UPDATE Imbranceli intre pensionari si fortele de ordine, la mitingul din fata Palatului Cotroceni. Protestatarii cer demisia lui Traian Basescu

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 12 mai 2010, 11:07 Actualitate | Esenţial

Reprezentantii organizatiilor de pensionari au iesit in strada, miercuri dimineata, pentru a protesta impotriva deciziei Guvernului de a reduce pensiile cu 15%. Aproape 500 de pensionari s-au adunat, miercuri dimineata, in fata Palatului Cotroceni, potrivit Mediafax. Cu putin timp in urma, pensionarii au rupt cordonul jandarmilor si au avut loc imbranceli intre protestatari si fortele de ordine, anunta Realitatea Tv. Potrivit Agerpres, reprezentantii pensionarilor ar putea fi primiti, miercuri, pentru discutii, de seful statului.

Protestatarii din fata Palatului Cotroceni huiduie, striga "jos Basescu", "unitate" si au pancarte pe care scrie "Ne-ati «ciuruit», va «ciuruim»", "Respectati batranii tarii", "Domnule presedinte, ne-ati inselat", "Nu ingropati de vii pensionarii", "Ce aveti impotriva noastra, domnule presedinte", si "Vrem sa traim in unitate".

Doua ambulante au fost chemate in zona Palatului Cotroceni, dupa ce unora dintre manifestanti li s-a facut rau.

Concomitent cu protestul de la Palatul Cotroceni, pensionarii picheteaza sediile prefecturilor din tara.
  • Incidente s-au inregistrat si la Galati, unde aproximativ 150 de pensionari au fortat intrarea in Prefectura, potrivit televiziunilor de stiri.
  • La Ploiesti, 300 de pensionari au iesit in strada, cerand demisia presedintelui Basescu si a premierului.
  • Si la Iasi, in jur de 250 de pensionari au participat la un miting de protest in fata Prefecturii, existand incidente intre manifestanti si jandarmi, dupa ce protestatarii au fortat intrarea in cladire. In cele din urma, ei au fost opriti de jandarmi.
  • La Timisoara, aproximativ o suta de persoane, membre ale Uniunii Generale a Pensionarilor din Timis, au pichetat Prefectura, avand pancarte pe care scria "Nu taiati pensiile ", "Jos Guvernul", "Nu moarte prin infometare", si scandand "Hotii".
  • Aproximativ o suta de pensionari din Satu Mare au pichetat sediul Prefecturii, avand pancarte cu mesajele "Nu ne omorati" si "Nu suntem de acord cu reducerea de 15%". Presedintele Asociatiei Judetene a Pensionarilor Satu Mare, Mircea Marian, spune ca daca li se diminueaza pensiile cu 15 la suta, toti pensionarii vor ajunge muritori de foame si cere renuntarea la aplicarea acestei masuri.
  • La Oradea, aproximativ 50 de pensionari au pichetat Prefectura, strigand "Jos Basescu", "Jos Guvernul", "Unii isi fac palate si noi murim de foame", "Nu ne anulati drepturile legal dobandite" si "Guvernanti, pensionarii ai caror copii si nepoti sunteti va cer sa nu le anulati un drept legal castigat". 
  • La Targu Mures, circa o suta de pensionari din Band, Iernut, Sighisoara si Targu Mures au pichetat Prefectura, purtand pancarte pe care scria "Pensionari! Nu renuntam la drepturile cuvenite", "Pensionari! Cerem politicienilor sa isi respecte promisiunile facute". Ei au inaintat un protest pe care urmeaza sa il inainteze reprezentatilor Prefecturii Mures.
  • La Zalau, peste 50 de pensionari din cadrul Sindicatului Liber al Pensionarilor Salaj si al Uniunii Judetene a Pensionarilor Salaj au pichetat Prefectura. Ei au cerut adoptarea unor masuri care sa le inlesneasca accesul la medicamente compensate si gratuite si ca Guvernul sa adopte masuri ferme de protejare a puterii de cumparare a pensiilor de stat. Protestul a fost unul pasnic, iar pensionarii au purtat pancarte cu mesajul "Guvernanti! Pensionarii ai caror copii si nepoti sunteti va cer sa nu anulati un drept legal castigat".
  • La Sibiu, cinci persoane care reprezinta Uniunea Nationala a Pensionarilor, filiala Sibiu, au predat o scrisoare deschisa prefectului Constantin Trihenea si i-au prezentat acestuia nemultumirile pe care le au.
Presedintele Federatiei Nationale a Sindicatelor Pensionarilor, Preda Nedelcu, a spus ca, decat sa le scada pensiile, presedintele Traian Basescu "ar face mai bine sa dea tuturor pensionarilor cianura, pentru a scapa de ei, sa nu mai fie o povara pentru intreaga tara".

Liderul pensionarilor a mai adaugat ca reducerea reala va fi mai mare de 15 procente, odata cu introducerea coplatii si a cresterii preturilor in perioada urmatoare, toate acestea urmand sa duca la o scadere drastica a puterii de cumparare a pensionarilor: "Raspunsul nostru este unul singur: nu putem accepta aceasta diminuare a pensiilor, noi nu ne putem compara cu Grecia unde pensia minima este de 500 de euro, la noi fiind doar 85 de euro. Ei au de unde scadea, noi nu".

Si profesorii au anuntat, pentru miercuri, un protest in fata Palatului Parlamentului, in timp ce reprezentantii Uniunii Nationale a Studentilor din Romania intentioneaza sa iasa astazi in strada, pentru a treia zi consecutiv.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

7083 vizualizari

  • -2 (48 voturi)    
    RUSINE !! (Miercuri, 12 mai 2010, 10:48)

    cetateanu pensionar [anonim]

    Acumularile CREATE DE NOI au fost atat de mari incat in continuare traitzi de pe urma lor :
    -mergetzi cu metroul facut de noi!
    -circulatzi pe soselele podurile si caile ferate construite de noi!
    - locuitzi in blocurile construite de noi!
    - Loganul pe care-l conducetzi se face in fabrica construita de noi!
    - Otzelul la Galatzi se face in combinatul construit de noi! etc etc.
    - Electricitatea pe care o consumi este produsa in hidrocentralele, termocentralele si nucleara construita de noi;
    - Sanatatea v-o ingrijitzi in spitale facute de noi si cu medici educatzi de noi
    - Scolile in care v-atzi educat au fost construite de noi si v-am fost profesori !
    - pana si acest hotnews ca si intreaga presa isi are sediul intr-o cladire facuta de noi.
    TOTUL , Totul ,ESTE CONSTRUIT DE NOI astia de peste 55 ani ! Ne meritam pensia !!
    Voi nu atzi facut decat sa consumatzi, vinde, escroca ceea ce noi am creat !!!!
    • -4 (16 voturi)    
      foarte adevarat (Miercuri, 12 mai 2010, 11:46)

      viitorul_roshu_violet_de_cacat [anonim] i-a raspuns lui cetateanu pensionar

      Dar ptr EI (totzi) nu mai conteaza ce a-ti facut voi.

      Sunteti deja "istorie" si dupa cum a-ti observat istoria Romaniei din ultimii 60 de ani nu mai e "buna" ptr ca au fost comunistii la putere.

      Sunteti cifre intr-o statistica cu wirgule si multe zecimale. Aveti valoare de inventar cu amortizare si fara capitalizare.

      Mai e un pas pina sa puna jandarmii sa traga in voi cu gloante de cauciuc (sa adevarate - mai sti???) daca va considera accesu brusc la Cotroceni ca lovitura de stat.

      Pensiile sub 1000 lei nu ar trebi atinse, insa cinismul si nesimtirea jupinilor ce traiesc din speculatii impbiliarea si financiare este uriasa.

      Rusine Guvernului de muraturi istorice, rusine presedintelui ca nu a stiu sa spuna NU, mai jos de atita nu ajustam.
      • +3 (5 voturi)    
        Pensie minima garantata. (Miercuri, 12 mai 2010, 15:28)

        Glower [utilizator] i-a raspuns lui viitorul_roshu_violet_de_cacat

        Sa scoata aceasta pensie. Nu-i vad sensul. Din moment ce unii nu au contribuit deloc sau f putin la buget, pt ce sa primeasca acesti bani?
    • +3 (31 voturi)    
      haha (Miercuri, 12 mai 2010, 12:03)

      yo [anonim] i-a raspuns lui cetateanu pensionar

      Acum e clar, cetatene, ia meri matale la psd sa iti dea de o bere si 2 mici. esti tu pensionar asa cum sunt eu popa turc.
      • -1 (13 voturi)    
        cetateanu... (Miercuri, 12 mai 2010, 11:41)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui yo

        :))
        au iesit in strada cetatenii nostalgici.. dupa numarul lor (500 de pensionari .. in bucuresti sunt probabil un milion) cred ca si-a mobilizat voicu reteaua.. dar de data asta a apelat la parintii securisti...
      • -3 (13 voturi)    
        batranete fara demnitate (Miercuri, 12 mai 2010, 12:22)

        vasile [anonim] i-a raspuns lui yo

        Asta le ofera guvernul Boc acestor oameni.
        Rusine!
        • +2 (6 voturi)    
          sarmanii batranei.. (Miercuri, 12 mai 2010, 14:19)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui vasile

          ar fi interesant sa vedem si o grupare reprezentativa a pensionarilor de astazi.. cu media de varsta 52 de ani la femei si 54 la barbati.. de ce ies in strada doar aia peste 70?

          totusi, ma intreb, ce iq are vasile? daca sunt mai multi pensionari decat salariati si contributia la fondul de pensii este de ~30%... nu este normal ca pensia medie sa fie ceva mai mica de 30% din salariul mediu? rusine celor care nu stapanesc nici cele mai elementare reguli de logica!!!..
      • +2 (8 voturi)    
        Acum (Miercuri, 12 mai 2010, 13:16)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui yo

        Se pare ca nu mai e ziua portilor deschise la Cotroceni. Parca tot pensionarii se inghesuiau sa il pupe pe Base.

        Azi e ziua portilor pazite la cotroceni. ;)
    • +19 (29 voturi)    
      si tot voi... (Miercuri, 12 mai 2010, 12:10)

      alex [anonim] i-a raspuns lui cetateanu pensionar

      ati votat cu ilici 90% acu 20 de ani, si tot voi urlati noi muncim nu gandim...Si tot pe voi v-a durut undeva ca "Magistrala albastra" s-a construit cu spinarea elitei de altadata a tarii, si tot voi ati tolerat prostia, indolenta si coruptia fara sa cracniti.Prin urmare...ma doare sufletul sa spun, dar si africanii ar fi construit cate ceva...in 50 de ani.
      V-ati bucurat cand Tariceanu a marit pensiile fara a exista corespondenta reala intre acesti bani si ceea ce producea Romania. Unde va era intelepciunea atunci? E ca si cum te-ai bucura ca faci un credit si iti iei masina, dar cand banca iti ia masina, ca deh...nu esti in stare sa o platesti, faci greva foamei...
      • 0 (8 voturi)    
        Fara gogorite ! (Miercuri, 12 mai 2010, 15:25)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui alex

        Tariceanu s-a opus pe fata maririlor salariale nesustenabile. Uiti?
        boc al tau urla ca-i incapabil Guvernul Tariceanu si ca imediat ce va veni la putere va aplica LEGEA si va mari salariile profesorilor cu 50%.
        basescu al tau cand era primar al capitalei umbla cu un tablou la TV si arata care este gradul de indatorare ce poate fi suportat de municipalitate intr-un orizont de 10-15 ani.
        si parca de la sfarsitul anului trecut am iesit din criza. Cine declara asta la TV? Iti amintesti?
    • +19 (39 voturi)    
      domnule... (Miercuri, 12 mai 2010, 12:11)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui cetateanu pensionar

      Eu unul platesc tot ce consum folosesc. platesc metroul pe care tu l-ai facut.
      platesc pt strazile pe care tu le-ai facut
      platesc pt loganul pe care tu l-ai facut
      platesc pt curentul care il consumplatesc asigurari medicale si spitale pe care tu le-ai facut
      am platiti si platesc pt orice...chair mai mult decat valoreaza.
      Si mai mult, iti platesc si tie pensia.
      Dar intelege ca sunt vremuri grele si este criza. Adica tot ceea ce tu ai contruit ii scade valoarea...deci nu mai sunt bani.
      Apropo...si tu ai fost platit pt ce ai facut.
      Zi-mi te rog. ai platit 60~80 mii de euro pt un apartament obscur in bucuresti? ma tem ca nu.
      Si acum eu iti platesc tie pensia. Acum metroul spitalul curentul loganul etc. Si intelege si tu ca in perioada asta...nu am de unde sa le platesc pe toate ca in 2008 . intelege ca nu am de unde! respecta-ma si tu la randul tau ca mie acum imi e mai greu decat ti-a fost tie pe vremea lui ceasca cand aveai varsta mea! Noi nici copii nu ne mai permitem sa facem!
      • -6 (14 voturi)    
        nu-mi platesti mie !! (Miercuri, 12 mai 2010, 11:30)

        cetateanu [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

        Nu-mi platesti mie domnule ,,oarecare" Ii platesti domnului Vladescu, Videanu, Basescu, Berceanu pentru ca sa se imbuibe ei !! Eu vreau doar pensia mea stimabile !!
        • +4 (12 voturi)    
          Serios? (Miercuri, 12 mai 2010, 13:24)

          Lilith [anonim] i-a raspuns lui cetateanu

          Si pensia aia de unde vine? Din neant? =)))

          Ca tot vreti numai pensia si nu va uitati in alta parte. Daca cresc impozitele si creste somaju' cine va mai plateste pensiile sau nu se vede legatura?

          Sa moara toata economia, ce conteaza daca lumea vrea pensii.
          • -3 (5 voturi)    
            cu tot respectul (Miercuri, 12 mai 2010, 17:48)

            Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Lilith

            omul a cotizat la viata lui si isi merita pensia. Problema e ca banii pe care i-a cotizat el nu mai exista demult, dar e de datoria statului sa se ingrijeasca sa il plateasca, daca vrei cum statul e dator la creditori, e dator si la pensionari
        • +9 (15 voturi)    
          cu mult respect domnule... (Miercuri, 12 mai 2010, 13:28)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui cetateanu

          Banii tai de pensie... crezi ca pica din cer?
          Nu . Vin din impozite pe care eu le platesc. Compania privata la care lucrez a inregistrat profituri extrem de mici din 2009 pana in prezent. Asta se resimte la veniturile mele. Compania castiga putin rezulta putine transactii care sa se impoziteze si venituri pt cei mai mine mai mici. Daca veniturile din mediul privat au scazut, de unde vrei sa fie bani de pensii marite in fiecare an?
          E chiar asa de greu sa intelegi?
          Ieri am stat pana la 23 la munca nu de placere. Cei apropiati se indeparteaza de mine pt ca nu am timp sa petrec timp cu ei. Parintii mei aveau copii si familie la varsta mea. Eu nu am nici planuri de asa ceva. Efectiv nu am timp sa cresc un copil. Nu am timp nici de mine. Apropo...eu cand o sa am varsta ta nu stiu cine o sa imi plateasca mie pensia pt ca cei ca mine NU mai facem copii. Nu am concedii de 5 ani si vacantele se rezuma la weekend cand incerc sa uit de de saptamana... Dar da...dispretuieste-ma pe mine pt ca nu produc mai mult...ca sa iti platesc tie MAI MULT!
          • +8 (8 voturi)    
            Aveti dreptate (Miercuri, 12 mai 2010, 14:58)

            FILIPESCU [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

            da, din pacate aveti mare dreptate.
            noi platim practic pensiile, ajutoarele sociale, de somaj, tooot...din pacate noi nu prea ne permitem luxul...de a avea un serviciu asigurat, asa cum au avut parintii nostri pe vremea lui ceausescu...nu spun ca sunt de acord cu reducerea pensiilor,....dar doresc ca din banii mei, din impozitele pe care eu le platesc (am 42 ani, si aproape 20 ani de munca), sa nu mai tinem in spinare pe toti asistatii sociali, pe cei care nu muncesc...ca de ...citeam un raport al anofm...la tragul de job-uri....chiar in dobrogea...oferta mare de job-uri...dar nimeni nu doreste sa se duca sa munceasc.a... se promoveaza nemunca, furtul, cersetoria, spaga....tot felul de ajutoare... deci....haideti sa muncim cu totii, sa ne platim cu totii...taxele, si poate copiii nostri vor trai intr-o societate mai curata si mai onesta.
            cu stima, pentru toti cititorii...
            un salariat care atunci cand este de lucru...munceste inclusiv...in week-end, etc.
          • -2 (4 voturi)    
            FOARTE GRESIT (Miercuri, 12 mai 2010, 15:46)

            Prebu [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

            Daca tu si altii cred ca este normal ca pensiile sa fie platite din impozitele celor ce muncesc va inselati amarnic. Stiti care este problema? Cotizatiile acestor pensionari plus dobanda (ptr ca statul se presupune ca i-a investit) ar fi trebuit sa se afle intr-un cont. Deci? Contul cu depunerile lor este acum 0. Va rog sa nu mai credeti tot ce va spun "capabilii" nostrii politicieni. Mai bine ar trebui sa va ganditi foarte serios unde se duc banii din contributia dvs la pensie. Sa nu cumva sa aveti surprize. Sau lucrati la casa de pensii? By
            • +2 (2 voturi)    
              "ar trebui" e diferit de ce avem in realitate (Miercuri, 12 mai 2010, 21:57)

              vveninosu [utilizator] i-a raspuns lui Prebu

              ca ar trebui e una, dar oarecare are dreptate. banii nu pica din cer. contul ala de care zici e zero. deci... de unde vin banii?
          • -3 (3 voturi)    
            pesie,raspus la cetatean (Joi, 13 mai 2010, 7:40)

            anomim [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

            domnule cetatea,sa sti ca si noi am muncit pentru pensinonari,care la vremea noastra beneficiau de acest frept legal,nu numai in Romania,ci in toate tarile lumi.Daca esti asa de interesar,studiaza sa vezi cat s-a platit atunci pentru pensie,de catre unitati si de catre salariat>Am impresia ca nu cunosti nimic din legislatia munci,nu-ti mai da cu parerea ,daca nu esti pe problema.Ai parinti?,ii intretii dumneta,cred ca nu esti in masura sa critici pensionarii de azi,sa sri ca ei au muncit mult mai greu decat azi,fara sarbatori si zile de sambata libere ,asa ca te rog sa fi mult mai ponderat in arunca injurii la adresa batanilor.Irir dioresc sa ajungi la pennsile si sa ai paatye de pensie minima ,sa traiesti bine cu ea.
      • -5 (13 voturi)    
        Nu platesti (Miercuri, 12 mai 2010, 11:53)

        PAPA PAUL [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

        Stimate domn,
        Se pare ca sunteti tanar(din pensie nu poti cumpara un apartament de 60000 Euro!).O prima intrebare ar fi: mata nu ai tata ,nu ai mama,bunici,matusi,unchi?Apoi vreau sa-ti spun ca daca platesti ceva azi ,in nici un caz nu-mi platesti mie pensia,platesti doar ce au furat scursurile societatii romanesti din 1989 pana acum.Acum te rog sa faci un calcul.Iata datele problemei:in 1971,salariul mediu brut era de 1471 lei(leul lui Ceausescu e aproape egal cu leul greu de azi) si la acest salariu se retinea in fiecare luna cca 20% (15% de la Intreprindere)contributie pentru pensie,asadar 294.20 lei. Ce cuantum rezulta daca acesta suma e depusa la banca ca depozit cu 10% dobanda pe o perioada de 40 de ani(vechime in munca).Calculeaza acum la o pensie de 700 lei de azi,pentru cati ani ajunge suma.Daca rezulta altceva dacat sustii d-ta te rog sa ceri scuze parintilor tai si tuturor pensionarilor.Sanatate!
        • +4 (10 voturi)    
          Pensia (Miercuri, 12 mai 2010, 13:31)

          Dan Surpateanu [anonim] i-a raspuns lui PAPA PAUL

          Pensia in Romania nu este bazata pe contributii! Mai pe inteles, nu-ti construiesti pensia, cum este de ex pensia privata, ci primesti o suma din contributiile celor ce aduc plus valoare. Cum cei ce aduc plus valoare sunt luati la misto, prefera sa se apere prin - declararea minim pe economie iar restul la negru. Deci, protesteaza urland la bugetari, ei sunt cei ce au realizat falimentul tarii. PS: eu sunt unii dintre cei ce au salariul la alb. Cu alte cuvinte sunt fazanul ce plateste 15400 lei anul trecut ca sa crape in ei bugetarii, si de ce nu, pensionarii. PPS: pensionarilor din metrou nu le cedez locul, pentru ca ei in mod sigur nu au muncit 200+ ore suplimentare lunar, asa cum muncesc eu. Multumesc!
        • +6 (8 voturi)    
          stimate domn (Miercuri, 12 mai 2010, 13:38)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui PAPA PAUL

          parintii mei sunt exact in aceeasi situatiae.
          Doar ca parintii mei au deja un apartament de cca 60 mii de euro intr-uin cartier marginas din bucuresti. Stiti ce au de gand? sa il vanda si sa se retraga undeva intr-o zona muntoasa, si le raman si f multi bani...cca 30~40 mii de euro. Eu domnule nu imi permit sa cumpar un apartament ca la cei 60 k de euro adaug dobanzile pt 20~30 de ani si ajung la un total de aprox. 100 mii de euro. E aberant!
          P.S. : tatal meu are pensia mai mica decat a dumneavoastra! Apropo. Parintii mei sunt mai odihniti ca mine si au mai multe vacante (pe la rude ce-i drept) decat mine! Eu de 5 ani nu am mai putut sa imi iau concediu (nici nu mai simt nevoia, pt ca am uitat efectiv cum este).
        • +4 (4 voturi)    
          si acum realitatea.. (Miercuri, 12 mai 2010, 14:27)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui PAPA PAUL

          contributia aia de 20% s-a cheltuit in acelasi an in care a fost retinuta.. nu exista dobanda.. atunci era 20% pentru ca asta era raportul intre salariati si pensionari. azi raportul s-a modificat substantial.. ca sa pastram o corelatie ar trebui sa fie o contributie de 110%.
          deci cand ti se pare mica pensia nu te uita la Emil Boc.. uita-te mult mai aproape.. in jurul tau.. la pensionarii ceva mai tineri.. prea tineri.. acolo este diferenta de bani, nu in buzunarele guvernului.
          si o mica paranteza.. deficitul bugetar de anul asta ar fi aproximativ egal cu toate cheltuielile statului in afara de salarii si pensii. deci presupunand prin absurd ca guvernul actual duce la zero toate cheltuielie si investitiile, tot bugetul statului s-ar duce pe salariile bugetarilor si pensii.
        • +2 (2 voturi)    
          Mda (Miercuri, 12 mai 2010, 16:42)

          dl [anonim] i-a raspuns lui PAPA PAUL

          Rezulta cam 1.552/ luna tinind cont de o rata de acumulare rezonabila dar dvs. nu ati facut un depozit cu capitalizare ci i-ati dat statului in administrare deci puteti sa uitati 10% dobinda, dobinda reflecta eficienta statului in gestionarea banilor nu a unei banci comerciale. A si sa nu uit, acelasi lucru ni se intimpla si noua salariatilor de acum, aceleasi contributii cu acelasi rezultat cind vom ajunge la pensie dupa 75 ani pt 5 ani(nu la 45 pt 25), daca vom ajunge.
      • +5 (11 voturi)    
        super (Miercuri, 12 mai 2010, 12:46)

        alex [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

        un comentariu excelent!!!! BRAVO!
    • +6 (12 voturi)    
      .... (Miercuri, 12 mai 2010, 12:11)

      sictireanu [utilizator] i-a raspuns lui cetateanu pensionar

      vezi ca ai intarziat la scoala :)
    • +11 (15 voturi)    
      I a citeste aici si canalizeaza furia corect (Miercuri, 12 mai 2010, 12:14)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui cetateanu pensionar

      La sfârşitul anului 1989, România avea opt milioane de salariaţi şi 2,6 milioane de pensionari, la care se adăuga un milion de agricultori. Rata de dependenţă ( raportul între numărul de angajaţi care contribuie la fondul asigurărilor sociale de stat şi numărul beneficiarilor) era una confortabilă, de 3,4 angajaţi la un pensionar, fondul de pensii avea un excedent de 500 de milioane de USD.
      În primii doi ani după Revoluţie (1990-1992), în timpul guvernărilor lui Petre Roman şi a lui Theodor Stolojan, numărul pensionarilor a crescut cu 600.000 de persoane. Analistul economic Ilie Şerbănescu, ministru al reformei în guvernul Victor Ciorbea, este categoric în privinţa responsabilităţii celor care au băgat în criză sistemul de pensii: „Ceauşescu a lăsat un sistem perfect sustenabil, cu excedent la fond. De vină pentru ceea ce s-a întâmplat sunt politicienii şi deciziile lor.
      Dezastrul este opera integrală a regimului Roman - Iliescu, care au încercat să rezolve problema şomajului pe seama pensiilor".
      La ce se referă Ilie Şerbănescu atunci când vorbeşte despre responsabilitatea lui Petre Roman, primul premier al României după Revoluţie, explică Alexandru Athanasiu, fost ministru al Muncii în Guvernul Radu Vasile.
      „Decretul- lege nr. 60, dat în martie 1990, a trimis la pensie, în doar câteva luni, peste 500.000 de salariaţi". Decretul respectiv permitea pensionarea cu patru ani mai devreme pe caz de boală şi cu doi ani mai devreme în cazul pensionării anticipate normale. Astfel, femeile au ieşit din activitate la 53 de ani, iar bărbaţii la 58 de ani.
      La 20 de ani de la acea primă decizie, Petre Roman se justifică: „Ceauşescu anulase în anii '80 o serie de prevederi cu privire la pensionarea celor din grupele grele de muncă. De exemplu, în industria chimică, unde era un nivel de noxe teribil. Mai erau şi fabrici întregi unde lucrau în special femei, în condiţii deosebite: cu explozibili, praf de puşcă. Şi atunci, eu le-am redat drepturile pierdute, permiţând ieşirea l
      • -4 (6 voturi)    
        hai la mmunca cea mare!!! (Miercuri, 12 mai 2010, 11:48)

        Eli [anonim] i-a raspuns lui Dan

        Unde sa muncimi La canalul Dunare Marea Neagra -lagare de munca -cate locuri de munca sau creat in acest an somajul real este mai mare somerii iesit din plat nu se mai plimba sa se inregistreze la oficiu unde intr-un an nu mi s-a oferit nici un loc de munca nici pentru salarul minim in rest trimitem Email zilinic cu cv si asteptam,,,, asteptam,,,,,,,,,,,
      • +1 (5 voturi)    
        Dar oare.... (Miercuri, 12 mai 2010, 11:49)

        Caius Duca [anonim] i-a raspuns lui Dan

        Ok, foarte bine ca s-a stabilit vina colapsului din sistem! ...dar oare pensionarii sunt cei care trebuie sa plateasca?! Pentru ca am "descoperit" ca nu guvernul actual este vinovat te face mai putin sensibil la tragedia acelor oameni batrani? Acei batrani sunt parintii mei, bunicii, vecinii nostrii ...si vorbim acum de persoane care au venituri sub 1000RON.
        • +5 (9 voturi)    
          ? (Miercuri, 12 mai 2010, 13:52)

          Fifi [anonim] i-a raspuns lui Caius Duca

          pai si de ce sa le platesc eu masa si casa ?! ei mi-au platit mie ceva ? nu. ei doar au pus stampila pe Iliescu de 2 ori la rand, si chiar si acum sunt orase rosii in tara unde iese PSD. Pai eu sunt cretin sa le dau astora macar 1 felie de paine ? cred ca glumesti.
          • +1 (5 voturi)    
            Ai o inima buna... (Miercuri, 12 mai 2010, 14:18)

            Caius Duca [anonim] i-a raspuns lui Fifi

            Ai o inima buna... Parintii mei de ex. nu au votat cu Iliescu, dar sunt pensionari. Nu trebuia sa-i sustii tu, nu-ti cerea nimeni asta, trebuia sa-i sustina sistemul. Dar gandeste-te, oare doar din cauza pensionarilor este romania in criza? Reducerea investitilor statului pe timp de criza crezi ca suna mai bine? Incurajarea investitilor in mediul privat ...
          • -6 (8 voturi)    
            Esti prea praf. (Miercuri, 12 mai 2010, 14:30)

            Creator [utilizator] i-a raspuns lui Fifi

            Iti amintesc ca altul e presedinte de 6 (sase) ani!
      • -6 (8 voturi)    
        hai sa`ti zic io cum sta treaba (Miercuri, 12 mai 2010, 11:58)

        capatu` satului [anonim] i-a raspuns lui Dan

        cu greaua mostenire,
        vinovati nu sunt pana la urma iliescu si roman, ci rascoala din 1907,1929 -33, WW2, criza petrolului din anii`70, criza subprime din us inceputa anterior lui 2007..;
        singurii vinovati sunt actualii conducatori, si trebuie sa isi asume aceste greseli;
        presedintele republicii este la al doilea mandat - daca considera ca parlamentu` a gresit cand a marit salariile profesorilor si pensiile, era obligat sa intoarca legea la parlament si sa sesizeze CCR privind lipsa resurselor financiare din care sa poata fi platite pensiile - asa`i ca prezidentu` n`a facut nimic, sau ceea ce a facut este nesemnificativ;
        banii aruncati pe cheltuieli de vosganian si teleceanu - 3 mld. de euro - fara acoperire legala, deturnare de fonduri - arestati`i urgent, umflati`l si pe videanu pt. marmosim, populatia sinte deja gustu` foamei, poate daca se aresteaza cativa dintre marii hoti ai tarii se satura macar din minciunile de la televizor...
        revenind la greaua mostenire: iliescu - roman, pun si io o intrebare: CE MAMA DRAQ AU FACUT PARLAMENTARII PDL CAND S`AU VOTAT MARIREA PENSIILOR SI SALARIILOR PROFESORILOR - va spun io, au votat pentru, intre timp au uitat si s`au gandit ca iliescu - roman ar puteas fi vinovati, ei oricum au peste 60 de ani;
        era sa uit, ghiciti cine ne spunea ca sigur criza ne ocoleste...parca iliescu - roman, sau era ciorbea.. ??
        s-a ajuns aici pt. ca parlamentu` nu a facut nimik in 20 de ani, singura grija a fost umplerea burtii si a bagajelor - ei sunt primii vinovati, nu in ultimu` rand vinovati suntem si noi pt. ca i`am votat pe acesti impotenti intelectual...
        de la postacii pdl, cat mai multe minusuri, tara merge intr`o directie buna, cauzata de conducerea luminoasa: marmosinu` sa ia grosu de la bujet cu ajutoru lu` videanu, oprea sa treca la gradu` de maresal, udrea sa-si mareasca bujetu` dupa capacitatea toracica, rablele f16 sa curga catre tara, iar valeanu & crinu` impreuna cu EBA sa faca in fiecare oras al tari un bazin de cianura..
      • +3 (3 voturi)    
        Ar fi fost corect (Miercuri, 12 mai 2010, 12:17)

        PAPA PAUL [anonim] i-a raspuns lui Dan

        Aveti perfecta dreptate , dar ar fi fost corect sa nu va opriti aici.Intradevar acesta a fost doar inceputul. Cred insa,ca trebuie spus ca toate guvernarile s-au infruptat cu voluptate si voiosie din banii publici,inclusiv din fondul de pensii (deturnare , se numeste si este pedepsita penal)in timp ce economia se indrepta vertiginos in jos.
    • -1 (5 voturi)    
      Nu inteleg (Miercuri, 12 mai 2010, 12:20)

      PAPA PAUL [anonim] i-a raspuns lui cetateanu pensionar

      Adevar curat,dar nu inteleg de ce injura astia.Or fi beti?
      • +2 (6 voturi)    
        mda (Miercuri, 12 mai 2010, 13:53)

        Fifi [anonim] i-a raspuns lui PAPA PAUL

        Poate le e greata de cuvantul pensionar, te-ai gandit vreodata la taina asta ?!
    • +3 (11 voturi)    
      In caz de un razboi vor cere acelasi lucruri? (Miercuri, 12 mai 2010, 12:21)

      romanasu [anonim] i-a raspuns lui cetateanu pensionar

      Cine ii mai atzata pe saracii dezimformati acolo in strada? sunt aranjamentele opozitie care doreste perpetuum sa-l darame pe Basescu?

      Ponta a mai incercat si cu minerii de 1 Mai.. acum se apasa pe telecomanda butonul pensionari?

      Cat se da pentru manifestatie, ca am si eu nevoie de ceva bani si pot sa vin si cu o vecina care e paralizata?

      La noi coeficientul de reusita a unei manipulari este destul de ridicat, manipularea chiar daca e dovedita nu e pedepsita nicidecum... iar cand e un miting disperat apare cineva care sa zica ca situatia nu e grava...

      Ce cauta aia acum la revolutie, daca problema e financiara, de ce nu sunt la Ministerul de Finante?

      Pensionari schizofrenici luati CEREBRALIX cand iesiti din casa !!!!
    • +3 (9 voturi)    
      Da , si cand le vindeau moaca... (Miercuri, 12 mai 2010, 12:36)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui cetateanu pensionar

      ...urlati fericiti "noi muncim , nu gandim" !!!
      Cand va scotea la pensie pe banda rulanta , nu va gandeati cine va plateste pesiile? Metroul ala e pe profit ?Ce ati facu tvoi si merge in profit de miliarde pe luna sa va sustina pensiile? Si eu pot munci ca prostul , dar daca nu aduce bani, vax , nu are nici o importanta !
      Plus ca atunci cand munceati voi erait 5 salariati la un pensionar , nuc a acum 1.3 pensionari la un salariat (aici incluzand si pe aia care iau bani de la stat)
      • -1 (1 vot)    
        Si tu gandesti gresit (Miercuri, 12 mai 2010, 15:48)

        Prebu [utilizator] i-a raspuns lui Costica

        Vezi ca i-am raspuns mai sus unui domn cum sta treaba
    • +6 (6 voturi)    
      ptr cetateanul pensionar (Miercuri, 12 mai 2010, 12:38)

      stefanv31 [anonim] i-a raspuns lui cetateanu pensionar

      Dl. Iliescu vedeti ca v-ati gresit cititorii.
    • +4 (6 voturi)    
      Vax albina (Miercuri, 12 mai 2010, 13:25)

      dobrica [anonim] i-a raspuns lui cetateanu pensionar

      Dupa ce ati muncit, l-ati votat pe Iliescu, si dezastru a inceput. Ati muncit nu ati gandit. 50 de ani comunismul fara opozitie, daca nu inventau altii in occident si apoi voi imitati tot cu sapa de lemn ati fi lucrat. Ati proiectat voi dacia? sau centralele nucleare? Profesorii romani erau niste ciobani, in mare parte, mai amabili sunt maturatorii in occident dact profesorii pe care i-am avut, priveau elevii in special pe cei slabi ca pe niste gunoaie, asta da profesionalism si modernitate. Dupa evenimentele din piata universitatii au urmat 20 de ani de liniste, unde au fost intelectualii, fiecare pt. el, cum au ajuns vanghelie, becalii, mazare la putere?
    • 0 (2 voturi)    
      rusine? (Miercuri, 12 mai 2010, 14:56)

      africanul [anonim] i-a raspuns lui cetateanu pensionar

      ....totul e construit de voi? Pai din cauza asta e totul putred in tara asta!
    • 0 (0 voturi)    
      aberati pe final (Joi, 13 mai 2010, 11:48)

      gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui cetateanu pensionar

      Tot VOI ati consumat (in mare parte) dar mai ales vandut si escrocat ceea ce voi ati creat.
  • -7 (13 voturi)    
    deranj mare (Miercuri, 12 mai 2010, 10:59)

    pesedistul indoctrinat [anonim]

    Stau si ma intreb , meditez , incerc sa inteleg ; ce legatura au minerii, ponta, antonescu, comunistii , ceausescu, iliescu cu ceea ce se intampla acum la poalele , inca necucerite, Cotrocenilor... Un om sanatos la cap, fara un grad prea avansat de retard, poa' sa sustina, CHIAR CU ARGUMENTE?OARE?,ca "livache" si "croitoru" erau chiar solutii "viabile" in cele 4 luni de "vid guvernamental" invocat de basescu ca "fitil" al actualelor masuri???

    Intrebarea care sta la baza revirimentului societatii romanesti ,asa cum este ea acum, este urmatoarea: Dupa atatia ani de deranj voit, aparent nepremeditat , mai sunt prosti care vor sa fie prostiti cu teme de gen "comunistii","iliescu si minerii", "adevarul de la revolutie", etc etc cand nu mai avem 30 ron in buzunar????
    • +3 (11 voturi)    
      30 ron? (Miercuri, 12 mai 2010, 11:43)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui pesedistul indoctrinat

      atata v-a platit sa iesiti azi in strada? :D
    • +5 (11 voturi)    
      daca stiam ca e liber (Miercuri, 12 mai 2010, 12:41)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui pesedistul indoctrinat

      la imbrincit pensionari, ma duceam su eu acolo.
      Vorbesc de pensionarii lui ceasca care plimbau cheia de paispe prin fabrici si uzine, mai furau si ei cite ceva si in general ce bine era.
      Am lucrat in fabrici si uzine, in industria grea, si stiu ce spun. Cu exceptia citorva mai competenti si mai comstiinciosi, cam zece la suta din total, restul erau semianalfabeti adusi de la tara de ceasca si erau nu numai nepriceputi, ci chiar daunatori,
      Cam asa stau lucrurile, tovarasi pensionari.
      Electoratul lui ilicescu, asta sinteti. Asa ca mai usor cu protestele, mai bine pe banca in parc, un sah, o tabla, ceva.
      • -3 (7 voturi)    
        Tu poti sa traiesti cu 500-600 de lei? (Miercuri, 12 mai 2010, 14:36)

        Creator [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Oamenii aia au muncit 30-40 de ani.Uita-te in jur aproape tot ce vezi este construit inainte de 1989.
  • +27 (39 voturi)    
    Pensionarii in eroare (Miercuri, 12 mai 2010, 11:20)

    Dan [anonim]

    Ei ar trebuii sa protesteze in fata casei lui nea Nelu Iliescu sau la PSD la Ponta . Situatia asta nu este din vina lui Boc sau Basescu .Situatia asta este generata de distrugerea economiei nationale in ultinii 18 ani de gruparea PSD-PNL .Aceasta grupare este vinovata de saracirea pensionarilor si saracirea tarii .Vreti un exemplu ? Contributiile la fondul de pensii al muncitorilor inainte de 1989 unde sant ? Stie Iliescu . Aceste contibutii au fost investite de Ceausescu in unitati economice productive care prin functionarea lor urmau sa genereze banii necesari sa se plateasca pensiile astazi. Un astfel de obiectiv a fost rafinaria Petromidia. Ei bine Petromidia astazi nu produce pentru pensionari . S-a vandut si cei 3 miliarde de euro nu sau dus la pensionari.Au plecat in Elvetia .Pricepeti ?
    • -19 (31 voturi)    
      jos basescu (Miercuri, 12 mai 2010, 11:25)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      "ar trebuii" sa stea in fata cetatii dacice de la Blidaru si a castelului Huniazilor. Basescu e nevinovat. Pricepem
      • +18 (26 voturi)    
        Gandirea e un lux (Miercuri, 12 mai 2010, 11:32)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        pentru tine . Zbieri aici fara sa gandesti .Esti unul dintre cei responsabili pentru situatia asta .Si faci aici scandal.Cei 3 miliarde de euro tot in Elvetia raman.iar Petromidia tot nu produce pentru pensiile romanilor .Pricepi ?Daca nu produce nimeni atunci de unde sa plateasca pensiile?Cine a vandut Petromidia?Boc si Basescu sau Nastase si Iliescu?Cui a vandut-o ??Lui Patriciu .Cu cat ? 35 milioane dolari Ce a facut el ? A vandut-o cu 3 miliarde euro. de ce nu a vandut-o Nastase si Iliescu cu 3 miliarde de euro? Si acum erau banii la pensionari .Nu in Elvetia.
        • -13 (19 voturi)    
          lasati, fratilor (Miercuri, 12 mai 2010, 11:52)

          Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Dan

          ca o sa apara the mighty basescu si va anunta pensionarilor anularea reduceriii pensiilor. Ura! ura!
          • +9 (11 voturi)    
            Ia citeste aici daca stii (Miercuri, 12 mai 2010, 12:08)

