Presa bulgara: Romanii isi fura singuri masinile

de D.G.     HotNews.ro
Duminică, 2 mai 2010, 14:07 Actualitate | Esenţial

Romanii organizeaza o campanie impotriva turismului bulgaresc, sustin patronii de hoteluri din Nisipurile de Aur, citati de ziarele de duminica din Sofia.

Un scandal de proportii a izbucnit sambata in statiunea bulgara Nisipurile de Aur dupa ce mai multe masini de lux apartinand turistilor romani au fost furate.

Politia bulgara ancheteaza posibilitatea ca o banda de romani sa fure masinile compatriotilor lor din litoralul bulgaresc, scrie Standart, citat de Agerpres.

In acelasi timp, patronii de hoteluri cred ca ar putea fi vorba de o campanie menita sa discrediteze turismul bulgaresc.

Un scandal inedit a provocat sambata primarul localitatii Clejani, Florin Nidelea. Dupa ce a constatat ca SUV-ul lui BMW-X5 a disparut din parcare, impreuna cu alte cateva masini, Nidelea a inceput sa strige in holul hotelului de cinci stele Melia Grand Hermitage si chiar si-a dat pantalonii jos in semn de protest.

"Oaspetii din Romania au facut un adevarat spectacol", a declarat Deian Kolev, menager-adjunct al hotelului. El a spus ca hotelul nu este responsabil pentru autoturismele aflate in afara parcarii acestuia. Am scris in patru limbi, inclusiv in limba romana, ca nu raspundem pentru autoturismele care nu se afla in parcarea noastra, mai spune el.

Nidelea a declarat ca alte cinci masini ale unor turisti romani cazati in statiunea Albena au disparut, vineri noaptea, din fata unui hotel. El a spus ca in toate cazurile de furt a fost anuntata Politia bulgara, dar si diplomatii romani. Primarul din Clejani sustine ca un jandarm bulgar a agresat unul dintre turistii romani.

Intr-o declaratie pentru Realitatea TV, ministrul Elena Udrea a afirmat sambata ca "regreta incidentul" si ca le-ar fi recomandat turistilor romani "sa-si petreaca vacanta pe litoralul romanesc, unde nu li s-ar fi intamplat asta".

Potrivit informatiilor, mii de turisti romani isi petrec acest weekend pe litoralul bulgaresc al Marii Negre.

Update: Pana in prezent niciuna dintre masini nu a fost gasita.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

16306 vizualizari

  • +36 (38 voturi)    
    :-( (Duminică, 2 mai 2010, 13:15)

    altrix [anonim]

    Atitudine de primar!?.... de Clejani.....!

    • +5 (9 voturi)    
      care isi fura singuri masinile? (Duminică, 2 mai 2010, 23:43)

      Keops [anonim] i-a raspuns lui altrix

      Romanii? sau tiganii ?
  • +24 (40 voturi)    
    ... (Duminică, 2 mai 2010, 13:37)

    pamfletaru [utilizator]

    va aduceti aminte ca am fost bataia de joc a europei cand au fost "rapiti" ziaristii romani?! nu ma mai mira nimic... nu m-ar mira ca toata povestea asta sa fie regizata asa cum zic bulgarii...

    romania a pierdut lupta cu bulgaria in privinta turismului... fiti realisti ce d-zeu... priviti infrangerea ca o oportunitate de a intelege ce au facut ei bine si unde am gresit noi, ca pe viitor sa nu ne mai gasim in situatia asta.... si terminati cu frustrarile de genul: bulgaroi cu ceafa groasa, muraturi si alte d'astea pentru ca nu este cazul...
    • +29 (33 voturi)    
      concurenta (Duminică, 2 mai 2010, 15:05)

      dan [anonim] i-a raspuns lui pamfletaru

      Nu prea avem cum sa castigam lupta cu turismul bulgaresc din moment ce ei ne dau lectii in domeniile in care chipurile romanii sunt faimosi.. ospitalitate, modestie si bun simt. Daca hotelierii nostri vor sa se imbogateasca in continuare primind o mana de turisti la preturi exorbitante, mult succes si drum bun :)
      • +1 (3 voturi)    
        totusi, incercam! (Luni, 3 mai 2010, 6:59)

        eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui dan

        pe langa antireclama pe care le-o facem, ca, vezi, sunt tara nesigura, colcaie talharii etc, de parca la noi n-ar exista borfasi de tot soiul, mai "pica" si niscaiva bunuri, sa "manance si gura noastra ceva"! isi mai aduce cineva aminte de celebra "garda" si de increngaturile ei cu politichia de dambovita? pentru amnezici, iaca un link:

        http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl/investigatii/cv-tudor-finantat-de-talharii-romani-din-germania-117458.html
    • +5 (7 voturi)    
      Fii serios coane! (Luni, 3 mai 2010, 7:11)

      gheorghe [anonim] i-a raspuns lui pamfletaru

      Si hoardele de racheti imbracati in uniforme de politisti ce bantuie pe drumurile bulgare de ani de zile tot de romani sunt organizate? Nu zic ca nu avem bubele noastre dar in Romania nu prea am auzit de bombe puse sub masinile rivalilor sau de oameni politici si de afaceri impuscati in strada! Sau tot mana romanilor o fi si acolo? Nu-i mai cautati in coarne ca eu ii cunosc prea bine ce le poate pielea slavilor acestia turcizati. Posibil ca printre hotii celor sapte liumuzine sa fie si romani . Ei si? Raspunderea este a lor din momentul in care oaspetele le-a pasit pragul. Pe de alta parte reactia Doamnei Udrea este de tot plansul si ar trebui sa-si ceara scuze publice!
    • +3 (5 voturi)    
      habar n-ai despre ce vorbesti (Luni, 3 mai 2010, 9:48)

      jj bkl [anonim] i-a raspuns lui pamfletaru

      am fost anul trecut la hotelul din fata caruia au fost furate masinile. desi aveam camera rezervata cu mult timp inainte, ne-au zis ca nu avem loc in parcare. dupa mult scandal ne-au dat un loc in parcarea personalului hotelului. cat despre manager, desi am cerut sa vorbesc cu el, mi s-a spus ca a plecat acasa. in ciuda faptului ca era varf de sezon si el trebuia sa aiba grija de un hotel cu peste 600 de camere. inadmisibil. receptionerii nu stiu engleza iar "all-inclusive"-ul nu este deloc all inclusive. prin urmare, nu mai vorbi de regizare. e incompetenta unor manageri bulgari, pentru care manageriatul hotelurilor construite de germani la ei in tara e o palarie prea mare.
    • +1 (3 voturi)    
      Poate tu ai fost rusinea Europei (Luni, 3 mai 2010, 10:06)

      revelare [utilizator] i-a raspuns lui pamfletaru

      cand cu rapirea jurnalistilor romani. sarkozy, atunci, a multumit Romaniei in ParlAMENTUL FRANCEZ.

      problema este ca nu trebuie sa concuram la litoral cu bulgarii in special, pt. ca Romania are 40 de km de litoral amenajat si 2 miolioane doar de bucuresteni. pe cand bulgarii au vreo 300 km de plaja si 9 il de bulgaru cu toii, unde Sofia este in cxapul opus fata de litoral.

      In rest sa nu credeti ca serviciile pe litoralul bulgaresc sunt peste cele din Romania, care in mod neadevarat sunt calificate nesatisfacatoare.
      Eu pe lotoralul romanesc as face fie pt tineri, aventurois, gen Vama Veche, navodari,. fie de lux si de tratament. Din asta pentru mediu, de sejur si balaceala, avem Bulgaria, Croatia, Grecia cu litoral de mii de km la o azvarlitura de bat...
      Aveti ingeneral o parere negativa nefondata despre calitatea serviciilor in RO, despre modul de servire in rerstaurante sau magazine. Este modul de tratare al noului imbogatit, fudul si nesatisfauit de nimic....
      • 0 (0 voturi)    
        visezi (Joi, 6 mai 2010, 20:44)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui revelare

        eu cred ca tu traiesti in alte timpuri daca ai impresia ca in bg serviciile sunt mai proaste decat in ro. bulgarii au resorturi de 5 stele la care noi nu putem visa. aduc avioane pline de pensionari de prin vest in hoteluri cu 3-400 de camere de 5 stele all inclusive. unde gasesti tu asta in ro? la iakis? LOL
  • +24 (26 voturi)    
    ahah (Duminică, 2 mai 2010, 13:55)

    haha [anonim]

    Nidelea a inceput sa strige in holul hotelului de cinci stele Melia Grand Hermitage si chiar si-a dat pantalonii jos in semn de protest.

    AHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHHA e mai rau ca maimutele ala
    • 0 (4 voturi)    
      Attitude makes the difference. (Duminică, 2 mai 2010, 21:24)

      @tmosfer@ [anonim] i-a raspuns lui haha

      Avea X5 ...deci omul isi permitea. Attitude makes the difference.
    • +1 (3 voturi)    
      Din pacate.... (Luni, 3 mai 2010, 7:53)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui haha

      ... e de plans, nu de ras, pentru ca pana si Bulgaria ne va considera o tara de tigani. Mai lipseste sa zica indienii (aia din India) ca suntem tigani si am ajuns la fund.
  • +23 (29 voturi)    
    hmmm... (Duminică, 2 mai 2010, 14:17)

    Marcel Ionita [utilizator]

    Cand vine vorba de primarul din Clejani, tind sa-i cred pe bulgari.

    Sincer, chiar nu-mi pare rau pentru cele intamplate iar proverbul "Cel de Sus nu doarme" pare sa se potriveasca foarte bine situatiei.
  • +2 (22 voturi)    
    jafuri (Duminică, 2 mai 2010, 14:19)

    riri [anonim]

    I-am vazut pe unii televizisti, razand de necazul romanilor pagubiti. Felul cum au obtinut ei masinile, nu justifica hotia de la hotel. Una-i una, alta-i alta.
    • +16 (18 voturi)    
      nu e "furt de la hotel" (Duminică, 2 mai 2010, 14:38)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui riri

      Directorul zice ca masinile nu au fost in parcarea hotelului - desi nu e exclus nici sa minta insa ma gandesc ca au camere video la parcarea aia
  • +6 (34 voturi)    
    bulgaroi cu ceafa groasa (Duminică, 2 mai 2010, 14:22)

    stoicikov coategoale [anonim]

    e in curtea voastra, voi raspundeti. chiar daca sunt furate de romani. pai ce, balgheria e sat fara caini? pe partea ailalta, ati vazut cum arata o tiganca care e furata! cand fura de la altii de-si fac castele si masini de lux e ok. cand fura altii de la ei e deranj mare.
  • +12 (22 voturi)    
    benga (Duminică, 2 mai 2010, 14:34)

    curios [anonim]

    Astia ne cred chiar timpiti? E clar, tiganii si-au auto furat masinile.
  • +28 (34 voturi)    
    merg eu mai departe (Duminică, 2 mai 2010, 14:36)

    sergiu [anonim]

    cu analiza. Nu atat "romanii", cat etnicii romi de cetatenie romana, cunoscuti si drept "tigani imputiti" (il citez pe presedintele nostru, iubit, in mod paradoxal, si de cocalarii manelisti pe care i-a jignit atunci), aceia care au inspaimantat toata Europa prin infractiunile comise si care, de la a la z:

    1. fura indirect statul roman si contribuabilii onesti prin neplata nici unor taxe si impozite sau prin plata unora de rasu' curcilor, total disproportionate in raport cu bunurile achizitionate; daca ii intrebi de sanatate, ce-i cu vilele si masinile luxoase, ei scot sabiile, iar ele, pirandele zbiara ca niste animale salbatice; fura direct, talharesc, violeaza, agreseaza verbal, comit toata gama de infractiuni pe teritoriul Romaniei;

    2. fura cetatenii statelor UE, pornind de la modelul permisiv din Romania, un stat fara justitie si fara lege; au ajuns de notorietate cazurile din ultimii ani, cu mari metropole europene care au ajuns sa se confrunte cu fenomene niciodata cunoscute pana atunci, precum cersetorie agresiva si furturi din buzunare; pentru ca acolo nu-si permit chiar orice, ca la noi;

    3. se fura pe ei insisi, isi compromit destinele: in loc sa se civilizeze si sa putem trai impreuna toate nationalitatile, in buna pace si fratietate, in loc SA MUNCEASCA, IN PRIMUL RAND, un procent mult prea mare din randurile tiganilor fura, canta si danseaza pe unde apuca, intr-un stat roman corupt si aflat in disolutie totala.

    4. nu avem fisc, nu avem reguli, nu avem nimic. ne ranjesc in fata tot felul de infractori nedovediti, de maimute fara carte. noi muncim cinstit pe sume decente, ei ne scuipa din tot felul de masini scumpe dobandite ilegal. am ajuns bataia de joc a infractorilor, incepand de la politicieni de teapa unor Adrian Nastase si terminand cu ultimii cioflingari manelisti care si-au tras bmw-uri si mertane de neam prost, desi in mod normal nici nu ar avea ce sa le caute un permis de conducere prin buzunar, pentru ca abia stiu sa citeasca.
    • +14 (18 voturi)    
      Dreptate partiala (Duminică, 2 mai 2010, 15:44)

      dr.Josef Mengele [anonim] i-a raspuns lui sergiu

      In cea mai mare parte ai dreptate, cu o exceptie. In Romania lege exista, dar nu are cine s-o aplice! Deoarece coruptia este regula pe toate planurile si in toate categoriile sociale, de la gradinita si pana la cimitir. Ia sa vezi daca am avea ceva politisti americani daca ar mai misca vreunul in front...
    • -2 (22 voturi)    
      coboara-n jos luceafar blând (Duminică, 2 mai 2010, 16:50)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui sergiu

      1. stiu (de la tine) ca in ro doar tiganii is hoti. ce m-a mirat, a fost sa aflu ca, de exemplu, in judetul Iasi, sunt aprox 118.000 de tigani salariati. cum am aflat asta? simplu : dintr-un total de 219.825 de salariati, aprox 118.000 au furat statul in 2009 luandu-si concedii medicale.
      sursa : http://www.iasiplus.ro/news/5/25412/Anul+trecut%2C+118.000+de+salariati+au+fost+in+concediu+medical.html

      2. cersetoria agresiva & furturile din buzunare in metropole exista de pe vremea in care au fost intemeiate metropolele. in alta ordine de idei : a) nu toti cersetorii din vest au cetatenie romana b) nu toti cersetorii romani au pielea tuciurie c) am intalnit cativa romani get-beget care se laudau cu ispravi de vitejie infaptuite in vest (de atunci am evitat sa-i mai intalnesc pe respectivii concetateni etnici romani); despre altii, s-a mai scris din cand in cand prin presa (hoti de masini, de utilaje etc; hackeri urmariti de FBI pt smecherii cu carduri bancare etc etc)

      3. "se fura pe ei insisi, isi compromit destinele" - ai perfecta dreptate avand in vedere ca milioane de cetateni romani participa la realizarea unei evaziuni fiscale anuale de aprox 1,5 mld €, motiv pt care infrastructura noastra este cum este. in plus, se fura unii pe altii avand sentimentul ca isi fac singuri dreptate & nu au de gand sa renunte la acest obicei - vezi comentariile de la articolul despre munca la negru publicat de HN in 26.04
      sursa: http://www.hotnews.ro/stiri-educatie_financiara_bugetul_familiei-7170329-munca-negru-castig-termen-scurt-dezavantaje-pentru-toata-viata.htm

      4. ce te mai miri cand infractorii sunt aprox jumatate din populatia tarii? or, daca in romania doar tiganii sunt infractori, sa insemne asta ca jumatate din populatia romaniei sunt etnici tigani? daca da, atunci de ce te mai agiti?
      • +11 (13 voturi)    
        exceptia (Duminică, 2 mai 2010, 17:19)

        iordan marcel [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

        La romani, infractiunea este o exceptie p cand la tigani munca cinstita este o exceptie. Punct.
        • -2 (4 voturi)    
          exceptie? (Duminică, 2 mai 2010, 21:26)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui iordan marcel

          cand din 219.000 de salariati 118.000 (= 53,8%) se "imbolnavesc" mai putem vorbi de exceptia infractionalitatii la romani? sa presupunem ca din cele 118.000 de concedii medicale 59.000 au fost date pe motive reale si intemeiate. tot am ramane cu 1 din 4 salariati care a inselat statul luandu-si CM ilegal. sa fie oare vorba de exceptie si in cazul acesta?

          sa revenim cu picioarele pe pamant!
    • +1 (3 voturi)    
      cata dreptate (Duminică, 2 mai 2010, 19:13)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui sergiu

      Cata dreptate ai !
    • +3 (3 voturi)    
      ce sistem permisiv? (Luni, 3 mai 2010, 7:31)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui sergiu

      avem reteaua Voicu, urmeaza reteaua Vanghelie si tu vorbesti de sistem permisiv? Retelele colectau bani in schimbul protectiei. Nu vezi ca de cand cu Voicu politia a inceput asaltul asupra clanurilor tziganesti? pana acum politia nu a avut curajul.
  • +14 (22 voturi)    
    ce conteaza cine le-a furat? (Duminică, 2 mai 2010, 14:39)

    Codruta N [utilizator]

    In Bulgaria nu exista Politie? Sa-si faca datoria!
  • +13 (21 voturi)    
    Hotii sunt clar romani... (Duminică, 2 mai 2010, 14:53)

    Ce penibil [anonim]

    Dar nu e clar pana acum ca furatul masinilor a fost cel mai probabil comis de o banda rivala primarului din clejani? doua masini la fostul Kempinski, ale primarului si ruda lui (?) si inca 5-6 in Albena, pare-se tot rude de-ale lui... e evident ca politia bulgara are dreptate si banda vine din Romania, probabil chiar din clejani... niste hoti bulgari n-ar fi stiut ca vin toti in ziua respectiva si sa atace exact pe neamurile clejanului. A fost totul planuit de dinainte. Cel mai penibil este implicarea dnei Udrea care sari imediat sa zica ceva negativ la adresa bulgarilor fara sa se intereseze mai intai ce s-a intamplat. Acum de bine de rau o sa fie intr-o situatie penibila cand se va constata ca intr-adevar hotii erau romani si asociati dnului nidelea. Chiar trebuie sa fim asa de ofticosi pe bulgari incat sa dam pe ei imediat ce se intampla ceva? Sa moara capra altuia, nu-i asa, ca a noastra ca-i raioasa nu conteaza. Chiar a ajuns mentalitatea asta politica de stat?

    PS Eu am fost de trei ori la bulgari si n-am avut probleme cu masina, dar nici nu posed SUV-uri si alte d-astea.
    • +6 (6 voturi)    
      ... (Duminică, 2 mai 2010, 15:25)

      ileana [anonim] i-a raspuns lui Ce penibil

      Acum am gasit subiectu'..n-am urmarit, dar la postu' de mai sus, mai adaug o intrebare: erau si-n leasing masinile?
    • +13 (15 voturi)    
      Erau hotii romani ? Sunteti siguri ? (Duminică, 2 mai 2010, 16:01)

      Lars [anonim] i-a raspuns lui Ce penibil

      Nu stiu de ce fara sa aiba nici un detaliu toti de pe aici trag concluzia ca hotii sunt romani. Vreau doar sa spun ca la capitolul furturi de masini vecinii bulgari dau clasa hotilor romani, la ei nivelul furturilor e din pacate pentru ei de vreo 5-6 ori mai ridicat fata de Romania (conform unei statistici pe care am vazut-o in EVZ). Acolo au aparut acum cativa anii adevarate mafii ale hotilor de masini (reteta clasica : masina scumpa era furata iar apoi proprietarului i se cere rascumparare). Un prieten de-al meu aflat la un partener de afaceri in Sofia i s-a furat masina de la hotel anul trecut si era doar un VW Passat. Nu a platit rascumpararea ceruta (1500 Euro) insa e adevarat ca dupa 2 luni Politia bulgara a gasit masina , usor tamponata si au prins un peste mic implicat in furt (era bulgar, nu roman...). De multe ori politia bulgara a dovedit complicitatea unor oameni de la hoteluri cu hotii de masini.
      Mi-e greu sa inteleg deci cum dau navala romanii nostri mai sus sa acuze cu siguranta ca ar fi la mijloc... hotii romani. Chiar asa am ajuns sa ne scuipam reciproc ? Cum sa ne respecte altii daca noi singuri ne manjim chiar si acolo unde nu suntem vinovati ? Respectul altora va veni doar atunci cand NE VOM RESEPECTA SINGURI ! D-voastra , d-le anonim de mai sus, sunteti hot de masini ? Nici eu nu sunt si nici 99% din romani nu sunt. Hai sa nu ne ponegrim reciproc, OK ? Si inca ceva : am injurat mult politaii romani de la rutiera. Asta pana cand am avut de-a face anul trecut cu spagarii bulgari, de un miliard de ori mai tupeisti si nesimtiti decat ai nostri.
      • +3 (3 voturi)    
        Din pacate (Duminică, 2 mai 2010, 17:28)

        etre [anonim] i-a raspuns lui Lars

        anti romanismul si gargara politica sunt promovate de asa zisi lideri de opinie.

        Stiu ca oamenii pe care ii alegem si in general reprezentantii statului nu se ridica la nivelul pe care il dorim, dar nici noi nu dam dovada ca putem mai mult.
      • 0 (4 voturi)    
        Opinie (Duminică, 2 mai 2010, 18:21)

        Ce penibil [anonim] i-a raspuns lui Lars

        Eu am inferat ca ar fi romani din faptul ca a fost o lovitura combinata Nisipuri-Albena, si se pare toti legati de Clejani, deci ar fi logic ca cineva din Romania ar fi stiut ca vin cei 7 sau 8 in Bulgaria. E posibil sa fie implicati hoti bulgari, dar e ceva ciudat la mijloc.

        Nu zic ca nu exista hoti bulgari, am auzit multe povesti despre asta, dar cazul asta e un pic cam dubios de la inceput. Pe mine cel mai mult m-a deranjat ca dna Udrea (contra careia chiar nu am nimic) a sarit imediat sa traga concluzia ca e vorba de bulgari fara sa fie nici o investigatie.
  • +13 (15 voturi)    
    Exista in Bulgaria o mafie bulgaro-tiganeasca. (Duminică, 2 mai 2010, 14:58)

    mircea [anonim]

    in legatura cu tigani din Romania,vedeti si masinile cu numere bulgaresti din romania,cine le aduce si comercializeaza.Sunt locuri prin Romania,locuinte de tigani,unde masinile cu numere bulgaresti stau la vedere,sunt demontate,revopsite,vandute.E ciudat ca politia romana nu se sesizeaza de jafurile cu numere bulgaresti de prin Romania,cine le conduce,ca de multe ori cei care le conduc nu au nici permis(de obicei tot tigani smecheri).
    • +7 (9 voturi)    
      Exista o taxa auto (Duminică, 2 mai 2010, 15:56)

      CEO [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Intereseaza-te ce taxe auto sunt in Bulgaria si apoi sa te doara capul de masinile cu numere bulgaresti. Sunt romani neaosi care refuza sa plateasca "taxa de poluare".
  • -1 (19 voturi)    
    ce tara!!! (Duminică, 2 mai 2010, 14:59)

    Goe [anonim]

    oare cum puteti sa le dati dreptate la bulgari???o tara in care hotii se imbraca in politisti si te jefuiesc la drumul mare ca si haiducii,fiti serios e clar ca e doar mana lor,asta se intampla in fiecare an.daca si acum le dam crezare ca auzi ne-am inscenat furtul masinilor suntem penibili,se pot fura masini din fata de la rex din mamaia nu e nevoie sa mergi pana in bulgaria.treziti-va bulgarii se spala pe maine aruncand vina in seama noastra
  • +6 (20 voturi)    
    basescu (Duminică, 2 mai 2010, 15:07)

    uzzza [anonim]

    FRATILOR BASESCU E DE VINA EL A ORGANIZT ASTA HAHAHAHAHA DATI VINA PE EL CA SUNTETI OBISNUITI ORICE BASESCU HAHAHAHA
    • -3 (5 voturi)    
      Acum nu mai cred ca Basescu a fost implicat! (Duminică, 2 mai 2010, 22:16)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui uzzza

      Primul gand a fost insa ca e o actiune a
      serviciilor patriotice romane pentru
      a-i determina pe romani sa-si duca banii
      la Mangalia nu la Nisipurile de aur.

      Asta e - traim intr-un stat re-securizat
      ...e normal sa banuiesti ca la un moment dat
      cele 17 servicii ar putea fi folosite si penru o actiun mai subtila
      ...si, poate , bine intentionata....pentru o mnte
      de tip ceausist....

      *
      Dupa ultimele detalii - ca toti pagubasii sunt
      din ăia - e clar ca e o treaba tiganeasca ,
      in care Basescu nu e implicat .
      *
      Dar sunt sigur ca va lua masuri
      pentru ca in viitor aceste chestii sa intre si ele sub controlul Cotroceniului
  • +4 (14 voturi)    
    Ma intreb (Duminică, 2 mai 2010, 15:22)

    gabriel4west [utilizator]

    De ce oare , in momentul in care am vazut-o pe Udrea la TV spunand ca ea" i-ar fi sfatuit sa vina pe litoralul romanesc" - o declaratie idioata, un atac la turismul de pe litoralul bulgaresc, mult ravnit de dna cu pricina, deci, sa revin, de ce oare m-am gandit automat ca hotii au fost romani ( fie ei si tigani romani ) - si ca totul a fost aranjat de la " centru" din Romania, tocmai ca sa arunce o lumina neagra asupra vecinilor, mult mai bine organizati pe partea turismului la Marea Neagra ?
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Luni, 3 mai 2010, 11:05)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui gabriel4west

      Normal ca a vrut sa profite de situatie. Ce sa le zica, sa se duca in continuare la bulgari?
  • -5 (25 voturi)    
    mandria nationala (Duminică, 2 mai 2010, 15:23)

    ana [anonim]

    Cum puteti sa le dati dreptate bulgarilor? Bulgaria este o tara fara de Dumnezeu si faradelege. Nu este prima oara cand se fura masini in Bulgaria, politia lor este mana in mana cu hotii, politistii lor te opresc ca sa le dai spaga, mafiotii se ucid intre ei.
    Chiar nu mai avem nimic sfant in noi, ii admir pe acesti bulgari cu ceafa groasa care au mandrie nationala. Vai de capul nostru ne meritam soarta, meritam sa nu ne respecte nimeni din moment ce nici noi nu avem respect pentru noi si pentru ce-i al nostru. Suntem o adunatura jalnica si tiganita.
    • +11 (19 voturi)    
      Vorbeste pt tine.. (Duminică, 2 mai 2010, 14:46)

      Micul Bozzgoristan Otonomist [anonim] i-a raspuns lui ana

      Nu te mai erija in purtator de cuvant a 20 de milioane de etnici romani!
      Balgaria e o tara extrem de corupta, sanctionata special de UE pt asta (Romania nu a fost), unde exista asasinate in plina strada, explodeaza bombe si crimele raman fara autor descoperit.
      Faptul ca acei tigani din Clejani au fost furati nu e important, nu m-ar mira sa aflu ca i-au furat niste tigani dintr-o banda rivala sau chiar ei si-au furat masinile pt a excroca asigurarile.
      Faptul ca un primar si-a dat panatalonii jos in holul hotelului ne spune si despre educatia lui, alesul cetatenilor din Clejani. Toata Romania stie ce fel etnici locuiesc in Clejani.

      Priveste mai atent stirile Hotnews si vei observa ca e plin de exemple de tineri romani care reusesc peste tot, de la regie de filme la inventii stiintifice. Nu mai extrapola stupid niste exemple din comunitatea tiganilor la nivelul intregului neam romanesc.
      Asa cum ii "admiri" pe bulgari (pt ce, nu e clar), pariez ca pana acum 1 an ii admirai si pe islandezi, irlandezi, greci:). Pregateste sa ii admiri si pe portughezi, sa vezi ce oameni competenti si inteligenti si cum si-au facut ei o tara frumoasa cu bani de la altii si conturi falisificate:)

      Cand suferi de complex de inferioritate, e util sa vezi un psiholog si sa-i spui: "dom'doctor, eu daca urasc oamenii si locul in care traiesc si ma simt umilit ca sunt roman, asta inseamna ca totul e ok, n-am probleme psihice si e normal asa?"

      Cultiva ce e pozitiv in Romania, poarta-te politicos si atent, sustine initiativele utile dezvoltarii, educatiei, civilizarii, nu arunca doar cu noroi si injuraturi!
      • 0 (4 voturi)    
        Corect - ita ceva frumos despre Rrromania (Duminică, 2 mai 2010, 22:21)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Micul Bozzgoristan Otonomist

        Am facut progrese serioase in ultimele luni....reusesc sa ma plib cu nevasta prin centrul Bucurestiului....iar daca ne concentram reusim adesea sa nu ne injure nimeni.
        E drept ca suntem prevazatori, ne dam politicos la o parte ori de cate ori trece pe la minimum 5 m de noi vreun compatriot si ne uitam spasiti in jos,
        pentru a nu-i ofensa .
        RUȘINEA EUROPEI !
  • +3 (7 voturi)    
    ia ghiciti (Duminică, 2 mai 2010, 15:25)

    King Crimson [utilizator]

    Va las sa ghiciti: de la ce partid este primarul manelist? :-)
    • 0 (6 voturi)    
      PDL , da (Duminică, 2 mai 2010, 17:24)

      dan [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      Si tiganii i-au pregatit un imn lui Basescu iar Teo, regina corturilor, a devenit parlamentar, reprezentanta lor Parlamentul Romaniei. Da, stim, Basescu e de vina. Altceva? Intr-adevar, PDL-ul o cam da cotita in ultima vreme catre manelism, coruptie si neam prost, dar problema de fond ramane. Ce mi-e PDL, ce mi-e PSD, cu Vanghelie cu tot. Coruptia e generalizata, statul roman nu mai exista, parchetele si judecatoriile danseaza in ritm de manele. Tigania a acaparat Romanica.
    • +5 (5 voturi)    
      De la PDL (Duminică, 2 mai 2010, 18:12)

      dragos [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

      Din martie anu' asta. Dar nu stiu partid pe la care sa nu fi trecut inca. A fost PSD-ist, PNL-ist, PD-ist, iar PNL-ist, acu e PDL-ist. CUm bate vantul.
  • +17 (17 voturi)    
    Cand... (Duminică, 2 mai 2010, 15:38)

    Xulescu [anonim]

    ... ai atatia bani incat sa-ti permiti un X5 sau X6 ai la dispozitie o gramada de alte locuri de agrement decat "minunatul" litoral romanesc sau bulgaresc. Cand insa, in ciuda potetentei tale financiare, alegi sa-ti petreci in locurile mai sus amintite, cateva zile de relaxare, nu faci altceva decat sa-ti afisezi mentalilatea de ragaitor de bere, mici si ceafa de porc la gratar. Foarte bine se puteau duce in Grecia, Croatia, Muntenegru. Insa asta este inca o dovada ca banii nu pot compensa prostia.
  • +3 (19 voturi)    
    !!!! (Duminică, 2 mai 2010, 16:24)

    Marius [anonim]

    Nu mai mergeti in Bulgaria cu masini scumpe ..... ptr ca ramaneti fara ele . Bulgarii au o adevarata mafie in furtul de autoturisme. Eu am fost anul trecut la Melia , am platit aproape 130 euro ptr parcare . (subterana ) .

    Nu este regizat nimic ,cei care pot sustine ca romanii si-au inscenat asa ceva ,ori habar nu aveti ce vorbiti , ori traiti pe alta lume .....
    • +3 (15 voturi)    
      Evident ca cei de la hotel stiu (Duminică, 2 mai 2010, 16:04)

      georgio [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Bandele de masini de lux merg doar la pont, mai ales la 5 masini, mai ales la un hotel de 5 stele. Evident ca cineva din personalul hotelului, seful pazei sau managerul sunt implicati in afacere. Restul sunt povesti si baliverne.
      • -2 (4 voturi)    
        Tricoloru contra-hataca , mancati-ash ! (Duminică, 2 mai 2010, 22:28)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui georgio

        In sfarsit doi patrioti - Marius si Georgio -
        repun adevarul in drepturi: bulgarii e de vina !

        Sa acuzi etnia tiganeasca de asa o miselie, ca si-ar fi furat mashânile intre ei e un sacrilegiu.
      • +2 (4 voturi)    
        Un furt ramane furt; (Duminică, 2 mai 2010, 23:28)

        Ion_Ion [anonim] i-a raspuns lui georgio

        Oricum o dam, politia locala trebuia sa-si faca datoria, eu pe ei as da vina, adica am hotel de cinci stele in localitate, tara in care-mi desfasor activitatea este una cu mafioti peste tot, si eu dorm linistit, nu ma intereseaza daca sistemele de supraveghere de la locatiile importante merg sau nu merg...in fine, poate chiar ei sunt pe mana cu hotii, intr-un fel sau altul.
    • 0 (2 voturi)    
      130 de euro pe cate zile? (Luni, 3 mai 2010, 1:01)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Ai face bine sa mai vezi si restul Europei.In general parcarea gratuita, nu exista! De vreo 50 de ani.Mie mi se pare absolut normal sa platesc 30 Euro pe zi pt parcare!Bine ca am unde parca, daca sunt fitzos si ma plimb cu masina pe drumurile lor!
    • -1 (1 vot)    
      parcare (Luni, 3 mai 2010, 10:02)

      jj bkl [anonim] i-a raspuns lui Marius

      de ce nu spui si cat ai stat la hotelul melia? parcarea costa 20 de euro pe noapte la acel hotel. deci ai stat probabil o saptamana. 130 de euro pentru o saptamana de parcare la unul dintre cele mai tari hoteluri de 5 stele nu e chiar atat de mult, mai ales in comparatie cu pretul camerei pentru acea saptamana.
  • -1 (3 voturi)    
    am o nedumerire si eu (Duminică, 2 mai 2010, 16:51)

    marius [anonim]

    primarul din Clejani din ce partid o fi?
    • +2 (2 voturi)    
      lui mariusica cu frustrarea mica (Luni, 3 mai 2010, 8:56)

      nemanipulabila [utilizator] i-a raspuns lui marius

      O intrebare cam tampita. Asa, si?.. unde vrei sa bati? S-a raspuns mai sus:
      "Dar nu stiu partid pe la care sa nu fi trecut inca. A fost PSD-ist, PNL-ist, PD-ist, iar PNL-ist, acu e PDL-ist. Cum bate vantul."
      Deci a fost pe la toate, si se va muta la urmatorul daca va fi cazul.
      ...Asa ca... imi pare rau pt. tine daca te bucurai ca acum e in PDL :)))))) La astfel de plimbareti nu se mai pune !
  • -1 (1 vot)    
    @ turismul in Bulgaria e OK (Duminică, 2 mai 2010, 17:09)

    Jupanu' [anonim]

    ....Turismul in bulgaria e OK si nu se compara cu cel din Romania jegos obraznic si nesimtit de scump.
    Ce se c..ca pe ei ca le-au furat masinile ...care sint sigur ca e regie romaneasca. La asa masini asa asigurari asa ca o sa-i ia banii de la asigurari. Da romanu pina nu-i si primar sa se dea el in spectacol nu se poate...Pentru ce-a facut primarul acolo l-as fi expulzat imediat cu interdictie de a mai calca in Bulgaria..
  • +5 (5 voturi)    
    O intrebare (Duminică, 2 mai 2010, 17:15)

    Ion [anonim]

    De ce turistii romani nu si-au lasat masinile in parcarea hotelului?
    • +2 (2 voturi)    
      costa (Duminică, 2 mai 2010, 19:25)

      Rafael Che Guevara [utilizator] i-a raspuns lui Ion

      mult;). De banii aia mai ragai o bere.
    • +1 (1 vot)    
      Probabil (Duminică, 2 mai 2010, 20:22)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Ion

      Pentru ca parcarea nu era gratuita.
  • +3 (3 voturi)    
    Chiar daca (Duminică, 2 mai 2010, 17:15)

    klaus [anonim]

    E vorba de niste personaje mai colorate hai sa nu dam cu pietre. E clar ca furtul automobilelor este sport in Bulgaria si din ce stiu eu chiar si masinile care dispar din zona litoralului romanesc pot fi gasite in Bulgaria (am un prieten care a dat ceva bani sa recupereze masina de la sud de ganita). Deci, faptul ramane si nu au decat bulgarii sa ii prinda pe hoti si sa demonstreze pentru ca deocamdata sunt doar niste hoti ordinari.
    Si apropos, litoralul bulgaresc e detinut de nemti iar bulgarii sunt doar sclavii lor. Nu va mai luati dupa aparente ca bulgarii si-au cam pierdut independenta acum multi ani cand au alimentat economia lor si i-au luat nemtii pe nimic.
    Si pentru ca tot se rade e tiganii furati eu zic sa folositi google cu incredere si sa vedeti cati romani au avut probleme cu masinile la bulgari...
  • +4 (4 voturi)    
    Barna din ochi (Duminică, 2 mai 2010, 18:10)

    bulgarii [anonim]

    Hai sa ne dam cu parerea si sa improscam in stanga si in dreapta cu noroi!
    Despre dimensiunile crimei organizate din Bulgaria ia cititi voi aici:
    http://www.novinite.com/view_news.php?id=112958
  • +1 (1 vot)    
    bulgaria (Duminică, 2 mai 2010, 18:15)

    Ina [anonim]

    Elena Udrea a reusit sa readuca turismul romanesc inainte Bulgariei.
  • 0 (2 voturi)    
    e clar (Duminică, 2 mai 2010, 18:21)

    Pandi [anonim]

    E clar: furtul a fost ordonat de catre Madam Nuti, ca sa atraga cit mai multi turisti catre "unica si curata " plaja romaneasca. :))))))))))))))
  • +3 (3 voturi)    
    furturi (Duminică, 2 mai 2010, 18:21)

    ion laura [anonim]

    SI BULGARII AU HOTII,MAFIA SI TIGANII LOR!AU PROFITAT DE REPUTATIA PROASTA A ROMANILOR,NU INTOTDEAUNA INDREPTATITA SI HOTII BULGARI AU FURAT MASINILE CETATENILOR ROMANI!CE E ASA MARE FILOZOFIE?VOI CARE VA DATI MARI MORALISTI CREDETI CA ROMANII SUNT CEI MARI HOTI?AIUREA! ROMANII SUNT ORICE ALTCEVA,NUMAI PATRIOTI NU! DAR ASTA NU INSEAMNA CA ORICE SE INTAMPLA RAU IN LUME E FACUT DE ROMANI!S-A CREAT O MODA, DIN A DA VINA PE ROMANI!SI AUTORITATILE NOASTRE NU IAU NICI O ATITUDINE!EI O SUG,SLUGARNIC STRAINILOR! CA DE OBICEI
  • 0 (0 voturi)    
    mereu (Duminică, 2 mai 2010, 19:03)

    tiu [anonim]

    noi romani intodeauna am avut complexe de inferioritate fata de alte state si iam privit pe straini cu alti ochi decat ne-am privit compatrioti ,si la noi e bn ,asta e clar sa stai pe plaja si sa privesti rasaritul in vama nu-ti cere nimeni bani .........daca sti sa traiesti observi ca multe bucuri sunt gratis si la bulgari si la romani ,intradevar se intampla si marsavii mai multe la noi ca ne lovim mai des ....bulgari ....nici ei nu sunt departe dar termenul de strainatate atrage romanul mai mult decat orice ....e de pe vremea vaporenilor nu ......roamania
  • 0 (4 voturi)    
    demascare (Duminică, 2 mai 2010, 19:19)

    Rafael Che Guevara [utilizator]

    Gruparea Creasta Cocosului sta in spatele acestei actiuni de denigrare a asigurarii securitatii cetateanului in statul bulgar si implicit boicotarea turismului acestuia.
  • 0 (4 voturi)    
    Bulgarii au dreptate (Duminică, 2 mai 2010, 20:08)

    Mircea [anonim]

    Sa fim seriosi...exista o mafie a furtului de masini de lux.Pe astea nu le fura oricine si nu fara comanda.De ce? Din doua motive: 1) proprietarii nu sunt persoane oarecare si pot da usor de urma hotilor.2) sunt extrem de greu de vandut pentru ca sunt scumpe si trebuie facute multe acte false:-p.Sunt convins ca e vorba de o reglare de conturi, mai ales ca e vorba de lumea interlopa din Clejani=))Sau poate au calcat pe coada mafia bulgara, muuult mai tare decat aia din Romania...
    • 0 (0 voturi)    
      s-au furat mafiotii intre ei (Luni, 3 mai 2010, 17:56)

      mmm [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      ...ori se inteleg, ori se omoara intre ei. O sa vedem urmarea in zilele urmatoare in ziare. Ori e masina gasita parasita ori e gasita cu unul impuscat la volan.
  • 0 (8 voturi)    
    Patetici (Duminică, 2 mai 2010, 20:22)

    un roman [utilizator]

    O gramada de romani tipici pe aici care sunt gata in orice moment sa-si tarasca natzia prin noroi in fatza bulgarilor.
    Aceiasi romani care se asteapta insa sa fie respectatzi la randul lor.

    Invatzatzi sa va aparatzi si aratatzi cu degetul doar atunci cand avetzi dovezi.
  • +3 (5 voturi)    
    Udrea asta stie sa vanda gogosi (Duminică, 2 mai 2010, 20:32)

    Mircea [anonim]

    Litoralul romanesc nu se va ridica in veci la nivelul celui bulgaresc.Nu ca as fi mare fan al bulgarilor, dar:1) plajele nu sunt murdare si pline de tarabe;2)preturile sunt conform calitatii oferite, lucru pe care nu il pot spune despre litoralul romanesc, unde in fiecare an se ofera cel muuuult aceeasi calitate ca si anul trecut, dar la preturi mai mari;3)Elena Udrea merge in vizite prin tara exact ca si Ceausescu si Basescu: ca sa vada CE TREBUIE!!! nu sa vada realitatea, nu sa demoleze tarabele de pe plaje si sa ii oblige pe administratori sa le curete.E adevarat ca romanii sunt muuuult mai prost crescuti si arunca chistoacele si dozele de bere peste tot, dar asta e scuzabil avand in vedere ca asa au facut si parintii lor si 95% din cei care merg pe litoralul romanesc nu a vazut alt litoral, din motive de genul: e mai departe, nu sunt manele in alta parte sau "Nu cunosc limba!" Si inca o chestie: Udrea sau altcineva nu va putea sa puna la punct turismul romanesc cata vreme nu cade la pace cu "marii investitori" din turism, "investitori " care fac parte din clientala politica si care se grabesc mereu sa faca bani multi in 4 ani, pentru ca vin alegerile si se schimba puterea, deci o sa vina altii in locul lor!Si Elena Udrea ar trebui sa se intrebe si de ce hotelurile romanesti din orase arata cum arata si se pot lauda ca au cheltuit zeci de milioane pe hartie,pentru ca in realitate, arata la fel de bine ca acum 30 de ani!Noroc macar ca in anumite zone ale tarii, au mai investit si oameni dinafara Romaniei si de care Udrea nu se poate atinge pt ca nici nu a visat ea atati bani cat au aia.ca si exemplu, trebuie sa dau neaparat, Clujul, unde exista hoteluri de 4 si 5 stelela preturi absolut normale pt Europa.Si mai sunt si pline!La Bucuresti...nimic nou sub soare....toate investitiile sau oprit in 2004 si toate hotelurile sunt in paragina.a se vedea review-urile cetatenilor straini care au vizitat capitala noastra!
    • -4 (6 voturi)    
      De unde esti mircea?Cam din ce loc din Romania? (Duminică, 2 mai 2010, 20:23)

      constanteanu [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Sa vorbim un pic despre locul ala unde ai vazut si tu lumina zilei.Si cu ce te ocupi?sa comentam un pic ce produci tu si sa vedem nu cumva la bulgari esti mai ieftin si mai de calitate decit ce faci tu in Romania?Hai sa vorbim.Sa-ti arat ce p..rost esti!
      • +2 (4 voturi)    
        Uuuu...inca un plangacios ofticat... (Luni, 3 mai 2010, 1:05)

        Mircea [anonim] i-a raspuns lui constanteanu

        si cu un vocabular de mahala...lasa-ma sa ghicesc: bucurestean?=))
      • 0 (0 voturi)    
        Mircea e de la mama..bocului (Luni, 3 mai 2010, 15:19)

        doru [anonim] i-a raspuns lui constanteanu

        Cum de unde e Mircea? Cauta pe Hotnews comentariile lui anti romanesti si realizezi ca e din...Cluuuuj, maretul oras al maretului Boc. Asta are tot timpul o problema, cu romanii, cu muntenii, cu moldovenii, e genul ala care nu are o meserie, el e clujean si asta il face -crede el-mai destept. In rest bate campii, dar o face des.Acum ce sa facem, sa-i spunem ca in Bucuresti sunt mult mai multe si cu mult mai luxoase hoteluri decat in toata Transilvania la lun loc? Nu, lasa-l sa traiasca in lumea lui, in care Clujul e buricul pamantului.
    • 0 (0 voturi)    
      De ce este falimentar litoralul romanesc. (Luni, 3 mai 2010, 10:42)

      litoral romanesc [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Pentru ca majoritatea hotelurilor de pe litoral au fost vandute in perioada PSD pe un 1euro si fara nici o obligatie din partea cumparatorilor de a investi. Spre comparatie bulgarii s-au gandit sa le concesioneze pe 99 de ani nemtilor . Si asta spune tot!
  • +6 (6 voturi)    
    Cateva intrebari de bun simt (Duminică, 2 mai 2010, 22:43)

    ionescu [anonim]

    1. Parcarea din care s-au furat masinile era a hotelului sau nu ? Exista la loc vizibil anunt ca hotelul nu raspunde de eventualele furturi ? (am inteles ca exista si o parcare subterana contra cost care era pazita)
    2. Masinile erau in leasing ? In caz ca da, existau rate neplatite si iminentul sechestru ? Daca nu erau in leasing, pagubitii aveau alte restante pe la banci ? (nu de alta dar inca imi este proaspat in memorie cazul Locic)
    3. Primarele din Clejani este oficial un bugetar. Exista aceasta masina in declaratia de avere ? Poate fi justificata din veniturile edilului ? Daca este pe firma, atunci se va verifica daca firma respectiva are contracte cu primaria sau alta institutie de stat din Clejani ? ANI si DNA vor face aceste verificari ?
    4. In cazul in care se va dovedi implicarea acestor personaje in furtul proprilor masini, madame Udrea va da o declaratie de presa cu scuze catre partea bulgara ?
    • -1 (7 voturi)    
      TIGANIA = CETATENIA..... (Duminică, 2 mai 2010, 22:35)

      carmen36 [utilizator] i-a raspuns lui ionescu

      Esti genial....coerent ....si sper sa ai dreptate, domnule . Prima intrebare pe care mi-am pus-o a fost...... de unde era tiganul de primar ( partid ), caruia i s-a furat masina ....si am aflat repede . Daca privim lucrurile logic si le punem cap la cap, se intrezareste scenariul . Nu am dubii de manaria marsava a d-nei. udrea cu litera mica, iar acel primar gretos si isterica care-l acompania, au fete de tigani nespalati, needucati, scapatati din bani publici, plecati sa arate si altora din ospitalitatea, bunul simt....romanesc .
  • +3 (3 voturi)    
    Am o vaga impresie (Luni, 3 mai 2010, 0:14)

    steff [anonim]

    Am o vaga impresie ca autoturismele alea au fost furate din alta tara si vandute in Ro la mana a doua dupa cateva mici modificari si probabil nu erau asigurate !
  • +4 (4 voturi)    
    PATRON DE CLEJANI...PARDON ...PRIMAR MAFIOT (Luni, 3 mai 2010, 2:50)

    NICK [anonim]

    PRIMARUL DE CLEJANI.....UN TZIGAN MAFIOT....TOATA COMUNA LOR NU VALOREAZA CIT MASINA LUI "BMW - XXX". DE UNDE ARE TZIGANUL ASTA ATITIA BANI?....AM UITAT S-A IMPRUMUTAT!!!....
    CLEJANI COMUNA CU 3000 DE LOCUITORI, CU PRIMAR IN CONCEDIU DE 12 ORI PE AN.
    CINE STIE SA CITEASCA CITITI AICI:
    WIKIPEDIA: Clejani is a 3000-person commune in Giurgiu County, Romania, about 40 km south of Bucharest....
    DE UNDE ARE VIPERA ASTA ATITIA BANI?
  • +1 (3 voturi)    
    la noi se fura pana si mireasa (Luni, 3 mai 2010, 5:52)

    george [anonim]

    la nunta, iar noi facem un titlu de glorie din acest obicei rusinos, care nu exista in alte colturi ale lumii.
  • +2 (4 voturi)    
    MInciuni (Luni, 3 mai 2010, 6:47)

    IO [anonim]

    NU romanii fura masinile in Bulgaria, asta e o minciuna ingrozitoare scoasa de carnatii aia de bulgari jegosi. Cumnatului meu i-au furat masina dintr-o parcare pazita, la hotel, cu intrare pe baza de legitimatie....avocatul i-a spus clar: sa faca uitata masina ca politia, angajatii hotelului si hotii sunt mana in mana. Si mai am o intrebare pentru presa bulgara: cei care ne alearga cu masinile pe strazile din Bulgaria sa ne opreasca, sa ne fure si mai stiu eu ce tot romani sunt?? Eu i-am auzit vorbind bulgareste....
    • 0 (2 voturi)    
      din acest punct de vedere (Luni, 3 mai 2010, 10:57)

      Rafael Che Guevara [utilizator] i-a raspuns lui IO

      ma intreb: oare cum a putut fi primita bulgaria in ue? Nu ca noi am sta mai bine la celelalte capitole, dar daca e asa cum zici in interventia ta, ei sunt un mare pericol pentru uniune. As sugera autoritatilor romane, "vigilenta" in privinta lor pentru a eradica riscul, ca astfel de elemente sa isi desfasoare faradelegile pe teritoriul Romaniei. Mi-e mila de bulgarii cinstiti care se confrunta zilnic cu astfel de abuzuri, din partea unor conationali de-ai lor si mai rau, a unor politisti si cred ca arborele urca si mai sus.
  • +2 (2 voturi)    
    masini (Luni, 3 mai 2010, 8:50)

    bc [anonim]

    nu cred ca masinile au fost furate de romani. daca era asa puteau ffb sa le fure direct din romania. e posibil totusi ca furtul sa se fi comis de romani, dar cu complicitatea hotelierilor bulgari. la cat de mafioti sunt bulgarii, nu e exclus ca ei sa fi comis in exclusivitate furtul.
  • +1 (1 vot)    
    Ma intreb si eu... (Luni, 3 mai 2010, 9:43)

    droid04 [anonim]

    ...stau si ma intreb... mare oras Clejani bre. Primaru are/ avea X5 si statea la cel mai scump hotel de pe litoralul bulgaresc... totul din salariul de bugetar sunt sigur....
  • 0 (0 voturi)    
    Masini furate (Luni, 3 mai 2010, 10:29)

    mitica [anonim]

    Este o piesa regizata perfect de cuplul draconic (prezidential) BASESCU - UDREA !!!

    HA - HA - HA nu mai merg romanii la bulgari o sa e duca unde vad cu ochii numai in mizeria de pe litoral nu !!! Este foarte placut Dna Udrea sa facu plaja printre peturi si sa ti se scuipe seminte de la consatenii dumneavostra si ai lui Base.

    Romani plecati in Grecia este ieftin , curat , civilizat ! Nu dati banii lui Udrea si clanului de hoti ;
  • 0 (0 voturi)    
    romanu de face de rahat cu brio! (Luni, 3 mai 2010, 10:41)

    mav [anonim]

    diferenta fundamentala este ca la bulgari litoralul a fost concesionat de catre germani, la noi s-a vandut intr-o noapte securistiilor, baietiilor cu ceafa groasa lant si bmw..etc. sa spui ca vom avea turism de calitate in romania este ca si cum ai spune ca vom avea drumuri bune si autostrazi!
    normal ca romanii au furat masinile unor interlopi cocliti..probabil alt clan le-a furat..
  • 0 (0 voturi)    
    ca romanul... (Luni, 3 mai 2010, 11:16)

    dorin [anonim]

    ne place sa ne vorbim de rau pe noi insine si fara a gandi prea mult...
    cei care afirma ca primarul din Clejani este rom/tigan sa se mai informeze
    sa stie in primul rand omul are afacerea lui cu mult inainte de a fi primar
    sa mai stie ca omul a tinut sa fie primar pentru a face ceva pentru aca comuna: a renovat si modernizat toate scolile, a asfaltat cu bani europeni cateva zeci de kilometri de drum...
    alti primari care au fost inaintea lui in toti anii de la Revolutie nu au facut nimic
    omul intampina opozitie atat in comunitatea din care face parte - ca toti cei care realizeaza ceva - cat si in relatiile cu puterea... pe cine intereseaza o mica comuna din Giurgiu? ... noroc ca s-a ridicat Taraful din Clejani...
  • 0 (0 voturi)    
    udrea (Luni, 3 mai 2010, 12:37)

    ALIN [anonim]

    situatia este cu atat mai neplacuta, cu cat Udrea iese la rampa si acuza fara a avea probabil nici cea mai mica idee despre ceea ce s-a intamplat acolo. Daca vrea sa faca ceva util, sa se ocupe de rahatul de la noi, sa ridice turismul si serviciile din tara la nivelul celor din Bulgaria, Serbia, Ungaria si multe alte tari si apoi sa indemne poppulatia sa stea in Romania.
    Faptul ca din ce in ce mai multa lume merge in vacanta afara, ar trebui sa ridice un semn de intrebare legate de motivele pentru care oameni fac aceste alegeri. eu unul m-am saturat de mizeriile oferite de litoralul Romanesc si de preturile exorbitante practicate de "hotelieri romani"". prefer muntele !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      . (Marţi, 4 mai 2010, 11:14)

      kourai [utilizator] i-a raspuns lui ALIN

      daca ti se par exorbitante preturile la hotel (si multe sunt), du-te la o pensiune k e impanzit litoralu. anu trecut am vazut una in costinesti cu 50 lei
  • 0 (0 voturi)    
    bulgarii (Luni, 3 mai 2010, 12:43)

    dan [anonim]

    sa nu ajunga sa scrie: bulgarii isi populeaza singuri litoralul, ar trebui ca romanii sa faca o mica greva anul asta sa nu mai mearga la bulgari sa-i vedem atunci ce mai fac...
  • 0 (0 voturi)    
    Mai bine o furau pe Udrea (Luni, 3 mai 2010, 12:50)

    Alui [anonim]

    Dar nici asa nu e rau...:)
  • 0 (0 voturi)    
    i-am terminat si pe astia.... (Luni, 3 mai 2010, 12:50)

    lucida ... [anonim]

    singurii vecini cu care nu am avea dece sa avem probleme (vezi maghiarimea,samd) si pe astia ii terminam. cand s-o aflat adevarul gol golut se poate sa regretam atacurile unor 'gazetari cu ziua' care bat campii, doar, doar ne-om invrajbi si cu astia....
  • 0 (0 voturi)    
    foarte bine... (Luni, 3 mai 2010, 15:03)

    gogu [anonim]

    ...eu nu-i vreau p-astia cu X5 (nu toti, se stiu ei...) la Vama Veche....sa se duca la bulgari !
  • 0 (0 voturi)    
    Coruptia in Bulgaria... (Luni, 3 mai 2010, 15:37)

    Costica [anonim]

    ...este mai mare ca la noi ! sa stiti ca bulgarii sunt priviti mai prost si ,ca o confirmare, la o conferinta organizata de FBI fostului presedinte al judecatoriei galati i s-a furat masina din aprcarea hoteleului. Hotii erau mana in mana cu aia de la hotel si au intervenit cei de la FBI ca sa i se aduca masina inapoi...!!! Asa ca scutiti-ma cu bulgarii si preturile lor. Per total , sunt mult sub noi; noi intretinem 10 milioane de asistati, cat au ei toata tara plus ca sa nu uitati ca ei sunt sub consiliu monetar de 10 ani...
  • 0 (0 voturi)    
    NU STIU CINE ARE DREPTATE... (Marţi, 4 mai 2010, 2:16)

    Tatiana [anonim]

    pe mine ma intereseaza ce s-a descoperit in urma cercetarilor politiei nu ce s-a comentat in presa bulgara...mass-media poate face din alb negru si din negru alb dupa bunul plac ...; dar indiferent cat de mult ne-am plange noi de ceea ce ni s-a intamplat pe litoralul bulgaresc tot nu reusim sa-i ajungem din urma ...uitati-va pe site-ul www.concordetravel.ie ( si credeti-ma ca au vandut destule pachete de vacanta aici in Irlanda ...am intalnit familii care deja si-au petrecut concediul de vara pe litoralul bulgaresc si s-au simtit extraordinar de bine si mai vor sa revina mai ales ca au dat de ''gustul' preturilor extrem de mici in comparatie cu cele de aici ( aici o halba de bere e 4.50 euro si in Bulgaria o halba din aceeasi bere e 1 euro ...cum sa nu le dea inima ghes sa zboare 4 1/2 ore pana in Bulgaria cu tot familionul si sa isi rasfete odraslele cu bani putini si sa bea si ei pe rupte ...) si veti intelege ca toti din vest ii ajuta pe bulgari ...de ce oare? ptr. ca noi nu am vrut investitii straine in hotelurile noastre ( ai nostri au tinut cu dintii de hotelurile cele mai bune ...si s-au ales cu ''dintii rupti''... ca nici dracu' nu vrea sa auda aici de litoralul nostru ..iata la ce a dus politica lui Iliescu & co. dupa 20 de ani de la revolutie nu apar investitorii ...cercetati site-ul de care v-am spus ...este ca va place si voua ? vedeti ce reclama buna le fac irlandezii bulgarilor ???intrebati-va de ce nu ne fac si noua la fel...i-a contactat ministrul Roman al Turismului pe astia sa se roage de ei sa ne faca si noua reclama ??? cum i-a ''pedepsit'' Ministrul Turismului pe aia din marile agentii de turism din Romania ca nu au adus numarul de turisti straini pe care Romania il merita ( pentru ca nu si-au facut ''temele'' cum trebuie ''ca la carte'')???eu i-as fi taxat triplu ca nu mi-au facut planul la nr. de turisti straini...si sa-i fi vazut atunci pe ''veselii'' astia din turism ce ''viteza'' ar fi prins sa contacteze agentii de turism de aici...
  • 0 (0 voturi)    
    alte minciuni (Marţi, 4 mai 2010, 15:58)

    Emilia [anonim]

    Doamna Udrea a demonstrat ca astfel de lucruri nu se pot intampla la noi si de aici a pornit acest scandal.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică