VIDEO FOTOGALERIE Filmul protestului din fata Guvernului. Cum s-a vazut mitingul sindicatelor prin ochii locatarilor unui bloc din Piata Victoriei

de Attila Biro, Luminita Parvu     HotNews.ro
Miercuri, 19 mai 2010, 22:17 Actualitate | Esenţial

Galerie foto: Protestul sindicatelor
20.000- 30.000 de sindicalisti au protestat miercuri, 19 mai, in fata Guvernului.

Sindicalistii si-au anuntat nemultumirea fata de masurile de austeritate anuntate de cabinetul Emil Boc.

Protestul a fost vazut de locatarii blocurilor din Piata Victoriei. Un consultant pe piata energiei, un medic/director de firma, un economist, un pensionar si un antreprenor imobiliar au povestit pentru HoNews.ro cum au vazut cel mai mare protest din 2010.



Video: Filmul mitingului din Piata Victoriei



Protestul celor 20.000 de sindicalisti (estimarea Jandarmeriei) a fost urmarit de catre locatarii blocului Orange din Piata Victoriei. Obisnuiti cu protestele din piata, acestia au relatat cum au vazut ei mitingul sindicatelor. Mihai Vilet, consultant pe piata energiei, care locuieste la etajul 13, ne-a relatat cum s-a vazut protestul de la balcon si cum au relatat televiziunile.

“S-a umflat foarte mult. Televiziunile au spus ca sunt 60.000. Am vazut multe proteste aici, iar azi au fost in jur de 15-20.000. Au filmat in asa fel incat sa arate cat de multi sunt. Eu ma asteptam la mai mult. Asteptam sa vad oameni cu adevarat disperati, dar cand dansezi si canti nu mai esti disperat. La ce masuri s-au anuntat, stai in piata si mori cu ei de gat si nu dansezi. A fost destul de penibil”, a povestit Mihai. El a relatat ca in ultima saptamana au mai fost proteste la care participau cateva zeci sau sute de persoane si ca televiziunile au procedat la fel de distorisionat realitatea. “Inteleg ca lumea este revoltata pentru ca li se reduc veniturile multora, dar cred ca sunt prea multi bugetari”, a mai spus Mihai.

La o alta usa ne povesteste despre protest un bugetar (medic) care lucreaza si in sectorul privat. “Am vazut protestul, dar nu cred ca o sa se rezolve ceva astfel. Ii inteleg, ca si eu sunt si bugetar, dar lucrez si in privat. Nu stiu ce ar putea face Guvernul acum. Eu nu cred ca premierul Boc sau presedintele Basescu sau orice alt lider si-a dorit masurile de austeritate de acum. Nimeni nu vrea sa ia din salariile profesorilor, doctorilor sau ale politistilor. Si nu sunt membru de partid. Acestea sunt masurile impuse de FMI. Poate acum o sa se renunte la unele masuri la presiunea maselor, cum e aceea cu indemnizatia pentru mamici. Dar intram intr-un cerc vicios. De undeva trebuie luati banii. Eu cred ca, oricum, mai incolo se va mari si TVA-ul si nici asta nu e bine. Eu sunt director la o firma, iar daca se mareste TVA-ul trebuie sa reduc chetuielile si sa dau oameni afara. Cred ca prin masurile astea Guvernul a incercat sa faca sa nu se ajunga la concedieri.”, ne-a spus Alina Musetescu, medic si director de firma.

Un etaj mai jos, Adriana Vranceanu, care lucreza in domeniul financiar bancar, a privit protestul printre picaturi: “A fost decent. S-au comportat bine. Cred ca e motivat protestul lor, pentru ca toate lipsurile se rasfrang asupra lor. Cred ca Guvernul poate sa faca ceva sa regandeasca masurile. Poate ar fi bine sa taie din achizitii si din investii, dar nu din cele in derulare, pentru ca asta ar fi o greseala.”

La o alta usa, o alta companie. “Nici nu ne-am uitat. In privat se lucreaza si nu se protesteaza. Nota bene: se lucreaza!”, ne-a spus un domn cu servieta si in costum.

“Prea multa lume e disperata. Sa reduci 25% din venituri inseamna foarte mult. Am vazut protestul in direct si oamenii cred ca au venit sa isi spuna pasul. Mi se pare justificat”, ne-a relatat Florina Mardare, care lucreaza in domeniul constructiilor.

Un pensionar, fost functionar public, ne spune ca si-a facut deja calculul si va pierde 250 de lei din pensie. “Cei din piata si-a spus pasul. Eu am vazut un prostest decent dar ma asteptam sa fie mai multa lume pentru ca viata e foarte grea acum. Eu am o fiica fara slujba si un nepot student care traiesc din pensia mea.”, ne spune pensionarul.

Cum s-a vazut protestul de pe asfaltul din Piata Victoriei

Protestul celor 20 000-30 000 de sindicalisti care au blocat Piata Victoriei a inceput dimineata la ora 10 cand protestatrii se adunau in piata. “BNS pe centru, Sanitas pe dreapta, CSDR in stanga”, asa dirija multimea o vocede pe scena amplsata in piata. Intre timp televiziunile au titrat “Mitingul saraciei”, “Marele miting” sau “Diperarea saraciei”. Intr-o atmosfera calduta, sindicalistii au fost animati de muzica difuzata de pe scena, marele hit fiind “Dansul pinguinului”. Cei care au asigurat playlistul mitingului au uitat sa taie din piesa respectiva si reclama la Radio ZU, post de radio detinut de Dan Voiculescu, presedintele de onoare al PC.

HotNews.ro a incercat sa afle de la sindicalisti de ce au venit in piata. Iata ce ne-au raspuns:

“Avem salarii mizere. Ni s-au taiat sporurile, sporul de hrana, de vechime. Daca ne mai taie 25% nu se mai poate trai. De asta am venit”, politist comunitar din Constanta.

Dialog reporter-pensionar protestatar:

Pensionar: Guvernul e de vina, sa plece la Gherla. Sa vina cineva capabil.
Reporter: Cine e capabil?
P: Pai, un tehnocrat. Uite, dumneata, ca de asta filmezi, ca esti capabil. De ce nu iei hotararea sa ii dai jos?
R: Eu sunt capabil sa imi fac treaba mea de ziarist cat mai bine, nu sa guvernez...
P: Era mai bine pe vremea lui Ceausescu, era o ordine, te lua de pe strada sa muncesti.

Un grup de sindicalisti din administratia publica din Covasna a fost prezent la protest. Liderul lor explica de ce colegii sai din sindicat si-au marit salariile prin hotarari de consilii locale si si-au votat sporuri pe timp de criza: “Voi cei din presa nu aveti voie sa generalizati. Probabil sunt multe cazuri dar sunt si multe cazuri in care totul s-a facut legal. Eu cred ca cei care si-au marit salariile pe timp de criza au stiut mai multe decat noi. Poate au stiut ca Guvernul se pregateste sa le diminueze salariile si s-au pregatit din timp astfel incat, daca se pune in aplicare diminuarea salariilor, sa ramana cu un venit decent.”

Un profesor, membru de sindicat, ne spune, dar numai dupa ce il asiguram ca declaratia sa va fi anonima, ca sindicalistii au fost stimulati financiar sa participe la miting. Nu a dorit insa sa ne spuna care a fost suma. dar ne relateaza ca nu este de acord cu protestul.

Printre protestatri au participat si multi politisti. Un politist din Constanta ne-a relatat nemultumirile sale. “Sunt conditii precare in Politie. Nu sunt bani pentru dotari, pentru carburanti si nu mai spun de salarii. Daca le diminueaza, cred ca o sa imi plateasca ratele Guvernul. Apoi mai sunt si legile care favorizeaza infractorul”, ne-a relatat politistul.

Un grup de sindicalisti Sanitas din Campulung Muscel au explicat de ce au participat la protest.
“Avem salarii de 600 de lei. Daca ne ia 25% cu ce mai ramanem? Cu ce ne luam de mancare? In schimb, ei la Guvern fac risipa si cumpara nu stiu ce perdele. Sigur ca lor nu le pasa de noi. De asta am venit”, spune una dintre protestatare.

Un alt sindicalist din invatamant spune ca nu este de acord cu imprumutul de la FMI. “Sa ne lase Basescu cu FMI-ul, sa nu ne amaneteze viitorul copiilor. Boc a facut cheltuieli nesimtite. Sa se trezeasca”, spune sindicalistul.

O sindicalista de la Federatia Educatiei Nationale agita o pancarta in care Emil Boc si presedintele Basescu sunt caricaturizati cu urmatorul mesaj “Piticu' si Chioru' au distrus poporu!”. “Ne merge rau pentru ca unul e pitic si altul e chior, de asta ne merge rau”, spune sindicalista.

De langa scena, un protestatar a fost scos pe targa. Televiziunile au devorat scena. Jandarmii au intervenit pentru a degaja locul de cameramanii care sufocau pacientul. Cu o jumatate de ora inainte de finalul mitingului, protestatrii au inceput sa plece. “M-am plictisit si de liderii de sindicat, ca prea bine s-au ajuns si ei. S-au cam ghiftuit pe spatele nostru”, explica un participant care tocmai a plecat din piata.

In final, cele cateva mii de persoane care au ramas pana la final au fost rasplatite cu un mini spectacol. Protestatrii au dansat si au cantat pe acordurile muzicii lui CRBL. “Noi suntem generatia cu papion si nu stim sa dam nici buna ziua. Stii cum e romanul: n-are noroc, dar se pricepe la tot. Eu as fi dansat dar... (arata catre piciorul in ghips). Asa ca am venit sa cant pentru ca asta stiu sa fac”, ne-a spus CRBL.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

14430 vizualizari

  • +6 (18 voturi)    
    iar manipulare (Miercuri, 19 mai 2010, 21:59)

    victor [anonim]

    Am o ruda in tarile calde plecata sa isi castige o paine si vb cu ea pe mess. Ma intreaba cum sunt spiritele la noi in tara, cum sa fie asa si asa, apoi ma intreaba : da minerii unde au ajuns? Adica, pai se vb pe aici(italia) ca 1.000 de mineri din valea jiului au plecat la buc, trageti voi concluziile
    • -9 (27 voturi)    
      Vaaaaaaaaai! (Joi, 20 mai 2010, 2:13)

      gabriela [anonim] i-a raspuns lui victor

      Prinde ProTV? Sa se uite la State de Romania. Prietena mea din Italia asta face! Habar nu avea ce este aici ca la Roma postul asta se prinde pe net. Linistiti-o ca unde este dansa oricum nu ar ajunge minerii. Dar ce sa mai zic, "rezidentii" romani din strainatate sunt atat de bine informati incat eu le-as lua dreptul de vot daca au si cetatenia tarii de rezidenta. Ca oricum in Romania vin doar in vizita.
      Despre mineri a fost doar o vorba aruncata in vant. Daca ar fi locuit aici ar fi inteles. Dar asa...
      Iar daca prietena Dvs are net dati-i si alte site-uri de informatii din Romania. Inteleg ca este demultisor departe de patrie si a pierdut contactul cu realitatea.
      • +6 (14 voturi)    
        tu si ceausescu (Joi, 20 mai 2010, 5:22)

        trail [anonim] i-a raspuns lui gabriela

        Luati-le dreptul de vot celor care au plecat din Romania!! Nu crezi ca e putin extrem, ne-aduce aminte de comunism. Si cei care vin in vizita in romania vin si-si cheltuie banii aicea, si nu numai, pentru ca majoritatea celor plecati trimit bani acasa, sa-si ajute familiile. Foarte urat din partea ta!!
      • +11 (13 voturi)    
        Cu *dansul pinguinului *si cu garagata... (Joi, 20 mai 2010, 6:29)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui gabriela

        ..nu pot convinge pe nimeni ca sunt la capatul rabdarii ! cand 1 euro era 3,2 lei preturile nu au dat in jos(alea la mancarea care se zice ca 70% este importata-statistica unui papagal din agricultura Irealitatea TV) cand 1 euro a ajuns la 4,2 lei datorita talentului BNR de a aspira euro de pe piata pt a tine coada sus exportatorii !
        Romania are o piata falsa , o bursa falsa ,o economie falsa ,o saracie falsa !din banii privatizarilor frauduloase s-au alimentat cresteri salariale si de pensii !acum se uita in fundul borcanului si se pregatesc sa privatizeze alte companii rentabile pentru a face rost de bani si de foloase necuvenite pentru actuala putere!
        Sunt solutii decente de iesire din criza ,dar, ori nu ii duce capul ,ori simularile lor sunt aiuristice ,ori nu au o baza de date corecta !
        • -5 (9 voturi)    
          esti sigur (Joi, 20 mai 2010, 10:20)

          ratza [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          ca avem o saracie falsa?
          m-am saturat de toti care-si dau cu parerea ca ei stiu tot si defapt nu inteleg nici macar de ce rasare soarele dimineata.
      • +8 (18 voturi)    
        Somn usor, fetito...! (Joi, 20 mai 2010, 8:45)

        vali_bob@usa.com [anonim] i-a raspuns lui gabriela

        ...Somn usor, fetito, si sa visezi frumos !...
        ...Mai sunt multi ca tine care nu vad dincolo de televiziunile lu' Felix-Vantu si ouale lu Nastase !...
        ..Cat despre ce le-ai face matale celor din strainatate,...raspunsul il ai chiar in folclorul proverbelor romanesti :
        "...Cainele moare de drum lung,
        Iar prostu'...de grija altuia !"
        • +2 (6 voturi)    
          250 RON (Joi, 20 mai 2010, 10:06)

          unu [anonim] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

          pensionarul ala care spune ca i se micsoreaza pensia cu 250 de ron inseamna ca are pensia cat salariul meu..........
    • -9 (15 voturi)    
      si...PS (Joi, 20 mai 2010, 2:16)

      gabriela [anonim] i-a raspuns lui victor

      PS: Aici chiar nu-si putea castiga o paine sau studiile dansei erau peste nivelul acceptat in Romania? Deci a plecat tot pentru mai multi bani.
      • +7 (7 voturi)    
        protv (Joi, 20 mai 2010, 9:16)

        cici [anonim] i-a raspuns lui gabriela

        daca se uita la State de Romania.....cam stiu ce fel de prietena ai......la noi numai cei cu palate .... se mai uita la State de Romania
  • -8 (32 voturi)    
    Hotnews: protestatarii nu voiau sa protesteze (Miercuri, 19 mai 2010, 22:02)

    Vali [anonim]

    Stirea corecta este: desi protestarii sunt foarte multumiti ca li se taie 25% din venituri, totusi, impotriva vointei lor, stimulati cu mari sume de bani, au venit la Victoriei sa se faca ca protesteaza. In particular, acestia au declarat, sub protectia anonimatului, ca ei ar dori sa li se taie cu 50% din leafa, dar nu au curajul sa ceara.
    PS: evident ca nu va trece comentariul....
    • -1 (7 voturi)    
      bun ps-ul (Joi, 20 mai 2010, 7:00)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Vali

      cred ca am sa-l folosesc si eu.
    • +10 (16 voturi)    
      ce vor protestatarii... (Joi, 20 mai 2010, 7:58)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Vali

      "P: Era mai bine pe vremea lui Ceausescu, era o ordine, te lua de pe strada sa muncesti. "

      asta cred ca a surprins cel mai bine asteptarile celor 20k din piata: sa fie condusi din nou ca oile, sub deviza "noi muncim, nu gandim".
      pai cred ca am gasit solutia pentru criza din romania... le oferim gratuit un bilet de avion pana in china. e mai ieftin decat sa-i platim degeaba in romania.
    • +13 (19 voturi)    
      deh (Joi, 20 mai 2010, 8:28)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Vali

      cum sa refuzi oferta sindicatelor? Excursie la Bucuresti, un banut, o muzica, aer curat, lipsa de la servici platita. I-ai vazut ce disperati erau? Mai lipsea un gratar.
      • 0 (0 voturi)    
        aer curat...bhahahaa (Joi, 20 mai 2010, 14:53)

        cristi [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

        te salut din salajan, acolo cred ca e cel mai curat aer dupa piata victoriei..
  • +14 (44 voturi)    
    Degeaba (Miercuri, 19 mai 2010, 22:41)

    Razvan007 [utilizator]

    Daca nu le convine salariul sa merga in alta parte. Eu lucrez in privat: daca ma nemultumeste salariul plec.

    La ei de ce nu se poate? Pentru ca la bugetarii afacerea nu este echilibrata: au salarii mult prea mari fata de cat muncesc - de asta nu le convine sa plece in privat. Mai bine ii lasa pe prosti sa munceasca 10 ore pe zi ca sa le plateasca lor salariile.
    • -3 (27 voturi)    
      nenea nenea! (Joi, 20 mai 2010, 1:02)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

      stiai ca de ex. in politie un absolvent al scolii de agenti semneaza un contract pe 10 ani cu ministerul de interne...iar daca pleaca de buna voie trebuia sa plateasca mii de euro statului roman? valabil si la armata, pompieri etc... ei bine... cum poate pleca un agent daca nu-i convine leafa? sa plece in privat auzi?... in privat unde?.. hahah de parca "privat" ar fi sansa la viata a tuturor romanilor..
      • +13 (19 voturi)    
        mergeti si munciti daca nu va convine in politie (Joi, 20 mai 2010, 8:11)

        ANONIM [anonim] i-a raspuns lui Florin

        In politie, in armata , la pompieri merg toti cei care nu vor sa munceasca si vor sa fie siguri ca au un salariu mare, haine si etc.
        De ce ti-ai imprumut la banca- voiai conditii-nu mai merge spaga?
        Mergeti si munciti pe santiere, faceti ceva sa mai poata si tara asta sa respire.
        Toti doriti numai bani- ce oferiti?
        Aveti numai pretentii-fa-ti datoria constincios si nu mai merge la proteste -tu trebuie sa pazesti tara si oamenii, nu sa protestezi-nu intra in jocul profitorilor.Tot ce se intampla este din cauza mafiotilor care nu se mai satura-au furat pana nu mai are ce sa imparta si la muritorii de rand.Jos mafia -trebuie strigat nu jos guvernul care se chinuie sa faca ceva.Ce faci fara guvern in haos?Cine crezi ca ar putea sa guverneze- alti profitori, alti mafioti
        hai sa-i lasam pe astia sa incerce sa faca ceva.Am incredere in bunavointa lor-BOC este un om sincer care vrea sa scoata tara din criza, dar nu poate singur-mafia nu-l lasa + ca nu este asa de usor.
        Hai sa punem toti umarul .
        Sa fii sanatos!
      • +11 (13 voturi)    
        tovarasu' tovarasu'! (Joi, 20 mai 2010, 8:20)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Florin

        hai sa spunem adevarul, ca daca ne serviti doar cateva felii se numeste minciuna... daca faci o facultate din cadrul MI trebuie sa muncesti 10 ani ca sa-ti acoperi costurile de scolarizare. vrei sa pleci dupa prima zi de munca, n-ai decat, dar iti platesti scoala aproape integral, vrei sa pleci dupa 5 ani, nu te opreste nimeni, dar platesti jumatate din costurile de scolarizare. ai uitat sa mentionezi si ca o facultate de politie inseamna echipament, casa si masa gratis pe durata scolarizarii.. dupa care, daca ti-a placut cartea, iesi ofiter (salariul e semnificativ mai mare) si ai oricum un loc de munca asigurat. ce ai vrea mai mult!?
      • +8 (12 voturi)    
        lol (Joi, 20 mai 2010, 8:27)

        iulius [anonim] i-a raspuns lui Florin

        eu cand m-am angajat (la o corporatie) am avut clauza de 4 ani cu daune de 11.000 de euro daca plec.

        Intradev am facut cursuri de specializare profesionala 6 luni.

        Dupa 2 ani si 6 luni am plecat la o alta companie unde am facut din nou niste cursuri de specializare timp de 7 luni. E un risc care ti-l asumi in momentul in care semnezi contractul. Nu iti convine ... platesti.

        Dar eu zic ca la majoritatea bugetarilor este o alta problema, politia plateste daune, restul au dat spaga sa compenseze incapabilitatea, si atunci spaga trebuie "scoasa", iar la privat greu sa dai spaga sa compenseze cu facptul ca ai dormit 12 clase iar pe la facultate nu ai dat decat in sesiune...
        • -1 (5 voturi)    
          pui pariu (Joi, 20 mai 2010, 10:51)

          naufragiatul [utilizator] i-a raspuns lui iulius

          ca in privat cele mai multe firme angajeaza tot pe pile ? pai cum ar putea altfel atat timp cat marea majoritate a afacerilor sunt cu statul si acolo fiecare are un copil, nepot, nevasta care trebuie angajat, unde ? la firma care castiga achizitia.
          Ma irita atitudinea sta de superioritate a asazisilor angajati in privat, atat timp cat cei mai multi sunt platiti din contractele firmelor unde lucreaza, cu statul, halal privat.
      • +5 (9 voturi)    
        pai? (Joi, 20 mai 2010, 8:28)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Florin

        pai de ce nu a invatat, de a ajuns politist?
      • +8 (14 voturi)    
        ptr.florin (Joi, 20 mai 2010, 9:01)

        sile [anonim] i-a raspuns lui Florin

        Da' flacaul ala care s-a facut agent de ce s-a facut agent.
        Nu stia ca are clauza de 10 ani in contract ?
        Sau s-a gandit....i-am pacalit pe astia....10 ani trebuie sa ma plateasca pe bani de la buget.
        Nu ma intereseaza ca are sau nu are bugetul bani !!!
        • 0 (0 voturi)    
          pai (Joi, 20 mai 2010, 12:18)

          Florin [anonim] i-a raspuns lui sile

          foarte simplu...atunci cand sa bagat...sa bagat pentru ca era un salariu cu 25% mai mare de cat cel de peste 1 luna...
      • +9 (13 voturi)    
        Hahaha (Joi, 20 mai 2010, 9:09)

        Gigi Kent [anonim] i-a raspuns lui Florin

        Te-am pus eu sa te faci politist cumva? Cand te bagi in ceva trebuie sa stii ce te asteapta, peste tot cand semnezi un contract de munca si ti se face un training primesti o clauza un contract ca nu ai voie sa pleci decat daca achiti contravaloarea trainingului. Asa ca nu te mai plange ca cei din politie au privilegiile lor! politisti morti de foame n-am vazut niciodata.
      • +5 (7 voturi)    
        asa si ? (Joi, 20 mai 2010, 10:06)

        niku [anonim] i-a raspuns lui Florin

        Vrei sa spui ca in politite sunt salarii mici ? Nu mintii lumea, am 3 politisti in familie si o duc chiar foarte bine. E chiar prea mult daca ma intrebi pe mine, si nu bagati chestia cu riscurile pt ca traim in Romania, nu sunt infractorii din alte tari, e mult mai liniste...asa ca....nu va plangeti , taceti.
        • 0 (0 voturi)    
          paaai (Joi, 20 mai 2010, 12:22)

          Florin [anonim] i-a raspuns lui niku

          daca tot e atat de bine in politie..de ce nu va bagati fratilor toti? sa aveti salarii mari si sa nu aveti parte de riscuri si etc...aaa sau picati dupa 400m la sportiv de la shaworma de o viata..
          Ps: nu sunt politist.. lucrez la o firma de internet din privat.. dar sincer cunosc f bine situatia agentilor de politie (talpa politiei) cei de la birouri intradevar o duc bine..dar restul..
          • 0 (0 voturi)    
            Poate ma lamuresti si pe mine (Joi, 20 mai 2010, 20:02)

            giga [anonim] i-a raspuns lui Florin

            ce fac fatutele alea de la circulatie care la admitere aveau conditie de inaltime minima (de expl) si acu' au cam intrat la apa; Am vazut deunazi niste indivizi cu 'Politia locala' pe spate, ce naiba e cu astia ca mai avem si politie comunitara si juridica si de circulatie si de ...
            Sincer, chiar vreau niste lamuriri, nu de pe site din realitate.
      • 0 (2 voturi)    
        Nu ii obliga nimeni sa se (Joi, 20 mai 2010, 10:54)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui Florin

        duca acolo. Dimpotriva. Se duc pentru ca au un loc de munca sigur. Acum si-ar dori si foarte bine platit. Nu se mai poate. Daca si-ar fi declarat veniturile din ciubucuri poate ar fi fost mai multi bani la buget (ma refer la politai).
    • +8 (8 voturi)    
      Gandire incompleta (Joi, 20 mai 2010, 8:06)

      Ion strainul [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

      Cati din bugetari crezi ca le place sa lucreze pe salariul pe care-l au? Multe persoane au si o diploma aferenta care le permite sa lucreze intr-un anumit domeniu (exemplu profesorii din invatamantul preuniversitar, pompieri, medici, politisti). Multi nu pot sa aleaga domeniul.
      Facem un exercitiu si hai sa speculam ca ponderea celor care si-ar putea gasi un salariu mai bun in privat este de 80%. Ce facem? Desfiintam statul?
      De acord, aparatul de stat e supradimensionat (parere personala) si ca multi freaca menta. Poate ca destui ar putea fi inlocuiti de tehnologie (era un exemplu clasic pe thedailywtf), dar in aceeasi opinie personala, nu cred ca in reducerea uniforma a salariului si mai ales a pensiilor. Hai sa analizam si sa vedem de ce X si Y au salariile pe care le au. Problema salariului este reflectata direct de calitatea muncii/serviciului prestat.
      Presupunand ca tu ai avea o calificare ce ti-ar putea asigura un loc la stat, ai aplica pentru salariul pe care l-ai lua acolo?
      • +1 (1 vot)    
        Ai perfecta dreptate (Joi, 20 mai 2010, 11:08)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Ion strainul

        Am mai spus si eu, exista doua feluri de bigetari. Bugetarii sa le spunem "productivi" medici, profesori, politisti,etc care asigura serviciile sociale ale staului, care de regula muncesc conform calificarii si "neproductivi" birocrati, diversi functionari mai mari sau mai mci, angajati ep criterii poltice si salarii mari, pentru munca putina. Aici ar trebui umblat dar nu exsita interes pentru ca e vorba de clientelism politic. Iar cand se fac reduceri se reduc exact cei cu salarii mic si fara sustinere care fac de fapt treaba. La fel si cu pensiile. Pensia trebuie sa refelecteze cotizatia platita pentru ea si nu nu stiu ce drepturi aiurea castigate prin hotarari judecatoresti interesate sau legi dedicate. Probail ca daca s-ar aplica aceste reduceri in fond cinstite si echitabile probabil ca reducerile celorlalti ar fi mult mai mici si mai suportabile. Problema este ca daca schimbam actualul guvern cu altul se vor schimba doar beneficiarii si nu racilele. Trebuie schimbata intreaga clasa politica
    • +1 (1 vot)    
      Degeaba (Joi, 20 mai 2010, 8:45)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

      Sunt convins ca ai oate taxele la zi platite si faci o munca de care esti mandru, cu multa placere, desi... cam simt o unda de invidie in comentariul tau
    • 0 (2 voturi)    
      Nu-i chiar asa (Joi, 20 mai 2010, 9:42)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Razvan007

      Problema la bugetari nu e ca nu muncesc. Problema e ca muncesc fara sa gandeasca. Ziceau si ceva bugetari acu ceva vreme, sub protectia anonimatului, ca au sefi idioti care fac ca munca lor sa fie ineficienta.

      Io le inteleg nemultumirea. Da' tre' sa priceapa si ei ca treaba asta cu sefii e pe undeva si responsabilitatea lor. De ce nu fac greva sa li se schimbe sefii incompetenti? Ar trebui sa priceapa si ei ca pestele, desi de la cap se impute, de la coada se curata. Daca ei, care sunt in tema si cunosc problema, nu fac eforturi sa schimbe situatia, oameni din exterior n-au nici o sansa sa-i ajuite.
    • 0 (0 voturi)    
      Pt Razvan (Joi, 20 mai 2010, 19:37)

      Alice [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

      Bah Razvane sau cum naiba te numesti,si tu si altii prin bugetari vorbiti doar de cei de la ghisee?Pai ce faci mah cu toti pompierii,cu cei de la SMURD,cu asistentele,cu invatatorii,profesorii...ude-i duci tu la particulari?Daca ai u acccident,destept ce esti,sa nu vina bai Smurdul ci sa te anunte ca s-au mutat in mediul privat si vin sa te descarcereze daca le platesti gras.Vrei?????Eu care am o fetita in cls a 2-a,unde naiba sa plece invatatoarea ei care are salariul neplatit de 2 luni?Desteptii astia care vorbesc,le doresc sa le ramana parintii fara pensii si apoi sa vedem ce mai zic.Normal ca nu dat comentariul meu!
  • +11 (25 voturi)    
    Comparatie (Miercuri, 19 mai 2010, 22:47)

    Ciprian [anonim]

    Este firesc sa existe nemultumiri fata de masurile propuse. Sindicatele au rolul lor in acest proces si isi apara interesele.
    Nu este firesc insa, sa se implice partidele politice pentru a instiga la violenta si pentru a produce dezordine sociala.
    De asemenea, trebuie privita si o alta parte a populatiei acestei tari, cei angajati in sectorul privat, care de mult au uitat ce inseamna sindicate, greva, mitinguri samd.
    Este firesc sa tinem minte ceea ce o doamna afirma mai sus: "in sectorul privat se lucreaza si nu se protesteaza" !
    • +6 (10 voturi)    
      In piata era DRAGNEA! (Joi, 20 mai 2010, 7:12)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian

      Cred ca l-ati vazut la tv.
      Mai m-a surprins faptul ca un lider de sindicat bugetar a afirmat ca au participat si din sistemul privat. Si il cred pentru ca PSD-ul are membrii si in mediul privat.
      Pana una alta, guvernul TREBUIE sa ia masuri si, poate, uitandu-se la Nasul taie din RISIPA PARLAMENTARILOR!!!
    • +5 (7 voturi)    
      Apropos de privati, ... (Joi, 20 mai 2010, 9:44)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian

      ... chiar incercam sa imi aduc aminte acu' cateva zile cand a fost ultima greva facuta cu participarea masiva a anagajatilor din sectorul privat. Stii ce? N-am reusit sa-mi aduc aminte de nici macar una, indiferent cat de indepartata ar fi fost ea.
  • +13 (25 voturi)    
    E nasol... (Miercuri, 19 mai 2010, 23:00)

    vlad2 [anonim]

    Lumea e saraca, disperata si speriata dar asta nu inseamna ca masurile nu sunt cele corecte... sora-mea lucreaza la administratia fiscala, si-a vandut apartamentul de doua camere pentru o garsoniera plus diferenta, ca sa isi achite ratele la banca... acum a zis ca vrea sa se angajeze la privat, a zis ca nu mai merita sa stai degeaba pe bani putini la stat mai bine munceste la privat...
  • -13 (23 voturi)    
    dar cum s-a vazut in seara asta la tv? (Miercuri, 19 mai 2010, 23:00)

    don corleone [anonim]

    Sindicatele, partidele politice, analisti credibili precum Cristian Tudor Popescu si Emil Hurezeanu, opinia publica in general, toata lumea cere demisia urgenta a cabinetului Boc si incetarea oricarei imixtiuni a tartorelui Basescu, care si el ar trebui sa paraseasca rapid Palatul Cotroceni.
    Daca guvernantii nu inteleg situatia exploziva in care s-a ajuns, multimea infierbantata ii va linsa pur si simplu, in cel mai scurt timp, din palate cu tot, luati pe sus.
    Guvern de tehnocrati, cu Mugur Isarescu, Lucian Croitoru, Daniel Daianu sau Ilie Serbanescu prim-ministri, pregatirea alegerilor anticipate, suspendarea si trimiterea acasa prin referendum a smenarului Basescu.
    • +5 (9 voturi)    
      "Situatie exploziva", mosule? (Joi, 20 mai 2010, 7:34)

      dobermann [utilizator] i-a raspuns lui don corleone

      Am vazut: s-a scandat, s-a cantat, s-a dansat si s-a mancat seminte. O mare ragaiala. Bizonii s-au bucurat de o excursie moca la Bucuresti. Majoritatea populatiei intelege situatia, de-aia au fost doar 30 000. Adica, ditamai confederatiile si doua partide atat au reusit sa adune din toata tara? La banii lor?
    • +4 (8 voturi)    
      Lumineaza-ma (Joi, 20 mai 2010, 7:57)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui don corleone

      nu ca as considera pa Basescu un neprihanit genial, dar pe cine vezi tu pe postul de presedinte? Pe Jiji, pe Vanghelie, pe W.C. Tudor? Sau pe Victoras Che Guevarica, pe Crinisorul ofilit? Cu astfel de presedinti ne ducem definitiv de rapa. Sunt doar populisti demagogi si cel putin la fel de spagari ca si actualii guvernanti. As fi de acord cu tine daca ar exista o personalitate capabila dar de unde sa o luam? Si nu inteleg de ce trebuie sa inlocuim un rau cu un rau si mai mare.
    • +6 (6 voturi)    
      tare (Joi, 20 mai 2010, 8:36)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui don corleone

      matale vrei guvern cu 4 prim ministri... si cati ministri, secretari de stat, consilieri. Daca ar veni Isarescu, masurile ar fi de 10 ori mai drastice pentru ca el nu are de aparat nicio imagine politica.
    • +3 (5 voturi)    
      si cine sustine tehnocratii? (Joi, 20 mai 2010, 8:49)

      Ghe [anonim] i-a raspuns lui don corleone

      Tehnocratii trebuie sustinuti de partide care isi asuma raspunderea politica in fata electoratului. Noi am ales politicieni ca sa conduca tara, pai sa o faca si sa si-o asume (adica sa suporte consecintele la vot), tehnocratii trebuie sa fie consilieri, nu prim ministrii.
    • +4 (6 voturi)    
      analisti credibili precum ... (Joi, 20 mai 2010, 9:45)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui don corleone

      Cristian Tudor Popescu si Emil Hurezeanu - asta a vrut sa fie o gluma?
      • -2 (2 voturi)    
        De ce nu ... (Joi, 20 mai 2010, 11:05)

        blackarrow [anonim] i-a raspuns lui Eu the first

        mosule ? Ce are CTP ?Ia citeste aci si vezi care parte n-o intelegi ?sau ai ochelari de cal :
        http://www.gandul.info/puterea-gandului/prioritatea-zero-6136250
  • -6 (22 voturi)    
    trucaj (Miercuri, 19 mai 2010, 23:00)

    mom [anonim]

    De fapt n-a fost nimeni in p-ta Victoriei iar cetatenii Romaniei sunt din ce in ce mai incantati de “reformele” Boc-Base!
    • +1 (9 voturi)    
      Intr-un fel ai dreptate (Joi, 20 mai 2010, 8:05)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui mom

      Au fost niste sefi sindicalisti ultrabogati, niste activisti de partid ( nu spui care, persoana importanta) si o masa de manevra unii fortati, altii platiti, altii care au profitat sa faca un drum la Bucuresti. Si care in mare parte s-au distrat ca la un balci. Un numar de dusmani fanatici ai lui Basescu si ai PDL. Si un numar mic de protestatari sinceri nengajati. Cat despre masurile nepopulare suntem multi care nu suntem de acord cu ele dar trebuie sa muncim , nu sa ne pierdem timpul cu pseudomitinguri cu iz politic pronuntat. Si ca sa clarific, la munca pe care o fac eu trebuie sa am tot timpul atentia marita. Asa ca din cand in cand, pentru destindere, mai fac cate o pauza si mai citesc stirile.
    • +4 (6 voturi)    
      corect (Joi, 20 mai 2010, 8:36)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui mom

      pai la ce veselie era acolo, ai perfecta dreptate.
  • +19 (33 voturi)    
    @Un pensionar, fost functionar public (Miercuri, 19 mai 2010, 23:01)

    unu' care isi plateste taxele [anonim]

    Auzi tu, tipul din articol "un pensionar, fost functionar public" are o fata fara slujba si un nepot student pe care ii intretine....DA-I AFARA DIN CASA SI TRIMITE-I LA MUNCA pentru ca mine-poimaine ii tin si pe astia cu ajutoare sociale !!! Apoi o sa ma injuri pe mine care lucrez pana la 10 seara ca nu vreau sa platesc taxe mai mari si pentru odraslele tale.


    Auzi tu, astia oameni disperati care lucreaza Vinerea pana la 13,00. Pai ce bani vor pentru munca asta?
  • +15 (23 voturi)    
    buahaha (Miercuri, 19 mai 2010, 23:09)

    Stefan [anonim]

    Poporul acesta ma uimeste si cand am impresia ca am vazut tot... proteste ca la bairam :)), ala isi filmeaza videoclipu... sigur oamenii astia nu s-au adunat ca sa "joace" in videoclipu lu' crbl ? =))
    Din nou, FASCINANT POPOR ! :))
    • +7 (7 voturi)    
      tare (Joi, 20 mai 2010, 8:38)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Stefan

      CRBL e baiat destept. Iti dai seama cat l-ar fi costat sa-si aduca figuratie pentru clip?
  • +16 (28 voturi)    
    miting (Miercuri, 19 mai 2010, 23:43)

    AlinP [utilizator]

    Intrebare: Cine au iesit sa protesteze?
    Raspuns: Aia de frecau menta toata ziua, pentru ca cei constiinciosi erau la munca.
  • +13 (25 voturi)    
    Distractie (Joi, 20 mai 2010, 0:15)

    Ion [anonim]

    Caterinca tipic romaneasca. Cum ar putea cineva sa ia in serios asa ceva? Concluzia mea e ca oamenii au venit sa se distreze acolo dupa care s-au retras spre casa ca dupa o zi la gratar. Cred ca e bine ca sindicalistii se distreaza, dar din pacate pentru ei nu au de ales. Este clar ca sunt prea multi bugetari si mai important sunt prea multi bugetari incompetenti. Acest tip de roman nu poate aduce un plus Romaniei, ci este doar o povara.

    Domnilor si doamnelor, va rog sa va ganditi si la ce puteti sa faceti pentru tara in care traiti nu numai la ce poate sa faca tara pentru voi!
    • +5 (7 voturi)    
      Ioane... (Joi, 20 mai 2010, 8:40)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Ion

      pai asta au facut. S-au gandit ce pot face pentru tara si au facut un clip video cu CRBL. Nu s-au organizat prea bine, ca au uitat gratarele.
  • 0 (12 voturi)    
    Distractie (Joi, 20 mai 2010, 0:15)

    Ion [anonim]

    Caterinca tipic romaneasca. Cum ar putea cineva sa ia in serios asa ceva? Concluzia mea e ca oamenii au venit sa se distreze acolo dupa care s-au retras spre casa ca dupa o zi la gratar. Cred ca e bine ca sindicalistii se distreaza, dar din pacate pentru ei nu au de ales. Este clar ca sunt prea multi bugetari si mai important sunt prea multi bugetari incompetenti. Acest tip de roman nu poate aduce un plus Romaniei, ci este doar o povara.

    Domnilor si doamnelor, va rog sa va ganditi si la ce puteti sa faceti pentru tara in care traiti nu numai la ce poate sa faca tara pentru voi!
  • -5 (13 voturi)    
    manelisti si tigani (Joi, 20 mai 2010, 0:41)

    un roman plecat [anonim]

    foarte tare materialul, mai ales cu dansul de la final, am vazut doar tigani de bucuresti, de fapt trebuia sa zic doar bucuresteni, vad ca cei ramasi in tara nici de mitinguri nu sunt in stare. De aici de pe meleaguri straine dragi mei va doresc sa muriti de foame, ca meritati.
    • -1 (11 voturi)    
      waii (Joi, 20 mai 2010, 0:35)

      adolescentu [anonim] i-a raspuns lui un roman plecat

      Sa mori tu de foame desi nu se prea poate in U.E. Iar daca asta doresti tu oamenilor tarii tale, draga lasule, esti mai rau ca un tigan nomad. PA.
    • +4 (10 voturi)    
      Sperantele noastre din strainatate (Joi, 20 mai 2010, 2:07)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui un roman plecat

      De acolo de pe meleaguri straine arati inca o data de ce romanii au o imagine asa de proasta in afara tarii.In principal datorita oamenilor ca tine,oameni de mana a doua poate chiar a treia care o data plecati din tara capata impresia ca reprezinta un unicat,o floare rara, in realitate ei nefiind in stare NICI MACAR sa se integreze in societatile straine.Din pacate aceste specimene ajung acum la generatia a 2-a si isi uita cu totul originile,dar in schimb "bunele obiceiuri" le pastreaza,le mostenesc foarte bine.

      PS: ai uitat sa pui un "i" la cuvantul "dragi" caci asa nu iese cum ai vrut tu.Dar se scuza ca poate esti de mult timp pe meleaguri straine si nu-i asa,limba se mai uita,cu toate nuantele ei cu tot?Bine macar ca nu se uita cum se fac sau cum se faceau mitingurile in tara.
  • -2 (10 voturi)    
    Protest (Joi, 20 mai 2010, 1:17)

    Ill [anonim]

    Foarte ciudata atitudinea romanilor.Acum 5 luni acestia ieseau in strada ca sa-si voteze presedintele(presedinte care de altfel anuntase la televiziunea publica inainte de alegeri ca Romania a iesit din criza) iar acum ies in stada sa protesteze impotriva presedintelui.......doar 5 luni a durat acest mariaj ?Nu cumva unul dintre cei doi membrii a calcat stramb in ultimele 5 luni?
  • -5 (19 voturi)    
    Emil Boc... PDuuuuL..... POC (Andrei GH.) (Joi, 20 mai 2010, 3:28)

    alex_popescu_1988_er [anonim]

    Hotnews, faceti tot felul de aluzii la acest protest al sindicatelor (va inteleg, doar primiti remuneratie de la PDL).
    Ai mei parinti sunt bugetari, eu sunt student in alt oras. Cum credeti ca imi voi plati studiile ???
    Sunt dezamagit si scarbit pentru ca si in astfel de momente scrieti NUMAI cum va dicteaza partidul unic !
    Cred ca o sa iau calea aerului si o sa plec afara daca Guvernul Romaniei o sa ia aceste masuri. Acesta nu mai este trai.
    Pofta buna !
    P.S. sper ca macar sa respectati si voi art 30 alin 2 din constitutie! Macar atat !
    • +11 (21 voturi)    
      Asa, si? (Joi, 20 mai 2010, 4:42)

      Gica Mai Contra [anonim] i-a raspuns lui alex_popescu_1988_er

      Mai tinerelule, ce vrei de fapt? Sa muncesc eu ca sa-ti platesc studiile? Eu am muncit dimineata si am mers la scoala seara. Deci se poate si altfel decat cu mana intinsa...
      De unde si pana unde acesta atitudine de "mi se cuvine"? Ti se cuvine numai ce poti face pentru tine insuti.
      De unde sa primesti daca nu este de unde sa se ia?
      Ma intreb cati respecta art 30 alin 6 si alin 8 din Constitutie.
    • +3 (5 voturi)    
      hehe (Joi, 20 mai 2010, 5:37)

      trail [utilizator] i-a raspuns lui alex_popescu_1988_er

      Ai mei parinti sunt: tata-bugetar; mama lucreaza in sectorul privat. Mama a resimtit criza acum 2 ani, cand salariul i s-a injumatatit!!!
    • +6 (6 voturi)    
      La cat mergeti la scoala (Joi, 20 mai 2010, 7:18)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui alex_popescu_1988_er

      ai putea sa iti iei un job.
      Atentie! STIU ce inseamna prezenta la facultate in Romania de azi.
    • +4 (6 voturi)    
      Ar trebui sa fii mai legat de realiate (Joi, 20 mai 2010, 8:16)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui alex_popescu_1988_er

      Iti inteleg frustrarile si ai in cea mai mare parte dreptate. Dar prea esti exclusivist. Nu toti cei care nu au incredere in sindicatele infeudate politic, care sunt impotriva partidului cleptocomunist PSD alias pdsr care si-a infeudat si un partid istoric sunt sustinatori PDL. PDL are si el partea lui de vina pentru aceasta situatie dar nu numai el. Blestemul originar a inceput cu 13-15 iunie cand toti cei ce ar fi vrut o reformare reala au fost inlaturati. Si a continuat cu o clasa politica sub orice critica. Ar trebui ca voi, tinerii nepervertiti sa va alaturati noua, cei mai in varsta si sa ii trimitem pe toti acolo unce le e locul, dupa o expresie draga comunistilor din care provin, la groapa de gunoi a istoriei
      • -2 (2 voturi)    
        cred ca tu nu esti ancorat de realitate (Joi, 20 mai 2010, 9:50)

        toteu [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

        chiar crezi ca e vreo diferenta intre PSD, PNL, PC, PDL samd? pai cati dintre ei nu sunt fosti comunisti, securisti... Si in fond nu asta conteaza... pt ei tot ce conteaza e "ciolanul" nu comunism, capitalism, feudalism... asa ca nu-i mai ridica in slavi pe "clepto-democrat-liberalii" Base & The Gang ca sunt la fel de vinovati ca si restul... domnii astia au peste 6 ani de guvernare... pana acum de ce nu au reformat / structurat blablabla?...ha?
        • +2 (2 voturi)    
          Da, este diferenta (Joi, 20 mai 2010, 11:06)

          eem [utilizator] i-a raspuns lui toteu

          PSD vrea impozit progresiv.

          Eu nu vreau impozit progresiv pentru ca nu am muncit 12-14 ore pe zi ani de zile ca sa platesc pentru cei care nu vor sa munceasca.
        • +1 (1 vot)    
          Mai gandeste-te, mai aminteste-ti (Joi, 20 mai 2010, 12:33)

          Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui toteu

          Nu i-am ridicat niciodata in slavi pe pedelisti si nu sunt suporterul lor neconditionat. Am spus clar ca ne trebuie o alta clasa politica. Dar cine a inceput jaful spune-mi te rog frumos? Ce partid era la conducere in 1990 cand au inceput privatizarile? Cine a pensionat in masa in aceeasi perioda Cine se lauda ca l-a fortat pe Tariceanu sa mareasca pensiile? Cine incurajaza pe puturosi prin fel de fel de alocatii sociale? (a nu se confunda pensionarii si somerii cu puturosii). Cine vrea impozit progresiv pentru a incovoia si mai mult tot pe cei calificati care muncesc cinstit? Principala vina a lui Basecu in ochii vostri, ac si vina lui Milica este ca a indraznit sa invinga soingurul Partid care trebuia sa ne conduca. Dar repet si voi repeta la infinit opana va intra in cap. Oricat de rai ar fi Basecu si PDL ( si nu am afirmat nici odata ca ar fi niste ingerasi neprihaniti si ideali) sunt infinat mai buni dact ceea ce propune pSD alias pdsr.
    • -3 (3 voturi)    
      Gresesti (Joi, 20 mai 2010, 8:43)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui alex_popescu_1988_er

      Nu primesc salariu de la PDL ci de la tine, de la mine, din banii statului adica.
      Nu stiai ca serviciile secrete sunt bugetari?
      Toti de aici au grade!
      • 0 (0 voturi)    
        De unde stii? (Joi, 20 mai 2010, 12:40)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

        Faci parte din serviciile secrete paralele ala partidelor de opozitie? Da, am grad si mare pentru un rezervist pentru ca sunt bun si capabil si in specialitatea mea militara tehnica. Dar voi nu prea stiti ce insemna si fi capabil si serios in tot ceea ce intreprinzi asa ca e greu de inteles. Si nu primesc bani de la nimeni pentru ceea ce scriu pentru ca o fac din convingere. Vreau sa schimb clasa politica romaneasca si sa elimin impostorii, inclusiv postacii platiti ca sa bage strambe.
    • +5 (7 voturi)    
      la munca baiatu! (Joi, 20 mai 2010, 8:51)

      Gebeleizis [anonim] i-a raspuns lui alex_popescu_1988_er

      Vreau sa iti zic ca esti intr-o situatie feicita. Eu mi-am pierdut mama acum 7 ani iar taica-meu nu avea loc de munca. Deci poti sa iti imaginezi cam cati bani primeam eu de la parinti, zero barat. Am vrut sa fac o facultate si atunci m-am inscris, dar am intrat la locuri cu taxa. Dar nu m-am dus nici sa cersesc si nici sa fac mitinguri sa imi dea cineva bani de taxa. M-am dus frumos si m-am angajat si mi-am platit singur studiile. Nu zic ca poate am mai primit un ajutor mic de la un prieten sa de la altul dar banii i-am dat inapoi la salariu. Asa ca la la munca nu la intins mana!
    • +3 (3 voturi)    
      drum bun (Joi, 20 mai 2010, 11:03)

      eem [utilizator] i-a raspuns lui alex_popescu_1988_er

      Si eu am facut facultate si am MUNCIT ca sa imi platesc studiile.

      Iti urez drum pe calea aerului si sa imi zici si mie in ce tara poti sa faci facultate mai ieftin decat in Romania.
    • +2 (2 voturi)    
      vai, vai (Joi, 20 mai 2010, 11:36)

      rudolf [anonim] i-a raspuns lui alex_popescu_1988_er

      colegu, poate ar fi bine sa te angajezi. Si eu sunt student si imi finantez singur studiul
    • 0 (0 voturi)    
      prin munca (Vineri, 21 mai 2010, 11:58)

      raluca [anonim] i-a raspuns lui alex_popescu_1988_er

      ia'ti un job. un part time, daca nu poti altfel. da meditatii. lucreaza la mcdonald's. sunt multe optiuni.
  • +4 (14 voturi)    
    contextual (Joi, 20 mai 2010, 5:24)

    un roman plecat [anonim]

    Dragii mei (cu doi de i acum), ma refeream contextual, daca nici macar sa luati atitudine nu stiti, ziceam ca meritati tot ce se intampla, iar sa emigrezi intr-o alta tara iti trebuie mult curaj, dupa cum se vede lasii au ramas in tara sa fie furati si jecmaniti.
    Bucuros ma voi intoarce sa lupt cot la cot cu voi daca am sa vad ca un miting nu va fi organizat doar cu tigani si mahalagii, mi-a provocat sila cand am vazut ca la un moment dat ceva trupa de hip hop dadea tonul la "grevisti", jignitor pentru bunul simt.
    • +5 (7 voturi)    
      Ai perfecta dreptate (Joi, 20 mai 2010, 8:20)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui un roman plecat

      Nu a fost un miting seros, a fost o mascarada. asa se intampla cand participarea majoritara se face fie pe baza de plata, fie de baza de obligatie de serviciu, fie pe baza de ura irationala.
      Unde sunt mitingurile din 1990 si 1991?
    • +2 (4 voturi)    
      prisma ta (Joi, 20 mai 2010, 8:45)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui un roman plecat

      prin prisma ta, Stefan cel Mare ar fi trebuit sa dovedeasca faptul ca nu e las fugind in Turcia.
  • +3 (3 voturi)    
    pareri (Joi, 20 mai 2010, 6:31)

    normal [anonim]

    catre alex popescu-este aproape normal sa

    gandesti asa avand parinti bugetari.Iti dau un sfat:in timpul liber cauta-ti de munca la o firma privata - stai de vorba cu directorul sau patronul - de preferat una cu profil de activitate compatibil cu studiile tale.La inceputul discutiei (interviului) mentioneaza ca esti dispus sa lucrezi gratis 1 ,2 luni pana se decide daca te angajaza.Daca te intereseaza da un semn
  • -1 (3 voturi)    
    Pinguinu (Joi, 20 mai 2010, 6:48)

    genescu [utilizator]

    Mama mia ce caracter pur romanesc...cei din Grecia arunca cu bombe iar la noi se joaca pinguinu in fata Guvernului :)
  • +4 (6 voturi)    
    Miting (Joi, 20 mai 2010, 6:54)

    Vasile [anonim]

    Nu a fost decit un miting organizat de PSD care profita de criza sa creeze haos si dezbinare. Sint disperati rau pesedistii astia nu mai au bani si au datorii mari (eii fiind obisnuiti sa se lafaie in bani) si cred ca vor putea da jos guvernul si sa vina ei iar. Asa ceva nu se mai poate. Sa se duca la munca. S-a vazut clar ca a fost un miting politic.
  • -3 (3 voturi)    
    ohhh, daaaaaa, desigur (Joi, 20 mai 2010, 7:23)

    rares pantazi [anonim]

    În presa românească subiectivitatea s-a insinuat, după cum se vede, într-un ghiveci, chipurile, de mare atitudine imparţială! Aşa, ca să fie pe placul...imparţialilor, ar fi necesar ca toţi cei născuţi înainte de 70, "bugetarii", că pe vremea aia toată lumea făcea din această ... categorie subumană, să-şi facă un SRL "SUB PĂMÂNT" că acum, elita noastră poltică portocalie nu mai are nevoie nici de ei, nici de medici, nici de profesori, de transport în comun că vorba aia, ce mai contează câte impozite plătesc la stat de nenorociţii ăştia de bugetari că, oricum, restul şi mai ales imparţialii, sunt nababi şi au maşini bengoase, copii lor învaţă la grădiniţe şi şcoli private şi când fac apendicită trag o fugă până la Viena. Şi de fapt, de ce să mai plătească veroşii ăştia de bugetari, ăştia care n-ai mai mult de 1500 pe lună, impăzite la stat??? Să se facă, taică o listă, ca aia cu 2 % şi să le trimitem, direct în contul perosnal, ălora care toacă bugetul de stat pe licitaţii trucate, ca să nu-şi mai bată capul cum să-i fure pe netoţii şi fraierii ăia de bugetari şi să se facă, odată naibii, marea reformă, una de să rămână tot continentul cu gura căscată, cum ţărişoara noastră a scos din dicţionar puturosul cuvânt BUGETAR. (da asta să nu aducă aminte de Birkenau, Doamne, fereşte) că se duce dracului toată reforma...
  • 0 (2 voturi)    
    m-am convins (Joi, 20 mai 2010, 7:27)

    gimini [utilizator]

    Gata, m-am convins, Hotnews e un site pentru autosatisfacerea oranj-onanista. Desi toata lumea care a trecut pe acolo a vazut piata plina, ceea ce nu era posibil fara 50-60000 de participanti, Hotnews zice ca au fost doar 20-30000 de mii. Si restul erau intamplator in trecere si au ramas sa caste gura, nu-i asa? Treaba cu profesorul care "o da anonima" ca a fost platit e demna de 13-15 iunie. Ati uitat sa precizati ca in piata era si fantoma lui Elvis Presley care impartea etnobotanice precum si raposatul Ratiu care le dadea dolari falsi la manifestanti. Cat despre Hoara nici un portocalizat la creier nu se indoieste de faptul ca de fapt l-au fugarit admiratorii dar televiziunile mogule au prezentat incidentul de asa natura incat sa para ca a fost bombardat cu oua :)))))
  • +3 (3 voturi)    
    ref pensii (Joi, 20 mai 2010, 7:42)

    DAN-IULIAN DUMITRESCU [anonim]

    O idee pentru guvern : Daca vor sa faca economii la pensii, neatingandu-se de pensiile sub 1000 lei ( ceea ce mi se pare normal) propun urmatorul algoritm : pensia de 1050 devine 1000 , pensia de 1100 devine 1050 , pensia de 1200 devine 1100 s.a.m.d. . Astfel cel care are 1500 va rezista cu 1200, cel care are 2000 va rezista cu 1500 si cel care are 3000 va rezista cu 2000 , Stiu ca poate unii vor gasi ideea cinica , dar daca tot "trebuiesc" facute reduceri , sa fie facute cu cap. Poate acelasi principiu ar trebui urmat si la salarii, cu modificarea ca acolo sa inceapa calculul de la 1500 lei . Astfel s-ar asigura un minim garantat decent atat pensionarilor cat si salariatilor, urmand a pierde mai mult cei cu pensii/salarii mari. Stiu ca ideea pare comunista dar ............ poate este raul cel mai mic .
  • +4 (8 voturi)    
    Singurul lucru decent si laudabil... (Joi, 20 mai 2010, 7:43)

    Rescatorul [anonim]

    a fost organizarea si evitarea oricaror acte reprobablile. Atat, restul manipulare si prostie. Ce cautau membrii PSD alaturi de sindicalisti? Nu inteleg ce nemultumiri au politistii si profesorii, de exemplu. A crescut numarul analfabetilor cu scoala, a hotilor, talharilor si evazionistilor, adica produsele acestor categorii profesionale. Ei nu trebuie sa munceasca cu profesionalism? Eu sunt profesor universitar, la privat, si am 2000 lei salariu si ma straduiesc, zi de zi, sa repar incompetenta colegilor profesori din gimnazii si licee si lipsa de educatie. Asistenta mea are 1400. Majoritatea profesorilor de liceu, mult mai tineri si fara vechime in invatamant, au salarii de cca 1600 si nu fac altceva decat sa ne trimita rebuturi. Pentru asta nu fac demonstratii? Nu realizeaza ca distrug sistemul educational in Romania si ne condamna viitorul? Am vazut cheltuieli desantate, bannere, muzica si dans, transport cu autocare. De unde bani? Daca au bani de aruncat, atunci de ce mai protesteaza? Singurii indreptatiti sa protesteze sunt pensionarii cu pensii mici, dar ei au aratat foarte multa decenta. Nu mai comentez si comportamentul de mahala al unor demonstranti si manipularile abjecte ale Realitatii-FNI si Antenelor-Felix. Le-au comentat deja altii, cu mult realism.
    • +3 (5 voturi)    
      Singurul lucru decent si laudabil.... (Joi, 20 mai 2010, 9:33)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      a fost organizarea si evitarea oricaror acte reprobablile. Atat, restul manipulare si prostie. Ce cautau membrii PSD alaturi de sindicalisti? Nu inteleg ce nemultumiri au politistii si profesorii, de exemplu. A crescut numarul analfabetilor cu scoala, a hotilor, talharilor si evazionistilor, adica produsele acestor categorii profesionale. Ei nu trebuie sa munceasca cu profesionalism? Eu sunt profesor universitar, la privat, si am 2000 lei salariu si ma straduiesc, zi de zi, sa repar incompetenta colegilor profesori din gimnazii si licee si lipsa de educatie. Asistenta mea are 1400. Majoritatea profesorilor de liceu, mult mai tineri si fara vechime in invatamant, au salarii de cca 1600 si nu fac altceva decat sa ne trimita rebuturi. Pentru asta nu fac demonstratii? Nu realizeaza ca distrug sistemul educational in Romania si ne condamna viitorul? Am vazut cheltuieli desantate, bannere, muzica si dans, transport cu autocare. De unde bani? Daca au bani de aruncat, atunci de ce mai protesteaza? Singurii indreptatiti sa protesteze sunt pensionarii cu pensii mici, dar ei au aratat foarte multa decenta. Nu mai comentez si comportamentul de mahala al unor demonstranti si manipularile abjecte ale Realitatii-FNI si Antenelor-Felix. Le-au comentat deja altii, cu mult realism.

      Mai constat si un aspect de indecenta: unii ascund comentariile care nu le sunt pe plac. "Noi vrem respect", ipochimenilor!
  • +3 (5 voturi)    
    adica... (Joi, 20 mai 2010, 8:30)

    el [anonim]

    Din cate se vede, a fost o furtuna intr-un pahar cu apa! ....Oameni, treziti-va - revolutii nu vor mai fii! in democratie altfel se fac marile schimbari...se vor face in continuare dar nu cu parul ci cu pana!!!
  • +2 (2 voturi)    
    miting - praf in ochi (Joi, 20 mai 2010, 8:34)

    tiberiu [anonim]

    Ce porcarie de miting a fost asta? Am vizionat filmuletul si mi s-a facut greata. Ce a fost asta? Ce protestatari au fost astia? Trebuiau sa vina 16 milioane de oameni in fatza parlamentului la Casa Poporului si sa-i dea jos pe porcii din senat si parlament care nu fac nimic si se plimba in strainatate de cate ori vor. Salariile alora trebuie taiate si ei dati afara in suturi si pusi altii. Sunt atatia oameni seriosi si inteligenti care ar putea face intr-adevar ceva util pentru popor nu gloabele alea infocate care se uita la firme sexi in timpul sedintelor in parlament. Deputatii lu'peste. Niste hoti care au saracit tara de 20 de ani si cel mai mult in ultimii 6 ani. Sa fie dati jos. Sa vina la miting 10 milioane , 16 milioane si atunci sa vad si eu miting adevarat la care particip negresit.
  • +3 (5 voturi)    
    Mita de participare! (Joi, 20 mai 2010, 8:37)

    Fanel Barosanu [anonim]

    Va spun eu cu cat s-a platit deplasarea! 40 lei de persoana, si o zi libera de la servici. Pai cum sa nu-ti convina sa mergi cu autocar Mercedes si sa mananci 6 mici cu cartofi prajiti si stropiti de bere :)) Pentru ei asta a insemnat mitingul de ieri! Niste putori care stau toata ziua degeaba si au salarii bune cu sporuri si privilegii si fac miting PREVENTIV ... nici macar nu le-a taiat vreun ban din salarii si deja fac miting. SA VA FIE RUSINE AR TREBUI EXPULZATI!!
  • -1 (1 vot)    
    Bravo tovarasi ! (Joi, 20 mai 2010, 8:39)

    Ovidiu Radulescu [anonim]

    Asa da! Recunosc stilul ziaristilor de pe vremea mea (sunt cam batraior, am prins "epoca de aur").
    Sigur ca nu putem lasa bizonii sa cunoasca istoria adevarata, realitatea asa cum este ea, trebuie sa schimbam noi tot, pentru ca sa stie doar ce vrem noi sa stie.
    Recunosc stilul reportajelor din "Scanteia" unde oameni ai muncii din diverse "sectoare de activitate" isi spuneau parerea, evident aceeasi cu a partidului si a iubitului conducator.
    Citind articolul vostru mi-au dat lacrimile de emotie, vai, ce mult mi-au lipsit astfel de luari de pozitie educative....
    Va rog insa, pentru a fi totul perfect, bagati ceva si cu fortele antirevolutionare vandute imperialismului (occidental ca cel sovietic nu exista, nu-i asa?).
    O observatie totusi:
    Luati de entuziasmul momentului ati introdus primul comentariu (evident "de-al nostru") la ora 21:59 iar articolul apare postat la 22:17.
    Sper sa nu postati comentariul meu, ca sa nu se afle de mica voastra scapare,dar, in schimb veti corecta orele.
    Imi place tot mai mult linia pe care evoluati, voi si ziarele noastre de partid, incep sa ma simt iar ca pana in '89, ca prea li s-a urcat la cap unora democratia.
    Propunere: nu putem sa inauguram un nou canal, sa zicem Dunare/Dambovita unde sa-i reeducam pe nenorocitii astia?
  • +2 (4 voturi)    
    mitingul de ieri (Joi, 20 mai 2010, 8:52)

    stel [anonim]

    Nimeni nu spune ce cauta Dragnea acolo? si unde s-a mai pomenit asa sindicalisti grasi, chiar nu le este un pic rusine de cum arata? si apoi nu i-am vazut de loc iesind in strada cand cadeau bancile si cand datoriile lor treceau la datoria publica!! care a tot crescut prin ''metoda" binecunoscuta lor. Unde este lista celor care au luat de la Bancorex si nu au mai dat banii inapoi??Acum pot dansa...jalnica imagine.!
  • +3 (5 voturi)    
    Bugetari (Joi, 20 mai 2010, 9:03)

    Sorin [anonim]

    O persoana scria aici ca politistii au semnat pe 10 ani contracte... de asta era bataie la intrarea in liceele de politie sau in scolile de subofiteri... oameni care ies la pensie la o varsta medie de 45 de ani, deci max 20 de ani lucreaza in folosul comunitatii apoi fiind doar platiti de ea... ma scuzati stiau in ce se baga! daca ar deschide ochii si-ar fi dat seama ca munca pe care o presteaza este platita din bugetul de stat...bugetarii care acum sunt prea multi... asta e adevarul, fiecare guvernare de la revolutie incoace a angajat oamenii sai in administratii... acum s-a ajuns sa nu-i mai poata plati... nu mi se pare normal sa platesc prin taxe oameni care nu presteaza pentru comunitate!
  • +4 (6 voturi)    
    Pas (Joi, 20 mai 2010, 9:17)

    miki [anonim]

    Ce vreti mai mult.Nu a-ti vazut-o aseara,la Dumitrescu pe iRealitattea pe doamna profesoara protestind,cu pancarda in miini?Saracuta de ea,flaminda dar,nu avea deget fara inel de aur iar mai sus,bratari nenumarate,coafata proaspat sa dea bine pe sticla,fufa..Ba Dumitrescule,apropos,daca tot aduci in studio oameni sa ne convinga ce spune Ponta si Antonescu de rau,invatai sa vina imbracati cu ce au mai rau pe acasa,sa lase inelele,bratarile la garderoba!De atata infantilism jurnalistic a-ti ajuns penibili.
  • +2 (2 voturi)    
    salut romania (Joi, 20 mai 2010, 9:37)

    adrian [anonim]

    Stiu ca este foarte greu,Sunt plecat de 10 ani.Nu inteleg ce se intampla cu Romania????Noi nu mai putem produce nimika?Tot timpul trebuie sa ne gandim cum sa satisfacem cerintele FMI ca sa poata sa ni se acorde imprumutul.Chiar nu inteleg.Nu stiu cand putem spune cand a fost mai bine;Pe timpul comunistilor ,sau acum?Unde vom ajunge?Trebuie sa ne gandim la viitorul copiilor nostrii!Cred ca este o mare diferenta intre sectorul de stat si cel privat in privinta salariilor.Nu putem face diferenta ata de mare .Trebuie sa ne trezim la realitate si sa incercam sa nu mai depindem de altii.Chiar daca sunt departe,tot timpul ma gandesc la Romania si citesc stirile in fiecare dimineata.Romani trebuie sa existe o solutie!!!Trebuie sa facem ceva!!!!
    • -2 (4 voturi)    
      . (Joi, 20 mai 2010, 9:53)

      ioana [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Sa facem ce? Nu vezi ce compatriotii nostrii ce comentarii au mai sus? Atat timp cat 99.6% din romani stau ca sobolani in casa si nu ies sa-si ceara drepturile, vom fi in aceeasi situatie. RUSINE VOUA NU CELOR CARE AU PROTESTAT IERI. comentati in necunostinta de cauza
  • +1 (3 voturi)    
    Nu mai pot cu prostia... (I) (Joi, 20 mai 2010, 10:00)

    Gigi [anonim]

    Citesc deja cu scarba o mare parte din comentariile de mai sus. Tot felul de indivizi, as fi vrut sa le spun cetateni insa nu pot, pentru care experienta lor de viata se reduce la "stau pe net" iar imaginea lor despre societate si viata este profund distorsionata, isi dau cu parerea. In general parerea lor e ca "daca nu iti convine la stat vino in privat". Au impresia ca daca ei sunt "in privat" si produc "suruburi" sau niste hieroglife moderne (cod de programare) sunt un fel de "buric al pamantului" si nimic altceva nu mai exista in jurul lor.

    Tin sa informez aceste persoane obtuze ca eu dar si ei, numai ca in nemarginita lor prostie nu isi dau seama, avem nevoie de invatatori, profesori, medici, politisti, judecatori, pompieri etc. Unii dintre noi, culmea, mai avem si bunici care indraznesc sa fie pensionari. Adica sa aiba o anumita varsta, sa nu mai poata munci si sa fi contribuit la buget o viata intreaga pentru ca acum sa ii scuipam, nu-i asa pentru ca putem.

    Mi-as dori ca in momentul in care au o urgenta medicala spre exemplu, acesti giboni de mai sus, sa sune la 112 si sa le raspunda un robot cu mesajul "Multumim pentru apel. Momentan suntem plecat in Franta. Va rugam reveniti!"

    Jocul PD-ului si al lui Basescu a reusit perfect. A intors categoriile sociale si profesionale din societate, dealtfel complementare si perfect integrate intr-o societate moderna, una impotriva celeilalte.

    In loc sa intelegem vina conducatorilor din ultimii 20 de ani ne injuram intre noi. Conducatorii sunt cei care trebuiau sa inteleaga (si sa actioneze) ca nu poti avea servicii publice de calitate cu cineva pe care il platesti 200 euro / luna (la preturi comparabile cu cele din WE) dar nici nu poti sa-i dai mai mult de 200 de euro unui neprofesionist acru care nu stie ce e aia "dezvoltare profesionala". Merg mana in mana. Demnitatea, respectul si buna remunerare a functiei publice cu abilitatile tehnice, dezvoltarea profesionala si respectul pentru cetatean.
  • +1 (3 voturi)    
    Nu mai pot cu prostia... (II) (Joi, 20 mai 2010, 10:01)

    Gigi [anonim]

    Cand vom intelege sa ne respectam unii pe ceilalti, sa dam ce avem mai bun din punct de vedere profesional poate Romania va mai avea vreo sansa…pana atunci o urare: "spor la injurat unii pe altii!"
  • +3 (5 voturi)    
    Asta-i protest? (Joi, 20 mai 2010, 10:16)

    Vasile [anonim]

    Cu muzica cu bere cu veselie, hip-hop. Am vazut o graada de burdihanosi si o gramada de militieni care stateau si o fredonau acolo, pe cind astia de la privati muncesc de le sar ochii din cap.
    la ce ne trebuie atitia imbuibati bugetari si militieni? Afara cu ei sa se duca la munca, nu le comvine sa-si vinda masinile si casele si la agricultura cu ei ca ogoarele Romaniei sint goale de am ajuns sa cumparam carne legume si fructe din alte tari.
  • +2 (2 voturi)    
    LA MUNCA!RUSINE ROMANIA! (Joi, 20 mai 2010, 10:22)

    mihai gabriel [anonim]

    IN TARILE DIN JURUL ROMANIEI LUMEA ESTE CIVILIZATA..AU RAMAS FARA SERVICI NU FARA 25% DIN SALARIU..NU AU FACUT GAT..CI SI-AU CAUTAT DE MUNCA IN MOD CIVILIZAT...

    AICI TOTI VOR POMENI, AJUTOARE..SPER CA MASURILE ASTEA SA VA FIE INVATATURA DE MINTE..

    STATUL NU ESTE OBLIGAT SA VA PLATEASCA RATELE DE LUX PE CARE VI LE-ATI FACUT..NU AVEAI NEVOIE DE LCD-URI SI ALTE PROSTII..

    LA MUNCAAAAAAAAAAAAA!RUSINEEEEEEEE!
  • +3 (5 voturi)    
    Ne mintiti in continuare (Joi, 20 mai 2010, 10:49)

    Maricica [anonim]

    Domnilor bugetari care ieri nu v-ati dus la servici desi trebuia s-o faceti! Stiti cati bani ati cheltuit ieri cu parada voastra? Va spun eu: 12 miliarde de lei (vechi) (400.000 lei/pers x 30.000 persoane = 12.000.000.000 lei vechi!) Mai bine faceati o donatie din partea sindicatelor care va reprezinta, unui azil de batrani sau unui centru de copii orfani... Puneti osul la treaba si fiti solidari, celor din privat cand li s-au taiat din salarii anul trecut si anul acesta n-am vazut niciun sindicat sa protesteze si-au fost masuri care le-au luat majoritatea firmelor private ca sa supravietuiasca! Voi bugetarilor cand v-ati incasat al 13-lea salariu erati in al 9-lea cer nu mai puteati de fericire acuma dati banii inapoi! Nu putem fi solidari cu golaneala, lenevia, curvia si coruptia din sistemul de stat!!
  • +4 (4 voturi)    
    sa le fie rusine tuturor carora au participat.. (Joi, 20 mai 2010, 11:10)

    anaely [utilizator]

    la asa zisul miting de protest. Asa se comporta niste cetateni indurerati ca li se micsoreaza veniturile? Cine i'a adus in capitala? Pe cheltuiala cui? Nu cumva o sa suporte toti romanii si aceasta cheltuiala? Ce cautau politistii sa protesteze? Politia nu are voie sa faca proteste,nu are voie sa faca politica. Ea trebuie sa fie impartiala. Nu le convine .. sa ii lase pe altii care vor si pot sa faca treaba. Tocmai ei sunt nemultumiti.. ei carora daca nu le curge.. le pica. Oameni buni ,daca nu vom intelege ca doar prin munca si seriozitate vom depasi aceasta criza,cei care va duc la Bucuresti sa mitingiti isi vor atinge scopul. Nu va aduc in capitala ca sa va fie voua mai bine,ci lor. Treaba noastra a tuturor este sa muncim. Cautati singuri solutii.. nu mai cereti guvernului sa va dea. Chiar nu intelegeti ca nu sunt bani? Ca au avut grija altii sa nu mai fie? Judecati toti cei 20 de ani de dupa Revolutie.. nu doar cele 5-6 luni de cand este acest guvern la putere. Haideti sa nu aruncam tara asta in haos. Dupa ce trecem de criza .. o sa fie timp si pentru judecarea guvernului. Pana atunci trebuie sa ne facem datoria toti. Asa sa ne ajute Dumnezeu!!
    • +2 (2 voturi)    
      Majoritatea celor care au protestat sunt spagari.. (Joi, 20 mai 2010, 12:53)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui anaely

      Profesorii iau spaga sau obliga elevii sa merga la meditatii. Invatamantul este la pamant.
      Politistii se tin de afaceri si iau spaga, in loc sa ne apere de hoti si evazionisti.
      Functionarii publici iau spaga.
      Domnisoara aia infirmiera care topaia nu-ti face o injectie, sau nu ia oala de noapte de la bolnav, daca nu-i dai spaga. De multe ori ii dai si spaga si tot nu face ce trebuie.
      Astia sunt "bugetarii" care au cantat si au dantuit in fata guvernului in asa-zisa manifestatie. Am vazut greviste si grevisti plini de aur, ghiuluri, lanturi si bratari. Eu, lucratorul la privat, nu-mi permit asa ceva.
      Iar, greva generala sa o faca pe banii lor. Sa o tina numai intr-o greva generala pentru ca, in acest fel, statul sa poata face economiile de care are nevoie.
  • +1 (1 vot)    
    Miting (Joi, 20 mai 2010, 11:10)

    yoyo [anonim]

    A fost perceput diferit, intradevar marea manipulare o faca mass-media , asta este omului de rand nu ii e usor cei care au putina minte accepta isi mai gasesc inca un job si se descurca cei lenesi asa vor ramane , asta e viata, dincolo ce salarii au uni mari alti nu asa de mari dar si acolo daca vrei sa ai o viata mai buna muncesti in 2 ,3 locuri acolo nu sunt atatia proprietari de apartamente ca la noi au si ei necazurile lor dar nu ii vei in fiecare zi la TV sau in presa.
  • +2 (2 voturi)    
    Mitingul si pinguinii (Joi, 20 mai 2010, 12:07)

    Gabi M [utilizator]

    Ma bucur ca cei dela miting si-au dat in petec topaind,cantand!Astfel s-a vazut cat de marati sunt.Si,lipsind dela munca s-a vazut ca ,de fapt, nu este nevoie de ei acolo unde cica muncesc!Boc poate sa faca disponibilizari in sectorul bugetar incepand cu mitingistii topaitori!Asa vor avea timp sa participe si la alte mitinguri si greve!Iar daca vor participa la greva generala din 31 mai pot fi disponibilizati fara probleme!Marea majoritate a mitingistilor plesnea de grasi ce erau!De bugetari nu mi-e mila!Mi-e mila de pensionarii care au muncit peste 30 de ani si au pensii mici!
  • +2 (2 voturi)    
    HA HA HA (Joi, 20 mai 2010, 13:40)

    Mihai Ionut [anonim]

    Ha Ha Ha! "Noi murim de foame in casa".Dar de ce nu iese din casa duduia sa munceasca? e greu la munca? Vor pomeni, ajutoare..Munca in romania e grea! Rusine romanilor puturosi! La munca nu la intins mana asa cum v-ati obisnuit!
    Dar pana atunci invatati sa vorbiti.Analfabeti cum sunteti nu stiti decat sa cersiti!
  • +2 (2 voturi)    
    Degeaba miting..... (Joi, 20 mai 2010, 15:25)

    pirates_35 [anonim]

    Nu vreau sa apar pe nimeni in tara asta, sunt bugetar, politist comunitar, am salarui acum de 600 ron, ca de altfel ca si cei de la privat, calificati sau necalificati, dar fiecare meserie are riscurile ei, placerile ei si neplacerile ei, in meserie de politist atunci cand vezi ca infractorul are mai multe drepturi decat tine si mai ales cand este liber si trece pe langa tine te si scuipa, nu este bine, te duci la sefi, aia spun ca nu faci nimic si mananci banii statului( ma refer la acei politisti care fac talpa pe strada) iti vine nu stiu cum...dar rabzi, acum fiecare isi alege meseria pe care stie sa o faca cel mai bine si care ii place, nu zic ca aparatul bugetar trebuie redus, dar cand te duci la ghiseu si nu ti se rezolva repede ce ai tu nevoie, iar nu este bine, la noi a ramas ceva de la comunisti, sa te dai bine pe langa sefu, ca de altfel acum credeti ca cei care au mers la miting au mers intradevar ca l-a ajuns cutitul la os, eu nu cred deloc asa ceva, au maers ca seful lor este psd-ist si daca nu te duci esti dat afara( nu cred ca au venit din orasele pdeliste), cei care au fost stimulati pentru a veni, si cei teribilisti, si au venit tot pe banii lor,eu zic intai de toate trebuie sa umblam la mentalitatea noastra, sa fim mai patrioti( nu patrihoti) sa incercam sa punem toti mana de la mana si sa ajutam societatea, sa nu mai dam spaga la medici, sau la functionari publici sa obtinem ceva, sa nu mai ne ducem ca ala este unchiuletul si ma angajeaza pe post de director sau mir te ce, si eu sunt prost, sa tipam in gura mare cum am votat sa fie o singura camera la parlament, sa strangem de gat televiziunile ( si stim foarte bine care sunt) sa mai denigreze tara in halul asta, sa revizuim atitudinea noastra in parte pe strada si apoi sa strigam in guar mare ca nu ni se acorda drepturile, si sa nu mai asteptam sa ne de-a statul, ca pe noi nu ne creste statul, nu ne-am nascut pentru a ne creste statul......
  • -1 (1 vot)    
    sa va fie rusine (Joi, 20 mai 2010, 19:52)

    o româncă [anonim]

    tuturor celor care sunteti de acord cu aceste masuri disperate impuse un guvern incompetent si care are habar nu are ce sa faca in situatie de criza...
    sa le fie rusine celor care sunt de acord cu taierea a 15% din munca de-o viata a unui om, care nu are alta alinare la batranete decat medicamente si caldura (in curand nu si le va mai permite nici pe astea)
    sa le fie rusine celor care ii trimit pe bugetari la munca in privat, in conditiile in care 80% din bugetari au un venit mediu de 1000 lei pe luna si in conditiile in care peste tot se fac concedieri.
    sa le fie rusine celor care sunt de acord cu reducerea procentului acordat mamelor si a alocatiilor copiilor...
    nu sunt bugetara, dar imi e rusine ca traiesc intr-o tara unde oamenii cei mai saraci sunt batjocoriti si scosi in strada de niste incompetenti cu studii medii, care nu se gandesc decat cum sa-si mai creasca averile si care nu sunt in stare de nimic.
    n-aveti decat sa-mi dati minusuri, pedeleilor, daca adevarul va supara...
    • 0 (0 voturi)    
      minus (Vineri, 21 mai 2010, 12:24)

      raluca [anonim] i-a raspuns lui o româncă

      masurile sunt disperate, intr-adevar, dar la fel este si situatia care le-a generat. si daca in al doisprezecelea ceas nu ar fi realizat ca este nevoie sa se ajusteze acest aparat supradimensionat care este statul, probabil ca nu mai aveam nici o sansa.
      iesitul in strada nu e o solutie. in afara de faptul ca a costat enorm si ca, probabil, fiecare dintre noi am muncit sa acoperim acest cost, ne-a umplut de penibil. pe toti, ca natie. fiecare strange cureaua, nu doar bugetarii. diferenta e ca cei de la privat au inceput mai demult.
    • 0 (0 voturi)    
      ia (Vineri, 21 mai 2010, 13:21)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui o româncă

      da o fuga pana in Grecia, ca asa au facut si aia si au ajuns bine.
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Vineri, 21 mai 2010, 21:43)

    dorin [anonim]

    E mai mult decat evident ca nu a fost decit un miting organizat de PSD care profita de criza sa creeze haos si dezbinare S-a vazut evident ca a fost un miting politic.
  • 0 (0 voturi)    
    aveti grija... (Vineri, 21 mai 2010, 21:57)

    Suparat [anonim]

    Mesaj catre bugetari: Aveti grija, poate ramaneti cu salariile intregi si in 2 luni cresc impozitul si TVA-ul, sa vezi atunci razmerita a celor de la privat si a somerilor impotriva bugetarilor!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version