            Dan [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

            La sfârşitul anului 1989, România avea opt milioane de salariaţi şi 2,6 milioane de pensionari, la care se adăuga un milion de agricultori. Rata de dependenţă ( raportul între numărul de angajaţi care contribuie la fondul asigurărilor sociale de stat şi numărul beneficiarilor) era una confortabilă, de 3,4 angajaţi la un pensionar, fondul de pensii avea un excedent de 500 de milioane de USD.
            În primii doi ani după Revoluţie (1990-1992), în timpul guvernărilor lui Petre Roman şi a lui Theodor Stolojan, numărul pensionarilor a crescut cu 600.000 de persoane. Analistul economic Ilie Şerbănescu, ministru al reformei în guvernul Victor Ciorbea, este categoric în privinţa responsabilităţii celor care au băgat în criză sistemul de pensii: „Ceauşescu a lăsat un sistem perfect sustenabil, cu excedent la fond. De vină pentru ceea ce s-a întâmplat sunt politicienii şi deciziile lor.
            Dezastrul este opera integrală a regimului Roman - Iliescu, care au încercat să rezolve problema şomajului pe seama pensiilor".
            La ce se referă Ilie Şerbănescu atunci când vorbeşte despre responsabilitatea lui Petre Roman, primul premier al României după Revoluţie, explică Alexandru Athanasiu, fost ministru al Muncii în Guvernul Radu Vasile.
            „Decretul- lege nr. 60, dat în martie 1990, a trimis la pensie, în doar câteva luni, peste 500.000 de salariaţi". Decretul respectiv permitea pensionarea cu patru ani mai devreme pe caz de boală şi cu doi ani mai devreme în cazul pensionării anticipate normale. Astfel, femeile au ieşit din activitate la 53 de ani, iar bărbaţii la 58 de ani.
            La 20 de ani de la acea primă decizie, Petre Roman se justifică: „Ceauşescu anulase în anii '80 o serie de prevederi cu privire la pensionarea celor din grupele grele de muncă. De exemplu, în industria chimică, unde era un nivel de noxe teribil. Mai erau şi fabrici întregi unde lucrau în special femei, în condiţii deosebite: cu explozibili, praf de puşcă. Şi atunci, eu le-am redat drepturile pierdute, permiţând ieşirea
        • -6 (10 voturi)    
          gindirea este un lux pt tine (Miercuri, 12 mai 2010, 11:58)

          haplea82 [utilizator] i-a raspuns lui Dan

          petromidia produce si pt pensionari pt ca exista si are angajati!foarte probabil daca nu exista patriciu ,s-o cumpere asa cum a cumparat-o ,asa cum a fost avantajat de pnl psd,pd etc chiar si cu votul lui traian basescu dat in parlamentul romaniei(pt ca daca nu stiai basescu a votat pro transformare datoriei in obligatiuni) repet f probabil petromidia ar fi fost de mult taiata ca fier vechi si vinduta in turcia!ca atare mai normal ar fi sa spui "multumesc patriciu" decit sa ceri ca acesta sa faca acte de caritate fata de coruptul ,inutilul ,,incapabilul de a gestiona finantele publice ,guvern roman si sa plateasca impozite in romania!nu-i in nici un caz vina lui patriciu ca tinind banii in elvetia atita timp cit cistiga mai mult decit i-ar aduce in romania
          dar cum spuneai ,gindirea este un lux
          • +4 (4 voturi)    
            Atzi vazut cum isi dau arama pe fata? (Miercuri, 12 mai 2010, 12:19)

            Geo [anonim] i-a raspuns lui haplea82

            I spune tu cum a fost dusa in faliment Petromidia de acelasi director care a ramas cu patriciu si a scos-o apoi din falimet si au vandut-o .Dupa scenariul asta securistic sa vandut toata tara.
        • -2 (2 voturi)    
          Toti sunt la fel (Miercuri, 12 mai 2010, 15:52)

          Prebu [utilizator] i-a raspuns lui Dan

          Vad ca va puneti problema ca unii sunt mai vinovati decat altii, dar oare nu mai sunt si alte partide pe care le puteati alege? Un lucru este clar: PSD+PDL+PNL+UDMR = FALIMENT
      • +3 (9 voturi)    
        Gogoman sau platit (Miercuri, 12 mai 2010, 11:33)

        Mirela [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        sa faca scandal .Mazeta.O fi Ponta sau Antonescu.
      • +19 (19 voturi)    
        Am o intrebare (Miercuri, 12 mai 2010, 11:48)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Tovarase fedesenar, ce partid reprezenta nea Nicu Vacaroiu, cel care a cumulat fondul de pensii cu bugetul general si astfel, fondul de pensii excedentar a devenit deficitar? Aveti mintea scurta tovarasi atunci cand e vorba de greselile voastre.
    • -3 (17 voturi)    
      Ai si tu dreptate, dar... (Miercuri, 12 mai 2010, 11:32)

      Rhadoo [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      Boc si Basescu sunt de vina ca nu aduc schimbarea in bine pe care au promis-o. Sa fii la putere, investit cu votul si increderea majoritatii, si sa te plangi ca nu poti lua masuri pentru ca aia dinainte sunt de vina, e o dovada de incompetenta si iresponsabilitate. Tu cand te angajezi la o firma, oarecare, si ti se dau responsabilitati pe care nu le poti indeplini, ii acuzi pe fostii angajati? Rezultatul: ori demisionezi ori esti dat afara.
      E, asa e si cu presedentia, parlamentul si implicit guvernarea. Prin vot ai fost investit de popor sa faci treaba. Daca nu-ti faci treaba si te plangi ca un neajutorat, trebuie sa pleci. Nicaieri in lume nu se umbla in administrarea unei tari cu jumatati de masura si cu "lasa ma ca merge si asa".
      Cat mai merge scuza asta penibila, cu Tariceanu e de vina? Si e de vina, intr-adevar, dar vrem sa vedem si solutii si strategii pertinente de viitor, pentru a nu repeta greselile trecutului!
      • +10 (12 voturi)    
        De unde banii? (Miercuri, 12 mai 2010, 11:54)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Rhadoo

        Dupa cum se stie de 2 ani, de cind Basescu i-a cerut lui Vosganian sursele de finantare petnru cdresterea pensiilor si le-a primit... pina in 2008, nu exista bani pentru actualul nivel de pensii, la actuala virsta reala de pensionare.

        De fapt, se stie de 20 de ani, de dinainte de caderea lui Ceausescu, ca pensiile sint un imens Caritas in conditiile in care natalitatea de acum nu mai este cea din anii '40. S-a facut ceva in vremea CDR-PD, dar nu a ramas decit virsta de pensionare, pilonul 2 si punctul de pensii de care si-au batut joc guvernele populiste de dupa. Insuficient.

        Daca acum pensiile trebuie reduse cu 15%, cu cit va trebui redusa pensia mea peste 20-30 de ani, daca acum nu se face nimic? E vorba si de banii mei aici si nu mi se pare normal sa fie tocati acum, asa cum banii de pensie ai parintilor au fost tocati de ambitiile faraonice ale lui Ceausescu si de nostalgiile totalitare ale lui Iliescu.
      • +7 (11 voturi)    
        intrebari pentru Rhadoo (Miercuri, 12 mai 2010, 12:01)

        mary [anonim] i-a raspuns lui Rhadoo

        Ti se pare ca este asa usor sa indrepti, ce au gresit altii in 20 de ani ?
        Sunt de acord opozitia, sindicatele, sa se schimbe ceva in bine?
        Eu vad doar ca partidele din opozitie nu vor nici macar sa discute cu cei de la putere. Ei vor numai sa le ia locul. Ca sa faca ce ? Exact ce au facut in ultimii 20 de ani. Se afirma fara jena ca actuala putere este vinovata de situatia actuala . Adica se putea distruge economia unei tari in cateva luni?C um vrei sa se schimbe ceva in bine, cand, in loc sa-i lasi sa munceasca, se suspenda presedintele, se demite guvernul, adica de cate ori se incearca sa faca cineva , ceva , 100 de indivizi ii sar in cap si nu il lasa ?
        • -2 (8 voturi)    
          Of... (Miercuri, 12 mai 2010, 12:39)

          Rhadoo [utilizator] i-a raspuns lui mary

          Mai oameni buni, treziti-va! Au trecut aproape doi ani de guvernare PD-L. Avem presedinte, guvern si parlament majoritar PD-List. Bun, am inteles, comunistul de Iliescu a vandut tara, Tariceanu a intretinut un deficit imens, stiu si eu asta la fel ca si voi, sper sa plateasca intr-o zi pentru pacatele lor.
          Dar acum, eu vreau sa vad atat, o idee pertinenta pentru dezvoltarea tarii in viitor, o sustinere a IMM-urilor si a infrastructurii, o absortie mai mare a fondurilor europene nerambursabile, o perspectiva pentru tineri, muncitori sau specialisti, ca sa nu mai plece din tara, vreau sa vad ca cineva plateste pentru dezastrul din ultimii 20 de ani, dar si ca cineva se zbate sa corecteze greselile. Am senzatia ca politicienii de la putere de acum sunt la fel ca cei dinainte. De ce tot timpul trebuie sa plateasca oamenii obisnuiti si unii chiar foarte saraci, si nu clientela politica, contrabandistii, evazionistii? Tu poti sa-mi raspunzi la intrebarea asta?
          • +2 (2 voturi)    
            Logic (Miercuri, 12 mai 2010, 16:24)

            dobrica [anonim] i-a raspuns lui Rhadoo

            Dupa un razboi mondial, 50 de ani de comunism, 20 sub Iliescu, mareste nea Tariceanu cheltuielile bugetare si pensiile cu 40%, acum unde exportam noi este jale, cumvrei sa faca minuni guvernul. Ro. in cifre, bugetari, pensionari, ajutore nu arata prea bine. Coruptia si anulatul ANI nu este idea pdl, va mai aduceti aminte cine a scos ministrul Macovei de la guvernare?
        • -3 (11 voturi)    
          20 ANI (Miercuri, 12 mai 2010, 13:02)

          Marius [anonim] i-a raspuns lui mary

          in astia 20 ani basescu e presedinte de 6 ~ 30%

          Nu mai zic cat a fost partidul lui la putere.

          Trebuie sa fii ori prost ori membru de partid sa zici ca doar ceilalti is de vina.

          In anul de gratie 2010, base si-a marit bugetul presedentiei. Despre ce vb noi aici. ??
          • +2 (2 voturi)    
            cit a fost partidul lui la putere (Miercuri, 12 mai 2010, 14:43)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Marius

            draga postacule pedeserist? Ia fa o socoteala. De suspendare si de minimalizarea atributiilor prezidentiale ai uitat? E drept ca matale esti platit de la buget, nu direct ce-i drept, ci prin intermediul lui voiciorescu antenagiul care de douazeci de ani, asta face: fura de la buget cu acte in regula. Si tocmai de-aia am ajuns in situatia de acum.
            Intelesu-m-ai? Sau iti trebuie lamuriri suplimentare?
            O ultima observatie. Prin '90 era o vorba:
            cine e pedeserist, e ori prost ori securist.
            Asa ca lasa parafrazele si asculta originalul.
    • +15 (25 voturi)    
      Grecia, venim! (Miercuri, 12 mai 2010, 11:36)

      dobermann [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      Si se mai spune ca batranii sunt inteleptii neamului! La mine in oras, asociatiile de blocatari fac parte dintr-o "Uniune" condusa de un pesedist, fost consilier PSD local. Majoritatea pensionarilor au fost lobby-isti ai PSD.
      • -4 (8 voturi)    
        Copii intelepti (Miercuri, 12 mai 2010, 11:11)

        PAPA PAUL [anonim] i-a raspuns lui dobermann

        Eu am doi copii intelepti(35 si 36 ani)care traiesc din pensia mea si a sotiei,pensie obtinuta dupa 40 de ani de prostie.Mai cred ca ai mei sunt la fel de intelepti ca mata.
        • +3 (5 voturi)    
          mda, foarte intelepti.... (Miercuri, 12 mai 2010, 12:46)

          eee [anonim] i-a raspuns lui PAPA PAUL

          ce sa mai zic. Oare nu te-ai intrebat cine are o parte din vina pt situatia asta?
        • +8 (8 voturi)    
          Papa Paul (Miercuri, 12 mai 2010, 12:47)

          Victor [anonim] i-a raspuns lui PAPA PAUL

          Si cine-i de vina,ca acei copii la acea varsta si intelepti cum spui matale,mai traiesc pe buzunarul dumitale?
          Nimeni altcineva decat dumneata.
          Munca nu este o rusine.Cine vrea sa munceasca gaseste orice de munca,chiar si ca maturatori de strada sau spalator de WC-uri.
          Rusine este ca la varsta asta se traieste inca din pensia parintilori.
          Ei isi duc viata frumoasa,iar mamii le tine fundul curat!
          Nu pot sa cred si nu vreau sa cred ca acei copii intelepti,isi cauta un oarecare job si nu sunt acceptati.
          Iar cu protestatarii:din milioanele de pensionari s-au gasit 500 ai lui Vanghelie sa faca galagie!Unde mi-e solidaritatea?
          Adevarul este ca maj. batranilori/pensinar- sunt intelepti si vad adevarul din spectrul
          realitatii!De unde nu este nu avem ce lua si imparti.
          Nu stiu ce veti spune daca veti ajunge la nivelul Greciei.Romania nu este in zona Euro,deci cine sa ajute?Nici dumnezeul de sus nu va avea vreo solutie.
          Rabdarea,solidaritatea si intelegerea,sunt inlocuite cu prostii vangheliste.
        • +7 (7 voturi)    
          frumos... (Miercuri, 12 mai 2010, 12:52)

          alex [anonim] i-a raspuns lui PAPA PAUL

          trebuie sa fie tare intelepti copii dumitale, daca la 35 si 36 ani traiesc ca trantorii din pensia parintilor... mai mult, trebuie sa aveti pensii tare "mici" daca va permiteti sa tineti 2 trantori de 35 si 36 ani...
          aici sunt banii din impozitele pe care eu le platesc de la 23 ani, de cand m-am angajat dupa terminarea facultatii...
    • +12 (18 voturi)    
      perfect adevarat (Miercuri, 12 mai 2010, 11:38)

      nico [anonim] i-a raspuns lui Dan

      mai mult, datorita jafului de pe vremea lui Ilici, Roman si gasca, apoi Bombo, milioane au plecat, cand s-a si au putut, afara. Unde sunt banii de la toate privatizarile lui Musetescu, de la anchetele lui Blanculescu, etc ?
    • -5 (15 voturi)    
      Prietene, esti nebun!! (Miercuri, 12 mai 2010, 12:08)

      Base [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Deci recunosc ca nu reusesc sa inteleg cum reusiti voi pupincuristii basescieni sa gasiti scuze pentru orice fac base+boc. Asta e marea problema a romaniei, petromidia lui patriciu. Flota unde e prietene? In Bucuresti ce s-a facut in mandatul conducatorului iubit? de 6 ani (SASE ANI!!) e la putere si e din ce in ce mai rau si voi dati vina pe... Iliescu din 1992??? Prietene, a candidat la presedintie spunand ca o sa faca, o sa dreaga si e din ce in ce mai rau. L-au lasat sa-si faca guvernul, i-au dat toata puterea. Si ghici ce, ne merge MAI rau. V-a fost frica sa nu iasa 'Iliescu' (auzi ineptie!) care va mari taxele si impozitele... si ghici ce iar!? S-AU MARIT!! Mai mult, incep sa se ia din pensii si salarii. Si voi inca gasiti scuze? :) Meritam unde suntem...
    • -3 (15 voturi)    
      Sunteti praf (Miercuri, 12 mai 2010, 12:15)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Eu nu va pot intelege deloc. Cum nu au nici o vina : Basescu si Boc???? . ei pentru ce au fost pusi presedinte si prim ministru???????? Cand un manager preia o gestiune o preia cu toate creantele. Daca nu este in stare sa faca ceva sa plece dar sa nu mai aud ca vina este a lu Decebal si a lu' Mircea cel Batran
      • +1 (3 voturi)    
        I auzi si tu (Miercuri, 12 mai 2010, 12:23)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        La sfârşitul anului 1989, România avea opt milioane de salariaţi şi 2,6 milioane de pensionari, la care se adăuga un milion de agricultori. Rata de dependenţă ( raportul între numărul de angajaţi care contribuie la fondul asigurărilor sociale de stat şi numărul beneficiarilor) era una confortabilă, de 3,4 angajaţi la un pensionar, fondul de pensii avea un excedent de 500 de milioane de USD.
        În primii doi ani după Revoluţie (1990-1992), în timpul guvernărilor lui Petre Roman şi a lui Theodor Stolojan, numărul pensionarilor a crescut cu 600.000 de persoane. Analistul economic Ilie Şerbănescu, ministru al reformei în guvernul Victor Ciorbea, este categoric în privinţa responsabilităţii celor care au băgat în criză sistemul de pensii: „Ceauşescu a lăsat un sistem perfect sustenabil, cu excedent la fond. De vină pentru ceea ce s-a întâmplat sunt politicienii şi deciziile lor.
        Dezastrul este opera integrală a regimului Roman - Iliescu, care au încercat să rezolve problema şomajului pe seama pensiilor".
        La ce se referă Ilie Şerbănescu atunci când vorbeşte despre responsabilitatea lui Petre Roman, primul premier al României după Revoluţie, explică Alexandru Athanasiu, fost ministru al Muncii în Guvernul Radu Vasile.
        „Decretul- lege nr. 60, dat în martie 1990, a trimis la pensie, în doar câteva luni, peste 500.000 de salariaţi". Decretul respectiv permitea pensionarea cu patru ani mai devreme pe caz de boală şi cu doi ani mai devreme în cazul pensionării anticipate normale. Astfel, femeile au ieşit din activitate la 53 de ani, iar bărbaţii la 58 de ani.
        La 20 de ani de la acea primă decizie, Petre Roman se justifică: „Ceauşescu anulase în anii '80 o serie de prevederi cu privire la pensionarea celor din grupele grele de muncă. De exemplu, în industria chimică, unde era un nivel de noxe teribil. Mai erau şi fabrici întregi unde lucrau în special femei, în condiţii deosebite: cu explozibili, praf de puşcă. Şi atunci, eu le-am redat drepturile pierdute, permiţând ieşirea l
    • -3 (5 voturi)    
      da mai... (Miercuri, 12 mai 2010, 12:42)

      me [anonim] i-a raspuns lui Dan

      acu e de vina iliescu...
      e si el de vine... dar cine puii mei e presedinte de aproape 6 ani? mama????
  • -3 (9 voturi)    
    E doar inceputul (Miercuri, 12 mai 2010, 11:23)

    Prebu [utilizator]

    Domnilor guvernanti cred ca ar cam fi cazul sa va faceti bagajele. Pentru puscarie, nu pentru demisie. Daca in Grecia a fost mare scandal la noi va fi jale. Pana nu pleaca acesti nemernici lucrurile nu se vor imbunatatii. O sa luptam cu toate mijloacele impotriva acestor tradatori. Deci luati-va masuri impotriva furiei poporului.
  • -2 (18 voturi)    
    credeti voi ? (Miercuri, 12 mai 2010, 11:24)

    george [anonim]

    credti voi ca protesteaza pensionarii barosani , bosi toata viata , cu bunuri, relatii si afaceri incheiate ?

    Tot amaratii bolnavi cu pensii mici sunt cei afectati !
    La fel salalriatii cu salrii barosane de 2-300 EUR !

    RUSINE !
  • +1 (23 voturi)    
    PENSIONARII NU MERITA NIMIC! (Miercuri, 12 mai 2010, 11:28)

    mihai ionut [anonim]

    datorita lor, noi, tineretul suferim..ei sunt cei care au votat comunistii ani de zile..ei au votat psd-istii ...cei care au jefuit tara asta...acumd e ce se plang? eu le-as taia 50 ca sa vada ce inseamna suferinta..ei nu s-au chinuit pe timpul lui ceausescu cum ne chinuim noi..si asta se intampla datorita lor..tineretul sufera epntru prostia lor..
    rusine lor, se gandesc numai la bucata de viata pe care o mai au...nu la noi...
    • -1 (11 voturi)    
      ? (Miercuri, 12 mai 2010, 11:07)

      Pensionar prost [anonim] i-a raspuns lui mihai ionut

      Si voi care mai aveti tot o bucata de viata ce dracu faceti?Eu zic sa le dai in cap(daca n-ai facut-o inca)lu`mata ,lu`tata,lu`bunica si bunicu(daca ai unchi si matusi,extinde)si apoi mai vorbim!
    • -2 (4 voturi)    
      "Oste oare asa cum spui tu?! " (Miercuri, 12 mai 2010, 11:36)

      Caius Duca [anonim] i-a raspuns lui mihai ionut

      Cred ca strigi in directia gresita ...nu pensionarii sunt de vina, indiferent la cine te referi om bun , om rau. Situatia de acum trebuie rezolvata de guvernul actual. Masuri dure... ok, trebuie sa fiim toti de acord ca se impun masuri dure, dar cat de lipsit de inima trebuiue sa fii sa tai din pensii uniform cu 15 procente. Gandeste-te o pensie de 700 RON! 700 - 15 % ajunge undeva la 600RON; cat de bine poti traii cu 600 RON, cand oricum si 700 RON erau la limita subzistentei. Nu crezi ca era mai normal ca reducerea de costuri sa se faca prin taieri de investitii din partea statului ; iti dau un ex.: videanu vrea sa introduca in toata Romania curent electric pana in 2012 - vezi "http://economie.hotnews.ro/stiri-energie-6788600-videanu-vrem-pana-2012-toata-romania-fie-electrificata.htm"; este o masura laudabila dar oare este chiar atat de necesara incat sa se realizeze acum in perioada de criza, nu mai poate fi amanata 1 , 2 ani pana trecem (sa speram) de aceasta criza nenorocita; oare oamenii aceea care au stat o viata intreaga fara curent vor suferii la fel de mult ca cei carora li se va reduce venitul oricum insufucient??! ... si cu ce costuri realizam aceasta investitie, prin sacrificarea unor oameni. Ok, poate trebuiau reduse si pensile dar oare nu era mai normal sa se faca pana la un anumit plafon? De ex. sa nu se impoziteze pensiile mai mici de 800-900 sau 1000RON. Discutiia este lunga dar nu cred ca avem aici spatiul necesar, oricum nu pensionarii trebuie aratati cu degetul cu investitiile statului.
    • 0 (10 voturi)    
      ahaa (Miercuri, 12 mai 2010, 11:52)

      lmc [utilizator] i-a raspuns lui mihai ionut

      ce stii tu despre "inainte de 89"? de bine ce era s-a ajuns la revolutie, nu? ia o carte, citeste, mai intreaba in jur si dupa asta sa condamni pensionarii cu motive din astea.
      • +18 (20 voturi)    
        Inainte de 89 (Miercuri, 12 mai 2010, 12:08)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui lmc

        Eu stiu. Inainte de 89 ma intrebam de ce "ai nostri" nu au profitat de deschiderea din anii 60, ca polonezii, cehii, ungurii, mai ales ca Ceausescu facuse parada ca anti-stalinist si anti-sovietic. De ce au lasat un nebun si o gasca de oligofreni sa impinga o tara intreaga in prapastie?

        Au venit anii '90 si am vazut istoria repetindu-se, cu oameni de la academicieni la mineri inghesuindu-se doar "sa li se deie" ca de aia e stat. Nu am vazut prea multa lume preocupata de ineficienta economiei, de bomba cu ceas a imbatrinirii populatiei (care acum a detonat) de degradarea invatamintului sau a medicinei.

        Singura problema era cum sa se minjeasca si ei cu ceva cistiguri fara sa dea la rindul lor spaga. Libertate, egalitate, dar nu pentru catei. Sint de acord ca multi pensionari o duc rau, dar citi dintre ei au asteptat virsta legala de pensionare? Citi au protestat cind s-a iesit legal la pensie anticipat in anii 90, citi au cerut asezarea pe baze viabile a sistemului de pensii?

        Acum 6 luni eram cu un pensionar in tren si ii explicam ca, in ritmul actual, pina la mine nu vor mai fi bani de pensii. Raspunsul lui naucitor a fost: "Lasati domnule, pina va pensionati se va da o lege, o ordonanta, sa aveti si dumneavoastra pensie"!

        De ce as compatimi astfel de fiinte surde si oarbe la necazurile semenilor lor?
        • -5 (7 voturi)    
          Si tu esti un sfant oare? (Miercuri, 12 mai 2010, 11:57)

          Caius Duca [anonim] i-a raspuns lui bilbofil

          Cum poti oare condamna in masa o intreaga generatie de oameni??!! O fi bine o fi rau?! Nu stiu, stiu doar ca mie imi suna mai degraba a ura, da din pacate nu ai transmis decat ura. Oare asta sa fie solutia? Legea naturala ar putea spune unii, supravituieste cel mai puternic... Dar oare nu suntem oameni, nu ar trebui sa mai avem si sentimente ...?
      • -4 (10 voturi)    
        draga stolo (Miercuri, 12 mai 2010, 12:11)

        alexa [anonim] i-a raspuns lui lmc

        Stolojan este cel care ia bagat in cap si cel care a implementat plata in avans a datoriei externe de 10 mld $ . Asa ca sa stiti cine va calcat viata in picioare si de ce ati stat la cozi pentru tacamuri pana in '89. La ca partid e Stolo? PDL cumva. Pai de unde credeti ca are Boc ideile astea sa ne pauperizeze pe toti.
        • -2 (8 voturi)    
          pai si si normal (Miercuri, 12 mai 2010, 12:52)

          gura sparta [utilizator] i-a raspuns lui alexa

          Cand spui adevarul ca loazele pedeliste sa bage minusuri, sa nu se vaza adevarul, pai voi ce credeati, va acopera lumea cu rusine.
    • -4 (4 voturi)    
      scopul atins (Miercuri, 12 mai 2010, 12:04)

      eli [anonim] i-a raspuns lui mihai ionut

      Scopul era sa se ieie de par toate categoriile sociale....DIVINA ET IMPERA! CU ce esti tu mai defavorizat ca generatia mea din 1959? nu sti ce vorbesti ca mamaica si taticu mai pune in farfurie din putina pensie si la voi dupoa ce va tinut in scoli sa scoata prosti
    • -4 (8 voturi)    
      minunata gandire (Miercuri, 12 mai 2010, 12:10)

      TomaN [anonim] i-a raspuns lui mihai ionut

      eu cred ca ar trebui sa va omorati parintii daca sunt pensionari sau daca nu sunt inca, sa-i omorati cand vor deveni, pentru ca au distrus viitorul tinerilor!!

      Chiar este asa de greu de vazut ca se practica "dezbina si stapaneste"?

      Este f adevarat: PSD PNL UDMR (in toate camerele cu toate partidele, ca romanu' impartial) au facut greseli au cheltuit bani aiurea, au dat drepturi nesustenabile.
      Daca nu ne-a lasat memoria si PD,PDL si Basescu insusi a participat la campionatul de pomeni electorale.
      Nu este un an de cand striga pe toate TV-urile "sunt bani de salarii si pensii"
      Acum ce se vede:
      Ori era mincinos ori era prost, nu-i de lauda nici una.
      Dar este corect sa-i arati cu degetul pe TOTI pensionarii sau doctorii sau profesorii etc, laolalta?

      De ce nu se spune adevarul pana la capat?
      In economia privata se munceste mult, acolo se produce PIB-ul dar acolo se si plateste la negru (cred ca aporope de 40-50%) Asa se vede de la mine care lucrez acolo si care primesc, de cand cu criza, pentru munca cu calificare inalta, doar 40% pe cartea de munca. Daca nu-mi place pot alege sa renunt. Poate altii platesc mai bine, dar sigur sunt care platesc mai rau.

      Oare chiar nu se vede cat de mare este incompetenta actualilor guvernanti? Decat sa se tanguiasca mai bine ar pleca. De ce nu o fac: pentru ca inca mai sunt bani de trimis pe contracte la firme de matusi.

      Si acum sariti sa-i luati apararea lui saracu' Base ce bun este el si cum spune adevarul.

      PS pe vremea lui Ceausescu puteai plati cu viata daca voiai sa fii programator in Germania, domnule care povestesi din ce nu ai trait!
      • -4 (8 voturi)    
        te ingropa in minusuri (Miercuri, 12 mai 2010, 12:59)

        gura sparta [utilizator] i-a raspuns lui TomaN

        nu vezi ca postacii PDL sunt aici, nu merg sa le spuna in fata la Cotroceni pensionarilor ca pot sa moara si sa le lase lor casele pe degeaba. Pai la 6 mil pensie si 6 mil intretinere vor muri, vinde pe nimic sau le va lua statul casele sa le dea la tinerii postaci, pt ca bani de case spaguite de la ANL nu vor mai avea. Stau toti cu mana intinsa sa primeasca. Vor muri in 2 ani jumatate din pensionari. America de sud e viitorul tarii asteia. Vai de noi.
        • +3 (3 voturi)    
          io sint postac batrin (Miercuri, 12 mai 2010, 14:48)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui gura sparta

          ce zici mai lipesc si io de-o casa de la bietii pensionari iliescisti? Sau numai postacii tineri au dreptul? Ca vaz ca matale le stii pe toate, ca un adevarat salariat al lui voiciorescu antenagiul si mos costache kaghebiciu.
          • -2 (2 voturi)    
            sunt tanar si am rata la casa (Miercuri, 12 mai 2010, 15:16)

            gura sparta [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

            nu astept sa primesc nimic pe degeaba ca tine si altii. O sa te mai speli cu apa calda vara incalzita de soare in lighean. Eu bag 12 ore pe zi , concediu nu am de 5 ani. Sa nu vorbesti tu nimic. Tu strange bani sa platesti intretinerea parintilor tai sau vreai sa le ia statul casa.
  • +6 (12 voturi)    
    Cati sunt pensionati anticipat? (Miercuri, 12 mai 2010, 11:35)

    ionescu [anonim]

    Cati sindicalisti ai pensionarilor sunt pensionati anticipat care au dat ciubuc si acum se caftesc cu jadarmii?

    Pensiile anticipate sunt pensii un pic furate.
  • +10 (14 voturi)    
    absurd (Miercuri, 12 mai 2010, 11:36)

    ady [anonim]

    eu cred ca nu moare nimeni de foame..dar sa te pensionezi la 50 de ani pe caz de ''boala'' inexistenta cand tu esti apt de munca mi se pare absurd
  • -2 (10 voturi)    
    Stiti in anul 1996 (Miercuri, 12 mai 2010, 11:37)

    Ana [anonim]

    cum vorbea dl. deputatul din Brasov si nu numai...ca poporul...noi suntem niste viermi care trebuiesc striviti si sa sa ne ia totul....acum va iau pensiile, va maresc pretul la apa calda si caldura....ramanem datori la intretinere si ups ne iau si apartamentele ! asta urmaresc de ani buni sa ne vada dormind in corturi si sa ne striveasca ei ! Trebuie sa intelegeti ca poporul roman este mancat de boli, de stres, de nelinisti si acum se doreste ..........intelegeti voi ce !
    • 0 (4 voturi)    
      Mai exista (Miercuri, 12 mai 2010, 12:02)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Ana

      OTV?
  • -8 (16 voturi)    
    :) (Miercuri, 12 mai 2010, 11:39)

    iGOR [anonim]

    Luati aminte cine iese cu pieptul gol in fata pulanelor jandarimilor si a militienilor. Noi stam acum la servici pe scaun si citim pe net ce se intampla, si mai postam o opinie pe hotnews...Adevaratii luptatori sunt pensionarii, care la nevoie lovesc cu sacosa goala sau cu portofelul cu marunti de 10bani, sau cu reteta compensata, care poate fi o arma mortala in mainile zbarcite si fara vlaga ale unui pensionar... Noi stam acum pe scaun, dar ei, ei, neobositi de la ora 6, EI vor fi scanteia, care va aprinde focul rascoalei!
    VIVAT PESIONARII!!!
    • +4 (12 voturi)    
      o rascoala... (Miercuri, 12 mai 2010, 10:53)

      hash [anonim] i-a raspuns lui iGOR

      .. ce determina caderea guvernului ne da inapoi 15 ani. ce sa zic!
      • -1 (5 voturi)    
        realitate (Miercuri, 12 mai 2010, 12:02)

        igor [anonim] i-a raspuns lui hash

        comentariul meu de mai sus a fost plin de cinism si ironie..cum, crezi tu, ca o mana de pensionari, fara sprijinul opozitiei(PSD) va putea sa faca ceva?! poate ca acel cordon de jandarmi a fost lasat deschiS inadins..ca Jandarmeria sa lanseze un semnal ca sunt partizani cu protestatarii...Intelegi?
      • -1 (7 voturi)    
        si e mai bine sa te dea afara din casa ta (Miercuri, 12 mai 2010, 12:18)

        alexa [anonim] i-a raspuns lui hash

        pentru ca nu poti plati intretinerea aia de 10 mil de la iarna. Si cu banii aia ce o sa faca, o sa puna ca la ora asta borduri peste borduri pe Iuliu Maniu, aia o sa faca cu banii smulsi de la tine
    • -1 (11 voturi)    
      bai nene (Miercuri, 12 mai 2010, 10:53)

      baubaul [anonim] i-a raspuns lui iGOR

      hai ca esti penibil rau!!!
      • -5 (7 voturi)    
        mioritic, hai sa vina moartea peste noi ca e bine (Miercuri, 12 mai 2010, 12:16)

        alexa [anonim] i-a raspuns lui baubaul

        Bine stai tu la munca, nu iesi in strada, sa te vad pe tine din privat au ba, cand nu va fi putere se cumparare ce usor o sa scada vanzarile la firma ta si o sa urli de foame somer pe strada. Tu ai gandit cand spui ceva. Sa te vad la iarna la 9 mil la intretinere. Nu vezi ca astia sunt disperati pt ca suntem prea multi proprietari si vor sa ne vindem casele si sa cumpere ei acum cu maruntis, si peste ani sa stam ca scalvii in casele noastre cu chirie. Vorbesti sa te auzi.
    • -1 (9 voturi)    
      cam patetic (Miercuri, 12 mai 2010, 11:45)

      cineva [anonim] i-a raspuns lui iGOR

      atat am avut de spus
      • -4 (8 voturi)    
        nu va place adevarul (Miercuri, 12 mai 2010, 12:15)

        alexa [anonim] i-a raspuns lui cineva

        Bine stai tu la munca, nu iesi in strada, sa te vad pe tine din privat au ba, cand nu va fi putere se cumparare ce usor o sa scada vanzarile la firma ta si o sa urli de foame somer pe strada. Tu ai gandit cand spui ceva. Sa te vad la iarna la 9 mil la intretinere. Nu vezi ca astia sunt disperati pt ca suntem prea multi proprietari si vor sa ne vindem casele si sa cumpere ei acum cu maruntis, si peste ani sa stam ca scalvii in casele noastre cu chirie. Vorbesti sa te auzi.
        • -5 (7 voturi)    
          au reusit (Miercuri, 12 mai 2010, 12:56)

          gura sparta [utilizator] i-a raspuns lui alexa

          v-au spalat creierul, sa va vad cu ce va spalati la 10 mil intretinerea. Ce se aduna minusuri. Unul sa spuna un adevar, ca gata postacii PDL baga minus la greu. Voi credeti ca daca aveti 20 mil salar si stai cu chirie si urati pensionarii de la voi din bloc, ca acei oameni or sa moara? Ii urati de parca v-ar fi facut voua personal ceva rau. Sa va vad de cum da caldura, ca nu va mai spalati, pentru ca nu o sa va mai permiteti. Nu ma mai sui in autobuz ca o sa puta. A prostie in primul rand.
    • +4 (8 voturi)    
      Mai bine ar sta acasa... (Miercuri, 12 mai 2010, 12:04)

      Ducu [utilizator] i-a raspuns lui iGOR

      Ca dupa asta se duc la doctor pentru hipertensiune si se plang ca nu au bani, mai bine acasa sa se odihneasca si nu o sa mai aiba nevoie de doctor.
    • +8 (10 voturi)    
      de ce sa le plangem de mila? (Miercuri, 12 mai 2010, 12:08)

      tudor [anonim] i-a raspuns lui iGOR

      igor pull the switch:))

      datorita nepasarii lor din ultimii 20 de ani suntem unde suntem...dupa revolutie de ce au pastrat prin vot toti comunistii la putere? pt ca au avut si inca mai au nostalgia dupa vremurile cand li se dadea mura in gura si statul dadea casa si masa ca lumea sa taca din gura! isi merita soarta pentru ca nu fac nimic decat sa traga besini prin autobuze cand pleaca lumea la munca si e inghesuiala iar toata ziua stau la televizor si se plang ca ii doare si aia si aia!! isi merita soarta pt ca nu au initiativa civica, pentru ca nu fac sport!!! pentru ca nu incearca sa se adapteze la nou, pentru ca nu fac decat sa se complaca in situatia in care sunt!
  • -4 (12 voturi)    
    Regimul criminal Basescu - asta e (Miercuri, 12 mai 2010, 11:48)

    Carcotescu [anonim]

    Nici Ceausescu n-a facut asa ceva.
    Nu sunt in stare sa guverneze tara?
    SA PLECE !
    Daca nu vor, atunci ii vom obliga.
    Dar pana cand sa fim la cheremul unor politicieni corupti si incapabili.
    JOS CU EI !
    • +3 (5 voturi)    
      ai solutii? (Miercuri, 12 mai 2010, 12:41)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Carcotescu

      ce solutii propui tu? de unde sa scoatem bani pentru reducerea deficitului bugetar? cam 3.8 mil salariati platesc pensii pentru 6 mil pensionari, unele pensii fiind "speciale", altele fiind "pe caz de boala", si mi se pare incorect.

      Hai sa iti spun: guvernele anterioare au plantat neghina, si dupa cativa ani a rasarit, nu inseamna ca guvernul actual este vinovat!!!

      Sau inca un exemplu: daca te insori cu o gravida in luna a 7-a, nu inseamna ca peste 2 luni vei avea un copil natural al tau!
  • +6 (14 voturi)    
    pensionarii (Miercuri, 12 mai 2010, 11:48)

    doru [anonim]

    Daca pensionarii au chef de cafteala inseamna ca sunt buni si de munca......Dupa capul lor orice ar fi ,lor sa le mearga bine, ei sunt baza societatii.
    Restul sa moara,salariile in mediul privat au ajuns mai mici ca pensia medie.....au privilegii,gratuitati,astia nu mai merita nimic
    • -2 (4 voturi)    
      tu stii ce vorbesti (Miercuri, 12 mai 2010, 12:22)

      alexa [anonim] i-a raspuns lui doru

      Mama mea a muncit 35 de ani al tesatorie, fiica de taran fara carte, asa au fost toti prima generatie venita ina anii 60 in bucuresti. In 3 schimburi si avea cartela de pontaj si tragea la razboaiele alea de nu mai putea. Acum ce sa ii fac, ea nu a muncit in tara asta? Sa te vad pe tine cine o sa iti plateasca pensia, cocalarii de stai si mananca seminte la bloc si o sa ii ia telefonul copilului tau din mana sa il vanda. Vorbiti degeaba. Asta si vor astia sa dezbine. Stii dictonul ala, dezbina si cucereste. Daca puterea de cumparare scade drastic toti vom suferi cumplit. Vai de voi romani nerecunoscatori. Nu cred sa fie popor mai prost ca asta pe lumea asta.
  • +14 (16 voturi)    
    PENSIONARII (Miercuri, 12 mai 2010, 11:53)

    anonim [anonim]

    NU pensionarii au facut revolutia,in schimb ei au dat lectii de democratie tinerilor alegandu-l pe Iliescu cu cate 90 % din voturi,nu au vrut sa "isi vanda tara" dar au dat-o gratis.Nu poti sa faci chiar orice vrei dar sa nu platesti.
    • -4 (4 voturi)    
      dar cine? (Miercuri, 12 mai 2010, 11:59)

      eli [anonim] i-a raspuns lui anonim

      actualii pensionari atunci au avut varsta medie.slab cap -unde ai fost in craciunul in care barbatul meu pazea securitatea din Maramures si eu ma rugam la Dumnezeu sa nu se omaore intre ei? Unde erai cand soldatelul de 18 ani plangea c anu stia nimic de parintii din Timisoara?mentiomez ca nu a cerut certificat de revolutionar si-a vazut de treaba mai departe ca inginer de mina Hai taiati-I pensia impozitata nesimtitab de 1400 de lei din ce traim amandoi ca eu nu gasesc de lucru avand 50 ani -CINE NE TINE PE NOI ? NICI UN AJUTOR NU AM PRIMIT NICI ODSATA AVIND VENIT EXORBITANT DE NESIMTITI
    • -3 (5 voturi)    
      Da bine.. (Miercuri, 12 mai 2010, 12:00)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Dupa x ani de munca in care platesti y la stat ca asa-i legea nu ca asa vrei tu, vine acum si-ti scade la 350 la 300 cum au marea majoritate a pensionarilor.
      Ia fa un mic efort 350 ron pe luna, vezi cum poti trai cu astia. Acu ca l-ai facut mai fa unu scade inca 50 ron.
      Ce zici acu ? mai bine o noapte in bamboo de banii astia sau de mai multi nu...

      Si mai lasati-l pe Iliescu, Base e din 2004, inainte de 2000-2004 cand sau platit minatiile din 96-2000 cine a fost.. hmm cdr base.. fuck off then.
    • -4 (4 voturi)    
      iar degeaba (Miercuri, 12 mai 2010, 12:25)

      alexa [anonim] i-a raspuns lui anonim

      vorbesti ce nu cunosti. Tu acum vezi si spui asta. Dar atunci dc nu ai spus si facut nimic. Oamenii au trait 45 de ani intr-un anume fel. Generatii la rand. Tu ce voaiai sa se schimbe totul. S-au facut pensionari anticipate pentru a oferi venituri celor pe care nu ii mai angaja nimeni. Sa ai tu acum 55 de ani sa te vad cine te angajeaza. Si mai sunt 10 ani pana la pensie. Vai de capul tau. Mergi si multumeste la Basescu ca te-a dezbinat.
  • -12 (14 voturi)    
    Bravo. (Miercuri, 12 mai 2010, 11:54)

    Pantera Roz [utilizator]

    Au ajuns pensionarii sa fie cei care protesteaza ferm impotriva masurilor impotente ale guvernului Basescu!(Boc nu exista.)Salariatii stau si se uita,lamentandu-se ca li s-au taiat salariile..Ei,pensionarii au construit tara asta,probabil tot ei trebuie s-o curete de gunoaie,daca ceilalti nu sunt in stare.De ce nu iese Basescu sa discute cu ei?!Ca el e cu poporul,parca!
    • +5 (11 voturi)    
      Poate pentru ca salariatii sunt constienti... (Miercuri, 12 mai 2010, 12:08)

      Ducu [utilizator] i-a raspuns lui Pantera Roz

      ca situatia e groasa si de undeva trebuie sa se taie dur, decat sa tip pe strada mai bine muncesc chiar daca tocmai mi-am luat o taiere la salariu de 16% pentru ca guvernul a reinstituit impozitul pe sectorul IT.

      Toti sunteti economisti, toti aveti solutii in capul vostru, dar nimeni nu ni le spune.
      • -3 (5 voturi)    
        Atunci (Miercuri, 12 mai 2010, 12:25)

        Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Ducu

        plateste la iarna intretinere 8 milioane dintr-un salariu redus.Constienta usoara iti doresc.
        • +4 (6 voturi)    
          Nu, ai dreptate... (Miercuri, 12 mai 2010, 13:20)

          Ducu [utilizator] i-a raspuns lui Pantera Roz

          Ar trebui sa intind mana si sa plang in fata guvernului la Victoriei ca sa-mi dea niste bani. Amice daca tu platesti 8 milioane intretinere si nu-ti permiti atunci te muti la doua camere. Nu stiu unde stai tu dar eu nu am 8 milioane intretinere, poate la 4-5 camere daca tii caldura la maxim atunci ajungi la sume din astea. Daca nu ai bani de intretinere te muti.
  • -1 (5 voturi)    
    ? (Miercuri, 12 mai 2010, 12:05)

    bibi [anonim]

    suntem rau , grecii sunt departe de ce ne comparam noi cu ei, termen bun de comparatie poate tarile din africa asa o sa ajungem la razboi social ,trebuie sa scapam de lacustele astea psd , pdl ,pnl o adunatura de hoti iar patriciu merita soarta lu ceausescu, tradator de tara si hot nenorocit, multi dintre parintii nostrii au murit la constructia petromidiei si dobitocul ala a vandut-o.
  • +12 (14 voturi)    
    pensionarii si PSD-ul (Miercuri, 12 mai 2010, 12:09)

    Vali [anonim]

    Atata timp cat pensionarii sunt cei care voteaza masiv PSD-ul si pe nea Nelu....sa nu mai vorbeasca. Ei au luat parte la distrugerea acestei tari votand masiv PSD-ul, care le-a dat cate putin sa-i faca sa taca si sa nu zica ca nu le da si ei la putere au furat cat au vrut dupa revolutie.
    Tot PSD-ul votat de pensionari au declansat criza politica din toamna.....PSD-ul e bun doar de vorbe goale...ei fac, ei dreg.....dar cu ce????? Vorbe goale.
    Daca ar fi fost acum la putere sigur cresteau TVA-ul si introduceau impozitul progresiv care mi se pare o tampenie....duceau tara de rapa...firmele din afara isi luau talpasita din tara...etc...
    In mediul privat au avut loc scaderi de pana la 40% la salariu de la inceputul lui 2009....sa suporte si pensionarii si bugetarii 7 luni ca nu o fi foc....
    Nu domne lor trebuie doar sa le dai ... ca ei au muncit....cei mai multi dintre ei la stat.....habar n-au ce inseamna munca la privat, sa treci prin 3 interviuri si sa obtii performanta. Si noi muncim...si cand vad cat dau din salariu lunar si eu si compania imi vine sa urlu...
    Solutiile propuse de Boc si Basescu sunt cele mai corecte din punct de vedere economic.
    Daca iti scade venitul ...cheltui tot atat sau mai putin????
    • -6 (6 voturi)    
      despre tine si valoarea ta privata! (Miercuri, 12 mai 2010, 12:35)

      Vali-clona [anonim] i-a raspuns lui Vali

      Nu vrei sa vorbim mai bine despre tine? Nu despre PSD, PDL, Base sau Ilici. Ci despre tine atoatestiutor! Daca te lauzi cat muncesti tu la privat spune macar si cat castigi! 40% la ce reducere? La zecile de milioane pe care credeti ca le meritati? Care e valoarea ta adaugata pentru societate? Si cum daca nu ai trecut pe la stat de unde stii tu cum se lucreaza acolo? De la TV cumva? Sau de pe google ca acolo se face cultura generala! Eu am lucrat la stat intr-un domeniu mult prea cu bataie de cap pentru remunerare si am preferat sa ajung la privat unde se munceste tot romaneste! Doar ca pe bani frate! Si stiu si eu cum e cu "interviurile - pile" de la privat. Si sa te vad cum mai urli in gura mare cand o sa ne afecteze in 2luni si pe noi cei din privat ca deh TVA-ul si alte taxe vor fi marite pentru toti! Atunci schimba corabia..
      • +5 (5 voturi)    
        sa iti spun ceva.... (Miercuri, 12 mai 2010, 14:14)

        Vali [anonim] i-a raspuns lui Vali-clona

        Cand impactul muncii tale se rasfrange asupra 50-60 de milioane de dolari anual mi se pare putin si cat castig acum...si precizez ca nu am functie de manager si ca salriul mi-a revenit la normal dupa un an cat a fost redus...si reducerea asta a afectat tot personalul companiei....
        Si sa iti mai spun ceva....sa stii ca am avut pile si bani si am dat spaga managerului din Statele Unite care m-a angajat si caruia ii raportez direct .... mi-e scarba de mentalitatea asta de care dai dovada.....dar asa se face la stat...corect????
        Sa stii ca sunt si companii unde se angajeaza pe aptitudini si potential si unde se doreste performanta...asa spre informarea ta....dar se pare ca te-a informat irealitatea destul....
        Am prieteni care lucreaza la stat si stiu cat timp petrec la cafele si barfa...nu zic ca toti ...dar marea majoritate au timp berechet de asa ceva.....nu este posibil sa avem mai multi functionari publici decat in Germania.
        Nu zic ce de vina sunt doar oamenii...tot sistemul este foarte bolnav...nu este posibil sa platesti taxele ptr a inmatricula o masina in 3-4 locuri...de ce nu doar la un singur ghiseu...asa ca exemplu....
    • -5 (7 voturi)    
      Sa nu ajungi pensionar niciodata (Miercuri, 12 mai 2010, 12:47)

      Kubistu' [anonim] i-a raspuns lui Vali

      Dar cu evaziunea fiscala cum stai ...in compania ta ? Nu-i asa ca iti vine sa urli ?
      • +1 (3 voturi)    
        tu... (Miercuri, 12 mai 2010, 15:27)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Kubistu'

        ...chiar ai replica la tot nu? pacat ca nimic nu e argumentat!
  • +12 (14 voturi)    
    pensionarii (Miercuri, 12 mai 2010, 12:14)

    CoanaKiritza [anonim]

    la irealitati s-a spus ca cei 3 pensionarii care au lesinat aveau 59, 60, 60 de ani... cum de erau pensionari?!? Am un coleg care si-a depus cererea de pensionare (64 ani/41 vechime) si se teme ca nu apuca si se schimba legea...
    • -3 (7 voturi)    
      grupaI (Miercuri, 12 mai 2010, 12:08)

      eli [anonim] i-a raspuns lui CoanaKiritza

      industria metalurgica mine etc sti cum arata mediul toxic unde platesti cu ani de viata banii?sau crezi ca toti lucram la tastaura si mouse/ sau la banci
    • -3 (5 voturi)    
      Sunt (Miercuri, 12 mai 2010, 12:29)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui CoanaKiritza

      pensionati anticipat din intreprinderile falimentate cu buna stiinta de baieti destepti.Si care i-au trimis la pensie,nu in somaj,ca sa nu sara lumea in sus si pt. ca aceeasi baieti destepti sa poata candida cu succes la functii mari in stat fara probleme.E simplu,coano.
  • +8 (8 voturi)    
    Anavpremiera la Marea Imbranceala (Miercuri, 12 mai 2010, 12:17)

    Justin Psucasu [anonim]

    1. Baietii destepti, care au ratat de putin sansa de a-l face pe Geoana presedinte, nu dau semne ca s-ar fi resemnat cu esecul. E de asteptat ca vor folosi orice metoda ca sa scape de Basescu. Asa ca vom vedea la Antene si la Realitatea muulte imagini cu imbranceli si cu pensionari care nu-si mai pot plati intretinerea si medicamentele.
    2. Se pare ca Boc si compania n-au inteles nimic din experienta cu forfetarul si cu concediile fara plata de anul trecut. Si, in general, n-au inteles nimic din ce se intampla. Curbele de sacrificiu neinsotite de reforme de structura nu fac decat sa irite grav populatia.
    3. Basescu are obiceiul enervant de a se p__a contra vantului si, probabil, asta va irita si mai mult populatia.
    In concluzie, sansele unor imbranceli mai consistente pana in toamna, cand guvernul post-Boc va majora TVA-ul, sunt maxime.
  • +5 (7 voturi)    
    sila de pensionari (Miercuri, 12 mai 2010, 12:17)

    el e [anonim]

    E trist cand vad ca in fiecare dimineata 80% din autobuzul cu care merg la munca e plin de pensionari.
    Nu aveti ce face acasa? Va place sa va plimbati ca e "gratis"?
    Cand va aud cu texte de genul "nesimtiti copiii din ziua de azi" cand voi sunteti 40/50 pe scaune si 1-2 copii stau jos mi se face sila.
    Unii au servici/scoala nu se plimba de placere ca tine.
    Nu-ti place ca e aglomerat? Stai acasa, nu te plange.
  • -2 (6 voturi)    
    situatie dificila, (Miercuri, 12 mai 2010, 12:28)

    catalin [anonim]

    in acest moment avem o crestere exponentiala a nemultumirilor unei parti a populatiei, nemultumire ce poate capata forme deosebit de violente. Avem si persoane care sustin inca PDL si presedintele si cauta argumente ale masurilor ce se iau in aceste zile. Situatia reala a Romaniei se pare ca este deosebit de dificila. Avem nevoie de o gandire 'la rece' si de adevarati profesionisti in domeniul economic. Se spune in diverse moduri si de oameni care nu au legatura cu spatiul nostru mioritic ca romania nu a cunoscut politici anti-criza chiar daca criza bantuie lumea de 2 ani aproape. O anume violenta de limbaj utilizata de domnul presedinte dupa momentul obtinerii primului mandat de presedinte se intoarce acum ca un bumerang impotriva sa. Din pacate isteria aceasta hranita de toate partile nu ne ajuta. Nu ne ajuta nici faptul ca avem conducatorii ce ii avem acum plini de ei dar lipsiti de idei... o putere mediocra. Si ce avem de facut?... trebuie ca fiecare dintre noi sa se autoanalizeze si sa cunoasca ce doreste. Trebuie ca politicienii sa isi recunoasca greselile si sa plece cei care nu sunt in stare de performanta... din pacate nu avem sansa de a avea barbati de stat adevarati ci niste "flamanzi'.. niste ciocoi... imi doresc un singur lucru: sa ma scol maine dimineata si sa fiu copilul lui base, a lui udre-cocos, a lui nastase.. a lui tariceanu... de ce/.. pt ca fiind copilul unui anonim sansele mele de a fi ceva sunt nule si asta pentru ca toti parintii de care spuneam au facut asa incat sa nu te mai inalti pe baza meritelor ci a rubedeniei... rusinos
  • -5 (5 voturi)    
    pensiile crescute aiurea (Miercuri, 12 mai 2010, 12:41)

    andrei [anonim]

    va recomand o lectura usoara, de seara asa...

    mergeti frumos pe 9am.ro si cautati la arhiva luna sept 2009...o sa vedeti cat de frumos si gentil ii zambeste basescu unei pensionare in timp ce-i spune ca de la 1 oct 2009 i-a mai dat ceva la pensie (parca 2%)..

    mai mergeti si la arhivele din sept si oct 2008 si vedeti cine tipa ca sunt bani sa se mareasca salariile cu 50%? si cine sfatuia ca nu e cazul, iar apoi votul in parlament a fost unanim...

    sunteti un pic confuzi!!! toti ne fura, toti ne ingroapa si nici unul nu e "raul mai mic"...
  • +3 (7 voturi)    
    incredibil (Miercuri, 12 mai 2010, 12:55)

    gabriel [anonim]

    Am fost ofiter inginer, la gradul de capitan a trebuit sa trec in rezerva din cauza restructurarilor ( 2003), fara drept de pensie si fara salarii compensatorii.
    Acum ma zbat in domeniul privat, in acest moment char nu am loc de munca....nu m-am bagat la somaj, nu am facut scandal....e criza. A inceput sa-mi para rau ca am invatat, ca am jurat.....e degeaba, forte oculte, imbecile, hoarde de tradatori, delapidatori, lipsiti de bun simt se tot plimba pe la televiziunile tradatoare, acum pe strada........doresc anarhie, vor sa fure in continuare...si asta nu ar fi atat de deranjant, mor de ciuda ca poporul este pervertit la lene, la furt, la coruptie, la minciuna si ipocrizie generalizate, la subminarea statului......ce mai, e rau de tot, vau de noi.......si nu vad indreptarea lucrurilor, raul este imanent acestor oameni, de la simpli la intelesctuali, de la tineri la batrani....
  • +7 (11 voturi)    
    Rusine cersetorilor/ (Miercuri, 12 mai 2010, 12:58)

    Victor [anonim]

    Printre pensionarii nemultumiti nu este si Nea Nelu Iliescu impreuna cu fiul adoptiv ( in ale politicii ) Victor Ponta ? Dar cand a dat OK imbogatitilor dupa 1990 nu se simte vinovat ? ManiPULAtorii dracului .Si eu sunt pensionar si am sub 1000 lei pensia dupa 42 ani de munca si nu mai fac atata scandal. Rusine celor care nu au muncit,nu au contribuit la CAS dar vor pensii mari .Am avut salariu mediu pe economie,asa este si pensia la varsta de 72 ani .
  • +1 (3 voturi)    
    Acelasi tovaras Preda Nedelcu (Miercuri, 12 mai 2010, 13:04)

    Andy Latimer [utilizator]

    infiera mai deunazi conducerea statului ca de ce romania n-are reprezentanti la moscova de 9 mai la parada lu' putin dupa 65 ani de la razboi..asta va durea pe voi de fapt...!.pai trebuia sa organizati, tovarasi pesedisti,tovarasi penelisti, delegatia voastra si sa multumiti urmasilor urss caci vi l-au dat pe iliescovici dupa '89...nu v-a spus nea nelu sa ramaneti vigilenti ? alo,tovarasu m.quintus ? cam modesta organizatia de pensionari la pnl...numa' tovarasa adina valean(cu rosia montana), numa' norica nicolai cu ratzushtele la mandrutza,numa' tov.campeanu sa apara ?(alooo,aranjeaza-tovarasa-cocul parului-ati uitat de la comunistele de pe vremuri,lina ciobanu si alexandrina gainusha ca cu coc se infiereaza mai strasnic...) ce face papusha chuky antonescu,mai secreta multa fiere ?
  • +4 (8 voturi)    
    Singura greseala.... (Miercuri, 12 mai 2010, 13:14)

    Rescatorul [anonim]

    a lui Base si PDL este ca insista sa faca bine unor decrepiti mintali. Ar trebui sa plece si sa lase PSD/PNL/PC sa vina ei la presedintie si guvernare si sa incepa iar marele jaf (trebuie in primul rand sa-si achite suta de miloane de Euro datorii de la campania electorala). Mare jaf patronat de Iliescu, Tariceanu si acceptat de pensionarii astia foarte furiosi, care demonstreaza in prezent. Sa faca noi imprumuturi, sa creasca impozitele (politica PSD) si inflatia. Si, daca nu sut multumiti nici asa, sa fluiere a paguba dupa marii profitori ai tranzitiei si banii lor depusi in Elvetia si sa cugete la nemurirea sufletului. Unde nu-i minte, nici Dumnezeu nu da!
  • -5 (9 voturi)    
    "Crima organizata" o sa ne extermine! (Miercuri, 12 mai 2010, 13:18)

    Lucian [anonim]

    Coana Udrea a anutat ca-si doneaza salariul care rămâne după reducerea de 25% la 30 de pensionari. In luna februarie a acestui an, in Romania erau 5.525.600 de pensionari. Conform statisticilor publicate pe site-ul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, pensia medie este de 676 lei. Nu suntem milogi, vrem doar drepturile noastre!
    • +4 (6 voturi)    
      esti la curent cu cifrele. (Miercuri, 12 mai 2010, 15:30)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Lucian

      cati angajati lucreaza in tara asta? ca nr pensionarilor il stii cu exactitate!
      • +4 (8 voturi)    
        E nah... (Miercuri, 12 mai 2010, 16:33)

        Ducu [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

        Pui si tu intrebari indiscrete, pai ce conteaza cati angajati sunt? Sa dea guvernu' o ordonanta sa dea pensii la oameni, ce atatea statistici neimportante.
  • +4 (4 voturi)    
    exemplu de pensionar furat de stat (Miercuri, 12 mai 2010, 13:18)

    nouvelobs [anonim]

    consider ca romania este cea mai paradoxala tara din europa. in orice categorie sociala sau/si profesionala avem pe de o parte pe cei onesti iar pe partea "dar side of the moon" spemecheri, invartiti. pensionarii la 40, in putere, iesiti cu "hartii aranjate" versus tatal meu pensionar cu probleme de sanatate, hotit de stat pe fata.
    cum? statul comunist a "permis" unor specialisti sa mearga in tarile arabe irak, libia, egipt sau chiar in iran. contractul statului cu antreprizele locale exista dar cu omul trimis ba!
    in clar tatal meu "cistiga" pentru statul roman in jur de 1500 de dolari pe luna. primea in schimb hartii pentru "shop" in valoare de max 150 de dolari daca tin minte. dupa 5 ani de munca dura in desertul irakian tatal meu s-a ales cu ...nimic si mai mult in cartea de munca acesti ani au fost inregistrati cu venitul minim in tara. ca el, cateva zeci de de mii de romani...hotziti fara niciun scrupule si prea slabi sa se lupte cu securistii care au pus mana pe fonduri in anii 90!!
    majoritatea celor care mai traiesc au pensii sub 1000 de ron.
  • +5 (9 voturi)    
    sa vina ILIESCU sa va salveze (Miercuri, 12 mai 2010, 13:23)

    rochiri [anonim]

    Voi ati votat cu Ilescu !
  • +5 (7 voturi)    
    miscari de strada cu iz de shopping (Miercuri, 12 mai 2010, 13:26)

    mihaela [anonim]

    Toata aceasta agitatie este amplificata de tembeliziunile la care privesc de dimineata pana seara pensionarii.Irealitatea a inviat-o pe cretuleasca(nu merita sa-i scriu numele cu majuscule).Urlete,tipete,mimoza penelista si ginerica Ponta rag cum ca au solutii salvatoare,dar nu se prezinta la discutii.Iar tembelii lor reprezentanti sustin cresterea impozitelor.Jalnici!Bugetarii,deocamdat,tac malc.Adevarul este ca ciubucul de aici pica.In aceste conditii este tot mai evidenta activitatea de sforar a lui Dinu Paturica Patriciu.Oare ce vrea sa cumpere?Cumva Transelectrica?Va mai amintiti in ce conditii a aparut pe lume Rompetrol?L-a vandut cand trebuia si cui trebuia.Dupa evenimentele din Georgia in care tancurile rusesti au bagat spaima in Europa,acelasi DP cumpara o banca in Georgia.Pe plan intern nu sta degeaba:scrie cu patos si ardoare in propriul oficios,apare ca Urania la tv perorand solutii miraculoase,il numeste director general la oficios pe Peter Imre,nimeni altul decat presupusul amant al Adrianei Saftoiu(fosta purtatoare de cuvant la Cotroceni si sotul marelui analist politic al momentului si ratatului agent 007),il naseste pe junul vopsit Petre Roman si agita spiritele.Are si nerealizari personale:presedintele Basescu i-a incurcat socotelile cu rusii unde fusese trimis porumbelul voiajor Geoana.conexiuni se mai pot face,dar poate si serviciile sa le mai analizeze.Oricum dupa acest tambalau,pun pariu ca se lasa cu un shopping de zile mari.
  • +2 (8 voturi)    
    dati-ne (Miercuri, 12 mai 2010, 14:09)

    aynoua [anonim]

    daca le verificati trecutl multi dintre pensionarii de sint in strada au beneficiat de sistemul ticalosit din trecut, verificatile copiii multi dintr ei ii au angajati de psd ,ptr asta se agita de joaca rolul de patrioti, si multi dintr ei sint pensionati pe caz de boala si ei zic ca nu fura de la stat,rusine pensionari de carton de a-ti iesit in strada,am toata stima si respectul ptr pensionarii adevarati toti cer in saraca ROMINIA , DATI-NE, POMANA rusine unde a-ti fost 20 de ani ,voi coruptilor de pensionari a-ti adus tara in situatia asta,in loc sa va convingeti copii sa iese la vot a-ti facut aliante cu psd sa vi angajeze.
    • 0 (2 voturi)    
      si restul? (Miercuri, 12 mai 2010, 15:51)

      dan [anonim] i-a raspuns lui aynoua

      ai dreptate, multi au fost cum spui...dar nu TOTI, cu ei ce faci?
      • -2 (2 voturi)    
        iarta-l (Miercuri, 12 mai 2010, 16:45)

        boboc [anonim] i-a raspuns lui dan

        ca vorbeste gura fara el si nu stie ce spune, s-a trezit postand in loc sa-si vada de treaba daca are oarece munci.
  • 0 (2 voturi)    
    Va inselati! (Miercuri, 12 mai 2010, 15:43)

    dan [anonim]

    sarlatanii din Guvern si de la Presedentie au avut success cu ce si-au propus : sa invrajbeasca categoriile sociale intre ele...va certati unii cu altii si uitati cine sunt vinovatii de fapt ai situatiei in care se afla Romania : Guvern,Presedentie(Boc, Basescu, etc)..vinovatii sunt EI, asa ca ar trebuii sa va indreptati energiile pentru a determina acesti sarlatani sa plece(preferabil fara violenta), altfel prevad in scurt timp ca o sa ajungem TOTI sa murim de foame
    • +1 (3 voturi)    
      tu te inseli (Miercuri, 12 mai 2010, 16:50)

      . [anonim] i-a raspuns lui dan

      adevartii vinovati sunt:ilici,roman,nastase,vacaroiu.
      Daca nu se confisca averile acestor banditi, nu se v-a face nimic.
  • 0 (2 voturi)    
    MANIPULARE (Miercuri, 12 mai 2010, 17:32)

    Anonimus [anonim]

    Instigare, manipulare ca sa zica Base mai tarziu ca nu poate respecta indemnul :"fara violenta". priviti cu atentie imaginile. e regie!
  • -1 (3 voturi)    
    demisia guvernului (Miercuri, 12 mai 2010, 20:52)

    ZAMFIRA_PACURAR [anonim]

    Daca ar avea bunul simt, acesti hoti s-ar retrage elegant, cat mai pot, anuntand ca sunt niste incopetenti si sa fie alegeri anticipate.Singurul care mai poate scoate tara asta din rahat, este VADIM TUDOR care daca ar ajunge la conducere i-ar aresta pe acesti hoti si le-ar confisca averile dobandite prin furt.Chiar daca o sa se aplice masurile propuse de acesti incompetenti,peste cateva luni tot in aceeasi situatie o sa se ajunga.Singurul partid care merita sa conduca aceasta tara este ROMANIA MARE!!!!!
  • +1 (1 vot)    
    totul are un sfarsit (Miercuri, 12 mai 2010, 21:16)

    ion [anonim]

    Sistemul de pensii a fost furat din toate partile: Parlamentarii si-au dat pensii grase numai dupa patru ani de munca.Categoria de persoana cu statut special ,care in alta tara nu se regaseste nu mai tine cont de nici o regula,fura cu nerusinare fara se se gandeasca ca altii care au vechime mare ,mor de foame.Este asemenea naufragiatilor cand cei puternici ii mananca pe cei mai slabi, adica un canibalism original romanesc.Ce au realizat doua generatii prin privatiuni,astia fura in 20 ani.Pana nu sunt trasi toti hotii la raspundere lumea nu va avea incredere in Basescu sau Ponta.In Pachistan a fost o situatie asemanatoare,cu banci falimentate de baietii smecheri.A avut loc o lovitura de stat care au umplut puscariile cu baieti destepti,zicand ca nu exista credit neperformant ci hotie si nu le-a dat drumul pana nu au adus banii furati.Dorim ca si la noi sa plateasca toti hotii.
    • +1 (1 vot)    
      pensia (Joi, 13 mai 2010, 1:51)

      maria popescu [anonim] i-a raspuns lui ion

      Cei care au vandut,furat,etc,vezi Pachistan,
      dupa noile alegeri, unde n-ar trebui sa mai apara
      fosti candidati-(printr-o lege a lustratiei pentru
      toata clasa politica romaneasca)-sa fie dusi
      la urmatorul canal,iar averile lor sa faca obiectul
      unor licitatii internetionale,ca oricum nu au
      lasat Romaniei ce au furat.
      Oare putem scapa de ei cu furtul voturilor lor cu tot,arondandu-ne la alt stat?
  • 0 (2 voturi)    
    Si totusi am contribuit 4o ani ptr.pensie- (Joi, 13 mai 2010, 1:44)

    maria popescu [anonim]

    Nu cer decat sa-mi dea inapoi contributia pe
    40 ani.
    Cautati declaratii de avere la institutii publice,unde
    directorul,cu grad de colonel are 85.ooo salariu
    anual si pensia de MAPN de 75ooo anuala.
    Stiti de ce? pentru ca nu se respecta contributia,
    Comentati ca pensionarii sunt suparati pentru
    diminuarea pensiei cu 15% dar nu comentati
    ca fostii ...UM0215 au pensii si sunt angajati la stat.
    Sa primeasca si ei dupa contributie,iar daca nu
    au avut carte de munca pentru ca aveau grade
    dar fara scoala, sa le considere salariu minim
    pe economie.De ce nu au carte de munca?
    Lucrau intr-un sistem subteran?in secu?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică