MAE rus este nemultumit de remarcile antirusesti ale presedintelui Traian Basescu: Sunt declaratii absurde      

de Olga Popescu HotNews.ro
Joi, 10 decembrie 2009, 13:38 Actualitate | Esenţial

"Moscova a acordat atentie faptului ca, pe perioada campaniei electorale, presedintele Romaniei, Traian Basescu, si-a permis in cateva randuri afirmatii neprietenesti la adresa Rusiei", a anuntat purtatorul de cuvant al MAE rus, Andrei Nesterenko. El a amintit ca spre deosebire de opozantii lui politici, Basescu incearca sa joace "cartea rusa", acuzand Rusia de tentativa de amestec in treburile interne ale Romaniei.

"Este absolut evident ca asemenea declaratii absurde nu pot decat sa dauneze dezvoltarii relatiilor noastre bilaterale", a subliniat Nesterenko, citat de agentiile ruse de presa.

In timpul campaniei electorale pentru presedintie, subiectul relatiilor dintre Romania si Rusia a fost discutat de multe ori. Spre exemplu, in timpul dezbaterii finale de saptamana trecuta, Traian Basescu i-a reprosat lui Mircea Geoana ca a fost la Moscova intr-o vizita privata. "Romania nu are relatii de subordonare cu Rusia, dar are foarte bune relatii economice. Prefer sa nu fac eu vizite (n.red. in Rusia) si firmele romanesti sa semneze contracte de 250 de milioane de dolari", a spus Basescu, iar Geoana a replicat: "De un an de zile nu sunteti primit la Kremlin pentru ca aveti o politica atat de agresiva ca nu intelege nici Rusia nici partenerii nostri".


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
9646 vizualizari
  • +61 (71 voturi)    
    Adevarul (Joi, 10 decembrie 2009, 13:43)

    Vizitiul [utilizator]

    Comunistii au probleme cu adevarul, problema veche specifica tuturor comunistilor.
    • +27 (31 voturi)    
      cartea comunista rusa (Joi, 10 decembrie 2009, 13:46)

      Anghel [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Pai asta e problema cu "cartea rusa".
    • -23 (35 voturi)    
      ...si care este acela? (Joi, 10 decembrie 2009, 13:54)

      opiniatorul [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Si care este adevarul?
      • +27 (33 voturi)    
        adevarul (Joi, 10 decembrie 2009, 14:19)

        vlad [anonim] i-a raspuns lui opiniatorul

        In privinta rusilor este ca nu ne-au fost prieteni si vor ajunge sa fie. Sunt prea focalizati sa domine, Iar intr-o prietenie egaliatea si respectul trebuie sa fie prezente.

        Si un alt adevar este ca sunt ipocriti si ne arata obrazul cand le spunem ca nu ne sunt prieteni.
      • +28 (30 voturi)    
        o lista (Joi, 10 decembrie 2009, 16:09)

        cinic [anonim] i-a raspuns lui opiniatorul

        pactul Ribbentrop Molotov (nici macar o scuza), prizonierii romani in SIberia, deportarea unor cetateni romani in Rusia, decimarea romanilor din Basarabia, tinutul Hertza, tezaurul. Mai vrei? Sovrom-urile, trupe rusesti pe teritoriul Romaniei, detronarea lui Mihai I. Mai vrei?
        • +22 (24 voturi)    
          Completare (Joi, 10 decembrie 2009, 16:17)

          Naiv [anonim] i-a raspuns lui cinic

          Si bineinteles comunismul, partidul unic, colhozurile, dictatura, realitati deformate sau ascunse, interzicerea drepturilor si libertatilor fundamentale, lupta de clasa, violenta, ura.....
          • +14 (18 voturi)    
            Si mai (Joi, 10 decembrie 2009, 17:05)

            filadel [utilizator] i-a raspuns lui Naiv

            interventii in politica interna a Romaniei prin agenti de influenta: iliescu, patriciu, vintu, gusa, psd, pnl.
            • +1 (3 voturi)    
              si PDL (Vineri, 11 decembrie 2009, 11:20)

              Ives [utilizator] i-a raspuns lui filadel

              si UMDR si PRM si PNTCD. A dracului, cum au ajuns toti comunistii sa blesteme acum comunismul. Ne caracterizeaza curvia, pe noi romanii. Azi esti cu ala, maine cu celalalt care e mai puternic. Niste pupatori in fund, dar unii atat de mandrii de ei, incat e greu sa nu razi cand ii vezi.
          • +9 (11 voturi)    
            Completari la Completare...! (Joi, 10 decembrie 2009, 17:19)

            vali_bob@usa.com [anonim] i-a raspuns lui Naiv

            ...mai adaugam : Planul "tovarasesc " din anii '60 de a imparti Romania intre ungheria,bulgheria,si, cu voia dvoastra, URSS, pardon, Rusia cea vesnic tzarista,care urmeaza neclintit, Testamentul lu' Petru cel Mare !!!!!
            Daca vreti sa stiti, una di pohtele marelui tzar rus era sa puna granita imperiului rus pe malul Marii Adriatice, undeva pe la Trieste!!!....
            mai studiati, studiati, studiati!!!...
          • +2 (4 voturi)    
            in general de acord. (Vineri, 11 decembrie 2009, 11:33)

            StefanAlin [utilizator] i-a raspuns lui Naiv

            URSS a facut asta, nu Rusia. Nu rusii au fcut astea, ci un georgian Stalin.
            Imperiul Tarist a avut totusi si un rol pozitiv in istoria noastra: regulamentele organice (in esenta prima constitutie) , rol important in independenta Romaniei, prin filiera rusa s-a adus in Romania cultura franceza (ofiterii rusi)
            Si un ultim argument: Stalin este cel care a dat Romaniei inapoi Transilvania dupa razboi cand se rugau ungurii s-o lase la ei sau macar sa o faca independenta...
            Istoria nu este alba sau neagra, este nuante de gri.
            Parerea mea.
      • +5 (5 voturi)    
        mai am si eu cateva... (Vineri, 11 decembrie 2009, 9:02)

        MechaniX [utilizator] i-a raspuns lui opiniatorul

        Violurile si jaful din '45 pe care locotenentzii rusi lz ordonau cu credinta ca si se cuvin "bravilor soldati ai armatei rosii invingatoare" (davai ceas?)
        Miile de deportati romani care au murit de frig, foame sau tifos in gulag.
        Execuriile si macelul din fostele tzari comuniste.
        Mai nou avem chiar o racheta balistica de la rusi, care a facut piruete pe cerul Norvegiei cand isi primea Obama Nobelul pentru Pace (este genul de "eroare" cu focos nuclear care porneste al treilea razbi nuclear - la cat sunt rusii de predispusi la sange prefer "scutul antiracheta")
    • 0 (2 voturi)    
      =)) (Vineri, 11 decembrie 2009, 1:01)

      urata [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      buna asta...de cand stiu rusii romana atat de bine???
  • +26 (30 voturi)    
    Inc-o "excelenta" care minte! Mai usor, ca ... (Joi, 10 decembrie 2009, 13:43)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    se vede Kalashnikov-u'!
  • +30 (38 voturi)    
    sinceritate (Joi, 10 decembrie 2009, 13:45)

    gabriela [anonim]

    Sincer? Prietenia romano-rusa imi da fiori reci pe sira spinarii :D , merci, mai bine nu !
  • +29 (33 voturi)    
    Daca este asa rusii sa dea tezaurul (Joi, 10 decembrie 2009, 13:46)

    gelu [anonim]

    inapoi sau macar o parte din el
  • +33 (37 voturi)    
    Cu rusii (Joi, 10 decembrie 2009, 13:47)

    AntonH [utilizator]

    Lipsa declaratiilor de "prietenie" (adica "Da, sa traiti") este interpretata ca si declaratie de razboi. Hmmmm
  • +28 (32 voturi)    
    sa rad .. (Joi, 10 decembrie 2009, 13:47)

    ady [anonim]

    relatii bilaterale?..acestea nu exista..e doar o mana de hoti care achizitioneaza industrii,si le folosesc in scop politic..cum a spus Basescu acestea vor fi retezate..
  • -35 (49 voturi)    
    E urat rau ! (Joi, 10 decembrie 2009, 13:49)

    impartialul [anonim]

    A fost una din monumentalele gafe ale prezidentului.Nu stiu cum o va rezolva deoarece sta rau la capitolul diplomatie
    • +15 (15 voturi)    
      lasa ca le rezolva diplomatu' geoana (Joi, 10 decembrie 2009, 16:44)

      florin [anonim] i-a raspuns lui impartialul

      Nu te ingijora, ca "reglementeaza " relatiile prietenosul nostru diplomat Gioana cu ocazia viitoarei vacante. Poate ca a si fost aseara pe la sediul kgb...scuze, ambasadei Rusiei la o "relaxare" cu prietenii sai.
    • +1 (13 voturi)    
      ... (Joi, 10 decembrie 2009, 17:08)

      Opposite [anonim] i-a raspuns lui impartialul

      Aici, pe hotnews, Basescu e vazut ca un adevarat barbat cu cojones ce tin loc de minte.

      Pfff, n-avem noi nevoie de prietenie cu Rusia, nu vezi?! Problemele Romaniei sunt doar mogulii si parlamentarii.
  • +31 (37 voturi)    
    Doamne pazeste-ne (Joi, 10 decembrie 2009, 13:49)

    pargo [anonim]

    Nu cred ca exista pe pamant o natie mai nenorocita decat cea rusa. Dumnezeu sa ne fereasca de ei.
    • -11 (27 voturi)    
      Sa ne pazim (Joi, 10 decembrie 2009, 14:19)

      SebyS [anonim] i-a raspuns lui pargo

      Aici noi trebuie sa ne pazim prin a nu ne pune in gura cu Rusia. Asa ca diplomatii nostri in frunte cu Basescu ar trebui sa aiba grija la viitoarele declaratii pe care le vor face cu privire la Rusia.
      • +8 (8 voturi)    
        Daaaa, darrr... (Joi, 10 decembrie 2009, 17:27)

        Vali_bob@usa.com [anonim] i-a raspuns lui SebyS

        ...noi,oamenii simpli, cetateni ai Uniunii Europene, cetateni ai unei tari libere, membru NATO, putem sa avem pareri libere, putem sa citim Istoria, ca sa stim ce ne asteapta, vorba lu ' IORGA!!!...
      • +5 (5 voturi)    
        diplomatie sau slugarnicie?! (Joi, 10 decembrie 2009, 20:31)

        ...me [anonim] i-a raspuns lui SebyS

        sa spui adevarul in diplomatie si in politica e o MAARE GRESEALA din punctul unora de vedere. Si adevarul e ca rusii nu ne sunt prieteni. Nu trebuie sa batam matanii si sa ii pupam in fund. Respectul lor tine doar de cat de mult interes au aici, iar pupi-n-c..-ismul nu-si are rostul. Ca orice putere, isi vad DOAR interesul propriu (, idem USA - ca doar nu va inchipuiti ca americanii sunt draguti, ne iubesc la nebunie si nu ne-ar vinde iar rusilor, nu?!!!). Faptul ca diplomatia si adevarul nu sunt in general prieteni nu inseamna ca Base nu are de data asta dreptate. N-oi fi poate de acord cu unele iesiri pe care le are, dar nici sa-l acuz n-as face-o de data asta. Iar rusilor le-as ura sa-si vada de pravalia lor gaunoasa, pana nu se scufunda de tot. Si sa lase orgoliile si puditatile de virgine. Iar voi mai ganditi-va la o chestie: daca americanii au interes sa ne aiba aliati in coasta URSS (SIC!), rusii au si mai mult interes sa controleze aici....si or sa o faca inclusiv prin controlul distrusilor astora din sfera noastra politica. Concluzia e ca daca mai apare unu' sa-i trozneasca il sustin.
    • -12 (22 voturi)    
      o natie (Joi, 10 decembrie 2009, 14:21)

      tania [anonim] i-a raspuns lui pargo

      care are o istorie si o cultura greu de egalat. de ce e nenorocita, nu prea vad, ca a ales un sistem politic altul decat noi, nu stiu daca e de ajuns. oricum, nu stiu in ce masura e grav ce a facut presedintele, dar in noul mandat cred ca e obligatoriu sa inceapa niste cursuri de diplomatie. cu unii chiar nu e de glumit, a la berlusconi glumetul. diplomatii de cariera ar trebui sa se ocupe de diplomatie, nu presedintele jucator.
      • +27 (31 voturi)    
        Ce e grav? (Joi, 10 decembrie 2009, 14:39)

        Ionescu [anonim] i-a raspuns lui tania

        Nu inteleg ce e grav din ce-a facut presedintele? A spus ca prefera sa existe relatii economice decat sa mearga toata ziua in Rusia. E ceva cu declaratia asta? Mai degraba ambasadorul ala sa-si vada lungul nasului. Ce treaba are el aici sa interpreteze lipsa presedintelui nostru de la Moscova? Trebuie neaaparat sa faca sluj acolo ca sa fie privit bine?
        • -15 (19 voturi)    
          Pentru ca a jicnit Rusia (Joi, 10 decembrie 2009, 15:21)

          Creator [utilizator] i-a raspuns lui Ionescu

          Nu a spus cu diplomatie (adica prin folosirea unor aluzii) a dat cu bata-n balta !
          • +9 (11 voturi)    
            cu ce? (Joi, 10 decembrie 2009, 16:14)

            Alecu [anonim] i-a raspuns lui Creator

            Cu ce a "jicnit" Rusia? Cand a spus ca nu ne subordonam Rusiei?
            • +3 (3 voturi)    
              tov ambasador (Joi, 10 decembrie 2009, 22:03)

              mama lu' stefan cel mare [anonim] i-a raspuns lui Alecu

              care "relatii prietenesti"? ale rusiei cu agentii acoperiti pe care ii are infiltrati in mediul de afaceri romanesc, economic, etc si asa mai departe! noi, romanii, nu vrem sa fim ...' pretini cu voi, nici dusmani, va ignoram doar! aliosilor, lasati golaneala voastra diabolica, unii dintre noi simtim ca e urzeala voastra (si a voastra) in toata nenorocirea si haosul prin care trece Romania! voi, sa lasati ciocul mic! mai bine dati-ne tot ce ne-ati furat, inclusiv tezaurul, inclusiv Basarabia si Bucovina, inclusiv limba romana, inclusiv bunicii pe care ni i-ati ucis, inclusiv copilaria parintilor nostri, copilaria noastra... dar, nu incercati sa va puneti labele si pe copii nostri!
        • +1 (1 vot)    
          exact... (Vineri, 11 decembrie 2009, 9:04)

          MechaniX [utilizator] i-a raspuns lui Ionescu

          De ce trebuie sa mearga toti presedintzii sa se faca pres la Putin?
          • +1 (1 vot)    
            Pentru MechaniX (Vineri, 11 decembrie 2009, 20:58)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui MechaniX

            Pentru ca ei sa stie " cine suntem si ce vrem"
            ( Apud Iliescu)
      • +4 (6 voturi)    
        putina istorie (Joi, 10 decembrie 2009, 17:22)

        florin [anonim] i-a raspuns lui tania

        cum sunt ei nenorociti sau nu si ce sistem aleg nu e treaba noastra. problema e ca ii nenorocesc pe altii (pe noi de atatea ori...), nu cred ca e nevoie de exemple - toti ar trebui sa stie putina istorie, la nivel elementar macar... Iti dau dreptate ca ne trebuie si multa diplomatie ca sa nu intram in jocul lor si in acelasi timp sa ne aparam interesele. Diplomatia nu trebuie confundata in nici un caz cu servilismul sau obscuritatea. In contextul evenimentelor recente, mie mi se pare ca vizitele "particulare" si intalnirile in secret ale lui Geoana - nr 2 in stat si candidat la presedentie -la Kremlin, precum si declaratiile sale ulterioare sunt foarte suspecte si pot fii privite numai cu multa bunavointa ca niste gaffe de proportii.
    • 0 (6 voturi)    
      Eroare ! (Joi, 10 decembrie 2009, 16:41)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui pargo

      @ Popoarele sunt deasupra filozofiilor ce duc la disensiuni majore cu pierderi omenesti! Manipularile perverse,ce merg de la discursuri rasiste gen spatiul vital si antisemitismul hitlerist,la crestianismul imperial al tarului Petru I la comunismul utopic! La globalizarea actuala.Cauzele sunt in politicile gresite consumiste,in politicile de natalitate ,de protectie a biosecuritatii vietii .In exagerarea Drepturilor omului fara un echilibru intr-o Declaratie a Obligatiilor omului vizavi de drepturile planetei a viului in totalitate! De la regnul animal sau vegetal.Omenirea nu va avea un viitor fara reguli precise in dreptul la viata in armonie cu mediul.Deja sunt alarme mondiale privind schimbari majore ale mediului datorita agresivitatii asupra mediului in goana dupa profit cu ori ce pret.Daca afacerile trebuie sa fie corecte in sensul ca toti partenerii trebuie sa fie in castig.La fel activitatile umane pe tera trebuie sa aduca un castig madiului.Criza energetica coroborata cu explozia demografica ! A demoniza Rusia este contraproductiv! Rusia treebuie sa-si gaseasca locul in UE! Prin cultura Rusa stiinta aportul real la progresul stiintei mondiale a resurselor Europa are nevoie de Rusia.De o rusie ca partener egal nu de o Rusie pe pozitie de forta!Fiecare natiune trebuie sa-si rezolve problemele interne sa se integreze in armonie cu celelalte popoare.Lumea in totalitate nu are nevoie de un conglomerat fara identitati, un nou turn a lui Babel,Fiecare trebuie sa-si aduca la masa comuna cele mai neagresive tehnologiii,cele mai luminate minti pentru un ideal comun ca omul sa fie ridicat constient la nivelul de partener cu drepturi egale la viata la resurse.Este necesara o poitica rationala a natalitatii.Familii fara resurse,fara un nivel cultural economic produc copii pe banda rulanta care sunt abandonati in seama societatilor civile care nu fac fata nici problemelor curente!Drepturile copilului trebuie sa primeze pentru o dezvoltare armonioasa.Nu obiecte!DDD
      • +1 (3 voturi)    
        ptr Danut (Joi, 10 decembrie 2009, 22:14)

        mama lu' stefan cel mare [anonim] i-a raspuns lui Danut D Deleanu

        ce faci,puisor, pe aici? " A demoniza Rusia este contraproductiv! Rusia treebuie sa-si gaseasca locul in UE!" citatul iti apartine. mai, tutu mic si dezvoltat, vezi ca ai confundat scenele: aici nu e balsoi teatr! nu te duci tu putin mai incolo, in siberia de exemplu, sa faci campanie ptr ...mata Rusie! ca mama mea nu e! auzi, decat sa elucubrezi ineptii de-astea, ia mai bine un manual de geografie! sau ai confundat sticla de ceai cu cea de votca si aspirina cu ecstazy! nu e papa bun! ia,tai-o tu la kremlin, ca s-a dat stingerea de mult si te cauta ai tai!
      • +1 (1 vot)    
        pentru Dan Deleanu (Vineri, 11 decembrie 2009, 21:04)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Danut D Deleanu

        Ai avut comentarii de bun simt pana acum. Aici nu te inteleg. Te rog sa-mi raspunzi la o intrebare: ce-i durea pe rusi ca se pun niste rachete DEFENSIVE in Cehia? Aveau ceva planuri OFENSIVE in zona si aceste rachete ii incurcau?
        Ai alta explicatie logica?
  • +24 (32 voturi)    
    Muscali (Joi, 10 decembrie 2009, 13:50)

    Iesanul [anonim]

    Astia se asteapta la gesturi prietenesti de la conducatorii Romaniei dupa 50 de ani de siluire comunista a poporului roman? Mucles Ivan ca mirosi a tureatca nespalata!
    • +19 (21 voturi)    
      pai ... se cam asteapta (Joi, 10 decembrie 2009, 14:16)

      ego sum [utilizator] i-a raspuns lui Iesanul

      la gesturi foarte prietenesti dupa vizitele prostanacului la moscova ...
      sa inteleg ca s-au ofensat ca nu le-a iesit pasenta cu presedintele aservit interreselor ruse?
      adica, dupa toata tevatura s-au ales cu presedinte jucator in loc de presedinte slujitor?
  • +34 (38 voturi)    
    dragi tovarasi (Joi, 10 decembrie 2009, 13:52)

    incendius [anonim]

    bolsevici, va rugam sa ne mai lasati cu balariile astea, ca v-am halit bullshitul ideologic 50 de ani in care ati bagat juma de planeta in bezna.

    dupa cate jafuri "prietenesti" ati facut in Romania si restul tarilor din blocul sovietic, ne permitem cateva remarci "neprietenesti", daca mai multe nu avem cum.

    roata istoriei se invarte si la un moment dat o sa fiti si voi sub obada... o sa savurez momentul.
    • +7 (9 voturi)    
      Spirala mortii (Joi, 10 decembrie 2009, 14:23)

      Claudia [anonim] i-a raspuns lui incendius

      Poate noi n-om mai trai sa o vedem, insa rusii si-o fac cu mana lor si se numeste lucru manual. Sunt pe cale de disparitie.

      http://fabiusmaximus.wordpress.com/2008/06/06/russia/

      Asta nu inseamna ca ma bucur pentru ca e pacat de oamenii de rand si de spiritul acela care a produs totusi destule valori culturale extraordinare. Mafiotii care-i conduc insa vor avea din ce in ce mai putina influenta internationala pentru ca demografia lor e o spirala a mortii mai ceva decat aia de-o invart patinatorii lor de top.
  • +19 (27 voturi)    
    ne cerem scuze (Joi, 10 decembrie 2009, 13:55)

    zaboo [utilizator]

    ca nu putem sa va stergem definitiv din cartile de istorie ale lumii! vezi, Base, daca nu te-ai dus si tu pe sest la Moscova ca un vestit diplomat de la noi? acu' nu se scula asta sa te certe...
  • +26 (32 voturi)    
    mae asta rus nu intelege? (Joi, 10 decembrie 2009, 13:56)

    scartz [utilizator]

    romanii s-au saturat de atata bine cat ne-au ffacut.da tezaurul inapoi si anii de comunism pe care ni ia-i bagat cu forta pe gat si dupa asta poate mai stam de vorba.plus mortii de la revolutie cred ca tot de la voi vin prin general militaru si ilici ion.da noi romani iubim mult mama rusie.mama voastra de criminali si de hoti.
  • -22 (36 voturi)    
    rusia si base (Joi, 10 decembrie 2009, 13:56)

    gaze? [anonim]

    Pun pariu, ca urmatoarea reactie a Rusiei va fi: trebuie sa scumpim gazele, piata dicteaza acest lucru. Multumim domnule Basescu, aveti in sange simtul diplomatiei.
  • -19 (35 voturi)    
    Dom' presedinte sa-si dea o palma peste gura (Joi, 10 decembrie 2009, 13:56)

    Lucian [anonim]

    Partea proasta cu Basescu este ca o sa avem garantati inca 5 ani de relatii glaciale cu Rusia. Ce naiba mah Base, parca esti Chavez vituperand impotriva Imperiului American! Un politician european in anul 2009 ar trebui sa se ridice peste nivelul asta.
  • +24 (28 voturi)    
    E vai! (Joi, 10 decembrie 2009, 13:57)

    Ducu [utilizator]

    Sunt nemultumiti rusii, stai sa pun matura-n doliu de trist ce sunt.
  • +28 (32 voturi)    
    Rusia neobolsevica sau UE si USA? (Joi, 10 decembrie 2009, 13:57)

    cattani [anonim]

    Aveti acum explicatia clara cu ce fonduri s-a alimentat alianta nociva PSD, PNL, PRM, Antenele, iRealitate etc. Toti cei mai de sus sunt lacheii Moscovei, gata oricand sa-si vanda tara pe 30 de kopeici. Romania, Ucraina, Polonia si balticii suntem supusi atacurilor barbare ale panslavismului taristo-narodnico-bolsevic. Putin si camarila nu doresc decat subjugarea noastra economica, apoi politica si in final teritoriala la imperiul rus. De aceea cat timp Traian Basescu cladeste un sistem de aliante care sa ne apere(inclusiv scutul antiracheta), romanii trebuie sa-l sprijine. Cei care din oportunism sau lasitate ii conteste politica externa sunt niste tradatori ordinari ai neamului romanesc.
    • -3 (7 voturi)    
      Nasol... (Joi, 10 decembrie 2009, 15:45)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui cattani

      Vadim, tu esti ?
  • +17 (21 voturi)    
    oare...??? (Joi, 10 decembrie 2009, 13:57)

    clenciu marian [anonim]

    sa-si aminteasca (sigur au contabilizat) cite declararii au dat (rusia si ukrajna)diferiti responsabili politici inainte de aceasta. mai mult sau mai putin intemeiate daca le punem la socotea si pe cele aparute in r.moldova ar cam trebui ori sa-si ceara scuze ori sa ne asezam la masa desbaterilor dac vor sa afle realitatea.
    cu deosebita stima fata de cultura si poporul rus+emigratia rusa ,dar e timpul sa vina cu piciorele pe pamint
  • +26 (30 voturi)    
    trebuia sa le dea cineva rusilor peste bot (Joi, 10 decembrie 2009, 13:59)

    lolz [anonim]

    ca altfel vin in "vizite" si nu mai pleaca cite 50 de ani.

    nu-s eu incintat de basescu, dar macar aici e mai aproape de ceea ce ar trebui sa fie presedintele romaniei, si anume: SA NU FIE SLUGA MOSCOVEI !!!

    si sa nu aud ca ro trebuie sa se aiba bine cu rusia, ca vecini, ca tara sora si prietena, ca preturi la gaze. polonezii le dau rusilor peste bot de fiecare data si tot platesc mai putin pe gaze.
  • +24 (32 voturi)    
    Prostanacul la Kremlin (Joi, 10 decembrie 2009, 13:59)

    n3m3sis [utilizator]

    pregatea vanzarea Romgazului, fapt care reiese si din transcrierile "scapate" de SRI in presa.

    Acum tovarasii rusi, suparati ca nu le-a iesit marioneta presedinte dau declaratii belicoase prin presa.
  • -20 (30 voturi)    
    care adavar? (Joi, 10 decembrie 2009, 13:59)

    xxx [anonim]

    Ca va manipuleaza Basascu ca pe copi de gradinita cu fictiunea rosia?
    • +16 (20 voturi)    
      gramatica PSD (Joi, 10 decembrie 2009, 14:05)

      liberal adevarat [utilizator] i-a raspuns lui xxx

      bai, astia de la PSD daca tot angajeaza postaci macar sa stie gramatica. Copi se scrie cu sapte de i, mai prostule.
    • +12 (16 voturi)    
      La care dintre fictiuni te referi? (Joi, 10 decembrie 2009, 14:14)

      siberia [anonim] i-a raspuns lui xxx

      La care dintre fictiuni te referi Ivane?
      La cele cateva milioane de romani deportate in Siberia?
      La cotropirea Romaniei dupa al doilea razboi mondial?
      La devalizarea Romaniei dupa al doilea razboi si transformarea romanilor in sclavi de tip nou de catre un grup numit de la Moscova?
      Da. Asta sustin ca e fictiune - ii contrazice doar realitatea, faptele si izvoarele istorice. din punct de vedere al zisului stau bine.
  • -10 (22 voturi)    
    sa mai le trimita un masaj de conciliere (Joi, 10 decembrie 2009, 14:00)

    Bogdan [anonim]

    Pai rusii n-au pus botul la mesajele de conciliere din campanie ale presedintelui?:P Pai cine-s astia sa nu ia in seama mesajul presedintelui?? Ce, daca au cateva sute de bombe nucleare au dreptul sa comenteze la adresa domnului Basescu??
    P.S.
    Si ce se mai aude despre pretul gazelor naturale? :(
    • +4 (4 voturi)    
      Intreaba psd-ul (Joi, 10 decembrie 2009, 16:30)

      Naiv [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      De pretul la gaze stiu ilici si nastase; prin cate miini or trece. ..
      Astept Nabucco, un proiect de prin "96, "97.
      Poate ne explica cineva din "marii politicienii" ai tarii cum de abia acum s-a semnat acordul.
  • +17 (27 voturi)    
    urss (Joi, 10 decembrie 2009, 14:00)

    moderat [anonim]

    - altii ce nu stiu a pierde, si au pirdut la greu fata de geoana care a pierdut doar un job de reprezentant.

    - si ilici, gusa si geoana au pus sovieticii sa atace, in 2 zile moare subiectul cu frauda si trebuie deschis un nou subiect, astfel incat sa nu i sa ceara sa vomite sampania si tortul de duminica seara.
  • +20 (28 voturi)    
    lasa-ne lasa-ne (Joi, 10 decembrie 2009, 14:01)

    florin [anonim]

    domnule Nesterenko, va rog sa ne lasati in pace, am fost sub papucul vostru jumatate de secol...poate am fi avut nevoie de alte reactii, spre exemplu despre vizitele lui Geoana in zona...dar trebuie sa-i sariti presedintelui inchipuit in ajutor, nu ???
  • -12 (30 voturi)    
    Rusia (Joi, 10 decembrie 2009, 14:01)

    Gelu [anonim]

    Rusia nu ne e un dusman. Oameni buni, renuntati la fobia de comunism si de Rusia. E o atitudine stupida si daunatoare.

    Romania TREBUIE sa aiba relatii bune cu Rusia din propriu interes. Orcine crede ca va iesi ceva bun daca avem relatii tensionate cu rusii nu are un gram de minta in cap. (si votantii lui Base probabil ca indeplinesc toti aceasta conditie)
    • +11 (13 voturi)    
      nu ne mai e poate.. (Joi, 10 decembrie 2009, 14:04)

      incendius [anonim] i-a raspuns lui Gelu

      ... dar ne-a rupt in doua atata amar de vreme.

      e evident ca faci business cu toata lumea ca asa te dezvolti si in afaceri nu e cazul sa tii minte istorii vechi, antecedente de acu 40 de ani etc.

      dar, de aici si pana sa se dea loviti ca nu stiu ce a zis unul altul si sa dea ochii peste cap ca o pisi de discoteca pentru ca nu avem o atitudine obedienta e cale foarte lunga.
    • +17 (17 voturi)    
      Rusia (Joi, 10 decembrie 2009, 14:06)

      Pink Panther [anonim] i-a raspuns lui Gelu

      Cu rusii trebuie sa fii diplomat & puternic. Astfel te vor respecta.

      Cred ca putem invata din modul in care Finlanda a construit relatia cu Rusia.

      1. S-a respectat pe sine si a fost respectata.
      +
      2. O diplomatie din care am putea invata (fara salturi de bucurie nestapanita si fara ura necalculata)
      • -2 (2 voturi)    
        Pink Panther, Rusia nu stie sa respecte (Joi, 10 decembrie 2009, 22:33)

        rasputin [anonim] i-a raspuns lui Pink Panther

        cu rusii nu poti sa fii decat curva,nu diplomat, cat despre "& puternic" , nici atat! asa s-a benganit si despre Dubai, da' vezi, matale, ca le-a cam intrat propriul nisip in ochi! lasa sfaturile astea, si du-te acasa la : Metro Goldwyn Mayer Inc
    • +15 (17 voturi)    
      rusia dusman (Joi, 10 decembrie 2009, 14:08)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Gelu

      apropos de dusmani..Moldova a fost furata de catre rusi..sa-ti amintesc de procesul de rusificare a romanilor din Moldova? ..sute de mii de moldoveni racolati cu forta in armata rusa ?..e doar un motiv sa avem relatii tensionate cu aceasta molima numita Rusia..
      Si gresit Romania nu trebuie sa aibe relatii bune cu Rusia atat atimp cat rusii discuta pe pozitie de forta..
      vezi tarile vestice amice..care considera rusia un dusman..nu poti avea un dialog normal cu rusia
    • +13 (15 voturi)    
      Gelutule! (Joi, 10 decembrie 2009, 14:12)

      Anti-Gelu [anonim] i-a raspuns lui Gelu

      Spune asta zecilor de mii de romani care au avut rude omorate cu bestialitate de oamenii smarcurilor sovietice, duse in Siberia de unde nu s-au mai intors, violate de prietenoasa armata rosie, etc! Explica-le tu Gelutza tata ca trebuie sa-i iubeasca pe rusi!
    • +12 (14 voturi)    
      noooo (Joi, 10 decembrie 2009, 14:21)

      ego sum [utilizator] i-a raspuns lui Gelu

      cum sa ne fie dusman?
      e marele nostru prieten de la rasarit ...
      noi, astia, votantii lui base ... stii, suntem mai nesociabili, asa, cand e vorba sa-si bata cineva joc de noi dar voi prostanaci mai mari sau mai mici puteti sa va duceti sa va jucati cu rusul ... da' la el acasa, da? si sa ramaneti acolo!
  • +17 (25 voturi)    
    Rusia? (Joi, 10 decembrie 2009, 14:03)

    astic [anonim]

    Se tot incearca inocularea ideii ca Romania are nevoie neaparata de Rusia. Nimic mai fals. Nu am avut niciodata nevoie de ei. Ne putem descurca foarte bine si fara relatii economice puternice cu fratele de la rasarit.
    De altfel, istoria confirma acest lucru.
    Dar na, KGB-ul lucreaza...
    • -3 (7 voturi)    
      Nu avem nevoie pe dracu. (Joi, 10 decembrie 2009, 15:50)

      a_claudiu [utilizator] i-a raspuns lui astic

      De unde vin gaze? Cine are resurse naturale cu nemiluita? Si cine e o potentiala piata de desfacere?

      Trebuie sa fim pragmatici. Trebuie sa ne folosim de ei fara a deveni dependenti de ei. Faptul ca ne fudulim nu face decat sa platim cel mai mare pret la gaze naturale din Europa (si cred ca si din lume).
      • +5 (5 voturi)    
        Tarile din jurul marii caspice (Joi, 10 decembrie 2009, 16:09)

        KidChinoT [utilizator] i-a raspuns lui a_claudiu

        Pe care rusii i-a trata si ii trateaza la fel ca pe noi. Daca nu ar fi companii rusesti cu legaturi puternice la kremlin care sa extraga din acea zona, probabil ca rusia ar conta mult mai putin pe scena energetica europeana...dar comunistii au luat ce si-au dorit si cand si-au dorit si au pastrat si dupa revolutie, ca doar era a lor deja cum sa mai dea inapoi....da se poate fara rusia...trebuie sprijinite tarile din zona marii caspice puternic. Stiu ca ce spun e idealist, dar e o optiune la care probabil foarte multa lume se gandeste, dar le e prea frica de mafia ruseasca ca sa o puna in practica. Si platim cel mai mare pret la gaze din europa din cauza lui ilici care in continuare pupa marele f*u*n*d rusesc cu placere si le-ar da orice numa sa fie si el bagat in seama!!!
      • +2 (2 voturi)    
        Resurse naturale cu nemiluita? (Joi, 10 decembrie 2009, 17:18)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui a_claudiu

        Printre primele lectii invatate la geografie: gazele naturale-sursa epuizabila de energie!

        Rusia-potentiala piata de desfacere? Poate potentiala piata de desfacere.

        Hai sa gandim altfel: In anul 2009 trebuie sa uitam istoria si atrocitatile petrecute in trecut (a se vedea situatia Germaniei). Nu tara trebuie trasa la raspundere ci acei oameni care au condus-o si au manipulat oamenii. Aaaa ca si acum sunt la putere tot aceeasi oameni (care vor putere, care vor dominare, etc) e altceva.

        Nu cred ca Rusia reprezinta pentru noi telul suprem. Ne putem descotorosi de aceasta problema ignorand-o. Ceea ce trebuie sa facem noi ca tara este sa ne consolidam pozitia in UE, NATO (si ma refer sa ajungem in acel punt in care parerea noastra va juca un rol semnificativ).

        Cat despre ce a facut Presedintele Romaniei, Traian Basescu -- foarte bine!

        Cat despre ce a facut Geoana? Cum pm...mai ai tupeul sa te numesti democrat idiotule, cand stiind situatia tensionata din trecut intre RO si Rusia si toate problemele (tezaur, morti, comunism) tu te duci cu cateva zile inaitne de alegeri la Moscova pe ascuns? Mare....cretin!

        Poate e prea mult sa spui ce a zis Aglica (a se vedea articolul Hotnews) "Romania a devenit independenta dupa 20 de ani de la revolutie" dar un gram de adevar este.

        Trag sperante ca vom scapa de mentaitatea comunista in curand. Asa ca dragi bunici si bunicute (cine se simte) luati aminte! Romania treuie sa iasa dracu din starea de letargie si sa-si caute locul in lumea asta, si anume tara cu o cultura bogata, tara cu multi oameni inteligenti, etc.

        se poate, trebuie doar sa nu uitam ce vrem.
  • -8 (18 voturi)    
    Comentarii NU (Joi, 10 decembrie 2009, 14:08)

    tacutul gheorghita [anonim]

    Aici e bine sa tacem...nu de alta dar oficialul exprima o pozitie a statului rus si nu se refera la discutii de culise ale unor neica nimeni prin cafenele sau alte locuri.
  • +15 (19 voturi)    
    incercare proasta (Joi, 10 decembrie 2009, 14:11)

    incercare [anonim]

    Geoana a fost acuzat ca fiind seful Senatului si membru in Consiliul de Aparare a tarii, a facut niste vizite la Moscova, pe ascuns. Cand ai astfel de functii, ai o responsabilitate iar actiunile tale trebuie sa fie clare si la vedere.
  • -10 (20 voturi)    
    nu asa Basescu. stai jos (Joi, 10 decembrie 2009, 14:14)

    eu sunt [utilizator]

    Nu zice nimeni ca trebuie sa ne intoarcem la comunism sau ca ar trebui sa fim sclavii lui putin. insa romania are nevoie de relatii bune cu toate marile puteri. Se justifica din punct de vedere economic. si nu il mai sustineti atata pe basescu ca le da peste bot rusilor ca nu face bine. Suntem tara europeana trebuie sa fim deschisi relatiilor cu orice tara. Basescu se crede presedintele venezuelei impotriva Americii ce naiba ?!!! cand o sa platiti gazul dublu de la vara o sa vedeti de ce e bine sa avem relatii bune
  • +14 (14 voturi)    
    Ce este "neprietenos" (Joi, 10 decembrie 2009, 14:15)

    Gigi [anonim]

    De ce MAE al Federatiei Ruse se supara? Ce e "neprietenos" in a spune ca nu se accepta sa fii subordonat cuiva? Atunci Geoana este "prietenos"? Adica accepta o anumita "subordonare"???
  • -10 (14 voturi)    
    replica lui base - una de mitocan (Joi, 10 decembrie 2009, 14:20)

    unu [anonim]

    cum tot rusii au adus mitocania in tara romaneasca
    sa se spele cu nespalatul pe cap
    sau sa-l ia la ei sa-i dea o gubernie
    pentru tot pdl-ul
  • +13 (15 voturi)    
    Rusia stai in banca ta!!! (Joi, 10 decembrie 2009, 14:21)

    Tzepesh [anonim]

    Daca MAE rus tacea, mare mester devenea.
    Pai este clar ca il vor pe satan care a fost la moscova pe ascuns si care este puiul de caghebe al lui I8lici
    • -4 (4 voturi)    
      da? (Joi, 10 decembrie 2009, 14:30)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Tzepesh

      acum si rusia e antibasescu...
      si sua si germania si toata planeta...
      chiar si martienii sunt impotriva lui basescu!
      basescu este omul care se lupta cu mogulii si sistemul ticalor din tot universul!

      mai omule... crezi ca ii doare undeva pe rusi cine e la fruntea romaniei? eu daac vor ceva de la noi o sa obtina oricine ar fi presedinte.
      pe ei ii deranjeaza sa fie criticati din orgoliu... stii orgoliu... cuvandul ala care descrie cam cce NU face romania in politica externa ca noi nu stim decat sa plecam capul ... ba la rusi ba la nemti ba la americani, ba la turci ca sa avansam mai mult in istorie...
  • +6 (6 voturi)    
    ASTA ESTE DOVADA... (Joi, 10 decembrie 2009, 14:25)

    Bogdan [anonim]

    .....pe cine a avut prostanacul si psd in spate
  • -4 (6 voturi)    
    stim... (Joi, 10 decembrie 2009, 14:27)

    liviu_ [utilizator]

    basescu si diplomatia, baba si mitraliera...

    basescu habar nu are cum se scrie macar cuvantul "diplomatie"....

    pentru cei de mai sus:
    o fi rusia tara comunista, DAR ea ne da gaze si este muuuult mai aproape de noi dect america, deci, ar fi bine totusi, sa nu ne punem rau cu ei.
    Atentie! NU spun sa-i pupam in dos! Ci numai sa incercam sa avem cu ei o relatie normala in care sa nu ii acuzam aiurea numai pentu a face 3 voturi.
    • +5 (5 voturi)    
      normal ca stim... (Joi, 10 decembrie 2009, 15:39)

      Alecu [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Rusia ne da gaze??? Spui asta de parca parca ai zice ca ne dau gazele pe gratis. Sau ca germanii ne dau mercedesuri...
      Si ce daca e mai aproape decit america? Si Franta sau Germania sint mai aproape de Rusia decit de USA, si ce daca? Tu nu intelegi ca fiind prieteni cu ei nu te poti alege decit sa-i pupi in dos, crezi ca-ti fac ei un favor? Gresesti, daca intr-adevar ar fi vrut sa fie prietenii nostrii ne-ar fi dat tezaurul inapoi, adica ne fura si noi sa fim prietenii lor? Adica tu ii dai tiganului de vis-a-vis bijuteriile sa le tina, si nu mai vrea sa le inapoieze, iar tu ramii cu buza umflata si vrei sa-i mai fii si prieten, ca sa nu ne punem rau cu el?
      • -1 (1 vot)    
        asa e (Joi, 10 decembrie 2009, 21:09)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui Alecu

        iar Franta si germania au relatii excelente cu rusii, din care scot miliarde de euro pe an; noi avem declaratii cocosesti ale lui Base, platite prin gaz mult mai scump si exporturi niema! sa trati bine, ca judecati ca niste curci.
        • +1 (1 vot)    
          Nu Base (Vineri, 11 decembrie 2009, 0:35)

          Exacta [anonim] i-a raspuns lui clujean

          Nu Base a acceptat pretul pe care il platim pe gaze. Ceva mai multa memorie nu ne-ar strica noua, romanilor. Vad ca in ultima vreme multi nu-si mai aduc aminte ce s-a petrecut acum 10-15-18 ani, isi mai amintesc numai ce nu le-a placut in ultimii doi, trei anishori.
    • +1 (1 vot)    
      RUSIA NU NE DA GAZE (Vineri, 11 decembrie 2009, 0:31)

      exacta [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      ...NE VINDE, si anume mult mai scump decat altor tari europene. Ce relatie normala, cand slugoii care au tratat cu ei au acceptat asemenea pret? Banuiesc ca stiti cine sunt slugoii.
  • +2 (4 voturi)    
    rusi (Joi, 10 decembrie 2009, 14:27)

    m,m [anonim]

    da ce nevoie am eu de rusii dau si ei un pic de gaz si ala ascump,da peste catva nu o sa mai cumparam de la ei k o sa apara altceva pe piata altceva tot omul e din maimuta numai rusii din porci hua loavar dracu de betivi
    • -2 (2 voturi)    
      Ce nevoie ai de gaz...? (Joi, 10 decembrie 2009, 16:04)

      fixpix [anonim] i-a raspuns lui m,m

      Pai ce nevoie ai de gaz? Probabil ca tu te incalzesti cu apa minerala, nu? Si pic-ul ala reprezinta cam o treime din consumul tarii noastre, asta ai stiut? O fi el scump dar pe moment nu prea cred ca avem alta solutie.
      Iar daca astepti sa apara curand alte tipuri de combustibil pe piata mi-e teama ca o sa cam arati ca Matusalem pana atunci.
  • +8 (8 voturi)    
    sa inteleg ca remarca "neprieteneasca" (Joi, 10 decembrie 2009, 14:36)

    yellowdog [utilizator]

    a lui Base, a fost ca nu avem relatii de subordonare fata de Rusia?????
    idiots...
  • -3 (9 voturi)    
    uimire (Joi, 10 decembrie 2009, 14:38)

    cititor [anonim]

    citesc comentariile si sunt mai mult decat uimit. Mai sustinatori ai lui basescu, in ce epoca traiti? Nu ati aflat ca suntem in NATO? Stiti ce implica asta? Si de ce denaturati continutul acelui comunicat? Nu stiti sa cititi? Sau ati sarit imediat in apararea conducatorului iubit? Sunteti ori inculti, ori fanatici, ori incercati sa manipulati ( mai degraba ). Ca xenofobi sunteti sigur.
    • -2 (4 voturi)    
      greu cu cititul (Joi, 10 decembrie 2009, 14:48)

      eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui cititor

      de citit mai greu. doar printre randuri. daca este contra Base: pac minus !! cu ganditul si mai greu. manipulare in masa.
      • 0 (0 voturi)    
        :) (Vineri, 11 decembrie 2009, 3:34)

        andrei.b [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

        Da.. pac minus!
        manipularea mea...
    • +3 (3 voturi)    
      prietene.. (Joi, 10 decembrie 2009, 14:51)

      ady [anonim] i-a raspuns lui cititor

      ..nu se pune problema de invazie cum sugerezi ..e vorba de sfera de influenta..iar rusia poate face jocul politic dupa cum vor ei,chiar daca esti in nato, nu rusii ne-ar putea scoate din nato ci tot romanii nostri bine intentionati si umblati prin lume cu mesaje de liniste..
    • +4 (4 voturi)    
      De ce esti uimit? (Joi, 10 decembrie 2009, 15:55)

      Alecu [anonim] i-a raspuns lui cititor

      Nu sint sustinator al lui Basescu, cu toate ca in turul doi am votat cu el.
      Ca sintem in NATO, asta o stie orice roman, si ce implica asta?
      Nu toti sar in apararea lui Basescu, unii sar impotriva rusilor cum as fi eu. Ca sint satul de ei, de minciunile lor, se santajul lor, si de badarania lor.
  • +3 (3 voturi)    
    ce sa-ti povestesc (Joi, 10 decembrie 2009, 14:46)

    tepes [anonim]

    MAE rus este prea sensibil nu a fost nimic antirusesc in declaratiile dlui.Basescu si mai mult sint declaratii electorale,probabil aburi alcoolului persista la mae rus.
  • +5 (5 voturi)    
    rusia prieten??? (Joi, 10 decembrie 2009, 14:48)

    ciprian [anonim]

    Rusia:

    Ne-au calarit zeci de ani, ne-au muls cat au putut, ne-au rupt teritoriul (greseala noastra a fost ca am fost o perioada de partea nemtilor in ofensiva lui Antonescu dar cand am revenit am scurtat razboiul cu 6 luni si am fost a patra forta impotriva nemtilor dupa rusia, anglia si SUA). Priviti Italia care a facut parte din Axa ca nu a patit nimic sau Japonia. Diferenta e ca ei au fost in influenta Vestului europei sau americii.

    Armata a 14-a ne pune si acum pistolul in ceafa in republica Moldova. Ilie Ilascu a stat inchis in Transnistria in cusca precum animalele. In Moldova comunistii sustinuti intens de Rusia domina o majoritate romana (au promovat in administratie vorbitorii de rusa, s-au imbogatit doar pro-rusii) profitand de lipsa de educatie a omului de la tara pe care il manipuleaza cu televizorul. Comunistii din moldova si-au cumparat case si terenuri si prospera.

    Rusia ne vinde de 20 de ani gazul la supra pret.

    Ne-au adus comunismul cadou.

    Ucraina:
    Are loc la romanii de acolo o stergere de identitate cum rar s-a mai procedat in istorie. Nu au voie sa invete in limba materna. Nu progreseaza in administratie daca folosesc limba romana.
    Ne distrug ecosistemul din delta cu ajutorul canalului Bastroe.
    Au luat in forta insula serpilor si platforma continentala. Noroc ca am castigat procesul.

    Noi trebuie sa avem relatii bune cu ei, dar trebuie sa realizeze si ei ca nu mai sunt un imperiu cotropitor. Si din cauza asta intrarea in NATO a fost benefica pentru noi. Din pacate Obama ne cam abandoneaza pe noi cei din europa de est tintuiti atata timp sub influenta rosie. Lumea tinde spre o estompare a granitelor insa Rusia/Ucraina trebuie sa isi schimbe mentalitatea cu una demna de mileniul 3. Actiunile Rusiei in Georgia sunt demonstratii de forta antidemocratice.
    • -2 (2 voturi)    
      De acord (Joi, 10 decembrie 2009, 16:14)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui ciprian

      Ei nu vor realiza vreodata ca nu sunt popor cotropitor si in caz de agresiune sovietica nu cred ca NATO ne va apara.
  • +6 (6 voturi)    
    Nu prea imi dau seama ... (Joi, 10 decembrie 2009, 14:51)

    dantor [utilizator]

    ... care sunt de fapt declaratiile neprietenesti.. sa inteleg ca relatia de nesubordonare inseamna relatie de neprietenie..
  • +4 (4 voturi)    
    acum mi-e clar !! (Joi, 10 decembrie 2009, 14:53)

    soho [anonim]

    d-aia s-a geoana la kremlin incognito
    sa parasca
    hehehehe
  • +4 (4 voturi)    
    antirusesti? (Joi, 10 decembrie 2009, 14:54)

    ela [anonim]

    dar la adresa Romaniei cam cate au fost?remaricile au fost la adresa lui Geoana care si a permis ceva ce nu trebuia sa faca un sef de senat.
  • +8 (8 voturi)    
    Sa tacem???? (Joi, 10 decembrie 2009, 14:56)

    andrei [anonim]

    NICIODATA! Am tacut 50 de ani, ne ajunge! Rusii sa isi tina prietenie pentru ei, am vazut cum o manifesta in relatiile cu vecinii lor! Geoana tb sa explice de ce a fost acolo, ce a promis si ce a obtinut. Nici macar nu a ajuns presedinte si isi permite sa vb in numele nostru??
  • +5 (5 voturi)    
    MAE rus si ROMANIA. (Joi, 10 decembrie 2009, 15:19)

    mircea [anonim]

    Rusii sa-si tina mainile acasa.Pot fi prieteni cu romanii,daca nu-si baga nasul unde nu le fierbe oala.Adica,cei din opozitia au o atitudine corecta fata de ei si noi nu pricepem ce vor sa spuna.Daca le plac atat de mult Geoana si Antonescu,li-i facem cadou.
  • +4 (4 voturi)    
    diplomatie, diplomatie ... (Joi, 10 decembrie 2009, 15:23)

    Kalas Nikov [anonim]

    Corect, Basescu nu prea le are cu diplomatia, dar cred ca nici rusii nu sunt prea iubiti in Romania, cu exceptia unor cozi de topor care se duc pe ascuns la Moscova sa ia lumina (oare?), ba nu, indicatii de la copii lui Putin. De asta afirma Medvedev ca "influenta Rusiei in fostul spatiu sovietic nu are de suferit". Pai, cum?! Indicatiile trebuiau sa vina tot de la Moscova, Romania trebuia sa sustina South Stream, nu Nabucco... Dar asta e, nu-i cum vrea omul (Putin) e cum vrea Domnul (oare Putin o fi ateu?! cred ca da...) Oricum, asta e, probabil ca rusilor nu le vor conveni multe de acum inainte, Biden stie mai bine. Sa auzim de bine.
    • 0 (0 voturi)    
      A 4-a vizita "particulara" la Moscova (Vineri, 11 decembrie 2009, 2:52)

      victor [anonim] i-a raspuns lui Kalas Nikov

      A viziona si raspândi mai înainte ca Geoana sa faca a 4-a vizita "particulara" la Moscova :
      http://www.jurnaltv.ro/video/The_Soviet_Story_Povestea_sovietelor_incredibil
  • +4 (4 voturi)    
    Rusii ne datoreaza (Joi, 10 decembrie 2009, 15:44)

    cir [anonim]

    Rusii ne datoreaza despagubiri pentru tezaurul retinut, despagubiri pentru Basarabia, despagubiri morale pentru tratatul Ribbentropp-Molotov, pentru instaurarea comunismului in Romania sub amenintarea armatei.
    Cat despre relatiile economice: beneficiem de cel mai ridicat pret la gazele naturale. Asa ca nu avem ce regreta.
    Daca doresc sa avem relatii prietenesti, sa permita ca Republica Moldova sa-si aleaga aleaga singura drumul iar in relatiile economice sa ne considere partener egal.
    Altfel, MAI BINE NU !
  • -3 (3 voturi)    
    avem nevoie (Joi, 10 decembrie 2009, 15:47)

    doru [anonim]

    Avem nevoie dragii mei de Rusia, fie ca ne place fie ca nu. Trebuie sa fim intelepti si sa ne apropiem de ei intrucat eu sunt o piata perfecta pentru noi si ei detin energia. Am 25 de ani, dar am inteles clar ca ei sunt mai aporape de noi decat sunt americanii.
    • +3 (3 voturi)    
      ce piata (Joi, 10 decembrie 2009, 16:18)

      KidChinoT [utilizator] i-a raspuns lui doru

      Vreau si eu sa inteleg ce piata perfecta e rusia?? In afara ca sunt foarte multe milioane de oameni saraci care cumpara ce e mai ieftin, cam ca la noi de altfel, ce piata perfecta e rusia? ce poate exporta romania in rusia ca ma tot chinui sa imi imaginez si nu reusesc. Dacii?nu cred ca intra rusia in strategia Renault, va rog frumos sa imi explicati cei care spun asta ce piata perfecta e rusia??
      • -2 (2 voturi)    
        ce putem exporta la rusi? (Joi, 10 decembrie 2009, 21:12)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui KidChinoT

        incaltaminte, imbracaminte, mobila, produse casnice, produse alimentare, electrice, ceva materiale chimice, masini sau subansamble, servicii, consultanta, etc etc etc! nuami sa vrem asta, in loc de infumurari ieftine, urmate de pagube imense.
        • 0 (0 voturi)    
          oke (Luni, 13 septembrie 2010, 17:31)

          KidChinoT [utilizator] i-a raspuns lui clujean

          Incaltaminte? Clujeana exporta in Italia masiv la preturi mari(de ex.) cine dracu din marea de saraci din rusia iti cumpara la preturile alea. PLus ca trebuie modele diferite adaptate conditiilor meteo. La fel cu imbracamintea. Mobila??? ce mari firme de mobila care sa isi permita sa exporte avem noi? Majoritatea fac mobila la comanda si aceastea sunt scumpe. Produse casnice?? nu stiu la ce te referi. Electrice? Electrolux si Arctic da ar putea fi exportate, ca sunt ieftine, dar politica ambelor firme pare de a ajunge la un nivel european de pret si calitate. Materiale chimice probabil ca inca exportam catre rusia. Masini si subansamble?? cred majoritatea producatorilor se orienteaza spre o piata mai putin rece unde din nou nu trebuie adaptate la conditiile meteo produsele. Servicii si consultanta?? poate ca, dar mai intai treubie o industrie de servicii si consultanta bine conturata la noi, si mai apoi putem exporta.
  • +4 (4 voturi)    
    opinie (Joi, 10 decembrie 2009, 15:54)

    TAIFUN [utilizator]

    nu am agreat deloc si de cind ma stiu politica rusilor .
    pe de alta parte , sint pro- Basescu fara perdea .
    asta este .
    unu mai bun ca el , nu veti gasi in realitatea politica romaneasca .
    pentru rusi am un mesaj : intorceti va de unde ati venit , mai luati un paharel de votca si uitati de sfere de influenta in Romania . cu romanii cel putin cit e Basescu presedinte , nu va merge . ca v o reteaza . ati auzit ?
    hahaha
  • +4 (4 voturi)    
    Ce chestie.... (Joi, 10 decembrie 2009, 15:55)

    Eclesiastul [utilizator]

    Ce coincidenta. Cam tarzior cu luarea asta de opinie. Afirmatia a fost facuta cu ceva timp in urma...probabil ca de vina este inertia specific ruseasca. Nu vad ca s-a adus vreo atingere prieteniei romano-ruse prin prisma declaratiei lui Traian Basescu. Doar daca prin termenul prietenie in conceptia rusa nu s-ar intelege cumva, relatie de vasalitate! Personal apreciez relatiile prietenesti si dezaprob categoric vasalitatea, indiferent de avantaje. M-am saturat de-atatea "avantaje"....
  • +4 (4 voturi)    
    Pareri de rau (Joi, 10 decembrie 2009, 16:10)

    valisa [anonim]

    De asta ii parea rau lui Putin zilele trecute ca nu este presedinte. Vedeti ca peste 1 an candideaza din nou. Sa vedeti atunci. Tineti cont ca mai este implicata si sora noastra RPM care nu mai vrea sa vorbeasca Limba rusa.

    Istoric vorbind, ce a fost nu se va mai repeta. Constiinta oamenilor s-a trezit. Mie imi este teama de altele. Le voi spune poate la timpul potrivit. Pana atunci ma abtin.
  • -2 (2 voturi)    
    Forta Rusia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! URSSS!!!! (Joi, 10 decembrie 2009, 16:20)

    crianga [anonim]

    Lasa ti fratilor da de nemti de c nu ziceti si de romani ce tragedii si urgii au facut in rusia in timpul razboiului??? Eu zic k ne meritam soarta!!!1 Si avem niste conducatori semianalfabeti si handikpati. Occidentul de c are rel bune cu moskova???? kiar sunta asa de idioti???? astept un raspuns!
    • +2 (2 voturi)    
      forta .. (Joi, 10 decembrie 2009, 16:59)

      ady [anonim] i-a raspuns lui crianga

      nemtii au incercat sa cucereasca lumea cum de altfel si rusii intentionau sa isi mareasca imperiul..dar dupa al2 lea razbel nemtii s-au potolit,insa rusul nu..estul erupoei a fost tinut izolat 50 ani ..cand spui de relatii bune ale occidentului cu moskova argumenteaza..sunt de fatada doar....cele mai mari firme de investitie din rusia de origine britanica s-au retras dupa ce mafia prin ofiterii rusi au sustras sute de milioane din tva..rusia a fost ,este si va ramane o piata cu risc ridicat
    • +2 (2 voturi)    
      Raspunsul este ... (Joi, 10 decembrie 2009, 17:01)

      xolv [anonim] i-a raspuns lui crianga

      Raspunsul este ... du-te-n URSS sa inveti limba rusa ca la romana esti pe langa! Imi pare rau ca Antonescu n-a omorat mai multi rusi! Imi pare rau ca un neamt cu mustata nu i-a trimis in stepele SIberiei !
      • 0 (2 voturi)    
        ce nu ați ințeles (Joi, 10 decembrie 2009, 17:53)

        Apostolul [anonim] i-a raspuns lui xolv

        Chiar trebuia să se mai demonstreze că noi
        nu avem aminiri plăcute cu și despre ruși?
        S-a intins o momeală (se știa ce simțim)
        Dar uitați un lucru.Trăim in Europa,depindem unii
        de alții,aici de gazul lor!Normal nu trebuie să
        fim supușii lor -dar să fim crezuți tampiți- cu
        acest subiect -de capanie .......
        Cine dă in mine dă in fabrici și uzine!!!
        Este impotriva poporului roman!Ne vinde!
        Asta am citit de curand despre propaganda
        comunista.Mai era ceva oligarhii exploateaza .
  • +2 (2 voturi)    
    nemultumiri_bolsevice (Joi, 10 decembrie 2009, 18:08)

    Gelu [anonim]

    MAE rus inainte de a fi asa de nemultumit de niste comentarii corecte, mai bine ar inapoia tezaurul Romaniei oprit de ei la Moscova ca niste talhari ce sunt...Nu cunosc vreo natie pe acest pamant care sa iubeasca Rusia...(oare de ce?) pt ca nu au facut decat sa fure de la toti...
    Cum avem si noi un reprezentant statal cu coloana vertebrala cum se trezeste MAE rus sa croncane!!
    Pashol na turbinca!!
  • +2 (2 voturi)    
    Filo-Rusii (Joi, 10 decembrie 2009, 18:22)

    Viorel Florescu [utilizator]

    Filo-Rusii au fost instalati in Romania
    de GLORIOASA ARMATA SOVIETICA !
    iar urmasii potentatilor regimului comunist
    de Lovilutia din Decembrie 1989 !

    Acestia nu se simt bine in UE si in NATO

    Trebuie sa inteleaga insa ca ceilalti, care nu pot fi manipulati, au o alta aspiratie.

    Cititi istoria adevarata a tarii noastre, Romania.

    Sa vedeti numai de cate ori Principatele Dunarene au fost ocupate de Armata Rusa !!!
  • -1 (3 voturi)    
    basescu e si el un om.mai zice si el.vodca! (Joi, 10 decembrie 2009, 18:27)

    rusii sunt crestini ortodocsi ca si romanii! [anonim]

    domnilor din rusia uriasa,bagati-va mintile-n cap,ca noi romanii nu avem nimic cu poporul rus,nici cu domnul medvedev pe care-l respectam,nici cu amicul putin,cel care stie atit de frumosul sport numit judo.din cite vedem,rusia nu a atacat nici o alta tara,nu vrea sa faca rau la nimeni.sa nu uitam ca ei sunt crestini ortodocsi ca si noi,avem aceeasi credinta.apoi,rusia este o tara imensa.speram ca jocurile murdare in care se complace conducerea de la kremlin(au dat naivii de ei ultimul sistem de rachete dusmanului lui din vest,ca niste papagali ce sunt) sa inceteze,deoarece se aude ca unii au interes sa lupte in acesti ani cu rusia si sa-i ia din teritoriile estice.noi,ca romini,ii apreciem pe prietenii nostri rusi,cu care strabunicul meu a cooperat f bine in lupta pentru independenta romaniei din 1877,in urma carui razbel romania a recucerit dobrogea.rusii nu puteau sa-i invinga pe maritii turci(acum pitici),si regele carol cu echipa lui de calitate si ofiteri de mina intii (nu ca "jeneralii" de azi!) le-au aratat ca ortodocsii sunt tari(nu de cap).il asteptam pe domnul putin in bucuresti,sa viziteze pe jos orasul si sa ne cunoasca.sa nu creada in totte fufele care ii transmit tot felul de "stiri"fara importanta de la bucuresti.va salut!
  • +1 (1 vot)    
    TEZAURUL , UNDE E TEZAURUL? (Joi, 10 decembrie 2009, 18:38)

    adrian88000 [utilizator]

    Dupa ce ne returneaza integral tezaurul pe care ni l-au furat pot discuta cu noi despre prietenie.Pana atunci sunt niste hoti pentru noi.
    Si dupa razboi cat au luat drept despagubiri de razboi? Nu cumva prea mult? Cand vom calcula?
    Si cand vor returna ce au luat in plus? Ei sa repare intai furturile pe care le-au facut Romaniei si apoi sa spere ca vom putea fi prieteni cu ei.
  • +2 (2 voturi)    
    din pacate... (Joi, 10 decembrie 2009, 19:42)

    mar [anonim]

    Nu sunt declaratii absurde, reprezinta atitudinea normala a unui PRESESEDINTE AL UNUI STAT MEMBRU UE SI NATO.
    Absurde sunt declaratiile Abasadorului Rusiei in Romania. Ultima declaratie relifand un derapaj clar al Dl. Ambasador, care a primit o replica pe masura.
    Am senzatia ca Rusia este extrem de interesata de Romania, oare de ce??
  • +2 (2 voturi)    
    mae rus (Joi, 10 decembrie 2009, 20:01)

    ascultator radio erevan [anonim]

    intrebare: este adevarat ca rusia este o tara mare si frumoasa
    raspuns: da, dar e pacat ca-i locuita
  • +2 (2 voturi)    
    pozitia lui Basescu fata de Rusia (Joi, 10 decembrie 2009, 22:40)

    ploiesteanu [anonim]

    este unul din motivele tari pentru care l-am votat pe acest om.
  • -2 (2 voturi)    
    Declaratia MAE Rus (Vineri, 11 decembrie 2009, 1:47)

    Doru [anonim]

    Cei care se dau mari mai sus si fac pe curajosii vor fi primii care vor fugi din calea rusilor. Habar n-au ca pe cerul Norvegiei o racheta intercontinentala rusa, cu autonomie de 8000 km, a facut o spirala luminoasa curioasa, fie dezintegrandu-se, fie ca asa vor fi vrut rusii. Le place sa se incalzeasca cu gaz scump si habar n-au ca Berlusconi a semnat cu Medved (rus) si nu cu Basescu (roman) un acord pentru gazoductul care ne va ocoli, dar care va furniza gaz Bulgariei, Macedoniei, Serbiei, Croatiei, Sloveniei si Italiei. Iar Nabucco va fi fier vechi catre zone care nu vor putea furniza gaze si petrol si din cauza intsabilitatii politice. Le-a spus-o Putin, in fata caruia, la Bucuresti, Basescu n-a cracnit. Era prea aproape. Cred ca purecii de mai sus ar trebui sa nu enerveze un elefant ca Rusia!
    • 0 (0 voturi)    
      Zone cu instabilitate politica? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 11:02)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Doru

      Se pare ca ne-ai dezvaluit un secret! Cine are interes ca proiectul Nabuco sa nu functioneze? Cine are interes ca in acele zone sa fie instabilitate politică?
      "Ghici ciupercă ce-i?(cine-i)"
  • 0 (0 voturi)    
    Nemultumiti sunt si SUA (Vineri, 11 decembrie 2009, 9:06)

    Batranu [anonim]

    Pe langa Rusi , nemultumirile sunt si din partea oficialilor SUA.
    Ne mintim ca suntem cumva apreciati in mod real de Germania si Franta?
    Vedeti cam cum platim noi gazul Rusesc si cum platesc acelasi gaz Germanii si Francezii.
    Cand faci contra vantului sigur de vei uda.
  • -1 (1 vot)    
    mmix (Vineri, 11 decembrie 2009, 10:23)

    prietenul lui geoana [anonim]

    Astept momentul ca rusul sa inchida robinetul .Nu exista prieteni vesnici nici dusmani vesnici.Am pierdut o piata unde au intrat (comunistii)din Germania ,Franta,Olanda,....De ce ati tacut 50 de ani patriotilor ?
    Asta a fost specialitatea noastra in istorie si ne este rusine de tradarile noastre .Ne place sa ne guduram la picioarele asa zisului politist al planetei care a luat hotarari mai comuniste in fosta Iugoslavie ,Irak(nimeni nu vorbeste despre adevaratul scop al politistului in acea tara).Nu avem coloana vertebrala dar cu atatia patrioti poate creste in timp.
  • -1 (1 vot)    
    multe prostii (Vineri, 11 decembrie 2009, 11:49)

    andrei [anonim]

    1) o tot dau unii cu cei 50 ani sub rusi. Care rusi ? De ce noi traiam ca vai de noi sub ceasca iar ungurii, cehii, polonezii nu aveau problemele astea ? Sa nu aruncam pisica moarta la altii, i-am scos pe rusi din tara inca din 1957, suntem vinovati 99% pentru cum am dus-o, cine calca pe grebla si se pocneste peste fata nu trebuie sa dea vina pe arhimede pentru chestia cu parghia, rusii au venit cu ideologia, dar la dezvoltat si perfectionat multilateral comunismul noi suntem lideri mondiali. Ungurii, cehii, polonezii au avut miscari de rezistenta, de protest armat contra ideologiei rosii (1956,1968,1981), noi ne-am multumim sa ne plangem de mila si sa injuram dupa ce treceam dealul (adica frontiera) la nemti
    2) Base anti moscova ? E o gluma buna, dupa 2004 s-a vandut la rusi jumatate din metalurgia romaneasca(targoviste, campia turzii, braila, otelul rosu, resita, ductil buzau, etc) cealalta jumatate a vandut-o psd la indian (galati, hunedoara, roman, iasi)
    3) tezaurul - prostia se plateste, ne-am inteles cu tarul sa-i trimitem tezaurul, bolsevicii il aresteaza, iar cei care ne conduceau atunci si pe care ii laudam acum din cale afara, trimit garnitura cu tezaurul intr-o tara bulversata de revolutie. Prosti am fost, prosti am ramas !
    4) prizonierii din siberia - ce cautam noi in 1941-1944 tocmai la stalingrad, la mii de km de granita noastra ? luptam impotriva comunistilor ? atunci de ce nu am luptat pana la capat, precum ungurii, alaturi de germania, si am trecut de partea sovieticilor ? intr-un interviu de la tvr din 1990 presedintele germaniei de atunci a explicat de ce sprijina mai mult ungaria decat romania pentru integrarea in UE - ungurii nu ne-au tradat , a zis presedintele germaniei
    Nu-mi plac rusii, dar urasc prostia din nestiinta si acuzele nefondate


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi