Ce contine scrisoarea comuna a patronatelor si sindicatelor catre Guvern: cate 7 solicitari de fiecare, cu numitorul comun - crutarea pensiilor sub 1.000 de lei

de Ioana Morovan     HotNews.ro
Joi, 20 mai 2010, 11:02 Actualitate | Esenţial

 documente
Scopul scrisorii elaborata de CES este modificarea documentului redactat de Guvern pentru a fi transmis FMI. Intre propunerile transmise, sindicatele au mai solicitat eliminarea modificarii Codului muncii, care va duce la destructurarea relatiilor industriale si eliminarea impozitarii tichetelor de masa.

Patronatele: limitarea imediata cu 40% a cheltuielilor materiale si administrativ-gospodaresti din institutiile publice; limitarea cu 40% a deplasarilor demnitarilor si alesilor locali in tara si strainatate. Pentru exteriorul tarii trebuie pastrate doar acele deplasari care decurg din obligatiile Romaniei fata de statele membre ale UE sau NATO etc.

Vezi lista integrala a solicitarilor - document atasat.

Alianta Confederatiilor Patronale din Romania a remis un comunicat in urma ultimei discutii cu Ministerul Finantelor, ulterioara sedintei CES, potrivit caruia o parte din sugestii ar fi fost acceptate, dar nu cele legate de pensii si salarii.

Potrivit patronatelor
  • "S-a acceptat restructurarea in termen de 2 luni a societatilor comerciale cu capital majoritar de stat.
  • In cazul combaterii evaziunii fiscale, ministrul Vladescu a afirmat ca in cursul zilei de astazi, 19 mai, in sedinta de Guvern, va fi prezentat un pachet legislativ cu masuri ferme pe acest domeniu care va fi promulgat prin OUG.
  • Ministrul Finantelor a declarat ca sustine fara rezerve adoptarea de urgenta a legii parteneriatului public-privat in varianta avizata de CES cu propunerile Aliantei Confederatiilor Patronale din Romania.
  • Ministrul Finantelor nu a respins varianta mentinerii actualului sistem fiscal in domeniul IT, propunere care ramane in analiza.
  • A acceptat modificarea legii achizitiilor publice in varianta ACPR.
  • A fost de acord cu limitarea cheltuielilor materiale, administrative si cu cele destinate deplasarilor."

si alte cateva propuneri (vezi documentul atasat: Patronate - propuneri acceptate de Finante)


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

7776 vizualizari

  • +1 (17 voturi)    
    Proteste peste proteste (Joi, 20 mai 2010, 10:45)

    maya [anonim]

    Guvernul Boc cu siguranata va analiza toate propunerile primte si va lua cea mai buna masura intr-o perioada scurta de timp....Aceste masuri de reducere a salariilor si a pensiilor nu sunt agreate de nimeni si trbuie sa recunoastem ca nu ne va fi usor sa cheltuim mai putin si sa ne incadram in suma pe care o sa o avem lunar!!! Sa fim solidari pentru o perioada detrminata de timp pentru ca tara sa-si revina la normalitate!!!!
    • 0 (8 voturi)    
      Masuri imbecile (Joi, 20 mai 2010, 11:43)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui maya

      Solidari intre NOI, iar EI sa-si poata face achizitiile (mai exact adaos comercial la ce cumpara statul fara nici o munca suplimentara) si sa-si hraneasca mai departe clientela ?

      Eu nu sunt bugetar, dar imi dau seama ca masurile astea sunt la nivel de cimpanzeu. Niste masuri serioase ar fi regandit tot sistemul de taxe si l-ar fi adaptat crizei, fara sa comita acest masacru cu 6 milioane de oameni.

      Trebuia totul echilibrat: scaderi de 5-10% la salarii, scaderi doar la pensiile peste 1200-1500RON, impozitare progresiva, majorarea TVa cu 1-2%. Adica lucrurile sa fie suportabile, nu taia totul in bataie de joc sacrificand peste o treime din populatie.

      Istoria ii va judeca. Deocamdata, romanii nu sunt suficient de evoluati sa-i judece ei.
      • 0 (0 voturi)    
        nimeni nu inventat batranetea.este in firea lucrur (Sâmbătă, 22 mai 2010, 13:05)

        ariela [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        da, ai dreptate. eu as fi de acord sa dau si mai mult daca as sti ca am cui sa dau. pentru acesti neoameni nu vreau sa dau nimic. in primul rand a fost jignit si calcat in demnitatea lui un intreg popor. ieri am stat de vorba cu un batran. avea 78 de ani. dupa ce mi-a povestit cum era inainte, cum si de ce era bucurestiul considerat micul maris , despre foametea dupa al doilea razboi mondial si alte lucruri interesante..( multe le stiam si eu de la parinti si din carti), cu o voce pierita, parca retoric, m-a intrebat (sau poate s-a intrebat) "DACA ASTIA NU NE MAI DAU PENSIA DE LOC?"
    • 0 (4 voturi)    
      pentru maya (Joi, 20 mai 2010, 12:03)

      fane [anonim] i-a raspuns lui maya

      as fi de acord sa ma sacrific pentru o perioada de timp daca as avea certitudinea ca o fac pentru binele tarii. partea proasta este ca nu am aceasta certitudine deloc si sunt convins ca banii se vor duce in continuare la clientela portocalie, fara a rezolva necazul in care este tara. a doua indoiala pe care o am, e cea cu perioada determinata. cred ca va fi determinata de durata guvernarii PDL si a basescului si a urmasilor lor . asa ca,avand 45 de ani nu voi mai apuca sa-mi vad venitul revenind la un nivel decent.
    • +7 (7 voturi)    
      N-o sa-si revina niciodata (Joi, 20 mai 2010, 12:17)

      unu [anonim] i-a raspuns lui maya

      Tara asta nu o sa-si revina niciodata la normalitate. Termenul "revina" nu este corect in acest context. Pentru ca in tara asta nu a fost niciodata normalitate. Niste cifre cum ar fi 4 mil de muncitori si 4 mil. de pensionari nu au cum sa ne intrume gandul spre normalitate. Salariul mediu de 1300 de lei si pensia medie de 1000 de lei iarasi nu au cum sa intre in context ca fiind ceva normal. Am 30 de ani si nu am un copil cu toate ca mi-l doresc. De ce? Pentru ca ma ma gandesc la ce viata pot sa-i ofer in tara asta. In situatia asta sunt toti tinerii din ziua de azi...Mai fac copii numai tiganii pentru alocatie. In 10 ani Romania o sa existe cca 2 mil de muncitori si 6 mil de pensionari. Eu chiar nu reusesc sa intrezaresc nici o luminita in capatul situatiei actuale...
      • -1 (1 vot)    
        Exista (Joi, 20 mai 2010, 13:40)

        HESS [anonim] i-a raspuns lui unu

        Si se numeste dictatura militara pe 10 ani durata.Ordine si disciplina fiscala,comportamentala etc,etc.Cine vrea bine cine nu la reciclat.
      • 0 (0 voturi)    
        nu (Joi, 20 mai 2010, 14:00)

        liana [anonim] i-a raspuns lui unu

        sunt 4 milioane de pensionari, sunt 6 milioane
    • +2 (2 voturi)    
      sa fie solidari la plata oalelor sparte > (Joi, 20 mai 2010, 13:34)

      relu [anonim] i-a raspuns lui maya

      >TOTI cei care au luat decizii gresite si au praduit banii !
      La mine in buzunar nu a intrat nici macar 1 euro, lucrez la patron cu numai jumate din salariu trecut pe cartea de munca oficial si nici acesta nu a fost marit cu nici un leu din iunie 2007.
      Si asta pentru ca nu am alta alternativa la 58 de ani, vai de ea pensie ce ma asteapta...
  • +3 (5 voturi)    
    bugetul de achizitii publice (Joi, 20 mai 2010, 11:11)

    dan [anonim]

    E clar ca trebuie taiate din cheltuieli. Sunt 3milioane care muncesc pentru alti 10milioane. Daca le mai maresti birul, care deja e la 60%, o sa treaca si astia la stat. sau la negru, sau o sa emigreze.

    Sunt doua mari tipuri de cheltuieli:
    - cheltuieli cu oamenii (salarii, pensii)
    - achizitii publice (de la medicamente la autostrazi)

    La prima categorie, e clar ca sun muuult prea multi; si pensionari si bagatori de seama pe la stat.

    La a 2-a categorie e clar ca totul se cumpara la pret dublu pentru ca sa castige cine trebuie multi bani.

    Daca se taie din bugetul de achizitii, atunci sufera toti politicienii: psd, pnl, pd, udmr... Daca se taie din salarii sufera doar fraierii.

    De aceea nici un partid nu o sa propuna taierea bugetului pentru achizitii; sau un control mai strict asupra preturilor. nici psd; nici pnl, nici udmr, nici prm; da fraierii o sa-i voteze in continuare
  • +7 (15 voturi)    
    7. creşterea salariului minim la 705 lei (Joi, 20 mai 2010, 11:17)

    george [anonim]

    eliminarea reducerii salariului cu 25% si
    sa marim salariu minim .
    Asta da propunere, e pe dos de guvernul vrea sa faca dar si ce daca .. bravo sindicate
    • 0 (0 voturi)    
      :))))))))))) (Joi, 20 mai 2010, 13:38)

      niku [anonim] i-a raspuns lui george

      Vaisiamar, pai marirea salariului minim si la privat la 705 lei ( la stat e deja) tot pe privat in vizeaza,tot pe privat il incarca, cu aceasta masura privatii o sa mai dea afara din oameni deci si mai multi someri, pai mai baieti "destepti" pana cand ma jecmaneste pe mine statul ca sa va tina pe toti acolo????????/ Da-o naibii de treaba, hai si noi astia mici la proteste, am ajuns ca niste lideri de sindicate manipulati politic sa ne distruga pe noi cei care producem de fapt, cred ca e timpuil ca si cei din IMM sa zica STOP....nu se mai poate,...sa produca sindicatele bani, am vazut ca au cheltuit destul pe materialele pe care le-au avut la miting, nu se mai poate ca acel segment din populatie care produce sa mai fie incarcat cu alte impozite ca sa stea toata camarila aceea la stat....
  • +7 (15 voturi)    
    Era de asteptat (Joi, 20 mai 2010, 11:25)

    Mihai [anonim]

    ca sindicalistii sa protesteze si sa vina cu propuneri proprii. Cum ei nu sunt economisti si n-au la indemana nici situatia reala a Romaniei nu pot sa solicite masuri veridice.
    • +3 (11 voturi)    
      Sindicatu' nu stie? (Joi, 20 mai 2010, 11:45)

      Contrabandistul [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Chiar credeti ca nici un sindicalist de la stat nu stie de evaziune? De ce n-au starpit-o ei pana acum? Ce vor ei? sa stea Boc si la granite, si in piete. Nesimtitii!, sa stranga banii inainte sa protesteze.
      • +3 (5 voturi)    
        sindicatu si PSD-ul (Joi, 20 mai 2010, 12:12)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui Contrabandistul

        N-ai vazut ce au facut ieri? Au venit ca la concert in piata victoriei. Care mai de care cu chef de distractie in loc de proteste. Sindiclaistii cer ce li se sopteste in ureche de PSD.
      • 0 (4 voturi)    
        simtitule (Joi, 20 mai 2010, 12:23)

        n_asul [utilizator] i-a raspuns lui Contrabandistul

        daca guvernu nu poate, trebuie sa demisioneze, nu sa-i faca sindicatele treaba
      • 0 (2 voturi)    
        stim cu totii (Joi, 20 mai 2010, 12:39)

        sandraAAA [utilizator] i-a raspuns lui Contrabandistul

        sa stranga bani e treaba Guvernului, nu a sindicatelor. Ca noi platim bani la stat, deci e interesul statului ca banii sa ajunga la el. Nu trebuie sa stea Boc in piata, dar statul are mijloacele sa starpeasca evaziunea...ca nu poate merge sindicatul sa dea amenzi si sa faca controale. Daca mijloacele astea nu functioneaza, este fix problema statului. Sau crezi ca neamtul plateste taxele corect, ca e el cinstit de la mama natura???
        • -1 (1 vot)    
          Si lucratorii membrii sindicat ce fac? (Joi, 20 mai 2010, 13:32)

          Contrabandistul [anonim] i-a raspuns lui sandraAAA

          Dragilor n_asul & sandraAAA, voi sunteti de profesie sindicalisti sau angajati si membri ai unui sindicat? Admitand ca lucratorii din finante, vama si politie n-au nici o raspundere in colectarea taxelor si eliminarea evaziunii, inseamna ca pot fi concediati cu totii, si n-are nici un sens sa protesteze. Asa e logic, Nu inteleg ce v-au lipsit. Formulare pentru amenzi si procese verbale, pixuri, chitantier pentru spagi?
  • +13 (17 voturi)    
    pensii (Joi, 20 mai 2010, 11:27)

    dlp [anonim]

    24.06.2007 (Romania libera) “Potrivit analistilor, bugetul de stat nu ar putea sa faca fata unei cresteri a pensiilor cu 45 %, asa cum propune PSD”
    30.06.2007. (Realitatea): “În timp ce PSD susţine că pensionarii vor primi bani mai mulţi datorită lor, premierul Tăriceanu spune că mărirea pensiilor este meritul Guvernului.”
    17.09.2008 (Gandul) Geoană: „Prin şantaj politic, ne-am făcut datoria faţă de pensionarii României”; În privinţa banilor necesari creşterii de pensii, Geoană a spus că aceasta nu este o problemă”
    25.11.2008. (Protv): “Preşedintele Traian Băsescu a declarat că fondul de pensii este în prezent prăbuşit”. Presedintele a spus ca[..] de la bugetul de stat, ar fi trebuit sprijiniti doar cei cu pensii mici.
    25.11.2008 (Realitatea romaneasca): Ion Iliescu zice ca Basescu nu intelege criza si a bagat lumea in sperieti. Situatia este sub control", a asigurat Tariceanu”.
    23.11.2009 Blog Diana Tusa PNL:” În vreme ce cabinetul Tăriceanu se lupta să mărească pensiile [..] Traian Băsescu ţipa că fondul de pensii se prăbuşeşte”
    • +2 (2 voturi)    
      Nu inteleg... (Joi, 20 mai 2010, 11:33)

      ionionut [utilizator] i-a raspuns lui dlp

      Domne, eu nu inteleg de ce se plange toata lumea de pensii... daca stai sa te uiti bine, pensia medie, pentru vechime completa in munca, este de 250 euro/luna... Salariu mediu pe economei (net) e tot cam pe acolo (300 euro).
      Acum... intreb si eu... cat ar trebui sa fie ca sa fie multumiti?
      A... ca majoritatea nu au vechime completa in munca... asta e alta discutie! Si cei cu vechime completa, majoritatea, sunt pensionati de le 55 de ani, nu de la 65 pentru cei care muncesc acum!
    • +1 (3 voturi)    
      Bravo dom'le (Joi, 20 mai 2010, 12:21)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui dlp

      Atunci cand economia duduia pensionarii n-aveau voie sa traiasca putin mai bine? Pensia medie pt limita de varsta si vechime completa s-a marit de la 338 lei in 2005 la 699 in 2008. Ti se pare mult? Sau poate marirea pensiei agricultorilor ti se pare mare de la 86 lei in 2005 la 243 lei in 2008?

      Da cat a dat Ridzi pe scena si spectacolul de la Costinesti nu-ti aduci aminte. Ca nu-i voie. Se supara partidu'. Lumea tre sa uite de hotia dovedita.

      Nu tre sa-si aduca aminte de promisiunile facute de Basescu in Spania muncitorilor. Parca le promisese 10.000 de euro de fiecare daca se intorc acasa. Cu certitudine existau bani.

      Si acum sunt bani pt avioane de vanatoare. Ca nu-s scumpe. O bagatela de 1,3 miliarde dolari. Intretinerea lor la fel, ca-s second hand. Si acum ne trebuiesc ca ungurii au masat deja trupe la granita.

      Si lumea trebe sa uite care a fost pacaleala cu care a venit psd + pdl la guvernare, anume marirea salariala adresata profesorilor de 50%. Trebe sa uite cine se opunea atunci si cine zbiera pe toate televiziunile ca imediat ce ajung la putere vor aplica Legea.

      Lumea n-are voie sa stie care sunt cheltuielile administratiei prezidentiale si sa le compare, n-are voie sa stie ca Boc si-a adus prietenii si nepoata de la Cluj si le-a dat posturi platite de la buget la palatul Victoria. N-ar voie sa stie ca Adriean Videanu cat a fost primar al Bucurestiului a schimbat toate bordurile de bazalt cu cele din beton din China.

      Nu lumea n-are voie sa afle de hotia portocalie! Lumea trebe sa stie ca Tariceanu-i DUSMANUL.
      • +1 (1 vot)    
        dreptate (Joi, 20 mai 2010, 12:08)

        D [anonim] i-a raspuns lui Florin

        sigur,pensiile sunt muuult prea mari-o spune si dl.prigoana-pentru ca actualii pensionari-fosti platitori de datorii externe inainte de '90-sa nu aiba timp sa se dezmeticeasca inainte de a "iesi din sistem"pe cale naturala si(=cu picioarele inainte,cum se zice in popor) sa intrebe ce s-a intamplat cu ceea ce au construit ei pe vremuri sau ce produce madam columbeanu de castiga 3000 de eu.la fiecare 45 de minute(cum se lauda in presa de azi)
        • 0 (0 voturi)    
          batranete injosita (Sâmbătă, 22 mai 2010, 13:16)

          ariela [anonim] i-a raspuns lui D

          era o povestioara cu niste tineri care si-au aruncat batranii din sat pentru ca ii incurcau. odata au fost atacati de un sat vecin care le-au zis ca daca pana la apusul soarelui nu construiesc o franghie din nisip , vor fi ucisi.nu au stiut si s-au dus la batranii aruncati sa le ceara ajutorul. morala era"daca nu ai batrani sa-i cumperi." astia ii strivesc si-i umilesc de parca ar fi leprosi. sunt fara scrupule. am auzit odata pe cineva spunand" ca sa-mi ating scopul sunt hotarat sa calc peste cadavre..."
    • 0 (2 voturi)    
      Esti partinitor (Joi, 20 mai 2010, 12:22)

      Io [anonim] i-a raspuns lui dlp

      Daca imi aduc bine aminte PDL si Basescu au sustinut puternic cresterea cu 50% a salariilor profesorilor, in timp ce Guvernul Tariceanu s-a opus vehement, in cele din urma legea ne mai fiind promulgata
      • +1 (1 vot)    
        aici ai dreptate (Joi, 20 mai 2010, 14:02)

        liana [anonim] i-a raspuns lui Io

        nu inteleg de ce ai primit minus, este un fapt pe care mi-l amintesc si eu
    • 0 (0 voturi)    
      No comment! (Joi, 20 mai 2010, 12:29)

      renegatul [utilizator] i-a raspuns lui dlp

      Ce vreti mai mult decat atat ???
      Aceste titluri de presa spun totul!
      ...
    • 0 (2 voturi)    
      Partea a 2-a (Joi, 20 mai 2010, 12:40)

      unu' [anonim] i-a raspuns lui dlp

      Ai uitat partea a doua a filmului:
      2008: PDL + PDS voteaza marirea cu 50% a salariilor profesorilor; Tariceanu se opune si legea e blocata; Basescu e stupefiat si indignat de neaplicarea legii de catre PNL
      2009: PDL + PSD ajung la putere si uita de legea votata chiar de ei. Basescu nu mai e indignat de neaplicarea legii promulgate de el.
      • 0 (0 voturi)    
        partea a 3-a (Joi, 20 mai 2010, 18:07)

        road [anonim] i-a raspuns lui unu'

        Ai uitat partea a treia a filmului:
        2008: PNL a votat cot la cot cu PDL+PSD, inclusiv Adomnitei care la vremea aceea era ministrul educatiei
  • 0 (0 voturi)    
    Mda (Joi, 20 mai 2010, 11:28)

    ion [anonim]

    Cel mai mult imi place cererea legata de cresterea salarului minim pentru a combata evaziunea. Cum au ajuns la concluzia asta? Sun foarte curios.
    Parca si vad, guvernul zice stiti noi reducem salariile cu 25% si vin sindicatele nu suntem de acord, vrem o marire la 700 de lei :).
    In schimb salut faptul ca patronatele sunt mai cu capul pe umeri si vor sa se mentina facilitatile pt domeniul IT
    • 0 (0 voturi)    
      Pai ... (Joi, 20 mai 2010, 15:32)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui ion

      ... pleaca de la premiza ca oricum toti cei care au salariul minim pe cartea de munca sigur primesc mai mult si atunci patronii (astia de doi bani, romanasi, care se bucura la o "evaziune" mica, pentru ca firmele mari si/sau multinationale nu fac asa ceva) vor fi fortati sa puna o parte mai mare din veniturile la negru pe cartea de munca. Problema cu salariul minim e mult mai complicata decat pare....pe de-o parte ar trebui sa asigure un trai decent pentru cel care il primeste iar pe de alta parte e obligatia patronului sa decida daca postul respectiv (cu costurile aferente) se justifica sau nu. Daca esti patron si ai un angajat si nu esti in stare sa-i dai de munca suficient incat sa merite macar salariul ala minim atunci nu e vina decat a ta ....a patronului (sau managerului sau ce o fi el).

      Repet...primii care se ataca la faza cu salariul minim pe economie sunt micii smecherasi ajunsi patroni romani care si-au luat pe spatele fraierilor angajati cu salariul minim cate 3-4 case si 5 masini nemtesti. Si poate cei din industria textila care spera sa mai tina niste lohn pe aici luptand cu tari precum China...
  • +11 (13 voturi)    
    Castigam cat producem ? (Joi, 20 mai 2010, 11:30)

    Cristian [anonim]

    8.Fiecare bugetar sa castige cat produce .Asta nu convine ca ar insemna sa mai si muncim .Asta este cunosc multi romani bugetari si puturosi cred ca asta e cauza mortalitatii ridicate in romania (inima si vena pe creier crapata )
    • -1 (3 voturi)    
      si care e productia medie la hectar a unui doctor? (Joi, 20 mai 2010, 11:34)

      anti pupincuristul [anonim] i-a raspuns lui Cristian

      iar unii care nu au habar despre ce scriu si isi dau cu parerea! Banuiesc ca esti unul din cei care cred ca armata are productivitate nu?
      • +1 (1 vot)    
        Nu sunt portocaliu.. (Joi, 20 mai 2010, 15:39)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui anti pupincuristul

        ....da' hai ca la faza asta m-ai enervat (chiar si pe mine). Pai tu stiai ca armata are hoteluri si spitale si alte aiurieli de genul asta? Sub pretextul ca e "secret de stat" astia au facut (si pe vremea lui Ceausescu) ce au vrut ei. Stai si te intrebi...ce face o armata profesionista integrata in NATO? Cumva aparare? Ei as ... face turism, sanatate samd. La fel au spitale si la Ministerul Transporturilor etc.

        E o debandada in institutiile astea de stat de iti sta mintea in loc ... si in ministere normal ca trebuie sa existe si un compartiment de genul "Directie administrare active turistice" in care niste popandai cu salarii mari freaca 2 hartii pe an.

        La fel si cu spitalele...de ce sa ai niste medici in tara in spitalele normale specializati si pe bolile specifice meseriei respective (daca este cazul - ma indoiesc ca CFR-isti de exemplu au "boli specifice") trebuie sa mai avem un spital...cu tot staful si cu toti managerasii aferenti plus o directie (obligatoriu) in minister care le "coordoneaza".
      • +1 (1 vot)    
        Depinde (Joi, 20 mai 2010, 15:40)

        Cristianul [utilizator] i-a raspuns lui anti pupincuristul

        Depinde de cat de mare este spaga , apoximativ 100 - 200 RON pe tura , asta e medie , asistenta vreo 50 - 90 depinde de zi .Daca tu castigi mai putin inseamna ca te pacalasec prietenii .Bafta
      • +1 (1 vot)    
        Grav (Joi, 20 mai 2010, 15:45)

        Cristianul [utilizator] i-a raspuns lui anti pupincuristul

        M-am lamurit si cu UNELE spitalele si cu UNII doctori si cu toti , cauta pe google sa vezi ce rata a MAL PRAXIS -ului este in Romania ,nu cred ca ti-ai dori sa iti lasi familia pe mana unui bucatar-macelar-chirurg . Isi permit ca salariul care crezi dumenata ca pentru el sunt banii reprezinta doar o rata la masina sau cheltuiala de benzina .In Romania exista cuvantul SPAGA pe care UNII romani il au pe masa de dimineata pana seara .
  • -1 (1 vot)    
    PSD si PNL si-au batut joc de sindicate. (Joi, 20 mai 2010, 11:51)

    mircea [anonim]

    Interventia PSD,PNL si a televiziunilor Realitatea tv si Antenele in mitingul din 19 mai ,a decredibilizat liderii de sindicat si a deturnat scopul acestuia spre sustinerea intereselor lui Voiculescu,Vantu,Patriciu,sustinerea salariilor si pensiilor mari si cei cu nevoi au ramas tot cu gura cascata.In final tot mitingul a fost un fiasco total,nefiind stabilite niste puncte de negociere,un grup de negociatori,etc.Niste sacrificii sunt necesare,dar acestea ar trebui facute de intreaga societate,proportional cu cat a primit sau primeste.televiziunile au trabsformat totul in balci,invitand la talk sow oameni care habar nu au de modul de alcatuire a bugetului si pana unde se poate merge in reducerea unor cheltuieli,astfel incat statul sa nu se prabuseasca.Vadim,Voiculescu,Patriciu si sustinatorii lor ne lasau cu mainile goale in fata celor care pretind ca au dreptul la o parte din Romania,sau ca Romania este un stat artificial.Pe acesti indivizi i-as spanzura in piata mare.
    • +1 (1 vot)    
      televiziunile - ce e aia? (Joi, 20 mai 2010, 13:50)

      unu [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Nu-i mai bine de mine ca nu am televizor?
  • +2 (2 voturi)    
    Sindicate comunistizante (Joi, 20 mai 2010, 12:05)

    Un roman anonim [anonim]

    Toavarsii astia din sindicate ne vor pe toti prosti si necalificati. De ce sa platesc eu, care am un salariu mai mare decat u sapator necalificat sa paltesc impozit mai mare si prin valoarea propriu-zisa si prin procent. Sunt atat de idioti inact nu inteleg ca 16% din 1400 inseanmna mai mult decat 16% din 140? De ce sa fiu eu pedepsit pentru ca in loc sa bat maidanele am invatat, pentru ca in loc sa-mi cumpar bere mi-am cumparat carti, pentru ca in loc sa ies la mitinguri aiurite ma perfectionez? As fi curios ce impozit platesc tovarasii lideri de sindicat de la toate nivelurile. Dar de ce nu spun nimic de verificarea averilor si de impozitele platite de manelisti de exemplu? Sau se bazeaza pe aberatiile tov Iliescu ca noi cei cu salrii un picut mai mari folosim mai mult infrastructura satului? sa fie clar cine vrea sa castige mai mult ori sa se califice superior ori sa munceasca mai mult. Si sunt satul sa sponsorizez fara voie puturosii.
  • +2 (2 voturi)    
    bravo sindicate (Joi, 20 mai 2010, 12:36)

    diaconovici [anonim]

    1. adica sa le mareasca sal min la 705 lei?????
    2. reducem contrib la pilonul 2 de pensii???
    adica .. eu voi munci mai mult pentru o pensie si mai mica .. ca onor bugetarilor sa nu li se scada sal?????
    3. vreau sa stiu cata economie facem la buget daca ei fac greva generala.
    • 0 (0 voturi)    
      greva generala (Joi, 20 mai 2010, 13:41)

      adinama [utilizator] i-a raspuns lui diaconovici

      :) Corect!
    • 0 (0 voturi)    
      Banii... (Joi, 20 mai 2010, 15:44)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui diaconovici

      ...din pilonul II vor fi retinuti in bugetul de pensii. Deci nu are treaba cu salariul bugetarilor.

      Nici eu nu am fost de acord cu aceasta masura dar din cu totul alte motive. Continuam sa sacrificam viitorul total de dragul (sau din cauza) prezentului. Oricum vor fi probleme cu pensiile cand vom iesi noi la pensie (raportul pensionari : angajati, imbatranirea populatiei, scaderea natalitatii etc, factori care nu tin nici de culoarea puterii nici de criza prezenta sau cele viitoare) ... pilonul II era o supapa, combinand cumva sistemul "in timp real" (banii de pensii provin de la cei care contribuie acum) cu cel "investitional" (banii din pensii provin din contributiile mele de pe vremea cand munceam). Da' ce sa zic...asa se intampla cand nu au luat nici o masura anticriza atat timp si acum s-au trezit ca nu mai au bani.
  • +5 (5 voturi)    
    ce mai e de furat in romania (Joi, 20 mai 2010, 12:41)

    diaconovici [anonim]

    Ieri la irealitatea a venit arhitectul natiunii ( patriciu).. care a afirmat ca putem f. bine sa nu ne imprumutam... ca exista o solutie...ghici ce mai vrea sa fure??? .. eh.. cladirile guvernamentale:)) ... ma intreb cat ar fi chiria pe luna la palatul victoria sau cum ar suna anuntul de inchiriere : " inchiriez palat , pretabil activitatilor guvernamentale ...:)))))
  • +1 (1 vot)    
    Guvernele Romaniei = 20 de ani de furat (Joi, 20 mai 2010, 14:08)

    ddonald [anonim]

    Dupa ce 20 ani s-au perindat la putere fel de fel de guverne interesate numai de putere si foloase personale, acum ni se cere sa achitam noi nota de plata a ceea ce au devalizat. Insa nesimtirea acestora continua prin a refuza sa renunte la privilegiile pe care si le-au creat prin diverse acte normative, impotriva bunului simt. In plus doresc, chiar sa se continue aceeasi politica de capusare de catre firmele politicienilor nostrii de carton in afaceri cu statul, respectiv cu bugetul care de fapt este banul fiecaruia dintre noi. Nu se sufla o vorba despre acest aspect nici la nivel de sindicate, care de mult nu mai reprezinta interesele celor pe care cred ca-i reprezinta. Asa ca solutia celor care cred ca prostesc poporul este ... noi continuam sa furam, voi continuati sa platiti.
  • -1 (1 vot)    
    1000 de lei ?! (Joi, 20 mai 2010, 14:47)

    vanatorul [utilizator]

    Dupa mintea domnilor de la patronate si a liderilor de sindicat, o pensie de 1052 de lei este NESIMTITA ?! Pentru care motiv ati acceptat cu nerusinare sa intrati in jocul lui Basescu prin care astfel urmareste ca sa scindeze pensionarii, scotandu-i din formele de protest pe cei 3000 de pesnionari care au pensii de pana la 1000 de lei ? De ce ati acceptat sa reduca pensiile ? Ce vina au pensionarii pentru saracirea Romaniei ca urmare a tunurilor date de guvernanti si de clica lor de interesati ?! Noi, trebuie sa fim solidari cu ei ?! De ce nu ati cerut ca sa fie desfintate sporurile nelegale acordate in mod abuziv bugetarilor ? Va este frica sa nu va pierdeti cotizantii ?! Intotdeauna si peste tot in lume liderii de sindicat sunt instrumente platite bine si astfel, direct interesati pentru sustinerea partidelor ! la noi in Romania, de ce ar fi altfel ??
  • 0 (0 voturi)    
    Ce contine scrisoarea comuna a patronatelor si sin (Joi, 20 mai 2010, 19:42)

    merii [anonim]

    Sunt incopetenti dar si cu coada sus.Nu vor sa demisioneze,prefera sa fie demisi prin motiunea de cenzura ca dupa aceea sa spuna ca vai npoi daca ramineam scoteam tara din criza.S-a vazut cum au adus-o in aceasta stare,prin furturi angro,minciuni ,demagogie,si inca ceva,au dat dovada de prostie mare.Legi si ordonante de urgenta neconstitutionale,cum o fii obtinut dmnul prim ministru titlu de prof. de drept constitutional???????????O fii si inscris la doctorat nu-i asa???/Sa se lase sa mearga la mama si tata ca are ce face in gospodaria lor,am vazuyt ca se pricepe bine la dat cu coasa.Halal guvern a ales dmnul presedinte,a crezut ca tara este un vapor,unde spune subalternilor ca de miine ii penalizeaza cu 50% si personalul spune sa traiti am inteles.ei nu merge asa,s-au dus acele vremuri dmnule presedinte.Lasa tara pe mina altcuiva ca nici un guvern sau presedinte nu a facut ce faci dumneata
  • 0 (0 voturi)    
    am gasit solutia! (Vineri, 21 mai 2010, 6:07)

    maria [anonim]

    Am gasit solutia la criza din Romania. Sa ne punem tara cu tot ce are ea pe bursa de la Londra! Oare se poate face ceva????


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă