Dezbatere HotNews.ro

Sunteti de acord cu transformarea orasului Voluntari in sectorul 7 al Capitalei? 

de Redactia Stiri HotNews.ro
Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:24 Actualitate | Esenţial

Locuitorii din Voluntari au votat, duminica, pentru transformarea orasului in sectorul 7 al Capitalei. Potrivit rezultatelor prezentate pentru NewsIn de Dan Rasica, purtatorul de cuvant al Primariei, 76% dintre alegatorii prezenti la urne au votat pentru ca orasul lor sa devina parte din capitala. "Bucurestiul are nevoie de extindere si necesita o zona metropolitana, iar un eventual sector 7, nascut din orasul Voluntari, este un prim pas in acest sens", a afirmat viceprimarul Capitalei, Mircea Raicu.

Peste jumatate dintre cetatenii cu drept de vot din Voluntari si-au exprimat optiunea, duminica, si la referendumul privind transformarea orasului ilfovean in Sectorul 7 al Capitalei, 76% dintre voturile exprimate fiind in favoarea acestei masuri.

Potrivit reprezentantilor administratiei ilfovene Voluntari, din acest moment trebuie incepute procedurile la nivelul judetului Ilfov "care trebuie sa ne lase sa plecam" si un nou referendum la nivelul Capitalei, "care trebuie sa ne primeasca".

Comentand pe marginea rezultatelor referendumului din Voluntari, viceprimarul Capitalei, Mircea Raicu, a declarat, marti, pentru NewsIn ca Bucurestiul are nevoie de extindere si necesita o zona metropolitana, iar un eventual sector 7 nascut din orasul Voluntari este un prim pas in acest sens.

"O sa avem un nou primar de sector, un nou consiliu local, dar oricum e vorba de o modificare de forma, nu de o modificare de esenta. Nici numarul de consilieri generali nu se va schimba, atata ca vor fi alesi de un numar mai mare de oameni", a spus Raicu.

Pentru Voluntari, transformarea in sector va insemna fonduri suplimentare de la bugetul de stat, dar si de la bugetul Capitalei. "Vor avea nevoie de investitii pentru canalizare si pentru strazile secundare. Spre deosebire de Bucuresti, unde s-a investit pentru infrastructura in ultimii ani, Voluntariul are nevoie de fonduri pentru investitii", a afirmat viceprimarul capitalei.

HotNews.ro va invita sa spuneti care sunt avantajele si dezavantajele transformarii orasului Voluntari in sector al Capitalei.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
2968 vizualizari
  • 0 (14 voturi)    
    NU, NO, NEIN, NIET (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:28)

    Lupu [anonim]

    ...
    • +1 (5 voturi)    
      Voluntarizarea Bucurestiului (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:21)

      don giovanni [anonim] i-a raspuns lui Lupu

      NU! De ce sa admitem asta? Nu ne ajunge ca Bucurestiul este violat de toti ghiolbanii si ciobanii din Voluntari, Pantelimon, etc., unii ajunsi in 'functii de raspundere' prin primariile Bucurestiului? Nu ati vazut cum arata Voluntariul si Pantelimonul|? Niste clone ale bantustanelor din S Africa, niste Soweto cu 'vile' din boltari, despartite de 'strazi' de 2m latime, vopsite in toate culorile tiganiei aborigenilor respectivi, care sigur ca de-abia asteapta sa isi mute mizeria in "centru".
    • +2 (4 voturi)    
      ... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:49)

      dragonfly [utilizator] i-a raspuns lui Lupu

      mai oameni buni ei s-au gandit sa faca schimbarile astea ca sa mai faca niste bani, nu locuitorii din VOluntari ci smecherii care "conduc"(fura) orasul, sa nu aveti impresia ca ar imbunatatii viata celor de acolo, poate unii ar face niste bani dar nu toti, poate ca s-ar imbunatatii infrastuctura si nu ar mai fi atat birocratie dar nu unirea cu Bucurestiul este solutia ci o administrare mai buna a fondurilor si niste oameni mai capabili ar schimba fata orasului. Eu sunt bucurestean si astept ca inainte de referundum sa se dea o explicatie si sa se arate atat avantajele cat si dezavantajele unei astfel de schimbari ca sa putem sa luam o decizie bine informata, dar sigur nu va fi si tot semecherii vor face ce vor ei.
  • 0 (12 voturi)    
    NU (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:29)

    florinu [utilizator]

    Nu
  • +1 (11 voturi)    
    NU (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:32)

    slider [utilizator]

    NU
  • +2 (10 voturi)    
    nu (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:35)

    simplex [utilizator]

    va sunam noi
  • -4 (12 voturi)    
    De ce nu? Eu cred ca da (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:36)

    Claudiu [anonim]

    oricum neoficial toate comunele de pe langa sunt din Bucuresti deja. De ce sa nu oficializam? Daca in felul asta se accelereaza lucrarile la infrastructura eu sunt pentru. Sa nu uitam ca autostrada Bucuresti Brasov in cativa ani va pleca din Voluntari. Eu unul as vrea ca accesul pana la acea autostrada sa fie cat mai facil.
    • +5 (13 voturi)    
      clar da (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:53)

      hitroll [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

      Raspunsul e clar da, si nu numai Voluntari ar trebui inclus, ci toate satele limitrofe. Cred ca era la un moment dat un plan cu zona metropolitana Bucuresti. Este esential pentru viitorul orasului sa se dezvolte pe orizontala pentru ca oricum acum este foarte aglomerat, nici nu vreau sa ma gandesc ce o sa fie peste 20 de ani.
  • +2 (14 voturi)    
    poate ca DA (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:37)

    andrei [anonim]

    Nu pt ca... ?
    Eu cred ca si Bucurestiul ar putea fi avantajat - multe firme ar putea sa ofere servicii in Voluntari, in acest moment acoloe un monopol impus de consiliul local, locuiesc aici si stiu ce spun!
    Pentru cei din Voluntari ar fi clar un avantaj doar ca sa nu ne imbatam cu apa rece...sunt mii de strazi in Bucuresti care arata tot la fel de rau, canalizarea nu a ajuns peste tot, etc.
    Sunt multe cladiri si spatii de birouri in Voluntari, poate ca taxele lor ar ajuta si Bucurestiul, poate ca daca ar avea adresa de Buc investitorii ar fi mai tentati sa investeasca...ganditi inainte sa scrieti!
  • -1 (11 voturi)    
    Nici vorba (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:38)

    Alex S [utilizator]

    De ce sa fie sectorul 7? Ca sa vanda astia pamant la tara ca la pret de oras???
  • 0 (10 voturi)    
    Alt nu (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:38)

    fane [anonim]

    In nici un caz. Si asa avem destule specimene dubioase prin sud. Nu ne mai trebuie alti cetateni cu paie in ciorapi si branza intre dinti.
    Ar trebui si bucurestenii sa se pronunte daca mai vor un sector in plus.
  • +3 (11 voturi)    
    Da (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:38)

    Cactus [utilizator]

    Apoi Ploiesti, Alexandria, Urziceni vor deveni sectoarele 8, 9 si respectiv 10 ale Bucurestiului. Ar urma intr-o alta faza Buzau, Braila, Pitesti, craiova etc....Alte sectoare ale Bucurestiului.
  • +4 (10 voturi)    
    Nu (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:44)

    Lord Sith [utilizator]

    Nu sunt de acord. Si asa suntem prea multi in Bucuresti. Sa ramana Voluntari, Ilfov.
  • +1 (7 voturi)    
    Sectorul 7 se afla in Busteni de aproape 10 ani (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:47)

    marius [anonim]

    acolo unde si-au construit bucurestenii atatea vile incat au mai facut un cartier.

    Cat despre Voluntari: NU!
  • +3 (9 voturi)    
    de ce referendum (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:48)

    marius [anonim]

    eu unul sunt pt extinderea Bucurestiului, insa sa cuprinda toate comunele suburbane. Credeti ca marile orase ale lumii s-au extins fara sa inghita ce era in jur? Insa nu inteleg de ce referendum? Putea fi o decizie pur administrativa, caci tare ma tem ca bucurestenii vor vota impotriva, punind boii in urma carutei, fara a se gandi la perspectivele de dezvoltare.
    • +5 (5 voturi)    
      . (Marţi, 24 noiembrie 2009, 14:42)

      radukku [utilizator] i-a raspuns lui marius

      marile orase civilizate ale lumii nu s-au extins inghitind orasele si comunele limitrofe ,ci s-au creat zone metropolitane in care suburbiile ,comunele, orasele si-au pastrat autonomia locala totul fiind dus la o cooperare mai stransa intre ele. De exemplu Paris, adica orasul original, are in jur de 2 milioane locuitori (cat Buc). Dar e cuprins in zona metropolitana care ajunge la peste 10 milioane de locuitori. Daca Bucurestiul face greseala si confunda zona metropolitana cu extinderea progresiva a granitelor lui atunci nu o sa ajunga un oras modern nici in 100 de ani. De multe ori fuziunea e mult mai daunatoare decat parteneriatul. Daca Voluntariul ajunge sectorul 7, urmeaza Otopeni sectorul 8, etc. O veti duce din referendum in referendum si pana la urma toate comunele pe o raza de 100 km vor ajunge sectoare. Cel mai bine ar fi crearea zonei metropolitane cu buget propriu. De exemplu fiecare unitate teritorial-administrativa sa dea echivalentul a 5% din buget. Acesta sa mearga pe necesitatile urgente ale zonei si proiecte fezabile.
      Te intrebi de ce referendum? Asa e legislatia. Granitele unitatilor teritoriale se schimba doar prin lege organica insa nu fara referendum local.
  • +6 (6 voturi)    
    He he (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:48)

    Ion from Raion [anonim]

    Pun pariu ca nu le-a spus nimeni celor din Voluntari ca vor plati taxe locale mult mai mari daca fac asta.
  • -2 (6 voturi)    
    Prea multi mitocani in Bucuresti (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:49)

    Anti Voluntari [anonim]

    Si asa sunt prea multi mitocani in Bucuresti
  • +2 (6 voturi)    
    NU (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:50)

    Giubugea [utilizator]

    Voluntari? Consiliul local aproape total PSD, primarul PSD. Nu, mulţumesc.
  • +2 (6 voturi)    
    Sorin Oprescu, 2012 (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:50)

    virgilp [anonim]

    "La sfarsitul mandatului meu, va las un Bucuresti cu 9600 ha mai mare decat l-am primit de la Videanu!"
  • 0 (4 voturi)    
    NU (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:52)

    Alex [anonim]

    NU
  • -2 (4 voturi)    
    De ce nu? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:52)

    x [anonim]

    Pai pina la mine (undeva pe la Dunare), din aproape in aproape, o sa fiu in sectorul 255 sau, poate 260!
    • 0 (0 voturi)    
      Ciudoshilor! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:03)

      x [anonim] i-a raspuns lui x

      Cui nu-i place?
      Celui din Maramures, ca va fi in sectorul 9999, sau celor din Bucuresti, ca trebuie sa tzina minte prea multe cifre?
      Localitatea Romania va fi cit New York-ul extins, Shanghai-ul sau Tokyo-ul.
      Si la ei merge ...
  • +4 (6 voturi)    
    Binenteles (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:54)

    Tunul cu piper [anonim]

    De ce sa piarda Bucurestiul caruta de bani care se incaseaza din taxele din Voulntari?
    Beneficii? Infrastructura? Pai Bucurestiul nu e in stare sa-si utileze strazile lui.
    Impozite neschimbate? sa fim seriosi. Ce mai poti face dupa ce iti trantesc impozite marite, dupa anexare?
    Totul este politic. Doar nu credeti ca se face ceva
    in folosul bipezilor.
  • +2 (4 voturi)    
    NU (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:55)

    USD [anonim]

    nu acum.
  • +8 (8 voturi)    
    mda (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:02)

    robert [anonim]

    In Bucuresti majoritatea sunt la prima generatie in oras si sunt extrem de mirati si de scarbiti de cat de multi tarani sunt in Bucuresti. Astia din Voluntari sunt la fel, adica nu-i vad nici mai rasariti dar nici mai manelisti decat media taranilor cu buletin de Bucuresti. Sa intre, sa-si vanda terenurile alora mai tampiti de vor sa stea la periferie (cum au vazut ei la Paris) si apoi sa iasa sau sa ramana, cui ii pasa, oricum calitatea vietii in Bucuresti e sub orice standard european si nu va fi prea curand altcumva. Daca acolo ar sta oameni educati, ar exista o scoala buna si un spital decent, ceva verdeata si drumuri ok, personal mi s-ar rupe daca-i oras, municipiu sau comuna, as cumpara o palma de pamant. Dar asa nu ma tenteaza chiar daca se declara zona 0.
    • -1 (3 voturi)    
      just (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:20)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui robert

      si eu sunt un taran cu buletin de bucuresti, dar sunt pentru dezvoltarea bucurestiului, pentru ca daca tot construim pe vechi cladiri care n-aar trebui demolate si in locul parcurilor bucurestiul n-are nici o sansa.
  • -3 (5 voturi)    
    asa mergeti si la vot? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:02)

    ion [anonim]

    tot astfel de argumente aveti si and votati presedintele? inteleg de ce avem de ales intre geoana si base in turul 2...argumentele voastre sunt "strong"! Aveti la unirii destui cu branza intre dinti si mall-uriloe sunt pline de pitiponci...ce va mai trebuie altii...aici sunt de acord cu voi!
  • +2 (4 voturi)    
    NU (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:04)

    sandu [anonim]

    o sa votam NU pentru voi! asa ca nu va mai faceti vise
  • +2 (4 voturi)    
    modifcare titlu (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:05)

    cet23 [anonim]

    Poate ca titlul ar trebui sa sune usor altfel. Adica, in loc de "Sunteti de acord cu transformarea...." trebuia sa fie "BUCURESTENI, sunteti de acord....".
    Eu nu locuiesc in Bucuresti si nici in apropiere, dar cumva m-a amuzat ca astia din Voluntari fac referendum, asa, de capul lor, de parca bucurestenii si Bucurestiul in sine nu are nimic de zis legat de aspectul asta! :))))))
  • -1 (3 voturi)    
    DA !!! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:06)

    maamulos [anonim]

    Ca locuitor din Voluntari si fata de cele adaugate de ceilalti care sunt de acord, adaug ca oricum este ceva inevitabil care in viitor se va finaliza.
    Capitala urmeaza sa fie Metopola si tot ce se afla in jurul ei se va adauga ca sectoare adiacente.
    De ce sa nu fim sectorul 7 in loc sa fim sectorul 15 ???
    • +3 (3 voturi)    
      pt ca: (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:30)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui maamulos

      pt ca voi nu vreti sa fiti bucuresteni!
      voi vreti numai banii bucurestiului!

      nu cred ca cei din Bucuresti vor zice DA!
      astept referendumul ca sa pot spune NU

      daca te-ai mutat acolo, este treaba ta, munceste si fa-ti singur canalizare! apoi , cand veti mai evolua, POATE, ca va vom accepta.

      Eu, ca si bucurestean ce castig din afacerea aceasta?
      convinge-ma ca TU este un bine pt mine!
  • +3 (5 voturi)    
    nu sunt de acord (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:12)

    Mara [anonim]

    De ce am fi de acord sa se redistribuie fondurile primariei, care si asa nu sunt suficiente pentru infrastructura Bucurestiunul ?! Mogulii care locuiesc acolo, asteapta sa devina sector 7 ca sa isi rezolve problema canalizarii, a infrastructurii si sa transforme un sat, intr-un sector al capitalei, pe banii primariei Bucurestiului. Sa-si rezolve singuri aceste probleme, apoi pot deveni sector al Bucurestiului !!!
  • +2 (2 voturi)    
    Da, dar cu limita. (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:13)

    johny [anonim]

    Ideal ar fi sa se defineasca clar zona metropolitana. Sa existe un ogranism de coordonare pentru aceasta zona. Dar cred ca este buna si varianta cu sectoarele. Odata cu marirea excesiva a Bucurestiului trebuiesc descentralizate anumite procese.
  • +4 (4 voturi)    
    Cit costa? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:14)

    bilbofil [utilizator]

    Voluntari este deja acum o parte a orasului Bucuresti cu adminstratie locala diferita. Multi locuitori din Voluntari lucreaza, invata, isi fac cumparaturile in Bucuresti unde platesc direct sau indirect impozite si de unde primesc direct sau indiresc servicii finantate de administratia capitalei. In principiu, o schimbare a statutului localitatii nu este nici imposibila nici necesara.

    Armonizarea planurilor de urbanism, unificarea retelei de transport public si a altor servicii de acest tip sint utile, dar se pot rezolva la fel de bine prin acorduri intre adminstratiile locale implicate. Cu socoteli clare in ceea ce priveste serviciile furnizate unitar ambelor localitati, nici armonizarea taxelor si impozitelor nu ar impune neaparat o unificare adminstrativa.

    Diavolul se ascunde in detalii, mai exact este determinant ce costuri presupune fiecare dintre cele doua scenarii si cum s-ar imparti ele intre contribuabili.

    Aici declatratiile celor vizati sint ambigue si, la o prima vedere, s-ar zice ca administratia din Voluntari, incapabila sa-si gospodareasca bine localitatea, a propus aceasta transformare ca mijloc de a pasa niste costuri catre vechii bucuresteni. Chiar si asta ar fi de acceptat, avind in vedere nevoia Bucurestiului ca oras de a se extinde, cu conditia ca aceste investitii sa nu fi fost facute in trecut pentru ca localitatea a fost saraca (si nu a prea fost) si nu pentru ca consiliul local din Voluntari a preferat sa ii cheltuiasca pe lucruri neimportante.

    Oricum, imi voi da acordul doar daca nu trebuie sa platesc in locul unor baieti destepti.
  • +3 (5 voturi)    
    Nici eu nu vreau (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:16)

    Ela [anonim]

    Eu am inca buletin de Ilfov (Voluntari), dar nu vreau ca Voluntari sa devina sectorul 7 al Bucuresti-ului. Mie imi place Bucuresti, asa cum e.
    Stiu ca a fost o vreme cand Voluntari (si probabil alte cateva comune) faceau parte din sectorul 7, dar acum chiar nu mai are rost.
    Prin anii 96 - 2000, eram eleva la un liceu din Bucuresti si mi-era rusine sa spun ca locuiesc in Voluntari (colegii mei asimilau asta cu taranismul si saracia, desi, am realizat ulterior, aveam mai multe conditii decat multi dintre ei). In facultate a fost destul de ok -ma refer strict la capitolul "domiciliu", iar la primul job, cand au aflat colegii unde locuiesc, deja ma invidiau :)) Ce stupid putea fi! Acum mi-e indiferent daca scrie orasul Voluntari, jud Ilfov sau sectorul 7. De-abia nu cresc impozitele locale in Voluntari; nu vreau in Bucuresti. Din pacate, sunt insa alte interese....
    Iar vis-a-vis de cei care spun ca nu au nevoie de "cetateni cu paie in ciorapi....": sa inteleg ca sunteti bucuresteni de vreo... 3 generatii, cel putin?!
  • +5 (5 voturi)    
    da, daca (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:16)

    daniel [anonim]

    facem schimb cu sectorul 5
  • +1 (3 voturi)    
    NU (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:17)

    Adrian [anonim]

    O zona metropolitana e avantajoasa pentru locuitorii din Ilfov care lucreaza in Bucuresti.
    Dar nu doar pe hartie ci si in realitate: utilitati (apa, canalizare, gaze) drumuri , metrou rapid etc .

    Pana la realizarea acestor obiective motivul cu sectorul 7 e mai mult legat de terenuri.
  • +3 (3 voturi)    
    nu si da... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:36)

    liviu_ [utilizator]

    eu sunt categoric de acord cu extinderea bucurestiului, DAR NUMAI DUPA ce reusim si noi sa rezolvam macar 40% din problemele orasului astuia (aglomeratie, poluare. infrastructura, transport in comun etc).
  • +2 (2 voturi)    
    Da, dar numai daca se gestioneaza eficient (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:36)

    cristi [anonim]

    De acord ca Bucurestiul trebuie sa se extinda acum pe orizontala pt ca la verticala suntem la nivelul 10 (etaje) si nu putem creste prea curand. Dar daca ne extindem pe orizontala toate comunele viitorului Bucuresti cu 7 sau 10 sectoare, vor deveni comune invecinate si vor toti sa lucreze aici asa cum se intampla de ceva ani. Atata timp cat infrastructura orasului nu se va modifica semnificativ pentru a face fata schimbarilor, nu ne trebuie surplus.Deci intrebarea este:Daca bucurestenii vor spune da adaugarii unui nou secctor, tu primaria Bucurestiului esti pregatita sa-l accepti?
  • +3 (3 voturi)    
    sa se lipeasca la sectorul 2 (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:44)

    Dan [anonim]

    Pentru doar 50 000 de locuitori nu trebuie facut un nou sector in Bucuresti. Ar fi exagerat de mic, fata de un sector normal al Bucurestiului. Se poate lipi in schimb la sectorul 2, in continuarea crea se afla.
  • +4 (4 voturi)    
    confuzie (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:51)

    Victor Gheorghe [anonim]

    Sunt de meserie urbanist diplomat cu specializare in amenajarea teritoriului si faceti o mare confuzie cu zona metropolitana.. ea vizeaza coordonarea si colaborarea intre unitati administrative distincte.. nu includerea acestora in metropola, anexarea nu este posibila si de dorit. Eu nu gasesc argumente tehnice in acest momoment pentru includerea UAT Voluntari in Bucuresti. parearea mea ca este doar o speculatie imobiliara.. sa vanda teren de Bucuresti. Statul de oras pentru Voluntari este deja prea mult.. nefiind indeplinite oricum conditiile legii pentru categoria oras..este inca o comuna.. fara dotari de canalizare .. apa curenta.. corespunzatoare. Inainte sa fie acceptat in Bucuresti ar avea multe conditii de indeplinit. Bucurestiul are deja multe probleme in atingerea unor standarde decente in ceea ce priveste dotarile necesare, infrastructura, necesaruld e spatii verzi.. cu ce ar ajuta sa ii mai legam o piatra de moara de gat. Eu inteleg dorinta locuitorilor Voluntari de a avea buletin de Bucuresti :-) gluma.. dar nu eu i-am pus sa isi cumpere terenuri in porumb la preturi astronomice. Faptul ca acum realizeaza si ei ce dezvoltare haotica au sustinut ..ca nu au dotari..retele..etc..este treaba lor. Din fericire nu se vor strange niciodata 50% la referendumul organizat in Bucuresti. O zi buna
  • +3 (3 voturi)    
    Viitoare sectoare (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:52)

    vvvladut [utilizator]

    Urmeaza:

    sectorul 8 - Pipera, cu primaria si consiliul local acasa lui Jiji
    sectorul 9 - Ciorogarla
    sectorul 10 - Adunatii Copaceni
    sectorul 11 - Lacul Ciurel (urmeaza secarea si vinderea pe parcele)
    sectorul 12 - soseaua de centura (sunt multe firme platitoare de impozit, nu?)
    sectorul 13 - Mamaia (autostrada se transforma astfel in bulevard si vprimaria va fi obligata sa o termine)

    Acum pe bune, voluntarenii (voluntarii? voluntaristii?) vor sa se transforme in bucuresteni cand de fapt sunt zone intregi din Bucuresti care ar trebui scoase din intravilan! Ex: parti din Ferentari, Giulesti Sarbi, Progresul spre margine, Tei Toboc: aceste zone sunt practic rurale si nu merita sa fie parte din capitala.
  • +4 (4 voturi)    
    Cat costa? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 14:00)

    Casargoz [anonim]

    De ce sa plateasca Bucurestenii ce n-au facut "dezvoltatorii" imobiliari?
    Au cuparat stane de oi, le-au vandut la pret de teren cu utilitati si acum vor utilitatile gratis?
    Poate ca nu!
  • -2 (2 voturi)    
    impozite mai mari??? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 14:18)

    aurel [anonim]

    cred ca nu stiti despre ce vorbiti cand discutati de impozite! Am un ap de 2 cam in voluntari si am platit 180 ron impozit pentru 2009. In Bucuresti plateam max 100 ron, comparati cu impozitele voastre apoi comentati! Sigur ca sunt interese dar poate ca si bucurestiul respira putin pt ca aia 50.000 s-au mutat in Voluntari (vreo 80.000 de fapt...). Vreti sa stam toti la Unirii??
  • -1 (1 vot)    
    De fapt (Marţi, 24 noiembrie 2009, 14:25)

    vvvladut [utilizator]

    Daca ma gandesc bine, limita Bucurestiului ar trebui mutata mai inspre centru, nu extinsa, exact in zona cu pricina! Mai exact zona cat de cat urbana se termina la itnersectia sos. Fundeni - Colentina, mai departe incepand bidonville-ul (inclusiv vestitul mall de carton numit Europa).
  • +1 (1 vot)    
    Orasul se mareste, fie ca vreti sau nu (Marţi, 24 noiembrie 2009, 14:33)

    alexica [anonim]

    Fie ca vrem sau nu, Bucurestiul s-a extins. Este un oras urat, inghesuit, de sorginte fanariota ca poate ne-am fi infratit doar cu Istanbulul. Mergi la Belgrad si o sa vezi oras extins, vechi, frumos, sarbi mai saraci ca noi, dar mai curat. Din partea mea sa mai faca inca 2-3 miniorase asa cum are Viena in jur sau alte metropole. Nu inteleg totusi de ce se vrea centralizare. Oamenii din Pipera platesc suficiente taxe cat sa-si plateasca drumuri si utilitati. Sau ar trebui! Ce ma intriga este ca nu s-au asigurat ca platesc nu numai o casa ci si utilitatile. Ar trebui sa existe zeci de procese intentate antreprenorilor. Ar trebui sa se adune om cu om si sa-si imbunatateasca drumurile pe care le folosesc. Din namol nu poti sa urci pe marmura :))
  • +1 (1 vot)    
    ... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 14:34)

    Aph [anonim]

    In mod clar, acest referendum trebuia facut in Bucuresti!

    Pe de alta parte, putea fi mai rau daca intrebarea pusa era "Sunteti de acord cu transformarea orasului Bucuresti in sectorul 2 al Voluntariului?".
  • +1 (1 vot)    
    A se slabi (Marţi, 24 noiembrie 2009, 14:48)

    Anti-Vanghelizare [anonim]

    " Voluntarii" lui Pandele sunt puternic colorati in rosu PSD-ist. Asta inseamna o viitoare pigmentare cu mult "rosu de Vanghele" la Primaria Capitalei.

    Nu! Nu! Nu!
  • +1 (1 vot)    
    NU, NU ,NU, NU, (Marţi, 24 noiembrie 2009, 16:20)

    X-uleasca [anonim]

    -
  • +1 (1 vot)    
    NU ! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 16:30)

    Webby [anonim]

    Voluntari-ul sa intre cu toti micii sateliti ai Bucurestiului odata in zona metropolitana. Practic, dintre toate celelalte localitati V va fi privilegiat, pt. ca va fi 'Bucuresti'. Fara pile ! Fara tunuri ! Daca voi ne vreti, noi nu va vrem ! E bine ?!
  • +1 (1 vot)    
    NU (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:13)

    mm [anonim]

    NU
  • +1 (1 vot)    
    Nope (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:39)

    ionut [anonim]

    Nope. dar oare bucurestenii vor fi intrebati? voluntariul a fost transformat in oras, desi n-are nici cea mai mica legatura cu o urbe iar acum vrea sa devina parte din bucuresti?
  • 0 (0 voturi)    
    cum ar fi aratat? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 20:12)

    Da Da Da [anonim]

    Cum ar fi aratat Bucurestiul daca nu ar fi asimilat in trecut Comuna Dudesti si alte comune limitrofe unde s-au format cartiere intregi? Asa ca fara o extindere, Bucurestiul va ramane o cloaca daca nu se mai extinde si la niste spatii verzi, case cu gradini, pomi fructiferi etc...
    • +1 (1 vot)    
      ba nu (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 8:25)

      Giubugea [utilizator] i-a raspuns lui Da Da Da

      Comunele alea asimilate nu au devenit sectoare separate, şi niciun sector nu are 30.000 de locuitori. Ce vor, fiecare cartier să aibă primărie şi consiliu general? Sau doar ei, că-s mai cu moţ? În cel mai bun caz, să se lipească la secotrul 2.
      • +1 (1 vot)    
        Nu Pandele (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 8:58)

        sorin [anonim] i-a raspuns lui Giubugea

        Locuiesc in Pipera si in nici un caz nu sunt de acord cu golania lui Pandele! Dupa ce fura de ani de zile banii de impozite din Pipera si face monumente prin Voluntari acum vrea sa mai fie si primar de sector. Sa se multe el cu Voluntarii lui, eventual in Urziceni! Nu mai vorbesc de marirea substantiala a impozitelor, pe care "inteligentii" care au votat "pentru" la referendumul lui Pandele nu le-au luat in calcul. E doar o manevra a lui Pandele si a mafiei imobiliare din jurul lui!
  • +1 (1 vot)    
    Sa ramana la tara (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 11:19)

    Sa ramana acasa [anonim]

    Sa ramana acasa la ei la tara, ca daca vroiau sa stea in bucuresti isi luau casa in buc nu la tara. Sau vrea cineva sa se imbogateasca anexand niste teren la orasul bucuresti pentru a-i creste valoarea?
    "Orasul" Voluntari arata mai degraba a satuc nu a oras si cu atat mai putin a sector de bucuresti.

    Ramaneti la tara la voi!
  • -1 (1 vot)    
    nici eu nu vreau (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:40)

    cristescu [anonim]

    nici eu nu vreau in bucuresti am locuit destui ani acolo, acum locuiesc in voluntari nu conteaza ca e oras sau comuna diferenta e ca in afara faptului ca am toate conditiile pe care multi din bucuresti nu le au dimineata imi beau cafeaua pe terasa si nu fac gratar pe balcon ....... despre tarani cred ca niciunde in tara asta nu sant mai multi decat in bucuresti asa ca pssst


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi