Vladescu: Nu se pot reduce diferentiat pensiile, pentru ca ar trebui modificat punctul de pensie

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 25 mai 2010, 14:49 Actualitate | Esenţial

Ministrul Finantelor a declarat marti, dupa discutiile presedintelui Traian Basescu cu grupurile parlamentare ale PDL, ca nu poate sa aiba loc o reducere diferentiata a pensiilor, deoarece aceasta ar presupune modificarea punctului de pensie, transmite Mediafax.

Intrebat daca se ia in calcul ca pensiile sub 1.000 de lei sa nu fie modificate, Sebastian Vladescu a raspuns: "Nu se modifica in acest sens, pentru ca trebuie modificat punctul de pensie. Nu se poate acorda o scadere diferentiata".

Reprezentantii pensionarilor care s-au intalnit marti cu ministrul Muncii, Mihai Seitan, afirma ca acesta le-a promis ca pensiile mai mici de 1.000 de lei nu vor fi reduse cu 15% si i-a asigurat ca va sustine aceasta masura in sedinta de Guvern de miercuri.

Tot marti, presedintele Traian Basescu se intalneste cu grupurile parlamentare care sustin Guvernul, pentru discutii privind masurile impuse de acordul cu FMI.

Seful statului s-a intalnit deja cu parlamentarii PDL, la discutii participand si premierul Emil Boc si o serie de ministri.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

2965 vizualizari

  • 0 (16 voturi)    
    ??? (Marţi, 25 mai 2010, 14:12)

    utug [anonim]

    De ce nu este demis acest domn vladescu sebastian ?
    • +1 (7 voturi)    
      demisia? (Marţi, 25 mai 2010, 14:51)

      adria [anonim] i-a raspuns lui utug

      Ai vazut tu ministru roman sa-si dea demisia cand se dovedeste incompetent?
    • +3 (11 voturi)    
      Buna idee. (Marţi, 25 mai 2010, 15:24)

      Demigod [utilizator] i-a raspuns lui utug

      El spune ca: nu putem guverna echitabil, deoarece ne incurcam in calcule matematice simple.

      O problema, dealtfel tot simpla si usor de rezolvat, este urmatoarea: ce se intampla cu pensia de 1001 lei? :o) Scade cu 15%, sau nu scade?
      • +3 (3 voturi)    
        e simplu (Marţi, 25 mai 2010, 16:21)

        coco [anonim] i-a raspuns lui Demigod

        Evident ca scade si asta ptr ca pensionarii nu pot face nimic in privintza asta, nu isi pot "renegocia in jos" pensiile cu statul ...
        Pe cand un privat, daca ii pui plafonul respectiv asta este prima miscare care o face
    • +2 (4 voturi)    
      Pt ca trebuie sa ramana unu cu toporul (Marţi, 25 mai 2010, 16:48)

      ion [anonim] i-a raspuns lui utug

      Pentru ca trebuie sa faca cineva taierile alea de salarii si de pensii. Si Vladescu e numai bun, ca nu are nicio ambitie politica.

      Ia sa vedeti ce la hoha o sa fie facuta motiunea de cenzura initiata de PSD si cati o sa voteze pentru ea. de ce oare? Simplu, nu are nimeni chef sa vina acum la putere.

      Cand ajungi cu salariile, pensiile si ajutoarele sociale la 80% din buget, ia ghici de unde trebuie taiat? Toti asteapta sa faca astia treaba murdara, care sa corecteze aberatiile facute in ultimii 20 ani (milioane de pensionari anticipate si medicale, foarte multe prin frauda, umflarea sectorului bugetar cu pompa, umflarea punctului de pensie tot cu pompa). Toti asteapta sa taie Vladescu si apoi sa il poata arunca la gunoi. Macar de ar face ce trebuie.
  • -2 (16 voturi)    
    deci (Marţi, 25 mai 2010, 15:01)

    sven [anonim]

    din cauza ca incapabilii astia nu au luat masuri in 2008 si-n 2009, ei fiind ocupati sa fure, acum fiind prea tarziu, taie salarii, pensii, alocatii, fara nici o noima. Le doresc tuturor idiotilor care i-au votat pofta buna si o viata fericita ...in special in urmatorii 4-5 ani ...
  • +4 (16 voturi)    
    asa e.. (Marţi, 25 mai 2010, 15:02)

    sandraAAA [utilizator]

    are dreptate Vladescu. Nu se poate !!! Pt ca cineva ar trebui sa munceasca, sa gandeasca niste masuri care sa nu impinga nici populatia sub limita saraciei, dar sa aduca si bani la buget...ori asta presupune eforturi, si doar ei nu au ajuns acolo ca sa se oboseasca! Va rugam sa nu mai insitati....
    • +1 (5 voturi)    
      nesimtire la nivel de arta. (Marţi, 25 mai 2010, 15:55)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui sandraAAA

      Pai frumuseata pensionarul a muncit destul pt.mizeria de pensie care o ia,si vin acum niste hoti si le baga mina in buzunar fara sa-i intrebe nimeni pai asta-i treaba? Ti-e frica cumva sa nu te atinga si pe tine saracia ,cit farierism si ipocrizie sint in vorbele tale,dar vorba cuiva astia sintem cu astia defilam .
      • +3 (7 voturi)    
        ... (Marţi, 25 mai 2010, 14:59)

        Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui tepes

        Ai calculat vreodata citi ai contribuit exact la pensie pina la data curenta si daca ti-ar pune banii aia in circa cineva de miine sa vezi citi ani poti sa traiesti din ei?! Aruncam toti cu vorbe aiurea, da, e o forma de tragedie umana, dar daca nu mai ai de unde nu mai ai de unde, poti sa te dai cu curul de pamint. De ce nu iti dublezi tu contributia la pensie, ca ce dai acuma tu la pensie li se duce pensionarilor, nu o sa-i primeshti tu inapoi.
        • 0 (4 voturi)    
          dan capitan de plai (Marţi, 25 mai 2010, 17:23)

          tepes [utilizator] i-a raspuns lui Dan D.

          Sa-ti explic cum sta treaba cu contributia la sistemul de pensii o viata ar fi prea mult ,dar nu-i tocmai rational sa te arunci cu capul inainte intr-un subiect care te depaseste iar expresii precum ""ai calculat vreodata""sau sfaturi despre tragedii umane s-au invective cu trimitere directa la persoana intii,ma face sa zimbesc amar.
  • +4 (12 voturi)    
    AMEN (Marţi, 25 mai 2010, 15:06)

    cix [anonim]

    Si cu o astfel de decizie v-at dat foc la valiza. Guvernul Boc se duce la vale si cu el va lua si PDL-ul. Sunteti niste "incompetenti" - voit, la fel de altfel ca predecesorii vostri. Asta se cheama guvernare? Vreti ca tara sa se guverneze de la sine in timp ce voi va ocupati de afaceri?! cu statul, iar cand barca se duce la fund stiti sa ziceti : altii sunt de vina, criza internationala, pdsr, pntcd, turcii. ungurii, masonii.... RESPONDABILTATEA nu este a NIMANUI? in tara asta. Altii...va rog.
  • +11 (31 voturi)    
    CRESTERILE de pensii sunt pomeni ne-muncite (Marţi, 25 mai 2010, 15:06)

    bani ne-munciti [anonim]

    cresterile de pensii din 2007 nu sunt muncite de voi in trecut, sunt pomeni date de stat din banii munciti de copiii vostri astazi
    nu voi ati muncit pentru cresterile de pensii


    din cauza legilor prin care psd si pnl v-au dat cresteri de pensii pentru care n-ati muncit,

    - copiii vostri vor trebui sa munceasca toata viata doar ca sa va plateasca voua pensii ne-muncite


    ati acceptat cu buna stiinta sa faceti din copiii vostri slugi in viitor doar ca sa traiti voi bine astazi
    • +1 (13 voturi)    
      Care cresteri tataie? (Marţi, 25 mai 2010, 14:36)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui bani ne-munciti

      Despre care cresteri de pensii zici matale ca sunt nemuncite tataie, alea de 100-200 de ron. Du-te si te-ascunde si ia toti politicienii cu tine.
      • -2 (8 voturi)    
        ... (Marţi, 25 mai 2010, 15:01)

        Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui Marian

        Aia 100-200 de roni, ia inmulteste-i cu citeva milioande de pensionari, 12 luni pe an si 5 ani, ia vezi ce suma iti da. Si apoi intreba-te de unde au venit, daca banii aia au fost imprumutati extern si trebuie sa platesti dobinda. Si apoi gindeshte-te sa mai pui mina pe ei cind mai incearca vreunu sa iti cumpere votul, ca o sa le stii mai bine valoarea.
      • +2 (2 voturi)    
        COPIII VOSTRI vor plati pentru voi pana in 2060 (Marţi, 25 mai 2010, 15:50)

        LE-ATI VANDUT VIITORUL [anonim] i-a raspuns lui Marian

        Sistemul de pensii stă în gaură până în 2060

        Cotidianul, 14 iulie 2009

        Un calcul făcut de Ministerul Muncii cu BANCA MONDIALĂ şi COMISIA EUROPEANĂ susţine ideea unui posibil colaps al bugetului pensiilor în următoarele decenii.

        Până în 2060, raportul între persoanele de peste 65 de ani şi cele active s-ar putea dubla în România, astfel că vom ajunge ca un singur angajat să susţină doi pensionari, ceea ce va crea un deficit de peste 8% la bugetul de pensii, potrivit unui calcul al Ministerului Muncii. „Peste 20-40 de ani, sistemul public de pensii va avea resurse din ce în ce mai diminuate în raport cu cheltuielile. Pentru a asigura generaţiilor viitoare aceleaşi drepturi ca şi celor prezente, statul va fi nevoit să se împrumute pentru a putea acoperi cheltuielile viitoare cu pensiile. Se estimează că, în România, deficitul sistemului public de pensii poate atinge 5% în anul 2030, depăşind 7-8% în anul 2060“, se arată în avizul negativ al Guvernului în legătură cu o propunere legislativă ce vizează sprijinirea pensionării anticipate fără penalizări pentru şomerii în vârstă produşi de criză.

        În punctul de vedere realizat de Ministerul Muncii se precizează că o astfel de iniţiativă nu este sustenabilă financiar, având în vedere că s-ar putea repeta experienţa anilor ’90, când restructurările din economie au dus la creşterea cu 35% a numărului pensionarilor cu dizabilităţi sau anticipaţi. În plus, „din calculele experţilor din cadrul Băncii Mondiale şi ai Comisiei Europene rezultă că România se va confrunta cu deficite majore încă din următorii cinci-zece ani“, se mai arată în documentul oficial.
      • +2 (4 voturi)    
        Nu stii ce vorbesti (Marţi, 25 mai 2010, 16:32)

        pensii ne-muncite [anonim] i-a raspuns lui Marian

        Nu mai exista pensii de 100 sau 200 de ron.

        Cei care n-au muncit niciodata la STAT - deci cei de la tara din mediul rural care primeau pe vremea PSD si PNL pensii de 3 RON - primesc azi o pensie ne-muncita de 350 de ron, care se numeste "pensie minima" dar de fapt e o pomana din banii nostri
        • -2 (2 voturi)    
          Cresteri de pensie (Marţi, 25 mai 2010, 18:00)

          Marian [anonim] i-a raspuns lui pensii ne-muncite

          Vorbeam de cresteri de pensie de 100-200 ron si nu de pensii ca atare. Pe amaratii de la tara care au muncit 30-40 ani la CAP tu zici sa nu le dam nimic pentru ca munca lor nu a valorat nimic. Nu am nimic de comentat la ce doresti tu. Iti doresc sa ajungi la pensie.
      • +2 (4 voturi)    
        Uite care cresteri (Marţi, 25 mai 2010, 17:06)

        ion [anonim] i-a raspuns lui Marian

        Punctul de pensie in 2004: 290 RON
        Punctul de pensie in 2008: 710 RON

        Nici productivitatea, nici PIB-ul, nici inflatia, nici salariul mediu in mediu privat nu au crescut in acest ritm (cresteri de peste 25% pe an!). In plus, numarul de pensionari a crescut in continuu, iar cel de angajati a scazut puternic incepand cu 2009.

        Cel cu "bani nemunciti" de mai sus are, din pacate, dreptate: cheltuielile cu salariile, pensiile si ajutoarele sociale au crescut din 2005 pana astazi de la 49% din buget la 75% din buget. Bugetul a cazut si el in perioada de criza. Ca sa sustinem asemenea cheltuieli, Romania trebuie sa se imprumute anual 10 miliarde de euro. E cam dur spus, dar asta e realiatatea: copii si nepotii acelor pensionari vor trebui sa munceasca din greu pentru a plati datoriile acumulate, datorii facute doar pentru a platii salarii bugetare si pensii, nici macar pentru autostrazi, cai ferate sau spitale.

        Nu e prea roz viitorul in Ro. Prea putin vor sa munceasca, prea multi vor sa beneficieze de "ajutoare" . Nasol, n-am apucat sa o tai si am depasit si varsta :(
    • -2 (6 voturi)    
      Vorbesti serios???? (Marţi, 25 mai 2010, 14:58)

      cix [anonim] i-a raspuns lui bani ne-munciti

      Sunt batrani care dupa 30-40 de ani de munca au pensie de 500-1000 de RON. Care dupa capul tau, prea luminat ar trebui sa fie pensia bunicilor si a parizntilor nostri? 50 - 100 de Ron? Bani nemunciti??? Pensiile din Romania sunt de mizerie la fel ca si salariile, anumitor categorii, in schimb privilegiile celor din aministratia publica depasesc cu mult realitatea economica. De vina pentru situatia in care este tara acum, nu sunt amaratii de pensionari ci guvernantii care si au batut joc de banul public in mond constant... fara sa lase nimic in urma(autostrazi?, spitale? scoli de bun nivel?, investitii? ioc)
    • +11 (19 voturi)    
      asa e (Marţi, 25 mai 2010, 15:34)

      ;;00 [anonim] i-a raspuns lui bani ne-munciti

      Bine spus, adevarul intotdeauna supara.Tara de trantori, dupa ca au frecato pe timpul comunismului o viata intreaga la un randament de 1% fata de un neam( probabil multi nu inteleg ce inseamna randament in munca pt ca nu ii duce mintea) acum vin si urla ca e mica pensia.Dupa ce ca mai toti iasa la pensie pe caz de boala mai au si nesimtirea mare sa faca greva ca le taie 15% din pensia care nici nu o meritau.Ai vazut vrun pensionar sa faca greva ca cel putin 20% din ei primesc pensie nemeritat ??NU, pt ca le place sa fure statul la toti.Dupa ce ca statul le-a dat gratis ap comuniste in care stau mai au si nesimtirea grasa sa ceara sute de mii de euro pe ele astfel incat o familie tanara nu are nici o sansa la o locuinta din cauza lor.Batranilor, dc nu va convine noi putem pleca la orice ora din tara, sa vina sa va plateasca pensiile congolezii lui nastase.
      • +1 (7 voturi)    
        Tutea marele Tutea (Marţi, 25 mai 2010, 16:25)

        HESS [anonim] i-a raspuns lui ;;00

        Zicea .,Am facut 13 ani de temnita pentru un popor imbecil.Gresea intr-o mica masura .Ca nu toata naita e imbecila.Dar o mica parte da.Si cand citesc postarea ta si a lui bani ne-munciti cred ca faceti parte din cei putini.Unu la mana toate tariile din UE sau o mare parte din tariile din Europa au crescut pensiile datorita scumpirii nivelului de viata,sau cresterii TVA-ului etc,etc.Iar cat despre pensionarii care au muncit pe vremea comunistiilor nu meriti nici sa le pupi picioarele dar mainile.Pt ca aia au muncit si cu suferinta lor au construit ceeace vezi tu in ziua de astazi,mi de km de sosele,scoli,spitale,reteaua energetica,apartamentele in care stau cei ca tine,industria metalurgica,textila,termocentrale,hidrocentrale,mariile centre universitare,etc,etc.la suta din 70 la suta din ceeace vezi tu daca cumva nu esti chior.Iar dupa razboi romania a platit 20 de ani despagubiri de razboi Rusiilor si cu toate astea sub Dej si Ceasca parintii nostrii si bunicii nostrii au construit prin munca ceeace au vandut banditii de dupa 89 si distrus.Asa ca putin respect pt parintii tai sau bunicii tai ,acum binenteles daca au muncit.
        • +3 (3 voturi)    
          Respect nu inseamna UCIDEREA VIITORULUI COPIILOR (Marţi, 25 mai 2010, 17:02)

          CRESTERI de pensii ne-muncite [anonim] i-a raspuns lui HESS

          RESPECTUL se termina acolo unde incepe uciderea VIITORULUI COPIILOR TAI.

          Numai Ceausescu a sacrificat COPIII

          Pensionarii de azi au acceptat POMANA contra voturi de la PSD si PNL - si au sacrificat pentru ele VIITORUL COPIILOR NOSTRI

          Romania nu munceste ca-n Franta si germania si nu are PIB-ul tarilor Europei ca sa-si permita pensii ca in Franta si Germania
        • 0 (2 voturi)    
          respect?? (Marţi, 25 mai 2010, 18:25)

          ;;00 [anonim] i-a raspuns lui HESS

          Hei, hai sa iti explic cum sta treaba.Eu cand ma satur de tine si de tara asta de cacat plec, la fel o sa faca si cei 3 mil de angajati la privat, o sa ramaneti doar voi cu bugetarii.Deci ai de ales, ori iti convine pensia scazuta cu 15 % ori s-ar putea sa o ai scazuta cu 80-100%.Tu decizi, cheia e la tine cum spunea tatucul emil.Pe mine nu ma retine nimic in tara asta a voastra comunistilor.Dc tot vreti sa faceti ceva util faceti greva astfel incat pe viitor sa nu mai existe pensionari care nu merita sa aiba pensie pt ca indirect fura din pensia voastra.Voi nu intelegeti ca suntem un sistem si furand statul unul doi trei de fapt ne fura pe noi??
          • -3 (3 voturi)    
            Baiete (Marţi, 25 mai 2010, 19:50)

            HESS [anonim] i-a raspuns lui ;;00

            Tara nu e de cacat.Voi astia care santeti chiori si vedeti lucruriile pe dos santeti problema.Care tot bucinati din fundul beciuriilor hai ai nostrii sant cei mai buni dar in fapt sant la fel de penibili si hoti ca cei de dinainte.Iar cat despre plecat ti-am luat-o cu mult inainte.Esti un putoi care in afara de comunisti nu vede nimic alceva Santeti ca niste placi stricate .Ba baiete frauda fiscala in romania este produsa in 80 la suta dintre privatii tai pe care tot ii bagati la inaintare ca salvatorii romaniei .Si daca statul de care tot pomenesti cu ,,organele,,de control si-ar face datoria nu ar fi nevoie de scaderea pensiilor.
            • -1 (1 vot)    
              spor la cules capsuni (Marţi, 25 mai 2010, 23:24)

              ;;)) [anonim] i-a raspuns lui HESS

              Bai tataie dc ai luato inainte at nu mai ai ce vorbi.DEOCAMDATA noi astia care mai suntem in tara ii platim pe cei 6 mil de pensionari, mie f simplu si mie sa plec in secunda 5 dar totusi inca nu o fac.Astept un guvern care o sa imi puna un impozit de 40% si at cu siguranta nu o sa ma mai uit in spate.Cine sa isi faca datoria ??Aud ??Comunistii care se pot angaja la finante???Stii cum se intra la stat inclusiv sa ajungi un amarat de profesor ??Stii cata spaga tb sa dai??Mai tacati gura avand in vedere ca nu nici un drept sa vorbesti, cand o sa ii platesti tu pe pensionari abia at sa mai deschizi gura.
          • -1 (1 vot)    
            de ce nu ma publicati domnilor (Marţi, 25 mai 2010, 21:23)

            tepes [utilizator] i-a raspuns lui ;;00

            Tipule ti-am dat un raspuns pe masura nesimtirii tale,dar tovarasi tai au uitat sa ma posteze,asadar nu voi spune prea multe,spuneam acolo cum mi te imaginam,un putoi obraznic plin de acnee si cu bube-n cap,iar adrenalina te-a facut sa bati cimpii,si mai spuneam acolo ca voi face anumite demersuri pt.a te deconspira intrucit am o vaga banuiala de unde pleaca aceste nemernicii,si cum de te-au postat dind practic drumul la crucificarea pensionarilor.Cine esti tu de iti permiti asemenea samavolnicii?
      • 0 (0 voturi)    
        degenerare (Miercuri, 26 mai 2010, 8:35)

        D. [anonim] i-a raspuns lui ;;00

        ai dreptate,chixule,nu s-a muncit pe vremea cand actualii pensionari sedeau cu burta la soare in calitate de salariati;de aia au predat in '89 o tara fara datorii,ba chiar cu visteria plina de lichiditati,cu o industrie care producea cam tot de ce aveam nevoie,ba chiar si exporta,cu sisteme de irigatii,cu o agricultura care producea mai "ecologic"decat altele,cu un invatamant care scotea oameni apreciati in afara,cu banci puternice,cu o cercetare destul de performanta(si asta,in conditiile in care nici istoria-datoriile de razboi,platite 20 de ani-nici natura-doua inundatii care au acoperit aproape toata tara si un cutremur cumplit-nu ne-au ajutat);lasa ca munciti voi-se vede pretutindeni,in aspectul drumurilor,al oraselor -multe pe cale sa devina ruine;plecati,tata,daca asa vreti,cum vedeti ,sunteti primiti cu bratele deschise,v-a mers vestea pretutindeni de hoti si de criminali(sau si pentru asta tot batranii sunt de vina?da,ca v-au adus pe lume,degeneratule!)
        • 0 (0 voturi)    
          :)) (Miercuri, 26 mai 2010, 11:37)

          ;;00 [anonim] i-a raspuns lui D.

          Poti intelege si u ce inseamna randament??Da se muncea prost si haotic, se raportau cote peste cote la ha si eram granarul europei.Nu conta ca 50% din populatie lucra in agricultura important e ca se lucra, asa-i???Toata lumea avea de sapat pt ca munca fizica e pt prosti si nu pt masini.Nu conteaza ca aceasi productie poti sa o faci cu 3% din populatie sau o poti face cu 50% , asa-i??Bravo, super gandire la mai mare.
    • -1 (7 voturi)    
      Bai postac cretin (Marţi, 25 mai 2010, 15:57)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui bani ne-munciti

      Cum spui tu ca-s nemuncite? N-ai habar cat o muncit oamenii aia care-au iesit la pensie prin 90.

      Pensia nu e un ajutor social cum cred toti cretinii. Pentru pensia aia oameni au muncit o viata intreaga. Asa ca nu mai comenta ca idiotu ca-s pensii nemuncite.
    • -1 (1 vot)    
      lasa ca te rupi tu (Marţi, 25 mai 2010, 16:49)

      wasabi [utilizator] i-a raspuns lui bani ne-munciti

      lasa frate ca te rupi tu cu munca de o sa ne tii pe toti la batranete. Harnicule, esti atat de harnic ca nu mai poti. Pai bai distrusule este vorba de pensia aia care a crescut de la 640 lei la 750 pt unu care a lucrat 35 de ani pe santierele tarii si a cotizat an de an, ca nu ai tu IQ cati ani de munca am eu pe cartea de munca bai postac ieftin ce esti. Agramatule, mai ai si curajul sa vii sa faci aci pe interesantul....ca de dat din gura sunteti toti buni, dar cand ii vorba de pus mana pe munca toti fugiti ca potarnichiile.
      • 0 (2 voturi)    
        CALCULEAZA (Marţi, 25 mai 2010, 17:09)

        INFLATIE = taxa pe pomeni contra voturi [anonim] i-a raspuns lui wasabi

        cat din cresterea aia de pensii din bani ne-munciti a fost taiata de inflatia uriasa care s-a declansat imediat dupa adoptarea legii pensiilor din 2007.



        pnl-psd final de mandat 2008: inflatie

        in iulie 2007 inflatia a atinsese un minim istoric de 3.99%, dupa care - ca urmare a pomenilor electorale acordate de pnl la santajul psd, in principal datorita mariri pensiilor - inflatia a tot crescut la:

        3.99% in iulie 2007,
        4.96% in august 2007 ,
        6.67% in noiembrie 2007,
        7.3% in ianuarie 2008
        8.63% in martie 2008
        8.46% in mai 2008
        8,61% iunie 2008
        9,04% iulie 2008
        (sursa: bnr)

        iulie 2008 a marcat maximul istoric al ultimilor 3 ani, inregistrat de marea pomeniada a guvernului psd-pnl din august 2008 (22 de ordonante si hotarari de guvern pt. acordarea de sporuri si premii)

        6,9% martie 2009

        martie 2009 : romania ocupa a treia pozitie in cadrul statelor membre ue in functie de rata inflatiei din luna februarie, cand preturile s-au majorat in medie cu 6,9% comparativ cu aceeasi luna a anului anterior, potrivit datelor eurostat.


        intelegi macar de ce-a crescut inflatia imediat dupa masura supra-inteligenta a psd si pnl de marire a pensiilor ?
  • 0 (6 voturi)    
    Serioos? (Marţi, 25 mai 2010, 15:13)

    adrian88000 [utilizator]

    Da nu poti sa pui impozit 80% pentru pensiile peste 100.000.000 lei? Aveti majoritatea in parlament! O lege la urgenta, nu se poate? Sau incerci sa ne prostesti?
  • -2 (6 voturi)    
    sa va ia noe (Marţi, 25 mai 2010, 15:14)

    noe [anonim]

    La noi nu se poate face nimic bun,doar se poate fura, minti poporul,infiinta categorii de lux etc.pentru privilegiati.Pentru cei multi,chiar nu se poate face nimic,ba,misto de ei ca sunt multi sim fraieri.Aceasta clasa politica nu ne reprezinta si trebuie tratata asa cum i-au tratat comunistii pe cei care nu erau cu ei,decimati ca pe buruieni.
  • 0 (4 voturi)    
    De ce s fie modificat? (Marţi, 25 mai 2010, 15:17)

    Ramses Anteu [anonim]

    De ce sa fie modificat punctul de pensie si nu algoritmul de calcul? Si un copil ce termina un liceu de informatica stie cum trebuie facut si implementarea nu dureaza mai mult de o zi. Unde-i Dl Orgonas sa calculeze el si sa ne spuna ce economie s-ar face la o reducere cu 15% din pensiile tuturor, comparativ cu o reducere de 30% a pensiilor ce sar de 3000 de Roni/luna. Va spun eu ca nu-i nici o diferenta. Ba nu! Nu vor mai fi sanctionati 4 mil. de nevinovati pentru guvernarile dezastroase ale ultimilor 20 de ani.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu este corect (Marţi, 25 mai 2010, 15:41)

      eem [utilizator] i-a raspuns lui Ramses Anteu

      Sa presupunem 2 frati gemeni, A si B.

      Se angajeaza exact in aceeasi zi, si se pensioneaza tot in aceeasi zi.

      In timpul anilor lucrati, A contributie cu 20% mai muls la CAS decat B, asa ca acuma B are 2500 pensie, iar A are 3000.

      Aplicand altgoritmul tau, A va lua pensie de 2100, iar B in continuare 2500. Aceasta situatie doar va indemna sa platesti cat mai putin
      • +1 (1 vot)    
        Ai dreptate...dar (Marţi, 25 mai 2010, 15:57)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui eem

        In sistemul financiar, cand se aplica impozit progresiv, se fac deduceri.

        Asta inseamna ca in exemplul tau, B ar lua 2500, corect, dar A ar lua cu 20% mai putin decat diferenta intre venituri, adica 20% din 500, adica B ar lua 2900.

        Asta e o practica generala...si ai sa vezi..ca daca se va lua o decizie in acest sens, se va aplica cum am zis.

        Nu cred ca se va vorbi de 2500 sau 3000 ...ci de marja 350-1000 RON...evident, am inteles ca ai dat un exemplu.
    • +2 (2 voturi)    
      Realitatea e un pic mai complexa (Marţi, 25 mai 2010, 17:13)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Ramses Anteu

      Si are multe aspecte...

      "Algoritmul ala de calcul" inseamna o noua lege organica ce va trece prin parlament. Dar fiind faptul ca formula nu e aceiasi pentru toti or sa urmeze nenumarate procese, plus (evident) contestarea legii la Curtea Constitutionala. Legea aia nu va fi pusa in aplicatie, cel putin nici o sansa sa intre in vigoare anul asta, deoarece o sa fie respinsa la CCR. Ori noi doar ce ne-am angajat in fata FMI ca reducem deficitul cam cu 3 miliarde de euro. Acum. In 3 luni.

      Ce se intampla mai departe? Probabil o majorare disperata de taxe, care oricum nu va genera 3 miliarde de euro, economia va trece masiv la negru. Apoi ruperea acordului cu FMI, apoi scaderea ratingului de tara, imprumuturi mult mai scumpe si inevitabil o devalorizare majora a monedei. Falimente la nivel de firme si la nivel personal (nu se mai pot sustine rate bancare la 4.8-5 RON un euro nici pentru firme, nici pentru persoane fizice)

      Cam asta e alternativa.
  • 0 (0 voturi)    
    reduceri (Marţi, 25 mai 2010, 15:44)

    elis [anonim]

    unde scrie ca nu se poate aplica reducerea de 15% dupa calcularea pensiei cu punctul actual? sa se inteleaga ca asta v a tine mult? si mai mult mi se pare ceva de ras ca este acelasi procent pt.pensii de 5-600 ron si la cele de 10000-20000 ron dar acestea sunt specialii lor.
  • +1 (1 vot)    
    Sunt de acord cu deducerea diferentiata (Marţi, 25 mai 2010, 15:47)

    Marius [anonim]

    Perosnal, sunt de acord, in principiu cu ce zice Setan.
    Adica:
    - 350 pensia minima,,,daca e minima, sa ramana minima, oricum, e o pensie de subzistenta, pe care o au in general batranii care au lucrat la CAP. cei care au batrani la tara, stiu ca acestia au muncit de dimineata pana sera la CAP-uri.....e vina lor ca CAP-ul nu era in sistemul public de pensii?
    - intre 350 i salariul minim ..sa zicem 650 , o reducere de 5-10% ...ca solidaritate la criza. Multi dintre acestia sunt pe boala, vechime insuficienta, etc. Totusi, e o pensie mica
    - peste salariul minim, 15%....ma refer la pensie...solidar cu scaderea salariatilor (chiar daca la ei e 25%)..

    Aceasta practic inseamna ca se reduce micsorarea pensiilor pt. toti pensionarii, pt. ca ar exista niste praguri...cum am zis..350...650.
    Nu am facut un calcul acum, dar ce am zis anterior ar insemna o reducere de 7-10% pentru o pensie de 1000 de lei.

    Sper ca m-am facut inteles
    • 0 (2 voturi)    
      pensii (Marţi, 25 mai 2010, 15:59)

      ela [anonim] i-a raspuns lui Marius

      pai ce spui Marius asta ar trebui sa i puna la munca ori tocmai asta nu vor sa faca.Au ales calea cea mai simpla desi birourile sunt pline cu salariati la casele de pensii.
      • +1 (1 vot)    
        Prietene...ma referam la pensionari (Marţi, 25 mai 2010, 16:07)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui ela

        La salariatii bugetari...e altceva.
        Sunt de acord cu scaderea la salariati cu 25% si mai mult....cu reducerea salariatilor bugetari cu inca 25%.
        Sa vezi atunci cum tac...ca simt ghilotina deasupra capului...si vor zice ca mai bine stau "chititi" cu 25% mai putin decat sa-si asume riscul de a munci cu adevarat....in sectorul privat.
        Stim noi de ce...
    • 0 (2 voturi)    
      Chiar asa? (Marţi, 25 mai 2010, 16:12)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Poate ca nu ti-a spus nimeni ca aia cu pensie minima erau membrii cooperatori care lucrau cand si cand , in campanii, cam 3 luni pe an !Daca lucrau! Asa ca mai lasati comunismele ca uite in ce hal am ajuns . Si mai ales ce nu intelegeti e ca sunt din ce in ce mai putini copii sa-i sustina pe aia batrani !!! Da , pe voi cine o sa va tina la pensie?
      Si pentru cei cu "algoritmul": una e sa dai din degete pe net si alta e sa faci "algoritm" pentru 5 milioane de cazuri diferite. Iar daca voi vreti ca un fost director sau mare mahar sa ia pensie cat un muncitor...Imi aminteste de fraierul de 18 ani care spunea ca si el poate fi director , sa bea cafea dimineata la munca!!! Si mai pot fi spuse atatea...binenteles ca pesionarii nu au nici o vina ca tara e in rahatul asta , ca ei nu au votat si nici nu au sustinut iesirea anticipata la pensie care sa fraudeze sistemul public etc. "Egalitate" e numai pentru fraieri, doar nu l-ati vazut pe bombonel renuntand la avere, nu?Mai ales "cumparata " pe timpul guvernarii lui (intreprinderile hidrotehnice de pe Dunare , de exemplu). PSD-ii patroni sunt altii decat cei ce fac bani de pe urma statului ? Unul nu e...Si intrebati angajatii lor ce "egalitate" le este oferita...
      Insa vad ca multi isi dau cu parerea desi nu trec de un examen de economie. Ce sa-i faci , datul cu parerea , sport national...
      Ne si isi merita soarta !!!
      .........................................................................................
      • +1 (3 voturi)    
        Cum zici tu.....dar nu e chiar asa (Marţi, 25 mai 2010, 16:38)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui Costica

        Prntre altele sunt si economist...
        Nu vreau sa intru in polemica cu tine.
        mai mult, sunt cu convingeri de dreapta, sa nu zic liberal.
        Nu ai sa vezi in Vest batrani, copii cu grija zilei de maine, nici macar homeless-i.

        M-a deranjat totusi comentariul tau despre batranii tarani.

        Nu generalizez (poate unii sunt cum zici tu), dar il stiu pe bunicul meu...care a murit cu ceva ani in urma.

        Daca nu stii: se scula la 4-5 dimineata, pleca la camp si venea seara. Ce crezi ca facea la camp pana in 89'?
        Crezi ca statea la baut si tigari? Nu bea si fuma de genul lui.
        Si u a murit bogat.
        Pur si simplu se ducea la "colectiv", in conditiile in care muncea pamantul lui, de la parintii lui.
        stii cat grau sau porumb lua? 200-300 de kile pe an, cumparam paine cand ma duceam la tara. Avea o vaca si daca taia vitelul risca puscaria..deci se ruga sa fie vitica..sa dea lapte..ca din asta traia, din mamaliga, branza si ceapa.
        Repet, munca toata ziua pe camp.
        Si sunt milioane de batrani cu aceasta experienta in tara asta.
  • +1 (3 voturi)    
    Pic de logica n-au (Marţi, 25 mai 2010, 16:00)

    Daniel [anonim]

    Cum naibii sa reduci o pensie de 400 lei? Abia traiesc de pe o zi pe alta saracii oameni asa, cum sa le-o reduci? E condamnare la moarte.

    Statul indeamna la cersit sau la moarte.
    • +1 (3 voturi)    
      Zau? (Marţi, 25 mai 2010, 16:26)

      adana [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Zau?
      Explica-mi si mie ce a facut in viata unul cu pensie de 4-500 ron. Iti spun eu: nimic! La o asa pensie are probabil vechime incompleta si nici n-a lucat cine stie ce...
      Am in bloc o cucoana cu 8 clase, a lucrat femeie de serviciu la un spital, are pensie 780 RON. Ea mi-a spus.
      O alta vecina a fost profesor universitar si are cam 1300 RON. Nici macar dublu, si mai plateste si impozit pe venit ( pentru cei care nu stiu, pensiile de peste 1000 ron se impoziteaza). Deci ramane in mana cu vreo 1100 maxim. Daca i se aplica si reducerea de 15 % ajunge la vreo 900.
      Si atunci, ce facem, din nou clasa muncitoare frecatoare de menta merge in paradis si ramane cu pensiile neatinse iar ,, burjuii" si ,, telectualii" platesc nota?!?
    • +1 (3 voturi)    
      Bine ca ai tu logica. (Marţi, 25 mai 2010, 16:37)

      AlinN [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      E inuman si sa fie 400 de lei, nu?
      Atunci de ce sa nu le crestem pensia?
      Ce nu intelegi tu este ca pensia lor vine din taxele platite de tine, nu cum fals se acrediteaza din "banii pusi de-o parte intr-o viata de munca".
      Ei cand au muncit erau 10salariati la 1 pensionar.
      Acum sunt 6 pensionari la 2salariati. Ce nu intelegi? Vrei desen? Scuza-ma, sunt sigur ca esti un om de treaba, am multi prieteni care au aceeasi atitudine ca a ta, dar a inceput sa ma enerveze mila fara solutie. Toti se tanguie si nimeni nu vrea sa inteleaga ceva simplu. Este o mila falsa, ciudata, rece. Poate mie mi-e mila mai mult decat tine de ei dar tot nu sunt de acord cu tine. Cum dracu sa faci sa fie multumiti 6 pensionari din contributia a 2 salariati? Ce vrei sa facem? Ne facem toti pensionari si platesti tu pentru toti? Deja nu mai este vorba de mila, este vorba de supravietuire. Si in situatii de supravietuire iei decizii dure. Oricum sintem un stat pomanagiu-paternalist. Chiar cu pensiile si milioanele de ajutoare sociale reduse. Si-n plus in Romania nici macar tragedia nu este pura. Toti au un nepot, un fiu, o sora care-i ajuta, sau au agricultura de subzistenta.
      • 0 (0 voturi)    
        Pai ti-ai dat raspunsul... (Marţi, 25 mai 2010, 20:51)

        sika [anonim] i-a raspuns lui AlinN

        In cazul asta creezi locuri de munca, dai facilitati angajatorilor, combati evaziunea fiscala, te iei de aia care muncesc la negru, dai de pamint (si confisti averile lor) cu aia care au ajuns miliardari in mod fraudulos, recalculezi pensiile alea care depasesc 3000 ron si vezi de ce au ajuns acolo, recalculezi si vezi cum au ajuns salarii de bugetari la peste 6000-7000 de ron, vezi cum ai ajuns sa ai milioane de tigani si ''baieti de bani gata'' care, cica, n-au locuri de munca da' au lanturi de aur la git de sute de grame si forjeaza masini de 'jde mii de euro in sunet de manele, vezi cum au ajuns sa aiba unii, fara justificare fiscala, vile cu hectare de teren, masini de lux (si nu una !),''barcute'', etc., SI DUPA AIA PUI PROBLEMA pensionarului cu pensia de 800 ron, daca trebuie sa-i iei 15% din ea ! Si tu, si altii, daca te-ai nascut prin anii '70, poate cati mai aduci aminte cum parintii tai ( pe care injust acum ii acuzi de frauda !) statea la cozi de cu seara, cu scaunelu' ala pliant, sa ia ''ratia'' de piine sau de pui vineti, sa-ti puna ceva in gura aia spurcata cu care acum, in marea ta ''mila'' cum spui tu ,ii condamni la foame pe multi dintre ei ! Am 41 ani,am muncit si muncesc inca, parintii mei traiesc, fiecare avind pensie de circa 1000 roni dupa 38 respectiv 42 ani de munca (cu pregatire medie) in fabrica (daca stii ce era aia!) ! Si, daca sint de acord cu reduceri de personal si de salarii si inteleg ca e criza (am salariu de 1900 ron/luna in mina si nevasta-mea 1800 !) JUR ca nu m-am gindit niciodata sa le ia alor mei din pensie, in conditiile in care se duc, doar pe medicamente, fara atentii la medic, in jur de 7-800 de ron/luna ( ai mei chiar au muncit, nu au ''frecat menta'' !). Chiar daca a fost scrisa de un comunist, va recomand sa ascultati ''Ruga pt. parinti'' ! Si nu uitati un lucru, daca aveti copii : SI EI VA VOR SPUNE LA FEL CIND VA VENI RINDUL VOSTRU ! Nu mai luati de buna chiar tot ce spun altii, GINDITI CU CAPUL VOSTRU !
    • +2 (2 voturi)    
      Pacat ca statul asta nu indeamna si la munca.. (Marţi, 25 mai 2010, 17:24)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Intrebare cinica: dar ce a facut omul ala de are pensia de 400 de ron? Ca vad ca nu vorbiti de acea pensie minim garantata de 350 de Ron, ci de o pensie de 400 de RON.

      Pensia medie pentru vechime integrala e de 710 RON. Sa inteleg ca omul ala a ajuns la 60 de ani muncind undeva doar 17 ani toata viata lui?

      Poate nu ati inteles, Romania CHIAR E O TARA SARACA. In Romania bugetul public se face pe 30% din PIB, nu in 40% ca in Germania (oamenii isi ascund veniturile masiv, de la al mai mic la cel mai mare). In Romania salariul mediu net e cam de 300 de euro, iar PIB/capita este de cam 5000 de euro, fata de 20.000 in tarile dezvoltate. In Romania sunt 4 milioane de angajati si 6 milioane de pensionari.

      O astfel de tara nu poate sa asigure o pensie minima de 200 de euro pentru toata lumea, indiferent de ce a facut in viata. Sau e posibil: ne imprumutam inca 4-5 ani cate 10 miliarde de euro pe an. Si dupa aia otravim fantanile si parjolim campurile si plecam cu totii din tara. Sa ramana pustie, ca nu merita mai mult tara asta.

      Incercand sa devin mai realist: astia de sunteti mai tineri, puneti mana si strangeti bani incepand de acum pentru pensie. La cum arata Romania acum demografic asta o sa primiti la pensie: praful de pe toba.
  • 0 (4 voturi)    
    Tineri vs pensionari (Marţi, 25 mai 2010, 16:35)

    Bunicu' [anonim]

    Daca tinerii sunt asa dre pornitzi impotriva batranilor, sa militeze pentru o lege care sa limiteze dreptul de a trai, de ex la 8o ani, dupa care sa fie eutanasiatzi. Cand vor ajunge ei la aceasta varsta, sa lupte pentru abrogarea ei.
    • +1 (1 vot)    
      hu (Marţi, 25 mai 2010, 18:19)

      ;')) [anonim] i-a raspuns lui Bunicu'

      Parinti mei traiesc bine merci si dc le scade pensia de 7 mil pe luna.Apropo, nu stau in oras, stau la tara , au muncit toata viata si inca muncesc.Nu asteapta pomeni de la stat Tot asa se pot muta pensionarii de la oras la tara iar cu banii ramasi din vanzarea ap cumpararea unei case le ajunge lejer sa traiasca decent.Cand o sa intelegeti pensionarilor ca 3 milioane de salariati nu are cum sa sustina 6 mil de pensionari in continua crestere??De unde bani bai??Sa va trimita cei plecati afara care sunt vro 2 milioane, eu unul dc imi creste impozitul o tai si eu si cum o s-o faca multi altii.O sa ramana doar bugetarii si pensionarii in tara si o sa va mancati unii pe altii.Dc vrei poti sa te eutanasiezi singur .
      • -1 (1 vot)    
        hu-hu-huuuuuuuuuuu! (Marţi, 25 mai 2010, 19:05)

        gabriela [anonim] i-a raspuns lui ;'))

        @hu
        Domnule, decide-te, te muti la tara cu parintii milionari sau "o tai" din tara!
        Si ptr ca esti si agramat:"3mil de salariati nu are cum" imi inchipui ca nu stii ca si altii au muncit iar in timp au ajuns pensionari ca si parintii tai. Care si ei sunt platiti tot de cele 3 milioane de salariati. PENSIA ESTE UN DREPT NU O POMANA PE CARE TI-O DA STATUL! Pentru acest drept s-au platit impozite si taxe la stat, dar, statul le-a bagat in oala comuna si le-a facut pierdute prin diverse conturi. Cand au reorganizat Casa de Pensii, au luat ce au mai gasit dupa multe sapaturi.
        Iar daca parintii tai sunt atat de fericiti propune-le sa vina la Bucuresti impreuna cu restul satenilor, care, imi inchipui sunt la fel de fericiti ca si dansii, poate mai gasesc si alte spe mii prin zona si, impreuna sa faca o anti-demostratie la demonstratia pensionarilor. Simplu, nu?
        Dar de ce sa fi politicos cand poti fi marlan?
      • 0 (0 voturi)    
        cale batuta (Miercuri, 26 mai 2010, 13:43)

        D. [anonim] i-a raspuns lui ;'))

        taie-o,puiule,in mod sigur ca vei fi pretuit si respectat "afara" daca dovedesti si acolo acelasi bun-simt ;in orice caz,parintii tai merita toata stima (ceea ce dovedeste ceva despre generatia lor-ceea ce nu se poate spune despre odrasla);precum parintii tai,varstnicii s-au invatat sa munceasca si sa rabde-au trecut prin greutati pe care tu nu ti le poti imagina si au invatat sa supravietuiasca -insa daca nu toti s-au nascut la tara si au alte nevoi decat o curte cu gaini si porci si au cotizat pentru a-si satisface-cat de cat-aceste nevoi si la batranete?pentru ei-o alta teapa?(ca atata stiti,sa trageti pe sfoara pe cei care cred in lege si drept)-sunt chiar curios cum te vei descurca afara//.(editat de HotNews.ro)
    • 0 (0 voturi)    
      @bunicu' (Miercuri, 26 mai 2010, 12:54)

      D. [anonim] i-a raspuns lui Bunicu'

      am vazut candva un film-ziceam ca e s.f.,dar acum vad ca-pas cu pas-fictiunea se transforma in realitate;se numea "soylent green";pacat ca-dupa cum se vede-nici unul dintre cei care se exprima atat de violent impotriva batranilor nu l-a vazut-o punea de inca o afacere prospera pe spinarea varstnicilor,dupa ce au facut praf si pulbere tot ce au creat acestia;peste tot in lume,pensionarii sunt cei mai respectati oameni,numai la noi au devenit niste paria
  • +1 (1 vot)    
    de ce? (Marţi, 25 mai 2010, 17:01)

    maria [anonim]

    De ce nu va intrebati cati oameni primesc ajutor cuprins intre 100 si 350 RON si nu au muncit nici o zi?
    Acestia "manca" pensiile reale ale oamenilor care au muncit 30-40 de ani.
    De ce nu vedeti coloratii care au palate si totusi primesc ajutor social?
  • 0 (0 voturi)    
    e simplu ! (Marţi, 25 mai 2010, 17:59)

    artimetica [anonim]

    ce e peste 1000 RON se impoziteaza cu 16+15%!
  • -1 (1 vot)    
    da (Marţi, 25 mai 2010, 19:07)

    andi [anonim]

    Lasa ca toti vitejii astia care sunt asa porniti impotriva pensionarilor de parca nu ar avea parinti sau bunici vor ajunge si ei la vasta pensionarii si vor simti pe propria piele ce "bine" traiesc pensionarii.
    Majoritatea acestor oameni fara suflet care acuza in asa fel cei care au muncit ataia ani pt o mizerie de pensie nu sunt nimic altceva decat greseli genetice adica lingai basisti care urasc tot ce este impotriva acestui om ca sunt parintii, bunicii lor si ai nostri ca sunt alti oameni .
    Acestia sunt exemplu de cel mai jos nivel la care poate ajunge specia umana.
  • 0 (0 voturi)    
    NU, e simplu: (Marţi, 25 mai 2010, 20:58)

    zit [anonim]

    Se recalculeaza salariile ''nesimtite'' ,in mod real si onest, la nivel de ramura bugetara, se elimina TOATE formele de compensari si premii si apoi se aplica punctul de pensii actual, modificindu-se in schimb RAPORTUL fata de salariu ! Simplu...
  • 0 (0 voturi)    
    Si care-i problema.? (Miercuri, 26 mai 2010, 8:16)

    ticuta2IV1940 [utilizator]

    Mai ministru de paie ,mai Vladescule,iti este greu sa modifici pct-ul de pensie?va fi un pct de pensie modificat la cei pana in 1000 de lei si un pct. de pensie nemodificat la restul,aceasta modificare ramane salvata in calculator ,necesara unei reveniri la la pct-ul de pensie de acum..Tu crezi ca ai deaface cu fraieri pe care vrei sa-i prostesti aruncand vorbe fara acoperire/?
  • 0 (0 voturi)    
    la revedere! (Miercuri, 26 mai 2010, 18:10)

    cris [anonim]

    Sa reduca numarul de puncte diferentiat, garantind minimul! Sa isi dea demisia daca nu stiu si tot asteapta solutii de la noi, de la sindicate, de la patronate... Pai ce ne dau noua procent din salariile lor pentru solutii? nu stiu cum sa rezolve problema, sa se duca casa! sa isi creasca nepotii si sa isi scrie memoriile, poate vrea cineva sa infunde closetul!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri