Masurile Guvernului pentru reducerea cheltuielilor sociale: pensie sociala minima de 300 lei, taxa de solidaritate de 90% aplicata pensiilor speciale si reduceri de 15% inclusiv pentru invalizi si veterani de razboi. Legile privind trusoul nou-nascutilor si sprijinul la constituirea familiei vor fi abrogate

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 11 mai 2010, 21:53 Actualitate | Esenţial

Pensia sociala minima garantata va fi redusa de la 350 la 300 de lei, iar pensiile speciale vor fi drastic diminuate de la 1 iunie, printr-o valoare mai mica a punctului de pensie, dar si prin aplicarea unei cote de 90%, ca "taxa de solidaritate", la diferenta de bani ramasa dupa deducerea contributiei si impozitului, se arata in proiectul de ordonanta de urgenta a Guvernului privind reducerea cheltuielilor sociale, citat de Mediafax. Potrivit documentului, si cuantumul lunar al drepturilor banesti va fi diminuat cu 15% inclusiv pentru invalizi, veterani si vaduve de razboi, precum si pentru fostii detinuti politici, deportati si sotul supravietuitor pensionar, care primesc un ajutor lunar din partea statului. Totodata, Executivul va abroga legile care permit acordarea de trusouri pentru nou-nascuti si alocarea unui sprijin familial la constituirea familiei.

Pensia sociala minima garantata va fi redusa de la 350 la 300 de lei, iar nivelul ulterior al acesteia va depinde de evolutia indicatorilor macroeconomici si de resursele financiare disponibile, conform proiectului de OUG. "Incepand cu anul 2010, nivelul pensiei sociale minime garantate se stabileste anual, prin legea bugetului de stat si poate fi modificat in raport cu evolutia indicatorilor macroeconomici si cu resursele financiare", se arata in document.

Ordonanta modifica in acelasi timp Legea bugetului de stat, stabilind ca valoarea punctului de pensie va fi plafonata incepand cu 1 iunie la 622,9 lei, de la 732,8 lei in prezent.

In acord cu masurile anuntate de seful statului, documentul indica totodata ca, incepand cu drepturile aferente lunii iunie, in vederea incadrarii in constrangerile bugetare determinate de situatia economica, castigul salarial brut sau, dupa caz, solda ori indemnizatia bruta acordata personalului din autoritati si institutii publice se diminueaza cu 25%, dar nu sub 600 lei.

Pensia sociala minima garantata a fost introdusa la 1 aprilie 2009, la o valoare de 300 de lei, iar de la 1 octombrie a fost majorata la 350 de lei.

Prin Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pentru anul 2010 se stabilise inghetarea valorii punctului de pensie la nivelul anului 2009, respectiv la 732,8 lei. Salariul mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2010 este de 1.836 lei, ceea ce inseamna o valoare a punctului de pensie de 39,9%.

Pensiile speciale vor fi drastic diminuate de la 1 iunie, printr-o valoare mai mica a punctului de pensie, dar si prin aplicarea unei cote de 90%, ca "taxa de solidaritate", la diferenta de bani ramasa dupa deducerea contributiei si impozitului. "Incepand cu data de 1 iunie 2010, cuantumul pensiilor prevazute de legi cu caracter special, cuvenite sau aflate in plata, se modifica dupa cum urmeaza: la determinarea partii din pensie, stabilita potrivit Legii 19/2000 privind sistemul public de pensii, se utilizeaza valoarea punctului de pensie de 622,9 lei (fata de 732,8 lei in prezent - n.r.), iar dupa deducerea, din partea de pensie suportata de la bugetul de stat, a contributiei de asigurari sociale de sanatate si a impozitului pe venit se aplica cota de 90%, reprezentand taxa de solidaritate, care se face venit la bugetul de stat", se arata in proiectul OUG.

In situatia pensiilor speciale care se suporta integral de la bugetul de stat, la cuantumul acestora, dupa deducerea contributiei de asigurari sociale de sanatate si a impozitului pe venit, se va aplica aceeasi taxa de solidaritate.

Acest sistem va fi aplicat in cazul pensiilor speciale acordate magistratilor, personalului auxiliar din instantele judecatoresti, personalului diplomatic si consular, deputatilor si senatorilor, functionarilor publici parlamentari, personalului aeronautic civil si membrilor Curtii de Conturi.

Cuantumul lunar al drepturilor banesti va fi diminuat cu 15% de la 1 iunie inclusiv pentru invalizi, veterani si vaduve de razboi, precum si pentru fostii detinuti politici, deportati si sotul supravietuitor pensionar, care primesc un ajutor lunar din partea statului.

Conform documentului, reducerea de 15% va fi aplicata drepturilor banesti acordate prin Legea 49/1991 privind acordarea de indemnizatii si sporuri invalizilor, veteranilor si vaduvelor de razboi, Legea 49/1999 privind pensiile IOVR, Decretul-Lege 118/1990 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice incepand cu 1945, OG 105/1999 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate intre 1940 si 1945 din motive etnice, Legea 309/2002 privind acordarea unor drepturi persoanelor care au efectuat stagiul militar in cadrul Directiei Generale a Serviciului Muncii in perioada 1950-1961, Legea 341/2004 a recunostintei fata de eroii-martiri si luptatorii care au contribuit la victoria Revolutiei romane din decembrie 1989, precum si fata de persoanele care si-au jertfit viata sau au avut de suferit in urma revoltei muncitoresti anticomuniste de la Brasov din 1987.

Reducerea se va aplica si drepturilor banesti acordate prin Legea 578/2004 privind acordarea unui ajutor lunar pentru sotul supravietuitor pensionar, ca si pentru cele alocate prin Legea 223/2007 privind statutul personalului aeronautic civil si Legea 94/1992 privind Curtea de Conturi.

Aceeasi diminuare va fi aplicata prestatiilor de asistenta sociala acordate sub forma alocatiei familiale complementare, alocatiei de sustinere a familiei monoparentale si alocatiei pentru nou-nascuti acordate prin Legea 416/2001 privind venitul minim garantat.

In categoria prestatiilor de asistenta sociala indicate in proiectul de ordonanta de urgenta ca urmand sa fie reduse cu 15% sunt incluse insa si alocatia de stat pentru copii prevazuta in OU 148/2005 privind sustinerea familiei in vederea cresterii copilului, alocatia de stat pentru copii acordata in baza Legii 61/1993, alocatia lunara de plasament din Legea 272/2004 privind protectia si promovarea drepturilor copilului, indemnizatiile, ajutoarele si prestatiile sociale pentru persoanele cu handicap reglementate prin Legea 448/2006, indemnizatia pentru plata insotitorului adultului cu handicap vizual grav, ajutorul lunar rambursabil acordat persoanei careia i s-a recunoscut statutul de refugiat sau i s-a acordat protectia subsidiara.

"Cuantumurile acestor prestatii diminuate se rotunjesc la leu in favoarea beneficiarului", se arata in document.

Guvernul va abroga legile care permit acordarea de trusouri pentru nou-nascuti si alocarea unui sprijin familial la constituirea familiei, se arata in proiectul de OUG privind reducerea cheltuielilor sociale. Ordonanta include o lista de acte normative care vor fi abrogate de la data intrarii in vigoare.

Pe lista acestor acte se afla Legea 482/2006 privind acordarea de trusouri pentru nou-nascuti si Legea 396/2006 privind acordarea unui sprijin financiar la constituirea familiei.

Va fi abrogata, conform proiectului, si Ordonanta 5/2010 prin care Guvernul a stabilit, la inceputul anului, ca pentru copiii nascuti in perioada ianuarie 2007-decembrie 2010 autoritatile administratiei publice locale ale sectoarelor municipiului Bucuresti, respectiv ale comunelor, oraselor si municipiilor vor acorda beneficiarilor contravaloarea in lei a trusoului pentru nou-nascuti, prevazut de Legea 482/2006.

Presedintele Traian Basescu a declarat, duminica, dupa discutiile cu liderii confederatiilor sindicale, ca ajutorul pentru persoane cu handicap si indemnizatia pentru copii "nu vor fi atinse", toate celelalte subventii fiind un subiect de "analiza, reducere sau anulare". Luni, seful statului s-a referit din nou la problema cheltuielilor sociale, aratand ca "toate nazbatiile din program care s-au inventat in perioada de veselie parlamentara, precum pampersi pentru copii" au facut din bugetul Romaniei un buget de asistenta.

Una dintre subventiile sociale este si trusoul pentru copii, prin care statul acorda pentru fiecare copil nou-nascut haine, lenjerie si produse pentru ingrijire.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

8899 vizualizari

  • +3 (37 voturi)    
    felicitari (Marţi, 11 mai 2010, 22:11)

    cosmin [anonim]

    felicitari presedintelui si guvernului pentru ce au facut din aceasta tara. cred ca cel mai bine e sa mori si sa nu mai ai nevoie de nimic.
    oare de ce ii trebuie tovarasului boc in satul natal sala de sport de 2 milioane lei? de ce nu reduc aceste cheltuieli inutile si taie din banii somerilor,pensionarilor si copiiilor.
    nu ceausescu a facut genocid, ci guvernul boc-basescu-udrea fac adevaratul genocid.
    • -6 (22 voturi)    
      genocid? (Marţi, 11 mai 2010, 22:51)

      hitroll [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      Sa inteleg ca in 2007 pana au crescut pensiile cu 50% pensionarii mureau? Bugetarii la fel?

      Masoara-ti cuvintele...
      • +10 (14 voturi)    
        i-auzi la tine ce scoti pe gurita (Miercuri, 12 mai 2010, 0:36)

        what ? [anonim] i-a raspuns lui hitroll

        Si preturile de cate ori au crescut pana in 2007 mai Aristotel mic. Tare inteligent mai esti tu. Pai si ce la folos ca le-a dat daca acum le taie din ele, in timp ce benzina, curentul, gazele, toate au crescut ? Raspunsul este, da, mureau si mor si acum. Pe capete.
        • 0 (2 voturi)    
          taxa 90% (Miercuri, 12 mai 2010, 7:18)

          Gelu [anonim] i-a raspuns lui what ?

          Taxa de 90% se poate aplica doar sa zicem unei averi dobindite ilegal dar nu ca taxa pe pensie sau pe venit.. ca sa nu mai mentionez ca toate aceste taxe o sa cada in instanta daca nu in romania cu siguranta la instantele europene... nu conteaza ce fel de pensie ai.. nu o poti taxa diferentiat se cheama discriminare... si e neconstitutional si in neconconcordanta cu carta drepturileor omului la care romania a aderat.... asa ca...
          • 0 (0 voturi)    
            Niciodata taxele nu vor cadea in (Miercuri, 12 mai 2010, 9:31)

            Audit [utilizator] i-a raspuns lui Gelu

            instanta sau la curtea constitutionala! Pana si in Constitutie se prevede ca acesta este apanajul Guvernului! Mai pune mana pe un cornet ceva cand iti dai cu parerea. Este singura metoda, aplicarea taxelor, prin care nu esti declarat ilegal sau neconstitutional!
      • +9 (11 voturi)    
        Decret pentru ceausei (Miercuri, 12 mai 2010, 5:06)

        nea.nicu [anonim] i-a raspuns lui hitroll

        Bai, basescule, da un ordin, da ceva, un decret, sa nu se mai faca avorturi, sa se mai faca si copiii, ceausei, ca pe vremea comunistilor, ca altfel ramane tara fara populatie in 15 ani de aici incolo ! In rest, dupa 20 de la ani de la revolutia proletara si democratica, v-ati intors la Epoca de Aur: mancare pe cartela, frig in case, saracie . deci nu sistemul comunist a fost de vina tovarasi (pardon, domnilor) ! Ma bucur ca aveti, in continuare, securisti putred de bogati. Asta e de bine, tovarasi.
      • 0 (0 voturi)    
        Statul român postdecembrist este opera activiştilo (Miercuri, 12 mai 2010, 7:30)

        DwuGHT [anonim] i-a raspuns lui hitroll

        2.1. Statul mafiot postdecembrist.
        Citation:
        Prin lovitura de stat care a urmat revoltei populare anticomuniste din decembrie 1989 şi prin manipularea informaţională a cetăţenilor, în România a fost instaurat un stat care s-a autointitulat democratic, dar care nu este construit de popor şi nu guverenează, nu exercită puterea statală, în interesul poporului, pentru popor.
        Dimpotrivă, el este un stat autocratic, dictatorial. Este un stat care s-a autoconstruit, un stat care s-a autocreat. Este un stat care s-a autoinvestit cu puterea statală.

        Citation:
        Statul român postdecembrist este opera activiştilor şi securiştilor partidului şi statului comunist, care au creat Constituţia din 1991, au infiltrat partidele politice postdecembriste, au devenit membrii parlamentelor şi guvernelor postcomuniste, au conceput şi aplicat “reforma”, au conceput şi aplicat legile prin care capitalul românesc acumulat până în 1989 a trecut în proprietatea lor privată, prin care o bună parte a veniturilor cetăţenilor create după 1989 au intrat tot în buzunarele lor, ale guvernenţilor, prin care naţiunea română a fost adusă la starea de cea mai săracă şi umilită naţiune din Europa.
        Citation:
        Clasa politică românească postdecembristă, constituită din foştii securişti şi activişti comunişti s-a înregimentat în diverse partide, care, prin discursuri şi lozinci acoperă întreg spectrul politic european, având, însă, toate, un scop comun: “reforma”, adică îmbogăţirea lor, a guvernanţilor, prin însuşirea avuţiei create de români înainte de 1989 şi după.
        Citation:
        Pentru a-şi realiza obiectivul său fundamental – îmbogăţirea – clasa politică românească postdecembristă şi-a creat statul de care avea nevoie, stat care a aplicat aceeaşi politică, aceeaşi “reformă”, indiferent de coloratura politică a celor care au câştigat alegerile din 1990, 1992, 1996, 2000, 2004.
        http://www.universulromanesc.com
      • 0 (0 voturi)    
        370 de Euro de plata LUNAR! (Miercuri, 12 mai 2010, 7:44)

        infoEconomice.Blogspot.com [anonim] i-a raspuns lui hitroll

        Stiati ca aveti de plata <a href="http://infoeconomice.blogspot.com/2010/05/stiai-ca-ai-de-plata-intregul-o-rata-de.html"> 370 de Euro LUNAR!</a> pentru un credit pe care nu l-ai luat si nu l-ai folosit niciodata?
        Atat are de plata fiecare roman care munceste pana la sfarsitul anului.

        Daca un director financiar ar face un cash flow asa de gresit ce s-ar intampla cu el?
      • +1 (1 vot)    
        daca ai fi tacut ce bine era (Miercuri, 12 mai 2010, 9:09)

        tasha [anonim] i-a raspuns lui hitroll

        De ce sa isi masoare cuvintele cosmin pentru ca are dreptate? Ce pusca mea sa faca taranii aia ofiliti cu sala de sport cat casa scanteii in comparatie cu parlitu ala de sat? Si daca nu ai copii nu ai de unde sa sti tu geniule ce inseamna cheltuieli cu un copil in tara asta condusa de retarzi pusi in frunte de alti retarzi asa ca taci si nu mai comenta fara sa judeci ce spui- in cazul in care mai ai cu ce judeca.
    • +5 (17 voturi)    
      Populism ieftin (Miercuri, 12 mai 2010, 0:27)

      Dumitru [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      PSD ar fi mandru de tine :)
      Eu unul am alta intrebare: cand vor fi reevaluati cei ce acum au statut de "revolutionari" si cand li se vor confisca beneficiile dobandite ilicit + executia publica binemeritata pentru inalta tradare de tara ?
      • +4 (6 voturi)    
        Sa-i radeti pe "revolutionari" ! (Miercuri, 12 mai 2010, 0:47)

        Gelu [anonim] i-a raspuns lui Dumitru

        Sigur ca faceti curatenie dar cum ? Nimeni nu vrea sa ia problema in serios , nimeni nu vrea sa faca diferenta intre impostori si cei ce au suferit si sufera inca fiind impuscati din greseala sau "impuscati intre ei " carne de tun ce nu valoreaza nimic acum, alungati-i din tara ca poate gasesc o tara unde sa li se respecte un minim de decenta. Halal romani !
        • +1 (3 voturi)    
          Revlutionari?!?! (Miercuri, 12 mai 2010, 8:22)

          Riv [utilizator] i-a raspuns lui Gelu

          Sa fim seriosi! Care revolutionari? Soacra lui Geoana? In primul rand n-a fost o revolutie ca sa avem revolutionari. Sunt doar victime colaterale ale loviturii de stat si merita cu adevarat o despagubire. Dar ce zici de veterani, care au luptat 4 ani si primisera si ei o pensioara. Fascistii astia de la guvernare s-au legat si de pensioara asta. Nu i-am auzit ca vor diminua indemnizatiile si beneficiile "revolutionarilor". Cu sigurata ca ei stiu destul de bine de ce ar fi in stare acesti "revolutionari" daca li s-ar diminua privilegiile. In schimb, putinii veterani care mai sunt in viata, la cei 87 - 90 de ani, ce pericol mai pot prezenta ei pentru guvernanti? Ca sa nu mai vorbim de vaduvele veteranilor care au decedat.
    • +8 (10 voturi)    
      ce nevoie avem de invalizi ? (Miercuri, 12 mai 2010, 0:49)

      Guvernul [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      La naiba si cu invalizii, si cu pensionarii, si cu toate legumele. Doar noi guvernantii n-avem nevoie de legume. Avem nevoie de oameni tineri, prospaturi care sa munceasca pe te miri ce, sa le bagam impozite, taxe pe venit si alte taxe, ca s-a golit sacul, si nu mai avem noi de unde sa pompam bani de la buget in afacerile noastre . La invalizi, pensionari, veterani trebuie doar sa le dam ca nu mai sunt bune de nimic legumele astea. Hai sa le luam tot sa moara odata, ca si asa tineri nu prea avem ca au plecat in Spania la capsuni, taiem si de la cresterea nou-nascutilor, ca doar ce avem nevoie de nou-nascuti, pana cresc aia, noi oricum imbatranim, iar viitorul il avem asigurat in conturile din Elvetia. Daca noi ne-am nascut, am pus mana pe ce trebuie si acum avem de toate, pe restul sa-i dam naibii. Nu-i asa ?
    • +2 (10 voturi)    
      Plateam pentru trusoul puradeilor??? (Miercuri, 12 mai 2010, 1:04)

      Something stolen something blue [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      Uite ca nu stiam pana sa citesc aceasta stire si sa-l aud pe Basescu spunand ca daca vrei sa faci copii ai face bine sa gandesti cu capul de pe UMERI mai intai ca eu, platitor de impozite care munceste 12 ore pe zi, plateste pentru TRUSOUL NOUNASCUTILOR.

      Tu-i zici genocid, eu ii zic evolutie, poate asa se mai curata genele romanesti de lene, indolenta si frica de munca si responsabilitate.

      In rest ce sa spun... inca nu mi-am revenit din soc stiind ca am muncit pana acum SI pentru a cumpara trusou de botez si pampersi puradeilor. Inteleg foarte bine de ce e importanta sustinerea natalitatii pe termen lung, am citit Steyn, stiu ce se scrie despre subiect, stiu in ce "spirala a mortii" demografice e majoritatea Europei, etc. Dar e important si CE sprijinim si platim din banii nostri. NU am nevoie de o generatie viitoare de asistati sociali nascuti si facuti ca sa ia parintii lor alocatii, pampersi si alte pomeni pe care sa le bea. Pirandele macar fac un ban cersit cu ei prin occident si mai improasca cu un lapte, mai o fusta in cap, dar cel putin nu din taxele mele. Pirandele romanesti, fatatoare de meserie, sa se abtina. Daca vrei copii, asigura-te ca ii poti creste pe munca TA.
      • +7 (11 voturi)    
        puradei, ha? (Miercuri, 12 mai 2010, 3:32)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Something stolen something blue

        dupa ce iti revii din soc iti mai dau eu altul: in franta exista un ajutor asemanator care se ridica la 1000 euro / nou nascut, asa ca nu mai comenta aiurea.. decat sa taie din pensiile si ajutoarele sociale si asa amarate mai bine sa taie din coruptie.. si din cei care ard gazul nu spun unde..
        • +3 (5 voturi)    
          ajutoare nou-nascuti (Miercuri, 12 mai 2010, 9:10)

          Amalita [anonim] i-a raspuns lui alex

          Iar in Spania ajutorul pentru noul-nascut este de 2500 euro. Ce sa mai comparam niste pampersi cu aceste ajutoare din tari civilizate?
          La noi e o adevarata aventura sa ai un copil (asta daca reusesti sa nu mori la nastere intr-un spital infect). Ce sa mai zic de ajutoare? Masura se inscrie pe linia dispretului total al guvernului fata de oameni.
          • -2 (2 voturi)    
            Amalita draga, du-te si naste acolo (Miercuri, 12 mai 2010, 9:35)

            Audit [utilizator] i-a raspuns lui Amalita

            draga. De aceea au ajuns spaniolii umar la umar cu grecii.
            Pe mine nu m-a intrebat nimeni daca vreau sa cotizez la faptul ca tu sau toti romii va imperecheati! Si eu am copil dar NIMENI nu m-a ajutat! Pentru ca nimeni nu te obliga sa faci. Este alegerea ta nu a mea.
            • 0 (0 voturi)    
              nu te cred (Miercuri, 12 mai 2010, 9:26)

              tasha [utilizator] i-a raspuns lui Audit

              eu una nu te cred ca ai copii, nu de alta dar daca ai pacat de ei sau poate au norocul sa nu mosteneasca mentalitatea ta de doi lei. Si daca ai nascut aici esti sigura ca ai copilul perfect sanatos?
            • 0 (0 voturi)    
              raspuns (Miercuri, 12 mai 2010, 10:45)

              Amalita [anonim] i-a raspuns lui Audit

              Vai, draga Gabish, (presupun ca esti barbat, ca o femeie nu ar gandi asa), vad ca esti suparat rau ca pe tine nu te intreaba nimeni nimic. Cred ca nici sotia nu te-a intrebat daca vrei copil.

              Fii tu fara grija, Spania este o tara mult mai civilizata decat Grecia si chiar decat Franta si nu sta deloc rau.
              • 0 (0 voturi)    
                De ce sa-ti finantez eu copii? (Miercuri, 12 mai 2010, 11:32)

                Pomanagii afara! [anonim] i-a raspuns lui Amalita

                Sunt femeie.

                Daca as face copii m-as gandi inainte daca am cu ce sa-i cresc inainte sa am pretentii sa mi se DEA din banii altora.

                Exista libera circulatie.

                Nu te tine nimeni sa faci copii in Romania.

                Fa copii in Spania ca sa traiesti ca o asistata social din banii altora.

                Hasta la vista, drum bun!
                • 0 (0 voturi)    
                  banuiesc ca ai un caine... (Miercuri, 12 mai 2010, 19:51)

                  taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Pomanagii afara!

                  ...sau o pisica. E trendy. Copiii fan numai necazuri, plang alea-alea... E mai ieftin un caine.
          • -1 (1 vot)    
            Dispretul pentru milogi e o calitate civica (Miercuri, 12 mai 2010, 12:08)

            Pomanagii afara! [anonim] i-a raspuns lui Amalita

            Dispretuiesc oamenii care se considera indreptatiti la munca altora si asteapta sa le creasca altii copii.

            Am foarte mult dispret pentru oameni care cred ca e de datoria mea sa le platesc pomeni pentru trusouri, spor de amabilitate, spor de zambet, spor de stat acasa si crescut copii pe care nu te-a obligat nimeni sa-i faci daca stiati ca nu ai cu ce-i creste.

            Dispretuiesc pomanagii.

            Dispretuiesc oamenii care si-au facut credit doar cu buletinul la un salariu de 7 milioane pentru perdele de 30 de milioane ca sa cada pe spate vecina de ce tuning si-a facut la apartament pe bani imprumutati. Dispretuiesc bancile care le-au dat aceste credite dar nu ele sunt responsabile sa-si puna intrebarea: "Eu cum pot sa traiesc intinzandu-ma mai mult decat ma tine plapuma?"

            Dispretuiesc betivanii din satele din Moldova care stateau la crasma si injurau jandarmii care se chinuiau sa le scoata namolul din case.

            Sunt banateanca.

            Pentru cei care au observat, in majoritatea satelor din Banat, nici macar strabunicii nostri nu aveau cate 10 copii. Bunica mea e singura la parinti, bunicul are un frate. Chiar si in anii 20, cumva oamenii astia au stiut ca doar atati copii pot creste in demnitate si prin munca lor. Si doar atati au facut, fara sa astepte sa le pice pampersi din cer. Pe ei ii respect. Pomanagii o sa ii dispretuiesc intotdeauna.

            Omul e un animal indolent din fire, mai ales cand nu are nimic de pierdut. Se complace usor in mizerie. Atata timp cat "nimeni nu moare de foame" ca te poti aseza la usa primariei pentru o pomana cat de mica si ti-o vor da, nu se vor ridica sa munceasca, sa se zbata. Mai o alocatie a copiilor, mai un cupon, mai o subventie de caldura si ne-am scos.

            E greu. Si de ce sa ne fie greu cand ne poate fi usor pe munca altora?
          • 0 (0 voturi)    
            era 2500 € (Miercuri, 12 mai 2010, 19:50)

            taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Amalita

            l-au taiat astazi.
        • +1 (1 vot)    
          Cum sa taie din coruptie ... (Miercuri, 12 mai 2010, 9:27)

          yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui alex

          1/ Franta si Germania sunt mult mai putin afectate de criza economica, inca isi pot permite asemenea ajutoare sociale, cind nu si le vor mai putea permite le vor reduce din pacate; exact ca bugetul unei familii cind nu iti mai poti permite anumite cheltuieli le reduci; in proiectul de lege curent pensiile minime si mijlocii vor reveni se pare la nivelul actual in citeva luni, insa cele foarte mari si asa zisele pensii speciale nu vor reveni; cunoasteti diferenta dintre pensiile mici si mijlocii si cele speciale ? este enorma, nici nu va vine sa credeti !!! in nici o tara nu exista o asemenea discrepanta intre nivelurile de pensii in sistemul de asigurari sociale ...

          2/ reducerea coruptiei este un obiectiv foarte bun de urmat, numai ca atunci cind s-a incercat sa se puna in aplicare un sistem de legi si o campanie sistematica de reducere si eliminare a coruptiei toata lumea a tipat, Monica Macovei si altii cu intentii serioase au fost inlaturati din pozitiile pe care le detineau ca nu cumva sa se realizeze intr-adevar ceva, cind unele voci se ridica in continuare sa aminteasca ca averile marilor nostri "oameni de afaceri" au fost facute prin sistemul "Kapitalismul - reteta noastra secreta" sunt inabusite cu placa "lasa ca toti fura", sau cu refrenul "de fapt acesti oameni de afaceri au riscat si creaza locuri de munca"; asa este si bandele si clanurile organizate creaza locuri de munca ! si uite asa se va reusi performanta unica de a se ingropa si acest aspect, asa cum au fost si sunt in continuare ingropate realitatile revolutiei, ale mineriadelor, ale "improprietaririi" oamenilor de afaceri; opinia publica, societatea sunt co-autoare la aceasta situatie din pacate ...
          • 0 (0 voturi)    
            aveti dreptate (Marţi, 18 mai 2010, 17:14)

            Anna [anonim] i-a raspuns lui yyyyyy

            cu mici adaugiri...Germania este in criza, mai ales ca depinde 90% de nivelul de cumparare al celorlalte state din Europa. Dar, aici oamenii isi vad de treaba, se respecta si se ajuta. Premierul a anuntat liderii de sindicat - salariilr bugetarilor trebuie sa sacada (punct, fara comentarii, greve si mitinguri). Guvernantii sunt lasati sa-si faca treaba in liniste. In Ro, presa si televiziunea conduc prin invrajbire si, din pacate, asta prinde la romani, chiar le place. Despre ajutoare, indiferent de domeniu, cred ca nu avem un sistem de verificare a folosirii acestora. Cunosc familii care au luat copii in plasament, ii trimit la lucru (nu la scoala) pentru haine si mancare in sat, parintii stau acasa si folosesc banii. Sau situatia subventiilor pt agricultura - balariile au umplut pana si gradinile de langa case, iar banii sunt folositi pt. rosii, ardei, cartofi ... de la aprozar...
            Asa cum spuneti...opinia publica...la noi vede doar ce nu trebuie, sau doar aschia din ochiul vecinului...
            Scuze, dar unele le-am scris pentru alti cititori.
        • -2 (2 voturi)    
          Chiar nu va e rusine sa va creasca altii copii? (Miercuri, 12 mai 2010, 11:30)

          Afara cu pomanagii! [anonim] i-a raspuns lui alex

          De ce nu te duci in Franta sa faci copii pe banii altora? Sau intr-o alta tara socialista?

          Cu ce sunt eu datoare sa iti finantez tie copilul?

          Ca sa arzi gazul acasa doi ani si sa primesti bani de la stat pentru o alegere a ta de a spori familia?

          Daca vin eu acasa la tine, iti bat la usa politicos si isi spun: "Imi datorati 300RON pe luna asta din contributia la buget. Cum adica de ce? Gabita are lectii de pian si trebuie sa o duc si la dentist saptamana asta. Si pampersii cine ii cumpara?" sa inteleg ca m-am facut cu 300 de lei din moment ce e datoria ta sa contribui la cresterea copilului unui strain.

          Da-mi adresa si vin.
      • +2 (4 voturi)    
        Puradei?! (Miercuri, 12 mai 2010, 8:29)

        Riv [utilizator] i-a raspuns lui Something stolen something blue

        Sigur ca te-ar satisface mai mult sa ti se cheltuiasca importata ta contributie la fondul statului pe autostrazi al caror pret este de zeci de ori mai mare decat intr-un stat cvilizat (in care, cei care gadesc ca tine ii poti numara pe degetele de la o mana). Bravos, natiune! Halal sa-ti fie!
      • -1 (1 vot)    
        Sa dea Domnul (Miercuri, 12 mai 2010, 9:20)

        tasha [utilizator] i-a raspuns lui Something stolen something blue

        Baiete sa ne fereasca domnul sa faci tu copii ca cinestie ce "geniu" cu creier in colturi o iesi din tine!
      • +2 (2 voturi)    
        esti putin cam limitat in gandire (Miercuri, 12 mai 2010, 11:26)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui Something stolen something blue

        gandeste-te ce inseamna nesustinerea natalitatii pentru o populatie deja imbatranita... gandeste-te la ce rezultate o sa duca aceasta decizie peste vreo 30 de ani cand s-ar putea sa ai nevoie de ajutorul nou nascutilor de azi.....
        • -1 (1 vot)    
          Esti putin cam naiv (Miercuri, 12 mai 2010, 11:43)

          Pomanagii afara! [anonim] i-a raspuns lui mihai

          Da, sunt sigura ca toti asistatii sociali din fasa vor deveni o generatie de middle class si buni platitori de taxe si nu una de milogi invatati ca lor li se cuvine orice de la scutece la sicrie cand mor. Din munca altora.

          Tu ai habar cate familii de rromi traiesc exclusiv din pomana statului pentru copii pe care nu intentioneaza sa ii educe si sa ii integreze vreodata? De ce ar face-o daca oricum statul le da bani? De ce ar avea nevoie de o meserie sau de munca, las' frate ca nu moare nimeni de foame. Ne ducem la primarie si aia ne dau ca dupa aia noi ii votam.

          Tu chiar nu ai auzit niciodata conversatii de genul: "Pai am zis cu Gicu sa facem un copil, ca e 85% din salariu si numa bine stau acasa pe bani." Really?

          Tu traiesti in Romania?

          PS: N-am rate de 30 de milioane pentru perdele, n-am avut niciodata credit cu buletinul, am un frigider vechi dar care merge iar banii i-am pus deoparte pentru pensie la privat. Asa ca nu, nu o sa am nevoie de viitoarea generatie de asistati sociali.
    • -1 (3 voturi)    
      Amice, ai inca mentalitati comuniste.... (Miercuri, 12 mai 2010, 8:15)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      Daca nu vrei sa traiesti intr-o Romanie reformata si modernizata, cu toate sacrificiile care se impun, du-te la Tiraspol, in Cuba sau Corea de Nord. Nu ne mai da tu sfaturi de tip iliescian ca nu suntem dispusi sa mai inghitim prostiile voastre.
    • 0 (0 voturi)    
      >cosmin (Vineri, 14 mai 2010, 10:40)

      luciu08 [utilizator] i-a raspuns lui cosmin

      ....nu stiu daca se mai acorda ajutorul de inmormantare!?? Poti sa comentezi????
    • 0 (0 voturi)    
      completare (Marţi, 18 mai 2010, 17:34)

      Anna [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      Ar fi bine sa va documentati si sa aflati cate sali de sport a construit nastase...
      Si ar fi bine sa urmariti declaratiile d-lui Ponta (si stie ce spune, doar isi cunoaste partidul) - psd nu are o rezolvare a situatiei actuale din tara - daca ar fi la guvernare. Ofera, in schimb, idei de protest, ajuta oamenii sa-si dea in cap, sa-si scoata ochii (citez: Secretarul general al PSD, Liviu Dragnea, intinde o mana de ajutor sindicalistilor si asigura ca va face "tot ce este posibil" pentru a le pune la dispozitie mai multe autobuze cu care sa se deplaseze la Bucuresti
      .. Deci, opozitia urmareste sa dezbine (dezbina si stapaneste!)
  • +3 (13 voturi)    
    no subject (Marţi, 11 mai 2010, 22:56)

    Robert D. [anonim]

    Ce a zis Basescu cand a vazut carnetul de note a lui B0c? - Taiati! Taiati! Taiati!

    Foarte bine domnule om-stat Base' taie tot, sper ca si "guvernul" Boc! Pentru niste portocalii care dau "legi" (O.G.) dupa dictare si repeta monoloage de la Cotrocenii cred ca platim cam mult, nu crezi?

    Nu are rost sa ne mai lamentam, trebuie sa salvam tara, sa plecam cat mai putem.

    PS: Eu cred ca din bannerele alea mari cat casa ce le-ai folosit in campanie plateam pensiile la zi la toti pensionarii... Auzi tara de asistati... Mihaileanu... remeber
  • +6 (22 voturi)    
    Sa traiti bine! (Marţi, 11 mai 2010, 23:07)

    Gigi Fisiune [anonim]

    Vai, ma bucur atat de mult! Sa traiti bine, votanti pdl! Bineeeeee!
    • +5 (11 voturi)    
      Nu stiu cum sa iti explic mai simplu.... (Marţi, 11 mai 2010, 23:54)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui Gigi Fisiune

      dar cei care eu votat cu PDL ultima data, au fost exact cei care eu votat su FSN/PSD inainte si au vazut ca viata lor nu a devenit mai buna....Daca romanii mai credeau in PSD, atunci aia castigau alegerile...Nu vad relevanta culorii politice in situatia maro in care am ajuns.Nu uita ca o parte din parlamentarii PDL au fost PSD si sigur vor reveni la PSD sau vor trece la PNL/UDMR, nu conteaza...ei vor sa fie parlamentari...Avea dreptate Caragiale in ceea ce ii priveste pe politicieni.Nu s-a schimbat inca nimic!Nu ca as tine cu vreun partid, ci pentru ca ma consider mai destept decat orice om politic din tara asta....L-as face mat pe oricare.Si asa sunt si altii...
    • -1 (5 voturi)    
      Nu stiu cum sa iti explic mai simplu.... (Marţi, 11 mai 2010, 23:54)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui Gigi Fisiune

      dar cei care eu votat cu PDL ultima data, au fost exact cei care eu votat su FSN/PSD inainte si au vazut ca viata lor nu a devenit mai buna....Daca romanii mai credeau in PSD, atunci aia castigau alegerile...Nu vad relevanta culorii politice in situatia maro in care am ajuns.Nu uita ca o parte din parlamentarii PDL au fost PSD si sigur vor reveni la PSD sau vor trece la PNL/UDMR, nu conteaza...ei vor sa fie parlamentari...Avea dreptate Caragiale in ceea ce ii priveste pe politicieni.Nu s-a schimbat inca nimic!Nu ca as tine cu vreun partid, ci pentru ca ma consider mai destept decat orice om politic din tara asta....L-as face mat pe oricare.Si asa sunt si altii...
  • +6 (16 voturi)    
    Mda...la urma urmei (Marţi, 11 mai 2010, 23:14)

    Milka Man [anonim]

    De ce ar sprijini statul familiile si natalitatea?Ca oricum aia micii cresc si pleaca peste hotare...Domnule Boc, poate va trece prin cap sa anulati si legea prin care se acorda 85% din salarul de baza pe o perioada de doi ani tinerilor parinti...Si de ce sa stea 2 ani acasa?Lasa, sa se invete aia mici cu munca de la 3 luni....sa vada pt ce traiesc....Si mai am o nedumnerire: drepturile revolutionarilor cand se anuleaza?Nu de alta, dar mi se pare ciudat ca, de la an la an, sunt mai multi...Si pe mine m-a durut gatul in 20 dec 1989....
    Oare de unde sa mai taiem....hmmm....din inaltime sigur nu...:-p
    • +4 (10 voturi)    
      nu va mai plangeti atat (Marţi, 11 mai 2010, 23:48)

      tomis [anonim] i-a raspuns lui Milka Man

      In SUA se sta in concediu de maternitate numai 3 luni iar in Canada maxim 50 de saptamani
      (depinde de compania unde lucrezi) iar ca bani 55% din salariu. In toate tarile lumea incearca sa se adaptaze la conditiile actuale asa ca incercati si voi. Este recesie.
      • -1 (3 voturi)    
        6 saptamani (Miercuri, 12 mai 2010, 2:49)

        liana [anonim] i-a raspuns lui tomis

        depinde de companie. unde sunt io, in new jersey, doar 6 saptamani.
      • +4 (6 voturi)    
        Nu mai da date false (Miercuri, 12 mai 2010, 4:15)

        GIGEL [anonim] i-a raspuns lui tomis

        In Canada se sta 52 saptamani, pana la 2 ani(al doilea an neplatit) Primele 25 saptamani la 70% apoi la 55%(poate fi mai mult daca stai mai putzin de 52 saptam,ani), asa ca ce spui tu e fals. In plus tatal are 5 saptamani la 55% separat (paternitate) plus in funtie de angajator 1 sapt la 100%
        Iar in State e rar sa fii platit in cele 3 luni dar poate spune cineva si ce taxe se platesc in state ca sa nu mai amestecam merele cu perele mereu....
        Poate e mult 2 ani la 85%, poate ar trebui numai un an, dar hotii astia ar fi in stare sa puna 3 luni doar ca sa scape....nu de alta dar furaciunile lor nu familiile tinere sau pensionarii ne-au adus in situatia asta...
      • +1 (1 vot)    
        SUA si Canada au conditii (Miercuri, 12 mai 2010, 8:46)

        iritata [anonim] i-a raspuns lui tomis

        inainte de a vorbi mai bine te-ai informa. da, in sua si canada se sta mai putin acasa (in sua 6 saptamani) dar acolo exista "day-care centers"(o gramada- fata de oferta subtire de la noi) unde poti sa-ti lasi copilul fara grija ca il iei cu otita, alte boli sau plin de bube si acolo e un educator la 1-2 copii, nu 1 la 20-30 cum e aici. iar 55% din salariul lor nici nu are termen de comparatie cu 600 ron... sa avem conditii decente pentru a lasa copii in grija creselor si acceptam fara retineri conditiile de austeritate
    • +1 (5 voturi)    
      Traiasca organele! (Marţi, 11 mai 2010, 23:55)

      satanae [anonim] i-a raspuns lui Milka Man

      In ce priveste pensiile speciale, se serveste aceeasi frumoasa poezie care ne spune : Sho pe ei! Nu-i lasati sa scape pe acesti imbuibati din averea poporului muncitor! Asta de parca nu aceeasi oameni le-ar fi dat pensiile pe care astia le primesc. Altceva este insa de observat, si anume: ORGANELE NU SINT AFECTATE!!! Politistii, militarii si shpionii nostri fara numar nu vor fi si ei solidari cu poporul oropsit, pentru ca, nu-i asa, ei tot au luptat pentru bunastarea neamului si nu se poate ca sa... In schimb, sa-i belim pe magistrati, pe piloti etc., pentru ca de ei nu e nevoie. O asemenea ordonanta nu o sa treaca nici de CC si nici de vreo alta instanta si ea nu este decit un praf in ochii prostilor, dar ea mai arata ceva: dragul nostru prezident nici macar in gluma nu se gindeste sa se ia de organele atit de dragi lui. Ceea ce spune multe de ceea ce o sa se aleaga de "reforma" pensiilor, de dragul careia cica Boc ar fi fost dat jos asta toamna. Sintem luati de timpiti si probabil asta si sintem. Traiasca si infloreasca organele noastre dragi!!
  • -1 (9 voturi)    
    .... (Marţi, 11 mai 2010, 23:28)

    paul [anonim]

    cred ca ne-ar prinde bine un Schindler. sa mai faca o lista....
    • -1 (7 voturi)    
      ... (Miercuri, 12 mai 2010, 0:10)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui paul

      Hmmm, sunt curios daca ai cea mai mica idee despre ce continea lista lui Schindler. Eu unul nu vad legatura cu articolul...
      • +2 (6 voturi)    
        lista lui schindler (Miercuri, 12 mai 2010, 0:18)

        paul [anonim] i-a raspuns lui Aph

        schindler era un industrias german, in perioada celui de al doilea razboi mondial. "lista lui schindler" continea numele persoanelor (de origine iudaica) pe care si-a propus sa le salveze (poate ma intrebi si de la ce.....). legatura cu articolul e clara: o lista cu pensionarii care pot fi salvati. ca din 300 ron sa traiasca...mai greu....
  • -1 (7 voturi)    
    rusine! (Marţi, 11 mai 2010, 23:31)

    florin [anonim]

    sa va bata DUMNEZEU pe voi si pe urmasii vostri ca va bucurati la cativa lei de la niste batrani amarati care sunt veterani de razboi! Toata sleahta de politicieni de la iliescu la basescu cu toti acolitii pe care i-au acoperit nu au facut decat sa faca averi pe spinarea acestui popor. Va veni ziua cand veti plati ticalosolor! Vedeti exemplul clanului Kenedy!
    Praful sa se aleaga de voi si semintia voastra!
    • 0 (0 voturi)    
      pentru florin (Miercuri, 12 mai 2010, 17:58)

      skyradio [anonim] i-a raspuns lui florin

      tataie stai pe bastonul tau..... nu va plati nimeni pentru ce s-a intamplat in RO de 20 de ani.....eventual ia un rudotel acum cat mai gasesti compensate....ai de sus care ti-au dat o sarma si un pahar de bere in parc nu au treaba cu tine sau cu kennedy! sunt ocupati inca...
  • 0 (6 voturi)    
    Bine spus genocid social (Marţi, 11 mai 2010, 23:36)

    bellcross [anonim]

    Ceea ce descriu astia acum este un masacru fara precedent in Romania.

    Am si eu o intrebare: pt ce platim noi impozite daca nu pentru cele descrise mai sus?? De ce circa 10% dintr-un salariu trebuie dat daca nu pentru pensionari si ceilalti care au nev de ajutor?

    Il dam ca sa construim sali de sport de 2 milioane de euro si kilometri de autostrada pe hartie??

    Sa discutat cumva la intalnirile vaoste du FMI reducerea parlamentarilor cum era vorba?? sau reducerea membrilor cabinetelor ministrilor ?? Bine inteles ca nu..
  • -1 (7 voturi)    
    incredibil (Marţi, 11 mai 2010, 23:40)

    hail to the thief [utilizator]

    mai porcilor dar de pe seama pensionarilor va imaginati ca scoate-ti tara asta din ripa -
    mai dar nu va este voua rusine - pe altii nu ati agsit
    nu sunt pensionar! sunt tinar si lucrez! dar imi este mie rusine si penibil de hotaririle voastre
    penibilitatilor - si criminalilor
    ati dat 2 ani 85% - nu ati putut fi precauti sa dati 1 an doar ... acum luati de pe pensionari animalelor ce sunteti
    • -1 (1 vot)    
      Cand s-a dat 50% la pensie (Miercuri, 12 mai 2010, 9:40)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui hail to the thief

      fara legatura cu contributivitatea nu te-ai intrebat de unde si nu te-ai mai atacat!
  • -1 (11 voturi)    
    Felicitari romani! (Marţi, 11 mai 2010, 23:44)

    Catalin [anonim]

    Felicit romanii care au votat PSD, pentru ca ei au inceput munca de falimentare a tarii. Felicit romanii care au votat PNL pentru ca ei au continuat-o, si mai ales felicit romanii care au votat PDL pentru ca ei o desavarsesc. Ma bucur ca sunt "verde" si ca noi nu am participat la asemenea mizerii. Pacat ca romanii nu vad decat 3 partide la alegeri. Ar fi bine ca de aici incolo sa se uite si sa gandeasca mai atent. Criza usoara!
  • 0 (8 voturi)    
    vreau (Marţi, 11 mai 2010, 23:48)

    cetatean onest [anonim]

    sa-mi dati inapoi toate contributiile catre stat. din ultimii 10 ani. nu am nevoie de nimic de la voi. ce asistenta sociala ce asistenta de sanatate.... nu am beneficiat de nimic. acum daca sotia va primi 600 de lei in loc de 85% va fi nevoita sa se intoarca la serviciu dupa 3 luni.
    base poate ne ajuti tu. ce zici? lasam copilul la tine pana venim de la servici?
    mda, probabil ca vom pierde apartamentul in favoarea bancii si ne vom intoarce in chirie.
    • 0 (0 voturi)    
      Si de ce sa-ti cresc copilul pe banii mei? (Miercuri, 12 mai 2010, 12:29)

      Mici si bere de la Vanghelie sa fie! [anonim] i-a raspuns lui cetatean onest

      Mi se rupe sufletul ca o sa trebuiasca sa platesti chirie. Whaaaaaaaaaaaaaaa. Ce ma mai doare inima ca o sa-ti lipseasca tie termopanele si mobila noua.

      De ce ati facut copil daca ati stiut ca nu va permiteti sa pierdeti un salariu? Cu ce sunt eu obligata sa contribui la statul acasa al femeii tale ca nu cumva doamne fereste sa nu stati voi in comfortul pe care vi-l doriti?
  • +2 (6 voturi)    
    Masuri corecte! (Marţi, 11 mai 2010, 23:54)

    Andrei [anonim]

    Felicit Guvernul, dar mai ales presedintele pentru masurile care se vor lua! De ce sa fie unii mai cu mot decat altii cand toti lucreaza sau au lucrat la acelasi stat! De ce unii sa aiba tichete de masa, iar altii trebuie sa se judece cu statul sa le obtina! Lucrez de 11 ani ca functionar public cu studii superioare si am 920 lei salariul net si munca mea nu este cu nimic mai prejos decat a unui magistrat care castiga de 7 ori mai mult decat mine!!! Super-Base, Super-Boc pe ei, pe mama lor!!!!
    • 0 (2 voturi)    
      Te-as fi angajat eu ca BAIAT CU MOPUL (Miercuri, 12 mai 2010, 8:11)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      si cu cel putin 15 milioane pe luna.
      Desigur nu mai este cazul acum ,
      dupa ce am vazut ce debitezi.
      Nu pot lasa nici macar o găleata cu zoaie pe mana ta.
      PS. Buna aia cu ”STUDII SUPERIOARE” ! Oare mai exista romani fara studii superioare. Mi se pare ca si EBA are.
      • -1 (1 vot)    
        Banuiesc ca PANA si tu ai!!! (Miercuri, 12 mai 2010, 9:42)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui MIHAI 2

        La Spiru evident.
  • -3 (7 voturi)    
    postacii de partid sa trasca si mai bine! (Marţi, 11 mai 2010, 23:59)

    abatele [anonim]

    Ce dragut ! Primele 4 comentarii apartin simpaticilor de pesedei si penelei , care numai de grija "romanilor " nu mor ! Ei au o alta grija , dealtfel si singura : sa nu cumva sa reuseasca Basescu sa ne treaca peste acest cutremur economic! In rest , le dorim postacilor de pe la partidele respective ...sa treaca si ei cu bine de criza ! Pe bune !
  • +2 (2 voturi)    
    vreau sa ma marit cu un bugetar (Miercuri, 12 mai 2010, 0:02)

    bine [utilizator]

    sunt tari baietii!mai bine bugetar decat pensionar!
    mai guvernantelor, n-ati avut curajul ca macar pensiile speciale sa le anulati; le-ati pus taxa de solidaritate care oricat de mareata e , pot fi ce-au fost si mai mult inca ; m-am hotarat sa fur statul , in toate modurile posibile,vreau sa fiu pretuita si eu ,ofer consultanta !
  • +2 (6 voturi)    
    sa iesim in strada! sa-i dam jos pe nemernici! (Miercuri, 12 mai 2010, 0:03)

    anonim [anonim]

    Ar trebui sa iesim cu toti in strada! sa ii dam jos! sa aruncam cu pietre in ei! sa mai facem o revolutie! mi-e greata de tot ce se intampla! mi-e groaza ca traiesc aici, in tara asta!
    • +2 (2 voturi)    
      Poate ne luminezi si pe noi... (Miercuri, 12 mai 2010, 8:23)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui anonim

      si ne spui care sunt nemernicii. PSD si Iliescu care au condus Romania, direct si indirect, timp de 17 ani si au adus tara in starea actuala se saracie si inapoiere? PNL-ul care pentru a ramane la putere si a pustii banii contribulabililor a luat numai masuri desantate de stanga in cei 4 ani de guvernare a lui Tariceanu-Vozganian? Doar nu vrei sa spui ca guvernul Boc, care a condus tara de numai cateva luni (a nu se uita perioada lunga si iresponsabila de suspendate, adevarata crima de tradare nationala din partea PSD, PNL, PC si UDMR), si Basescu sunt vinovati ca Romania a fost jefuita si saracita in mod sistematic timp de 20 de ani? Nu de alceva, dar eu mai si gandesc si mi-ar fi foarte greu sa cred o asemenea ineptie.
  • +2 (10 voturi)    
    invalizi si veterani de razboi??? (Miercuri, 12 mai 2010, 0:03)

    taranistu [utilizator]

    Ba, ne bate Dumnezeu ba! Is invalizi, is veterani de razboi! Cat credeti ca mai sunt? Astia pun probleme bugetului national? Sa va fie rusine!
  • +6 (6 voturi)    
    Bravo!!! modelul suedez... (Miercuri, 12 mai 2010, 0:08)

    Monarhist aripa Coposu [anonim]

    Iata ca se poate... Diplomatii, pensionarii STS, SIE si SRI, magistratii si jandarmii, politistii, beneficiari ai unor pensii ce depasesc suta de milioane pot fi solidari cu pensionarii de rand, care au pensii de 10 ori mai mici. Totusi pana la modelul scandinav mai este mult ... E adevarat ca in tarile scandinave criza a durat foarte putin, cateva luni, la inceputul anului 2009, pe vremea cand in Romania rosii PSDisti si portocalii PDListi, in frunte cu lider Maximo nici nu concepeau existenta crizei financiare care era departe de plaiul mioritic, unde micii electorali si berea curgeau in valuri... iata ca amaratii de muncitori, doctori, profesori, simplii functionari nu mai pot duce in spate dezmatul salariatilor si pensionarilor "speciali". apropos, in lumea democrata, occidentala, nu exista calificativul special pentru a caracteriza pensii, salarii...si acum ceva special, intr-o seara speciala , de la Adi Copilul Minune, pentru poporul roman, mai special...
    • 0 (6 voturi)    
      Apropos de Romania... (Miercuri, 12 mai 2010, 0:18)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Monarhist aripa Coposu

      domne, ce inseamna sa traiesti intr-o tara cu regina si una cu marinar...
      In Anglia, tare laudata pentru bipolarismul ei, s-a ajuns ca la un moment dat sa se poata alia LibDem cu Labour (ca varianta de lucru). In final, va fi Tory cu LibDem, dar paranteza este utila cand ne gandim cum au invartit ast-toamna Constitutia Romaniei pana le-a iesit portocaliilor cum au vrut ei. Cu alte cuvinte primul-ministru nu trebuia sa fie musai de partidul care a castigat (cele mai multe voturi), ci de la cel care are la un moment dat cea mai larga sustinere! Ce prosti is englejii ca nu il iau pe Basescu consilier...
      PS: Dedicatie speciala pentru omul cu maslina ascunsa in gura, Valeriu Stoica: bipolarismul lu matale se ca duce d..., ce zici avem dreptul si noi, taranistii sa miscam in front sau ne-ai dat in consemn la Securitatea lui ”El Lider Maximo”?
    • 0 (2 voturi)    
      Domnu' Ciorbea! (Miercuri, 12 mai 2010, 8:26)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Monarhist aripa Coposu

      Las-o ca macane! Nu mai dati voi vina pe altii si aduceti-va aminte ce ati facut voi. Si nu ma refer la masurile de reforma, ca alea au fost bune si sunt de apreciat tocmai pentru ca au fost primele masuri reale de reforma. Ma refer la privatizarile oneroase pe care le-ati facut!
      • 0 (0 voturi)    
        ok, (Miercuri, 12 mai 2010, 20:01)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

        Noi, taranistii, am luat masuri bune, stim bine ca multi de-ai nostri au furat, dar am luat multe masuri bune. Datorita acelor masuri Romania a virat clar spre Vest (UE, NATO etc.), chiar daca se poticneste si astazi. Ah, sa nu uit: pe multi dintre taranistii care au furat ii afli si astazi in fruntea bucatelor, desigur sub alte steaguri! Se simte lipsa PNTCD din Parlament, poate lumea va intelege intr-un final.
        Arata-mi masurile bune ale Guvernelor Boc!
  • 0 (4 voturi)    
    si achizitiile publice?? (Miercuri, 12 mai 2010, 0:11)

    Diana [anonim]

    Am o nedumerire, chiar nu se vor reduce fondurile cu achizitiile din unele institutiii?? De ce sa sufere oamenii de foame?
    De ce sa ramana mamele fara bani?
  • +1 (7 voturi)    
    Asa sa le ajute Dumnezeu si lor! (Miercuri, 12 mai 2010, 0:13)

    Vadim Corneliu [anonim]

    Astia sunt nebuni. O sa fie o revolutie in tara!
    "Cuantumurile acestor prestatii diminuate se rotunjesc la leu in favoarea beneficiarului", -Cata MARINIMIE CINICA. Sa le lase si lor Dumnezeu numai ce se rotunjeste la un leu!! Restul sa le ia pentru fondul de solidaritate.
  • +1 (3 voturi)    
    trupele suplimentare in Afganistan (Miercuri, 12 mai 2010, 0:14)

    gorillaz [anonim]

    Domnu Basescu, va amintesc ca in urma cu o luna ati decis sa suplimentati numarul militarilor in Afganistan, desi Romania nu avea o obligatie in acest sens. Mentinerea acelor trupe inseamna cheltuiueli uriase pentru Statul roman, de la soldele speciala, la transport, echipamente, organizare, combustibil, etc.
    De ce sa se inchida spitalele dar sa se duca banii pe trupe in strainatate????
  • 0 (4 voturi)    
    asta e fumigena Hotnews (Miercuri, 12 mai 2010, 0:22)

    Mos Ion Roata [anonim]

    nu o sa treaca in veci asa Lege prin Parlament...sunt si parlamentari PDL care vor vota impotriva. Chiar dl Urban s-a declarat in favoarea legilor speciale si polemizeaza cu dl Ghinea in Romania Libera. Opinia mea este ca Parlamentul va bloca orice incercare de diminuare de bugete si vom ajunge tot la mariri de taxe. De data asta TVA va fi 30 la suta si impozitul pe venit de 50%, la ce depaseste 2000 de RON.(persoane fizice sau juridice, inclusiv PFA, straini sau agricultori).
    Sarpele nu isi taie singur coada!
  • 0 (2 voturi)    
    stati asa (Miercuri, 12 mai 2010, 0:36)

    ionel [anonim]

    majoritatea pensionarilor cu 350 respectiv 300 acuma sunt in mediu rural . cunosc oameni care aveau o pensie de 100 si dupa marirea de 50 % asa ca nu o sa fie cine stie ce mult afectati. iar restu fara suparare trebuia sa se intample.nu trebuie sa dam vina pe un guvern sau altul ca toti sunt de vina. ci doar sa spumen ca avem ghinion ca traim in perioada asta si ca toate se intampla acuma
    eu incerc sa ma obisnuiesc cu aceasta ideie pt ca am in familie un bugetar si un pensionar.
    eu am propria afacere si nu duc lipsa aprope de nimica.dar nu toti au aceasta posibilitate si asta doare cel mai mult.
    si ink ceva legat de pensii redactie hotnews verificati oleak si vedeti ca in Comuna Calarasi Jud Botosani sunt cei mai multi orbi din tara vreo 100 si ceva. si in realitate daca exista 10 insi nu orbi ci cu probleme grave de vedere si multi insi ca iau ajutor de caldura aiurea si stau cu tractoarele in curte si iau bani. acolo e risipa mare guvernatii lu peste prajit acolo e buba si mai e o buba mare care nu se trateaza nici cu laserul de la magurele prostia din parlament.
  • +1 (3 voturi)    
    Reducerea numarului de parlamentari (Miercuri, 12 mai 2010, 0:50)

    Parlamentu Unicameral [anonim]

    Prima masura de reducere a cheltuielilor cu aparatul administrativ a fost uotata de toti, inclusiv de Presedinte.Parlament unicameral cu reducerea numarului de parlamentari.Simplu.Iata de unde se mai pot reduce cheltuielile!
    • 0 (2 voturi)    
      Iaca - GENIUL lui Base a dat un rateu ! (Miercuri, 12 mai 2010, 8:24)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Parlamentu Unicameral

      Nu ma refer la ideea ta tâmpă - Constitutia nu e inca modificata - nu se poate dizolva Senatul prin Ordonanta de Urgenta - desi Boc ar putea incerca.
      *
      Ma refer la asumarea explicita de catre Don Presedinte a macelului.
      Acum vor fi mult mai multi romani care,
      fiind calcati in picioare de mecanismul Prezidential, vor intelege de ce e bine sa existe
      un Parlament puternic
      care sa-l mai potoleasca pe Isteric.
      Cand incepe sa te usture la punga
      ti se mai desteapta si constiinta politica...
      ...si incepi sa pricepi ca la vot nu e doar o rivalitate jucausa de tipul Huo Steaua - Hai Rapid !
  • -2 (4 voturi)    
    Cand... (Miercuri, 12 mai 2010, 0:51)

    Raul [anonim]

    Cand o sa vad dimineata intre orele 7-9 circulatie lejera ba chiar aerisita pe strazi si cu oameni atarnand de scarile autobuzelor(care binenteles nu vor pleca din statie cu usile dechise) am sa zic si eu DA DOMNE' E CRIZA!Deocamdata intre 7-9 NU E!
  • +1 (5 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 12 mai 2010, 3:55)

    ionel [anonim]

    Dupa cum se vede clar, Generatia care a fost de sacrificiu din timpul Comunismului , ma refer la acei din clasa muncitoare, TOT EI SANT PRIMII SACRIFICAt, din toate punctele devedere incepand cu DIMINUAREA PRAPADITEI DE PENSIE CE O LUAM DUPA $$ ANI de munca ,fara sambete si duminici, , apoi toate taxele la medici medicamente si tot felul de taxe ,ramanand sa ramanem si fara case neajungandu-ne banii sa platim ce nici pe timpul COMUNISMULUI NU O DUCEAM asa GREU. TARA A fost bogata si inca mai este dar pentru altii care au bani in conturi in strainatate ,VILE si multe altele de care ar fi trebuit sa fie PRIMILE PE LISTA SA FIE LUATE INAPOI caci dint-un salar cinstit NU AR FI PUTUT FACE ASA AVERE NICIODATA Noi cei vizati primii ,PENSIONARII si chiar saracii muncitori din intreprinderi care unde lucrau 10 oameni acum lucreaza in conditii mai rele ca in comunism doar ""UNUL ""!!! NU santem instare cel putin acum sa intretinem ce am reusit sa facem toata viata (ma refer la casuta facuta cu multa truda si fara sa stim cum arata marea s-au concediile . DECE DOMNILOR GUVERNANTI NU _I TRECETI PRIMII PE LISTA PE CEI CU BANI IN CONTURI INVALUTA SI CU MULTE VILE???? Am ramas profund dezamagit de cum s-a apreciat munca PENSIONARILOR, care poate pentru putinii ani pe care ii mai au ,trebiua sa le mai dea ,NU SA LE MAI EA>!! Apoi ,cum va ganditi sa mai luati din banii de crestere a unui copil cand se stie CE SCUMPE SANTTOATE SI DE CATE AU EI NEVOIE SI NU AU CU CE LE CUMPARA ,. NU VA DORESC NICIODATA SA AJUNGETI LA PENSIE CA NOI !!
    • -1 (1 vot)    
      CaPsLoK (Miercuri, 12 mai 2010, 18:01)

      skyradio [anonim] i-a raspuns lui ionel

      capslock mic si CIOC de glezne
  • +1 (1 vot)    
    ?! (Miercuri, 12 mai 2010, 6:14)

    Task Damager [utilizator]

    Dar de cheltuielile si salariile parlamentariloror de ce nu zice nimeni nimic?! Jupiti pielea de pe saraci si de pe pensionari, iar parlamentarii nu mai pot de bine! Si cand vad cat de fericiti sunt multi pe aici cu scaderea nivelului de trai, ma apuca groaza si lehamitea!
  • +1 (1 vot)    
    intrebare (Miercuri, 12 mai 2010, 6:28)

    ion [anonim]

    Domnule Presedinte, fac parte din cei multi care au contribuit prin modestul lor aport la investirea Dvs. cu un nou mandat. Ca modest functionar public,sunt si eu afectat de masurile recente pe care le-ati luat afectandu-mi mie si familiei mele nivelul de trai, scazut de altfel si pana acum. Ma intreb,ce v-a determinat sa actionati cu atita ura impotriva noastra? Eu unul ma simt tradat de excelenta voastra,nu-mi ramane decat sa-mi iau lumea-n cap,sa emigrez,daca nu cumva asta se si urmareste.
    • -1 (1 vot)    
      Nu fi asa lacrimogen. (Miercuri, 12 mai 2010, 9:49)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui ion

      Daca numarul ar fi cel din 2004 nu ar avea nimeni nimic cu salariile voastre. Gandeste-te ca criza este dusa de privati, salariul tau e din taxe si impozite iar tu stai. Mai bine emigrezi daca ai mentalitatea asta.
  • 0 (2 voturi)    
    Grecia (Miercuri, 12 mai 2010, 7:44)

    George [anonim]

    La toti astia care injura masurile luata (masuri care tb luate acum 1-2 ani nu acum) va doresc sa ajungem ca grecii si sa nu mai primeasca nici un bugetar banii pentru ca NU MAI SUNT sa vedeti atunci ce bine va fi.
    • +1 (1 vot)    
      ba inteligentule (Miercuri, 12 mai 2010, 11:23)

      tasha [utilizator] i-a raspuns lui George

      grecii au iesit in starda pentru ca le-au taiat al 13-lea si al 14-lea salariu, a crescut pretul la tigari si alcool si a mai crescut cu 2 procente nu mai stiu ce impozit! Pai la noi numai cand o sa murim iar de frig in case iarna pe intuneric poate atunci sa ne gandim si noi ca poate totusi ar fi bine daca iam trage la temelie lui Base!
  • +2 (2 voturi)    
    Alternativa (Miercuri, 12 mai 2010, 8:02)

    Stefan [anonim]

    Mai bine am emigra in Grecia!
  • 0 (0 voturi)    
    Diminuarea pensiilor si salariilor nesimtite,o (Miercuri, 12 mai 2010, 8:10)

    ticuta2IV1940 [utilizator]

    ABUREALA.
    Este neclar cand se spune ca :"pensiile speciale vor
    fi drastic diminuate de la 1 iunie printr-o valoare mai mica a punctului de pensie, dar si prin aplicarea unei cote de 90 la suta ca taxa de solidaritate(auzi) la diferenta de bani ramasa dupa deducerea contributiei si impozitului". Pai daca i se recalculeaza pensia ce rost mai are sa-i mai ramana o diferenta la care sa i se aplice 90 la suta taxa de solidaritate.,Sa i se ia aceasta diferenta si sa se duca in buget.
  • 0 (2 voturi)    
    indemnizatii (Miercuri, 12 mai 2010, 8:15)

    dvd [anonim]

    Exista aproximativ 200.000 de mame care beneficiaza de indemnizatie. Hai sa presupunem (absurd, stiu, dar cu portocaliii trebuie sa vorbesti in cifre rotunde ca altfel se pierd cu ochii in zare) ca TOATE iau 4000 ron, asta inseamna vreo 200.000.000 de euro. Hai sa prsupunem acum ca le omoram pe toate si nu mai platim nimic... wow, ce economie mare am facut!!! E bine ca dam vreo 1.3 mld. de dolari pe avioane sh, nu-i asa?
  • 0 (0 voturi)    
    taxa de solidaritate (Miercuri, 12 mai 2010, 8:17)

    aditone [utilizator]

    Nu cred ca singura masura care trebuie luata este aplicarea acestei taxe de solidaritate,care nu face decat sa scada consumul,de bani din buget.
    Mai sunt cateva gauri negre care trebuie asanate,de pilda ajutorul social care este la mana primarilor;daca primarul nu acorda ajutor social tuturor celor care beneficiaza in prezent de el isi pierde electoratul.
    Ce se face pentru a creste bugetul este este la fel de important ca si reducerea consumului.
    In orice caz Guvernul actual este un guvern de impotenti,la fel sunt si liderii sindicali care au fost alesi pe viata (doar daca mor li se termina mandatul),care in afara de greve nu stiu sa mobilizeze masa de platitori de cotizatie.
  • +1 (1 vot)    
    impozite (Miercuri, 12 mai 2010, 8:42)

    golanitzky [utilizator]

    Statul e incapabil sa stranga impozitele, evaziunea fiscala e in floare. Sunt categorii profesionale care in mod traditional nu isi inregistreaza toate veniturile: tehnicienii dentari, cabinetele de cosmetica, fabricantii de mobila, instalatorii, in general cei care sunt greu de controlat. Mai sunt cei angajati cu venitul minim garantat pe foaie, restul salariului la negru, cei angajati pe part time dar care lucreaza norma intreaga. Pana cand romanii nu invata sa ceara bon fiscal si sa isi apere drepturile de angajat, statul va fi un incapabil care ii sufoca pe cei corecti, care ia de unde poate. E nevoie de eroi care sa riste sa strice relatia cu coafeza (sunt si cazuri mai dramatice decat asta) si de flagrante, ca vestea se duce si numai de frica o sa se schimbe ceva in domeniul asta.
    Pe de alta parte este lipsa responsabilitatii in sistemul de stat, promovarea si angajarea incompetentilor.
    • 0 (0 voturi)    
      Cata dreptate ai! (Miercuri, 12 mai 2010, 9:54)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui golanitzky

      Coafeze, cosmeticiene, medici stomatologi si multe alte categorii sunt cu salariul minim pe economie, incaseaza si ajutoare de la stat iar ei castiga minim 10000 RON pe luna!
  • 0 (0 voturi)    
    Masurile mi se par normale. (Miercuri, 12 mai 2010, 9:28)

    Audit [utilizator]

    Se intervine la acele pensii de 350 lei care sunt primite de cei ce nu au contribuit niciodata la fondul de pensii, trusoul nu trebuia dat de la inceput iar pensiile speciale ..... aici trebuia intervenit de mult. Sau mai bine spus ACUM nu se face economie ci se inlatura RISIPA incompetentului de Vosganian (revin obsesiv: banii de la BCR????).
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Miercuri, 12 mai 2010, 9:38)

    alex [anonim]

    cu unele din masuri sunt de acord, cum ar fii ajutoarele sociale, stiti cati romi iau ajutoare sociale si nu fac nimic? stiti cati romi primesc alocatii pt copii??? eu cunosc cazuri reale de romi care primesc ajutoare sociale desi ei sunt plecati din tara, care au niste viloaie imense, si fel si fel de masini, si care ma iti dau si in cap pe strada !!!
    • 0 (0 voturi)    
      dar (Miercuri, 12 mai 2010, 11:12)

      tasha [utilizator] i-a raspuns lui alex

      dar aici este si o alta probleme, pentru ca la sediul oricarei agentii de asistenta sociala sunt o gramada de "muraturi ofilite" care stau lipite bine de scaun si nu s-ar deplasa nicicum desi au program de teren. Le e lene si sa plece de la serviciu, ce sa mai vorbim de umblat si de verivicat dosarele pe care le au. Uite de asta nu trebuie bagati toti bugetarii in aceasi oala!
    • 0 (0 voturi)    
      dar (Miercuri, 12 mai 2010, 11:13)

      tasha [utilizator] i-a raspuns lui alex

      dar aici este si o alta probleme, pentru ca la sediul oricarei agentii de asistenta sociala sunt o gramada de "muraturi ofilite" care stau lipite bine de scaun si nu s-ar deplasa nicicum desi au program de teren. Le e lene si sa plece de la serviciu, ce sa mai vorbim de umblat si de verivicat dosarele pe care le au. Uite de asta nu trebuie bagati toti bugetarii in aceasi oala!
  • +1 (1 vot)    
    Vata de zahar pe bat!!! (Miercuri, 12 mai 2010, 9:52)

    Diazepam [anonim]

    Domnule Bocsescu,

    Ceea ce incercati sa faceti dumneavoastra este un genocid. Stiti bine asta...
    Vreau sa va spun ceva. De 1 Mai am fost in Ungaria. Pentru ca acolo se sarbatoreste mai civilizat si mai curat. M-am saturat de gunoaie seminte mici si manele... dar, ce vreau sa va spun... In targ, prietenei mele i s-a facut pofta de vata de zahar. Dinaceea pe bat ce se gaseste si la noi. Era acolo, intr-un targ din Ungaria, o masuta si un lighean de aluminiu in care se invartea peruca de zahar pe o macaroana.
    Stiti ce s-a intamplat dupa ce am platit peruca? Ia cititi aici:
    AM PRIMIT BON PE VATA DE ZAHAR!!!!!
    AM PRIMIT BON!!!!
    AM PRIMIT BON PE VATA DE ZAHAR LA IARBA VERDE!!!!!!
    DOMNEEE!!! PRICEPI?! AM PRIMIT BON LA VATA DE ZAHAR!!
    Poftim domnule masura de a aduce bani la buget!
    Pe cand in romania se va pune taxa pe semintele scuipate? nimic...
    Jalnici! sunteti jalnici! dar noi, mai rau... Imi pare nespus de rau ca am votat cu voi.
    Acum, tot ceea ce se intampla la noi, face parte dintr-un scenariu psihosocial clasic. Clasic. Se gaseste in manualele de pshilogie sociala. Scenariul e urmatorul: Se aduce o societate la limita disperarii, oamenii ii urasc foarte tare pe conducatori, cei de la conducere predau stafeta elegand unui altuia care vine in fata oamenilor si le spune doua vorbe: VA REZOLV! Atunci oamenii il vor alege rapid pe celalalt care va face aceleasi magarii dar mai in liniste pentru ca oamenii spera ca cel nu ales va fi de treaba.
  • 0 (0 voturi)    
    Pampersi (Miercuri, 12 mai 2010, 14:23)

    anti [anonim]

    Eliminati ajutoarele astea ridicole pentru pampersi, lapte praf, scutece etc. Chiar nu mai aveti pic de bun-simt si de demnitate, mah milogilor ??? Daca nu va permiteti, nu va mai inmultiti. Ca nu suntem noi, ceilalti, obligati sa va sustinem progeniturile.
  • 0 (0 voturi)    
    vreti bani... (Miercuri, 12 mai 2010, 15:03)

    eu [anonim]

    Luati de la banci. au destui si stim cu totii cum au fost facuti. Impuneti un impozit special pentru toate bancile care actioneaza in romania. tot din vina lor sunte in aceasta situatie.
  • 0 (0 voturi)    
    Eliminati pomenile (Miercuri, 12 mai 2010, 18:05)

    Eliminati pomenile [anonim]

    Numai un inconstient face copii daca nu-si permite financiar. Acesti parinti dau nastere unor copii ce devin simple obiecte pentru a obtine ajutoare pe spinarea carora traiesc aceste familii de lenesi. Ajutor de pampersi???? La scutec, putorilor!
  • 0 (0 voturi)    
    s-au prabusit (Miercuri, 12 mai 2010, 21:27)

    ics [anonim]

    Categoriile normale de oameni,muncitori,profesori,medici,constructori s-au prabusit sub povara categoriei persoana cu statut special,omul gras din pilda lui Basescu.Nu le mai pot plati pensiile si salariile nesimtite fara acoperire in performanta economica .Se mai intampla,celor lacomi fara omenie.Dumnezeu le-a dat o palma,depinde de ei daca au invatat ceva.Nu toti oamenii sunt tampiti cum ne cred ei.
  • 0 (0 voturi)    
    Alte solutii (Joi, 13 mai 2010, 12:02)

    Mircea (maw.ro) [anonim]

    Bineinteles ca exista si alte solutii la aceasta criza.
    Motivul pentru care fac aceste modificari este ca sa nu piarda ciolanul. Toti cei de la putere au afaceri cu IMPORT marfa. Lor le convine sa scada puterea de cumparare decat sa incurajeze economia romaneasca.
    O chestie de bun simt ar fi fost sa iasa pe post si sa recomande ca de acum inainte sa incercam sa achizitionam mai multe produse romanesti in defavoarea celor de import (acolo unde se poate, iar calitatea e cat de cat acceptabila) si sa ne dea o lista in supermarketuri cu aceste produse. Iata un proiect simplu eficient si de bun simt.
    Dar, normal ca nu o sa se intample asa ceva pentru ca nu au nici un interes. Sunt constienti ca la cate taxe si impozite au pus nu au nici o sansa sa aiba preturi competitive cu produsele de import daca ar investii in economia romaneasca.
    Am auzit un cretin la TV care a zis ca degeaba incurajam economia ca nu avem cum sa exportam suficient. Dar saracutului om nu i-a trecut prin cap ca poate mai diminuam importul. Scopul nu este intotdeauna sa importi cat sa acoperi cererea interna. De, ce sa-i faci daca avem la putere oameni cu 3-4 clase, iar daca au o facultate aceea e de asistenti stomatologi si sunt la economie. Vor acum guvern de tehnocrati, dar mai stati putin sa ne mai suga un pic...
  • 0 (0 voturi)    
    pensii de refugiat (Luni, 17 mai 2010, 10:01)

    delia [anonim]

    pensiile pentru refugiatii de la cedarea Ardralului se impoziteaza si ele?
  • 0 (0 voturi)    
    pt mamici (Marţi, 18 mai 2010, 17:44)

    adi [anonim]

    Mamicilor, renuntati la cateva haine de firma...si o sa aveti bani pt copii. Si daca renuntati si la tigara, o sa aveti timp sa spalati scutecele. In timpul asta va supravegeati si copii si-i obisnuiti sa-si controleze organismul... sa fie mai cu bun simt...
  • 0 (0 voturi)    
    rusine (Joi, 20 mai 2010, 7:31)

    nicu [anonim]

    sa va fie rusine dle boc si dl basescu pentru ca cei cu pensii speciale militari polit jandarmi etc cu pensii de peste 1500 lei nu platesc transportul medicanentele iar somerii cei ce lucreaza la privat cu salarii sub 1000 lei elevii trebuie sa plateasca faceti economii cu cei amarati iar pe cei cu legi speciale ii tineti in brate de aceia am ajuns unde am ajuns pe noi ne pensionati la 65 de ani iar pe ei la 42 de ani ce au facut ei pentru tara si noi nu un medic care invata 40 de ani iese la pensie la 65 de ani cu 1600 lei iar un plutoner care a numarat chiloti si ciorapi iese la 42 de ani cu pensie de 2000 astai dreptatea in romania de aceia cei destepti fug din tara nedici informaticien etc ca pe cei cu legi speciale nare nimeni nevoie de ei in alta tara de aia ne ducem in jos de ce nu recalculati toate pensiile speciale asa cum ati promis sau numai la prosti le recalculati
  • 0 (0 voturi)    
    desfiintati legile speciale (Joi, 20 mai 2010, 14:21)

    nicu [anonim]

    de ce nu se recalculeaza toate pensiile specialeca au iesit la pensie la 42 de ani cu 2800 lei si salar compensator de 75000lei asa tot sa traiascacei cu legi speciale iar medicii profesorii ingineri cei din sectorul privat sa munceasca pana la 65 de ani ca sa iesim la pensie daca o mai apucam cu 1500lei ca sa le facem pensii mari la cei din sist militar care au legi speciale si care o duc bine sa se desfiinteze aceste legisi sa fim tratati egal de ce civilii din armata politie etcprimesc norma de hrana in valoare de 700 lei neimpozabilidaca statul are bani sa dea la totiangajatii norma de hrana nu tichete de masa in val de 170 lei de ce nu se taie aceasta norma de hrana sa primeasca si ei tot tichete de masa de 170 lei si sar face economii e nomal ca un medic sa ia salar de 1800 lei iar femeia de servici zugravul tamplarul instalator din sist militarsa aiba salarul de 2100lei e strigator la cer de aceia pleaca medicii din tara si oamenii pregatiti ca va bateti joc de ei iar pe cei cu legi speciale ii tineti in brate dle Boc si dle BASAESCU tineti o tot asa si ne vom duce de rapa
  • 0 (0 voturi)    
    base ia-ti gasca si pleaca (Sâmbătă, 22 mai 2010, 10:29)

    anonimus [anonim]

    pleaca la malul marii si treci cu ei in inot marea neagra cat mai ai timp in caz contrar vei fi judecat pt. genocid.semneaza militarul.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri