O noua licitatie pentru realizarea de indicatoare: ministerul condus de Elena Udrea vrea sa cheltuiasca 850.000 de euro pe semnalizarea obiectivelor turistice

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Marţi, 16 februarie 2010, 18:21 Actualitate | Esenţial

Elena Udrea
Foto: Reuters/Bogdan Cristel
 documente
(16 Feb 2010) DOC, 375KB
Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, are o slabiciune pentru indicatoare turistice. Potrivit unui anunt de participare de pe site-ul e-licitatie.ro, ministerul dezvoltarii este dispus sa cheltuiasca 847.675 de euro, fara TVA, pentru proiectarea, realizarea, instalarea si intretinerea indicatoarelor de orientare si informare pentru semnalizarea a maximum 1.215 obiective turistice. Anul trecut, Ministerul Turismului a mai demarat o licitatie pentru realizarea a 3.750 de indicatoare, in valoare de 498.750 euro, in vederea dezvoltarii sistemului informational pentru monumentele de patrimoniu mondial UNESCO.

Astfel, ministerul revine cu intentia de a realiza noi indicatoare turistice, suma fiind de data aceasta aproape dubla fata de cea oferita anul trecut.

Conform noului anunt, termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 15 martie 2010. Printre conditiile pe care companiile participante la licitatie trebuie sa le indeplineasca este prezentarea unui contract de lucrari anterior finalizat ce reprezinta din punct de vedere valoric suma de minim 250.000 euro.

"Se solicita lista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati si prezentarea unui contract de lucrari anterior finalizat ce reprezinta din punct de vedere valoric suma de minim 250.000 Euro, echivalent a aproximativ 1.075.000 Lei sau prezentarea a trei contracte anterioare finalizatea caror suma cumulata sa fie de minim 420.000 Euro, echivalent a aproximativ 1.806.000 Lei", se arata in anuntul de pe e-licitatie.ro.

De asemenea, cifra medie anuala de afaceri pe ultimi 3 ani  trebuie sa fie egala sau mai mare de 1.000.000 euro, echivalent a aproximativ 4.300.000 lei.

Garantia de participare este in valoare de 16.950 euro, valabila 90 de zile de la data deschiderii ofertelor, iar garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

1986 vizualizari

  • -3 (17 voturi)    
    Cam scump ! Nesimţire sau Prostie ?! (Marţi, 16 februarie 2010, 19:06)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    1. Mai întâi Rezolvaţi cu salariile şi pensiile nesimţite de la buget !
    2. Nu mai aruncaţi bani pe concerte şi artificii pentru aplau-daci !
    3. Rezolvaţi cu asista-ii !
    4. Nu mai daţi bani aiurea către primarii de comune, care au devenit arendaşi având mână de lucru ieftină şi plătită de la bugetul statului !
    5. Reduceţi numărul de parlamentari (cel puţin daţi-i afară pe cei care sunt ăn familie) !
    6. Să pună bani la indicatoare şi patronii de pensiuni, hoteluri, etc.
    • +4 (10 voturi)    
      Indicatoare si marcaje (Marţi, 16 februarie 2010, 20:06)

      Dorel [anonim] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      Dupa loviturile de sute de mii de euro date de pitipoanca numita politic la aia de ne pun semafoare, ne loveste si alta pitipoanca si mai teribila. Azi de ex in rond la Floreasca, fieful acestor nouveaux-riches de la coada vacii, nu mergeau semafoarele. Si nu merg de vreo 2 zile. Bani numai pe investitii, zero pe intretinere, ca tunurile nu se trag din plevusti mici. Vot cu glontul tata, nu cu stampila, ne trebuie.
    • +1 (9 voturi)    
      bun simt (Marţi, 16 februarie 2010, 20:17)

      blackbird [utilizator] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      1. O sa ajute turismul => o sa se dezvolte => o sa vina bani paote cu putin noroc chiar din afara tarii

      Sa le faca cat mai mari si cat mai sus sa nu mai ajunga idiotii sa le fure, sa le vezi, sa te anunte cu cativa km inainte de cateva ori ca exista obiectiv turistic.
      • -1 (9 voturi)    
        ha ha ha (Marţi, 16 februarie 2010, 20:45)

        vvdn [anonim] i-a raspuns lui blackbird

        si strainii pe unde vor circula in tara? din groapa in groapa?! ha ha ha
        • +4 (4 voturi)    
          lasa ca le astupa Oprescu cu listele (Miercuri, 17 februarie 2010, 8:41)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui vvdn

          Are Oprescu un plan minunat care sa dea bine, mai ales pentru gropile alea.
  • +3 (7 voturi)    
    Preț per indicator (Marţi, 16 februarie 2010, 19:08)

    Wasile [utilizator]

    Hai să calculăm prețul mediu.
    Să zicem că un obiectiv turistic va fi popularizat prin zece asemenea indicatoare (care nu trebuie să fie neapărat precum cele rutiere, ci și bannere, afișe, postere, etc.).

