Ambasada SUA se declara "incantata" de anuntul ca CSAT a acceptat propunerea lui Obama

de A.N.     HotNews.ro
Joi, 4 februarie 2010, 18:06 Actualitate | Esenţial

Ambasada americana la Bucuresti a salutat anuntul facut, joi, de presedintele Traian Basescu legat de aprobarea in sedinta Consiliului Suprem de Aparare a Tarii a propunerilor presedintelui Barack Obama  vizand amplasarea, pe teritoriul Romaniei, a unor elemente ale scutului american antiracheta.

"Romania este un partener apropiat si de incredere, precum si un aliat NATO puternic. Decizia Romaniei de a-si asuma responsabilitatea si a gazdui acest sistem demonstreaza angajamentul Romaniei fata de principiul indivizibilitatii securitatii Aliantei, precum si solidaritatea NATO. SUA au ajuns la concluzia ca Romania este foarte potrivita pentru a gazdui acest sistem si a oferi protectie aliatilor europeni din NATO", a afirmat misiunea diplomatica a SUA in Romania.

"Ambasada americana este incantata de anuntul presedintelui Basescu ca CSAT a aceptat propunerea presedintelui Obama", se precizeaza in comunicatul remis HotNews.ro.


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

2202 vizualizari

  • +7 (19 voturi)    
    mda (Joi, 4 februarie 2010, 18:22)

    TopCat [utilizator]

    daca tot sunteti asa incantati nu vreti sa faceti vizele alea de domeniul trecutului?
    • -21 (29 voturi)    
      Vai, am ajuns slugile americanilor (Joi, 4 februarie 2010, 18:48)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui TopCat

      Cu Baselu slugar sef !!!
      • +13 (23 voturi)    
        aberezi la greu! (Joi, 4 februarie 2010, 18:58)

        metallicus [anonim] i-a raspuns lui Frankie

        E clar ca tu îi preferi pe slugoii rusnacilor!
        • -6 (16 voturi)    
          Esti complet gresit, sunt neutru (Joi, 4 februarie 2010, 19:18)

          Frankie [utilizator] i-a raspuns lui metallicus

          Pe rusnaci nu-i prefer nici atat ! Dar nici sa-i pup undeva pe americani....
          • +1 (1 vot)    
            Tu gresesti, de fapt! (Joi, 4 februarie 2010, 23:24)

            metallicus [anonim] i-a raspuns lui Frankie

            Aici nu e vorba de "pupat" anumite pãrtzi ale anatomiei yankee. E vb. de a "prinde un tren". De a specula unul dintre putzinele lucrui pe care rusnacii si cozile lor de topor din gashka lui tov Ivan Iliescovici nu le-au furat României: pozitzia geostrategica.
            Restul, de la Tezaur pîna la fostul combinat al lui Pãturiciu, cauta-le la Moskva sau in restul Mamashei Rasiia...
      • 0 (0 voturi)    
        Preferi... (Vineri, 5 februarie 2010, 0:02)

        brixx [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        sa fii sluga rusilor, prostalaule ? Cu Iliescovici slugalau sef bineinteles! Sunt doua tabere ! Nu poti sta la mijloc si cu rusii cam stim cum e,nu?
        • 0 (0 voturi)    
          A sta la mijloc (Vineri, 5 februarie 2010, 8:43)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui brixx

          insemana a sta pe picioarele tale si a te folosi cu inteligenta de pozitia geostrategica a tarii. Trebuie insa sa ai si cap pentru asta si sa balansezi cu abilitate intre interesele rusesti si cele americane, promovand din cele doua parti acele interese benefice pentru Romania.
    • +1 (1 vot)    
      Vizele trebuie sa ramana (Joi, 4 februarie 2010, 22:36)

      Houstonianul [anonim] i-a raspuns lui TopCat

      Vizele trebuie sa ramana! Doar asa se poate mentine o imagine pozitiva despre Romania in America.

      Crezi ca daca lui Obama ii furau ceasu', portofelu' si masina, daca lui Binden ii "faceau" cardul si contul, sau daca o violau romanii pe Clintoneasa mai erati luati voi in seama? Mai degraba va lau in seama pe tinta rachetei, ca sa elimine root-cause acelor intamplari teoretice.

      Asa ca vizele trebuie sa ramana. Si apoi, ce va trebuie vize? Doar tot tipati ca aici e rau si nu e nimic de facut/vazut, asa ca "nothing to see here, move along!".
  • -6 (16 voturi)    
    pregatiti-va (Joi, 4 februarie 2010, 18:28)

    miticosul [anonim]

    O sa urmeze o noua defectiune pe conducta de gaze din Ucraina! :)
    • -8 (16 voturi)    
      sau (Joi, 4 februarie 2010, 18:46)

      ano1 [utilizator] i-a raspuns lui miticosul

      sau alte reactii, poate ne vinde Putin gazul direct lu' Basescu, mai stii ?
    • +6 (10 voturi)    
      Pregateste-i pe bulgari (Joi, 4 februarie 2010, 19:35)

      Marse [anonim] i-a raspuns lui miticosul

      .. sarbi, unguri, slovaci. Ei ingheatza cand taie Rusia prietena, pe care o cultiva, minunatul gaz. Romania se descurca foarte bine si fara (vezi iarna trecuta).
  • +10 (18 voturi)    
    exact (Joi, 4 februarie 2010, 18:30)

    I [utilizator]

    "Decizia Romaniei de a-si asuma responsabilitatea"

    asta fac oamenii seriosi. Isi asuma responsabilitati. Felicitari Romania!
  • +10 (14 voturi)    
    Wohoo! (Joi, 4 februarie 2010, 18:34)

    Andrei [anonim]

    gg Base :D
  • +1 (13 voturi)    
    mda (Joi, 4 februarie 2010, 19:03)

    alex [anonim]

    Normal ca a fost nevoit sa aprobe amplasarea, cu cati bani ne are FMI la mana.

    Mai bine ar scoate dracu' vizele alea cretine in loc sa aplaude.
  • -8 (14 voturi)    
    In sfarsit !Acum le avem pe toate. (Joi, 4 februarie 2010, 19:04)

    Alex One [anonim]

    Invatatoarea intreaba la scoala, copii ce va lipseste voua acasa ? Fiecare spune ce ii lipseste numai Bula tacea. Mai Bula, tie chiar nu-ti lipseste nimic ? Nu doamna, ca aseara sor`mea care are 14 ani a venit acasa si a spus: sunt gravida !La care tata: asta ne mai lipsea ca in rest le aveam pe toate !
  • -3 (13 voturi)    
    platim sute de milioane de euro (Joi, 4 februarie 2010, 19:08)

    angel [anonim]

    Noi ne bucuram ca prostii ca ne baga in seamna, ei isi instaleaza baze la noi si ne vind arme de care nu avem nici cea mai mica nevoie. In Japonia s-au instalat acum vreo 60 de ani si nu mai pot sa ii dea afara. Rusii o se creasca si ei pretul la gaze, ca tot au motiv acum. Fabrica de avioane din Craiova au pus-o pe butuci, si o sa ajunga Romanica o tara Europeana cu nivel de trai mai rau decit lumea a treia.
    • 0 (0 voturi)    
      in japonia s-au instalt acum citiva ani... (Vineri, 5 februarie 2010, 10:16)

      sorin [anonim] i-a raspuns lui angel

      acum 60 de ani au cistigat un razboi in care printre altii au invins Japonia. The winner takes it all!
  • +6 (10 voturi)    
    pocnitoarea si artificii (Joi, 4 februarie 2010, 19:23)

    benu [utilizator]

    Bunicii nostrii asteptau americanii sa scape de rusi, apoi de comunism.

    Acum acum au venit americanii, sa ploua cu rachete, bombe, gloante si alte jucarii.

    Cand s-o supara Iran-ul sau alta tara din orient, intai vor trimite 2-3 jucarii sa distruga antiaerienele astea, numite scut. Si pe urma va incepe distractia.

    Ce sa mai zic de rusi?

    Totusi sa nu fim pesimisti sa vedem partea plina a paharului. Scutul inseamna bani, firme care o sa lucreze la el, muncitori angajati, personal american in romania care o sa cheltuie bani etc.

    Siguranta pentru investitorii americani, siguranta pentru conductele de gaz/petrol ale UE etc.

    Orbu, a zis ca om trai si om vedea.
    • +2 (4 voturi)    
      Cand s-o supara cine ? (Joi, 4 februarie 2010, 19:38)

      Marse [anonim] i-a raspuns lui benu

      ii vezi tu pe Iran asa de tari incat sa le dea lectii americanilor ? Mai sa fie ... Imi amintesc ca si-auluat-o inclusiv de la Saddam Hussein (1980-1988), asa-i ?
    • -1 (1 vot)    
      sau asa... (Joi, 4 februarie 2010, 22:39)

      Gramofonu' [anonim] i-a raspuns lui benu

      "personal american in romania care o sa cheltuie bani"

      http://www.realitatea.net/un-soldat-american--care-circula-neregulamentar--a-accidentat-doi-oameni-in-constanta_356141.html

      http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/875224/Soldat-american-implicat-intr-un-accident-rutier-in-Japonia/

      http://www.jurnalul.ro/stire-observator/cinci-ani-de-la-accidentul-lui-teo-peter-puscasul-american-e-tot-liber-529364.html
  • +8 (10 voturi)    
    Am fost slugi la RUSI (Joi, 4 februarie 2010, 19:27)

    Lucianmotzul [anonim]

    mai nenorocitilor noi am fost slugi la rusi de ne lua tot ,voi mai tincilor nu stiti ca au fost dupa razboi cote,carne ,oua ,griu ,orice era de mincat si totul mergea la rus gratis,petrol ,gaz ,uraniu ,aur ,neau furat de ne_au rupt voi sinteti tineri si nu stiti ,noi nu trebuia sa platim nici o despagubire de razboi ,am eliberat ungaria <o parte din cheoslovacia ,ne_au furat basarabia ,bucovina de nord ,cadrilaterul asa ca mai cititi care nu stiti si nu a-ti trait acele vremuri.americani platesc pt orice fac ,de aia sau ridicat nemti si toti vestici cu ajutorul lor .fiti lucizi bravo si felicitari ,cum spunea si ctp este o pleasca pt romania ,calul de capatat nu se cauta in gura .iar voi rusofililor mergeti in rusis daca nu va place.acest partid rusofilo comunist ,bolsevic se va duce de ripa ,psd ul ,a inceput pieirea ,este muribund ,iliescu scheauana cu discursuri comuniste ,de tipul sringeti rindurile tovarasi .
    • -7 (11 voturi)    
      Esti mai prost ca noaptea (Joi, 4 februarie 2010, 19:41)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui Lucianmotzul

      Acu suntem slugi la americani, ti-e mai bine? Mi-as dori sa plecati tot slugarnicii afara din tara, atat lingaii americanilor cat si lingaii rusilor. Pentru ca sunteti LA FEL de daunatori pentru tara asta.
    • -1 (9 voturi)    
      Am fost slugi la rusi (Joi, 4 februarie 2010, 19:55)

      Tache [anonim] i-a raspuns lui Lucianmotzul

      Am fost slugi la rusi pentru ca ne-au vindut englezii si americanii. Asta n-ai citit?? Ca pe vite la tirg. Comportamentul nostru de hiene ne-a adus in starea descrisa. Cind am fost singuri in fata rusilor am abandonat basarabia fara a trage un foc. Apoi daca ne-am aliat cu nemtii am devenit viteji nevoie mare. Din pacate nu s-a invatat nimic, iar atunci istoria se va repeta. Sper ca pentru ultima oara. Asa meritam!
      • +4 (4 voturi)    
        De fapt au castigat mai mult decat sperau (Joi, 4 februarie 2010, 20:29)

        George [anonim] i-a raspuns lui Tache

        Tu ce porcarii ai citit? Ce voiai sa faca americanii daca erau tancurile la noi in tara? Dar tu nu ai citit ca URSS putea ramane mai mult si mai infipt in Europa decat au ramas pana la urma?
        Habar nu ai, ai numai ranchiuna si proasta eduycatie.
    • -3 (5 voturi)    
      Mai sunteti multi... (Joi, 4 februarie 2010, 21:16)

      trex [anonim] i-a raspuns lui Lucianmotzul

      ...agramati si natangi, asa ca tine? "Nu a-ti trait..", "rusi de ne lua tot", "sau ridicat nemti". Cred ca nu ai trecut pe la scoala, o cladire cu copii si profesori unde se invata carte (un obiect din hartie cu foi legate pe care sunt vizibile niste semne. numite litere...)
      Aaaa, dar vad ca esti plusat!!!!. Probabil de colegii tai de scoala..
      • +1 (1 vot)    
        Da d-ãshtia k tine? (Joi, 4 februarie 2010, 23:40)

        metallicus [anonim] i-a raspuns lui trex

        Da d-ãshtia k tine mai sunt multzi? Parerea mea e ca Lucianmotzul a dat-o pe lînga cu strîmbografia de furie. Reactzie fireascã la aberatziile rusofililor si pesedeilor.Daca treceai si tu "pe la scoala, o cladire cu copii si profesori unde se invata carte (un obiect din hartie cu foi legate pe care sunt vizibile niste semne. numite litere..." si învãtzai CU ADEVARAT sa citesti ai fi stiut ca Lucianmotzul are dreptate. E clar ca tu si altzii ca tine preferatzi istoriografia comunsita, si în lipsa de argumente te-ai luat situ de ce-ai gasit. neputînd combate fondul,ai combãtut forma.
      • 0 (0 voturi)    
        Faptul ca stii (Vineri, 5 februarie 2010, 0:16)

        brixx [utilizator] i-a raspuns lui trex

        ceva mai multa gramatica nu te face mai destept. Omul(Lucianmotzul) are dreptate, dar probabil esti prea prost ca sa-ti dai seama. Oricum era vorba de fapte istorice. Tu doar la gramatica ai 10, la istorie esti corigent,asa-i ?
    • 0 (0 voturi)    
      Am fost slugi... (Vineri, 5 februarie 2010, 1:45)

      yy [anonim] i-a raspuns lui Lucianmotzul

      datul la rusi pe gratis,iar este o mare minciuna a unui patriot adevarat.(se vede ca si sant multi).Pe langa faptul ca nu a platit nimic pentru distrugerile si furturile din Rusia,(de exemplu tramvaiele din Odesa),romannica a primit si resurse rusesti,ca ajutor(nemeritat),din cauza careia stiu cat de greu traia marele popor rus,dupa razboi,eu mergand in Rusia, in fiecare an,la bunici.De altfel populatia romaneasca nu-si alege nici acum reprezentanti cinstiti,dovada legile banditesti din prezent.
  • -4 (8 voturi)    
    aprobare (Joi, 4 februarie 2010, 19:29)

    yy [anonim]

    sa nu uite cei ce au aprobat,ca americanii au si /scaunul electric/
  • +4 (4 voturi)    
    partener apropiat si de incredere (Joi, 4 februarie 2010, 19:48)

    traveler [anonim]

    incantati, incantati, da' cu "visa waiver" cum ramane?
    • -2 (4 voturi)    
      hai mai, (Joi, 4 februarie 2010, 20:35)

      io [anonim] i-a raspuns lui traveler

      mai taci,ce viza,americanii nu-s tampiti,au invatat lectia vazind ce-au facut romanii in Spania,Italia,etc.
      Ei sunt mai multumiti cu mexicanii si cubanezii lor decat cu amarati din fosta europa comunista.
  • +1 (1 vot)    
    vize (Joi, 4 februarie 2010, 21:01)

    rt [anonim]

    Cu ridicarea vizelor cum ramane? Asa ca intre doua popoare prietene (ca vecine a cam greu) - parca am mai auzit sintagma asta?!?.
    Asteptam introducerea Romaniei in "visa waiver". Acum ca instalam scut ca sa le aparam dosul altora, ca nu prea ne faceam noi griji ca o sa aiba aia o racheta de irosit sa o trimita in Romania. Nu prea eram o "tinta legitima".
    • +1 (1 vot)    
      La ce serveste ...! (Joi, 4 februarie 2010, 22:06)

      vali_bob@usa.com [anonim] i-a raspuns lui rt

      ...La ce serveste ridicarea vizelor, baieti ???
    • 0 (0 voturi)    
      La ce serveste ...! (Joi, 4 februarie 2010, 22:06)

      vali_bob@usa.com [anonim] i-a raspuns lui rt

      ...La ce serveste ridicarea vizelor, baieti ???
      • -1 (1 vot)    
        vize (Joi, 4 februarie 2010, 22:39)

        rt [anonim] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

        Daca ai fi fost vreodata in State ai fi inteles la ce serveste ridicarea vizelor. Ca sa nu mai vorbim de tratamentul discrimatoriu aplicat cetatenilor din UE (Romania e in UE, dar nu are parte de acelasi tratament din partea SUA ca alte tari membre UE - lucru remarcat si de comisia pt afaceri externe a Uniunii).
        • +1 (1 vot)    
          Nu mai bateti campii, nu exista "cetatenie UE" (Joi, 4 februarie 2010, 22:56)

          Houstonianul [anonim] i-a raspuns lui rt

          Notiunea de "cetatean UE" nu exista in dreptul international. "Cetatean UE" nu este decat o formulare pompoasa pentru recunoasterea reciproca a unor drepturi si obligatii INTRE TARILE semnatare ale Tratatului de la Maastricht. Din cate stiu, SUA nu a semnat Tratatul de la Maastricht. Cu alte cuvinte, aici in SUA nu ne pasa de cum va spalati voi rufele la comun acolo in Europa, in spalatorul de pe etaj.

          UE nu e o tara, nu e o natiune suverana. Nu are constitutie, forte armate, nu are loc la ONU, nu are moneda unica, nu are guvern, nu are politie, nu are pasaport, nu are taxe, nu are nimic din ce defineste o tara.

          E doar una dintre organizatiile internationale de state din peste 1200 de organizatii internationale cu diverse scopuri, marimi, etc.

          In afara UE sunteti cetateni ai tarilor voastre si atat. Sunteti priviti ca o tara care are mai multe memberships: la UE, la NATO, la Federatia de Polo pe Apa, la Cubul Marii Negre. etc. Dar aceste memberships nu conteaza fata de sigura cetatenie care o aveti: cea romana.

          Si pentru binele Romaniei si a imaginii Romaniei vizele trebuie sa ramana!
        • +1 (1 vot)    
          Daaa, ai dreptate...! (Joi, 4 februarie 2010, 22:59)

          vali_bob@usa.com [anonim] i-a raspuns lui rt

          ...Daaa, ai dreptate....!
          ...Deci, care-va-sa-zica,... ridicarea vizelor serveste la intrarea in State a maselor tuciurii de tigani, infractori, cersetori, care deja au speriat Vestul (UE) si acum vrei sa ne faca de kkt si in USA !...
          ...cine e capabil,destept si merita poate ajunge pe bune in State !...
  • 0 (0 voturi)    
    Umilirea ARMATEI ROMANE si negarea standardelor NA (Vineri, 5 februarie 2010, 22:52)

    vasile [anonim]

    Referitor la situaţia pensiilor militare, menţionez că în multe ţări reglementarea acestora se face într-un capitol special, separat, din legea generală a pensiilor. Nicăieri nu există o lege "unitară" a pensiilor, ci o lege "generală", care poate include atăt pensiile de serviciu, cât şi pensiile ocupaţionale, pensiile opţionale şi pensiile private. Cred că pensiile militare, ca pensii ocupaţionale, ar trebui reglementate de legea română într-un capitol separat.. Trebuie ţinut seama că aceste pensii au avut şi au ca bază contribuţia personală. Nu se înţelege de către cei care fac atâta caz de pensiile noastre că solda nu este tot una cu salariu. Solda este suma de bani pe care o primeşte o persoană ce este la dispoziţia Statului pentru a servi la asigurarea securităţii sale, la nevoie. Deci este o sumă ce se acordă nu pentru ce face persoana angajată în sistemul militar, în mod curent, ci pentru ce este chemată a face în caz de necesitate, pentru securitatea Statului, respectiv pentru apărare. Persoana respectivă este obligată să se pregătească în mod corespunzător, potrivit normelor sistemului respectiv, fiind obligată ca, la nevoie, să-şi îndeplinească obligaţiile asumate, chiar cu preţul vieţii. Această prevedere nu se regăseşte în niciun alt sistem social. Iar pregătirea în acest scop este permanentă şi impune o seamă de privaţiuni speciale, asumate în momentul acceptării de a face parte din sistemul respectiv. Pentru asta sunt plătiţi militarii, nu pentru ce fac în mod curent. Din acest motiv, Statul, în general, nu concepe să aibă o altă contribuţie proprie la fondul de pensii destinate militarilor. Foarte puţini dintre cei care pretind că se ocupă de problemele de apărare înţeleg acest aspect. Din păcate. Acesta este pericolul major. Nu numai pentru pensionari, ci pentru întreg sistemul militar.
    Reducerea cuantumului echivaleaza cu o expropriere si poate fi atacata in justitie si la CEDO.
  • 0 (0 voturi)    
    Negarea parteneriatului NATO (Vineri, 5 februarie 2010, 22:59)

    vasile [anonim]

    Orice diminuare a pensiei prin recalculare , materializata printr-o noua decizie de pensie, echivaleaza cu o expropriere chiar daca se va mentine in plata plafonul actual.Preconizata eliberare din frau a inflatiei de catre insasi guvernanti desavarseste reducerea operata prin recalculare in doar cativa ani. Cum se va intampla acest lucru ?…prin indexarea cu rata inflatiei a celorlalte venituri din salarii si pensii si plafonarea pensiilor foste speciale.
    Degeaba s-a intalnit dl. Seitan cu ministrul tarii luata ca model de Romania in domeniul pensiilor, ca nu vrea sa inteleaga argumentele pentru care pensiile militarilor au alta baza de calcul decat contributivitatea in sistemul public !… si ca asa se intampla in toate tarile partenere euroatlantice, inclusiv in Germania , tara “contributivitatii” in sistemul public si cu lege separata pentru pensiile militare !
    Proasta reputatie de partener neloial in aliante de orice natura a Romaniei iese la iveala si in vremurile actuale cand inaintea admiterii se aliniaza legislatia ( in domeniul pensiilor militare , a acquis-ului comunitar etc.) ,dupa care Romania se razgandeste, abandoneaza traseul comun, aloca sub 2.38% din PIB pentru aparare, modifica legi deja europene, nu isi mai respecta angajamentele cu consecinte inclusiv in slabirea capacitatii comune de aparare si riposta. Ca sa nu mai vorbesc de umilirea propriilor militari !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri