Sindicatele sustin ca vor organiza un miting de amploare pe 19 mai in Capitala si iau in calcul proteste zilnice de tip Grecia si greva generala

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 10 mai 2010, 13:45 Actualitate | Esenţial

Principalele confederatii sindicale pregatesc, luni, calendarul de proteste in urma masurilor de austeritate decise de Guvern. Liderul Cartel Alfa, Bogdan Hossu, sustine ca pe data de 19 mai, sindicatele vor organiza un miting de amploare in Piata Victoriei, iar pana atunci, sindicalistii ar urma sa picheteze zilnic, intre orele 10:00 si 12:00, sediile Guvernului si Administratiei Prezidentiale.

Bogdan Hossu mai spune ca sindicatele iau in calcul si organizarea unor miscari de strada zilnice, de tip Grecia, la care ar urma sa participe nu doar sindicalistii, ci "vom chema intreaga populatie sa participe la aceste actiuni".

"Fiecare confederatie va decide care sunt cele mai bune variante de actiune", a adaugat Bogdan Hossu, subliniind ca masurile de austeritate ale Executivului "afecteaza aproape 20 de milioane de romani".


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

1451 vizualizari

  • +9 (15 voturi)    
    greva generala (Luni, 10 mai 2010, 12:55)

    dan2 [anonim]

    Are dreptate! Greva generala e calea cea mai sigura de reducere a deficitului bugetar.
    • -11 (17 voturi)    
      Astea masuri! (Luni, 10 mai 2010, 13:17)

      Prostu [anonim] i-a raspuns lui dan2

      Unde este flota Romaniei ?
      Unde sunt banii de pe fabricile vandute ?
      Cum se lupta contra evaziunii fiscale ?
      De ce nu impozit progresiv ( ai salariu pensie de sute de milioane -90% la buget ) ?
      De ce nu se recupereaza banii de la hoti ( vilele de la Monte Carlo si nu numai ...) ?
      De ce nu sunt dati afara clientii politici ?
      De ce nu raspunde nimeni din guvern pentru rahatul in care am fost adusi ?
      De ce unii isi fatie mantourile si posetele de sute de mii de euro pe la talk-showuri fara sa fie luati la intrebari de stapan ?
      De ce kilometrul de autostrada costa la noi mai mult ca oriunde si e mai prost ca oriunde ?
      Ce masuri s-au luat cu licitatiile trucate ?
      Ce se mai aude cu banii cheltuiti la Ministerul Tinertetului si Sporturilor ( afacerea Ridzi ) ? Nimic ?
      Ce se mai aude cu perdelele de la Ministerul Turismului ( afacerea Udrea ) ? Nimic ?
      De unde au fost banii pentru mita electorala ( scrumbii , paturi , caldari....) ?

      De ce.............................un infinit de de ce-uri ? Desigur fara raspuns ! Asta e politica de dreapta ? Unii fura si poporul plateste ?

      Banii lipsa se recupereaza de la prostime ! De la cei care de fapt nu i-au cheltuit. Nici pensionarii nici bugetarii nu au adus tara in rahat !

      Cine raspunde ??????
      • -1 (9 voturi)    
        N-ai cu cine,postacii sunt la servici acum (Luni, 10 mai 2010, 15:20)

        Creator [utilizator] i-a raspuns lui Prostu

        Abia asteapta sa se dea drept bugetari si sa spuna ca ei nu sustin greva,ca masurile sunt corecte,etc
        Diversiunile sunt specialitatea casei !
    • +7 (11 voturi)    
      clar (Luni, 10 mai 2010, 14:38)

      gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui dan2

      bine s-au mai gandit escrocii astia de lideri sindicali care nu sunt in stare decat sa critice si sa urle in loc sa propuna solutii (macar)

      vorba lui doberman: "sa facem ca grecii, nu ca nemtii !"
  • -9 (13 voturi)    
    munca patriotica (Luni, 10 mai 2010, 13:04)

    alina [anonim]

    am 21 de ani vechime studii superioare si un salariu de 10 mil.; _ 25% .............mai bine facem munca patriotica.
    • +8 (12 voturi)    
      Daca era asa de rau, (Luni, 10 mai 2010, 15:07)

      dobermann [utilizator] i-a raspuns lui alina

      nu stateai 21de ani in sectorul bugetar!
    • +1 (3 voturi)    
      Oferta (Marţi, 11 mai 2010, 10:57)

      xyz [anonim] i-a raspuns lui alina

      Am o prietena patroana de chiosc, angajaza vanzatoare cu 1400 RON/luna. E adevaract ca trebuie sa muncesti, nu sa o arzi la rece. Ce zici, te bagi?
    • +1 (1 vot)    
      Vechimea si studiile nu stabiles venitul (Marţi, 11 mai 2010, 11:39)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui alina

      Daca dupa 21 ani de munca si cu studii superioare ai salariul de 1000 lei inseamna pur si simplu ca esti incompetenta. Veniturile se obtin pe baza competentei si a valorii aduse de munca nu pe baza de lista de studii si vechime in munca. Asa am ajuns in situatia de azi deoarece multi au crezut ca li se cuvin venituri numai pentru ca au dormit 25 de ani la serviciu si au facut studii la fara frecventa. Veniturile necorelate cu valoarea adusa de munca prestata duc la deficit si inflatie. Treziti-va !
  • -12 (12 voturi)    
    pentru ovidiu (Luni, 10 mai 2010, 13:07)

    alina [anonim]

    ovidiu vad ca esti foarte informat din moment ce ne sfatuiesti sa punem osul la treaba, hai sa facem schimb; vrei?
    • +12 (12 voturi)    
      ... (Luni, 10 mai 2010, 13:50)

      zuppy [utilizator] i-a raspuns lui alina

      cat timp voua va tot cresteau salariile si noua nu (in cazul cel mai fericit) era ok, nu? ia ciocul mic, da-ti demisia daca nu iti ajunge salariul si cauta in alta parte un loc mai bine platit... te tine?
    • +1 (1 vot)    
      Mai bine incepe sa muncesti (Marţi, 11 mai 2010, 11:41)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui alina

      De ce sa vina un om ce munceste si castiga in postul tau. Mai bine, daca esti nemultumit de salariu, si esti si foarte competent, treci in sectorul privat si vei vedea imdiat cum vor creste veniturile. dar e nevoie de munca, ceea ce se pare ca nu se intelege in sectorul bugetar.
  • -9 (11 voturi)    
    pentru ovidiu (Luni, 10 mai 2010, 13:08)

    alina [anonim]

    ovidiu eu sunt bugetara si daca nu ma insel sunt platitoare de taxe si impozite la fel catine.
    • +9 (9 voturi)    
      Alinoooo, (Luni, 10 mai 2010, 15:12)

      dobermann [utilizator] i-a raspuns lui alina

      Tu platesti taxe si impozite din salariul generat de taxele si impozitele platite de cei din mediul privat.
      • +2 (4 voturi)    
        dobermann, (Luni, 10 mai 2010, 15:56)

        ciuciu [anonim] i-a raspuns lui dobermann

        alina face anumite servicii. chiar nau ma intereseaza sa faca "mediul privat" serviciile statului, insa la suprapret, ca asa este in tenis. in plus in mediu privat sunt adevaratele bumuri de evaziune. comenteaza "cu moderatie" dobermann
        • +1 (1 vot)    
          ciuciule, (Luni, 10 mai 2010, 17:42)

          dobermann [utilizator] i-a raspuns lui ciuciu

          "adevaratele bumuri de evaziune" sunt in mediul privat, credeam ca este evident. Da`, vin io si te intreb: cu complicitatea cui se face evaziunea fiscala? "Alinutzele" ce pazesc?
          P.S. Crezi ca am traumatizat-o pe Alinutza? Main Got, ce caine rau sunt!
  • -8 (12 voturi)    
    pentru fraieri (Luni, 10 mai 2010, 13:11)

    tina [anonim]

    mai fraierilor chiar daca bugetariii nu ar mai lua nici un ban tot criza ar fi in tara; dau vina pe bugetari sa acopere furturile si afacerile dubioase pe care le fac ; ce usor va lasati pacaliti.
  • +14 (18 voturi)    
    sunt profesor dar.... (Luni, 10 mai 2010, 13:53)

    profesor [anonim]

    nu voi lua parte la nici o greva tampita. ma dispera oamenii care sunt doar gica-contra, fara nici o alternativa reala. si eu voi fi afectat de masurile anuntate recent dar ce putem sa facem acum? am doar o singura alternativa viabila (sa imi iau zborul spre alte zari....) dar aici primim doar ce ni se da si atat.

    oricum, foarte misto modelul sindicalistilor: adica sa faca asa cum o facut in grecia, mai omoara 2-3 oameni, ca poate, poate daca iesim in strada or sa iasa bani de undeva.... de unde? numai ei stiu...
    • -9 (13 voturi)    
      Si zici ca esti profesor? (Luni, 10 mai 2010, 14:06)

      vio [anonim] i-a raspuns lui profesor

      Nu s-ar zice.
      Nici dupa vocabular, nici dupa proprietatea termenilor (esti sigur ca stii ce inseamna alternativa?), ca sa nu mai zic de lipsa majusculelor la inceputul frazei.

      PS
      Cine "o facut in Grecia"?????
    • 0 (0 voturi)    
      facultate la spiru? (Marţi, 11 mai 2010, 19:25)

      facultate la spiru? [anonim] i-a raspuns lui profesor

      Ai facut facultate la rivat de ai terminat cu IQ ala? Se pot taia achizitiile aberante, se poate renunta la masinile guvernamentale (a facut asta Arbold in California), nu e musai sa cumperi acuma avioane, se poate renunta la facut centuri si asfaltari care baga bani la clientela politica, e.t.c.
  • +11 (17 voturi)    
    Mai bine puneti osul la munca! (Luni, 10 mai 2010, 13:56)

    Ovidiu [anonim]

    Mai bine o lasati batla cu protestele si puneti osul la munca!
    • -3 (7 voturi)    
      CORECT (Luni, 10 mai 2010, 14:05)

      june [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Puneti osu la munca, asa ca la privatu, cu alte cuvinte!
      Privatu e mandria tarii, nu bugetaru !
      Iar coruptia la privatu, ehe.... nici sa nu gandesti asa ceva!
      • +5 (5 voturi)    
        Fur junger Mann: (Luni, 10 mai 2010, 15:32)

        dobermann [utilizator] i-a raspuns lui june

        Ja! Ja! Arbeit !!! Privatu da la tine papa bun! Korruption ist si la privatu ca da la bugetaru di grosen schpagen.
  • +17 (17 voturi)    
    sindicatele si tv-ul (Luni, 10 mai 2010, 13:57)

    cucu [anonim]

    sa picheteze zilnic?!...pai da,e mai bine asa decat la munca.

    m-am saturat de c*rvele de sindicalisti pana peste cap.

    si m-am satturat si de panicardia mass media,aka irealitatea si antena 3idioti.
    • +5 (5 voturi)    
      TVR, curea de transmisie (Luni, 10 mai 2010, 14:23)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui cucu

      Sa-l fi vazut si auzit aseara, la TELEJURNAL/TVR 1, pe numitul-prezentator Mihai Radulescu... Singura lui preocupare/curiozitate era: "ce vor zice si vor face liderii de sindicat?!" Sau: "vor mai scoate acestia, in strada, oamenii pentru a protesta?"
      • +4 (4 voturi)    
        Si cei de la TVR.... (Luni, 10 mai 2010, 15:07)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Don Ciccio

        sunt tot capuse pe taxele platite de noi. Si acolo trebuie facuta ordine si curatenie.
  • +18 (18 voturi)    
    Curiozitate (Luni, 10 mai 2010, 13:58)

    Ovidiu [anonim]

    Bugetarii sunt platiti din taxele mele in alea 2 ore in care stau degeaba in fata guvernului zilnic ?

    Sper ca nu !!!
    • -7 (7 voturi)    
      Sa ghicesc? (Luni, 10 mai 2010, 14:03)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      AStia care se lauda atata cu taxele pe care le platesc si din care, cica, sunt sustinuti bugetarii, nu prea sunt ":privati".

      CEl mult, dar cel mult, ceva chelneri sau taximetristi in pauza de cafea pe la vreo cantina universitara (de alea subventionate!).
    • +1 (3 voturi)    
      OK (Luni, 10 mai 2010, 14:07)

      edy [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Cu siguranta. Exact din taxa ta ! Sa protestam deci si noi aia privatii !
    • -7 (7 voturi)    
      Si nea Ion... (Luni, 10 mai 2010, 14:13)

      catalin [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Nu, nu sunt platiti din alea 2 ore in care stai degeaba. Sunt platiti din alea 8 ore in care freci menta pe Hotnews.
    • +8 (8 voturi)    
      O veste buna si una rea (Luni, 10 mai 2010, 14:29)

      Alin [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Vestea buna este ca pentru cele 2 ore de stat in fata guvernului sindicalisti nu vor fi platiti de catre angajator (poate le da ceva sindicatul dar asta e treaba lor).
      Vestea rea este ca pentru restul orelor in care stau degeaba functionarii de la stat sunt platiti din taxe si impozite. Partea si mai urata este ca acesti functionari stau foarte mult degeaba.
  • +10 (12 voturi)    
    bla bla (Luni, 10 mai 2010, 14:00)

    Lucian [anonim]

    Mult succes la rivolutie!
    Nu contati pe mine dar sper sincer sa o luati pe coaja de la jandarmi.

    Nu, nu-s solidar cu bugetarii care au furat cot la cot cu mafiotii, din rea vointa, indiferenta sau prostie si acum urla ca n-au bani.
    Nu, nu-s solidar cu pensionarii de 50 de ani si nici cu cei care au pensii mai mari decat cele cuvenite prin contributie.
    • 0 (0 voturi)    
      ganditi cu capul cand afirmati ceva, nu cu curul. (Marţi, 11 mai 2010, 18:05)

      valiIO [utilizator] i-a raspuns lui Lucian

      Si jandarmii aia sunt tot bugetari si tot prost platiti, in educatie tot bugetari prost platiti, in sanatate tot bugetari prost platiti, in politie tot bugetari prost platiti, pompierii tot bugetari prost platiti samd.
      Nu stiu care bugetari in afara de parlamentari si directori, au furat, restul bugetarilor sunt simplii executanti, ei doar muncesc pentru salarii mizere si exact acestia sunt cei mai afectati acum . In fond putea sa scada de acolo de unde se depaseste o anumita suma , nu de peste tot, puteau sa renunte la legile speciale prin care ei cumuleaza pensia cu salariul , caci ceilalti bugetari nu au acest drept, EI POT RENUNTA LA 25% DIN 7500 euro/luna, eu din 900 lei(215 euro)/ luna , nu vad din ce sa mai traiesc. Sa ma mut la privat? Avem politie privata? Avem pompieri privati?
      Oare voi astia de la privat nu aveti parinti pensionari? La ei nu va ganditi? Credeti ca n-o sa ajungeti si voi pensionari daca lucrati in privat?

      Ca nu sunteti solidari , inteleg, daca ati fi fost nu si-ar fi batut astia joc de tara asta. Aaaa, sa nu va ramana basina in fund peste 4 luni cand toate aceste masuri nu vor da roade si vor mari TVA-ul si cota de impozitare. Nu intelegeti ca prin restructurari, scaderea salariilor, toate darile (impozit, dari catre sanatate, etc., ) SCAD si automat nu vor avea bani mai multi.

      TAXE SI IMPOZITE PLATIM SI NOI, NU DOAR VOI.
  • +10 (10 voturi)    
    Aveti timp... (Luni, 10 mai 2010, 14:00)

    broscoiu [anonim]

    Ce fain de voi bugetarii! Aveti timp de distractii si mitinguri! Nu va pasa ca lipsiti de la munca si nu primiti bani in zilele alea. Fain de voi, ce sa zic! Vedeti sa nu ne luam si noi vreo cateva zile de concediu si sa ne intalnim prin Piata Victoriei!
  • +9 (9 voturi)    
    Rectificare a titlului (Luni, 10 mai 2010, 14:01)

    cristiian [utilizator]

    Cu permisiunea Hotnews propun o rectificare a titlului:
    Sindicatele MANIPULATE sustin ca vor organiza un miting MANIPULANT de amploare pe 19 mai in Capitala si iau in calcul proteste zilnice de tip Grecia MANIPULATA si greva generala.
    Liderii de sindicat ar trebui sa organizeze munca si cheltuielile dupa noile propuneri ale lui basescu iar membrii de sindicat ar trebui sa puna mana sa MUNCEASCA.fara sa incerce o alta mineriada romano-greceasca. NOI, cei care muncim la privat nu suntem de acord cu VOI cei care munciti ca bugetari respectiv sa produceti dezordine mai mare decat este la ora actuala.
    Rog Irealitatea, Adevarul si alte ziare sau televiziuni care manipuleaza, sa inceteze cu prostiile ca nu suntem toti atat de influientabili pe cat ne cred.

    La munca organizata, cu voi!
    • 0 (0 voturi)    
      Manipulati de la Caragiale incoace: famelie mare, (Miercuri, 12 mai 2010, 15:08)

      ana [anonim] i-a raspuns lui cristiian

      renumeratie mica.

      Organizata de cine intreb?

      Ingros si eu randurile bugetarilor de vreo 2 ani. De ce am ales sa fiu bugetara? Pentru ca diploma mea obtinuta prin munca multa dupa 4 ani de facultate de stat mi-a deschis portile catre o meserie la care multi ravnesc din necunostinta de cauza (mare greseala): asistent universitar. Remuneratie? 10 milioane. Bun...cu 10 milioane nu-mi permit sa traiesc, sincer (tineti cont si de chirie). Suma asta ar trebui sa reprezinte doar sporul de stres, avand in vedere emanciparea (strigatoare la cer) a noilor generatii care fac o facultate pe considerentul ca e la moda. Poi daca noi bugetarii astia puturosi o sa fim disponibilizati cu totii, cine o sa mai invete odraslele ca profa aia tinerica nu se saluta cu "ciao", ci cu "buna ziua, femeie!". Rog parintii bugetari si privati sa-si educe copiii, sau sa nu ceara renuntarea la profesori. A propos, tata e la privat, mama la buget, nu sunt partinitoare.

      Pe scurt, sunt de acord cu disponibilizarea unui numar de bugetari. Dar de ce nu sunt dati afara cu cap? Unde e excedentul? In invatamant? Nu neaparat. Dar totusi, hai sa dam afara cateva zeci de mii din invatamantul preuniversitar, oricum copiii nostri sunt deja analfabeti. Functionarii? Mdaa...ar fi cam multisori...dar sa trecem peste.

      Haideti sa vedem cum putem privatiza integral tara asta? Aici ar fi nevoie de alta organizare. Astept solutii. Dar, daca venim toti cu solutii, in practica le pune cineva? Motiv pentru care mai ca as da dreptate celor care merg la miting. Amaratilor cu 7 milioane pe luna (si sa nu-mi spuneti ca ar fi trebuit sa faca scoala, stim cu totii ca nu pe toti ne duce capul/nu avem posibilitati materiale etc etc), nu trantorilor. Nu munciti oameni buni o saptamana, sa vada statul ca de pe urma voastra isi cumpara case si masini, si haideti sa ne rasculam impotriva adormitilor de la conducere si sa luam din pensiile si salariile exorbitante, nu astea de numarat pe degete.
  • +8 (8 voturi)    
    "Sindicate" e o masca, precum "rom" (Luni, 10 mai 2010, 14:04)

    dl Kq [anonim]

    Asa cum denumirea de "Rom" este o masca(transparenta) pentru cea de "tigan", in cazul acesta termenul "Sindicate" ascunde de fapt "Salariatii de la stat".
  • +9 (9 voturi)    
    comunisti (Luni, 10 mai 2010, 14:05)

    mihai ionita [anonim]

    sindicatele cer marea si sare..pentru ei se zbat mai mult nu pentru cei pe care-i conduc..pentru ca in spatele sindicatelor stau numai incompetenti..
    sistemul bugetar e praf de la cel mai mic la cel mai mare ..inclusiv : profesorii (invatamant), medicii (sanatate)...etc...nu merita nimeni nimic...fiti realisti nu perversi si profitori pentru ca d-asta nu vom da niciodata inainte..fiti mai civilizati..
  • +9 (9 voturi)    
    Sa facem ca grecii! Nu ca nemtii ! (Luni, 10 mai 2010, 14:11)

    dobermann [utilizator]

    Stie cineva sa-mi spuna unde putem vedea declaratiile de avere ale liderilor sindicali?
    • +3 (3 voturi)    
      Si eu as vrea sa stiu (Luni, 10 mai 2010, 14:47)

      Robert21 [anonim] i-a raspuns lui dobermann

      Dar din cate citeam senatorii tocmai au scos obligativitatea acestor declaratii din partea liderilor de sindicat....ma intreb cine a votat pentru si cine impotriva.....
  • +11 (11 voturi)    
    furtunul.. (Luni, 10 mai 2010, 14:13)

    ilidan [anonim]

    .. cu apa si bate pe cocoasa :))

    exagerez desigur, dar grevele astea sunt complet aiurea. eu i-as da afara pe aia pe care participa. uite asa rezolv si cu disponibilizarea.

    oare ar trebui si noi astia de la privat sa facem greva ca nu am mai primit un bonus de 2 ani sau ca stam pe aceleasi salarii? sau ca venim sambata uneori moca la munca? sau ca au fost disponibilizati in unele cazuri pana la 40% din colectiv?

    cat de nesimtit sa fii sa faci greva pe faptul ca freci menta si mai esti si platit pentru asta? ok, nu se intampla asta in toate cazurile, de acord, insa e prea mult...
  • +8 (8 voturi)    
    Aha, si la miting (Luni, 10 mai 2010, 14:14)

    domino63 [anonim]

    participa si dumitru costin?
    Daca da, in ce calitate?
    Patron sau sindicalist?
  • +11 (11 voturi)    
    da, corect (Luni, 10 mai 2010, 14:15)

    daniel [anonim]

    asa, toti astia care toata viata sunteti contra si razboinici (doar pe net, adevarat), treceti la greva, incendiati sedii, omorati oameni, femei gravide, copii - asa se rezolva problemele economice ale Romaniei.
    va veti simti barbati dupa ce va veti uita seara la TV si veti vedea ce-ati facut.
  • +11 (11 voturi)    
    grecia? (Luni, 10 mai 2010, 14:29)

    maria-luiza [anonim]

    inteleg ca sindicalistul Hossu indeamna populatia la vandalisme de strada ca in Grecia?! Cat de iresponsabili sunt pres. de sindicat se demonstreaza prin acest "indemn" la vandalizare, spargeri, brutalitati?! Si asta in numele a ce? Este asta solutia iesirii din criza domnule Hossu?
  • -3 (5 voturi)    
    DEMISIA (Luni, 10 mai 2010, 15:28)

    Daniel [anonim]

    Guvernu este total incapabil sa administreze aceasta tara si ar fi trebuit sa isi dea demisia de mult.
  • +5 (5 voturi)    
    sa nu dea si foc (Luni, 10 mai 2010, 15:40)

    DG [anonim]

    Mda, sa stim sa stam acasa, daca isi propun sa se poarte ca din Grecia. Sper sa nu fiu la banca atunci cand s-or decide sa ii dea foc.
    • +1 (3 voturi)    
      DG-ule, mai gandeste-te! (Luni, 10 mai 2010, 18:07)

      dobermann [utilizator] i-a raspuns lui DG

      Cineva tot trebuie sa arda intr-o banca si in Romania, ce naiba?! Daca stai acasa, ratezi sa te dea la Breaking News, sa se faca mega-emisiuni cu tine la Realitatea, cu mama, tata si catelu` tau langa Tatulici, pierzi ocazia sa te glorifice sugelii de la antenele lu` tatelu` Felix, iar vecinilor tai le refuzi extazul de a se afla in studioul Elodiei ! Si cine stie, poate se va dovedi ca amprenta dentara nu corespunde, ca tu, de fapt, esti omu` lu` Basescu, pus sa discrediteze sindicatele.
  • +1 (1 vot)    
    teoria conspiratiei de partid (Luni, 10 mai 2010, 17:30)

    conspirator [anonim]

    interesant ca tocmai acum s-au scos liderii sindicali de sub incidenta ANI... sa se negocieze de fapt pe aceasta cale grevele?
  • +2 (2 voturi)    
    hosiada (Luni, 10 mai 2010, 21:15)

    ARYS [anonim]

    la cit de corupt este hosu, nu iasa in strada sa obtina bani ci sa dea lovitura de stat,din moment ce ai tupeul si nesimtirea sa afirmi sa facem ce au facut grecii,rusine sindicacate.
  • 0 (0 voturi)    
    Solutii anticriza ! (Marţi, 18 mai 2010, 23:59)

    Costel [anonim]

    10 solutii PRM:
    1) Suspendarea şi arestarea lui Traian Băsescu.
    2) Arestarea lui Emil Boc şi a tuturor membrilor acestui guvern - marionetă, care a împovărat ţara cu datorii insuportabile şi a desăvîrşit dezastrul.
    3) Judecarea lor în regim de urgenţă, pentru înaltă trădare de ţară şi subminarea economiei naţionale.
    4) Destituirea, imediată, a lui Mugur Isărescu şi a întregii conduceri a Băncii Naţionale a României.
    5) Organizarea alegerilor anticipate, prezidenţiale şi parlamentare, cel mai tîrziu pînă la 1 august 2010.
    6) Confiscarea marilor averi realizate prin fraudă şi constituirea unui Fond Naţional de Ajutorare a celor foarte săraci.
    7) Îngheţarea salariilor şi a pensiilor, pînă la 31 decembrie, după care acestea vor creşte, fiindcă bani sunt.
    8) Naţionalizarea PETROM, a Rompetrol, a ALRO Slatina, a Băncii Comerciale Române şi a altor active şi unităţi, care alimentau Bugetul de Stat.
    9) Nu amnistie fiscală - ci recoltarea, drastică, a impozitelor marilor datornici, ceea ce va duce la lichidarea evaziunii fiscale.
    10) Renunţarea la Acordul înrobitor cu FMI şi reorientarea economiei româneşti, de la "vampirii financiari" către alte surse de finanţare, în primul rînd către China - singura soluţie în momentul de faţă.
    Dacă nu vom proceda astfel, va fi jale mare. România nu e Grecia. E mai rău decît Grecia! Pe noi nu ne iartă nimeni.
    +
    3 solutii Cojocaru C, :
    Prima soluţie constă în reducerea cheltuielilor pentru achizitionarea de bunuri si servicii. Bunuri de folosinţă imediată sau de lungă durată. În primul trimestru al acestui an, valoarea acestor bunuri a fost egală cu 4,04 miliarde de euro. Într-un semestru, asta înseamnă 8,08 miliarde de euro. În semestrul 2 al acestui an, prin reducerea cu 25% a salariilor bugetarilor şi prin reducerea cu 15% a pensiilor şi ajutoarelor sociale, se vor “economisi” 2,68 miliarde de euro. Putem lua aceşti 2,68 miliarde de la cheltuielile materiale, lăsând neschimbate salariile şi pensile. Putem, de exemplu, să amânam pe m


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă