Lucian Rosenfeld este noul purtator de cuvant al MAE

de A.B.     HotNews.ro
Miercuri, 20 ianuarie 2010, 12:14 Actualitate | Esenţial


L. Rosenfeld
Foto: MAE
Lucian Rosenfeld a fost numit miercuri purtator de cuvant al MAE. Anterior a fost director de cabinet al ministrului de externe, iar in perioada organizarii si desfasurarii Summit-ului NATO de la Bucuresti, din 2008, s-a ocupat de  coordonarea campaniei de diplomatie publica si al operatiunilor de media.

„Purtatorul de cuvant este un membru important al noii mele echipe de la minister. Am incredere ca experienta diplomatica si cea de comunicator a domnului Lucian Rosenfeld vor contribui la dezvoltarea relatiei cu presa si la o mai buna informare a publicului privind activitatea Ministerului Afacerilor Externe”, a declarat presei, la numire, ministrul Teodor Baconschi, potrivit unui comunicat al MAE.

Rosenfeld a intrat in MAE in 2004, in cadrul oficiului purtatorului de cuvant. In perioada 2006 – 2007, a lucrat la Ambasada Romaniei la Washington, acoperind dosare precum relatia transatlantica, Orientul Mijlociu si relatia misiunii diplomatice cu think-tank-urile si ONG-urile locale. A fost consilier la cabinetul ministrului de externe (2005 – 2006, 2009) si la cabinetul secretarului general al MAE (2008 – 2009). A mai lucrat ca referent in cadrul Directiei Planificare Politica (2009) si a indeplinit, temporar, functia de director al Directiei Balcanii de Vest si Cooperare Regionala (2009).

Este licentiat in stiinte politice – relatii internationale si administratie publica (Universitatea Babes-Bolyai, Cluj-Napoca, 2002) si a urmat cursuri post-universitare in domeniul studiilor de securitate (The Harold Hartog School of Government and Policy, University of Tel Aviv, 2003 – 2004).

Rosefeld vorbeste fluent engleza si ebraica, are 32 de ani si este casatorit.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4247 vizualizari

  • +1 (11 voturi)    
    O alegere interesanta (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 13:28)

    gsg9 [anonim]

    Rosefeld, frumos nume, romanesc.
    O alegere interesanta.

    Incerc sa nu fiu antisemit (doamne fereste, atata iti trebuie, nu da bine deloc, ce conteaza ca evreii se comporta precum fascistii in teritoriile ocupate, antisemit NU trebuie sa fii).

    Are "cursuri post-universitare in domeniul studiilor de securitate (The Harold Hartog School of Government and Policy, University of Tel Aviv, 2003 – 2004)".

    Pt aia mai care "nu-ntelege", adica acolo a fost educat de serviciile israeliene, daca nu cumva fusese racolat si pregatit inainte :)))))).
    E bine pus in MAE, asa cum spune Baconschi este bun "comunicator", trebuie comunice bine, sa stie sefii nostrii din Washington si Tel Aviv ce "face" bajetzii din Romanica.

    Un astfel de individ intr-un astfel de post e o bomba cu ceas din punct de vedere informativ, ma intreb daca persoana sa este verificata de vreunul din multele Servicii din Ro de contra-spionaj. Sau pur si simplu se stie si se merge mai departe.
    Sau a fost "numit" din afara.

    Presupun ca "Serviciili" are treburi mult mai importante, asteapta lefurile alea de la secret de stat, mai fac o afacere in firmele sub acoperire (acu mai greu, ca nu mai poti vinde benzina in Iugoslavia si rachete in Iran, ca te vad bajetii din shtate si te arata cu deshtu'). Macar niste tigari de contrabanda, acolo...

    Oricum, o alegere foarte interesanta!

    Va doresc multe successuri acolo la voi in Romanica!
    • -2 (4 voturi)    
      Merci ! (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 13:54)

      Prostu [anonim] i-a raspuns lui gsg9

      "Va doresc multe successuri acolo la voi in Romanica! "


      Uite ca patria muma nu se uita !
      Merci pentru urari gsg9 mamicule !
      E bani buni inca in Romanica !
      Rosia Montana e pe vine !
      Trebuie oameni tari, bine instruiti si fideli banului (public ) !
      La MAE e tot functionari publici mamicule !
      Astia se dau afara acu !
      La angajare musai da cu pixul FMI-altfel e deficit peste 5,x%!
      Asa ca nu te minuna de daco-romani orientali !
      Dupa ce vindem tot punem daco-romani europeni !
      Da mai mult daci ca romanii au mentalitate de bobor fudul.

      Pa mamicule !
    • -1 (5 voturi)    
      Sigur (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 15:42)

      Ggi Taranu [anonim] i-a raspuns lui gsg9

      Sigur este infiltrat de serviciile secrete, dar cui ii pasa in Romanika? nimanui, SRI, SIE si alte cacaturi din astea sunt out of order...au grije doar de sufletelul lor si nimic altceva, restul e tacere...
      un taran...
    • -1 (5 voturi)    
      Esti un frustrat penibil (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 15:49)

      dan [anonim] i-a raspuns lui gsg9

      Te ascunzi pitit in spatele tastaturii. Eu nu stiu de d-l Rosenfeld, dar sa-mi zica mie unul in fata ce ai scris tu aici, cred ca i-as da un cap in gura. Eu ma consider roman in primul rand, dar asta nu inseamna sa raman impasibil la discutii din astea. Vezi sa nu le zici in public, ca poate o incasezi :)
      • +2 (4 voturi)    
        Bine... (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 16:38)

        marius [anonim] i-a raspuns lui dan

        ... acum ia loc.
      • 0 (2 voturi)    
        roman, in primul rand (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 17:42)

        roman [anonim] i-a raspuns lui dan

        cum e sa fii roman, in randul al doilea, banca dela geam ?!
    • 0 (0 voturi)    
      o alegere f buna (Vineri, 22 ianuarie 2010, 2:26)

      matei bogdan [anonim] i-a raspuns lui gsg9

      Cu parere de rau pt ca ai acces la informatie si mai ales ca ai posibilitatea sa iti faci publice ideile,ma simt nevoit sa intervin in apararea acestui domn pt ca este intr-adevar un domn.Intamplarea face sa-l cunosc personal inca din copilarie.Problema pe care o ai tu cu evreii ar trebui sa o rezolvi singur,nu ca eu as fi de acord cu ce fac ei in Romania sau in "teritoriile ocupate".Faptul ca are nume de israelian nu inseamna mare lucru.Detaliile despre viata lui personala nu au importanta aici si nici nu cred ca ar fi corect sa enumar vreunul.Acest domn este roman,nascut in Romania,crescut in Romania,educat tot in Romania si este unul din putinii romani capabili care au preferat sa stea in Romania sa munceasca aici si sa incerce sa faca ceva in tara asta de bagatori de seama,lenesi,hoti si bagatori de seama care nu altceva de facut decat sa-si dea cu parerea despre oameni pe care nu-i cunosc.Sccessuri celor care au plecat sclavi pe plantatie acolo in alte shtate!
  • +2 (6 voturi)    
    Intrebare (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 13:31)

    Prostu [anonim]

    Este vorba despre Ministerul Afacerilor Externe al Romaniei ?
  • +2 (6 voturi)    
    Minoritati si la externe? (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 13:36)

    Iancu [anonim]

    Rosenfeled... oare cum de a ramas in Romania si nu a emigrat in Israel?
    • +2 (8 voturi)    
      hehe (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 13:43)

      rakkone [utilizator] i-a raspuns lui Iancu

      Pai de ce crezi ca scria si fascistul ala de Eminescu asta:

      De la Nistru pan la Tisa
      Tot Romanul plansu-mi-s-a
      Ca nu mai poate strabate
      De-atata strainatate.
      [...]
      Si strainul te tot paste,
      De nu te mai poti cunoaste.
      [...]

      Din Doina de Eminescu, pentru cei care vor sa aprofundeze.
    • +1 (3 voturi)    
      Rosenfeled... oare cum de a ramas in Romania (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 17:44)

      flacara mov [anonim] i-a raspuns lui Iancu

      ghici !
  • -2 (6 voturi)    
    erea BINE ..... (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 14:00)

    stefan [anonim]

    daca am avea mai multi Rosenfeld erea mult mai bine pentru Romania,priviti spre Austria.....,spor la treaba Dle. Rosenfeld.
    Din pacate in Romania a crescut nr. ciorilor si a manelistilor (prostia pe mp.).
    • +1 (3 voturi)    
      Corectie (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 14:35)

      Prostu [anonim] i-a raspuns lui stefan

      In daco-romana europeana se crie corect :

      " era bine "

      Forma ta ( erea bine ) cred ca e din daco-romana orientala ! Restul vine de la sine !


      Pa puisor !
  • +1 (5 voturi)    
    pentru obiectivitate... (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 14:01)

    dora [anonim]

    il rugam pe dl, prim ministru sa numeasca si un ministru, nu conteaza portofoliul (sa fie, "Aparare" de ex.) de nationalitate musulmana...
  • +1 (3 voturi)    
    ..... (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 14:29)

    sile [anonim]

    Fiuletzul cui ??
    • +3 (5 voturi)    
      haha (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 15:46)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui sile

      a lui Rosenfeld, var cu Goldstein si prieten cu ...baum, ...feld, ...blum, adice cei care se baga peste tot.
  • +2 (2 voturi)    
    Mossad (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 17:51)

    Apostol Bologa [anonim]

    Dragi romani, trebuie sa intelegeti ca dupa lovitura de stat din 89, CIA MOSSAD-ul si KGB-ul trebuie sa-si consolideze pozitiile si structurile de specialitate in aceasta tara. De ce sa recruteze ofiteri de informatii romani??!! ca doar avem parteneriate solide cu serviciile mentionate. De ce sa mai munceasca cu recrutarile cand pot avea acces direct la sintezele destinate lui Baconschi(alt nume romanesc neaos), Basescu sau alti lideri mioritici.
    Si uite asa apar , pe langa numele hunilor lui Attila si alte nume mai sonore mai muzicale in institutiile romanesti unde se vehiculeaza informatii secrete. De ce sa fie numite persoane cu nume pur romanesc, deoarece romanii nu trebuie sa-si consolideze puterea in propria lor tara, ci altii cu nume mai muzicale si greu de pronuntat.
    Asta este politica actualilor guvernanti care nu au timp sa citeasca mapele personale ale ministrilor, secretarilor de stat , purtatori de cuvant etc. fiind ocupati cu prpriile lor afaceri.
  • -1 (1 vot)    
    erata (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 19:10)

    Paula [anonim]

    Lucian Rosenfeld s-a nascut, a crescut si a invatat in Romania. In ciuda numelui, este mai roman decit multi asa zisi patrioti
  • 0 (0 voturi)    
    Paula (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 22:28)

    A.B [anonim]

    Draga Paula,

    Nu stiu cine sunteti, domna sau doamna. Oricum reactia dv. referitoare la faptul ca L. Rosenfeld este mai roman decat asa zisii patrioti, spune ca v-ati atacat si ca evaluarile mele de mai sus sunt reale.
    Nu contest ca acest tanar nu este patriot. Multi asa zisi patrioti au fost crescuti de mici de CIA, MOSSAD si KGB si astazi sunt in echipele puterii de unde au acces la sintezele facute de catre serviciile romane de informatii, pe care sigur le furnizeaza stapanilor lor. Este o chestie logica si usor de inteles pentru persoanele instruite si cu experienta de viata. Nu-l plangeti pe L.R. va ramane purtator de cuvant pana la debarcarea lui Baconschi, va asigur si stiu ce vorbesc.
  • 0 (0 voturi)    
    kakaia problema? (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 23:10)

    constantin gherghinoiu [anonim]

    Constat ca unii romanasi de-ai nostri se tem ca, numirea ca p.c al M.E. al acestui baiat cu nume evreiesc, ar face ca "secretele romanesti" sa fie in pericol. Dati-mi voie sa va spun ca nu sunt de acord cu aceste opinii din urmatoarele motive:
    1- in urmatorii ani Uniunea Europeana, din care face parte si Romania, va fi reprezentata de un singur ministru de externe.
    2-si alte tari au avut si au in fruntea ministerelor lor, persoane de origine evreiasca ca de exemplu: SUA,
    Franta, Anglia, etc. si vad ca n-au patit nimic.
    3-este bine de stiut ca toate marile organisme politice si mai ales financiare au in conducerea lor multi evrei si, de aceea, mai toate tarile lumii doresc relatii bune cu cei din neamul lui Moise.
    Ar mai fi si alte motive pentru care nu ar trebui sa ne fie teama ca romanI de origine evreiasca ocupa o functiI importante. Cu conditia sa nu fie prea multi (asa cum s-a intamplat pana prin anii '70) si ..cu conditia sa fie loiali Romaniei mai mult decat Israelului, SUA, sau Rusiei.
    Cred ca numirea aceasta a fost una desteapta si nu-l suspectez pe Basescu de aceasta... Cred ca vreun consilier mai istetz i-a sugerat ca aceasta numire l-ar putea ajuta in aranjarea unor intalniri si cu alti presedinti decat cei ai Moldovei, Georgiei sau... Burkina-Faso...
    Caci, daca era dupa "mintea lui cea cheala", el numea pe EBA/Udrea/Ridzi ori cine stie ce alta pitzipoanca semianalfabeta.
  • +1 (1 vot)    
    ciudata alegere (Joi, 21 ianuarie 2010, 7:54)

    Fereste-ne Doamne de ovrei [anonim]

    Ovrei in finante, plin de ovrei la BNR, ovrei la MAE, noi muncim ca fraierii ca sa-i ingrasam. Pacat ca nu sntem in Germania anilor 30 cu tata Adolf presedinte...
  • 0 (0 voturi)    
    Israelul nici nu va sti nimic despre actiunile ... (Joi, 21 ianuarie 2010, 9:30)

    Carcotasu [anonim]

    ..... politicii externe romanesti.
    Doamne, cata prostie in tara asta !!!
    E clar ce fel de ministru de externe avem ....
    Sictir !
  • 0 (0 voturi)    
    Un fitzos! (Joi, 21 ianuarie 2010, 14:03)

    Mirela [anonim]

    Un fitzos si un pilos inca din liceu! cine il angaja pe el cu aceste studii direct in MAE??? sa faci o Universitate in Cluj-Napoca si apoi sa intri direct in MAE e batator la ochi! eu il stiu de vreo 15 ani si tot ce stia acest baiat erau limbile straine ... si atat. in rest nimik.
  • 0 (0 voturi)    
    Un fitzos! (Joi, 21 ianuarie 2010, 14:04)

    Mirela [anonim]

    Un fitzos si un pilos inca din liceu! cine il angaja pe el cu aceste studii direct in MAE??? sa faci o Universitate in Cluj-Napoca si apoi sa intri direct in MAE e batator la ochi! eu il stiu de vreo 15 ani si tot ce stia acest baiat erau limbile straine ... si atat. in rest nimik.
    • 0 (0 voturi)    
      Draga Mirela (Vineri, 22 ianuarie 2010, 2:48)

      spita [utilizator] i-a raspuns lui Mirela

      Intamplator am fost si eu in acelasi liceu cu el deci implicit si cu tine.Probabil ca tu l-ai perceput ca fiind fitos din cauza ca erai mai.... nu vreau sa te jignesc.Sa spui ca tot ce stia erau doar limbile straine ma face sa sar din nou in apararea lui.Nu uita ca a fost la cea mai buna clasa din acel liceu,liceu considerat ca fiind cel mai bun din oras/judet.Nu stiu ce ai invatat tu in liceu si ce ai ajuns pana la urma.... In acest caz ma bucur ca un om de valoare a ajuns intr-o pozitie importanta si a preferat sa ramana in Romania spre deosebire de altii care au preferat sa plece...
      • 0 (0 voturi)    
        ai dreptate spita (Vineri, 26 martie 2010, 20:10)

        bobo1 [anonim] i-a raspuns lui spita

        adevarat spita. Si eu am studiat in acel liceu la o alta clasa reala buna si il cunosc pe Lucian. Era un tip timid, nu cel mai destept din clasa dar nici cel mai dejos din auzite. Dealtfel clasa lui era cea mai buna din liceu atunci si numai copiii foarte buni sau cu ceva pile intrau acolo. Daca stia numai limbi straine nu stiu, probabil ca e unul din cele mai importante lucruri pt ministerul de externe, nu? Insa cu siguranta nu era fitzos chiar daca ar fi avut cu ce, pt ca era si foarte frumusel pe langa multi care se credeau mister liceu, insa el nu era genu sa iese in evidenta. Era un tip de nota 10 si nu ii trata de sus pe cei mai neinzestrati de soarta.
        Si mai stiu ca asculta U2. :)


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by