Premiera in Romania: DNA cere arestarea senatorului PSD Catalin Voicu. "Nu-mi este teama de absolut nimic pentru ca nu am facut nimic"

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 9 martie 2010, 11:05 Actualitate | Esenţial

Catalin Voicu
Foto: Camera Deputatilor
DNA a inaintat ministrului Justitiei, Catalin Predoiu, solicitarea de sesizare a Senatului pentru a cere arestarea senatorului Catalin Voicu.

Catalin Voicu este acuzat de trafic de influenta in forma continuata, fals in inscrisuri sub semnatura privata, participatie improprie la infractiunea de fals intelectual la legea contabilitatii, in legatura cu fapte de coruptie, in forma continuata, precizeaza DNA, intr-un comunicat de presa.

In acest caz mai sunt cercetati Alexandru Mazare, fratele primarului Constantei, Florin Costiniu, presedintele Sectiei civile a Inaltei Curti de Casatie si Justitie si Cristian Jipa, judecator la Inalta Curte de Casatie si Justitie. Procurorii i-au audiat pe oamenii de afaceri Costel Casuneanu si Marius Locic.

Potrivit unor surse citate de Mediafax, judecatorul Florin Costiniu ar fi luat bani de la administratorul firmei PA&Co International din Bacau, Costel Casuneanu, in schimbul interventiei sale pe langa judecatori dintr-un complet al instantei supreme, Sectia contencios-administrativ, intr-un proces. Sentinta magistratilor, definitiva si irevocabila, a fost insa impotriva omului de afaceri. Dupa sentinta, Casuneanu l-ar fi contactat pe Costiniu, pentru a-i reprosa ca nu a rezolvat litigiul asa cum dorea.

"In perioada iulie - septembrie 2009, Catalin Voicu, prevalandu-se de prerogativele ce deriva din calitatea sa de senator, a primit de la un om de afaceri, in doua transe, sumele de 250.000 lei (echivalentul a 60.000 euro) si 200.000 euro, in schimbul interventiei pe langa magistrati din cadrul Inaltei Curti de Casatie si Justitie, in vederea adoptarii unei solutii favorabile societatii comerciale la care omul de afaceri era asociat", se arata in comunicatul DNA.

Procurorii DNA sustin ca, in luna august 2009, Catalin Voicu a pretins si primit de la un alt om de afaceri suma de 119.000 RON in schimbul promisiunii ca va interveni pe langa politisti din cadrul Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti pentru a-i determina sa propuna o solutie favorabila intr-un dosar in care acesta era cercetat pentru fapte de natura penala.

"Pentru a disimula faptele de coruptie, Catalin Voicu si cumparatorul de influenta au intocmit documente financiar contabile care atesta imprejurari nereale".

In aceeasi cauza, in a doua jumatate a anului 2009, Catalin Voicu a cerut unor persoane cu influenta in sfera politica sa ii acorde sprijin in ocuparea unei functii in Guvernul Romaniei, in schimbul interventiilor sale pe langa magistrati din cadrul Tribunalului Bucuresti si ai Inaltei Curti de Casatie si Justitie, in vederea pronuntarii unor hotarari favorabile in care respectivele persoane aveau interese, arata DNA.

De asemenea, Catalin Voicu a pretins unei persoane foloase patrimoniale constand in facilitarea obtinerii pentru firme aflate in sfera sa de interes a unor contracte de achizitii publice la autoritati contractante din judetul Constanta, potrivit procurorilor.

Pentur a-si sustine acuzatiile, procurorii DNA au anexat cererii de incuviintare a arestarii "copii conforme cu originalul ale documentelor relevante, respectiv 11 volume continand un numar total de 2.663 file".

Voicu: Nu-mi este teama de absolut nimic pentru ca nu am facut nimic

Catalin Voicu a afirmat, la Realitatea FM, ca nu este vinovat de "absolut nimic" si s-a declarat convins ca "adevarul o sa iasa in final la iveala, motivele in mod cert sunt altele".

"Nu ma simt cu absolut nimic vinovat. Nu am facut absolut nimic care sa justifice o asemenea masura. Nu-mi este teama de absolut nimic pentru ca nu am facut nimic", a spus senatorul PSD.

El spune ca inregistrarile telefonice pe care DNA le-ar detine sunt "scoase din context": "O inregistrare trebuie ascultata intotdeauna cap-coada".

In ceea ce priveste votul Senatului asupra cererii DNA, Catalin Voicu a precizat ca nu va solicita o anumita atitudine din partea PSD: "Las la latitudinea partidului si a colegilor" modul in care vor vota cererea de ridicare a imunitatii.


Citeste mai multe despre   






















7462 vizualizari

  • -15 (17 voturi)    
    ? (Marţi, 9 martie 2010, 11:27)

    alex [anonim]

    cum se poate dovedi ca a primit acei bani? exista flagrant? a recunoscut? si doar in iulie august 2009 i-au sclipit ochii dupa bani castigati usor?
    • +17 (17 voturi)    
      simplu (Marţi, 9 martie 2010, 12:05)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui alex

      Pai daca i-a inregistrat si in contabilitate, ce flagrant mai vrei?
      • +1 (1 vot)    
        si mai simplu (Miercuri, 10 martie 2010, 10:18)

        cohan [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

        Trebuie doar sa te uite la fata lui
    • +7 (11 voturi)    
      sa-l facem "cetatean de onoare" (Marţi, 9 martie 2010, 12:13)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui alex

      daca nu ii toarna pe altii si ia asupra sa toata vina, se cheama ca e de "onoare", la fel ca si Gutau...
    • 0 (0 voturi)    
      povestea clanurilor la revolutie (Marţi, 9 martie 2010, 16:56)

      paraipan [anonim] i-a raspuns lui alex

      este una foarte interesanta. Dan Iosif a apucat sa spuna cate ceva, dar el nu mai e. Nu sunt sigur ca are cineva suficient curaj sa discute subiectul, dar s-ar putea incepe cu aurul din banci dat de Iliescu in ianuarie '90 rromilor. Sau cu furturile si distrugerile din timpul "revolutie", cand infractorii stiau precis ca pot "misca" in voie, fara sa-si faca griji din pricina militiei...
  • +12 (12 voturi)    
    daca si arestarea unui senator e premiera (Marţi, 9 martie 2010, 11:27)

    blackbird [utilizator]

    mai e drum lung (zeci de ani) pana la condamnarea (daca va fi vreodata).

    Vezi cazul Decebal Traian Remes.. cu el ce se mai aude... era pe fata spaga si sunt ani buni de cand a zburat din guvern. A fost condamnat pe bune ?
  • +17 (17 voturi)    
    pai nu vreoia.. (Marţi, 9 martie 2010, 11:28)

    airamerica [utilizator]

    ..sa se puna ministru? Don Voicu minstru la interne....
  • +16 (16 voturi)    
    fingers crossed (Marţi, 9 martie 2010, 11:28)

    zone [utilizator]

    da doamne!
  • +13 (13 voturi)    
    Parlamentul la mutare (Marţi, 9 martie 2010, 11:29)

    ddanescu [utilizator]

    Sa vedem de ce sunt in stare... sau va iesii din nou o spalatura cum a iesit si cu Nastase?
    • +9 (9 voturi)    
      nu este OK sa-si dea cu parerea (Marţi, 9 martie 2010, 12:14)

      blackbird [utilizator] i-a raspuns lui ddanescu

      Adica cum parlamentul sa-si dea cu parerea... separarea puterilor in stat.

      Exista putere judecatoreasca.
  • +10 (10 voturi)    
    fbi (Marţi, 9 martie 2010, 11:30)

    ady [anonim]

    Al Capone al Romaniei..
    vedeti sa nu scape..sa speram ca mai trage 20 dupa el
  • +8 (8 voturi)    
    se poate? (Marţi, 9 martie 2010, 11:30)

    eu [anonim]

    hai baietii!!

    mingea e la Senat sa inteleg; s-o putea duce pana la capat demersul DNA? se poate instrumenta un dosar fara piedici puse de oamenii politici?

    presupun ca ramane sa vedem
  • +12 (12 voturi)    
    Uuuu (Marţi, 9 martie 2010, 11:30)

    mmm100 [anonim]

    Intriga suna bine, sa-mi aduc floricelele? Sau se va termina cu un mare fass? Poate ii condamna cu suspendare 100% si le mai dau si o medalie la sfarsit, pentru ca nu au fugit de justitia justa din Romania. Plus despagubiri, normal.

    Of.. serios acum.. macar e putin zgomot, nu e rau ca prim pas.
  • +7 (7 voturi)    
    3...2...1...0 (Marţi, 9 martie 2010, 11:32)

    lll [anonim]

    atac politic, se stie
    • -4 (10 voturi)    
      Uite de aia nu ... (Marţi, 9 martie 2010, 12:59)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui lll

      ... pot eu sa inghit modul de gandire PD-ist. Nu zice nimeni ca e atac politic. Daca esti fan PNL sau PSD si si cade unul dintre membrii partidului pe care il votezi zici "foarte bine, daca e corupt sa o pateasca". Daca esti fan PNL sau PSD si vezi unul din PD care cade mi se pare normal sa zici "ia uite dom'le, luptatorii anticoruptie, cei cu stindardul, cu tepele din piata Victoriei etc" ceea ce iar mi se pare normal. Ceea ce nu mi se mai pare normal este reactia PDistilor la asemenea situatii (indiferent de unde provine "inculpatul"). Daca e de PSD si PNL ... facem campanie si zicem cumva dinainte ... "sa nu ziceti ca e atac politic" ... de parca ar zice cineva asa ceva. Daca insa e din PD ... aici e problema mare...il facem cetatean de onoare, ne facem ca ploua cand e vorba despre suspendarea lui din partid sau chiar din functia publica (pe principiul "Afara ploua!"). Aici nu mai e vorba de fanul carui partid esti ... ar trebui sa fie pe principiul "eu sunt cinstit si vreau sa-i vad in puscarie pe toti cei care fac rele, indiferent daca sunt dusmanii mei de moarte sau tata".

      Acum am terminat discutia despre "principii". Sa trecem la realitate.

      Baietii astia sau nu ajung niciodat sa fie judecati / condamnati / exonerati sau primesc ceva (2-3 ani) cu suspendare, indiferent de cine ar fi la putere sau din ce partid provine infractorul. Asta de 20 de ani incoace si pe cel putin 1000 de ani de acum incolo. Asa functioneaza treaba la romani ... Trist, nu?
  • +9 (9 voturi)    
    ministerul internelor (Marţi, 9 martie 2010, 11:37)

    lucard [anonim]

    Daca nu ma insel dl. Voicu a fost propus la un moment dat ca sef la interne, sau asa ceva ... cine mai tine minte cu exactitate?
    • +4 (4 voturi)    
      pentru lucard (Marţi, 9 martie 2010, 14:54)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui lucard

      Era propunera lui Vanghelie. Postul de Ministru de Interne a fost al PSD-ului si Vanghelie se dadea de ceasul mortii sa fie pus acest mafiot.
  • +6 (6 voturi)    
    ia maneaua, neamule (Marţi, 9 martie 2010, 11:37)

    ... [anonim]

    si asta este tot "Romania reala". iar titlul articolului - "Premiera in Romania: DNA cere arestarea..." (!) - este suficient ca sa ne dam seama cat de mult mai avem pana la suprafata.
  • +11 (13 voturi)    
    iar parlamentarii o sa il scape (Marţi, 9 martie 2010, 11:38)

    un om [anonim]

    Domnii parlamentari il vor scapa pentru ca nu-i asa, este lupta lui Basescu cel rau care vrea sa dicteze totul in Romania.

    Nastase trebuia sa aiba de mult frig la spate din cauza peretilor dar el nu va face o zi de puscarie in Romania intrucat faptele i se vor prescrie precum lui SOV. Asa va fi si in cazul acestui Voicu.
  • +12 (12 voturi)    
    acum sa vezi ce declara! (Marţi, 9 martie 2010, 11:38)

    naiv [anonim]

    o sa mai iasa la iveala lucrari puturoase! se apropie catzelul de gardul lui Vanghelie!
  • +15 (15 voturi)    
    Nevinovat (Marţi, 9 martie 2010, 11:40)

    gigel [anonim]

    Un om cu o fatza atat de gingasa si delicata nu cred ca s-ar preta la acele fapte. Are o figura de om cinstit si nevinovat.
    • +1 (1 vot)    
      Esti tare! (Miercuri, 10 martie 2010, 9:11)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui gigel

      .
  • +14 (14 voturi)    
    .. (Marţi, 9 martie 2010, 11:41)

    x [anonim]

    o tiganie mare de tot, adica senatul trebe sa-si dea autorizatie sa aresteze infractoru'. care mai si poate consulta (prin intermediul prietenilor lui) dosarul si afla pe cine trebe sa intimideze sa stearga urmele..
  • +11 (11 voturi)    
    Doamne-ajuta! (Marţi, 9 martie 2010, 11:41)

    nano2k [utilizator]

    Sa fie doar inceputul. Indiferent de culoare politica.
  • +7 (7 voturi)    
    Incepe sa se faca curat in tara mea Romania? (Marţi, 9 martie 2010, 11:41)

    unul care a decis sa reziste' [anonim]

    felicitari, dar singur nu putea sa faca ce a facut, deci vrem toata filiera domnilor anchetatori, si dorim o informare publica asupra efectelor ce puteau sau deja au lezat Siguranta Statului !
  • +11 (11 voturi)    
    Dovezi (Marţi, 9 martie 2010, 11:45)

    xyz [anonim]

    Poza asta ar trebui sa fie suficienta ca proba la dosar.
    • +8 (8 voturi)    
      de acord (Marţi, 9 martie 2010, 12:09)

      x [anonim] i-a raspuns lui xyz

      perfect de acord. numai dupa moaca ar merita 20 de ani de puscarie!
    • 0 (0 voturi)    
      Super! (Miercuri, 10 martie 2010, 9:11)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui xyz

      .
    • 0 (0 voturi)    
      Hmm (Miercuri, 10 martie 2010, 19:12)

      Ada [anonim] i-a raspuns lui xyz

      ... te duce cu gandul la parlitul porcului, la soric...
  • +12 (12 voturi)    
    Am votat bine !!!! (Marţi, 9 martie 2010, 11:48)

    ami [anonim]

    Yess,

    Omul pe langa fata de puscarias notoriu, a mai facut si niste fapte de te lasa masca. Sper sa stre macar vre-o 15 anisori .... Imiplace ca DNA a prins curaj. Cainii comunisti il amortisera de tot. Am votat bine !!!!
  • -4 (12 voturi)    
    toti! (Marţi, 9 martie 2010, 11:53)

    inpartialu' [anonim]

    si PDL-stii cand urmeaza?
    • +9 (9 voturi)    
      ? (Marţi, 9 martie 2010, 12:01)

      lll [anonim] i-a raspuns lui inpartialu'

      solomon ?
    • +8 (10 voturi)    
      Alooo!!! (Marţi, 9 martie 2010, 12:11)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui inpartialu'

      Ridzi, Gutau, Solomon, etc.... Aia nu sunt de la PDL???? Iar retorica asta gaunoasa de retardat frustrat???? Zau ca m-am saturat pana peste cap de interpretarile astea politice ale unor indivizi atat de saracuti mental ca tine....
  • +2 (4 voturi)    
    romani (Marţi, 9 martie 2010, 11:54)

    romani [anonim]

    Va iesi basma curata, va da spaga si se vor pierde dosarele, se va amana procesul .. ca in romania. La fel a fost si dosarul Cocaina pentru vip-uri si multe altele si ne mai intrebam de ce ne urecheste UE ca avem o justitie corupta.
    • +1 (1 vot)    
      pentru romani (Marţi, 9 martie 2010, 22:41)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui romani

      Cocaina pentru VIP-uri? Alte vremuri...
      Acum incepe sa se apropie funia de par pentru marii banditi!
  • +5 (5 voturi)    
    privitii fata (Marţi, 9 martie 2010, 11:57)

    danali [anonim]

    Daca dna il baga la puscarie pe interlopul asta are 150%credibilitate din partea mea.Bine acuma trebuie sa vrea si parlamentul(alti hoti),vom vedea.
    • 0 (2 voturi)    
      pai ... (Marţi, 9 martie 2010, 12:54)

      ego sum [utilizator] i-a raspuns lui danali

      individu' e psd-ist ... mde ... si mai "este" niste "independenti" care vor un pic (mai mult) ciolan ... depinde de tratative daca se fasaie prin palavrament sau nu ...
  • +10 (12 voturi)    
    politicianul roman... (Marţi, 9 martie 2010, 12:04)

    sile [anonim]

    Uite cine ajunge senator in Romania.
    O jigodie lipsita de scrupule,corupt si corupator in acelasi timp.Pe deasupra si membru al PSD.

    Astept sa vad cat de intransigenta va fi Justitia cu individul asta.
    • +6 (8 voturi)    
      Mai e de adaugat ceva (Marţi, 9 martie 2010, 12:29)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui sile

      Genaral SPP in rezerva si garantat Vanghelie. Adica colog cu d-na prof univ. dr. ing. Andronescu, rector al politehnicii. Cum se simte Abaramburica cu asemanea colegi?
      Pe de alta parte poate acum ii vine randul si lui Vanghelie, patron sau subordonat al infractorului care il dorea cu orice chip ministru de interne. Ce oameni mai promovaza si astia de pa PSD alias pdsr.
      • -3 (5 voturi)    
        Fix la ... (Marţi, 9 martie 2010, 13:47)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

        ... fel cum se simtea Basescu cand i-au facut campanie Solomon, Gutau sau Ridzi ... coruptia nu are culoare politica dar tu care te uiti doar la OTV si Taraf TV ai impresia ca exista coruptie doar in PNL si PSD.
        • +1 (3 voturi)    
          Nu te lua pe tine de etalon (Marţi, 9 martie 2010, 14:48)

          Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          Probabil ca daca tu asculti numai manele consideri ca toata lumea o face. Ai oarecum dreptate si eu ascult manele impuse de unii ca tine care trebuia sa polueze sonor macar tot cartierul daca nu tot orasul. Nu inteleg ce legatura are Vanghlie cu PNL. Sau voi fedesenarii stiti ceva ce mie imi scapa. Nu am pretins niciodata ca PDL este partidul ingerasilor. Dar figuri ca Vanghelie si Voicu nu exista nici in PDL nici in PNL. Sper din tot sufletul sa-l trimita Ponta acolo unde ii este locul. Si oricum Basescu nu a fost finatat permanent de Solomon cum a fost Gioana de Vanghelie. Cat despre Abramburica, e de plans daca un profesor universitar ajuns totusi pe propriile merite se asociaza cu tot felul de interlopi. Sarcina de partid e sarcina de partid dar mai exista si demnitate.
  • +11 (11 voturi)    
    Mda... (Marţi, 9 martie 2010, 12:06)

    Cristi [anonim]

    Pe-asta l-as baga la parnaie doar pentru fataul de interlop pe care il are. Sa nu uitam ca individul asta a fost consilier personal al lui Ion Iliescu in perioada 2000-2004 si propus ca ministru de interne de PSD in ianuarie 2009!!!! Presupun ca PSD si PNL, in spiritul bunei lor fratii, vor vota in parlament pentru protejarea acestui traficant de influenta de cercetarea penala.
  • +7 (7 voturi)    
    Asa se pare....ca am votat bine (Marţi, 9 martie 2010, 12:22)

    Dragos [anonim]

    Are dreptate colegul cand zice ca am votat bine. Mai corect poate ar fi..NU AM VOTAT CHIAR RAU... Nu sunt sigur ca se va duce la capat dosarul, nu cred ca se va finaliza ...probabil vor ingropa tot....dar ma bucur ca vse misca ceva. Era liniste totala cu Crinu sau prostanacu. De asta l-am votat pe base..CA SA NU VOTAM RAU. Sunt destul de pesimist ca se va ajunge in instanta si la condmnare. Unu primea caltabos si palinca si tot e liber si totul era filmat. Sa speram ca ne inselam acum cand suntem pesimisti si nu nea-m inselat in decembrie 2009. Oare Base rules????
  • +2 (4 voturi)    
    Uau! (Marţi, 9 martie 2010, 12:22)

    Vasi [anonim]

    Pentru prima data...sa fim seriosi ca baietii desteptii nu vor sta niciodata dupa gratii....
    • +3 (7 voturi)    
      Alooo, oamani buni! (Marţi, 9 martie 2010, 12:30)

      Goye [anonim] i-a raspuns lui Vasi

      Voi abia acu' v-ati trezit? Va auziti ce spuneti?

      Ce aveti cu fata omnului? Gata, fotografia incrimineaza de la sine?

      In iunie 1990 mai erau unii pentru care orice barbos cu ochelari devenea inamicul statului si statului degeaba. Ce diferenta e intre reactiile noastre si bataia minereasca?

      (Stau in sectorul 5. Stau cu primaria de gat de vreo 7 ani si mai bine... Si stiu prea multe despre cum merge treaba. Da' asta nu-mi anesteziaza ratiunea!)
      • +2 (2 voturi)    
        Daca stii de ce taci? (Marţi, 9 martie 2010, 14:54)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Goye

        De ce nu spui ceea ce stii despre gasca de la primaria sectorului V adica 5. Nu e vorba de mutre ci de fapte concrete. Sunt de acord cu tine, teoria lui Lombroso a cazut de mult. Faptele insa raman.
        • +4 (4 voturi)    
          Ai perfectă dreptate (Marţi, 9 martie 2010, 15:21)

          mamacerghida [utilizator] i-a raspuns lui Un roman anonim

          Lombroso dacă i-ar fi văzut fața ar fi tras concluzia că este un poet de mare clasă...
    • +2 (2 voturi)    
      Sorry, Vasi (Marţi, 9 martie 2010, 12:52)

      Goye [anonim] i-a raspuns lui Vasi

      Am postat aiurea comentariul! Era valabil pentru cateva observatii de mai sus.
  • +5 (5 voturi)    
    au dreptate strainii sa se uite la noi cal la (Marţi, 9 martie 2010, 12:28)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    animalele din "lumea disparuta" cand vad ce exemplare interesante populează turma parlamentara !!!!!????
  • +2 (2 voturi)    
    .... (Marţi, 9 martie 2010, 12:33)

    marius [anonim]

    din pacate doar moartea...mai mult sau mai putin din cauze naturale...... ne scapa de aceste g.unoaie falcoase !
  • 0 (2 voturi)    
    iluzii pierdute (Marţi, 9 martie 2010, 12:46)

    coldplayer [anonim]

    cand un grangur sau mai multi incep sa aiba probleme cu justitia suntem gata sa credem ca incepe in sfarasit curatenia in societatea noastra.
    iluzii. cand s-au prins smecherii ca se "poate" ,sub "cinstitul si echilibratul" iliescu, au inceput atacul.
    nastase este un varf al icebergului politichiei de pe dambovitza.
    dupa el, nastase-termopan cu matusa multimilionara, un potop de figuri distinse in politica: "nea nae vacaroiu" si petrolul, mitrea -manivela, videanu- bordurica, remes-calatbosh, fenechiul de iasi, udrea-turista..super. un teatru de comedie complet.
    lista celor din rangul doi si trei - vezi parlamentarii "chiriasi de lux" - este si mai lunga si deocamdata timpul trece in favoarea lor.
  • +4 (4 voturi)    
    mai fratilor... (Marţi, 9 martie 2010, 13:09)

    cristi [anonim]

    eu chiar nu inteleg ceva.. de ce mai e nevoie ca parlamentul ..sau nu stiu ce camera sa isi de acordul in conditiile in care Justitia are probe iar arestarea respectivului este obligatorie : NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE!!!
    ce tot atatea imunitati politice??? de ce au nevoie de imunitate politica??? mereu imunitatea a fost folosita impotriva legii.. da' ce tot suportam mistoul asta?? adiac ei sunt mai cu motz??
    La puscarie cu infractorii!
    • +1 (1 vot)    
      pentru Cristi (Marţi, 9 martie 2010, 22:49)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      Corect!!
  • 0 (2 voturi)    
    Cui i-ar fi frica? (Marţi, 9 martie 2010, 13:13)

    Florin [anonim]

    I-ar fi cuiva frica daca n-a facut nimic? Si procurorii si judecatorii inventeaza si mint pe banii contribuabililor. Ti ti ti..... ti
  • -2 (2 voturi)    
    Cui i-ar fi frica? (Marţi, 9 martie 2010, 13:13)

    Florin [anonim]

    I-ar fi cuiva frica daca n-a facut nimic? Si procurorii si judecatorii inventeaza si mint pe banii contribuabililor. Ti ti ti..... ti
  • +3 (3 voturi)    
    Voicu (Marţi, 9 martie 2010, 13:25)

    ela [anonim]

    Ce figura de spagar si nu numai are..........
  • +2 (2 voturi)    
    asta e tare! (Marţi, 9 martie 2010, 13:30)

    airamerica [utilizator]

    Mie imi place cand fac ei declaratii de genul asta: "Nu-mi este teama de absolut nimic pentru ca nu am facut nimic" ! Sunt convins ca ei cred in ele: trafic de influenta, mita, evaziune etc nu sunt infractiuni pentru ei, sunt normale, le fac zilnic!
  • +2 (2 voturi)    
    :)) (Marţi, 9 martie 2010, 13:57)

    mircea [anonim]

    cam cat de naiv sa fii sa ai incredere in justitia din romania??? de la faza cu sefa tribunalului bucuresti mare nasa de botez la un mare interlop ceea ce se intampla si ce se va mai intampla in domeniul asta voi privi ca pe comanda din partea unora sau altora. la noi justitia este ca sa se plateasca polite. oricum sa fim optimisti si fericiti... se putea si mai rau :))
  • +4 (4 voturi)    
    Ce față de înger are!!!! (Marţi, 9 martie 2010, 15:16)

    mamacerghida [utilizator]

    Cum ar putea omul cu fața asta să fure un bănuț?! Ăștia de la DNA nu s-au uitat atent la poză?!
  • +4 (4 voturi)    
    scandalos (Marţi, 9 martie 2010, 15:51)

    saladin [anonim]

    Da de judecatorul Costiniu, nu ziceti nimic ?. Ca nevasta-sa, mare sefa la asociatia lor, a magistratilor, tipa ca di gura de sarpe, cind au facut greva ca nu le ajung banii la magistrati. Cit vroia sa-i aduca omul acasa, milione de euro, daca nu i-o fi primit deja...
    Ce facem cu justitia si magistratii care pun botul "la greu" la spagi, pe astia cine ii verifica ?.
    • +3 (3 voturi)    
      pentru saladin (Marţi, 9 martie 2010, 22:52)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui saladin

      Ai ridicat cea mai importanta problema. Trebuie sa se gaseasca solutii. Poate vom propune ceva in noua constitutie sa se rezolve si cu Justitia in Romania!
    • +1 (1 vot)    
      Nici nu sesizasem (Miercuri, 10 martie 2010, 9:16)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui saladin

      ca este sotul!!
      Acum minunata doamna ce o sa mai zica???!!
      Doar are un inger al dreptatii in casa.
  • +4 (4 voturi)    
    nu mai fac magistratii greva? (Marţi, 9 martie 2010, 18:19)

    mihaela [anonim]

    Acum se explica de ce coana Costiniu se autosesizase si incepuse sa urle ca oparita ca stema de la Cotroceni devenise violet si il acuza pe presedinte ca in loc sa se ocupe de tara sta cu bidineauna in mana si zugraveste in culorile protectoare ale familiei scrantite Geoana tot ce-i iese in cale.Oare ce culoare are acum coana Costiniu?O fi violet,n-o fi?Sa se sesizeze aia care s-au sesizat si in cazul Cotroceni.
  • +5 (5 voturi)    
    vina noastra (Miercuri, 10 martie 2010, 2:48)

    culita tarata trita fanita [anonim]

    Ce nu inteleg eu este cum un colegiu intreg a putut vota un asemenea specimen, vazandu-i fata pe afise. Se pare ca nici votul uninominal nu este solutia. Asta e. Noi l-am pus acolo pe acest porc infect. Noi cei care l-am votat si noi cei care nu ne-am dus la vot.
  • +5 (5 voturi)    
    cine este de vina ca fata asta a ajuns senator (Miercuri, 10 martie 2010, 5:27)

    Lucianmotzul [anonim]

    Nu sint de vina cei ce l-au votat ,ci cei care nu sau dus la VOT.Sa va fie invatatura de minte ,scriam tot timpul MERGETI LA VOT si votati cu cine credeti fiecare .un om intreg la minte nu-l poate vota pe acest specimen.
  • 0 (0 voturi)    
    Lucrurile par foarte grave (Miercuri, 10 martie 2010, 9:07)

    Audit [utilizator]

    si intrate pe un drum fara intoarcere pentru dl. senator; faptul ca sunt implicati un judecator, un procuror arata ca lcrurile vor merge pana la capt.
    V-as sugera sa va uitati la figura acestui senator: tipic militian! Cu tot ceea ce incumba acest termen.
  • 0 (0 voturi)    
    Separatia puterilor in stat (Miercuri, 10 martie 2010, 11:50)

    Mihai [anonim]

    Unde este separatia puterilor in stat?????De ce trebuie ca parlamentul sa intervina in procesul judiciar???Cum mai poate fi efectuata ca la carte o perchezitie daca si in acest caz se cere avizul parlamentului???Sa aiba timo dl senator sa faca disparute probele incriminatoare??Si cum ramane cu prevederea din CONSTITUTIE conform careia TOTI CETATENII SUNT EGALI IN FATA LEGII FARA PRIVILEGII SI FARA DISCRIMINARI????De ce ma rog parlamentarii sa nu aiba acelasi statut cu toti cetatenii Romaniei????Oricum multi dau din coate sa ajunga acolo nu pentru a face ceva pentru cetatenii acestei tari ci pentru influenta si protectie...MODIFICATI LEGEA SI INLATURATI PRIVILEGIILE PENTRU PARLAMENTARI!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Ghiftuitul priveste pulimea (Miercuri, 10 martie 2010, 18:02)

    max [anonim]

    In poza din articol....


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version