CFR ameninta ca blocheaza trenurile daca salariile vor fi reduse

de I.R.     HotNews.ro
Joi, 13 mai 2010, 11:32 Actualitate | Esenţial

Sindicatele din CFR ameninta ca vor bloca trenurile daca masura de reducere a salariilor cu 25% va fi aplicata si in companiile de stat, a declarat presedintele Federatiei Mecanicilor de Locomotiva, Iulian Mantescu, citat de Mediafax.

"Este inadmisibil ce se intampla, nu vom accepta inca o reducere a salariilor. Asteptam sa apara ordonanta de urgenta, sa vedem exact unde se duc banii economisiti prin aceasta reducere, daca raman la societatile noastre pentru investitii sau se duc in Fondul de solidaritate, asa cum il numeste premierul. Vom bloca si trenurile daca este nevoie", a spus Mantescu.

Liderul sindical a precizat ca salariile angajatilor din CFR s-au redus in acest an cu 26% fata de 2009. Pana la sfarsitul acestui an urmeaza sa fie disponibilizate peste 10.000 de persoane, cei mai multi la CFR Marfa.

Mantescu a anuntat ca sindicatele din CFR vor participa la protestele anuntate de cele cinci confederatii sindicale.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

2186 vizualizari

  • +17 (21 voturi)    
    O idee foarte buna! (Joi, 13 mai 2010, 10:42)

    sadwank [anonim]

    Este o idee minunata sa blocati trenurile! Este exact masura pe care as lua-o eu daca as fi patron la CFR. As bloca trenurile, v-as da afara pe toti apoi as face angajari cu atentie (nu pe pile) si as da drumu' la activitate.
    Am fost acum doua saptamini (de 1 mai) de la Bucuresti la Craiova, cu trenul. Din compartimentul in care am stat, doi oameni am avut bilet: eu si cu un tigan care venea din Spania. Zicea tiganu' ca i-ar fi fost rusine sa mearga fara bilet si acum, dupa ce a strins ceva bani pe acolo.
    Rusinea asta nu-i atinge pe controlori, nici pe controlorii controlorilor. De fapt astia ar vrea, daca e posibil, sa nu plateasca nimeni bilet si sa dea mita: in felul asta ar ajunge pentru toata lumea, in sus pe ierarhie.
    • +4 (4 voturi)    
      Daca ai fii patron (Joi, 13 mai 2010, 12:08)

      LeeView [anonim] i-a raspuns lui sadwank

      ... ai stii ca pe timpul grevei nu se pot face disponibilizari ale celor aflati in greva si nici angajarea altor persoane pe acele pozitii.

      Legislatia muncii din Romania se vrea "sociala". Acum incepe si statul sa simta pe propria piele actele normative date pe spinarea companiilor private.

      :)
      • 0 (0 voturi)    
        corect... (Joi, 13 mai 2010, 13:10)

        me [anonim] i-a raspuns lui LeeView

        in schimb intimpul grevei nu se plateste :D
    • +2 (6 voturi)    
      si cu voi si fara voi (Joi, 13 mai 2010, 12:14)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui sadwank

      faceti greva, avand in vedere ca CFR e mereu in pierdere s-ar economisi o gramada de bani
    • +3 (3 voturi)    
      corect (Joi, 13 mai 2010, 12:33)

      Nasu' [anonim] i-a raspuns lui sadwank

      Sunt de acord. Oricum, CFR-ul este mai mult privat avand in vedere ca majoritatea "doneaza" prin nasii de tren la mai marii smecheri.
    • +3 (3 voturi)    
      controlori spagari (Joi, 13 mai 2010, 12:36)

      dlp [anonim] i-a raspuns lui sadwank

      in Anglia nu exista un singur controlor care sa ia spaga . Dau bilete in tren (gari nu prea sunt), iti zambesc si sunt extrem de amabili. Romanii se uita numai dupa spaga. De ce nu au protestat cand s-a facut JAFUL de pe vremea lui Mitrea? Sfatul meu este sa se puna camere video in trenuri (de altfel peste tot in institutiile statului si in exterior) iar inregistrarile sa fie transmise la mai multe institutii o data(sa nu fie matrasite usor). Costul camerelor ar fi cu mult sub evaziunea care sa face la noi.
      • 0 (0 voturi)    
        in Anglia traieste alt popor (Joi, 13 mai 2010, 18:36)

        nicu [anonim] i-a raspuns lui dlp

        In Anglia nu indrazneste nimeni sa dea spaga. Sunt cu totul altfel de oameni.
    • 0 (0 voturi)    
      DE ACORD CU GREVA DAR CU CONDITA REFORMEI (Joi, 13 mai 2010, 12:59)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui sadwank

      SUNT FOARTE DE ACORD CA CFR SA NU FIE VANDUTA, NU SUNT DE ACORD CU CONCEDIERILE MASIVE SAU TAIERI DE DREPTURI SALARIALE SI DE PENSII DAAAAAR CU CONDITII: REFORMA!!! masuri de orpreire a pierderilor, contractelor frauduloase cu furnizorii, inlaturarea si darea pe mana autoritatilor a tuturor coruptilor de la marii directori pana la controlorii de trenuri, eficientizarea mijloacelor de tren caci un termostat costa 10 RON iar pierderile cu caldura excesiva lunar in doar un compartiment este de mai mult de 100 RON, anularea trenurilor care nu au incasari sau instalarea de bariere de acces pe baza biletului in gari daca nu au sanse de oprire a calatorilor fraudulosi, CFR inpreuna cu Sindicatele sa intemeieze un site unde sa poata fi plasate plangerile si eventualele foto cu mita, sau probelor de coruptie a directorilor si un organism transparent de urmarire a acestor fapte si de inaintare a probelor catre autoritati. Consiliul de administratie sa fie controlat permanent nu doar sa isi culeaga culmea "indemnizatia" ?! caci ea e colectat asi daca sunt performante si daca nu ...absurd, nu? asta e invitatie la antiperformanta...in loc de profit prin parti participative gen actiuni sau alte mecanisme. Directorii nominalizati sa aibe programe clare in baza carora sunt alesi si controlati la 3 luni de implementarea planurilor ..planuri prin care sa fie urmarite eliminarea pierderilor, coruptiei, fraudei, eficientizarea retelelor, cresterea atractivitatii, flexibilitatii. In vestul Romaniei au inchis liniile istorice ..de-a dreptul prima linie istorica, primul canton sta fara lumina, cantoanele patrimoniu sunt multe abandonate si aproape deramate, Gara Brad una din cele mai frumoase din Romania e cvazi distrusa...si asta in cinditia in care ttoata omenirea se chinuie sa dezvolte Calea Ferata pt a scapa de costurile cu petrolul in transportul de persoane si de marfa ...in timp ce la noi in '90 ani de la 1918 nu au fost in stare sa ridice peroanele la nivelul vagonului!!
  • +9 (9 voturi)    
    Sunt deja blocate (Joi, 13 mai 2010, 10:49)

    Andu [anonim]

    Peste tot sunt intarzieri, un drum de 120 KM Sinaia - Bucuresti dureaza chiar si 4 ore, asa ca mai bine ne lipsim de serviciile lor de 2 lei.

    Ca sa nu mai adaug cersetorii care se urca la fiecare statie in orice fel de tren si preturile nesimtite la bilete.

    In ziua de azi, daca mai imparti chiar si cu o singura persoana pretul benzinei, iesi mai ieftin decat cu trenul (evident, cu exceptia personalului unde ai parte de nespalati si manelisti).
    • +1 (1 vot)    
      solutia (Joi, 13 mai 2010, 12:46)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Andu

      daca romanii nu ar mai merge cu "nashu'", buna parte din problemele CFR-ului ar fi rezolvate - ar fi bani pentru imbunatatirea infrastructurii CFR-ului iar pretul calatoriilor ar putea, probabil, sa scada.

      in 2009, nu mai putin de 65.538.000 persoane si-au cumparat bilet de tren.
      sursa: http://www.bloombiz.ro/turism/numarul-biletelor-vandute-de-cfr-calatori-in-perioada-pastelui-a-scazut-cu-22

      tot in 2009, 766.214 de calatori au fost depistati in trenuri fara legitimatii de calatorie. oare cate alte milioane de romani nu si-au cumparat bilet in 2009 fara a fi depistati? oare ce paguba au facut ei la buget necumparându-si bilet? si cum sa aiba statul bani pt infrastructura CFR-ului daca romanii prefera sa calatoreasca cu "nashu"?
      sursa pt numar de calatori depistati fara bilet: http://www.ziare.com/articole/cfr+calatori+bilete
      • +1 (1 vot)    
        nashu (Joi, 13 mai 2010, 15:02)

        nemo [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

        nu stiu daca ai mai fost cu personalul in ultima vreme, pe anumite linii peste 80% din calatori merg cu nasul. Eu pot sa inteleg ca e vorba de oameni amarati si ca la salariul lor si un bilet de personal pare scump dar oricum trebuie gasita o solutie la aceasta problema dat fiind amploare fenomenului.
      • 0 (0 voturi)    
        In niciun caz nu sunt eu vinovat (Joi, 13 mai 2010, 15:13)

        Andu [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

        Si cine este vinovat pentru acest lucru? Eu, tu, cei care nu isi cumpara bilet sau CFR? Din moment ce eu imi cumpar bilet, nu cred ca e datoria mea sa verific toti calatorii daca si-au cumparat bilet.
        Iar daca CFR stie ca are angajati corupti, e datoria lor sa-i verifice prin toate metodele posibile.
        • 0 (0 voturi)    
          nu te-am acuzat (Joi, 13 mai 2010, 18:37)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Andu

          daca tu iti cumperi bilet, nu esti vinovat. dar cei ce nu-si cumpara bilet, da! sunt vinovati!

          bineinteles ca vina este impartita, si nu e doar a CFR-ului. obligatiile cetatenesti se invata atat in familie, cat si la scoala. insa in scoala romaneasca actuala, la orele de "educatie civica" sau la "stiinte sociale" se pune accentul mai mult pe chestiuni teoretice pe care majoritatea elevilor de generala NU le pot intelege si care sunt destul de grele pana si pentru multi elevi de liceu. e una dintre cauzele pentru majoritatea celor ce merg cu nashul sunt si printre cei mai putin educati (8 clase, eventual liceu profesional => muncitori).
  • +7 (7 voturi)    
    revoltator! (Joi, 13 mai 2010, 11:11)

    un oarecare [utilizator]

    CFR companie feroviara ce detine monopolul cailor ferate nu scoate profit, dar totusi vor bani mai multi. imaginati-va cat se fura. Astept probusirea companiei care este o gaura neagra! Astept ziua ca in Gara de N o sa fie mai multe companii diferite care ofera acelasi serviciu si o sa concureze cu oferte de transport pt calatori.
    tara de subventii si asitati sociali cu 0 productivitate!
    • -2 (2 voturi)    
      companiile private vor circula pe???? (Joi, 13 mai 2010, 13:13)

      mithrill [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

      pe ce infrastructura stimabile? cine plateste pentru ea? si gara de nord din banii cui o sa stea pe picioare? liniile, firul, stalpii, transformatoarele etc... cine le plateste ca sa functioneze? un specialist de la infrastructura are 1100-1200 lei brut. vi se pare mult?
      toti va plangeti de vagoanele de calatori, dar astea reprezinta maxim 2-3% din ce inseamna cfr...
      problema e mult mai complexa decat sugerati pe forum. in rest, sa auzim de bine.
      • +3 (3 voturi)    
        Infrastructura (Joi, 13 mai 2010, 15:19)

        Andu [anonim] i-a raspuns lui mithrill

        Infrastructura e si ea la pamant tot din cauza lipsei de intretinere sau a intretinerii defectuoase. Evident ca nu mai sunt bani pentru intretinere din moment ce toate costa de zeci, poate chiar sute de ori mai mult ( http://www.newz.ro/stire/87096/zgomotul-arestarii-fostului-director-cfr-acopera-falimentul-companiei.html ).

        Furturile facute de Necolaiciuc si ceilalti directori se fac si cu acceptul celor implicati in celelalte directii din CFR, daca un angajat ar observa ca se platestc sume exorbitante pe anumite produse, ar trebui sa sesizeze autoritatile. Evident, e mai bine sa stai la caldurica, salariul merge, nu e treaba ta sa-ti faci probleme, dar apoi sa nu vii sa-mi ceri mie bani de marire cand ai stat si ai acceptat jaful banilor publici.
  • +11 (11 voturi)    
    greva cfr (Joi, 13 mai 2010, 11:36)

    val [anonim]

    Faceti greva poate s-or mai economisi ceva bani din subventiile pentru voi
  • +15 (15 voturi)    
    sa faca (Joi, 13 mai 2010, 11:37)

    ... [anonim]

    Pai o greva ar fi ideala pt guvern din partea CFR-ului.Va dati seama cat s-ar economisii dc CFR-ul sta sa zic 15 zile pe an???O gramada de bani.Dupa ce ca si asa o mare parte din ei stau si nu lucra nimic toata ziua cum e vb de scaderea salariilor cum fac greva.Va pot da ex de gara cu vro 15 oameni care nu fac nimic decat ridica paleta, respectiv bariera, steagul la vro 8 trenuri.Asa joburi doar in Romania mai poti gasi si asta nu e singura gara Sa stea in greva dupa mine tot anul
  • +10 (10 voturi)    
    ce golani (Joi, 13 mai 2010, 11:38)

    elena [anonim]

    pai astia trebuie sa inchida cfr-ul ala cu totul. a fost tzatza de la care au supt 20 de ani toti infractorii si acum se plang de salarii?!!! dar ei ce fac acolo? ce muncesc ei acolo de vor salarii mari?! nu fac nimic, trenurile sunt plaje de bacterii, personalul cfr este infect si nepoliticos. a venit timpul sa scapam de aceasta povara numita cfr. o companie care maninca miliarde de euro si nu produce nimic. daca vor salarii mari sa se duca la casele de vacanta ale sefilor de la cfr sa le ceara marirea.
  • +10 (10 voturi)    
    cat tupeu! (Joi, 13 mai 2010, 11:45)

    misescu [utilizator]

    acest 'lider sinidical' (si altii ca el) sa faca bine sa isi declare veniturile si averile ca sa stim si noi cu cine avem de a face. Suspiciunea de santaj politic este mai mare ca niciodata, iar punerea la vedere a veniturilor si averilor, ne ajuta sa ne facem o idee despre adevaratul motiv al acestor lideri sindicali...

    Este greu sa intelegeti ca salariile in privat s-au redus, si ca un impozit procentual calculat la o baza de impozitare mai mica, inseamna sume mai mici la buget, si prin urmare un fond de salarii mult diminuat?

    Normal ar fi ca statul sa comande un audit al cheltuielilor si investitiile facute de CFR din banii publici???

    Eu sunt de acord cu injumatatirea curselor CFR, concomitent cu desfacerea contractelor de munca al celor nemultumiti (daca gasesc in alta parte conditii mai bune sa plece).
    • 0 (0 voturi)    
      canalizati-va energiile (Joi, 13 mai 2010, 12:29)

      misescu [utilizator] i-a raspuns lui misescu

      desi cam tarziu, si catre solutii in folosul societatii in general, si iesiti din orizontul strict al interesului individual

      http://stoica.hotnews.ro/catre-guvern-banii-si-activele-statului-la-control-sau-demisia.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+JeopardyHN+(Jeopardy)
  • +2 (2 voturi)    
    Pai... (Joi, 13 mai 2010, 11:48)

    Ducu [utilizator]

    Propun data de 30 mai, asa pot sa-mi iau o zi libera cand toti bugetarii sunt pe strada, traficul in Bucuresti oricum este greoi, pe 30 nu se va putea iesi din casa..
  • 0 (0 voturi)    
    :) (Joi, 13 mai 2010, 11:55)

    Igor [anonim]

    "CFR ameninta ca blocheaza trenurile daca salariile vor fi reduse"

    Nu aveti tupeu!
  • +5 (7 voturi)    
    Asa si ? (Joi, 13 mai 2010, 12:03)

    PuYa [utilizator]

    Cine dreaq mai merge cu CFR-ul ? Au scumpit blietele in asa hal, incat e mai ieftin (si de cam 10 ori mai rapid) sa mergi cu avionul (de exemplu la Timisoara)... Sa faca greva, deabia mai fac si ei economii cu energia, salariile, etc. Decat sa mearga trenurile goale, mai bine sa stea, tot goale, in gari...
  • -1 (9 voturi)    
    Sa traim doar unii bine! Altii... (Joi, 13 mai 2010, 12:10)

    vali [anonim]

    1. Voi antepostatori de comentarii v-as intreba pe unde munciti? La privat la banca? Unde nu ridicati doar paleta ci apasati pe tasta si va holbati ca... La firmele de asigurari care storc bani? La privat la PR? Sau in marketing? Sau la publicitate? Sau la casa la OMV/Lukoil? Sau vanzatoare acre la Mall?
    2. Intai informati-va apoi vorbiti. Subventii primesc cei la societatea de transport feroviar calatori ori aia cu "paleta" lucreaza la infrastructura. Dar deh de unde sa stiti voi aceste detalii puse la punct printr-o HG de actualul presedinte pe atunci ministru al transporturilor cand a hotarat sa se sparga vechiul SNCFR in bucati mai usor de acaparat de toti indiferent de coloratura politica (inclusiv marele Neco trecut prin PD dar si PSD). Ah si mai nou dupa ce am taiat din interior CFR Marfa acum e tocmai buna de vandut pe nimic..
    3. Ala cu paleta are o raspundere mult mai mare dar de asta ne-am prinde doar daca doamne fere s-ar produce un accident si atunci tot poporul priceput (inclusiv in chestii medicale - gen infectii intraspitalicesti) ar sari ca ars sa afle cine e de vina!
    4. Boala romaneasca - ne pricepem la toate dar mai ales la ce muncesc cei din jur si nu vom intelege niciodata ca toate meseriile au rolul lor si importanta lor.
    5. Tot din necunoastere aflati acum ca in baza legii Statul (care este proprietarul caii ferate) e obligat sa bage bani in infrastructura. Ori banii aceia nu exista pentru ca s-au dus la drumuri. De fapt in autostrazi ca de Ministerul Transporturilor mai bine s-ar numi ar soselelor reasfaltate (acolo se iau bani mult mai repede din reasfaltari si da bine pentru cei din privat imbogatiti din vanzarea cartofilor la piata cu Q7, X5 etc..)
    6. Stati linistiti: daca vom pica, vom pica cu totii indiferent ca suntem de la privat/stat, tineri/batrani, sanatosi sau nu, cu studii ori ba. Si de ce oare? Pentru ca societatea e un sistem deci totul sau nimic!
    • +1 (1 vot)    
      lucrurile sunt simple! (Joi, 13 mai 2010, 11:23)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui vali

      Compania nu scoate profit dar nici nu vrea sa reduca cheltuielile. ca de ..plateste statu!
      Imi e scarba ca o gramada de bani care mi se opresc mie si altora ca mine se duc pe nesimtirea unora!
      Si pentru umila ta cultura generala, privat nu inseamna doar banca si vanzatoarea de la mall/piata!
      Intelege ca bani vin doar din mediul privat. Statul nu produce nimic. Se numeste capitalism. Dar unii inca viseaza socialismul in care toti incearca sa mimeze munca si sa tipe toti in cor ca ei vor mai mult... sa le dea statul...de parca statul e un fel de Mos Craciun.
      • 0 (0 voturi)    
        sunt sincer de simple! (Joi, 13 mai 2010, 13:21)

        vali [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

        1. Suntem de acord ca profit = V - C? Ori venit inseamna incasari dar si transferuri de la Stat pentru investitii si reparatii (fapt obligatoriu pentru orice companie de cale ferata)? Si daca Statul nu da bani nu cumva veniturile sunt cu mult mai mici iar cheltuielile le surclaseaza? Poate tu esti mai cunoscator si-mi dai un ex. de companie de infrastructura feroviara din lumea aceasta care e pe profit! Atentie: a nu face confuzie! Ca repet toti ne pricepem la toate: si la pus faianta, la cale ferata, electrician, reparatii masini..etc. Poate de la comunism ni se trage ca suntem multilaterali dezvoltati! Desi in capitalism asa am citit si eu in "umila" mea cultura generala exista o diviziune si o specializare a muncii care a dus la progres. Discutabil cand intervine robotizarea si tehnologizarea ce vom face cu omul care nu mai isi gaseste un loc in sistem.
        2. Ah un mic detaliu: in comentariul meu erau cateva exemple de "munci" la privat. Nu mi-am permis sa-ti insir nomenclatorul de functii si meserii. Si nu am contestat ca sunt oameni la privati exploatati la maxim de patronate! Dar, de regula cei mai exploatati sunt toti cei de jos din schemele firmelor private, deja loviti la salar de vestea bomba si de impact ca statul taie cu 25%. Ce au zis "patronii" romani: daca statul taie haide sa mai taiem si noi. Si cunosc deja exemple de oameni carora patronii le-au luat 2 mil din cele 10 sau de la 7 mil la 6 de ieri doar ca statul a dat un semnal. Deci vrem nu vrem suntem impreuna picaturi din acelasi ocean. Doar ca acum pe ocean e furtuna si scapa cine poate! Asta e SOLIDARITATEA (a se vedea ce vrea si BOR). Si trecem in alt registru: ce face biserica pentru semeni? Ca noi facem macar ceva: bla bla pe forumuri.
        3. Doar impozitul pe profit si TVA-ul se duc la gramada pentru toti (salarii bugetari si investitii publice). Restul (din gramada calculata de tine) se cam duc in fonduri speciale din care ar trebui sa beneficiezi fiecare cand ne va veni randul.
    • +4 (4 voturi)    
      bancher (Joi, 13 mai 2010, 12:35)

      dacicul [anonim] i-a raspuns lui vali

      Vali, scuzoaiele mele, cine te opreste sa muncesti si tu in banca, la privat, sa bati tastele pe bani mai multi? lispa scolii? comoditatea? intelectul redus? sau dorinta de a avea siguranta zilei de maine?
      da, eu personal castig mai mult decat tine, dar nu cu mult mai mult, insa vreau sa te intreb, tu ce faceai aseara, la ora 22? dormeai? beai bere? ca eu faceam rapoarte pentru patron, "bubuiam" tastele. dar sambata? ce faceai?
      la privat nu se ia spaga pentru angajare, pentru ca doar cei buni, intra. la CFR, pentru un job similar mi s-a cerut 500 euro.
      la RU depoul brasov, lucreaza in total 8 oameni, pentru 200 angajati. la compania mea actuala, la RU (resurse umane) lucrez doar eu, pentru acelasi numar de salariati.
      calcul simplu : 2000 ron net (sursa sigura) pentru fiecare angajat*8 + 16000 ron net lunar pentru dep RU depou brasov. ai o pila, sa ma bag eu acolo, pe jumatate din salariul lor, si as putea face toata treaba?
      hmmmmmmmmm
      nu cred, spor la bere, ca eu nu am mai avut timp de o luna a beau una
      • 0 (0 voturi)    
        nu lua totul personal! (Joi, 13 mai 2010, 13:08)

        vali [anonim] i-a raspuns lui dacicul

        1. Cu tot respectul Vali, dar nu mai lua tot ce ti se intampla in viata (inclusiv un mic comentariu de pe un forum) personal. Din pacate mesajul meu era clar: toate muncile, functiile, oamenii au rolul, rostul si importanta lor pe pamant.
        2. Sunt de acord cu tine ca acolo la Bv (daca este cum spui tu o mica analiza de bun simt ar trebui sa scoata la evidenta ca din cei 8 vreo 2-3 maxim 4 nu ar avea ce cauta acolo). Dar asta inseamna a cerceta, a analiza si apoi a lua o decizie manageriala. Cel putin asta am invatat eu in facultate (macar aici inclinam sa credem ca la stat inca se mai invata comparativ cu privatele pe banda rulanta - unele, nu toate! ca eu nu-mi permit sa generalizez si sa etichetez asa usor).
        3. Eu aseara operam (la o clinica privata ca de la stat m-am retras din motive diverse) asa ca nu-mi permiteam sa beau in timpul serviciului. Dar ii putem intreba pe cei care traiesc de umplutura din ajutoare sociale si care beau bere la ora aia urland de se aude in tot cartierul si eventual isi mai bat nevestele si copii. Si aici sunt de acord cu presedintele ca nu putem stimula la infinit nemunca. Dar nici nu putem taia la toti (inclusiv de ex. unui tanar ramas fara picioare, sau fara mana - cu care tu inca poti tasta sau unui veteran care a luptat pentru tara asta doar pentru ca noi toti ca societate permite impostori si cream "monstrii").
        4. Un mic detaliu: eu acum sunt proaspat trezit, la o cafea dupa tura de noapte dar ma intreb tu nu cumva tastezi in timpul serviciului la privat? Sau poate esti in concediu si ma insel (ca orice muritor) si atunci imi retrag afirmatia cu scuzele de rigoare.
    • +4 (4 voturi)    
      Daca esti ceferist poate imi explici si mie (Joi, 13 mai 2010, 12:38)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui vali

      De ce in "sageti' in fond accelerate circula o gramada de detinatori de asa zise permise si autorizatii care de fapt nu exista, platind sume modice nasului. Consuma alcool in prostie, fumeaza si intocsica pe ceilalti cu manele date la maxim si cu discutii, putin zis, triviale. In plus ocupa si locurile. Si daca ti-ai luat bilet cinstit si ii ceri sa-ti elibereze locul sa te fereasca Dumnezeu. Sa nu mai vorbim de cersetorii si vanzatorii ambulanti care misuna prin trenuri. Si va mai plangeti ca aveti venituri reduse. Pana nu veti face ordine, sa nu se circule decat cu bilet si in conditii minime de civilizatie tot asa va fi.
      • 0 (2 voturi)    
        e doar o dezbatere de idei! (Joi, 13 mai 2010, 12:58)

        vali [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

        1. Nu sunt ceferist! Doar bunicul a lucrat la CFR dar asta acum multi ani! Calitatea oamenilor care circula cu trenul nu are nicio legatura cu tipul de tren ci tine evident de trasaturile noastre balcanice. Ca doar nu o sta nenea "nashul" sa faca triere la urcarea in vagon! Civilizatia este data de oameni, in fond sau asa ar trebui..Nu? Bine dupa mintea unora pentru astfel de oameni nici nu trebuiau introduse sagetile albastre ci trebuia sa ramana tara asta la vagoane cu banci de lemn (din pacate inca mai exista astfel de trenuri)
        2. Ordine trebuie facuta in toata tara! Categoric! Si reforma! Si restructurare! Dar repet IN TOATA TARA. Ca e ca in casa omului: unii fac curat si ascund mizeria sub pres dar ii preocupa si irita mizeria din jur desi daca le deschizi usa te izbeste izul pe holul unui bloc.
        3. Manelele au fost stimulate inclusiv de clasa politica. Si-mi vine in minte o manea auzita cu o zi dinainte difuzata en-gros..Ceva de genul "hai barbate sa votam...pe B...etc" dar asta nu ma determina sa cataloghez toti votantii actualului presedinte ca fiind manelisti sau inculti! Atentie la legaturile de cauzalitate!
        • 0 (0 voturi)    
          Daca ai un bunic ceferist atunci stii multe (Joi, 13 mai 2010, 13:16)

          Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui vali

          Stii ca controlorul, actualul nas, era o autoritate pe tren. Rar cine incerca sa circule fara bilet ssi atunci era pus la punct imediat. Si pusi la punct erau si smecherii. Calitatea calatorilor nu depinde de c.f.r dar circulatia cu bilet sau fara depinde. Si atunci cand nu se va mai circula fara bilet probabil ca si comportamentul va fi altfel. Cat despre manele ai perfecta dreptate Dar dreptate are din pacate si Basescu. 90% din romani le asculta. Asta nu insemanaca le si place dar sunt fortati de nesimtitii care le dau la maxim. Stii vorba aia cu prostul care e si fudul. se aplica,asa cum spui, inclusiv politicienilor mai mici sau mai mari.
    • 0 (0 voturi)    
      Asa stau lucrurile ! Felicitari ! (Joi, 13 mai 2010, 12:51)

      y [anonim] i-a raspuns lui vali

      Un punct de vedere documentat si obiectiv. Politicienii sunt de vina pt starea sistemului feroviar romanesc.
  • -2 (2 voturi)    
    sa le blocheze! (Joi, 13 mai 2010, 12:23)

    Codruta N [utilizator]

    Si asa merg ca niste carutze!
    Pe de alta parte, n-am vazut NICI UN sindicalist care sa il scuipe-n ochi pe Berceanu, care a adus CFR in HALUL asta de dezastru!
    • -1 (1 vot)    
      sunt de acord (Joi, 13 mai 2010, 11:47)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

      Din interiorul CFR-ului:

      - acum 4 luni le-a scazut salariu cu 25-30%.
      - s-au facut restructurari si reorganizari
      - mai tb restructurat CFR Marfa pe care oricum o sa-l privatizeze si ministerul Transportului unde sunt multi care nu fac nimic
      - trenurile si infrastructura existenta sunt asa cum sunt nu din cauza ca nu sunt specialisti...
      ci pt ca banii nu ajung pt investitii, ci sunt bagati in buzunarul lui BOC

      Prin urmare, avand in vedere cele mai spus, ar fi nedrept sa dea din nou in ei.

      Asa ca la GREVA baieti! Va sustin!
      • 0 (0 voturi)    
        Codruta are dreptate intr-o singura privinta (Joi, 13 mai 2010, 13:27)

        mithrill [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        Berceanu ar trebui sa tremure cand intra in gara, eu asa cred. Inca nu i-a zburat nici o caramida ca sa-i ia locul palariei, dar prevad ca o sa se intample. Acum cred ca a pus capac, doar acum cateva luni se lauda ca a rezolvat problema concediind si taind din venituri...
      • 0 (0 voturi)    
        la greva (Joi, 13 mai 2010, 13:53)

        ... [anonim] i-a raspuns lui anonim

        La greva dar ce o sa mancati dc stati asa cateva luni??Noi ne putem lipsi de serviciile voastre dar oare voi va puteti lipsi de bani??
        • -1 (1 vot)    
          Nu se moare de foame! (Joi, 13 mai 2010, 14:46)

          valeria [anonim] i-a raspuns lui ...

          Pai de foame nu se moare! O sa traiasca oamenii din ce vor trai presedintele Basescu si doamna ministru Udrea care-si doneaza salariul! :) Parca asa ziceau.. Pai daca ei doneaza intrebare de bun simt din ce mai platesc darile si mancarea? Stiu.. din economiii ca ei au fost chibzuiti nu ca noi muritorii fraieri.
  • 0 (0 voturi)    
    WTF?!?!?! (Joi, 13 mai 2010, 13:06)

    me [anonim]

    deci pensionarii, bugetarii etc sunt mari tampitica fac greva...

    daca se mareste TVA si taxele, nu numai ca o sa suferim toti, dar o sa pierdem si mult mai multi bani (inclusiv ei)...
  • 0 (0 voturi)    
    Reforma (Joi, 13 mai 2010, 13:36)

    ion [anonim]

    Domnii de la CFR trebuie sa inteleaga ca cu spaga nu se ajunge departa. Daca eu nu imi iau bilet si merg cu nasul pe termen lung de fapt nasul are de pierdut pentru ca se desfiinteaza trenul (s-au cel putin asa ar trebuie). Pana cand controlorii nu inteleg ca luand spaga ei raman fara servici, pana cand trenurile neprofitabile nu sunt desfiintate, pana atunci nu se va face nimic.
    Ia luati la puricat cateva trenuri de nevetisti unde 1 are abonament, 1 bilet si restul merg cu nasul. Desfiintatile si dati afara angajatii de la cfr. Sa vedeti cum instant pe alte rute incepe nasul sa ceara bilet numai sa nu fie dat si el afara.
  • 0 (0 voturi)    
    cfr (Joi, 13 mai 2010, 14:14)

    semaca [anonim]

    Nu-i confundati pe "domnii" de la CFR si Ministerul Transporturilor care au capusat compania asta pe toate partile cu simplii angajati pe salarii de mizerie. Ar fi o confuzie trista.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri