LIVETEXT HotNews.ro priveste protestele sindicale in oglinda televiziunilor

de Vlad Mixich     HotNews.ro
Miercuri, 19 mai 2010, 11:10 Actualitate | Esenţial

"Televiziunea detine un monopol de facto asupra modelarii creierelor unei parti foarte importante a populatiei. Imaginea ne poate face sa vedem si sa credem in existenta a ceea ce ne arata. Televiziunea care se pretinde un instrument de inregistrare si redare a realitatii se transforma intr-un instrument de creare a ei. Astfel, televiziunea poate, paradoxal, sa ascunda aratand altceva decat ceea ce ar trebui sa arate daca ar fi cu adevarat preocupata de ceea ce pretinde ca face: adica sa informeze"(Pierre Bourdieu). "Ziua marelui protest" este numita de catre televiziunile de stiri manifestatia sindicala de astazi. Vor reusi televiziunile de stiri din Romania sa oglindeasca corect realitatea din Piata Victoriei sau vor incerca sa creeze o noua realitate?

Urmareste o cronica TV realizata LIVETEXT de Vlad Mixich

  • "Mitingul saraciei" scrie Realitatea TV pe ecran. Intre timp, oamenii adunati in Piata Victoriei sunt filmati topaind pe Dansul Pinguinilor, melodie in voga la nuntile romanilor. Sindicaliste mamoase, sindicaliste ispititoare, sindicaliste juvenile zambesc in timp ce danseaza. Pe fundal, la Realitatea TV un lider sindical cere pe un ton disperat "greva generala". Oamenii au inceput sa plece, imaginile prezentand Piata Victoriei aproape goala. E ora 13.35 si Cristina Sincai (Realitatea TV) anunta ca Piata Victoriei este eliberata. "Ziua marelui protest" s-a incheiat la termenul legal, dar va continua cu siguranta pe ecrane.
  • Imagini televizate din Piata Victoriei: un miel se zbate in bratele unui sindicalist, o cruce pe care este scris numele lui Traian Basescu si data "dec. 2010", cateva doamne cu sapca de sindicalist dormiteaza obosite cu mana la falca, doi copii isi flutura steguletele sub pancarte mari pe care, sub fotografia lui Traian Basescu, este scris BESTIA. Cu un papion visiniu in dotare, cantaretul-vedeta CRBL urca pe scena si incepe cantarea: "Buna ziua Romania. Cine e de acord cu mine sa ridice mainileeeee!". Pancartele cu "Jos PDL, Jos TIRANUL" se leagana pe ritmuri pop-dance. A inceput distractiaaaaaa!
  • Zeci de mii de oameni sunt in Piata Victoriei, informeaza corect Realitatea TV in jurnalul de la ora 13.00, ora de final anuntata a protestului. Antena 3 comunica un numar de peste 40.000 de participanti la manifestatie (informatie primita de la sindicate). Intre timp reporterul din teren al Realitatii TV avanseaza cifra de 50.000 de participanti. Nu se spune prin ce modalitati au numarat reporterii din teren zecile de mii de manifestanti. Deocamdata singura cifra oficiala este cea avansata de catre Jandarmerie: peste 20.000. 
  • Un moment "extrem de tensionat" este transmis in direct la Antena 3: Alessandra Stoicescu sare in apararea lui Marcel Hoara, trimis permanent al democrat-liberalilor la "televiziunile mogulilor". Conform relatarilor Antenei 3 (imaginile absenteaza) Hoara a fost apostrofat de catre manifestanti. Alessandra Stoicescu cere "respect pentru un... om". Antena 3 imparte ecranul in 4 cadrane: o imagine de ansamblu luata din Piata Victoriei care omite capatul dinspre blv. Titulescu, o portiune din care manifestantii lipsesc. Un alt cadran prezinta o trupa de jandarmi in asteptare, iar cel de-al treilea ofera imagini din mijlocul multimii. In coltul din stanga sus invitatii Antenei 3 se declara surprinsi de ostilitatea manifestantilor la adresa lui Marcel Hoara, reprezentant al puterii.
Pe fondul scandarilor "DE-MI-SIA" se face trimitere la Revolutia din 1989 a carei cauza ar fi fost, printre altele, concentrarea puterii in mainile unui singur om. Acelasi fenomen pare a se repeta astazi pe ecranul Antenei 3. 
  • Ce se intampla pe celelalte televiziuni din Romania? TVR 1, singura televiziune receptionata in orice colt al tarii, transmite imagini cu trei fleici rumenindu-se pe gratar. E vorba despre un documentar de calatorie. Pe ProTV curge "Tanar si nelinistit", singurul serial din lume cu mai multe episoade decat numarul sindicalistilor din Piata Victoriei. Pe NationalTV se vand cutite performante pentru macelari, program potential periculos in aceasta zi (aviz CNA-ului). La OTV vorbeste Ben din Deva, in cadrul unei editii speciale "pentru cei care nu pot ajunge la miting si vor sa-si faca vocea auzita". Oare Elodia e si ea in Piata?
  • Eternul invitat al televiziunilor de stiri, Mugur Ciuvica, afirma pentru Antena 3: "Oamenii sunt in pragul mortii de foame". O alta atitudine de neinteles a televiziunilor de stiri este calitatea de invitat permanent acordata unor persoane cu dificultati de exprimare. Cele doua televiziuni de stiri prezinta imagini cu abundenta de caricaturi si lozinci care il iau la tinta pe Traian Basescu si Emil Boc. Unul dintre zecile de mii de manifestanti a lesinat si echipajul Ambulantei intervine prompt. Ambele televiziuni prezinta imagini cu interventia medicilor, in timp ce din studio se aud remarcile moderatorilor: "Situatie destul de tensionata aici, speram ca totul sa se incheie pasnic". Cu blandete apare din nou pauza de publicitate.
  • Realitatea TV renunta la titlurile bombastice si se concentreaza in sfarsit asupra transmiterii informatiei: "Zeci de mii de oameni in strada". Antena 3 insista cu urmatorul titlu: " Piata Saraciei Nr.15-25%". De neinteles este de ce ambele televiziuni de stiri si-au instalat studiourile foarte aproape de protestatari, facand dificila o transmisiune audibila. Scandarile sindicalistilor, fluierele si discursurile liderilor de sindicat se aud la fel de bine, uneori chiar mai bine, decat discutiile dintre invitati.
  • Atat Realitatea TV, cat si Antena 3 isi intrerup discutiile pentru a transmite discursul lui Bogdan Hossu, liderul Cartel Alfa: "Astazi ni se cere un nou sacrificiu. Raspunsul nostru este un NU hotarat. Nu acestor guvernanti. Ne-au cerut sa fim solidari. Sa le cerem sa fie solidari cu noi si sa-si dea demisia. Demisia! Este anormal sa ne ceara acum sa dam din salariul nostru pentru incompetenta lor, pentru furturile lor, pentru proasta gestiunea pe care au facut-o pana acum". Liderul sindical scandeaza de doua ori in microfon: "DE-MI-SIA! DE-MI-SIA!". In scurt timp, Realitatea si Antena 3 introduc aproape simultan o pauza publicitara.
  • "Ii desfid pe politicienii care arunca pe tapet tema schimbarii Guvernului. Sa vorbim acum despre variante de Guvern este o chestiune prematura", afirma la Realitatea TV Robert Turcescu, directorul interimar al TVR propus de PDL. Prezent in studioul Realitatii din Piata Victoriei, Petru Dandea, vicepresedintele Cartel Alfa, afirma: "Noi spunem acum sa plece Boc daca nu are solutii. Sa vina cu niste solutii realiste de redresare economica si nu avem nicio problema. E clar ca ceea ce propune actualul Executiv nu poate fi o solutie de relansare a economiei". Pe fondul acestor discutii, imaginile din Piata se succed: pancarta albastra cu "Noi vrem respect" (fosila a campaniei Realitatea care a precedat alegerile prezidentiale din toamna 2009), mersul leganat al unui politist cu statura de Terminator (barba alba, ochelari de soare), figuri de sindicalisti cu fluiere in dotare apoi, in fine, imagini filmate din elicopter care descopera o multime colorata pestrit, aproape carnavalesca. "DISPERATI DE SARACIE" este titlul Realitatii TV. 
  • Antena 3 filmeaza din elicopter multimea din Piata Victoriei. Imaginea reda corect gradul de ocupare al Pietei Victoriei. Jandarmeria apreciaza (conform Realitatea TV) ca in prezent in piata se afla 30.000 de oameni. Aproximativ 60-70% din patrulaterul delimitat de cladirea Guvernului si Muzeul Antipa este ocupat de protestatari.
  • Realitatea TV a inceput  transmisiunile din Piata Victoriei in jurul orei 09.30 titrand cu majuscule "ROMANIA IN STRADA". Sindicatele au estimat o participare de 60.000 de oameni, cifra care reprezinta aproximativ 0,3% din populatia Romaniei.