    Deci, vom avea nevoie de 12150 de asemenea indicatoare, deci media este de 20 de euro (fără TVA).

    În aceste condiții suma nu este atât de mare, dacă tehnic este vorba de bannere de dimensiuni OK sau este vorba de indicatoare de metal (precum cele rutiere).

    Adevărata șpagă vine din existența (sau nu) a acestor indicatoare. Cine verifică amplasarea? Care sunt caracteristicile tehnice ale indicatoarelor? Care este numărul de indicatoare cu care vor fi ... indicate obiectivele turstice? Sau este nevoie doar de un singur indicator / locație?

    Altă chestie nașpa este bariera de intrare pe piață - cifra de afaceri, afaceri anterioare cu statul, etc. De ce nu poți face un scoring: zero cei ce nu au avut afaceri cu statul, -20 pentru fiecare afacere neîndeplinită ok cu statul, +20 pentru orice lucrare îndeplinită ok.

    Astfel încurajezi pe toți să facă treabă bună... părerea mea...
    • +8 (8 voturi)    
      e corect (Marţi, 16 februarie 2010, 20:07)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Wasile

      chiar asta incepusem sa fac si eu, niste calcule. Chiar si mai putine indicatoar, insa vad ca sunt vreo 1200 monumente, deci daca imparti suma mare la aceste obiective nu iese f mult. Insa sa si vedem aceste indicatoare pe sosele.
    • 0 (6 voturi)    
      Hai sa recalculam (Marţi, 16 februarie 2010, 20:37)

      Cristina [anonim] i-a raspuns lui Wasile

      Cat s-a cheltuit anul trecut? 498.750 euro
      Cate indicatoare au fost amplasate teoretic? 3.750

      1 indicator = 133 euro?!?!

      ~263 orase in Romania => 14,25 indicatoare / oras
      Nu mai pun la socoteala ca nici un sfert din orase nu sunt in zone turistice deci ar trebui sa fie cam 45 de indicatoare.

      Vreau sa vad si eu un indicator. Ce dimensiuni are? Unde au fost amplasate?
      • +2 (6 voturi)    
        Ca bine zici (Marţi, 16 februarie 2010, 21:38)

        raluca [anonim] i-a raspuns lui Cristina

        Numai daca faci un simplu calcul reiese ca Udrea face jaf la drumul mare. Vai de natia romana cu asa ministra
        • +1 (3 voturi)    
          E jaf in capul vostru (Marţi, 16 februarie 2010, 23:58)

          Ionel [anonim] i-a raspuns lui raluca

          Mai iesiti si voi in lume si vedeti ca indicatoarele sunt peste tot. Si in padure te orientezi mai repede decat pe soselele din RO ca acolo cresc muschii pe copac.
          • 0 (2 voturi)    
            Ai gresit (Miercuri, 17 februarie 2010, 0:40)

            raluca [anonim] i-a raspuns lui Ionel

            Este vorba de indicatoare turistice, nu rutiere.
      • +2 (2 voturi)    
        calcul (Miercuri, 17 februarie 2010, 12:14)

        andreea [anonim] i-a raspuns lui Cristina

        Hm... si salariile nu se pun? Aparent e scump un indicator.. 133 euro, dar pana la urma sunt mult mai multe cheltuieli implicate decat materialele in sine.. Mie nu mi se par exagerat de multi bani..
  • +5 (17 voturi)    
    este foarte bine (Marţi, 16 februarie 2010, 19:14)

    vivi [anonim]

    Desigur ca este o idee buna si trebuie inceput cu inceputul. Aceste semne sint f. bune pentru toata lumea turiesti romini si mai ales straini. Si noua ne place cind iesim afara din tara sa ne orientam dupa semne. Deci care este problema?Am impresia ca tipa se dedica in tot ce face.
    • 0 (6 voturi)    
      =)))))) (Marţi, 16 februarie 2010, 21:04)

      dadada [anonim] i-a raspuns lui vivi

      =))))))))))))) looooooool

      deci nu imi vine sa cred ca poti spune... "se dedica" =)))))
  • +1 (11 voturi)    
    idee foarte buna (Marţi, 16 februarie 2010, 19:17)

    ceferistul [anonim]

    este o chestie de bun simt. in toata lumea civilizata exista indicatoare pentru semnalizarea acestor obiective.
    ce mi se pare foarte dubios, suma foarte mica pentru semnalizarea obiectivelor in toata tara.
    normal ar trebui sa coste multe milioane sa faci ceva serios in domeniul asta.
    • +2 (4 voturi)    
      Unde?? (Marţi, 16 februarie 2010, 20:40)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui ceferistul

      Aveti o poza macat cu unul din indicatoarele montate anul trecut? Merg foarte mult prin tara dar nu am vazut nici unul. Unde pot sa vad si eu unul? Mersi
      • +2 (2 voturi)    
        Uite iti spun eu unde.. (Marţi, 16 februarie 2010, 21:33)

        Surfer [utilizator] i-a raspuns lui Cri

        .. daca ajungi in jud Cluj, Turda mai exact, s-a montant un indicator in zona centrala a orasului, spre salina turda si zona bailor sarate. Mai exista inca 2 montate, unul tot in zona centrala langa teatrul municipal, cum vii dinpre cluj iar altul pe drumul catre salina.
        • -1 (1 vot)    
          ca o paranteza (Marţi, 16 februarie 2010, 22:47)

          Cri [anonim] i-a raspuns lui Surfer

          Stiu ca este un indicator rutier... dar mi se pare interesant:

          http://lh3.ggpht.com/_mjUkvseEakk/SA2y8Flt_kI/AAAAAAAAADQ/foNO__iO_Zc/s640/P1030857.JPG
        • -1 (1 vot)    
          Legat de turismul din zona Cluj (Marţi, 16 februarie 2010, 23:01)

          Cri [anonim] i-a raspuns lui Surfer

          Am urmarit problema cu "turismul" din judetul Cluj. Acum cateva saptamani, Boc ii cerea primarului din Cluj-Napoca sa rezolve problema cu baile sarate. Nu am inteles ce cauta primarul din Cluj-Napoca de la 30 de km tocmai in Turda? Mai stii ceva despre problema asta?
  • +7 (9 voturi)    
    foarte bine (Marţi, 16 februarie 2010, 19:22)

    run [anonim]

    afara este semnalizat fiecare obiectiv, pe cand la noi tre sa bajbai si sa te invarti nustiu cat pana sa dai de unul...
  • +5 (5 voturi)    
    Macar de-ar face asta! (Marţi, 16 februarie 2010, 19:26)

    zaraza [anonim]

    Eu m-as bucura sa se puna indicatoare cu punctele turistice dar nu in orase, in muntii nostrii, in apuseni mai e cum mai e dar in partea cu cheile nerei si alte zone montane e jale
  • +6 (6 voturi)    
    Dac' as fi... (Marţi, 16 februarie 2010, 19:38)

    Neutron [anonim]

    malitios, as intreba: "A ramas vopsea de la parcari?" Dar nu sunt, asa ca desi nu prea o am la suflet pe dna Udrea, spun:"Ar fi o treaba buna si niste bani cheltuiti cu cap". Si ca sa ma leg totusi de cineva (stie el cine) as intreba:"Cine face si niste drumuri ca lumea pana la obiectivele turistice?" ;)
  • 0 (6 voturi)    
    cine castiga? (Marţi, 16 februarie 2010, 19:49)

    Firma castigatoare [anonim]

    Una din firmele care va participa si va castiga la licitatie este SC Loial Impex Suceava, firma apropiata d-lui Gh. Flutur, prieten cu Base (soacra din Suceava) si Elena Udrea (mama nascuta in com. Malini jud. Suceava. punct
    • -1 (5 voturi)    
      Extraordinar... (Marţi, 16 februarie 2010, 20:54)

      Surfer [utilizator] i-a raspuns lui Firma castigatoare

      .. stii tu asta, "pe surse", da???

      Adica de la antene si irealitatea?
      • +2 (2 voturi)    
        Licitatie publica (Marţi, 16 februarie 2010, 22:52)

        ghe [anonim] i-a raspuns lui Surfer

        Licitatia trebuie sa fie publica. Nu vad de ce sa ne ascundem in spatele usilor inchise. Eu unul, personal vreau sa stiu frima cui va castiga.
  • +8 (8 voturi)    
    Roger! (Marţi, 16 februarie 2010, 19:51)

    Soarecele de carton [anonim]

    Ar trebui un indicator luminos si la intrarea spre Aeroportul Otopeni. Daca nu esti familiarizat cu locul si te prinde noaptea pe drum ai sanse sa ajungi la Saftica sau va trebui "s-o intorci ca la Ploiesti". Nu e obiectiv turistic, dar si pe acolo pleaca/vin turistii.
  • +4 (6 voturi)    
    initiativa buna, conjunctura proasta (Marţi, 16 februarie 2010, 19:53)

    radu voicu [anonim]

    Initiativa buna, de indicatoare avem nevoie, cred insa ca in situatie de criza cheltuielile acestea sunt cam exagerate.

    http://whc.unesco.org/fr/list/
  • +4 (6 voturi)    
    nu numai pentru obiectivele turistice (Marţi, 16 februarie 2010, 20:01)

    e de bine [anonim]

    in tara asta te invarti ca chiorul cautand orice drumeag, satuc, hartile nu corespund realitatii din teren, indicatoarele dispar cand ai mai mare nevoie de ele, drumurile sunt semnalizate ca naiba - o spune asta un roman. ce or fi spunand turistii straini - ne-aclimatizati :D - cand bajbaie dupa cine stie ce castel sau pestera? probabil ca se jura ca in viata lor nu mai calca prin tara lui papura voda, ei si neam de neamul lor.
    asa ca nu stiu exact care era ideea articolului (probabil ca nu una foarte amabila :D), dar mie mi se pare o initiativa laudabila. nu de alta, dar data viitoare poate masina noastra n-o sa mai iasa din sleaurile la care au trimis-o niste indicatoare tembele...
    • +1 (1 vot)    
      Subscriu! (Marţi, 16 februarie 2010, 21:07)

      Gimmy [anonim] i-a raspuns lui e de bine

      Nu e de ajuns ca hartile GPS sun incomplete sau outdated, semnalizarea drumurilor si a obiectivelor turistice este deplorabila!
  • -1 (3 voturi)    
    firesc, dar cu mare atentie...doar e Udrea (Marţi, 16 februarie 2010, 20:28)

    monica L [anonim]

    Eu o detest pe lelita Udrea, fie ea ministrul dezvoltarii nationale. regionale, locale ,turistice sau al plantatiilor de napi... dar initiativa de a pune indicatoare pentru obiectivele turistice din banii de la bugetul statului este corecta si normala. Ce nu este normal:
    1. indicatoarele sint indeobste rutiere sau in gari, aeroporturi etc. Care autostrazi, drumuri, sosele, gari si chiar aeroporturi (cu mici exceptii)???
    2. povestea cu indicatoarele la obiectivele patrimoniului mondial (lista UNESCO) e o susa de proportii, caci confom legii, acestea trebuiau amplasate pe banii autoritatilor local din momentul introducerii pe lista si clasarii potrivit acestei sarcini...
    3. daca indicatoarele contin si anumite materiale prmotional de tip banere, panouri servicii turistice, iar acestea se fac unor obiective gestionate ca afacere comerciala, nu vad cum pot fi utilizati bani publici de la bugetul statului... ar putea fi bani locali prin parteneriate public-privat...
  • -1 (3 voturi)    
    foarte bine (Marţi, 16 februarie 2010, 20:28)

    zeze [anonim]

    sunt foarte bine venite aceste indicatoare!
    cine va face design-ul lor?
    poate se face și un concurs pe tema aceasta, căci la nivel de semnalistică stăm ffff prost suntem chiar obsoleți. ar trebui inițiate concursuri pentru semnalistica generală de la cea rutieră la cea de interior pentru clădirile administrative. nu există coerență la nici un nivel.
    vrem sa fie si la noi modern Și inteligibil ceea ce vrea sa ne transmită semnalistica pe care o plătim tot noi!
    • 0 (2 voturi)    
      ce design?? (Marţi, 16 februarie 2010, 20:44)

      ionut [anonim] i-a raspuns lui zeze

      Crezi ca suntem o tara civilizata? Le vom plati, ele vor fi realizate in acte si gata.
  • 0 (2 voturi)    
    indicatoare (Marţi, 16 februarie 2010, 20:40)

    Tractorist [anonim]

    Singurii care se vor bucura de ele vor fi tiganii. Prietenii stiu de ce.
  • 0 (2 voturi)    
    no uite ca nu-s toti impotriva (Marţi, 16 februarie 2010, 20:42)

    taranul [anonim]

    Cand am citit titlul am fost curios sa vad daca sunt doar intelepti de astia care critica orice decizie. Printe comentarii sunt si de astia pentru care orice ai face e gresit, dar ma bucur sa vad ca sunt oameni care sunt capabili sa judece.
    Romania are mare nevoie de semafoare. Daca drumurile nu sunt bune macar sa fie semnalizate. In SUA poti merge absolut oriude, fara sa fi fost vreodata in acel loc, si te descurgi singur fara nici un ajutor fiindca absolut toate strazile si exiturile sunt semnalizate corespunzator.
    • +1 (3 voturi)    
      pt taranul din sua (Marţi, 16 februarie 2010, 21:49)

      geo12 [utilizator] i-a raspuns lui taranul

      ai citit comentariile dar nu ai citit si articolul... cucoana vrea sa faca indicatoare turistice, nu indicatoare rutiere! ... intelegi? ceva de genul: "La stanga spre Manastirea Putna. Drum neasfaltat pe ultimii 10 km, asa ca va rugam luati elicopterul".
  • -1 (1 vot)    
    Doamna ministru, (Marţi, 16 februarie 2010, 20:58)

    moucha [anonim]

    Ceea ce nu precizati dvs este de unde anume doriti sa se vada aceste indicatoare. Sfatul meu este sa nu exagerati sa faceti obiectivele vizibile din cosmos. Au incercat asta chinezii cu zidul lor, dar din pacate pana acum nici un klingonian nu le-a trecut pragul. Mentineti-va echilibrul ca de obicei pe tocuri - sfatul meu este sa instalati balizaj si cate un sistem interferometric ILS (Instrumental Landing System), ca Doamne-fereste, vrea careva sa mearga in Gradina Botanica cu elicopterul si aterizeaza din greseala la Cotroceni de iese cine stie ce scandal international.

    Acum pe bune, doamna Udrea, cand am fost sa platesc cablul acum vreo cativa ani era acolo un mos care cerea ca sa ii fie mutat cablul care se intindea intre doua blocuri de 10 etaje pe deasupra blocului de 4 in care statea el, violandu-i spatiul aerian al blocului. Singura mea observatie este ca nici dvs nu sunteti departe...
    • 0 (2 voturi)    
      Deci (Marţi, 16 februarie 2010, 21:43)

      iulian [anonim] i-a raspuns lui moucha

      Uitati aici:

      navadierna.files.wordpress.com/2009/04/indicator.jpg?w=500

      Indicatorul asta costa 133 euro. Mai urmeaza inca cateva mii de asemenea tablite
  • 0 (2 voturi)    
    Udrea e de drept divin si deasupra legii, sa ne in (Marţi, 16 februarie 2010, 21:19)

    Dedalus [anonim]

    De ce trebuie firma sa aiba un contract de minim 250,000 EUR? E o tampenie uriasa, avand in vedere ca suma poate proveni din cateva indicatoare complicate sau din mai multe mici sau din orice.

    Criterul sumei contractului anerior similar este o prostie si probabil ca ascunde in el firma cu care se doreste incheierea contractului, ca de obicei.

    De ce sa prezinte ofertantul o lista de contracte similare, daca oricum nu o puncteaza???

    La fel si cu cifra de afaceri: daca are cifra aia de afaceri si e o firma falita, la ce mai e buna?

    Udrea are imaginatie bogata, iar ANRMAP se face ca nu vede...

    Nu mai are doamana Udrea nici o problema sa pateasca precum Ridzi... ANRAMP a avut grija sa nu ii strice ploile cu vreo modificare a ordonantei 34, doamne fereste si Domnule Basescu fereste...Fie numele lui Boc binecuvantat si sa-i traiasca toate licitatiile trucate prin bunavointa legii...
  • +2 (4 voturi)    
    turismul... (Marţi, 16 februarie 2010, 21:52)

    geo12 [utilizator]

    base a zis ca turismul in romania se face cu avionul... vor trebui niste indicatoare mari si luminoase ca sa se vada din avion.
  • 0 (2 voturi)    
    Scump, dar... (Marţi, 16 februarie 2010, 22:21)

    Bodo [anonim]

    Se stie si cine a castigat licitatia! Loial, cum se spune mai sus (sau, daca s-a divulgat, alta firma pidilica). Mai fac si ei un ban, saracii...
  • 0 (2 voturi)    
    satene,blonde ssi brunete (Marţi, 16 februarie 2010, 22:42)

    jhg [anonim]

    ha ha atit timp cit lui base ii plac blondele udreasca poate sa-si faca stat in stat ...singura sansa e ca de miine lu base sa-i placa brunetele
  • -1 (1 vot)    
    bine ca face ceva (Marţi, 16 februarie 2010, 23:16)

    in-trecere [anonim]

    ..daca face cineva ceva, pentru voi nu e bine, daca nu face nimic , iar nu e bine...va lipseste dictatura? ...i-ati votat , acuma incasati...vorbiti peste patru ani..
    • -1 (1 vot)    
      ce ma??? (Miercuri, 17 februarie 2010, 9:40)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui in-trecere

      pai nu e bine...
      sa faca CEVA FOLOSITOR!!!
      toti care au fost la conducerea tarii au facut "ceva": au furat... asta e bine?!?!?!
  • -1 (1 vot)    
    doama udrea, presedinta 2014 (Marţi, 16 februarie 2010, 23:49)

    comitetul [anonim]

    avand'o pe doamna udrea presedinta tzarii, intram si noi in randul tzarilor civiizate, scapam de imaginea de societate corupta si misogina.
    doamna udrea s'a dovedit o buna managera a treburilor publice, este prezentabila si poate face fatza alaturi de oamenii politici europeni, ca dna. merkel, sarkozy si chiar berlusconi.

    comitetul ad-hoc de sustinere face apel al cetatzenii romani sa ia in consideratie propunerea noastra si sa gandeasca la viitorul romaniei.

    doamna udrea, presedinta !
  • -1 (1 vot)    
    Udrea şi iniţiativele (Miercuri, 17 februarie 2010, 6:49)

    inconstantul [anonim]

    Întrebarea este dacă există o strategie pe termen mediu şi lung. Dacă anul trecut am făcut publicitate, anul ăsta punem nişte indicatoare, iar anul viitor refacem câteva obiective turistice nu cred că vom reuşi. Până acum aceste demersuri relevă amatorismul decidenţilor. http://inconstanta.wordpress.com/
  • -1 (1 vot)    
    @ (Miercuri, 17 februarie 2010, 9:32)

    mmx [anonim]

    INFRASTRUCTURA oameni buni, asta trebuie Romaniei, in primul rand.

    Ah, cred ca e superficial deja sa reamintesc despre civilizatia si mentalitatea a peste 75 % din locuitorii acestei tari, asta trebuie "reparat " , dar stati linistiti ... peste inca vreo 20 de ani, atunci cand vor disparea (sper) odata pentru totdeauna si ultimele relicve comuniste de gen Iliescu, Nastase sau inculti de genul Becali et. compani.
    Vai si amar de tara asta...

    Apropo de indicatoare. Ar fi bine sa se gandeasca profitorii si hotii din Guvern, de fapt sa nu gandeasca pentru ca atunci e vai de noi, sa priveasca un pic in afara granitelor cum arata drumurile si orasele civilizate, sa vada ca daca un strain - de zona respectiva cauta o adresa, acesta- imediat -fara sa intrtebe pe nimeni este ajutat de indicatoare (ma refer la indicatoare de drumuri laturalnice, de drumuri principale, indicatoarede nume de strazi, nr de casa, samd) .
  • +2 (2 voturi)    
    Eu ii dau dreptate ! (Miercuri, 17 februarie 2010, 9:39)

    Costica [anonim]

    Am ajuns in Valcea , am fost la Curtea de Arges si nu am stiut cum sa ajung la Manastirea Curtea de Arges ! Am ajuns numai la Cozia ca am gasit drumul !
    Sunt o groaza de obiective turistice nesemnalizate si ne popularizate , ,am aflat de unele abia dupa ce m-am intors din calatorii de la altii ! Avem nevoie de aceasta campanie si bat pariu ca ar avea susces si cui sa se adreseze !
  • +3 (3 voturi)    
    Rasnov (Miercuri, 17 februarie 2010, 9:46)

    Oana [anonim]

    Am fost la Rasnov in ian. si pentru ca nu erau indicatoare am pierdut vreo 40 de min. incercand sa gasim drumul catre cetate (care era inchisa dar asta este alta poveste).
    Asa ca mai incet cu criticile, mie nu-mi placea Udrea inainte sa devina ministru dar de cand e la Min. Turismului am toata admiratia pentru ea.
    • -1 (1 vot)    
      Pentru? (Miercuri, 17 februarie 2010, 10:35)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui Oana

      Si ce a facut la turism?
      • +1 (1 vot)    
        pt. Cri (Miercuri, 17 februarie 2010, 12:29)

        Oana [anonim] i-a raspuns lui Cri

        Un exemplu concret:: sarbatoarea de 1 mai. Acum vreo 3 ani de 1 mai in statiunea Mamaia nici macar nu functiona iluminatul public, ce sa mai spun de restaurante. Era infiorator de intuneric, nu stiam cum sa plecam mai repede de acolo..
        2009 de 1 mai: restaurante deschise, concerte si important e ca acele restaurante nu s-au mai inchis, asteptand sa vina luna iunie. Eu sunt originara din Constanta si asa ceva nu am mai vazut: sa te plimbi in mai prin Mamaia si sa te simti ca in toiul sezonului.
        Mi-au placut si emisiunile care se difuzau intr-un timp pe Realitatea, sponsorizate de Min. turismului, cu prezentarea unor locatii deosebite, de care chiar nu mai auzisem.
        Dar probabil ca e greu sa treci peste misoginisme si idei preconcepute si sa recunosti cand omul merita laudat.
  • -1 (1 vot)    
    nesimtire (Miercuri, 17 februarie 2010, 11:14)

    alex [anonim]

    Elena Udrea e de o nesimtire constanta si Boc , ca de obicei, nu are curaj sa ia pozitie .
    In situatia de criza in care suntem , Elena U are tupeul sa risipeasca in mod iresponsabil banii cu greu adunati la buget . Oare chiar ii da pentru indicatoare ?
    Prioritar este nivelul de trai al cetateanului : salarii , pensii.
  • -1 (1 vot)    
    VESTA (Miercuri, 17 februarie 2010, 12:03)

    Vesta antiglont [anonim]

    O sa castige VESTA, nu-i asa ? Prietenii stiu de ce ..
  • -1 (1 vot)    
    Nu de panouri avem nevoie, intai infrastructura (Miercuri, 17 februarie 2010, 12:14)

    Mihai [anonim]

    Degeaba avem panouri frumoase care imi indica unde este obiectivul X daca traseul pana la el este accesibil doar pentru masini de teren...

    Cum sa faci reclama: veniti in Romania cand tara asta e plina de gropi si drumuri plombate.

    Un turist strain care are nevoie de o zi de mers cu masina sa ajungi din Bucuresti in Moldova sau in Ardeal nu o sa mai vina a doua oara!
  • -1 (1 vot)    
    Emplema : "totul este numai al nostru" (Miercuri, 17 februarie 2010, 12:53)

    Andreea [anonim]

    Ma intreb, daca suntem un "popor de tampiti"?

    1. in anul 2010 se construiesc 1.215 indicatoare la o valoare de 847.675 de euro. Costul unui astfel de incator este de aprox 698 EUR/buc
    2. in anul 2009 a fost licitatie pt. 3.750 (de 3 ori mai mult decat in 2010) la o valoare de 498.750 euro (de 2 ori mai putin).
    3. Costul unui indicator turistic in 2010 va fi de aprox 698 EUR/buc iar in 2009 de 133 eur/buc, deci matematic este de 5.24 ori mai scump in 2010 decat in 2009

    Avand in vedere ca au efectuat un astfel de proiect cel din 2010, ar fi trebuit sa fie mai mic

    Sunt banii pt. buzunarele unei "gasti", in schimb nu exista bani pt. spitale, scoli, etc. dar se taie din salarii / pensii,
    Asteptam noiile proiecte care se vor finanta din cele 800 milioane EUR obtinuti din taierea pensiilor si altele cat si din reducerea salariilor

    Ma intreb, unde este TEPES ???
    • +1 (1 vot)    
      Citeste cu atentie (Miercuri, 17 februarie 2010, 13:15)

      Oana [anonim] i-a raspuns lui Andreea

      E vorba de semnalizarea a 1215 locatii nu de 1215 indicatoare. E usor sa critici dar greu sa citesti cu atentie nu-i asa?
      Si pe mine ma doare faptul ca nu sunt bani pentru spitale dar nu Udea a cheltuit iresponsabil in anii trecuti si marit salariile fara cap.
      • -1 (1 vot)    
        tema este aceiasi ... (Miercuri, 17 februarie 2010, 13:52)

        Andreea [anonim] i-a raspuns lui Oana

        Anuntul este cam asa "Potrivit unui anunt de participare de pe site-ul e-licitatie.ro, ministerul dezvoltarii este dispus sa cheltuiasca 847.675 de euro, fara TVA, pentru proiectarea, realizarea, instalarea si intretinerea indicatoarelor de orientare si informare pentru semnalizarea a maximum 1.215 obiective turistice. Anul trecut, Ministerul Turismului a mai demarat o licitatie pentru realizarea a 3.750 de indicatoare, in valoare de 498.750 euro, in vederea dezvoltarii sistemului informational pentru monumentele de patrimoniu mondial UNESCO."

        Stiu sa citesc destul de bine si sa interpretez un text, inclusiv incrucisat ....

        Intrebare:
        1. credeti ca este mare diferenta intre obiectiv turistic si monumentul de patrimoniu? cred ca NU. La fiecare trebuie introduse detalii despre locatie si alte informatii.
        2. Cunosc destul de bine, activitatea din turism, am lucrat cam 15 ani, si NU am fost un "nimeni" in acest minister.
        3. Daca s-ar fi cheltuit banii cum trebuie, inca din 1990, cu tot ce ofera Romania in materie de turism, puteam sa fim bogati ca POPOR SI SA TRAIM DIN BENEFICIILE TURISMULUI PRECUM ARABI DIN PETROL. Dar pentru acest lucru trebuiau facute programe si proiecte realiste si fiabile, dar s-a dorit altceva
        4. Orice ati comenta NU AVETI DREPTATE privind ce sa facut pana acum IN TURISM SI ALTE DOMENII.
        5. Speranta mea pt. acest domeniu este mica desi as fi dorit mult mai mult ca si in alte domenii.
        6. Personal, nu am nimic cu Udrea, dar face parte dintr-un guvern care NU A FACUT un program coerent pt. relansarea economiei. Ne doare capul de ce vedem si auzim.
        7. De ex. Sunt de acord ca anumite functii sa fie platite cum trebuie, adica peste medie. Dar de aici si pana la a acorda niste salarii de peste 10.000 EUR, mi- se pare sfidare a tuturor categoriilor de intelectuali, profesionisti si muncitori din aceasta tara.
        • +1 (1 vot)    
          raspuns (Miercuri, 17 februarie 2010, 14:11)

          Oana [anonim] i-a raspuns lui Andreea

          Cu tot respectul pentru experienta dvs., suma nu pare chiar asa mare cand este vorba de atat de multe obiective, m-am lovit personal de lipsa semnalizarii obiectivelor. Aveti dreptate in privinta guvernului, dar totusi Udrea si Funeriu mi se par singurii care au initiative si toti le sar in cap. Se vede cu ochiul liber ca in Turism nu s-a facut mare lucru insa de cand a devenit Udrea ministru am inceput sa-mi fac sperante ca ceva se va schimba.
          • -1 (1 vot)    
            aceiasi tema (Miercuri, 17 februarie 2010, 14:20)

            Andreea [anonim] i-a raspuns lui Oana

            Da, corect vrea sa promoveze acest domeniu, care ne-ar fi facut niste "mici arabi"

            Nu ti se pare ca este cam tarziu???

            Totusi, revin suma mi se pare mare, nu se vrea sau nu se doreste utilizarea experientei din proiectul anterior.

            Cat de cat ma pricep in cateva domenii de genul acesta.

            In acest domeniu, sunt multe "gauri negre" , tocmai pentru a nu se vedea clar anumite lucruri, dar nu puteti pacali pe oricine.
  • -1 (1 vot)    
    indicatoare (Miercuri, 17 februarie 2010, 13:44)

    bc [anonim]

    nu inteleg cum indicatoarele vor relansa economia. aceasta actiune a unui guvernant demn de dna demonstreaza subtirimea acestui guvern. se dovedeste inca o data ca guvernul e incapabil de a lansa economia. iata pe ce prostii se cheltuiesc banii pulici in loc sa se realizeze investitii care ar aduce profit. ma chinui amarnic ca ati fost votati de 5 mil de romani. dupa mandatul vostru romanii se vor trezi ca din cosmar.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi