 0 (0 voturi)    
    prevederi ilegale (Joi, 27 mai 2010, 22:24)

    mihai [anonim]

    Prevederea conform careia va fi scazut salariul angajatilor BNR este ilegala.Conform art.105 alin (4) din Tratatul de instituire a Comunităţii Europene şi art 2 alin (1) a treia liniuţă din Decizia 98/415/CE a Consiliului din 29 iunie 1998 trebuie solicitat avizul Bancii Centrale Europene.
    Un astfel de aviz negativ a fost deja exprimat in 2008, si poate fi citit pe siteul BCE:
    http://www.ecb.int/ecb/legal/pdf/ro_con_2008_31_f_sign.pd
    in plus, daca nu va intra in vigoare inainte de 1 iunie, aplicarea pentru drepturile salariale ale lunii iunie ar insemna o aplicare retroactiva
    • 0 (0 voturi)    
      Ce-are legalitatea cu FALIMENTUL ce ne paste ??!!! (Vineri, 28 mai 2010, 8:27)

      lili [anonim] i-a raspuns lui mihai

      In disperare de cauza, e posibil ca masurile luate de guvernantii Romaniei ajunsa maine poimaine in INCAPACITATEA DE A PLATI salariile si pensiile, in caz ca nu aplica URGENT masurile dure convenite cu FMI, sa fie si ilegale si imorale si mortale si depresive... dar, cui ii mai pasa ?!! O sa urmeze un val de contestatii la CC, la CEDO, la UE.... Multi isi vor recastiga poate drepturile luate, statul va plati bine mersi, ROMANII dragi atat de mult Dlui Basescu si Dlui Boc vor trai(cati vor mai rezista) si vor vedea....
  • 0 (0 voturi)    
    rusine (Sâmbătă, 29 mai 2010, 22:58)

    nico [anonim]

    stiau bine ca o sa fie criza mintind poporu si m-ai veneau si cu sloganu sa traiti bine poate asa o sa ramina in istorie ,,


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi