THR-TNS: Romania, spre deosebire de multe alte tari, poate sa dezvolte un brand turistic puternic

de D.G.     HotNews.ro
Marţi, 30 martie 2010, 21:47 Actualitate | Esenţial

Turistii straini isi imbunatatesc parerea despre Romania, dupa ce ne viziteaza tara, a declarat marti Eulogio Bordas, liderul asocierii THR-TNS, care realizeaza brandul turistic al Romaniei.

Consiliul pentru coordonarea proiectului privind Brandul de Turism al Romaniei s-a reunit marti, la sediul MDRT cu reprezentantii asocierii THR-TNS si cu responsabilii de proiect din cadrul ministerului.

"Romania, spre deosebire de multe alte tari, poate sa dezvolte un brand turistic puternic", a mai declarat Eulogio Bordas, liderul asocierii THR-TNS, potrivit unui comunicat al ministerului.

Acest lucru inseamna ca realitatea este mai buna decat perceptia si, deci, ca Romania trebuie sa desfasoare campanii de comunicare pe plan extern pentru a imbunatati perceptiile potentialilor turisti despre tara noastra.

Liderul asocierii THR-TNS a vorbit chiar despre o lipsa de informare a pietelor externe cu privire la produsul turistic ”Romania”.

In urma analizei comune in cadrul Consiliului de brand, au fost selectate cele mai competitive 6 produse turistice ale Romaniei: circuite culturale, turism in natura, turism rural, city breaks, turism activ si de aventura, turism balnear si de intretinere.

Produsele amintite vor sta, in diferite proportii, la baza construirii brandului si ar putea fi vectori de comunicare pentru pozitionarea Romaniei pe piata turistica internationala.

Cercetarea a avut doua componente - una calitativa si una cantitativa - si s-a desfasurat in Romania si in cele opt tari stabilite ca piete principale prin Masterplanul pentru dezvoltarea turismului national (Austria, Italia, Franta, Germania, Marea Britanie/Irlanda, Rusia, Ungaria
si SUA).

Cele opt piete studiate reprezinta aproape 40% din valoarea pietei mondiale de turism extern, adica un volum de 240 de miliarde de euro (la nivelul anului 2008), care corespunde unui numar de 249 milioane calatorii externe.


Citeste mai multe despre   






















1457 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    da (Marţi, 30 martie 2010, 22:02)

    vlad [anonim]

    pai daca ne face bradul turistic si ar zice invers, ce brad ar mai avea de construit? fara discutii contradictorii, doar fac o observatie.
    merci
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Marţi, 30 martie 2010, 22:54)

      conu [anonim] i-a raspuns lui vlad

      corect bibicule! Care va sa zica nu le are!
  • 0 (0 voturi)    
    o umila parere de nespecialist (Miercuri, 31 martie 2010, 9:12)

    alex [anonim]

    De ce tarile care sunt piete principale sunt doar tari din Europa de Vest, SUA si Ungaria?

    Cred ca am avea mai mult succes sa vindem servicii turistice in tari din Balcani, Europa de est si Asia de Est (Japonia, Coreea). Cei din zona noastra ar avea pretentii mai mici la calitatea servicilor si ar fi mai usor de impresionat iar cei din Asia ar avea ocazia sa vada ceva deosebit de ce au ei.

    Mi se pare mai usor sa atragi un turist bulgar decat unul francez..

    Cu ce ii atragem pe Francezi? Cu inapoierea noastra? Le aratam cele cateva orase cu centru istoric frumos? La ei sunt asa toate!
    Le aratam Pelesul ? Daca vor sa vada castele gasesc destule in tara lor.
  • 0 (0 voturi)    
    , (Joi, 1 aprilie 2010, 14:11)

    gabi [anonim]

    THR-TNS au fost aduci in tara de Elena Udrea. Tot ei s-au ocupat de imaginea Croatiei si a Braziliei. Vor face o treaba excelenta si pentru Romania.
  • 0 (0 voturi)    
    Articol interesant despre lansarea unui brand (Vineri, 9 aprilie 2010, 13:05)

    Bogdan Petrea [anonim]

    http://www.brandbehavior.ro/index.php/resurse/brand/11-cum-sa-lansezi-un-brand-pe-piata.html


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică