Federatia evreilor din Rusia acuza reabilitarea fara precedent a nazismului in Moldova, Letonia, Estonia si Ucraina

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 9 martie 2010, 17:50 Actualitate | Esenţial

Federatia Comunitatilor Evreiesti din Rusia a invitat oficialii UE si ai ONU sa se pronunte asupra "reabilitarii fara precedent a nazismului si a criminalilor de razboi" din Europa, in special in Letonia, Republica Moldova, Estonia si Ucraina, relateaza RIA Novosti, in editia electronica.

"Evenimentele recente din Moldova reprezinta un sacrilegiu cu atat mai socant cu cat el se produce in apropiere de cea de-a 65-a aniversare a victoriei, in cel de-al Doilea Razboi Mondial", se arata intr-o declaratie a FCER.

Federatia se declara preocupata de decizia guvernului de la Chisinau de a acorda soldatilor romani aliati ai Germaniei naziste drepturi si privilegii similare celor acordate militarilor Armatei Rosii.

Autoritatile moldovenesti au intentia de a decerna medaliile comemorative ale victoriei "atat vechilor combatanti din cel de-al Doilea Razboi Mondial cat si persoanelor care au luptat in cadrul armatei romanesti de ocupatie", potrivit declaratiei FCER.

O atitudine similara este intalnita in Letonia, unde fostii membri ai Waffen SS organizeaza regulat un mars pe strazile din Riga, cu consimtamantul tacit al autoritatilor, scrie RIA Novosti.

"Marsurile membrilor letoni ai Waffen SS au loc in data de 16 martie, incepand cu anul 1994. Data a fost aleasa special: in 16 martie 1943, SS-istii letoni au infruntat pentru prima oara Armata Rosie, in suburbiile Leningradului", arata declaratia citata.

"Aceste marsuri constituie o insulta la adresa memoriei nenumaratelor victime ale crimelor impotriva umanitatii comise de SS si de cei care au colaborat cu nazismul".

Autorii declaratiei dau ca exemplu cazul lui Andris Jordans, achitat de Curtea suprema din Letonia dupa ce a afirmat, public, ca "evreii si romii nu sunt fiinte umane".

"In 2006, Iranul a convocat o conferinta consacrata negarii Shoahului. In iulie acelasi an, un monument consacrat membrilor trupelor SS a fost ridicat in Estonia iar in 2007 un monument al soldatilor sovietici a fost inlaturat din Talin. In 2007, autoritatile ucrainene l-au reabilitat pe Roman Shukevitci, nationalist ucrainean cunoscut pentru participarea sa la genocidul poporului evreu iar in 2010 au atribuit titlul de erou al Ucrainei lui Stepan Bandera, care a ajutat la formarea batalioanelor ucrainene ale Waffen SS", adauga Federatia Comunitatilor Evreiesti din Rusia, care invita autoritatile europene sa se pronunte asupra tendintei de 'spalare' a nazismului in Moldova, Estonia, Letonia, si Ucraina.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

2438 vizualizari

  • +5 (23 voturi)    
    hahha (Marţi, 9 martie 2010, 18:03)

    george [anonim]

    in Romania si in majoritatea statelorlor evreii au construit monumente ale holocaustului, au organizat simpozioane, ba chiar au introdus in scoli ore despre evrei, dar se pare ca pe rusi nu prea pot sa ii imbarlige cu antisemitismul si victimizarea
    • +13 (27 voturi)    
      Iar evreii (Marţi, 9 martie 2010, 18:23)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui george

      Poporul semit și-o face cu mâna lui. Am senzația că lumea începe să se sature de ei, că întind coarda mult prea mult și într-o zi coarda se va rupe. Oamenii sunt "atacați" de orice, tehnica politically correctness-ului devine un mare pericol asupra democrației (chiar și a celei prost-înțelese de români).

      Nu am înțeles și încă nu pot înțelege cu ce sunt eu vinovat de holocaust și de ce eu trebuie să le plâng lor de milă și să renunț la copaci ca să fie betoane în omagiul lor, nu înțeleg de ce n-aș putea să fiu prieten cu un nazist (fie el neonazist) sau de ce trebuie să am grijă ce porumbei scot pe gură că se supără strănepotul celui ucis de Hitler? Condamn ceea ce s-a întâmplat, dar n-am putea să învățăm o lecție și să privim înainte? E necesar să mergem cu spatele și cu ochii pe holocaust toată viața? Fiica mea va trebui să facă la fel?

      O zi excelentă,
      Adrian
      • +12 (20 voturi)    
        Si alte etnii au suferit holocausturi (Marţi, 9 martie 2010, 19:05)

        Andrei Iordan [anonim] i-a raspuns lui ady624

        1. Israel e un avanpost de civilizatie si democratie intr-o mare arabo-musulmana de salbaticie si retard social. Si e trist sa vezi ca organizatii evreiesti sunt cele care lovesc in interesele pe termen lung ale evreilor. A obliga europenii sa tot comemoreze la infinit un eveniment ale carui dimensiuni si motivatii sunt discutabile se va intoarce ca un bumerang contra evreilor din Europa. Eu nu sunt cupabil cu nimic pt faptul ca acum 70 de ani o minoritate de romani batea si prigonea o minoritate de evrei. Insa astfel de "proteste" evreiesti incearca sa ma faca si pe mine vinovat de acele evenimente. Pai daca exista vinovatie colectiva si transmisa genetic, atunci evreii de peste 100 de ani vor trebui si ei sa "plateasca" pt crimele evreilor de acum 40 de ani contra arabilor!!

        2. Tentativa asta de culpabilizare colectiva a europenilor e destinata sa asigure un fel de bariera de protectie, juridica si mediatica, a minoritatii evreiesti din Europa. Insa nu europenii sunt pericolul, ci imigratia musulmana. Datorita milioanele de islamici tolerati in Europa viata evreilor aici va deveni mult mai grea.
        Si culmea e ca multe asociatii pro-imigratie sunt conduse de..evrei stangisti, care credeau ca astfel lovesc capitalismul si distrug popoarele europene "fasciste". De fapt isi pun singuri latul in jurul gatului, islamizatii din Europa nu-i vor lasa in pace.

        3. Permanenta propaganda cu Shoah agaseaza din ce in ce mai mult, pt ca si alte etnii au suferit enorm in WWII, si daca 1 milion de evrei au pierit, e util de stiu ca au murit zeci de milioane de europeni, adevaratul genocid e cel al rasei noastre, europene.
        Ne-am ridicat din cenusa si am luat-o de la capat, cu ajutorul europenilor din USA sau din Rusia.

        4. Restaurarea adevarului istoric e normala, aveam o istorie decretata oficial, cu forta unui AK-47, acum apare istoria pe care oamenii o resimt si o cred cu adevarat. De fapt, e o noua reactie de aparare a Europei, in fata unei amenintari, aceea islamica!
        • -2 (16 voturi)    
          Corectie (Marţi, 9 martie 2010, 19:46)

          Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Iordan

          Au fost omorati 6 milioane de evrei, nu 1 milion. Si asta nu s-a intamplat pe campurile de lupta, ci in camerele de gazare. Si asta in timp ce Europa, inclusiv papa de la Roma, a tacut.

          Asta pentru a pune in perspectiva comentariile tale.
          • +3 (5 voturi)    
            dar indienii macelariti de yankei ?? (Marţi, 9 martie 2010, 22:37)

            gogu [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

            La venire albilor in America de Nord erau aprox 20 de milioane de indieni. In 1892, cand ultimii supravietuitori au fost inghesuiti in rezervatii, ramasesera cam 200000 !
          • +1 (3 voturi)    
            stai rau cu matematica my friend .. (Marţi, 9 martie 2010, 22:39)

            AYAN [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

            daca ai vedea documentarul ADEVARUL DESPRE AUSHWITZ cred ca nu ai mai vb asa .. morti au fost (DUMNEZEU sa ii odihneasca) dar nu la cifrele astea ... ori stii si minti cu nerusinare ori nu stii si pici de fraier ...
          • +2 (2 voturi)    
            erata la corectie..... (Miercuri, 10 martie 2010, 2:59)

            AdiGB [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

            stimabile cetatean orpheus, pentru stiinta ta ar trebui sa te documentezi mai asiduu inainte sa prezinti informatii eronate..... 6 milioane.... n-au fost nici numarati de 10 ori, iar daca vorbim de camere de gazare.....s-ar putea sa extragi radical in baza 10 din cati iti raman.....

            sigur, e trist ca au murit oameni, indiferent de etnia lor....si nu-i corect sa victimizam pe unii in defavoarea altora.....tot victime se numesc!

            cele 6 milioane sunt o cifra inventata la 15 ani dupa procesul de la Nurnberg (ca doar istoria o scriu invingatorii....), in scop propagandistic si financiar!

            stiai ca TARA NOASTRA PLATESTE ANUAL TRIBUT PENTRU ACESTE VICTIME INEXISTENTE? ITI CONVINE? Daca raspunsul tau e afirmativ, inseamna ca te numeri printre aceia care crede ca au existat si la noi in 89 teroristi.....si 60mii de victime in carca lui ceausescu.......


            PS: stiai ca victimele produse de rusi prin impunerea cu forta a comunismului sunt de 2 ori mai numeroase decat cele produse de WWII?....asa pentru cultura (din) generala....
        • +2 (4 voturi)    
          sunt curios ce parere are (Marţi, 9 martie 2010, 23:38)

          titu [anonim] i-a raspuns lui Andrei Iordan

          Federatia evreilor din Rusia despre masacararea palestinienilor din Gaza de catre armata isreliana?
          • +2 (2 voturi)    
            cam aceeasi parere....cu a min. lor de externe! (Miercuri, 10 martie 2010, 3:05)

            AdiGB [utilizator] i-a raspuns lui titu

            .....si anume, cea expusa cu "ocazia" asasinarii liderului hamas in Dubai......

            "vedeti prea multe filme cu James Bond"

            aia dau cu pietre....astia dau cu tunul......Dumnezeu nu doarme insa!
      • 0 (10 voturi)    
        daca nu intelegi asta (Marţi, 9 martie 2010, 20:48)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui ady624

        "nu înțeleg de ce n-aș putea să fiu prieten cu un nazist (fie el neonazist) "

        mi-e mila de tine, amice

        multi nu stiu, dar nazistii si sovieticii au fost prieteni buni inainte de razboi. degeaba luati parti unora sau altora.
        • +4 (8 voturi)    
          Culorile (Marţi, 9 martie 2010, 21:46)

          ady624 [utilizator] i-a raspuns lui gigi

          Puneți ideologiile înaintea oamenilor. Dacă tu ești convins că Dumnezeu există și eu că nu-l cheamă Dumnezeu, înseamnă că trebuie să nu fim prieteni? Dacă ai un prieten bun și într-o zi afli că el crede în neonaziști, ce faci? Îl omori pentru a-i răzbuna pe evrei? Nu uita că atrocitățile au fost comise la comanda unor grupuri relativ mici. Dacă ai trăit în comunism, poate știi ce frică se băga în oameni. Cum nu aveai încredere nici în cel mai bun prieten, că mâine te putea turna. Toate dictaturile făcute cu forța s-au bazat pe dezbinare, frică și dezinformare, manipulare. Soldații care au mers pe câmpul de luptă nu erau toți de acord cu ce făceau, dar aveau de ales între a muri ei sau cei dragi (pentru nesupunere) sau de a-i omorî pe cei despre care i s-a băgat în cap că-s amenințarea lor capitală.

          Dacă ai prieteni nemți, vorbește cu ei și ai să înțelegi un lucru: poporul german nu este DELOC mândru de ce a făcut. Și în mare parte, nu poporul german a făcut-o, ci o mână de dereglați psihic care au condus prin teroare.

          Așa că îndrăznesc să fiu prieten cu orice nație și orice apartenență politică/religioasă.

          Mulțumesc,
          Adrian
          • +2 (2 voturi)    
            Corecție (Marţi, 9 martie 2010, 22:44)

            ady624 [utilizator] i-a raspuns lui ady624

            "despre care i s-a băgat în cap" este incorect. "despre care li s-a băgat în cap" este varianta corectă.

            Îmi cer scuze,
            Adrian
          • -1 (3 voturi)    
            Da ma, da' ... (Miercuri, 10 martie 2010, 0:13)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui ady624

            ... de la a fi prieten cu un neamt pana la a fi prieten cu un neonazist e cale lunga. Macar ai vreun cunoscut care sa aibe aplecare spre neonazism? Cauta sa cunosti unii, dupa aia zi ca ai putea fi prieten cu ei.

            In alta ordine de idei, oricat de putini ar fi fost dereglatii aia psihici care i-au bagat pe nemti in razboi, are totusi si poporul german o raspundere: aceea de a fi tolerat treaba asta. Dupa cum si popoarele din estul Europei au, fiecare in mai mare sau mai mica masura, raspunderea propriei perioade comuniste. Popoarele din estul Europei mai au cat de cat circumstante atenuante, ca aliatii occidentali de dinainte de razboi le-au acordat garantii de nu le-au putut duce, si i-au vandut efectiv lu' Stalin dupa razboi, pe cand nemtii nici macar atata scuza nu au. Diferenta e doar de atitudine. Germania si-a recunoscut ca stat si ca popor responsabilitatea fata de holocaust, Romania la fel, pentru partea ei, pe cand rusii, ucrainenii si alte neamuri implicate nu.
    • +2 (4 voturi)    
      aha (Marţi, 9 martie 2010, 20:39)

      mos [anonim] i-a raspuns lui george

      Daca nu ar fi rusii i-as crede, dar la cate rele au facut si COMUNISTI RUSII.....
  • +8 (12 voturi)    
    Despre antisemiti (Marţi, 9 martie 2010, 18:15)

    Tupeu [anonim]

    Cred ca termenul de antisemit este imprecis.
    Semiti sunt si libanezii si sirienii, iar anti-evreii nu au treaba cu ei.
    Si cel de rasist este imprecis. Pentru ca evreii sunt in toate rasele, Dupa cum se arata chiar pe HotNews.
    http://www.hotnews.ro/stiri-international-6999087-video-lemba-tribul-pierdut-israelului-regasit-zimbabwe.htm
    • +4 (6 voturi)    
      Așa este (Marţi, 9 martie 2010, 18:44)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Tupeu

      Ai dreptate.

      Adrian
    • +3 (9 voturi)    
      Sefarazi, askenazi, sabra, kazari (Marţi, 9 martie 2010, 19:18)

      Noua Kazarie [anonim] i-a raspuns lui Tupeu

      Doar evreii sabra, nascuti in Israel si prezentand un fenotip specific semitilor din acea regiune, sunt cu adevarat "evrei". La fel si neamul "Cohen" de pe teritoriile lumii europene (USA, Europa, Rusia, Australia, NZ, sudul Americii Latine).

      In rest exista sefarazi, evrei din vestul Europei si nordul Africii (Magreb), amestecati cu autohtoni berberi si uneori vestici.

      Exista askenazi, elita Israelului, ce provin din Europa de Est, urmasi ai neamului kazarilor, partial slavizati, partial germanizati (ei vorbesc idis).
      Aproape toti askenazii au patrimoniu genetic european majoritar si fenotipul lor e usor de identificat pe strazile oraselor israeliene, piele alba, parul blond, castaniu sau roscat, ochi de culoare deschisa. Tzipi Livni sau Netanyahu arata mai europeni decat multi "francezi" :))

      Sefarazii sunt mai amestecati genetic, ceva mai discriminati in societatea israeliana, ei au trasaturi ce corespund atat rasei europene cat si rasei semite magrebine. Prin comparatie, la fel sunt sunt perceputi la noi unii, amestec de romani europeni si tigani indo-pakistanezi.

      Sabra sunt foarte majoritar de sorginte semita, urmasi ai evreilor din Orientul Mijlociu, ramasi acolo din antichitate.

      Deocamdata, cetatenii israelieni sunt majoritar urmasi ai europenilor, si atat timp cat situatia va fi asta, USA, UE si chiar Rusia (1 milion de evrei provin din URSS) vor proteja si nu vor permite distrugerea Israel.
  • +6 (18 voturi)    
    parerea rusiei (Marţi, 9 martie 2010, 18:18)

    stefanes [utilizator]

    In rusia doar asociatiile prietene guvernului sunt acceptate asa ca acuzatia "Federatiei evreilor din Rusia" este doar o arma folosita de guvernul rus pentru a'si sicana fostii sateliti, eventual sa-i indeparteze de comunitatea internationala. Dar evident gruparile de dreapta sunt in plina forma in toata europa (vezi Olanda sau Elvetia) si nu strica din cand in cand sa amintesti oamenilor de ce sunt in stare aceste grupari.
  • +10 (14 voturi)    
    statele baltice (Marţi, 9 martie 2010, 18:28)

    dracowar [utilizator]

    stiu poate cel mai bine ce inseamna demonul cu chip de om ce se numeste "rus". Au incercat sa ii distruga sute de ani si nu au reusit.
    Cat despre "armata romana de ocupatie" asta e pur si simplu dezgustator si diplomatia romana ar trebui sa reactioneze. Dar nu stiu cine are curajul sa vb impotriva evreilor :(
  • +11 (17 voturi)    
    banc (Marţi, 9 martie 2010, 18:29)

    Moldav [anonim]

    Iţic Mendelovici, evreu rus, lua mereu cuvantul la adunările de partid, unde se declara mereu de acord cu antevorbitorii săi.
    - Tovarăşe Iţic, spuse secretarul de partid, dar dumneata n-ai niciodată o părere proprie?
    - Ba da, dar ţin să vă spun că nu sunt de acord cu ea!
    • +3 (7 voturi)    
      Excelent banc (Marţi, 9 martie 2010, 18:46)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Moldav

      Din categoria "doi avocați cu trei opinii"

      Adrian
  • +5 (9 voturi)    
    Rusii astia... (Marţi, 9 martie 2010, 18:53)

    Andro [anonim]

    Poate inainte de a deschide gura, rusii ar trebui sa se uite la ce a facut armata rosie eliberatoare si bunastarea pe care au adus-o in zonele proaspat eliberate dupa al doilea razboi mondial.

    Cred ca oamenii din tarile aratate cu degetul pot spune ce a fost mai greu de suportat: "binele" rusesc sau raul nazist.

    Au fost nazistii rai, dar rusii au talent innascut la a distruge.

    Poate as baga-o in seama pe asociatia aia de evrei daca nu ar fi formata din rusi. Dar asa...
  • +9 (11 voturi)    
    mda (Marţi, 9 martie 2010, 18:57)

    toro [utilizator]

    Federatia evreilor din ... Rusia!
    Armata romana de ... ocupatie!
    Shi dintr-o gresela neintentionata ii baga in aceashi oala pe soldatii romani shi pe cei din Waffen SS. Yeah right.
  • +6 (8 voturi)    
    ddd (Marţi, 9 martie 2010, 19:41)

    Ionescu Latul [anonim]

    Asa cum avem cimitire sovietice in multe orase ale tarii, ar trebui sa avem si cimitire naziste... Poate termenul e prea dur, dar...au fost mai umani decat multi "aliati" rusi care ne-au calcat pamantul. Rusii lua cu forta, nemtii plateau tot ce luau. P-asta n-o sa o schimbe nimeni niciodata.
    • -3 (5 voturi)    
      Cimitir naziste ? (Marţi, 9 martie 2010, 21:18)

      Banatin [anonim] i-a raspuns lui Ionescu Latul

      Amice , daca nu ai trai in nori , ai sti ca pe teritoriul romaniei exista cimitire militare romanesti , rusesti , americane , germane , ungare .
      De unde ai scos-o ca nemtii plateau ? Ne plateau noua, romanilor, ca aliati , dar in teritoriile ocupate era jale mare.
      • +2 (2 voturi)    
        aliati (Miercuri, 10 martie 2010, 9:11)

        catalin [anonim] i-a raspuns lui Banatin

        Amice , atunci cind rusii ne luau fara sa plateasca eram teoretic aliati cu ei ...
  • +6 (8 voturi)    
    logica (Marţi, 9 martie 2010, 20:12)

    racsor [utilizator]

    Daca urmam logica organizatiei evreesti din Rusia cu privire la culpabilitatea colectiva apoi natiunea evreiasca este vinovata de bolsevism: Marx, Trotki, Kamenev, Zinoviev, Nikolski, Pauker, kishinevski etc. Toti evrei. Cat rau au facut ei romanilor?I-i dau dreptate dlui A.Iordan.
    • 0 (0 voturi)    
      ... si vreo (multi) cativa altii : (Miercuri, 10 martie 2010, 13:33)

      Valentin [anonim] i-a raspuns lui racsor

      Lenin (Blank), Petre ROMAN ( tatal lui.... Walter Neulander, mama lui - evreica sefarda ... nu-i stiu numele). Despre Stalin se spune ca vorbea idis in familie, cea de-a doua sotie a lui fiind evreica si bona copiilor sai - la fel,. Silviu Brucan (Bruckner). Ciudat este ca nici unul dintre acestia nu a facut nici un bine tarii in care au trait.... Si nici omenirii, in general.
      Anatol FRANCE era evreu si si-a schimbat numele. Walter ROMAN o fi baut apa dupa el....
  • +5 (5 voturi)    
    Nu e comunicatul guvernului rus? (Marţi, 9 martie 2010, 20:15)

    Alex [anonim]

    Federatia Evreilor a "uitat" sa mentioneze cultul lui Stalin care este desfasurat de cativa ani in Rusia de catre autoritatile ruse.
    Cam ce relatie are Fed Evreilor cu autoritatile ruse, tinand cont de infiereaza cu manie proletara fascistii romanii ce au "ocupat" teritorii... romanesti, in timp ce cel mai mare criminal al tuturor timpurilor, pe numele de scena Stalin, nu e mentionat, desi a omorat zeci de milioane de oameni, inclusiv mii de evrei?
  • +4 (6 voturi)    
    tantalaii habar n'au ca (Marţi, 9 martie 2010, 20:48)

    itzik schlibowitz [anonim]

    armata romana a contribuit la viktoria impotriva nazismului, dupa ce'a luptat impotriva comunizmului.
    deci, fostii militari romani au un merit dublu. armata romana a fost armata regala, fara culoare sau convingeri politice.
    in basarabia, armata rosie a fost armata de ocupatzie.
    armata romana era la ea acasa. basarabia s'a unita cu tzara legal, unire recunoscuta internatzional, inclusiv de uniunea sovietica.
    //.
    vocea oficiala a evreilor este guvernul din izraiel, nu grupurile de presiune evreiesti.(editat de HotNews.ro)
  • +4 (4 voturi)    
    vae victis (Marţi, 9 martie 2010, 20:59)

    carjan adrian [anonim]

    Drepturile sunt colective iar raspunderea individuala .Culpabilizarea colectiva ( natiune , etnie ) este caracteristica regimurilor fasciste sau comuniste . La intrebarea celor care intreaba unde a fost poporul roman in 1941 vezi pogromul de la Iasi , eu ma intreb unde a fost poporul evreu in 1982 , vezi masacrele din taberele de refugiati palestinieni din Beirut . Guvernul Antonescu este singurul responsabil pentru cei 400 000 de evrei ucisi sub administratie romaneasca si nu noi , cei nascuti dupa 1960 , datoria si obligatia noastra este sa nu uitam si sa mai permitem asa ceva . Sub ocupatia stalinista din 1944 au murit sute de mii de romani , din nomenclatura pcr multi erau evrei , dar asta nu inseamna ca evreii sau rusi ( ca etnie ) sunt vinovati pt crimele comunismului . Cozi de topor sunt si de o parte si de alta , ei trebuie sa raspunda individual pt ce au facut .
    • +4 (4 voturi)    
      Atentie la cifre (Marţi, 9 martie 2010, 23:08)

      Romania sinagogilor [anonim] i-a raspuns lui carjan adrian

      Dle Carjan, argumentul dumitale e corect, nu exista culpabilizare colectiva.
      Insa nu trebuie sa admitem nici istoria "oficiala".

      Afirmatia dvs privind "400.000" morti 'sub administratie romaneasca" e halucinanta, doar rari istorici extremisti evrei sustin asa ceva, nu exista documente sa dovedeasca o asemenea acuzatie.

      Chiar si cifra de 250.000, avansata de liderii comunitatii evreiesti din Romania, cuu greu poate fi dovedita. 400.000 e o minciuna grosolana, involuntar sau nu, faceti o eroare ce poate dezinforma grav.

      Majoritatea evreilor care au decedat in anii '40 au fost deportati din teritoriile romanesti aflate sub ocupatie fascista maghiara.

      Regimul politico-militarist din anii'40 are o responsabilitate in disparitia a zeci de mii de evrei din Romania, e indubitabil. Insa nu veti ajuta adevarul incercand sa umflati cifrele, dimpotriva, veti crea respingere si revolta.
      Si pt asta, maresalul Antonescu a fost executat, ca un criminal de razboi. E suficient !
    • +2 (2 voturi)    
      ??? 400k? (Marţi, 9 martie 2010, 23:15)

      M-power [anonim] i-a raspuns lui carjan adrian

      Nu inteleg... de unde i-ai scos pe cei 400,000 ucisi sub administratie romaneasca? Cred ca elucubrezi si intoxici atmosfera. Cu siguranta o sa uit elucubratia asta, in ciuda sfatului tau. Inteleg ca esti nascut prin anii '60 - esti sedat de comunism, frate.. inca... In acceptiunea ta, raspunderea e individuala, ha? Inseamna ca nu mai trebuie sa plateasca nemtii nimic evreilor, despagubirile uriase, etc - sa raspunda Goering, nu? Pentru cele 20 milioane de rusi ucisi de Stalin sa raspunda Stalin, etc. Da, daca mi-i scoti pe Goering si Stalin din maneca, ii facem varza de raspunzatori.. pana atunci, comunismul trebuie sa fie condamnat laolalta cu nazismul. Deocamdata, vad pe strada tineri cretini cu tricouri cu secera si ciocanul sau CCCP care habar n-au ce crime de zeci de ori mai numeroase decat ale nazistilor se ascund sub semnele alea... In schimb, nazistii si insemnele lor n-au avut parte de asemenea toleranta (nu spun ca ar fi trebuit) - undeva e un dezechilibru..
    • 0 (0 voturi)    
      Despre "pogromul" de la Iasi (Miercuri, 10 martie 2010, 14:03)

      Valentin [anonim] i-a raspuns lui carjan adrian

      Daca mai cauti, vei afla ca, de fapt, era vorba despre niste evrei executati pentru acte de TRADARE a Romaniei in favoarea Uniunii Sovietice, stat aflat in razboi cu tara noastra in acel moment. Tradatorii au fost judecati, condamnati la moarte si executati rapid, asa cum se intampla IN ORICE TARA cu tradatorii (indiferent de neam) in vreme de razboi.
  • +3 (3 voturi)    
    Antisemitismul rusesc (Marţi, 9 martie 2010, 22:52)

    Casargoz [anonim]

    Este trist ca o organizatie evreiasca a fost confiscata, si a ajuns sa deserveasca interesele imperialismului rus. Este trist ca guvernul rus utilizeaza evreii pentru sustinerea influentei ruse in regiune. erste trist ca nimeni nu face nimic sa-i ajute pe evreii din Rusia. Rusia o tara in care minoritatile au toate drepturile, cecenii, evreii georgienii, moldovenii sunt discrimnati pozitiv in Rusia, imi inchipui. E ciudat ca despre antisemitism nu vorbesc evreii din Moldova, Ucraina sau Estonia. Este si mai trist ca se vorbeste de fascism si nazism si evreii din Rusia uita ca antisemitismul si progromul a fost inventat de rusi la Chisinau. Este trist ca nu fac propaganda in rusia asupra antisemitismului rusesc. Este si mai trist faptul ca in timpul revoltelor de la Chisinau din 7aprilie, in timp ce politia comunista omora copiii pe strazi, comunitatea evreieasca se intalnea cu comunistul Voronin pentru a preamari bunastarea evreilor in timpul regimului comunist. Acum inteleg ca puternica comunitate evreiasca si-a pierdut sufletul si asemeni acului mankurt, a frternizat cu ucigasii parinitilor lor. Au dat mana cu mainile patate de sange care le-au trimis parintii in Gulag, cu cei care au "epurat" (in comunism nu a existat genocid ci epurari) aparatul de partid de comunisti. Prin ceea ce fac evreii din Rusia au devenit antisemiti. Federatia evreilor uita de manifestarile naziste din interiorul Israelului din august septembrie 2007 acte comise de rusi, adusi prin clementa statului Israel din rusia. Uita ca in 2005 15 mebri ai dumei de stat au propus ca organizatiile evreiesti sa fie interzise. Uita ca Nichita Hrusciov in 56 a inchis sinagogile. Cei care vorbesc acum sunt de fapt Yevreyskaya sektsiya, sunt acei evrei care uitand ca inaintasii lor au fost omorati de rusii lui Stalin in marea epurare din 1936–1938 cu mult inainte de Holocaustul lui Hitler. Evreii din Rusia uita de cei 70000 de evrei ucisi in timpul revolutiei din octombrie de catre revolutionarii rusi.
  • +3 (3 voturi)    
    Pentru evreii din Rusia (Marţi, 9 martie 2010, 23:21)

    Casargoz [anonim]

    Cred ca ar trebui sa nu uite ca antisemitismul modern s-a nascut in Rusia:
    1563 Februarie: cei care nu se converteau erau aruncati in raul Dvina.
    1727 Caterina I orice evreu va fi expulzat.
    1742 Elizabeth of Russia expulzeaza evreii
    1791 Ecaterina a II-a cherta osedlosti evreii nu au voie sa locuiasca in Rusia.

    1822 legile temporare ale lui Alexander III of Russia
    1835 Constitutia antisemita a lui Nicolae al III-lea.
    1853 procesele vampirilor evrei din Rusia.
    (1881-1887 Pogromurile din Rusia 2 milioane de imigranti
    1882 Alexandru al III-lea, temporary laws, o treime din evrei emigreaza, o treime se crestineaza o treime flamanzeste.
    1887 quota. limitarea drepturilor la educatie.
    1891 expulzarea a 20000 de evrei din Moscova.
    De aceea ar trebui ca in Rusia cei enumerati sa fie etichetati ca antisemiti si scosi din manualele de istorie: Caterina I, Caterina III, Nicolai, Alexandru III, Elizaveta Petrovna sa fie distruse.
    Conform politicii de secole a rusilor evreii din rusia nu ar trebui sa existe, ei ar trebui sa locuiasca numai in zonele limitrofe ale imperiului (Ucraina, Moldova, Polonia, etc)
    Cei care sprijina astazi politica Moscovei, sprijina o politica antisemita de secole.
    • 0 (0 voturi)    
      evrei persecutati (Miercuri, 10 martie 2010, 13:40)

      Valentin [anonim] i-a raspuns lui Casargoz

      Sunt convins (de fapt, stiu) ca, la lista alcatuita de dumneavoastra, se mai pot adauga multe fapte si legi impotriva iudeilor (termenul de antisemitism nu este corect aici deoarece iudeii din Rusia si estul Europei sunt kazari, neam turcic trecut la iudaism in secolul VII ) PESTE TOT in Europa - Polonia, Germania, Anglia, Cehia, Tarile Baltice, etc. - le-am luat la intamplare.
      Dar imi pun urmatoarea intrebare: cum este posibil ca un mozaic de natii cum este in Europa sa fie mereu si in totalitate impotriva ta si sa consideri ca vina este... tot la ei ?
      Peste tot unde s-au asezat, acesti oameni au determinat o reactie de opozitie din partea autohtonilor... Oare TOATE neamurile Europene sunt anti-iudaice prin... structura ?
  • 0 (0 voturi)    
    Parerea mea (Joi, 26 noiembrie 2015, 18:15)

    un trecator [anonim]

    Probabil aceste asociatii, federale, uniuni, adunari sau cum se mai cheama ar trebui sa puna mana de la mana sa plateasca juste despagubiri tarilor si popoarelor carora le-au impus comunismul si pe care le-au tinut in sclavie o jumatate de secol.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version