Citeste mai multe despre   






















13293 vizualizari

  • +19 (23 voturi)    
    Elicpter... (Miercuri, 19 mai 2010, 10:48)

    xian [utilizator]

    unde este elicopterul pe care il avea RTV ??? a ajuns la Antena
    • +26 (30 voturi)    
      circ (Miercuri, 19 mai 2010, 12:47)

      hai sa ne distram [anonim] i-a raspuns lui xian

      hai sa ne uitam la ei cum stau si protesteaza...
      bai...de ce e privit statul ca o ruda a acestor oameni?...a ca l-au votat? toti cei care stau aici in piata sunt cei care au vrut schimbarea, nu?
      de ce trebuie sa trag eu toata ziua pentru ei? pe mine daca ma da cineva afara, ce fac?
      ma duc in piata si-mi expun dezamagirea sau incerc sa gasesc ceva util pentru mine?
      nu ca trebuie dati afara 50% dintre bugetari, ci trebuie dati afara toti si facute din nou examene si teste pentru reincadrarea lor in functii...hai sa fim seriosi, ai 40 de ani si stii sa pui o stampila dar vrei sa-ti pastrezi locul de munca, sa-ti pastrezi nivelul de trai...nu tata, chinuie-te, munceste.
      invata sa cosi, sa tesi, sa bati un cui sa ADAUGI VALOARE!.
      e totul atat de putred si toti au pretentii de parca cineva le-ar fi dator.
      un sistem informatic bine pus la punct( EVENTUAL EXTERNALIZAT!!!) ar decima toate organizatiile astea parazite.
      si pe oamenii astia poti apoi sa-i pui sa munceasca ceva...
      si asa se propaga nemunca si toti cerem.
      ca sa ceri ceva , trebuie sa oferi inainte, nu?...mai putin la banci unde probabil cei din piata au apelat inainte sa-si ia televizoare si masini si acum nu si le mai pot permite...
      • -17 (25 voturi)    
        inteligenta de tip Boc (Miercuri, 19 mai 2010, 12:13)

        Toma N [anonim] i-a raspuns lui hai sa ne distram

        asta ascunde solutia propusa. Uite poti sa o mai citesti odata:
        "nu ca trebuie dati afara 50% dintre bugetari, ci trebuie dati afara toti si facute din nou examene si teste pentru reincadrarea lor in functii"

        Si acum sa o aplicam. Dam afara toti profesorii (tu poate nu ai copii la scoala) si toti doctorii ... nu conteaza, poate esti sanatos tun si nu-ti rupi nici piciorul pana la reincadrarea lor prin examen. Sa continui?
        Gandesti la fel ca si Boc: in loc sa gaseasca solutii, o combinatie intre reduceri de personal, taxe (unde mai este loc gen jocuri de noroc), reducerea reala a evaziunii nu tanguieli pe la TV (pe la privati unde lucrez si eu si stiu cum este cand clientul nu cere factura), si investitii in sosele adevarate nu in casele lui Udrea in care sa stea specialistii de la sate(aceia pe care tocmai i-ai dat tu afara pe toti), a ales ceva la gramada. Taieri de salarii in bloc (trantori si necesari la fel) pensii in bloc, etc.

        Ne mai miram ca nu-i putem suspecta de inteligenta pe guvernanti. Cei care i-au ales seamana cu tine si gandesc la fel cu ei.
          #showComment()
      • +10 (14 voturi)    
        corect (Miercuri, 19 mai 2010, 13:29)

        viki [anonim] i-a raspuns lui hai sa ne distram

        Ai mare dreptate. La munca cu ei.
      • -1 (7 voturi)    
        Externalizare (Miercuri, 19 mai 2010, 13:55)

        Casargoz [anonim] i-a raspuns lui hai sa ne distram

        Un sistem informatizat externalizat, ar putea fi o solutie. Dar si mai simplu ar fi sa externalizam guvernul si administratia. Ar putea fi guvernul german , si administratia austrica, am elimina astfel salariile inutile pentru guvern si administratie. S-ar desfiinta toate ministerele ca doar tot le au altii, chiar si poltitia ar trebui externalizata, pe asta as vrea sa o externalizam francezilor, nu de alta dar ar rezolva problema parcarilor.
        Dar si mai mult mi-ar place sa externalizez munca mea unui chinez, sa iau salriul eu si sa-i dau lui o cota parte :)
      • +1 (1 vot)    
        vrem spor de zambet..... (Miercuri, 19 mai 2010, 19:58)

        dadan [utilizator] i-a raspuns lui hai sa ne distram

        sau poate SPOR DE CRIZA..... asa trebuia sa scrie pe pancartele manipulatorilor veniti la demonstratie....
        eu zic ca sa mergem pe mana lui Geona si sa nu ne atingem de bugetari(ca-s votanti disciplinati PSD) ci sa combatem mai bine evaziunea fiscala (sub Nastase a devenit sport national....) si ca sa atingem acest obiectiv ar mai trebui sa se angajeze inca vreo cateva mii de bugetari cu masini de serviciu sau care pazesc un ghiseu la care doar cu " taxa/spor de atentie" se deschide gemuletul....
      • 0 (0 voturi)    
        catre cine (Joi, 20 mai 2010, 8:05)

        Ingrid [anonim] i-a raspuns lui hai sa ne distram

        Un sistem informatic externalizat catre cine? Catre o firma "privata" din S.U.A. sau din Rusia?
        Da, solutia administratiei ar fi un sistem informatic performant, insa avem atatia specialisti buni in IT din sistemul de stat.De ce ar trebui externalizat un sistem strategic?
        Cine afirma astfel de ineptii nu cunoaste sistemul - nu s-a inventat inca statul care sa-si de-a toata administrarea tarii pe mana unei firme private!Cine ar detine firma, practic ar detine si Romania!
        Conceptia ca personalul T.E.S.A. este format din trantori a lansat-o regimul comunist, de aceea dupa revolutie am ajuns la "Noi muncim, noi nu gandim!" - chiar nu ati depasit in 20 de ani faza aceea?!
        Daca administratia nu ar fi politizata ci bazata pe un corp profesionist si stabil de functionari publici lucrurile ar merge perfect, dar la noi pe langa functionarii publici (profesionisti) in administratie sunt angajati sute de mii de functionari contractuali care sunt angajati politic, au numai drepturi si mai putine indatoriri.
        Functionarii publici nu au voie sa mai fie angajati in alt loc, contractualii da!Posturile de functie publica au fost strict tinute sub control in acesti ani (sunt cam 130.000 in tara) cele de contractuali au explodat - fiecare guvern angajand zeci de mii pe criterii politice!
        Asta e problema!
  • +19 (23 voturi)    
    Ar trebui s ainceapa si B1 (Miercuri, 19 mai 2010, 10:50)

    ovidiu35 [utilizator]

    Ar trebui sa inceapa si B1 , ca sa avem stiti din 3 surse: doua de la opozitie, una de la putere. felcitari si multumim pentru initativa, domnule Mixich.
  • +16 (20 voturi)    
    Proteste (Miercuri, 19 mai 2010, 11:12)

    Maria [anonim]

    Doamne fereste!Imi aduc aminte de mineriadele lui Iliescu!!
    • 0 (6 voturi)    
      Hai ma? proteste = mineriade??? (Miercuri, 19 mai 2010, 15:42)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Maria

      Dar de protestele din Piata Uiversitatii iti aduci aminte securist mic?
  • +18 (24 voturi)    
    salut! (Miercuri, 19 mai 2010, 11:30)

    Andrei [anonim]

    Salut aceasta idee. Excelent din nou, dle Mixich!
    • +35 (41 voturi)    
      Voi chiar va mai uitati la TV la stiri? (Miercuri, 19 mai 2010, 11:35)

      ShoboLingoZauR [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      Noroc ca in grila avem programe tip sience gen Discovery si desene animate ca altfel cred ca scoteam TV din casa....

      Astept cu interes sa vad care mogul minte mai mult! Banuiesc ca Motan TV il va surclasa pe Schiopu' TV! :)))
      • +21 (29 voturi)    
        penibilitatea tv..... (Miercuri, 19 mai 2010, 10:50)

        novarom [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

        probabil ca cine mai are coloana nu mai crede in antene sau realitati tv.....demult. Problema e ca aceasta lipsa de bani exista, insa vinovati de ea sunt toti cei care s-au dus prin Cotroceni, palatul Victoria sau Casa Poporului in toti acesti 20 de ani. Incepand cu Iliescu si pana la Basescu, incepand cu Psd si terminand cu PdL. Toti sunt o apa si-un pamant, la fel de vinovati. Pacat ca un popor nu mai poate crede acum in nimic, iar cei care au copii nu si-i mai cresc decat in spiritul emigrarii..... cel tarziu postuniversitare.
          #showComment() #showComment()
      • -16 (26 voturi)    
        motan vs schiop (Miercuri, 19 mai 2010, 11:41)

        mithrill [anonim] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

        eu inclin sa cred ca te inseli. realitatea a scazut dramatic in ultimul an din punct de vedere al gradului de subiectivism si partizanat. ca urmare au si pierdut ceva figuri de pe acolo. n-a fost vorba doar de bani, dupa cum se poate observa usor acum.
        pe de alta parte, antenele au mai moderat tonul. sa fie asta un semn al unei alunecari a pc-ului spre pdl????
      • +19 (23 voturi)    
        de ce (Miercuri, 19 mai 2010, 11:59)

        mirunamara [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

        uite de ce nu mai am eu t.v. de 8 ani...
        si ii simt lipsa la fel de mult ca unei migrene de 3 zile.
      • +8 (10 voturi)    
        Motanu si Schiopu' (Miercuri, 19 mai 2010, 12:45)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

        Motan TV si Schiopu' TV.
        Imi place.
        :)
  • +22 (36 voturi)    
    Traim intr-o tara... (Miercuri, 19 mai 2010, 11:43)

    cristiian [utilizator]

    In care cetatenii inca mai viseaza la epoca de aur cu nemunca, unde televiziunile manipuleaza la maxim, ca tzine vrajeala, unde "romania in strada" se refera doar la 0.3% din numarul de romani (cu restul de romani ce facem? Ce te bagi tu cu intrebari tampite!!!!)
    Unde televiziunile si partidele indeamna la dezordine fara sa vine cu argumente sustinute si solutii pentru a iesi din situatia in care suntem.

    Noi cei care nu iesim in strada si muncim la privat cum trebuie sa reactionam la dezordinea si manipularea creata de catre nemuncitii astia?
    • -20 (24 voturi)    
      0.3% (Miercuri, 19 mai 2010, 11:23)

      x_man [anonim] i-a raspuns lui cristiian

      Asa cum l-ati votat voi "51%" pe Baselu din maxim 30% grad de prezentare la vot, adica maxim 15% dintre romani si daca mai pui la socoteala ca vreo 10% au fost din "diaspora", ajungem la un procentaj de tot caca....tu pt Baselu vostru, asa s-au adunat si astazi 0.3 % din Romani.
      • +13 (17 voturi)    
        Ti-am dat minus (Miercuri, 19 mai 2010, 12:42)

        cristiian [utilizator] i-a raspuns lui x_man

        Pentru ca cifrele tale nu sunt comparabile cu 0,3% din piata Victoriei.
          #showComment()
      • +1 (1 vot)    
        Primarul (Miercuri, 19 mai 2010, 18:13)

        radiogargara [utilizator] i-a raspuns lui x_man

        Mazare in Constanta a stat si mai prost cu procentele, si e tot seful orasului... Cu asta esti de acord, nu- i asa? :)))
    • -18 (30 voturi)    
      Nu iesi (Miercuri, 19 mai 2010, 11:57)

      Dana [anonim] i-a raspuns lui cristiian

      Stai cu capul plecat, se practica in Romania de secole.
      Sa traiesti bine!
      • +15 (19 voturi)    
        !!!! (Miercuri, 19 mai 2010, 12:28)

        cristiian [utilizator] i-a raspuns lui Dana

        Poi eu stau cu capul plecat ca am treaba aici si ma concentrez pe deviatiile voastre de la subiect, deviatii sau manipulare.

        Ce imi recomanzi sa fac?
    • +19 (23 voturi)    
      buna intrebare (Miercuri, 19 mai 2010, 12:09)

      alex [anonim] i-a raspuns lui cristiian

      Cum sa reactinonam noi cei de la privat?
      Buna intrebare!
      Ma gandesc acum la ceva forme pasnice ce a incuraja reforma si reducerea cheltuielilor din sist public sistemului public, gen petitii.
      Sa tina minte guvernul ca o parte a populatiei sprijina aceste masuri.
      Sa aiba incredere si sa faca odata reforma aia!
      Cat despre cei afectati imi pare rau pentru ei, stiu ca schimbarile acestea ii pun intr-o situatie dificila. Cred ca in loc sa priveasca spre viitor e tentatnt sa se agate de prezent. Dupa parerea mea schimbarea e inveitabila si cine isi cauta job acum va gasi mai usor decat cand va veni valul de disponibilizari.
      • +17 (19 voturi)    
        Imi plac oamenii optimisti (Miercuri, 19 mai 2010, 12:31)

        cristiian [utilizator] i-a raspuns lui alex

        Asa sa ne ajute dumnezeu!
        Problema este ca socialismul este bine infipt in mintea multor romani.
        De ce sa cautam joburi cand putem sa sa asteptam de la stat salarii marite de catre sustinatorii socialismului?
        De ce sa ne gandim la binele general?
      • +1 (1 vot)    
        da, petitii! (Miercuri, 19 mai 2010, 19:50)

        catcos [utilizator] i-a raspuns lui alex

        eu as semna cu ambele maini o petitie impotriva bataii de joc numita Administratia Finantelor Publice. Si la un miting de protest as iesi. Astia functioneaza intr-un univers paralel, guvernat de niste legi ale Absurdului.
    • +8 (12 voturi)    
      "dezordinea" (Miercuri, 19 mai 2010, 12:16)

      xy [anonim] i-a raspuns lui cristiian

      este dreptul lor, dat de lege, sa protesteze. se termina protestul, se intorc acasa. e dreptul lor, si e la fel in orice tara civilizata.

      oare de ce seamana asa de tare ce spui tu acum cu "noi muncim, nu gandim" din 90? nu te opreste nimeni sa-ti faci sindicat si sa iesi si tu in strada daca simti ca ti se incalca drepturile.

      incolo, putin imi pasa daca o televiziune spune ca erau 50.000 in strada si ei erau de fapt doar 30.000, sau daca i-a adus PSD in strada pe toti. aici nu e Grecia, iar astia nu sunt mineri dezlantuiti. cum a inceput manifestatia, asa o sa se si termine.
      • +11 (13 voturi)    
        Eu gandesc la ceea ce sa intampla si am (Miercuri, 19 mai 2010, 12:36)

        cristiian [utilizator] i-a raspuns lui xy

        ... decis sa muncesc pentru ca sa-mi fie bine!
        Ceea ce faceti voi acum nu faceti decat o DEZORDINE!

        Este dreptul fiecaruia sa manifesteze dar sa fie si in consens cu toti romanii si nu doar cu 0,3 % din ei!
          #showComment()
  • +10 (12 voturi)    
    M-am trezit cu varu .. (Miercuri, 19 mai 2010, 11:48)

    Dianora [utilizator]

    Milica (nu va spun numele intreg) de la Alexandria. Zice ca a fugit de la miting sa ne mai vada.. Eu: Da de cand esti tu sindicalist? (Il stiam cu efortul agricol) El: Pai daca ne-a adus pe gratis la Bucuresti.. Mai rezolv si eu nistre probleme.. Eu:Daca nu-mi aduci cirese de parasc lu' Dragnea.
    Amintiri din epoca de aur: cum o stergeam si noi de la "iesiri" in studentie..Eheu fugaces etc....
  • +10 (12 voturi)    
    Impartial (Miercuri, 19 mai 2010, 11:56)

    FaraCoruptie [utilizator]

    Am o parere nici pro nici contra mitingului de protest.

    Partea proasta este ca mitingurile sunt interpretate de o parte din televiziuni si presa doar cu scop politic si de rating, fara intentii de buna informare a populatiei.
    Astfel, multi oameni vor vedea protestele doar prin prisma oferita de media.

    Partea buna este ca prin proteste se arata guvernului unele parti sensibile de care vor trebui sa tina cont.
    Bineinteles ca sindicalistii cer marea cu sarea, fara sa tina cont de situatia economica (nu pentru ca sunt prea umanisti, ci pt a-si pastra imaginea si pozitia in fata muncitorior). Din toate aceste proteste, guvernul trebuie sa preia pe cele cu adevarat justificate. De exemplu: salariile/pensiile f. mici ar fi bine sa nu fie scazute.
    De asemenea, prin proteste guvernul va fi fortat sa cerceteze mai multe solutii pt iesirea din criza, solutii care eventual ar duce si la reformarea institutiilor statului.
    In ce priveste solutiile, cele mai multe din ele nu se pot concretiza peste noapte.
    Eu cred ca guvernul trebuie sa adopte doua categorii de masuri:
    1) masuri urgente pentru a putea lua banii de la FMI
    2) masuri pe termen mediu si lung, pentru a strange
    bani la buget si din alte surse, asa incat peste
    cateva luni sau cativa ani sa nu mai fie nevoie sa
    luam imprumut de la FMI.
    Important este ca, dupa aceste proteste, sa ne calmam cu totii, sa lasam guvernul sa ia niste masuri si sa-l urmarim daca chiar are vointa.
    In RO, oamenii vor rezultate peste noapte. E o problema care se intampla de la mesterul pe care il aduci sa-ti repare ceva acasa pana la cel mai inalt nivel. Cu stilul asta, de carpeli de azi pe maine, nu vom avea rezultate solide.
    Avem nevoie sa diminuam haosul si solutiile de pe genunchi si sa ne indreptam catre o stare de spirit mai pasnica, asa incat sa evaluam corect problemele.

    Peste toate, gradul nostru de solidaritate si intelegere reciproca vor avea un rol important in depasirea acestei perioade mai dificile.
    • 0 (0 voturi)    
      masuri (Miercuri, 19 mai 2010, 16:01)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui FaraCoruptie

      nasol pentru guvernul boc este ca tot ia masuri, dar nu se'ndura sa strice materialul, nu incepe sa croiasca ! :-)

      faptul ca guvernul actual e supradimensionat nu'i nota buna. mai putzine ministere, mai putzini secretari de stat, mai putzin directori, directorasi si bagatori de seama.
      in alte tzari, in afar de demnitarii cu rang de ministru, ailaltzi au numai masini de serviciu, nu si sofer. cei cu masini de serviciiu au o cota fixa bani de benzina.
      o secretara poate servi doi secretari de stat (doi pe minister, zicea boc) cu birouri alaturate.
      guvernul actual a fost pus pe picioare dupa victoria in alegeri, contrar promisiunilor facute.
      in america ministrii nu apar la teve. orice comunicare se face prin purtatorii de cuvant. aia au intalniri cu jurnalistii, periodic, de informare.
      asa, nu'i mai mirosea gura lu flecescu... a
      usturoi. :-)
  • -19 (25 voturi)    
    precizare (Miercuri, 19 mai 2010, 11:58)

    precizare [anonim]

    0.3% sunt lideri de sindicate, cei care ne reprezinta pe restul de 90% care suntem afectati mai mult sau mai putin de coruptia, prostia si marsavia care s-a instalat la conducerea Romaniei. sper din tot sufletul ca toti cei care au votat PDL la alegeri sa sufere de 10 ori mai mult decat ceilalti ca sa invete alta data si sa nu mai confunde populismul cu buna credinta
    • +10 (16 voturi)    
      Sigur (Miercuri, 19 mai 2010, 11:10)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui precizare

      Poate stii tu cu cine ar fi trebuit sa votam
      • -14 (18 voturi)    
        re:sigur (Miercuri, 19 mai 2010, 12:20)

        precizare [anonim] i-a raspuns lui Mircea

        si daca ti-as spune acum e prea tarziu... raul a fost deja facut ... sa traiti bine! restul ne "retragem" pe unde putem, nu vrem sa fim cei care vor stinge lumina
          #showComment()
    • +14 (20 voturi)    
      esti prost rau nene (Miercuri, 19 mai 2010, 12:16)

      ekek [utilizator] i-a raspuns lui precizare

      daca tu inca mai crezi ca pdl e de vina pentru situatia asta, atunci meritam sa fim unde suntem. problema mare e ca sunt multi ca tine.

      pe noi doar legionarii ne mai pot salva. aia e un fel de "selectie naturala". faci ce trebuie sau "dormi cu pestii" cum zic mafiotii. scurt pe 2. ce meeting ce greva, ce scandal... la munca or else...
      • -6 (8 voturi)    
        Sint de vina (Miercuri, 19 mai 2010, 13:39)

        blackarrow [anonim] i-a raspuns lui ekek

        practic toti politicienii din 90 incoace , dar pentru situatia ASTA , de acum , cea mai mare parte a vinei este a guvernului ASTA , care nu e instalat ieri, ci de mai bine de un an jumatate, timp suficient ca sa ia masuri prevenitoare , realiste si eficiente in economie. Daca ar fi fost un guvern bun, dar nu s-a vazut nimic, asa ca-mi vine sa rid cum unii inca mai cred ca guv. Boc poate redresa situatia , corect si sa termine cu clientelismul .
        Inca ii mai cautati scuze , ca chipurile nu e guvernu' ala, e altu' ., etc...copilarii. Precizez ca nu tin cu nimeni, nu sint nici galben nici rosu sau de orice alta culoare , ar trebui sa tinem cu totii cu interesul national, care e al tuturor.
        E drept ca nu prea avem alternativa din spectrul politic de doi bani pe care-l avem, aasta e intr-adevar o problema.
          #showComment()
      • -2 (2 voturi)    
        Decat ca tine mai bine deloc ... (Miercuri, 19 mai 2010, 18:34)

        JGFD [anonim] i-a raspuns lui ekek

        Asta spun toti pdl-eii. Si tu tot legionar esti? sau mambru pdl? sau cele doua notiuni se confunda in aceste momente? :)) Sa inteleg ca ne conduc legionarii? Nashpa ...:)))
    • +8 (12 voturi)    
      intrebare (Miercuri, 19 mai 2010, 12:18)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui precizare

      Pe cuvantul tau de pionier?
    • +10 (16 voturi)    
      Propaganda (Miercuri, 19 mai 2010, 12:19)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui precizare

      Oare cata propaganda stacojiu-galbejita trebuie, pentru a forma o astfel de gandire ca a dumneavoastra ? Adica sa consideri actuala putere singura responsabila a guvernarii tarii din '90 si pana azi ? Oare cine a cumparat, de-a lungul timpului, naivitatea si prostia unora cu astfel de pomeni electorale ? Promisiunile socislistilor si ale liberalilor n e pun ? Nu ca actualul guvern ar fi unul mai competent, dar nici sa ii pui in carca toate marsaviile presedintilor si ale guvernelor anterioare nu e ok. Si daca doriti: sa traiti asa cum ati votat in ultimii 20 de ani !
      • 0 (0 voturi)    
        Surpriza ... (Miercuri, 19 mai 2010, 18:39)

        lhkgdsfs [anonim] i-a raspuns lui XtrO

        Si cine ne-a condus in ultimii 20 ani? cati ani au fost prin diverse ministere actualii ministrii si presedintele? Apropo el e presedinte din decembrie 2009? sau din dec 2004? La fel de vinovasti sunt si anumiti psd-isti
    • +10 (12 voturi)    
      Spune-ne inteleptule (Miercuri, 19 mai 2010, 12:46)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui precizare

      Te rugam lumineaza-ne! Pe cine trebuia sa votam? PSD aliapdsr probail. Pe Mirciulica prostanacul si pe mare zero Johannis? Nu ca ar fi cine stie ce de capul actualulor guvernanti dar de fedesenari si motansiti felixisti sunt satul. Au ajuns la lmita maxima a incompetentei si marsaviei cu marii lor lideri Victoras Che Guevarica si Vanghelie care este.Iar liberalii pana nu scapa de gasca lui Crinisor nu conteaza.
    • 0 (0 voturi)    
      90% din ce? (Miercuri, 19 mai 2010, 15:59)

      teopaul [utilizator] i-a raspuns lui precizare

      Poate reprezinta 90% din bugetari, ca in mediul privat e mai subtire cu sindicatul si in nici un caz nu isi permit prea multi sa plece ziua in amiaza mare de la lucru la miting...
  • +7 (11 voturi)    
    multumiri (Miercuri, 19 mai 2010, 12:07)

    Sorin [anonim]

    multumirile mele pt initiativa de a posta acest articol. sper ca va fi actualizat in continuare
  • +4 (4 voturi)    
    pe Ustream (Miercuri, 19 mai 2010, 12:07)

    e live [anonim]

    http://www.ustream.tv/channel/live-protestul-sindicatelor
    • +8 (10 voturi)    
      Ce jalnica... (Miercuri, 19 mai 2010, 12:24)

      moi [anonim] i-a raspuns lui e live

      ...parodie a Pietei Universitatii! Cred ca Vali Sterian se intoarce in groapa cand vede ce s-a ales din oameni! Ti se rupe sufletul sa vezi atata naivitate si sperante desarte si atatia escroci care (iarasi) profita de durerea reala a oamenilor ca sa-si creeze imagine...
  • -13 (21 voturi)    
    Televiziunile (Miercuri, 19 mai 2010, 12:07)

    popa teapa [anonim]

    Realitatea si antena 3 transmit din piata!De ce TVR nu transmite in direct?De ce B1 tv, nu transmite ?Sunt subordonate puterii.
    unde este elicopterul pentru Basescu?
    • +16 (18 voturi)    
      Banuiesc ca raspunsul e simplu: (Miercuri, 19 mai 2010, 12:25)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui popa teapa

      cele 2 sunt televiziuni de stiri. Daca vrei si o schita ti-o fac. Se vede ca esti bugetar. Nu inteleg ce crezi ca se intampla? Te-ai uitat la greci? Daca au iesit, s-au dat peste cap, si-au pus poalele in cap, ce au obtinut? NU SUNT BANI!
      Simplu. Este o doamna numita CRIZA care ne afecteaza pe toti. Sau cel putin ar trebui sa afecteze si bugetarii.
    • -14 (16 voturi)    
      b1 (Miercuri, 19 mai 2010, 12:28)

      b1 [anonim] i-a raspuns lui popa teapa

      B1 sunt jalnici... Radu Moraru no comment a dejamagit pe multi, eu ma gandesc cum de mai poate s-o duca in stilul acesta
    • +11 (15 voturi)    
      Pentru ca (Miercuri, 19 mai 2010, 12:29)

      radiogargara [utilizator] i-a raspuns lui popa teapa

      B1Tv nu are emisiuni in care sa transmita in direct de la fata locului. Cat despre TVR, din cate stiu eu, tot Sassu e sef, deci inca TVR e subordonata tot mogulilor, si nu puterii... :)))
  • +10 (12 voturi)    
    La munca s-o fi gandind careva? (Miercuri, 19 mai 2010, 12:10)

    valexandru [anonim]

    pana si eu citesc ziarul, ca la TV am renuntat.

    Mai munceste cineva?

    POate este cazul sa ne amintim ca asa se castiga banii.
  • +11 (21 voturi)    
    Este clar (Miercuri, 19 mai 2010, 12:15)

    Florin [anonim]

    Oamenii s-au impacat cu situatia. Nu le convine dar stiu ca nu exista alta cale. Asadar guvernul trebe sa procedeze neintarziat la taierile bugetare anuntate.
    • +6 (12 voturi)    
      Asta spunem nu numai (Miercuri, 19 mai 2010, 12:27)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Florin

      noi ci si cei limpezi la minte din interiorul PDL. Numai Boc doarme! Sa-l scoale cineva si sa ii spuna ca e la putere sa faca ceva pana nu ne ducem draq de rapa!!!
    • -2 (8 voturi)    
      Va este dvs clar! (Miercuri, 19 mai 2010, 12:28)

      sabo [utilizator] i-a raspuns lui Florin

      aceste taieri nu sunt baza pentru etapele viitoare, sunt o prostie...sa taie de la cei cu pensii de sute de milioane si de la cei cu salarii de miliarde.
      Asta nu ziceti ca sunteti din gasca!
  • +19 (21 voturi)    
    Pacatosii (Miercuri, 19 mai 2010, 12:29)

    nico2 [utilizator]

    Informatiile sunt contradictorii.IREALITATEA si ANTENELE spun ca sunt peste 40.000 de oameni, la radio INFOPRO spun ca sunt peste 20.000. Faptul ca sindicatele sunt in strada este un lucru normal. Este adevarat ca partidele de opozitie - PSD, PC , PNL - se folosesc de aceste ocazii ptr. a mai castiga ceva puncte electorale. Ba chiar sunt implicate direct in organizarea manifestatiei. Ce nu recunosc sindicatele este faptul ca o parte din vina o au chiar sindicalistii din institutiile statului. Licitatii trucate, sporuri peste sporuri - de par cret, de fusta scurta, de plecare si venire in si din concediu, de limba straina, de fax, de xerox, de calculator, de antena, de zambet, de orice, etc. Pana acum nu a protestat nimeni ptr. ca o licitatie a fost trucata si banii irositi, ca un spor este aiurea, ca s-au facut angajari fara nici-o logica etc. Aceste lucruri nu se striga acum in Piata Victoriei. Cu aceste adevaruri trebuiau sa inceapa. Nu se recunoaste ca toata clasa politica este de vina ptr. ce se intampla acum in Romania.De 20 de ani s-a furat pana s-a ajuns in situatia in care sa nu mai aiba ce sa fure. Toate aceste lucruri s-au intamplat cu ajutorul sindicalistilor care acum sunt in strada si striga HOTII. Gura pacatosului adevar graieste!
    • +1 (1 vot)    
      iar confuzii...?? (Miercuri, 19 mai 2010, 17:39)

      alin [anonim] i-a raspuns lui nico2

      de ce toata lumea cand zice bugetar se refera (exclusiv) la cei din administratie...??? Bugetari sunt si profesorii (taica-meo are 900lei salariu dupa 25 de ani de munca), si pompierii (aia care vin sa te scoate pe tine din masina dupa ce te-ai dat de 10 ori peste cap sau care te scot din casa dupa ce te-ai imbatat ca porcu si ti-a cazut tigara pe jos), si doctorii si politistii (si o sa ziceti ca astia iau mita... dar tre sa fii complet idiot ca sa generalizezi...)...
      Totusi trebuie sa fiu deacord cu voi, problema cea mai mare este in administratie si justitie... mai ales la nivel central (pestele de la cap se impute)
  • -4 (6 voturi)    
    adevarul protestului (Miercuri, 19 mai 2010, 12:30)

    doru [anonim]

    Nu e vorba de manipulare ci de o realitAte clara.Acest guvern este incompetent si penibil si nu stie dar nici nu vrea sa salveze tara ci doar interesele unor parveniti si invidiosi colegi de interese materiale caci nu e vorba de gandire politica la partidul de la putere. Personal desi persecutat de comunisti, regret ca am contribuit si mi-am pus tot sufletul in speranta unei pensii de supravietuire. Acum nu am parte de asa ceva, iar scaderea este ilgala si imorala ptr cei ce au contribuit. Se pot scadea pensiile speciale cu 85% din ultimul salar ,o mare porcarie a timpurilor actuale.
  • +9 (13 voturi)    
    dar noi? (Miercuri, 19 mai 2010, 12:32)

    bo [anonim]

    noi astia care lucram in domeniul privat si-i tinem in carca pe toti "revolutionarii" astia, noi cand o sa iesim in strada sa ne spunem drepturile?
    cu exceptiile profesori, doctori si chiar si politisti, restul bugetarilor sunt mult prea multi si iau bani pe degeaba, asa ca sa nu se mai planga. Stim cu totii cum e cu munca la stat.
    din pacate, pentru cei din domeniul privat e mult mai greu sa se uneasca si sa li se auda vocea. Noi platim taxele si dam banii cu care astia traiesc si nu produc nimic. Si noi suferim din cauza crizei, asa ca sa invete si rasfatatii astia ca nu se poate sa primeasca de fiecare data ce vor.
    • -6 (8 voturi)    
      Natzie de naivi (Miercuri, 19 mai 2010, 13:31)

      Montesquieu [utilizator] i-a raspuns lui bo

      Pe cine tii tu mah in carca?
      Poate pe bunicii tai care-au muncit o viata, si-au platit pensiile in avans doar ca politicienii tai iubiti sa poata sa le fure banii si sa-i bage-n buzunar cu tot felu' de scuze (autostrazi, borduri, constructii doar pe hartie etc).
      Sau poate pe parintii tai care lucreaza in sanatate, invatamant sau armata si care au strans cureaua doar ca sa scoata din tine un destept cu mintea odihnita.
      Mai ai si tupeu sa scoti din tine idiotenii de-astea? Doar pentru ca seful mafiotilor, intamplator ajuns presedinte ti-a spalat creieru' nu-nseamna ca mai tre' sa faci si tapaj de mintea ta putina.
      Pune-ti neuronu' ala solitar la lucru si poate-o sa reusesti sa te prinzi si tu intr-o vreme, pana n-o fi prea tarziu, ca daca mai ramai idolii astia ai tai mult la guvernare n-o sa mai ramana nimic din tara asta.
      Chiar mi-ar place sa te vad cand o s-jungi sa-ti dai tot salaru' pe sanatate, educatie si securitate (ca doar de bugetari n-are nimeni nevoie, nu-i asa?).
      Apoi o sa te vad cum plangi dupa bugetari si cum iti dai palme c-ai votat soarele portocaliu.
      • +3 (5 voturi)    
        Tupeul tau e deranjant! (Miercuri, 19 mai 2010, 13:31)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

        Cu ce drept intrebi pe cineva pe cine tine in carca? Daca lucreaza la privat poate e timpul sa accepti ca din munca lui, mai mult de jumatate se duce la plata bugetarilor. Are toate drepturile din lume sa intrebe ce fac bugetarii cu acesti bani indiferent daca e vorba de profesori, medici sau administratie.
        Si nu-ti fa griji, nici un om de la privat nu va plange vreodata dupa lipsa vreunui bugetar daca nu trebuie sa-l mai plateasca. Exista spitale, pensii, sisteme de invatamant private pe care el le poate accesa. Si de cele mai multe ori cu servicii mai bune decat cele de la stat.
        Prea multi bugetarii s-au transformat in paraziti ai societatii, cu un tupeu deranjat!
        Nu am nevoie de nici o adeverinta de la tine!!!
          #showComment() #showComment()
  • +10 (12 voturi)    
    Concluzia, (Miercuri, 19 mai 2010, 12:36)

    mike [anonim]

    mea este ca suntem un popor cu foarte multe drepturi , din pacate la rubrica obligatii nu scrie nimic. Asa am fost obisnuiti de pe vremea raposatului cand functiona dictonul:Noi ne facem ca muncim , ei se fac, ca ne platesc
  • +9 (11 voturi)    
    Greva (Miercuri, 19 mai 2010, 12:48)

    yoyo [anonim]

    Nimeni nu munceste toata lumea e la televizor sa vedem ce o mare de oameni care de cand se stiu cer dar de lucrat...de produs ceva nimic stau ca trantori din bugetul statului, RUSINE
  • +2 (6 voturi)    
    Cunoastem subiectul... (Miercuri, 19 mai 2010, 12:59)

    Cristi [anonim]

    Mogulii care manipuleaza dau impresia de saracie si dezastru cand de fapt lucrurile merg foarte bine.
    Problema nu este daca suntem de acord sau nu au oamenii iesiti in strada ci faptul ca s-a ajuns la situatia asta.
    Se incearca iarasi tactica din campania electorala prin care se genereaza un conflict intre diveresele categorii sociale . Tinta acuma sunt bugetarii...
    Nu sunt de acord cu mitingul bugetarilor dar nu pot sa nu vad dezastrul din tara !!!
  • +8 (10 voturi)    
    Disperati de saracie (Miercuri, 19 mai 2010, 13:02)

    paula [anonim]

    Ce disperati de saracie, doar la ei se uita si alti din sectorul privat care munces si pentru 500 ron in confectii si nu fac greva, ei doar ei care aduc productie tarii merita sa le facem statuie, La MUNCA cu voi nu la intins mana.
  • +3 (5 voturi)    
    paranghelie (Miercuri, 19 mai 2010, 13:11)

    marius [anonim]

    au lipsit micii si berea.nici sa manifestam nu stim. vai de mama lui de sindicat.daca tot au pus dansul pinguinilor si muzica hip hop de ce nu au pus si o manea ca sa fie tacamul complet.
  • +5 (7 voturi)    
    se concerteaza si se danseaza ! (Miercuri, 19 mai 2010, 13:21)

    akanom [anonim]

    http://www.ustream.tv/channel/live-protestul-sindicatelor

    Vad live cum se danseaza si se canta la manifestatie :). Parca e concert ! Penibil !
  • -4 (6 voturi)    
    Vlad Mixich - hotul striga hotii (Miercuri, 19 mai 2010, 13:29)

    matei l. [anonim]

    Ai inceput articolul cu o manipulare ordinara - "Sindicatele au estimat o participare de 60.000 de oameni, cifra care reprezinta aproximativ 0,3% din populatia Romaniei" - deci o cantitate neglijabila si nesemnificativa. Niste galagiosi si niste nerecunoscatori in comparatie cu 99,7% din populatia Romaniei care nu a venit la miting si care crezi tu ca "traieste bine".
  • +8 (10 voturi)    
    De unde bani? (Miercuri, 19 mai 2010, 13:29)

    Irina [anonim]

    Stau si mai uit la ei si ma intreb: saraci, saraci...dar de unde au atatia bani pentru sepci personalizate, tricouri, pelerine, fluturasi, bannere, inchiriere autobuze etc? Nu puteau scanda diverse si fara atatia bani aruncati pe fereastra?
    • 0 (2 voturi)    
      De unde? (Miercuri, 19 mai 2010, 16:16)

      Marcel [anonim] i-a raspuns lui Irina

      Pai tu de ce crezi ca nu mai zice nimic Ponta de datoriile PSD-ului? Dupa proteste o sa spuna ca de fapt Geoana i-a dus la 30 de milioane de euro datorie, nu ca Geoana i-a dus la -8 si au cotizat ei prea mult la proteste :))
      Si-acum... momentul pentru minusuri :D
  • +6 (8 voturi)    
    Curiozitate. (Miercuri, 19 mai 2010, 13:35)

    AlinN [anonim]

    Ce interesant ar fi sa aflam cum este pontata ziua aceasta de lucru pentru cei "60.000" de protestatari de azi. Sunt convins ca se pune la salariu. Este simbolic pentru ce vor bugetarii. Salariu mare si nemunca.
  • +5 (7 voturi)    
    Foarte buna relatarea (Miercuri, 19 mai 2010, 13:49)

    Stela Florea [anonim]

    Excelenta aceasta cronica TV.
  • +6 (8 voturi)    
    Pentru miting se da leafa? (Miercuri, 19 mai 2010, 13:56)

    Stahanov [anonim]

    Stie cineva, astia 20000 (sau 40000) de bugetari sunt platiti pe ziua de astazi?
    • +2 (4 voturi)    
      Fii convins! (Miercuri, 19 mai 2010, 14:33)

      Algernon [anonim] i-a raspuns lui Stahanov

      dacă nu ar fi plătiți, nu le-ar conveni să fie în piață, ar fi la muncă
  • +3 (9 voturi)    
    Aberant (Miercuri, 19 mai 2010, 13:59)

    vizitator [anonim]

    esti bombastic autorule:

    Pe ProTV curge "Tanar si nelinistit", singurul serial din lume cu mai multe episoade decat numarul sindicalistilor din Piata Victoriei.

    Pe vox news se dau reluari de ieri, halal!
  • -7 (9 voturi)    
    Strategia oficioaselor (Miercuri, 19 mai 2010, 14:28)

    Don Giovanni [anonim]

    Mda, la hotnews daca nu e tapalaga e mixich (un soi de tapalaga wannabee). Asteptam pe seara si pleiada clasica moraru, pora si turcescu care sa ne-arate, nu-i asa, trucajul ordinar de la televiziunile de stiri care, aservite bine-nteles comunistilor, mogulilor, rusilor, etc. au creat pe calculatoare o multime de protestatari.
    Vom vedea la 0tv tot felul de specialisti in efecte vizuale care vor demonta trucajul (binenteles ordinar) si care ne vor arata de fapt adevarul adevarat: si anume ca-n piata au fost azi doar 10 pensionari care mai erau si-n trecere.
    Asta-i Romania la care-am ajuns: o fractura imensa generata de un iresponsabil ajuns presedinte care-a invatat sa asmuta romanii contra romanilor doar ca poata spolia o taza intreaga impreuna cu gashca lui de acoliti.
    Am ajuns sa avem cel mai bogat guvern din europa (dupa declaratiile de avere) si, la fel, cel mai mare numar de saraci din europa. Am ajuns sa platim la firmele portocalii de casa sute de km de autostrazi pe an si sa nu avem nici macar un km din ele. Am ajuns sa ne puna ministrul rozaliu borduri chinezesti in fiecare an dimpreuna cu ailalti doi grei (tot ministrii, tot portocalii evident).
    Dar ei nu au nici o vina, nu-i asa? De vina sunt televiziunile aservite, mogulii, rusii, comunistii, iliescu, nastase, antonescu. Ei ne servesc trucaje ordinare.
    Noroc cu toata pleiada asta de "traducatori" ai mesajului basescian care chinuie ecranele televizoarelor in fiecare seara si ne explica cat de bine o duc de fapt romanii. Daca nu ne spuneau ei, eu credeam ca e de rau sa nu mai fie bani de pensii si salarii. Dar asa, aflam cu totii (ce noroc) ca de fapt crapam de atata bine chiar daca nenorocitii de bugetari sug sangele nevinovatilor prestatori din privat.
    Apropo, cata nemernicie si tupeu iti trebuie tie ca presedinte sa dai tunuri de miliarde de euro la buget pt firmele tale de casa (campania aia desantata trebuie platita, nu-i asa?) s-apoi sa zici ca de vina pt lipsa banilor sunt bugetarii cu 6 mil/luna?
    • +4 (6 voturi)    
      Nice try! (Miercuri, 19 mai 2010, 15:29)

      aac [utilizator] i-a raspuns lui Don Giovanni

      Vrei sa spui ca albu-i negru?
      • +1 (1 vot)    
        care-i alb si care-i negru (Miercuri, 19 mai 2010, 17:55)

        alin [anonim] i-a raspuns lui aac

        ... prietene tu stii sa citesti, sper sa nu te orbeasca portocaliul...
    • +2 (6 voturi)    
      Precis (Miercuri, 19 mai 2010, 15:40)

      sss [anonim] i-a raspuns lui Don Giovanni

      Sunt in clasa a 11-a , nu am studii superioare dar vreau sa va spun ca si eu as putea sa fac ceea ce fac in jur de 70% din bugetarii iubiti din tara noastra(ma refer aici la cei care muta hartii si se hlizesc plictisiti la tine la orice ghiseu din administratie la care te duci). Nu sunt de acord cu reducerea pensilor la fel cum nu sunt in nici un caz de acord cu reducerea salarilor profesorilor......Insa nu pot sa nu constat ca sistemul bugetar este supraaglomerat de personal care in mare parte nu produce absolut nimic....Imi cer scuze stimati birocrati din sistemul bugetar dar inainte de a emite pretentii trebuie sa si produceti si sa realizati o munca benefica pentru institutia la care lucrati nu doar sa va prezentati la serviciu dimineata si sa va soarbeti cafeaua de-a lungul zilei
      • 0 (2 voturi)    
        daca si cineva de clasa a 11.a (Miercuri, 19 mai 2010, 18:06)

        alin [anonim] i-a raspuns lui sss

        ... vede care sunt probleme de la noi din tara...
        @sss: am mai zis-o si o repet: incearca sa nu confunzi un bugetar din administratie/justitie cu un profesor/doctor/militar/politist/pompier ...
  • +7 (9 voturi)    
    proteste (Miercuri, 19 mai 2010, 15:25)

    marius [anonim]

    ... voua, celor de la televiziunile "de stiri" - respect (!?!) pt.munca asidua de manipulare profesionista de care dati dovada ... apropos "credit cu buletinul" ... cine o sa va mai plateasca daca mogulii se vor muta odata definitiv la monte carlo ...
  • 0 (2 voturi)    
    bugetari = nulitati (Miercuri, 19 mai 2010, 16:52)

    urbanie [utilizator]

    Pana-n 89 lucram intr-un "institut", alaturi de 230 de oameni: adica lucram 30 si tineam in spate vreo 200. Dupa 89, cei 30 ne-am "privatizat", adica am luat viata-n piept (de 20 de ani am uitat ce e "avansul" si "lichidarea", uneori n-aveam 1 leu timp de saptamani). NICI UNUL DINTRE NOI, AZI, NU VA MERGE LA MEETING. Avem, fiecare, cativa angajati : ne chinuim sa le scoatem salariile. Daca falimentam - crapa si ei. Toti cei care n-au curaj sa incerce sa traiasca LIBERI - vor sta, vreme de generatii - cu mana intinsa spre un guvern sau altul, indiferent de culoare. Imi pare rau, dar asta e.
  • 0 (2 voturi)    
    Si inca o urare : (Miercuri, 19 mai 2010, 16:54)

    urbanie [utilizator]

    Pentru "liderii sindicali" : dati un restart, apoi reluati de la Marea Revolutie Socialista din Octombrie. In final - TOT AICI VETI AJUNGE.
  • -1 (1 vot)    
    miting 19.05.2010 (Miercuri, 19 mai 2010, 17:40)

    bugetar [anonim]

    Sunt un bugetar dintr-o primarie de comuna si reprezinta angajatii, fiind lider sindical afiliat la Cartel Alfa. Noi nu am dorit sa mergem la miting din mai multe motive :
    1. suntem dezamagiti ca si cei care ne reprezinta pe linie sindicala sunt doar niste marionete la cheremul politicului.
    2. La mitingurile platite, 50 lei/persoana, noi nu mergem, nu suntem de vanzare
    3. Suntem constienti ca daca privatul nu functioneaza, nu se redreseaza, noi nu avem cum sa functionam, doar niste inconstienti nu vor sa vada realitatea, invatamantul, magistratii, care nu-i interezeaza ca nu sunt fonduri, ei doar vor, vor,..., asa a fost intotdeauna, chipurile reprezentau marginalizatii; profesorii uita ca au si alte surse de venit, neimpozabile, amaratii cu peste 1500 lei .
    4. Nu vrem sa fim folositi pentru bugetarii cu salarii mari, ei tipa de fapt, nu cei cu salarii de incadrare la nivel de comune, parca noi am manca cu jumatate de gura, nu am avea rate la banci; sa mearga sa tipe, degeaba, bugetarii de la finante, de-a lui ligaului de Marica, nevasta lui doar lucreaza la finante, cei din primarii de orase, prefecturi, nu noi ca de obicei care suntem si vom fi cei mai afectati, dar realisti. Ce sa mai scazi, 25%, dintr-un salariu de comuna, asa se intampla si cu maririle din trecut, la noi erau aproape invizibile, dar am putut sa traim decent.
    5. Avem speranta ca Romania isi va reveni, si ca Boc va reusi sa-si impuna masurile de redresare, chiar daca unele sunt dureroase si ca manipularea celor doua partide mincinoase si manipulatoare (PSD si PNL) impreuna cu televiziunile manipulatoare nu va influenta prea multa lume.
    Speranta!!!
  • 0 (2 voturi)    
    rubrica tendentioasa, sa ii fie rusine autorului (Miercuri, 19 mai 2010, 18:44)

    jurnalist scarbit [anonim]

    Eu am fost acolo. Nu vreau sa discut comentariile voastre, aveti dreptul sa spuneti ce vreti, in functie de cum sunteti influentati. Cum de exemplu a facut autorul acestui articol care a relatat deformat sau tendentios ce s-a intamplat acolo. Eu am fos la tot mitingul, nu sunt bugetara, nu sunt psd-ista, m-am dus in numele mamei mele, care e semiparalizata. Nici vorba de femei care dormitau....e drept ca timp de cateva ore exista gesturi omenesti, cum ar fi o tuse, un cascat.....sau trebuie o manifestare standard la miting? Pun pariu ca autorul era prea necopt sau statea ascuns sub pat la Revolutie si nu s-a luptat niciodata in viata lui in numele unui principiu.
    Inca o data, SA II FIE RUSINE!!!! Macar parinti sau bunici are, ar fi trebuit sa se gandeasca la ei...
    • 0 (0 voturi)    
      Masa de manevra (Miercuri, 19 mai 2010, 21:03)

      Naiv [anonim] i-a raspuns lui jurnalist scarbit

      Ce se ascunde in spatele fiecarui 'Leader' de sindicat?
      Care sunt interesele lor personale si averea lor nedeclarata?
      Dupa ce vei fi total informat nu cred ca vei mai iesi in strada.
  • 0 (0 voturi)    
    din pacate rusinte (Miercuri, 19 mai 2010, 18:58)

    mar [anonim]

    trebuie sa-ti fie tie!!! Daca tu lucrezi ca jurnalist, eu sunt ziarist. Sau poate ca te-a trimis irealitatea&antene ca aplaudac.
    Sa stii ca indiferent de bunici, strabunici sau orice persoana asistata, daca nu mai sunt bani nu se mai poate plati. Cand mergi sa cumperi ceva de regula tb. sa ai pana la ultimul banut, daca nu ai nu primesti nimic. Asta prin comparatie cu statul, daca nu mai sunt bani de unde sa plateasca. Sa ne jupoaie pe noi care lucram in mediul privat si eventual din valorificarea pieilor sa plateasca bugetari si pensiile.
    Si inca ceva in urma cu ani, cand a picat exportul (2002) am inchis o firma in trei luni, si nu una mica. Atunci ce trebuia sa fac, sa ma leg cu lantul de statuia Aviatorilor??Ne-am luat soarta in maini si am mers mai departe!!
    Asa ca mergi la stapan sa-ti deconteze bonul, ptr. ca ai bifat sarcina pe ziua de astazi, gaseste si postarea ta si mai stii primesti si un bonus!!!
    Concluzia- sunteti penibili dpdv al manipularii!!!
  • 0 (0 voturi)    
    ce panarame,ce firfizoni...jenibili (Joi, 20 mai 2010, 1:30)

    silvestru [anonim]

    Acesti cotizanti la bunastarea caracatitei sindicaliste din banii si taxele fraierilor neafiliati(adica aia care le produc lor plus valoare) "miscarii sindicale"ar merita cel putin soarta lui Hoffa.Oricum va transmit o urare care stiu ca va înfioreaza mai "protestatarilor"vedea-vas la privat!
  • 0 (0 voturi)    
    Bagatelizarea=tehnica a manipularii (Joi, 20 mai 2010, 6:44)

    unul-din-canada [anonim]

    D-le Vlad Mixich, crezi ca merita sa scrii ironic pe marginea unei actiuni sindicale care are ca motiv pauperizarea celor mai necajiti concetateni ai domniei tale?! In timp ce, sunt de acord, televiziunile au prezentat acest miting in fel si chip, dupa cum le dicteaza "patronii politici" si interesele politice, dumneata manipulezi prin bagatelizarea acestui miting. Desi imi place cum scrii, cred ca-ti folosesti talentul, precum o femeie de moravuri usoare, doar pentru catziva gologani... portocalii. Imi pare rau ca trebuie sa spun acest lucru dar, la varsta dvs., ar trebui sa faceti ceva onorabil pentru a va castiga existenta si nicidecum sa serviti o cauza pierduta: ma refer aici la Basescu si gasca lui de incompetenti. Ma intreb ce fel de constiinta au cei ca dvs care se lasa manipulati de securisti gen Basescu devenind astfel cozile de topor ale "ultimelor ramasite securiste" din Romania.
    Nu-mi vine sa cred ca in decembrie 1989 mii de tineri au sfidat moartea, gerul si securitatea pentru ca dvs si alti tineri ca dumneata sa deveniti slugoii celor-care-au-tras-in-noi-in-Decembrie 22 , 1989.
  • 0 (0 voturi)    
    referitor la unele mesaje si prop.sondaje (Duminică, 30 mai 2010, 15:00)

    teodor [anonim]

    sint subiective postariile pe internet ,patronate de unele ziare,a unbor mesaje si propuneri de sondaje.Ex. am pus pe internet intrebarea;:<Unii reporteri sunt deasupra legii?> cu argumente destul de adevarate si solide.Intrebarea nu a fost postata ,si intreaga pagina a disparut.Mai am si alte exemple.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică