Ambasadorul SUA, Mark Gitenstein: Sfatuim ferm solicitantii respinsi sa nu ceara din nou viza de intrare

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 7 aprilie 2010, 12:36 Actualitate | Esenţial

Mark Gitenstein
Foto: DGP / HotNews.ro
Ambasada SUA la Bucuresti recomanda romanilor care nu au primit viza de intrare sa nu incerce obtinerea acesteia a doua oara decat daca "situatia lor a inregistrat schimbari considerabile si pozitive". Declaratia a fost facuta de ambasadorul american Mark Gitenstein, cu ocazia lansarii campaniei de informare privind obtinerea vizei temporare pentru SUA.

"Una dintre cele mai delicate intrebari pe aceasta tema este urmatoarea: solicitantul respins ar trebui sa solicite din nou viza? Conform legii americane a imigrarii, persoanele refuzate pot solicita din nou viza de cate ori doresc, dar noi le sfatuim ferm sa nu faca acest lucru. Stim insa ca situatia unei persoane se poate schimba. Incurajam persoanele sa solicite din nou viza doar daca si atunci cand situatia lor a inregistrat schimbari considerabile si pozitive", a precizat Gitenstein, potrivit unui comunicat de presa al Ambasadei.

In 2009, 26.000 de romani au primit vize temporare pentru SUA, respectiv circa 75% dintre solicitanti. "Este un procent bun, dar este adevarat ca nu toti cei care solicita o viza temporara indeplinesc criteriile necesare acordarii vizei", afirma ambasadorul.

Noile proceduri de obtinere a vizei sunt disponibile pe pagina Ambasadei SUA.  

Noul formular electronic de solicitare a vizei concentreaza toate formularele folosite anterior intr-unul singur, explica ambasadorul, care adauga ca, dupa completare, formularul este trimis direct ambasadei spre procesare.

Solicitantii de viza vor plati taxele necesare la orice sucursala a Bancii Transilvania si isi vor face programarea pentru interviu in avans.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

12325 vizualizari

  • -13 (23 voturi)    
    America otravita (Miercuri, 7 aprilie 2010, 12:40)

    Mircea [anonim]

    va otraviti singuri oameni inconstienti, america inseamna otrava,
    • +8 (16 voturi)    
      Serios? (Miercuri, 7 aprilie 2010, 12:50)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Cum ai ajuns la concluzia asta? S-au ti-au respins visa si ai spus ca oricum strugurii is acrii!
      • +5 (7 voturi)    
        Romaneeee (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:45)

        Catutzi [anonim] i-a raspuns lui mircea

        "SAU" mircica...SAU!!!
    • +8 (10 voturi)    
      E otrava dar e dulce. (Miercuri, 7 aprilie 2010, 12:53)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Ramai aici daca iti convine otrava asta amara din Romania?
    • +6 (6 voturi)    
      io cred ca nu stii ce vorbesti... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:34)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      poate ca americanii isi iau masuri de siguaranta,sa nu intre in tara lor toti aia de ne fac de cacao prin europa.
    • 0 (2 voturi)    
      aspecte: (Joi, 8 aprilie 2010, 9:29)

      Gioni Gion [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Sa nu confundam popoarele cu guvernele. Nu exista popoare bune si popoare rele. Dar Guvernul SUA, da, este otrava. Imprastiata in cele 700 de baza US din Lume.
    • 0 (2 voturi)    
      Nu mai...nu-i asa. (Joi, 8 aprilie 2010, 11:36)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      America pe plan international e otrava...cea mai mare otrava, insa la ei e bine de plecat...
  • -6 (12 voturi)    
    bravos (Miercuri, 7 aprilie 2010, 12:50)

    uncle sam [anonim]

    sua = africa 2
  • +2 (14 voturi)    
    Intrebare... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 12:54)

    nelloti [utilizator]

    Daca Bin Laden vrea sa solicite viza, unde trebuie sa se adreseze?:)))Sau el intra fara viza caci este un personaj international. Foarte bine , domnule ambasador, opriti toate vizele. Din partea mea , nu e nici o problema, eu nu tanjesc dupa America. Dar sunt cetateni care doresc din diverse motive.Si daca tot va luam rablele si facem afaceri paguboase cu firmele voastre macar atat ati putea sa le dati viza celor care cer si isi permit sa plece.
  • +12 (12 voturi)    
    intrebare serioasa (Miercuri, 7 aprilie 2010, 12:55)

    je_ [anonim]

    sunt pe undeva publicate clar criterii a.i. sa stiu daca situatia mea a inregistrat "o schimbare considerabila pozitiva" ?
    • +6 (10 voturi)    
      intrebare serioasa (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:11)

      jjj [anonim] i-a raspuns lui je_

      "o schimbare considerabila pozitiva" adica ai cistigat 1 mil euro, te-ai insurat si ti-ai tras zece copii, ti-ai cumparat 10 proprietati si chestii de astea. Cam astea inseamna schimbari considerabile pozitive.
    • 0 (0 voturi)    
      criterii (Miercuri, 7 aprilie 2010, 15:16)

      ion [anonim] i-a raspuns lui je_

      Nu sunt publicate criterii, ca sa nu poti face contestatie, stiu multi care au primit viza la a doua solicitare fara nici o schimbare in viata lor. Asta e jenant pentru ei, este evident ca in afara de ceva indicatii vagi, vizele se acorda sa iasa procentul decis politic.
    • +1 (1 vot)    
      Niste IDIOTI americani !!! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 16:38)

      BinLaden [anonim] i-a raspuns lui je_

      sora =angajata, cumnat =Pensionar, sit materiala excelenta (casa, bani in cont...) Nepot=cetatean american, casatorit facultate la ei, job stabil de ani de zile, casa...=>la VIZA=> NIET.!!. respinsi de 2 ori..fara sa se comunice un motiv:"cand se va schimba situatia reveniti !!"....ce sa se schimbe...poate doar daca...trec la baptisti sau penticostali...ca in rest ce???...nu au fost menbri de partid...asa ca ....de tot KK-ul ambasada SUA
    • 0 (2 voturi)    
      intrebari frecvente (Miercuri, 7 aprilie 2010, 16:51)

      elena [anonim] i-a raspuns lui je_

      citeste ce scrie la intrebari fecvente pe -usa embassy -ia cu tine numai documente originale care sa arate ca ai loc de munca, salar ,casa unde sa stai ,ca ai mai fost in strainatate.eu am viza;am citit inainte si am respectat toate cerintele.succes
  • -1 (13 voturi)    
    Atitudine americana (Miercuri, 7 aprilie 2010, 12:57)

    fny.ro [anonim]

    Nici eu nu inteleg de ce vor unii sa mearga intr-o tara care manifesta atata dispret si superioritate fata de tara noastra si nu numai.

    Sa ajungi sa insisti sa primesti viza pentru a merge intr-o tara unde sunt peste 30 milioane oameni sub pragul saraciei sau care are cea mai mare datorie externa cand se vede clar ca nu vor oamenii aia sa te lase sa mergi si cand poti gasi mult mai aproape tari cu un nivel de trai mai bun si care au nevoie de oameni, nu pot intelege....
    • 0 (12 voturi)    
      Hm, (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:14)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui fny.ro

      Stai sa vezi cum incep sa curga etichetele: terorist, prosovietic, pedesisto-penelist samd.
    • +7 (9 voturi)    
      Atitudine normala (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:35)

      aaragn [utilizator] i-a raspuns lui fny.ro

      Cine ti-a spus ca "nu vor sa te lase sa mergi"? Ca au niste criterii la intrare - asta e normal, si nu sunt singurii (vezi Australia, Noua Zeelanda..). Cat de usor se intra in UE inainte de 2000?
      Pana una alta, Romania e o tara saraca din SE Europei, una careia e normal sa-i aplici un filtru. Ceva imi spune ca daca te-ai afla in State ca rezident ai bombani ceva de genul "uite dom'le, toti nespalatii vor ne intre in tara, ia sa mai inaspreasca controalele"...

      Imi place legatura dintre dorinta de a vizita o tara si nivelul de saracie/al datoriei externe. "Draga, mergem in Tunisia la vara? Mmm, nu, au crestere PIB de doar 0,2% si inflatia a cam derapat...."
      • 0 (0 voturi)    
        Noua Zeelanda (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:49)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui aaragn

        pt noua zeelanda nu mai ai nevoie de viza de cativa ani
      • -1 (3 voturi)    
        :) (Miercuri, 7 aprilie 2010, 14:35)

        fny.ro [anonim] i-a raspuns lui aaragn

        Ai dreptate, eu ma gandeam doar la prisma de a merge acolo pentru a incepe o viata noua, nu doar in vizita.

        Pe de alta parte, nu mi se pare normal atitudinea lor de aroganta si superioritate si pentru asta chiar nu doresc nici macar sa le vizitez tara. Sunt atatea tari in jurul nostru in care ai mult mai multe de vizitat si sunt si mai accesibile.

        Si raspunzandu-i la anonim mai jos, ce intelegi tu prin loser? :) Din mult puncte de vedere (educatie, inteligenta, etc) sunt mai loseri ca noi....
    • 0 (2 voturi)    
      Eu spun sa mergi intai in State (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:50)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui fny.ro

      Si sa comentezi dupa.
      Aia nu lasa sa intre loser-ii.
    • +1 (1 vot)    
      DACA... (Joi, 8 aprilie 2010, 1:23)

      jetset-LONDON [anonim] i-a raspuns lui fny.ro

      ...considerati ca Satele Unite manifesta dispret si superioritate fata de Romania, de ce Romania a fost singura si unica tara din Europa care a acceptat sctul anti racheta american chiar fara se fie macar intrebata? Defapt Basescu s-a oferit, de ce?
  • -3 (9 voturi)    
    si pasapoartele bio? (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:11)

    gheorghe [anonim]

    si bagatul pe gat al pasapoartelor biometrice la ce a folosit domnule ambasador? la circ?
    • +2 (2 voturi)    
      N-are treaba (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:32)

      sile [anonim] i-a raspuns lui gheorghe

      Viza nu ti se acorda doar daca ai pasaport nefalsificabil. Trebuie sa mai indeplinesti un criteriu: sa demonstrezi ca ai motive sa te mai si intorci, odata ajuns acolo. O slujba buna, o casa pe numele tau sau o familie in tara e tot ce-ti trebuie.
  • +5 (7 voturi)    
    //. (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:16)

    Dinu [anonim]

    Anul trecut am luat si eu viza americana. A mers destul de usor si rapid, mai ales ca pe situl lor afli cam tot ce trebuie sa stii. Interviul a durat cam 2 minute si n-au fost probleme. Inainta mea au fost 2 persoane respinse, care pana si eu mi-am dat seama ca vroiau sa ramana acolo. Din pacate din cauza tuturor //. astia vom mai ramane inca multa vreme cu vize.(editat de HotNews.ro)
    • 0 (0 voturi)    
      Info te rog (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:27)

      stto [anonim] i-a raspuns lui Dinu

      Ce acte ai prezentat extra? Cam ce sume trebuie sa ai in extrasele prezentate pentru a scapa in 2 min?
      • +3 (3 voturi)    
        da, dureaza 2 minute (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:43)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui stto

        Informatia lui Dinu este perfect exacta. Daca scopul calatoriei este evident - turism sau business trip - interviul dureaza exact atat: 2 minute, la sfarsitul carora primesti viza pentru 10 ani (ma rog, eu am primit pentru 10 ani). Nu cautati explicatii de alt tip acolo unde ele nu exista. Pentru stto: si nu, "extrasele prezentate" (ca sa te citez) nu contineau nici o suma...
        • +2 (4 voturi)    
          da (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:51)

          Andrei [anonim] i-a raspuns lui gogu

          sincer... nu cred ca am stat mai mult de 2 minute in fata tipei de la ghiseu.. a fost foarte relaxant si am luat viza pe 10 ani..
          totul este sa ai actele intocmite corect, si sa dovedesti ca nu vrei sa ramai acolo.
          Mi s-au parut super ok.
      • +5 (5 voturi)    
        Nu conteaza (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:46)

        muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui stto

        Eu am primit viza pe 10 ani si asta acum vreo 6 ani, cand imi imaginez ca procentul respinsilor era mult mai mare.
        Discutia a durat tot vreo doua minute si nu mi-au cerut sa le arat nici extrase de cont nici alte hartii.
        Nu aveam nici copii, nici casa, nici milioane de euro in cont, as fi fost probabil candidatul perfect pentru a ramane acolo, clandestin.
        Indivizii sunt probabil instruti sa ii citeasca pe cei care se prezinta acolo si sa isi dea seama din modul in care decurge discutia cine are de gand sa fuga si cine nu.
        Cel mai important e sa fii calm si sa nu te comporti de parca un refuz ar fi sfarsitul lumii. Si e preferabil sa vorbesti in engleza, nu in romaneste.
      • +4 (4 voturi)    
        Da atat dureaza (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:52)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui stto

        Am avut tot felul de acte, dar nu mi le-a cerut nimeni. Interviul a fost scurt si distractiv.
        • 0 (0 voturi)    
          au criteriile lor (Miercuri, 7 aprilie 2010, 15:12)

          tyty [utilizator] i-a raspuns lui anonim

          In 2004 am primit viza de afaceri/turistica, fiind trimis la un curs de firma mea din Romania la o firma de acolo. Totusi faptul ca ai casa, masina, familie conteaza. Am avut 4 colegi respinsi, tineri, sot-sotie, li s-a parut dubios ca pleaca si sotul si sotia, altfel daca era trimis numai unul din ei trecea cu brio. Am mai mers ulterior si ca turist, viza fiind pe 10 ani, a strambat din nas ofiterul de imigrare din granita, pentru ca am raspuns ca vreau sa stau 6 luni, a chemat un coleg pentru un interviu suplimentar, a mai durat cam o ora si am primit viza pe 6 luni. Ulterior am aflat ca indiferent cat spui ca vrei sa stai tot pe 6 luni primesti viza de intrare. Am plecat dupa 5 luni, presupun ca nu s-a suparat nimeni ;).
      • 0 (0 voturi)    
        bani (Miercuri, 7 aprilie 2010, 16:54)

        elena [anonim] i-a raspuns lui stto

        calculeaza cam 100 de dolari pentru fiecare zi de sedere in USA;adica viza 30 zile =2500-3000$
      • 0 (0 voturi)    
        scuze (Joi, 8 aprilie 2010, 18:01)

        Dinu [anonim] i-a raspuns lui stto

        ca raspund asa tarziu.
        Am prezentat adeverinta de venit de la munca, unde scria salariul si durata de munca. Am mai avut actele de casa (nu le-au cerut) si invitatia pt evenimentul la care am participat.
        Poate o sa spui ca a mers asa repede pt ca aveam un motiv solid, dar nu-i asa.
        Am destui prieteni care au obtinut viza in scop turistic, si a mers la fel de repede.
        Totul e sa demonstrezi ca ai pentru ce sa te intorci in tara (servici, familie, casa).
        In fata mea a fost respinsa o fata care avea mai mult de jumate din rude in state si nici o legatura solida cu Romania (munca, scoala, casa). Evident ca a fost refuzata, mai mult ca sigur ca ramanea acolo.
  • +1 (5 voturi)    
    Pozitie fireasca (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:19)

    Marius [anonim]

    Este normala si fireasca aceasta pozitie. Ar trebui ca americanii sa fie atenti la toti tiganii care vor sa ajunga acolo. Daca ei vor reusi probabil imaginea noastra s-ar prabusi imediat. Pe vremurile acestea nu avem nevoie de asta. Cred ca e foarte bine sa fie respinsi cei care ar trebui respinsi. In plus ar trebui atentie si la arabii si chinezii care au devenit cetateni romani.
    In plus sfatul este bun ca cei respinsi sa nu mai piarda timpul pentru a fi respinsi a doua oara.
    • -2 (2 voturi)    
      Tigani ???!!!! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:42)

      val [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Stimate Marius esti un copil !!!! Pai America este tiganizata 90 % !! Negrii, arabi , hispanici, chinezoi, indieni, tot ce vrei !!! Crezi ca acolo se mai vad ai nostri ???!!! Sunt pentru ei floare la ureche , pentru ca la vize conteaza cat e contul de gras !!! Atat !!! Si toti manelistii au cat cuprinde !!!!!
      • 0 (0 voturi)    
        Reality check (Miercuri, 7 aprilie 2010, 14:21)

        sile [anonim] i-a raspuns lui val

        http://en.wikipedia.org/wiki/White_Americans

        Nu te mai lua dupa filme, in America 80% sunt albi.
  • -3 (7 voturi)    
    Viza in SUA? RENUNTATI LA AVIOANELE LOR... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:44)

    calin [anonim]

    Cred ca e cazul ca Romania sa renunte sa cumpere avioanele lor.... si gata. sa stea ei pe o stiva de vize si cu avioanele lor deasupra...HA ha Ha
  • 0 (2 voturi)    
    Gitenstein cine esti tu ...??? (Miercuri, 7 aprilie 2010, 13:48)

    Geo1 [anonim]

    Daca cautati cu orice motor de cautare numele de Mark Gitenstein ..te ia cu fiori, si vrei sa fugi sa nu ai de a face cu el.

    Base' cand l-o primit pe monstrul asta asa zis lobbyist liberal nu s-o informat???
    Serviciile ce i-or fi spus?

    Mosu refuza-l!!! ...pe monstrul asta de Gitenstein!!!

    Ori e si Base tot din astia!?

    In rest ...ne-au adus prin asa zisa democratie si tereorismul financial si economic dus impotriva noastra in ultimii 20 de ani in situatia in care suntem si culmea in care sa cerem sa traim cu iluzia ca la rednecksi e bine si ca trebuie sa fugim prin tara lor de purtatori e pistoale!!!
  • 0 (2 voturi)    
    75% procent de reusita?? (Miercuri, 7 aprilie 2010, 14:56)

    taff [anonim]

    Nea domnu ambasador cu nume de copiator, las-o bre moarta-n papusoi. Oricine a fost la asteptat viza a vazut ca 1 din 10 primeste viza. Asta inseamna 10% procent de acordare a vizelor. Eu am fost de 3 ori sa iau viza (de fiecare data respins) si se vedea cu ochiul liber care era procentul de promovabilitate. NU o fi 10% sa zicem 20%. dar atat. Pt sua e o super afacere. Ganditi-va cateva mii de prosti pe an x 131 de dolari sau cat mai e. E o super afacere pt ei. Si totul dureaza 2 min/ interviu. Nici cel mai de succes avocat american nu castiga atat pe minut.
    • 0 (0 voturi)    
      Deci din cauza ta e (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:42)

      muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui taff

      Treaba e ca nu 25% dintre cetateni sunt respinsi, ci 25% din cereri.
      Sansele sa fii respins si a doua si a treia oara cresc considerabil.
      Asadar erati 8 cetateni, ceilalti 7 au primit viza, dar tu ai fost mai capos si te-ai dus de 3 ori.
      Rezultatul? 7 cereri admise, 3 respinse => 30% 'respinsi', desi procentul real ar fi de 12.5%
      Eu zic sa mai mergi de vreo 15 ori, sa te refuze de fiecare data, ca nu cumva sa scada procentul.
      Stii tu, daca fata nu vrea si nu vrea, nu mai insista, ca se numeste viol.
  • +1 (1 vot)    
    Turism fara viza... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 15:26)

    NG [anonim]

    ..macar pentru turism ar trebui sa elimine viza, doar tot te duci acolo in tara lor ca sa iti cheltui banii in turism, mai trebuie sa si stai precum aurolacii la coada la interviu sa vezi daca esti 'acceptat" sa le dai banii...doar nu suntem in UE si ii mangaiem pe cap de fiecare data cand au nevoie de ceva prin lumea asta...niste nesimtiti..si pentru toti 'inteligentii" care vor comenta..nu, nu am fost respins si nici nu am facut cerere de viza...mi se pare o nesimtire sa ceri viza pentru turism...
  • +1 (1 vot)    
    Viza (Miercuri, 7 aprilie 2010, 16:01)

    Litalgion [anonim]

    Inteleg frustrarea celor respinsi, chiar daca sunt subiectiv, pentru ca si la mine a durat interviul 2 minute si am luat viza pe 10 ani. Dar trebuie inteles de catre toti aplicantii ca suntem considerati potentiali imigranti si ca NOI trebuie sa demonstram contrariul. Fiecare are povestea lui, la mine a contat unde lucrez, nici nu i-a mai interesat ca nu aveam decat planuri vagi de calatorie (de altfel chiar americanii recomanda sa nu iti faci planuri, pentru ca poti sa nu iei viza). Mai dur a fost interviul din vama americana, acolo m-au intrebat cate in luna si in stele si puteau sa imi refuze intrarea chiar daca aveam viza.
    • 0 (2 voturi)    
      urat (Joi, 8 aprilie 2010, 1:09)

      Alt Vlad [anonim] i-a raspuns lui Litalgion

      Eu pot intelege ca voi fi considerat potential imigrant, daca voi incerca vreodata sa obtin viza SUA, pana acum n-am avut nevoie, si sper sa nu am nevoie cat timp situatia e cea din prezent.

      Problema e urmatoarea, americanii au nevoie de viza ca sa vina in Romania? Si daca da, se aplica aceeasi procedura, sa-i consideram potential imigranti, si sa respingem 25% din cereri, fara sa dam un motiv concret?

      Si pe urma eventual la vama noastra sa tinem fiecare american la o discutie de cateva ore desi are viza, existand riscul sa fie trimis inapoi pe cheltuiala lui pentru ca nu i-a placut vamesului cum a decurs discutia?

      Ideea e urmatoarea, de ce nu exista prezumtia de nevinovatie, ca sa nu afecteze oamenii cinstiti? Sa faca niste reguli de genul 3 ani de puscarie daca ramai acolo mai mult decat ai declarat. Sa vedem, ar mai avea pe urma cineva curaj sa ramana acolo ilegal?
      • +1 (1 vot)    
        Sunt regulile lor (Joi, 8 aprilie 2010, 6:26)

        Litalgion [utilizator] i-a raspuns lui Alt Vlad

        Ai dreptate, am putea face si noi asta, numai ca ar fi o problema - in general, noi vrem sa mergem acolo, ei nu prea se inghesuie sa vina aici. Nu stiu exact datele, dar din cate cunosc, imigratia ilegala e o problema majora a americanilor, prin urmare au si sistemul asta dur de acordare a vizelor. Probabil ca au renuntat la prezumtia de nevinovatie cand s-au trezit cu milioane de imigranti. Oricum, nu sunt avocatul americanilor si nici nu vreau sa fiu, la urma urmei sunt regulile lor - bune sau proaste.
        • 0 (0 voturi)    
          Si Coreea de Nord are legea ei! (Joi, 8 aprilie 2010, 13:06)

          Kim ir Sen [anonim] i-a raspuns lui Litalgion

          La fel cum si regulile din Coreea de Nord care tocmai ce l-a condamnat la 8 ani de parnaie pe un americam care a trecut frontiera in Coreea De Nord fraudulos!
          • +1 (1 vot)    
            Toti avem legi (Joi, 8 aprilie 2010, 18:24)

            Litalgion [utilizator] i-a raspuns lui Kim ir Sen

            Foarte bine, asta e regula la coreeni, bine i-a facut :) Comparam totusi mere cu pere, daca vrei sa te duci in vizita undeva, ca musafir accepti regulile gazdei sau nu te mai duci. Problema e ca din cauza ratei mari de refuz, nu ne calificam pentru eliminarea vizei.
      • -1 (1 vot)    
        pt ca la ei e democratie (Joi, 8 aprilie 2010, 8:37)

        SomeGuy [anonim] i-a raspuns lui Alt Vlad

        iar democratia este doar pt unii.
        • -1 (1 vot)    
          Democratia Napalmului si Hedge Fundului (Joi, 8 aprilie 2010, 13:12)

          JFK [anonim] i-a raspuns lui SomeGuy

          Democratia Napalmului sau aia a cashului pe care o exporta America de 50 de ani peste tot in lume!!!
          Lume in care ei vor sa calatoreasca dar lumea sa nu calatoreasca la ei!!!

          Am stat in Vietnam cca 1 an si am vazut cu ochii mei ce cultura si civilizatie le-au adus americanii Vietnamului cu 4-5 milioane de morti in razboiul cu invadatorul american care-i bombarda cu napalm si agentul orange fara macar sa-si ceara scuze americanii pt macelul colosal care l-au facut acolo.
  • -2 (2 voturi)    
    Sa le punem si noi vize rednecksilor (Miercuri, 7 aprilie 2010, 16:36)

    Vlad [anonim]

    Sa zicem ca e corect sa fie romanii supusi la aceste metodologii!

    Da' atunci daca am avea onoare am aplica si noi proceduri la fel de rigide gunoaielor de manageri cu diplome de gradinita veniti de pe meleagurile lui gtenstein.


    Apropos Corea de Nord i-a dat 8 ani unui american care a trecut frontiera nordcoreana fraudulos.

    In Brazilia ii pun pe toti gringosii sa bage degetul in tus sa le ia amprentele la intrare in Brazilia asa ca contramasura a cee ce le fac cetatenilor brazilieni la intrare in SUA.
  • -1 (1 vot)    
    va rugam respectuos si insistent (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:59)

    john dorel [anonim]

    dragii nostri prieteni, parteneri si aliati militari strategici. asa a vrut sa zica, nu?
  • 0 (0 voturi)    
    Toti teroristi au passaport American (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:13)

    Adrian [anonim]

    Chiar mai sus e un articol care spune asta. Oameni cinstiti nu au voie in USA doar musulmanii teroristi.
  • +1 (1 vot)    
    cu fentatul nu merge (Joi, 8 aprilie 2010, 3:36)

    ana [anonim]

    si eu am luat viza pe 10 ani, usor insa am casa mea, o slujba buna, eram inscrisa la studii pe vremea aceea. daca demonstrezi ca ai de ce sa te intorci - proprietati, studii, familie, slujba (toate la un loc daca se poate) si ca ai cu ce sa te intretii acolo, nu este nicio problema. cand pleci in vizita intr-o tara straina nu te duci sa stai pe drumuri si sa cauti loc de munca. asta trebuie romanii sa inteleaga. atata vreme cat au senzatia ca totul se poate fenta, ca putem sa fim noi smecheri si sa fraierim pe oricine, stam pe vize. si in fata mea au fost respinse persoane... unele care mergeau la rude care tot asa plecasera in vacanta si nu s-au mai intors si altele care aratau ca naiba si se vedea de la o posta ca sunt posibili imigranti. repet, daca vreti sa calatoriti cu adevarat si aveti cu ce si la ce sa va intoarceti mergeti linistiti la interviu. daca vreti sa prostiti lumea stati dracului acasa fiindca le faceti rau tuturor romanilor per ansamblu. si tot asa daca ati fost respinsi, nu mai incercati degeaba, asa numai ca sa va aflati in treaba, fiindca ingrosati statistica!
  • -1 (1 vot)    
    Cu viza sau fara viza... (Joi, 8 aprilie 2010, 8:04)

    Sorin [anonim]

    Acum 3 luni am fost in Tahiti cu o escala la Los Angeles. O ora jumatate de asteptare pentru alimentarea avionului cu kerozen si un control tehnic. Am stat intr-un fel de hangar de tranzit, formalitati si formulare. Vamesi mai acri ca cei americani n-am vazut. Cand am dat pasaportul (unul care n-are nevoie de viza) se uitau la mine de parca le-as fi furat casetofonul de la masina.
    La intoarcere, acelasi lucru, plus ca ne-au cofiscat colierele de flori primite la plecarea din Tahiti (nu stiu ce pericol prezentau).

    In vara doream sa-mi iau nevasta si copiii, sa aterizam la New York, sa inchiriem o masina si sa strabatem o luna America. Am lasat-o balta.
    Nu poti vizita cu placere o tara in care esti privit la sosire mai intai ca un infractor potential si mai apoi ca turist.
    • +2 (2 voturi)    
      asta numai in aeroport (Joi, 8 aprilie 2010, 14:27)

      ana [anonim] i-a raspuns lui Sorin

      da, vamesii sunt antrenati sa fie nasoli. odata ce treci de granita sa stii ca americanii sunt mult mai draguti, mult mai deschisi si mult mai toleranti decat toti europenii la un loc. pe mine, dupa ce am stat la un moment dat vreo 2 luni, pur si simplu m-a izbit la intoarcere atitudinea francezilor, mult mai aroganti, crede-ma. daca imi place ceva in State este atitudinea oamenilor!
      • +1 (1 vot)    
        Adevarat (Joi, 8 aprilie 2010, 18:20)

        Dinu [anonim] i-a raspuns lui ana

        Sunt foarte simpatici si prietenosi. Eu am fost la Washington, si am ramas uimit de cat de frumos este orasul. super, te lasa fara cuvinte.
        Nu mai zic de monumente si mai ales de Smithsonianuri.

        Vamesii sunt naspa peste tot, aia americani nu-s cei mai rai.
  • -2 (2 voturi)    
    xenofobie (Joi, 8 aprilie 2010, 9:48)

    Gioni Gionescu [anonim]

    SUA sunt pe locul 1 la xenofobie. Doi amici (care au stat in casa la niste americani anglosaxoni albi autentici mi-au zis fenomenul asta: cind la TV se vorbea de o alta tara, americanii schimbau canalul. Nu vor sa auda de un alt popor, de alte obiceiuri, de alte continente. Asa i-au dresat TV-urile. Restul popoarelor sunt second-hand. Pe de alta parte ii inteleg si pe autohtoni: emigratia in ultimii 40 de ani a fost aberant de lejera.
    • +2 (2 voturi)    
      mda (Joi, 8 aprilie 2010, 14:28)

      ana [anonim] i-a raspuns lui Gioni Gionescu

      vad ca toti cei care injura sau acuza pe aici spun ca "au auzit" ei de la altii. calatoreste in State si numai apoi vorbeste! nu e deloc asa cum spui.
  • 0 (0 voturi)    
    salariul si vechimea conteaza (Joi, 8 aprilie 2010, 20:53)

    florin tudose [anonim]

    eu am luat viza pe 10 ani saptamana trecuta iar prietena mea , care a fost cu mine la interviu,nu.Singura concluzie pe care am tras-o este faptul ca a contat numai salariul inscris pe cartea de munca si vechimea:eu mare, ea mica...
  • +1 (1 vot)    
    citesc interventzii in toate articolele (Vineri, 9 aprilie 2010, 12:17)

    john smith [anonim]

    legate de america, relatziile cu sua, etc
    mi se pare interesant cum, cei ce vor sa mearga, critica politca acordarii vizelor, iar ce'i deja acolo, critca modul de viatza din america.
    interesant e ca cei respinsi continua sa cotizeze la kapitalizmul amerikan, iar cei ajunsi acolo, contunua sa ramana intr'o societate care n'ar corespunde capacitatzilor, pretentziilor lor.
    sa intzeleg ca roamnul ori e carcotas di fire, ori masochist...
    ce credetzi ?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri