Iliescu: Basescu, un diletant incapabil sa priceapa problemele complexe ale conducerii statului

de Carla Dinu     HotNews.ro
Joi, 13 mai 2010, 6:41 Actualitate | Esenţial

Fostul presedinte Ion Iliescu sustine, intr-o postare pe blog in care critica dur masurile de austeritate anuntate de seful statului, ca Traian Basescu lanseaza reprosuri "ca o fecioara neprihanita", fiind "un diletant, lipsit de simtul masurii, incapabil sa priceapa problemele conducerii statului", scrie Mediafax.

Iliescu afirma ca iesirea in prim plan a presedintelui Basescu in legatura cu masurile de austeritate au provocat reactii multiple si firesti.

"Cel mai uluitor este modul dezinvolt in care presedintele Traian Basescu se adreseaza natiunii, substituindu-se Guvernului, care nu este capabil sa schiteze un gest in fata problemelor grele cu care se confrunta economia, lansand reprosuri in dreapta si in stanga, ca o fecioara neprihanita", sustine fostul presedinte.

El mentioneaza ca, de cand se afla in functie, Basescu s-a dovedit "incapabil sa priceapa problemele complexe ale conducerii statului".

"Este un diletant, lipsit insa de simtul masurii. Nimeni nu poate fi atoatestiitor. Dar, un sef de stat trebuie sa stie sa asculte si sa se consulte cu cei mai competenti - in toate domeniile. In al doilea rand, continua sa-si depaseasca atributiunile, substituindu-se altor institutii ale statului. Nu stie sa respecte principiul separarii puterilor in stat. Si nici al respectului reciproc. In al treilea rand, ignora sistematic consultarea cu partidele, sindicatele, exponentii societatii civile. Nu-si indeplineste o atributiune fundamentala: aceea de mediator intre institutiile statului, intre acestea si societatea civila", scrie Iliescu.

Fostul presedinte mentioneaza ca "pretentia" cu care s-a lansat Traian Basescu de la inceputul primului sau mandat - de a fi presedinte jucator - "se intoarce impotriva lui".

"Dar, de fapt, impotriva tarii. Pentru ca, prin actiunea sa, presedintele a devenit principalul factor perturbator in functionarea statului si a institutiilor sale! Acest lucru se repercuteaza azi, cu gravitate, in conditiile grele prin care trece economia, printre altele tocmai datorita unei gestiuni proaste din partea guvernarii subordonate capriciilor si subiectivismului sefului statului. La semnalele de alarma trase de altii raspunde cu dezinvoltura, respingand sugestiile pertinente oferite de specialisti. Acum, a intrat in panica si ii acuza pe altii!", arata fostul presedinte.

In opinia presedintelui de onoare al PSD, esenta masurilor propuse de Basescu "reflecta o mentalitate nociva: aruncarea poverii masurilor de austeritate pe spinarea celor multi, care si asa o duc foarte greu".

El sustine ca nu Basescu are dreptul moral sa arate cu degetul spre altii.

"Masurile preconizate trebuie sa vizeze trei elemente:

a) Reducerea cheltuielilor publice in special cu o administratie stufoasa si ineficienta; dupa 2004, aparatul administrativ a crescut de la 900.000 la 1,4 milioane functionari);
b) Cresterea veniturilor la buget (in special prin masuri clare si eficiente de combatere a evaziunii fiscale);
c) Lansarea activitatilor economice care sa creeze locuri de munca, sa creeze valori, sa concure la cresterea PIB si a veniturilor oamenilor.

Masurile preconizate de domnul Basescu sunt doar masuri penalizatoare la adresa cetatenilor (scadere salarii, pensii, concedieri, reducere de facilitati si masuri cu caracter social, in sprijinul mamelor, copiilor, celor in nevoi).

Ele sunt doar un «colac de salvare» temporar, pentru o situatie critica, pe termen scurt - dar care nu constituie solutii de perspectiva pentru scoaterea tarii din criza, relansare economica si protejarea oamenilor", arata Iliescu.


Citeste mai multe despre   






















3768 vizualizari

  • +27 (33 voturi)    
    Iliescu... (Joi, 13 mai 2010, 6:45)

    Costica [anonim]

    ...nu se considera binenteles responsabil pentru jaful facut sub obladuirea lui. In continuare foloseste limba de lemn
    "
    a) Reducerea cheltuielilor publice in special cu o administratie stufoasa si ineficienta; dupa 2004, aparatul administrativ a crescut de la 900.000 la 1,4 milioane functionari);
    b) Cresterea veniturilor la buget (in special prin masuri clare si eficiente de combatere a evaziunii fiscale);
    c) Lansarea activitatilor economice care sa creeze locuri de munca, sa creeze valori, sa concure la cresterea PIB si a veniturilor oamenilor.
    "
    uitand sa spuna ca reducerile sunt tocmai reducerea cheltuielilor publice, ia ca "masurile" suna bine pentru fraieri si ca daca il intrebi ce inseamna EFECTIV "masurile" descoperi ca habar nu are despre ce vorbeste.
    E usor sa-ti dai cu parerea cand ai avut guvernarile in care ai trait pe praduit tot, cand s-au vandut pe degeaba atataea si atatatea iar inflatia era de 2 si 3 cifre !!!
    Mai tovarasi pensionari, va mai amintiti cand unii fraieri tipau ca sunteti prea multi , ca va scoate la pensie sa acopere somajul si ca nu vor fi bani de pensii ??? Unde era "analiza" tov. Iliescu atunci? A , era cucuvea la Cotroceni si era mare stab...
    • +14 (20 voturi)    
      Din presa vremii (Joi, 13 mai 2010, 8:22)

      Stelian Popescu [anonim] i-a raspuns lui Costica

      La sfârşitul anului 1989, România avea opt milioane de salariaţi şi 2,6 milioane de pensionari, la care se adăuga un milion de agricultori. Rata de dependenţă ( raportul între numărul de angajaţi care contribuie la fondul asigurărilor sociale de stat şi numărul beneficiarilor) era una confortabilă, de 3,4 angajaţi la un pensionar, fondul de pensii avea un excedent de 500 de milioane de USD.
      În primii doi ani după Revoluţie (1990-1992), în timpul guvernărilor lui Petre Roman şi a lui Theodor Stolojan, numărul pensionarilor a crescut cu 600.000 de persoane. Analistul economic Ilie Şerbănescu, ministru al reformei în guvernul Victor Ciorbea, este categoric în privinţa responsabilităţii celor care au băgat în criză sistemul de pensii: „Ceauşescu a lăsat un sistem perfect sustenabil, cu excedent la fond. De vină pentru ceea ce s-a întâmplat sunt politicienii şi deciziile lor.
      Dezastrul este opera integrală a regimului Roman - Iliescu, care au încercat să rezolve problema şomajului pe seama pensiilor".
      La ce se referă Ilie Şerbănescu atunci când vorbeşte despre responsabilitatea lui Petre Roman, primul premier al României după Revoluţie, explică Alexandru Athanasiu, fost ministru al Muncii în Guvernul Radu Vasile.
      „Decretul- lege nr. 60, dat în martie 1990, a trimis la pensie, în doar câteva luni, peste 500.000 de salariaţi". Decretul respectiv permitea pensionarea cu patru ani mai devreme pe caz de boală şi cu doi ani mai devreme în cazul pensionării anticipate normale. Astfel, femeile au ieşit din activitate la 53 de ani, iar bărbaţii la 58 de ani.
      La 20 de ani de la acea primă decizie, Petre Roman se justifică: „Ceauşescu anulase în anii '80 o serie de prevederi cu privire la pensionarea celor din grupele grele de muncă. De exemplu, în industria chimică, unde era un nivel de noxe teribil. Mai erau şi fabrici întregi unde lucrau în special femei, în condiţii deosebite: cu explozibili, praf de puşcă. Şi atunci, eu le-am redat drepturile pierdute, permiţând ieşirea l
    • +9 (11 voturi)    
      Motto (Joi, 13 mai 2010, 8:24)

      Gelu [anonim] i-a raspuns lui Costica

      Motto : Astia nici sa fure nu stie" M.Vanghelie
    • +17 (19 voturi)    
      Iliescu- probabil cel mai mare rau pt Romania (Joi, 13 mai 2010, 9:54)

      nicubila [anonim] i-a raspuns lui Costica

      sincer mi-e greu sa gasesc un personaj care a facut atata rau, dirct si indirect, cat o facut nenorocitu asta.

      sincer nu pot decat sa imi doresc la fel cum i-au urat un grup de tineri de ziua lui:
      Sa traiti mult Ion Iliescu. Atat de mult incat sa ajungeti sa fiti judecat pt crimele impotriva umanitatii care le-ati facut.

      ca nu va ajunge la asta, va fi singurul motiv sa fiu traist cand a fi sa plece...
  • +21 (25 voturi)    
    iliescu (Joi, 13 mai 2010, 7:02)

    Iliescu [anonim]

    Ma Iliescule! Dece nu te duci tu, in Kamceatka, cu toti ocupantii si urmasii lor, adusi de rusi cu tancurile? Scoliti la Moscova, platiti de Moscova si toate celelalte. Va-ati impartit tara in '49 si va-ati impartit-o si in '90 si dupa. si ati asuprit si asupriti inca poporul roman. Si nu uita: i-al cu tine si pe fonfaitul de Mihai - cel mai mare tradator al poporului Roman si al Romaniei, cu toata clica lui. Apropo! Pe tine nu te-au invitat la parada de 9 mai?
  • +21 (25 voturi)    
    buhuhu (Joi, 13 mai 2010, 7:03)

    gogoasa [anonim]

    herr Ilici, mai impartaseste-ne niste intelepciune de la Kremlin, d'aia de-ai acumulat matale in tineretile tale zbucuimate. Zi-ne cum functioneaza sistemul capitalist si democratia intr-o cutie de chibrituri. Spune-ne cu ai pus TU coada la pruna din prima zi de cand ai calcat pe pamantul asta, cat de iscusit esti matale in ceea ce priveste economia de piata. Daca ati fi fost voi mandatul asta clar s-ar fi dus totul pe apa de canal. Cocoseilor, nu mai e nimic de furat, nu mai sunt bani de spart, gata, s-a terminat, nici in pamant nu mai e, nici la suprafata lui nu mai e, ne-am lins pe bot ca grivei pe nasturi. Asa ca Tovarase Iliescu, taci, taci, taci.
    • -2 (2 voturi)    
      marinarul freaca punte, va sa zica o freca (Joi, 13 mai 2010, 15:46)

      baubau [anonim] i-a raspuns lui gogoasa

      Acelasi lucru e valabil si pt marinar
  • +21 (25 voturi)    
    excelent consultant (Joi, 13 mai 2010, 7:32)

    pragmatic [anonim]

    iata un consultant de dreapta care da sfaturi bune. Problema e ca partidul lui a facut tot timpul exact contrariul: s-a opus concedierilor din aparat (mi-aduc aminte de urletele luiGeaona din campanie despre planu secret al luiBasescu sa concedieze bugetari). Tot PSD se opune cotei unice (contra-masura economica). Iar prin mazilirea lui ANI, prin prezumtia de licit a averii cum se opune PSD evaziunii si furtului??? Oricum, extraordinar exemplu de ipocrizie la Iliescu.
  • +21 (25 voturi)    
    Ilici (Joi, 13 mai 2010, 7:35)

    Dan [anonim]

    Ilici este Ilici ce poti sa zici /
    Stie Ilici pe astea cu Statul .A pus mana Ilici si ai lui pe Statul Roman in 89 si l-a vandut pe tot . A inceput metodic .A ras tot fabrici,uzine,combinate,paduri,terenuri,resurse,interese nationale.Tot a fost de vanzare. Si sa vandut .Bani ia papat Ilici tot cu prietenii lui .Si acum vine si face pe desteptul .Stie el cum se conduce un Stat care nu mai are venituri .In schimb are obligatii pentru 6 milioane de asistati social. Pai daca ai vandut tot de unde nea Nelule ?
    • +8 (10 voturi)    
      revolutia neterminata dupa 20 de ani (Joi, 13 mai 2010, 9:25)

      im [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Cred ca a ajuns funia la par si e momentul sa se faca si justitie. Propun formarea unui Comitet de Justitie Nationala care sa judece evolutia Romaniei pe utimii 20 de ani, a clasei politice si deciziilor majore si a efectelor dezastroase asupra tarii. Este momentul ca intreaga clasa politica in frunte cu Iliescu, P. Roman, PSD, PNL, UDMR, PD sa raspunda pentru dejastru national. Profitorii - Patriciu, Vintu, Voiculescu, Becali s.a. - sa fie trasi la raspundere.
  • +20 (24 voturi)    
    Diletant (Joi, 13 mai 2010, 7:36)

    Ceasca [utilizator]

    La cate nenorociri a facut Iliescu, e adevarat, Basescu este diletant.
  • +21 (23 voturi)    
    Batrine comunist (Joi, 13 mai 2010, 7:36)

    Mihai [anonim]

    Te-ai gasit tu sa dai lectii. Tu care ai facut Romania sa piarda 10 ani in tranzitie, pe timpul caruia au aparut miliardari de carton, care ai ingrozit Europa cu mineriadele.
  • +20 (24 voturi)    
    Ita si la asta... (Joi, 13 mai 2010, 7:45)

    Ducu [utilizator]

    Vinovatul numarul 1 si mai are tupeu sa iasa in public. Nea Ilici eu zic sa chemi minerii, ca ti-a mai mers, poate iese si acuma.
    • +1 (3 voturi)    
      incapabil esti matale, domnule ilici (Joi, 13 mai 2010, 14:02)

      Bunicu [anonim] i-a raspuns lui Ducu

      Tu esti singurul vinovat pentru ultimii 20 ani, ai tupeul sa comentezi despre oameni care vor sa scoata tara din mizeria in care ne aflam datorita hotilor psdisti, ura si la gara!
      Vorba unui comentator, daca ilici zice asta inseamna ca basescu procedeaza cum trebuie!
      Go go Base!
      • +2 (2 voturi)    
        Statul, mogulii si Basescu (Joi, 13 mai 2010, 13:59)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Bunicu

        Directia lui Basescu este buna insa felul cum procedeaza pentru schimbarea statului este total neadecvat. Iliescu a construit statul roman pe o increngatura puternica intre politic si economic, ca un tot unitar. Cand Basescu ii condamna pe moguli de fapt condamna chiar statul roman, stat ce reactioneaza in consecinta intorcandu-se impotriva lui atat politic cat si economic.
  • -2 (8 voturi)    
    Viata la tara (Joi, 13 mai 2010, 7:47)

    Geo [anonim]

    Copil fiind am plecat prima data la tara la bunici.Acolo am vazut un lucru care l-am tinut minte toata viata. In curtea de animale din spatele gradinii varul Nelutu de 3 ani facuse caca pe jos.Porcul mirosise si venise repede la masa.Eu revoltat ca o sa marcheze carnatii pe care ii vom manca la iarna am luat un ciomag gros si am dat in porc sa il gonesc .Am dat tare.Imi aduc aminte grohaiala pofticioasa cu care manca ,privirea vicleana ,rea si piezisa care mi-o arunca si guitatul de protest agresiv de la final cand terminand a parasit scena cu o piruieta eleganta fugind in cocina lui.De atunci am revazut de foarte multe ori acelasi comportament la oamenii .
    • 0 (4 voturi)    
      hg (Joi, 13 mai 2010, 9:19)

      me [anonim] i-a raspuns lui Geo

      ferma animalelor
  • +17 (21 voturi)    
    Bine ca ai priceput tu, si am ajuns fomisti... (Joi, 13 mai 2010, 7:52)

    vamaiotul [anonim]

    Pentru ce ajuta sa le pricepi, daca acum e asa:

    - Fabrici si uzine au fost lichidate, vandute sau distruse
    - Oamenii constransi de lipsa locurilor de munca au plecat slugi in tari straine pentru a supravietuii familiile lor...
    - Guverne incapabile si monstrii de baroni infractori care au stapanit tara si institutiile
    - Generatii noi de tineri sub cultura strazii (borfas, baiatas de cartier, manelist oligofren si mai nou emo halocinogen)
    - Situatie grava administrativa raport incredibil intre populatia activa si profitori sociali...
    - Sistem sanitar terminat, oameni vii acoperiti cu pamant...

    Cum crezi ca va vorbi istoria despre tine, Iliescule?

    Noi oamenii simplii, cei mai multi te vom blama si copii nostrii pana la a 10 generatie vor stii ca tu esti responsabilul pentru distrugerea statului Romania !

    Iliescu, esti cancerul pe care l-am baut din paharul democratiei crezand ca avem un viitor fericit dupa revolutie, si ce a iesit?

    Tu ne-ai distrus !
  • +3 (5 voturi)    
    Regula (Joi, 13 mai 2010, 7:59)

    Vizitiul [utilizator]

    It takes one, to know one! :)
  • +14 (18 voturi)    
    uau (Joi, 13 mai 2010, 8:00)

    MirceaA [utilizator]

    asta e de "Urzica". Un comunist decrepit, criminal, da sfaturi de conducere a statului.
  • +15 (19 voturi)    
    E clar! (Joi, 13 mai 2010, 8:01)

    denvarel [utilizator]

    Daca zice Iliescu asta inseamna ca Basescu face ce trebuie.
  • +15 (17 voturi)    
    Cine era prezident de onoare la PSD cand presa PNL (Joi, 13 mai 2010, 8:01)

    Hadrian [anonim]

    sa dea Legea Pensiilor ?

    Cine vorbeste de "autoritatea morala", si de perturbarea institutiile statului, dupa ce are la activ 4 mineriade mari si late ?

    Vorbe de comunist batran si inrait.
  • +13 (15 voturi)    
    Daca nu exista Iliescu (Joi, 13 mai 2010, 8:09)

    Adriana [anonim]

    si situatia era mai buna ,asa ca sa taca pentru ca perioada lui de guvernare a adus Romania in dezastru
  • +1 (9 voturi)    
    hahahahahaha (Joi, 13 mai 2010, 8:17)

    tirtau [anonim]

    are dreptate tataica asta ...........dovada cea mai clara a incapabilitatii lui BASE o reprezinta chiar starea de LIBERTATE a batranului comunist ILIESCU...SI NU NUMAAI ............IN CE TARA TRAIM.........hai Doamne mai adunai la tine......
  • +16 (18 voturi)    
    Tacere... (Joi, 13 mai 2010, 8:18)

    Pink Panther [anonim]

    ..vorbeste minerul sef, ala de-a avansat sute de generali de am devenit tara cu cei mai multi generali/mp.

    Motivul: infiintarea statului politienesc care sa-l sustina la putere.
    Dar vai, Ilici a pierdut franele si controlul acestui aparat "stufos si ineficient".
  • -17 (23 voturi)    
    Iliescu vs. presedintele cartofor (Joi, 13 mai 2010, 8:19)

    Montesquieu [utilizator]

    Era o vreme prin anii '90 cand eram ferm convins ca iliescu era cel mai mare rau care putea veni pe capul romanilor.
    Dupa al doilea mandat Iliescu, cu Nastase prim-ministru, am zis ca poate nu-i chiar chiar asa de negru dracu', da' tot demn de hulit ramane.
    Dupa un prim mandat Basescu, nea nelu iliescu mi-a devenit mai mult decat simpatic.
    Acum, la al doilea mandat basescu regret amarnic ca nea nelu' nu mai poate fi presedinte.

    PS. Sunt tanar, studii superioare, profesie liberala, n-am avut niciodata nici o treaba nici cu bugetul si nici cu politica. Asta ca sa le tai macaroana portocalelor care-or sa speculeze c-as fi avut ceva de castigat de pe urma lu' iliescu
    • -13 (17 voturi)    
      Iliescu a fost un politician extraordinar (Joi, 13 mai 2010, 8:49)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      Eu nu am votat niciodata cu stanga insa imi doresc cu ardoare un politician de dreapta care macar sa fie la jumatatea capacitatii politice a lui Iliescu.
      • +3 (5 voturi)    
        extraordinar??? (Joi, 13 mai 2010, 10:55)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        Pai la ce capital politic si la ce sustinere populara a avut dupa '89 si eu si tu eram buni politicieni. Insa tot capitalul asta l-au folosit sa ne minta, sa jefuiasca!

        Cum poti sa zici ca a fost bun politician? Pentru cine? Pentru pedeserei? Da, aia poate. Pentru el insusi? Da, poate. Dar pentru Romania? Un NU categoric.

        Nu va mai ascundeti dupa unghii (vorba lui Hagi). Tara e in halul in care este pentru ca in '90 am pus-o pe butuci, in frunte cu bunicutza, saracul dar cinstitul de el.

        TOTI, dar absolut TOTI suntem de vina. Nu numai Nelu, nu numai Emil, nu numai Traian. Ci toti, ca ne-am lasat calcati in picioare si i-am lasat pe capitalistii de carton sa ne dea povete.

        Asa cum am zis, toti suntem de vina, insa nu in egala masura. Si fiecare trebuie sa plateasca in functie de vina. Noi, plebea, platim si bine facem. Poate ne vine mintea la cap sa mai si producem ceva nu numai sa speculam si sa consumam.

        Vreau sa-i vad si pe ei, pe vechii si actualii lideri, ca platesc!
        • -3 (5 voturi)    
          Politician nu inseamna (Joi, 13 mai 2010, 10:22)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui nano2k

          sa strangi voturi. Politician inseamna sa fii capabil sa schimbi statul conform dorintei tale sau, daca esti democrat, a celor care te-au ales. Si diferenta dintre Iliescu si Basescu e enorma in aceasta privinta.
          • +1 (3 voturi)    
            Lamureste-ma (Joi, 13 mai 2010, 12:08)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

            In ce privinta diferenta e enorma? Pentru ca da, sunt de acord cu tine ca diferenta e enorma.

            Explica-mi sensul in care intelegi tu aceasta diferenta.

            Multumesc.
            • 0 (2 voturi)    
              Iliescu (Joi, 13 mai 2010, 13:27)

              Constantin [anonim] i-a raspuns lui nano2k

              se confunda cu statul pe care l-a lasat in urma. Pana si la Cotroceni umbra Constitutiei lui Iliescu il urmareste inca dupa 6 ani pe Basescu si sunt slabe sanse sa scape de ea pana la sfarsitul mandatului.
              • +1 (3 voturi)    
                Mare adevar (Joi, 13 mai 2010, 15:23)

                nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

                "Iliescu se confunda cu statul".
                Nu o puteam spune mai bine.Vedem cu totii ce a lasat "tatuca" in spate.
                • 0 (0 voturi)    
                  Un stat caracatita (Joi, 13 mai 2010, 15:01)

                  Constantin [anonim] i-a raspuns lui nano2k

                  cu legaturi articulate si puternice intre economic si politic ce poate functiona si fara creier. Cum poti schimba democratic un asemenea stat?
    • +12 (16 voturi)    
      Si eu sunt tanar (Joi, 13 mai 2010, 9:35)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Si eu sunt tanar (33), nici eu nu am de-a face cu aparatul de stat, insa la mine e exact pe dos:

      In '90 credeam ca Iliescul e salvatorul nostru. Dupa al 2-lea sau mandat am zis ca deh! sa ne trezim la realitate...

      Dupa primul mandat al lui Base mi-am dat seama ca este posibil ca cei care intr-adevar au facut rau Romaniei si romanilor au o "sansa" de a plati pt ceea ce au facut. Acum sunt convins ca o sa o pateasca!

      Ma bucur ca nea Nelu inca e printre noi, ca sa-si ia ceea ce merita!
    • +9 (11 voturi)    
      sunt doua tipuri de oameni (Joi, 13 mai 2010, 9:40)

      suca [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      care au gandirea ta, profitorii din politica si diletantii din politica.
      ingroasa randurile la televiziunile lui vantu si felix si lasa-ne pe noi.
    • +2 (8 voturi)    
      nu stiu daca esti tinar (Joi, 13 mai 2010, 9:44)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      si ai studii superioare, ca nu prea se vede, dar postac pnldsr esti sigur.
    • +5 (7 voturi)    
      cred ca ai o problema de interpretare.... (Joi, 13 mai 2010, 9:45)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      de ce gandesti ca situatia depinde determinant de cel ce conduce de pe pozitia de Presedinte?
      Chiar crezi vrajelile astea cum ca unul ar fi "jucator" si altul ar fi fost "nejucator"?

      De fapt, toata situatia asta este generata de toata clasa politica care vede in politica doar prilejul de a face "afaceri" cu o spoiala de legalitate.
      Clasa politica este ca o haita de caini salbatici!
      De fapt atacul haitei asupra statului a fost ceea ce s-a chemat "politica" in tara asta.

      Ce este rau cu adevarat este ca pentru a obtine o halca de 1 milion de euro, unul din haita trebuie sa sfasie inca 5 milioane pe care sa le imparta cu haita.

      Iliescu, si Constantinescu si Basescu au fost capii haitelor.
      Unul mai viclean, altul mai coltos, unul mai .... dar problema ramane haita din spatele lor!
    • 0 (2 voturi)    
      :)) (Joi, 13 mai 2010, 15:19)

      nick [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      Ai uitat sa spui ca de 20 de ani nu locuiesti in Romania, ci in Australia sau Canada.
      Asa poate te-am fi crezut. Altfel, ce ai scris mai sus e doar gargara. Orice om care a trait aici in peroada de dupa 89 stie ca Iliescu ne-a pus in cosciug si Nastase a batut cuiele capacului.
      Ai ideee cate zeci de ani vom plati de acum inainte pentru acea perioada?
      Ce se intampla acum in tara este urmarea fireasca a acelor ani. Toti cei care au acum peste 35-40 de ani stiu asta foarte bine.
      Si eu sunt inca tanar, studii superioare, profesie liberala si pot sa-ti spun cu mana pe inima ca cel mai mare rau al tarii asteia s-a numit Iliescu.
      Noi vom continua sa platim si dupa moartea lui pentru ce a facut din tara asta.
      In 89 Ceausescu a murit prea usor si prea repede pentru relele pe care le-a facut. Asta sper sa moara in chinuri.
  • -6 (14 voturi)    
    Datorita propagandei desantzate... (Joi, 13 mai 2010, 8:21)

    unul-din -canada [anonim]

    ...de a va discredita atat pe dvs cat si pe alti lideri importanti ai Romaniei, Traian Basescu s-a autoizolat si nu cred ca va lua in seama sfaturile dvs. Dimpotriva, va incerca sa dea vina pe dvs si pe toti cei care vor avea curajul sa-i spuna ca este incompetent si ca duce tara de rapa. Din pacate
    d-le presedinte Iliescu, talibanii portocalii aflati in slujba lui Basescu si a gastii PDL-iste, in loc sa aprecieze interventzia dvs, vor posta vorbe grele si injuraturi la adresa dvs. Nu pot sa inteleg fanatismul acestor oameni, daca pot fi numitzi asa, dupa 20 de ani de democratie. Intr-o tara normala, oameni ca Basescu, Boc, Udrea, Berceanu , Videanu si totzi ceilalti, nu ar fi ajuns in aceste functii nici macar intr-o piesa de teatru.
    • +6 (10 voturi)    
      La tine acolo in Canada (Joi, 13 mai 2010, 9:25)

      domino63 [anonim] i-a raspuns lui unul-din -canada

      printre irokezi, asa se vorbeste?
      Daca ti/a fost bine aici sub ilici, de ce ai plecat?
      Aha, dar pentru nastase, mazare, oprisan, tarau, hrebe, goagãl, poanta, prostanac, soacra de prostanac, ghise, patricii, moliceni, ochi-de-peste-fiert, voiculescu, seres, dip, puwak, sãtãnoiu, ....
      nu ai ochi?
      Nu crezi ca meriti un control oftalmologic?
      Hai, e la oferta!
    • +1 (3 voturi)    
      Autoizolare (Joi, 13 mai 2010, 9:37)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui unul-din -canada

      E normal ca intr-o sleahta de hoti sa te autoizolezi sau sa fii "autoizolat".

      Toti fura, inclusiv actualii guvernanti. Insa ceea ce s-a "infaptuit" in anii '90 este jaf curat.
  • +12 (16 voturi)    
    Un bolsevic in actiune.... (Joi, 13 mai 2010, 8:23)

    minus [utilizator]

    Interviul asta este doar o dovada in plus a ceea ce a fost Iliescu toata viata. In principal un mistificator al adevarului.
    Sunt convins ca daca Romania a avut o sansa, aceea a fost disparitia URSS- altfel Iliescu ar fi continuat, multi ani, mistificarea adevarului de pe pozitia de conducator.

    Basescu are multe defecte si pacate. A spune ca el a creat situatia asta este insa o mistificare bolsevica.

    Un argument. 25 Noiembrie 2008: Basescu anunta iminenta PRABUSIRE A FONDULUI DE PENSII: "Fondul de Pensii nu are bani să acopere majorarea pornită în 2007 şi devansată în 2008. Iar la anul, ca să putem plăti pensiile aşa cum sunt acum, trebuie să dăm din buget 1,2 - 1,3 miliarde de euro".
    Iar clasa politica, si in primul rand PSD, a zis la unison ca aceasta declaratie este iresponsabila!
  • +5 (7 voturi)    
    basescu diletant (Joi, 13 mai 2010, 8:26)

    bc [anonim]

    ff b ce spuneti. dar, ati plantat bine comunismul postrevolutionar. ati fost cu buna stiinta impotriva lustratiei, respingand punctul 8 din proclamatia de la timisoara. ati instaurat regimul de esfoliere a romaniei. daca basescu e diletant dvs sunteti constructorul moral al clasei de imbogatiti, aparuta sub patronajul dvs prin vinderea pe nimic si saracire a romaniei. pe constantinescu l-ati desfiintat cu aparatul securistic din spatele dvs rebotezat sri. situatia de astazi vi se datoreaza. sunteti raspunzatorul moral al evenimentelor acestor zile.
  • +8 (12 voturi)    
    vesnicul Iliescu... (Joi, 13 mai 2010, 8:27)

    sile [anonim]

    Oare de ce mai este bagat in seama tov.Iliescu?

    Chiar nu suntem satui de prostiile lui?
  • +11 (13 voturi)    
    Ilici si poporul rus... (Joi, 13 mai 2010, 8:29)

    iancu jianu [anonim]

    Multe cunostinte economice ne-au adus. Din cele studiate la Moscova cum sa fi sarac si cinstit dar in acelasi timp si bogat si cu miinile curate. Spalate de singele "revolutionarilor".
  • +12 (14 voturi)    
    Carpa KGB-ista!!!! (Joi, 13 mai 2010, 8:34)

    trtt [utilizator]

    Cine vorbeste, criminalul la propriu al romanilor, care are pe constiinta sutele de morti de dupa 22 Decembrie 1989 , din nevoiea avida de putere.....
  • +3 (7 voturi)    
    De ce Iliescu e potrivnicul lui Basescu ? (Joi, 13 mai 2010, 8:42)

    martin [anonim]

    La inceputul presedentiei lui Basescu, relatiile cu Basescu erau relativ decente. In timp situatia s-a deteriorat ,ajungandu-se la o mare dusmanie din partea lui Iliescu. Acesta a sprijinit si chiar dirijat toate actiunile impotriva lui Basescu, inclusiv suspendarea si apoi coalitia subterana cu incompetenta gasca Patriciano-Tariceana, cu care Iliescu fusese totusi adversar din anii 90.
    Singurul raspuns la aceasta adversitate, ura, dusmanie, este faptul ca Basescu "a intinat idealurile socialismului ", probabil atunci cand Basescu a incercat sa condamne comunismul, fara a provoca vreun elan majoritar in Romania !
  • +1 (5 voturi)    
    Vai de noi... (Joi, 13 mai 2010, 8:47)

    mitroi [anonim]

    Avem un talent deosebit de a ne balacari unii pe altii; e de ajuns un singur motiv pentru a declansa voluptatea acuzatiilor reciproce. Care, mai nou, pentru a avea pondere sporita, sunt considerate motivate politic. Ceea ce este mai nostim este faptul ca pentru fiecare parte care balacareste pe altii exista suficiente motive ca sa fie supusa aceluiasi tratament. Nu-l acuz si nici nu-l disculp pe Basescu (si el, mare amator de replici „picante“), dar parca existau lucruri poate mai importante de facut. Alesii nostri in loc sa faca traba , sa se consulte isi consuma energiile in CLACSON…
  • -3 (11 voturi)    
    Mos Ilici are din pacate, dreptate... (Joi, 13 mai 2010, 8:47)

    Maynard [anonim]

    Basescu e incompetent iar baietii lui de prin guvern fura mai rau ca pesedeii. vai de fundul nostru..
    • 0 (2 voturi)    
      Competente politice (Joi, 13 mai 2010, 8:39)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Maynard

      Ce trebuie sa stie un politician pentru a-si face corect treaba? Politica inseamna doua lucruri: sistem legislativ si sistem de administrare conform legii, cele doua fatete ale unui stat.

      Cand alegeti politicieni alegeti oameni care au studii si preocupari in domeniile de mai sus. Iti dai seama dintr-o privire, la cati asa zisi politicieni sunt in Romania, cine are competente de politician.
    • -1 (1 vot)    
      Nu te supara te contrazic (Joi, 13 mai 2010, 12:55)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Maynard

      Nimeni nu poate sa fure mai rau ca fedesenarii. Vezi cazul Vanghelie
      • +1 (1 vot)    
        A fura si a face profit (Joi, 13 mai 2010, 12:14)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

        in esenta sunt aceleasi lucruri. Totusi exista o mica diferenta: furtul incalca legea, profitul, mai ales cel din comert, este un furt care nu incalca legea.
        • -1 (1 vot)    
          Care comert? (Joi, 13 mai 2010, 13:22)

          Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Constantin

          Comertul cu voturi probabil.
          • +1 (1 vot)    
            Proverb (Joi, 13 mai 2010, 13:21)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

            Hotul neprins negustor cinstit.
            Avem printre cele mai inteligente proverbe, noi romanii. La scoala ar trebuie sa ne invete cum sa ne folosim de proverbe in viata.
            • +1 (1 vot)    
              hotia este ilegala.. (Joi, 13 mai 2010, 17:43)

              marlene [anonim] i-a raspuns lui Constantin

              si pedepsita (de lege) poate ar trebui sa invatam la scoala..si nu sa furam ..ca de hotul neprins negostor cinstit. De asta ne facem de rasul europeni cand romani (100%, nu tigani) se duc la ski in Austria, inchiriaza costume pe 100-200 euro si "uita" sa le mai inapoieze. Cand aceeasi romani, cand sunt prin tranzit intr-o tara straina lasa mizerie in urma lor, distrug piloni de pe langa sosea, nu platesc parcarea..etc. Invatati sa fiti civilizati, sa respectati pe celalat de langa voi si apoi sa aveti pretentii. Cat priveste pe ilici, in locul lui mi-ar fi rusine sa mai deschid gura
  • +8 (12 voturi)    
    phuaa ! (Joi, 13 mai 2010, 8:48)

    Vuck [utilizator]

    Nu-l mai suport pe bolsevicul asta care se da mare conducator de stat. Daca Romania e in halul in care este o mare parte din vina e a lui Iliescu care a girat spolierea tarii timp de mai bine de jumatate din perioada post-decembrista.
    Noroc ca s-au limitat mandatele de presedinta ca ar fi ajuns un fel de Chavez si probabil ca si el in perioada asta de criza ar fi amenintat cu nationalizarea.
  • +11 (13 voturi)    
    Stanga asta (Joi, 13 mai 2010, 8:55)

    Carpathian Hunter [anonim]

    "reflecta o mentalitate nociva: aruncarea poverii masurilor de austeritate pe spinarea celor multi, care si asa o duc foarte greu".

    Mentalitate nociva raportata la ce? La valorile comunismului? La "Carticica Rosie" a lui Mao?

    Dispareti odata fantomelor!
  • +8 (14 voturi)    
    Solutii a la Ilescu: (Joi, 13 mai 2010, 9:02)

    AlinN [anonim]

    Ma gandesc la ce a facut in anii '90 ca sa iesim din criza de atunci:

    1.S-a pus pe tiparit bani. Din 1 dolar 4lei in cativa ani s-a ajuns la 1dolar 20.000 de lei. Oamenilor li se mareau salariile la cerere dar salariile erau in realitate din ce in ce mai mici din cauza puterii de cumparare care scadea. Botswana avea o singura dorinta: sa fie si ea trecuta in cartea recordurilor la inflatie. In anii aia n-a reusit. Romania domnului Iliescu i-o lua mereu inainte.
    2.In buimaceala preturilor au aparut "baronii" care au cumparat ce trebuie la pretul care trebuie (pe nimic) si/sau teparii. A fost perioada marilor tepe. Domnul Iliescu, care stie problemele complexe ale conducerii, veghea deasupra tuturor, superior moral, zambitor, dar in realitate prea mediocru (eufemistic vorbind) ca sa initieze o reforma sau sa schimbe mlastina imputita in care se scalda.

    Bun, si Basescu are pacatele lui, dar spre deosebire de domnul Iliescu, este bine intentionat.
    Nu din cauza lui Basescu suferim acum. Ungurii au scazut pensiile si salariile ni nimeni n-a cracnit, ati vazut ca spaniolii fac la fel. Noi acum trebuie sa alegem calea: vrem sa fim un stat care sufera doi ani si apoi traim 20-30 ani bine sau vrem sa mergem pe mana Moscovei (iliescu, Geoana, Crin) si sa o tinem intr-o parangelie cum am tinut-o in ultimii 20 de ani mereu, indatorati precum grecii pe 3-4 generatii.
  • +6 (10 voturi)    
    Vorbea nea Ion (Joi, 13 mai 2010, 9:08)

    eu [anonim]

    - cel care ne-a adus in faliment in anii 90 si din cauza lui si a PSD-ului suntem si acum in aceeasi situatie. Sa stranga cureau toti bugetarii incepand cu nea Ion ca privatii au facut-o anul trecut si pe nimeni din politicieni nu a durut. Nea Ion lasa mata domeniul de la Scrovistea si du-te intr-o garsoniera in Pantelimon - ca sa reduci costurile - mai renunta si la niste SPP-isti ca oricum esti un mort ambulant. ASta inseamna sa reduci costurile nu garagara.
  • -2 (4 voturi)    
    O tara de........... (Joi, 13 mai 2010, 9:16)

    tovarasul [anonim]

    Asta suntem...... Inca judecam omul nu si cuvintele pe care le rosteste. Pe mine nu ma intereseaza ce a facut Iliescu , haideti sa nu mai judecam trecutul, pe mine ma intereseaza ce fac nenorocitii astia cu tara noastra, ma intereseaza prezentul si viitorul.Cum mai sariti acum pe Iliescu...uitati ca in 92' a iesit cu peste 70% , ce s-a mai desteptat poporul intre timp. Halal . Ce crime a facut Iliescu? Ceea ce se intampla astazi e genocid. Observ ca inca exista admiratori ai actualului presedinte . Sa va fie rusine !! Si sa aveti parte exact de ceea ce meritati !
    • 0 (2 voturi)    
      Esti un adevarat tovaras. Sa-ti fie tie rusine (Joi, 13 mai 2010, 13:01)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui tovarasul

      pe mine ma intereseaza exact ceea ce a facut Iliescu. Desi sunt de acord ca e un politicain adevarat. Si cine uita trecutul e condamant sa reoete greselie. Asta n-am zis-o eu ci un mare ganditior. Ce daca afost ales cu 70% Si Hitler a fost ales cu mare majoritate si asta nu-l face mai putin criminal.Si pna a la acuzele de genocid ( stii cumva ce inseamna asta sau vorbesti din auzite?) ar fi bine sa-ti amintesti ce a facut idolul tau in anii '90, in special de hoardele negre. In final iti doresc sa ai parte exact de socialismul cu fata umna pe care ti-l doresti. Si pentru asta fa un stagiu in Correa de Nord de exemplu.
  • +5 (11 voturi)    
    sefu (Joi, 13 mai 2010, 9:19)

    sergiu [anonim]

    hmmm, si geoana ce ar fi fost?? un prostanac?? si voicu?? cumva ministru??
  • -1 (3 voturi)    
    DA, INTRADEVAR !! (Joi, 13 mai 2010, 9:39)

    sandu [anonim]

    Da intradevar aceste sunt solutziile !!!
    Indiferent ce spun cei ce-l dusmanesc, orbitzi de ura, acestea sunt cele trei mari solutzii pentru iesirea din criza !! Restul sunt vorbe, trancaneli la santz !
    Nu conteaza cine spune solutziile. Daca le-ar fi exprimat ...aaaa...rodica culcer ar fi fost altele ? Nu, ele tot astea sunt !!
    • 0 (2 voturi)    
      Daca e asa (Joi, 13 mai 2010, 13:04)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui sandu

      Am si eu o nedumerire. Daca stie care sunt solutiile de ce nu a impus ca sa fie aplicate in timp ce era presedinte?
  • +1 (3 voturi)    
    ?? (Joi, 13 mai 2010, 9:42)

    soul [anonim]

    este doar un batran senil, nu stiu de ce il mai baga lumea in seama, si daca tot il baga lumea in seama sa ne zica si noua ce performante a avut tara asta sub conducerea lui care pricepea problemele complexe ale conducerii statului...
  • +5 (7 voturi)    
    VA IMPLOR (Joi, 13 mai 2010, 9:43)

    DRA [anonim]

    Mesaj catre Mass-media, de ce ne tot aratati ce zice Iliescu, de ce mereu cand el zice ceva, voi sariti ca mustele la .... sa- l bagati in seama ? personal consider ca e doar o alta gaura neagra in istoria Romaniei, nu ma intereseaza ce are de zis, eventual - stirea ca a fost rapit de extraterestrii, ca piesa de muzeu ori sa -l disece sa vada sursa comunismului de prima mana. Va multumesc.
  • +4 (4 voturi)    
    Iliescu (Joi, 13 mai 2010, 9:54)

    Toti o apa si-un pamant [anonim]

    Toti o apa si-un pamant. Toti sunt "beneficiari", toti au jefuit. Unde este fondul urias de pensii? Nu mai pomeneste nimeni de el dupa ce l-au "papat" prin bancile Columna si Bancorex. Inca, la unul cu sapa sunt 9 cu mapa. S-au inmultit uniformele folosite pentru represiune si nu apararea romanilor. Ar fi cazul sa plateasca toti organizatorii jafului impotriva Romaniei si Romanilor.
  • +1 (3 voturi)    
    SATANA VORBESTE (Joi, 13 mai 2010, 9:58)

    lupulsas [anonim]

    ILIESCU este direct responsabil pentru jefuirea sistematica a Romaniei de catre fostele "cadre" si "servicii". Startul Romaniei in civilizatzie a fost "futut"
    de acest personaj malefic, care n-a vrut sa fure personal, ca ai sai, ci si-a satisfacut numai VANITATEA, de al mosteni pe CEASCA. Pentru asta nu s-a dat in laturi nici de la crima, nici de la genocid. De fapt ar fi trebuit sa fie pus de mult la zid, dupa o judecata sumara. Scapind de asta, are tupeul, de a mai si vorbi de altzii, nu mai putzin ticalosi!!
    SARMANA ROMANIE, ai exact conducatorii, pe care ii meritzi. Perspectiva luminoasa: curva prezidentziala ca viitor preshedinte!
  • +2 (4 voturi)    
    Primavara (Joi, 13 mai 2010, 10:00)

    john_m [anonim]

    Dupa cate observ miscarile stradale il binedispun pe tovarasul Iliescu... il fac sa se trezeasca la viata. El nu iese la lumina decat atunci cand exista posibilitatea cat de mica de a fi vorba despre destabilizarea societatii... greve...mitinguri...si viseaza ...mandat popular...pentru a putea guverna.
    Inca Iliescu se doreste a fi salvatorul natiunii si nu pricepe de ce nu alergam la el sa ne salveze de monstrul de la Cotroceni. Parerea mea e ca tot ce viseaza e o basculanta pe care sa se urce cu o portavoce in mana si sa infiereze cu o manie proletara tot ceea ce nu-i convine.
  • +3 (5 voturi)    
    S-a trezit Ion "Jos" Iliescu! (Joi, 13 mai 2010, 10:06)

    Lucian [anonim]

    In calitate de arhitect principal al statului bugetar nesustenabil in care avem onoarea sa traim ar face mai bine sa taca din gura. Cum a fost cu pensionarea anticipata a sute de mii de oameni pentru reducerea somajului, in anii '90? Cum a fost cu creditele pentru consum angajate in aceeasi perioada? Cum a fost cu privatizarile fabricilor vandute pe 10 dolari catre diversi colonei-pedeserei? Cine autorul moral al imbecilei Constitutii din 1990, amendata in 2003, din cauza careia ne-am transformat intr-o tara bananiera in care instabilitatea politica e la ea acasa? Basescu pricepe inca mult mai bine decat tine ce inseamna statul, batrane bolsevic, mai bine te-ai duce la culcare!
  • +1 (3 voturi)    
    responsabili (Joi, 13 mai 2010, 10:06)

    anonim [anonim]

    Cred ca in egala masura pentru criza sunt responsabili si cetatenii tarii care au cheltuit cu mult peste posibilitati. Acum huzurul trebuie platit ... Daca toata lumea avea doar Dacie, locuia in case de bun simt de 80 de metri patrati , ar fi cheltuit mai cu bagare de seama in magazine, si si-ar fi facut concediul in tara, am fi fost intr-o situatie mult mai buna acum.
  • +2 (4 voturi)    
    nu pricep (Joi, 13 mai 2010, 10:06)

    gabriel [anonim]

    de ce mai asteptam ? hai sa-l arestam pe nenorocit ! el a nenorocit tara...si cand ma gandesc ca l-a omorat pe ceausescu pentru subminare economiei......nu are ce sa spuna daca il facem piftie !
  • +2 (4 voturi)    
    Iliescu-judecat ! (Joi, 13 mai 2010, 10:21)

    Cornel [anonim]

    Iliescu nu a fost niciodata JUDECAT pentru crimele comise, de asta are timp si chef sa-si dea cu parerea despre orice ! Daca ar exista justitie in Romania, Iliescu ar fi fost preocupat acum de alte lucruri, ar fi facut cereri de eliberare de la bulau cu certificate medicale false ca ceilalti criminali...
  • -2 (4 voturi)    
    Fraierilor ... (Joi, 13 mai 2010, 10:30)

    John Romano [anonim]

    voi inca nu pricepeti nimic din ceea ce vi intampla ... Basescu este intr-adevar un diletant pe langa Iliescu. Stati stamb si judecati drept!
    Ganditi-va ca Basescu a preluat tara intr-un moment foarte bun din toate punctele de vedere si a adus-o intr-o fundatura "cu ajutorul guvernelor" numite de el ... In schimb, Iliescu a condus tara in vremuri mult mai grele si totusi a reusit sa o scoata la mal ... desi a facut destul de multe erori. Istoria va consemna rolul lui Iliescu si va fi unul pozitiv. Sa il vedem si pe marinar de ce e in stare ... Pentu asta, Basescu trebuie sa se inconjoare de oameni destepti, cu personalitate si valoare, nu de tot felul de pupincuristi si carieristi infometati de bani si putere ....
  • 0 (2 voturi)    
    dupa 21 de ani am invatat ca (Joi, 13 mai 2010, 10:53)

    nelu [anonim]

    toti politicienii se cred toti "fecioare neprihanite", desi marea majoritate fac parte din acelasi partid, cu o singura si fatarnica doctrina, care aduce tara in stare de faliment; culmea ipocriziei, arunca vina unii in spatele altora, desi toti sunt in aceeasi oala! iata ca au trecut 21 de ani si vedem ca Brucan a avut dreptate - romanii au inceput sa-si dea seama cine sunt cu adevarat politicienii nostri si vor sa vada adevarata democratie pusa in practica, chiar daca asta va insemna o alta revolutie, cu totul diferita de cea din '89...
  • +1 (3 voturi)    
    In ce tara traim? (Joi, 13 mai 2010, 11:24)

    iobagul [anonim]

    Intr-o proportie covarsitoare suntem condusi tot de comunisti. Consecintele se vad. Nu avem o economie de piata reala ci una social democrata.
    Fie ca a fost stanga, dreapta sau orice coalitie, politica a fost una de asistare in intentia de a ne adormi si a nu protesta in fata jafului national facut de asa zisii oameni politici. In fapt politruci care s-au imbuibat si au facut averi pe spinarea noastra.
    Acum ci plateste? tot noi norodul. Poate ca ar fi timpul sa plateasca ei din averile lor colosale facute in cei 20 de ani de falsa democratie. Toti, dar toti politicienii si clica lor sa plateasca sia asta repejor pana nu explodeaza mamaliga.
  • +1 (3 voturi)    
    din pacate (Joi, 13 mai 2010, 12:09)

    ady [anonim]

    bolsevicul asta a taiat sperantele a milioane de romani care si-au luat talpasita din tara..el a creat statul mafiot..acest penal ar trebui sa infunde puscaria si sa priveasca de acolo ce se intampla
  • 0 (2 voturi)    
    Sa vezi si sa nu crezi (Joi, 13 mai 2010, 12:34)

    anonim [anonim]

    Un comunist critica un alt comunist. Bravos, bine am ajuns. Alti comunisti, aflati in opozitie asteapta cu mainile incrucisate sa iasa poporul in strada. Asta da clasa politica. Noi platim oalele sparte si tot noi le rezolvam si harta politica fara de sfarsit. Niciun partid nu are o viziune si un program clar macar pe 5 ani. Toti palavragesc si asteapta sa ajunga la ciolan si sa ingrase conturile, mai ales cele din afara tarii. Cum de nu deschid ochii aia din UE sau intentionat ii tin inchisi? In Romania coruptia, minciuna si furtul din banul public este singura ratiune pentru care exista mai multe partide politice.. Indiferent cum s-au aliniat politicienii in spirit doctrinal in plan material sunt o singura familie deci un singur si unic partid, il putem numi Partidul Profitorilor. Nici Iliesciu dar nici Basescu nu au a mai deschide gura in tara asta. Toti si-au batut joc de popor si o fac cu nerusinare in continuare.
    Doamne fereste sa se trezeasca romanul ca nu-i vad deloc bine pe capusarii astia de se numesc politicieni.
  • +1 (1 vot)    
    :-) (Joi, 13 mai 2010, 12:55)

    Trojan.H [utilizator]

    :-)
  • -1 (1 vot)    
    iliescu (Joi, 13 mai 2010, 13:12)

    camelia [anonim]

    tovarasul iliescu uita cat rau a facut acestei tari? uita ca din cauza lui si a nesimtitilor din preajma lui am ajuns aici? s-o ia pe tovarasa nina si sa se duca, sa nu mai auzim de ei.
    nu inteleg de ce i se mai cere parerea acestui monstru?
  • -1 (1 vot)    
    Iliescu?? (Joi, 13 mai 2010, 13:20)

    Protopopescu [anonim]

    Cand domnul Iliescu a preluat puterea pentru prima data, datoria externa a Romaniei era zero. Cand domnul Iliescu a parasit puterea ultima oara, care era datoria externa a Romaniei? Cand domnul Traian Basescu a preluat puterea, care era datoria externa a Romaniei? Daca Romania este unde este acum, asta se datoreaza domnului Iliescu si maretelor sale guverne.
    Nu inteleg de ce jurnalistii continua sa ii mai ceara parerea!
  • -1 (1 vot)    
    da (Joi, 13 mai 2010, 14:20)

    ana [anonim]

    Domnul acesta depasit de situatie nu face altceva decat sa contribuie la dezordinea creata. Sa nu uitam, ca in anii 90, o evidenta stare de dezordine i-a ajutat pe multi sa se imbogateasca.
  • 0 (0 voturi)    
    rusine (Joi, 13 mai 2010, 14:45)

    andrei [anonim]

    In locul lui Iliescu nici nu as deschide gura. Cat a profit el de pe urma dezordinii nu isi mai aminteste. Rusine ca isi permite sa isi mai dea cu parerea.
  • 0 (0 voturi)    
    vremuri apuse (Joi, 13 mai 2010, 14:49)

    dinu [anonim]

    Hai sa fim seriosi. De parca atunci cand erau PSD si PNL la putere era mai bine. Constantinescu a prins si el o mineriada, revolutii, demonstratii. Lumea trebuie sa se calmeze si sa gandeasca lucrurile la rece.
  • +1 (1 vot)    
    panica (Joi, 13 mai 2010, 14:50)

    andreea [anonim]

    Nu are niciun rost toata valva si panica asta creata. Unde o sa ajungem sa ne smulgem parul din cap? De ce nu incercam mai bine sa intelegem situatia in care ne aflam si necesitatea unei masuri radicale.
    • 0 (0 voturi)    
      OK (Vineri, 14 mai 2010, 4:39)

      Carpathian Hunter [anonim] i-a raspuns lui andreea

      Corect.....foarte corect spus "..masuri radicale". Da asta este....pisica trebuia rupta
  • 0 (2 voturi)    
    tataieeee (Joi, 13 mai 2010, 14:52)

    nahir [utilizator]

    da' tu unde ai aflat de problemele complexe ale conducerii statului?
    ai avut un curs special cand ai facut facultatea la Moscova?
  • 0 (0 voturi)    
    hilar (Joi, 13 mai 2010, 15:06)

    mariana [anonim]

    Pai ce sa mai faca si Iliescu decat sa carcoteasca asemenea unei babe. De bine de rau, oamenii astia care au venit cu o asemenea solutia au niste calcule si analize in spate. La dat cu parerea ne pricepem cu totii.
  • 0 (0 voturi)    
    Oare? (Joi, 13 mai 2010, 19:40)

    Vlad.Adrian [anonim]

    Domnul Basescu conduce detasat spre deosebire de domnul Iliescu care din pacate doar prin astfel de chestiuni s-a remarcat. Rusine domnule Iliescu!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version