VIDEO: Prim-solista Teatrului National de Opereta este in coma, dupa o interventie chirurgicala la Spitalul CFR/ O alta pacienta operata in acelasi spital, in stare grava; directorul spitalului a fost demis

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 23 aprilie 2010, 12:20 Actualitate | Esenţial

Interventie chirurgicala
Foto: Agerpres
Amelia Antoniu, prim-solista Teatrului National de Opereta "Ion Dacian", este in coma, la Spitalul Municipal din Capitala. Ea sufera de septicemie, dupa ce a fost supusa unei interventii chirurgicale minore la Spitalul CFR din Bucuresti, informeaza Mediafax.

Amelia Antoniu are 36 de ani si este in stare foarte grava.

Amelia Antoniu este una dintre cele mai importante prim-soliste ale Teatrului National de Opereta "Ion Dacian" si profesor de canto si teatru muzical la Scoala "Mark Twain" Bucuresti si la Center Stage Bucuresti. Este distribuita, in prezent, in cele mai importante spectacole ale Teatrului National de Opereta, printre care "Romeo si Julieta" (Doamna Capulet), "Vaduva vesela" (Valenciene, Sylvienne), "Contesa Maritza" (Liza), "Silvia" (Stasi), Odiseea Visotki (Lolita) si altele.

Update 1 - O alta femeie care a fost supusa unei interventii de serclaj (aceasta interventie consta in amplasarea unui fir pentru a strange colul uterin, potrivit sfatulmedicului.ro) la Spitalul CFR 2 dupa ce a fost operata prim-solista Teatrului de Opereta, Amelia Antoniu, a fost internata in stare grava la Spitalul Universitar de Urgenta. Familiile acestora sunt convinse ca cele doua paciente au contactat o infectie intraspitaliceasca.

"Se crede ca a luat o infectie din sala de operatie, pentru ca a intrat acolo perfect sanatoasa. In loc sa-si revina dupa o anestezie simpla si o operatie usoara, ea este acum in stare foarte grava. Au fost afectate toate organele vitale", a declarat mama artistei.

Update 2 - Ministerul Sanatatii a inceput o ancheta la Spitalul CFR 2, iar sectiile de ginecologie, neonatologie si blocul operator au fost inchise de joi.

Directorul de relatii publice de la Spitalul CFR 2, Cristian Codreanu, a precizat ca sectiile fusesera igienizate in urma cu doua saptamani si ca nu intelege ce s-a intamplat cu prim-solista Teatrului de Opereta "Ion Dacian" Amelia Antoniu si cu Alice Roxana Preda.

Update 3 - Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, l-a demis vineri pe directorul Spitalului CFR 2, Constantin Tanase, din cauza managementului defectuos al institutiei. Spitalul CFR 2 se afla in subordinea Ministerului Transporturilor.

Update 4 - Ministerul Sanatatii: Ancheta preliminara indica posibilitatea unei infecții nosocomiale

Datele oferite de ancheta preliminara indica posibilitatea unei infecții nosocomiale (n.r.- contractate si manifestate in cadrul spitalului, potrivit romedic.ro), care va putea fi confirmata sau infirmata odata cu obținerea rezultatelor finale ale analizelor de laborator, informeaza Ministerul Sanatatii cu privire la investigatia declansata la Spitalul CFR 2, in vederea evaluarii situatiei care a determinat aparitia celor doua cazuri grave.

Update 5 - Directia Medicala a Transporturilor: In urma cu o luna, la Spitalul CFR 2 au fost 3 bebelusi cu infectie nosocomiala care s-au vindecat

Directorul Directiei Medicale a Transporturilor (DMT), Victoria Iacob, a declarat, vineri, ca in urma cu o luna, in Sectia de neonatologie a Spitalului CFR 2 au fost inregistrate trei cazuri de infectie nosocomiala, bebelusii fiind vindecati, iar peste doua saptamani a fost dezinfectata sectia.

"Au fost trei cazuri de infectie nosocomiala in Sectia de neonatologie, dupa care s-a facut dezinfectia departamentului respectiv", a spus Victoria Iacob, potrivit Mediafax. Bebelusii au primit tratament si s-au vindecat, a precizat directorul DMT.

Iacob a mai spus ca in aceeasi zi in care prim-solista Teatrului de Opereta, Amelia Anton, si cea de-a doua pacienta, Alice Roxana Preda suspectata ca ar fi contactat o infectie intraspitaliceasca au suferit interventiile, au fost efectuate alte doua interventii. In niciunul dintre aceste doua cazuri nu a aparut vreo alterare a starii de sanatate.

Purtatorul de cuvant al Spitalului Universitar de Urgenta, Bogdan Popescu, a declarat ca familia Ameliei Antoniu a primit o oferta pentru continuarea tratamentului intr-o clinica din Viena.




In urma cu o luna, un alt caz de septicemie generalizata a dus la disparitia ziaristului timisorean Mile Carpenisan, care a transmis din teatrele de razboi din intreaga lume.

Carpenisan fusese internat in soc septic, dupa ce infectia de la un furuncul i s-a raspandit in tot corpul. Medicii au incercat sa-l salveze dar ii fusesera afectate toate organele vitale: rinichi, ficat, pancreasul, inima si plamanii. Dupa o saptamana a intrat in coma, fiind tinut in viata doar cu ajutorul aparatelor.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

15848 vizualizari

  • +14 (14 voturi)    
    SI te mai miri de ce pleaca romanii... (Vineri, 23 aprilie 2010, 12:31)

    bgd [utilizator]

    ...in afara cand au probleme medicale. Uite de asta.
    • +3 (17 voturi)    
      Desfintati Ministerul Sanatatii... (Vineri, 23 aprilie 2010, 13:46)

      ShoboLingoZauR [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      si cu siguranta o sa fie mai bine!

      Saracile femei pot sa moara iar pe doctorii de acolo ii doare fix in pix pt. ca in cel mai rau caz ancheta ce va urma + investigatia celor de la colegiul medicilor ii vor scoate basma curata; cel mult o sanctiune de 10% din salariu pe 3 luni!

      Mergeti in ungaria la tratament daca nu aveti banii lui Ridzi-Pitzi de spital in VIena!
      • 0 (0 voturi)    
        Hai la spital (Sâmbătă, 24 aprilie 2010, 7:22)

        Mos Gerila [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

        in Romania, te duci la spital sanatos, si plec acasa in sac de plastic.
    • +13 (15 voturi)    
      cauze si efect (Vineri, 23 aprilie 2010, 13:51)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      manageri numiti politic > subfinantarea cronica a sistemului public de sanatate > dezinteres > incompetenta > moarte
      • +4 (4 voturi)    
        lasa asa (Vineri, 23 aprilie 2010, 16:52)

        abc [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        oare doctorii iau spaga?! hah..
        pai daca iau spaga sa nu le mai dam salarii..hah..
        sa ii punem sa vina si cu bani de acasa...hah
        ..............
        ati vazut cozile la slujbele pentru doctori in afara?!
        ehh au inceput sa se vada rezultatele;
        salarii mici; dotari putine dar cu termopane ..
        iata rezultatul.
  • +5 (7 voturi)    
    Al doilea caz de septicemie in Romania. (Vineri, 23 aprilie 2010, 12:32)

    Moldovan [anonim]

    Este o intamplare sau o regula????
    • +14 (14 voturi)    
      Amelia, Mile, Toni, Sava .... (Vineri, 23 aprilie 2010, 13:38)

      Doru [anonim] i-a raspuns lui Moldovan

      CINCI daca il punem si pe rapidistul Neagu care a intrat in spital cu o fractura de picior si dupa o saptamana a iesit in sicriu !!!
    • 0 (0 voturi)    
      Mile (Duminică, 25 aprilie 2010, 13:46)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui Moldovan

      Mile Carpenisan nu a contractat infectia la spital. A facut un furuncul ( = infectie) la el acasa, si a avut ghinionul ca acesta sa se sparga si sa ii cauzeze o septicemie.

      Cazul Mile Carpenisan nu are nici o legatura cu astfel de cazuri de infectii intra-spitalicesti.
  • +6 (20 voturi)    
    Multa sanatate! (Vineri, 23 aprilie 2010, 12:35)

    Lucian_Mares [utilizator]

    Asta e realitatea romaneasca. Rizi naste la Viena iar artistii mor cu zile in spitalele patriei. Personalul medical, ala care se plange ca au salariile prea mici, ce are de zis? Nu demult s-a prapadit si baiatul ala ca un munte, Mile Carpenisan.
    • +14 (14 voturi)    
      Draga Lucian (Vineri, 23 aprilie 2010, 17:42)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      Personalul medical este slab pregatit. Si asta nu pentru ca universitatile ar scoate doar medici prosti, din contra...scot sute de medici in fiecare an de care am putea fi mandri, insa aproape toti pleaca in afara. Pleaca pt ca primesc 2 mii de euro salariu ca medic rezident, li se platesc cursuri pt a invata limba respectiva in caz ca nu o cunosc, au sansa de a lucra intr-un mediu competitiv, intr-un mediu unde se pot dezvolta, dupa ce termina rezidentiatul salariile cresc in functie de performante, etc.
      Cei ce raman sunt cei ce au fost mai slab pregatiti, care din cauza sistemului medical prost administrat se complac in situatia in care sunt si devin delasatori si automat incompetenti, cei care au trecut prin facultati doar pt ca parintii au cunostinte si bani si in felul asta ajung medici insa ei nici nu stiu cum se tine un bisturiu sau cum se face un nod.
      Cam la asta se rezuma personalul medical...si am vorbit doar despre medici, la asistente, anestezisti, etc lucrurile stau si mai prost.
      Lipsa de bani scade calitatea serviciilor.
      • +8 (8 voturi)    
        Stiu, (Vineri, 23 aprilie 2010, 19:37)

        Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        mama a avut un carcinom de piele, medicii i-au spus ca e inoperabil si ca nu se poate trata, ca ar trebui sa faca radiatii si chimioterapie, dar ca oricum nu ajuta. Am adus-o in Germania, un chirurg oarecare a vazut-o, a operat-o si in 4 zile i-au dat drumul acasa. Fara tratament, radiatii, chimioterapii si alte minuni. Sunt deja 4 ani, mama se simte bine iar semnul operatiei a disparut aproape complet. Radiatiile si chimioterapia costa. Iti dai seama cati bani se duc fara rost pe tratamente aiurea, doar pentru ca medicii nu stiu ce au de facut?
  • +8 (10 voturi)    
    spitalul e moarte sigura! (Vineri, 23 aprilie 2010, 12:36)

    sandu [anonim]

    Spitalul din Romania e o loterie. Intrii sanatos si risti sa iesi mort. Iar daca cumva intrii grav bolnav, poti sa fii sigur ca nu iesi decit spre cimitir.
    Nu mai dati spaga la jigodiile de doctori pentru nimic!
    • 0 (8 voturi)    
      gresesti cu ceva... (Vineri, 23 aprilie 2010, 16:58)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui sandu

      nu privesti per ansamblu...
      medicii sunt vinovati... dar nu ei sunt adevaratii vinovati
      problema e urmatoare:
      - salarii mici + conditii si aparatura de kko si personal putin... => medicii competenti pleaca in strainatate...
      mai raman medicii incompetenti, care fac exact ce se vede,,,

      problema e ca trebuie reformat TOT sistemul medical si pentru asta trebuie BANI!

      cea mai grava problema e ca probabil os a ne trezim peste 10 ani cand o sa moara deja 2 pacienti din 3. chiar daca ne-am trezi acum rar dura 10-20 de ani pana cand se va pune pe picioare sistemul medical... daca ne trezim in 10 ani... probabil os a dureze 20-30...
  • +11 (11 voturi)    
    absolut sinistru (Vineri, 23 aprilie 2010, 12:54)

    bizonul [anonim]

    cum este posibil asa ceva?
  • +13 (13 voturi)    
    septicemie intraspitaliceasca (Vineri, 23 aprilie 2010, 13:08)

    touretul [utilizator]

    sa fim clari. nu ca Mile Carpenisan, ci ca baiatul ala de la Carcotasi. sau ca Iosif Sava. intri in spital cu o afectiune minora si porcii aia te omoara. sistemul de sanatate e o hazna. o hazna patologica.
  • -5 (11 voturi)    
    ??? (Vineri, 23 aprilie 2010, 13:14)

    NO COMMENT [anonim]

    Ce intelegeti prin "interventie chirurgicala minora"? Asa informare...asa concluzii!
    Invatati sa informati corect, nu mai bateti campii!!! E penibil...
    Parerea mea...
    • +3 (11 voturi)    
      De protejarea intimitatii (Vineri, 23 aprilie 2010, 13:37)

      mihaela [anonim] i-a raspuns lui NO COMMENT

      pacientilor ai auzit?!
      • -2 (10 voturi)    
        :) (Vineri, 23 aprilie 2010, 14:01)

        dorubarbu [utilizator] i-a raspuns lui mihaela

        Vai lasati, ca ma emotionez...Decat sa "protejeze intimitatea pacientilor"...mai bine ar face toate diligentele spagarii aia cu pretentii de medici pentru a-i vindeca pe pacienti!
        Nu crezi?
  • +10 (10 voturi)    
    Reforma in sanatate (Vineri, 23 aprilie 2010, 13:26)

    ionut [anonim]

    se face zilele astea prin propuneri de arest la domiciliu a pacientilor (asta pentru doctorii care dau concedii medicale pe bani dar nu pot fi sanctionati pentru ca pe ei ii judeca Colegiul Medicilor ceea ce este egal cu nimic) si prin introducerea coplatei. Cam atat. In rest, opinia unui medic care se arta surprins de faptul ca inca nu am contactat hepatita C avand cateva internari succesive intr-un spital bucurestean spune totul.
    Ii doresc doamnei Amelia Antoniu sa-i dea Dumnezeu sanatate si putere sa se faca bine pentru ca sistemul romanesc de sanatate este incapabil sa o faca, mai mult decat atat isi omoara pacientii asa cum este dovedit de numeroase cazuri in ultimul timp. Ne furam caciula unii altora in tara asta si in cazul de fata sanatatea.
  • +2 (2 voturi)    
    Mai multe informatii (Vineri, 23 aprilie 2010, 13:31)

    cititor [anonim]

    Aici:

    http://www.jurnalul.ro/stire-observator/solista-a-teatrului-de-opereta-in-coma-dupa-ce-a-contractat-o-infectie-in-spital-541843.html
  • +25 (25 voturi)    
    !!! (Vineri, 23 aprilie 2010, 13:32)

    House [anonim]

    Sunt medic si am experimentat pe propria piele de curand "profesionalismul" colegilor. La Floreasca, am ajuns cu dureri crunte abdominale, diagnosticul a fost apendicita. SI nu era, era colica renala. M-au trimis acasa, a doua zi am plecat din proprie initiativa la spitalul CF2, unde fara investigatii mi-au dat un tratament si iar acasa. Din ce in ce mai rau, l-am sunat pe un fost prof. de Urologie, care prin multe interventii m-a ajutat sa fiu operat. Daca nu, imi pierdeam rinichiul. Daca nu aveam relatii, muream si eu de septicemie din cauza infectarii rinichiului si a imprastierii infectiei in organism. Rusine medicilor autosuficienti. Toti medicii buni ne-au plecat din tara, nimeni nu face nimic. Mi-e foarte teama si pt mine si pt familia mea si pt pacientii mei. Si habar nu am ce solutii exista, daca mai exista vreuna.
    • +11 (19 voturi)    
      Semiologie (Vineri, 23 aprilie 2010, 14:31)

      Neutron [anonim] i-a raspuns lui House

      Semnul Blumberg si semnul Giordano se pot face si pe propria persoana ( sau pui pe cineva sa ti le faca ) si asa infirmi sau confirmi apendicita ac. sau colica renala. Macar pana la alte analize. Diagnostic diferential. Semiologie anul III.
      Cat priveste cazul de fata: daca e infectie luata din spital, nu cred ca vreun medic sau vreo asistenta a infectat-o intentionat si atunci problema e ca nu se mai construiesc spitale ci biserici sau sedii de institutii publice mai "necesare" puterii politice. Daca septicemia a plecat de la o infectie mai veche, atunci vina e a medicilor ca nu au tratat-o.
      Oricum am da-o, adevarul e ca ii doare in pix pe mizeriile de guvernanti, indiferent de regim, de sanatatea romanilor. Partea proasta e ca pentru a-si masca indiferenta si impotenta, de-abia asteapta sa apara cate un caz de genul asta pentru a lovi in medici. Si mai prost e ca lovesc si in cei care isi fac treaba ( desi din ce in ce mai putini ). Daramati spitalele astea pline de tot felul de bombe biologice si faceti unele noi ca altfel tot asa o sa se intample. Stiu. Nu sunt bani pentru sanatate.
      • +11 (11 voturi)    
        Serios... (Vineri, 23 aprilie 2010, 13:51)

        House [anonim] i-a raspuns lui Neutron

        Bine ca esti tu destept... Sa te vad pe tine facandu-ti Blumberg sau Gioe=rgano cand esti aproape inconstient de durere. Stii, nu toti sunt roboti sau supraoameni. Asa si medicii. Ideea e ca in urgenta diagnosticul diferential se face in felul urmator:
        1. nu te arunci pe diagnostic fara sa te gandesti ca altceva ar putea fi
        2. faci analize de sange + imagistice
        3. abia apoi te exprimi.
        Sa te vad cand ai aparare abdominala si durere in fosa iliaca drepta + febra cum te ajuta semiologia de anul 3 pe propria persoana. Ai grija la autosuficienta amice.
        • +7 (9 voturi)    
          Nu e chestia de cine e destept (Vineri, 23 aprilie 2010, 16:09)

          Neutron [anonim] i-a raspuns lui House

          Si eu sunt patit cu diagnostice puse aiurea. De-asta m-am lecuit si intai gandesc eu si apoi vad ce zice altul. Inainte sa ajung aproape inconstient de durere. Macar cand se poate.
          Ala de la Floreasca nu prea are ce cauta intr-un UPU daca nu stie cum arata o colica renala. Un sejur pe Salvare i-ar prinde bine.
          Ai avut ghinion dar ma bucur ca ai scapat cu bine. Bafta.
      • 0 (0 voturi)    
        Sigur? (Sâmbătă, 24 aprilie 2010, 9:32)

        me [anonim] i-a raspuns lui Neutron

        Hmmm, eu stiam ca manevra Giordano e contraindicata in caz de suspiciune de colica renala. Nu?
  • +5 (13 voturi)    
    Nu ma mira (Vineri, 23 aprilie 2010, 13:52)

    Dan Botez [anonim]

    In conditiile in care multi medici au plecat deja in alte tari iar cei care lucreaza sunt platiti cu un salariu de mizerie, iar oamenii care vin sa se trateze au gura mare, nu ma mira ca s-a ajuns in acest loc. Curand nu vor mai fi medici in spitalele noastre deoarece pentru salariile de aici si pentru bataia de joc pe care o facem de ei, nimeni nu vrea sa stea in Romania. Nimeni nu face 6 ani de facultate si inca 6 ani de rezidentiat ca toti sa isi bata joc de el si sa fie nevit sa cerseasca un ban. Iar subfinantarea cronica a sistemului din partea guvernantilor isi arata urmele.
    Parerea mea, stiu ca toti veti fi contra. Dar mai bine urmariti cati doctori isi fac formele de a pleca sa profeseze pe afara si intrebati-va de ce o fac daca in Romania este asa de bine si banos sa fii medic?!?
    • +5 (5 voturi)    
      asa e (Vineri, 23 aprilie 2010, 14:08)

      man [anonim] i-a raspuns lui Dan Botez

      subscriu intru totul la cele spuse de d-voastra
    • +3 (5 voturi)    
      ... (Vineri, 23 aprilie 2010, 14:54)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Dan Botez

      de ce? pentru ca nu loc de cei in varsta.
      ai idee cati ani are seful de sectie de la ginecologie pantelimon, ancar?
      a depasit varsta legala de pensionare de ceva timp.
      si cati ca el.
      • +4 (4 voturi)    
        ai si nu dreptate (Vineri, 23 aprilie 2010, 16:25)

        Reader [anonim] i-a raspuns lui tirolez

        daca ai inlocui un medic batran cu unul tanar dar sa aiba macar pe jumatate din experienta "profesorului" nu as avea nimic impotriva. dar sa scoti din circuit un om bun pt a pune pe nu stiu cine in loc e cam nasol si rezultatele nu vor intarzia sa apara ....
        • +1 (7 voturi)    
          toti trebuie sa plece ! (Vineri, 23 aprilie 2010, 16:33)

          akanom [anonim] i-a raspuns lui Reader

          Rezultatele se vad, nu au intarziat sa apara.

          Niciodata nimeni nu e de neinlocuit. Batranii trebuie scosi cu forta la pensie inainte de a se ramoli de tot si a omora pacientii, indiferent de experienta.

          Sau altfel spus, cum poti ca tanar doctor sa capeti experienta cand locul tau din cabinet este ocupat de oameni de 70 de ani care sunt deja pe jumatate ramoliti, si care ar trebui sa stea frumos cu nepotii sa se bucure de pensie ?
          • +2 (2 voturi)    
            gandire superficiala (Vineri, 23 aprilie 2010, 22:51)

            misescu [utilizator] i-a raspuns lui akanom

            http://www.youtube.com/watch?v=OiX3cgZAquM&feature=player_embedded

            nu degeaba se spune ca cine nu are batrani sa isi cumpere...

            http://www.worldbreakingrecord.com/2010/03/dr-walter-watson-oldest-practicing.html

            'Batranii trebuie scosi cu forta la pensie' OMG ce exprimare!? Cati ani ai? 20? 15?
  • +1 (7 voturi)    
    care e medicul care a operat-o? (Vineri, 23 aprilie 2010, 14:08)

    hosu [anonim]

    de ce nimeni nu furnizeaza numele medicului?
    • +3 (9 voturi)    
      nume (Vineri, 23 aprilie 2010, 14:41)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui hosu

      Bacteria e bacterie, medicul nu cred ca are fro vina. Epidemiologul spitalului e mai vinovat. Cei care trebuiau sa supavegheze satrea de curatenie a salilor si sa ia probe la fel... Pacientul si satrea lui de imunitate .... conteaza numele ?
      Cel mai bine e sa fii sanatos sa nu ai nevoie de sistemul sanitar din RO !
      • +5 (5 voturi)    
        totusi finantarea e importanta! (Vineri, 23 aprilie 2010, 15:46)

        cetatean [anonim] i-a raspuns lui Alex

        nu poti lupta cu mizeria si virusii cu apa chioara! mi-e greu sa cred ca epidemiologul ar fi putut inchide spitatul pentru ca nu au cu ce elimina virusul respectiv. Se stie in ce stare sunt spitatelele din Romania. Se stie ca salariile sunt mizere (inclusiv pentru medicii primari); daca unui om care are grija de viata ta primeste 1000 euro pe luna dupa 20 de ani de invatat si practicat medicina, oare cu ce isi va creste copii, cumpara un apartament? Este o rusine ce se intampla in sanatate si asta o stim de zeci de ani. Spitalele sunt improprii (cu mici exceptii), instrumentele sunt vechi, aparatele sunt vechi sau nu au consumabile, salariile sunt mici.
        Exista o singura varianta: mai multi bani! pentru a avea mai multi bani trebuie un PIB mai mare; acesta se obtine muncind mai eficient (si ca privat si ca stat) si furat mai putin (MUULT mai putin). O societate se construieste cu oameni care vor sa construiasca, nu cu hoti, bishnitzari si alti incompetenti care nu stiu decat sa minta si sa se vaite in public; sa dea un mic si o bere si sa zambeasca frumos. Au Parazitii un vers frumos: "stati, tolaniti la soare Ati uitat ca multi, v-au votat lihniti de foame Si doare" - melodia "Vreau sa va doara"
        • +4 (4 voturi)    
          si renuntarea (Vineri, 23 aprilie 2010, 16:55)

          mihaela [anonim] i-a raspuns lui cetatean

          la numirile politice de la conducerea unitatilor spitalicesti
        • 0 (0 voturi)    
          ne doare lipsa de reactie a statului. (Duminică, 25 aprilie 2010, 14:19)

          mm [anonim] i-a raspuns lui cetatean

          cu siguranta medicii care sunt profesionisti adevarati si dedicati au pacienti care ofera suficienti bani a.i ajung sa castige peste suma de 1000 euro! nu cred ca mediocritatea, destul de multa in Romania, trebuie platita cu salarii de mii de euro nici occidentul nu o face. tinerii ce studiaza pe afara isi fac credite pe ani de zile altfel nimeni nu-ti da invatamant si altele gratis iar sumele sunt de mii de euro bune.
          Clinicile private care se dezvolta acum la noi ar trebuie sa inteleaga ca decat sa traga efectiv de diversi doctori mediocrii ce lucreaza si la stat este de preferat aducerea romanilor buni de afara sau pastrarea varfurilor macar din promotii.
          caz concret: o consultatie in mediul privat din judetele tarii a ajuns sa coste 100ron pentru anumite specialitati (marea majoritate) daca un doctor ia jumatate din aceasta suma restul ramanand cabinetului atunci la 100 de pacienti intr-o luna se ajunge ca doctorul sa castige 5000ron! si stim foarte bine ca rata diagnostic-tratament corecta este scazuta deci pentru ce aceasta suma? ciudat este ca putin mai la vest (adica Ungaria) calitatea actului medical este mai buna si chiar cu cateva procente costurile sunt mai mici, pai la ei doctorii sunt mai prosti decat ai nostrii si se arunca la salarii mai mari sau ce se intampla? din pacate un spital nu poate deveni o "fabrica privata" statul nu este capabil sa faca jonctiunea altfel am vedea ca lucrurile s-ar schimba inclusiv un epidemiolog ar stii ca este platit macar sa anunte ca nu are cum sa permita operatie intr-o sala cu bacterii. apropo dezinfectarea aceasta nu costa mii de euro parca!? cu siguranta pacientii ar plati in plus la operatii 100-200euro facturati doar sa stie ca macar instrumentarul este ok. La privat se reactioneaza imediat pe cand la stat las ca merge si asa. greutatea deciziilor trecerea prin birocratia excesiva omoara totul chiar idei bune.
  • +15 (17 voturi)    
    stafilococul auriu (Vineri, 23 aprilie 2010, 15:47)

    nora [anonim]

    pseudomona aeruginosa ... Nu numai acest spital in Romania este plin de aceste bacterii ultra rezistente la antibiotice. Daca in tarile civilizate ar aparea asa ceva intr-un spital, aceasta cladire se distruge si se reconstruieste. Este inacceptabil sa se mature sub pres adevarul ca Romania este chiar ea o bacterie.
    • +4 (6 voturi)    
      Doamne, (Vineri, 23 aprilie 2010, 16:48)

      goodgirlgonemad [utilizator] i-a raspuns lui nora

      cata dreptate ai din pacate. Suntem o tara infecta, la propriu si la figurat.
      Sa dea Dumnezeu sa se faca bine Amelia Antoniu si cealalta doamna!
      Cat ne mai complacem fratilor asa?
    • +6 (6 voturi)    
      Nu e chiar asa (Vineri, 23 aprilie 2010, 17:17)

      Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui nora

      In spitalele din Anglia au fost multe cazuri de decese din cauza bacteriilor rezistente la antibiotice. Nu s-a daramat nici un spital. Dupa investigatii, s-a ajuns la concluzia ca trebuie pur si simplu facuta iginenizarea mai des si cu mai multa eficienta. Adica sa se faca cu foarte multa grija CURATENIE. S-a constatat ca problema se agravase fiindca nu mai erau folosite femeile de serviciu care sa CURETE ZILNIC (pur si simplu) cu dezinfectanti toate suprafetele. Dupa ce s-au luat masuri ]n acest sens, situatia s-a imbunatatit radical, fiindca bacteriile rezistente la antibiotice sint omorate de anumiti dezinfectanti.
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Vineri, 23 aprilie 2010, 17:34)

      sictireanu [utilizator] i-a raspuns lui nora

      Faci o confuzie nora. Pseudomona aeruginosa = bacilul piocianic iar Stafilococul auriu=Staphylococcus aureus
  • +3 (3 voturi)    
    Masuri superficiale (Vineri, 23 aprilie 2010, 16:10)

    Patrascu [anonim]

    Regretabila situatie la acest spital, insa este repetabila de ani si ani.Acum 30 de ani, tot la acest spital, dupa o banala operatie,a murit tatal meu de septicemie.Si atunci nu plecau in strainatate medicii si corectitudinea inca, functiona.Cred ca este un bacil extrem de infectios si care rezista in timp.
  • +3 (5 voturi)    
    ok ok (Vineri, 23 aprilie 2010, 16:54)

    liviu [anonim]

    sefu spitalului demis...
    dar ministrul cand?
    sa fim seriosi... poti sa fii tu si cel mai mare manager de pe planeta... cu fondurile inexistente din romania, tot nu ai ce face...
    • +5 (5 voturi)    
      nu-i asa (Sâmbătă, 24 aprilie 2010, 2:25)

      student [anonim] i-a raspuns lui liviu

      din practica mea in spitale exista o problema mult mai mare decat banii: oamenii! mentalitatile lor gen "las' ca merge". Blazarea si lipsa de respect pentru pacient.
      Iar la CFR 2 sunt oameni din interior care se plang de manegmentul gresit al fondurilor. Iar cei din cnducere au confort maxim in cabinet. Mamele care nasc aici merg de mai multa vreme cu tot de la ac pana la ser, perfuzie, orice rahat de substanta sau fir. Nu au Nimic! Unde sunt banii totusi?
      tanase si-a luat ce merita, la cate cezariene pe banda face fara motiv medical, inclusiv la mamele care doresc sa-si nasca copiii si sunt capabile, la el nu scapa nimic! Bisturiu si sala de cezariene plina de dimineata pana dupa pranz! Acolo nu sunt bani? De ce le permite casa de asigurari sa faca 80% cez, cand maxim trebuie sa fie 10-15%?? Cine plateste asta?
  • +5 (7 voturi)    
    Propunere (Vineri, 23 aprilie 2010, 17:03)

    Lilia73 [utilizator]

    Propunere:Odata cu revizuirea constitutiei - politicienii sa fie obligati sa se trateze sa nasca si sa se opereze in tara! Numai asa se vor schimba lucrurile in bine!
  • +3 (11 voturi)    
    CRIMINALII (Vineri, 23 aprilie 2010, 17:13)

    HESS [anonim]

    Nu mai insultati medicii romani.Este adevarat ca avem multi medici aiurea-n tranvai,dar avem si medici de valoare.Problema medicinii romanesti sant HOTIIPOSTDECEMBRISTI ADICA POLITICIENII.
    Care au avut un singur scop.,imbogatirea lor personala ,a neamuriilor si apropiatiilor.Mentinerea partidului la putere prin orice pret.Castigarea masei electorale cu oricepret si plasarea apropiatiilor partidului in posturi cheie ale economiei .Pt ca acestiasa poata fura si alimenta partidul cu bani.Caci campania electorala se face cu bani.Asa sau format baronii talhari ai PSDR sau PSD.Si toate partidele isi au baronii lor.Nastasesa tratat in afara tarii, Basescu la fel.Mai nou Ridtzi a nascut in AUSTRIA.In timp ce la noi spitalele nu au medicamente,instrumental medical, ploua in ele,lipsa de material si echipament desinfectant,centrele de reabilitare din spitale se inchid din lipsa baniilor.Si se striga nu snt bani.Dar de furat exista,dar pt construirea autostraziilor la preturi astronomice per km exista,dar pt comisioane exista,si alte multe hotii .Romania are nevoie de o mana de fier sipedeapsa capitala.Actuala clica si retea de mafioti creata dupa 89 trebuie eliminata aplicand pedeapsa cu moartea pt aceste gunoaie .Daca nu va fi asa romania va ajunge in dezastru economic,social,sanitar etc,etc.
    • 0 (8 voturi)    
      Nu mai insultati medicii romani (Vineri, 23 aprilie 2010, 16:49)

      mihaela [anonim] i-a raspuns lui HESS

      subscriu! nu mai generalizati aiurea! sunt oameni ca si noi cu aceeasi rata de looseri ca in orice domeniu.
      • +1 (3 voturi)    
        erata (Vineri, 23 aprilie 2010, 16:54)

        mihaela [anonim] i-a raspuns lui mihaela

        loseri
      • +8 (8 voturi)    
        Va contrazic... (Vineri, 23 aprilie 2010, 17:54)

        un pacient [anonim] i-a raspuns lui mihaela

        aici nu este loc de looseri. Sa te vad cind un individ de asta iti nenoroceste copilul pe masa de operatie, sau mai rau.
        Daaaa, sunteti ingaduitori cu medicii. Probabil ca sunteti medici si voi, si sunteti la fel de competenti.
        Eu chiar generalizez, ca situatia asta e in toata Romania.
        Cu medici de familie care nu vin la timp la cabinet, cu membrii din Colegiul Medicilor care pufnesc in ras daca te duci la ei sa le reclami ceva.
        Vina cea mai mare o poarta generatiile batrine, ca au invatat lumea cu sintagma de : E doctor si el ca tacsu', da nu asa bun.
        Calitatea serviciilor medicale si a actului medical in Romania a scazut treptat, si nu sunt pacientii de vina.
        • -3 (3 voturi)    
          nu inteleg ce se rezolva/ urmareste (Vineri, 23 aprilie 2010, 22:35)

          misescu [utilizator] i-a raspuns lui un pacient

          prin asmutirea asta a oamenilor impotriva medicilor in general. Miroase a ipocrizie. Adica este tolerabila existenta pramatiilor in alte domenii, numai in medicina nu. Cum era oare cu ocaua mica, ocaua mare? Ce face un pacient ca sa se asigure ca va fi ingrijit cum se cuvine? Se sustrage prin orice mijloace de la plata taxelor, tolereaza injustitia si actele de coruptie (primul lucru pe care il face cand are probleme de sanatate se gandeste cati si cui sa dea bani....) Da-mi un simplu exemplu de fapta cu care te lauzi in sensul de a combate asta? Ai reclamat vreodata pe cineva ca sta acasa in concediu medical desi stii ca nu ar fi cazul? Ai luat atitudine responsabil in fata unui asemenea trantor spunandu-i ca greseste si ca un om probabil moare pentru ca au fost epuizati banii de medicamente prin plata degeaba a zilelor lui de concediu medical? Sa nu imi spui ca nu stii/ nu ai cunoscut pe nimeni in cazul asta... Nu cunosti pe nimeni care a iesit la pensie temporar (de pomana)? Daca da, i-ai spus foarte ce bine ai facut? Sau i-ai atras atentia cumva ca este asistat social si din banii tai? Mai lasati-ma cu aruncatul pietrelor in altii! Faptele raman, vorbele zboara!
      • -2 (6 voturi)    
        Se scrie... (Vineri, 23 aprilie 2010, 18:46)

        dorel [anonim] i-a raspuns lui mihaela

        loser, cu un singur o... Poate ar trebui pus un articol mare pe undeva... Sau ai putea spune ratati, sau prosti...
        Asa cum e poporul asa e vorbita si limba.
    • +7 (7 voturi)    
      Bea un pahar cu apa rece (Vineri, 23 aprilie 2010, 16:58)

      Armadilo [anonim] i-a raspuns lui HESS

      Nenea, bea un pahar cu apa rece si te culca chiar daca inca nu ii timpul. Tu ai impresia ca iti trebuie lege speciala ca sa fi OM in sala de operatie??? Ce nevoie de superlegislatie romaneasca - europeana - americana - asiatica iti trebuie pentru a da cu matura si cu carpa de sters praful mai bine? Nenea, ai impresia ca cei din clasa politica sunt vinovati? Cine amarul lor ii voteaza??? Cum faceti mah minunea aia de tot incompetentii ies la alegeri??? Sa inteleg ca vi s-o stricat complet sistemul de valori??? Mi se pare foarte normal cand numai ai un sistem de valori sa produci o asemena clasa politica, ca atare o asemenea administratie. Nene, ia spune-mi o gluma buna: Te forteaza cei din parlament sa asculti manele?
      • -1 (5 voturi)    
        Cred ca (Vineri, 23 aprilie 2010, 20:01)

        HESS [anonim] i-a raspuns lui Armadilo

        tu ar trebui sa bei un pahar cu apa.spre informarea ta sant microbi sau bacterii care pur si simplu fac caca pe matura ta si dezinfectia regulara si normala sau traditionala.cine e medic stie la ce ma refer.in al doilea rand eu insumi am fost operat de doua ori in spitalele romanesti de hidatidoza.prima data intr-un centru universitar de renume in tara.in timp ce eu urlamde durere din lipsa calmantelor nea nastase godinul se trata in strainataturi.era o lipsa acuta de medicamente iar cum sectia era la ultimul etaj pur si simplu ploua prin tavan iar cu un lighean bolnavii strangeau apacare cadea din tavan.iar in urmacu doi ani a trebuit safiu operat deaceeasi problema sispre surprinderea ta am revenit in tara pt operatie.cand eram programat pt ea in spaña.am incredere mare in medicii romani.atentie medicii si nu medicii.in ceeace priveste cu cine am votat sau nu, nu are importanta toti sant hoti tradatori de neam si tara si cu o mare durere in cur pt natiunea romana.cu cdr-ul a fost ultima data cand am votat.iar in ceeace priveste muzica nenica nu ascult manele ci muzica pe care tu nici in vis nu o vei asculta.
        • 0 (0 voturi)    
          Pacat ca nu ai baut apa rece... (Sâmbătă, 24 aprilie 2010, 11:42)

          Armadilo [anonim] i-a raspuns lui HESS

          Tinerete floare albastra, eu inteleg ca nu te-ai tratat in Spania pentru ca nu aveai asigurare medicala acolo. Explica-mi in asa fel sa inteleg si eu: Cum se face ca toate personalitatile mai de seama ale Romaniei merg la Viena sa se opereze sau trateze??? Sa inteleg ca dupa istoria matale Viena ii parte din Romania? Gicule, daca tot esti in Spania, ai priceput de la ei cum au procedat cu Franco? Ce au facut ei dupa un regim ca al nostru? Asa-i ca te-o lasat masca cand ai fost la spital si fiecare sta sa ii vina randul? Si pentru treaba asta ai nevoie de lege supereuropeana si trecuta si in constitutie? Gicu, am fost in tara, cica vorbesc batranii mai nou: numa in spital si in puscarie sa nu te ingaduie Dumnezeu! Crezi ca oamenii astia vorbesc prostii? Facem o prinsoare ca nici jumatate din firmele din Romania nu isi platesc la timp contibutia sociala? Si mai vrei sa mearga sistemul....
    • +3 (5 voturi)    
      Necolaiciuc (Vineri, 23 aprilie 2010, 17:56)

      Neutron [anonim] i-a raspuns lui HESS

      Corect. Ministerul Transporturilor a avut bani sa cumpere perne si lingurite cu mii de euro pentru Hotelul Astoria dar nu a avut bani sa renoveze macar Spitalul CFR ( ca e sub tutela lui ). Nu mai stiu cine era ministru atunci dar nici nu prea mai conteaza acum. Pe Necolaiciuc il mai judeca sau a fost apa de ploaie?
      • +3 (3 voturi)    
        Deviati de la subiect! (Vineri, 23 aprilie 2010, 18:13)

        Lilia73 [utilizator] i-a raspuns lui Neutron

        Curat inseamna dezinfectat, steril in cazul salilor de operatie, nu renovat..!
        • +6 (6 voturi)    
          Chiar asa am vrut sa spun (Sâmbătă, 24 aprilie 2010, 0:10)

          Neutron [anonim] i-a raspuns lui Lilia73

          Am ceva cunostinte de antisepsie si nu am deviat de la subiect. Cand am spus renovare, m-am referit chiar la renovare. Renovare, reutilare si in ultima faza, dezinfectare serioasa. Nu e obligatoriu sa faci o infectie nosocomiala doar in sala de operatii. Legionela sta bine mersi in caile de aerisire. Ca sa nu mai spun de ce colcaie prin saltele de pe paturi sau prin scorojeala peretilor. Imi vine in minte un spital prin care am lucrat unde te mancau noaptea gandacii in camera medicilor cand erai de garda si daca voiai sa deschizi un geam riscai sa ramai cu manerul in mana. Si e un spital din mijlocul Bucurestiului. Nici eu nu credeam ca in secolul asta mai dorm bolnavii pe saltele patate de sange sau de alte umori ciudate. Cei favorizati se bucurau totusi de termopane.
  • +10 (10 voturi)    
    Si? (Vineri, 23 aprilie 2010, 17:57)

    Sandra [anonim]

    Am nascut si eu in august la acest spital, era a doua nastere, si se stia ca nasc prin cezariana..Cu toate ca m-am monitorizat la Municipal, doct a insistat sa vin la CF2 sa nasc. Am venit, in sala de operatie, pete de sange pe jos..in timp ce urcam pe masa si mi se facea anestezia, a venit una si stergea de sub masa de operatie de la pacienta precedenta..afara erau 47 de grade.in timpul operatiei zaresc, zburau muste dina alea mari albastre... De la internare si pana la externare cumperi tot..seringi, medicamente, lapte praf pentru copii, apa, sapun, hartie igienica..In plus doctorasii de acolo zici ca-s niste oameni de afceri. vine, ii dai banii si el ti-l mai” baga pe gat ”pe colegul lui care a asistat si el..vezi doamne” tre sa-l multumesti si pe el”... PARODIE DE SPITAL SI DE DOCTORI!!! da cred ca se refera la tot sistemul medical aceasta eticheta!
  • -4 (8 voturi)    
    Ce repede dam cu priatra... (Vineri, 23 aprilie 2010, 18:57)

    dorel [anonim]

    si ce repede tragem concluzii. Adica, repede sa impuscam pe doctori sau sa ii plangem ca pleaca afara dom'le urgent unde li se da 2000E dle si case si aur, domle. Este pura dezinformare care dainuie de la facerea lumii si pana in zilele noastre, pe aceste plaiuri. Intr-adevar doctorii suntplatiti mai bine, dar un rezident are maxim cat un doctorand... adica 1300E in mana. Salariile cresc serios, dupa stagiile dure pe care le faci cam pana pe la 35 ani.
    Toata lumea vorbeste de salarii, de case... dar de pacienti? Pe mana cui sa ii lasam? Unde mai este profesia in ecuatia asta? Unde mai este dragostea pentru meserie? Matematicianul rus care a rezolvat acea problema a demonstrat, dar cred ca numai pentru el, ce inseamna sa faci meseria si cu pasiune. Medicina nu o faci pentru bani, la fel ca cercetarea (repet, vezi tipul care a refuzat milionul de dolari), o faci pentru ca ai chemare, pentru ca ai vocatie. Daca vrei bani si vile, te apuci de facut vanzari, afaceri, finante, altele.
    Ma bucur pentru acei doctori care pleaca si isi fac vietile bune, dar nu sunt nici un fel de admirator al lor si nu reprezinta un model. Ce lasa in urma lor? Lasa ceea ce s-a constatat: incompetenti, spagari, etc.
    Mai mult, pe acesti doctori i-as pune sa plateasca inapoi echivalentul din buget pentru scolarizarea lor, iar acest echivalent sa il introduc mai departe in bugetul sanatatii...
    Oricat ai vrea, nu ai puterea de a-i plati la nivelul de afara pentru ca nu ai bugete efective...
    Problema este grea, iar solutia departe de noi. Poate doar Dzeu sa ne mai apere.
    • +2 (2 voturi)    
      Cam asa (Vineri, 23 aprilie 2010, 21:18)

      sonique [anonim] i-a raspuns lui dorel

      1300 euro comparat cu cat primesc rezidentii ca si salar in Romania e destul. Oricum, e o idee buna cea prin care ar trebui obligati sa isi platesca studiile. Pacat ca deja ar trebui sa le rambursam banii parintilor acestora care au platit si ei impozite pentru sistemul de invatamant. Oricum, ideea e buna si ar trebui extinsa la toata lumea. Deci si informaticienii care au plecat sa isi plateasca studiile. La naiba, chiar si cei care se duc la cules portocale ar trebui sa isi platesca studiile facute in Romania.
      Aaaa, dar de asta nu avem nevoie cand ne rupe boala in doua, nu? loool
      Problemele sistemului sunt multe si complexe. De la medici incompetenti si lenesi, spagari si avari, pana la o finantare defectuasa a intregului sistem public de sanatate. Faptul ca unii oameni doresc sa traiasca mai bine in alta parte nu e de condamnat. Dar sa ii obligi sa traiasca in saracie si in umilinta in Romania nu va schimba sistemul. Sistemul trebuie schimbat de la varf, de la politicieni. Pestele de la cap se impute.
      • +2 (2 voturi)    
        cheltuieli (Vineri, 23 aprilie 2010, 22:18)

        mm [anonim] i-a raspuns lui sonique

        cheltuielile cresc neincetat in spitale, pacientii se duc cu toate la ei cand se interneaza! dar se pare ca sunt prea multe internari. daca ar fi 7 mil de salarati ar fi mai multi bani probabil la sanatate. dar asa cel mai corect trebuie introdusa coplata fiindca multi romani pacalesc statul dar vor sa beneficieze de servicii. de ex. o persoana care nu a lucrat niciodata sau care isi cumpara masina smechera din bani negri vrea tratament la fel ca unul al carui salariu a fost taxat la greu, este corect? daca am verifica doctorii de familie ne-am speria ce de servicii au umflat doar ca sa le iasa castiguri grase. sunt cazuri cand in 3-4 ani de la deschiderea unui cabinet sau asa zisa mica clinica isi recapta investitia, o profitabilitate incredibila. cati dintre doctorii de familie si-au pus la punct cunostiintele cu ce mai este nou? ei prescriu si dau tratamente dupa ureche sau unii neglijeaza probleme pacientului dar iau bani de la casa de asigurari fara numar. sistemul se poate imbunatii introduc aceea baza comuna de boli/tratamente (disponibila si pe internet deci nu ar fi niste costuri si timp uriase) + coduri de bare pentru fiecare a.i sa se stie la orice moment prin rapoate cum stau lucrurile.
        • +1 (1 vot)    
          coplata (Sâmbătă, 24 aprilie 2010, 0:50)

          carcoticiu' [anonim] i-a raspuns lui mm

          ...va fi suportata tot de cei platitori de taxe. Deoarece sunt scutiti cei fara venit+aia de primesc pe gratis acum servicii fara sa plateasca taxe ca deh sunt cu venit zero (oficial). Adica, cel putin cum e acum formulata, tot aia de platesc taxe vor plati si coplata :)
  • +5 (5 voturi)    
    Statistica personala (Vineri, 23 aprilie 2010, 21:11)

    Justin Puscasu [anonim]

    70% din romani mor cu zile, din cauza lipsei de profesionalism a mediclor, din cauza tratamentelor gresite/stupide, etc.
    Medicii si leacurile ucid mai multi romani decat bolile.
    Exista incompetenta in toate domeniile, dar in sistemul medical efectele incompetentei sunt mortale.
    Iar ca solutie ni se propune ... coplata :))
    • +3 (5 voturi)    
      Sistemul nostru... (Vineri, 23 aprilie 2010, 20:50)

      House [anonim] i-a raspuns lui Justin Puscasu

      E cel mai usor sa ne plangem. Si eu sunt medic, stau in chirie, mi-e frieca sa aplic la prima casa, n-am masina, sm o familie de intretinut etc. Asa ca toti oamenii. Dar stiam fosrte bine inca din primii ani de facultate la ce ma inham, la fel ca toti colegii mei. Stiam ce inseamna medicina, mai ales in Romania, stiam cat e salariul si, mai ales, am invatat ca minunile intre Dunare si Prut n-au loc. De ce n-au loc, putin important. Vorba lui Camus, nu exista victime inocente. Valabil si in cazul medicilor. Daca stiai ca o sa ai un salariu de mizerie puteai ca medic sa renunti la medicina si sa te faci orice altceva mai banos. Daca ai acceptat sa depui un juramant, acolo nu imi amintesc sa scrie ca imi voi vindeca pacientii doar daca salariul meu va fi de ... euro. Nu-ti convine? Perfect, deschide-ti clinica ta privata, impreuna cu alti tineri colegi. Aaa.. poate nu esti atat de bun incat sa vina pacientii la tine... nasol. E mai comod sa stai in spatele gardului numit spital de stat, sa primesti un salariu de nimic care e totusi sigur si sa ataci ca romanul la o bere. Pacientul e un om, nu e un sac de cartofi, pe cel care vine la tine ca medic il ajuti neconditionat si fara orgolii.
      Sistemul de sanatate e de rahat. Asa-i. Dar oare cati dintre romani s-ar opri din urmarit pitipoance si scuipat seminte pentru a se uni si forta guvenul sa faca ceva pentru oameni?
  • 0 (0 voturi)    
    realitatea este ca suntem o societate incapabila (Vineri, 23 aprilie 2010, 21:55)

    mm [anonim]

    dragi doctori nu toti meritati sa luati 2000-3000 de euro! ati putea sa va duceti afara sa vedeti cat de multi o sa renuntati sau o sa fiti dati afara. medicina nu se face de oricine si dupa ureche sau cu pile iti trebuie o inclinatie, aptitudini. totodata oricati bani s-ar da spitalelor tot ar spune ca nu au bani, se cheltuie in nestire cu personalul si cu alte multe lucruri auxiliare care cresc fara neincetare iar in multe spitale pacientul cumpara ce i se cere deci un paradox. nu mai avem femei de serviciu? dar avem oameni care primesc ajutoruri sociale, sunt someri desi pentru 4 ore ar putea spala un coridor din ora in ora dar lenea este mare, nu stim sa mai muncim. coplata este necesara fara spagi iar de acolo sa se plateasca personalul ! daca un doctor opereaza 10 pacienti pe luna numai cu o spaga de 300 de euro la ce suma se ajunge? tanar fiind daca esti bun si capabil poti opera si iti capeti un renume iar oamenii vor avea incredere.
  • +3 (3 voturi)    
    Asigurari Medicale Europene (Sâmbătă, 24 aprilie 2010, 4:02)

    Adrian [anonim]

    Buna ziua. Rog societatile serioase de Asigurari sa creeze un produs de asigurare care sa acopere in afara de Romania si o alta tara europeana chiar daca asiguratul se afla pe teritoriul Romaniei. Chiar daca acest produs va fii mai scump cel putin sa putem opta pentru a ne trata in tara sau in strainatate. A plati taxe catre actualul sistem de sanatate Romanesc e ca si cum am fi jefuiti. Sincer pentru sanatatea mea si a familiei as plati pana la 25% din salariu lunar.
    • 0 (0 voturi)    
      cautati , exista. (Sâmbătă, 24 aprilie 2010, 17:00)

      mm [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      exista deja 2 sau 3 produse de la firme de asigurare diferite al caror cost asigura tratamentul in Austria respectiv Germania.
  • +2 (2 voturi)    
    durere (Sâmbătă, 24 aprilie 2010, 7:17)

    Cocolina [utilizator]

    Ma doare sufletul de dor si as vrea atat de mult sa ma intorc in tara mea,asa cu bune si rele cum e ea...Singurul motiv care ma sperie si ma tine departe de casa e tocmai frica de realitatea grava din sanatate....mi-e frica sa ajung in spital cu conditii abjecte,cu medici needucati si fara pregatire,mi-e frica pt copilul meu daca i se intampla ceva si ar fi lasat in agonie,mi-e frica de diagnostice gresite,de lipsa bunului simt si a unei farame de UMANITATE a personalului sanitar.
    De aceea noi nu ne intoarcem,iar celilalti pleaca din Romania. :-(
  • 0 (0 voturi)    
    de ce nu atatea comentarii si pt un om (Sâmbătă, 24 aprilie 2010, 8:21)

    artistul [anonim]

    de rand? doar atunci vom invinge sistemul asta putred, in momentul cand toti vor fi uniti si in cazul unui cetatean simplu.
  • 0 (0 voturi)    
    Cand pui directori politici (Sâmbătă, 24 aprilie 2010, 9:13)

    vio [anonim]

    asa se intampla.

    Cumva, dl. director era din PDL? Si a fost rasplatit pentru contributia in campanie?
  • 0 (0 voturi)    
    Asta patesti daca nu te tratezi la Viena! (Sâmbătă, 24 aprilie 2010, 9:17)

    gigel [anonim]

    Din moment ce alti bugetari au bani de tartament la Viena, nu inteleg de ce sa mergi la un spital mizerabil din Romania?
  • +1 (1 vot)    
    viata este un echilibru fragil (Sâmbătă, 24 aprilie 2010, 10:10)

    doctorul [anonim]

    Din pacate am ajuns sa ne credem nemuritori-mai ales conducatorii.In ultimile luni au plecat 10 % din medicii din Romania si exodul este la inceput.Toate operatiile din lume se infecteaza in proportie de 1-3%iar bacteriile nu tin cont de pozitia sociala,banii sau reputatia oamenilor.NU exista operatii minore ci doar OPERATII care se pot complica din nefericire.As dori sa va informez ca si la Viena oamenii mor de diverse afectiuni ,numai ca acolo statul a inteles ca in medicina trebuie investit iar pacientii trebuie tratati cu decenta si compasiune.Asa sistem si conducatori asa spitale.Doctorii si spitalele reflecta situatia grava din societate ,educatia politicienilor precum si nivelul nostru de trai.Daca nu vor intelege cei de sus ca medicina si educatia sunt prioritati lucrurile se vor agrava.Nu pot sa nu constat ca presa se sesizeaza numai cand este vorba de persoane publice si nu se vede drama celor multi care nu se pot trata la Viena-sau altundeva
  • 0 (0 voturi)    
    E clar.... (Sâmbătă, 24 aprilie 2010, 11:13)

    danig [anonim]

    D-aia sa dus madam Ritzi sa nasca la Viena. Prostii sa moara in spitalele din Romania, ca desteptii se descurca pe banii contribuabililor.
  • 0 (0 voturi)    
    Obiceiuri cu radacini vechi (Sâmbătă, 24 aprilie 2010, 14:11)

    Iacob Elena [anonim]

    In urma cu ceva ani,am simtit personal practica ilegala a angajatilor din spitalul CF2 sustinuti de politia TF care corect ar trebui sa solutioneze problemele pacientilor nu ale medicilor.Colegiul medicilor ,la care am facut sesizare a aparat medicul si jurista.Este vorba de neefectuarea autopsiei decedatei si dispunerea ca ea sa fie luata de la morga de niste vecini,nu de mine,persoana care o adusesem in coma la spital si am stat 2 zile cu ea in spital pana a decedat.Medicul legist Carazanu a actionat la interventia unui avocat al celor care pur si simplu mi-au furat mortul.Pentru care venisem la spital cu masina mortuara,cu hainele,cu buletinul.Jurista spitalului si medicul legist s-au erijat in instanta.In loc sa tina cont de faptul ca eu am internat-o,aveam locul la cimitir langa sora ei(era promisiunea care le-am facut-o la dorinta lor),au vrut sa rezolve problema apartamentului decedatei la dorinta acelei familii fara frica de Dumnezeu.In saptamana mare a anului 2004.FERITI-VA SA AJUNGETI LA MANA SI DECIZIA MEDICULUI LEGIST CARAZANU SAU A JURISTEI SPITALULUI CU ATAT MAI PUTIN A POLITIEI TF.Orice act devine nul ,chiar cele prin notariat,in fata unor hartii verzi.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică