Profesorii vor fi in greva pentru o zi, pe 22 aprilie, si ameninta cu greva generala in iunie

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 18 martie 2010, 16:43 Actualitate | Esenţial

Cadrele didactice din intreaga tara vor inceta lucrul pentru o zi, pe 22 aprilie, si ameninta cu declansarea grevei generale, in luna iunie. Decizia a fost luata joi de sindicatele din educatie, care au mai hotarat, in plus, ca incepand de saptamana viitoare sa nu mai treaca notele elevilor in catalog, in semn de protest fata de legea salarizarii unitare, anunta Antena 3.

Nici pe 25 martie, in toate scolile, orele de curs nu vor fi tinute, chiar daca profesorii vor merge la lucru, potrivit Mediafax. Presedintele Federatiei Spiru Haret, Marius Nistor, a mai anuntat, joi, ca profesorii vor organiza un miting in Capitala, pe 25 martie, urmand sa picheteze sediul Guvernului si Ministerul Muncii.

Pe 14 aprilie, birourile executive ale celor patru mari federatii sindicale din educatie se vor intalni pentru o discutie pe marginea noii legi a educatiei.


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

4498 vizualizari

  • +7 (7 voturi)    
    not again (Joi, 18 martie 2010, 17:04)

    haos [anonim]

    //. de parca ar interesa pe cineva daca profesorii fac sau nu greva, pun sau nu note. oricum sistemul de invatamant a fost in asa fel tocat incat notele sunt puse deja la ordinul ministerului, iar nu pe merit. toate grevele astea nu pun bete in roate decat profesorilor si nu folosesc decat formatiunilor politice aflate in spatele sindicatelor. si de cand decide sindicatul ca eu, ca profesor, o sa fac greva? poate tot de atunci de cand Antena 3 anunta stirea... in mod normal, la greva participa cei care sunt de acord cu ea. si, in ultima instanta, se voteaza in cadrul unitatii scolare eventuala raliere la miscarea de protest. in scoala mea profesorii se cam saturasera in sfarsit de sindicat prin decembrie, sper sa-i tina.(editat de HotNews.ro)
    • +1 (5 voturi)    
      minciuni (Joi, 18 martie 2010, 17:54)

      elena [anonim] i-a raspuns lui haos

      sunt profesor si nu stiu de ce trebuie sa fac greva.Salariul l-am primit ,cu proiectul de lege sunt de acord(pentru ca este in favoarea elevilor si nu a nulitatilor de cadre didactice care populeaza astazi sistemul de invatamant)Pe noi la scoala nu ne-a intebat nimeni nimic,liderii nostri de sindicat pun in practica ce hotarasc pe la partide dar pe spinarea noastra si aelevilor.Mi-e jena de minciunile pe care le aud pe toate posturile TV , mi-e scarba de tot ce se intampla.APROPO-chiar a inteles cineva de ce trebuie musai sa fie greva acum????Eu sunt din sistem si va spun ca e o mare MINCIUNA ce auziti, adevarul este altul si de accea nu au curajl sa-l spuna.
      • -1 (5 voturi)    
        @elena (Joi, 18 martie 2010, 18:42)

        Aristotel [anonim] i-a raspuns lui elena

        Ati sustinut:

        1) "sunt profesor"
        2) "...nulitatilor de cadre didactice care populeaza astazi sistemul de invatamant"

        Concluzie: SUNTETI O NULITATE !!!
        • 0 (2 voturi)    
          LOL (Joi, 18 martie 2010, 20:41)

          Gimmy [anonim] i-a raspuns lui Aristotel

          Nea aristoclete, greu cu logica asta, huh!?
      • +1 (3 voturi)    
        GREVA! (Joi, 18 martie 2010, 21:15)

        mona [anonim] i-a raspuns lui elena

        Adevarul e ca habar nu ai ce inseamna sa fii profesor in Buzau si sa primesti 500 lei ca salariu pe luna februarie!!!... Cum te-ai simti sa fii in locul lor?!... Ai mai intra la ore?
        • +1 (3 voturi)    
          dar ai face greva stiind ce inseamna sindicatele? (Joi, 18 martie 2010, 22:23)

          ... [anonim] i-a raspuns lui mona

          salariile sunt mizerabile, sistemul e putred, dar sindicatele sunt o forma abjecta de manipulare.
          salarii de 500 de lei in februarie? - de ce? eu am primit fix acelasi salariu ca in toamna (minunata suma de 740). doar n-o fi vina guvernului ca cei din jud. buzau nu si-au primit salariile cu totul, iar altii din alte judete le-au primit - iar din moment ce eu nu am nici un fel de spor, nu vad cum cineva cu sporuri ar putea ajunge la un salariu de 500 lei...
          din cate stiu eu, banii sunt dati prin primarii, apoi prin contabilitate, primariile sunt ale partidelor, sindicatele sunt de asemenea ale partidelor. prin urmare, ori povestea nu sta in picioare, ori cineva a blocat banii pentru salarii pe traseul dintre stat si profesor.
          cat despre problema maririi salariilor - salariile sunt mizere. dar tot la fel de adevarat este ca in momentul de fata suntem in criza - stiu o groaza de firme care s-au inchis, si mai stiu o groaza de firme care isi permit sa se poarte abject cu angajatii si sa ofere salarii minuscule invocand criza. nu este cazul sa cerem acum marirea salariului.
        • 0 (0 voturi)    
          minciuna sfruntata (Luni, 19 aprilie 2010, 13:07)

          Ada [anonim] i-a raspuns lui mona

          Cum sa primesti 500 de lei salar? cand minimul pt. muncitor necalificat e 600. Se presupune ca nu esti muncitor necalificat din moment ce ''scolesti'' generatia de maine. Si chiar daca ar fi sa primesti doar 500 de lei pe luna februarie, de ce sa nu intri la ore cand asta ti-ai ales ca meserie? Ai impresia ca altii care muncesc in fabrici sau firme particulare primesc mai mult? ( ca sa nu mai punem la socoteala ca acestia nu pot face nici greva ca si sanatatea, metrorexul, transporturile, invatamantul si alte alea)
      • +2 (2 voturi)    
        Interesant (Joi, 18 martie 2010, 23:40)

        Raluca9 [utilizator] i-a raspuns lui elena

        Esti profesor si nu stii de ce trebuie sa faci greva... Eu m-as interesa, in locul tau. In primul rand, nu trebuie neaparat sa faci greva. In al doilea rand, nu-i foarte greu de aflat de ce majoritatea profesorilor sunt, totusi, nemultumiti.

        Asa, ca fapt divers, afla ca in municipiul Tulcea exista sute de profesori (printre care si eu) care nu si-au luat DELOC salariul luna asta. Il vom lua pe 6-7 aprilie, probabil odata cu salariul urmator (in orice caz, dupa sarbatori!). De la o vreme incoace, primim, cu ocazia sarbatorilor, cate o "prima" negativa: de Craciun -15% din salariu, acum -100%.

        Personal, sunt impotriva grevei generale, Cred ca multi dintre conducatorii nostri trebuie bagati pur si simplu in puscarie. De greva ii doare in cot, dar de anchetele Parchetului o sa le pese. Alaturi de colegii din cateva scoli, am depus astazi plangere penala impotriva celor vinovati de magaria asta cu salariile (nu stim cine sunt, dar o sa-i descopere Parchetul).

        P.S. Proiectul Legii educatiei e si in favoarea elevilor, si a profesorilor (nici nu putea fi numai in favoarea elevilor, cum spui dumneata). E pur si simplu o lege buna.
      • 0 (0 voturi)    
        rusine (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 8:23)

        melnic [anonim] i-a raspuns lui elena

        Inseamna ca dumneavoastra nu sunteti platit de minister, ci probabil din alte surse desi spuneti ca sunteti profesor. Unul ca dumneavoastra nu stiu cum poate sa se numeasca pedagog, care implica mai multe calitati umane si morale,Nu inteleg expresia"salariul este in favoarea elevilor"
      • 0 (0 voturi)    
        Fascinant! (Duminică, 18 aprilie 2010, 10:44)

        diana [anonim] i-a raspuns lui elena

        Mai intai studiati bine legea, iar apoi spuneti ca sunteti profesor. Daca v-ati gandi doar la binele elevului nu ati scrie asemenea bazaconii. Si eu sunt profesor. Da, sunt de acord cu 5% din lege, dar nu o sa accept niciodata faptul ca in CA 25% sunt consilieri locali. E o bataie de joc la adresa profesorilor!!! Nu pot accepta nici titularizarea in scoala. Dar nu pot accepta in primul rand ca legea sa fie elaborata de nulitati intr-ale stiintei pedagogice, nu pot accepta sa fiu umilita de niste oameni care azi sunt sus pentru ca maine sa cada in cap (guvern si acolitii). Nu pot accepta prostia, nestiinta, ignoranta, dar mai ales bataia de joc.
        V-as ruga sa definiti ce inseamna notiunea de cadru didactic pentru dumneavoastra si mai apoi sa va ganditi daca va incadrati in aceasta categorie. Daca nu...cred ca mai sunt locuri la minister!
        Nu am fost niciodata uniti si cu oameni care gandesc ca si d-voastra, nu vom fi niciodata! Ne meritam soarta!
    • +2 (2 voturi)    
      incredibil (Joi, 18 martie 2010, 18:44)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui haos

      s-a ajuns sa se faca greva pentru a pune in aplicare legea si sentintele judecatoresti. Cine se bucura acum pt concedierea si umilirea profesorilor, maine va fi in situatia lor.
  • -7 (7 voturi)    
    Consecinta (Joi, 18 martie 2010, 17:11)

    Weather [utilizator]

    Scoala te invata lucruti "deosebite". Ca cica nu exista Dumnezeu ... ca omul se trage din maimuta ... si ate timpenii dintr-astea. Profesorii sint complici la degradarea morala a romanilor. Mi sa pare firesc ceea ce patesc acum din partea celor pe care chiar ei i-au educat. Asa ca dragi profesori, bucurati-va: miine va fi si mai rau. Poate va veni in fine un om cu adevarat destept care va desfiinta aceste focare de infractionalitate numite scoli si licee
    • +2 (2 voturi)    
      scoala e un ghiveci (Joi, 18 martie 2010, 17:33)

      hm [anonim] i-a raspuns lui Weather

      scoala te invata, din pacate, si prea multa religie. tocmai am fost informat ca elevii mei nu vor veni la ora pentru ca vor fi la biserica la spovedanie :D inca ma straduiesc sa diger ideea spovadei organizate, dar e destul de insipida...
      din punct de vedere al materiilor, copiii papa la scoala religie pe paine, UE pe paine, indoctrinare pe paine, si paine nu mai punem ca am pus destul
  • +2 (8 voturi)    
    E bine! (Joi, 18 martie 2010, 17:24)

    Profu' [anonim]

    Dati afara toti profesorii. Economie maxima! Bani pt. Udrea et CO. Puneti toate cursurile pe net. Pentru cine nu are internet, TVR sa transmita emisiuni Telescoala la toate materiile pe care le vor copiii si parintii lor. Ca pe vremuri. La Radio, ministrul FuneBriu sa citeasca alte cursuri pe care le vor cei ce "modernizeaza" Romania. Mai intai faceti un referendum pentru copii cu intrebarea: Mai vreti la scoala ? Da sau nu! Eu stiu raspunsul da' nu vi-l spun. Toate beizadelele sa fie trimise cu burse Fullbright in Vest. Succes! Romania este pe "maini bune".
  • 0 (4 voturi)    
    asa asa! (Joi, 18 martie 2010, 17:27)

    eps [anonim]

    Niciun semestru fara greva profesorilor!
  • +6 (6 voturi)    
    EVIDENTE! (Joi, 18 martie 2010, 17:31)

    GAVRILACHE [utilizator]

    Este evident ca greva nu este o solutie! La fel de evident este si faptul ca profesorii sunt cea mai defavorizata categorie de salariati! Este, desigur, evident ca nu toti profesorii, ba chiar destul de putini, merita sa fie numiti profesori! Este evident ca, daca nu se schimba mentalitatile si modul de selectie a profesorilor, nu se va schimba nimic in urmatorii ani! Oh, dar ce evident este ca parintii sunt tot mai putin preocupati de educatia copiilor lor si lasa aproape toata povara pe scoala! Cand ai 30 de ani, esti un profesor entuziast si bine pregatit, este evident ca-ti vine sa pleci sa speli vase in Franta decat sa educi zeci de copii cu 200 euro pe luna! Este evident ca toate acestea sunt evidente!
    • -4 (8 voturi)    
      Paraziti (Joi, 18 martie 2010, 17:36)

      Weather [utilizator] i-a raspuns lui GAVRILACHE

      Profesoru mediu lucreaza cam 3-4 ore pe zi si are concediu numit vacanta de vreo 4-5 luni pe an. Asa ca nu stiu la ce se asteapta sa primeasca bani multi. Cred ca cel mai justificat ar fi sa li se dea spor de pericol - la citi pumni in mecla si suturi in fund primesc ei la propriu, chiar ca merita.
      • +3 (3 voturi)    
        FALS! (Joi, 18 martie 2010, 17:51)

        GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui Weather

        Frate, esti departe de realitate! Un profesor adevarat (mai sunt si din astia) lucreaza chiar si in week-end (crezi ca e usor sa corectezi, cu explicatii la fiecare eroare, cateva sute de lucrari pe luna, de exemplu?).
        • +3 (3 voturi)    
          Parazitul ..... (Joi, 18 martie 2010, 20:02)

          vio [anonim] i-a raspuns lui GAVRILACHE

          Gavrilache, ceri de la unul care nu e stare sa scrie 4 randuri coerente sa inteleaga ce inseamna o prelegere? Ce inseamna sa predai? Sa transmiti cultura? Ala stie doar de bataie....

          Vrei sa inteleaga unul ca Weather ce inseamna munca de profesor? El intelege doar daca e vorba de pumni in mecla si suturi in fund.
      • +4 (4 voturi)    
        ? (Joi, 18 martie 2010, 17:53)

        hmmm [anonim] i-a raspuns lui Weather

        va propun sa tineti o prelegere bine inchegata de 4 ore intr-o zi si sa spuneti apoi cu cate ore de munca echivaleaza. iar respectivele ore mai trebuie si pregatite, mai trebuie reinnoita si documentarea din cand in cand, copiii mai trebuie evaluati etc.
        nu lucrezi, intr-adevar, 8 ore, dar este o munca dificila, eterogena si stresanta. iar pe timp de iarna mai da si complicatii simpatice gen bronsite. iar un salariu de 7,5 milioane nu este motivant. asa ca la anul o sa las pe altcineva in locul meu - poate mai slab pregatit, poate nu - pentru ca nu consider targul avantajos.
    • -3 (3 voturi)    
      Este de asemenea evident (Joi, 18 martie 2010, 17:41)

      Gimmy [anonim] i-a raspuns lui GAVRILACHE

      Ca nu stii ce vrei!

      Sa nu-mi spui ca lucrezi in invatamant, te rog!
      • +2 (2 voturi)    
        ESTE EVIDENT! (Joi, 18 martie 2010, 17:55)

        GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui Gimmy

        Este evident ca nu lucrez in invatamant!
        Daca as fi lucrat, as fi vrut : sa ma implic in educatia copiilor, sa-i invat cat mai multe, sa-i respect si sa le primesc respectul, sa fiu alaturi de ei atunci cand au nevoie si, in schimb, sa primesc recunoasterea "patriei" si un salariu decent (macar cat un maturator de la metrou!).
  • -4 (6 voturi)    
    Eeeehe! (Joi, 18 martie 2010, 17:33)

    Gimmy [anonim]

    Poate da Sfantu' si bulibasesc anul scolar cu grevele lor, ca sa vezi greve ce le dau de nu le pot duce!

    Nu le-ar fi rusine.. cica sunt in greva, dar meditatiile merg bine mersi inainte, n'asa!?!

    Ori ii altoiesc, ori ii reclam la fisc! Marchez banu' frumos, ma autodenunt si sa infunde puscaria!

    Ca asa nu se mai poate, tata!
    E bataie de joc! Pai flori si atentii de inceput de an scolar, flori si atentii de Craciun, flori si atentii de 1 MArtie de 8 Martie, de Paste basca sfarsitul de an scolar, meditatii peste meditatii, fondul clasei, reparatii la clasa, la scoala, la dracu si lacu!!!! AJUNGA-VA!

    Ah! Sa nu uit! O sa-i cred pe astia din sindicate de sinceritatea actiunilor lor atunci cand isi vor face publica declaratia de avere! Ca m-am saturat sa ii tot gasesc prin tot felul de consilii de administratie pe la firmele lui Vantu, Voiculescu, Patriciu sau mai stiu io cine!
    • +3 (3 voturi)    
      pentru gimmy (Joi, 18 martie 2010, 19:03)

      prof. [anonim] i-a raspuns lui Gimmy

      Ai mare dreptate Gimmy! Cand ii vei lua la bataie pe profesori, sa incepi cu educatoarea care te tinea in brate cand faceai "buba", cu invatatoarea care ti-a pus creionul in mana si te-a invatat sa scrii si sa citesti, cu profesorii datorita carora ai luat o diploma si iti permiti acum sa stai pe internet la taclale. Iar daca vei fi vreodata somer iti cedez locul meu la catedra sa vezi cate ore munceste cu adevarat un profesor, sa suporti loazele unor parinti ca tine iar la sfarsitul lunii sa-ti umpli buzunarele cu cele 9 milioane de lei. Succesuri!!!
      • +1 (1 vot)    
        Trist dar adevarat (Joi, 18 martie 2010, 20:14)

        slt [anonim] i-a raspuns lui prof.

        Se pare ca la educatie, ca si la fotbal, se pricepe toata lumea si, din ce-am constatat de-a lungul timpului, cele mai vehemente in a condamna scoala si profesorii sunt doamnele. Sa fie oare aceleasi doamne care sunt prea ocupate cu altele ca sa treaca pe la scoala sa vada ce rezultate deosebite au copiii pe care ii considera niste mici zei si pentru care apar pe in cancelarie cu o falca in cer si telefonul la ureche dupa ce odrasla i-a spart arcada si ochelarii colegei X? Ca scoala nu-i ceea ce trebuie unei societati romanesti normale nu este nici un secret sau aberatie dar eu, personal, nu as rezista nici o luna ca profesor intr-o scoala. Am fost elev, am facut si nebunii, prostii, farse etc dar ce se intampla in scolile din Romania acum mi se pare departe de ceea ce ar trebui tolerat. Solutii?
        - legea invatamantului gandita profund, adoptata de toate partidele si respectata minim 20 ani
        - neimplicarea politicului in viata scolii
        - programa scolara adaptata vremurilor in care traim si care sa stimuleze copilul
        - disciplina si implicarea parintilor
        - pregatirea profesorilor si salarizare corespunzatoare
      • -3 (3 voturi)    
        ... (Joi, 18 martie 2010, 20:49)

        Gimmy [anonim] i-a raspuns lui prof.

        Poti sa lasi la o parte ce vrei si cum vrei; daca nu poti intelege o figura de stil care sa exprime frustrarea si furia, nu-ti meriti titlul de profesor!

        Profii mei nu le-au sugerat nici un moment parintilor mei ca ar fi cazul sa ma duca la meditatii cu ei!
        Profii mei stateau peste program cu noi sa facem pregatire pentru olimpiada.
        Profii mei ne cumparau din banii lor carti de premii, sa nu stam numai cu coronita pe cap pe scena!
        Profii mei veneau si ne povesteau de Noica si Blaga si Cioran si Ionescu atunci cand cartile acestora circulau pe sub mana!

        Asa ca tu, impostorule care ai timp sa postezi pe net intre doua sedinte de meditati cu cate 20 elevi si care te lasi manipulat de o sleahta de lideri inregimentati politic, tu nu meriti decat dispretul meu!
        • +2 (2 voturi)    
          aberatii (Joi, 18 martie 2010, 22:11)

          ... [anonim] i-a raspuns lui Gimmy

          how about...
          profesorul meu de istorie care in toti cei patru ani de liceu nu s-a invrednicit sa ne predea o singura lectie de istorie.
          versus
          colegii mei de la scoala la care predau acum, care in fiecare zi dau telefoane parintilor sa incerce sa rezolve gravele probleme de comportament, care fac naveta nu numai ca sa predea, ci si pentru diverse activitati cu copiii, care incearca sa salveze fiecare pramatie din clasa, pentru ca stiu si ei foarte bine background-ul familial al copiilor alora, si probabil intrevad si repetarea scenariului cu elevii care ajung sa reproduca in clase scenele violente pe care le vad acasa. colegii mei care s-au obisnuit sa-si transforme disperarea in avantul de a incepe in fiecare zi de la 0.
          am avut si eu profesori mizerabili, si profesori exceptionali. si profesori medii. am avut si eu o invatatoare minunata, dar erau si altele care bateau copii de 6-7 ani. a, sau profesori care bateau copiii in gimnaziu. in timp ce colegii mei care predau acum la gimnaziu sunt care de care mai preocupati de problemele de asimilare a materiei ale cutarui copil, se sfatuiesc cu psihologul scolii in legatura cu elevii cu probleme etc. sunt naivi si inimosi si adesea, din pacate, inutili in lupta cu morile de vant.
          mda, si la urma eu - profesor impostor - care imi permit sa scriu pe net comentarii in timpul dumneavoastra liber, in loc sa va las sa vorbiti singur...
    • +2 (2 voturi)    
      Te lauzi! (Joi, 18 martie 2010, 19:59)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui Gimmy

      Las la o parte "amenintarea" ta care te caracterizeaza suficient, totusi.

      Chiar, daca tot esti asa viteaz, de ce nu te duci la Fisc, la politie? De ce nu-i reclami pe cei care iti cer atentii?

      Aa, de liderul sindical Croitoru, acum senator PDl ai uitat, se pare.


      Da` chiar, care lider lindical e in consilii de administratie pe la firmele lui Vantu, Patriciu, Voiculecu?
      Daca stii, fi curajos Gimmy, si spune-ne si noua! Fii curajos, ca doar o dai anonima!
      • -3 (3 voturi)    
        !? (Joi, 18 martie 2010, 20:53)

        Gimmy [anonim] i-a raspuns lui gigel

        Nu, n-am uita de imbecilul de Croitoru!

        Am desfacut o sticla de sampanie cand am aflat ca totusi, nu va fi el ministrul educatiei!

        Toti liderii vostri imi provoaca sila, fara nici o exceptie! Niste semidocti "jmekeri" cocotati in fruntea unei turme de indivizi apatici, prea speriati sa gandeasca singuri!

        Vrei sa stii care din ei au fost membri CA la Vantu? E simplu? Da un search pe Goagal sa vezi ca-ti da fara virgula!´Sau intreaba-l pe Vanghelie, ca el va organizeaza greva, inconstientule!
  • +1 (1 vot)    
    Raspunsul promt al sefilor de sindicate : (Vineri, 19 martie 2010, 9:38)

    hotnewsfil [utilizator]

    'Daca e ordin, cu placere!'
  • 0 (0 voturi)    
    revoltator (Marţi, 23 martie 2010, 11:32)

    adela [anonim]

    Copilul meu este clasa a 9-a ,anul asta mai mult nu s-au facut ore, decat sa se faca, profesori in concediu medical, gripa porcina, greve s-au ii pun sa invete din carti. Mi-e teama ca o sa uite si ce a invatat in gimnaziu. E un haos total si o bataie de joc, profesorii nu isi mai dau interesul ca nu sunt platiti, nu intereseaza pe nimeni . O nulitate de guvern.
  • 0 (0 voturi)    
    Elevii ar trebui sa faca greva! (Miercuri, 14 aprilie 2010, 23:51)

    Elena [anonim]

    Da... asta lipseste sa inghete anul in pragul bacului. Si elevii ce vina au/? Ei au de suferit cel mai tare in urma acestei greve dar vorba aia..cui ii pasa? Cred ca daca se ingheata anul si nu pot da bacul ma si mult in alta tara! Sistemul nostru de invataman e praf! O multitudine de informatii inutile, pe care cu siguranta le uitam de la o ora la alta! In loc sa invatam lucruri generale, sa avem si noi cat de cat idee de ceva! Dar in final nu ramanem cu absolut nimic! Cred ca am vreo 4 profesori care isi fac treaba cum trebuie si de la care am avut de invatat multe, insa de la restul absolut nimic! Pe langa faptul ca fac discriminari peste discriminari, nu sunt corecti la notare si au pretentii absurde profesorii materilor care nici macar nu trebuie la bac sau la vreo admitere si uite asa ne stricam mediile si uite asa nu putem aplica la facultatea dorita si uite asa ne distrug ei viitorul! Mi-am petrecut mult timp in liceu invatand si acum cand am ajuns in clasa a 12a am realizat ca degeaba. Doar pentru note, atat! Daca vreun profesor are un copil in cls a 12a sau a 8a nu cred ca ii e drag sa faca greva! Si ar trebui toti sa se puna in locul parintilor pt ca sa fim seriosi, aveti ideee cati bani fac din meditatii? :)
    Ce mai conteaza, in fond si la urma urmei ei decid,nu? As vrea sa faca si elevii o greva sa se elimine materiile inutile! Care ne ocupa timpul degeaba, stai la scoala 6 ore dupaceea, daca te-ai pregati la tot pentru a doua zi risti sa nu dormi noaptea pt ca nu iti ajunge timpul, eu una recunosc ca nu fac asta , ma pregatesc doar pentru materiile de bac iar la restul asta e.. fie am noroc sa nu ma asculte , fie iau o nota mica si ma chinui sa terc, asta e noul rend:)dar vreau sa mentionez acest lucru poate am norocul sa citeasca cineva care ar putea schimba ceva si sa o faca!
  • 0 (0 voturi)    
    greva........... (Joi, 13 mai 2010, 15:34)

    niculescu mirabela [anonim]

    de asta veti nevoie akm?nu va ganditi la noi,elevii?nu va pasa nu va ganditi k noi trebuiwe sa dam bac-ul anul asta?
    poate noi ne-am chinuit sa facem rost d bani...unii au stat fara parinti ca au plecat in strainatatew pt a putea sa n tina p noi in scoala............faceti si voi greva al inceputul anului scolar nu la sfarsit....va pasa numai d voi la noi nu va ganditi...atat vrei bani bani bani....nu va ajunge spaga primita d la elevi?se pare ca nu....cum ar fi sa facem si noi greva?suntem mai multi ca voi totusi...nu?!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version