Decanul Baroului Brasov crede ca fiii avocatilor ar trebui acceptati automat in breasla: Pot deveni buni avocati sub indrumarea familiei

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 13 februarie 2010, 18:25 Actualitate | Esenţial

Decanul Baroului Brasov, Aurel Moldovan, a propus, sambata, in cadrul Consiliului Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, ca fiii avocatilor sa fie acceptati in avocatura intrucat "pot deveni buni avocati sub indrumarea propriei familii", potrivit Mediafax.
  • "In calitate de decan, consider ca asa cum exista o protectie subiectiva a altor bresle de liber profesionisti, cum ar fi lichidatori, executori, medici, evaluatori, fara a uita si intreaga paleta a notarilor si magistratilor, consider ca si avocatii trebuie sa fie protejati in accesul in avocatura a copiilor de avocati", sustine Aurel Moldovan.
Decanul brasovean a anuntat ca doreste si organizarea unei noi stagiuni de examen de admitere in avocatura, aratand ca are in vedere "multitudinea de nemultumiri cu privire la examenul de admitere, exclusiv ca avocat stagiar, cat si ecourile aceluiasi examen si contestatiile facute".


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

8583 vizualizari

  • +33 (33 voturi)    
    mentalitate mioritica (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 18:36)

    avocat cu voie sau fara [anonim]

    la noi, vrei nu vrei se creeaza caste, daca tactu' i popa e musai sa te faci popa, daca e advocat e musai, cine nu face parte din system, este rejectat oricat de capabil ar fi. pacat ca traim in asa o tara!!
    • -8 (12 voturi)    
      Nu e mioritic (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:40)

      a_claudiu [utilizator] i-a raspuns lui avocat cu voie sau fara

      Asa e peste tot.
      • +2 (4 voturi)    
        Peste unde? (Duminică, 14 februarie 2010, 17:39)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui a_claudiu

        Unde peste tot e asa??? Da-mi8 si mie un exemplu. Adica daca tata e avocat, m-am scos. daca nu, tre' sa marc banu. Ti se pare corect asta??? Mentalutate de manelisti ...
    • +7 (9 voturi)    
      Ar fi si alta explicatie (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:20)

      judex [anonim] i-a raspuns lui avocat cu voie sau fara

      Poate ca fiul d-lui decan de barou nu poate sa-si gaseasca o slujba nicaieri, iar taticu' vrea sa-l ia la el in birou...sau barou sau cum s-o chema, ca doar nu s-or opri cu legea doar la avocati, ca asta ar fi discriminare. Odata acest drept castigat, iata ca si nepotii d-lui decan si-ar asigura viitorul. Ramane sa vedem daca dreptul de filiatie va fi sustinut si de politicieni, de acrobati, petrolisti si mai ales de...someri, dar cu putin lobby la TV-Vantu (daca acesta o avea copii) se rezolva...Daca se opune cineva, va fi judecat si condamnat de Pivniceru sa plateasca salariile pe care ar fi putut sa le castige odraslele si nepotii avocatilor (daca ar fi mers stratagema) .
    • +7 (7 voturi)    
      unu (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:37)

      unu [anonim] i-a raspuns lui avocat cu voie sau fara

      oricum se intampla dar astia vor pe fata, nu mai au nici un pic de jena. de fapt li se pare normal.
    • -2 (2 voturi)    
      de acor (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:46)

      leon [anonim] i-a raspuns lui avocat cu voie sau fara

      de acord...dar alt lucru care deranjeaza este stalcirea limbii romane...este tresc ca pustii din ziua de azi nu mai cunosc cuvinte romanesti...vorbim cu advocat, system si rejectat...ceva imi spune ca nu prea le-ai avut cu scoala....
    • 0 (0 voturi)    
      mai fratilor (Duminică, 14 februarie 2010, 15:13)

      toma [anonim] i-a raspuns lui avocat cu voie sau fara

      aurel moldovan asta-i decanul baroului brasov sau decaRul BARULUI brasov ???
    • +2 (2 voturi)    
      sistemul nepotist comunist (Duminică, 14 februarie 2010, 19:26)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui avocat cu voie sau fara

      continua
      Dupa NOTARI in familie, acum AVOCATI in familie, probabil DOCTORI in familie ş.a.m. d.
      Se vede clar că familia Ceauşescu nu era unică !
  • +21 (23 voturi)    
    miroase (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 18:36)

    buha [utilizator]

    afirmatia miroase a coruptie si trafic de influenta
    • 0 (4 voturi)    
      impotriva..... (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:34)

      Flo [anonim] i-a raspuns lui buha

      ..si eu sunt impotriva marelui maestru de la Brasov.....cine stie poate luase ceva ierburi acu inainte de a se scoate de pe piata....insa iata ce inseamna traficul de influienta....ar fi bine sa citim un pic inainte de a face afirmatii:Art. 257. - Traficul de influenta

      Primirea ori pretinderea de bani sau alte foloase ori acceptarea de promisiuni, de daruri, direct sau indirect, pentru sine ori pentru altul, savârsita de catre o persoana care are influenta sau lasa sa se creada ca are influenta asupra unui functionar pentru a-l determina sa faca ori sa nu faca un act ce intra în atributiile sale de serviciu, se pedepseste cu închisoare de la 2 la 10 ani.
      • 0 (0 voturi)    
        Corect (Duminică, 14 februarie 2010, 3:04)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Flo

        Dar poate omul a promis cuiva un post. Asta nu intră sub incidența articolului 257 citat de tine?

        Mulțumesc pentru articolul citat.

        Adrian
    • 0 (2 voturi)    
      unu (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:43)

      unu [anonim] i-a raspuns lui buha

      ce e cu unanimitatea asta la voturi????????!!!!!!!
    • +1 (1 vot)    
      pute,nu dooar miroase (Duminică, 14 februarie 2010, 10:04)

      cia [anonim] i-a raspuns lui buha

      a nepotism
  • +22 (22 voturi)    
    quo vadis? (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 18:40)

    bucatar [anonim]

    incet dar sigur Romania sec XXI devine o societate primitiva structurata in CASTE: casta politica, casta economica si casta judecatoreasca.
    • +3 (3 voturi)    
      plus (Duminică, 14 februarie 2010, 11:40)

      Ceasca [utilizator] i-a raspuns lui bucatar

      adauga si casta shomereasca
  • +26 (26 voturi)    
    eu propun ca: (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 18:40)

    ubaTTabu [anonim]

    1. fiii de avocati sa nici nu mai faca facultate, ba chiar nici liceu, sa devina avocati dupa ce termina 8 clase (iar in viitor, poate le ajunge numai gradinita)
    2. numai fiii de avocati sa se poata face avocati. ce naiba cauta prostimea sa se faca avocati, sa treaca la matura, la strung, pe santiere
    • +9 (9 voturi)    
      da de ce NUMAI FIII ??? (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:56)

      toma [anonim] i-a raspuns lui ubaTTabu

      fiicele,nevestele,amantele,unchii si matusile,bunicii si bunicile si toate neamurile pina la a saptea ramura !!!
      • +2 (2 voturi)    
        Păi cum (Duminică, 14 februarie 2010, 3:05)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui toma

        În sec. XIV femeile aveau vreun drept??!

        :D (sarcasm)

        Adrian
  • +28 (28 voturi)    
    imaginea profesiei de avocat (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 18:41)

    Simtion Radu [anonim]

    Din pacate asemenea idei, nu fac altceva decat sa contribuie din nou la crearea unei imagini deplorabile a profesiei noastre.
    Spun noastre, deoarece sunt si eu avocat, si nu provin dintr-o familie de avocati.
    Arat distinsului meu coleg, ca sunt cateva inpedimente legale, anume ce facem cu discriminarea foarte clara care va fi intre categoriile de candidatii la examnul de primire in profesie. De asemenea ce facem cu incalcarea principiilor clare de admitere in profesie, si multe altele.
    Totodata arat distinsului meu coleg ca in nici una dintre aceste bresle aratate de el, nu se intra in profesie strict in considerarea calitatii de ruda (a se vedea statulele magistratilor si ale notarilor).
    Avand in vedere toate aceste lucruri, as propune domnului avocat, cateva solutii reale pentru imbunatatirea profesiei noastre:
    - Specializare profesiei noastre pe domenii de practica.
    - Testarea periodica a tuturor celor din profesie
    - Restructurarea programelor de oficii pentru avocati
    - Reducerea taxelor in privinta tinerilor avocati
    - Transparenta decizionala la nivel Casei de Asigurari a Avocatilor cat si a UNBR
    - Implicarea reala a breslei in propuneri legislative
    - Crearea unei asociatiii nationale de cooperarea intre avocati si magistrati
    - Asigurarea de pregatire profesionala continua a avocatilor
    - Incurajararea implicarii tinerilor avocati in deciziile cu implicatii in profesie.

    Aceste sugestii, venite din parte unui umil tanar avocat care incearca sa reuseasca fara sprijinul rudelor pot imbunatatii profesia noastra, dar din pacate inca odata dovedim ca nu dorim sa facem nimic pentru a nme imbunatati imaginea.

    Mai mult supun discutiei domnului avocat o propunere de liberarilazare a pietei avocatilor, anume incercarea de a avea o abordare tip business asupra profesiei noastre.

    Nu in ultimul rand tin sa ii arat ca nemultumirile referitoare la examenul de primire, privesc tocmai netrasparenta acestuia, lispa criteriilor reale de admitere in profesie.
    • -2 (6 voturi)    
      corect (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:16)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Simtion Radu

      nu pot sa nu observ, totusi, o mica problema, d-le avocat: slefuirea precara a unui text scris (deci pt. care exista timp de finisare), mai ales ca se doreste a fi expresia unui punct de vedere atat profesional cat si intelectual (aveti aici redundante si mici greseli gramaticale); ma tot intreb unde sunt marii avocati pledanti ale caror discursuri ridica salile (uneori si judecatorii) in picioare! daca in scris avem dificultati la elaborarea unui text, ce-o sa fie live, in instanta...
      • +1 (1 vot)    
        continutul conteaza (Duminică, 14 februarie 2010, 1:21)

        simtionm radu [anonim] i-a raspuns lui srpc

        Imi cer scuze pentru eventualele greseli, nu am verificat textul deloc. l am scirs in fuga, probabil frustarea si a pus amprenta
        Incercati sa intelelegeti substanta textului.

        Referitor la avocatii pledanti va sfatuiesc sa stdudiati putin procedura civila romana si sa observati rolul oralitatii in cadrul proceselor civile.

        As fi preferat de asemenea cateva pareri ref la continut nu ref la anumite greseli de text, asta ar fi folosit tuturor, rautatile nu duc nicaieri
        O mica intrebare numiti cativa av. pledanti remarcabili din perioada remarcabila si facem o discutie oriunde pe tema asta.

        P.S OBSERVATI IDEILE NU FORMA
      • 0 (2 voturi)    
        mi-ai luiat vorba din gura (Duminică, 14 februarie 2010, 12:04)

        Anonimus [anonim] i-a raspuns lui srpc

        Citind comentariul lui Simtion Radu am avut aceeasi dezamagire ca si tine. Domnul avocat are idei si argumente, dar si probleme cu utilizarea limbii romane intr-un text erudit. Ceea e mare pacat si ne arata inca o data nivelul sistemului educational din Romania. Absolventii de drept, indiferent de cariera aleasa (avocat, judecator, procuror etc), sunt obligati sa scrie mult. Luati cateva dosare la intamplare si cititi cererile, hotararile etc. pe care le contin. O sa aveti parte de o portie de ras zdravana. Asta apropo de sistemul de acces in meseria de avocat. Dar ce poate face un barou in astfel de cazuri? Sa se impuna la admitere examen la limba romana? Pentru absolventi de facultate? Sa organizeze cursuri de pregatire pentru avocati de gramatica de gimnaziu? Ar fi de tot rasul, insa necesar...
    • +1 (1 vot)    
      nu mai folositi expresia: (Duminică, 14 februarie 2010, 19:29)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui Simtion Radu

      "umil tânăr avocat".
      Corect ar fi "tânăr avocat" !
  • +8 (10 voturi)    
    mda..... asta e mai ceva ca base ci compania!! :)) (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 18:43)

    alin [anonim]

    da, da... cum sa nu ..!!!
    sa se dea si la intrarea in baroul avocatilor un examen gen admitere in magistratura; am mai iesi si noi din penibilitate putin si ar fi un pas impotriva nepotismului; de notari ce sa mai zici !!! .....
  • +13 (13 voturi)    
    Jalnicii justitiari ai Romaniei... (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 18:44)

    judex [anonim]

    ...inoata in mlastina incompetentei si coruptiei. Ei vad supravietuirea meseriei prin intoarcerea la stadiul de breasla. Cu asemenea decani de barou, sau cu etaloane ca Barbulescu, Costiniu si de-a dreptul nociva Pivniceru, obiectivul iesirii de sub supravegherea UE se indeparteaza. Motivul poate sa fie legat de misiunea acestora de a decupla sistemul judiciar din Ro de cel al UE, in perspectiva aglomerarii deciziilor CEDO care invalideaza hotarari din ce in ce mai aberante ale profesionistilor laudati de decanarului boului din Brasov.
  • +15 (15 voturi)    
    Or sa si-o ia iar peste bot domnii avocati ! (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 18:45)

    Amarashteanu' [anonim]

    Prin Decizia nr. 109 / 09.02.2010 pronuntata in dosarul nr. 3324D/2009, Curtea Constitutionala a ADMIS EXCEPTIA DE NECONSTITUTIONALITATE A DISPOZITIILOR O.U.G. nr. 159/2008 pentru modificarea si completarea Legii nr. 51/1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat.

    Asadar, dragi consilieri juridici cu o vechime depeste 10 ani in profesie, faceti-va dosarele si depuneti-le la Barourile de domiciu, pentru a fi admisi.

    Legea va da posibilitatea asta, si sa spargeti unitatea de casta instituita de "onorabilii" avocati.

    Spor la treaba.
    • 0 (0 voturi)    
      BREASLA DE 2 BANI (Luni, 15 februarie 2010, 14:19)

      john doe [anonim] i-a raspuns lui Amarashteanu'

      Din pacate UNBR pregateste altceva. A se vedea opinia UNBR la:
      http://www.unbr.ro/fisiere/file/consilii_si_cp/CONS-CP-12-13-FEB-2010/DECLARAREA-NECONSTITUTIONALA-OUG-189-2008-BT-OK-120210.pdf
      Recomandare - se copiaza adresa de mai sus si se da paste in browser-ul utilizat.
      Mai pe scurt vor afirma ca este vid legislativ si ca nu pot aplica prevederile de interes. In felul acesta refuza aplicarea prevederilor legale, amana intrarea in Barou cu ajutorul acestor prevederi, iar in stilul caracteristic ... fac lobby sa treaca legea de aprobare a OUG 159/2008. Aceasta din urma lege este, de un an de zile sau mai mult, tinuta in Camera Deputatilor (camera decizionala).
      Ti se face sila.
  • +15 (15 voturi)    
    Si mai normal si ok ar fi (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 18:48)

    x [anonim]

    ca DOAR "fiii avocatilor ar trebui acceptati automat in breasla", iar restul copiilor, proveniti din randul pu...imii, sa iaba interzis prin lege dreptul de a da concurs.
    De asemenea, atat pt breasla avocatilor, cat si pt celelalte enumerate, s-ar putea da o lege care sa prevada aceesul automat al copiilor in breasla parintilor la varsta majoratului (sau de ce nu, la 16 ani, stiindu-se ca acesti copii sunt precoci), ei avand "profesia" (mai curand deprinderile) parintilor in codul genetic si in sange, prin urmare, nemaifiind necesare studii de specialitate.
  • +11 (11 voturi)    
    PROPUNERE INDECENTA (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 18:51)

    JOHN DOE [anonim]

    PROBABIL CA BEIZADEAUA DEJA A TERMINAT STUDIILE INSA ESTE PRIN IN MEANDRELE EXAMENULUI DE ADMITERE IN PROFESIE.
    O RECOMANDARE PENTRU "DECAN" - ARUNCA DIPLOMA COPILULUI LA COS SI LASA-L SA "ZBOARE" SINGUR. DACA NU POATE ... GASESTE EL CEVA DE FACUT (VA TOCA BANII FACUTI DE PARINTI).
    DE CE NU URMATOAREA OPTIUNE:
    TOTI CEI CARE SUNT LICENTIATI SUNT ADMIS, DE DREPT, IN BAROU. CUM VI SE PARE ASTA ?
  • +10 (10 voturi)    
    Ahahahahahaha =)) !!! (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 18:55)

    Anonim [anonim]

    Avand in vedere ca pentru a termina o facultate in Romania e de-ajuns sa silabisesti (si sa-ti iei diploma de bacalaureat pana la examenul de doctorat) cred totusi ca domnul in cauza vrea sa-si faca cainele si nu fiul avocat =))
  • +6 (6 voturi)    
    ?????????? (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 18:58)

    liviu [anonim]

    nu a vazut cat de imbecili sunt majoritatea acestor copii
    fiecare cioara -si apara puii
    mentalitatea acestui indivit a facut ca justitia din romania sa ajunga asa de jos
    si cand te gandesti ca indivizi cu acesata mentalitate de gasesc im mod majoritar in justitia din ro
    vezi MONA PIVNICERu
    Barbulescu etc
    pacat de acesta tara ca este frumoasa dar are o mare drama ESTE LOCUITA DE ACESTE INSECTE
  • +11 (11 voturi)    
    mda.. Nepotism (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:05)

    Dan [anonim]

    Interesant. Nu cumva vrea ca fii avocatilor sa fie acceptati fara ca ei sa faca scoala? Trist. Nu inteleg cum un decan poate sa scoata asemenea perle.
  • +10 (10 voturi)    
    asa au incercat si doctorii evrei din Canada (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:06)

    Eneas [anonim]

    sa impuna ca la medicina sa nu intre decat copii de doctori !cred ca avocatul ala din Brasov trebuie cautat si lasat fara creierul idiot protejat de cutia craniana ! Mai bine il aresteaza pe Cioaca tot a omorato pe Elodia !
    in paranteza fie spus nu am vazut un idiot mai mare PRINTRE ROMANI decat acest mason nenorocit !el nu a auzit de sanse egale -fundamentul drepturilor omului ,recunoscut in UE...
    brasoveni,ce mai asteptati ??!!
  • -10 (10 voturi)    
    castigi 500$/luna (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:06)

    castigi 500$/luna [anonim]

    NU trebuie sa vinzi si nu trebuie sa investesti bani ! Vrei sa castigi niste bani stand in fata pc doar 3min/zi?Acum ai ocazia,te inscrii si primesti 1$ pt. fiecare click de la view adds ;cand faci suma minima,dai request payout.
    Acceseaza linkul http://www.buxextra.com/?ref=sergiu211

    .
  • +5 (5 voturi)    
    gresit (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:06)

    ceferistul [anonim]

    dupa propria logica, acest individ ar fi trebuit sa profeseze cea mai veche profesie din lume, adica ce facea propria mama.
    ajungand insa avocat si-a dat cu logica in fasole asa ca odrasla sa va trebui sa se faca din pacate gunoier pentru ca atata il duce capul.
    qed
  • +8 (8 voturi)    
    dar lumea ce-si doreste? (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:09)

    I [anonim]

    eu imi doresc ca toate aceste bisericute sa fie desfiintate! vreau ca un om care a terminat scoala sa poata sa fie notar sau ce vrea el fara sa trebuiasca sa faca acea pregatire obligatorie sub indrumarea unui notar (notar care nu te primeste decat daca dai bani sau esti ruda).

    Imi doresc normalitate! se poate?
    • 0 (0 voturi)    
      Raspuns (Luni, 15 februarie 2010, 12:26)

      dan [anonim] i-a raspuns lui I

      Opinia dvs este total gresita. Nu este posibil sa practici avocatura sau o alta profesie liberala fara o indrumare initiala. Doua sunt motivele cele mai importante: 1. pentru ca un tanar absolvent de facultate are doar cunostinte teoretice asupra profesiei si activitatii ce trebuie efectuata; 2. pentru a proteja omul de rand, care apeleaza la o persoana care poarta aceasta titulatura pentru o consiliere de specialitate.

      Va intreb, daca maine viata v-ar pune in situatia de a avea nevoie de un avocat si ajungeti sa cautati unul, gasiti si el se prezinta ca un avocat de succes. Incepeti colaborarea si ulterior constatati ca se pierde procesul pentru ca respectivul a devenit avocat fara sa fie instruit, fara sa i se impune niste standarde.
  • +7 (7 voturi)    
    propunere (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:13)

    Kris [anonim]

    Pai, copii de avocati ar trebui sa intre direct in Barou, dupa liceu ca "pot deveni buni avocati sub indrumarea propriei familii", sau dupa generala sau, de ce nu, de la gradi...
    E bataie de joc, toate castele astea formate pe filiatie...pentru pastrarea privilegiilor...de asta sunt nuii din ce in ce mai slabi pregatiti, iar cei buni se zbat in mediocritate ca nu au un tata bine pus...
  • +11 (11 voturi)    
    Dupa logica lui... (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:15)

    maria [anonim]

    Si copiii politistilor sa intre automat la Academia de Politie,si copiii infractorilor sa intre automat in puscarie....
    • +1 (1 vot)    
      lol (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:07)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui maria

      tare !
  • +5 (5 voturi)    
    Caste (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:16)

    Indignatu' [anonim]

    Nesimtitii astia care-ti iau banii aiurea si te mai si "vand" la cel cu care esti in proces vor sa-si mai bage si progeniturile in bransa ca de.....se castiga bine de la fraieri.De ce nu-i fac strungari,cocsarii , etc .Acestea nu sunt meserii demne de nasul lor. Rusineeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!
    l=La fel si lichelele de notari care fac acte false si inseala oamenii.Ar trebui ca fiecare om sa se poata apara singur si sa fie eliminati acesti paraziti
  • +5 (5 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:16)

    d [anonim]

    Atunci, hai sa facem direct niste caste cum e in India. Ca sa nu ne mai batem capul cu examene si alte aiureli.
  • +5 (5 voturi)    
    Dar aia handicapati? (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:17)

    weiss [anonim]

    Dar oare fiii handicapati, sau cu IQ sub 100 ai diferitilor avocati - fie ei din Brasov sau nu - cel mai adesea acestia din urma avind o moralitate facuta pref, fiind deseori agenti de influenta pe linga judecatori si "vehicule" ale spagii cumparatoare de sentinte favorabile pt. interlopi, trebuie automat sa ajunga avocati, indiferent cat de multi bani negri a facut tata sau mama?
    Asa o sa vrea si politistii sa-si faca copiii politisti, medicii, medici si actorii actori, etc... Si stiti ce? Asa se si intimpla, doar ca mai au de facut ceva slalom printre diverse prevederi legale, concursuri, studii necesare, s.a.m.d.
    Macar sa se dea prin lege: oricine poate in Romania sa devina direct ce e ta-su, care la rindul sau este ce a fost ta-su mare, etc. Dixit !
  • +7 (7 voturi)    
    Foarte Tareee!!!!!! (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:19)

    Danio [anonim]

    Cata inteligenta!!!!!! Si asta e unul din cei care ne fac noua dreptate cand ajungem doamne fereste in instante??? De aia avem judecatori de 30 de ani care habar n-au meserie si dau verdicte dupa cum s-au sculat dimineata. Nesimtirea e deja prea mare.
    • 0 (0 voturi)    
      Raspuns (Luni, 15 februarie 2010, 12:29)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Danio

      Imi pare rau sa ti spun, dar habar nu ai ce vorbesti. Magistratura - "partea publica" a sistemului judiciar
      Avocatura - "partea privata" a sistemului judiciar, avocatii nu traiesc din taxele tale sau din impozitele tale, poti sa ii compari cu medicii de la o policlinica privata.
  • +6 (8 voturi)    
    propunere (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:25)

    alpha [anonim]

    mai corect ar fi ca nicio ruda pana la gradul 3 sa nu poata fi in barou.asa s-ar mai starpi din mafia "justitiei" din romanica.
  • +9 (9 voturi)    
    excelent! (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:26)

    srpc [utilizator]

    mai concret, orice loaza dintr-o familie de avocati trebuie preferata de barou unui absolvent magna cum laude provenit dintr-o familie de invatatori (sa zicem)! bravos, dom' decan, de-aia ne ducem dreaq ca natie, fiindca nu toleram competenta!
    • -6 (6 voturi)    
      mda... (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:51)

      bolovanul [anonim] i-a raspuns lui srpc

      si asa au disparut dinozaurii ...
  • +9 (9 voturi)    
    eu sunt o lepra... (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:27)

    cornelpoprock [utilizator]

    ... dar parintii mei sunt magistrati, medici, evaluatori sau chiar strungari...

    care ar fi garantia ca eu voi urma cu cinste linia parintilor? cu ce pot garanta parintii mei ca voi fi un magistrat vertical, un medic dedicat sau un strungar de bun simt?

    Lumea reala este in alt loc, dle Moldovan...
  • +10 (10 voturi)    
    propun si eu ceva... (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:27)

    ghilotina [anonim]

    propun ca fii de avocati, politicieni, primari etc sa nu mai fie nevoiti sa urmeze niciun fel de scoala si sa poata mosteni automat posturile si salariile parintilor...
    Astfel nu vor mai fi nevoiti sa piarda timp pretios pana sa ne impartaseasca (si sa puna in slujba noastra) din cunostintele lor nepretuite, mai ales in materie de fite, masini, haine de firma, cosmetice, cluburi, prafuri etc....
  • +12 (12 voturi)    
    O tampenie nerusinata (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:29)

    av. cristian antonescu [anonim]

    daca el, in calitate de decan, propune asta, eu, in calitate de avocat, ma declar de acord cu propunerea, dar sub conditia ca fiu-su/fiica-sa sa intre in barou fara examen, insa numai in locul lui.
    • -2 (2 voturi)    
      Nu trebuie sa fii de acord... (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:57)

      Mari.an [utilizator] i-a raspuns lui av. cristian antonescu

      Daca esti de acord (chiar si contidionat) nu faci decat sa intaresti impresia ca tu, "in calitate de avocat", ca si decanul, crezi ca al tau copil are dreptul sa ocupe un loc de munca (in cazul asta locul tau de munca, ceea ce e irelevant) doar pentru ca e copilul tau.
      Cu ce e diferit ceea ce spui tu fata ce cea ce propune decanul?
      Doar faptul ca "te sacrifici" pentru binele copilului tau?
      Wow! Un concept nou.
      Coruptia e mai putin coruptie cand e in familie.
      • 0 (0 voturi)    
        ce prost (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 23:29)

        av. cristian antonescu [anonim] i-a raspuns lui Mari.an

        mestere, eu il ironizam pe ala
  • +8 (8 voturi)    
    Domnului decan (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:31)

    dan63 [anonim]

    Si daca copiii nu se ridica nici la glezna parintelui - vezi cazuri ilustre - Iorga ar fi cel mai cunoscut, CE NE FACEM FETELOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +10 (10 voturi)    
    Ca tot se poarta nepotismul la nivel inalt (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:32)

    Gigel [anonim]

    Se pare ca tot mai multi pierd simtul masurii.

    Alooo, coane Aurele, mai incet cu nesimtirea, ca puteee..... Noi intelegem ca poate unele odrasle sunt cam loaze, sau cam prostute, si nu pot lua examenul de barou, sau chiar cel de intrare la facultate (desi in ziua de azi e cam greu sa nu faci o facultate), dar nici chiar asa!!!!!!

    Culmea, e ca si cum ceri legiferarea furtului, ca oricum fura si altii. Incredibil cat tupeu au gainarii din ziua de azi... si incredibil ca individul nu zboara de la sefia baroului Brasov.
  • +9 (9 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:33)

    Mark [anonim]

    Alt dinozaur ...
  • +11 (11 voturi)    
    Inca unii care s-au tampit de tot! (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:34)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    Daca si copii judecatorilor vor putea deveni automat judecatori intrucat pot beneficia de indrumarea familiei, visul justitiei privare al unora va deveni realitate.

    Urmeaza si alte profesii, ca sa ne intoarcem in evul mediu.
  • +6 (6 voturi)    
    Foarte corect... (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:34)

    Lae [anonim]

    si impozitati 90 %. Stiti voi de ce !
  • +9 (9 voturi)    
    Emigrarea ultima solutie....... (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:37)

    justitia oarba si debila.......... [anonim]

    Traim intr-o tara formata din doua categorii distincte, privilegiatii impreuna cu rudele lor si restul care sunt obligati sa plateasca pt ca cei dintîi sa traiasca bine. Dupa cum spune domnul Decan (sper ca are peste 90 ani si traieste pe alte lumi) ar trebui ca celebrul Covei fiu de procuror si nepot de doi judecatori sa imparta dreptatea si sa-si judece colegii cu care a falsificat carduri si a furat bani.
    Nicaieri in lume daca parintele e un bun profesionist nu inseamna ca odrasla lui e competenta si morala.
  • +5 (5 voturi)    
    ca notarii (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:39)

    Gogu [anonim]

    Adica sa fie la fel ca notarii
  • +7 (7 voturi)    
    Ia sa ghicim... (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:39)

    Vasilica [anonim]

    ... are cel putin un copil care trebuie bagat in barou si vrea sa inlocuiasca meritocratia cu aristocratia. Si asa avocatii in Romania sunt niste potai ce nu cunosc nici legile, acum sa ajungem la mila progeniturilor acestora ne-ar mai lipsi.
  • +6 (6 voturi)    
    da (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:40)

    piotr [utilizator]

    DOMNUL AVOCAT GANDESTE ROMANESTE.DE CE NU S-AR PUTEA GENERALIZA PRINCIPIUL ASTA.FIII DE MAGISTRATI SA FIE MAGISTRATI,CEI DE PROFESORI SA FIE PROFESORI ETC.ADICA PRINCIPIUL DULCE FANARIOT AL EREDITATII.COPIII PRESEDINTELUI TARII SA FIE PRESEDINTII ROMANIEI,CEI AI MINISTRILOR,MINISTRII.ASA A AJUNS DIN PACATE ROMANIA...
  • +6 (6 voturi)    
    question (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:43)

    Anversorix76 [anonim]

    Base, EBA, Prigoanicus, ce parere avetzi fratzilor despre aiceaista lucrare mareatza?
  • +5 (5 voturi)    
    Incurcaturi ... (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:43)

    Marian [anonim]

    Si daca copilul nu e "dotat"? Sau poate unu care nu a avut un parinte avocat e mai bine "dotat" sa devina avocat?
    Daca avocatul a "uitat" sa transmita bogatia aia genetica (care-l face avocat pe tata) copilului? (sau poate a fost facut cu o amanta, cine stie... )

    Nu stiu cum se face ca mereu se gaseste cineva care se considera a fi mai egal decat altii.
    Sa consideri ca a fi intr-o breasla te face mai bun decat altii doar pentru faptul ca .. esti in breasla, mi se pare tare arogant.
    Sa consideri ca ai tai copii sunt mai buni pentru intra in aceeasi breasla doar pentru ca sunt copii tai, ... hmm, asta e ... prostie.

    Si nimic nu e mai rau decat prostia aroganta; Unui om ii poti tolera aroganta. Pe un prost il poti ocoli sau "bate" fiind mai destept de cat el. Dar cand intalnesti ambele "calitati" la acelasi individ, iti ia timp sa intelegi cu cine ai de-a face pentru totul e de neinteles.
  • +6 (6 voturi)    
    asta e... (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:51)

    xan [anonim]

    ne indeptam rapid spre urmatorul ev mediu
  • +5 (5 voturi)    
    AVOCAT TATA-Vitelul tot avocat (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:53)

    mihit [anonim]

    D-le Decan
    presupuneam ca nu sinteti departe de virsta de pensionare,dar propunerea dv. ma face sa cred ca aveti o odrasla aproape de a deveni avocat.Grav e ca faceti deci parte dintr-o generatie care ar trbui sa puna umarul si mintea la propasirea neamului.
    De altfel vad va incercati o metoa de propasire mai personalizata.Ce dracu nu mai aveti pile! sau baietelul a fost conceput dupa un chef cu un client gras?!
    va doresc multa sanatate(mai ales mentala)
  • +3 (3 voturi)    
    comunist (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:55)

    Gogu [anonim]

    Gandire tipic comunista, ce sa-i ceri unuia ca asta?! Oameni ca asta tin Romania in evul mediu, sper sa dispara cat mai repede. Un avocat trebuie sa demonstreze ca-si merita postul, nu e suficient sa fie baiatu lu tata.
  • +2 (2 voturi)    
    Prostul daca nu-i fudul nu-i prost destul (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:58)

    Costica [anonim]

    Am trait sa vad probabil cea mai nerusinata afirmatie din Romania post-decembrista. Oricine stie ca pentru a practica avocatura trebuie sa intri intr-un cabinet de avocat, platind spaga de mii de euro. Asta din cauza legilor facute de indivizi ca Moldovan, care incearca prin orice mijloace reducerea concurentei si pastrarea privilegiilor.
    Faptul ca vine de la decanul unui barou ne arata cat de corupta este aceasta breasla. Institutiile statului trebuie sa se autosesizeze in privinta coruptiei endemice din justitie. Anchetarea afacerilor lui Moldovan este un bun start si ar trimite un semnal de incredere in societate.
  • +2 (2 voturi)    
    Asta este decan de barou? (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:01)

    ovidiu [anonim]

    Aoleo, chiar nu mai avem nici o scapare.....
  • +1 (1 vot)    
    Am o idee! (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:03)

    Cetateanul [anonim]

    De ce nu ma infiaza un avocat, asa ajung si eu avocat nu mai zic sa ma invieze Iliescu, ajung presedinte de trei ori, uauuuuu! Vadim nu, ca ajung nebun cu diploma.
  • 0 (0 voturi)    
    de fapt are dreptate omu' (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:06)

    ovidiu [anonim]

    Stiti cat costa sa intri in barou?
    Asa macar avocatii de "familie buna" vor fi mai putin tentati da malpraxis...
    Ha ha ha, oricum ar fi, este prea tare declaritia!
  • +1 (1 vot)    
    Aproape fara cuvinte (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:07)

    Florian [anonim]

    Este afirmatia unui comunist nesimtit, de asta sunt ultimi din Europa pentru ca avem asemenea personaje care conduc institutiile publice. Cred ca ne mai trebuie o revolutie pentru a scapa definitiv de asemenea specimene.
    Doamne Ajuta! Romania
  • +1 (1 vot)    
    Aproape fara cuvinte (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:07)

    Florian [anonim]

    Este afirmatia unui comunist nesimtit, de asta sunt ultimi din Europa pentru ca avem asemenea personaje care conduc institutiile publice. Cred ca ne mai trebuie o revolutie pentru a scapa definitiv de asemenea specimene.
    Doamne Ajuta! Romania
  • +1 (1 vot)    
    fara numar, fara numar, BRAVO. (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:09)

    JOHANNES TEUTON [anonim]

    Bravo dle. decan, halal principii.Merita un adaugat:
    - dupa ce odraslele devin avocati voua magistratilor sa vi se se calculeze pensia nesimtita pe care o meritati.
    Halal justitie. Se invart in mormant parintii DREPTULUI ROMAN.

    BRAVO.
  • 0 (0 voturi)    
    Vai de noi! (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:10)

    Adi AR [utilizator]

    Stiti, ca Einstein, a avut un baiat ...handicapat mintal.Daca ar fi cerut si el.. ca baiatul sa fie primit in nu stiu ce ..academii ..unde ajungeam? Astia sunt picati in cap, chiar cred ca totul li se cuvine !
    • 0 (0 voturi)    
      informatia se verifica de obicei inainte, nu dupa (Duminică, 14 februarie 2010, 12:04)

      amarilis [anonim] i-a raspuns lui Adi AR

      Baiatul lui Einstein, Eduard Einstein ca banuiesc ca la el faci referire, NU a fost handicapat mintal. Mai citeste si incearca sa faci diferenta intre boala psihica de care a suferit de la varsta de 20 de ani - schizofrenia - si handicapul mintal.
      Asta doar ca o corectare la afirmatia ta.
  • 0 (0 voturi)    
    Mentalitate bolsevica (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:13)

    Valentin Barbulescu [anonim]

    Este strigator la cer: un exponent al justitiei romane sustine aboliarea statului de drept, preferand nepotismul si nedreptatea in secolul XXI! Un om ca asta ar trebui IMEDIAT repudiat si exclus din orice pozitie in sistemul juridic din Romania. N-ati invatat nimic in 20 de ani de "democratie"! Ati perseverat in imbuibare si hotie, iar acum vreti drepturi ereditare, nedemocratice si retrograde! Unde este societatea civila, unde este Alistar, Mungiue etc.? Unde sunt europarlamentarii, sa ia atitudine impotriva acestei ineptii antieuropene? Rusiiiine, domnule "decan"!
  • -2 (2 voturi)    
    EXCELENTA idee! (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:14)

    Codruta N [utilizator]

    Io cre' ca ar trebui introdusa o lege cum ca fiecare copil mosteneste automat meseria parintilor - ca orice copil poate sa afle din familie cam cum se practica ea, meseria - ce atata scoala, domne? S-ar face si economii la buget, nici scandaluri ref. la "calitatea educatiei" n-ar mai fi... ce mai! raiul pe pamant!

    IA ganditi-va, d.ex., ce FAIN ar fi ca copiii (sic!) Presedintilor sa ajunga automat Presedinti! Am scapa si de alegeri... >:)
  • +2 (2 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:16)

    ileana [anonim]

    Eu, din Brasov si "pe langa sistem", pot sa va spun ca oricum este asa...doar ca nu-i legiferat...
    Iar "decanu ' "este un munte de tupeu si nesimtire!
  • 0 (0 voturi)    
    Gata, s-a rezolvat! (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:31)

    giga [anonim]

    EBA e viitorul presedinte. Va trebui totusi sa faca repede un copil, sa-i lase presedintia. Daca face 2 o sa fie nasol ca impartim tara
  • +1 (1 vot)    
    phoa!!!! asta e din putul gandirii avocatesti (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:33)

    aurica fara frica [anonim]

    Nu propune respectivul sa fie acceptat automat la zoo??? Precis s-ar descurca de minune, cu ajutor din partea stramosilor lui directi!

    Chiar nu exista un curs de logica elementara la facultatile de drept?
  • +2 (2 voturi)    
    Avocati (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:50)

    Ionel Hasotti [anonim]

    Buna seata tuturor

    Sunt Vicepredintele Uniunii Barourilor si constat cu satisfactie ca spiritul civic exista in Romania. Vreau insa sa va spun ca propunerea respectiva nici macar nu a fost supusa dezbaterii astazi, intr-atat este de penibila.Vreau insa sa va mai spun de ce ne-am intalnit astazi. Sa vedem ce facem in conditiile in care Curtea Constitutionala a declarat , pe motive formale , neconstitutionala ordonanta de urgenta ref.la legea avocatilor. De parca in materia justitiei si avocaturii nu poate exista urgenta.Prin respectiva ordonanta se realizau cateva lucruri importante : a) transparenta si uniformitatea examenelor de primire in avocatura ;b)egalitatea deplina a sanselor pentru toti candidatii si securizarea examenelor ( de ex.testam acum examentul grila deschisa cu 4 intrebari si tratament computerizat ) ; c) inlaturarea conflictelor de interese;d) obligativitatea pregatirii continue pentru toti avocatii romani . Si toate astea nu pentru noi , ci pentru dvs. publicul larg.Si mai este ceva : ne-a ajuns si noua sa fim priviti ca societate ca o casta de privilegiati ( desi realitatea nu era tocmai aceasta). Iata insa ca s-a decis in sens contrar. Ca deh, ce sa faca zecile de mii de absolventi de la fabricile de diplome juridice ? Durere mare, indignare pe masura ! Dar noi am decis asa : mergem mai departe , fara pile ,fara false protectii! Vrem avocati bine pregatiti nu neaparat pentru noi, ci pentru publicul larg, care are dreptul la asistenta juridica de calitate.Uite ca mai incercam si noi sa intoarcem foaia !
    • 0 (0 voturi)    
      respect (Duminică, 14 februarie 2010, 1:35)

      SIMTION RADU [anonim] i-a raspuns lui Ionel Hasotti

      Tot respectul domnule Hasoti, poate reusiti sa faceti publice discutiile avute la aceste Intruniri ale UNBR.
      Referitor la decizia Curtii, nu comentez din respectul tanarului fata de institutii.
      In alta ordine de idei paote se reuseste odata si cointeresarea noastra a celor tineri in deciziile profesiei.

      Multa sanatate si respect pentru comentariile pretinente.
    • 0 (0 voturi)    
      NU fi nesimtit! (Luni, 15 februarie 2010, 17:14)

      Haha [anonim] i-a raspuns lui Ionel Hasotti

      adica in septembrie cand livia, fiica dvs. a picat la o materie a fost examenul corect? :)))

      au avut toti sanse egale? si cei care au copiat, si cei care aruncau fitzuici in toatele, si cei care scriau ce-au invatat?

      si cei care ale caror lucrari au fost corectate de un profesor, si cei ale caror lucrari au fost corectate de altul?

      si cei care au dat exam. intr-un amfiteatru, si cei care au dat in altul?

      hai sa fim seriosi! macar atat!
    • 0 (0 voturi)    
      UNBR (Luni, 15 februarie 2010, 19:30)

      mdragut [anonim] i-a raspuns lui Ionel Hasotti

      Stimate domnule Hasotti,

      Inteleg ca propunerea in cauza vi se pare penibila. Intrebarea mea la dumneavoastra e nu vi se pare la fel de penibila Hotararea nr. 717 a Consiliului UNBR?
      Cum pot niste avocati de talia dumneavostra sa invoce dispoziţiile art. 62 alin (3) din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru a justifica nerevenirea la prevederile anterioare ale art. 16 din Legea nr. 51/1995?
      Cum se poate pune semnul egal intre "a abroga" si "isi inceteaza efectele juridice" si "suspendate de drept"?
      Foloseste textul constitutional in art. 147 termenul de "a abroga"?
      Sper ca textul Deciziei Curtii Constitutionale sa va faca sa pareti si mai penibili.
  • 0 (0 voturi)    
    saracii (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 20:57)

    teo [anonim]

    Avocatii ,nu pot intra in barou fara sa dea spaga.Eu am o colega ce a terminat dreptul si a trebuit sa-si vanda apartamentul ca sa intre in barou.Fara spaga nu se poate.Asta este realitatea cruda din Romania.S au dovedit cei mai nesimtiti dintre bugetari prin pensiile de lux ce si le-au tras.Au intrecut orice inchipuire,lacomia le-a modificat logica si-si inchipuie ca li se cuvin toate privilegiile ,chiar daca in justitie este un haos organizat de ei ,cu procese amanate ani la rand pana se prescriu faptele.O rusine pentru societatea romaneasca,care nu are nici o reactie la hotiile celor din justitie.Singura speranta este UE care nu se lasa mituita si mintita.
    • 0 (0 voturi)    
      precizari (Duminică, 14 februarie 2010, 1:37)

      Simtion Radu [anonim] i-a raspuns lui teo

      Avocatii nu sunt bugetari nu primesc nimic de la bugetul statului studieaza Statutul Profesiei.
      Ref la spaga ea exista nu pentru contrafacerea exemenului ci pt stagiatura.
      Dar se poate reusi fara a plati vreo suma de bani, iti spun cunostinta de cauza.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu stiu daca are rost sa-ti raspund, (Duminică, 14 februarie 2010, 9:50)

      giga [anonim] i-a raspuns lui teo

      se pare ca esti d'aia care'si dau cu prepusu' fara sa fie nevoie. Avocatii NU SUNT BUGETARI, sunt liber profesionisti, dau taxe la barou de-i capiaza iar daca n-au procese mor de foame. Incearca sa scrii mai putin si sa citesti mai mult. Cred ca te referi la magistrati - judecatori si procurori.
  • 0 (0 voturi)    
    TARA DE MERDE! (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:02)

    dany [anonim]

    MI E SCARBA DE OAMENI CA AVOCATUL ASTA!
  • +1 (1 vot)    
    un alt prigoana... (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:09)

    Catalin [anonim]

    o alta EBA. Propun sa gasim un termen pentru genuol asta de comportament. Poate ar trebui analizat si stiintific...
  • +1 (1 vot)    
    un alt prigoana... (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:09)

    Catalin [anonim]

    o alta EBA. Propun sa gasim un termen pentru genuol asta de comportament. Poate ar trebui analizat si stiintific...
  • 0 (0 voturi)    
    tovarasul DECAN A. MOLDOVAN - DEMISIA ! ! ! (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:18)

    ADIS [anonim]

    RUSINE, RUSINE , RUSINE...! ! ! Cum e posibil ca o asemenea persoana, care mai detine si calitatea de decan, sa exprime ceea ce as numi cu multa blandetze... culmea sfidarii si penibilului. Chiar asa s-a ajuns in Romania ...?! Daca are minimum de bun-simt ar fi frumos sa lase LOCUL la o minte mai luminata, chiar un copil de avocat DAR care a reusit sa-si ia examenele intr-un mod ...cat mai corect, posibil, in Romania, iar daca n-are aceasta ultima calitate, acesta ultima speranta, sa treaca la baroul constitutional. Poate reuseste cineva sa-l schimbe si sa spele rusinea Baroului Brasov, unde sunt o multime de avocati de mare valoare si de mult bun-simt. Pacat...Rusinos...
  • +1 (1 vot)    
    av (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:21)

    mihai [anonim]

    ok , sa se faca tot avocati dar din oficiu fara scoala dar cu o singura conditie in luna, tara pulii mie rusine cas roman cine ma intreaba is UNGUR
  • +1 (1 vot)    
    Decan comunist,masuri criminale (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:21)

    Dan B.Charles [anonim]

    Ati schimbat doar cuvantul de la tovarase la domnule,dar metehnele CRIMINALE- COMUNISTE le mentineti.Decanul propune o actiune mafiota nerusinata de casta si privilegii.Coruptie,nepotism si sfidare nesimitita la adresa DEMOCRATIEI si a regulei legii.Decanul este absolventul marei universitati,Stefan...georghiu,incompetenta, impotenti mentali si ciubucari.Cu cat vindeti diplomele tovarse decan,vreua sa cumapar si eu,una,doua, depinde de pret ? aveti una de judecator?
    Libertate cuvantului,de exprimare si libertatea constiintei,garantata de CARTA dreptului fundamental si universal al omului,lege in Romania de la 1 Decembrie,2009
  • +1 (1 vot)    
    Inca mai face parte din barou?? (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:23)

    adrian [anonim]

    Daca am ajuns sa ni se spuna in fatza o chestie ce functioneaza de cand ma stiu si care nu pare sa se indrepte atunci pot sa spun ca suntem pierduti pentru eternitate si meritam toate crizele din lume cu asa reprezentanti.

    PS: cica facem parte din UE, jenant am ajuns, si triburile din jungla amazoniana ne dau clasa.
  • +1 (1 vot)    
    demisia (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:23)

    Alex [anonim]

    Sper ca individul va fi dat afara in maxim o saptamana...
  • +1 (1 vot)    
    omul asta (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:25)

    Alexa [anonim]

    Ar trebui demis. De azi. Este inacceptabil ca decanul baroului Brasov sa emita astfel de propunere. Este dovada ca nepotismul si coruptia sunt institutionalizate si se doreste transformarea lor in lege. Daca nu este demis acest om, este un semn clar ca Romania este pe un drum foarte periculos care duce direct in rapa.
    • 0 (0 voturi)    
      ABSOLUT DE ACORD. DEMISIA!!!! (Duminică, 14 februarie 2010, 20:32)

      Simona [anonim] i-a raspuns lui Alexa

      In Canada un parlamentar pentru una din provincii ( New Brunswick) si-a dat demisia pentru ca a arat semnul cu degetul in plina sedinta parlamentara. Demisia a fost ceruta de colegii lui. Si pe buna dreptate. INADMISIBIL

      Dar cand parlamentarii romani au un limbaj vulgar si grosolan, nimic nu se intampla. Asa ca aberatia unuia ca decanul Baroului de avocati e o continuitate a aceluiasi sir de anormalitati.

      Cand decanul Baroului, la care te astepti ca este un om educat si cu valori in directia profesionalism, vine cu astfle de idei este absolut incredibil. Tara asta aluneca incet incet intr-o mocirla....trist
  • +1 (1 vot)    
    Mda si fii criminalilor direct la parnaie. De mici (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:25)

    Carcotasu [anonim]

    Plina lumea de ....
  • +2 (2 voturi)    
    sfideaza bunul simt !!! (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:28)

    ana [anonim]

    dupa ce ca invatamantul romanesc este la pamant, domnii din avocatura vor sa puna ,bomboana pe coliva' !!!! chiar nu mai au bun simt?? unde este profesionalismul acestor domni??? adica odraslele lor sa aiba parete de un tratament preferential intrand ,moca' , iar multimea copiilor care nu au parintii sus-pusi ce trebuie sa faca.........???? rusine celor care au acest fel de a gandi !!!
  • +1 (1 vot)    
    Ca sa fie treaba oabla (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:31)

    Amarasteanu [anonim]

    Sunt de mult acceptati odraslele avocatilor.....va pot da un exemplu chiar din Brasov...
    Fiul avocatului Besliu C-tin...Adrian B. a facut facultatea la zi prin carciumi si casinouri..acum e mare avocat...pe bani celor tepuitzi...vorba adevarata din popor ce "iaste din pisica soareci prinde"..pt detalii suplimentare http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=eveniment&s_id=79190&a=citeste
  • +1 (1 vot)    
    E avocat pt ca are clienti (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:33)

    alex [anonim]

    Nenea asta ar trebui sa-si piarda clientela. Asa ar putea ajunge la concluzii mai aproape de normal despre viata. Din pacate, pe la noi se vorbeste mult, dar solidaritate ca sa fie pedepsit un ticalos, mai greu.
  • +1 (1 vot)    
    la m o a r t e cu ei! (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:39)

    legionarul [anonim]

    Fratilor,astfel de jigodii ajung sa ne distruga incetul cu incetul.Impotriva lor nu mai exista,din pacate,decat o singura varianta:ii o m o r a m.nu se mai poate trai in tara asta de asemenea specimene care se cred buricul pamantului.
  • +1 (1 vot)    
    offff (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:41)

    laur [anonim]

    Doamne in ce tara traime ....................prafu sa se aleaga de noi ca ne facem specia de rusine..
  • +1 (1 vot)    
    e mai rau ca pe timpul lui Ceausescu (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:55)

    caste indiene [anonim]

    nici el nu a indraznit sa-l puna pe Nicu la conducerea romaniei in '89
  • +1 (1 vot)    
    alta propunere (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:57)

    Mihai-G [utilizator]

    Eu propun ca toti copiii de presedinti sa devina presedinti. EBA, te asteptam ....apoi cine stie, poate faci si tu un pitziponc "sa ne conduca destinele".
  • +1 (1 vot)    
    Nesimtit (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 21:58)

    ronewsaddict [utilizator]

    Mai mult ca oricand e necesara o legem impotriva nepotismului!
  • +1 (1 vot)    
    in ce tara? (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 22:06)

    ciampas [anonim]

    care tara se mai conduce dupa un asemenea principiu?
    Cred ca acum ne dam seama de ce ne merge asa bine in toate domeniile.
  • +1 (1 vot)    
    incredibil (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 22:10)

    ady [anonim]

    nu imi vine sa cred ca poate sa zica asemenea tampenii, si nu este oricine
    oamenii astia sunt mai rau ca Ceausescu, din pozitia in care au ajuns ei cred ca totul li se cuvine de drept si noi restul suntem numai niste prosti care ii slugaresc pe ei
    ce ar fi sa propuna si base ca copii presedintelui sa fie automat presedinte ca ar deveni un presedinte bun sub indrumarea lui...incredibil!!!!
  • +1 (1 vot)    
    nesimtirea nu se poate extirpa (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 22:12)

    dorf [utilizator]

    Ar accepta oare avocat Aurel Moldovan sa fie supus unei interventii chirurgicale (nu neaparat sub calota craniana si nu o procedura gen dr. Ciomu) sustinuta de o echipa de buni medici care si-au dobandit stiinta, manualitatea si experienta in propriile familii?
    Sunt convinsa ca toti participantii la Consiliul Uniunii Nationale a Barourilor din Romania au huiduit aceasta propunere!
  • +2 (2 voturi)    
    NU CLANURILOR IN STRUCTURILE STATULUI (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 22:18)

    cosma [anonim]

    Nu trebuie ca societatea sa accepte legalizarea structurii de clan din justitie!
  • 0 (0 voturi)    
    UN AMENDAMENT (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 22:28)

    rocambole [anonim]

    PROPUNERE FOARTE BUNA DAR CU UN AMENDAMENT:COPII AVOCATILOR SA FIE ACCEPTATI IN BREASLA IMEDIAT CE IES DE PE BANCILE GRADINITEI, PENTRU A DEVENI BUNI AVOCATI SUB INDRUMAREA FAMILIEI ACESTIA NETREBUIND SA MAI FACA NICI O SCOALA!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Ba pe ai nostri (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 22:28)

    Bozo [anonim]

    Da pe masa nu vrea sa o faca avocat,era beat sau drogat.Pentru afirmatia asta ar trebui sa raspunda cu functia.
  • +1 (1 vot)    
    golan (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 22:32)

    saladin [anonim]

    Ce golanie, da cu egalitatea in fata legii, examene corecte, cometenta, ce zice dinsul ?. Ce tara de rahat e asta si ce zic "distinsele si rujatele pina la urechi - Mona si Lidia : dar si avocatii adevarati de ineptiile lui peste prajit asta. Dai, Doamne, una peste cap ca s-o fi imbatat si delireaza. Ori are o loaza, proasta rau si nu stie cum sa o capatuiasca. HOOO !.
  • +1 (1 vot)    
    Halal justitie (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 22:43)

    lucius [anonim]

    Decat sa am de a face cu asa reprezentanti ai justitiei, mai bine ma duc sa-mi caut dreptatea la un stabor tiganesc. Na declar scarbit pe viata de asa oameni.
  • 0 (0 voturi)    
    Da (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 23:05)

    HESS [anonim]

    Sa poata sa mearga afaceriile din tata-n fiu.
    Vorba super inteleapta a taranului roman CIOARA ISI INVATA PUIUL.In romania e nevoie urgenta de un regim militar la putere format din patrioti.Si schimbati 90 la suta din injustitiarii romani cat si din politistii romani.La sapa cu ei sau la SPANZURATOARE.
    • 0 (0 voturi)    
      Este normal... (Duminică, 14 februarie 2010, 0:09)

      inagaddadavida [anonim] i-a raspuns lui HESS

      ...ca un Moldovan sa pretinda o asemenea ineptie. Nepotism legalizat, coruptie structurata. Cred ca astfel de indivizi ar trebui transferati ca sapatori manuali la un Canal, de ex. Rin-Volga, sau in Siberia, incarcator vagoneti in mine de plumb. Ca o mare parte, de altfel, a clasei politice romanestii!! Nu degeaba inchisorile din anii '50......
    • 0 (0 voturi)    
      asta trebuie pt beizadelele lor (Duminică, 14 februarie 2010, 2:00)

      justitiabilul [anonim] i-a raspuns lui HESS

      pt politicienii coruptzi si cei din Top300 care nu-si pot justifica averile; eu am 2 joburi in occident(unul full time si altul part time) si nu pot sa fac bani cash sa cumpar o casa.
  • 0 (0 voturi)    
    ev mediu (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 23:17)

    belizar [anonim]

    traim in ve. mediu oameni buni. Vreti nu vreti, in esenta e asa. La multe lucruri acuma le zicem altfel, mai moale, mai bland, dar.... esenta e neschimbata ;)
  • 0 (0 voturi)    
    scoala (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 23:21)

    gabi [anonim]

    dar studii le mai trebuie oare?
    eu cred ca sunt de ajuns ce " primesc de la parinti",
    Oare cum de s-a ajuns ca "scroafa sa se suie in copac " in tara asta ?
    Cum o sa reusim sa ajungem la normal?
    Cred ca niciodata.
    Mafii, peste mafii.
  • 0 (0 voturi)    
    mentalitate de boier (Duminică, 14 februarie 2010, 0:47)

    alex [anonim]

    rangul boierului sa fie dat mai departe primului nascut! paturica ma cheama si sa stiti ca a deveni parvenind e un proces greu si indelungat si vreau ca fii mei niciodata sa nu fie nevoiti sa treaca prin ce am trecut eu. manca-i-ar tata de urmasi.
  • 0 (0 voturi)    
    inteligent (Duminică, 14 februarie 2010, 7:38)

    av diavolului [anonim]

    și fii de senatori și deputați sa fie k tatii lor...
  • 0 (0 voturi)    
    Rasul lumii (Duminică, 14 februarie 2010, 9:06)

    Sorin [anonim]

    Sa-i lasam pe cei capabili pe dinafara ca trebuie sa intre odraslele lor ? Si care se naste din parinti someri in viitor trebuie sa continue sa fie tot somer ? :)))
    Nu cred ca i-a trebuit mult sa zica asa ceva...doar au mintea odihnita.
  • 0 (0 voturi)    
    demisia (Duminică, 14 februarie 2010, 9:23)

    ioi [anonim]

    Mie mi se pare normal ca dupa o astfel de declaratie sa iti dai demisia... in cazul de fata sa te excluzi sau sa fii exclus din barou. E clar ca indiferent daca propunerea va fi acceptata sau nu tu vei ramane la aceasta mentalitate si ca la examene vei urmari acest principiu idiot al tau.
  • 0 (0 voturi)    
    Nici vorba! (Duminică, 14 februarie 2010, 9:51)

    releu [utilizator]

    Trebuie desfiintate toate castele, care exista mai mult sau mai putin formal. Iar cea a notarilor publici este cea mai evidenta. Va veni in curand si vremea asta. Peste tot trebuie sa guverneze concurenta!Mai mult sau mai putin reglata, dupa domeniu: de ex. invatamant sau medicina.
  • 0 (0 voturi)    
    incep sa cred ... (Duminică, 14 februarie 2010, 15:38)

    mihaela,dragostea lui [anonim]

    ....in existenta flacarii violet..
  • 0 (0 voturi)    
    Sa traiti (Duminică, 14 februarie 2010, 16:08)

    HESS [anonim]

    ,,Domnul,, Baron Decan catre studentul la stangul Iliuta .
    -Matale de unde esti.
    -Din Vascauti sa traiti.
    -Si ce e tactu.
    -Avocat sa traiti.
    -Bine baiete ai trecut examenul.

    Si cand vine randul lui Georgica .,cum tactsu e carciumar .,sa dus dracului examenul
  • 0 (0 voturi)    
    foarte inteligent .......nenica (Duminică, 14 februarie 2010, 18:42)

    doru [anonim]

    Ai dreptate Mitica,la fel fiul de militian -militian,ala de judecator sa fie judecator(chiar si Covei),ala de Prefect sa l facem Prefect si tot asa ....fiul de somer ....somer pina moare......GENIAL.....
  • 0 (0 voturi)    
    :) (Duminică, 14 februarie 2010, 19:16)

    ion voicu [anonim]

    imi doresc foarte mult ca progeniturile acestui domn sa nu-i mosteneasca mitocania.
    gros trebuie sa fie obrazul unuia ca asta care se face de ris in fata unei tari intregi.
    asta e seful oamenilor care fac dreptate?
    pai ne trebuie un tepes sau un robin hood sa-i stirpim pe astia. la propriu.
    incepem sa ne pierdem rabdarea!
  • 0 (0 voturi)    
    doua precizari... (Duminică, 14 februarie 2010, 22:26)

    egroeg [anonim]

    1. oricare familie de avocati are posibilitatea sa-si pregateasca odraslele pe profil in cadrul propriului birou,unde pot face ucenicie cat vor dar conditia de intrare in birou trebuie sa fie aceeasi ca pentru oricare muritor de rand.
    2. mai corect ar fi,si in spiritul liberei concurente,ca toti licentiatii in drept "automat " sa aiba dreptul sa-si organizeze birouri de avocatura si sa pledeze in instante urmand sa ramana pe piata cei care se dovedesc capabili.S-ar putea preconiza ca in primii doi ani incepatorii sa activeze doar la nivel de judecatorii,in urmatorii 3 ani la Tribunale etc.La urma urmei libera concurenta va face in mod natural o selectie.Asa s-ar elimina si acele sume umilitoare despre care se vehiculeaza ca se dau ca sa initri in sistem.
  • 0 (0 voturi)    
    cred ca urmatoarea revolutia nu va mai tinti (Duminică, 14 februarie 2010, 23:21)

    je [anonim]

    politicul ci NESIMTITII din justite
  • 0 (0 voturi)    
    Ce aberatie... (Duminică, 14 februarie 2010, 23:52)

    Bugetaru' [anonim]

    Asa ar trebui sa fie si in administratie! Sa nu se mai accepte functionari publici decat copiii celor care deja lucreaza!
    VOTATI pentru "LEX SANGVINIS" in administratia publica!
    Deviza noastra: "DACA EI POT, PUTEM SI NOI!"
    Mai degraba, domnul decan si-ar declara toate veniturile pe care le realizeaza, inclusiv cele pe SPAGA primita pentru "SEMNATURA" de stagiar!
    Domunle decan: PLATESTE CU BANI NU CU ANI!
  • 0 (0 voturi)    
    aoleu! (Luni, 15 februarie 2010, 9:00)

    sebastian [anonim]

    Fratilor asta este decanul Baroului Brasov??????????????????? FERITI-VA DE JUSTITIE ATUNCI....V-A LUAT DRACU DACA CAUTATI DREPTATEA PE ACOLO.......amice Aurel tu ai auzit de Augustin Covei????? asa o fi si fiitu???si vrei sa-l faci avocat sau judecator ???? fratilor emigrati care mai puteti!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Corect ! (Luni, 15 februarie 2010, 11:48)

    Castravecior Fasolache [anonim]

    Foarte corect. Asadar propunem ca urmasii unuia ca Eminescu sa fie declarati genii chiar inainte de nastere. De asemenea, odraslele directorilor de bancii, companii mari, agentii (toate cu capital de stat sau sub conducerea statului, desigur) sa le urmeze acestora in functii fara a li se cere pregatire in domeniu sau vreun concurs. Nu mai vorbim de politicieni. Urmasii acestora trebuie sa le urmeze pe aceste pozitii.

    De fapt, d-nul Decan vrea sa formalizeze deja o realitate. Lucrurile astea se intampla deja. De ce sa nu se recunoasca si oficial.

    Stimate domn, mie imi convine. Parintii mei sunt oameni cinstiti si harnici. Imi doresc sa le calc pe urme.

    Dumitale iti doresc sa iesi mai repede din breasla cu tot cu urmasii tai. E satula tara asta de VALORI IN PUTEFACTIE CA VOI !!!
  • 0 (0 voturi)    
    cat tupeu!! (Luni, 15 februarie 2010, 11:51)

    ionut [anonim]

    Maestrul maestrilor, decanul B Bv, a dat glas politicii sale profesionale..mai mult ca sigur, astfel a procedat de cd e in functie-a promovat nepotismul..acum, cere doar sa fie legalizat. oricum e cea mai aberanta propunere auzita, astfel de oameni conduc destinele avocaturii. Un ex graitor al foamei lor de bani este sustinerea ex din febr, desi sunt in vid legislativ. Rusine! Frumos e si faptul ca nu se intampla nimic, respectivii isi vad in continuare de interesele lor oneroase, deh, caravana trece!
  • 0 (0 voturi)    
    propuneri ,, indecente'' (Luni, 15 februarie 2010, 13:16)

    farfuridi, fara branzovenescu [anonim]

    Mi-ar crapa obrazul de rusine, in calitate de avocat, sa propun astfel de nepotisme, sa nu uitam ca suntem in 2010, mentalitatile de ,, ginta ‘’ nu mai sunt la moda.
    Chiar se doreste ajungerea profesiei de avocat ( o profesie nobila si frumoasa) de rasul lumii ? Rad europenii de noi, cand aud ce propuneri se fac !
  • 0 (0 voturi)    
    tara fanariotilor (Luni, 15 februarie 2010, 23:54)

    bucamica [anonim]

    propun ca si copiii de pensionari sa fie la rindul lor acceptati in rindul pensionarilor; in felul asta ar putea sa ia bani degeaba stind acasa;
    e incredibil cati cretini nesimtiti au dreptul sa-si dea cu parerea in tara aia care este muribunda si sa faca propuneri in folosul propriu; fiti atenti ca Grecia nu e departe si istoria se repeta; toti cei care nu sint copii de tati sau nepoti de unchi ar trebui sa se care in strainatate, labagii de la conducere nu le vor mai lasa nimic, vor sa acapareze totul si sa formeze o societate de caste ca in India;
    un emigrant acum vesel cetatean al unei alte tari
  • 0 (0 voturi)    
    PEDIGREE (Marţi, 16 februarie 2010, 14:27)

    sorin [anonim]

    ___Pai e si normal sa nu mai deie egzamene pentru odraslele celor care sint deja intrati in exclusivistul club al avocatilor. Ca daca mama si tata, sau mama, sau tata, or facut tot "posibilul" sa ajunga advocati, de ce sa se mai chinuiasca si progeniturile lor.
    ___Ca doara si la ciini si pisici si la alte animale de rasa tot asa se face, un certificat de atestare a originii. Daca tot vreti pedigree, atunci mergeti pe strada cu placuta atirnata la git, asa, ca sa stie toata lumea cine sinteti de fapt.
    ___Asa o propunere este demna de toata jena, si de fapt reflecta ce mai bine stadiul de hotie a celor care practica tocmai meseria care ar trebui sa aduca dreptatea.
    ___Pentru ca o tara in care totul este de vinzare, totul, totul, chiar si tara intreaga sub lozinca "vindem orice numai bani sa iasa", o tara care nu mai are nici un statut de tara civilizata, o tara in care oamenii sint lasati sa moara ca niste ciini, o tara in care se inchid scolile pentru ca nu sint aducatoare de profit, o tara cu citiva oameni cu pensii nerusinat de mari dar si oameni care mor de foame pe strada, o tara in care bancile practica dobinzi de camatari, o tara in care fiecare isi face de cap, o astfel de tara o ajuns si tara asta.
    ___Sa va fie rusine avocatilor !!! Va alaturati celor care isi bat joc cu nesimtire de toata istoria si valorile sfinte ale neamului romanesc. Nesimitrea voastra nu are nici o limita, pentru ca ideea odata lansata, sigur se va gasi un parlamentar care pentru niste "atentii speciale" va fi in stare sa o aduca la rang de lege.
    ___Si daca stau bine sa ma gindesc, cu toata spaima realizez ca de fapt scopul pentru care actionati este de fapt un genocid la nivel national. Chiar vreti cu orice pret sa distrugeti tara asta. Practic continuati sa realizati ce or inceput conducatorii perioadei comuniste, si nu va lasati pina ce nu demolati totul.
    ___Si atunci vin cu o intrebare: DE CE ???
  • 0 (0 voturi)    
    Tupeu si nesimtire fara limite ! (Miercuri, 17 februarie 2010, 0:21)

    radiana [anonim]

    Stimate domn Aurel Moldovan, va doresc ca, in situatia in care va veti imbolnavi, sa fiti tratat de un doctor pe care l-a indrumat in profesie mamica sau taticul lui...poate asa veti avea posibilitatea sa simtiti pe onorata dumneavoastra piele care sunt dimensiunile nerusinatei dumneavoastra propuneri! Ma gandesc ca daca vreun doctor ar avea vreodata tupeul sa propuna ca fii de doctori sa-si ia fara examen autorizatia de libera practica in baza careia sa-si exercite profesiunea ( stiut fiind ca nu poti practica ca doctor pentru simplul fapt ca ai absolvit o facultate de medicina) sau sa intre fara examen in rezidentiat, pe specialitatile mamicilor lor, doar pentru ca sunt fii de doctori - toti colegii, dar absolut toti, fara nici o exceptie, ar inceta sa considere ca acesta mai face parte din breasla !!! Cata lipsa de decenta, cat tupeu si cata mizerie putei reprezenta...mi-e o sila profund viscerala...se cheama scarba...
  • 0 (0 voturi)    
    Fii avocatilor acceptati automat? (Miercuri, 17 februarie 2010, 10:33)

    IOAN [anonim]

    adica sa nu mai plateasca pentru examemenele lor?
    atunci nici fii medicilor sa nu mai dea examen la medicina, nicii fii de popi la teologie, si tot asa! doar traim in romania tara tuturor posibilitatilor!
  • 0 (0 voturi)    
    nesimtirea scoafei dupa ce a fost urcata in copac (Vineri, 19 februarie 2010, 12:55)

    cipet [anonim]

    de acord cu gandirea decanului baroului brasov,cred ca a reflectat mult pana a scos asa ceva din gandurile sale profunde.
    cu un singur amendament:urmasii celor care au fost avocati,judecatori sau procurori in perioada comunista sa nu poata exercita aceasta profesie pana la cel putin a saptea generatie.de ce ? stiu parintii lor de ce.
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:12)

    cata [anonim]

    daca tata e chirurg ,eu nu mai fac stagiatura si trec direct la taiat ....
  • 0 (0 voturi)    
    mariostoian69@yahoo.com (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 19:40)

    Mario Stoian [anonim]

    Cata nebunie ....cum poate sa ajunga sa ma apere pe mine copilul unui avocat care abia a reusit sa termine facultatea de drept cu nota 6 la licenta????? Va si spun cine este ,Tudor Oancea copilul avocatului Oancea Dan cel care anul trecut a facut faimoasele subiecte la examenul de admitere in avocatura.Ar fii o aberatie sa se faca astfel de discriminari....


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi