2 ore si jumatate in trafic in Pipera. Cat timp ati facut astazi cu masina sau cu mijloacele de transport de suprafata? Povesteste aici unde ai intalnit blocaje in trafic

de Redactia HotNews.ro
Marţi, 15 decembrie 2009, 11:19 Actualitate | Esenţial

A cazut prima zapada in capitala.
Pasaj Pipera - Decongestionare totala
Pasaj Pipera -
Decongestionare totala
Foto: Tavi/ User Uploaded
Desi in centrul Bucurestiului pare ca s-a circulat rezonabil, primim semnale de la oameni care sunt blocati, de mai bine de doua ore si jumatate, in Voluntari-Pipera, incercand sa intre in Bucuresti.
  • Cat timp ati facut astazi pana la serviciu, pe ce ruta, cu ce mijloc de transport?
  • Ce primarii considerati ca si-au facut cat de cat treaba si ce primarii au ignorat total traficul odata cu prima ninsoare, in cele mai multe zone din tara?
  • Posteaza o fotografie sau un filmulet din trafic.


Citeste mai multe despre   



  
15323 vizualizari
  • -10 (22 voturi)    
    nebunie! (Marţi, 15 decembrie 2009, 11:29)

    dl [anonim]

    2 ore de pe Erou Iancu Nicolae pana la Vodafone (~1km).

    ...dar iarna nu e ca vara, nu?... in ea de tara!
    • +18 (26 voturi)    
      Si care-i prostul? (Marţi, 15 decembrie 2009, 12:10)

      aaaa [anonim] i-a raspuns lui dl

      Nu te supara, dar daca ai putut sa stai in masina DOUA ore pentru un drum de ~1km, dupa cum spui, atunci iti meriti soarta si n-are rost "sa-ti bagi si sa-ti scoti" in ea de tara.
      • +8 (10 voturi)    
        ... (Marţi, 15 decembrie 2009, 12:45)

        Reader [anonim] i-a raspuns lui aaaa

        Banuiesc ca tu nu stii nici unde e Iancu Nicolae, nici Vodafone. Banuiesc ca nu stii nici ca prin zona nu trece decat un singur microbuz din juma' in juma' de ora si ca orice alta masina si ala ar fi stat tot atat in trafic.
        Acum tu vei spune ca e normal din moment ce tot snobu pleaca de acasa cu masina personala cum sa circule mijloacele de transport in comun lejer. Dar vine intrebarea logica (zic eu). de ce vin mijloacele de transport in comun atat de rar? Niciunui om intreg la minte nu-i convine sa stea in frig juma' de ora ca sa se urce intr-un microbuz plin pana la refuz ca mai apoi sa mai stea alte 2 ore in picioare. Logic, nu?
        • +5 (7 voturi)    
          Ai dreptate, nu stiu (Marţi, 15 decembrie 2009, 16:13)

          aaaa [anonim] i-a raspuns lui Reader

          Nu stiu nici unde e Iancu Nicolae, nici Vodafone.
          Dar ai "spus" cu degetele tale ca e un drum de ~1km.
          Eu as merge pe jos 1 km decat sa il parecurg in masina in doua ore.
          • +7 (13 voturi)    
            ejti nebun? 1km? intreg? pe jos? pe picioare? (Marţi, 15 decembrie 2009, 16:33)

            lmao [anonim] i-a raspuns lui aaaa

            ce-ai bah nene, vrei sa slabeasca omu ? sa dea burta jos ? dupa ce s-a chinuit atita timp sa o umfle?

            vrei sa rida de el vecinu de la 3 care se duce cu masina si 100m pina la chiosc sa cumpere piine ?

            pe jos merg doar fraierii, bah. cine nu are curu in masina n-are prestigiu. si nu ma lua pe mine cu europenii care face sport, merge pe bicicleta, pe jos, nu are burti. aia e prosti, bah.
            • +3 (5 voturi)    
              nu judecati daca nu stiti (Marţi, 15 decembrie 2009, 16:49)

              cristi [anonim] i-a raspuns lui lmao

              Ideea de a merge 1km pe jos intradevar ar suna foarte bine ... si cred ca multi chiar asa ar face. DAR problema e ca pe distanta aia nu exista trotuar, adica mergi pe langa masini prin hartoape iar daca mai ai noroc sa ploua/ninga se face un noroi de toata frumusetea. Sa nu mai vorbim ca te stropesc masinile sau chiar te pot lovi.
              • +2 (2 voturi)    
                Oameni buni (Miercuri, 16 decembrie 2009, 7:55)

                Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui cristi

                Pai daca masinile stau...inseamna ca nu te mai stropesc :)
                • +1 (1 vot)    
                  Geme tara de destepti (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:00)

                  Frankie [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

                  Bai fratilor, ce nu intelegeti voi e ca acel 1Km face parte dintr-un drum de 10-15Km. Eu am fost blocat cu microbuzul companiei... care ma lasa la metrou, de unde mai merg cateva statii. Greu de anticipat situatia asta nu?
          • +3 (5 voturi)    
            si atunci?! (Marţi, 15 decembrie 2009, 16:42)

            Reader [anonim] i-a raspuns lui aaaa

            in primul rand, nu eu am scris primul comment.
            in al doilea rand, de la iancu nicolae pana la vodafone sunt aproape 3 km.
            in al treilea rand, personal, nu as comenta actiunile altora dupa "cum as face eu". Pentru ca e posibil ca tu sa fii un tanar de 25 de ani, pasionat de munte, cu echipament si conditie fizica adecvata, iar cel/cea care alege sa mearga cu masina personala trebuie sa-si duca si copilul la scoala / gradinita, sau pur si simplu nu prefera mersul pe jos la -2, -3 grade cat era dimineata la ora 8.
            p.s.
            1 km nu e o distanta prea mare de parcurs pe jos, dar daca la serviciul la care trebuie sa ajungi e obligatorie o oarecare tinuta, o sa constati ca nu prea poti sa alegi aceasta varianta.
      • +1 (1 vot)    
        daca nu stii taci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Marţi, 15 decembrie 2009, 15:39)

        aeugenius [anonim] i-a raspuns lui aaaa

        asta habar n-are de zona asta, in care lucrez si eu ca alte mii de persoane.
        cea mai mare prostie sa dea in functiune pasajul asta pe care il astepta toata lumea ca pe o mana cereasca pt trafic - a facut MULT MAI RAU in trafic. cred ca ramanem pana la 22:00 la munca sa se elibereze soseaua.
      • +4 (4 voturi)    
        nebunie! (Marţi, 15 decembrie 2009, 17:52)

        dl [anonim] i-a raspuns lui aaaa

        daca locuiesti in Ploiesti si lucrezi in Bucuresti (Pipera) si faci naveta, ca nu ai altceva ce sa faci iar SNCFR-ul a schimbat mersul trenurilor si pentru ca oricum daca as veni cu trenul apoi metrou iar de la metrou (Aurel Vlaicu) oricum e blocat totul... ce naiba sa faci!!! dar asa-i romanu', ii place sa comenteze.

        Credeai ca locuiesc in padurea baneasa?
    • 0 (14 voturi)    
      nebunie sau prostie? (Marţi, 15 decembrie 2009, 13:28)

      Stefan [anonim] i-a raspuns lui dl

      Adica pentru 1 km, pe care-l faci in 15 minute pe jos, ai stat 2 ore in masina? Pai e tara de vina ca esti tu ...? :)
      • +5 (5 voturi)    
        Ai mers vreodata pe jos in zona aceea? (Marţi, 15 decembrie 2009, 14:00)

        Cristina [anonim] i-a raspuns lui Stefan

        Daca ai fi facut-o, cu siguranta nu ai mai vorbi!!! E greu si pe timp de vara, dat fiind faptul ca pe o buna parte din aceasta distanta nu exista trotuar....iarna ...nu mai zic...
  • +4 (6 voturi)    
    de dimineata a fost ok (Marţi, 15 decembrie 2009, 11:41)

    mihai [anonim]

    in sectorul 6 se dadea cu nisip/solutie chiar pe stradute cu o masinuta din aia mai mica. in sectorul 1 nu se daduse cu nimic pe stradute si pe la 9:50-10:00 deja era un strat f subtire.

    am mers pana in nord si am facut cam vreo ora pe podul grant - the usual. apoi inspre palatul parlamentului a fost ca de obicei - vreo 20 de min.

    sa vedem diseara...., dar nu prea mi s-a parut ca au iesit soferii de weekend sau de ploaie cu masinile. deci sunt optimist.

    daca nu ai cauciucuri, stergatoare bune si electricul in buna functionare, eu zic ca mai bine iei un RATB
    • +1 (1 vot)    
      Dimineata a fost O.K in sectorul 3 (Marţi, 15 decembrie 2009, 19:11)

      Mihaela [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Pe la 2.30 cond m-am intors acasa, am facut 1.15 ore din piata Victoriei pana pe Bulevardul Unirii.Can am intrat din nou pe stradutele din zona Dudesti era perfect.Nici un strop de gheata
  • +9 (9 voturi)    
    sorry guys... (Marţi, 15 decembrie 2009, 11:44)

    theradrass [anonim]

    ... eu sunt mai modest, stau in oras (sic!) asa ca am mers f lejer. adica poate cu 10% mai mult decat intr-o zi obisnuita. pta rosetti - militari 20 min.

    acuma nu stiu cat e de blamat stratul de zapada de circa 2 cm, ca sa comentam acum, aici ca primarii nu stiu ce au facut.
    adica, sa fim seriosi, traficul in bucuresti se blocheaza groaznic si cand ploua si atunci nu se ia nimeni de autoritati ca nu vin cu niste foehn-uri uriase sa usuce asfaltul.
  • +15 (17 voturi)    
    noi gandim, nu muncim (Marţi, 15 decembrie 2009, 11:52)

    cristi [anonim]

    am luat metroul si am facut timp normal pana la munca.
    masina sta acasa vreo 2 zile, ca nu ma dor picioarele.
    • -10 (12 voturi)    
      Ai dreptate (Marţi, 15 decembrie 2009, 12:41)

      Don [anonim] i-a raspuns lui cristi

      ..dar si confortul este altul...
    • -1 (5 voturi)    
      nu ma doare (Marţi, 15 decembrie 2009, 16:55)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      picioarele, in Bucuresti asa se spune.
      • 0 (2 voturi)    
        dap (Marţi, 15 decembrie 2009, 18:14)

        Luci [anonim] i-a raspuns lui bec

        :))
  • +6 (6 voturi)    
    iarna (Marţi, 15 decembrie 2009, 11:56)

    irina [anonim]

    in sect 5 de cand a inceput sa ninga nu a trecut nici un utilaj de dezapezire. cica sect nu are contract pt asa ceva. in curand nu vom mai putea circula in aceasta zona. sa-i spuna cineva lui vanghele ca mai exista si alceva pe lume decat psd.
    • -8 (14 voturi)    
      da, exista (Marţi, 15 decembrie 2009, 12:30)

      Io [anonim] i-a raspuns lui irina

      4x4-urile cu cauciucuri mud + snow
      Restul, sa faceti bine sa votati PSD data viitoare daca vreti deszapezire!
      • +1 (1 vot)    
        de ce sa votam PSD? (Marţi, 15 decembrie 2009, 19:15)

        maolina [utilizator] i-a raspuns lui Io

        In sectorul 3 nu au fost probleme.Probleme au fost pe marule bulevarde care sunt ale primariei generale.Se cunoaste ca nu ami este viceprimat Murgeanu.Acum 2 ani, la 50-60cm de zapada circulatia s-a desfasurat civilizat
  • +13 (13 voturi)    
    Intradevar, coada de masini in Pipera (Marţi, 15 decembrie 2009, 12:05)

    b09d4n [utilizator]

    Am facut la fel, 24 minute ceas. Intradevar, astazi la ora 7:45 era coada inca de la lac. Un coleg care a intrat in birou dupa 40 minute dupa ce am ajuns eu a spus ca am trecut ca o furtuna pe langa el. El in masina, pe loc, eu pedaland la deal :))

    Traseul este Calarasi (Piata Muncii) - Vodafone Pipera. Astazi am imbracat geaca si pantalonii de snowboard si a fost super bine. Mai ales franele pe portiunile inzapezite au facut ca drumul spre serviciu sa fie foarte distractiv.
    • +4 (4 voturi)    
      TE FELICIT!!! (Marţi, 15 decembrie 2009, 16:18)

      aaaa [anonim] i-a raspuns lui b09d4n

      Bravo, tu stii sa-ti traiesti viata!!!
      • +1 (1 vot)    
        sunt curios (Miercuri, 16 decembrie 2009, 1:51)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui aaaa

        cel care stie sa-si traiasca viata... cum isi duce copiii la scoala? Pe cadru?
    • +1 (1 vot)    
      ATENTIE (Marţi, 15 decembrie 2009, 17:15)

      b09d4n [utilizator] i-a raspuns lui b09d4n

      Nu are rost sa o luati pe Petricani. Pana la Obor toata Colentina e blocata. Doar sa incercati pe la Gara Obor, insa aveti de stat pe Petricani si Doamna Ghica la coada. O varianta ar fi sa incercati prin Andronache-Fundeni. (traseul Vodafone - Piata Muncii)

      Am plecat la 4:15 si am ajuns acasa la 4:45. Am mers pe trotuar unde zapada era mai putin inghetata. Pe strada nu am avut loc de masini care stationau.

      Maine imi voi monta camera pe casca si voi filma traseul. Am mers mai incet, se vede si din cele 6 minute in plus, dar nu exagerat.

      Mentionez ca astazi a fost prima zi in care am mers pe zapada si gheata. Dar intotdeauna port genunchiere, cotiere, protectie pentru coloana si casca. Safety first !

      Pentru amatorii de snowboard, senzatiile se apropie atunci cand pui o frana mai brusc si simti ca iti derapeaza spatele. Chiar ma gandeam ca in fiecare zi ajung la serviciu si acasa ca dupa partie.

      Acum beau un vin firt, am mancat o supa fierbinte, termin commentul asta si merg sa termin tabloul pe care l-am inceput ;)
      • +1 (1 vot)    
        Fundeni NU !! (Marţi, 15 decembrie 2009, 18:25)

        Thorp [anonim] i-a raspuns lui b09d4n

        Am facut azi de la podul peste calea ferata de pe Fundeni pana in intersectia Colentina-Dna Ghica O ORA SI CINCIZECI DE MINUTE, 14:55 - 17:45. Este bara la bara in ambele sensuri, la intersectia Fundeni-Colentina (la avion) e u politist incapabil care mai mult strica decat ajuta...
      • +1 (1 vot)    
        Spor la treaba! (Marţi, 15 decembrie 2009, 23:01)

        geo [anonim] i-a raspuns lui b09d4n

        Atâta voiam sa iti zic :))))
    • 0 (0 voturi)    
      Felicitari (Miercuri, 16 decembrie 2009, 7:56)

      bravo [anonim] i-a raspuns lui b09d4n

      Bravo! Tineti-o tot asa. Va mai vad cateva sute de driveri din astia care-si blesteama zilele ca sunt in masina blocati, si poate macar unu-doi isi iau si ei bicicleta maine la servici. Se poate si cu alte mijloace de transport. Le dati o lectie de civilizatie!
      • 0 (0 voturi)    
        Precizari (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:42)

        b09d4n [utilizator] i-a raspuns lui bravo

        Foarte important, am inceput sa vin la serviciu cu bicicleta abea dupa ce compania mi-a asigurat vestiar si dus. Am un job respectabil si nu imi pot permite sa stau imputit sau murdar la birou.

        Cat despre motorina economisita... este si asta un punct de vedere. Eu privesc biciclitul mai mult ca pe o distractie. Imi place si atunci de ce sa nu profit ? Mai ales pe zapada si gheata.

        Sfatul meu este sa respectati regulile de circulatie, sa semnalizati, sa va echipati si verificati bicicleta si sa nu va expuneti inutil ! Sanatatea si viata sunt cele mai de pret valori pe care le avem.
    • 0 (0 voturi)    
      Bicla e sfanta in Bucale (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:45)

      Ll [anonim] i-a raspuns lui b09d4n

      Antena 1 - Eroii REvolutiei - 55 minute (40 in conditii normale). Blocaj de la Baneasa pana la Unirii - eu trecand pe langa masini (pe trotuar) fara probleme. Tchuss - Bucurestiul este super ciclabil. In 2 ani am scos banii din motorina pe 2 bicle. Suficient?
  • +6 (6 voturi)    
    sector 6 (Marţi, 15 decembrie 2009, 12:11)

    miticosul [anonim]

    Sectorul 6 a fost ok. Sectorul 1, iarasi ok. S-a circulat bine in general - e drept ca nici n-a nins ca acum. Sa vedem deseara. :)
    • +5 (5 voturi)    
      Lujerului-Virtutii (Marţi, 15 decembrie 2009, 14:03)

      Cristina [anonim] i-a raspuns lui miticosul

      Din pacate, acum nu mai e ok. In zona Virtutii e ingrozitor. 45 de min de la Plaza pana la intersectia Virtutii cu Uverturii
  • +6 (6 voturi)    
    trafic Pipera (Marţi, 15 decembrie 2009, 12:27)

    Ionut Petrica [anonim]

    confirm, de la Jollie Ville pana in platforma industriala Pipera fix 2ore si jumatate; pe Iancu Nicolae aproximativ 1 ora am stat nemiscat. Multumim, Dle. Pandele; probabil in urmatorii 15 ani o sa termine si RomStrade portiunea Iancu Nicolae. Nu mai vorbesc de tronsonul Pipera - Tunari; cat despre podul "Pipera" cred ca mai util era sa fi fost facut pe Petricani, pe acolo vine tot sectorul 2 si 3 catre DN1. Totusi avem sperante de mai bine.
    • 0 (0 voturi)    
      corect despre pod (Miercuri, 16 decembrie 2009, 1:55)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Ionut Petrica

      in plus, dupa ce cobori podul spre Bucuresti, te asezi frumusel la coada de la semaforul din Av. Serbanescu. Ce cap o fi gandit sa puna podul acolo?
  • +4 (4 voturi)    
    1 ora si 10 minute (Marţi, 15 decembrie 2009, 12:29)

    dj [utilizator]

    din Dristor pana in Pipera. In general fac o ora.
    S-a circulat destul de bine, strazile erau OK.
    Sa vedem diseara la intoarcere cum o sa fie...
    • +1 (1 vot)    
      si doua la intoarcere` (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:44)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui dj

      aseara iar azi dimineata aproximativ o ora si 40 de minute.
      Sa ne traiasca primarul de la sectorul 3 ca aseara strazile erau OK; in sectorul 2 mergeam cu a 2-a si tineam de volan sa n-o ia aiurea masina si in 3 am bagat si a 4-a....
  • +4 (12 voturi)    
    Noi am plecat din Bucuresti ... (Marţi, 15 decembrie 2009, 12:30)

    Bibicu [anonim]

    ... de vreo 5 luni asa ca v-am lasat voua praful, imbulzeala, scuipatul, injuraturile, fleoascaraia, traficul de zi cu zi peste podul grant, coloanele de masini incremenite prin toate sectoarele, hotii de buzunare de prin autobuze si alte chestii d'ale "capitalei".

    Acum traim tot in Romania, castigam la fel ca in Bucuresti, biroul meu este la 3 minute de casa, copii si catelul ii plimb zilnic in parc iar seara la ora 17.00 ies sa socializez la o bere si o inghetata/placinta.

    Cand am chef de un film la mall sau un IMAX ma urc in masina si in 2 ore sunt in Bucuresti. Adica tot atat cat faceam si inainte dintr-o parte in alta.

    Daca a meritat plecarea?
    DA
    • +1 (7 voturi)    
      Bravo, ai idei bune (Marţi, 15 decembrie 2009, 12:46)

      b09d4n [utilizator] i-a raspuns lui Bibicu

      Felicitari Bibicu' dar mai pune mana te rog pe o gramatica... E pacat sa-ti nu-ti educi copii(i)
      • 0 (6 voturi)    
        La scoala sunt altii mai calificati (Marţi, 15 decembrie 2009, 13:46)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui b09d4n

        sa-i invete pe copii gramatica. Este de preferat ca educatia copiilor sa fie facuta de profesionisti si nu de parinti. Dar de, asa suntem noi romanii, credem ca ne ocupam cel mai bine de copiii nostri.
        • +6 (6 voturi)    
          Neglijenta (Marţi, 15 decembrie 2009, 14:08)

          b09d4n [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          Teoretic aveti mare dreptate. Sunt de acord sa lasam specialistii sa-si faca treaba.

          Acum va rog ca diseara, cand deschideti televizorul, sa cautati o emisiune in care se vorbeste si sa urmariti in exprimarea interlocutorilor folosirea corecta a sintagmei "pe care".

          Pasul urmator, va recomand sa cititi cu atentie subtitrarile filmelor (chiar si pe TVR1) si sa urmariti conjugarea verbelor buclucase "a sti" si "a fi".

          In fine, luati editia tiparita a oricarui ziar si chiar editia online a acestui ziar electronic si faceti o corectura gramaticala.

          Apoi intrebati-va cat timp petrece copilul dumneavoastra in fata televizorului si a calculatorului supravegheat sau nesupravegheat.

          Am zugravit un sumbru tablou al nivelului societatii romanesti din punct de vedere al folosirii gramaticii. Cunosc oameni care stiu sa scrie si sa vorbeasca insa din lene nu mai scriu toate literele. Cu siguranta, ei se pot corecta foarte usor, insa deplang generatia actuala de copii care va avea de suferit de pe urma acestor neglijente pe care le perpetuam atat in vorbire cat si in scriere.

          Iar pana sa ajunga la scoala, copilul are parte de cei 7 ani de acasa :)
          • +1 (1 vot)    
            Exageram (Marţi, 15 decembrie 2009, 16:41)

            Bogdan [anonim] i-a raspuns lui b09d4n

            Fara nici o suparare, nu cred ca e cazul sa ne dam intelectuali pe un site de stiri de interes general.

            Fenomenul in sine de presa on-line care permite cititorilor sa isi exprime parerile intr-un mod organizat (si civilizat - vezi moderarea) este pentru o audienta mai larga.
            Deasemean comenturile in sine au scopul de a enunta o idee, iar greselile gramaticale vin uneori si din faptul ca, atunci cand scriem on-line (comenturi, messenger, etc) nu acordam atentie sporita la "spelling". Nu strica sa stim gramatica limibii romane, dar nu toti pun un accent atat de mare pe acest lucru ca si dumneavoastra. Incercati sa va mai relaxati putin ca aici nu suntem la scoala si nu e chiar necesar sa dam lectii gratis....(si mai ales nedorite).
            • +1 (1 vot)    
              M-ati inteles gresit (Marţi, 15 decembrie 2009, 17:22)

              b09d4n [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

              Domnule Bogdan, departe de mine sa dau lectii de gramatica unei astfel de audiente. Recunosc, primul comment e rautacios si imi pare si rau si imi si cer scuze. Am incercat sa-l sterg insa nu am gasit cum.

              Ideea enuntata de mine, si reluata de dumneavoastra, este ca noi scriem neglijent insa noua generatie de copii ne copiaza. Din pacate multi dintre ei nu mai discern cum e corect, pentru ca scrierea agramata a invins in toate mediile.

              Exista si repercusiuni nedorite datorita necunoasterii limbii romane. Lucrez intr-o companie multinationala si va pot spune ca primul triaj la interviu are la baza exact acest criteriu.
    • +1 (1 vot)    
      Bucuresti (Marţi, 15 decembrie 2009, 16:34)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui Bibicu

      Perfect adevarat tot ce spui tu.
      Desi am o mica indoiala - castigi la fel ca in Bucuresti?
      Poate ca nivelul de trai a ramas la fel ( raportul castig/ cheltuieli) .. parerea mea... cei drept depinde si ce job aveai.
    • +1 (1 vot)    
      Si eu am plecat din Buc. acum 3 ani (Marţi, 15 decembrie 2009, 16:50)

      weiss [anonim] i-a raspuns lui Bibicu

      A fost cea mai inteleapta decizie din viata mea. Tu in ce oras te-ai mutat? Multumesc.
  • +3 (3 voturi)    
    trafic (Marţi, 15 decembrie 2009, 12:33)

    k7 [utilizator]

    la 8,30 ma indreptam spre A2 ....spre bucuria mea pe sensul meu de mers era ok dar spre otopeni ......jale
  • +6 (6 voturi)    
    nu e asa rau (Marţi, 15 decembrie 2009, 12:37)

    ady [anonim]

    pacat ca nu se investeste in metrou ..
    • +3 (3 voturi)    
      tramvaiul e si mai ieftin (Marţi, 15 decembrie 2009, 13:30)

      bedexe [utilizator] i-a raspuns lui ady

      mai bine ar inchide strazi pentru masini si ar baga tramvaie pe ele. Si cum am vazut acum , cand au inlocuit totul de la zero, nu dureaza asa mult sa faci o linie de tramvai la nivel ok.
  • +3 (3 voturi)    
    pipera - marriott (Marţi, 15 decembrie 2009, 12:37)

    Emanuel Popa [anonim]

    am facut fix 70 de minute din pipera (emil racovita 70) pana la marriott. am plecat la 8:30 din casa si am folosit ruta urmatoare:
    - emil racovita
    - scurtatura pe langa cartier impact
    - pipera-tunari
    - erou iancu nicolae
    - complex baneasa
    - stanga pe DN1
    - pasaj baneasa (min 30)
    - piata presei
    - arcul de triumf
    - calea victoriei (min 60)
    - regina elisabeta
    - bp hasdeu
    - izvor

    de obicei foloseam traseul petricani - floreasca si faceam 40 de minute, dar astazi cred ca traseul asta a durat mult mai mult decat de obicei!
  • +2 (6 voturi)    
    eu am facut 3 ore!!! (Marţi, 15 decembrie 2009, 12:38)

    Ficus [anonim]

    Am facut 3 ore de la Plaza la Afi Palace. Pe drum m-am oprit la un amic sa beau o bere. Se pune???
  • +2 (6 voturi)    
    @ redactia Hotnews (Marţi, 15 decembrie 2009, 12:43)

    Scarabeu [anonim]

    Asta e din categoria articol - fluier pentru curci?! Primiti semnale... Sa stea domnii soferi in iubita lor masina pana le vine rau! :)))
    Normal ca se circula mai greu! E iarna, e zapada se circula altfel. Mai lasati masinile acasa! Circulati cu mijloacele de transport in comun. Daca ar fi a 10-a parte din autoturismele de acum, restul autobuze, troleibuze, tramvaie si biciclete (vara) nu am avea niciodata probleme. Si asta cu 15 utilaje de deszapezit in tot Bucurestiul. Incurajati asta prin comportamentul vostru de cetateni si voi redactia Hotnews prin articolele voastre si lucrurile se vor schimba; sau asteptati autostrazi suspendate prin Bucuresti...
    Dar normal ca nu se poate sa incurajam asta, trebuie sa ne caram dosul in 2 tone de fier si plastic - altfel e sub demnitatea noastra de romani...
    Unde ati vrea sa intervina si utilajele non-stop cand drumul e bara la bara de masini? Mai si ganditi dreq ca in tara asta inafara de pus poalele in cap pentru orice nu mai stim nimic!
  • +3 (3 voturi)    
    25 de minute (Marţi, 15 decembrie 2009, 13:02)

    STF [utilizator]

    Azi am facut cu 5 minute mai mult :) Traseul Costin Georgian - Pipera-Tunari(Impact) . Mijloc transport - Masina , ora plecare de acasa 6:20 :)
  • +3 (5 voturi)    
    35 minute (Marţi, 15 decembrie 2009, 13:08)

    rtf [anonim]

    Paradisul verde - nord Bucuresti 35 minute. Bun rau pasajul de la Baneasa. ffffffffffffff bun.
    Aporpo de lasat masina acasa, poate domnii nostri primari o sa se lumineze la cap odata si o sa isi dea seama ca Bucuresti-ul s-a latit mult si ca ar fi bine sa avem si noi niste autobuze prin zonele astea mai "indepartate". Pina la poarta paradisul-verde nu circula nimic. ~ 1000 de oameni cu ~ 600 de masini nevoiti zilnic sa la socata pentru ca nu e nici un abutobuz.
    • -1 (7 voturi)    
      nu bucurestiul s-a latit... (Marţi, 15 decembrie 2009, 15:47)

      io [anonim] i-a raspuns lui rtf

      doar unii dashtapti si-au facut casele-n camp si acum urla ca vor utilitati (canalizare, drumuri etc)...

      he he he, tare si faza cu "sa se ocupe altii de copiii mei"...oau frate...
      • 0 (2 voturi)    
        nu ? (Marţi, 15 decembrie 2009, 17:27)

        rtf [anonim] i-a raspuns lui io

        hai sa iti zic de avantaje pe scurt: tu faci 1 ora pina acasa 3-4 km eu 25 de minute. am si apa si canal si curte si liniste si aer curat. tu ai praf, mirosuri, un balcon mic si manele de la vecini. deci nu stiu cine se plinge mai mult. oricum se vede ca nu ai iesit prea mult din tara asta, daca ar fi dupa tine bucurestiul ar trebui sa fie in jurul blocului tau. oricum o sa va pice in cap acest oras imputit si prost gestionat. este cel mai groaznic oras pe care l-am vazut in viata mea.
      • -1 (1 vot)    
        diferenta (Miercuri, 16 decembrie 2009, 2:03)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui io

        aici, primavara, auzi mierlele cantand in padure. La tine, in civilizatie, auzi ciorile cantand manele.
  • +2 (8 voturi)    
    e normal (Marţi, 15 decembrie 2009, 13:11)

    bedexe [utilizator]

    Este VISCOL. Nimeni nu intervine pe viscol pentru ca este munca in zadar. Interventiile se fac dupa ce se opreste viscolul
    • +1 (1 vot)    
      www.vaduva.ro (Miercuri, 16 decembrie 2009, 2:56)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui bedexe

      Nu se intervine pe viscol? Ha ha ... sa vezi in sua ce patrolueaza masinile de deszapezire pe viscol de-ti nu-ti vine sa crezi ... si astia au drumuri, nu tentative de infrastructura ca prin Bucuresti.
  • +3 (3 voturi)    
    cu 20-25% mai mult - decent (Marţi, 15 decembrie 2009, 13:12)

    Andrei.Ohha [utilizator]

    chibrit - pipera
  • +6 (6 voturi)    
    vinovatii? (Marţi, 15 decembrie 2009, 13:20)

    dorinteodor [anonim]

    in proportie de 80% de toate incetinelile si blocajele sint de vina soferii, sau pentru ca nu au experienta si viteza de reactie sau pentru ca-si neglijeaza masina ....

    citi au cauciucuri de iarna si stergatoare bune si oglinzi curate (incalzite) si incalzirea lunetei in buna stare si ventilatoarele de incalzire a parbrizului in buna stare?

    intr-o coloana de masini se merge cu viteza celui din fata iar acesta merge incet in 80% din cazuri numai din cauza lui.....

    situatii de blocaje apar foarte des si vara pe ploaie sau in zile urite cind toti soferii de duminica is scot taratareata la pascut......

    sa nu mai dam vina asa usor pe primari si adp-uri. au si primarii destule bube in cap dar legati-va de ei pe viscol nu pe tentativa asta nereusita a naturii de a da ceva zapada.....
    • +10 (10 voturi)    
      Incepatoare (Marţi, 15 decembrie 2009, 14:14)

      echo [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

      Eu sunt incepatoare, am simt civic, nu am luat masina pe aceasta vreme:
      1. pt ca nu sunt sigura pe mine
      2. nu vreau sa ingreunez un trafic si asa ingreunat.
      ( am masina personala - cumparata din banii proprii, castigati cu creierul meu - si nu de serviciu, am venit la serviciu cu metroul + mers pe jos 40 de minute - cu laptopul in spate )

      Intrebare: Dvs nu ati fost incepator niciodata ?

      Eu cred ca degeaba am luat carnetul daca nu incerc sa circul cu masina. Experienta o fac conducand si, da, ingreunand poate, circulatia. Si nelasandu-i pe unii sa mearga cu 70 km/h cand eu merg cu 50 . Si respectand semnele de circulatie si fiind si foarte prevazatoare pentru ca nu am reflexele formate .
      Macar sunt constienta si responsabila.
      • -4 (8 voturi)    
        cu totii am fost incepatori..... (Marţi, 15 decembrie 2009, 14:37)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui echo

        cit timp am fost incepator nu am intrat in trafic intens si nici in zilele cu probleme. am cistigat experienta din drumuri lungi, pe zapada si polei dar nu in traficul din bucuresti. cam dupa un an "mi-am dat drumul" iar acum, cu stilul meu agresiv, merg foarte bine in bucuresti, stiu pe ce strazi sa nu merg (in trafic intens nu sint bune scurtaturile ci strazile cu multe benzi)....

        si, daca as putea, as da o lege dupa care un sofer care are verde si nu pleaca in juma de secunda sa ramina o saptamina fara carnet....

        daca as avea foarte multi bani as face un experiment: cu soferi experimentati si vreo 20 de masini, i-as instrui sa plece toti simultan cind se pune verde. daca soferii obisnuiti ar pleca toti simultan cind se pune verde, in loc sa treaca 5 masini la verde ar trece 20......

        si echo-incepatoare, daca ai talent la covrig, norocul tau iar daca nu, dumnezeu cu mila..... in orice meserie e la fel.....
        • +1 (3 voturi)    
          Vezi ca nu stii ce vorbesti ? (Marţi, 15 decembrie 2009, 16:52)

          X-ulescu [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          Cum sa plece toti deodata ?? Tu ai auzit de distanta in mers fata de masina din fata ? Din cauza unora ca tine se produc accidentele, din cauza nepastrarii distantei corespunzatoare fata de masina din fata si din cauza ca nu se conduce preventiv. Pacat ca nu se baga si la noi amenzi pentru nepastrarea distantei fata de masina din fata, asa cum este in afara - in mod special pe autostrada.
          • +2 (2 voturi)    
            eu nu dorm la volan...... (Marţi, 15 decembrie 2009, 17:46)

            dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui X-ulescu

            eu plec de obicei atunci cind pleaca ala cu o masina in fata mea si niciodata nu dorm la volan si nu-mi caut schimbatorul de viteze dupa ce sa pune verde si multe altele care dinamizeaza traficul....

            iar cu stilul agresiv, eu nu sint d'ala care taie calea. aia sint teribilisti si de obicei au viata scurta....

            eu sint d'ala care te depaseste fara sa te deranjeze pentru ca fac manevra rapid si precis..... in 99% din cazuri astia pe care-i depasesc se lalaie si nici nu baga de seama ca i-am depasit. iar daca unul merge normal atunci nu am nici un interes sa-l depasesc.....dar sint de acord ca nu toti au talent....

            oricum, fara sporirea vitezei de reactie a soferilor, blocajele vor continua din vina soferilor.....

            si inca odata spun ca starea tehnica a masinii este foarte importanta. in alte tari amenzile pentru masini ne-echipate de iarna sint amenzi mari....pe cind si la noi?
          • +1 (1 vot)    
            Ne-o facem cu mana noastra (Miercuri, 16 decembrie 2009, 9:07)

            dragos763 [anonim] i-a raspuns lui X-ulescu

            La intersectia Colentina cu Ziduri Mosi politia se juca cu sirena in timp ce zeci de masini treceau pe rosu si dintr-o parte si dintr-alta.
            Din nefericire am fost in situatia de a fi prima masina din coloana care a trebuit (ar fi trebuit) sa opreasca la rosu... mi-au umplut frigiderul de carne instantaneu toti cei din spate cu clanxoane si tot tacamul. De pe benzile din stinga si din dreapta s-au bagat imediat in fata mea.
            Va zic sincer: ne-o facem cu mana noastra!!
        • +5 (5 voturi)    
          stilu` agrseiv... zau?! (Marţi, 15 decembrie 2009, 16:57)

          Pietonu' buclucas [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          Eu l-as lua carnetele pe viata alora care se bat cu pumnul in piept ca au un stil 'agresiv' de condus.
          Viteazule, cu jumatea ta de secunda castigata la stop blochezi interesctia si apoi te dai rotund la aia care merg regulamentar. Tot pe voi, astia cu stilul agresiv, va vedem la stirile de la ora 5. Din nefericire de multe ori ii implicati si pe ceilalti. De-aia v-as da 'interzis' la carnet.
        • +2 (2 voturi)    
          Stil agresiv? Gresit! (Marţi, 15 decembrie 2009, 17:01)

          basil [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          Amice, si din cauza "stilului" tau agresiv si al altora se circula in halul asta in Bucuresti.
          Eu as milita pentru o lege care sa va lase 5000 ani fara permis pe astia care claxonati ca smintitii la semafor!
        • 0 (2 voturi)    
          vrei sa fii zeul meu ? (Marţi, 15 decembrie 2009, 17:15)

          lmao [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          tu trebuie sa fii rodul unei nopti nebune de iubire dintre michael schumacher si mikka hakkinen, ca altfel nu aveai cum sa iesi asa talentat.
          • +1 (3 voturi)    
            deci din vina voastra..... (Marţi, 15 decembrie 2009, 20:11)

            dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui lmao

            basil, lmao,

            am vazut un studiu facut in vest care arata ca soferii agresivi contribuie decisiv la deblocarea circulatiei. motivul este evident: agresivii au reflexe bune, anticipeaza oportunitatile si sint primii care parasesc o zona blocata. rezultatul este chiar deblocarea circulatiei care blocare apare nu apare de la agresivi.... nu confundati agresivii cu tembelii. agresivul conduce de obicei o masina mai veche, relativ mica, cu mare mobilitate si trece pe linga tine in viteza fara sa te deranjeze.... aia care-ti taie calea si pe urma ramin si ei blocati aia sint tembelii pe care-i remarcati..... cind mai iesiti in oras urmariti, daca mai aveti resurse, pe cei care trec usor pe linga voi fara sa deranjeze prea mult pe altii....pe vremuri taximetristii erau soferi agresivi acum agresivii sint mai rari in rindurile lor.....
            • -1 (1 vot)    
              ai probleme mari (Miercuri, 16 decembrie 2009, 0:50)

              sorin [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

              esti prea plin de tine, si nu-ti dai seama ce prostii spui; deh, te simti mult prea bine laudandu-te... rar soferi ca tine...

              Stimabile (?), in trafic nu se merge pe reflexe, ci in mod ordonat si PE RAND.
              Si se pastreaza distanta reglementara fata de cel din fata. Si CU RABDARE,
              indiferent de situatie, ca nu esti salvare!
              Ai circulat vreodata mai la vest, sa fi vazut ce prosti sunt aia, ca nu-si folosesc reflexele?
              Daca ceva nu-ti da pace, cere primariei/politiei sa mareasca timpii la semafor. ASTEL vor trece mai multe masini. Oricati tembeli claxoneaza si preseaza, coloana se urneste de pe loc intr-un timp finit (exista si modele matematice pentru asta). Cheia - in caz ca ai mai fost pe afara - e sa tii coloana in miscare odata ce ai urnit-o, adica semafoare cu rosu/verde LUNG, nu 3 secunde ca in Bucuresti.
              Si se mai gasesc si isteti care sa se laude ca s-au adaptat la situatie...
              Halal civilizatie, ne paste istanbulizarea.
          • +1 (1 vot)    
            Stil agresiv (Miercuri, 16 decembrie 2009, 0:42)

            Marius [anonim] i-a raspuns lui lmao

            Dorinteodor are dreptate. Numai cine nu merge in Bucuresi zi de zi cate 3-4 ore in trafic il contrazice. Eu unul m-am saturat de toti care dorm in masina la semafor, ii claxonezi ca s-a facut verde de 10 secunde si aia de langa el au plecat deja si el se uita gales la semafor, baga in a 3-a si i se opreste masina. Stilul agresiv produce accidente? Gresiti dragilor, stilul agresiv te fereste sa blochezi traficul. De cate ori nu am vazut politisti care fac semne disperate catre soferi care merg prea incet in conditiile in care ei incearca sa mai ofere sansa a inca 2-3 soferi sa decongestioneze o zona aglomerata, de cate ori nu am vazut soferi "prevazatori" care se opresc la culoarea rosie a semaforului desi politistul mai are putin si vine sa-i impinga masina ca sa-si continue drumul. Nu e bine sa confundam stilul agresiv cu cel inconstient. Cei agresivi la volan conduc 40-50.000 km pe an, cei inconstienti doar cand au bani de 5l de benzina si atunci blocheaza intersectia sau te asurzesc cu sunetul unui motor la peste 3500 ture si o toba sparta. Respect celor ca dorin, mi-e mila de cei care cred ca din cauza lui avem parte de acest trafic zi de zi.
            P.S: Azi am facut 2 ore (intervalul 17.30-19.30) pe traseul Pipera-13 septembrie in conditiile in care intr-o zi normala (fara zapada sau ploaie)timpul se scurteaza cu 15-20 de minute. Dimineata pe acelasi traseu am facut 40 de minute.
  • 0 (4 voturi)    
    Fasoane (Marţi, 15 decembrie 2009, 13:28)

    Draganel [anonim]

    Cat timp 90% din vehicule circula doar cu soferul iar metroul sau RATB merg goale, sa nu va mirati de haosul de pe strazi. Normal, de ce sa stam "la gramada" cateva minute sa ajungem mai repede, mai bine la caldura 2-3 ore in masina de serviciu...deja pentru unii "transportul in comun" reprezinta o jignire. Fasoane urbane...
    • +3 (3 voturi)    
      tu ori esti tampit, ori stai in Paris. (Marţi, 15 decembrie 2009, 13:49)

      gazpefoc [anonim] i-a raspuns lui Draganel

      tind sa cred ca prima, RATB si metrou goale?? ha, numai in Paris am vazut asa ceva, si nu la prima ora.
      • +1 (3 voturi)    
        Fasoane (Marţi, 15 decembrie 2009, 14:13)

        Dragnel [anonim] i-a raspuns lui gazpefoc

        Nu cred ca ai inteles: e coada si acum in Pipera ! Metroul e gol. La fel si RATB. La orele de varf intr-adevar e aglomerat si la metrou sau RATB dar acum e "liniste"...nu si pe sosele...
        • +2 (2 voturi)    
          ... (Marţi, 15 decembrie 2009, 14:24)

          Reader [anonim] i-a raspuns lui Dragnel

          Sa-ti pun o intrebare: daca eu am treaba la scoala americana (banuiesc ca stii unde e) cum mama draq sa iau metroul pana acolo? ok, il iau pana la statia pipera dar de acolo urmatorii 5-10 km cum ii fac? pe jos? Incercati sa mai si ganditi inainte sa acuzati si sa va dati cu presupusul. Cum a mai zis cineva mai sus, tinand cont ca bucurestiul s-a extins destul de mult si repede, ratb-ul nu acopera si localitatile limitrofe, asa ca singura solutie ramane masina personala.
          • +2 (2 voturi)    
            Corect (Marţi, 15 decembrie 2009, 14:57)

            Draganel [anonim] i-a raspuns lui Reader

            Ceea ce spui e perfect corect si infrastructura periferiei Bucurestiului e varza. Eu ma refeream la situatia in general a traficului, inclusiv in interiorul orasului...
            • +2 (2 voturi)    
              de acord ... (Marţi, 15 decembrie 2009, 15:16)

              Reader [anonim] i-a raspuns lui Draganel

              Eeee ... in interiorul orasului si unde se poate ajunge usor cu metroul e alta situatie. Acolo nu tine numai de autoritati, ci si de (hai sa zic) simtul civic al fiecaruia.
          • 0 (4 voturi)    
            of of mei mei (Marţi, 15 decembrie 2009, 15:48)

            .. [anonim] i-a raspuns lui Reader

            1.cobori la aviatorilor
            2.traversezi intersectia
            3.stai la 330 sau la 282.
            4.cobori fie la capat fie la casin dupa caz..si dupa..lipa lipa pe jos vreo 5 minute.
            • +1 (1 vot)    
              nu acolo (Marţi, 15 decembrie 2009, 16:37)

              mihai [anonim] i-a raspuns lui ..

              Scoala Americana Sos. Pipera-Tunari 196, Voluntari, Jud. Ilfov, .... nu Facultatea Romano-Americana...
        • 0 (2 voturi)    
          e clar! tara de .... (Marţi, 15 decembrie 2009, 18:40)

          dl [anonim] i-a raspuns lui Dragnel

          prietene, in principiu s-a discutat aici despre traficul din pipera, cum vrei sa ajung la metrou din Pipera (zona de birouri)?!!! vezi ca tramvaiul 16 nu mai circula... a, dar nu cunosti zona insa ne bagam in seama!
  • +1 (3 voturi)    
    reply (Marţi, 15 decembrie 2009, 13:58)

    Highduke [anonim]

    Readere... snob e tactu`, ca te-a facut cand n-avea ce manca, oamenii din Pipera, mai ales cei care nu locuiesc langa sosea, merg cu masina pt. ca nu au alternativa! Si da-mi voie sa ghicesc, erai si tu cu masina pe-acolo, printre snobii aia? Patetic! :o)
    • 0 (2 voturi)    
      ... (Marţi, 15 decembrie 2009, 14:27)

      Reader [anonim] i-a raspuns lui Highduke

      Banuiesc ca tu nu ai fost in stare sa citesti mesajul meu.
  • +3 (3 voturi)    
    Detalii. (Marţi, 15 decembrie 2009, 14:51)

    anonim [anonim]

    In aceasta seara daca ninsoarea continua va fi haos. Veti face ore bune din nord pana in Berceni sau Drumul Taberei. La aceasta ora este coloana continua de la Arcul de Triumf spre Giulesti.
    Problema este nesimtirea celor care nu sunt in stare sa-si puna cauciucuri de iarna si lipsa abilitatilor in a conduce masina. Daca toti tantalaii care merg cu 10 km pe ora stateau acasa si nu incurcau circulatia se mergea foarte bine.
    Trebuie data lege sa aibe toti masinile pregatite de iarna.
    • +2 (2 voturi)    
      punctul pe i (Marţi, 15 decembrie 2009, 15:41)

      Myth [anonim] i-a raspuns lui anonim

      bravo, ai nimerit problema. toti papagalii cu rable fara cauciucuri de iarna dau peste cap traficul... amenda coco, cat mai mare. trebuiau sa aiba cauciucuri de iarna de luna trecuta nu sa chitaie acum si sa blocheze tot
  • +2 (2 voturi)    
    Berceni Pta Presei 40min (Marţi, 15 decembrie 2009, 15:40)

    Dan [anonim]

    8:05 Sos Giurgiului - 8:45 Bvd Expozitiei
  • 0 (0 voturi)    
    Unde sunt masinile de deszapezire? (Marţi, 15 decembrie 2009, 16:22)

    dana [anonim]

    Mai ieri vedeam la televizor cum erau aliniate intr-o curte zeci de utilaje. Astazi, parca iarna a venit iar pe furis si ... sigur, nu-i ca vara.
    Intersectia Nerva Traian cu Octavian Goga era astazi la pranz un infern de zapada viscolita, claxoane si motoare turate, Norocul nostru ca tramvaiele au circulat bine, ma rog, in conditiile date. Daca nemernicii care intra cu masinile pe linia de tramvai s-ar fi abtinut sa faca pe desteptii era si mai bine, pentru noi, aia, viscoliti prin statii.
    Merci RATB, oricum.
  • 0 (0 voturi)    
    trafic de 2 ore (Marţi, 15 decembrie 2009, 16:27)

    tina [anonim]

    ...de la Erou Iancu Nicolae pana la Vodafone este o distanta mai mare de 1 km ...pe care sigur nu ai vrea sa o iei la picior pe vremea asta.
    Eu personal am facut 2 ore cu maxi-taxi din Tunari pana la metrou la Pipera.
  • +1 (1 vot)    
    ... (Marţi, 15 decembrie 2009, 16:32)

    anca [anonim]

    eu am facut cu 5 minute mai mult decit de obicei. fix 5 minute :)
    • 0 (0 voturi)    
      trafic de 2 ore (Marţi, 15 decembrie 2009, 16:44)

      tina [anonim] i-a raspuns lui anca

      ...pai conteaza si in ce interval de timp ai circulat. eu am plecat la 07.30 si 09.30 eram la metrou la Pipera ....
  • 0 (0 voturi)    
    3 ore juma' (Marţi, 15 decembrie 2009, 16:53)

    StefanAlin [utilizator]

    de pe Plevnei la Gara Progresul
  • -2 (2 voturi)    
    Huo edililor! (Marţi, 15 decembrie 2009, 16:56)

    Eve [anonim]

    Nici un sofer nu are nicio vina! De vina e primaria care stia la ce sa se astepte si trebuia sa dea cu nisip pe strazi de azi noapte ca sa nu induram azi poleiul servit la pranz.
    Si mai au si tupeul sa ameninte cu ridicatul masinilor!
    Sa ne caram naibii din tzara asta de jacmanitori, asa ar trebui sa facem toti!
  • +1 (1 vot)    
    parere (Marţi, 15 decembrie 2009, 17:07)

    Ciprian [anonim]

    La ora 9.30 eram la Dna Ghica. La ora 11.30 am ajuns la Caldirea Impact (dupa Mega Image)

    Kilometrii sa-i masoare guralivii sprinteni prin noroaie si mocirla in acest "viitor" Sector 7 de toata jena!
  • +1 (1 vot)    
    in alte parti (Marţi, 15 decembrie 2009, 17:19)

    gica [anonim]

    M-a prins acu vreo 2 ani o furtuna de zapada mare la Chicago, totul a fost paralizat o zi jumate. Nimeni nu a incercat sa curete strazile si nimeni nu a incercat sa ajunga la serviciu, totul s-a inchis si oamenii au lucrat care cum au putut de acasa sau deloc. Nu tu agitatie si probleme, cum s-a oprit ninsoarea au curatat fara probleme cum nu erau masini care sa blocheze traficul. Personal azi am preferat sa merg 50 de minute pe jos in loc sa folosesc masina sau RATB-ul dar inteleg perfect ca nu toata lumea este dispusa si poate sa faca asta.
  • +1 (1 vot)    
    comment (Marţi, 15 decembrie 2009, 17:54)

    dan [anonim]

    taranilor, maine poate faceti un bine si lasati masinile acasa. mai mergeti si cu transportul in comun, ca nu o sa va cada nimic, in schimb nu vom mai sta in trafic ca oile ore intregi
  • +1 (3 voturi)    
    timp in trafic (Marţi, 15 decembrie 2009, 18:19)

    Tractorist [anonim]

    Eu am facut o ora in loc de 30 minute.
    Nu sunt asa de suparat pe autoritati cit sunt pe cei care circula pe asa o vreme cu cauciucuri de vara.

    Celor care circula pe asa o vreme cu masina neechipata pentru iarna ar treui sa li se retina certificatul de inmatriculare.
    • +1 (3 voturi)    
      De acord. (Marţi, 15 decembrie 2009, 19:50)

      Tractorist de asemenea [anonim] i-a raspuns lui Tractorist

      COmplet de acord. Cei care nu au bani de cauciucuri de iarna, nu au bani sa mearga cu masina iarna. In concluzie nici de carnet nu au nevoie. In acest fel se rezolva toate problemele: Si aglomeratia din trafic, si aglomeratia de la ghiseele de tamponari , si mai putine dosare la asigurari.
      • 0 (2 voturi)    
        Scuza-ma! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 9:24)

        Raluca [anonim] i-a raspuns lui Tractorist de asemenea

        Eu nu am bani de cauciucuri de iarna. De abia am avut de cativa litri de benzina.
        Am nevoie de carnet, il am, il folosesc si am mers si azi pe bulevardele din Bucuresti si probabil voi merge si maine.
        Toata lumea mergea frumos in rand cu 10-20 km/h.
        Imi pare rau ca din cauza mea nu se pot rezolva toate problemele tale.
  • 0 (0 voturi)    
    Sunt norocos! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 2:14)

    DanTM [anonim]

    Am mare noroc ca nu stau in Bucuresti. Ce se intampla acolo cu traficul e insuportabil!
  • 0 (0 voturi)    
    pai si pe soferi i-a luat prin surprindere (Miercuri, 16 decembrie 2009, 7:24)

    alexm [anonim]

    Dimineata - 9:30- 10, dus copil gradi, Dristor - undeva langa Nerva Traian, 10 minute, trafic lejer

    Apoi Unirii (Natiunile Unite) - inca 10 minute, trafic mai lejer decat de obicei.

    De la Unirii la Practiker Vitan (pe le Timpuri Noi, Cheiul Dambovitei) cam 15 minute. Ora 10:30.

    Invartit prin practiker, diverse treburi, vazut nisoare, luat lopata + lanturi. 11:30 plecat. Idee foarte proasta in loc sa fac dreapta spre dristor fac stanga spre oltenitei (lucrez undeva la piata sudului si la ora aia trebuia sa fie liber). De... mi s-a parut aglomerat spre dreapta... cand colo- gheata pe jos. Dracia dracului- pana la oltenitei am facut 30 minute, pe oltenitei pana la intersectia de la piata sudului inca 30, in jos pe vacaresti, Mihai bravu pana la benzinaria Rompetrol inca 30. pe jos nici un pic de substanta antiderapanata, geata in toata regula.

    La benzinarie un tractor de la ADP s3 ala de pe calea vitan, iesise la dezapezit: 3 in remorca cu lopeti tremurand de frig unul in cabina... nu avea motorina intrase sa alimenteze :).

    De acolo inapoi la gradinita (ca nu am mai apucat sa ajung acasa). In deal, Mihai Bravu cu Calea Vitan a trebuit sa fac slalom printre masini care nu puteau urca (de regula papuci dar si cateva masini noi care probabil au fost cumparate cu cauciucuri de vara). Tractorul a urcat dar nu arancau cu nimic.

    De acolo am mers relativ bine pt. vremea de afara - am facut doar 20 de min (in loc de 10) pana la gradinita. Inapoi am facut insa 40.

    De ce nu am mers cu RATB, Metrou, Bicicleta? Chiar asa... de ce oare? Cred ca eram mai castigat.

    M-a luat iarna prin surprindere!
  • 0 (0 voturi)    
    Trafic Sibiu (Miercuri, 16 decembrie 2009, 8:23)

    Bogdan [anonim]

    Ieri ora 16.00

    Sibiu Aeroport - Sibiu Hotel Bulevard
    timpul aproximativ 2 ore
    distanta aproximativa 5 km
  • +1 (1 vot)    
    romanisme (Miercuri, 16 decembrie 2009, 9:48)

    dbarabas1260112154766 [utilizator]

    Va certati intre voi in loc sa vedeti lipsa de interes si nesimtirea celor de la primarii si platile uriase care s-au facut pentru asa zisa "deszapezire" inexistenta. Eu am facut 4 si 1/2 ore pentru un drum pe care in mod normal il fac in 50 minute si nu am vazut in aceste 4 ore nicio masina de curatat sau de imprastiat substante antiderapante. Asa ca nu va mai certati intre voi, luati-va de cine-i cu adevarat vinovat!
  • +1 (3 voturi)    
    Am facut putin mai mult decat de obicei. (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:02)

    anonim [anonim]

    Avantaj: traseu relativ scurt in nordul orasului pe strazile obisnuite.
    Celalalt mare avantaj l-au reprezentat cele 4 cauciucuri de iarna Dunlop care sunt incredibile. Am mers cu 50 km/h chiar si pe linia de tramvai, in conditiile in care cei mai multi se tarau cu 10-20km/h.
    Solutia masina mica si banala echipata cu anvelope de top este imbatabila in Bucuresti iarna sau vara.
    E primul sezon cu anvelope de iarna si va spun sincer ca am fost un prost ca nu mi-am luat de cand am masina. Le-am pus la 1 noiembrie si zapada asta imi arata ca am avut dreptate.
    Diferenta fata de cele de vara este URIASA. Dar ce e mai important sunt foarte relaxat in trafic si stiu ca pot iesi de oriunde cu ele atata timp cat rotile ajung la sol.
    Daca cei nepregatiti stateau acasa nu erau situatiile aste penibile in care masini de 40.000 euro nu pot pleca de pe loc. Nu stiu ce e in mintea alora.
    • +1 (5 voturi)    
      Iti spun eu (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:22)

      Raluca [anonim] i-a raspuns lui anonim

      ce e in mintea alora cu masini vechi, de 6-7000 de euro (nu 40000), neechipate cu cauciucuri de iarna, deci in mintea nepregatitilor care se tarasc cu 10-20 km/h ora prin oras:
      - trebuie sa duc copilul;
      - trebuie sa ajung la serviciu;
      - trebuie sa iau inapoi copilul;
      - trebuie sa fac cumparaturi: piata, cadouri de craciun;
      - n-am bani de masina noua, n-am bani de cauciucuri...

      ... dar nu pot abandona, renunta, trebuie.
      • +2 (2 voturi)    
        ete, na (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:51)

        nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui Raluca

        Masina nu este un drept, este un obiect care consuma bani si care iti aduce unele avantaje. Nu trebuie sa te uiti doar la costul de achizitie ci si la cel de intretinere. Daca nu ai bani sa intretii (aici includem toate dotarile normale, inclusiv cauciucuri destinate mersului in toate conditiile de vreme in care vrei sa o folosesti) o masina de 6-7 mii de euro , ia una mai ieftina!
        • +1 (1 vot)    
          Rectificare (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:01)

          Raluca [anonim] i-a raspuns lui nashu_mare

          M-ai inteles gresit, atata a costat ea noua, acum face vreo mie.
          Cu sub 1000 euro nu gasesc nimic.
          Pot renunta de tot la masina stiu. Dar cum duc copilul si cum merg in supermarket ?
          • +1 (1 vot)    
            Nu fiti rautaciosi (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:30)

            crt [anonim] i-a raspuns lui Raluca

            Raluca are dreptate nu oricine isi permite sa`si ia o masina scumpa dar na asa sunt astia cu bani se cred superiori ....aiurea
          • 0 (2 voturi)    
            continuare (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:36)

            nashu_mare [anonim] i-a raspuns lui Raluca

            Pai si intretinerea franelor si a directiei cum o faci? Circuli cu masina fara frane si fara directie? Cu cauciucuri de vara pe zapada e cam la fel.
            • 0 (0 voturi)    
              M-am imprumutat (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:40)

              Raluca [anonim] i-a raspuns lui nashu_mare

              Si acum datorez banii pe care i-am dat pentru repararea franelor acum cateva luni.
          • +1 (1 vot)    
            Masina ieftine-cauciucuri ieftine (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:43)

            anonim [anonim] i-a raspuns lui Raluca

            La masina ta cred ca poti gasi anvelope cu 150 bucata, daca e o masinuta mica.
          • +1 (1 vot)    
            3-4 milioane (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:50)

            Andrei.Ohha [utilizator] i-a raspuns lui Raluca

            costa 2 cauciuce de iarna ieftine. daca nu ai banii astia pe bune ca mai bine lasi masina acasa.

            sau raspunde`mi la mesajul asta si ti`i dau eu
            • 0 (0 voturi)    
              Nu (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:42)

              Raluca [anonim] i-a raspuns lui Andrei.Ohha

              Nu, nu ii am. Si inaintea cauciucurilor ar fi oricum alte lucruri mai presante de platit.
      • +1 (1 vot)    
        M-ai inteles gresit (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:41)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui Raluca

        Masina mea este una banala si ieftina.
        Dar i-am luat cauciucuri de iarna tocmai pentru ca am un bebe mic si nu imi permit sa fac un accident, sa raman blocat prin zapada, sa pierd timp la asigurari, sa nu ajung la serviciu, la cumparaturi etc.
        Poti sa-ti iei macar doua cauciucuri si iti ajung 3-4 ani.
        • 0 (0 voturi)    
          Fara timp pierdut la asigurari (Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:43)

          Raluca [anonim] i-a raspuns lui anonim

          N-am nici CASCO, asa ca sigur nu pierd timpul la asigurator.
  • 0 (2 voturi)    
    Buluceala (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:30)

    Ion [anonim]

    cum ploua sau ninge un pic afara iesiti toti cu masina si pe urma va plangeti.

    la ora 17:30 v-ati uitat pe geam ati vazut ca e aglomerat dar totusi nu ati lasat masina v-ati suit in ea.

    nu mai comentati atat, la stiri peste se spunea ca se circula greu si voi...

    sa nu intelegeti ca scuz primaria (sunt chiar nesimtiti) nu au dat cu absolut nimic.
  • 0 (2 voturi)    
    drumurile noastre toate..... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:56)

    grinch [anonim]

    in Colentina ieri a fost infernal....nu s-a circulat deloc toata ziua, nici tramvaie, nici trolee, nimic!....am plecat eu ieri la ora 13.00 si in final am mers pe jos de la Carrefour Colentina pana la Bulevardul Carol, pentru a ajunge la facultate, la examen....iar la intoarcere, la ora 18:00, era exact la fel, si evident am mers pe jos si inapoi...si niciun politist in nicio intersectie....bine, nu stiu cat de mult ar fi ajutat, dar totusi....
  • 0 (0 voturi)    
    trafic ieri (Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:11)

    mihaela [anonim]

    Eu am facut 7 ore din Afumati pana in Titan. Un drum care dureaza de obicei 40-45 min. Mi-am blestemat zilele, daca stiam ce ma asteapta ramaneam la servici. De alt mijloc de transport nu poate fii vorba, cred ca am vazut un singur maxi.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version