Marile confederatii sindicale picheteaza joi Palatul Cotroceni si Parlamentul. Ar putea urma greva generala

de Carla Dinu     HotNews.ro
Joi, 13 mai 2010, 6:06 Actualitate | Esenţial

Confederatia Nationala Sindicala “Cartel ALFA”, Confederatia Nationala a Sindicatelor Libere din Romania – Fratia, Confederatia Sindicatelor Democratice din Romania, Blocul National Sindical, Confederatia Sindicala Nationala “Meridian” picheteaza joi si pana in 18 mai sediul Administratiei Prezidentiale si al Guvernului, arata un comunicat al confederatiilor sindicale.      

Sindicalistii considera inacceptabila forma actuala a acordului incheiat de institutiile statului cu Fondul Monetar International.  

Protestatarii vor fi in fata Palatului Cotroceni intre orele 9:30-11:30, iar in fata Guvernului intre orele 10:00-12:00.

Pe data de 19 mai, cele cinci mari confederatii au anuntat un mare miting de protest in Piata Victoriei la care vor participa aproximativ 40.000 de sindicalisti. Ei ii cheama la miting pe toti locuitorii Capitalei care nu sunt de acord cu masurile propuse de Guvern in acordul cu FMI.

Daca nici in urma organizarii acestei manifestatii, Guvernul nu intelege sa renunte la ministrii sai incompetenti si la masurile de saracire a populatiei, va fi declansata greva generala, mai arata documentul.   

In 6 mai preşedintele Traian Băsescu a anuntat in principal scaderea fondului de salarii in sectorul bugetar cu 25% si a pensiilor cu 15 procente, masuri considerate inacceptabile de catre sindicalisti.

Acestia au fost chemati la discutii la Palatul Cotroceni si la Parlament si s-a decis ca scrisoarea de intenţie catre FMI sa nu fie adoptata de Executiv fara avizul Consiliului Economic si Social (CES).

Plenul CES urma sa se reuneasca vineri la ora 10:00, dar discutiile ar putea fi amanate pentru luni dupa ce sindicatele au cerut Ministerului Finantelor ca sa analizeze cifrele exacte pe care se fundamenteaza masurile de austeritate.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

2331 vizualizari

  • +12 (20 voturi)    
    bv dragi bugetari (Joi, 13 mai 2010, 6:45)

    un roman [anonim]

    asa sa faceti,greva generala ce mama dracu aia din privat ce va platesc pot sa le scada salariile sa ii dea afara dar ce voi sa traiti bine sa va fie marite salariile ,eu sper sa va dea afara nu 250000 de mii ci 500000 ca oricum sunteti o sleahta de incompetenti si lenesi de sorginte comunista
    • -3 (9 voturi)    
      noi ne certam ca prostii si aia fura (Joi, 13 mai 2010, 9:37)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui un roman

      pe noi ne-au invrajbit si ne certam ca prostii intre noi si ei fura pe rupte.
      masurile pe care le-au luat acum le puteau lua de anul trecut intr-o forma redusa dar erau alegeri prezidentiale si nu mai votau oamenii si nu mai puteau fura.
      au dus tara de rapa. si asta ca sa poata fura ei ce a ramas de la cei dinaintea lor.
      • 0 (2 voturi)    
        AI perfecta dreptate... (Joi, 13 mai 2010, 16:34)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        Dar asta nu schimba cu nimic situatia. Sunt prea multi bugetari.
        Propun concedierea tuturor bugetarilor care participa la protest.
    • 0 (2 voturi)    
      oameni jecmaniti (Joi, 13 mai 2010, 10:19)

      horia [anonim] i-a raspuns lui un roman

      In loc sa se atinga de achizitiile si risipa din administratia publica, guvernul taie din salarii, fara sa tina cont ca exista functionari, medici, profesori, care primesc niste mizerii de salarii pentru munca pe care o depun.
      Nu asa se fac reduceri de cheltuieli. Boc sa-si dea demisia pentru aberatiile astea!
      • 0 (0 voturi)    
        scurt si la obiect (Duminică, 16 mai 2010, 2:00)

        deeam [utilizator] i-a raspuns lui horia

        Adevarat
    • -1 (1 vot)    
      atentie! (Joi, 13 mai 2010, 10:55)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Eu sunt profesor, am terminat facultatea in '94, n-am stiut de atunci decat de munca, am gradul didactic I, dirigentie si un salariu de aproximativ 1500 lei in mana, nu ma simt "de sorginte comunista", sunt, laolalta cu toti colegii mei, discreditat sistematic in presa, nu ma puteti declara nici "lenes", nici "incompetent".
      Daca a lucra in domeniul privat vi se pare un sacrilegiu de pe urma caruia sunt eu beneficiar, nu va retine nimic sa treceti la stat, unde se huzureste...
      • 0 (2 voturi)    
        Vrem un comportament matur si solidar (Joi, 13 mai 2010, 13:27)

        zexe [anonim] i-a raspuns lui Radu

        Avem nevoie de profesori, de medici, de politisti, de functionari, etc, dar cand "ouvrierul" din sectorul privat gafaie si nu mai poate cotiza atat cat cer bugetarii eu cred ca este o lipsa de maturitate sa blochezi o reforma care pune in acord posibilitatile cu cerintele. E o idiotenie inventata de televiziuni ideea dupa care intre bugetari si cei care asigura bugetul de stat s-a cascat o prapastie. Pur si simplu nu sunt atati bani pe cat pretind bugetarii sa primeasca. Ce facem in cazul acesta? Echilibram balanta si incercam sa intarim sectorul privat, nu? Cum putem face aceasta echilibrare? Prin transferul de forta de munca din partea excedentara in partea cealalta. Care sunt parghiile Guvernului? Guvernul face din sectorul bugetar un domeniu neatractiv prin impunerea unor salarii conforme cu posibilitatile sale financiare.
        Cam asta e tot.
        • 0 (0 voturi)    
          ce pretindere (Duminică, 16 mai 2010, 1:51)

          deeam [utilizator] i-a raspuns lui zexe

          Cat sunt salariile atat sa ramana vor oamenii astia ...crezi ca pe noi ne intereseaza de criza si de economia tarii cand avem salariile cum le avem si abia ne descurcam cu ele ....Ma va intreba banca daca am cu ce sa achit creditul dupa ce voi ramane cu 900 lei salariu ,cu 3 copii in intretinere si cu toate cheltuielile?
          Ce balanta sa echilibram din salariile noastre?ce garantie avem ca vom avea salariile scazute cu atatea milioane doar 6 luni ....Nu intelegi ca sunt oameni ce au salariile in jur de 1000-1200 lei in jur de 70% si restul mai mari...Salarii conforme cu posibilitatile??de ce?Nu am furat noi bani din sac si acum ca a ajuns la fund sa platim....
        • 0 (0 voturi)    
          sa traiesti tu cu -25% (Duminică, 16 mai 2010, 1:58)

          deeam [utilizator] i-a raspuns lui zexe

          Daca ti-ar scadea tie salariu ce ai spune?
          E o diferenta intre a lucra la Stat si a lucra la particular....Diferenta e ca cei de la Stat isi pot cere drepturile ca sunt protejati de lege,contractele individuale pe termen nedeterminat,sindicate ,etc de asta sunt si greve iar cei de la privat nu...DE CE?Patronul isi gaseste imediat un om ,indiferent de situatie ..poate mai sunt 50 care isi doresc sa lucreze si nu poti spune nimic,De ce nu spune nimeni realitatea ...lucrezi in privat cativa ani pe un post ,sa nu te avanseze sau sa iti mareasca salariu te da afara....Intrebarea mea era: TE OFTICI ca nu lucrezi la Stat?
    • -2 (2 voturi)    
      Nu generaliza... (Joi, 13 mai 2010, 10:59)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Daca toata lumea i-ar vedea pe bugetari asa cum ii prezinta retardatul nostru presedinte am ajunge sa ne invete femeia de servici copii la scoala si sa ne opereze mama omida in caz de nevoie is salubrul sau castel cu turnulete ;)

      Nu as fi impotriva unui invatamant/unei sanatati 100%private dar tranzitia nu se poate face peste noapte asa cum cred unii.

      Despre administratie, da, acolo se poate vorbi de legitimitatea reducerilor.
  • +12 (16 voturi)    
    degeaba... (Joi, 13 mai 2010, 6:59)

    cristus [anonim]

    Marile confederatii sindicale conduse de liderii afaceristi si viitori politicieni ? Alea conduse de liderii cu tricouri BOSS (care costa cat salariul unui membru de sindicat pe o luna) ??
    Da, intr-adevar, buna reprezentare !
    E ceva de genul : iesiti in strada, fraierilor, ca eu am de incheiat un contract gras cu statul, care are printre clauze si mintirea sindicalistilor. Hai ca avem treaba, s-a deschis reprezentanta Maseratti...
  • +6 (10 voturi)    
    Pana cand frate? (Joi, 13 mai 2010, 7:04)

    Johny [anonim]

    S-a votat la referendum reducerea numarului de paraziti. Se scurg miliarde prin firmele capuse in fiecare minut. Acum reduceti pensiile ca sa faceti economii?
    ///(editat de HotNews.ro)
  • +9 (13 voturi)    
    ne descurcam si fara ei (Joi, 13 mai 2010, 7:36)

    Alex [anonim]

    Politia nu isi face treaba, cei de la circulatie doar dau amenzi (in Ucraina s-a dizolvat politia pt 2-3 luni si nu s-a intamplat nimic) ,
    Justitie: procesele oricum dureaza cu anii, (no problem there)
    Electrica nu o sa faca greva ca aia fac bani pe langa salarii la greu (cei care si-au tras curent stiu despre ce vorbesc)
    De invatamant (exceptie universitatile) si medicina e pacat, dar au asuns asa pt ca ceilalti au "supt" grosul si ei au ramas cu buza umflata, trist
    • 0 (0 voturi)    
      bolnavi si fara educatie (Joi, 13 mai 2010, 10:24)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Crezi ca "ne descurcam" fara medici si fara profesori? Tu ai facut o scoala, dar generatiile de copii din ziua de azi nu vor mai avea aceeasi profesori pe care i-am avut noi. Cine se mai angajeaza in invatamant?
      Crezi ca ne vom descurca fara cadrele medicale care au plecat si pleaca? Nu ne descuram, sanatatea deja e in colaps si astia nu fac decat sa-i puna cruce.
    • 0 (0 voturi)    
      si celelalte categorii????????? (Duminică, 16 mai 2010, 1:44)

      deeam [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Bugetari sunt si cei din cadrul armatei,medicina si invatamantul , RATB...... si nu va convenit niciodata si nu sunteti de acord cu o greva ,deoarece consecintele sunt grave....nu ne permitem sa intre nici medici in greva,nici profesorii,nici transportul si nici restul......depindem de ei si sunt indispensabili .
      De cate ori am intrat si am citit stirile am citit si rautatea ....nu putem trai nici fara ea ca ne gandim la capra vecinului si ca banii altora .
      NU AM CITIT NICAIERI CA CEI CE MUNCESC LA PRIVAT AU PE CARTEA DE MUNCA SALARIU MINIM PE ECONOMIE SI CASTICA DE 2-3 ORI CAT AU SALARIU SCRIS.....cunosc atatia ce ai salarii in jur de 600RON si castiga 2000RON/luna ,cunosc atatia care au 700 RON si castiga 1200 RON...
  • +7 (9 voturi)    
    sindicate (Joi, 13 mai 2010, 7:54)

    bonyes [anonim]

    citi angajati+pensionari reprezinta aceste sindicate enumerate?
  • +8 (12 voturi)    
    pai cum sa nu faca greve ? (Joi, 13 mai 2010, 7:54)

    toma [anonim]

    marile sindicate is la bugetari.acolo-s multi si uniti !
    la privat multi is pe salariu minim_600 lei,nu 705 ca la buget !
    ati auzit pe cineva protestand ,iesind in strada !
    santem in criza,domnilor !
    bugetarii is oameni cu pregatire (in principiu),cum de nu inteleg ?
  • +11 (17 voturi)    
    ma intreb (Joi, 13 mai 2010, 7:57)

    MirceaA [utilizator]

    si eu am strans cureaua, nu mai plec in concediu, nu prea mai merg cu masina. Ma intreb ce as face daca fi-miu ar intra in greva foamei ca vrea sa-i dau bani de masina.
    • 0 (0 voturi)    
      depinde de situatia materiala (Duminică, 16 mai 2010, 1:36)

      deeam [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      Te intrebi ce ai face daca ti-ar cere bani...I-ai putea sugera un credit pe care sa il plateasca din salariu lui ,un leasing daca nu doreste credit sau sa iti stanga bani....
  • +8 (8 voturi)    
    este bai ! (Joi, 13 mai 2010, 8:00)

    adi [anonim]

    Cand ajunngi sa iei bani de la batrani si copii este bai.Inseamna ca nu ai pic de omenie stiind bine ca nu ei au adus tara aici.Responsabili sunt parlamentarii si mpoliticienii ,care si-au dat privilegii,infiintand categoria de persoana cu statut special ,sfidand toate regulile sociale.Ei trebuiesc trasi la raspundere si pusi sa dea banii nemeritati inapoi.Nimeni nu trebuie sa aibe retributii sau pensii, mari fara performanta economica.Justitia a profitat de culpa politicului din revolutie si a facut cea vrut ea si-a dat salarii si sporuri cum a vrut muschii ei.Culmea ,ca noul mod de calcul nesimtit al pensiei ,s-a aplicat si retroactiv, la juristii care erau pensionari inainte de aceasta lege S-a furat in draci din bugetul tarii, fara sa se gandeasca ,ca va veni vremea, sa dea socoteala.De la aceste categorii de hoti, sa se ia banii,nu de la oamenii necajiti,care nu au nici o vina.
    • +1 (9 voturi)    
      oarecum ai dreptate (Joi, 13 mai 2010, 9:19)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui adi

      insa daca te gandesti ca batrinilor li s-a dublat pensia in ultimii 4 ani parca nu mai e asa de lipsa de omenie. iar daca gandesti ca sunt peste 6 milioane de pensionari asta inseamna la numai 100 de euro 600 milioane de euro pe luna, adica 7 miliarde de euro pe an. cu copiii, la fel. decat sa creasca tva-ul si sa-i arda pe parinti la toate cumparaturile mai bine le lasa bani in buzunar sa aiba grija de copii. problema banilor este una reala insa trebuie rezolvata si nu prin mijloace populiste. sunt multi parlamentarii insanu consuma 600 milioane de euro pe luna, oricum ai da-o.
      • 0 (0 voturi)    
        ce propui? (Duminică, 16 mai 2010, 1:33)

        deeam [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        Eu am 24 de ani si ma gandesc ca vor sa ne scoata la pensie la 65 femeile si barbatii la 70 de ani .Intrebarea mea :dupa mai bine de 45 de ani de munca tie iti convine sa iti taie si amarata aia de pensie pentru care ai muncit toata tineretea.Ai vazut vreodata cat este intretinerea la bloc?ai platit vreodata ceva sa vorbesti?pai cu 735 de lei cat spuneti voi ca e pensia medie iti permiti sa platesti in jur de 200 lei intretinerea,lumina de 40 lei si sa te descurci toata luna cu 400 lei?????????stii cat costa 1 kg de carne?stii cat e o cutie de lapte ,daca faci o socoteala

        -1 paine *0.70 bani * 30 zile =21 lei
        -1 punga de orez 5.50 lei =3.6 lei
        -1 punga de zahar =2.7 lei
        -1 pui * 8lei kg =16lei
        -pasta tomate =6.5 lei
        -ulei =4.6 lei
        -cartofi 1 kg =2 lei
        -1 l Lapte =2 lei
        Pana acum sunt aproape 60 lei si mai sunt atatea de cumparat ....si mai ai nevoie de sapun ,detergent ..etc si medicamente ...traiesti 30 zile cu banii ramasi????
        • 0 (0 voturi)    
          da, stiu (Marţi, 18 mai 2010, 22:34)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui deeam

          problema reala este ca nu sunt bani. da, e greu, stiu ce spui, dar asta este realitatea, nu sunt bani. calculele tale nu vor aduce bani in plus.pensionarii ar trebui sa nu mai locuiasca singuri in apartamente de 3-4 camere daca nu-si permit intretinerea sau daca nu ai copii care sa-i ajute cu bani. realitatea este ca la 3 milioane de contibuabili reali exista peste 7 milioane de pensionari/bugetari.
    • +3 (9 voturi)    
      Adita draga (Joi, 13 mai 2010, 9:40)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui adi

      Pai in 2005 pensia medie era de 311 lei, iar in 2009 a fost de 735 lei. Adica sa nu luam de la gura batrinilor, dar am ajuns ca un pensionar mediu sa aiba venit mai mare decit venitul pe pembru de familie pentru 2 salariati medii cu 2 copii. De asta ce spui? Merita si salariatul ala sa traiasca si sa-si creasca copiii? Sau doar pensionarii trebuie s-o duca bine??? Daca te uiti numai la iRealitati, intr-adevar asha se vede situatia, daca te uiti nitel pe statistici, parca nu mai e chiar asha.
      • +7 (9 voturi)    
        Am o intrebare? (Joi, 13 mai 2010, 9:06)

        cristiian [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

        Cum ti s-a dublat tie pensia? Explica din punct de vedere economic!!

        A explodat economia si noi nu stim?

        A intrat Romania in fata Italiei in topul celor mai bogate tari?
        • 0 (0 voturi)    
          Sigur mie voiai sa-mi raspunzi? (Joi, 13 mai 2010, 10:14)

          bogdan [anonim] i-a raspuns lui cristiian

          Ca nu pricep ce vrei sa spui...
          • 0 (0 voturi)    
            Intrebarea nu era pentru tine!! (Joi, 13 mai 2010, 9:30)

            cristiian [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

            Era pentru cei de mai sus in completare....
  • +8 (12 voturi)    
    atunci se rezolva (Joi, 13 mai 2010, 8:07)

    catelu [utilizator]

    Bai tovarasi, daca fac bugetarii si pensionarii o greva sigur in buget sau in bugetul de pensii n-o sa apara mai multi bani.
    Sunt 2 variante: fie recuperam o parte din banii furati, fie muncim si castigam altii, dar de data asta suntem mai atenti la politicienii pe care-i alegem.
    La prima optiune i-a pus cruce senatul zilele astea, deci: La munca, tovarasi!
    • +2 (2 voturi)    
      Nu (Joi, 13 mai 2010, 9:47)

      Ouroboros [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      Mai exista una trecerea la munca in folosul comunitati a unui procent de cam 98% din politicieni asa obligat fortat poate reste sar trezi la realitate mai repede daca nu la munca si cu restud e 2% si am rezolva rpd problema cand ar pune ei numata pe maturi si lopeti...ca vorba ai daca au timp de somn filme porno etc ....cateodata imi face impresia ca fara conducere tara asta ar merge mai bine;)
    • +1 (1 vot)    
      "mai atenti la politicienii" (Joi, 13 mai 2010, 15:45)

      george [anonim] i-a raspuns lui catelu

      cum adica mai atenti ?
      Mai atenti cu ei , sa le trimitem flori sau sa fim atenti
      pe cine votam ?
      Sunt mai multe cateorii de politicieni ?
      Adica exista cumva politicieni cinstiti si onorabili care promit si care si reusesc sa faca ce promit ?
      Da-mi si mie un examplu te rog
  • +6 (10 voturi)    
    Sa moara si capra vecinului! (Joi, 13 mai 2010, 8:08)

    Rescatorul [anonim]

    Foarte bine. Inteleg ca sindicatele bugetarilor nu vor masuri de austeritate temporare, ci vor cresterea taxelor si impozitelor in mod permanent. Probabil ca asta se va si intampla, daca presiunea va creste. Abaia astept sa tipe pensionarii si bugetarii ca nu-si mai pot permite sa cumpere nici paine datorita cresterii preturilor si inflatiei si cresterii somajului prin plecarea putinilor investitori straini care mai sunt in Romania, ca urmare a cresterii impozitarii. Prostia se plateste. Din pacate, platim si noi prostia altora. Dar, ce mai conteaza intr-o Romanie la cheremul lui Patriciu, Voiculescu si Vantu?
    • +2 (2 voturi)    
      Hoffa de Dambovita (Joi, 13 mai 2010, 10:35)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

      Daca e asa cum pare si sindicatele, aceasta forma autohtona, violenta si primitiva de reactie, care se opune oricarei masuri de eficientizare a randamentului economic, va reusi sa isi impuna vrerea, adica prin actiunile si grevele lor sa conduca la majorarea taxelor si impozitelor pentru a-si asigura intangibilitatea asupra privilegilor pe care le tot cersesc si de care tin cu dintii, tot pe spatele sectorului privat, noua, celor din acest sector ne ramane un singur lucru de facut. Sa intram si noi in greva. Cel putin greva fiscala. Poate asa vor realiza acesti Hoffa damboviteni ca se poate si mai rau, de data asta,pentru domniile lor. Adica sa nu mai existe bani la Buget nici macar pentru salariile diminuate cu 25%.
      • +1 (1 vot)    
        Evident ca ai dreptate.... (Joi, 13 mai 2010, 11:24)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui XtrO

        Probabil ca va trebui s-o facem si pe asta.
  • +2 (6 voturi)    
    protest (Joi, 13 mai 2010, 8:10)

    vlpix [anonim]

    ok hai sa zicem ca anumite pensii nu merita scaderea cu 25%, dar restul...ca sa nu mai vorbim de cei din administratie. Ar trebuii sa iesim si noi restul de 10mil care va platim voua salariile si sa protestam
  • -4 (12 voturi)    
    Baietii astia au pierdut simtul realtatii (Joi, 13 mai 2010, 8:19)

    Mihai [anonim]

    Ma gandesc ce o fi in mintea lui Basescu & comp. de isi inchipuie ca vor putea sa le-o traga tuturor fara ca cineva sa se atinga de foarte luctrtiva afacere a lui si a mafiei vamilor prin care se traficheaza arme si droguri si in general orice. Chiar asa , ce credeti ca leaga Portul Constanta, vama particulara a fratelui de la B1TV,zona Sanicolaul Mare cu primar si gasca, zona Nadlac - Arad Cu fin si socru impreuna cu vama Bors prin pupilul lui Blaga Betivul din Petrileni , plus peste toate aeroportul Otopeni cu baza lui militara si cu ROMATSA cu cele mai mari salarii din sistem (oare de ce ?) Pentru cei care stiu, eu zic sa incepeti sa ciripiti ca ,corabia se scufunda !
  • +12 (14 voturi)    
    Sunt marile confederatii (Joi, 13 mai 2010, 8:33)

    domino63 [anonim]

    sau patronii sindicali?
    Sau pesedeii sindicali?
    Sigur sunt si oameni, dar sunt multi dintre cei care nu isi pun intrebari.
    De ce nastase a luat 10.000 miliarde din fondul de pensii?
    De ce ilici a scos sute de mii de pensionari de 40-50 ani?
    De ce pe vremea lui dip am platit utilitati la 4.5lei/dolar?
    De ce moliceanu a angahjat sute de mii de oameni la stat?
    De ce seres a luat cel mai gaz de la rusi?
    De ce un partid falimentar vrea la putere?
    De ce patriciu vrea amnistie fiscala?
    De ce, de ce , de ce...?
    E o intrebare simpla, dar gusterii inghit tot ce est la antene si realitati.
    Hai cu minusi, baieti si fete!
    • +3 (5 voturi)    
      Dau plus (Joi, 13 mai 2010, 9:12)

      cristiian [utilizator] i-a raspuns lui domino63

      Pentru ca inrebarile care le insiruiti sunt perfect sustinute cu exemple din realitate si nu din IRealitatea de la TV.

      Asteptam raspuns din partea mafiotilor lideri de sindicat, exadministratori la grupul Realitatea Media cu care manipuleaza fraierul amarastean.

      SIndicatele de la noi tin tara sunt mafie in toate sensurile cuvantului.
    • -1 (1 vot)    
      De ce esti (Joi, 13 mai 2010, 9:24)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui domino63

      fraier?!Intrebare la fel de retorica cum sunt si ale tale,vinetiule de furie proletaro-oranj.
  • -1 (7 voturi)    
    Nu sunt pensionar (Joi, 13 mai 2010, 8:42)

    Florin [anonim]

    Dar singura problema o vad in diminuarea pensiilor. Este total incorect.

    Salariile bugetarilor pot fi diminuate chiar si cu 50%. Ideea e sa fie determinati sa plece din sistem ca tot au ajuns cu pile acolo.
    • +1 (5 voturi)    
      Nu e total incorect (Joi, 13 mai 2010, 9:47)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Total incorect a fost cum s-a marit pensia in mod inconstient. In 2005 era 311 lei, in 2009 a fost de 735 !!! De ce a crescut mai tare decit salariul mediu? Ca sa mai cistige PNL un vot in 2008. De aia. Chestia asta cu neluatul de la pensionari suna frumos. Dar cum zicea si Isarescu, a ajuns pensionarul mediu cu venit mai mare decit membrul de familie cu 2 copii + 2 parinti medii. Oare astia din urma nu merita si ei sa traiasca? Deci sa nu luam de la pensionari, ci sa marim impozitele la cei ce muncesc. Cam asha gindesti tu.
      • +1 (1 vot)    
        Da (Joi, 13 mai 2010, 12:21)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        735 lei/luna inseamna putin. Se puteau taia doar pensiile asa numite nesimtite si salariile bugetarilor oricat de mult. Impozitele trebuie aplicate diferentiat. Cred ca tocmai asta e rolul statului.
        .
        Tu vrei ca pensionarii sa traiasca cu 551 lei/luna sau mai putin. Ne deosebim profund.
        • +1 (1 vot)    
          735 lei/luna (Joi, 13 mai 2010, 15:25)

          ion [anonim] i-a raspuns lui Florin

          735 lei/luna e putin..

          Ia uite o familie medie din Romania: 2 angajati cu doi copii

          Venit mediu=2700 de ron
          Venit/membru familie=675 de ron

          Intrebare: ce se intampla daca unul dintre parinti devine somer si castiga 450 de ron/lun? Sau iese de tot din somaj? Ajungem usurel la 450 ron membru/familie sau chiar la 320 de Ron/membru de familie.

          Mai sunt asa putini acei 735 de Ron? Putem sa discutam chiar si de cei 620 de roni, atat a fost propus noul punct de pensie.

          Nu zice nimeni ca poti sa vizitezi Coasta de Azur cu asa pensie, dar economia Ro nu poate mai mult. Si ma refer la aia care lucreaza in mediul privat.

          Majorarea punctului de pensie la 45% din brut e o fantasmagorie, atat timp cat ai mai multi pensionari decat angajati si contributia pentru pensie e 32% din salariul brut.

          Si se simte extrem de dur orice marire nejustificata, chiar si daca se face la pensii care nu sunt mari, pentru ca discutam de 6 milioane de pensionari.
          • 0 (0 voturi)    
            si tu te descurci grozav? (Duminică, 16 mai 2010, 1:10)

            deeam [utilizator] i-a raspuns lui ion

            Nu mai vorbiti cu nesimtire si tupeu ca mi se face rau...
            Hai sa vedem cum sta situatia si in alte familii:
            Venitul 1 parinte bugetar =1200(mama)
            2 copii scolari 42lei alocatie*2
            1 copil salariat =900
            Cheltuieli Ap 2 camere : 320lei intretinere
            50 lei lumina +recalcularea 150lei/la 3 luni
            30 lei cablu TV
            In caz ca nu stiti cat e de scumpe sunt toate si abia traim de pe azi pe maine...
            Intrebare?te descurci cu banii astia?iNU
            Ne vom descurca cu 25% mai putin ?in nici un caz ....
            si pentru ce sa facem sacrificii?pentru binele tarii?altii au luat si acum noi returnam din salarii?
  • +6 (10 voturi)    
    greve- demonstratii (Joi, 13 mai 2010, 8:51)

    anonim [anonim]

    Greve, demostratii la asta ne pricepem ,cerem sa ni se dea, nu conteaza ca nu mai e de unde !
    ,,Leonida: soro` e treaba guvernului sa plateasca..,,
    Sa-i inlaturam pe Boc si Basescu ! ok!
    Dar vb lui Tanase..,,si cu asta ce-am facut?,,
    Sigur ca daca ar fi cistigat Geoana + Johannis...ar fi fost..cum? Cum ar fi fost mai draga, vb lu` Ilici: reduceau ei personalul bugetar excedentar mostenit de la Tariceanu & comp ? Ei -PSD nu fura, nu fac afaceri, nu-si angajeaza sustinatorii ,nu schimba directorii, nu....nu..ce mai...
    Am ratat sansa in toamna lui 2009 !
  • +4 (8 voturi)    
    liderii de sindicat (Joi, 13 mai 2010, 8:52)

    Nastase [anonim]

    Cei mai afectati sun liderii de sindicate si confederatii. Acestia s-au suspendat, au iesit din productie, si -au tras salarii de 8-10.000 lei, masini cumparate pe sindicate, telefoane, concedii facute pe sindicate, amante, etc.
    Acum le scade cotizatia, trebuie sa faca si ei economii. Dar nu, ei instiga, acum vor incepe violentele. Cand ii atinge scaderea veniturilor pe liderii de sindicate.
  • 0 (10 voturi)    
    ...vezi la altii (Joi, 13 mai 2010, 8:53)

    George [anonim]

    La toti cei nemultumiti le doresc cu parere de rau sa ajunga statul sa nu mai aibe bani de salarii si sa nu-si mai primeasca bugetarii vro 2-3 luni salariile sa vedem atunci daca ii mai bine.
    • +4 (6 voturi)    
      Pai la asta se poate ajunge (Joi, 13 mai 2010, 9:51)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui George

      Daca se decid si cei din privat sa faca o greva fiscala. Daca mariti impozitele, noi nu mai platim nimic citeva luni, sa vedeti cim e cind nu va luati salariile deloc. Si dupa aia poate nu vi se va mai parea asha nasol sa scada cu 25%. Mie mi-a scazut cu 20% din ianuarie 2009, si nu m-am dus in fata firmei sa fac greva. Am continuat sa muncesc, si acum am din nou salariul initial, dar cistigat prin munca nu prin greva.
      • 0 (0 voturi)    
        rasp pt bogdan (Duminică, 16 mai 2010, 2:09)

        deeam [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

        Ideea e simpla ,la privat nu ai nici un fel de avantaj,nu ai contractul pe termen nelimitat,nu ai dreptul la un salariu decent ,nu ai sindicat ,etc cu alte cuvinte muncesti ca un sclav .
        TE OFTICI ca altii isi pot apara drepturile si pot striga in gura mare nemultumirile????
  • +12 (12 voturi)    
    sindicalisti vanduti (Joi, 13 mai 2010, 8:57)

    dlp [anonim]

    Ar fi trebuit sa iesiti in strada cand s-au vandut intreprinderile pe nimic, cand parlamentarii de la PSD-PRM nu i-au ridicat imunitatea lui Nastase, cand judecatorii si parlamentarii au devenit mai mafioti decat cei mai mari mafioti sicilieni, cand parlamentarii de la toate partidele au macelarit legea ANI sa-si acopere JAFUL facut in 20 de ani!
  • +3 (5 voturi)    
    mai draga (Joi, 13 mai 2010, 9:04)

    sfantul ilici [anonim]

    azi e sarbatoare mare.
    statzi bre acasa si rositzi-va-tzi oole.
    ciocnitzi un ou rosu in familie si bucuratzi-va de ziua cu soare.
  • +5 (11 voturi)    
    Momentul irepetabil (Joi, 13 mai 2010, 9:13)

    hotnewsfil [utilizator]

    Nu te lasa, Grivco!
    Nu scapa ocazia!
    Acum ori niciodata!
    Baga bani, baga pancarte, baga trompete, baga specialisti in chemarea maselor la lupta.
    Du batalia pana la capat, pana la debarcarea lui Base si a PDL.
    Vrem sange!
    Fa uz si de arma ta secreta, Curtea Constitutionala, activeaza la maxim constiintele cumparate, nu le lasa sa leneveasca, pune-le sa isi merite dreapta rasplata.
    Arunca gaz pe foc, sa fie o valvataie care sa sperie UE, sa se invete minte, sa nu-l mai cautioneze pe ceangaul Base (asa ii vice "vaduva vesela", rebutata de craiul Petrica, tata-bunic al copilului mai tinerei cu niste decenii, Silvia Chfiriuc).
  • 0 (0 voturi)    
    Hai sa vedem (Joi, 13 mai 2010, 9:31)

    Saracul [anonim]

    http://www.facebook.com/pages/edit/?id=118051574895491#!/pages/Romania-in-strada/118051574895491?v=wall
  • -1 (1 vot)    
    e mult mai grav (Joi, 13 mai 2010, 10:04)

    gabriel [anonim]

    devenim fail state, generator de conflicte, ne da afara ue, apoi nato, in 5 ani prevad nu grecizarea romaniei ci jugoslavizarea, impartirea teritoriala.........asta este pericolul adevarat..... sa ne gandim cine profita din asta, ...tot vecinii care au intervenit si 1989.................hai sa ne aparam tara !
  • +1 (1 vot)    
    La noi ca la nimeni (Joi, 13 mai 2010, 10:34)

    dert [anonim]

    Ca sunt necesare masuri dure? de acord. ca trebuie sa plateasca romanul de rand pretul crizei nu tocmai de de acord dar total impotriva ca pensionarii sa fie atat de loviti de astfel de masuri. Spania a anuntat de ex. reducerea salariilor la bugetari cu 5 % si inghetarea pensiilor.... Cred ca se putea face in romania la fel. in fine ...sa descarcam bancnota cu Base si sa platim cu ea facturile

    mircea-grig.weblog.ro/
  • 0 (2 voturi)    
    Nesimtire crasa (Joi, 13 mai 2010, 10:40)

    CrisMo [utilizator]

    SUnt inginer si lucrez in constructii. Anul trecut din cauza crizei, am stat 4 luni in somaj tehnic iar pentru celelalte luni lucrate salariul a fost diminuat cu 30%. La fel ca multi angajati la "privat" am inteles si acceptat aceasta situatie. Acum insa, cand vad reactia bugetarilor la niste masuri absolut normale in situatia data, nu pot decat sa imi exprim scarba pentru nesimtirea si incapacitatea de a trai in lumea reala a acestor capuse platite din banii nostri.

    P.S. Hai sariti cu minusuri, frecatori de menta care stati la caldurica prin birouri!
  • +1 (3 voturi)    
    Vor greva? (Joi, 13 mai 2010, 10:46)

    AlinN [anonim]

    Asa sa fie!
    Dar cine face greva sa aiba prioritate la concedieri. Zilele de greva sa fie zile neplatite. Dupa o luna-doua coplesiti de rate vor trece la munca cu cozile intre picioare dar si fara bani.
    Trebuie o atitudine de infruntare a sindicalistilor mafioti. Sa se invete minte atat ei cat si prostimea care asculta de ei.
  • +1 (1 vot)    
    Ati dat de dracu (Joi, 13 mai 2010, 12:36)

    Vasile [anonim]

    Pe bune situatia este nasoala peste tot in Europa dar in Ro este de 10 ori mai grava. Nici macar de emigrat nu mai puteti emigra ca nu mai este de munca pe nicaeri. Asa ca nu aveti altceva de facut decit sa suportati masurile si sa treceti la munca stimati tovarasi. Daca faceti greva nu rezolvati nimic ca bani nexam.
    Nu numai Base este de vina ci toata politica dusa de Ro de la 48 incoace. Si nu vad nici o sansa de imbunatatire,dimpotriva o a fie muuulllt, muuullt mai rau.
    La munca nu la intins mina ! ha ha ha ha
    Asa va trebuie atunci cind in 90 l-ati votat pe Ilici.
  • +1 (1 vot)    
    ??? (Joi, 13 mai 2010, 14:44)

    nahir [utilizator]

    din cate stiu, in perioada de greva, grevistii nu-si primesc leafa.
    oare n-ar fi buna o greva generala de, hai sa zicem o luna? cu banii economisiti astfel, nu s-ar mai rezolva ceva din deficitul bugetar?
    si poate asa, scapa si pensionarii de aberanta reducere a pensiilor.
  • 0 (0 voturi)    
    Toate ca toate (Joi, 13 mai 2010, 22:13)

    ionionut [utilizator]

    ... dar 18 mai nu pica joia. Sau nu anul asta!

    Legat de greva... asta este, asa e sistemul de stat la noi. Fiecare se crede buricul pamantului si fara el nu poate misca nimic in tara asta. Metrorex face greve cand are chef (fara sa stie pentru ce face greva, exceptand salariile mai mari), SNCFR anunta si el greva (sa faca - oricum nu prea mai merge nimeni cu trenul.), functionarii publici fac si ei greva...

    Eu zic sa faca ca in America, ca Reagan in '81 cu controlorii de trafic aerieni si sa ii concedieze pe toti. Cred ca nu e o mare problema pentru nimeni sa fie functionar public. Sau CFR-ist. Oricum avem zeci de mii de absolventi de ISE care muncesc 12 ore pe zi la banci pe mult mai putini bani decat functionarii nostri publici care le-ar lua locul imediat!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri