Teatrul absurdului la Posta Romana

de Mihai Badescu     HotNews.ro
Marţi, 29 septembrie 2009, 18:36 Actualitate | Esenţial

Ai de trimis niste bani din Bucuresti in alta localitate din tara. Acum, imediat, deoarece destinatarul are nevoie sa-i ridice instant. Si cel mai la indemana iti este Posta Romana. Mai precis, oficiul postal numarul 58 din Drumul Taberei de la Favorit.

-Buna ziua, doamna stiu ca aveti un serviciu prin care se pot trimite bani in alta localitate si ajung imediat la destinatar.
-Mda, online. Trebuie sa completati un formular.
-Pai n-aveti dumneavoastra unul?
-Nu. Va luati din sala.

Luat, dar n-am pix. Vechea problema, sunt unii oameni la care nu gasesti niciodata pixuri. Ma intorc la doamna de la ghiseu.

-Nu va suparati, doamna, n-aveti sa-mi dati si mie un pix?
-Ba da, 5 lei.

Pauza.

-Adica inchiriati pixul cu 5 lei?
-Nu. Vi-l vand.
-Pai mie nu-mi trebuie decat sa completez si eu formularul asta, ca am pixuri. Acasa.
-5 lei.
-Cum doamna, 5 lei un pix?
-Dumneavoastra aveti nevoie de pix, nu eu.
-Bine doamna, ma duc in alta parte, la o banca o fi mai usor.

Din sala, o doamna vine langa mine si-mi spune ca are pix si mi-l imprumuta. Multumesc politicos, completez mandatul online si-l inmanez doamnei de la ghiseu.

-N-ati completat numarul oficiului din localitatea unde trimiteti banii.
-Doamna, dar de unde sa-l stiu, nu e treaba dumneavoastra?
-Nu. Este un registru in sala, va duceti, cautati si scrieti numarul oficiului.

Pftiu, mama mea. Ma duc in sala, gasesc numarul oficiului, dar n-am cu ce sa-l scriu. Si doamna care mi-a imprumutat mai devreme pixul a plecat. Rog alta doamna daca are sa-mi imprumute si mie pixul.

-Am un pix, dar ma grabesc si nu pot sa vi-l imprumut, imi cer scuze.

Ma duc din nou la doamna de la ghiseu. Nu stiu de ce, dar imi vine extraordinar de greu sa platesc un pix de care am nevoie doar un 1 minut. Incerc sa ma conving ca nu-i asa mare problema, cand imi pica ochii pe formularul online.

-Doamna, dumneavoastra cum va numiti?
-Medeleanu Iuliana.
-Nu va suparati ca va intreb, dar de ce va purtati asa cu mine, un contribuabil din ai carui bani sunteti platita? Vreti sa ma umiliti ca n-am cumparat un pix si ca vin sa apelez la serviciile dumneavoastra?
-Puteti sa ma reclamati unde doriti, dar cred ca n-aveti pix pentru a va scrie reclamatia.
-Nicio problema doamna, ca se poate face si verbal, sau si mai bine, online. Dar nu cred ca asta-i problema.

M-am dus sa aflu numele dirigintei oficiului postal 58 din strada Sibiului, umilit si infrant, avand in minte nenumaratele dati cand am apelat la serviciile Postei Romane si am fost tratat mizerabil. Cand am stat la cozi interminabile si mi s-a inchis ghiseul in fata pentru ca se facuse pauza de masa si functionarii trebuiau sa-si ia pranzul. La cate ghisee ati stat la care nu scria nimic si dupa minute bune vi s-a spus ca nu e ghiseul potrivit? Cate umilinte mai trebuie sa indur in Romania europeana a anului 2009, ca ceva sa se schimbe?


Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO "Imi spunea ca are o pata pe creier". Prietenii lui Daniel si familia acestuia au 2 povesti diferite despre infectarea cu HIV

Familia tanarului de 24 de ani din Segarcea care a murit in urma cu o saptamana, rapus de SIDA, sustine ca baiatul s-a imbolnavit la spitalul din localitate, cand avea cinci ani. Ba mai mult, rudele spun ca si alti tineri din Segarcea au avut soarta lui Daniel, din cauza ca in vremea aceea instrumentarul medical nu era sterilizat corect.








8116 vizualizari
  • +15 (15 voturi)    
    duceti-va la un tribunal (Marţi, 29 septembrie 2009, 18:43)

    eanu [anonim]

    sa vedeti culmile cele mai inalte ale nesimtirii..
    • +3 (5 voturi)    
      Ai dreptate, da' ... (Miercuri, 30 septembrie 2009, 4:41)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui eanu

      de-aia s-au inventat avocatii.

      In plus, birocratia excesiva la tribunale e pe undeva justificata - principial, acolo e necesara o evidenta a tuturor operatiunilor mult mai detaliata si mai precisa decat in alte parti.
  • +11 (11 voturi)    
    raspuns la ultima intrebare (Marţi, 29 septembrie 2009, 18:50)

    marius [anonim]

    Am raspunsul la ultima ta intrebare, acea cu cate umilinte mai trebuie sa indur in Romania europeana a anului 2009, ca ceva sa se schimbe? Raspunsul e simplu: MULTE! Mi-am pierdut speranta ca se va schimba in curind (urmatorii 30 ani) ceva.
    • 0 (0 voturi)    
      hmm (Joi, 1 octombrie 2009, 16:38)

      a [anonim] i-a raspuns lui marius

      lucruri se schimba in fiecare zi ...daca exista macar 1 om care sa le schimbe. eu nu ma simt chiar asa de neputincios.
  • +1 (5 voturi)    
    raspuns la ultima intrebare (Marţi, 29 septembrie 2009, 18:50)

    marius [anonim]

    Am raspunsul la ultima ta intrebare, acea cu cate umilinte mai trebuie sa indur in Romania europeana a anului 2009, ca ceva sa se schimbe? Raspunsul e simplu: MULTE! Mi-am pierdut speranta ca se va schimba in curind (urmatorii 30 ani) ceva.
  • +17 (17 voturi)    
    soluţie (Marţi, 29 septembrie 2009, 18:52)

    ALEKS [anonim]

    eu am sunat la 931, am cerut direcţia de poştă, mi-a explict doamna de la 931 ce vreau sa cer defapt, că nu ştiam denumirea exactă, şi acolo am cerut pe cineva să pot reclama o neregulă (acolo era 1 singur ghişeu deschis şi 6 funcţionare stăteau, privind puhoiul de la o singură casă). Am primit legatura, am reclamat problema şi după 5 minute toate doamnele se agitau să deschidă ghişeele din jur, dar mai ales să afle "cin ne-a reclamat dom'le????"
    A funcţionat, va asigur :)
  • +13 (13 voturi)    
    re (Marţi, 29 septembrie 2009, 18:55)

    cristi [anonim]

    Sindromul 'lipsa celor 7 ani de acasa' si ceva din 'sa moara capra vecinului' plus mult sictir. Imagineaza-ti cati asemenea insi ar fi in functii de decizie si o sa ai imaginea blestemului comunist care a lasat scara valorilor intoarsa pentru inca cel putin 50 de ani dupa 1990..Argumentul care lipsea unora in a se hotara sa paraseasca aceasta tara..
    • 0 (0 voturi)    
      ...ma intreb (Joi, 1 octombrie 2009, 17:23)

      :) [anonim] i-a raspuns lui cristi

      ...oare cati dintre noi suntem de acord cu comentariul de mai sus dar in domeniile noastre de activitate ne comportam tot ca functionarii de la posta. Credeti ca functionarii de la posta nu au aceleasi nemultuniri fata de vanzatorii de ziare, de taximetristi, de manageri sau chiar de jurnalisti care isi fac treaba cu acelasi simt al raspunderii. De aratat cu degetul e usor, si se poate arata in toate directiile. Sincer mi-e foarte greu sa cred caci cei de aici cei mai inversunati in aruncat cu piatra sunt niste indivizi care pun etica lor profesionala pe primul plan.
      Condamnarea si incercarea de a izola de societate o problema care constituie parte esentiala a societatii nu poate duce decat la agravarea situatiei. Solutia sta in intelegerea problemei si in rezolvarea ei. Inflatia de identificari a problemelor, desi pare benefica a ajuns sa duca la blocharea rezolvarii lor. Ajungem sa fim fiecare indivizi care in loc sa isi vada de treaba, lasa treaba la o parte ca sa arate cu degetul cum celalat nu isi face treaba, deseori fiindca acesta la randul sau este nemultumit de altcineva, care altcineva probabil este nemultumit de primul.
      - Politicienii nu isi fac treaba si ne fura, dar electoratul voteaza cu vadim si becali si se bucura cand basescu "le-o trage" la cate unul
      - Functionarii fac greva ca sunt disponibilizati dar lucreaza cum descrie articolul de mai sus
      - Jurnalistii identifica probleme, precum cea a funcionarilor de la posta, dar deontologia jurnalistica se poate gasi cel mai aproape la 2000 de km de Bucuresti
      - Magistratii aceiasi poveste.

      p.s. bun articol, pacat ca sunt prea multe de genul acesta si pacat ca valoarea lui consta in ratingul pe care il face si in nimic altceva.
  • +4 (6 voturi)    
    ghinion, nu e peste tot asa (Marţi, 29 septembrie 2009, 18:57)

    andrei [anonim]

    nu e peste tot asa, am folosit acest serviciu de 20-30 de ori si la oficiile la care am fost functionarele erau foarte de treabaiar castul serviciului in sine este mult mai mic decat western union sau cele de la omv. ( western face si plati in lei.)
  • +5 (5 voturi)    
    mda (Marţi, 29 septembrie 2009, 18:57)

    vladardeleanu [utilizator]

    Cunosc senzatia. Cu totii mai rabufnim cateodata si ne vine sa urlam de neputinta si disperare. Pare imuabil sistemul asta. Nimic nu il inmoaie.
  • +9 (11 voturi)    
    Absolut de acord (Marţi, 29 septembrie 2009, 19:07)

    aiefuhfoonhwpf [utilizator]

    Absolut de acord cu autorul...
    Dupa ani de pauza am fost nevoit sa interactionez cu posta acum vreo doua luni.
    Nu mi-a venit sa cred. Sunt incremeniti in timp. Si aici nu ma refer la sedii, decor si altele. Acestea necesita bani, investitii... Ma refer la atitudine.
    Cu toate acestea, dupa umilinta de 45 de minute si 4 vizite la ghisee pe care am indurat-o, le-am zambit. Eu le-am zambit. Am zambit la gandul ca va veni cat de curand vremea in care "Medeleanu Iuliana" se va intoarce acasa suparata ca a fost disponibilizata.
    Din pacate mi-e teama ca nu va intelege de ce. Cu ce ar fi ajutat ca ea sa zambeasca contribuabilului sau sa-l ajute? Clientul e prost si nu stie ce are de facut? Sa fie sanatos si sa se duca la We..ern Un..n, la C.rg.s, banci sau mai stiu eu pe unde, nu sa o deranjeze pe Iuliana cu atata nesimtire...

    PS Mai sunt din pacate cateva Iuliane Medeleanu la Electrica, la Primarie, la Fisc samd... Abia astept sa le ajunga si pe ele. Asa cum, acum cativa ani, a ajuns-o disponibilizarea din motive de nepotrivire pe o Iuliana Medeleanu de la Romt.l.com...
  • +6 (8 voturi)    
    BRD (Marţi, 29 septembrie 2009, 19:10)

    Alex [anonim]

    Ceva similar am patit si eu la celebra BRD. Nu mi s-a emis un extras de cont pe motivul ca nu am carte de identitate (pasaportul nefiind acceptat). Asta chiar daca am specificat ca nu mai locuiesc in Romania de ani buni.

    Aceleasi mentalitati invechite si lipsa de flexibilitate. Ar trebui evaluati toti angajatii publici si privati la intervale scurte de timp si cei care nu mai corespund sa fie inlocuiti.
    • +4 (8 voturi)    
      asta nu-i nimic (Marţi, 29 septembrie 2009, 19:38)

      stupidu [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      stai sa vezi cind te duci la aceeasi banca sa retragi bani din cont (500 RON), completezi formularul ti se cere cartea de identitate + inca un document care sa ateste ca esti tu :)) (noroc ca am permisul de conducere intotdeauna la mine, pozele sint aproape identice)
      • +5 (5 voturi)    
        asta ori e gogonata... (Marţi, 29 septembrie 2009, 20:49)

        oh [utilizator] i-a raspuns lui stupidu

        ... ori e dintr-un film cu prosti. Daca tie ti s-a intamplat asta, de ce nu ai facut scandal cat casa poporului ca sa te auda toti clientii din banca? Fi sigur ca a doua oara nu se mai intampla o magarie ca asta. Nici tie si nici unui alt client al bancii respective.
        • +2 (2 voturi)    
          e adevarata (Miercuri, 30 septembrie 2009, 11:56)

          stupidu [utilizator] i-a raspuns lui oh

          si nu mi s-a intimplat doar o data, de fiecare data au facut copii la buletin si permis si le-au pastrat
      • +4 (4 voturi)    
        true story... (Miercuri, 30 septembrie 2009, 10:43)

        Y [utilizator] i-a raspuns lui stupidu

        Pe astia ar trebui sa ii ... cineva rau de tot.

        Daca omul nu are nici pasaport nici carnet de conducere, ce naiba face? Il trimit dupa certificatul de nastere???
  • +5 (7 voturi)    
    Complet nesimtiti (Marţi, 29 septembrie 2009, 19:15)

    Adrian [anonim]

    Legat de Posta Romana noroc ca nu am treaba cu ea prea des. Dar am si eu o intrebare : la BRD cand vrei sa platesti o rata de ce iti cere buletinul tau? Desi ai datele de indetificare a celui care a primit creditul?


    Astazi m-a enervat unul de la BRD, i am spus ca nu il am si ca are CNP persoanei si mi a raspuns ceva ce suna amenintator .. nu las asta asa am sa verific dupa ...


    Daca vrei sa ai succes trebuie intai sa sti unde ii poti reclama ? Si iti trebuie f mult calm sa ii convingi ca ai dreptate
  • +6 (6 voturi)    
    Alte soluţii... (Marţi, 29 septembrie 2009, 19:18)

    aqualung [utilizator]

    Articolul ar putea să înceapă aşa:
    „Ai de trimis niste bani din Bucuresti in alta localitate din tara. Acum, imediat, deoarece destinatarul are nevoie sa-i ridice instant. Si cel mai la indemana iti este Western Union.”
    Şi să se termine.

    Pe bune, mai uşor găseşti ghişee Western Union decât oficii poştale, şi fac şi transferuri de bani în ţară. Ca să nu vorbesc că mie mi-e şi frică să intru într-un oficiu poştal, acolo timpul a stat în loc de acum 30 de ani şi mi-e că dacă scot telefonul mobil mă saltă Securitatea.
  • +4 (4 voturi)    
    ... (Marţi, 29 septembrie 2009, 19:22)

    xx [anonim]

    Prietene,esti ........!

    I.L.Caragiale
  • +5 (5 voturi)    
    pttr (Marţi, 29 septembrie 2009, 19:23)

    radu [anonim]

    stai linistit ca si la oficiul 53(budapesta) la fel am patit-o
    mi-au cerut bani pentru un pix, am fost putin confuzat si am intrebat si la alte ghisee si la fel.
    sa nu mai zic de incapacitatea doamnelor de a intelege demonstratia mea ca sunt destinatarul chirias prin buletin(cu alt domiciliu), si cu o chitanta de electricitate.
    pe plic scria si nr meu de telefon.
    a trebuit sa platesc pentru doua plicuri cate 1.3 lei in plus pentru ceva ce nu stiu cum se numeste.
  • -7 (11 voturi)    
    analistilor (Marţi, 29 septembrie 2009, 19:34)

    naufragiatul [utilizator]

    Cred ca ar trebui sa incepeti prin a afla cum sunt platiti si cum sunt tratati acei lucratori si de ce au ajuns sa fie asa ostili, s-ar putea sa ramaneti perplecsi.
    Sistemul trebuie privatizat? Nu cred, Trebuie reformat ? iarasi nu cred. Dar cred ca trebuie informatizat corespunzator.
    Ghiseul de unde imi ridic eu unele comenzi este unul f. mic, are doar doi lucratori, insa de fiecare data se pierd cate 5 minute pentru fiecare operatiune, cel putin, datorita formularelor, ce trebuie completate manual, a chitantei ce trebuie completate computerizat si in final a listarii chitantei si altor documente, pe o imprimanta matriceala din preistoria informaticii.
    In rest doamnele acelea sunt atat de amabile cat pot fi daca te gandesti ca stau vreo 8 ore intr-un spatiu de 2 mp, inconjurate de tot felul de colete care mai de care mai "mirositoare".
    Eu unul as fi mult mai nervos daca as lucra in astfel de conditii, si sa fiu nevoit sa scriu atat de mult.
    • +3 (3 voturi)    
      Analiza (Miercuri, 30 septembrie 2009, 15:36)

      aiefuhfoonhwpf [utilizator] i-a raspuns lui naufragiatul

      Uite si analiza:

      Din punct de vedere al clientului (al meu) analiza este urmatoarea:

      Merita pretul X serviciul Y? Atat.

      Din punct de vedere al angajatei, analiza este urmatoarea:

      Merita sa ma trezesc dimineata pentru banii x? Atat.

      Daca descopar ca nu-mi place, ma platesc prost, ma trage curentul, e scaunul tare etc. - mai bine incerc sa schimb ceva. Dar cel mai mare rau pe care mi-l pot face (mie, ca si angajat) este sa imi stric atitudinea fata de client. Clientul de azi poate sa-mi fie posibilul angajator de maine...
  • +5 (5 voturi)    
    Esti mic copil... (Marţi, 29 septembrie 2009, 19:41)

    cobra [anonim]

    Pe la inceputul verii trebuia sa trimit niste documente sub forma scrisoare deschisa cu valoare declarata cu lista de inventar. Cu confirmare de primire... Ma duc la posta de la Chibrit (ca era mai aproape de serviciu). Ii spun doamnei de la mesagerie ce doresc, imi da cateva formulare de completat (cred ca am scris la ele cam un sfert de ora. In tot acest timp un tamplar repara o usa folosindu-se de un ciocan si o bormasina facand un zgomot insuportabil) si, dupa ce termin, ii dau documentele pentru a fi introduse in plicuri si pentru a fi trimise. Imi spune ca nu are plicuri, dar ca pot sa incerc la colegele de la posta propriu-zisa. Dupa ce sunt plimbat de la un ghiseu la altul, prima data mi se spune ca nu au plicuri, dar dupa lungi insistente, o tipa plictisita care manca si discuta (!!!) cu o alta colega imi da intr-un final plicurile necesare. Revin la mesagerie plin de nervi si tracasat de galagia facuta de tamplar. Mai stau inca vreun sfert de ora pentru a trece datele pe plicuri si a primi din partea functionarei documentele doveditoare. Intr-un final, imi da actele si plec nervos uitand si eu si ea ca mai trebuie sa platesc cei 6 lei aferenti.
    A doua zi la ora 7.05 dimineata sunt sunat de diriginta agentiei si ma besteleste ca am plecat fara sa platesc. Ii spun ca asa o fi, nu mai stiu, imi cer scuze si-i spun ca in doua ore ajung la oficiu si rezolv problema. Dupa ce inchid, ma mai suna odata sa-mi spuna ca sa-mi fie rusine ca am plecat asa fara sa platesc. Deja eram un pachet de nervi. Ii reamintesc ca revin la oficiu in doua ore si ca nu am facut-o intentionat, ca nu ma fac pe mine cei 6 lei. Cand am ajuns la oficiu, platesc suma de bani restanta si apare diriginta cu o falca-n cer si una-n pamant. Avea o melita...
    Ar fi trebuit sa primesc 2 confirmari, dar mi-a venit doar una. Una au pierdut-o. Iar drum la oficiu, fa reclamatie si ca sa nu mai lungesc, dupa o luna primesc confirmarea mult asteptata.
    Asta e pe scurt experienta mea cu posta romana.
  • +7 (7 voturi)    
    faceti reclamatie (Marţi, 29 septembrie 2009, 19:42)

    andrei [anonim]

    Exista o solutie> amenintati si, daca e cazul, chiar faceti reclamatie. Insistati sa o faceti, nu va ia f mult timp si sa vedeti cum se inmoaie. La disponibilizare se tine cont de cine a primit reclamatii asa ca incepe sa le pese de acest lucru.
  • -6 (12 voturi)    
    nu e prea corect (Marţi, 29 septembrie 2009, 19:45)

    Edi [anonim]

    D-le Mihai Badescu,

    va cam lamentati degeaba, ca orice roman de astfel. Sa inteleg ca in primul rand v-ati suparat ca nu v-a dat un pix. Hai sa ne imaginam urmatoarea scena intr-o zic: in medie intr-un sediu de posta (medie) se scriu cam 200 - 250 formulare (de catre 200 - 250 pers), din ele 70 -80 % nu au pix. Sa zicem ca doamna de la ghiseu ii impruta pe toti, cati dintre ei credeti ca mai returneaza acele pixuri (pixuri date din stoc - marfa livrata de o firma oarecare). Stiind firea romanului, a lua orice, in jur de 20 - 30 % nu returneaza pixul imprumutat, adica in jur de 50 - 60 pixuri. Acum extrapolati si calculati numarul de pixuri pe o luna, numar ce acea casierita le va avea cu - pe stoc. Si pe urma convertiti valoarea in le (5 x 50 = 250 ron, unde 5 lei este valorea pixului aflat la taraba postet). Dintr-un salariu de 750 ron net dumneavoastra vreti sa plateasca acele pixuri.

    Aveti tot dreptul sa va plangeti de nepolitetea din sistem, dar nu cred ca aveti dreptul sa va plangeti si sa judecati pe cineva ca nu v-a dat un pix.

    Cu stima,

    Edi

    p.s. nu lucrez la posta, dar am avut ocazia sa vorbesc cu cineva care lucreaza (a lucrat ca de 1 luna a iesit la pensie) si mi-a explicat cateva lucruri, printre care si "chestia" cu pixul
    • +11 (11 voturi)    
      Nu prea... (Marţi, 29 septembrie 2009, 20:18)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui Edi

      Nu prea e corect că în secolul al XXI-lea trebuie să scrii atâtea formulare pe hârtie. Dar să nu comparăm cu USPS, unde ca să trimiţi un pachet completezi un formular online, după care vine poştaşul la tine acasă la ora la care a fost anunţat să-l ridice şi după aia poţi urmări unde este pachetul pe website.

      Dacă chiar trebuie scrise atâtea formulare, pupitrele alea ar putea fi dotate cu pixuri ataşate cu cordon de ele, cum se găsesc de exemplu în orice oficiu bancar. Şi poţi să judeci o instituţie care te obligă să completezi zeci de formulare că nu are grijă să-ţi pună acele pixuri - este o minimă grijă faţă de clientul căruia îi oferi servicii contra cost, şi pe care băncile (oricât de hulite ar fi ele în ziua de azi) o manifestă pentru clienţii lor.
    • +5 (5 voturi)    
      poate nu era vb atat de mult de pix, (Marţi, 29 septembrie 2009, 20:26)

      Ioana [anonim] i-a raspuns lui Edi

      cat de atitudine si de modul de exprimare. nu cred ca i-ar fi luat mai mult de cateva secunde sa explice exact ce ati spus dumneavoastra
      • +2 (2 voturi)    
        Ai dreptate (Miercuri, 30 septembrie 2009, 15:38)

        aiefuhfoonhwpf [utilizator] i-a raspuns lui Ioana

        Asa este - asta este tot ceea ce lipsea. Disponibilitatea de a explica. Si poate un zambet...
    • +10 (10 voturi)    
      Pixuri (Marţi, 29 septembrie 2009, 20:42)

      edi2 [anonim] i-a raspuns lui Edi

      Unde ai vazut matale pixuri de 5 RON? Sunt de firma, sau ce? Sunt niste amarate de pixuri chinezesti de 2 bani.... vandute la suprapret.
    • +5 (5 voturi)    
      Ba e destul de corect (Miercuri, 30 septembrie 2009, 0:11)

      Dan W. [utilizator] i-a raspuns lui Edi

      În orice loc civilizat în care se completează des formulare există pixuri fixate cu șnur tocmai ca să nu fie luate. Faptul că nu existau asemenea pixuri în acea poștă nu scuză atitudinea nepoliticoasă a respectivei angajate. Deasemenea faptul că cel mai ieftin pix de vânzare într-o poștă, în care nu există pixuri gratuite, costă 5 lei mai spune ceva.
    • +4 (4 voturi)    
      D-le Edi (si altii) (Miercuri, 30 septembrie 2009, 5:38)

      Old timer [anonim] i-a raspuns lui Edi

      Daca ai fost printr-un loc civilizat de relatii cu publicul in ultimul timp ai vazut ca au pixuri legate cu o spirala sau chiar cu o sfoara ca sa nu poti pleca cu ele. Si apropo de oficii postale 'incremenite cu 30 de ani in urma' sa stiti ca acum 30 de ani ghiseele aveau tocuri cu penita si calimari si nu le fura nimeni.
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns (Vineri, 2 octombrie 2009, 12:44)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Old timer

        Acum 30 de ani lumea era mult mai civilizata,de acea nu fura nimeni calimara ,dar acum daca dai un pix (cu imprumut ) unui client nu se stie daca il mai primesti inapoi.........Asa ca mai lasati <pixurile legate cu spirala> pt ca romanul fura tot ce poate.
    • +3 (3 voturi)    
      pixu' meu (Miercuri, 30 septembrie 2009, 10:13)

      saureign [anonim] i-a raspuns lui Edi

      Dom'le, in orice oficiu din lumea asta unde trebuie sa se completeze formulare, exista pixuri legate de masa cu snururi gen cablu de telefon fix. Nu confunda prostia Postei Romane cu prostia unei persoane particulare care face rau doar pt ca poate.
      Posta Romana e cea mai nereformata institutie din Romania, lasata asa cu scop electoral / securistic.
  • +3 (3 voturi)    
    stai sa vezi la alte institutii... (Marţi, 29 septembrie 2009, 20:06)

    Matei [anonim]

    Ce te mai miri - la Administratia Financiara sector 3, sectia 'Contribuabili Persoane Fizice - aia nu au auzit de e-mail.
    Daca ai de platit dari la ei, ori te duci cu banii cash si platesti la ghiseu ori daca intr-un final afli contul de la Trezorerie in care trebuie sa platesti (prin telefon altfel nu merge) si platesti prin OP, trebuie sa li-l trimiti pe fax. Deci eu ca intreprindere individuala/PFA sau simplu cetatean trebuie sa am in dotare acasa un fax sau sa bat drumurile...
    Cand i-am intrebat daca au e-mail raspunsul a fost "Da' ce crezi, ca suntem in America?"...Mda, numai in America au e-mail...

    Iar frecangii din Guvern se se ocupa cu mahalaua...
    • +3 (3 voturi)    
      Nu trebuie sa le trimiti nimic (Marţi, 29 septembrie 2009, 21:50)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Matei

      Doar sa le platesti. In caz ca fac muschiul mare, le duci extrasul de cont. Sau ii bagi in p**** ma-sii si le zici ca ai platit si sa nu te frece la cap. Ce au sa faca, au sa te dea in judecata pentru niste bani care au ajuns deja la ei?

      Conturile de trezorerie le gasesti aici:
      http://www.englezaonline.ro/contabilitate/noile_coduri_iban_conturi_trezorerie_2006.htm
      • +2 (2 voturi)    
        si eu... (Joi, 1 octombrie 2009, 0:03)

        oh [utilizator] i-a raspuns lui ac

        practic sportul asta prin banca cu OP electronic. Nici macar nu ma duc sa le vad la fata pe acriturile de la ghiseu. Desi in ultima vreme sunt si bunatati numa' bune la unele din ghisee.
  • 0 (4 voturi)    
    raspunsuri pt dl Mihai Badescu (Marţi, 29 septembrie 2009, 20:31)

    eu [anonim]

    Nu vorbiti in nestiinta de cauza :-nu exista pauza de masa ,este vorba de pauza de 30 min dintre schimburi,cand cele de dimineata listeaza toate centralizatoarele si cele de dupa amiaza se pregatesc sa intre in ghiseu;pixul este 0,50 lei si nu 5lei ;formularul trebuie completat de expeditor ,la online cu nr oficiului postal unde se trimit banii.Exista, ca in orice alt loc ,oameni si oameni ,nu trebuie insa sa generalizam.Imi pare rau ca sunt si asemenea oameni ,multi ,in Posta Romana.Apropo ,pixurile,capsele si multe altele sunt cumparate din banii nostrii ,ai angajatilor .
    • +6 (6 voturi)    
      Insfarsit un angajat onest (Miercuri, 30 septembrie 2009, 5:44)

      Utilizator [anonim] i-a raspuns lui eu

      In primul rand va felicit ca ati recunoscut ca sunteti angajat la Posta. In al doulea rand Dl. M.B. a spus clar ca i s-au cerut 5 lei. In al 3-lea rand in secolul 21 nr.-ul oficiului postal al destinatarului ar trebui sa apara instantaneu pe calculatorul oficiantului alaturi de adresa respectiva. Si in ultimul rand cine va obliga sa cumparati efecte din bani proprii? In mod sigur nu codul muncii si nici constitutia tarii. Dar unora le place sa fie sclavi si sa se planga mai apoi.
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns (Vineri, 2 octombrie 2009, 12:40)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Utilizator

        Dl M.B. spunea ca avrut sa trimita bani online ;expeditorul trebuie sa cada de acord cu dest . unde sa fie trimisi banii,la ce of postal,deoarece numai de acolo se pot ridica .Iar efectele le cumparam pt cei ca Dl M.B. care nu au pix , pt cei care vin cu ar-urile necapsate de scrisoare,pt cei care vin cu plicurile nelipite ....si lista poate continua.Nu ne plangem,e un fapt real in sec 21. Multi considera ca un functionar =sclav. Cu respect.
  • +5 (7 voturi)    
    asta nu e nimica prin ce am trecut eu (Marţi, 29 septembrie 2009, 20:40)

    alin [anonim]

    totul se intimpla la oficiul postal din iasi, parintii mei ne-au treimis niste bani pe numele sotiei. Mama in loc sa treaca pe mandat Ana-Maria, a trecut Maria-Ana si de aici au iceput problemele ca nu au vrut sa ne elibereze banii pina nu a mers mama dinou la oficiul postal sa mai trimita odata alt mandat cu numele corect. Asta da prostie la invechitele si mucegaitele alea de functionare din posta
  • +7 (7 voturi)    
    pixuri legate de masa cu un lantisor... (Marţi, 29 septembrie 2009, 20:43)

    asterix [anonim]

    dar sefii de la posta n-au auzit de aceasta metoda folosita in lumea civilizata. cand conducerea e proasta, nimic nu functioneaza ca lumea...
  • +1 (1 vot)    
    cadastru (Marţi, 29 septembrie 2009, 21:00)

    ileana [anonim]

    am fost la oficiul de cadastru si acolo sa stii ca serviciile au fost foarte bune
    am fost impresionata placut sper sa ii si tina asa
    • +1 (3 voturi)    
      si.... (Marţi, 29 septembrie 2009, 21:45)

      oh [utilizator] i-a raspuns lui ileana

      ... nuca din perete ce facea?
  • +8 (8 voturi)    
    posta romana (Marţi, 29 septembrie 2009, 21:04)

    miticosul [anonim]

    Am domiciliul intr-un cartier oarecare (poate fi tot din bucuresti, sau din alt oras). Insa, aproximativ 12h pe zi sunt in cartierul in care imi am jobul. Coincidenta sau nu, este chiar pe "fusul orar" al postei. Din orice cartier.

    Cumpar ceva dupa net. Dilema: la ce adresa sa primesc coletul? Domiciliu, sau birou. Birou zic eu, pentru ca pot rupe 20 minute din pauza de masa ca sa pot ridica pachetul. Gresit - este un atat de mare tam-tam ca nu am domiciliul in raza oficiului postal, incat imi vine sa il pun in cap "fetitei" de la ghisu si sa se spele cu el pe cap. In schimb, la curierii privati - nu mai fac atatea istericale si fite ...

    Ma intreb de ce scade cota de piata a Postei Romane!? Retoric, evident.
    • +4 (4 voturi)    
      La fel... (Marţi, 29 septembrie 2009, 21:51)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui miticosul

      ... cum a patit si Romtelecom cind facturau pe luna cind nu vorbeai nimic cit platesti la mobil in trei. Si acuma alearga cu limba scoasa dupa clienti. Si degeaba.
    • 0 (2 voturi)    
      posta (Miercuri, 30 septembrie 2009, 22:26)

      Diana [anonim] i-a raspuns lui miticosul

      Deci ar cam trebui sa te gandesti un pic inainte sa vorbesti.te-ai gandit vreodata la coincidenta de nume?Sa spunem ca am acelasi nume ca tine.astept un colet si ma duc la posta sa il ridic,dar ups nu am acceasi adresa in buletin ca si pe colet.Doamna de la ghiseu,ca sa fie amabila,spune trecem peste asta,ca imi corespunde numele si imi da coletul.Peste o jumatate de ora te prezinti sa ridici coletul.Unde e coletul?Pai stiti eu am dat coletul acum o jumatate de ora la o persoana care avea acelasi nume.Intelegi de ce trebuie sa corespunda numele,prenumele si adresa?
      • +2 (2 voturi)    
        foarte... (Joi, 1 octombrie 2009, 0:08)

        oh [utilizator] i-a raspuns lui Diana

        ...subtire argumentul dvs doamna Diana. E extrem de putin probabil sa vina doua persoane cu acelasi nume dupa un colet trimis doar unuia dintre ei. Daca totusi se intampla asta in mod sigur ei nu pot fi decat tata si fiu, pt ca nu vad cum sa stie doi indivizi cu acelasi nume ca in ziua x soseste un colet de la dracu-n-praznic "tocmai fix" de la acelasi expeditor cunoscut de ambii domni cu acelasi nume. Da' pt asta iti mai trebuie si un pic de logica, nu numai un pix cu care sa completezi formulare la Posta romana toata ziua..
        • -1 (1 vot)    
          greu greu (Vineri, 2 octombrie 2009, 0:00)

          Diana [anonim] i-a raspuns lui oh

          Nu e slab argumentul.Daca ai vazut cum arata un formular pentru expedierea unui colet,apropo se numeste buletin de expeditie ai fi stiu ca se completeaza de 2 ori expeditorul si de 2 ori destinatarul.Partea de jos se numeste aviz.In momentul in care coletul ajunge la destinatar partea de jos se detaseaza iar factorul postal te avizeaza ca ai primit un colet.iti pune hartia in posta.Pe partea de sus a formularului,oficiantul in momentul predarii coletului confrunta datele de pe buletin cu cele completate de expeditor si inscrie pe verso datele tale personale,seris si nr bi,eliberat de...data eliberarii si tu semnezi de primire.in momentul prezentarii la ghiseu pentru ridicare,automat tu sti cine este expeditorul,de unde vine,cat trebuie sa platesti pentru el,sti toate datele.Poate fi fiu si tata si atunci se poate da coletul.Se preda doar la rude de gradul I,dar cu conditia sa aiba acelasi nume si adresa.Pe tine te chema Popescu Radu Mihai,iar pe tatal tot Popescu Radu.El gaseste avizul tau, se prezinta la posta sa ridice coletul.In cazul de fata are aceeasi adresa ca si tine,acelasi nume Popescu radu deci e totu in regula.Ridica frumos coletul si pleaca.Din nou revii tu si faci scandal ca de ce a fost predat coletul tatalui tau.Draga greseala e a ta.Cand faci o comanda online dati numele si prenumele complet si nu te mai lua dupa ce spui cei de la comenzile on-line ca ei habar nu au ce e aia posta.Si sunt cazuri in care tatal nici nu mai locuieste cu copii,parinti divortati,etc.Suntem in Romania unde exista orice!! credema ca am intalnit multe cazuri.Asa ca mai bine respecta regulile postei ca sa nu se ia dupa oameni ca tine. daca seful tau iti zice sa nu faci aia tu nu o faci.Nici nu mai stai la comentarii.Mie una mi-ar fi rusine sa ma duc sa fac un scandal la posta pentru un colet.As demonstra ca nu am cei 7 ani de casa.
          • +1 (1 vot)    
            te contrazici stimata doamna... (Vineri, 2 octombrie 2009, 8:44)

            oh [utilizator] i-a raspuns lui Diana

            ... cum se poate ca doi indivizi, tata si fiu sau mama si fiica, care au acelasi nume dar nu locuiesc impreuna sa intre unul in posesia avizului pt celalalt? Iti dau un exemplu concret: eu am acelasi nume ca si tata. Tata e la Bistrita, eu locuiesc in Bucuresti ( fara forme legale) si am c.i de targoviste. Si un amic imi trimite un colet pe adresa din Bucuresti si ma duc la oficiul postal sa imi ridic coletul pe care e trecut numele meu, nr de telefon si seria si nr cartii de identitate. Si madam de la ghiseu nu imi da coletul pt ca nu corespunde adresa din CI cu cea de pe colet, pt ca exista posibilitatea ca un alt domn, de ex tata- care e la 400 de km de mine- sa vina sa imi ridice coletul. Pay sa nu o trimiti la plimbare pe pasune? cum spuneam... mai e nevoie si de un pic de logica. Dar noi muncim, nu gandim. Ca la Posta Romana nu se da si spor de logica.
            Domana mea, nu credeti ca e suficient daca la ridicarea coletului i se iau datele complete celui ce ridica si este pus sa semneze ca este destinatarul sau imputernicitul verbal al destinatarului, sub sanctiunea raspunderii legii penale referitoare la fals, uz de fals si inselaciune?
            • -1 (1 vot)    
              pacat ... (Vineri, 2 octombrie 2009, 15:46)

              Diana [anonim] i-a raspuns lui oh

              Pe buletinul de expeditie nu este scrisa seria dvs de buletin.Asta o face oficianta de la ghiseu,daca va corespund datele de pe buletin cu datele de pe buletinul de expeditie..La posta nu exista imputernicit verbal al destinatarului.Nu stiti cate cazuri sunt de conflicte in familie,tata betiv,copii dati afara din casa,prag de divort,si multe altele si cati angajati au fost dati afara din cauza unor oameni care fac scandaluri ca dumneavostra pentru ca nu stiu sa respecte regulile postei.Nu stiti ce vorbiti.Va invit sa veniti sa petreceti o singura zi la posta si sa vedeti cate reguli sunt de respectat,nici nu o sa faceti fata.
              Doar atunci puteti vorbi in cauza.Sau sa vb frumos cu omu si daca el nu intelege sa incepe sa te injure, sa te scuipe,sa arunce dupa tine sau sa incerce sa intre peste tine sa te bata.Cate nu indura posta romana de la voi clientii,apropo sunt oficianta .Pacat ca nu e inteleasa posta romana.Niciodata clientul nostru nu e stapanul nostru.
              • -1 (1 vot)    
                domnisoara (Vineri, 2 octombrie 2009, 17:48)

                Diana [anonim] i-a raspuns lui Diana

                apropo sunt domnisoara
                • -1 (1 vot)    
                  Stimata domnisoara.... (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 14:57)

                  oh [utilizator] i-a raspuns lui Diana

                  ..inteleg ca dumneavoastra sunteti o simpla executanta, dar..daca faceti efortul acela minim de logica o sa vedeti ca nu e o problema de nerezolvat. Totul e ca desteptul desteptilor in pixul caruia sta puterea de a introduce pe formularul de expeditie si seria si nr cartii de identitate a beneficiarului sa aiba o revelatie naucitoare in acest sens, pentru a se elimina definitiv o asemenea stare de tensiune intre functionarii de la ghiseu si destinatarii coletelor ce locuiesc la alta adresa decat cea din cartea de identitate. Doar un singur prost pe post de sef trebuie sa priceapa chestiunea asta. Dar ca sa o priceapa prostul sef mai intai trebuie sa fie exasperate functionarele de la ghiseu atat de rau incat sa aiba curajul sa ii si spuna despre solutia aceasta atat de simpla. Ori pana acum se pare ca niciun functionar nu s-a saturat de interactiunile cu clientii nemultumiti de incremenirea ilogica a Postei Romane in raport cu clientii. "Noi muncim, nu gandim!" e sloganul vostru
              • -1 (1 vot)    
                ati facut o statistica pentru a vedea care .... (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 15:08)

                oh [utilizator] i-a raspuns lui Diana

                ... este raportul dintre destinatarii care locuiesc la alta adresa si nu au niciun fel de probleme familiale legate de expeditia coletelor si cei cu cei care au asemenea probleme? Pun pariu ca astia scandalagii sunt o minoritate , sub 1% din totalul cazurilor de clienti ce locuiesc la alte adr.
                Si in legatura cu aiuritoarea dvs fraza" Clientul nostru nu e stapanul nostru" ... vreau sa aduc o lamurire : Asta se intampla doar pt ca sunteti platita de la bugetul de stat. Daca ati fi o companie privata condusa de un patron ce isi vede interesul si nula o regie autonoma si ati fi platita doar din ceea ce incasati de la clienti, in secunda doi dupa ce ati fi rostit in fata dansului o asemenea fraza ati fi fost nevoita sa va cautati de munca in alta parte. Pt ca prin modul acesta de gandire demonstrati lipsa de respect pentru clienti si pt timpul lor. Si asta va poate cauza pierderi prin neincasare. Daca ati face un raport intre suma produsa si salariu, unde ati fi? In plop, va garantez.
                • -1 (1 vot)    
                  asa va fi intotdeauna posta romana (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 17:54)

                  Diana [anonim] i-a raspuns lui oh

                  Din 10 persoane tot timpul exista 1-2 care sa aiba probleme familiale,asa ca nu risc pentru o asemenea prostie.(s-ar zice sa nu sunteti din Romania.Nu va cunoasteti tara)
                  Noi ca si angajati, nu avem nici o putere asupra sefilor.Si sincer nici nu ma intereseaza sa am.Deocamdata sunt multumita de ceea ce fac.Si nu mi se pare absurd problema cu adresele.Nu va convine posta roamana sunt alte firme de curierat care sa va satisfaca cerintele.Daca ati fi venit la mine la ghiseu acelasi lucru v-asi fi facut.Voi clientii stiti numa sa dati din gura.Atata tot.A mers cineva mai departe,sa zica ca acolo nu e personal,ca de ce se sta atata la coada,si faza cu pixul.Cate pixuri nu am dat si nici macar nu au bunul simt sa il aduca inapoi.pleaca cu el.Si atunci?pentru ce sa dau pix la oameni in sala?Doriti pix cumparatil sau veniti cu el de acasa.E un domn care vine regulat sa depuna mandate on-line la posta,si niciodata nu are pix.Vine cu cersitu.Sti ca vi la posta sa completezi formular si tot fara pix.'.
                  Si pana dati atata din gura ca faceti reclamatie, mergeti mai departe si poate se va rezolva ceva.Ca si dumneavostra.Sunteti nemultumit de posta si ce ati facut?nimik.Ati scris pe un site.Credeti ca intra directorul companiei sa citeasca?va inselati amarnic.Atata timp cat voi clientii nu va implicati asa o sa fie tot timpul posta romana.
                  Spre deosebire de alte firme nu o sa dea niciodata faliment , tot timpul o sa avem de unde sa ne luam salariu.Cand nu functioneaza anumite programe,ca de ex electrica,romtelecom ,toti intreaba "dar eu unde ma duc sa platesc?"Clientii nostrii nu au auzit de sediile fiecarui serviciu.Prea multa lume se bazeaza pe posta.Si sa stiti ca nu am lipsa de respect fata de client sau de timpul lui.Cand o sa aiba toate actele in regula totul merge repede si nu se pierde timp.Dar de...exista oameni care se cred mai "importanti " si nu au timp sa vina sa stea la coada la fel ca toti oamenii.
                  • +1 (1 vot)    
                    cu tot respectul de pe lume... (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 18:16)

                    oh [utilizator] i-a raspuns lui Diana

                    ... va spun ca sunteti de pe alta planeta si ca in max 1 an dupa ziua in care Posta Romana se va privatiza dv va veti pierde locul de munca. E de o nesimtire crasa afirmatia dumneavoastra vis-a-vis de clienti ca ei sunt numai cu gura. Gresit stimata domnisoara: ei sunt si cu banii din care statul mai ia si un TVA , pe langa faptul ca dv va luati salariul in buna masura si din acei bani.
                    Firmele de curierat vor prelua toti clientii nemultumiti din cauza serviciilor proaste ale Postei Romane si va veni ziua in care si dumneavoastra veti trece prin ceea ce au trecut fostele si fostii angajati ai Romtelecomului prin 95-96
                    SI sa va intre bine in cap: nu aveti dreptul sa desconsiderati clientii si sa ii persiflati. In legatura cu pixurile... nu va obliga nimeni sa le dati pe cele persoanle , insa ca institutie ar trebui sa aveti grija sa existe pt deservirea clientilor, chiar legate cu sfoara ordinara daca nu aveti bani pentru achizitionat niste pixuri cu cordon flexibil.
                    • -1 (1 vot)    
                      toti suntem de pe alta planeta (Luni, 5 octombrie 2009, 10:53)

                      Diana [anonim] i-a raspuns lui oh

                      exact..cum spuneti dumneavostra.Sunt de pe alta planeta,Si eu "extraterestra" ,zilnic merg la lucru si servesc clientii care sunt tot "extraterestrii" ca si mine".Daca observati nici nu ma mai chinui sa va raspund inapoi ,deoarece sunt obisnuita cu oameni ca dvs.Pana la urma sunteti doar un client nemultumit.....la fel ca toti "extraterestrii".
    • 0 (0 voturi)    
      Bucurestean (Vineri, 2 octombrie 2009, 11:26)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui miticosul

      Te-ai dat de gol ca esti de prin Bucuresti cand ai scris : " Cumpar ceva dupa net" . De cand "de pe" a devenit "dupa" la voi in Bucuresti? Cum poti sa judeci alti oameni cand tu nici macar nu stii sa scrii in limba romana ? Probabil deriva din faptul ca nici nu stii sa vorbesti corect in limba romana.
  • +4 (6 voturi)    
    Amabilitate (Marţi, 29 septembrie 2009, 21:50)

    Oradeanul [anonim]

    Intr-o statistica, Bucurestiul a iesit printre ultimele orase din LUME la amabilitate. Toti cei pushi sa deserveasca populatia sunt imputzitzi in ultimul hal, curios, chiar si la privatzi. Obisnuit cu amabilitatea si deservirea cu zambetul pe buze a oradenilor, nu rezist la Buc mai mult de 2 zile.
    • +1 (3 voturi)    
      Corect, oradene ! (Miercuri, 30 septembrie 2009, 8:51)

      AndreiD [anonim] i-a raspuns lui Oradeanul

      Eu sunt din Brasov si ma crucesc cand citesc despre comportamentul oribil al functionarilor sau vanzatorilor din Bucuresti. Mi se par povesti S.F.
  • +1 (5 voturi)    
    pix! (Miercuri, 30 septembrie 2009, 0:22)

    vlad [anonim]

    Stimate Mihai Badescu,probabil ca esti unul din cei care nu poarta ceas(si intreaba pe altii "cat e ceasul") sau nu poarta bricheta (cerind altora "un foc") iar pixul,un accesoriu banal,e prea greu de tinut in buzunar! Nu iau apararea celor de la Posta-as avea multe reprosuri sa la fac,mai ales apropo de informatizare sau de faptul ca nu se poate achita cu cardul...
    Sunt de acord ca un pix nu are de ce sa coste 5 RON,dar problema ta e putin deplasata...
    E ca si cand ai reprosa unui post de televiziune ca titreaza filmele straine si tu nu stii sa citesti!!!
    • +1 (1 vot)    
      Filme! (Miercuri, 30 septembrie 2009, 5:50)

      proTVist [anonim] i-a raspuns lui vlad

      Sa stii ca in unele tari chiar asta au reprosat si filmele sunt dublate si nu titrate (cum facea Irina Margareta Nistor pe vremuri)!x4
      • +3 (3 voturi)    
        filmele (Miercuri, 30 septembrie 2009, 11:31)

        vlad [anonim] i-a raspuns lui proTVist

        Asa e,se dubleaza vocile actorilor in limba tarii de difuzare...

        Scrisul si cititul dezvolta inteligenta.
        Nu e nevoie decat de prosti -la vot sau la inghitit reclame...
    • +2 (2 voturi)    
      Aici gresesti (Miercuri, 30 septembrie 2009, 10:51)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui vlad

      O institutie publica care se respecta si unde se completeaza foarte mult documente ar trebuie sa puna la dispozitie macar un pix (legat de masa) . Macar sa aiba bunul simt sa iti imprumute un pix pentru 5 minute nu sa te oblige sa cumperi acel pix si la supra pret. Si nu esti obligat sa porti mereu pix cu tine. Daca esti in oras cu alta treaba si te suna un prieten sa ii trimiti bani si posta iti e aproape ce faci?
    • +5 (5 voturi)    
      @vlad (Miercuri, 30 septembrie 2009, 11:41)

      neaosh [utilizator] i-a raspuns lui vlad

      Presupun ca tu umbli cu hartia igienica dupa tine, ca cine stie, daca Doamne fereste te loveste nevoia si nu gasesti hartie la WC ( cu plata, bineinteles ) ?!
      In orice institutie ( privata / stat ) unde trebuie sa completezi formulare, este de bun-simt sa ti se ofere instrumente de scris.
  • +6 (6 voturi)    
    experiment (Miercuri, 30 septembrie 2009, 6:33)

    toda [anonim]

    Ar fi interesant de vazut cum s-ar comporta d-na de la ghiseu, in conditiile in care,sa zicem, afacerea ar fi a ei. Sunt convins ca ar avea cu totul alta atitudine. Ce ziceti?
  • +1 (1 vot)    
    posta (Miercuri, 30 septembrie 2009, 7:18)

    mihai [anonim]

    Asa e peste tot cand ai traba cu posta. Cozi si o gramada de hartii pentru nimic.
  • +1 (1 vot)    
    poate ca.. (Miercuri, 30 septembrie 2009, 9:10)

    screwball [anonim]

    .. problema sunt cei angajati cu pile, destul de multi ca functionari publici, care n-au nici o treaba cu fisa postului.
  • +2 (2 voturi)    
    Posta Romana (Miercuri, 30 septembrie 2009, 15:39)

    DORINA [anonim]

    asa am patit si eu si cunostiintele mele! daca trebuie sa folosesti serviciile postei romane trebuie sa te inarmezi cu multa rabdare,sa ai neaparat pix ca altfel te umpli de nervi! sunt asa de "amabile " lucratoarele de la ghiseu ca -ti raspund in doi peri,pe masa nu mai gasesti acel toc cu cerneala- trebuie sa ai pix sau sa-ti cumperi si trebuie mare atentie ca-ti trantesc geamul ghiseului in cap!doamne ne vom civiliza vreodata?????????? e adevarat ca padure fara uscatura nu exista dar la posta parca toate sunt o apa si-un pamant! va rugam aveti indurare pentru noi ,ca de n-am fi noi care sa apelam la serviciile dv. n-ati mai sta (ma rog n-ati mai munci) acolo!
    va multumesc anticipat!
  • +3 (3 voturi)    
    Toata tara e asa (Miercuri, 30 septembrie 2009, 16:40)

    Ra [anonim]

    Ex. 1: o banca numita B...CR. Am credit de consum, pe buletin din jud A, contractat in jud B si ma duc sa achit rate in jud. C. Evident - nu sunt in baza de date si pana nu ajung in jud B, nu platesc (ce convenabil!!).
    Ex. 2: o banca numita B..TRL. Op-uri la ghiseu (ca daca fac online instutiile dinzoaur nu recunosc). La un moment dat nu mai iau fetele op-uri pe diferite motive. Am incercat sa le inbunam in fel si chip. Dupa o vreme au spus cinstit: si cu voi si fara voi, noi tot atat luam salariul. Deci- dispareti. Altfel ca si corporate business - nota 10 banca. Oamenii sunt in plus.
    Ex. 3: gazul nu-l poti plati decat la sediu E.On din oras (pt ca pe factura e gresit codul de bare). Care are 7 ghisee, din care 1 deschis. Coada ca la carne pe vremuri. Pana platesti..... mai bine nu....

    EXEMPLU POZITIV: un anumit doctor de la Spitalul de Recuperare Cluj nu primeste mita. NIMIC, niciun leu. Si profesionalism 1000%. V-as spune si despre altii din spital, dar inca nu am interactionat cu ei.

    Lista negativa este interminabila... imbatranim povestind.
    Concluzia: daca nu ne schimbam fiecare in parte, nu facem nimic.
    • +2 (2 voturi)    
      la b...cr.... (Joi, 1 octombrie 2009, 0:15)

      oh [utilizator] i-a raspuns lui Ra

      daca ai acces la serviciul de ebanking si stii ibanul contului in care trebuie sa ajunga banii, plata se face instantaneu. Ti-o spun din proprie experienta. Eu unul sunt foarte multumit de serviciile lor si zau ca nu am intampinat vreo problema la depus sau ridicat banii la niciun sediu pe care l-am vizitat. Daca e vreo plata mai sensibila, depun banii in numerar in cont si apoi de pe ebanking fac ordinul de plata electronic.Si deja am mai mult de 1 an de cand folosesc acest serviciu. Parerea mea e ca asta e un serviciu bun.
  • 0 (0 voturi)    
    nu sunt de acord cu autorul (Joi, 1 octombrie 2009, 15:12)

    iasi [anonim]

    suntem comozi si vrem sa luam de a gata totul.

    draga autor
    stiai ca mergi sa completezi sau sa semnezi formulare? trebuia sa ai pix
    trebuie sa stii sa datele complete ptr completare?
    daca nu trebuie sa cauti.

    asteptam sa primim pe un zambet si pe un multumesc lucruri

    nu stim sa cautam inofrmatii , nu stii sa tinem un pix in buzunar (poseta) dar de cerut stim..

    a fost simpatica si doamna care avea pix dar a spus ca se grabea... asa si doamna de la ghiseu... vrei pix costa..

    la banci nu ne plangem ca ne cere comision la extragere de bani...

    tara de cersatori si fara mandrie... cumparai pixul ( cu siguranta aveai unde sa il folosesti.. sau poate nu... tu doar tastezi :) )

    in italia toate platile se fac prin posta nationala... asa raman baniii in administratia statului italia, nu pormoveaza o firma din exterior si reteaua este impinzita in toate catunele.

    noi nu promovam serviciile nationale... si apreciem excesiv de mult servicii externe.

    francezii la fel...consuma produsele lor.

    cum sa dezvoltam posta romana daca nu ii cumparam serviciile.

    pana acum nu am avut probleme cu posta romana
    si mi am propus sa trimit toatecoletele firmei prin posta romana

    nu mai spun ca si postasii sunt simpatici si au foarte multe de povestit

    nu mai tastati... mai scrieti scrisori si trimiteti felicitari in modul clasic

    click
    • 0 (0 voturi)    
      ??? (Joi, 1 octombrie 2009, 17:03)

      radu [anonim] i-a raspuns lui iasi

      dar sa cumperi un serviciu de toata jena doar pentru ca e roman? si atunci isi imbunatatesc serviciile?
      Uite exemplu rom.telecom care a pierdut o groaza de clienti pentru ca avea servicii jenante. eu am renuntat acu cativa ani la ei. intre timp mi-am facut din nou abonament. iti spun ca nici orange, nici vodafone nu se compara la servicii cu romtelecom, nu stai cu orele la servicii clienti, nu pica linia etc. Daca piata forteaza posta romana sa se modernizeze se va moderniza, atata timp cat nu e tinuta in spate de un stat tampit si corupt
  • 0 (0 voturi)    
    Multumit (Joi, 1 octombrie 2009, 16:47)

    Dan [anonim]

    Eu sunt unul dintre cei (foarte putini, se pare) multumit de serviciile Postei Romane.
    Am un magazin on-line si mai toate trimiterile le facem prin intermediul Postei Romane.
    In afara faptului ca lucratoarele de la oficiul postal sunt amabile, nu s-a pierdut/deteriorat niciun colet din sutele expediate pana acum. Nici macar unul. Mai lucram si cu doua firme de curierat. Una ne-a intarziat platile rambursurilor cu cateva luni (pentru ca "un angajat a fugit cu banii" - de parca era angajatul meu), iar alta (cu nume si renume) a ratacit pentru vreo doua-trei saptamani cateva trimiteri (printre care si o fila CEC).
    Ca sa concluzionez, eu sunt multumit (pana acum, cel putin) de serviciile Postei Romane desi, trebuie sa recunosc, au ramas in urma cu o generatie dpdv al procedurilor si birocratiei.
  • 0 (0 voturi)    
    aviz de la extraterestrii (Joi, 1 octombrie 2009, 16:58)

    octavia [anonim]

    Primesc un aviz in posta (mare minune, de obicei asta nu se intampla). Ma aduc frumos la posta, stau la o coada de vreo 15 persoane o jumatate de ora si ajung in fata ghiseului. Ii arat functionarei avizul si pleaca sa caute coletul. Si sta, sta, sta....dupa vreo 10 minute vine si imi zice ca nu este nimic pe numele meu. "Bine doamna, dar nu mi-am scris singura avizul, l-am primit in cutia postala!" "Nu este nici un colet, nici o recomandata.....nu stiu cum a ajuns avizul acesta la dvs" "Eu nu cred ca imi face postasul glume proaste, sa imi afle numele, adresa si sa imi scrie avize fictive, sigur am primit ceva si posta l-a ratacit!!!" " Nu se poate asa ceva!" a exclamat vadit revoltata functionara si fara sa imi mai dea nici o explicatie, mi-a dat avizul inapoi si a trecut la urmatorul client. Nici in ziua de azi nu stiu ce a fost cu avizul respectiv si nici nu am mai insistat pentru ca invatam pentru un examen si nu avean timp de umblat dupa reclamatii si investigatii....
    Plus de 2 ori nu mi-au venit avize de colet si de 2 ori am trimis recomandata cu confirmare de primire pe care le-am platit degeba pentru ca nu le-am primit, ca urmare nu mai trimit documente decat prin firme de curierat.
    Posta Romana e depasita cu totul de situatie, e o institutie invechita si va ramane asa atat timp cat sefii sunt numiti pe criterii politice si nu ii intereseaza sa transforme institutia.
  • +1 (1 vot)    
    posta (Vineri, 2 octombrie 2009, 8:50)

    vali [anonim]

    Acum cateva saptamani trebuia sa primesc o adeverinta medicala de acasa din BM , chiar aici in Campina .Cel care mi a trimis o a pus plicul recomandat si trebuia sa ajunga la posta din campina cam in 2 zile .Eu merg la posta dupa vreo trei zile m am gandit ca poate nu a ajuns asa repede .Ajung la ghiseu si ii spun doamnei ce problema am , care s a uitat la mine de parca as fi lovito cu ceva , nici macar nu a verificat daca a ajuns plicul si mi a zis ca nu a primit nimic recomandat recent .Eu speriat incep sa sun incolo si incoace .si in cele din urma mai merg odata la posta si zic ca cei din BM au trimis plicul a mers doamna respectiva si a cautat intr o cutie si a gasit plicul meu foarte usor .Deci o adeverinta care trebuia sa ajunga in max 2 -3 zile am putut sa o iau de la posta dupa o saptamana si cateva zile .Credibilitatea mea in posta romana e 0 si cred ca si altora li s a mai intamplat .Iar "doamnele ' care ar trebui sa fie amabile la ghiseu zic eu ca doar sunt platite de stat , sunt niste artagoase de parca cata treaba ar avea ele iar pauza aia de o juma de ora la 13 parca e sfanta pt ele , te scot afara din institutie chiar .
    • 0 (0 voturi)    
      gresit (Vineri, 2 octombrie 2009, 17:53)

      Diana [anonim] i-a raspuns lui vali

      nu suntem bugetari..suntem regie autonoma
  • 0 (0 voturi)    
    raspuns (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 11:50)

    julia [anonim]

    inainte de a aduce acuze celor de la ghiseele postale, haideti sa ne gandin la noi si la comportamentul nostru! stiti cate insulte si cate vorbe grele suporta un functionar de la posta intr-o zi de munca?
    de ce la banci nu se permit astfel de iesiri ,iar clientul sta linistit cate 30 de minute sa faca o operatiune ? a-ti vazut cate facturi plateste un singur client l;a posta intr-un timp mult mai scurt decat la orice unitate bancara, fara comision si fara a cere act de legitimare la fiecare factura incasata.
    si, nu va suparati, atata timp cat salariatii postali isi cumpara singuri pixuri pentru a le folosi in timpul serviciului, de ce ar trebui sa le dea clientilor sa completeze formularele? nu mai faceti acuze fara sa stiti de fapt realitatea , si nu mai considerati functionarii publici ca fiind slugile dvoastra, ale clientilor. inainte de toate sunt oameni, daca vreti sa fiti tratati ca atare, respectati.
  • 0 (0 voturi)    
    chiar (Luni, 26 octombrie 2009, 0:06)

    stefi [anonim]

    daca acest comentariu este tardiv nu pot sa nu remarc ca pentru unii important este sa-si rezolve problemele indiferent cum. S-a tot vorbit de adresa . Nu inteleg ce este atat de greu de inteles. Cel care ridica un colet trebuie sa demonstreze ca el este destinatarul .Daca cel care a trimis coletul sau banii a completat formularul aiurea oficiantul "are obligatia" sa fie "dragut" si sa elibereze banii sau coletul in conditiile in care nu sunt respectate regulile ? Daca greseste oficiantul trebuie sa plateasca , dar clientul care greseste ce trebuie sa faca? Clientul nu are nici o responsabilitate ? Regulile sunt doar pentru unii?Vrei sa fii respectat ? Atunci respecta . Daca inainte de a deschide usa oficiului postal esti convins ca dincolo de ghisee sunt doar "niste" sa fii convins ca exact asa vei fi tratat si tu!
  • 0 (0 voturi)    
    parere (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 21:34)

    alex [anonim]

    Am citit cu deosebit interes aproape toate comentariile cu privire la posta romana. Sunt uluit cu cata usurinta aruncam cu acuze asupra activitatii desfasurata de aceasta institutie si nu ne verificam comportamentul nostru fata de fuctionarii postei (apropo nu retin cine spunea ca posta primeste bani de la stat-ERONAT- nu primeste nici un ban) atunci cand ii tratam ca pe niste slugi si toate nemultumirile noastre le descarcam doar aici, nu la banca, unde daca te enervezi dupa o ora de asteptat , iar fuctionarul pleca fara se te bage in seama, nu spui nimic ( BRD ), nu la medicul de familie, unde stai ore intregi in mare liniste; nu la politie unde esti tratat cu mare CONSIDERATIE cand astepti ore la o singura coada sa depui niste acte pentru CI sau pasaport ( nici aici nu sunt pixuri ), sau ori unde in alta parte, inafara de posta romana, institutie care pentru o suma modica - 1 leu - iti transporta o scrisoare sute de km. Va rog sa va verificati si comportamentul dv. in relatia cu oficiantele de la ghiseu ca si ele sunt oameni ca si dumneavoastra care veniti pusi pe scandal si ele trebuie sa va zambeasca, dasi sunteti a "n" a persoana care o jigniti. Va multumesc in speranta ca ati inteles apelul mei.
  • 0 (0 voturi)    
    nu ai dreptate ... (Joi, 4 februarie 2010, 18:46)

    bala eniko [anonim]

    de acea trebuie sa platiti picsul la posta romana ca si angajati trebuie sa cumpere tot ! daca nu cumpara nu are cu ce sa scrie , trebuie sa cumpere dosare,, ca nu primeste nimic!
    un angajat la posta romana pe zi trebuie sa cumpere cam 10 pics ,, ca clienti scrie un cuvant si dupa aia pleaca !
  • 0 (0 voturi)    
    raspuns (Duminică, 23 mai 2010, 19:18)

    cris [anonim]

    nu cred ca s-a intamplat chiar asa ,aveti tendinta sa denegrati Posta Romana,nu va inteleg interesele.Salariatii fac tot ce pot ca toti clientii sa fie multumiti ,dar stiti voi ca unii chiar nu vor sa fie ,si unul dintre acestia poti fi si tu.Sa stii ca s-au angajat multi la posta dar putini raman si asta din cauza presiunii clientilor,pe langa salariul mic.Daca nu cunosti munca pe care o face un salariat la posta te rog sa nu mai vorbesti.Daca te-ai controla un pic si ai avea alta atitudine ,vei vedea altfel lucrurile.Apeleaza cu incredere la serviciile postei.
  • 0 (0 voturi)    
    2012 (Marţi, 3 ianuarie 2012, 14:25)

    alexandra m. [anonim]

    Articolul a fost scris in 2009 .. Ianuarie 2012 : nu s-a schimbat nimic .
    Nici in oficiul in care tocmai am fost nu era pix si nimeni nu avea de dat. M-am intors acasa si am gasit acest articol intr-o cautare pe google despre cum se completeaza un buletin de expeditie al Postei.
  • 0 (0 voturi)    
    Parerea unui strain (Marţi, 15 mai 2012, 16:18)

    MiguelLeiva-Gomez [anonim]

    Nu sunt chiar extraterestru, dar vin de departe din SUA. Inteleg ca Posta Romana nu are atatea fonduri cum are USPS (serviciul postal din tara mea). Inteleg asta deoarece ii permite sa angajeze doar felul asta de oamenii care nu stie nici sa scrie numele destinatarei al unei mandat postal corect, fiind totusi un nume roman. "Georgiana" a fost numele, si "Georgeta" a ajuns pe chitanta. Ma rog..

    De asta am invatat eu limba romana in scurt timp: Trebuie sa fiu pe post de babysitter la fiecare om care lucreaza pentru un serviciu public. Singura multumire pentru posta este ca exista... Exista pentru timpurile alea cand am nevoie sa-i folosesc cand cineva cere sa fie trimis ceva prin ea. Altfel, nu este alegerea mea sa apelez la serviciile postale. PUNCT!
  • 0 (0 voturi)    
    2013 (Joi, 14 noiembrie 2013, 0:12)

    anna [anonim]

    Uite ca am ajuns in noiembrie 2013 si tot imic nu s-a schimbat. Din pacate am fost evoita sa folosesc serviciile lor.
    1) din 5 colete comandate de pe ebay, a ajuns un singur aviz
    2) azi am stat 45 min la rand (mentionez ca eram a2a persoana la rand, dupa mine mai erau vreo 5). "tipa" a tastat ceva si nu stia cum sa stearga sau sa iasa... nici nu stiu, dupa 35 de min (am cronometrat) s-a gandit colega ca ar fi bine sa deschida sa isi ajute colega. WOW
    3)in timp ce stateam la rand a venit un om mai batran sa ceara manadat deoarece nu mai era pe masa, "tipa" a inceput sa urle la el ca ea are inchis si sa ca este mandat pe masa, dupa ce inteles "tipa" ca nu este, s-a enervat si mai tare si a zis ca ea nu are timp sa ii dea, sa astepte sau sa ceara de la alte colege ( dintre care era "tipa" la care stateam si eu la rand, si alte doua care se plimbau dintr-o parte in alta.
  • 0 (0 voturi)    
    susțin OP 22 BUCUREȘTI (Joi, 11 septembrie 2014, 19:28)

    Corneliu [anonim]

    Am să vă relatez pe scurt experiența mea pozitivă pentru a susține oficiul poștal 22 din București care am auzit că ar putea fi desființat. Păcat dacă se va petrece asta! Lucrătoarele de acolo și cea care este dirigintă de poștă, d-na Popa, au fost extrem de amabile cu mine încă de când mi-am expus problema. Aveam de recuperat o chitanță de la un mandat poștal returnat ca să pot dovedi în instanță, dacă va fi nevoie, că am plătit suma respectivă, cu toate că destinatarul mi-a refuzat banii. Chitanța mea se întorsese la OP 9, acolo unde am depus banii însă diriginta de poștă a pus imediat mâna pe telefon și a sunat-o pe diriginta de poștă de la OP 9 ca să-mi rezolve problema, ceea ce s-a și întâmplat. Din nefericire nu la toate OP e la fel, am avut și experiențe sinistre, pe acelea nu mi-ar păsa să le desființeze, dar acest OP, unde lucrătoarele sunt foarte amabile și își fac treaba cum trebuie, chiar nu merită desființat!


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă