Antonie Solomon, arestat preventiv pentru 29 de zile

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 3 martie 2010, 15:31 Actualitate | Esenţial

Antonie Solomon
Foto: Agerpres
Primarul Craiovei, Antonie Solomon, a primit mandat de arest preventiv pentru 29 de zile. Decizia magistratilor Tribunalului Arges poate fi contestata.

"Nu ma asteptam", a declarat primarul, la iesirea din cladirea Tribunalului, sustinand ca procurorii nu au "nicio proba".

Antonie Solomon este acuzat de mita, fals intelectual si uz de fals.

Aproximativ 200.000 de euro, gasiti de anchetatori in locuinta primarului Solomon - surse

Procurorii anticoruptie ar fi gasit suma de aproximativ 200.000 de euro in urma perchezitiei facute intr-o locuinta a primarului Craiovei, Antonie Solomon, au declarat, pentru Mediafax, surse judiciare.

Conform surselor citate, Solomon ar fi primit de la finantatorul FC Arges, Cornel Penescu, 50.000 de euro pentru avizele necesare constructiei magazinului PIC din Craiova, iar alti 10.000 de euro ar fi fost pentru ca o linie de transport in comun sa aiba statie in zona hipermaketului.

Primarul Craiovei s-a prezentat, marti dupa-amiaza, in jurul orei 16.00, la sediul teritorial Pitesti al DNA, pentru audieri, dupa ce, dimineata, procurorii au ridicat de la locuinta si biroul acestuia inscrisuri si acte care au legatura cu cazul hipermarketului PIC al omului de afaceri Cornel Penescu.

Intrebat de jurnalistii prezenti in fata sediului DNA Pitesti de ce se afla la DNA, Solomon a raspuns: "Nu stiu, e o reclamatie... Mititelu (n.r. - Adrian Mititelu, finantatorul echipei Universitatea Craiova)... Nedelescu... (n.r. - Gheorghe Nedelescu, fost viceprimar al Craiovei) ... Nu stiu ce au facut ei cu Penescu".

Potrivit unui comunicat al biroului de presa al Primariei Craiova, procurorii DNA Pitesti i-au solicitat lui Antonie Solomon documente si inscrisuri care se refera la autorizarea constructiei hipermarketului PIC, dar si acte privind contractul de concesiune a Stadionului "Ion Oblemenco" catre Clubul Universitatea Craiova.

"De asemenea, au fost solicitate protocolul de colaborare intre Primaria municipiului Craiova si Clubul de fotbal Universitatea Craiova si acordul prin care Primaria si Consiliul Local Craiova au pus la dispozitia clubului de fotbal, in mod gratuit, Stadionul «Ion Oblemenco»", se arata in comunicatul Primariei Craiova.

Conform sursei citate, procurorii anticoruptie au solicitat, in baza unor mandate de perchezitie, accesul in biroul primarului Antonie Solomon si la locuintele acestuia din Craiova si localitatea Leamna.

"De aici au fost ridicate documente si inscrisuri care dovedesc provenienta bunurilor personale, conform Declaratiei de avere", se precizeaza in comunicatul primariei.

Primarul Antonie Solomon a declarat ca se astepta sa fie chemat la sediul DNA Pitesti, intrucat, in ultimele saptamani, au fost audiati mai multi angajati ai institutiei pe care o conduce cu privire la autorizatiile de construire a hipermarketului PIC, detinut de omul de afaceri Cornel Penescu.

"Ceea ce s-a intamplat astazi (marti - n. r.) face parte din procedura legala pe care procurorii au urmat-o. Asa cum am declarat, ma supun oricaror verificari venite din partea institutiilor abilitate ale statului, pentru ca nu am nimic de ascuns si nu am incalcat legea. In privinta verificarii domiciliului si a biroului, acestea s-au facut in baza unei sesizari catre DNA, privind modul de obtinere a averii mele. Sper ca acest dosar sa se solutioneze cat mai rapid, iar cei vinovati sa raspunda in fata legii", arata Antonie Solomon, citat in comunicatul mentionat.

Tot marti, la sediul Serviciului Teritorial DNA Pitesti, a fost audiat, timp de aproximativ cinci ore, si finantatorul clubului FC Arges, Cornel Penescu. La iesirea de la DNA, Penescu a spus ca audierile nu au avut legatura cu "un act de coruptie", ci cu transferurile unor jucatori de la FC Arges la Universitatea Craiova.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

8009 vizualizari

  • +6 (26 voturi)    
    Petitie ONLINE ! (Miercuri, 3 martie 2010, 15:39)

    Basescu a fost demis ! [utilizator]

    Pentru ca Antonie Solomon sa fie declarat CETATEAN DE ONOARE al Cetatii Baniei !

    Cum precedentul a fost creat prin obtinerea titlului de catre un condamnat definitiv si irevocabil (infractor Gutau), nu vad ce ce nu s-ar aplica si in cazul de fatza.

    Consilierii locali Craiova ai PDL, preluati initiativa !
    • +6 (22 voturi)    
      Si o decoratie... (Miercuri, 3 martie 2010, 16:03)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui Basescu a fost demis !

      de onoare din partea presedintelui... ca de aia au mers in campaniile electorale impreuna!
    • +5 (7 voturi)    
      stai linistit (Miercuri, 3 martie 2010, 21:35)

      bazmatazz [anonim] i-a raspuns lui Basescu a fost demis !

      Acestui cocalar trist n-o sa i se-ntample nimic. Pentru ca partidul (PCR, ca doar din asta au plecat si psd si pdl, pana la urma) vegheaza pentru tine. Pentru ca sa nu-ti faci griji. Pentru ca sa iti platesti taxele. Pentru ca sa mergi la vot. Pentru ca sa stai la rand la autografe cu baselu si geonelu. Pentru ca 20 de ani au trecut degeaba si ma simt deja batran...
      Pentru toate astea, copiii lu Solomon o sa fie sefii copiilor nostri.
      • -1 (1 vot)    
        solomon (Joi, 4 martie 2010, 9:40)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui bazmatazz

        sper ca doar la copii ai, nu si la ai mei
    • 0 (2 voturi)    
      Prostu tot prost (Joi, 4 martie 2010, 8:13)

      Alex One [anonim] i-a raspuns lui Basescu a fost demis !

      Asta nici nu stie cine l-a arestat !Judecatorii te-au arestat fraiere nu procurorii aia care n-au nicio proba !Si analfabetul asta era primar de mare municipiu ?! Mai bine vezi cum justifici cei 200.000, ca tot din spagji provin, zi si tu ca ti i-au plasat procurorii aia ai dracu' la domitzil ?Asta-i clar lucrare politica ! Solomon, Mischie,Sechelariu, Gutau..... dintzosule, te simti bine ?
    • -1 (1 vot)    
      primarii... (Joi, 4 martie 2010, 12:17)

      MG [utilizator] i-a raspuns lui Basescu a fost demis !

      primarii, si in general cei "pusi" in functii sunt corupti. Credeti ca mazare nu-i la fel? Oprescu? In general puterea corupe. Ideea este sa si mearga lucrurile. Credeti ca senatorii americani nu sunt corupti? Toti sunt corupti, un lobby, o intrare, ceva fonduri pt campanie...

      Puterea corupe.
  • +7 (9 voturi)    
    complement (Miercuri, 3 martie 2010, 15:43)

    Protoss [utilizator]

    Aurica Fantana Mica, Aiurica daca e sa cazi te rog mai ia cu tine 100 :)
  • +10 (16 voturi)    
    Solomon!!!!!!! (Miercuri, 3 martie 2010, 15:43)

    Mircea [anonim]

    Eheii .....solomoane acum ai dori tu sa pleci la bulgari cu Dinescu dar ai treaba tatuca.....
    • 0 (4 voturi)    
      Si Dinescu e la fel de manjit! (Joi, 4 martie 2010, 8:37)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      Nu-l riicati in slavi! La cat trafic de influenta a facut si face! Fii tu sanatos.
  • +4 (24 voturi)    
    Iata! (Miercuri, 3 martie 2010, 15:46)

    Cristi [anonim]

    Un alt membru si primar PDL cu probleme la DNA? Ce-or mai avea acum de comentat frustratii si istericii galbejiti penelisti si rosiile comuniste pesediste???? Ca tot acuzau ca doar pesedeii si "leberalii" sunt persecutati politic de justitie si de dictatorul Basescu... Justitia pare sa inceapa sa functioneze si asta e imbucurator. Indiferent de culoarea politica, cei vinovati trebuie sa plateasca daca au incalcat legea! Pe cand arestarea tovarasului Adrian Nastase Termopan ori a nazistului Mazare?
    • 0 (22 voturi)    
      :))))) (Miercuri, 3 martie 2010, 16:02)

      cri [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Daca nu a cotizat la timp la Cotroceni, vezi ce pateste.
      Cot la cot cu Baselu' in campanii, dar renta lunara nu vrea sa o dea mai departe. Ru-si-ni-ca dom' primar
      • +3 (15 voturi)    
        ok (Miercuri, 3 martie 2010, 16:13)

        mihnea [anonim] i-a raspuns lui cri

        Hai ma ca si el si Gutau de la valcea sunt in pdl asa ca nu ai dreptate.Poate ca se mai face justitie in tara asta...
        • -5 (15 voturi)    
          Justitia nu este oarba (Miercuri, 3 martie 2010, 16:21)

          Cri [anonim] i-a raspuns lui mihnea

          Daca eu ma imbrac in portocaliu dar nu ii pup picioarele lu' basescu nu inseamna ca voi avea parte de favorurile lu' Boc, Udrea, Ridzi, Berceanu etc. Toti primarii care au fost sustinuti in campanie sa ajunga la ciolan, trebuie sa dea o mica parte pentru a ramane in gratiile lui Zeus :)
      • +7 (13 voturi)    
        Acelasi text vazut de N ori.. (Miercuri, 3 martie 2010, 16:37)

        ion [anonim] i-a raspuns lui cri

        Vad ca nu ratezi nicio ocazie ca sa versi textul asta: "pai daca nu a cotizat la Cotroceni". Te cheama cand Rodica cand cri cand mai stiu eu cum.

        Iar v-a scos partidul la munca, dee, Ponta are ganduri mari.. De asta toti de pe aici care lauda DNA-ul au minusuri la greu, in conditiile in care DNA merita felicitari pentru ce face.
        • 0 (0 voturi)    
          ??? (Joi, 4 martie 2010, 9:31)

          mitus [anonim] i-a raspuns lui ion

          ce te face sa crezi ca l a scos cineva la munca? nu mai poate avea nimeni o parere ca gata e catalogat psd ist...pdl ist!!! sunteti obsedati de asa zisa politica de romania..curios as fi sa stiu daca beneficiati de ceva avantaje de pe urma tuturor guvernelor de pana acum...eu as inclina sa cred ca nu ! se vede tare bine ce au facut toti in 20 de ani din tara asta ..deci nu mai luati foc cand cineva are o parere contrara cu a voastra! e chestie de educatie,morala..etc. notiuni care multora dintre voi va lipsesc cu desavarsire !iar guzganul asta de solomon ca multi altii isi merita soarta dar stai linistit ca iese dupa 29 de zile de vacanta si de post iar cu forte noi va servi umil oricarui individ mai puternic decat el.NIMENI SI NIMIC NU VA SCHIMBA TARA ASTA! ASTA E SOARTA NOASTRA! si am curaj sa fac pariu cu oricine pe oricat!
    • +2 (10 voturi)    
      Cand o sa vad un "greu" cu adevarat, o sa cred (Miercuri, 3 martie 2010, 16:12)

      Creator [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Astia sunt totusi slabuti,primari fara averi impresionante.Totusi te intrebi ce sunt 50.000 spaga,pe langa contracte "ilegale" de zeci sau sute de milioane?.Aia mari nu cred sa cada,din pacate...
      Nu ca asta nu ar fi trebuit arestat,sa nu ma intelegeti gresit...
  • +10 (14 voturi)    
    :((( (Miercuri, 3 martie 2010, 15:51)

    marius [anonim]

    sincer, sunt oameni carora fatza le zice totul despre ei! cand vezi un porc cu gusha si falcile mai mari ca a animalului inainte amintit, poti sa-ti dai seama cat de spagar poate fi! mie alta dovada nici nu-mi trebuie :)) pacat doar ca "justitia" e cam greoaie la capitolul asta....oricum peste 30 de zile iese si procesul va fi amanat pe muuuuulti ani de acum inainte! asta se stie, nici nu mai inteleg de ce apar aceste articole, de fapt :)
  • +16 (16 voturi)    
    Coruptii Romaniei (Miercuri, 3 martie 2010, 15:57)

    Mihai Dutulescu [anonim]

    Continuati tovarasi,continuati,marfa din belsug in toate judetele Romaniei
  • +9 (11 voturi)    
    So(lo)mon bagat la apa... (Miercuri, 3 martie 2010, 15:58)

    PSD Erie [utilizator]

    Roata Morii se-nvirteste,
    Tac, tac, tac
    DNA-ul te loveste,
    Tac, tac, tac
    Si apoi te priponeste,
    Tac, tac, tac,
    Ca sa simti cit te iubeste,
    Tac, tac, tac!
  • +2 (14 voturi)    
    nu te lasa base ! (Miercuri, 3 martie 2010, 16:00)

    gore [anonim]

    esti nevinovat maestre ! cei care te-au ales sunt de vina.ai crezut ca si la base merge cu hau! hau !
    • +1 (15 voturi)    
      iar base? (Miercuri, 3 martie 2010, 16:17)

      olandezu [anonim] i-a raspuns lui gore

      e ridicol ...
      daca DNA se leaga de vre-un PNL-ist, e mana lui base. de vreun PSD-ist, e mana lui base. daca nu se leaga de aia din PD, e mana lui base, iar cand se leaga de cei din PD, e vai de base. e ca si in bancul cu iepurasul si basca. Pentru fanatici anti orice ar fi, base e de vina ...
      • -2 (12 voturi)    
        eu (Miercuri, 3 martie 2010, 16:25)

        normal [anonim] i-a raspuns lui olandezu

        normal...

        ninge afara.. BASE e de vina !!!!!!!!!

        de ce sa ninga in martie ??? basescu a facut ce a facut si a adus ninsoarea.

        nu stim cum, dar stim ca el e de vina!!!

        antenele3, realitatea,, va rugam cercetati cazul... gasiti o legatura dintre ninsoarea in martie si basescu !!!!!!!!
  • +8 (10 voturi)    
    dna pitesti (Miercuri, 3 martie 2010, 16:12)

    haplea82 [utilizator]

    cred ca este unicul "dna"din tara care-si merita fondurile alocate!bravo
    • 0 (0 voturi)    
      A perfecta dreptate. (Joi, 4 martie 2010, 8:40)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui haplea82

      Dar daca ii mai laudam mult s-ar putea sa si-o ia.
  • -1 (9 voturi)    
    PSD-ul...luati aminte... (Miercuri, 3 martie 2010, 16:13)

    constantin [anonim]

    ...este un alt PDL-ist arestat ..."politic",nu-i asa?...Ritzi,Mantzog,primarul ala de la Ramnicu Valcea,Solomon sunt desigur toti persecutati politic de Basescu...PDL-ul este corupt veti spune...Uite ca PDL nu admite coruptia...De la PSD nu pot fi arestati pentru ca ar urla ca din gura de sarpe ca-s comenzi si razbunari politice...Bravo PDL-ului...
    • +3 (9 voturi)    
      "curatul PDL" (Miercuri, 3 martie 2010, 16:37)

      dumitru [anonim] i-a raspuns lui constantin

      Probabil ca ai dreptate in legatura cu PSD, dar nu inteleg de ce PDL-ul trebuie felicitat? Ca are multi corupti in partid? Bun, vad ca au mai fost prinsi, dar nu vad de ce asta imbunatateste imaginea partidului. Pana la urma, PDL-ul i-a primit, asa corupti cum sunt.
  • +9 (9 voturi)    
    Probe (Miercuri, 3 martie 2010, 16:26)

    asdfs [anonim]

    Mi-e mi-a placut ca a declarat ca procurorii nu au probe, nicidecum ca ar fi nevinovat.
  • 0 (6 voturi)    
    Mai bine in Bulgaria (Miercuri, 3 martie 2010, 16:28)

    George32 [utilizator]

    Asta nu era prietenul lui Base?
  • +8 (8 voturi)    
    va doresc multe zile in puscarie (Miercuri, 3 martie 2010, 16:33)

    hobbitul [anonim]

    Domnu' Solomon spuneti-ne si noua cata spaga ati luat de-a lungul vietii ca sa va facem horoscopul de viata lunga la puscarie ! Hai sa ne traiti si-un praz verde !
  • +7 (7 voturi)    
    Corect (Miercuri, 3 martie 2010, 16:52)

    roxana [anonim]

    Il cred ca nu se astepta. Nici un borfas de genul asta nu se asteapta sa pateasca ceva.
  • +5 (7 voturi)    
    Ceva nu e in regula! (Miercuri, 3 martie 2010, 16:57)

    albescu [anonim]

    In primul rand este strigator la cer cum un primar cere mita pentru niste lucruri care trebue sa le faca pentru binele cetatenilor. Cineva spunea ca s-au facut si lucruri bune la Craiova. Si supermarketul PIC este un lucru bun, si statia de autobuz este un lucru bun. Daca in spatele acestor lucruri bune stau asemenea spagi, intrebarea este cum si-au recuperat cei care au dat spaga aceste sume. Raspunsul e simplu! Pe spinarea cetatenilor Craiovei! Deci fiecare lucru bun probabil este dublat la Craiova de anumite proceduri prin care au fost impozitati implicit cetatenii Craiovei. Ceea ce este straniu este ca primarul s-a afisat cu Basescu in campanie cand se stia de aceste matrapazlacuri. Si totusi a fost arestat! Eu cred ca s-au facut anumite socoteli si s-a constat recent ca primarele triseaza si nu cotizeaza la nivelul incasarilor. Desigur, e o ipoteza, dar daca e asa putem avea o explicatie plauzibila pentru faptul ca multi din cei vizati de DNA nu patesc nimic sau actiuni demarate in tromba stau suspendate la un moment dat!
  • +3 (3 voturi)    
    Bursa de pariuri (Miercuri, 3 martie 2010, 17:11)

    C_O [anonim]

    deschidem o bursa de paiure daca il baga la zdup sau nu?
    Eu zic ca ca nu-l baga pentru ca toti pana acum au scapat si nu vad sa inceapa tocmai cu cei de la putere
  • +4 (4 voturi)    
    Cirip-cirip (Miercuri, 3 martie 2010, 17:11)

    Leon [anonim]

    Penescu trebuie sa fi ciripit cit a fost la mititica.
    PDL n-avea voie sa-l primeasca pe baron von solomon in partid.
  • -3 (5 voturi)    
    milogi! (Miercuri, 3 martie 2010, 17:38)

    Andreea [anonim]

    Milogi sunteti !Am o curiozitate ,sunteti cumva din Craiova toti?Daca da ,de ce sunteti milogi frate?cati din primarii Craiovei a facut pentru Craiova cat a facut Solomon?puteti spune macar unul?ca despre enumerare nicidecum nu poate fi vorba .nu zic ca este ceva corect sa ieri mila ,cum de altfel nici nu sunt sigura daca este vinovat sau nu ( da ,stiu sunt naiva uneori..) dar dincolo de partile rele ale unui om ar trebui sa le vedeti si pe cele bune ..cine sunteti voi sa arunc ati prima piatra?va credeti curati ,cinstiti?sau oare unde lucrati nu ati luat niciodata bani sau nu luati ca sa faceti favor ..nu incurajati mita cand va duceti la doctor si ii dau ca sa te trateze mai bn?daca vreunul dintre voi ar fi primar ..nu ma indoiesc ca ar lua mita ,dar oare si-ar aduce aminte vreunul dintre voi sa faceti si ceva pentru oras?de bine de rau ,orasul Craiova arata mult mai bn se observa schimbari si inca este in continua schimbare .. si daca a luat mita..ar trebui sa apreciati macar lucrul ca a facut multiple lucruri in acest oras care intr-adevar necesita investiti destul de mari ,deci omul nu a bagat numai in buzunar ci a stiut sa foloseasca inteligent ..aa da sunteti buni sa va bucurati de pracuri ,de o infatisare noua a orasului sa mergeti la spectacole dar cand este vorba de ceva rau aruncati primi cu piatra ..!ce pacat ca exista atata rautate si nu ati stiut sa faceti asta cu aceia care nu au facut nimic pentru Craiova si au mancat si bani .. si loviti intr-un om care totusi a facut ceva pentru Craiova..
    • +1 (3 voturi)    
      Tot inainte ! (Miercuri, 3 martie 2010, 18:20)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Andreea

      Mizerabil mesaj !
      Cit suntem de mici !
      Nici macar nu avem puterea sa speram ca intr-o zi am putea trai fara spagi si furturi si fara mizerie umana!
      Totul trebuie cladit pe ideea ca suntem toti nici hoti, niste netrebnici, niste spagari si ca nu putem trai altfel !
      Ce mizerie .... recitesc mesajul si nu-mi vine sa cred ... Poate exista o asemenes degradare a fiintei uname ? O asemenea lipsa de verticalitate ?
      Cum poti sa te privesti in oglinda, mai fata ?
      Chiar nu ti-e rusine ca existi ?
      • 0 (2 voturi)    
        pentru anonim (Miercuri, 3 martie 2010, 21:23)

        Andreea [anonim] i-a raspuns lui anonim

        mizerie?sau realitate ?poti nega ca este adevarat ce am spus ? nu am spus ca este corect si ac sutin o asemenea atitudine dar in schimb nu sunt ipocrita ca tine .lipsita de verticalitate?de ce?pentru ca nu sunt ipocrita ?am spus o realitate ce exista in jurul nostru ..mita exista peste tot la orice nivel..sau poti spune sincer ca nu ai dat niciodata mita la un doctor sa te tratezi mai bn?prin urmare dragul meu susti mita ..asa ca nu inteleg de ce te obosesti sa ma jignesti cand de fapt esti un ipocrit si jumatate .ma privesc in oglinda si ma vad asa cum sunt si sunt multumita macar de faptul ac nu sunt ipocrita sa ma vad altceva cum sunt .rusine ar trebui sa le fie celor ca tine care nu sunt suficienti de corecti sa admita ca blameaza un lucru pe care il practica de fapt ..
        • 0 (0 voturi)    
          raspuns (Joi, 4 martie 2010, 11:04)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui Andreea

          Acum 25 de ani "fugeam" din Romania.
          Pe vremea aia nu se "pleca" se "fugea"...
          Aveam in tara o meserie in care se lua multa spaga. Se lua atunci si se ia si mai mult acum, in meseria mea in tara aceea.
          Nu am luat niciodata.
          Nu am "fugit" pentru ca mi se proponeau spagi... si nici nu sunt mindru ca nu am luat niciodata.
          Am ajuns intr-o alta lume si am putut sa fac aceeasi meserie. Aici este fara spaga, o mai exista , nu zic nu ca nu exista padure fara uscaturi, dar nu are nici o legatura cu Romania. Far aspaga la doctor, fara la primarie ...
          Pe vremea cind am plecat era o gluma care iti recomanda sa iti iei un tablou de-al lui "nea Nicu" cu tine , ca sa il privesti cind te apuca dorul de casa.
          A cum ma apropii de pensie adesea ma gindesc sa ma intorc in tara mea.
          Nu mai am nevoie de tabloul lui nea Nicu cind ma apuca. Citesc niste posturi ca ale tale...
          Grav nu este ca spui ca este coruptie.
          Bineinteles ca este coruptie...
          Si cel mai corupt recunoaste asta !
          Grav este ca exista oameni care iau aparare unui ticalos, unui nemernic, unui tilhar, pentru ca ar fi facut ceva bine.in viata lui
          Grav este ca sar toti cu gura sa zica "nu era el cel mai corupt" .
          Ce facem inainte de a incerca sa corectam ceva ? cautam pe cel mai corupt, vedem daca nu cumva a ajutat o baba sa trverseze cind era mic ca sa il iertam si apoi trecem la coruptul de pe locul doi ?
          Singura sansa a aclei tari este sa se inceapa o curatenie. de la cap, de la coada, nu conteaza. Desigur daca se incepe cu un acar Paun, este praf iin ochi. Dar in cazul de fata este vorba de un primar de oras mare, apropiat de-al presendintelui. Si prins nu cu un pachet de tigari sau un buchet de ghiocei !
          Si chiar si in acest cas se trezesc unii sa zica ca nu este bine. Cu argumentul foarte tare nu trebuie pedepsit pentru ca suntem o tara de tilhari !
          Tot ce pot eu sa le spun celor ca tine : rusine!
          Si asa la modul general : pacat, mare pacat !
          Cum ziceau unuii? "ce tara frumoasa pacat ca este lucuita de roman
          • 0 (0 voturi)    
            pentru anonim (Joi, 4 martie 2010, 17:31)

            Andreea [anonim] i-a raspuns lui anonim

            eu am impresia ca voi ori nu cititi commentul cap coada ori nu vreti sa cititi decat ce va convine .nu am sopus ca nu exista coruptie ,nu am spus ca este uin lucru bun ,nu am spus ca Solomon nu ar fi un om corupt ..prea putini in politica sa nu fie..am spus ca spre deosebire de anteriori primari ai Craiovei la fel de corupti ca Solomon poate nu au facut nimic pentru Craiova pe cand de cand este el totusi se observa o schimbare si sunteti prea ipocriti daca nu admiteti asta .cu ce ma incalzeste ac av fia restat Solomon si va veni un primar la fel de corupt ca el?pentru ca asta ne asteapta si asta este peste tot ..daca tu ai impresia ca se realizeaza ceva arestandu-l pe Solomon esti mai naiv ca mine ..si da ..de undeva trebuie sa se inceapa dar numai ca la inaintare ies aceia mai putin vinovati .. folositi cuvinte mari..Rusine?rusine sa le fie celor ca tine care se dau moralisti ..si pana la urma nu sunt cu nimic mai buni:)
            • 0 (0 voturi)    
              re (Joi, 4 martie 2010, 19:39)

              anonim [anonim] i-a raspuns lui Andreea

              chiar nu v-ar place sa traiti intr-o tara fara (sau cu mai putina coruptie) ?
              Cum s-ar putea schimba ceva ?
              In nici un cas numind cetateni de onoare si felicitind niste tilhari.
              Pe cind daca citiva tilhari ajung dupa gratii, s-ar putea ca cei care vor veni dupa ei, de frica, sa fie mai corecti.
              Si, in timp s-ar putea ca corectitudinea sa devina regula si coruptia sa devina exceptie.
              Daca, in schimb, pentru o floricica si un pomisor plantat ii ridicam osanale unui tilhar sa nu ne mai miram de mizeria in care traim.
              Am inteles insa ca miseria asta iti convine mult.
              daca tu esti fericita in cocina aia ...
              ia si tu o spaga de undeva si plimba-te sanatoasa prin parculetele cele noi!
              In rest am fost dezamagit de finalul mesajului tau. Dedeai impresia unui fiinte atasate de modelul de mizerie romanesc, dar nu ne-inteligenta... Reflectiile de la sfirsit, din pacate ....
              • 0 (0 voturi)    
                Anonim (Joi, 4 martie 2010, 20:55)

                Andreea [anonim] i-a raspuns lui anonim

                Sincer,da mi-ar placea sa traiesc intr-o tara fara sau cu mai putina coruptie ,dar din pacate asta pare foarte departe de a se implini .si ma indoiesc ca dupa el vor cadea mult mai multi ,daca ar fi fost sa cada ,ar fi cazut mai demult..Nu este vorba numai pentru o floricica ,daca era vorba numai despre asta atunci de ce ceilalti primari nu au plantat si ei floriceke si pomisori si era altfel situatia ..am spus decat ca a fost primul primar sub al carui mandar am observat ca s-a miscat ceva..putin ,mult nu eu decid asta dar sper ca esti de acord cu mine ca la anteriori nu s-a observat nimic .daca ai observat tu spune-mi si mie ce anume .Si daca tot se sprijina corectitudine si se doreste un primare care sa nu fie corect si sa realizeze ceva ,imi spui si mie de ce a iesit Bulucea de 3 ori primar?sau el nu era corupt .. ar mai lipsi acum as spuneti ca a facut ceva pentru Craiova
                • 0 (0 voturi)    
                  re (Vineri, 5 martie 2010, 2:57)

                  anonim [anonim] i-a raspuns lui Andreea

                  Imi pare rau dar aproape nu cunosc orasul tau.
                  Apreciez mult ca il iubesti si ca vrei sa fie cit mai frumos.
                  Dar vorbind de coruptie, si de acuzatiile tale de dat de spaga hai sa vorbim cu un pic de optimism. Eu am plecat din Romania in 85. De atunci nu as mai fi putut da spaga si daca vroiam; pe unde m-am aciuit nu se poarta.
                  Dar inainte sa plec din tara am dat spaga : pentru un kil de carne, pentru un rezervor de benzina, pentru o camera la hotel la mare sau la munte si mai ales , mai ales ...pentru un pasaport si posibilitatea de a pleca.....
                  Cine si'ar mai imagina astazi, in Romania, ca ar trebui data spaga pentru un pic de mincare, pentru dreptul de a face o excursie , pentru a trece granita , sau pentru un o galeata de benzina ?
                  Nici nu ne mai putem imagina asta ! Asta pentru ca unii dintr-o generatie un pic dupa a mea au avut curajul sa spuna NU unui sistem... Generatia mea nu a avut curajul asta...
                  Sa speram ca o noua generatie va sti sa spuna NU sistemului de acum. Pentru asta nu trebui nici o revolutie si nici jertfe de tineri si de copii.
                  Hai sa speram impreuna ca aceasta noua "revolutie" a inceput cu un primar oltean, care lua spaga pentru o singura semnatura cit banii pe care un muncitor nu putea sa ii obtina nici chiar intr-o viata de munca.
                  Si ca aceasta schimbare a mai inceput si cu un baiat care semneaza "andreea" si care si-a dat seama ca, totusi, cum este acum nu este bine si cei necinstiti trebuie pedepsiti !
                  • 0 (0 voturi)    
                    Pentru Anonim (Sâmbătă, 6 martie 2010, 21:54)

                    Andreea [anonim] i-a raspuns lui anonim

                    Uite asa nu inteleg eu ,de ce in primul rand isi dau cu parerea aceia care nu sunt locuitori ai Craiovei cand de fapt locuitori ai Craiovei sunt cei mai in masura sa vorbeasca.Ai impresia ca mie imiconvine sa dau mita cand merg la doctor si multe altele?Dar daca spun nu imi fac rau tot mie..in primul rand .Mi-as dori sa nu mai fiu nevoita sa fac asta asa cum si-ar dori multi .Sunt de acord ca de undeva trebuie sa se inceapa dar nu vad de ce s-ar incepe cu primarul nostru ..Eu ca,cetatean al Craiovei sunt mult mai multumita cum arata Craiova acum decat ca acum cativa ani inainte de mandatul sau ,asta e singurul motiv pentru care il sutin nu pentru ca spun ca mita este un lucru bun.Aceasta schimbare nu pleaca la mine ,din pacate ..daca s-ar putea ,as fi cea mai fericita insa nu se poate..Acest "baiat' asa cum spui tu care semneaza Andreea nu 'andreea" este de fapt o fata ,si nu inteleg de ce iti este asa greu sa crezi asta :) sau noi femeile nu avem dreptul sa avem o parere?ce ti se pare asa deosebit ca sunt fata si m-ai ales ce te-a facut sa crezi ca as fi baiat?
    • +3 (5 voturi)    
      pentru andreea (Miercuri, 3 martie 2010, 19:24)

      dinturma [anonim] i-a raspuns lui Andreea

      Mai Andreea , pe langa faptul ca esti naiva, dupa cum bine spui, mai ai si alte calitati .... Daca nu stiai pana acum Solomon a facut totul pe credit ... Fantanile alea au fost facute toate pe credit .. primaria are datorii cat cuprinde ; bancile nu-ti mai dau tie credit pt. ca primarul s-a imprumutat pentru toata lumea.. la fel fac si aia de sus cu intreaga tara.. Iar la fiecare lucrare omu isi ia spaga la greu , si asta stia orice craiovean cu capul scos din WC, inca de mult timp ; Tara e condusa in stil mafiot , cine nu cotizeaza e eliminat sau cel putin scuturat .. E, gata ajunge , hai toata lumea la munca si fara galagie pt. ca tara are cel putin 5 milioane de creiere spalate imaculat si alte 5 pe-aproape...
      • -1 (3 voturi)    
        pt din turma (Miercuri, 3 martie 2010, 21:17)

        Andreea [anonim] i-a raspuns lui dinturma

        Nu te contrazic pentru ca nu cunosc in totalitate subiectul ..posibil sa ai dreptate dar in legatura cu faptul ca toata lumea la un nivel sau altul ia mita nu cred sa ma insel .. si de asemenea este sustinuta la orice nivel.
        • +1 (1 vot)    
          Copiii Spagii din tara Spagii (Joi, 4 martie 2010, 0:17)

          val111 [utilizator] i-a raspuns lui Andreea

          Cit a luat spaga mamica ta ca sa te produca, Andreea ?
          Pentru ca, daca inteleg bine ce vrei tu sa spui, in tara aia totul merge pe Spaga !
          Si mai intelegem ca spaga este ceva maret, ceva de mare clasa si de mare viitor !
          Este inuman sa nu accepti ca un ticalos poate sa ia Spaga !
          Daca tara asta nu este asa cum am dori-o nu este nici din cauza lui Basescu, nici din cauza lui Nastase ! Este din cauza a citeva milioane de "Andreea" (de ambe sexe) !
          Avem tara pe care o meritam !
          • 0 (0 voturi)    
            pentru val (Joi, 4 martie 2010, 17:34)

            Andreea [anonim] i-a raspuns lui val111

            deja o dati in diverse ..dar mama ta cat a luat spaga ca sa produca si as educe un ipocrit asa mare ca tine?Spaga NU ESTE ceva maret ,NU ESTE .ceva de mare clasa si nici de mare viitor ..insa este o realitate ,trista ,dar tot o realitate ..o realitatepe care indirect si tu ai sustinut-o indirect pt ca sunt sigura ca macar o data in viata ta ai dat spaga :)
    • +3 (3 voturi)    
      "frate"? (Miercuri, 3 martie 2010, 21:40)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Andreea

      ce aveti voi cu cuvantul asta: "frate"? poate dumneata esti frate cu Solomon, dar noi nu suntem fratii dumitale! "A facut ceva pentru craiova..." "A facut ceva pentru Rm Valcea..." etc. Asta e o placa uzata a PDL-istilor! O sa spuneti la finalul mandatului lui basescu ca "a facut ceva pentru Romania"! ceea ce se face bun e in fisa postului in politica, si nu numai. O spaga mica sau mai mare nu reprezinta plata pentru fapte bune! Primarii, presedintii ect. au salariu!
      • -2 (2 voturi)    
        pentru taranistu (Miercuri, 3 martie 2010, 23:12)

        Andreea [anonim] i-a raspuns lui taranistu

        "frate" este decat un ..mod ..poate nu corect dar decat un mod de adresare si luat ca atare.m-am referit strict la domnul Solomon asa ca nu inteleg de ce dumneavoastra il pomeniti pe domnul Basescu ..nu sunt sustinatoare a dl Basescu si nici nu este pe placul meu ...Si da o spaga mica sau mai mare nu reprezinta plata pentru fapte bune dar totusi este folosita de mai mult de 80 la suta din poulatia unei tari si nu cred ,ca dumneavoastar faceti exceptia asa ca..
      • 0 (0 voturi)    
        Sa vezi cand va intra DNA-ul (Joi, 4 martie 2010, 8:46)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

        in societati cu capital de stat sau deconcentrate!
        Dar nu cred sa se intample; DNA Pitesti se pare ca e numai unul iar tara e mare. Ceilalti dorm sau vegheaza precum FNI.
    • +1 (3 voturi)    
      DIN SIBIU .... (Miercuri, 3 martie 2010, 23:07)

      Cela [utilizator] i-a raspuns lui Andreea

      sint si pot spune ca am vizitat Craiova de 2 ori din placere ptr. ca este un oras intradevar frumos si acest primar a facut -cel putin in centru - lucruri de nota 10 . Doar ca nu si-a gasit laudatori ca primarul nostru din Sibiu , Daca il cautati pe Iohanis pe la dosare ..... sint citeva. Dar deocamdata face parte din partidul lui peste de sasi . Nu inteleg de ce acel PENESCU a dat spaga sa faca un supermarket ?????? Pai sa fie si el arestat ca asa e corect si cine da si cine primeste . Cred ca sint niste prostii . De ce nu-l aresteaza pe Nastase mai ales pt ca i-a vandut lui Patriciu Rompetrolul cu 3 milioane de dolari ca acest Patriciu sa-l revanda la rusi cu 1 miliard si jumatate de EURO . AUD?????????
      • 0 (2 voturi)    
        pentru Cela (Joi, 4 martie 2010, 0:31)

        Andreea [anonim] i-a raspuns lui Cela

        Cela ma bucur ca ti-a placut Craiova .sincer ,acum cativa ani mi se parea anosta si gri ..acum peisajul s-a schimbat in totalitate , nu numai centrul si inca continua sa se schimbe ..Craiova este un oras mai curat ,mai frumos ingrijit,s-a facut si un nou parc ..daca vei cauta pe youtube Pracul Tineretului Craiova vei gasi imagini cu noul parc .dar cine sa vada si lucrurile bune?e mai usor sa vezi paiul din ochi altuia decat barna din ochiul sau ..nu spun ca este corect mita dar nu cred ca se gaseste un primat intr-atat de corect incat sa nu ia ..asa ca aleg sa vad si sa apreciez si ce a facut bun..daca ce a facut putea face oricine de ce anteriori primari nu si-au dat interesul sa faca?asta chiar nu spune nimic?
    • -1 (1 vot)    
      A LUAT SPAGA!!!! (Joi, 4 martie 2010, 8:43)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Andreea

      Pentru a face ceva pentru oras orice primar este platit.
      Cum poti sa iti imaginezi ca se strang 200.000EURO din salariu?
      Daca gandesti ca trebuie lasat sa fure, sa ia spaga pentru ca a facut ceva pentru oras, gresesti. Si-a facut doar treaba.
    • -1 (1 vot)    
      esti dusa (Joi, 4 martie 2010, 15:12)

      gues who [anonim] i-a raspuns lui Andreea

      nu vad cum un centru grumos iti da tie si la multi altii un loc de munca . Cred ca ai mari probleme cand crezi ca un om de teapa lui Solomon trebuie laudat.
      esti incostienta si nu imi pare rau cand spun asta ....cartierele ai vazut cum arata ...tu dormi , mananci , lucrezi in Centru.? Trezeste`te fetitoooo!!!!!
      • 0 (0 voturi)    
        sunt eu dusa sau tu orb? (Joi, 4 martie 2010, 17:37)

        Andreea [anonim] i-a raspuns lui gues who

        nu m-am referit numai la centru ..nu am spus ca trebuie laudat oameni buni ,am spus ca in ciuda celor rele a facut si lucruri bune ,lucru care nu il pot spune si despre anteriori primari sau tu poti spune asta?inconstient sau orb esti tu ..nu loc uiesc in centru si iti pot spune ca da pentru cartierul meu s-a facut ceva si inca se face ..INFORMEAZA-TE MAI BINE INAINTE SA DSECHIZI GURA!
  • +3 (3 voturi)    
    O iubire alb-albastra, la Craiova e mereu (Miercuri, 3 martie 2010, 18:15)

    O echipa izgonita. [anonim]

    Cum credeti ca se simte un suporter al unei echipe izgonite din propriul oras? Un stadion dedicat unei echipe de mare traditie care timp de 42 de ani a slujit-o cu sfintenie.
    Nu suntem irealisti sa spunem ca acum un primar trebuie sa tina in palma echipa dar ce a facut acest om echipei e strigator la cer. Si-a batut joc de echipa cum a dorit si pentru asta exista un Dumnezeu pentru toti.
  • -3 (7 voturi)    
    Afara cu PDL! (Miercuri, 3 martie 2010, 18:29)

    anonim [anonim]

    Uitat-va la el!!! Prototipul hotului portocaliu. Asta e susyinatorului basescian. Asara e valoarea lor! Treziti-va fratilor si dati cu ei de pamant fara osebire ca altminteri portocaliii ne maninca de vii, ne iau totul, distrug poporul pe care il trimit la munca in afara pentru a aduce bani pe care ulterior sii fure ei.
    Tapalaba deontologule! ia zi ma ce ai de zis despre chestiile astea? Aa TU NU SCRII DECAT CE ITI DICTEAZA BOCCIU, uitasem. La multi ani, domnule IOn ILIESCU, SINGURUL POLITICIAN ROMAN ADEVARAT!! Hai sariti acum jigodii portocalii! Vrem Constitutie fara presedinteportocaliu!
    • +2 (4 voturi)    
      Ciuma rosie, (Miercuri, 3 martie 2010, 18:54)

      onest [anonim] i-a raspuns lui anonim

      reprezentata de idolul invocat cu nerusinare si extremistii de teapa acestui anonim individ sunt adevaratele pericole pentru Romania !
      • -1 (3 voturi)    
        cum ii turcu' si pistolu' (Miercuri, 3 martie 2010, 21:44)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui onest

        basescu e fiul lui Iliescu, iliescu e fiul lui ceausescu...
  • +2 (4 voturi)    
    mizili c (Miercuri, 3 martie 2010, 19:02)

    john [anonim]

    Evident ca nu se astepta, pe lang alte sume incasate pina acuma, aceasta e mizilic
  • 0 (2 voturi)    
    antonie solomon (Miercuri, 3 martie 2010, 20:45)

    @d3ly@ [anonim]

    imi pare rau k primarul antonie solomon a fost arestat pt 29 de zile. el nu are nicio vina!
  • 0 (0 voturi)    
    e un complot pdl impotriva psd (Miercuri, 3 martie 2010, 22:54)

    dragoshf [utilizator]

    CE, NU E CLAR? se aresteaza la oha primari pt coruptie, nu ca pe vremea psd-ului cand erau direct executati.

    mie mi se pare ca abia acum a inceput campania anti-coruptie a lui TB. avea nevoie de siguranta celui de al doilea mandat ca sa dea drumul la caterinca si mi se pare ca inca nu se face destul tam tam despre ce se intampla, desi asta ne-am dorit, nu?
  • +1 (1 vot)    
    s-a rasturnat lumea cu susu-n jos (Miercuri, 3 martie 2010, 22:55)

    hyug [anonim]

    cum ba ??? nici in ''cinstea'' hotilor nu te mai poti increde in ziua de azi....hi hi hi dupa ce vroia sa deporteze diversi indivizi in cinstea lu' baselu na ca-l executa!! sa mori de ris nu alta
  • 0 (0 voturi)    
    Nedumerire? (Miercuri, 3 martie 2010, 23:40)

    gigica gica [anonim]

    Acum 2 ani o cunostinta mi-a povestit ca a fost la o licitatie la care a participat si individul asta, Solomon Antonie pe nume, in fine, ideea e ca se uita prin el, parca nici nu-l vedea, ceva halucinant, in fine, mi-e scarba de povestea asta, sper sa nu fie doar praf in ochi si sa iasa dupa 1 luna doua...sau cu diferite boli...
  • 0 (0 voturi)    
    craiova (Joi, 4 martie 2010, 6:30)

    daniela duta [anonim]

    Cea mai mare coruptie din tara e la Craiova, cand oare se va face curatenie??????, incepand de la Prefectura cu Dl Eugen Marinescu, la OCPI cu dl Marian Popescu, Primarie cu Dl Curteanu si fostii colegi:AV Axente,Tudor Ionel si multi altii care au impartit terenurile Craiovei si au averi fabuloase, nu in ultimul rand reprezentantul unei televiziuni mari in teritoriu Loredana Chimoiu..As vrea sa traiesc momentul cand se va face CURATENIE in acest oras.............Multa mafie si inselaciune,ca investitor nici nu ajungi bine in Craiova si banii deja ti-au fost furati din buzunar....sa nu mai vorbim de organele abilitate sa faca dreptate sunt BOLNAVE-IN COMA CHIAR
  • 0 (0 voturi)    
    Nu sunt (Joi, 4 martie 2010, 8:54)

    Pantera Roz [utilizator]

    craiovean si nici PDL-ist.Dar sper ca astia au probe solide sa-l salte pe Solomon.Altfel,circul asta cu saltarea unui primar de oras important,cu catuse la maini,ca un criminal prins la locul faptei,ar fi revoltator.
  • +1 (1 vot)    
    200 000 de euro in casa ??? (Joi, 4 martie 2010, 9:01)

    Cosmin [anonim]

    Isi imagineaza cineva pe aceasta planeta, ca un primar de oras de 300 000 de oameni din UE, nu a auzit ca sumele mari stau in banci ? Ce motiv ar avea cretinu/ordinaru de fata sa tina in casa 200 000 de euro ?

    Va dau eu un motiv : Ca sa nu stie nimeni ca-i are, pentru ca sunt din spagi! Oare in declaratia lui de avere a mentionat ca are 200 000 de euro in casa ?

    Oh Doamne! si cand ma gandesc ca maimutele alea faceau miting in fata primariei sa-i sustina cauza ....
  • 0 (0 voturi)    
    de ce solomon (Joi, 4 martie 2010, 10:45)

    yo [anonim]

    au aparut aceste acuzatii acum pt ca PIC planuia redeschiderea supermarketului din Craiova la 1 mai , odata c e Cornel Penescu a fost eliberat !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Poate asa mai scapam de ei... (Joi, 4 martie 2010, 20:27)

    Dorin [anonim]

    Inafara de faptul ca e un joc politic, o mare abureala ca sta si el putin dupa gratii si ca nu trebuie sa te bucuri de raul altua, mai ales cand e vb de libertate,aici chiar trebuie sa ne bucuram ca totusi a picat un jeg...saracu`, avea si el 200 000 euro cash in casa...ce-o mai fi avand prin alte conturi, si cate altele ...dar el e cinstit, nu?Si de ce au iesit in strada doar aia de la primarie si nu si cetateni?Ca nu mai merg combinatiile nici la ei oare?Tara ...dar ce mai conteaza ca prostia si hotia e in continua crestere !!!
  • 0 (0 voturi)    
    pentru Dorin (Sâmbătă, 6 martie 2010, 22:09)

    Andreea [anonim]

    Cu tot respectul,eu nu stiu de ce va dati cu parerea in necunostinta de cauza .Instrada nu au iesit numai angajati primariei,ci inca din prima zi cand s- aflat de arest centrul a fost apropae de necirculat din pricina oamrnilor iesiti din strada ...plus urmatoarele zile si plus cei care au organizat plecare la Pitesti..Daca nu sunteti din Craiova si aveti ac sursa de informare decat mass media nu mai dati crezare la tot ce se scrie .


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi