Miercuri - miting de amploare in Piata Victoriei si restrictii de circulatie. Bucurestenii, sfatuiti sa circule cu mijloacele de transport in comun

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 18 mai 2010, 10:24 Actualitate | Esenţial

Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, i-a sfatuit pe bucuresteni ca miercuri, in ziua in care sindicatele au anuntat un miting de amploare in Piata Victoriei, sa foloseasca mijloacele de transport in comun, pentru a evita blocajele in trafic. Sorin Oprescu a cerut conducerii RATB sa suplimenteze numarul mijloacelor de transport in comun si a promis ca va lua legatura si cu conducerea Metrorex, pentru suplimentarea garniturilor de tren, potrivit Mediafax.


  • RATB suplimenteaza numarul autobuzelor

RATB a anuntat suplimentarea cu 10% a mijloacelor de transport in comun pentru ziua de miercuri si modificarea traseelor a patru linii de autobuz care traversau Piata Victoriei, potrivit Mediafax.

Autobuzele liniei 122 vor circula pe traseul de baza numai intre "Cartierul Latin" si Piata Romana, iar cele ale liniei 381 vor circula pe traseul de baza numai intre Piata Resita si Piata Romana.

Si autobuzele liniei 300 vor functiona pe traseul de baza numai intre statiile "Clabucet" si intersectia Bulevardului Ion Mihalache cu strada Buzesti, apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri prin strada Buzesti - strada Occidentului - Bulevardul Gh. Manu - Bulevardul Lascar Catargiu - Piata Romana, apoi traseul de baza.

Linia expres de autobuze 783 va functiona pe un traseu modificat in ambele sensuri de la Piata Arcul de Triumf, prin Bulevardul Constantin Prezan - Calea Dorobantilor - Bulevardul Dacia - Piata Romana, apoi traseul de baza.


  • Restrictii de circulatie in centrul Capitalei

Politia Rutiera a instituit restrictii de circulatie pentru miercuri, in Capitala, din cauza mitingului din Piata Victoriei, si recomanda soferilor o serie de rute ocolitoare.


Restrictii de circulatie vor fi:

  • pe Soseaua Kiseleff, intre Piata Arcului de Triumf si Piata Victoriei.
  • in Piata Victoriei, cu asigurarea a doua benzi de circulatie pe sens: dinspre Bulevardul Aviatorilor catre Bulevardul Lascar Catargiu si Calea Victoriei, precum si dinspre Bulevardul Lascar Catargiu si Bulevardul Iancu de Hunedoara catre Bulevardul Aviatorilor.
  • pe Bulevardul Poligrafiei si Strada Jiului pe ambele sensuri, pe banda I de circulatie.
  • pe Bulevardul Aviatorilor, intre Piata Aviatorilor si Bulevardul Mircea Eliade, pe ambele sensuri, pe banda I de circulatie.


Brigada de Politie Rutiera recomanda urmatoarele rute ocolitoare:


Pentru conducatorii auto care circula dinspre zona de nord a Capitalei:
  • Piata Presei Libere - Piata Arcului de Triumf - Bulevardul Maresal Al. Averescu - Bulevardul Ion Mihalache - strada Buzesti - Calea Grivitei - Calea Victoriei.
  • Piata Presei Libere - Piata Arcului de Triumf - Bulevardul Maresal Prezan - Piata Charles de Gaulle - Calea Dorobantilor - Bulevardul Dacia - Piata Romana - Calea Victoriei.

Pentru conducatorii auto care circula dinspre zona de sud a Capitalei:
  • Bulevardul I.C. Bratianu - Piata Universitatii - Bulevardul Carol I - Calea Mosilor - Piata Bucur Obor - Soseaua Stefan cel Mare - Bulevardul Iancu de Hunedoara - Pasajul Victoriei;
  • Bulevardul I.C. Bratianu - Piata Universitatii - Bulevardul Carol I - Calea Mosilor - Piata Bucur Obor - Soseaua Stefan cel Mare - Calea Dorobantilor - Piata Charles de Gaulle;
  • Bulevardul I.C. Bratianu - Piata Universitatii - Bulevardul Carol I - Piata C.A. Rosetti - Strada Dianei - Strada Jean Louis Calderon - Strada Eremia Grigorescu - Piata Lahovari - Calea Dorobantilor - Piata Charles de Gaulle.

Pentru conducatorii auto care circula dinspre zona de est a Capitalei:

Soseaua Mihai Bravu - Pasajul Bucur Obor - Soseaua Stefan cel Mare - Strada Barbu Vacarescu - Strada Av. Alexandru Serbanescu - Bulevardul Aerogarii;

Soseua Mihai Bravu - Pasajul Bucur Obor - Soseaua Stefan cel Mare - Calea Dorobantilor - Piata Charles de Gaulle;

Soseaua Mihai Bravu - Pasajul Bucur Obor - Soseaua Stefan cel Mare - Bulevardul Iancu de Hunedoara - Pasajul Victoriei - Soseaua Nicolae Titulescu.


Pentru conducatorii auto care circula dinspre zona de vest a Capitalei:
  • Calea Crangasi - Podul Grant - Calea Grivitei - Calea Victoriei;
  • Calea Crangasi - Podul Grant - Calea Grivitei - Bulevardul Dacia - Piata Romana - Calea Dorobantilor;
  • Calea Crangasi - Podul Grant - Strada Turda - Bulevardul Maresal Alexandru Averescu - Piata Arcului de Triumf - Bulevardul Maresal Prezan - Piata Charles de Gaulle - Calea Dorobantilor;
  • Calea Crangasi - Podul Grant - Calea Grivitei - Strada I.G. Duca - Bulevardul Al.I. Cuza - Strada Dr. Felix - Soseaua Nicolae Titulescu - Bulevardul Iancu de Hunedoara.

Politia rutiera mai recomanda conducatorilor auto sa evite sa circule prin Piata Victoriei, pe Bulevardul Lascar Catargiu, pe Bulevardul Aviatorilor, pe Bulevardul Nicolae Balcescu si pe Bulevardul Gheorghe Magheru, sa foloseasca autovehiculele personale cat mai putin pentru a evita blocajele de trafic si sa respecte semnalele agentilor de politie rutiera care dirijeaza traficul, pentru asigurarea fluentei, si recomandarile politistilor care se afla in punctele de deviere.

Problemele din trafic pot fi sesizate la numarul de telefon 021.9544.


  • 60 de mii de oameni, asteptati de sindicalisti in Piata Victoriei

Confederatiile sindicale sustin ca peste 60 de mii de oameni ar urma sa participe, miercuri, la mitingul din Piata Victoriei, protestand astfel fata de masurile de austeritate anuntate de Guvern.

"Piata Victoriei va fi neincapatoare miercuri. Am invitat alaturi de noi asociatii ale pensionarilor si cetateni din Bucuresti care sunt nemultumiti de masurile anuntate de Guvern pentru ca trebuie dat un semnal foarte clar guvernantilor, altfel perceptia publica va fi ca este o aprobare tacita a masurilor anuntate de Executiv", a declarat, luni, vicepresedintele BNS, Ovidiu Jurca.

La actiunea de protest vor fi prezente toate categoriile profesionale, inclusiv mineri - circa 1.500, CFR-isti, pensionari, studenti si alte categorii sociale nemultumite de masurile de austeritate anuntate de Guvern, precizeaza Agerpres. Protestul va incepe la ora 11:00 si se va incheia la 13:00, conform autorizatiei obtinute.

In urma negocierilor cu FMI, autoritatile romane au propus, ca masuri pentru incadrarea intr-un deficit bugetar de 6,8 la suta din PIB in 2010, reducerea fondului de salarii bugetare cu 25 la suta, a pensiilor cu 15 la suta si o scadere masiva a subventiilor, in loc de majorarea semnificativa a principalelor taxe, respectiv cota unica si TVA.

Masurile, anuntate pe 6 mai de presedintele Traian Basescu, au fost puternic contestate de sindicate.


Citeste mai multe despre   






















6830 vizualizari

  • +24 (28 voturi)    
    ... (Marţi, 18 mai 2010, 9:29)

    Aph [anonim]

    Are dreptate, fiindca metroul circula prin subteran iar RATB are exclusivitate pe autostrada suspendata :-)

    Revenind la topic: de ce nu se organizeaza si un contra-meeting care sa-i trimita acasa? Ah, am uitat ca celor de la privat nu le e la fel de usor sa lipseasca de la munca pentru a dansa in hora!
    http://www.kamikazeonline.ro/2010/05/protestul-grecilor-vs-bugetari-romani/
    • +5 (15 voturi)    
      mda (Marţi, 18 mai 2010, 13:18)

      adinama [utilizator] i-a raspuns lui Aph

      Corect! Corporatistii, lucratorii la privat...stau si se stresseaza in continuare ...pentru ca trebuie sa si functioneze ceva in tara asta...
      • 0 (8 voturi)    
        Dezbinare (Marţi, 18 mai 2010, 14:27)

        flavian [utilizator] i-a raspuns lui adinama

        Impartirea intre bugetari sau privati si certurile intre acestia ii bucura pe cei de sus pentru ca produce dezbinare in mijlocul oamenilor de rand.

        Daca vrem sa incepem cu ceva, ar fi bine sa incepem cu cei care fac adevarata risipa in tara asta.

        Abia apoi putem discuta de povara care a ajuns acum statul sa o reprezinte pentru cei care inca mai muncesc in tara asta.

        Semnat: un "privat" cu doua joburi, copil cu indemnizatie si parinti bugetari.
        • +4 (8 voturi)    
          nu e nimic imbinat.. (Marţi, 18 mai 2010, 15:03)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui flavian

          anul trecut cand a lovit criza si somajul a crescut exclusiv in mediul privat ai observat cumva o umbra de solidaritate din partea bugetarilor?

          nici macar acum, cand este evident ca veniturile la bugetul de stat au scazut, nu vor sa puna umarul sa sustina economia Romaniei. degeaba o dam la intors ca unii lucreaza din greu pe salarii de mizerie cand media salariilor din administratia publica e mai mare decat media nationala si sunt de 2 ori mai multi decat acum 20 de ani, desi populatia Romaniei a scazut intre timp...
          • +2 (4 voturi)    
            Bineinteles ca statul e umflat (Marţi, 18 mai 2010, 16:17)

            flavian [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Statul eumflat. Dar e umflat de capusele aflate in fruntea lui. Si de rudele lor incompetente angajate acolo. Si de birocratie stufoasa cu care sa controleze ultimul leut economisit de privati ca pe niste hoti.

            Aia e problema. Nu copii fara vina. Nici pensionarii care si-au rupt spinarea zeci de ani ca sa cladeasca tot ce s-a furat in ultimii douazeci de ani iar acum sa moara de foame. Nici doctorii care lucreaza in conditii mizere si spitale insalubre pana se satura si pleaca din tara sau isi fac obrazul sorici din cauza spagilor. Sau profesorii care nu mai au pic de respect din partea elevilor obisnuiti cu banul obtinut prin furt care face cartea sa para lipsita de orice valoare.
        • 0 (0 voturi)    
          Solutia se gaseste (Miercuri, 19 mai 2010, 10:21)

          ionut [anonim] i-a raspuns lui flavian

          In ceea ce a spus Isarescu: in "90 statul functiona cu 900000 de bugetari, azi sunt 1400000.
          Atat.
    • -10 (20 voturi)    
      Privat (Marţi, 18 mai 2010, 13:30)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Aph

      Si eu lucrez la privat, asta nu inseamna ca urasc bugetarii. Prietene, daca vine un hot si-ti fura ceva apelezi la BGS sau la politie?
      Ai invatat sa scrii si sa citesti singur?
      Cand ai fost bolnav te-ai tratat singur?
      Cand ai fost nedreptatit ai pus mana pe par si i-ai dat una in cap sau te-ai dus la judecata?
      Circuli pe vreun drum construit de matale care lucrezi la privat, ca toate sunt facute de "bugetari", aia de dinainte de 1989.

      Prietene, lasa aerele deoparte si gandeste obiectiv. Fara bugetari privatul ar fi la pamant.
      Gandeste-te cum produci bani ca ai de acoperit vreo 80 miliarde de Euro, datoria Romaniei. Nu te vad revoltat ca-i cumperi posete Elenei Udrea de exemplu. Sper ca intelegi unde bat "privatule".
      • +10 (10 voturi)    
        privat (Marţi, 18 mai 2010, 14:41)

        big [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        Fara gluma, la BGS apelez. Apar in 3 minute. In cat timp vine politia? Un amic a chemat politia si a venit in 2 ore, in Crangasi, la 1km maxim de sectie.

        De invatat, ai dreptate, am invatat la stat, au platit parintii taxe o viata pt asta. Copii mei, sper, daca o sa am posibilitatea, or sa invete la privat. Nu mai e scoala cum era pe vremea noastra.

        O singura data, dupa 10 ani de contributii, am fost la spital, dupa 3 diagnostice gresite am fost trimis la niste analize la Babes. Am asteptat 2 ore, cu 20 de bolnavi care tuseau intr-o camera de 2x2m. Scaunul pe care m-au pus sa tin mana sa ma intepe era plin de sange de la altii. Pana la urma nu au aflat ce am, dar mi-a trecut dupa vre-o 3 luni. Data viitoare merg la privat de stiu ca-mi las toti banii. Mai bine vindecat pe bani decat mort pe gratis.

        De judecatorii nici nu comentez, sper sa nu ajung vreodata, mai bine renunt la ceva decat sa dau in judecata in romania.

        La drumuri platesc: RCA (e obligatoriu, deci tot taxa), taxa de prima inmatriculare, rovinieta si taxa de drum inclusa in pretul benzinei. Plus TVA. Din banii astia tot niste firme private fac drumurile, daca vrei sa stii.

        Si pentru toate aceste beneficii eu dau de multi ani 50% din ce castig plus TVA 19% cand cumpar ceva. Deci 70% se duc la bugetari. Cam scump pentru ce oferiti.
      • +3 (5 voturi)    
        ... (Marţi, 18 mai 2010, 14:52)

        Aph [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        N-am spus ca urasc bugetarii si in plus te rog sa nu ma numesti printre prieteni, ai o gandire cel putin dubioasa.
        Maine in Bucuresti nu vom vedea oameni iesiti ci oameni scosi in strada. Ca sa obtina CE? Poate ne explici tu...

        In plus, la scoala am dat bani, fiindca fara meditatii cica nu ma ducea capul sa termin... Daca sunt bolnav ma tratez la privat, ca vreau sa ajung sanatos acasa si oricum nu e ieftin nici la stat. Iar in ceea ce priveste justitia, sanse sunt sa-mi dea in cap si tot eu sa ies vinovat. De drumuri nu mai comentez... Prin urmare, cam cotizez degeaba la stat, asa ca permite-mi sa ma revolt cand ma vor impiedica maine sa ajung la munca.

        Si nu-mi duce te rog grija, daca te incalzeste cu ceva o duc din ce in ce mai bine, am pus si ceva deoparte anul asta, a crescut si salariul, e loc si de-o promovare asa ca vezi-ti linistit de gandirea ta obiectiva ca eu sunt destul de relaxat.
        • -3 (3 voturi)    
          Grija (Marţi, 18 mai 2010, 16:44)

          Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Aph

          Nu-ti duc grija prietene, am zis doar sa pui mana sa produci mai mult ca avem de dat 82 de miliarde. Mai sunt 30 de luni pana la alegeri deci probabil inca 30 miliarde.
      • +6 (6 voturi)    
        lucrezi la privata? (Marţi, 18 mai 2010, 15:10)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

        pai daca ai contract cu bgs sunt sanse semnificativ mai mici sa-ti fure cineva ceva si daca declari furtul la politie dupa ore de declaratii si o inregistrare video proprie ei iti vor spune oricum ca nu pot sa faca nimic.. n-au tehnologia necesara si cel mai bine e sa o lasi balta...cand am fost bolnav am platit ca sa ma tratez.. la stat am platit impozitul si spaga, la clinica privata ceva mai simplu, am platit exact pretul de lista.. suntem nedreptatiti in fiecare zi.. mai nou chiar de judecatori.. drumurile sunt construite de firme private cu banii din impozite.. platite in mare parte de angajati din sistemul privat.
        si datoria romaniei s-a acumulat pentru?... si o plateste cine?... elena udrea conduce un aparat de stat format din.. bugetari? daca ar avea o urma de integritate acestia ar mai sta acolo? sa fim seriosi.. cati complici exista la fiecare delapidare de fonduri bugetare? zeci? sute? toti tac si inghit.. salariile...
      • +6 (6 voturi)    
        Sigur cum sa nu (Marţi, 18 mai 2010, 15:42)

        Lilith [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        Si toti trepadusii aia care stau si o ard la ghiseuri si cand ai nevoie te scuipa daca nu scoti cotizatia aia ce mai sunt?
        Ma lasi cu bugetaru care a construit tara. Eu una am in jurul meu n exemple de gigei care au ars-o si o ard pe banii statului si se plang de nu mai pot. Vin dimineata dau cu batu' pe condica, se cara si se mai intorc cu 2 ore inainte de terminarea programului ca sa-si faca freza inainte de a pleca acasa.
        Ai senzatia ca eu imi permit asa ceva la 'privat'? Plange-le de mila ca te scuipa dupa de nu te vezi.
        Politie si profesori pe astia ti-ai gasit sa-i dai exemplu de institutii ale statului fara de care nu se poate nimic? Politia pe care o vad zilnic in drum spre metrou la spaga de la tiganii cu tigari, telefoane, cartele, incarcatoare? Si profesorii care vin la scoala si o ard si apoi iti cheama copii la meditatii pentru ca sunt handicapati si nu pricep nimic in clasa?
        Sunt aere sa vrei sa nu fi tratat ca un rahat cand apelezi la insitutiile statului?
        Mai baga si medicii pe lista amaratilor pentru care ar trebui sa iesim in strada si ai rezolvat totul.
        Eu nu-mi permit sa ies in strada pentru ca o zi lipsa de la serviciu ma costa al dracului de mult si n-am zile de concediu cu nemiluita. Si nici nu stau sa cersesc la stat ca sa-mi fie bine. Cand o s-o iau in barba o s-o iau si o sa ma descurc n-o sa vin cu miloaga in strada.
    • -4 (4 voturi)    
      Pai o sa vina cu Flota pe Canal (Marţi, 18 mai 2010, 14:09)

      Lasa ca Bercea Berceanu [anonim] i-a raspuns lui Aph

      Lasa ca se vor deplasa spre Bucuresti cu Flota pusa la dispozitie de Base Mondialul.Iar ca variante alternative pot folosi autostrazile lui Berceanu.In ultima instanta pot veni cu garniturile de tren vandute pa fier vechi.Lol!
    • -1 (1 vot)    
      Nasol! (Marţi, 18 mai 2010, 15:01)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui Aph

      Situatia e nasoala. Se vede ca Oprescu este incordat la maxim si nu prea depinde de el desfasurarea lucrurilor. In schimb - apreciez foarte mult ca suplimenteaza numarul autobuzelor. Vom vedea ce va fi....
    • 0 (0 voturi)    
      Burebista ,Unde esti? (Marţi, 18 mai 2010, 15:50)

      Decebalus per Scorillo [anonim] i-a raspuns lui Aph

      Economia Romaniei vanduta simbolic pe 1 Dollar.Ha ha ha ! Marii economisti si marii Patrihoti.Vindeanu Becea Berceanu.Rosia Montana?Depozitele aurifere?Asta-i praf in ochi.Defapt se vaneaza resurele de Uraniu.Nu mai zic de marele taranist care a vandut Romtelecomul si acum doreste 18miliane de euro despagubire.Nu mai vorbesc de marele Ciumara care i-a imbuibat de bani pe minoritarii aromani,mandrii ca sunt adevaratii romani.DE ASA SE SCRIE ISTORIA.SI ASTA TOT NOI O SUPORTAM.Au venit cu o turma de oi,salvati de macelul grecesc si acum au devenit pastorii natiei romane.Jos cu ei !M-am saturat sa-i tin in carca.
    • +1 (1 vot)    
      De ce nu jos cu transul (Marţi, 18 mai 2010, 20:28)

      Primul Bugetar al tarii este Base! [anonim] i-a raspuns lui Aph

      Care intruchipeaza trandavia si prostia acestui regim.Sa-l Punem pe Mihai in locul lui.Trantorii dracului!
    • 0 (0 voturi)    
      //// (Miercuri, 19 mai 2010, 15:11)

      Valentin [anonim] i-a raspuns lui Aph

      Domnilor, eu tot ce stiu este ca primarul Sorin Oprescu si-a luat toate masurile de siguranta pentru a nu exista incidente nefericite. Multi au preferat sa vina cu mijlocul de transport in comun, iar sfatul lui Sorin Oprescu n-a fost inutil!
  • +5 (7 voturi)    
    Sigur ca da. (Marţi, 18 mai 2010, 11:10)

    anonim [anonim]

    La fel ca la concertul AC/DC.
    • +2 (2 voturi)    
      hehe (Marţi, 18 mai 2010, 12:06)

      da [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Mare dreptate ai! ...nici acum nu am aflat cum a fost cu programul ala prelungit! thx, edilul sef al capitalei ;)
  • +18 (26 voturi)    
    maine... (Marţi, 18 mai 2010, 11:12)

    Laurentiu78 [utilizator]

    plec din oras...ca eu am treaba...
    creez plus valoare, alea-alea...nu pap bani degeaba! m-au notificat pt finantare aia de la FEADR, o sa mai dau de papa la 6 oameni intr-o mica ferma :D

    voi sindicalistii vedeti-va de scandaluri si mitinguri ca oricum in mare parte (nu toti...mai si munciti unii din voi) tot frecati menta. Da' va anuntam de acum...daca blocati iarasi orasu' si faceti niste mici mineriade si va tineti de prostii si nu ne putem face nici noi treaba, s-ar putea sa rabufnim si noi nitel...da' nu pe guvernanti...
    • +2 (8 voturi)    
      E bine sa fii plecat din oras. (Marţi, 18 mai 2010, 12:50)

      Casargoz [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

      Sa ai grija cand vii sa te uiti cu atentie la impozite, pentru ca sindicatele au gasit solutia: Tu si cei 6 oameni carora le dai de papa, care dupa meeting ar putea fi impozitati cu 25% in loc de 16%.
  • -15 (23 voturi)    
    o noua revolutie (Marţi, 18 mai 2010, 11:34)

    LUCILA [anonim]

    voi, cei trei dinainte. sinteti spargatori de greva sau faceti parte cumva dintre cei care o duc bine?
    ar trebui tot poporul din aceasta tara sa iasa in strada. aceasta tara este formata din mai multe orase, nu face parte doar bucurestiul. daca nu iesiti in strada, asta nu inseamna ca noi, ceilalti nu putem veni acolo.
    ar trebui sa paralizam totul, sa nu se mai munceasca, indiferent ca sintem angajati la stat sau la privatizati. oricum peste tot este la fel, adica batjocura.
    inainte de a comenta poate va mai ginditi putin.
    • +14 (20 voturi)    
      ... (Marţi, 18 mai 2010, 10:51)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui LUCILA

      Si crezi ca daca iesi in strada si paralizezi totul o sa iti mearga mai bine? Nu cumva trebuia sa faci asta cu ceva timp in urma, cand aveai de unde sa ceri?
    • +11 (17 voturi)    
      o noua desteapta (Marţi, 18 mai 2010, 11:43)

      m [anonim] i-a raspuns lui LUCILA

      Eu zic ca daca puneai mana sa muncesti putin mai mult, sa cauti ceva, un al doilea job la privat, ca ai timp destul daca esti bugetara, nu mai aveai timp sa instigi lumea. Iar in ceea ce priveste democratia sau libertatea de a iesi in strada, femeie, nu ai niciun drept sa ma blochezi pe mine ca sa fac bani, nu ai niciun drept sa ma obligi sa consum 250 de gr de benzina in plus ca sa ocolesc mascarada voastra, pt ca banii aceia se regasesc undeva, intr-un consum nejustificat. Asta este un singur exemplu de om care gandeste, nu, hai sa facem greva. Vrei sa-ti mai zic? Cine plateste biletele de transport la miting (RATB, CFR, preorasenesti)? Sa nu-mi ziceti ca sindicatele pt ca nu va cred. De asemenea nu cred ca veti merge pe jos spre piata victoriei. A, poate plateste Che.
    • +19 (19 voturi)    
      heh... (Marţi, 18 mai 2010, 11:49)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui LUCILA

      “Sa nu pretindem ca lucrurile sa se schimbe daca tot timpul facem acelasi lucru. Criza este cea mai binecuvantata situatie care poate apare pentru tari si persoane, pentru ca ea atrage dupa sine progrese.
      Creativitatea se naste din necesitate precum si ziua se naste din noapte. In perioada crizei se nasc inventiile, descoperirile si marile strategii. Cine depaseste criza se depaseste pe sine insusi, fara a ramane “depasit”. Cine atribuie crizei esecul, isi ameninta propriul talent si respecta mai mult problemele decat solutiile. Adevarata criza este criza incompetentei."

      Albert Einstein!
      • +7 (9 voturi)    
        Ai un + de la mine (Marţi, 18 mai 2010, 12:16)

        Lilith [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

        sa se numere acolo pentru ca n-am cont sa-ti dau vot.
      • +9 (11 voturi)    
        brava! (Marţi, 18 mai 2010, 12:40)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

        Cata dreptate ai .. sau mai bine zis Einstein! Numai ca ce te faci cu puturosii si incompetentii ... pentru ei criza e de vina!
      • +7 (7 voturi)    
        Laurentiu, tata, (Marţi, 18 mai 2010, 13:38)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

        brava tie!
        Da' ce te faci cu bugetarii, ca astia nu se uita la "Ainstainii" tai!
        La ei conteaza o telenovea, un "inima de tzigan", un "pansez pentru tine", o "vaca lu' tata", "cireasa de pe mort"....
        Ainstainul tau e derizoriu!
        Lor le trebuie televiziuni care sa le spele creierul, cultural, politic, social! Ei "vrea", barfe, tzatze, cururi... ai si tu niste "petrentii"!?!?
    • +12 (14 voturi)    
      Zau (Marţi, 18 mai 2010, 12:15)

      Lilith [anonim] i-a raspuns lui LUCILA

      Si dupa sa astept ajutor de somaj sau cum? Draguta la privat nu se "munceste" ca la stat. Sa paralizezi orasul ca sa ce? Crezi ca daca faci revolutie or sa curga banii din cer? Crezi ca daca o dam iar in instabilitate politica si sociala o sa ne fie mai bine? Daca ajungem unde eram in '90 e mai bine?
      Pe vremea aia macar au avut un scop cei care au iesit in strada. Au iesit pentru libertate, au iesit sa dea un regim totalitar jos. Voi iesiti la cersit.
    • +15 (17 voturi)    
      imi pare rau, dar... (Marţi, 18 mai 2010, 12:42)

      Io [anonim] i-a raspuns lui LUCILA

      eu trebuie sa fiu la munca sa-ti platesc tie salariul. De ce nu organizati si voi manifestatiile astea duminica?
    • +9 (11 voturi)    
      Nu va obliga nimeni.... (Marţi, 18 mai 2010, 13:07)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui LUCILA

      ...sa facti parte din tribul bugetarilor. Un trib foarte vinovat de situatia tarii , lucru pe care il ascundeti. Sa va fie rusine , sunt sute de mii de oameni care au salariul minim la privati si niciunul la voi !!!
    • +3 (3 voturi)    
      Cine va plateste (Marţi, 18 mai 2010, 13:48)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui LUCILA

      cat tipati in strada? Aici au gresit toate guvernele: se faceau greve - erati platiti, se faceau mitinguri - erati platiti.
      Asa s-a ajuns ca abia asteptati un miting: transport gratuit pana in Bucuresti, cumparaturi, ziua de munca platita. Din taxe si impozite bineinteles.
  • +10 (20 voturi)    
    Asa ar trebui (Marţi, 18 mai 2010, 11:36)

    Lilith [anonim]

    sa facem si noi un miting de protest impotriva lor.

    Nu le-ar fi rusine. Ce le pasa lor ca unii chiar trebuie sa munceasca? Ei vor vor vor si ne mai fac si necazuri.
    Sper sa le taie 50% din salarii nu doar 25%. E prea putin pentru cat sunt de nesimtiti.
    Pentru miting pot sa stea pensionarii in picioare, in autobuze nu pot ca-s bolnavi.
    Sper ca macar sa-i ploua si sa-i fulgere sa-i faca tandari.
    • -4 (10 voturi)    
      asa crezi tu (Marţi, 18 mai 2010, 12:00)

      voda.tepes [utilizator] i-a raspuns lui Lilith

      Punem pariu, fara sa te cunosc, ca desi sunt bugetar muncesc de vreo 2 ori (cel putin) mai mult ca tine?
      Si in general, eu si colegii mei facem eforturi sa mentinem pe linia de plutire finantarea de la UE, dar pentru unii e foarte greu de inteles asta.
      Bineinteles ca exista destui bugetari care freaca menta si in ceea ce ii priveste, chiar as fi de acord sa-i trimita definitiv acasa, dar asta nu inseamna sa ne puneti pe toti laolalta.
      Mai bine v-ati uita, voi astia din privat (unii dintre voi) daca aveti tot venitul pe cartea de munca (sau e trecut numai salariul minim si restul se primeste in plic) si dupa aia sa tineti lectii pe aici.
      • +1 (1 vot)    
        Proiecte europene (Marţi, 18 mai 2010, 13:35)

        invatatii si pe altii [anonim] i-a raspuns lui voda.tepes

        Ok, esti bun...problema e daca intelegi ca ne trebuie mai multi ca tine, si daca esti dispus sa accepti si alti colegi noi carora sa le arati ce faci tu...sa incerci sa le explici fara sa te rastesti la ei ca un copil mai mare care vrea sa invete pe unul mai mic un joc nou...
      • +1 (1 vot)    
        Ai dreptate (Marţi, 18 mai 2010, 16:19)

        Lilith [anonim] i-a raspuns lui voda.tepes

        OK chiar ai dreptate. Daca muncesti trebuie sa primesti ce ti se cuvine si stiu ca sunt oameni si la stat care muncesc. Dar cu iesitul in strada nu pot sa fiu de acord. Ai idee ce insemna 60 000 de oameni in strada si in ce poate degenera? Crezi ca un scandal in strada o sa rezolve ceva?
        Faceti presiuni sa fie dati afara cei care o freaca la rece si poate asa o sa se imbunatateasca si imaginea angajatului bugetar si or sa-si revina si salariile.

        Sunt extrem de multi si la vedere cei care isi fac treaba cand au chef si cum au chef

        p.s: eu am tot salariul pe cartea de munca si nici n-as accepta altfel. Nu sunt de acord cu furatul de nici un fel. Am fost fumatoare si am platit 10 lei pe pachetul de tigari desi am in drumul meu 'baietii destepti' care vand pachetul cu 5 lei n-am cumparat niciodata de la ei.
    • +4 (8 voturi)    
      argument (Marţi, 18 mai 2010, 12:38)

      gabriel [anonim] i-a raspuns lui Lilith

      nu este bun un contra miting, ar genera violente ! sa nu lasam violentele sa apara ! eu as iesi si acum, dar nu vreau sa provoc ! maine iese prostimea si lumea interlopa in strada, poti sa te bati cu ei ????
      • +2 (2 voturi)    
        Guvernul o sa arunce cu bani pe noi,are de unde (Marţi, 18 mai 2010, 13:43)

        Sindicalistul European [anonim] i-a raspuns lui gabriel

        cei care vor iesi maine in strada sunt cei care nu au nimic de facut nici la servici si nici acasa.Sunt atatea lucruri de rezolvat...colaborare intre institutii, baze de date de interconectat, proiecte europene de aprobat de finalizat si raportat...etc...In timp ce noi iesim in strada , bugetarii din Franta, Germania, Anglia lucreaza la interconexiunile dintre ele...Romania iese in strada.Fiti atenti, chiar daca sapati, sub bucuresti nu veti da de aur.Aurul se face atunci cand doi sau mai multi oameni colaboreaza , muncesc impreuna, se distreaza impreuna, totul pentru a atinge un sccop final comun...
      • 0 (2 voturi)    
        conta-argument (Marţi, 18 mai 2010, 15:38)

        mari [anonim] i-a raspuns lui gabriel

        de ce spui ca in strada va iesi "prostimea" si "lumea interlopa"?
        lumea interlopa n-are nici o treaba cu pensiile si cu salariile bugetarilor(medici, profesori, politisti, armata+functionari) asa ca n-o sa se streseze ca pe ei nu-i afecteza cu absolut nimic

        iar in ce priveste "prostimea" nu cred ca ai dreptate, cei care ies in strada sunt orice dar nu prosti, buncii nostri stiu mult mai multe decat noi, si au o experienta de viata pe care nu o doresc sa o avem noi, razboaie, asuprire, au construit o tara- si s-a vazut ca noi nu suntem in stare sa mai facem nimic.

        am 25 de ani dar sunt extrem de constienta ca blocurile in care noi traim azi au fost majoritatea construite de ceausescu, la fel drumurile si toata infrastructura, ce s-a construit in ultimii 20 ani? in afara de "complexe de locuinte" unde o garsoniera de 50 mp te costa 70000E?
      • +1 (1 vot)    
        Asa e (Marţi, 18 mai 2010, 16:26)

        Lilith [anonim] i-a raspuns lui gabriel

        Ai mare dreptate. Nu ajuta la nimic chestiile astea dar cand ii auzi cu din astea...
    • 0 (8 voturi)    
      urat din partea ta (Marţi, 18 mai 2010, 12:54)

      asa ar trebui [anonim] i-a raspuns lui Lilith

      nu-i frumos, toti o sa ajungem la o varsta ... chiar daca au iesit in strada de nevoi si griji sau pentru ca au fost manipulati, asta conteaza prea putin. Inainte sa mai zici ceva de pensionari, gandeste-te un pic: oare mai exista veterani de razboi, urmasi ai lor, oamemi care au stat prin inchisori comuniste, sau oameni care au muncit o viata intreaga si acum nu au cu ce sa-si plateasca medicamentele si mancarea ..... daca asta a ramas bucuria lor, ca la batranete sa se plimbe cu autobuzul (nu cu masini de lux) si sa ceara locul .... ti se pare exagerat ??? poate unii dintre ei au trait clipe pe care unul ca tine nu le vede din in filme de groaza ...
      • +1 (1 vot)    
        pensionarii (Marţi, 18 mai 2010, 13:39)

        oli79 [utilizator] i-a raspuns lui asa ar trebui

        Daaa asa e..
        Si de pensionarii aia de 50 de ani sau mai tineri nitel, pensionati pe caz de boala grea= lene de ce nu pomenesti nimic?
    • -4 (6 voturi)    
      Da violenta mai esti mai Lili (Marţi, 18 mai 2010, 13:20)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui Lilith

      Boc a promis profesorilor salarii cu 50% mai mari din a doua zi de cand va accede la guvernare. Si cand s-au vazut in fruntea leusteanului au inceput furaciunea sistematica (cazul Ridzi fiind celebru), si-au pus oamenii pe functii (Boc si-a adus toti prietenii din Cluj si nepoata la Palatul Victoria).
      Basescu a solicitat muncitorilor din Spania sa se intoarca in tara ca vor primi 10 000 euro de caciula. A urat romanilor sa traiasca bine. Si si-a pus de 3 ori mai multi consilieri prezidentiali (10) in comparatie cu Iliescu (care avea 3), si-a dublat bugetul aparatului prezidential, si-a facut copilele europarlamentar si notar.
      Si acum aceasta gasca de talhari PDL - Basescu cere populatiei saracite sa inteleaga ca trebe sa stranga cureaua. E uite ca n-o sa se intample cum vreti voi portocalelor.
    • +1 (3 voturi)    
      pt lilith (Marţi, 18 mai 2010, 15:26)

      mari [anonim] i-a raspuns lui Lilith

      mai lilith, tind sa cred ca n-ai trecut pe la facultate ca sa vezi cum e cu economia si ca nu gandesti inainte sa scrii

      peste o perioada de ani si tu o sa fii pensionar/a o sa-ti convina sa vina boc 14 sa-ti ia 50% cand tu ai platit pentru pensia aia 45 de ani?
      tu nu ai patrinti/bunici ?

      Pensia este dreptul pensionarilor pentru ca au muncit 45-50 ani pentru ea, nu e cersit, ei isi cer doar dreptul lor si tocmai de aia stau in picioare chiar daca sunt bolnavi pentru ca guvernantii trebuie sa se trezeasca si sa inteleaga ca nu pot face ce vor ei

      eu am salariu nu f bun dar ok in conditiile in care stau cu parintii si nu platesc chirie sau rate, dar bunica a muncit o viata in fabrica si acum are grija de copii vecinilor ca sa aiba bani de intretinere/mancare/pastile pt ca pensia oricum nu ajunge

      iar in fabricile de confectii-care lucreaza pt straini- muncitorii au pana in 10 milioane salariu desi muncesc pe rupte, si chiar si banii aia ii primesc in transe, ia zi tu cum ar putea o familie de 4 persoane sa zicem sa traiasca cu 2000 lei pe luna cu rate si ce mai e

      bugetarii nu sunt numai functionarii asa ca te rog sa te gandesti de 2 ori, doctorii, profesorii, pompierii, politistii tot bugetari sunt si ei muncesc foarte mult, nu stiu daca ai fost vreodata la urgente intr-un spital sa vezi cum vin bolnavi pe banda asa ca nu poti spune ca ei nu muncesc, cand au garzi de 24 ore, chiar daca tu poate ai bani sa te duci la privat bunicii nostri in mod sigur nu-si permit, si poate pentru o buna parte din noi nici parintii

      oricum doctorii aia la care te duci tu la privat cei buni sunt si in sistemul public, nu exista medici foarte buni care sa lucreze numai la privat, cei care lucreaza numai la privat nu au fost suficient de buni sa prinda un loc la stat, pentru ca se intra in functie de punctajul de la examen
  • +8 (8 voturi)    
    Recomandari pentru public (Marţi, 18 mai 2010, 12:09)

    Gigi Maybachistu' Bugetar [anonim]

    1. Publicul este rugat să nu poarte barbă, plete sau ochelari la mai puţin de 150 m de mineri, altfel viaţa şi integritatea corporală nu sunt garantate :)

    2. Publicul este rugat să nu pronunţe cuvinte-cheie la mai puţin de 20 m de mineri: panseluţe, Iliescu, droguri, comunişti... :)
  • +10 (12 voturi)    
    pe de o parte Inteleg problemele... (Marţi, 18 mai 2010, 12:15)

    Mese [anonim]

    .....bugetarilor.
    Insa, cand mi s-a micsorat salariul doar pt ca managementul firmei a considerat ca profitabilitatea pe cap de vita furajata nu mai intra in parametri stabiliti, voi, cei de la stat, ati primit al 13-lea salariu, ati primit primele de Craciun/Paste, concediu, sporuri de zambet, de reintegrare dupa concediu samd.
    Ati blocat orasul cand s-a auzit un zvon cum ca nu va creste salariul(metrorex, RATB), nu va uitati la om daca nu primiti o mica spaga(administratie, cadastru, spitale etc)
    Daca va paraliza economia din cauza grevei , eu nu voi mai putea munci si nici sa contribui luna de luna pt plata salariilor voastre.
    Nu sunt de acord cu reducerea pensiilor, a alocatiilor pt copii sau a salariilor mai mici de 1000 ron. Insa muulti dintre dvs. taiati la greu frunza la caini si ar trebui sa mergeti acasa.
    Deci, cum facem sa nu ne calcam in picioare unii pe altii??
  • +8 (10 voturi)    
    Maica-mea e invatatoare (Marţi, 18 mai 2010, 12:21)

    Anton [anonim]

    dar nu va veni la protest maine!

    Pentru ca stie ca e criza si nu sunt bani. Stie ca sotul ei a ramas fara munca la 58 de ani ca s-au prabusit constructiile.

    Stie ca fiului ei mai mare i s-a redus salariul cu 15% ca au scazut transporturile internationale.

    Stie ca fiul cel mic nu a mai vazut o marire de salariu din 2008 ca e criza si nu mai vrea lumea sa investeasca in constructia utilajelor grele.

    Ea de ce intelege ca e grav si restul bugetarilor nu vor sa priceapa?
    • +1 (3 voturi)    
      diferență (Marţi, 18 mai 2010, 14:03)

      kk [utilizator] i-a raspuns lui Anton

      păi simplu: sunt oameni deștepți și oameni care pot fi manipulați.
  • +1 (3 voturi)    
    restrictii... (Marţi, 18 mai 2010, 12:27)

    anonim1 [anonim]

    restrictiile impuse de politie la ce ora incep ?
    vor exista politisti care sa dirijeze masinile in zonele restrictionate ? (str jiului, b-dul poligrafiei, kiseleff, piata presei libere, piata charles de gaulle) ?
    pe acest traseu intotdeauna sunt blocaje si rareori vezi politisti care sa dirijeze circulatia (nu care sa o incurce, oprind oamenii pe dreapta din te miri ce motive).
  • +9 (13 voturi)    
    Demonstratie (Marţi, 18 mai 2010, 12:44)

    Votantul Bucurestean [anonim]

    Sa-l chemam si pe dom Vanghelie sa ne aduca niste mici ca nu prea am chef de demonstratie asa , pe burta goala...Aaa...sa nu uit...si ar merge si o bere...
  • -3 (13 voturi)    
    Draga Lilith...si nu numai (Marţi, 18 mai 2010, 12:52)

    offf [anonim]

    Probabil ca voi, cei care ii aratati cu degetul pe oamenii astia care ies in strada, uitati ca stiti sa scrieti si sa cititi din cauza unor profesori care mor de foame, aveti carbuni din cauza unor mineri, operatiile de apendicita nu le faceti cu foarfecuta, in casa, cartofii din piata sunt ai unor tarani. Iar sfaturile de viata, morala, o aveti de la bunicii vostri. Sau ati aparut de nicaieri si ati invatat uitandu-va in sus?! Si va veti inmulti precum ciupercile, iar copii se hranesc cu aer? Cand va va veni randul sa aveti copil, sa le asigurati un trai macar ca al vostru si apoi sa primiti o pensie pentru ce ati lucrat, veti tacea. Statul ocroteste familia si copii! Sigur ca da!
    • +5 (9 voturi)    
      Mai las-o dracului cu muritul de foame !!! (Marţi, 18 mai 2010, 12:12)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui offf

      Ce , nu stii ca meditatiile se ridica la 4-500ron lunar pe cap de copil ? Cine ii ia , Mafalda ? Platesc ei ceva impozit ? Ce dracu!!! Voi vreti numai beneficii si nici o raspundere , bani dar nu va intereseaza ce iese din mana voastra - aia prosti care ocupa locurile din administratie sunt tot produsele vostre , pe alea nu le puneti la CV , nu?
      Si apoi , de unde bani? Vreti sa puna guvernul fabrica de bani in functie numai sa credeti voi ca aveti mai multi bani? Inseamna ca va dati degeaba "profesori " ca habar nu aveti cum si ce ...mai treceti pe la privat sa invatati cum se fac banii si ce se intampla in lumea reala !!!
      • -2 (6 voturi)    
        cred ca iti scapa esenta (Marţi, 18 mai 2010, 13:46)

        offff [anonim] i-a raspuns lui Costica

        Costica, sau cum te-o chema, scriu din perspectiva unui om ce are o mama antrenoare, care iti ajuta copilul sa nu se ingrase de la McDonald's-ul pe care i-l dai, si care dupa 27 de ani de munca si grade date si re-date din cauza incompetentei pe care si tu, si eu, si altii, i-am sustinut, nu reuseste sa isi achite intretinerea iarna, mananca cand poate si ce poate ca sa supravietuiasca (vorbesc de supravietuire,nu sa traiasca). Observi, in ignoranta ta, ca nu toti profesorii pot medita. Si iti scriu din perspectiva unui nepot, a caror bunici se vor renunta in curand la medicamentele de inima pentru a-si lua o punga de orez, bunici care, dupa 45 de ani de munca primesc pensie 5 milioane. Si iti scriu din perspectiva unui angajat la privat care se vede obligat sa plateasca CAS insa nu pot beneficia decat daca ma duc azi la medic si ii spun ca revin bolnav peste o luna. Si ma vad neputincios in a-mi ajuta familia asa cum m-a ajutat si ea, bugetara cum este, cand am avut nevoie.
    • -2 (6 voturi)    
      foarte adevarat (Marţi, 18 mai 2010, 13:07)

      foarte adevarat [anonim] i-a raspuns lui offf

      felicitari pentru comentariu.
    • +6 (8 voturi)    
      o taxa pe spaga!? (Marţi, 18 mai 2010, 13:26)

      oli79 [utilizator] i-a raspuns lui offf

      E adevarat ce spui tu , dar bugetari muritori de foame eu nu am vazut inca .E adevarat ca salariile sunt de mizerie , dar nu pentru asta se angajeaza unii la stat ci pentru spaga/ relatii etc . Vreau si eu un post in primarie , la urbanism ; ,nicaieri nu am vazut postat un anunt de angajare !! :))
      Profesorii ne inavata ; ooo da ! , f adevarat ! Bietii de ei ; ai idee cat e spaga in bucuresti la inscrierea in gradinita sau scoala de stat ? De la 500 euro in sus!
      Medicii , ooo da!, alti saraci , 800 -1000 euro spaga pentru o nastere prin cezariana!

      Da , statul a ocrotit destul spagarii!
      Da ,am un copil si daca trebuie sa ma duc undeva cu el scoala/ medic trebuie sa am buzunarele pline.......
      • -4 (4 voturi)    
        Iar pentru tine, amice (Marţi, 18 mai 2010, 14:03)

        offf [anonim] i-a raspuns lui oli79

        Dai spaga pentru ca asta e societatea pe care am educat-o. Noi o ajutam sa fie asa. Spagari, mincinosi, lenesi...noi, ca natie, o sustinem. Crezi ca daca educatoarea ar fi muncit pe bani mai multi, ti-ar fi cerut spaga? Sau daca studentul care a tras atatia ani la facultatea de medicina ar fi primit ceea ce merita (la noi in tara, caci altii ne apreciaza inteligenta exportata) ar mai fi cerut spaga?
        Imi este foarte greu sa inteleg cum de, pana la urma, ne intoarcem tot unul impotriva celuilalt si ne mancam ca si cainii, in loc se ne comportam ca o haita (aici este o metafora, in cazul in care profesorii au avut macar o minima contributie la educatia voastra)
        • +4 (4 voturi)    
          of si iar of (Marţi, 18 mai 2010, 14:50)

          oli79 [utilizator] i-a raspuns lui offf

          Nu , nu dau spaga! AM ales sa ma duc la privat si intr-un caz si in altul! Platesc cat face si asta e..
          Sa ceri spaga de la un om aflat pe un pat de spital este revoltatoor! Nu te poti numi nici medic , nici OM!
          Sa ceri spaga de la un copil/ parinte si apoi sa ai pretentia ca tu ii OFERI LUI EDUCATIA este absurd!
          Si NUUUUUUU, nimic nu justifica/ scuza faptele medicilor / celor din invatamant! Nici macar salariile f mici ! La ce se mai duc pe astfel de salarii?
          Mie daca nu-mi ajunge un salar , lupt pentru un loc de munca mai bine platit .Imi iau al doilea job ; invat lucruri noi daca e cazul , ma reprofilez etc ..
          Cum zicea cineva , mai bine am face ceva constructiv / util cu totii dar problema majora a bugetarilor este inflexibilitatea! Si singura solutia aia de maine ,nu?
    • +3 (3 voturi)    
      saracii (Marţi, 18 mai 2010, 14:22)

      big [anonim] i-a raspuns lui offf

      Vezi, daca nu au fugit destul de repede cand i-au luat astia cu forta sa ii faca bugetari. Saracii, mi se face si mila de ei. Ar trebui sa trimitem pe cineva sa-i salveze, probabil sunt sechestrati prin institutii si nu pot evada.

      Poate, daca-i salvam din ghearele statului, vor putea duce si ei o viata buna in libertate ca privatii.
  • -3 (5 voturi)    
    necesitatea demonstratiei (Marţi, 18 mai 2010, 12:59)

    catalin [anonim]

    Am lucrat ca bugetar pana la momentul in care mi s-a luat de lipsa de competenta a sefilor PDL ce fusesera pusi si am plecat la privat pe salariu triplu.. intre timp s-a redus dar tot e dublu fata de ce aveam la stat... dar sunt de acord cu demonstratia ce va fi maine.. de ce?.. pentru ca societatea romaneasca a "murit" si tocmai de aceea conducatorii politici pot face orice.. nu vorbesc doar de pdl-isti ci de toti... Ca om din mediul privat spun ca acest guvern trebuie sa plece .. de ce?.. pt ca nu a luat nici o masura pentru sprijinirea mediului privat. Daca exista vointa si capacitate manageriala, noi ca privati mergeam mai bine si aduceam mai mult la bugetul de stat.. sa nu uitam asta!... sunt cateva firme controlate de politicieni care fac avere din contracte cu statul dar in rest.. suntem la mana destinului... asa ca.. Felicitari pentru demonstratie! Maine lucrez dar in pauza mea de pranz voi participa.. 1 ora dar voi fi acolo.. vocea poporului trebuie sa se auda.. de unde am invatat asta?.. supar basescienii.. dar Traian basescu m-a invatat asta! asa ca.. sa asculte base cum se intoarce roata impotriva sa
  • -5 (7 voturi)    
    munciti de dati in branci (Marţi, 18 mai 2010, 13:01)

    koko [anonim]

    toate comentariile bugetarilor care vor sa iasa la miting au minus si cele ale asa zisilor privati au plusuri....intrebare ? astia de la privat cand mai munciti daca stati toata ziua pe net sa postati teorii fanteziste.
    • +3 (5 voturi)    
      program 8-16 (Marţi, 18 mai 2010, 14:56)

      oli79 [utilizator] i-a raspuns lui koko

      Pai recuperam dupa program, in week-end ...La privat f rar muncesti doar 8 ore pe zi ; stai cat e nevoie si ne-platit de f multe ori ...
      Noi nu spargem niciodata usa la 4 fara un sfert ca voi , cand programul e pana la 4 ! !
      • +1 (1 vot)    
        vrajeala (Marţi, 18 mai 2010, 21:46)

        has [anonim] i-a raspuns lui oli79

        daca ai timp sa-ti scrii memoriile pe net inseamna ca la privat intradevar muncesti....rar
  • -8 (12 voturi)    
    MESAJ catre ROMANI !!! (Marţi, 18 mai 2010, 13:04)

    Cetentereseaza [anonim]

    PROGRAMUL ULTIMA SPAGA
    Motiunea de cenzura a cetateanului roman

    Articol unic:
    Se reduce cu 25% saracia,
    prin reducerea 100% a guvernului actual !

    Programul "Ultima Spaga" este o manifestare a cetatenilor liberi prin care isi exprima dezaprobarea fata de incompetenta, coruptia si cinismul guvernului Boc-Udrea condus de premierul Traian Basescu. Prin aceasta actiune le oferim guvernantilor ultima spaga si ii poftim sa ne paraseasca.

    AJUNGE!

    Ii invitam pe toti cetatenii liberi ai tarii acesteia ca VINERI 28 MAI 2010 ora 18.00 sa depuna o moneda de 10 bani pe trotuarul din fata cladirii Guvernului Romaniei si a Prefecturilor judetene. Haideti sa le dam ultima spaga si apoi sa ne lase in pace!

    NE-AM SATURAT:
    - sa suferim noi ca sa prospere ei;
    - sa fim intaratati unii impotriva celorlalti, cultivandu-ne ura, intr-o tara cu o religie a iubirii;
    - sa inchidem ochii la incompetenta, coruptie si dezgustul guvernului fata de propriul popor;
    - sa ne vedem parintii, bunicii si prietenii plangand in fata alimentarelor;
    - sa vedem profesori, medici, functionari publici tanjind in fata galantarelor din supermarket;
    - sa fim stropiti de limuzinele scumpe ale unor analfabeti ale caror unice calitati sunt lipsa de cultura si instructie si apropierea de banul public

    Rugam pe toti cei care impartasesc aceste credinte ale noastre sa se alature demersului nostru. Rugam mass-media, partidele politice, organizatiile civice si sindicale sa se alature demersului nostru.
    E timpul ca acest guvern sa plece impreuna cu primul sau ministru. E deja ceasul al doisprezecelea.
  • +3 (7 voturi)    
    Hai sa facem si ceva util (Marţi, 18 mai 2010, 13:12)

    Era Demonstrandum Inutilae [anonim]

    In loc de demonstratie mai bine si-ar vedea fiecare de treaba lui de bugetar si ar incerca sa inteleaga ce i se intampla si ce ar trebui facut. romanul , daca iese in strada la demonstratie isi imagineaza ca se fac bani din asta.In cel mai rau caz se va amana iarasi scadenta de plata pentru generatiile urmatoare.Asa ca mai bine ne bagam nasul in hartii,incepem sa scriem si sa regandim sistemul iar apoi il mai si aplicam.
  • +4 (6 voturi)    
    oau vin din nou minerii?? (Marţi, 18 mai 2010, 13:37)

    mititelu [anonim]

    ura vin minerii din nou.....multumim nepotelului lui ilici ca ii intarata din nou.. sau poate se treseste draku vreun lampas sa se duca la nea nelu sa-l ia la intrebari neortodoxe..
    1. pensiile trebuie sa fie regandite pe baza contributiei prestate si importanta realizarilor facute pentru societate;
    2. mila sociala pentru cei ce pot munci si nu vor sa fie nula
    3. bugetarii sa fie auditati pe criterii de performanta si eliminati impostorii, lened=sii si mai ales rubedeniile
    4. politia si serviciile de ordine sa fie intarite si platite corespunzator pentru pastrarea ordinii de drept dar cand sunt prinsi ca sunt mana in mana cu mafia tuciurie sau de alte culori sa plateasca cu varf si indesat fara NUP-uri sau alte magarii ale coanei justitica..
    5. Averile ciocoilor noi sa fie verificate de ANI fara deosebire de culoare politica; cine se opune si este dovedit in mod legal ca a ciordit sa fie acuzat si condamnat corespunzator..
  • -4 (4 voturi)    
    Miercuri,Piata Victoriei (Marţi, 18 mai 2010, 14:35)

    Fanica [anonim]

    Maine,Sorin Oprescu are de sustinut un examen greu.Va fi gazda,ca primar al Capitalei a probabil celei mai mari manifestari sindicale din ultimii 20 de ani.O buna coordonare a parghiilor din subordinea ,la care se adauga intelegerea bucurestenilor aflati in trafic,pot face ca lucrurile sa nu ia o turnura nedorita!Oprescu,iti tin pumnii pentru ziua de maine!
  • +1 (3 voturi)    
    perfect (Marţi, 18 mai 2010, 17:24)

    ionel [anonim]

    ia maine recensamant in piata victorie si dupa asta concediati aia care fac greva eu nu fac greva desi platesc un milion de taxe. ce tot atatea pretentii. ia la atras fonduri europene si distribuite mediului de afaceri . una doau cand se ia din salariu tipa ca din gura de sarpe. si asa ca unii iau mita cat ink un salariu
    Am glumit cu prima parte aia cu concediatu. in rest am vb serios :P
  • -2 (4 voturi)    
    toti avem de suferit (Marţi, 18 mai 2010, 18:20)

    Mihai [anonim]

    Mai "privatilor", si eu sunt (de fapt am fost, de 2 luni nu mai am loc de munca) privat, dar o sa particip la protest. Pentru ca problema in tara asta este bataia de joc a guvernantilor, faptul ca ne fura intr-una si noi tacem ca fraierii. Bugetar, privat, nu conteaza. De ce nu taie din salariile lor, de ce nu reduc ei cheltuielile si pe urma sa vina sa-mi zica mie sa strang cureaua. Pana si conducatorii bulgari si-au dat seama ca ei trebuie sa fie primii care renunta la unele drepturi, numai ai nostri cer mai multi bani pentru depasari in strainatate si achizitii! Si nu va mai certati degeaba: bugetari sau privati, toti avem de suferit de pe urma incompetentei conducatorilor!
  • -1 (1 vot)    
    intrebare (Marţi, 18 mai 2010, 20:31)

    axm [anonim]

    Zilele astea de protest si demonstratii se platesc? Nu de alta dar as vrea sa stiu daca astia se distraza pe banii mei.
    • +1 (1 vot)    
      un bugatar (Marţi, 18 mai 2010, 22:05)

      anca [anonim] i-a raspuns lui axm

      nu se platesc.
  • 0 (0 voturi)    
    Miercurea durerii (Marţi, 18 mai 2010, 20:45)

    Stefan [anonim]

    Cei 20 de ani incare s-a furat si incare s-a vandut pe nimic cam tot ce era,incep sa-si spuna cuvantul.Se vede fundul sacului!Se platesc acum toate greselile clasei politice post-decembriste!Asta e:manifestatiile de maine sunt legale,cu aprobarea primariei.Totul e sa nu degeneze in violente stradale.Grea misiune pentru Oprescu si echipa sa!Un test pe care trebuie sa-l treaca,asa cum a trecut si examenul iernii.
  • 0 (0 voturi)    
    RATB+Metrorex (Marţi, 18 mai 2010, 20:51)

    Marcela [anonim]

    O suplimentare a parcului auto RATB,coroborata cu un numar marit de garnituri la metrou sunt necesare pentru o zi ca cea de maine.Sa speram ca se vor gasi bucuresteni care sa raspunda la apelul lui Oprescu,si care sa renunte.macar pentru o zi la autoturismele proprii.Decat nervi in trafic,mai bine o zi cu RATB-ul sau metroul.
  • 0 (0 voturi)    
    miting sau voluntariat pt "putori" (Marţi, 18 mai 2010, 23:33)

    dena-stefi [anonim]

    Pai cu atata populatie s-ar face la treaba in orasul asta ...ai mai vede lumea cu casmaua pe umar, sa se mai aplece sa puna o hartie la cos,s-ar desputi orasul asta. Pai sa puna dracu` mana sa munceasca sa astepte sa le dau eu!- sau altii care nu stiu ce inseamna libere si wekend-uri. ce drepturi au unii!!! ce fraieri sunt toti care vin ca niste oi proaste adunate de niste ciobani hoti. Nu mai veniti fratilor sa ne imputiti si pe noi lasati-ne sa muncim asa cum putem dar sa muncim. AAA EU AS FACE MITING SA SE SACRIFICE SI PARLAMENTARII -- CA AIA PAPA MUUULT!
  • 0 (0 voturi)    
    pt aph (Miercuri, 19 mai 2010, 9:28)

    Jennifer [anonim]

    Ai incercat sa compari salariul tau de la privat cu salariul unui bugetar? poate ala are mult mai multa pregatire decat tine....asta e motivul pt care am ajuns in stadiul asta...din cauza acestei atitudini...
    tu stai si te stresezi pe un salariu de 3 ori mai mare.....si esti capabil de acest lucru pt ca ai trecut prin mana unor profesori care acum nu au dupa ce bea apa...nu e corect...nu iti convine, pleaca...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică