Exclusiv HotNews.ro

Cum s-a ales Robert Negoita cu inca o datorie la stat de 3 milioane de euro, incercand sa scape de una de 28 de milioane

de Attila Biro HotNews.ro
Vineri, 4 decembrie 2009, 14:22 Actualitate | Esenţial

Robert Negoita
Foto: Agerpres
Fiscul l-a notificat in urma cu doua zile pe Robert Negoita (PSD) ca are de platit inca 3 milioane de euro TVA in urma unor operatiuni prin care deputatul PSD a incercat sa scape de o datorie de 28 de milioane de euro pentru care ANAF i-a impus sechestru asigurator. Ca sa evite sechestru, Negoita si-a transferat cele 1.600 de imobile drept aport de capital intr-o firma nou infiintata. Potrivit unor surse ANAF, Negoita a fost prost sfatuit pentru ca, in urma aportului de capital, Negoita s-a ales cu noi taxe la stat in valoare de 3 milioane de euro.

"Nu stiu nimic despre o astfel de decizie. Oricum suntem in campanie. E o aberatie nu exista asa ceva. Nu are nici o legatura cu realitatea", a declarat pentru HotNews.ro Robert Negoita.

Astfel ca, daca in urma cu o luna ANAF a decis sa impuna schestru asigurator pe proprietatile sale pentru datoria de 28 de milioane de euro, acum Negoita trebuie sa plateasca statului 31 de milioane de euro.

Cele 28 de milioane ar reprezenta TVA-ul aferent vanzarilor efectuate de Negoita intre 2005 si 2006, cand a vandut sute de case in calitate de persoana fizica pentru a evita plata TVA. Fiscul a considerat insa ca sunt operatiuni comerciale, astfel ca in luna august i-a emis o decizie de impunere pentru sumele datorate bugetului de stat. Negoita a contestat decizia si a incercat sa evite sechestul printr-un aport de capital.

Pentru a se sustrage de la plata taxelor catre stat si a masurilor asiguratorii dispuse de catre ANAF asupra bunurilor sale, Robert Negoita a recurs la o serie de operatiuni. Astfel, imobilele pe care le detinea parlamentarul PSD in valoare de peste 66 de milioane de lei au fost constituite ca aport in natura la capitalul social al SC Domus Stil Construct SRL.

Firma sus mentionata a fost nou constituita si neinregistrata ca platitor de TVA, unde Negoita era actionar unic. Potrivit datelor Registrului Comertului, deputatul PSD a infiintat impreuna cu fratele sau, Ionut, in data de 30 aprilie 2009, firma Domus Stil Construct SRL, Robert Negoita avand o participatie initiala de 65%. Capitalul social al firmei la momentul inregistrarii a fost de 200 de lei, 35% din partile sociale fiind in proprietatea lui Ionut Negoita.

Pe 2 octombrie, data la care figureaza ultima modificare inregistrata la Registrul Comertului referitoare la Domus Stil Construct, Robert Negoita a iesit din actionariatul firmei, iar tatal sau, Ilie Negoita, a intrat ca asociat nou, cu un aport in natura in valoare de 43,27 milioane de lei (65% din partile sociale). In acelasi timp, fratele sau, Ionut Negoita, a preluat 35% din partile sociale, cu o valoare de 23,30 milioane de lei, reprezentand de asemenea aport in natura. Capitalul social al Domus Stil Construct a ramas nemodificat, la 66,57 milioane de lei, in urma operatiunii prin care Robert Negoita a iesit din actionariat.

Potrivit surselor din ANAF, modificarea a fost realizata, cel mai probabil, printr-o cesiune de parti sociale, in urma careia Robert Negoita a transferat bunuri imobiliare catre fratele si tatal sau.

Aceste miscari par sa-i fi complicat viata deputatului PSD. In loc sa isi salveze proprietatile de la masurile asiguratorii, Robert Negoita s-a ales cu noi datorii la stat. Potrivit Codului Fiscal, operatiunea de aport la capitalul social este o operatiune scutita de TVA, numai daca firma catre se face aportul de capital este platitoare de TVA.

Domus Stil Construct SRL fiind neplatitoare de TVA, fiscul a decis sa-i trimita lui Robert Negiota o noua decizie de impunere pentru aportul de capital. Astfel, deputatul PSD are de platit acum o noua datorie la stat calculata de ANAF la 13,7 milioane de lei. Mai clar, Negoita si-a instrainat proprietatile printr-o serie de operatiuni care, potrivit Codului Fiscal si ANAF, sunt impozabile.
  • Robert Negiota din 2005-2009 a realizat tranzactii in valoare de 416.655.913 lei pentru care deputatul PSD are de platit 128.942.507 lei din care TVA 79.138.823 lei si majorari de intarziere de 49.803.683 lei.
  •  "Nu stiu nimic despre o astfel de decizie. Oricum suntem in campanie. E o aberatie nu exista sa ceva. Nu are nici o legatura cu realitatea", a declarat pentru HotNews.ro Robert Negoita.
  • Robert Negoita a fost ales deputat in circumscriptia electorala nr 36 (Judetul Teleorman), colegiul uninominal nr. 1 format din orasul Turnu Magurele si comunele: Beciu, Călmăţuiu, Crângeni, Islaz, Liţa, Lunca, Plopii-Slăveşti, Saelele, Salcia, Segarcea-Vale, Slobozia Mândră si Uda-Clocociov.
  • De la investire, Negoita a luat o data cuvantul in plen, a semnat patru initiative legislative si a adresat o interpelare, alaturi de alti trei deputati PSD+PC, ministrului Economiei, Adriean Videanu.
  • Robert Negoita a facut parte din Comisia de ancheta pentru verificarea sumelor cheltuite de Ministerul Turismului pentru actiuni de promovare a turismului si a imaginii Romaniei.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
11134 vizualizari
  • +56 (66 voturi)    
    viitorul PSD (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:31)

    cititor [anonim]

    Ma lasa fara cuvinte. Sper din tot sufletul sa nu iasa Geoana....
    • +37 (39 voturi)    
      Si ???? (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:24)

      zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui cititor

      De ce nu striga iar "E vina lu' Basescu" asa cum a facut acum cateva luni?
      Ce nesimtit !!! Oamenii lui Geoana ....
      Acu' vedeti de ce trebuie micsorat numarul de parlamentari?


      http://zizicu.m-sah.org
      • +26 (28 voturi)    
        se dovedeste (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:12)

        daniel [anonim] i-a raspuns lui zizi_m

        ca R.Negoita nu e numai prost in direct (mai ales la iRealitatea TV). Dar acum am inteles de ce Geoana insista ca Prima Casa sa se aplice numai la constructii noi: aveau fratii Negoita nevoie de bani, avea pusculita PSD nevoie de bani.
        • 0 (0 voturi)    
          gresesti cu programul prima casa (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 13:02)

          legionarul [anonim] i-a raspuns lui daniel

          gresesti cand spui ca programul prima casa nu ar trebui sa se aplice numai imobilelor noi.Acel program chiar acolo ar fi trebuit sa se aplice,imobilelor noi.El a fost conceput pentru a stopa caderea preturilor la apartamente,ceea ce pentru moment a si reusit.Daca se aplica numai imobilelor noi,atunci cele vechi si-ar fi continuat scaderea.din acest motiv,prima casa,eu am ajuns sa-i detest pe cel de la PDL,chiar daca votez cu Basescu.Guvernul ar fi trebuit sa nu se implice in asemenea mitocanii si sa lase preturile sa ajunga unde le era locul.nu este normal ca intr-o tara unde castigi 6 milioane de lei pe luna sa platesti pentru un apartament 150.000 de euro.este un contrast strigator la cer.cineva treage foloase de pe urma acestui imbecil program,iar cei care au de pierdut sunt tot cetatenii de rand,in principal tinerii.Oricum,din ianuarie preturile vor scadea din nou,insa guvernul nu trebuia sa faca pe plac mafiotilor imobiliari.
          • 0 (0 voturi)    
            nu se poate (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 21:05)

            Ghita [anonim] i-a raspuns lui legionarul

            sa faci prima casa doar pentru imobile noi, ar fi fost discriminati vanzatorii de imobile vechi. daca vrei sa vinzi imobile atunci construieste la 45-50k si vinde-le la 60k fara nici o problema. si oricum e avantajos ca daca iti iei apt la 90k pui avans 33k dar platesti dobanda mica la aia 57k deci de fapt avantajezi cumparatorul si nu constructorul, prima casa este un program social pentru tine sa iti iei casa nu un program pentru constructor sa aiba vanzare garantata. daca vor sa sustina si pe vanzator reduceau tva-ul (deja l-au redus si pe ala la 5% in anumite conditii). prin urmare e ok, ce nu e ok ca va deveni prima chirie la geoana adica sclav la stat care iti da cat considera el, nu te lasa sa iti faci cat poti tu de pe urma muncii tale = comunism.
        • 0 (0 voturi)    
          exact (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 21:06)

          Ghita [anonim] i-a raspuns lui daniel

          un alt psdist prost care va plati facturile din spagaraia comunista aplicata de pesedisti romanilor.
      • 0 (0 voturi)    
        parlamentul (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 16:42)

        bo [anonim] i-a raspuns lui zizi_m

        cu un numar mai mic de parlamentari face ca deciziile sa treaca mai usor...dar in calasi timp il face mult mai controlabil...mult mai usor de ingenunchiat...dar voi nu vedeti asta...in schimb vedeti ca trebui sa votati cu unul din 2 sa iesim din criza...hehe...nu iasa nimeni din criza......sa nu mai aud hai basescu..hai geana...aj vrea sa aud hai cu voi la gunoi...si am scapat si de liderii vostrii ce se vor regasi fara obiectul munci voluntare
    • -14 (18 voturi)    
      nu am invatat nimic? (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:50)

      bo [anonim] i-a raspuns lui cititor

      si dak o sa iasa geoana ce?...nu tot un film e...?....nu a prosperat negoita si sub basescu?

      ..mah...am de 12 ani drept de vot ... da nu am votat odata...ca nu o fost cu cine...si nici nu o sa fie....EVER!!!
      • +9 (11 voturi)    
        no mai bine (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 0:33)

        jools [anonim] i-a raspuns lui bo

        ai invata sa scrii, poate atunci o sa si pricepi ce scrie pe buletinul de vot
      • +3 (3 voturi)    
        daca langa . . . (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 7:51)

        gheorghe [anonim] i-a raspuns lui bo

        . . . bo il pune-ai si pe u era imaginea completa a personalitatii tale. Dar tu esti smecher. . . otule!
        • 0 (0 voturi)    
          bag de seama ca semanati cu liderii vostrii (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 16:02)

          bo [anonim] i-a raspuns lui gheorghe

          ei va instiga la vot cu bomboane...iar euforzati de actul de putere si responsabilitate ce vi se confera... maraiti fara sa muscati...hihi...mai baga gheoghe....ca e gratis...mai ales cand e vorba de insulte gratuite de companie...
      • +4 (4 voturi)    
        Nu, nu e acelasi lucru (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 9:26)

        tyla [utilizator] i-a raspuns lui bo

        Nu mi se pare normal ca in 12 ani sa nu fi gasit nimic de ales. Da, viata nu e lapte si miere si in momentele tulburi ale istoriei deasupra ies cam cei cu principii morale mai modeste. Politica e o curva care ofera adesea solutii imorale sau neprincipiale. Nu mai exista bine si rau, ci doar variante de mers inainte. Incapacitatea ta de a te implica nu dovedeste ca esti deasupra celor care fac jocurile.
        Pana la urma Negoita va plati, daca nu face PSD-ul guvernul. Daca da, atunci scade probabilitatea, pentru ca PSD si Geonel trebuie sa-si rasplateasca cumva contribuabilii din campanie.
      • +2 (2 voturi)    
        Cine nu voteaza, nu conteaza (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 10:26)

        ozi [utilizator] i-a raspuns lui bo

        Deci, n-are dreptul sa-si dea cu parerea in restul timpului, decat la el in casa, in baie - social nu existi. E usor sa stai pe margine si sa critici, sa-i crezi pe toti prosti.
        Atitudinea ta mioritica, face rau tuturor. Asta e mentalitatea aceea a pomanagiului, asteapta sa i se dea, sa-i pice in gura si tot nemultumit, sa carcoteasca.
        Fa-ti o autoevaluare, dupa aia ai dreptul sa-i evaluezi pe ceilalti.
        • 0 (0 voturi)    
          social nu exist (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 16:15)

          bo [anonim] i-a raspuns lui ozi

          de acord..social nu exist...pt ca sunt apolitic...pare interesant nu?...in lumea asta a costumarilor...portocalii sau rosii nu o sa vedem un independent ce sa aiba sanse sa ajunga in turul 2...eu cred ca presedintele trebuie sa aiba o reprezentativitate de 99,99%...de asta trebuie sa fie om in primul rand...din randul oamenilor...si nu un colorat al partidului...aramit bine sa dea frumos la lume. Va ratzoiti de pomana...marul este putred. Nici un cal mai breaz ca altul...
          ...si evident...trebuie sa mentionez diferenta dintre drepturi si obligatii. Votul este un drept..si nu o obligatie.cam despre asta ar fi vorba
      • +1 (1 vot)    
        daca nu votezi tu, o sa voteze altul (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 20:12)

        paraipan [anonim] i-a raspuns lui bo

        si se poate intampla sa "iasa" unul care si-a cumparat voturile cu 10-20 de lei. Si nu multe...cateva mii sunt de ajuns.
        Tu cum crezi c-a "iesit" Vanghelie??? Ajutat de cei care gandesc ca tine.
        Nu votezi - nu contezi, Sau mai rau, nu existi!
        De multe ori nu suntem multumiti de candidati. Insa asta e o atitudine gresita! Daca te uiti in oglinda si te analizezi "la rece" esti multumit 100% de tine insuti? Nu cred ca cineva ar putea spune "da" cu sinceritate.
        Asa ca pana cand vom avea candidati unul si unul, trebuie sa ne educam pe noi, votantii, sa votam in proportie de 99,99%. Sa aratam ca existam, si ca vrem sa ne exprimam punctul nostru de vedere: votul.
    • +11 (11 voturi)    
      numai inteligenti in PSD (Vineri, 4 decembrie 2009, 18:24)

      kline [anonim] i-a raspuns lui cititor

      toti incearca sa fure sau sa insele statul, dar unii sunt cu adevarat incompetenti! nici macar un specialist in domeniu nu au fost in stare sa consulte!! astea-s valorile promovate de psd, si nici GEOANA nu e mai presus! GARANTAT VANGHELIE!
      • -3 (3 voturi)    
        taxe (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 8:37)

        Oblio [anonim] i-a raspuns lui kline

        Corect! PD-L este un partid de oameni inteligenti care stiu sa fure!
        Ce e drept, ei se fac ca asfalteaza si baga banii in buzunar...Prostul asta de Negoita, chiar a construit cateva sute de case!
        Avantajul asfaltului este ca poti turna mai multe straturi pe cand blocurile se vad; nu pot fi puse unul peste altul!

        Hai liberare!
        • +3 (3 voturi)    
          primar (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 14:04)

          cetatean [anonim] i-a raspuns lui Oblio

          Pai mai oblio, macar la negoita asta se vede ceva. Du-te in rahova unde-i nea marean primar sa vezi blocuri vopsite in culori de cacao si numai pe jumatate. Ca au fost fraieri si l-au votat din primul tur si au ramas vopsite pe jumatate..
    • +2 (2 voturi)    
      ah, contabila, contabila (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 11:21)

      bizonul vesel [anonim] i-a raspuns lui cititor

      precis robert negoita a luat plasa asta din cauza unei contabile superficiale, autosuficiente, impunatoare si proasta in acelasi timp. Ah, ce ma bucur ca ai luat tzapa!
  • -24 (44 voturi)    
    Mai sa fie (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:31)

    Alex [anonim]

    Iti dai seama ce coincidenta..chiar acum in pragul alegerilor din turu 2... asta cu siguranta nu e mana lui Base. Mie imi place cand se ard unii pe altii asa. Daca pentru tara nu face niciunul nimic, macar sa ne distram
    • +11 (13 voturi)    
      Mda, e circ, da' (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:44)

      ciubex [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      din pacate e pe banii nostri.
      Din pacate nu prea avem ce face, ne uitam la ei, ii injuram, ei ne fura, si tot ei apar in campanii la alegeri.
      Dupa care, iar o sa-i injuram si ei ne vor fura, vor incerca sa evite tot felul de taxe, impozite si eventual vor scapa de ele, prin stergerea datoriilor.
      Ca doar ei fac legile, nu?
    • -6 (12 voturi)    
      :))) (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:52)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Ca bine mai zici!!!!
    • +24 (24 voturi)    
      ofof... (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:59)

      qwert [anonim] i-a raspuns lui Alex

      asta e ars de mai mult timp cu 28 mil. acum s-au mai adunat inca 3. deci nu are legatura cu nici o campanie electorala.
      urmareste presa si inafara TV-ului ca acolo nu vezi asa ceva.
      tu taci si voteaza pe geoana ca sa il scape...ca mai mult nu te duce capu.
      stii de ce avem politicieni ticalosi? pt ca avem oameni prosti.
    • +17 (19 voturi)    
      ura ... (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:01)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Voua ura va umbreste mintea ... ce daca e ala HOT declarat , daca il prinde Basescu nu e bine ...

      La fel si politic , ce daca PSD e un partid de insetati de putere si nemernici ... nici macar nu pot sa zic ca TV-ul v-a spalat creierul ... pur si simplu a pus unul unde era un mare GOL !
    • +19 (19 voturi)    
      ai dreptate! (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:01)

      eps [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Asa e, cred ca Basescu a cumparat apartamentele alea pe numele lui Negoita si de-al dracu nu a platit TVA-ul. Uite cum are acum saracul om cinstit o datorie de 28 milioane euro de care habar n-are!
      Propun o cheta nationala pt el, eventual ii luam si pe bulgari, ca noi suntem doar vreo 19 mil...
      • +2 (2 voturi)    
        Trimiteti SMS (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 9:30)

        tyla [utilizator] i-a raspuns lui eps

        Doneaza un euro si salveaza un om de afaceri :-)
    • +17 (17 voturi)    
      oare ne distram? (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:05)

      vvvali [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      chiar crezi ca poporul se distreaza cand aude ce datorie are negoita la stat? mie mi-au blocat contul in banca cand aveam pe firma o datorie de 5 lei...iar nenorocitu asta are 31 mil euro! mama lor de ticalosi....
      • +13 (13 voturi)    
        Concluzia? (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:53)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui vvvali

        Concluzia este ca, pe firma sau persona fizica, trebuie sa ai mare grija sa nu cumva sa ai la banca un comision restant de 5 lei, dar daca ai datorie de milioane de euro, se schimba treba - ale ati se pot trece cu vederea!
        • 0 (0 voturi)    
          asa este! (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 19:01)

          mining [utilizator] i-a raspuns lui Cristian Ioan

          mare dreptate ai Cristi.
          pe mine ma zapacesc astia de la garda financiara, insa pe la fenechiu nu dau deloc.
          si, sincer, este un idiot!
    • +12 (12 voturi)    
      ... (Vineri, 4 decembrie 2009, 18:17)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Tu ai citit articolul, cunosti istoria povestii inainte sa debitezi ca o placa stricata ca e mana lui Basescu? Chiar trebuie sa stea toata lumea in loc, sa nu se mai intample nimic pentru a trece voi peste complexul asta?

      Deci asta nu e coincidenta, ca fiscul l-a luat de guler pe desteptul asta care a facut o tranzactie in urma cu 2 luni si a uitat sa plateasca TVA-ul? Dupa mintea ta odihnita, cam cand trebuia sa-l deranjeze pe dl. Negoita pentru asta? Eventual sa astepte sa ajunga Geoana la Cotroceni, anul asta sau peste 5 ani, nu?

      In schimb, sunt convins ca ti se pare o intamplare faptul ca afli acum de lucruri petrecute in urma cu 5 ani, gresesc?
  • +19 (19 voturi)    
    Viitorul tarii (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:37)

    dan.m [anonim]

    Asa se prevedea viitorul tarii daca iesea presedinte Prostanacul.
  • +19 (19 voturi)    
    daca ar fi Fiscul asa tot timpul... (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:39)

    stefan2008 [utilizator]

    ... aproape ca m-as simti in SUA.
  • -22 (24 voturi)    
    UN VOT PENTRU MIRCEA GEOANA! (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:39)

    LIZABV [anonim]

    EU VOTEZ MIRCEA GEOANA PENTRU CA MA REPREZINTA! VOTATI MIRCEA GEOANA!
    • +13 (17 voturi)    
      stii ce esti? (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:30)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui LIZABV

      P O S T A C ! :)
      poti vota cu mircea gioana
      • +10 (12 voturi)    
        corectie (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:11)

        Tomis [utilizator] i-a raspuns lui cristi

        Voteaza cu mircea goana.
        Voteaza cu mintea goala.
      • +4 (4 voturi)    
        Sunt de acord ... (Vineri, 4 decembrie 2009, 17:11)

        brusuilis [anonim] i-a raspuns lui cristi

        Sunt de acord cu cristi! Dar sa voteze o singura data!
    • +1 (3 voturi)    
      Dupa care (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:35)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui LIZABV

      poti sa vii sa-mi molfai degetul.
    • +6 (6 voturi)    
      @ LIZABV (Vineri, 4 decembrie 2009, 17:09)

      brusuilis [anonim] i-a raspuns lui LIZABV

      Liza, inainte de vot te rog sa nu uiti sa iti iei pastilele ... vad ca esti deja in sevraj :)
    • +4 (4 voturi)    
      adica .....cum te reprezinta? (Vineri, 4 decembrie 2009, 19:08)

      popadrian [utilizator] i-a raspuns lui LIZABV

      furi si tu cu negoita? sau cu hrebe? sau cu cine soacra lui geoala...?

      acum poti sa vezi de ce ii rau daca iese base, rau pt pesedei si penelei
  • +18 (20 voturi)    
    PSD (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:40)

    cosmin m [anonim]

    Asta este tineretul PSD-ist.Urmas de nadejde al mai batranilor Iacubov,Mischie sau Oprisan.Oricum nu-i mai voteaza nimeni.
    • +7 (7 voturi)    
      tineret? (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:18)

      furios [anonim] i-a raspuns lui cosmin m

      negoita ca negoita, dar l-ai vazut pe banicioiu care voia sa convoace la comisia de ancheta pe societe generale din franta? ca sa vada la francezi cum au influentat pe tf1? daca prostia nu doare, ridicolul ustura? la tsd se pare ca nu!
  • +21 (21 voturi)    
    Negoita (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:40)

    Anto [anonim]

    Robert Negoita ar trebui sa incerce sa isi achite datoriile nu sa faca manarii specifice si sa fenteze statul implicit pe noi cetatenii de rand! Abia asteapta sa iasa Geoana sa mai scape de datorii. Noi trebuie sa il votam pe Basescu pentru a nu le putea lasa acestor persoane sansa de a ne fura in nestire!
  • +21 (21 voturi)    
    Ring - ziarul psd-ului (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:49)

    hernan [anonim]

    ...a avut astazi cea mai abjecta editie, plina de atacuri murdare la Base, in stilul securisto-comunist al psd-ului si al spalatoarelor de creieri Antenele 1.2.3 si iRealitatea.

    Mai mult, ca sa prosteasca cat mai mult popor, tirajul de astazi a fost ENORM fata de o zi obisnuita, rafturile erau pline ochi la ora 9 dimineata, cand altfel stocul de ziare ar fi fost demult epuizat.

    Javre ordinare pesediste, abia astept sa il stampilez pe Base duminica!!!
    • -12 (12 voturi)    
      Ring (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:04)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui hernan

      Sa fii atent sa ii pui bine stampila intre ochi. Poate asa se va uita si el drept. Hi, hi, hi !
  • +10 (12 voturi)    
    Sau vorba aia... (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:49)

    Berzelius [utilizator]

    "Fereste-ma Doamne de prieteni, ca de dusmani ma feresc singur."
  • +12 (12 voturi)    
    fiscul are o miscare uimitoare (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:53)

    Walker [anonim]

    S-a trezit ANAF la realitate!! Stupoare!!!

    Stati linistiti ca dupa 6 dec o sa se culce la loc.
    • +2 (2 voturi)    
      Pai nu, domle, dimpotriva (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 9:40)

      tyla [utilizator] i-a raspuns lui Walker

      Geonel i-a dat idei lui Base. Jeonel spunea ca banii pentru redresarea economiei, sanatatii, justitiei, invatamantului etc vor veni ( singura sursa mentionata de el ) din stoparea economiei la negru. Asta include si recuperarea banilor din manareli financiare, nu ? Asa ca hai Base, dupa alegeri ia-l pe Mirciulica consilier la Cotroceni, te ajuta, devine recuperator.
  • +17 (17 voturi)    
    Tara are nevoie de prosti (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:57)

    Ion [anonim]

    Fraierii platesc TVA pe fiecare bucata de paine (ca doar sunt prosti). Negoita nu vrea sa plateasca TVA-ul catre stat nici atunci cand vinde de milioane si milioane de euro. Fiti prosti ca o faceti bine, tara are nevoie de voi.
  • +17 (17 voturi)    
    Scoala PSD (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:59)

    Radu, Elvetia [anonim]

    Robert Negoita este un excelent elev al scolii de afaceri al PSD=PCR. Cu sprijinul coruptilor din partid a ajuns hot de mare anvergura. Pot doar se sper ca va ajunge peste putin dupa gratii.
    • 0 (0 voturi)    
      Se poate dar... (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 19:04)

      bgd [anonim] i-a raspuns lui Radu, Elvetia

      daca kaghebistul ilici ajunge el insusi dupa gratii condamnat pentru mortii de la revolutie, mineriade,devalidarea tarii s.a.m.d.
  • +10 (10 voturi)    
    practic... (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:03)

    kk [utilizator]

    oare câți km de autostradă se pot face cu banii ăștia?
    • -8 (12 voturi)    
      Pai fa un calcul... (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:51)

      bibicu [anonim] i-a raspuns lui kk

      ... 42 km din A3 au costat vreo 400 milioane Euro ===> din 30 milioane Euro se fac cam 800 de m de autostrada romaneasca

      Taves Bahtalo cu totii !!!
      • +11 (11 voturi)    
        aritmetica bat'o vina (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:55)

        viomobil [utilizator] i-a raspuns lui bibicu

        poate vreo 3 km ai vrut sa spui monser ori te tragi din Pristanda?
        • +3 (3 voturi)    
          Artimetica... (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 0:29)

          Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui viomobil

          Viomobil, nu te mai obosi cu "bibicu"!

          A "facut" si el saracu' 4 clase.

          La "fara frecventa".

          In cartierul Tiganiada.
  • -11 (11 voturi)    
    Ca tot diseca istoria Basescu (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:04)

    george [anonim]

    Nu stim deloc istorie.Basescu, Vantu, Voiculescu.Unde lucrau ei inainte de revolutie?Faceau ei parte din nomenculatura?DaSi chiar pe aceeasi linie.Hai sa o vedem pe cea mai tare.Basescu, Voiculescu si Vantu erau inca in nomenculatura in 21 dec Si tocmai cel care a fost atacat mereu, iliescu , cu toate greselile lui, era prieten cu Brucan. Cine s-a dezis primul de Ceausescu? Cine au fost semnatari unei scrisori catre Ceuasescu? Ilescu era in arest la domiciliu din ordinul lui Ceausescu in decembrie 89.Nu stim istorie.Si vom vota un comunist prieten cu Vantu.
  • +9 (11 voturi)    
    Deci se ia.... (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:08)

    Ronin [utilizator]

    ...prostia. PSD-ul e contaminat clar. Unu mai istet ca altu`.
  • +10 (10 voturi)    
    e greu din mecanic sa devii manager (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:14)

    Cel ce este [anonim]

    Daca nu ai suficienta inteligenta sa ceri consultantilor ceva. Asa patesti atunci cind crezi ca esti mult mai destept decit cei din jurul tau. Acest individ este o umbra vaga a mogulilor reali. Pe linga Vintu, Patriciu, Voiculescu, acest mogulas este o caricatura, o copie nereusita a marilor oameni de afaceri politicieni din tarisoara noastra. Adevarat Social Democrat, care priveaza guvernul I0 HAN IS de bani pentru a trimite Romanii pe luna.
  • +13 (13 voturi)    
    Ca si Mazare,Negoita e tot timpul in camp. (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:17)

    Victor [anonim]

    Astia(ca altfel nu-i pot numi)sunt prosti de dau in gropi.Ce are campania cu datoriile lui Nedoita la stat?
    Candideaza Negoita ptr.ceva si au inca nu stiu?
  • +13 (13 voturi)    
    iata motivul gruparii hotilor in alianta anti (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:18)

    batu-i-ar [anonim]

    toti hotii din tara s-au grupat in jurul marionetei geoana, in speranta ca vor scapa;
    de ce le e frica nu vor scapa.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu exagera (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 9:49)

      tyla [utilizator] i-a raspuns lui batu-i-ar

      Nu-s toti acolo. Peste tot sunt. Cum crezi ca se finanteaza campaniile electorale, din contributiile membrilor de partid ? Milioanele de euro costuri de campanie vin de la baieti "gen" Negoita, care sau vor sa scape de probleme, sau considera campania ca o investitie dupa care asteapta niste contracte grase.
      Nu fi naiv.
  • +6 (6 voturi)    
    PSD (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:20)

    marius [anonim]

    adunati cati demnitari sunt in acesta situatia cu fiscul, chiar sa solicite cineva , cati debitori din institutiile statului au datorii la stat ..........
    oare ce- o fi acolo ?!? cate miliadre de euro a pierdut fiscul din cauza asa zisilor alesi ai poporului?......chiar domni gazetari , faceti o lista cu toti datornicii statului care lucreaza la stat.
    o zi placuta romanilor.
  • +3 (3 voturi)    
    pfoaaaaa........da n-am casa... (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:25)

    Mihai [anonim]

    pfoaaaaa........da n-am casa...
  • +10 (10 voturi)    
    aoleu (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:27)

    alexandru [anonim]

    pai lasa geona cinstitu o asemenea problema nerezolvata...sigur il va ruga pe negoita sa isi achite datoriile fata de statul roman pentru ca noi contribuabilii cinstiti sa beneficiem de tot ce inseamna promisiune psd-ista.johannis marite print de sibiu fa dreptate; dar te rog sa faci dreptate si prin ograda psd-ista si pnl-ista:ps: acesta este proiectul johannis-geoana ii va ruga pe patriciu, vantu, voiculescu si negoita sa-si plateasca restantele fata de statul roman astfel se va finanta deficitul si vom echilibra bugetul....destept plan...hahahahaha...de Asta il votez pe base... pare mai realist
  • +10 (10 voturi)    
    "campanie" (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:30)

    cristi [anonim]

    Dupa parerea mea comentariu domnului deputat: "Oricum suntem in campanie.", cred ca ne arata gandirea tipica PSD, si se poate interpreta astfel: sa vedem cine va iesi si dupa aceea daca mai platesc ceva la stat. Aceste comentarii si multe altele ma indeamna sa votez CONTRA PSD.
    O zi buna
  • +11 (11 voturi)    
    Individul acesta (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:40)

    votant [anonim]

    este inca un exemplu ca nu trebuie sa ai multa minte si nici scoala pt a face bani. Iti trebuie doar coruptie personala si de sistem. VREAU REFORME!!!
  • +11 (11 voturi)    
    Evaziune fiscala (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:46)

    Mihai [anonim]

    Asta-i Romania adevarata. Tara hotilor si a mafiotilor.
    Organele de stat trebuie sa-si faca datoria imediat. Aduceti-va aminte ca doua femei de prin Moldova au fost incarcerate pentru o paguba de cateva sute de lei adusa statului pe cand acesti mafioti ajunsi parlamnetari pagubesc statul cu milioane. Rusine.
    Al Capone, faimosul gangster a fost inchis, pentru evasiune fiscala, fiind singura proba pe care nu a putut sa o conteste.
  • +10 (10 voturi)    
    PSD = hotie (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:50)

    onest [anonim]

    "Robert Negoita a facut parte din Comisia de ancheta pentru verificarea sumelor cheltuite de Ministerul Turismului pentru actiuni de promovare a turismului si a imaginii Romaniei". Incredibil! Priviti care sunt oamenii care propun inceperi de urmariri penale, fara probe solide, pentru cheltuirea unor sume infinit mai mici. Acesti pesedisti au un tupeu nemarginit! Ce-o sa fie daca Doamne fereste, castiga Geoana alegerile? Nu vom mai avea voie nici sa respiram fara aprobarea pesedeului!
  • +11 (11 voturi)    
    wow (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:50)

    saladin [anonim]

    Banii n-aduc fericirea - in cazul lui Negoita nici macar inteligenta. Un hot de mica anvergura, din marea galerie PSD, care in pauzele de furat ii ancheteaza pe altii la Parlament. Hai cu aplicarea referendumului sa-i dam timp sa invete sa-si gestioneze afacerile. Si asta cica voteaza legi in Parlament. Pai daca nu se pricepe la ale lui ....
  • -4 (10 voturi)    
    Votez Mircea Geoana (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:52)

    moucha [utilizator]

    Mircea Geoana s-a angajat sa asigure un viitor linistit fiecarui cetatean roman. Si este si normal sa inceapa de undeva. Ce conteaza ca in Romania sunt unii care duc grija zilei de maine? Cateva zeci de lei pentru o paine si ceva caldura le mai gasesti de undeva, mai faci un credit pentru ele. Dar un om ca Patriciu sau Negoita cum credeti ca se poate duce linistit la culcare stiind ca are atatea datorii pe cap. Se poate sa il lasam sa se zbata de griji? Pai de unde sa scoata banii ? De aceea votez Mircea Geoana, ca sa le fie sterse datoriile si pentru ca mai apoi sa poata linistiti si impacati desfasura afaceri cu statul roman.

    Si acum o intrebare: daca Patriciu, Tiriac sau Tariceanu s-ar fi dus in vizita la Vantu, nici nu as fi bagat de seama. Toti sunt oameni de afaceri - nu discut cum si-au facut primul milion, caci asta e alta tema. Insa din cate stiu Mircea Geoana nu este din mediul de afaceri, asa ca ma intreb ca diplomat de cariera de piatra, ce alte afaceri ar fi putut discuta el cu Vantu, daca nu afaceri profitabile cu statul roman ?

    Asadar votez Mircea Geoana. Peste 100 de ani.
    • +1 (1 vot)    
      Ironie (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 10:49)

      gdans [utilizator] i-a raspuns lui moucha

      Ati dat degeaba voturi negative deoarece ati citit doar titlul, moucha a fost ironic .
      • +2 (2 voturi)    
        Multumesc (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 14:50)

        Moucha [anonim] i-a raspuns lui gdans

        Sper maine sa fie mai atenti.
  • +7 (7 voturi)    
    cam prost negoita (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:52)

    lungu bogdan [anonim]

    sa fie oare negoita atat de prost incat sa nu-si angajeze niste consultanti destepti pentru asa ceva? la sumele care se vehiculeaza putea sa dea lejer cateva zeci de mii de euro pentru consultanta.
  • +8 (8 voturi)    
    Gandire tipica PSD=PCR!!! (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:57)

    szabig83 [utilizator]

    Perfect de acord cu comentariul de mai sus: de ce nu stie de aceasta datorie??? Fiindca, daca duminica vor reusi sa fraudeze indeajuns alegerile si sa-l scoata pe PROST (nu-i mai spuneti Prostanac, ca o crescut mare baiatu'!) presedinte, nu va mai plati nici un banut catre fisc... doara a platit destul pentru a sustine campania gastii de talhari PSD!
    Daca calculam datoria lui Patriciu de cca. 600.000.000 EUR si a altor "demnitari" sau prieteni PSD vom vedea, ca ar fi bani si pentru plata pensiilor, sustinerea sanatatii si a invatamantului...
    Haideti la vot duminica, sa-l realegem pe Basescu!!! Doar el poate sa faca curatenie intre nenorocitii astia!
    • +3 (3 voturi)    
      Votez Basescu (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 1:25)

      ramona [anonim] i-a raspuns lui szabig83

      Basescu a inceput ceva frumos.Acel referendum ia cam enervat pe unii.De castiga Basescu li se cam duce pamantul de sub picioare la multi``moguli``.De asta imi place de Base e cu adevarat un om al poporului,vrea sa curete tara de hoti si de cersetori.Dragii mei daca vreti sa ne mearga bine votati-l pe 6 Decembrie pe BASESCU.
      Vreau sa va ntreb un lucru.Daca s-ar trezi din morti toti cei care si-au dat viata in `89 pe cine credeti ca ar vota?in nici un caz pe Geoana.
      Sa de-a Dumnezeu sa fie bine si sa avem mintea luminata pe data de 6.
  • +12 (12 voturi)    
    avea treaba pe la tv (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:00)

    john [anonim]

    din cate am vazut eu, acest domn PSD-ist se afisa cu non salanta pe la mai toate emisiuniile politice de la televiziuni. Mai bine sa isi plateasca taxele, asa cum facem toti, si dupa aceea acest social democrat sa ne dea lectii de politica!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Pai nu stii cum se zice ? (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 9:55)

      tyla [utilizator] i-a raspuns lui john

      Daca nu poti si nu esti in stare sa faci un lucru practic, te apuci sa-i inveti pe altii cum se face.
  • +5 (5 voturi)    
    de ce de ce (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:19)

    radu_sgv [anonim]

    fura 1 euro si ajungi la inchisoare, fura 1 milion si ajungi rege :D
    • +1 (1 vot)    
      gresit! (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 6:24)

      minareta [anonim] i-a raspuns lui radu_sgv

      Furi un milion <euro> si ajungi in PSD....
  • +6 (6 voturi)    
    Administratorul nostru .... (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:34)

    Unu din Teleorman [anonim]

    Administratorul nostru al asociatiei de propietari de bloc este de origine din Uda-Clocociov .

    Interesant este faptul ca este agent electoral PSD si a umplut casutele postale cu reviste Quelle si alte fituici care, rosii fiind, au pe toate fetele mutra prostanacului .

    Ce remarc eu este faptul ca acest administrator de bloc din Alexandria nu penalizeza datorile de aproape 30 de milioane de lei ale membrilor PSD care locuiesc in blocul meu, membri PSD care sunt unii dintre ei sefi ai comisiilor electorale ale circumscriptiei cu sectia cu sediul in Gradinita Nr.7 Alexandria si care circumscriptie nu a afisat la intrare listele cu votantii care puteau sa voteze legal in data de 22 noiembrie 2009 aceasta sectie electorala .

    Rog pe aceasta cale publica membrii PDL sa trimita niste reprezentanti mai capabili ca observatori la votarea presedintelui de duminica aceasta .

    Un amanunt, in Teleorman a fost cea mai mare prezenta la vot si Geoana a obtinut aici ”cel mai mare scor ” nu sunt sigur daca nu a fost cel mai mare pe tara dupa Dolj .

    Acest mesaj nu contine injurii ci fapte ce pot fi verificate practic.
    Domnule Tapalaga te rog sa il publici !
    • +1 (1 vot)    
      Erata : Q Magazine (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:42)

      Erata [anonim] i-a raspuns lui Unu din Teleorman

      Scuze pentru o mica eroare :

      Q Magazine in loc de Quelle .

      Q Magazine rosie peste tot cu prostanacul pe toate fetele .

      Atat am vrut sa rectific .
  • +4 (6 voturi)    
    Negoita = Boureanu (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:34)

    Harry [anonim]

    Care e diferenta intre cei 2? Apropo votez Base, sperand ca dupa alegeri sa-l zboare.
  • 0 (0 voturi)    
    moldo.ro (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:43)

    moldo.ro [anonim]

    aici e confruntarea de aseara. aviz amatorilor basescieni
    http:// www. moldo .ro/2009/12/03/o-opinie-personala-in-urma-ultimei-confruntari/
  • +5 (5 voturi)    
    E pe lista Johannis? (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:44)

    luser [anonim]

    Am auzit ca individul asta si cu Mititelu de la Craiova sunt pe lista lui Johannis sa fie secretari de stat la justitie!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Scapa si de TVA (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:46)

    Iulian [anonim]

    Iese PSD-ul si scapa de datorii
  • +5 (5 voturi)    
    votez Base (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:49)

    aaaa [anonim]

    votez Basescu ...si sper sa te vad la racoare.
    suna bine..un hot ca tine... sa stea in puscarie ....si nu in casele lui.
    un hot
  • +3 (3 voturi)    
    afara ploua! (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:57)

    viomobil [utilizator]

    sau cel putin urmeaza ;)
  • +6 (6 voturi)    
    28 de milioane de euro (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:57)

    Petre [anonim]

    28 de milioane de euro datorie la stat?
    Pe mine ma sacait statul ptr 16 lei!!!
    Negoita tata, daca ai bani crezi ca esti si politician? In aparitiile la tv apari ca un plangaret nemultumit. Idei se pare nu prea ai.
  • +7 (7 voturi)    
    robert negoita (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:57)

    bc [anonim]

    robert negoita este dintre cei care inseala statul. nu difera partidul. toti parlamentatrii sunt la fel.prblema e alta. trebuie amendata legea. asa ceva insa e ff greu. amendarea se face de catre cei care o incalca. si iata cum ajungem la ce spune basescu. cls pol trebuie reformata si nu trebuie sa mai aiva privilegii si imunitate. cam gre de digerat de catre aceste specimenii. sa spuna geoana, antonescu, sarbu si ciuhandu dece vor sa-l dea jos pe basescu. se pare ca basescu are dreptate. nu-i nimic. va raspunde pt cele comise dupa incheierea celui de-al doilea mandat.
  • +6 (6 voturi)    
    economia gri (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:57)

    moderat [anonim]

    stia geana ce stia cand spunea aseara ca scoate economia gri la suprafata, doar e facuta din oamenii lui din partid.

    mai bine negoita la beci si economia gri la suprafata
  • +7 (7 voturi)    
    UN MARE NESIMTIT !!! (Vineri, 4 decembrie 2009, 17:34)

    foxylyna [utilizator]

    PSD este partid de stanga, un partid de fosti comunisti, cu averi de sute de milioane de euro , averi pe care fiscul nu le verifica . Ce nu inteleg eu cum Dumnezeu a reusit acest Negoita sa adune averea asta fabuloasa ! Si culmea tupeului, omul apare la tv si vorbeste de la egal la egal cu noi prostimea care platim taxe si impozite la zi .Pana PSD nu isi face curatenie in partid , sa-i trimta in Brazilia la relaxare alaturi de d-nul Vantu si toti coruptii din partid , nu o sa aiba nici o sansa sa mearga inainte.
    Ne-am saturat de toti oamenii acestia usor de santajat cu pretentii de oameni curati si cinstiti.
  • -5 (5 voturi)    
    inca o dovada (Vineri, 4 decembrie 2009, 17:47)

    kllaus [anonim]

    ca Basescu este un marsav fara margini. Daca este adevarat ca datoriile astea sunt de acum 3-4 ani de ce se insista tocmai acum pentru plata unor datorii care nu sunt foarte bine justificate ?Trebuie demis urgent seful ANAF, pentru incompetenta si nu mai trebuie votat nici Basescu, ca doar el este presedintele jucator care a controlat totul in tara asta.
    • +5 (5 voturi)    
      vosganian? (Vineri, 4 decembrie 2009, 19:43)

      micsunica [utilizator] i-a raspuns lui kllaus

      Ar trebui sa il intrebi pe Vosganian ce a pazit pana anul acesta.
      Seful ANAF isi face treaba. Si e un om curajos. Altii, in situatii limita ca asta, cu sabia deasupra capului, ar fi stat sa vada cum bate vantul.
      Sau ar trebui ca toate institutiile statului sa ia o pauza pentru ca, deh, e campanie electorala... Si cum la noi mai tot timpul e circ, poate ar trebuie sa nu mai faca nimic.
  • +1 (3 voturi)    
    hotii (Vineri, 4 decembrie 2009, 18:03)

    unul din popor [anonim]

    toti sunt niste hoti care nu au nici-o legatura cu politica ,toti se trag din pcr sau sunt urmasi lor ,prostanacul ii are pe ai lui (negoita, oprisan ,mischie,etc) marinarul ii are pe ai lui (berceanu, videanu,patronul de la euro construct, etc ) asa ca cei mai prosti suntem noi ca nu ii luam la omor (bataie pe romaneste ) sa le mai iasa din cap dorinta de imbogatire peste noapte ,majoritatea au fost niste sarantoci dar sub mareata indrumare a lui ion iliescu toti sau imbogatit peste noapte (adica toti din toate partidele politice)rusine asa zisilor politicieni din republica populara romania
  • +4 (4 voturi)    
    NEMERNICII (Vineri, 4 decembrie 2009, 18:24)

    HESS [anonim]

    Si cand te gandesti ca majoritatea romaniilor dintr-un salar de mizerie trebuie sa mai si plateasca unele servicii medicale cu toate ca platesc CSAE.
    Cica nu exista fonduri pt sanatate.Pai cum sa existe cand numai escrocu asta datoreaza statului ditamai banet.Pe patriciu l-a iertat Nasturel de ceva banet si pe el.Si cati mai sant ca el.Asta sub acoperirea fiscului ,,Justitiei,, si altor mancatori de bani publici.Unii .,majoritatea dintre ultimii mentionati concediati fara drept de apel.Si fara drept de pensie si de a mai profesa in vre-un post de functionar.Asa ca cei ramasi sa invete minte sa-si faca datoria.Iar primii condamnati la moarte si confiscate toate bunuriile .,dar toate.In acest mod se scapa tara de snapani ,caci altfel astia recidiveaza ,nu se vor schimba.Tara geme de saracie si impozite si altii nu au lege.
  • +4 (4 voturi)    
    Cand l-am vazut la tv mi-a creeat repulsie. (Vineri, 4 decembrie 2009, 19:16)

    ticuta2IV1940 [utilizator]

    Acest individ a sperat ca odata intrat in PSD va scapa de datorii ,stiind ca acest partid are multi farsori datori la stat.Intrarea lui insa in PSD a fost facuta in urma unei taxe de intrare stabilita de Hrebenciuc farsorul sef.,bineinteles cota parte revenindu-i si acestuia.
    Nici nu se uscase cerneala de pe cererea de adeziune si partidul l-a trimis la inaintare pe ecranele tv pt. asi demonstra cinstea si corectitudinea de care se bucura in afaceri (metoda veche PSD-ista).
    Acum totul depinde de institutiile abilitate ale statuluicare ar trebui sa demonstreze ca asemenea excroci nu au ce cauta printre oamenii de afaceri cinstiti,.dar vai,daca castiga prostanacul multi excroci vor fi achitati si reabilitati.
  • 0 (0 voturi)    
    In ce tara traim (Vineri, 4 decembrie 2009, 20:33)

    Toto [anonim]

    (null)
  • +7 (7 voturi)    
    Negoita va scapa basma curata (Vineri, 4 decembrie 2009, 21:00)

    Dem [anonim]

    ...fiindca Geoana va fi presedinte si omul il finanteaza pentru stergerea datoriilor. Foia lui jegoasa gratuita din metrou numita RINg dupa numele manglitorului de la stat il spulbera pe Base si linge la popo pe odrasla generalului de securitate Geoana. Asta e dreptate? exista Dumnezeu? :)
  • -3 (3 voturi)    
    votati echipa (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 7:43)

    vali [anonim]

    ideea e ca tre sa scapam de basescu imediat , vorba lui Mazare <asta i cel mai mare rau >ca daca nu scapam de el iar ne asteapta inca 5 ani de scandaluri de demiteri de criza politica si tot ceea ce decurge din asta , preturi mari , instabilitate politica etc iar el , basescu a si anuntat ca el nu are ce face ca sa iesim din criza financiara , asta ma sperie si daca tot nu are solutii de ce mai sta in fruntea statului , sa lase pe altul mai competent care are soluitii care are echipa , si sa nu credeti ca Geoana o fi vreun ilustru politician dar facind o echipa chiar o sa fie nevoit si el sa dea unele explicatii colegilor si nu o sa fie asa de rau ca basescu care acum nu ia pe nimeni in seama si mai ales cine il contrazice sau face alt fel si o ia peste bot , ati vazut clar la tv succes la vot dragi oameni
  • -2 (2 voturi)    
    este evident (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 8:05)

    george [anonim]

    Vantu e mana in mana cu Basescu si l-au atras in cursa pe Geoana. Se vede de la o posta ca Vantu tine cu Basescu. Conflictul intre cei doi a fost o mascarada, era singura sansa a lui Basescu sa castige. A marsat pe moguli si ce era mai frumos decat inainte de dezbatere Geoana sa fie vazut cu mogulul sef? I-au facut o inscenare, care-l va costa scump pe Geoana.Ne asteapta inca 5 ani cu marinarul. Sa traiti bineeeeee!!!!
  • -2 (2 voturi)    
    acum e 100% adevarat (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 8:06)

    flavia [anonim]

    arestarea lui Nicolae Popa a fost o pacaleala facuta tocmai ca Vantu sa sara in barca lui Basescu, daca nu cumva ei sunt intelesi de mai mult timp. i-au intins o capcana lui Geoana, si el credibil si prostut s-a prezentat la la Vantu, mogulul sef. In aceste conditii Basescu castiga al doilea mandat, iar Vantu va beneficia de imunitate in continuare, si veti vedea ca justitiarul Basescu va termina lupta cu mogulii incepand cu 7 decembrie. Pacat de Geoana, un om diplomat, mai finut, nu un badaran, golanas smecher. Dar se pare ca daca nu esti asa ceva nu ajungi sef, director si nici presedinte de tara. Partea trista este ca romanii prefera smecherasii, golania, marlania, si in consecinta il vor alege pe marinar. In max 3 ani tara va fi pusa pe butuci, pana acum a mai mers cum a mers, dar acum nu mai avem nicio sansa sa ne redresam cu Boc, Udrea, Videanu and Company.
  • -2 (2 voturi)    
    impozite (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 8:31)

    oblio [anonim]

    Se induce ideia ca Negoita incearca sa fure statul adica, cetatenii cinstiti ai acestei tari care voteaza pentru Basescu; o poza-doua cu Negoita intalnindu-se in taina cu Vosganian, pe vremea cand era ministru, ar face aluzia mult mai credibila...
    Ba, ziaristi, orice om de afaceri incearca, daca legea ii permite, sa plateasca taxe si impozite cat mai mici!Infractiunea se produce daca incalca legea!
    Vezi cazul Bucsaru...de la PD-B{asescu}...Dar, si in aceste cazuri, ultimul cuvant il are justitia!
    Dar, ce sa inteleaga niste securisti, ce e drept, mai tineri!?
    Sper ca v-ati gasit un protector pe langa noii stapani!
  • +2 (2 voturi)    
    PSD=Frauda (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 9:11)

    TZEPESH [anonim]

    Nego,
    vezi tu varful ala de sus....esti pierdut caci Base iese presedinte!!!!
    De asta toata mafia PSD este pierduta de frica!!!!
  • +1 (1 vot)    
    well (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 10:07)

    touretul [utilizator]

    faceti cunostinta cu noii paraziti ai banului public. si vechi paraziti totodata.
  • +1 (1 vot)    
    Conform traditiei (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 10:42)

    Pe [anonim]

    ...dupa reteta lui nastase: cum s-au rezolvat 650mil pt patriciu, se vor rezolva si pt negoita....sa nu uitam, ca pe vremea lu' nastase se putea orice, numai sa fie in avantajul "echipei" ...REAL dar TRIST
    • -1 (1 vot)    
      Oamenii muncii (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 12:31)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Pe

      Oamenii muncii lucreaza. Nu conteaza ca articolul se bazeaza pe "surse". Nu conteaza ca este cel putin aberant ca la o astfel de tranzactie o firma care plateste TVA este scutita de plata acestei taxe iar una care nu plateste TVA nu este scutita. Atunci explicati=mi si mie cum este neplatitoare de TVA!
  • +2 (2 voturi)    
    Apropo de Negoita si PSD (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 12:19)

    ion roata [anonim]

    Un stralucit actor roman a demisionat din conducerea PNTCD in semn de protest ca urmare a faptului ca primarul Timisoarei Ciuhandru membru al conducerii PNTCD a semnat cu PSD, PNL si primarul Sibiului Iohanis un protocol de sustinere a lui Mircea Geoana in alegerile pentru presedintie."Nu cred ca PNTCD poate sa faca un gest sinucigas de a-si distruge identitatea si rostul lui istoric.PNTCD nu poate fi asociat cu alianta contra naturii care este PSD"
    Cei care conduc PSD sunt fosti nomenclatoristi sau copii ai nomenclatoristilor,ai securistilor sau ai tuturor celor care au facut raul cel mare in Romania si acum se pregatesc sa inghita PNTCD"
    Marele actor a mai declarat:"Dupa moaretea lui Corneliu Coposu sa ajuns la aceasta formula groteasca,aiuritor de parsiva de a se varsa in oala cea mare a fostilor comunisti"
    Vechii si noii comunisti se ascund sub flamura social democratiei s-au infruptat din plin din averea poporului roman ajungan prin hotie,trafic de influienta si coruptie latifundiari si putrezi de bogati precum Robert Negoita.
    Domnul Caramitru are mare dreptate,domnul tovaras Geoana arata in biografia sa in mod mincinos ca tatl sau a fost cadru militar.Da a fost cadru militar dar de frunte ,afost general de securutate si general de armata ,membru al conducerii PCR laturi de Ion Iliescusi seful Consiliului politic al armatei seful tuturor politrucilor din armata,al loctiitorilor politici di din toate formele de organizare ale armatei.
    De ce a mintit domnul tovrasi Geoana ca si el a fost de fapt membru al UTC si PCR cu diverse functii de raspundere si carora a beneficiat de studii in strainatate in calitate de grangur al PCR.
    Iata de ce sa nu va asteptati ca acest exponent al Comunismului se va ocupa de viata noastra si economia capitalista pe care o detesta.
  • +2 (2 voturi)    
    am mari sperante (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 12:49)

    vlad [anonim]

    cred ca dupa 6 decembrie, banii astia multi vor ajunge la bugetul statului si de aici la oamenii care au nevoie de ei.e foarte urat ca hotul isi permie sa strige hotul!trebuia sa se strecoare in cea mai racoroasa gaura si sa ramana acolo.
  • +2 (2 voturi)    
    D-le Negoita, continuati sa ma uimiti!! (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 12:51)

    cornel [anonim]

    Nu e prima data cand costat cu stupoare ca dl. Negoita este prost sfatuit! A mai aparut o data pe Realitatea , consternat fiind de faptul ca statul ii impune plata tva la facturile emise si nu la cele incasate. Dupa atatia ani de bussiness,.... de la Ciumara citire, daca-mi amintesc eu bine, tva se tot calculeaza la facturile emise si nu la cele incasate!! Acum,.... faceti aceasta tranzactie si nu luati in calcul tva aferenta!! D-LE NEGOITA, SCHIMBATI-VA CONTABILII!! VA SABOTEAZA!!!
    • 0 (0 voturi)    
      CONTABILII l-au sfatuit bine (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 14:38)

      je [anonim] i-a raspuns lui cornel

      De fapt Negoita muta o datorie din 28 mil EURO in 3 mil EURO.
      Astfel fiscul ramane cu buza umflata, pt ca nu o sa aiba ce executa la societatea nou infiintata.
      Iar Negoita o sa poata cere deblocarea conturilor si o sa-si poata continua afacerile nestingherit.

      Totul e CAN CAN!
      • 0 (0 voturi)    
        Da, dar si cand o sa fie sinucis (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 19:17)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui je

        ca asta e soarta la cacatii astia imbogatiti de iliciescu peste noapte.
  • +2 (2 voturi)    
    O practica des intalnita in PSD (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 13:23)

    Angela Similea [anonim]

    Se pare ca este o practica des intalnita a celor din PSD sa nu plateasca TVA si sa scuteasca de TVA pe cei ce ii sustin...E de inteles de ce mogulii sunt de partea lor! Este o nesimtire crasa din partea lor...noi cu 600 RON salariu platim TVA la fiecare produs si serviciu ca sa ajunga la stat tot pentru plata salariilor lor si ei opresc de doua ori din banii astia! O data TVA-ul care le revine de plata la stat si o data salariul care nu intarzie niciodata pentru ei! Daca este atat de obisnuit pentru ei sa faca acest lucru ma gandesc de unde spune Geoana ca daca va ajunge presedinte Guvenrul Johannis va gasi resurse? Ca un buget o sa fie gaura facuta tot de ei! Cu cate maini incearca sa ne fure?
  • 0 (0 voturi)    
    Cum e turcul si pistolul (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 17:32)

    Vlad [anonim]

    Cred ca l-a consiliat Geoana la faza asta, sau prostia e molipsitoare.
  • 0 (0 voturi)    
    negoita ca... (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 21:46)

    Mitica [anonim]

    negota da sa-i vezi pe oamenii bine crescuti...
    http://antena3.ro/stiri/bizar/cu-vila-pe-trotuar-unui-politician-din-bucuresti-nu-i-mai-ajunge-spatiul-de-locuit_86702.html
    mai mult ce sa comentezi...
  • 0 (0 voturi)    
    nu fiti naivi (Luni, 7 decembrie 2009, 20:54)

    anonim [anonim]

    lucrez intr-o institutie bancara unde Negoiata are conturi deschise pe PF, si vreau sa va anunt ca nu are nici un cont de sechestru sau vreo poprire pe cont.


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri