Alegeri prezidentiale 2009

Sectiile de votare s-au deschis la ora 7:00, peste 18 milioane de romani sunt asteptati la urne duminica

de V.M. HotNews.ro
Duminică, 22 noiembrie 2009, 7:25 Actualitate | Esenţial

Peste 18 milioane de romani cu drept de vot sunt chemati duminica la urne sa isi aleaga presedintele pentru urmatorii cinci ani. In primul tur al alegerilor prezindentiale din acest an, primele care au loc decalat fata de alegerile parlamentare, dupa modificarea Constitutiei din 2003, sunt inscrisi 12 candidati. Alegatorii sunt asteptati, de asemenea, sa decida, prin referendum, daca sunt de acord ca Parlamentul sa aiba o singura Camera si maximum 300 de membri. Sectiile de votare s-au deschis la ora 7:00 si se vor inchide la ora 21:00.

Informatii generale privind scrutinul din 22 noiembrie:
  • In ziua alegerilor, votarea incepe la ora 7.00 si se incheie la ora 21.00.
  • Numarul persoanelor care au drept de vot este de 18.317.920 de cetateni romani.
  • Sunt 41 de circumscriptii electorale la nivel judetean, o circumscriptie la nivelul Capitalei si una care va reprezenta diaspora.
  • Au fost organizate 21.706 sectii de votare, dintre care: 18.053 de sectii permanente, 3.359 de sectii speciale, dintre care 71 in unitati sanitare, la care se adauga 294 de sectii in strainatate.
  • Au fost tiparite peste 22 de milioane de buletine de vot, dintre care 20.859.123 de buletine pentru sectiile permanente, 1.227.992 de buletine pentru cele speciale si 600.000 pentru sectiile din strainatate.
Potrivit Legii, sistemul electoral folosit pentru alegerea Presedintelui Romaniei este sistemul electoral majoritar, iar modul de scrutin este cel uninominal. Astfel, este ales candidatul care a intrunit, in primul tur de scrutin, majoritatea de voturi ale alegatorilor inscrisi pe listele electorale. In cazul in care nici unul dintre candidati nu a intrunit aceasta majoritate, se organizeaza al doilea tur de scrutin, intre primii doi candidati stabiliti in ordinea numarului de voturi obtinute in primul tur, care va avea loc pe 6 decembrie. Este declarat ales candidatul care a obtinut cel mai mare numar de voturi.

Au drept de vot cetatenii romani care au implinit varsta de 18 ani pana in ziua alegerilor inclusiv. Fiecare alegator voteaza la sectia de votare unde este arondat potrivit domiciliului. Alegatorul care, in ziua votarii se afla in alta comuna, oras sau municipiu decat cel de domiciliu, voteaza numai la sectiile de votare speciale, constituite, de regula, in gari, autogari, aerogari si in campusurile universitare.

Alegatorul trebuie sa prezinte actul de identitate membrilor biroului electoral al sectiei de votare. Prin act de identitate se intelege: cartea de identitate, cartea de identitate provizorie, buletinul de identitate ori pasaportul diplomatic, pasaportul diplomatic electronic, pasaportul de serviciu, pasaportul de serviciu electronic, iar in cazul elevilor din scolile militare, carnetul de serviciu militar, valabile in ziua votarii.

In cazul in care alegatorii care se afla in imposibilitatea de a vota, aflandu-se in spital sau acasa, acestia pot solicita urna mobila, de la sectia de votare la care sunt arondati, doar daca se afla in localitatea de domiciliu. Sectiile speciale de votare nu beneficiaza de urna mobila.

Campania electorala se incheie in preziua alegerilor, pe 21 noiembrie 2009, ora 7.00. Potrivit Legii pentru alegerea presedintelui, continuarea propagandei electorale dupa incheierea acesteia, precum si sfatuirea in ziua votarii a alegatorilor la sediul sectiilor de votare sa voteze sau sa nu voteze un anumit candidat este considerata contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 1.500 lei la 4.500 lei.

Votul pentru presedinte si la referendum se da in acelasi timp, nu se poate reveni la urne

Cetatenii cu drept de vot sunt asteptati duminica sa decida nu numai asupra viitorului presedinte, ci sa decida, prin referendum, daca sunt de acord ca Parlamentent sa aiba o singura Camera si maximum 300 de membri, optiunile se exprima odata, neputand fi posibila o revenire la sectia de votare. Citeste aici conditiile votului la referendum.

Potrivit Legii referendumului acesta este considerat "valabil daca la acesta participa cel putin jumatate plus unul din numarul persoanelor inscrise in listele electorale", care se ridica la 18.347.397 de persoane. In situatia in care aceasta conditie este indeplinita, cetatenii decid asupra problemei supuse referendumului cu majoritatea voturilor valabil exprimate la nivelul tarii. Astfel, referendumul poate fi validat daca se prezinta la urne 9.173.699 de alegatori.

Cetatenii care nu domiciliaza in Bucuresti, dar vor sa voteze, au la dispozitie 34 de sectii speciale

Pentru cetatenii care nu au domiciliul in Bucuresti, dar vor sa voteze in Capitala, au fost organizate 34 de sectii speciale de votare, printre locurile alese de Prefectura figurand Gara de Nord, Gara Obor, Facultatea de Drept a Universitatii, caminele din Politehnica si Grozavesti si cateva spitale. In aceste sectii pot vota alegatorii care in ziua alegerilor se afla in Bucuresti sau nu au domiciliul legal in Bucuresti, dupa ce au declarat in scris pe propria raspundere ca nu au mai votat si nu vor mai vota in acel tur de scrutin. Vezi aici care sunt cele 34 de sectii speciale de vot.

Romanii din strainatate voteaza pe parcursul a 35 de ore, in 294 de sectii de vot

Cei aproape doua milioane de romani cu drept de vot din afara tarii vor putea vota in 294 sectii de votare organizate de MAE in toate colturile lumii si pe parcursul a 35 de ore, ca urmare a decalajelor de fus orar, primii care se vor prezenta la urne fiind cetatenii romani din Noua Zeelanda, sambata seara, iar ultimele urne se vor inchide pe coasta de vest a Statelor Unite, luni dimineata. Citeste aici despre posibilitatea de vot in strainatate.

Votul in sectiile speciale va fi supravegheat si inregistrat video

Votul in sectiile speciale va fi supravegheat la scrutinul din 22 noiembrie si de camere web, care sa poata surprinde si identifica cetatenii care isi exercita dreptul de vot, in momentul in care introduc buletinele in urne. Aceasta masura a fost luata pentru ca, in eventualitatea semnalarii unor fraude electorale, inregistrarile video sa poata fi folosite ca proba in instanta.

Neregulile din ziua votarii pot fi semnalate la 112

Cetatenii vor putea sesiza posibilele fraude electorale prin intermediul sistemului de urgenta 112. Apelurile privind sesizarea unor posibile fraude electorale facute prin intermediul 112 vor fi preluate de personal specializat, astfel incat sa nu fie perturbate solicitarile privind unele situatii de urgenta. De asemenea, incercarile de turism electoral vor fi prevenite prin controale la frontiera si in zonele de risc de Politie si Autoritatea Rutiera.

Sursa: NewsIn


Citeşte mai multe despre   

 
4332 vizualizări
  • +6 (8 voturi)    
    Chiar avem. . . (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 18:50)

    gheorghe [anonim]

    . . . . asa numar mare de alegatori in liste? Doar doua milioane de copii? S-au mai umflat listele ca sa nu iasa referendumul? Mie mi se par prea multi. In jur de 17 milioane era mai aproape de adevar (dupa mintea mea). Ce ziceti?
    • +6 (8 voturi)    
      haha (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 18:59)

      tupa [anonim] i-a raspuns lui gheorghe

      astia au pus si voturile alora care voteza de 2,3 ori...
      nici daca iei voturile celor de afara, nu cred ca faci numarul...
      • +2 (4 voturi)    
        improbabil (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 20:20)

        Ion [anonim] i-a raspuns lui tupa

        nici eu nu cred ca se poate sa fie asa mare numarul de romani cu drept de vot... in plus, apar de cele mai multe ori pe liste persoane decedate. nu se oboseste nimeni sa le reactualizeze...
    • +2 (4 voturi)    
      Ai dreptate... (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 20:23)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui gheorghe

      Statistic in Ro sunt 21,5 milioane locuitori, din care 4,6 milioane copii (v. google).

      Ar fi o singura explicatie... nu mai e valabil "vii cu vii, adormitii cu adormitii" !
      • 0 (0 voturi)    
        Uite de aia avem 18 milioane! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 13:39)

        Radu [anonim] i-a raspuns lui Radu

        Am fost la vot. Si la referendum.

        De ce avem 18 milioane de persoane cu drept de vot? Din cauza autoritatilor.
        Caz concret: m-am mutat la adresa actuala din 2008; pe listele de votare apare la adresa mea si familia de la care am cumparat aparatamentul (4 membri).

        Cina e de vina?
  • +1 (9 voturi)    
    Golaneala marca PSD (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 20:14)

    liviu [anonim]

    In Bucuresti la cca 1,8 milioane votanti sunt 34 sectii de votare speciale. In iasi, la cca 250000 votanti sunt 15 sectii speciale.

    In Bucuresti sunt probabil peste 500000 persoane care locuiesc temporar sau sunt aflati in tranzit. Pana la urma au si ei drept la vot.
    In sectorul lui vanghelie care cuprinde si o buna zona centrala in afara de rahova si ferentari este doar 1 (una) singura sectie de votare speciala....

    Ti-e frica coane vanghele?
    sa nu cumva sa nu mai fie sectoru roshu?
  • -6 (10 voturi)    
    18 milioane (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 20:24)

    ionicaa [anonim]

    salut,eu zic ca dupa aceste alegeri,se va mai filtra un pic clasa politica si ca viitorul Presedinte are mult multe de schimbat in bine mai ales ca ceea ce a facut Basescu e greu de indreptat.Dar cred ca Mircea Geoana va reusi sa refaca aceasta tara.
    • +2 (6 voturi)    
      refacere (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 21:17)

      Ozzi [utilizator] i-a raspuns lui ionicaa

      Sa refaca ce? Dominatia Greilor PSD, fosti comunisti?

      Geoana nu a reusit sa-i scoata de la putere in propriul partid. Vrei sa ma faci sa cred ca o sa-i elimine din conducerea Romaniei daca va iesi?

      PSD nu e un partid autentic de stanga. E inca dominat de stafiile comuniste care bantuie constiinta romanilor.

      Inainte sa-i dau sansa lui Geoana sa refaca Romania ar face bine sa-si refaca propriul partid.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu, proletarilor imbuibati (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 23:14)

      Votant informat [anonim] i-a raspuns lui ionicaa

      Geoana sau coana Margareta? Vezi cine canta in casa lui.
    • 0 (0 voturi)    
      Mai draga (Duminică, 22 noiembrie 2009, 8:12)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui ionicaa

      In ziua votuli e interzisa propaganda electorala. Treci la o munca cinstita si nu mai consuma impozitul platit de mine prin banii pe care ti-i da Vanghelie
    • +1 (1 vot)    
      probabil.. (Duminică, 22 noiembrie 2009, 9:15)

      superior [utilizator] i-a raspuns lui ionicaa

      ca tu esti din aceia care il vad bun pe Adrian Nastase prim ministru, sa mai apese si el acolo pe butoane ca de matusa Tamara a cam obosit...sa va fie de bine, in "linistea" voastra "rosie"!
  • +2 (10 voturi)    
    VEZI CE VREI SI AFLI CU CINE VOTEZI! (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 21:15)

    Gabriel [anonim]

    Cine aspira la un nivel de viata occidental, vrea in Uniunea Europeana si nu inafara ei, i-si iubeste tara si neamul si nu-si uita fratii i-l voteaza pe Traian. Cine nu s-a saturat de utopia socialista din si n-a inteles inca ca un partid, ai carui membrii nu au reusit inca sa condamne raul facut de comunism si sa se debaraseze de sinistrele-i figuri staliniste, este incapabil sa ofere un standard de viata civilizat (dupa cum a aratat deja 52 de ani la rand, 42 inainte de revolutie si 10 dupa) sa-l pe voteze PSD-istul Geaona. Cine agreaza doctrina liberala, dar n-a remarcat ca disponibilitatea PNL de a colabora cu socialistii nu are nimic comun cu liberalismul, sa-l voteze pe Crin.
    • -2 (6 voturi)    
      Mda (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 21:21)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Gabriel

      se pare ca ultimii 5 ani cu Basescu au mai produs un analfabet ca tine.
      • 0 (2 voturi)    
        Baciule``ruman`` (Duminică, 22 noiembrie 2009, 8:16)

        Leonidas [anonim] i-a raspuns lui un roman

        Baciule ``ruman``, afla ca Gabriel nu este un analfabet, are bun simt, nesimtitul nr. 1 esti tu, comunist de serviciu care in loc de argumente jigneste, asa ati fost instruiti sa existati, mintind, inseland, jignind, tradand si criticand pe altii fara sa va uitati la voi ce nimicuri sunte-ti, rusine ``rumane``.
    • 0 (0 voturi)    
      Usor cu pianul pe scari... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 10:07)

      femeia nisipurilor [utilizator] i-a raspuns lui Gabriel

      "i-l voteaza pe Traian"...intrebarea fireasca ce se pune, ca la scoala..."cui il voteaza pe Traian?". Te rog, nu ne jigni intelectul cu propaganda asta bolovanoasa, nu nega semenilor tai discernamantul si libertatea de decizie. Eeeei, dracie, n-oi fi vrand acum sa intri si in cabina de vot cu noi?? Si incearca sa imprimi mai putina patima mesajelor tale si mai mult respect fata de limba acestei tari pe care declami ca o iubesti(doar votezi cu Basescu, nu?)
  • -3 (7 voturi)    
    Dreptul la vot si libertatea de a alege incalcat (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 21:15)

    Moromete [anonim]

    Draji tovarasi PD1L1 este posibil asa ceva :
    Daca vrei sa votezi doar pentru parlament unicameral si nu te intereseaza numarul de parlamentari , aflati ACUM ca nu se poate !! Ti se baga pe gat ambele buletine de vot cu referendumul la o singura semnatura! Daca nu vrei sa votezi doar ptr parlamentul unicameral ei bine aflati ca tovarasul nu va da voie ! Trebuie neaparat sa iei si buletinul cu intrebarea referitoare la maximum 300 de parlamentari ! Ori le iei pe amndoua buletine de vot ori niciunul !
    Apoi va prevad un viitor sumbru, se pare ca BASE a avut azinoapte din nou visul cu PDL-PSD la guvernare !
    • +2 (2 voturi)    
      Mare smecherie (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 21:41)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui Moromete

      Iei 3 buletine de vot, votezi pe care vrei ce vrei si daca iti mai ramane unul necompletat il anulezi. Oricum referitor la articol daca se apuca astia de carat votanti poate ne numaram la sfarsitul zilei ca suntem 30 de milioane :)
    • +3 (3 voturi)    
      si care e problema? (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 22:15)

      paul [anonim] i-a raspuns lui Moromete

      se numara voturile si nu semnaturile de pe lista. sau te referi la faptul ca nu stii ce sa faci cu o hirtie?
    • +2 (4 voturi)    
      re: Moromete (Sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 22:40)

      MLZ [anonim] i-a raspuns lui Moromete

      Ce zici tu sa iei ambele buletine pentru referendum, pe unu' sa-l folosesti pt a vota (care din ele te intereseaza) si pe celalalt sa-l anulezi (stampilezi si DA si NU)!?

      ... si dupa ce faci maine asta, te intorci la calculator, recunosti ca ai gresit ca nu te-ai gandit si la varianta asta ..... si-ti ceri scuze.....

      Parerea mea. Care este. :)
    • 0 (0 voturi)    
      Daca esti pedeserist destept nu intelegi (Duminică, 22 noiembrie 2009, 8:15)

      Un roma anonim [anonim] i-a raspuns lui Moromete

      Altfel tiai fidat seama ca buletinul pentru ceea ce nu vrei sa-l votezi il anulezi punand stampila de doua ori. Dar voi v-ati moloipsit de inteligenta de la Vanghelie
  • 0 (4 voturi)    
    drumul catre normalitate (Duminică, 22 noiembrie 2009, 0:51)

    Costi [anonim]

    Ca sa revenim la normalitate trebuie sa conduca tara cel putin 10 ani partidele istorice (PNL si PNT), ele au facut ROMANIA MARE si ROMANIA MODERNA.
    Ghinionul nostru este ca a venit comunismul dupa 1945 si a condus pana in 1989 iar apoi ascunsi in FSN ulterior PSD si PD pana astazi, cu un respiro in perioada 1996-2000(CDR) si guvernul PNL 2006-2008.
    Asa dar cine nu invata din greselile trecutului risca sa le repete.
    • 0 (0 voturi)    
      nu exista (Duminică, 22 noiembrie 2009, 7:52)

      saab [anonim] i-a raspuns lui Costi

      Postacule mic, PNLul si PNTul de azi nu mai au nici o legatura cu partidele istorice de altadata. Gandeste-te ca a fost perioada comunista in care nu au mai existat deloc. Iti inchipui ca dupa '89 au fosr recreate din nimic cu alceva decat cu aceeasi materie securisto-comunista valabila si la celelalte partide?
  • 0 (0 voturi)    
    majoritate (Duminică, 22 noiembrie 2009, 6:48)

    gabriel [anonim]

    "Astfel, este ales candidatul care a intrunit, in primul tur de scrutin, majoritatea de voturi ale alegatorilor inscrisi pe listele electorale."

    nu cumva ar trebui sa treaca si de 50%?...
  • 0 (0 voturi)    
    Si iar votam.... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 7:51)

    crosby [anonim]

    Sunt curios cine o sa ne prosteasca de data asta.
  • 0 (0 voturi)    
    O neregula... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 7:53)

    Cristina [anonim]

    In sectia de votare 252, buletinele de vot corespunzatoare referendum-ului cu privire la parlamentul unicameral si reducerea numarului de parlamentari, nu sunt tinute „la vedere”, ci sunt „ascunse” sub masa, alegatorilor dandu-li-se aceste buletine de vot numai daca se arata interesati de acest exercitiu. Cum destul de multi - cu iertare pentru cei ce nu sunt din aceasta categorie - habar nu au pe ce lume traiesc, cred ca este evident care este scopul acestei manevre...
  • 0 (0 voturi)    
    Mergeti la vot! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 8:07)

    mergeti la vot [anonim]

    As nota inca o golanie de astazi de la irealitatea: reporterul subliniaza ca trebuie sa stai 2-3 ore la rand la Gara de Nord ca sa votezi. Oare de ce?
  • 0 (0 voturi)    
    Votul (Duminică, 22 noiembrie 2009, 8:19)

    Emil [anonim]

    Cum sa fie 18 milioane de votanti ? I-au scos din palarie ? Prea ne cred prosti.
  • 0 (0 voturi)    
    Străinătate (Duminică, 22 noiembrie 2009, 8:25)

    ady624 [utilizator]

    Pentru cei din străinătate există vreun număr de telefon unde să se poată raporta neregulile?

    Fără legătură directă cu topicul, mă întreb încă de ce Consulii Onorifici ai României (și mă refer la Florida) nu pot semna împuterniciri (de ex. pentru ieșirea din țară cu copilul) dar pot înființa secții de votare :D Mi se pare o aberație ca unui consul onorific să îi poată fi încredințată o urnă de vot care (posibil) afectează toată populația României (sunt de acord cu urna) și nu îi este permis să semneze o împuternicire care afectează viața unei familii (nu sunt de acord cu această limitare). Împuternicirea în cauză se face doar la Washington, la ambasada României... Liber, avion, metrou, autobuz, bani... Nu vi se pare stupid?

    O rugăminte pentru cititori: Mereți* și votați cu ...[soft undecipherable mumbling] ... adică... mereți* și votați cu cine credeți voi că e mai bine. Este important să votați. Eu am de mers 65km până la urnă și o voi face :D Pentru că îmi pasă :D Hai România!

    Cu stimă,
    Adrian

    * mereți = mergeți :D
  • +1 (1 vot)    
    Traiasca MS Regele!!!! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 8:40)

    Monarhist & Tzaranist [anonim]

    Acestea sunt alegerile republicanilor securisti, mafioti, pseudo-capitalisti FSN-isti = PSD(Camorra) + PC (Ndraghetta) + PDL (mafia Siciliana)... Lupta pe ciolan a inceput intre clanurile mafiote... adevaratii romani (ca de obicei 60%) nu voteaza ci asista neputinciosi la jaful national.... 40% sunt pacaliti de mafie si merg la vot... Ce duminica frumoasa in care te poti delecta la TV Discovery sau Animal Planet ignorand antenele si realitatea......
  • 0 (0 voturi)    
    Putine speciale in Bucuresti (Duminică, 22 noiembrie 2009, 8:46)

    Moldoveanu [anonim]

    ...deh... sunt in bucuresti acum, mi-ar fi fost mai comod sa fie aproape sectia la care pot vota dar asta e, merita un pahar de benzina in plus numai sa zic pe cine vreau presedinte si cati parlamentari as vrea in parlamentul nostru azi si maine. Am plecat la vot. Ciao. :)
  • 0 (0 voturi)    
    vot (Duminică, 22 noiembrie 2009, 8:53)

    gabi [anonim]

    Am fost condusi de FSN in variante diverse, atatia ani. Singura solutie acum, pentru a avea in fruntea statului pe cineva care nu e din reteaua fostilor activisti PCR si a securistilor este Crin Antonescu. Ar fi numai un inceput, pentru ca ar trebui sa lucreze tot cu cel putin o parte din FSN. Asta e, Brucan a avut dreptate cu cei 20 de ani.

    Vorbele cu Patriciu sunt fum. Daca toate firmele privatizate dupa '90 ar merge ca Rompetrol, cred ca am fi departe acum.
    • 0 (0 voturi)    
      rompetrol... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 9:26)

      superior [utilizator] i-a raspuns lui gabi

      ai dreptate, dar doar pentru ...Patriciu. Da asa firma asa patron, lui ii este bine, nu plateste impozite la acele cifre decat cu taraita, si da, angajatii sunt platiti exact cat doreste seful.
      Eu cred ca asta vor "si ei", ca toate firmele privatizate dupa "90 sa mearga ca Rompetrol, dar intai trebuie sa le jupoi de ce mai au si apoi pretul lor este unul rezonabil...si ii intereseaza cel mai mult "energia", ca asta consuma tot omul, nu "productia de rulmenti sau tractoare".
  • 0 (0 voturi)    
    daca ar fi adevarat.... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 9:03)

    egroeg [anonim]

    ca sunt cca 18,5 mil de votanti la cca 22 mil de locuitori,si daca am presupune ca sunt cateva sutede mii din Moldova,lucrurile ar fi chiar triste.Ar insemna ca populatia tarii imbatraneste,nici macar 25% copii/tineri intre 1-18 ani.
  • 0 (0 voturi)    
    Intrebare pentru Hotnews (Duminică, 22 noiembrie 2009, 9:07)

    ura-si-la-gara [utilizator]

    Cum voteaza cei care au viza de flotant?
    Eu sunt din Iasi si locuiesc in Timisoara. Clar ca nu pot ajunge acasa si clar ca locuiesc legal.
    Deci am dreptul sa votez, insa nu am gasit cum se procedeaza in acest caz.
    Ma puteti ajuta cu un raspuns?
    (Ma gandesc ca mai sunt multe persoane in acesta situatie)
  • 0 (0 voturi)    
    NU va lasati manipulati! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 9:16)

    Angela Similea [utilizator]

    Oamni buni...nu va lasati manipulati...nu uitati ca Basescu a fost ales pentru ca ni l-am dorit majoritatea, pentru ca a a facut treapa buna ca ministru si ca primar....pentru ca am vazut cu totii ca a fost si este singurul care nu a plecat capul in fata mogulilor si nu a inchis ochii in fata politicienilor corupti doar ca sa poata avea un mandat usor si linistit...drept dovada este faptul ca in ultima perioada televiziunile lui Vantu si Voiculescu l-au modelat tot mai urat in fata publicului...drept dovada PSD, PNL si UDMR s-au aliat impotriva acestuia de frica a ceea ce s-a intamplat pana acum si mai ales de frica a ceea ce s-ar mai putea intampla intr-un nou mandat datorita faptului ca Basescu vrea un numar mai mic de Parlamentari pentru tara asta, sa micsoreze pensiile nesimtite de 20 000 de RON si sa taie alte privilegii ale clasei politice...Nu-i lasati pe cei care s-au obisnuit sa traiasca pe picior mare pe banii nostrii si fara prea mare efort sa va manipuleze...
  • 0 (0 voturi)    
    cam putine (Duminică, 22 noiembrie 2009, 9:35)

    un roman [anonim]

    "Au fost tiparite peste 22 de milioane de buletine de vot, dintre care 20.859.123 de buletine pentru sectiile permanente, 1.227.992 de buletine pentru cele speciale si 600.000 pentru sectiile din strainatate.''
    Cam putine voturi pentru cei din straintate parerea mea.
    Nu prea intereseaza pe cei din politica voturile celor din strainatate si asta a fost din totdeauna.
  • 0 (0 voturi)    
    18 mio (Duminică, 22 noiembrie 2009, 10:48)

    gigel123 [anonim]

    hahahahaha


    nu stiam k aveam doar 3 mio de copii......

    bah de unde va luat bai ???

    nu mai incompetenti, peste tot....
  • 0 (0 voturi)    
    18 milioane (Duminică, 22 noiembrie 2009, 12:46)

    HESS [anonim]

    Poate voteaza si mortii.
  • 0 (0 voturi)    
    o greseala (Duminică, 22 noiembrie 2009, 14:17)

    Anonim [anonim]

    As dori sa fac o remarca, 18 milioane cu cei din afara granitelor ar trebui modificat continutul mesajului.


Abonare la comentarii cu RSS


Asigurari si Pensii
Gadget




Vremea la


/
Mâine:
|
 Parteneri
Deutsche Welle
RFI
MedLife
WBS
 






Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version