Protest al studentilor ieseni: "Da-ti-mi bursa inapoi" :)

de A.C.     HotNews.ro
Joi, 13 mai 2010, 15:03 Actualitate | Esenţial

Protestul studentilor din Iasi
Foto: Mediafax
Studentii ieseni au protestat in fata Prefecturii din Iasi, scandand “Funeriu sa traiasca dintr-o bursa studenteasca”, “Voi aveti salarii mari, noi o bursa de doi bani” sau “Noi muncim ca sa platim taxa de camin”.

Unul dintre studenti pare insa ca s-a cam grabit in momentul in care si-a scris textul pe pancarta cu care s-a deplasat la miting. Click pe foto pentru amanunte

"Noi suntem in principal nemultumiti de structura legii invatamantului universitar, care ne afecteaza in mod direct. In noua forma a legii studentii nu vor mai beneficia de subventia pentru camin. In conditiile in care platim deja doua milioane pentru o camera, acest pret se va dubla. Mai mult, o alta problema importanta este legata de situatia taberelor, burselor si creditelor, pentru ca vom ajunge sa platim pentru un examen de sapte credite cat pentru un salariu mediu”, a declarat Nacu Florin, vicepresedinte al UNSR Iasi.

Studentii sunt nemultumiti si de cresterea taxelor la facultati cu aproximativ 40% si cer mentinerea platformei de burse din 2009.


Citeste mai multe despre   






















11080 vizualizari

  • +39 (41 voturi)    
    Dati-mi ...nu da-ti-mi (Joi, 13 mai 2010, 14:11)

    Lucian [anonim]

    Poate daca ar sta mai mult cu capul in carte si ar invata sa scrie corect ar avea mai multe sanse in viata si nu ar trebui sa traiasca din Bursa......si din cate stiu Bursa nu trebuie sa iti asigure traiul.....adica nu este echivalentul pensiei...
    • -28 (34 voturi)    
      ... (Joi, 13 mai 2010, 14:59)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      Sunteti cam idioti daca voi va legati de o simpla greseala gramaticala. Nu sunt bursier, dar nu pot sa inteleg legatura dintre performanta in... sa zicem informatica/fizica/matematica/chimie/... si gramatica limbii romane.. Din bursa aia nu se poate trai, si inveti ca boul un an intreg pentru ca nu te angajeaza nici dracu in perioada asta.. si pentru ce? Pentru 300 ron... cat sa iti platesti caminul, si sa ai si cateva zile de mancare.. Dar presupun ca din moment ce nu stiti niciunul(si da, dragi carcotasi, niciunul se scrie legat) acest aspect al vietii de student, e clar cat ati invatat voi in facultate... sau cati aveti o facultate luata pe merit.
      • +17 (21 voturi)    
        limba... (Joi, 13 mai 2010, 15:22)

        me [anonim] i-a raspuns lui dan

        ... noastra-i pentru unii muma pentru altii ciuma...
        Cum poti sa fii atat de ignorant si sa consideri ca a fi 'bursier' te scuteste de lucruri de minima decenta : a scrie si a vorbi corect limba materna?

        PS: noi nu avem facultati 'luate' pe merit... poate absolvite merituos
      • +12 (16 voturi)    
        Ohoooooo!!!! (Joi, 13 mai 2010, 15:23)

        Vasile007 [anonim] i-a raspuns lui dan

        Da' sa socoteasca incet, pe degete, pana la patru, putem sa-i cerem de banii astia ?
        Sau si asta e prea mult ?

        Cine v-a pacalit ca toti agramatii trebuie platiti sa invete ? Tupeisti, agramati si plini de pretentii.

        Invatamantul de calitate e un lux. Restul e trandaveala. Da, ne legam de o simpla greseala gramaticala. Pentru o simpla bursa, care e platita si din banii mei, mi se pare simplu: suficient.

        Funeriu a capatat burse in Japonia si prin alte parti. A trait si el din bursa. Si nu cred ca a facut greseli elementare pe cererea de bursa.

        D-an. C-api-tan de P-lan
        • +4 (8 voturi)    
          burse si burse (Vineri, 14 mai 2010, 0:39)

          i ionescu [anonim] i-a raspuns lui Vasile007

          funeriu a cistigat acele burse de merit

          astia cer burse sociale, adica sa fie platiti ptr. ca invata

          foarte ciudat... nu inteleg

          niciunde nu exista asa ceva
      • +3 (7 voturi)    
        dar (Joi, 13 mai 2010, 16:22)

        diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui dan

        ce te faci cu cuvantul "macar"? oare nu intra el foarte bine intre "nici" si "unul"?
        oare "nici macar un" singur academician nu si-a amintit de "macar" atunci cand s-a hotarat adoptarea monstruozitatilor "niciun", "nicio", "niciunul" si "niciuna"?
      • +5 (7 voturi)    
        Pai asta e problema, ca nu intelegi (Joi, 13 mai 2010, 16:23)

        CCC [anonim] i-a raspuns lui dan

        ...
      • +9 (11 voturi)    
        x (Joi, 13 mai 2010, 16:23)

        x [anonim] i-a raspuns lui dan

        o greseala gramaticala poate fi fatala. o virgula intr-o lege schimba tot. si de obicei bursa o pierzi cand ai restante sau note proaste.
      • +3 (5 voturi)    
        studiaza putin (Joi, 13 mai 2010, 21:43)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui dan

        Poate ar fi bine sa vezi in alte tari cat se plateste pentru scoala si porma mai vorbim. Nu va convine ceva ... la lucru fratilor. Toti vreti facultati si sa stati pe spinarea parintilor. Pana cand sa lucreze ei pentru voi. Nu sunteti capabili ? .. la munca.
    • -22 (26 voturi)    
      ...tot cu bursa (Joi, 13 mai 2010, 15:10)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      Si ca fapt divers, Bursa (scrisa de Lucian cu B mare, ca doar e un nume propriu, nu?), ce ar trebui sa acopere? Tu practic prin bursa esti platit de stat ca sa inveti, pentru ca ma apoi sa iti gasesti un loc de munca bine platit, si statul sa iti recupereze in timp banii. Extrapoland situatia, poti spune ca esti angajat la stat.. Ca angajat, ar trebui sa primesti un salariu din care iti asiguri traiul, nu cu care sa iti platesti caminul+mancarea pe 4 zile..
      Ah, si atotstiutori mici ce sunteti, pentru fiecare facultate exista in jur de 2 burse pe specializare... Deci nu mi se pare ca orice prost beneficiaza de o bursa...Si repet: greselile gramaticale nu reprezinta un instrument de masurare a prostiei unei persoane, ci poate vorbirea in necunostinta de cauza.
      • +16 (18 voturi)    
        penibil (Joi, 13 mai 2010, 15:48)

        gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui dan

        La prima postare te-ai cam facut de ras. Vad insa ca nu te lasi si nici nu aduci argumente serioase in sprijinul tau. Poate ca penibilul este un stil de viata pentru tine.

        Prin bursa, ca student, nu esti angajat la stat si nu produci nimic. Bursa se vrea doar un mic stimulent si nu un salariu. Mai mult, statul nu are nicio garantie ca la terminarea facultatii X se va angaja , sau isi va cauta un job in tara pt ca statul sa-si recupereze, in timp, banii.

        Daca vrei bani, pune mana si munceste sau cere-le parintilor tai. Daca nu se poate nici asa, afla ca facultatea oricum nu este obligatorie, iar statul nu-ti datoreaza nimic la acest capitol. In Vest studiile universitare costa in general o caruta de bani. Aici, tu traieste pe spatele contribuabililor. Asa ca spune multumesc mai bine si invata sa mai si gandesti.
      • +3 (5 voturi)    
        ... tot cu bursa (Vineri, 14 mai 2010, 0:30)

        Bug Zileriu [anonim] i-a raspuns lui dan

        Fara sa vreau sa jignesc pe cineva, dar mi-am adus aminte de doua vorbe celebre - a doua ii apartine lui Churchill.
        Cu aproximatie:

        1. Daca taceai, pareai prost; asa, ai risipit orice dubiu.
        2. Modest omul - dar are si motive!
      • +2 (4 voturi)    
        bursa vine de la bugetar, adica? (Vineri, 14 mai 2010, 0:52)

        ionut i [anonim] i-a raspuns lui dan

        bai, esti genial:)

        din ce citesc pe pancarta aia e mi-e clar ca unii dintre voi sinteti niste micuti bugetari: frecati menta pe banii statului:)

        noi n-am fi terminat 8 clase daca scriam asa

        omule, afara muncesti sau iei credit pentru studii... nu da nimeni gratis... decit daca esti super tare... ca Funeriu:))
    • +15 (17 voturi)    
      :)) (Joi, 13 mai 2010, 15:19)

      Vali. [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      tare poza ...prea tare !!! Bravo cui a facut-o a avut spirit in acel moment!
      • +2 (14 voturi)    
        Asta e Planeta Moldova!!! (Joi, 13 mai 2010, 15:27)

        Cip [anonim] i-a raspuns lui Vali.

        ....
        • -8 (12 voturi)    
          Uniria cu riespublica Moldova (Joi, 13 mai 2010, 16:12)

          vasili [anonim] i-a raspuns lui Cip

          asa i, intradivar toati planieta moldova ie asa.
          Iar basie care si criedi Fanie Shiel Mari acu vria sa ni aduca pi totzi in starea di piesti Prut asa ca sa rieunieasca Moldova, sa nie rieunim intru sarashii.

          Asat iesti intradivar tactica castigatoari.
        • 0 (10 voturi)    
          Se putea... (Joi, 13 mai 2010, 16:21)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Cip

          ..sa nu se trezeasca unu mai superior? Ai impresia ca zona in care traiesti te face mai inteligent decat altul din alta zona a tarii?
          Tocmai ti-ai aratat limitele....
          • +1 (5 voturi)    
            Complexe de inferioritate (Joi, 13 mai 2010, 21:46)

            Cip [anonim] i-a raspuns lui bgd

            Imi spui si mie te rog frumos cu ce m-am trezit eu mai superior? Vezi cum iti arati singur complexele? Fiecare padure cu uscaturile sale, insa daca studentii Universitatii AI Cuza din Iasi fac greva iar ei nici BAC-ul nu meritau sa-l promoveze cred ca am si eu dreptul sa fiu macar carcotas, ce zici? Ce zici pe tine te reprezinta ca moldovean Dna Pivniceru mare sefa a justitiei( eu stiam ca la Drept sunt cursuri si de dictie si de ce mai vrei tu).
          • +3 (7 voturi)    
            pentru bdg (Joi, 13 mai 2010, 22:00)

            anaana [utilizator] i-a raspuns lui bgd

            Atentie la "mai superior" ! Esti de la Spiru Haret sau de la scoala de coafeze la fara frecventa ?
        • +4 (8 voturi)    
          Cinste moldovenilor (Joi, 13 mai 2010, 17:02)

          Kubistu' [anonim] i-a raspuns lui Cip

          Asa este, se intampla la Iasi. Dar ala are moaca de bucurestean, din Ferentari.
    • +19 (23 voturi)    
      studenti garantati de Vanghelie (Joi, 13 mai 2010, 15:24)

      dlp [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      Rusine studenti analfabeti! Voi sunteti elita tarii? Sunteti si voi garantati de Vanghelie? Repetati clasa intai!
      • -9 (15 voturi)    
        Este corect (Joi, 13 mai 2010, 15:29)

        Cri [anonim] i-a raspuns lui dlp

        DA-ti-mi
        ati inteles?
        • +5 (7 voturi)    
          serios? (Joi, 13 mai 2010, 16:11)

          Adrian O [utilizator] i-a raspuns lui Cri

          nu, nu am inteles...
          si nu, nu este corect... asta inveti in scoala primara....
        • +2 (4 voturi)    
          Uite, vezi, (Joi, 13 mai 2010, 16:16)

          domino63 [anonim] i-a raspuns lui Cri

          iar ai pierdut o sansa ca sa taci!
          D'aia iti da cu flit furnica!
      • +13 (15 voturi)    
        Astia sunt...! (Joi, 13 mai 2010, 16:03)

        vali_bob@usa.com [anonim] i-a raspuns lui dlp

        ...Astia sunt...viitorii BUGETARI!...
        ."..Viitor de aur,/
        Tara noastra are !.."
    • +6 (8 voturi)    
      asa (Joi, 13 mai 2010, 15:40)

      ion bascula [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      corect, ia uite ma, analfabetii vor bursa? LOL
    • +8 (12 voturi)    
      Nu va mirati! (Joi, 13 mai 2010, 16:00)

      gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      Asta este cartea care se face astazi in scoala romaneasca. Tipul este bacalaureat si are calitatea de student. Am intalnit insa si mai si. A venit o fatuca la angajare si scria numai cu majuscule ca nu stia sa scrie caligrafic iar acel scris era ca vai de el cu diferente intre marimea literelor de pana la cinci mm. Sa se uite profesorii la pancarta aia si sa o faca motiv de studiu.
    • +5 (7 voturi)    
      Dureros ...... (Joi, 13 mai 2010, 16:19)

      Dragos [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      Greu sa ramai un optimist in Romania de zi.

      Daca in privinta batranilor ne-am cam resemnat cu totii - au crescut intr-o lume intunecata in care s-au zbatut sa supravietuiasca - cand ii vad pe tineri mi se intuneca imaginea de tot in fata ochilor.

      Viitorul Romaniei ......... of Doamne, ce-a mai ramas din oameni!
    • -2 (4 voturi)    
      In Germania (Joi, 13 mai 2010, 16:52)

      sebi [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      cuantumul lunar al unei burse variaza intre 500-750 euro (spun variaza, pentru ca multe sunt acordate de fundatii private). Nu e mult, dar din banii astia poti sa-ti platesti caminul sau o chirie la un apartament-studio si-ti mai raman si bani de mancare, carti si alte mici cheltuieli.
      • +2 (4 voturi)    
        ai uitat un amanunt (Joi, 13 mai 2010, 19:43)

        diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui sebi

        in Germania, numarul bursierilor e cu mult mai mic decat la noi.
        • 0 (2 voturi)    
          Si a mai uitat cate ceva... (Vineri, 14 mai 2010, 0:34)

          Bug Zileriu [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

          1. Ca nu ajunge la facultate orice analfabet
          2. Ca acolo se face carte!
    • -8 (12 voturi)    
      detalii nesemnificative (Joi, 13 mai 2010, 17:53)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      Sunteti o adunatura de imbecili. Puterea va calca in picioare si voi comentati gresala de gramatica a unui student.. Nu sunteti in stare sa intelegeti problemele adevarate, dar va considerati "intelectuali". Vai de capul vostru! Ati ales presedintele pe care il meritati!
      • +3 (7 voturi)    
        pentru Mihai (Joi, 13 mai 2010, 22:03)

        anaana [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

        Care sunt problemele adevarate ? Daca alegem alt presedinte crezi ca vei deveni mai politicos sau mai inteligent ?
      • -1 (1 vot)    
        asta este problema cea mai importanta (Vineri, 14 mai 2010, 1:04)

        ionut i [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        agramatismul acelui student spune despre multe despre calitatea invatamintului din Ro... asta e o problema f serioasa !!!

        si e vorba de chestia aia cu viitorul etc...
    • +1 (5 voturi)    
      greu cu limba romana (Joi, 13 mai 2010, 19:46)

      ION I [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      se vede unde se duc bursele din buget..... e praf sistemul si profesorii cu pretentii salariale lasa asemenea specimene sa umble libere prin societate..
    • -2 (2 voturi)    
      Adevarul (Joi, 13 mai 2010, 23:06)

      luxdesign28 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian

      :) este ca ar cam trebui sa ii dea omului bursa inapoi. Mai railor, care sunteti, de ce ii luati copilului "biberonul" ? Fiindca o merita ! ... pe ea, adica pe Ileana Cosanzeana, denumita si "bursa", sau mai bine zis pe el, adica pe "Fat Frumos", denumit si "biberon" !
    • 0 (2 voturi)    
      au un tupeu fantastic si o nesimtire nemaipomenita (Vineri, 14 mai 2010, 11:18)

      azorel [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      poate ca nu au bani sa iasa la baut in pub 25 sau pe unde se mai duc studentii ieseni! se taraie ca ramele prin facultate, unii se mai si iau de profesori de aiurea, fac o gramada de petreceri prin camine, aduc pe cine vor ei in camere si is nemultumiti!? stiu ce vb, am fost 3 ani de zile student la cuza si an stat un an in camin. desigur mai existe exceptii, dar prea putine sa insemne ceva.
  • +12 (20 voturi)    
    Ala cu "da-ti-mi" vrea bursa? (Joi, 13 mai 2010, 14:11)

    Iulian [anonim]

    Sa invete dracu gramatica inainte ... dar ma rog, doar pe astia probabil poate PSD sa-i plateasca
  • +4 (16 voturi)    
    Halal studenti!!! (Joi, 13 mai 2010, 14:26)

    maia [anonim]

    Pai nici macar gramatica limbii romane nu o cunosc si ei cer bursa!!! Din cate stiu bursa o i-au cei care au performante si invata, insa acestia care au aprut in strada nu sunt decat niste piloni platiti de PSD- partidul tuturor moguliilor si hotilor care nu stiu altceva decat sa organizaze actiuni daunatoare si care creaza panica in tara!!!
    • +3 (5 voturi)    
      !!!!!!!! (Joi, 13 mai 2010, 16:09)

      Adrian O [utilizator] i-a raspuns lui maia

      verbul A LUA:
      EU iau
      TU iei
      EL/EA ia
      VOI luati
      NOI luam
      EI/ELE iau !!!!

      exista si i-au dar sunt 2 cuvinte diferite pana la urma, daca e cineva onlinecare mai stie sa si explice gramatica, va rog.....
      • +4 (6 voturi)    
        explicatie (Joi, 13 mai 2010, 16:24)

        Angi [anonim] i-a raspuns lui Adrian O

        "i-au" e ca in exemplul "I-au dat bani", adica e un pronume, "lui, ii, i-", si un verb, auxiliarul "au", de aceea se scrie cu cratima, iar "iau" e doar un singur cuvant, un verb, "ei iau".
        Asa si mai sus:"Dati", adica "voi dati", si pronumele "mie, imi, mi", in schimb se scrie "Da-ti" in conetextul "Da-ti tu o nota daca esti asa tare", adica verbul a da si pronumele "tie, iti, ti"
    • 0 (4 voturi)    
      ce sa le mai cerem... (Joi, 13 mai 2010, 16:14)

      Angi [anonim] i-a raspuns lui maia

      hahaha
      rade ciob de oala sparta! (bursa o iau, mai!!! ca sa nu ma leg si de creAza, adica creeaza)
      Sunteti tari, pai daca citesti comentariile de la orice articol, vezi ca romanii nu stiu sa scrie cu cratima, si va legati de studenti...
      Din pacate avem invatamantul pe care il meritam...se intra la facultate pe baza de dosar, ce mai vreti? Si apoi, in afara de Litere, nici nu stiu daca le penalizeaza cineva greselile gramaticale...
      Dar faza cu PSD-ul e buna, si poate nici nu e departe de adevar. Sa nu aud de PSD ca mi se face rau, ei au gasit solutia, frate, hai sa-i cocosam de impozite pe aia care fac bani, poate se lecuiesc sa mai munceasca!! Aveti grija ce va doriti, dragi sustinatori PSD, s-ar putea sa ramaneti si fara banii astia pe care de bine de rau ii primiti acum (bine, nu contest dreptul la pensie, ci doar abuzul)
  • -3 (5 voturi)    
    ? (Joi, 13 mai 2010, 15:06)

    ? [anonim]

    poate trai priviti doar declaratia de avere daca o mai fi pe net:)
    • 0 (4 voturi)    
      ? (Joi, 13 mai 2010, 15:22)

      ? [anonim] i-a raspuns lui ?

      inainte de a da minusul ar tb sa gandesti putin - in afara de boc -cel putin asa inteleg din declaratia lui de avere - pe restul nu prea ii afecteaza reducerile de salarii. pot lua inclusiv masura de a taia sau de a nu plati salarii sau pensii. de aceea vedem aceasta bataie de joc privind populatia -lipsa masurilor concrete de redresare a economiei. au ajuns in cateva functii in care singurul lor scop este cum sa-si rezolve problemele personale sau ale unui grup restrans de interese.
      daca asta e politica liberala va inselati -nu are nimic de-a face cu liberalismul:)
      • -1 (1 vot)    
        ! (Joi, 13 mai 2010, 15:33)

        diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui ?

        draga "?", sunt si ei ca celelalte 21,5 milioane de romani care, sub acoperirea scuzei ca-si "rezolva problemele personale", fac zi de zi evaziune fiscala, adesea chiar fara a-si da seama (am dubii ca muncitorul navetist care nu plateste biletul de tren isi da seama ca face evaziune; ma tem ca zugravul sau instalatorul care lucreaza la negru nu se gandeste nici la numarul de co-meseriasi care fac evaziune, nici la impactul evaziunii lor asupra vietii noastre, a tuturor; sunt convins ca majoritatea taranilor care nu au terminat nici macar 9 clase stiu ce inseamna evaziunea fiscala & consecintele ei; etc etc)
        • 0 (2 voturi)    
          corectare (Joi, 13 mai 2010, 15:46)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

          "sunt convins ca majoritatea taranilor care nu au terminat nici macar 9 clase NU stiu ce inseamna evaziunea fiscala & consecintele ei"
          • 0 (2 voturi)    
            ? (Joi, 13 mai 2010, 16:05)

            ? [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

            daca pui asa problema ai dreptate. raspunsul meu era la ib retorica pusa de studenti-“Funeriu sa traiasca dintr-o bursa studenteasca”. de aceea nu suport demagogia ce apare in toate aceste materiale si comentarii de pe net. inclusiv declaratiile demagogice aruncate de basescu, videanu si e. udrea:). privind depunerea salariilor intr-un cont de solidaritate. ei nu traiesc doar din asta. salariile sau indemnizatiile lor de ministri nu reprezinta nici macar banii de buzunar. asta spune mult despre felul cum ii trateaza pe cei din jur -cei care nu fac parte din lumea lor.
            e ceva gen cei 100 de lei aruncati de ceausescu la revolutie:(
  • +11 (13 voturi)    
    eu (Joi, 13 mai 2010, 15:07)

    hahahah [anonim]

    ce studenti bai.. astia sunt cei care fac bisnita prin campusuri.. intermediaza locurile din camin.. etc

    se vede dupa acel da-ti-mi :)))))))))))))))

    cel putin asta cu gramatica lui are fata de vanzator de flori cu japca..
    • +9 (11 voturi)    
      :))) (Joi, 13 mai 2010, 15:48)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui hahahah

      Exact. Da si mai interesant e ca nici unul dintre ei nu s-a sesizat sa-l corecteze pe "romanul" ala...
      O adunatura de destepti.
  • +6 (10 voturi)    
    mdeh (Joi, 13 mai 2010, 15:07)

    diddlyjo [utilizator]

    la ce sa te astepti de la studenti analfabeti?
    • -2 (4 voturi)    
      De ce sunt analfabeti? (Joi, 13 mai 2010, 15:32)

      dana [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

      (DA)ti-mi!
      Deja ati uitat de D.A.?
      Ce memorie scurta :-(

      P.S.... D.reptate si A.devar :))
      • 0 (4 voturi)    
        de ce? (Joi, 13 mai 2010, 15:49)

        diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui dana

        oare de ce incerci sa salvezi prostia si necunoasterea politizand o greseala de ortografie? din interese absconse? din ura? din imposibilitatea de a intelege unde e greseala? de ce?
  • +6 (8 voturi)    
    O fi student la litere???? (Joi, 13 mai 2010, 15:08)

    Falciparium [utilizator]

    Bursa trebuie sa fie doar de merit... Nu orice student trebuie sa aiba bursa, doar nu sunt asistati social... Sau poate ca sunt????
    Sa fie burse doar pentru cei care invata, dar sa fie mai mari... sa acopere toate cheltuielile, inclusiv carti si rechizite....
    Dar si daca nu sunt rezultate, retragerea bursei....
  • +1 (3 voturi)    
    Alt slogan nu au? (Joi, 13 mai 2010, 15:09)

    StefanV [anonim]

    Acum 15 ani strigam acelasi slogan.....

    Altceva nu pot inventa?
  • +10 (12 voturi)    
    putin offtopic (Joi, 13 mai 2010, 15:10)

    orrin [anonim]

    rusinos,
    in romania de azi, oameni care urmeaza o facultate sa nu fie capabili sa scrie corect romaneste.
    sunt sigur ca individul din poza nu e tocmai reprezentativ, insa tot rusinos ramane ptr ca el continua sa-si spuna 'student'
    • +4 (6 voturi)    
      nu e doar rusine la mijloc (Joi, 13 mai 2010, 15:24)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui orrin

      nu e rusinos doar pentru studenti ca fac greseli de ortografie.

      in primul rand e rusinoasa situatia pt universitari, de la asistenti la profi - ei sunt cei ce tin in universitati studenti de mana a 15a, pt ca daca nu ar fi astia prosti (dar multi), nici universitatile nu ar avea venitul pe care il au. e nu doar rusinos, ci mai ales nociv faptul ca universitarii dau notele de trecere doar pentru a aduce bani la bugetul universitatilor. e rusinos ca universitarii tineri, desi nu sunt intotdeauna de acord cu batranii dinozauri, nu crâcnesc nimic si nu denunta fapte care sunt adesea de natura penala. e nociv ca, pastrandu-i pe studentii slabi si foarte slabi, universitatile ii alunga pe studentii buni (sau pe cei mai buni absolventi de liceu) la studii in strainatate.
  • +11 (13 voturi)    
    Da-ti-mi.... (Joi, 13 mai 2010, 15:11)

    mm [anonim]

    Ciudat bursier... Clar merita mai mult
    • +1 (3 voturi)    
      ? (Joi, 13 mai 2010, 15:16)

      ? [anonim] i-a raspuns lui mm

      aici s-a ajuns prin admiterea la facultate pe baza de dosar. nivelul invatamantului romanesc a scazut din cauza asta -cel putin asta e unul din motive -sunt si altele -subfinantarea de ex.
      vedeti cat de bine scriu romaneste cei de la particulare -nu toti, dar mare parte.
      • +1 (3 voturi)    
        partial gresit (Joi, 13 mai 2010, 15:38)

        diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui ?

        aici s-a ajuns nu atat datorita admiterii pe baza de dosar, cat:
        1. dezinteresului (sau interesului?) profilor de generala & liceu care nu isi pregatesc bine elevii pt a avea cat mai multi clienti la meditatii
        2. interesului universitarilor care isi doresc cat mai multi studenti pt ca universitatile sa castige cat mai multi bani; la asta se adauga si frica universitarilor tineri, care nu iau atitudine in fata deciziilor batranilor corupti
  • +3 (5 voturi)    
    fete de borfasi (Joi, 13 mai 2010, 15:13)

    ekek [utilizator]

    cand ma uit la ce fete au, nu ma mir ca habar nu au sa scrie un mesaj.

    nu oricine e la o "facultate" in ziua de azi e student. ar fi cazul sa incepem niste diferentieri. de aia incepem sa vedem plangeri de genul "am terminat facultatea si acum muncesc pe 700 de lei". pai daca la facultate banii tai sunt la fel de buni ca ai oricarui candidat, la angajare nu mai esti tu cel care da banul. si unii se uita in ce investesc.
  • +4 (6 voturi)    
    comparam? (Joi, 13 mai 2010, 15:13)

    naiv [anonim]

    In 1989 erau 125 000 studenti azi sunt 750 000. Cate burse si de ce marime ne permitem noi TOTI sa platim??? si vrem sa le platim?
    • +5 (7 voturi)    
      corect (Joi, 13 mai 2010, 15:38)

      angel [anonim] i-a raspuns lui naiv

      Atunci nu oricine intra la facutate si diferenta intre un absolvent de facultate si unul de liceu era de la cer la pamint. Acum oricie face facultatea, ba chiar si cite 2-3 plus masterate.
    • +1 (1 vot)    
      Cate burse... ne permitem... (Vineri, 14 mai 2010, 0:40)

      Bug Zileriu [anonim] i-a raspuns lui naiv

      Si pentru ce?
  • -1 (1 vot)    
    Ven-iti in-coa, el e ... Mele Scanu ! (Joi, 13 mai 2010, 15:14)

    V-o da-U E-u [anonim]

    Fu tare, nu-i asa ?
  • +3 (5 voturi)    
    pacat (Joi, 13 mai 2010, 15:14)

    didel [anonim]

    ... ca sint tineri si manipulati
  • +2 (8 voturi)    
    Discutabil (Joi, 13 mai 2010, 15:15)

    Andrei [anonim]

    Eu am fost olimpic in liceu, intrat fara examen la facultate, primit loc in camin si bursa; dupa care m-am lenevit si am avut in fiecare an restante, era sa repet un an, la un moment dat mi-am pierdut locul in camin si am cumparat altul, la negru. Facultatea nu e pentru oricine - in America parintii strang bani ani de zile, sa plateasca pentru copil, sau uneori munceste tanarul cativa ani, sa stranga bani de colegiu. E nevoie si de muncitori necalificati, nu doar de trantori cu diplome scoase pe banii statului, care nu sunt in stare sa munceasca la nivelul pseudo-calificarii lor. Si nici macar pancartele nu le scriu corect....
  • +2 (6 voturi)    
    Nemultumirile astea (Joi, 13 mai 2010, 15:19)

    Cetateanu. [utilizator]

    Pai e si normal , atunci cand ii spui la Profesor ca muncesti sa iti platesti facultatea si nu ajungi la toate seminariile si ceri un pic de ragaz , el iti spune sec : Pentru tine exista sectia de I.D! Cand muncesti si platesti toate taxele la stat macar sa ne inteleaga.
    Si acum la realitatea romaneasca , daca se facea un studiu nu stiu cati din studenti care au iesit in strada stau si invata si doresc cu adevarat sa se faca ceva in Romania , sunt destui care stau in camin gura casca restante garla si tipa in gura mare ca are de platit la restante milioane de lei, dar cand il pui la munca nu poate ca e prea greu prea mult si credeti-ma e plin Iasiul de aceste specimene . Cum sa termine el facultatea sa munceasca pe 600 lei pai el a baut si a fumat 6 ani de zile in camin pe sudoarea parintilor ( nu toti sunt in aceiasi oala ) Pai studentule incepi cu 600 si peste 2 -3 ani in care aduci realizari firmei si institutiei pe care o reprezinti castigi mai mult .

    Cu stima ,
  • +5 (7 voturi)    
    studiile (Joi, 13 mai 2010, 15:21)

    amidona [anonim]

    antologica imagine ! astia sunt studenti din aia care nu s-ar angaja chelneri in timpul facultatii dar pleaca dupa absolvire sa lucreze ca ospatari sau soferi in grecia ori italia.
    • -1 (1 vot)    
      adevarat (Vineri, 14 mai 2010, 8:14)

      asiaticu [anonim] i-a raspuns lui amidona

      ai grait exact ce trebuia grait!!asa sunt toti!
      in timpul facultatii nu ar pune mana pe o scrumiera IN ROMANIA,dar in vacante si dupa terminarea studiilor merg in tari straine si sunt cei mai harnici chelneri
  • +6 (8 voturi)    
    "dati-mi" si nu "da-ti-mi" (Joi, 13 mai 2010, 15:21)

    michi maus [anonim]

    ce copii destepti avem, astia vor bani de mers in club, nu sa-si cumpere carti. Asta este un vanghelie mai mic.
  • +3 (5 voturi)    
    Halal nivel intelectual!? (Joi, 13 mai 2010, 15:28)

    Rescatorul [anonim]

    Produse tipice ale scolii romanesti. Domnilor profesori, nu mai aveti pic de rusine. Astea sunt rezultatele "muncii" voastre? Ce parere au guristii-lideri de sindicate?
  • +1 (3 voturi)    
    cu ce suntem mai inteligenti daca generalizam? (Joi, 13 mai 2010, 15:28)

    viitor de aur tara noastra are [anonim]

    incep cu o mica observatie, care nu schimba insa cu nimic fondul problemei: cel care tine pancarta pare sa apartina etniei rrome - iar rromii primesc, din cate stiu eu, locuri rezervate in facultate.
    in rest, acesta ar putea la fel de bine fi cazul unui student intrat "in mod normal" pe dosar.
    admiterea pe dosare este o mare porcarie. cand am intrat eu la facultate, acum peste 10 ani, tocmai incepea sa se introduca sistemul acesta. stiu ca am dat examen la 2 facultati, iar una introdusese o pondere a mediei de bac de 10%, cealalta de 30% - era scandalos! apoi lucrurile au degenerat rapid, iar in prezent la majoritatea facultatilor criteriile sunt exclusiv mediile de bac si din anii de studii.
    notele ar trebui, dupa parerea mea, sa indice elevului valoarea sa, nu sa fie folosite ca moneda de schimb. insa, in liceu, acestea au cu totul alte roluri: netezirea drumului catre facultate, obtinerea diferitelor burse, a "banilor de liceu"... profesorii sunt platiti per elev, sunt trasi de urechi de catre parinti, inspectorate, liceele lor sunt clasate in functie de notele elevilor etc. - asa nu se poate face invatamant, iar vina nu este a profesorilor.
    pe de alta parte, pretul exagerat al creditelor la restante este, in mod evident, o metoda de imbogatire a facultatilor, ce poate fi folosita abuziv. facultatile scot bani din orice - babes-bolyai-ul stiu ca avea intr-o vreme cate o mie de studenti la taxa si distanta, la unele facultati; intre timp s-a inventat spiru haret :D si lumea a uitat de ubb.
    o alta fateta a adevarului este ca studentii sunt nevoiti sa lucreze din timpul facultatii. eu nu am lucrat si nu stiu sa fi avut colegi angajati in facultate. dar astazi majoritatea lucreaza, unii cu program de 8 ore, platiti, evident, destul de prost pentru ca sunt "studenti".
    cat despre burse, acestea au fost tot timpul mizerabile, iar nu toti studentii au parinti cu salarii rezonabile, care sa ii poata finanta. bursele n-au, evident, nici o legatura cu taberele :D
  • -1 (3 voturi)    
    atac la persoane! (Joi, 13 mai 2010, 15:33)

    gimini [utilizator]

    E agitatzi la cap de televiziunile mogulilor. Propun sa fie batutzi la palma cu rigla si pusi la coltz in amfiteatru pe coji de nuca. Rushine, pe vremea mea studentii se tineau de carte: mai un as de pica, mai unul de trefla, nu de demonstratii ca sa le pice bursa malaiatza in gura lui natafleatza!
    • -1 (3 voturi)    
      Gramatica... (Joi, 13 mai 2010, 17:34)

      Vival [utilizator] i-a raspuns lui gimini

      Corect se scrie 'sunt agitatzi la cap....' fiindca "e" mai multzi de 10.....
  • +3 (5 voturi)    
    domnul student a spus, vai, totul! (Joi, 13 mai 2010, 15:33)

    Minnie [anonim]

    "o alta problema importa este legata de situatia taberelor, burselor si creditelor, pentru ca vom ajunge sa platim pentru pentru un examen de sapte credite cat pentru un salariu mediu". Ce legatura are plata unui examen cu tabara? Instiga cumva domnul student la mituirea profesorilor? Remarcati, nu vorbeste de situatia actuala sau trecuta, ci de situatia viitoare, in care stie el ca va trebui sa plateasca pentru un examen ca sa se duca in tabara. Mare grija la ce spuneti, domnilor studenti! Altfel, o sa fiti perceputi in continuare ca niste impostori, care si-au cumparat o diploma pentru ca nu au putut sa faca scoala altfel.
  • +1 (3 voturi)    
    ? (Joi, 13 mai 2010, 15:34)

    Trojan.H [utilizator]

    Nu inteleg CEI de ris?
    ;-)
  • +2 (4 voturi)    
    mentalitate gresita (Joi, 13 mai 2010, 15:36)

    sile [anonim]

    De "mici" intind mana la banii statului.
  • +1 (3 voturi)    
    Mirare (Joi, 13 mai 2010, 15:48)

    2inpixel [anonim]

    E de mirare ca a reusit sa scrie si asa. Domnii din imagine au aspect de DA-TI-MI-O!
  • +3 (3 voturi)    
    "Ce ta-re" (Joi, 13 mai 2010, 15:49)

    The_One [utilizator]

    Si uite asa,viitorii analfabeti vor ajunge mari sefi,directori s.a.m.d.
  • +2 (2 voturi)    
    asa student asa profesor (Joi, 13 mai 2010, 16:05)

    je [anonim]

    El nu are nici o vina.
    Vina majora este a profesorului de limba romana.
    Cu asa profesori asa studenti.
    Sa iasa in strada profesorii sa ne arate ce au scos pe piata.
  • +3 (3 voturi)    
    asa student asa profesor (Joi, 13 mai 2010, 16:05)

    je [anonim]

    El nu are nici o vina.
    Vina majora este a profesorului de limba romana.
    Cu asa profesori asa studenti.
    Sa iasa in strada profesorii sa ne arate ce au scos pe piata.
  • +2 (2 voturi)    
    gramatica made Vanghelie (Joi, 13 mai 2010, 16:16)

    mihaela [anonim]

    daca acesti flacai se declara studenti,sa-i punem si pe profesorii lor sa scrie.Sa incepem cu Cati...Andronescu.
  • +1 (1 vot)    
    OMFG (Joi, 13 mai 2010, 16:58)

    helium [anonim]

    Problema e alta, statul suporta invatamantul gratuit universitar si bani multi se duc pe apa sambetei.
    Facultatile de stat au un numar foarte mare de locuri raportat la posibilitatile de angajare si reusita pentru absolventi.
    Unele facultati de stat se pot confunda foarte usor cu facultatile particulare pentru ca parcursul unui student prin anii de facultate este lesne.

    Ca exemplu in cadrul Politehnicii din Bucuresti(si nu numai) exista facultati cu sute de locuri care nu-ti ofera niciun viitor in Romania.

    Facultatea de Chimie si IMST(Ingineria si Managementul Sistemelor Tehnologice) scot anual la concurs de dosare, sute de locuri. Interesul pentru aceste specializari este scazut iar acele sute de locuri permit tinerilor de toate categoriile si in special tinerilor cu o pregatire indoielnica sa-si aduca dosarul si sa intre la facultate. Apoi dupa 4 anisori ei sunt ingineri cu o facultate de stat absolvita.

    E inadmisibil cum sistemul universitar nu este reorganizat si permit cheltuili gratuite, ar trebui reduse drastic numarul de locuri pentru a crea performanta. Studiile universitare nu sunt pentru oricine, trebuie un minim pentru decenta.

    Ca fapt divers, la "concursul" de admitere din vara dupa prima imatriculare, la facultatea de Chimie nu s-au inscris nici 30%. Interesul lor e sa aibe cat mai multi studenti, nu conteaza pregatirea, asa supravietuiesc ei.

    Studiile universitare de stat nu sunt chiar pentru oricine, ar trebui efort din partea studentilor si un sistem serios care sa pregateasca un numar mai mic de absolventi si nu o gloata de nestiutori printre care sunt pierduti si cativa care au pus osul la carte.

    S-ar putea gestiona numarul mai mic de absolventi in vederea gasirii unui loc de munca tinand cont ca posibilitatile sunt scazute la noi in tara.
  • +1 (1 vot)    
    Ala nu prea arata a student (Joi, 13 mai 2010, 17:12)

    Daniel [anonim]

    Acu serios... ala nu cred ca-i student.
  • 0 (0 voturi)    
    parerea mea (Joi, 13 mai 2010, 20:32)

    studentu [anonim]

    Facultatea nu este obligatorie , mai bine protestau pt schimbare materiile , sa fie actualizate cu ce se intampla in lume nu cu ce era acum 20 ani, si sa se puna accent pe practica , ca atunci cand termini facultatea te trezesti ca nu stii NIMIC . E doar parerea mea
  • -2 (2 voturi)    
    Studenti (Joi, 13 mai 2010, 21:10)

    geo [anonim]

    Propun ca toate Universitatile de STAT ,sa fie inchise toata lumea face cate o facultate si apoi nu munceste.
    Statul sa plateasca decat scoala obligatorie restul sa si-l plateasca singuri exceptie cei cu medii peste 8.
  • +1 (3 voturi)    
    incredibil.. (Joi, 13 mai 2010, 21:33)

    Cineva [anonim]

    Mi se pare un pic amuzant faptul ca toata lumea se leaga de un mic detaliu, o pancarta, si nu vede adevarata problema.
    Vad ca majoritatea celor care scriu aici sunt angajati in mediul privat si nu prea le pasa de latura sociala, tot ce e social e PSD si e rau (P.S.:n-am votat niciodata cu PSD, dar mi se pare extremista gandirea) etc. Dar poate ar trebui sa va ganditi ca nu toti bugetarii sunt niste lenesi care stau pe banii satului, vad ca se generalizeaza aceasta imagine si nu stiu daca e bine neaparat. Bugetari sunt si unii medici care poate va salveaza viata la un moment dat, sunt si pompierii care risca multe uneori, sunt si profesorii, mai in varsta poate acum, care v-au format ca oameni. Ar trebui sa fim mai putin vehementi totusi. Dar romanul merge pe ideea "sa moara capra vecinului", daca pe el nu il intereseaza situatia, e totul bine.
    Poate ca s-ar fi economisit bani si daca nu am fi cumparat avioane F16 cu care sa ne stergem la fund, ca sa dau doar un exemplu.. fara a vorbi de toate spagile care se iau..
    Legat de subiectul cu bursele.. Sunteti foarte dezinformati, eu sunt student si la mine la facultate nu iau burse decat studentii cu medii foarte mari, plus bursele pe caz social, nu ia oricine. Si vad ca va luati de facultatile de stat, ca ajunge oricine sa iasa din ele. Nu este chiar asa, sunt destule facultati, in Bucuresti spre exemplu, unde trebuie sa depui efort serios, nu gluma, ca sa promovezi.
    Iar daca ziceti asta de facultatile de stat, de cele particulare ce sa mai zicem? Cineva spunea mai sus ca nivelul este mai bun in facultatile particulare, ca scriu mai bine gramatica.. ma face sa rad, in facultatile particulare ajung oamenii care nu sunt capabili sa intre la o facultate de stat, dar pentru care platesc mamica si taticu bine.. cam asa se intampla de cele mai multe ori..
    Astept minusurile de la postaci.
    • +1 (3 voturi)    
      ufff (Joi, 13 mai 2010, 22:40)

      corina [anonim] i-a raspuns lui Cineva

      sunt total de acord cu ceea ce zici... si eu sunt studenta ..si am si bursa..dar din fericire nu traiesc din ea... si nici agramata nu sunt ..presupun ca cel de acolo era prea prins de revolta [bineinteles ca asta nu e o scuza ..dar nah] ... nu e asta ideea... eu am colege care au job part time si burse..si totusi abia reusesc sa si plateasca taxa de camin si sa se intretina..si daca taxele anuale pt facultate s-ar mari cu 40% ..se vor retrage foarte multi.. si daca acum ne plangem ca "romanu-i prost" ... ce vom mai spune peste cativa ani? ce asteptari sa mai avem unii de la altii? nu va ganditi putin? acum taxa la politehnica e de 2500 lei...sau la umf...unde e aproape 1000 euro ..mi se pare o exagerare! si nu mi se pare nici normal ca toti studentii sa fim etichetati ca fiind la fel ca ... "domnul" din poza... incepeti sa ganditi exact cum fac cei din afara..un tigan le fura portofelul si toti romanii sunt hoti!
      Ganditi-va ca fosti studenti [actuali masteranzi/doctoranzi] v-au fost profesor..indrumatori in viata, sau le sunt copiilor dumneavoastra... chiar vi se pare ca ne luam licentele pe ochi frumosi? nu domnilor.. nu suntem la particular unde mergi de doua ori pe saptamana ca sa zambesti si zici "prezent" , la sfarsit iti cumperi licenta si gata.. nu..nu e asa...
      • +1 (3 voturi)    
        : (Joi, 13 mai 2010, 22:49)

        corina [anonim] i-a raspuns lui corina

        profesori*
      • +2 (2 voturi)    
        din pacate... (Joi, 13 mai 2010, 23:01)

        viitor de aur tara noastra are [anonim] i-a raspuns lui corina

        si pe vremea mea (nu asa demult :D), si pe vremea celor ce comenteaza pe aici, poate chiar si pe vremea parintilor lor existau facultati unde sa facea treaba, si facultati unde nu...
        eu am facut o facultate respectabila. s-ar fi putut si mai bine, dar si de mii de ori mai rau. nu toti profesorii erau genii, dar cel putin erau unii foarte buni, foloseau un limbaj academic, aveau o cultura solida. iar examenele se treceau doar pe baza a ce scriai (era de rau daca, din greseala, puneai ideile unui profesor in lucrarea pentru un altul :D). dar tot in rand cu mine au fost si facultati unde profesorii se ocupau cu avansuri studentelor si cu hartuire sexuala, sau facultati cu examene platite, sau pur si simplu facultati sufocate de nepotism si calitate cursuri zero. pe vremea parintilor mei, "inginer" era un cuvant peiorativ pentru ca politehnica se facea fluierand si titlul de inginer fusese inventat tocmai pentru cei incapabili de altceva.am auzit chiar si de master de spiru mult mai profesionist decat cele de la facultatea de stat. dupa cum am auzit cu totii despre rapacitatea conducerilor de universitati (andrei marga este deja un exemplu celebru). nu inseamna, evident, ca daca absolveai o astfel de facultate ieseai dupa chipul si asemanarea ei. la fel, si printre studentii de astazi exista si oameni seriosi. doar ca ne e mult mai simplu sa generalizam si ni se pare ca asa ne sustinem echipa mai bine. cu siguranta, "facultatea" pe care a absolvit-o aproape tot poporul roman este fotbalul :D
        • +1 (3 voturi)    
          trist... (Joi, 13 mai 2010, 23:26)

          corina [anonim] i-a raspuns lui viitor de aur tara noastra are

          asta asa e.. dar nu e padure fara uscaturi..asa ca si universitatile noastre au defectele lor [mici sau mari] .. imi pare rau ca se generalizeaza asa..adica..pana acum ne fastaceam sa ziceam in strainatate ca suntem romani..acum va trebui sa avem grija in romania cui ii zicem ca suntem bursieri?! dupa cum spuneai si tu "si printre studentii de astazi exista si oameni seriosi. doar ca ne e mult mai simplu sa generalizam si ni se pare ca asa ne sustinem echipa mai bine. " .... Si se mai plange lumea ce plecam la studii afara si nu ne mai intoarcem..datorita lor plecam ...
  • -1 (1 vot)    
    eu stiu unde studiaza ala (Joi, 13 mai 2010, 22:22)

    catalin_LINGVBISTU` [anonim]

    la SPIRU e ala student...pot sa pun pariu
  • -1 (1 vot)    
    Ciudati studentii din poza ! (Vineri, 14 mai 2010, 11:04)

    S [anonim]

    Dupa fete au 40 de ani. Astia vor sa fie bursieri pana la pensie :)))))
  • 0 (0 voturi)    
    penalitati (Vineri, 14 mai 2010, 17:59)

    Adela [anonim]

    Eu propun sa fie identificat profesorul(profesoara) tanarului care a scris acea pancarta si sa i se retina 10% din salariu urmatoarele 3 luni.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri