Sorin Oprescu: RATB si RADET sunt gauri negre in bugetul primariei

de D.G.     HotNews.ro
Luni, 8 martie 2010, 14:31 Actualitate | Esenţial

Primaria generala nu va mai subventiona RATB si RADET, a anuntat luni primarul Sorin Oprescu la prezentarea bugetului institutiei pe 2010:"RATB si RADET sunt gauri negre pentru buget, iar subventionarea lor a dus la sufocarea modernizarii orasului...nu le mai putem da sute de milioane de euro anual".

Primaria Capitalei ca avea in 2010 un buget de 5,6 miliarde de lei, a anuntat edilul sef.

Printre proiectele prioritare incluse in bugetul pe anul 2010 se numara finalizarea lucrarilor aflate deja in defasurare, precum Pasajul Basarab, Stadionul National.

Consiliul General al Municipiului Bucuresti urmeaza sa se reuneasca marti pentru a dezbate o serie de proiecte importante pentru Capitala printre care regulamentul de organizare si functionare a serviciului de salubrizare si normele de salubrizare ale municipiului Bucuresti.




Citeste mai multe despre   






















5458 vizualizari

  • -3 (21 voturi)    
    aferim! (Luni, 8 martie 2010, 14:41)

    prudent [anonim]

    bravo doctore. Ai curaj sa spui clar! Sa dea domnul sa ai curaj sa si faci!!
    • +13 (17 voturi)    
      am mai vazut viteji cu gura (Luni, 8 martie 2010, 15:02)

      dome [anonim] i-a raspuns lui prudent

      Am mai vazut viteji din astia cu gura. Sa vedem cand o sa incepem sa vedem pe strada 50 tramvaie si autobuze in loc de 500 si apa calda odata la 3 zile. Sa vedem atunci ce graieste alesul si cum face el ordine. Ia ghiciti cine o sa fie injurat?
      • +9 (11 voturi)    
        Verdict: negru (Luni, 8 martie 2010, 15:15)

        G [anonim] i-a raspuns lui dome

        Da banii pt gauri in asfalt dati amicilor asfaltangii nu tot pe gauri negre se duc?

        Doctore, care e verdictul?
        • +8 (10 voturi)    
          alooo, domnule doctor ... (Luni, 8 martie 2010, 16:00)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui G

          dumneavoastra nu stiti ca aceste gauri negre se acopera din taxele la bugetul local pe care le platesc firmele pentru ca aleg sa functioneze intr-un oras in care pot gasi forta de munca? daca scoti transportul in comun o sa plece firmele si oamenii in alte orase. ca nu vor veni in bucuresti ca sa mearga pe jos sau cu auto (aoleu, ce trafic ar fi) 10 km. si intr-o generatie si ceva o sa ajunga bucurestiul cam ca oltenita. asta e. pe o parte castigi, pe alta pierzi. nu mai spun ca bugetul acordat de la guvern e ceva mai mare decat cel pentru oltenita sau tandarei
          • 0 (0 voturi)    
            nu e vb de transport (Marţi, 9 martie 2010, 10:55)

            m [anonim] i-a raspuns lui adrian

            Dupa cum spuneam nu e vorba de transportul in comun ci de faptul ca, cel putin la RATB, daca trebuie sa se dea o gaura in perete se creeaza un post pe care este angajat cine trebuie, dupa care omu ia salariu(in foarte multe cazuri pe viata), prime de craciun, paste, concediu, pe frecareala, ca sa zic asa. La RADET treaba e si mai cool: poate cineva sa-mi zica ce face armata de angajati RADET de la birouri, poate, in afara sa opreasca apa calda?
            Asta e ideea.
            • 0 (0 voturi)    
              //// (Marţi, 9 martie 2010, 11:41)

              Florin Ciubotaru [anonim] i-a raspuns lui m

              Exact! Sunt bani aruncati de pomana pe mana unor neica nimeni... niste neispraviti. Oprescu isi doreste prea mult sa faca din Bucuresti o capitala europeana de prestigiu si nu cred ca mai este atat de naiv incat sa nu vada lucrurile astea. Le vedem si noi. Trebuie sa se ia niste masuri. Si le ia! Si bine face.. pentru ce sa se arunce banii de pomana? Oricum apa calda nu este decat din joi in paste...
          • 0 (0 voturi)    
            Toti ne dorim (Marţi, 9 martie 2010, 11:18)

            aurel [anonim] i-a raspuns lui adrian

            Toti ne dorim sa traim bine dar altii sa ne plateasca darile .Dar sunt unii care ar prefera sa sparga seminte in parc sa beatutun si sa se vaicareasca.Gata cu subventiile.Tot ce nu este rentabil sa dispara .Radet Ratb.
          • 0 (0 voturi)    
            Ehhh (Marţi, 9 martie 2010, 11:36)

            Radu [anonim] i-a raspuns lui adrian

            Eu consider ca orasul asta merita o mai mare investitie. Sigur ca Oprescu a sesizat aceasta piedica,doar este in fiecare zi inconjurat de ea. Bucurestiul este tinut in loc si nu se poate dezvolta. De aia soselele arata cu arata... ce poate sa faca Oprescu? Este legat la maini si totusi se descurca. Personal consider ca a gandit-o bine pe asta cu RATB si RADET. De lucrurile astea beneficiaza doi trei rataciti care tin in loc proiecte importante..
        • 0 (0 voturi)    
          Uhh (Marţi, 9 martie 2010, 11:28)

          Stelian [anonim] i-a raspuns lui G

          Nu face confuzii si nu te arunca in spatiul penibil al interpretarii, Oprescu nu-si mai permite sa faca erori. I-a mobilizat pe astia aseara si ai vazut cum au iesit la deszapezit... Se implica si asta conteaza cel mai mult, mai ales acum cand iarna s-a intors. Chestia cu RATB este gratuita. Fireste ca a gandit pe termen lung, Bucurestiul avand nevoie de proiecte importante finalizate nu de facilitatile catorva batranei.
      • +11 (13 voturi)    
        Din putul gindirii (Luni, 8 martie 2010, 15:24)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui dome

        rfect de acord cu RADET care nu faca decit sa plimbe caldura incalzind trotoarele si ingrasind firmele care calculeaza cheltuielile pentru caldura ale apartamentelor.

        RATB insa serveste unmor nevoi obiective. Poate ii convine domnului doctor care vine la serviciu cind vrea, dar petnur oamenii cu program preluarea traficului de catre RATB-ul subventionat indeplineste un rol crucial.

        De la venirea lui Sorin Oprescu, programul de taxare unica a fost paralizat, s-a renuntat prin urma la instalarea de automate de vinzare de bilete - promovat agresiv de Videanu cu bani de la Banca Europeana. Se va cumpara insa 1 (un) automat, cu care dl Oprescu sa se joace la primarie asa cum a vzut el intr-o capitala din multele vizitate de cind e primar. Faceti calculul care este costul unitar al licentei de software si al service-ului pentru automat fata de cit ar fi fost pentru minim citeva zeci.

        Daca domnul primar se plinge de sufocarea capitalei in conditiile subventionarii RATB, sint curios ce va avea de zis cind arterele orasului vor fi sufocate de autoturismele si si microbuzele care vor prelua traficul neeficient al RATB.

        Ca subventia catre RATB ar trebui acordata pe criterii de eficienta, de pilda in functie de numarul abonamentelor vindute sau al calatorilor transportati e alta poveste. Pra grea pentru domnul doctor in toate.
        • +10 (12 voturi)    
          Perfet de acord! (Luni, 8 martie 2010, 15:36)

          .Matei [utilizator] i-a raspuns lui bilbofil

          Sunt perfect de acord cu mesajul precedent. Domnul Oprescu ori habar nu are despre ce vorbeste ori isi bate joc de noi.

          Cum adica RATB-ul e o gaura neagra?? Sa inteleg ca scopul RATB-ului e in viziunea domnului doctor sa faca profit, sau cum? Pai la ce naiba mai platesc bucurestenii taxe atunci? Strazile nu se repara, locuri de parcare ioc, acum se taie si subventia pentru transportul in comun. Genial!

          Sa-mi explice si mie cineva atunci ce anume face primaria cu banii nostri...
          • +2 (2 voturi)    
            cum ce ? (Luni, 8 martie 2010, 17:26)

            diablo [anonim] i-a raspuns lui .Matei

            .. astupa gaurile negre din astfalt. 3000 Euro bucata ... TOACA banii
          • 0 (0 voturi)    
            Iarta-i doamne ca nu stiu ce zic! (Marţi, 9 martie 2010, 11:32)

            Iarta [anonim] i-a raspuns lui .Matei

            Pai cum dracu nu trebuie sa fie rentabil Ratbu-l?Orice intreprindere incepand cu buticul din colt si terminand cu Centrala de la Cernavoda trebuie sa fie rentabila.Altfel nu-si mai are rostul.Sa vin altii si sa le plateasca ponoasele?
            Nu stii ce spui!
          • 0 (0 voturi)    
            Oprescu (Marţi, 9 martie 2010, 11:51)

            Denis [anonim] i-a raspuns lui .Matei

            Sufera un oras intreg, o capitala pentru o subventie de care beneficiaza trei pensionari. Nu este posibil. Ratb-ul nu este o gaura neagra, dar nici un lucru prioritar in momentul de fata. Tu vorbesti despre asfaltarea strazilor... se face!! Oricum Bucurestiul arata din ce in ce mai bine. Aseara am vazut iarasi o mobilizare foarte puternica a echipelor de deszapezire si au ajutat la reluarea traficului. Altfel ar fi fost un haos de zece ori mai mare decat cel cu care ne-am obisnuit deja. Astea se intampla datorita lui Oprescu. Pana sa devina primar, strazile capitalei ramaneau acoperite de zapada pana se indura Dumnezeu si dadea putina caldura.
        • 0 (0 voturi)    
          Bine face! (Marţi, 9 martie 2010, 11:45)

          Stoica [anonim] i-a raspuns lui bilbofil

          Domnule, atat Radet-ul cat si Ratb-ul indeplinesc niste functii cel putin delasatoare. Mijlocul de transport in comun este crucial intr-o capitala al carui trafic este oricum infernal?? O fi.. dar daca nu se economisesc niste bani strazile vor exploda sub rotile autobuzelor care oricum circula destul de neorganizat. Sunt rute care nu se mai urmeaza si daca arunci o privire mai atenta in autobuzul respectiv vei vedea vreo doi batrani beti morti si cazuti peste scaune.
      • 0 (0 voturi)    
        Face bine ce face!! (Marţi, 9 martie 2010, 11:24)

        Marcus [anonim] i-a raspuns lui dome

        Oprescu gandeste bine problema. Cu banii astia se pot face lucruri mult mai importante pentru capitala. Nu isi poate permite ca un oras intreg sa sufere pentru o subventie de care ar beneficia cativa pensionari. Ar risca sa afunde si mai tare Bucurestiul si atunci nu ar mai putea redresa corabia!!
    • +2 (4 voturi)    
      "sufocarea modernizarii" ? (Luni, 8 martie 2010, 15:28)

      ccc [anonim] i-a raspuns lui prudent

      Pai o sa fie cateva sute de mii de oameni care n-o sa-si mai permita sa plateasca caldura...Probabil ca ori o sa stea in frig ca animalele ori o stea in corturi daca le confisca executorii judecatoresti apartamentele... Asta e modernizarea lu' Oprescu ?
      • 0 (0 voturi)    
        Uhhh (Marţi, 9 martie 2010, 11:56)

        Vlad [anonim] i-a raspuns lui ccc

        Domnule, despre care caldura vorbesti dumneata? Ca eu unul n-am mai avut apa calda prin tevile caloriferelor de la Revolutie...
        Oprescu stie ca sunt bani risipiti, bani care se pierd aiurea si cu Radet-ul si cu Ratb-ul. Niste subventii de care beneficiaza doar cativa pensionari. Nu ne mai putem permite nici noi asemenea erori, darmite un primar care vrea sa duca Bucurestiul acolo unde ii este locul si anume, in lista celor mai frumoase capitale Europene!
    • +6 (6 voturi)    
      Serios? (Luni, 8 martie 2010, 15:41)

      domino63 [anonim] i-a raspuns lui prudent

      Pe proteza lui?
      Nu cumva el este cea mai mare gaura neagra?
      Si el, si alcoolitii sai!
      • 0 (0 voturi)    
        Serios (Marţi, 9 martie 2010, 12:46)

        pe bune [anonim] i-a raspuns lui domino63

        Nu putem baga la nesfarsit totul in consum.Unde ajungem.Aceste societati trebuie sa se rentabilizeze.Subventiile astora ma priveaza de sosele si modernizare.Asta e.Sa punem odata frana.Alternative sunt.Iar orice taiere ombilicala este dureroasa.
  • +6 (8 voturi)    
    radet (Luni, 8 martie 2010, 14:46)

    gogu [anonim]

    Cum isi justifica cei de la RADET salariile nesimtite , sporurile si primele? O companie care merge pe pierderi poate sa dea prime?


    In Romania se poate!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Perfect (Marţi, 9 martie 2010, 12:00)

      George Mihai [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Niste hoti nenorociti. Bine face Oprescu, este un primar care se implica si nu lasa gunoaiele sa prolifereze. Ne-am saturat de atatia misei care abuzeaza de indiferenta noastra si mananca tot ce e bun in Bucurestiul asta. Daca nu se lupta Oprescu cu ei atunci cine? S-au obisnuit sa stea bine-mersi...salariile vin.. primele la fel - apa calda sanchi! Gata.... s-a dus cu vremurile in care faceau tot ce aveau chef si-si bateau joc de atata lume. Foarte bine Domnule Oprescu!!
  • +2 (2 voturi)    
    Eu zic sa le desfiinteze.................... (Luni, 8 martie 2010, 14:54)

    all [anonim]

    Bravo tataie......... mai fa vreo isprava... ca multe ai facut pana acu... eu zic sa ne lual toti biciclete sau sa mergem pe jos si sa mearga fiecare pana la glina sa-si duca gunoiu......... ce credeai ca-i usor sa fii primar??!!... ia vezi poti sa le faci profitabile?...zici bine ca sug multi bani... da fa naibilu ceva............... nu numa dat din gura........
  • +6 (6 voturi)    
    viziunea lui Oprescu. (Luni, 8 martie 2010, 14:54)

    mircea [anonim]

    Acum vede?Acest doctoras care nu stie ca viata are limitele ei,si ar fi trebuit sa iasa la pensie,a venit primar de Bucuresti sustinut de o gasca ciudata si anacronica si se mira ca RATB,RADET sunt gauri negre,de fapt au ajuns asa prin politica comunista a d-lui(Toti putoii trebuie sa se plimbe cu tramvaiul gratis,etc).Vrea cumva sa spuna ca investitiile promovate de d-lui in parcuri ,cimitire,carnati,etc.au avut un impact economic benefic asupra Bucurestiului?Cred ca pana la expirarea mandatului lui Oprescu,Bucurestiul se va bramburi de tot de o sa fie foarte greu sa fie scos la lumina.Dar ,parca bucurestenii isi merita soarta prin votul acordat lui Oprescu(ce-l sustinut la vremea respectiva de Vanghelie,deci Bucurestiul va arata ca sectorullui Vanghelie).
    • 0 (0 voturi)    
      Nu Oprescu este de vina! (Marţi, 9 martie 2010, 11:53)

      Anca [anonim] i-a raspuns lui mircea

      De vina suntem noi toti care tepuim zi de zi Ratb-ul sau Radetul.Incepand cu angajatii si terminand beneficiarii.Cati dintre cei care folosesc mijloacele de transport in comun isi platesc biletul? Cati dintre cei care sunt racordati la Radet s-au gandit ca odata si o data subventiile aste trebuie sa inceteze?
      Alternative se gasesc .Bunavointa nu-i!
    • 0 (0 voturi)    
      oprescu bravo (Marţi, 9 martie 2010, 12:04)

      Mircea Sergiu [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Putin cam necioplit comentariul tau. Nu e de vina Oprescu pentru ce se intampla in Bucurestiul de azi. Oprescu e nevoit sa se lupte desi este inlantuit de firmele capusa ale lui Videanu si Udrea - mai marii dusmani ai bucurestenilor. Eu il felicit pe Sorin Oprescu pentru maniera in care conduce capitala. Viscoleste in continuu de ieri si daca nu era el sa mobilizeze echipele de deszapezire ramaneam blocati pe strazi sau in parcari improvizate...
  • -2 (8 voturi)    
    pensionarii si ratb-ul (Luni, 8 martie 2010, 14:55)

    ion [anonim]

    domn' primar, scoateti gratuitatea aia de pe ratb pentru pensionari , poate ii mai descurajati sa se plimbe zi de zi, fara nicio directie, asa aiurea in tramvai cum se zice
    • +4 (8 voturi)    
      ... (Luni, 8 martie 2010, 16:14)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui ion

      Eu nu vad chiar asa de multi pensionari plimbandu-se toata ziua cu autobuzul. In schimb vad tot felul de cocalari (sper sa nu te simti vizat) care habar n-au cum arata un bilet de autobuz.
      Si elevi si studenti care se urca in gasca, majoritatea fara niciun fel de abonament (cu toata reducerea de care beneficiaza). In schimb stiu sa faca scandal si sa mazgaleasca.
      • 0 (0 voturi)    
        Corect! (Marţi, 9 martie 2010, 12:08)

        Vasile [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Absolut adevarat. Sunt doi trei ametiti de aburii alcoolului care fac si demonstratii de forta si brutalitate prin statiile de transport in comun. Chiar ca habar n-au cum arata biletul, dar asa ne place noua sa ne compatimim...
        Oprescu are dreptate. sunt cativa pensionari din cauza carora sufera un oras intreg. Lucrul asta trebuie sa inceteze si sa facem intr-un sfarsit demersurile catre modernizare. Pentru ca, sa fim seriosi, nici apa calda nu avem...
    • 0 (4 voturi)    
      orfanul (Luni, 8 martie 2010, 17:14)

      cititor [anonim] i-a raspuns lui ion

      pacat Ionica ca esti orfan, adica nu ai avut parinti care sa te fi educat cat de cat si dupa cum gandesti nici scoala nu prea ai, oi fi facut-o la orfelinat si asta ar explica gandirea ta.
  • 0 (0 voturi)    
    am confundat radetu cu rosalu (Luni, 8 martie 2010, 14:56)

    all [anonim]

    in sf.. fa ceva ca de comentat ne-am saturat..............
  • 0 (4 voturi)    
    RATB (Luni, 8 martie 2010, 14:57)

    Anonim [anonim]

    ar trebui ca o calatorie cu Ratb sa coste 3-4 lei pentru a calatori civilizat.
  • +10 (10 voturi)    
    Controale!!! (Luni, 8 martie 2010, 14:58)

    cosmin [anonim]

    RATB-ul consuma bani pentru ca se suie in autobuz toti cocalarii fara bilet, dar care asculta manele la max. pe telefon de-i deranjeaza si pe calatorii care isi iau bilet zi de zi
    • +8 (8 voturi)    
      Daca nu le merge mintea ! (Luni, 8 martie 2010, 16:34)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui cosmin

      Asa simplu se rezolva treaba cu biletul.
      Atat in Londra cat si in Paris intrarea in autobuz se face numai pe usa din fata , vizandu-ti legitimatia in fata soferului. Se urca cocalarul cu tupeu , numai bine inchide usa soferul si cheama prin statie politia.
      Noi ne chinuim mereu sa inventam apa calda...
      Civilizatia se face in egala masura si cu legea si cu mintea.
      Haideti autoritati : Desteptarea !
      • +1 (1 vot)    
        in realitate nu este simplu (Luni, 8 martie 2010, 17:53)

        ligneBobigny [anonim] i-a raspuns lui rov

        in cartierele civilizate la lyon, nisa, si o parte a Parisului este adevarat: autobuze moderne, curate, soferi amabili, cumpararea de tichete direct de la sofer, "validatoare" pentru carduri tip abonament.

        in nordul Parisului insa este teroare!
        un sofer de noapte - se intimpla si ziua in zona banlieu nord paris - descria o astmofera absolut ireala: tineri care se drogau, beau si faceau misto de el. sa fi intrebat de bilet era sinucidere curata :(
        avea un buton de "urgenta" dar pina sa vina echipajul de jandarmi golanii erau departe.

        solutiile au gasit : autobuzele respective sunt insotite de crs, plus agentii de securitate in interior..dar totul este extrem de scump.altfel NU vor suspenda liniile..vor ocoli zonele fierbinti. si cauta solutii cu oamenii de acolo pentru ca nu toti sunt "golani". sa asteptam de la oprescu analize si proceduri eficace cu efect imediat?
      • 0 (0 voturi)    
        Pai da... (Marţi, 9 martie 2010, 12:14)

        Razvan [anonim] i-a raspuns lui rov

        Domnilor, ce sa mai.. E bine ca Oprescu ia masuri si capitala incepe sa arate altfel. Atat astia de la Ratb cat si cei de la Radet au niste salarii grosolane, umflate cu pompa, desi nu functioneaza deloc precum ar trebui. Ca sa nu vorbesc ca nu te poti aseza pe scaun de manelele din castile celui de langa tine. Se fura in mijlocul de transport in comun ca-n codru si pentru ce sa iroseassca Oprescu niste bani daca astia nici macar siguranta nu ne-o asigura?
  • +6 (10 voturi)    
    RATB si RADET sunt gauri negre in bugetul primarie (Luni, 8 martie 2010, 15:10)

    vali [anonim]

    Suntem una din putinele tari din lume unde o calatorie cu RATB sau metroul costa atat de putin. Pretul corect ar trebui sa fie undeva intre 5 si 8 lei. De asemenea avem prea multe facilitati acordate diferitelor categorii sociale care utilizeaza RATB.
    De asemenea suntem o tara rara unde parcarea publica sau de resedinta au preturi nesemnificative raportat la concurenta care exista pe locurile de parcare existente.
    • 0 (4 voturi)    
      5-8 lei (Luni, 8 martie 2010, 15:30)

      lolek.bolek [anonim] i-a raspuns lui vali

      Esti destept.La suma indicata de tine o sa iau taxiul.
      Bineinteles pentru pensionari de toate felurile(inclusiv cei pensionati pe baza de boli imaginare) si toti ceilalti de asistati social taxiul o sa fie gratis.
    • 0 (2 voturi)    
      Asa e cum zici (Luni, 8 martie 2010, 15:33)

      Lilith [anonim] i-a raspuns lui vali

      Dar compara si salariile daca tot compari preturile. Cine crezi ca ar da la noi 8 lei ca sa se urce in autobuz?
      Ar fi o gluma buna. Fie ar face blatu in prostie, fie nu s-ar mai urca. Daca fac o socoteala asa cum spui tu la mine de ex ar fi mai ieftin sa iau taxi decat bilete la ratb ca sa ajung de acasa la servici.
      Daca ar fi ceva ce ar putea sa faca dupa parerea mea ar fi sa taie gratuitatile pentru pensionari. Oamenii aia se urca in autobuz pt o statie doar pt ca au gratuit. La mine acasa de exemplu sunt 3 statii foarte mici una dupa alta si toti mosii de urca pentru o statie cu toate ca pana se tarasc in statie la autobuz, pana se trasc sa urce scarile de la autobuz si sa le coboare ajungeau la destinatie de 10 ori. Asa ca...
      • +2 (2 voturi)    
        pret bilete (Luni, 8 martie 2010, 15:46)

        Mihaela [anonim] i-a raspuns lui Lilith

        Pentru ca tot isi da toata lumea cu parerea,sa va spun niste preturi
        -Nisa- Menton= 1 euro(30Km)
        -Carcassone-gratis(pentru decongestionare)
        -Vienna-1.3e- calatoresti 1 ora(poti sa schimbi,)
        -Paris- 0.8 euro
        Preturile sunt subventionate pentru decongestionarea traficului.
        • +2 (2 voturi)    
          mici corectii (Luni, 8 martie 2010, 16:28)

          rerist [anonim] i-a raspuns lui Mihaela

          la paris un ticket t+/metro/bus/tram costa 1.60.

          problema nu este pretul si nici batranii sau handicapatii.

          este o intreaga "politica", administratie, logistica pe care nimeni in romania nu abordat-o serios, profesionist.

          in clar incompetenta manageriala si organizationala de la metrorex, ratb si primarie a condus in ani la ceea ce avem acum. solutii sunt. dar nimeni nu este interesat s ale aplice "ca la carte".
          vreti referinte practice si teoretice? sunt romani care lucreaza in sisteme de transport si urbanizare mult mai complexe, sunt resurse "free" pe internet.
      • +3 (5 voturi)    
        BAIATU' (Luni, 8 martie 2010, 15:54)

        CIOMBE [anonim] i-a raspuns lui Lilith

        E greu sa gandesti cu juma' de creier. Daca un bilet ar fi 4-5 RON taxi-ul ar fi imediat 6 - 8 RON per km.
        Dar ce conteaza cand ai cealalta parte a creierului atrofiata!
        • +1 (1 vot)    
          :) (Luni, 8 martie 2010, 16:47)

          cristian [anonim] i-a raspuns lui CIOMBE

          /// pretul se formeaza in functie de cerere si oferta. daca ar fi 6 lei pe km in loc de 15 lei o cursa normala prin bucuresti, fara a face o socoteala cred ca ai da minim 50 de lei. tu ce salariu ai? iar taximetristii au cel puitn juma de creier asa ca nu vor ridica atat pretul ptr ca "vor sa mananca si gura lor".(editat de HotNews.ro)
          • 0 (0 voturi)    
            TE CHEAMA DABIJA? (Luni, 8 martie 2010, 18:02)

            CIOMBE [anonim] i-a raspuns lui cristian

            Ce intrebare este asta? Cum adica eu ce salariu am? Nu va este rusine? Cand o sa terminati cu capra vecinului?
            Mai iesiti draqului din gaoce si mai umblati si pe la vecini si puneti mana si invatati. Toti vreti pomeni: sarmale, fasole cu carnati, spor de refacere dupa concediu, etc.
      • 0 (0 voturi)    
        Corect! (Marţi, 9 martie 2010, 15:23)

        Frunza Costin [anonim] i-a raspuns lui Lilith

        Eu va spun sincer, Sorin Oprescu este cel mai bun primar pe care l-a avut vreodata Bucurestiul. Nu trebuie sa mai irosim banii pe subventii inutile. Cu banii astia putem miza pe o capitala infrumusetata si asfaltata. Problema este ca Sorin Oprescu nu este sprijinit destul, dar se va rezolva si asta!!
    • +2 (2 voturi)    
      Modernizarea = MODEL ELVETIA (Luni, 8 martie 2010, 15:46)

      SRA [anonim] i-a raspuns lui vali

      Domeniul public nu este bine utilizat se pierd milioane de EURO pe zi.
      - parcarile,
      - stationarile,
      - terasele,
      - locurile de afisaj,
      - etc.

      Fiecare cm patrat trebuie exploatat si accordat subventii, modernizata reteau termoficare sau chiar abandonata prin solutii operationale moderne asemanatoare celor din ELVETIA
    • 0 (2 voturi)    
      facilitati RATB si RADET (Luni, 8 martie 2010, 15:48)

      carcotasul [anonim] i-a raspuns lui vali

      Sa stii si matale, vali, ca facilitatile acordate "diferitelor categorii sociale" nu sunt nici multe si nici out of the ordinary. In Europa ca si in America cind treci de 62 ani iti scoti o legitimatie si pe baza ei platesti 50% din costul unei calatorii fie ea cu autobus sau tren in interiorul unui oras sau intre orase. Si poti calatori de "n"ori, in fiecare zi ori cum te tin puterile. Si soferul autobusului iti spune si o vorba buna cind te urci de genul"Welcome" si iti ureaza "drum bun" cind cobori. Si nu numai unei persoane ci tuturor calatorilor fie ei femei, barbati copii, batrini, tineri, etc. In plus, se intra la muzee gratis pentru aceasta categorie , ca si pentru handicapati impreuna cu insotitorul respectiv si altele.

      Dar asta tine de o anumita civilizatie, care in Romania nu mai exista.

      In plus, se acorda diverse subventii pentru caldura si chirie, bonuri pentru mincare, gratuitati pentru probleme medicale pentru cei care nu-si pot permite asigurare, etc.

      Si nu in ultimul rind, gindeste-te ca mai devreme sau mai tirziu, cu siguranta vei ajunge pensionar (a) si ti-ar cadea bine unele dintre aceste facilitati, sau Doamne fereste, poti pierde tot si devenind sarac te-ai bucura sa primesti niscaiva ajutoare de la stat, macar ca un mic semn de respect pentru zecile de ani munciti.
      Sau poate ai parinti in virsta care s-ar putea cirpi cu unele din aceste mici avantaje si te-ar scuti pe tine sa-i ajuti material.

      Nu stiu cum romanii nu vad pictura in intregime: cum a ajuns tara din '89 pina acum(sau mai bine zis din 44) si vad numaim ce le convine unora), cum s-au dus toate biogatiile Romaniei inti la rusi
      44-89 si pe urma tot la ei 90-2005,6 pe gratis sau aproape.
      Mai si gindeste cu propriul creier, iar daca nu stii informeaza-te.
      • 0 (0 voturi)    
        Negresit vom ajunge toti pensionari (Marţi, 9 martie 2010, 11:24)

        Sanda [anonim] i-a raspuns lui carcotasul

        Negresit vom ajunge pensionari .Dar nici acesti pensionari din ziua de azi nu au fost preocupati de pziua de maine.S-au obisnuit sa le plateasca altii darile.Sunt zeci de variante alternative numai cine-i puturos sau nu vrea nu le gaseste.
        Tara e pe chituci .Gata .Sa terminam cu miloaga.
    • 0 (0 voturi)    
      tantavane!!! (Marţi, 9 martie 2010, 12:37)

      dorinstf [anonim] i-a raspuns lui vali

      la pretu asta mergi cu taxi...3 statii 8 ron
  • +2 (2 voturi)    
    gratuitate, avantaje (Luni, 8 martie 2010, 15:19)

    eu [anonim]

    Sa scoata gratuitatea pentru pensionari doar li s-au marit pensiile. Cei care nu-si permit un bilet de ratb sa mearga pe jos si sa creasca numarul controlorilor.
    Sa desfiinteze tonetele de bilete si sa introduca tonete automate care iti dau biletul dupa ce introduci banul iar controlorii sa circule mai des nu doar dimineata. Seara cand plec de la serviciu putini isi composteaza biletele.
  • +3 (3 voturi)    
    Putem sa ne debransam de la RADET? (Luni, 8 martie 2010, 15:22)

    tudor [anonim]

    Il rog pe domnul Oprescu sa-mi puna la dispozitie o modalitate practica de a ma debransa de la RADET. Scapa in felul asta de subventia data RADET pentru mine...
    Ultima data cand am facut sportul asta am fost destul de aproape de a emigra/ a ma arnuca in aer de pe bloc/ a aruna blocul in aer, intr-o ordine indefinita...
    P.S. Ii urez domnului Oprescu succes! :p
  • 0 (0 voturi)    
    Pluteste in aer o viitoare combinatie (Luni, 8 martie 2010, 15:28)

    Andy [anonim]

    Inteligenta miscare cu gaura neagra.Maine probabil o sa anunte ca trebuie sa le privatizez sau ca e nevoie de niste investitii exorbitante iar daca presa va marai cu privire la sume sau procedura Oprescu va invoca ca sunt presiuni oculte.Pretul biletului e raportat la nivelul salariului populatie.Ideea de baza e ca omu trebuie sa faca si el niste bani.
  • -1 (1 vot)    
    atentie pensionari! (Luni, 8 martie 2010, 15:32)

    cititor [anonim]

    Chirurgul vrea sa va taie gratuitatea la transport.
  • 0 (2 voturi)    
    nu mai stie de unde sa fure (Luni, 8 martie 2010, 15:32)

    gigi [anonim]

    maretzul primar de 2 lei oprescu face orice ca sa ia banii publici si sa ii dea la amicii lui privati. Furt se cheama!!
  • +2 (2 voturi)    
    radet (Luni, 8 martie 2010, 15:35)

    florin [anonim]

    in buc sunt cca 585000 apt la bloc si inca cca 500000 case. dar se da subventie doar la apt de la bloc; asta este o masura comunista; se considera ca cei de la case sunt niste bogatasi, dar trei sferturi din ei sunt niste amarati,care n-au primit apt la bloc si stau la curte,doua camere cu dusumea pe jos; corect este sa nu se dea subventie la caldura pt ca nu pot beneficia toti de ea; la ratb poti sa dai pt ca pot beneficia toti de tr in comun, chiar si cei care au masini proprii.
  • -3 (3 voturi)    
    radet si ratb (Luni, 8 martie 2010, 15:38)

    vasile [anonim]

    Stie toata lumea ca ratb a cumparat autovehicule noi dealungul anilor pe bani grei de afara. Asa a fost distrus romcar fostul autobuzul. Acestea trebuie platite . De unde bani? Cred ca daca se cumparau din tara de la romcar ar fi fost mai ieftine si ar fi supravetuit o inrtepindere din Bucuresti. Dar nu . Comisioanele au fost tentante. Acele autobuzesi trolebuze se puteau realiza si sub licenta la romcar dar nu s-a dorit Acum RATB este o gaura neagra. In privinta plati calatoriei sa imi spuneti cati locuitori din ferentari , rahova pantelimon isi cumpara bilete sau abonamente? In privinta radet nimeni nu spune care este cuantumul datoriei populatiei? Radetul a realizat contorizarea asa cum prevede legea? Pierderile nu sunt eliminate ce trecute in facturi. Sunt multe de spus dar nu e aici locul.
    • +3 (3 voturi)    
      Despre pantelimon (Luni, 8 martie 2010, 16:05)

      ictin [anonim] i-a raspuns lui vasile

      Eu stau in pantelimon, si am abonament pe liniile pe care merg. De asemenea cand vine controlul pe tramvai foarte rar gaseste pe cate unu fara bilet. Asa ca nu compara pantelimon cu rahova sau ferentari, ca e altceva
  • +4 (4 voturi)    
    Asta s-a dilit acum sau asa era? (Luni, 8 martie 2010, 16:02)

    ictin [anonim]

    Cand in toate marile orase din lume transportul in comun este subventionat. Diferenta e ca aia incearca sa il faca eficient, nu sa il inchida cum vrea diliul nostru.
    Ar putea incepe cu personalul. Spre exemplu intr-o sambata am vrut sa imi iau bilet pe la 1:15. Casa de bilete de la dristor era baricadata. La 13:25 iese o tanti din ghereta, si o iau la intrebari sa imi dea bilet. Tanti imi raspunde ca i se termina programul la 13:30 si nu mai da bilete. Eu ma iau de ia ca inca nu e 13:30. Ea ca pleaca cu 5 minute mai devreme ca asa e regula si tot asa.
    Deci solutia ar fi sa se umble la incompetentii astia, sa ii inlocuim cu automate. Ma uitam in Berlin ca era un mic eveniment cu autobuze antice de pe vremea comunismului. Erau celebrele autobuze Ikarus, cum aveam si noi. Dar surpriza, inauntru erau automate mecanice care functionau cu monede. Deci noi nu am ajuns din urma Berlinul Comunist de acum 20 de ani, dar diliul crede ca RATB e o gaura neagra.
    Tramvaiele si autobuzele merg dupa cum au chef soferii. Si iarasi 2 exemple. Intr-o dimineata la statia Granitul, erau cam 10 tramvaie aglomerate, deoarece vatmanul primului tramvai se dusese la Cora sa isi faca cumparaturile. Acum 5 ani, pe linia lui, la Ozana, se lucra, si se circula pe o singura linie. Tramvaiele stateau la semafor din ambele capete. Si cum stateam eu in statie inghetand de frig si vedeam tramvaiul meu ca se apropie, vatmanul tramvaiului care venea din sens opus, opreste tramvaiul cu tot cu calatori unde era linia gatuita si se duce sa isi cumpere bere de la un chiosc.
    Asa ca domnu diliu, solutia nu e inchiderea RATB, ci penalizarea angajatilor care freaca mentata si introducerea automatelor de bilete pe care le vroia de acum regretatul Videanu (ce naspa suna) PLUS TRANSPORT DE NOAPTE. Ca asa se face in lumea civilizata pe mare mata nu o cunosti, ca nu te-a invatat bunicuta cum e in orasele civilizate (si nu, Moscova nu e un oras civilizat)
    • +4 (4 voturi)    
      La capat troleu 66 la Fundeni... (Luni, 8 martie 2010, 16:37)

      hernan [anonim] i-a raspuns lui ictin

      ...gasiti de fiecare data in jur de 10 trolee stationate, in loc sa fie pe traseu, nu exagerez, daca treceti pe acolo, va rog numarati-le :(
  • +5 (5 voturi)    
    RATB_UL (Luni, 8 martie 2010, 16:03)

    Cetateanul [anonim]

    RATB daca ar fi administrat cum trebuie ar merge pe minus 10 % nu 70-80% cum este acum.
    Ia sa facem un calcul: daca un sofer fura 1 l pe motorina pe zi X20 de lucratoare pe luna X4 lei pe litru....sa zicem ca sunt 400 de soferi......face cit? 320 de milioane?

    Da ia sa ne gindim cita spaga cere unul dintre cei 4-5 directori din RATB pentru a atribui un contract de achizitie de anvelope.

    Si va rog frumos nu ma luati ca se achizitioneaza doar prin licitatie
  • -2 (2 voturi)    
    Invatati sa cititi inainte sa comentati (Luni, 8 martie 2010, 16:24)

    Daniel [anonim]

    N-a zis nicaieri ca vrea sa le inchida.

    A spus doar ca sunt niste gauri negre pentru moment.

    Trebuie modernizate.
    • +1 (1 vot)    
      gandeste (Luni, 8 martie 2010, 17:07)

      etre [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Oamenii se pare ca stiu sa citeasca , tu nu sti sa extrapolezi consecinte. Poate ele nu vor duce direct la disparitia RATB, dar in alte orase s-a intamplat.

      As vrea sa vad ce faci cand in cartier la tine RATB decide ca linia de autobuz locala nu mai renteaza economic si o desfiinteaza.

      Ce o sa te faci cand o sa ai, sa zicem, 100000 de masini in plus pe strazi ?
    • +1 (1 vot)    
      Zau? (Luni, 8 martie 2010, 17:15)

      ictin [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      "Primaria generala nu va mai subventiona RATB si RADET, a anuntat luni primarul Sorin Oprescu"
      Tu ce crezi ca inseamna faptul ca nu va mai subventiona RATB-ul? Ce regie de transport in comun orasenesc din lumea asta crezi ca rezista fara subventii?
      • 0 (0 voturi)    
        Supravietuiesc cele rentabile (Marţi, 9 martie 2010, 12:15)

        Doru [anonim] i-a raspuns lui ictin

        Mai Zau ,in lumea asta supravietuiesc regiile de transport rentabile .Cele care nu fac licitatii ilegale care nu dau prime fara sa gandeasca si cele ale caror manageri le pasa de tarlaua pe care o au in grija.Dar s-au obisnuit sa le fure pentru ca afacerile cu statul sunt cele mai rentabile.Asa ca este bine sa gandim inainte sa ne pronuntam.Sa renuntam la subventii!
  • +2 (2 voturi)    
    Din putul gandirii (Luni, 8 martie 2010, 16:29)

    etre [anonim]

    Eficientizare este una, taierea subventiilor este alta.

    Unele linii nu sunt rentabile economic dar totusi transporta oameni catre si dinspre locurile de munca.

    Sau, anumite ore nu sunt rentabile. Nu mai avem transport in comun decat intre anumite ore ?


    Nu vad decat o singura explicatie, Oprescu a batut palma cu firme de transport private sau de taximetrie. Plus , banii eliberati pot fi acordati clientelar mai departe.

    Daca ai o ratiune solida in spate , daca ai un plan pt ce urmeaza sa se intample cu RATB , vi si explici CLAR SI TRANSPARENT. Nu lasi sa transpire o informatie de asemenea importanta in mod obscur.
    • 0 (0 voturi)    
      re:etre (Luni, 8 martie 2010, 17:47)

      danaperuana [utilizator] i-a raspuns lui etre

      de acord cu tine.
      omul e pus pe treaba, are bani de strins si de impartit. pe mine aia cu salubrizarea sectoarelor cu autorizatia primarului general m'a "amuzat" cel mai mult.
      numai bombe de presa si proiecte netransparente.
      umbla dezlegat prin primarie si latra de parca ar fi in campanie electorala.
      • 0 (0 voturi)    
        50euro (Marţi, 9 martie 2010, 11:59)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui danaperuana

        In Roma un abonament pe toate liniile de transport in comun timp de o luna costa 50 de euro.Asta in conditiile in care in care carburantul este mult mai ieftin ca in Romanica.Asa ca nu va mai vaitati.Iar controalele sunt foarte severe.Si ei latini ca si noi.La munca nu la intins mana!
  • 0 (4 voturi)    
    ratb (Luni, 8 martie 2010, 16:30)

    robert [anonim]

    pai cum sa nu fi gaura neagra, cand toti mosii si toate babele merg cat e ziua de lunga gratis prin bucuresti?!
    • +2 (2 voturi)    
      raspuns lui robert (Luni, 8 martie 2010, 19:09)

      circotasul [anonim] i-a raspuns lui robert

      1. Vei fi si tu un mos intr-o buna zi. Sa te vad ce gura mai faci atunci. Dar une nu e cap, vai de picioare, si la propriu si la figurat.

      2. Nu stiam ca-ti permiti sa-ti numesti, daca ii ai, daca nu si mai rau, parintii "mos si baba".

      3. Nu inteleg de ce o parte din cititori sunt atit de indirjiti contra pensionarilor. Nu stiti ca daca nu muriti inainte de vreme , veti ajunge numai si numai la pensionare . Si sa va vad ce mai postati atunci contra.

      4. Adevarata sintagma lansata in vremea presedintiei lui Iliescu" Noi muncim, nu gindim".

      5. Mai si ginditi bre, un pic, ca nu strica, absolut de loc. Din contra, face bine la toate cele.
  • +2 (2 voturi)    
    Bagajele (Luni, 8 martie 2010, 16:32)

    Mircea [anonim]

    Nenea asta ar fi trebuit de cam multisor sa-si faca bagajele 'da se pare ca nu duce lipsa de "calitatea" inerenta politichianului roman si anume obrazu' (cat mai) gros.

    La mai mare 'don Oprescu!
  • +3 (3 voturi)    
    Domn' doctor (Luni, 8 martie 2010, 16:49)

    cornel [anonim]

    In loc sa numesti RATB-ul o "gaura neagra", mai bine ai spori numarul controlorilor si intesifica si eficientiza controlul. Daca s-ar mai si plati pe calatori n-ar mai fi o "gaura neagra". E 100% nevoie de RATB.
    Offf si cand ma gandesca ca ai vrut sa iesi si presedinte domn' doctor...
  • 0 (0 voturi)    
    Iti doresc "un frigider cat mai plin" (Luni, 8 martie 2010, 17:29)

    ZaiR [utilizator]

    In loc sa :
    1.amplaseze tonete electronice pentru cumpararea biletelor
    2.biletele sa aiba valabilitate orara
    3.informatii in statii despre timpul sosirii transp.in comun
    4.prioritate in trafic al RATB uliu
    5.Controlorii sa fie inlocuiti cu Politia Comunitara.
    6.Amenzile sa fie in FOLOSUL COMUNITATII!!
    7.Pe unele artere transportul sa se faca numai cu un pret stabilit anual(in cazul autovehiculelor).

    Pe asta il freaca grija de pierderi! Pierderile vin de la PROSTIA din capul lui. De aceea suferim toti!
    LAsa ne!! cat mai ai din mandat..abtine te..si pleaca in prostia ta la partidul care te-a sustinut, sau la pensionarii care cred ca i vei face bine pe masa de operatie.
    MORI "JAVRA"..de malpraxis!!!
  • 0 (0 voturi)    
    radetul nostru de toate zilele (Luni, 8 martie 2010, 17:35)

    cetatean [anonim]

    radet are in prezent aprox 6200 de angajati din acestia aproximativ 60% ar trebui disponibilizati in secunda doi deoarece au fost si inca se deruleaza tot felul de proiecte de automatizare care sunt ingreunate tot de reprezentantii radet. nu ai cum sa il dai pe unul afara, pentru ca sunt acolo in familie, la propriu
    pana cand nu vor fi adusi specialisti care sa gestioneze cum trebuie regia (care in mod normal ar trebui sa se autofinanteze fara nici un fel de problema) radet va fi o mare gaura in buget. ca de obicei, cine va avea de suferit daca nu cetateanul de rand? ori se taie subventia de la primarie si oamenii au de ales intre a-si da toti banii pe apa calda si caldura sau a sta in frig, ori se privatizeaza si oamenii vor fi pusi in aceeasi postura, deoarece cine ii va prelua va dori clar profit.
  • +2 (2 voturi)    
    Pentru cei care blameaza batranii si pensionarii (Luni, 8 martie 2010, 19:36)

    rov [utilizator]

    Off topic
    Batranetea e singura boala de care nu vom scapa si pe care o vom avea toti, sau aproape toti.
    Doar in regnul animal varsnicii sunt alungatii si marginalizati.
    Discutam cu emfaza si ne oripilam cand suntem considerati primitivi.
    Numarati va rog comentariile negative la adresa batranilor si luati in considerare ca nu are totusi oricine acces la net in Romania.
  • +2 (2 voturi)    
    a bate saua sa priceapa iapa (Luni, 8 martie 2010, 22:26)

    vero [anonim]

    E clar, s-a hotarat ceva in spatele usilor inchise. Afirmatiile d-lui sunt pentru pregatirea terenului. RATB si RADET vor fi privatizate pentru ca sunt servicii esentiale si pot deveni foarte profitabile intr-un oras cu 2 mil. de locuitori care depind de ele. Majoritatea cetatenilor locuieste in blocuri cu un sistem centralizat de incalzire si distributie a apei calde, sistem bine dezvoltat, care functioneaza si trebuie doar intretinut.
    Bucurestiul este un oras mic, cu strazi inguste, fara parcari suficiente, deja sufocat de masinile personale, in care transportul in comun trebuie extins, in niciun caz restrans, iar locuitorii cointeresati sa-l foloseasca. RATB si-a modernizat in mare parte parcul auto.
    Concluzia: si RADET si RATB au clientii asigurati; structura exista, este functionala, nu trebuie investitii prea mari; comisoanele pentru privatizarea care se va face dupa criteriile si practicile binecunoscute vor umple niste buzunare iar cateva persoane/ societati vor profita din plin de pe urma cetatenilor care nu vor avea incotro si vor plati cat li se va cere ca sa poata supravietui in acest oras acaparat de ticalosi.
    Cat priveste gratuitatea transportului oferita pensionarilor, consider ca este unul dintre cele mai bune lucruri care s-au facut in tara asta de cacat. Dupa privatizare, ea nu va mai exista. Mi-e sila!
  • 0 (0 voturi)    
    Gata cu subventiile (Marţi, 9 martie 2010, 10:43)

    Aurelian [anonim]

    Ajunge cu subventiile.Condamnam comunismul dar ne placfoarte mult pomenile .Au trecut ani de zile in care am tot evitat luarea de masuri ferme.Sa le luam acuma.
  • -1 (1 vot)    
    Bravo Oprescule (Marţi, 9 martie 2010, 10:52)

    Ales Bules [anonim]

    Mai mult mioriticii si studentii folosesc aceste mijloace de transport in comun.Acestia nu mai stiu cum arata un bilet de ani de zile.Cum vreti sa fie Ratb-ul rentabil.Si m-am cam saturat sa tot fac pomeni
    Foarte bine face Oprescu ca nu le mai subventioneaza
  • 0 (0 voturi)    
    Sa nu uitam! (Marţi, 9 martie 2010, 12:21)

    Aurel [anonim]

    Sa nu scapam din vedere un lucru extrem de important.Toti suntem proprietari pe imobile.Asa ca fiecare este responsabil pentru luxul in care traieste.Ne dorim lux.Sa platim.Daca nu va mai convine sa platiti Radet-ul debransati-va.Alternative se gasesc.Totul este sa vrei.Daca iti doresti intreadevar ceva il vei obtine.Gata cu cersala.Ajunge.
  • 0 (0 voturi)    
    Intretinerea fantanilor (Marţi, 9 martie 2010, 13:45)

    hotnewsfil [utilizator]

    Toate cladirile, constructiile de orice fel, din Germania, arata permanent ca 'scoase din cutie '. Este o incantare sa te plimbi prin preajna lor, sa le privesti.
    Secretul este reimprospatarea periodica, intretinerea permanenta, repararea oricarei deteriorari, vopsirea la intervale scurte de timp (max. zece ani).
    La noi, in comunism, cu banii ' economisiti ' din neefectuarea unor lucrari de intretinere a blocurilor existente (lasate sa se ruineze) se construiau alte blocuri, lasate si acelea sa se ruineze, uitate de partidul-dumnezeu.
    Fantanile de pe Unirii au fost construite acum douazecisicinci de ani.
    De atunci, au fost lasate in voia soartei, in bataia intemperiilor, a inevitabilei imbatraniri. Educati in comunism, tindem sa le lasam sa se degradeze, sa nu facem lucrari periodice de intretinere. Ele sunt bunul nostru comun. Nu spiritul de economie ci lenea, lipsa dragostei de urbea natala si indiferenta ne dicteaza atitudinea.
  • 0 (0 voturi)    
    Adevarul e tot la mijloc. (Miercuri, 10 martie 2010, 9:56)

    Angajat RATB [anonim]

    Nici ca Oprescu (sa taie TOATA subventia la RATB), dar nici ca RATB cum cheltuie banii. Desi are serviciu propriu de aprovizionare, cu mijloace de transport specifice pt. marfa, toata baza materiala e adusa in RATB de cateva firme agreate la preturi incredibile: cu profituri intre 400% si 1000%. DA, ATI CITIT BINE! Iar cheltuieli cu personalul: 5 directori numai in centrala, +directori si chiar si cate 2 ingineri sefi la unitati + servicii inutile cu sefi si masini la dispozitie. Pare si hilar sa ai la RATB " SERVICIU DE PROIECTE INTERNATIONALE" de ex. Iar pentru proiectele proprii RATB mai are 2 servicii de proiectare si cu toate astea mai comanda proiecte si pe la alte firme SRL. Ghiciti de ce?
  • 0 (0 voturi)    
    hapsanii de la RADET (Miercuri, 12 mai 2010, 23:59)

    roxana [anonim]

    Buna seara! Lucrez la RADET si vreau sa va spun ca si noi ,angajatii suntem nemultumiti de ceea ce se intampla in interiorul institutiei noastre.De aproximativ 1 an de cand a venit la conducerea RADET noul director Becheanu care este PD-ist o ducem tot mai greu din cauza ca se tot lamenteaza ca nu sunt bani si trebuie sa intram in somaj tehnic, dar se fac niste investitii atat de mari care nu-si au rostul si anume:se monteaza cadite de dus in punctele termice,oglinzi,suport pt. periuta de dinti,savoniera,chiuvete noi,vase WC noi,ce mai...totul este nou si nu se merita investitia.Acesti bani trebuia sa se investeasca in cu totul altceva nu in prostii,dar nu trebuie sa traiasca aceste firme care am inteles ca sunt chiar ale directoruluui?Pe acesti directori nesimtiti care nu se mai satura cine ii verifica?Spun ca nu au bani, ne baga in somaj,si fac asemenea investitii.Nu-i mai satura d-zeu pe hapsanii astia.Oare cine l-a pus in functie pe acest Becheanu care nu e in stare sa faca nimic in cadrul regiei ci numai sa-si bage banii in buzunar.S-a portocalizat Romania de tot.Sa-i ia dracul pe toti,inclusiv pe Oprescu.
  • 0 (0 voturi)    
    RADET (Joi, 13 mai 2010, 0:10)

    roxana [anonim]

    D-le Oprescu,RADET este o gaura neagra tot din cauza dvs. pentru ca nu stiti pe cine sa puneti la conducere.Stiati ca acest director Becheanu este PD-ist?Ma indoiesc ca n-ati stiut.Mai verificati ce investitii face in cadrul regiei,mai exact in punctele termice unde chiar isi bate joc de bani: pune usi de interior cum nici eu nu am acasa si care la prima avarie acestea se vorumfla din cauza aburului si vor trebui aruncate.Dar cum sa nu faca aceste investitii cand lucreaza doar cu firma lui?Ne sfideaza pur si simplu bagand angajatii in somaj tehnic pe motiv ca trebiue sa faca economii.Sa-i fie rusine.As fi curioasa sa stiu daca s-au facut licitatii corecte pentru aceste lucrtari.Nu cred.
  • 0 (0 voturi)    
    Rasbunati-va prostilor (Sâmbătă, 28 august 2010, 3:51)

    Stelea Gabriel [anonim]

    Cei care sunt impotriva subventiei la ratb si al pomenilor care se dau batrinilor si studentilor au dreptate.Sa desfinteze dracului transportul in comun ,toata lumea sa circule cu autoturismele{ citi calatori erau la ratb atitia sa iasa cu masinile in strada} si poate se gaseste o batrinica de 75 de ani sa-i calce pe creierul bolnav al celor care gindeste asa


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică