In mijlocul crizei economice, Romania iese pe piata cu un nou "produs de export", scrie Deutsche Welle. Cel putin, dupa cum a prezentat recent cea mai mare televiziune privata din Germania, RTL, intr-un reality show. Ce cauta Germanii si mai ales... ce gasesc la poarta lui Dracula?

Pentru barbatii germani disperati, prinsi, la varsta a doua, intr-o ametitoare criza existentiala, Rusia, Thailanda, Ucraina si Filipinele au ceva foarte important in comun. Nu e vorba despre destinatii de vacanta preferate si nici de eventuale oportunitati de afaceri. Germanii, niste veritabili sentimentali, preocupati de problemele inimii, isi cauta patimasi iubirea, dincolo de granite.

Si cum, in zilele noastre, pana si dragostea e atacata brutal de globalizare, toate aceste tari reprezinta, cel putin din perspectiva lor, o perfecta si uriasa piata matrimoniala. "Femei mai frumoase decat nemtoaicele si mai putin emancipate decat acestea din urma", se aude deseori la reality show-urile, care impanzesc grila de programe a televiziunilor private din Germania.

Welcome to the club!

Numai ca, recent, Romaniei i s-a urat subtil (desi la o emisiune de tip tabloid, cu o audienta destul de mare in Germania) "Welcome to the club!".

Articol integral