Militarii ar putea primi, din nou, pensii ocupationale separate din 2011

de Carla Dinu     HotNews.ro
Vineri, 12 martie 2010, 7:10 Actualitate | Esenţial

Militarii ar putea beneficia de pensii ocupationale separate, de la 1 ianuarie 2011, drept de care se bucura in prezent, dar care nu mai este prevazut in Legea unitara a pensiilor, in urma discutiilor purtate la o intalnire informala, la care au participat ministrii MApN, MAI si Muncii.

Intalnirea informala a avut loc joi, la complexul Haiducului, in prezenta ministrului Apararii, Gabriel Oprea, a ministrului Administratiei si Internelor, Vasile Blaga si a ministrului Muncii, Mihai Seitan, au declarat, pentru NewsIn, participanti la eveniment.

La discutii au mai participat independentul Marian Sarbu, membri ai Comisiilor de Munca si de Aparare din Parlament, dar si reprezentanti ai organizatiilor militarilor din sistemul national de aparare, Armata, Interne, SRI, SIE etc.

Potrivit surselor citate, cei prezenti au abordat, printre altele, subiectul pensiilor ocupationale pe care militarii le pierd prin Legea unitara a pensiilor, odata ce va fi aplicata. In cadrul discutiilor a fost avansata ideea potrivit careia este posibil ca, de la 1 ianuarie 2011, sa se introduca pensiile ocupationale pentru militari, eventual prin amendamente aduse la proiectul de lege privind sistemul unitar de pensii, care nu vorbeste de pensii ocupationale, au declarat, pentru NewsIn, sursele prezente la intalnire.

In cadrul intalnirii, ministrii Oprea si Blaga au pus la dispozitia participantilor mai multe documente cu situatia existenta in alte armate si sisteme militare din cadrul NATO sau UE.

"A fost pus la dispozitie un documentar, in jur de 7 documente, cu situatia reala a militarilor din statele NATO sau UE, unde se arata ca peste tot militarii au pensii ocupationale separate, intrucat au alte conditii de viata. Concret, s-a spus intre ce varste sunt acei militari activi, varsta si conditiile lor de pensionare si alte lucruri de genul acesta", au mai spus sursele.

In 20 mai 2009 Guvernul a eliminat principiul ocupational, care permitea unei categorii socio-profesionale sa structureze un sistem suplimentar de pensii.

























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

3883 vizualizari

  • -1 (1 vot)    
    Mda (Vineri, 12 martie 2010, 9:38)

    ion [anonim]

    Sunt de acord ca sunt militari care chiar lucreaza in conditii speciale, in zone de conflict, sau ca au misiuni speciale strict secrete. Totusi imi scapa motivul pentru care banii pe care ii primesc nu poti fi trecuti pe cartea de munca si in functie de suma respectiva sa primeasca pensia. Asta ii una dintre probleme.
    O alta problema ii ca sunt convins ca legea o sa fie facuta cu fundul si o sa beneficieze de ea si angajatii MApN care au vazut o arma intr-un film la televizor nicidecum in viata reala.

    In general o lege cu exceptii de la ea ii o lege proasta, pentru ca lasa loc la interpretari si permite tot felul de artificii, abuzuri
    • +1 (1 vot)    
      esti pe langa... (Vineri, 12 martie 2010, 10:52)

      pensionar [anonim] i-a raspuns lui ion

      Ioane, tu ai facut armata? Chiar si personalul angajat civil executa sedinte de tragere...asa ca las-o cu filmele. Pentru informarea ta - nu sunt carti de munca pentru militari.
      Cred ca esti unul din acei care stau la "fusta mamei" si-ti face si baita.
      • -3 (3 voturi)    
        Vai, vai (Vineri, 12 martie 2010, 11:26)

        kinn [anonim] i-a raspuns lui pensionar

        Vai, vai, executa sedinte de tragere? Uau, ce colosal, eu zic sa le dam pensii cvadruple plus salarii triple si in plus sa ne adresam lor cu "serenissime".

        Cu alte cuvinte, executa sedinte de tragere pentru ca asta e meseria lor. De ce trebuie musai sa fie tratati in mod special? La urma urmei, intr-o tara este esentiala nu doar armata, ci si medicii, profesorii, privatii, inginerii de la centralele nucleare, mecanicii de tren si soferii. Fiecare isi face meseria lui si este platit cu mai mult sau cu mai putin, dar in cadrul unui aceluiasi sistem.
      • -4 (4 voturi)    
        Faptul că nu sunt cărţi de muncă (Vineri, 12 martie 2010, 11:57)

        ixulescovici [anonim] i-a raspuns lui pensionar

        pentru APV-işti nu spune destul despre ce prestează ăştia ?
    • -1 (1 vot)    
      sunt de acord (Vineri, 12 martie 2010, 11:06)

      kllaus [anonim] i-a raspuns lui ion

      cu tine, ca nu toti trebuie sa primeasca aceleasi pensii. Nu vad care este diferenta dintre un functionar din Mapn sau MAI care freaca birourile vreo 30 de ani si unul din primarie. Ar fi corect sa fie impartiti pe categorii asa cum se practica si in industrie. Pana la urma si dl. Ciocan o sa beneficieze de aceasta pensie, desi dansul isi asuma riscuri foarte mari doar in Bamboo printre interlopi.
    • +3 (3 voturi)    
      carte de munca (Vineri, 12 martie 2010, 13:30)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui ion

      Pentru ca un militar isi leaga viata de armata. Nu poate pleca din localitate fara aprobarea comandantului sau. In viata civila numai un judecator va poate restrictiona acest drept, daca cumva sunteti cercetat penal. Militarii nu au dreptul sa isi ia un al doile job, si chiar daca ar avea, as vrea sa vad ce angajator risca sa angajeze pe unul, care pleaca ba la alerta, ba la curs, ba in aplicatie sau misiuni. Militarul nu are dreptul sa faca politica, greva sau sa aiba o afacere. Si mai sunt si alte restrictii numai daca va uitati in Codul Penal, ce i se intampla unui militar daca absenteaza de la program s.a. Politicienii ne-au invrajbit spunand multe neadevaruri despre propria armata. Noua nu ne trebuie dusmani, ii avem pe ai nostrii! De aceea lasati militarii in pace, pentru ca 2/3 din acestia au solde mizerabile. Daca dorti sa vedeti cum este sa fi militar INROLATI-VA ca sa puteti constatat pe propria piele, care este nivelul de satisfactie a muncii. Va rugam sa aveti demnitatea sa ne lasati in pace, pentru ca, nu suntem o categorie priveligiata. Cei care indemna populatia la curente de opinii contra armatei nationale probabil sunt in solda cuiva anume, in nici un caz prieten al acestei tari. Daca se doreste egalizarea cu categoriile de personal din viata civila, vom cere abrogarea legislatiei restrictive, aplicare Codului Muncii in armata pentru ca si militarii sa beneficieze de Art. 16 al.1 din Constitutie. Sa vedem cum mai poate functiona sistemul militar, cand un ordin al unui comandant va fi atacat in contencios administrativ de catre subordonati, iar actiunea armatei in diferite situatii amanata pana la judecarea procesului. Cam asa arata armata guvernata de legi civile.
      • +1 (1 vot)    
        de acord (Vineri, 12 martie 2010, 15:13)

        colu [utilizator] i-a raspuns lui ioan

        Este greu de inteles pentru cei care nu au trecut macar o perioada prin M.Ap.N
      • 0 (0 voturi)    
        mai burtosilor (Vineri, 12 martie 2010, 19:11)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui ioan

        umflatilor, ce armata ati facut voi si la cate n-aveti dreptul imi vine sa va plang de mila. Sa aveti pensie ca orice om care munceste in Romania. Sunt sectoare in rafinarii , in mine, in centralele termo si atomo electrice unde speranta de viata e redusa. Chiar si politaiul isi risca viata mai mult decat voi. Ati luat sute de milioane de caciula, acum vreo 10 ani cand ati fost pensionati si la 40 de ani, cu drept de munca ! Ati avut un regim preferential (imprumuturi cu dobanda de 1% pe an) la Bancorex , pana a falimentat si n-ati mai restituit nimic. Vreti pensii preferentiale, la munca , nu la cersit ! Plus asistenta militara speciala gratuita si de buna calitate, bani de haine, sporuri, etc. Ai invocat ce nenorocire va fi pentru un militar care nu se prezinta din varii motive la serviciu. Te asigur, la patron e mult mai rau ! Ti-a pus cartea de munca in brate.
        • 0 (0 voturi)    
          Cine va plateste? (Vineri, 12 martie 2010, 19:46)

          ioan [anonim] i-a raspuns lui ploiesteanu

          Modul in care dialogati va descalifica. Inrolati-va daca este asa bine in armata. In final mai recapitulati cei sapte ani de acasa. Tradatorii de tara provin in general din indivizi cu asemenea manifestari.
          • 0 (0 voturi)    
            Tu nu esti tradator (Vineri, 12 martie 2010, 23:16)

            ploiesteanu [anonim] i-a raspuns lui ioan

            Te doara inima de tarisoara ta , si tot ai mai fura, tot ti-ai mai face legi prin care ti-acorzi singur privilegii, iar cei care te judeca sunt, desiguri tradatori care nu-si iubesc patria si vor sa faca , auzi ce nerozie!, o societate fara privilegiati. Mai ioane, judeca-te pe tine !
  • -3 (3 voturi)    
    Dar nu ar fi mai bine să rămână (Vineri, 12 martie 2010, 10:41)

    ixulescovici [anonim]

    aşa cum sunt acu'.Că au prea multe,exagerat de multe,drepturi,ioc obligatţii iar utilitate zero.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu . . (Vineri, 12 martie 2010, 10:52)

      gheorghe [anonim] i-a raspuns lui ixulescovici

      . . este prima data cand vorbesti prostii. Mai pune si tu mana pe o carte!
    • 0 (0 voturi)    
      Ai rezolvat cazul, (Vineri, 12 martie 2010, 11:14)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui ixulescovici

      d-le!De ce nu avem mai multe genii ca dvs.?!Numai cu dumneata si cu Boc nu facem nimic...
  • +2 (2 voturi)    
    comentariu (Vineri, 12 martie 2010, 11:11)

    militar rezervist [anonim]

    Militarii îşi merită pensiile. Conditii speciale au fost şi cele de la Canalul Dunăre-Marea Neagră, Casa Poporului, inundaţii, cutremurul din 1977, muncile agricple din fiecare an, Transfăgărăşan şi altele pe care, cu siguranţă, le ştiţi. La revoluţie strigaţi "Armata e cu noi" şi nu puţini au fost militarii care şi-au dat viaţa.
    A nu se uita că militarii au lucrat şi lucrează 24ore din 24 ore, nu numai 8 ore ca alte categorii sociale.
    .
    • -3 (3 voturi)    
      x (Vineri, 12 martie 2010, 11:39)

      contra [anonim] i-a raspuns lui militar rezervist

      Militarii nu isi merita pensiile! Nu au facut absolut nimic sa si le merite.
      Pensiile acestea nesimtite trebuie sa dispara, iar exceptia de la regula ar fi militarii care au fost in misiuni speciale (gen Iraq si Afganistan). Restu o freaca degeaba prin unitai.
      • +1 (1 vot)    
        contra cui (Vineri, 12 martie 2010, 15:08)

        colu [utilizator] i-a raspuns lui contra

        cred ca esti unul dintre care nu a facut armata,iar daca totusi ai facut-o,ai fost un protejat.Daca ai fi fost la Canal,sa muncesti de la ora 6am si pana seara la ora 21,iar dumineca pana la 17 nu cred ca mai aveai aceeasi parere.Trebuia sa stai in tronson,in miez de iarna sa te mahgaie nitel crivatul,nu mult, ci doar vreo 3-4 ore.
    • -3 (3 voturi)    
      Prietene, (Vineri, 12 martie 2010, 13:29)

      giga [anonim] i-a raspuns lui militar rezervist

      am tot stat, dar cam ajunge. Toate lucrarile alea de le-ai enumerat s-au facut de militari in termen - din care au si murit. Si aia nu au auzit de pensiile de care se vorbeste. Crede-ma, am lucrat pe Transfagarasan si stiu cum era; tablagii dadeau sfaturi (ca ordine nu-si permiteau la ce era acolo) iar ofiterii foarte rar ieseau din birouri. Asa ca las-o balta cu pensiile meritate. Cit despre 'armata e cu noi' din cite se stie unii ofiteri au dat ordin sa se traga - da' acu merita pensii ca au avut conditii speciale. Soldatii; nu, ca aia nu erau 'armata'. Iar acum militarii sunt platiti bine tocmai pt regimul de viata nu pt pericol. Aia cu pericolul, vezi Irak, Afganistan, sunt platiti in plus.
  • -3 (3 voturi)    
    mercenari ? (Vineri, 12 martie 2010, 11:56)

    ilie [anonim]

    Vad ca totul se invarte in jurul banilor,nici vorba de pariotism sau raspundere civica.Trebuie sa platim militarii si politistii bine ,salarii si pensii ,pentru ca riscurile lor sunt mari.Ma intreb ,minerii manipulati de Iliescu,metalurgistii,chimistii ,profesorii,medicii chiar nu -si risca nimic ?Ar trebui facut un studiu sa vedem care este speranta de viata si accidentele mortale la militari si politisti si care este situatia la ceilalti.Suntem o tara saraca si trebuie sa calculam cat ne permite bugetul sa platim pentu acesti cavaleri ai riscului ?Intre toate categoriile sociale trebuie sa existe un raport al retributiilor,altfel totul se transforma in ura si discreditare.
    • -2 (2 voturi)    
      Plini de "pariotism" si "raspundere civica" (Vineri, 12 martie 2010, 12:31)

      ixulescovici [anonim] i-a raspuns lui ilie

      sunt aceşti cavaleri ai riscului !!! În special Garcea care pândeşte linia continuă sau radarul. La el "pariotism" !!!
      • 0 (0 voturi)    
        asa (Vineri, 12 martie 2010, 19:38)

        ha [anonim] i-a raspuns lui ixulescovici

        Bai pansatule, da cind tia tras ala nevasta pe cosor, ai fugit repede la Garcia sa te plingi, si acum rizi de el. ia mai gindestete.
  • +3 (3 voturi)    
    Armata si Guvernul (Vineri, 12 martie 2010, 12:24)

    a.b [anonim]

    Este o rusine pentru acest guvern si pentru Romania ca nu este in stare sa plateasca pensiile mizerabile ale militarilor acestei tari. Ati vazut care este media pensiei pentru militari, cca. 1200-1500 de lei. Toate tarile NATO SI UE au legi sau capitole speciale in legi care reglementeaza pensia militara.
    Numai BOC si acolitii lui care condus astazi si vremelnic Romania au probleme cu pensiile de mizerie ale militarilor romani. Dupa cum se stie din 90 incoace militarii Armatei Romaniei au fost obligati sa iasa la pensie sau in rezerva de catre guvernele care s-au succedat la conducerea tarii. Sa nu uitam ca inteligenta militara din Armata si Serviciile Secrete au introdus Romania in NATO si in UE si nicidecum cohortele de politicieni care s-au succedat la conducerea tarii(cu foarte mici exceptii de tipul VASILE PUSCAS SI ADRIAN NASTASE). Noile discutii despre pensia ocupationala, probabil ca au fost determinate de faptul ca aceste cohorte de politicieni care, de mult nu se ocupa de interesul national ci numai de interesul lor de grup si gasca, si-au dat seama ca nu se pot pune cu o forta organizata, inteligenta si hotarata de cca. 200.000 de militari in rezerva si la pensie care prin unitate le poate schimba destinul acestor politicieni lipsiti de patriotism si onestitate.
  • 0 (0 voturi)    
    UE (Vineri, 12 martie 2010, 14:37)

    bucur [anonim]

    Ati vazut ce pensii au profesorii,medicii,muncitorii in Uniunea Europeana ? Tara noastra ,de ce nu ne da si noua asemenea pensii ?Probabil ca se incepe cu persoanele cu statut special si ce ramane se da la gloata.Ce spuneti privlegiatilor ?
    • 0 (0 voturi)    
      loc de munca (Vineri, 12 martie 2010, 15:22)

      colu [utilizator] i-a raspuns lui bucur

      Daca spui ca au privilegii,poti beneficia si tu de ele,inroleaza-te,mai sunt destule locuri.Poate ajungi in Afganistan,sa vezi atunci privilegii,gen Osama.
    • 0 (0 voturi)    
      politicieni profesori (Vineri, 12 martie 2010, 17:29)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui bucur

      Aveti politicieni profesori. In loc sa invrajbiti categoriile sociale, ati face bine sa vedeti care va este interesul! Doriti ca militarii sa aiba pensii la fel de mizerabile ca cele ale dumneavoastra? Sau doriti sa aveti pensii decente apropiate sau mai mari ca ale militarilor. Militarii nu contesta profesorii, o categorie foarte importanta. pentru care au tot respectul. Dumneavoastra ca intelectuali de ce minimalizati munca militarilor, care nu se compara cu a dumneavoastra?. Daca nu v-au spalat creiereler politicienii, comparati-va standardul cu profesorii din U.E. si cereti politicienilor sa va respecte! Aveti sindicate puternice militarii nu au acest drept constitutional. Nu militarii v-au mintit cu cresterea salariala de 50%. Radacina raului este in alta parte va rugam nu puneti umarul la dezbinarea acestei tari, pentru ca va fi mai rau.
      • 0 (0 voturi)    
        intelectuali,oare? (Vineri, 12 martie 2010, 18:20)

        colu [anonim] i-a raspuns lui ioan

        crezi ca daca ar fi intelectuali ar rationa in acest mod?.Acetora nu le-a fluierat niciodata glontul pe la ureche;poate n-au pus mana pe vreo arma militara,dar postaeza,deh.....e democratie!
  • 0 (0 voturi)    
    pentru toti (Vineri, 12 martie 2010, 19:32)

    militarul [anonim]

    Bai fratilor romani, care mai suntem, daca ne trateaza ca pe ceii mai prost platiti militari , din orice tara de pe lumea asta si tot am duceo mai bine,decit vrea Boc -Poc si cu portocalii lui. Asa ca luati ca reper orice tara vreti voi , nu mai yic de una membra NATO, si o sa vedeti ce avantaje au , si nu numai cit sunt in activitae. faptul ca mormoila de la SMG nu stie sa vorbeasca, asta nu inseamna ca tre sa stam toti si sa inghitim tot ce se scrie de toti neavenitii. Ce bine ca v-a fi iar armata obligatorie. va salut
  • 0 (0 voturi)    
    respect (Vineri, 12 martie 2010, 20:07)

    ioan [anonim]

    Natiunile puternice isi respecta militarii.

    http://www.ziuaveche.ro/editorial/1537--legea-dihoniei-nationale-

    La noi politica guvernamentala incurajeaza cocalarii sa denigreze armata. Mai mult politica guvernamentala este un de dezbinare sociala. Datoria liderilor este de a unii, de a crea coeziune, nicidecum de a invrajbi categoriile sociale. Sa le spuna cineva cu ce se mananca adevaratul leadership.
  • 0 (0 voturi)    
    Legea unitara a pensiilor (Vineri, 12 martie 2010, 21:31)

    Lary [anonim]

    Pentru cei care nu cunosc va dau un extras din ststutul cadrelor militare:
    "Art. 8
    Cadrele militare au urmatoarele indatoriri principale:
    a) sa fie loiale si devotate statului roman si fortelor sale armate, sa lupte pentru apararea Romaniei, la nevoie pina la sacrificiul vietii, sa respecte si sa apere valorile democratiei constitutionale;
    Art. 29
    Cadrelor militare in activitate le este restrinsa exercitarea unor drepturi si libertati, astfel:
    f) incheierea casatoriei este libera in conditiile legii. Casatoria cu o persoana apatrida sau care nu are exclusiv cetatenia romana este conditionata de obtinerea aprobarii prealabile a ministrului apararii nationale;
    g) participarea la mitinguri, demonstratii, procesiuni sau intruniri cu caracter politic ori sindical este interzisa, cu exceptia activitatilor la care se participa in misiune;
    h) cadrele militare in activitate se pot deplasa in strainatate in conditiile ce se stabilesc prin ordin al ministrului apararii nationale.
    Art. 30
    Ofiterii, maistrii militari si subofiterii in activitate au obligatia de a nu efectua activitati care contravin demnitatii, prestigiului si normelor de comportare ce decurg din calitatea lor de cadre militare."
    Citind aceste randuri solutia pensiilor si salariilor este simpla:
    1. se anuleaza aceste cerinte si transformam armata intr-o institutie de functionari publici si aplicam legi unice pentru toata lumea;
    SAU
    2. TRATAM ARMATA ROMANIEI CU RESPECTUL CUVENIT DEOARECE A FOST INTOTDEAUNA LOIALA POPORULUI ROMAN.
    Va rog sa optati pentru cele doua variante pentru a vedea cate cozi de topor exista printre noi.
  • 0 (0 voturi)    
    Militarii, o categorie dintre cele mai defavorizat (Vineri, 12 martie 2010, 23:04)

    George [anonim]

    Militarii sunt considerati printre persoanele cel mai defavorizate din societate, datorita expunerii lor la riscuri de securitate majore si la restrangeri semnificative ale drepturilor si libertatilor constitutionale. Ca expresie a recunoasterii acestei realitati incontestabile, presedintele american, Barack Obama, a donat cei 1,4 milioane de dolari obtinuti din acordarea Premiului Nobel pentru Pace unui număr de zece organizaţii care militează pentru familiile militarilor, pentru Haiti sau pentru educaţia minorităţilor defavorizate.
  • 0 (0 voturi)    
    D-aia ati omorat atati tineri la Timisoara (Vineri, 12 martie 2010, 23:27)

    ploiesteanu [anonim]

    aveati sentimentul datoriei fata de tara (a se citi ceausescu si partidul comunist). Mai lasati falsul patriotism invatat fortat la orele de socialism stiintific. Ati fost privilegiati din 90 pana acum. Cand tara e cuprinsa de criza, incercati sa o ajutati, patriotilor! Sau vreti sa va rotunjiti burtile in continuare ?!
  • 0 (0 voturi)    
    DEMAGOGIA PORTOCALIE (Marţi, 15 martie 2011, 17:08)

    PANI HACITIN [anonim]

    De ce se da atata in pensionarii care au fost obligati sa iasa anticipat, sacrificati pentru intrarea in N.A.T.O.?In primul rand, acesti oameni au primit acei bani ca sa supravietuiasca dupa un sut in dos de la alt guvern, si cu banii aia eventual sa traiasca pana cand le vine decizia de pensionare anticipata(care in unele cazuri a durat luni de zile).Acei bani nici nu s-au dat, din cate stiu, de statul roman,ci chiar de N.A.T.O.. Multi vorbesc ca si cum ei au fost favorizati cumva de statul roman cu pensionarea anticipata si cu salarii compansatorii si sunt uimita de atata prostie!Cum e favorizat un om ca e pensionat cu forta? Un om cu cariera militara,nu civila, dupa ce a muncit si trait intr-un sistem militar, a facut scoala militara,o academie militara eventual,a renuntat la drepturile civile, de a avea o afacere ,de a intra in politica, a renuntat la viata privata fiind 24 din 24 in serviciul militar,riscandu-si zilnic viata. Asta poate nu ar fi o tragedie pentru un civil ,dar sa ai experinta in munca zeci de ani in sistemul militar si sa te trezesti pe piata civila care sunt sansele reangajarii? Unii au reusit si asta, si s-au reangajat pe unde au putut,companii de stat,private sau ministere.Nu zic ca nu sunt printre ei exceptii politice ,de generali poate care s-au angajat cu pile sau mai stiu eu cum, vorbesc de oamenii cu salarii normale. Acestia au fost calcati in picioare de actualul guvern,au fost facuti hoti si nesimtiti,dupa ce si-au aparat tara, si pusi sa aleaga intre salariu si pensia castigata deja, pentru ca au avut"privilegii"-salarii compensatorii.Dar nu e de ajuns,acum li se incalca din nou dreptul la pensie( drept de proprietate),si fara nici o baza legala li se fura in unele cazuri si 60% din pensie.Ce au facut acesti oameni pentru a merita un asemenea tratament din partea statului roman?N-au respectat legea, au furat?De ce alte state stiu sa-si respecte armata,prima linie de aparare in caz de orice(razboi,calamitati naturale) si noi nu? Sa in


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri