Presedintia despre discutiile despre legalizarea prostitutiei si a consumului de droguri: Focalizarea excesiva pe aceste aspecte pune in umbra restul problemelor sociale grave

de A.N.     HotNews.ro
Miercuri, 23 septembrie 2009, 15:29 Actualitate | Esenţial

Administratia Prezidentiala a venit cu precizari dupa ce, marti, in presa s-a afirmat ca o comisie prezidentiala propune legalizarea prostitutiei si a consumului de droguri. Palatul Cotroceni sustine ca "focalizarea excesiva pe aceste doua aspecte umbreste amplitudinea problemelor de natura sociala semnalate in raport, pentru a caror rezolvare este necesara o larga dezbatere". Raportul a fost realizat de Comisia prezidentiala pentru analiza riscurilor sociale si demografice din Romania.

Iata precizarile Presedintiei:

Avand in vedere distorsionarea mediatica a dezbaterii Raportului Comisiei Prezidentiale pentru Analiza Riscurilor Sociale si Demografice, Departamentul de Comunicare Publica al Administratiei Prezidentiale face urmatoarele precizari:

1. Raportul este un document amplu cu privire la riscurile si inechitatile sociale din Romania, abordand probleme de maxima relevanta sociala precum saracia, somajul, decalajul de sanse si resurse intre mediul rural si urban, sistemul ineficient de protectie sociala sau scaderea accelerata a populatiei.

2. Pe langa aceste probleme fundamentale, Comisia de experti independenti a prezentat posibile variante de actiune pentru limitarea altor fenomene in continua crestere, precum consumul de droguri si raspandirea bolilor cu transmitere sexuala, carora le cad victime in special persoane tinere.

3. Aceste probleme sunt grave. Administratia Prezidentiala considera, insa, ca focalizarea excesiva pe aceste doua aspecte umbreste amplitudinea problemelor de natura sociala semnalate in raport, pentru a caror rezolvare este necesara o larga dezbatere.

4. Analiza Comisiei prezidentiale cu privire la cele doua probleme nu este o pledoarie, dupa cum nu reprezinta niciun atac la valori, ci este o analiza stiintifica a acestor grave fenomene. Dovada in acest sens o reprezinta precizarea pe care autorii insisi o fac la pagina 249, anume ca “o serie de studii realizate in state care au legalizat deja prostitutia arata ca masura nu a avut efectele sperate in reducerea consecintelor negative ale sexului comercial asupra persoanelor implicate”.

5. Toate comisiile prezidentiale au functionat in baza principiului independentei, pornind de la necesitatea punerii expertizei apolitice la dispozitia autoritatilor statului si a opiniei publice.

6. Variantele propuse de Comisia de experti trebuie sa faca obiectul unei dezbateri publice lucide si oneste, la care sa participe clasa politica, reprezentanti ai comunitatii medicale, ai celei juridice, reprezentanti ai cultelor si ai organizatiilor neguvernamentale.


Iata cateva fragmenete din raportul postat pe site-ul administratiei prezidentiale:
  • Legalizarea sexului comercial (nu si a intermediarilor de servicii sexuale) ar fi o posibilitate de control a bolilor cu transmitere sexuala. Impunerea unei astfel de masuri in absenta unei analize bazate pe experienta altor state si in functie de particularitatile Romaniei ar putea genera totusi efec­te nedorite.
  • Infiintarea de servicii si centre de specialitate prin intermediul carora fe­meile care practica sexul comercial sa poata beneficia pe langa ser­viciile de asistenta (medicala, sociala, psihologica) si de prezervative oferite gratis ar ameliora insa situatia acestora.
  • Dezincriminarea consumului de droguri (nu a traficului!) pentru a aduce la „suprafata” consumatorii. Recent s-au deschis in multe orase ale tarii (Brasov, Bacau, Galati, Hunedoara, Braila, Iasi, Bucuresti) magazine care vand produse etnobotanice ce au acelasi efect ca drogurile ilegale usoare si efectele lor sociale nu par a fi vizibile.
  • Consumul de droguri trebuie descurajat, dar cu diferentele de rigoare intre drogurile usoare si drogurile tari, in special cele injectabile precum heroina care au efecte negative devastatoare.
  • Incriminarea consumului produce efecte secundare grave precum refolosirea seringilor care conduce la transmiterea unor boli grave.
Patriarhia Romana a reactionat la aceste informatii, "respingand ferm orice propunere privind legalizarea prostitutiei, chiar daca ideea apartine Comisiei prezidentiale pentru Analiza Riscurilor Sociale si Demografice sau altor institutii", a declarat purtatorul de cuvant al Patriarhiei, Constantin Stoica.



Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

1177 vizualizari

  • +9 (11 voturi)    
    . (Miercuri, 23 septembrie 2009, 15:58)

    vala [anonim]

    presedintia are evident dreptate ... media s-a focalizat pe aspectele vugare ale raportului ...ca a facut-o poate din dorinta de a vinde produsul...ca a facut-o din alte motive, nu conteaza... dar de prea multe ori pana acum presedintia a facut dovada incompetentei sale pentru ca acum sa fie luata in serios ...asta e ... vina e cel putin in ambele sensuri ...
    • +2 (8 voturi)    
      ... (Miercuri, 23 septembrie 2009, 16:19)

      Gigi Maybachistu' Afumat si Sexos [anonim] i-a raspuns lui vala

      Faptul că după citirea zecilor de puncte ale raportului o parte a presei (care trage un fum înainte de a scrie) ignoră majoritatea și provoacă un adevărat tămbălău în ceea ce privește legalizarea prostituției și a unor droguri seamănă foarte mult cu situația descrisă de un cântec renumit la noi - ”N-ai nimic pe sub tricou” (Sarmalele Reci) :)))
    • +1 (3 voturi)    
      Realitatea TV este pentru legalizarea prostiei (Miercuri, 23 septembrie 2009, 18:49)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui vala

      moderatorilor si invitatilor abonati ,iar Antenele pentru dezincriminarea consumatorilor de droguri din grupul Intact , oralisti si analisti politici din grupul anti ! bineinteles ca nu au citit raportul -ca nu stiu sa citeasca ,nu din rea vointa- dar ca manelisti de profesie ,imediat reproduc dupa ureche ,orice turnatorie,ineptie, injuratura, inclusiv ciripitul pasarelelor !M-am distrat cu Prelipceanu cel Batutdesoarta ,cu d-na Pinocchio Chiriac care are nasul de mincinoasa din nastere, cu Matei Bratianu care minte cu nonsalanta ,doar e sindicalist ; baietii lui consumau spirtoase nu droguri si au stat cu lunile in clinici de dezalcolizare !dar ei beau de rusine cu un tata turnator la securitate si sindicalist de exceptie,azi om politic ,ce credeati !doar Laura Andriesan a fost pe faza si o sustin !
    • -1 (3 voturi)    
      Porno (Miercuri, 23 septembrie 2009, 20:42)

      DlGoe [anonim] i-a raspuns lui vala

      Clementa in pornografie si dorguri sunt inceputul prabusirii si decaderii in numele alinierii la politicile internationale Europene.
      Regret ca societatea occidentala se dovedeste a fi bazata pe capitalismul salbatec si promoveaza asemenea practici uman degradante.
      Regret ca noi ca popor suntem condusi de indivizi care promoveaza asa ceva.
      • +1 (1 vot)    
        Macar de ar fi asa (Joi, 24 septembrie 2009, 0:59)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui DlGoe

        Chiar nu m-ar deranja deloc sa cadem pana la nivelul Europei, dar tare imi e ca legile fizicii se vor opune unei caderi in sus. :\
  • 0 (10 voturi)    
    Mare om, mare caracter! (Miercuri, 23 septembrie 2009, 16:01)

    maria [anonim]

    Hai ca ti-ai dat doctoratu' musiu sarla, ca altfel nu cred ca ti-as putea zice! Cand credeam si noi c-o sa-ti vedem fetele drogate la tv, pe lenuta exercitandu-si profesia cu tine, tot in direct la tv si la o ora de maxima audienta, iar tu primind chitanta pentru plata efectuata si explicand natiunii cum ai contribuit asfel la iesirea din criza (probabil economica, nu din criza ta de andropauza), ne-ai stricat bucuria si te-ai sucit! Nu te mai votam, ca acum credeam si noi c-o sa ne distram pe cinste in campania ta electorala, dar asa, ti-ai pierdut tot hazu'!
    • 0 (4 voturi)    
      marioara (Miercuri, 23 septembrie 2009, 20:18)

      ion [anonim] i-a raspuns lui maria

      Sunt sigur ca n-ai citit raportul. De fapt ce-ntreb si eu!? Nu cred c-ai citit ceva de tare de mult, mai corect ar fi sa te-ntreb ce inseamna a citi. Daca-i fi citit raportul sau ma rog, ti l-ar fi citit cineva si ti l-ar fi explicat ai fi vazut ca problemele sunt foarte grave si serioase si sunt grave mai ales pentru ca cei ca tine se inmultesc cu o viteza mult prea mare si ameninta sa innece in ignoranta si impostura biata sa-i zicem tara cat o mai fi.
  • +1 (5 voturi)    
    Parlamentul Spaniei a votat impotriva legalizarii (Miercuri, 23 septembrie 2009, 16:09)

    nu [anonim]

    Ieri in Parlamentul Spaniei s-a discutat propunerea de legalizare a prostitutiei (ce coincidenta, nu?) si propunerea a fost respinsa cu vreo 360 de voturi contra, 5 pentru si 6 abtineri.

    http://www.europapress.es/nacional/noticia-congreso-rechaza-regular-prostitucion-20090922220541.html

    El Pais:
    http://www.elpais.com/articulo/sociedad/Congreso/rechaza/regular/prostitucion/elpepisoc/20090923elpepisoc_9/Tes

    El Mundo:
    http://sv.elmundo.es/elmundo/2009/09/22/espana/1253645673.html
    • +2 (6 voturi)    
      ? (Miercuri, 23 septembrie 2009, 16:22)

      Nedumeritul [anonim] i-a raspuns lui nu

      asa, si?
      • +3 (7 voturi)    
        si ar trebui vazut ce au discutat ei (Miercuri, 23 septembrie 2009, 16:38)

        vds [anonim] i-a raspuns lui Nedumeritul

        presa romaneasca ar trebui sa scrie ceva. Doar nu traim in alta lume, ar trebui sa vedem ce fac altii, ce discuta. Daca spaniolii au respins in bloc legalizarea prostitutie, au avut niste motive.
    • +2 (6 voturi)    
      Ei macar au dezbatut subiectul (Miercuri, 23 septembrie 2009, 17:01)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui nu

      Ok, spaniolii au votat contra. Spre deosebire de noi, la ei s-a discutat subiectul, au venit cu pro si contra si au votat. La noi reactiile privind raportul se rezuma la "Huo Basescu". Nici un politician nu a venit, pana acum, sa discute pe continutul raportului, doar glumite puerile pe titlurile nascocite de ziare.
  • -1 (9 voturi)    
    Subiecte serioase (Miercuri, 23 septembrie 2009, 16:21)

    Andrei [anonim]

    Somajul creste, noi ne indatoram la FMI, coruptia e in floare, justitia protesteaza, sindicatele fierb si ele si presedintia prezinta rezultatele unei comisii care lucreaza gratuit pe probleme mult mai importante cum ar fi carnetul de sanatate al "fetitelor" si "iarba" la liber. Rasu-palnsu.
  • +3 (7 voturi)    
    DE CE?! (Miercuri, 23 septembrie 2009, 16:27)

    Mirela F [utilizator]

    De ce in tara noastra, la toate posturile tv si in toate ziarele, presedintele e atotprezent? Presedintele a zis... presedintele a facut... presedintele s-a dus la baie.
    Am cateva intreabari: Cine e presedintele Italiei? Cine e presedintele Germaniei? De cate ori au mers cei doi la nunti, sau la bai de multime? de cate ori pe zi apar cei doi la tv?
    Eu una mai mai am un pic si fac alergie la Presedintele Romaniei. Trebuie sa pricepem ca puterea e cu adevarat la Legislativ si la Executiv, nu la omul care ar trebui sa fie mediator al straturilor si structurilor sociale, conform constitutiei! Functia asta trebuie altfel executata.

    ps. Horst Kohler si Carlo Azeglio Ciampi.
    • +1 (1 vot)    
      Pentru ca (Joi, 24 septembrie 2009, 1:02)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Mirela F

      Intr-o tara de manelisti presedintele tre' neaparat sa se dea in specatcol pentru a atrage voturile manelistilor? Cred ca am nimerit-o!
  • -1 (5 voturi)    
    Focalizarea excesiva pe aceste aspecte pune in umb (Miercuri, 23 septembrie 2009, 16:38)

    lupu' singuratic [anonim]

    Focalizarea excesiva pe aceste aspecte pune in umbra restul problemelor sociale grave

    Cum ar fi? Alegerile? Traian Basescu is no.1?

    A-ti deschis cutia pandorei si nu o mai puteti inchide? A-ti vrut sa vedeti cat de laica e societatea romana?
  • +1 (7 voturi)    
    raport (Miercuri, 23 septembrie 2009, 16:44)

    srt [utilizator]

    Evaluarea facuta de Comisia prezidentiala este una destul de serioasa. Raportul (unul lung si unul pe scurt) precum si o analiza decenta puteti gasi aici: http://romaniadeieri.blogspot.com/2009/09/despre-relevanta-unui-subiect-de-presa.html

    In schimb prostituatele din presa noastra se pare ca se tem de oleaca de competitie de au gasit tocmai asa niste subiecte de 'dezbatut'.
  • -2 (4 voturi)    
    De la dezincriminare pana la liberalizare 1 (Miercuri, 23 septembrie 2009, 17:16)

    lupu' singuratic [anonim]

    Cati pasi mai sunt de facut? Pai daca dezincriminam hai la mai mare. Daca sunt prins nu-mi veti face nimic ca-i dezincriminat. Este o incurajare? Da sau nu?

    Raspunsul il gasim aici: "“o serie de studii realizate in state care au legalizat deja prostitutia arata ca masura nu a avut efectele sperate in reducerea consecintelor negative ale sexului comercial asupra persoanelor implicate”.

    Si atunci de ce au mai fost incluse in raport? De ce au mai fost inaintate spre dezbatere? Savedem cat de secularizata este societatea romana.

    Daca prinde, prinde, bine pentru smecheri daca nu prinde, bine pentru.....

    Raspunsul il mai aflam si din analiza de sinteza, chiar din introducere:"Deşi au trecut 19 ani de la evenimentele din 1989, politicile sociale din România sunt încă incoerente, ineficiente, sunt reactive si oferă soluţii adhocla crize specifice, au obiective contradictorii, sunt lipsite de viziune, de abordare strategică, nu se bazează pe evidenţe, pe indicatori sociali, nu recurg la monitorizare şi evaluare a programelor curente şi anterioare.

    Ce spune? Ca politicile sociale sunt incoerente, ineficinte, sunt lipsite de viziune. De aici se deduce ca numai ei sunt bine intentionati, ca numai ei gandesc bine, ca numai ei au solutii la cele mai strigente probleme.

    "Fe­meiler/barbatilor (adaugire, pentru ca nu numai femeile practica) care practica sexul comercial sa poata beneficia pe langa ser­viciile de asistenta (medicala, sociala, psihologica) si de prezervative oferite gratis ar ameliora insa situatia acestora"

    Daca va pasa de ce nu faceti caritate? Luatii de pe strada si pe banii alocati sanatatii verificatii.
    A, da nu asta ne intereseaza ci fiscalizarea practicii.
    Este absurd sa te bucuri (prin aducera de bani la bugetul statului) de "boala unuia sau altuia.

    Unii/unele o fac din ratiuni comerciale, altii/altele pentru ca-s sclave iar altele pentru ca sunt nimfomane.
  • -2 (4 voturi)    
    De la dezincriminare pana la liberalizare 2 (Miercuri, 23 septembrie 2009, 17:17)

    lupu' singuratic [anonim]

    Unii/unele o fac din ratiuni comerciale, altii/altele pentru ca-s sclave iar altele pentru ca sunt nimfomane.

    Tu ca stat ce faci, exploatezi asa ceva?
    Am mari dubii ca voi v-ati gandit la “bolnav”, v-ati gandit cum sa mai faceti rost de bani.
    Dar oricum voi nu aveti nici un fel de mustrare de constiinta ca sunt bani din vanzarea de arme, ca sunt bani din chilarirea deoameni – eutanasiere, ca sunt bani din droguri si prostituie. BANI SA FIE!
    • +1 (3 voturi)    
      Cantitate nu inseamna neaparat calitate (Miercuri, 23 septembrie 2009, 18:37)

      ???? [anonim] i-a raspuns lui lupu' singuratic

      Faptul ca te-ai apucat sa insiri o gramada de nazbatii, fara nici un fel de argument de luat in seama, exact cum o fac si tonomacii aia de pe la televiziunile "puritane" si nevandute "dictatorului" Basescu dovedeste exclusiv prostie crasa. Realitatea e ca pe la noi prin tara e la moda ca toti aberantii care se considera mai destepti decat sunt, isi dau neincetat cu parerea. Pur si simplu nu se pricep, n-au habar, n-au nici o competenta dar ei continua, neincetat, sa-si tot dea cu parerea. Asa cum observ ca o faci si tu. Raportul Comisiei Prezidentiale pentru Analiza Riscurilor Sociale si Demografice este un raport complex care pune in discutie probleme majore cu care se confrunta societatea romaneasca in acest moment, probleme carora aceasta comisie nu face altceva decat sa incerce sa li se gaseasca si eventual propune posibile solutii de rezolvare. Chibitii, destul de numerosi, sar repede de pe margine inventandu-si, iata!, un alt bun prilej de a-si da iar cu parerea. Desi, cel mai nimerit si mai de bun simt lucru pentru ei ar fi fost sa taca. Pur si simplu. Sa-i lase pe cei care se pricep cu adevarat, pe specialisti, sa identifice iar apoi eventual sa propuna solutiile cele mai bune pentru corectarea tarelor societatii noastre. Vremurile cand un cizmar agramat isi dadea cu parerea despre toate, iar parerile sale deveneau litera de lege si trebuiau urmate de intreaga societate au trecut amice! Traim, teoretic, intr-o societate in care fiecare dintre noi trebuie sa stea la locul lui, sa-si faca bine treaba acolo unde se pricepe cel mai bine. Omul potrivit la locul potrivit. Simplu. Iar oamenii aia care au elaborat raportul (rau intentionat minimalizat si voit rezumat de catre tonomaci doar la "legalizarea" prostitutiei si la "dezincriminarea" consumului de droguri) sunt, totusi, niste specialisti. Nu? Spre deosebire de Ciuvica, SRS, Ursu, Nastase, Orban, Banicioiu, Badea, Ciutacu, dar si multi alti papagali care paraziteaza cu nerusinare societatea romaneasca.
      • -1 (3 voturi)    
        Faptul ca-mi dau cu pareare d-le semn de intrebare (Miercuri, 23 septembrie 2009, 19:28)

        lupu' singuratic [anonim] i-a raspuns lui ????

        In astfel de domenii ca dorogurile, sexul si altele sa las numai "specialistii". Prostii. Daca nu a-si fi fost fumator nu a-s fi stiut cate dependenta produce, daca o tigara te face atat de dependent daramite altele cele.De sex numai vorbesc. In acest domeniu ce mare specialist ar trebui sa-l las sa-si dea cu parerea? Pe Laura Andresan? Pe sexy braileanca.
        Daca nu rau domenii cu care sa se confrunte fiecare om dupa fata pamantului atunci aveati dreptate lasati specialistii sa vorbeasca.
        In tara in care oricine isi da cu presusul de la economie la motorul lui nea Ceainic nu ma surprinde. Dar fiind domenii din viata fiecarui pamantean nu por sa va dau dreptate.

        Sa vedem cateva argumente macar la nivel intelectual cat si experimental:

        Tigara este un drog usor? Daca nu fumezi juma de zi sau saptamana intrii in sevraj? Devii nervos? Devii irascibil? Cand te apuci de fumat de ce iti trebuie o vointa de fier ca sa rezisti tentatiei de a mai baga tigara in gura?

        Orice lucru iti da dependenta!!!!

        Pana cand si uitatul la cutioa aia neagra numita televizor. Internetul provoaca dependenta.

        Asa ca din punctul meu de vedere este ilogic sa spui ca prin dezincriminare incerci sa reduci dependenta sau apelarea la asemena practici.

        -----------------
        Pana cand si banalul mobil produce dependenta. Cati dintre voi ati uitat mobilul acasa sau poate vi sa descarcat bateria pe cand va aflati intr-un voiaj?
        Aveati tendinta de a duce instinctual mana la buzunar? Si cum va simtea-ti in acea zi?
        Asta-i adevaratul motiv pentru care se inceraca sa se legalizeze asemenea practici: prostitutia si consumarea de droguri.
        Cate miliarde se fac din industri pornofrafica? Dar cate miliarde din cea a prostitutie? dar din cea a tigaretelor? Dar din industria de armament?

        Foarte, foarte multe miliarde.

        Incercarea de a aduce la lumina asemenea practici nu prea cred ca are de-a face cu preventia, cu "salvarea dependentului" ci mai degraba de intrare in legalitate a respectiv
      • -1 (3 voturi)    
        Continuare (Miercuri, 23 septembrie 2009, 19:30)

        lupu' singuratic [anonim] i-a raspuns lui ????

        respectivei industrii.

        Si daca avem surpriza ca anumiti politiceni sa patroneze asemenea carteluri de droguri, sclave a sexului comercial?

        Este o incercare de a pune in legalitate asemena industrii.; scoaterea din subteran la lumina si atuci se aplica sintagma - E LEGAL DAR IMORAL - si uite as cine va deschide gura iiva fi inchisa.

        Sper a acu' sunteti multumit!
        • +1 (3 voturi)    
          Bati campii in continuare. Cu nonsalanta. (Miercuri, 23 septembrie 2009, 20:07)

          ???? [anonim] i-a raspuns lui lupu' singuratic

          N-am sa ma mai obosesc sa-ti dau replica. E inutil. Ai dat singur masura incapacitatii tale de a intelege esenta lucrurilor. Cine iti citeste aberatiile isi va da singur si cu mare usurinta seama ce hram porti.

          P.S. Mai trage un minus. Ca la asta sigur te pricepi. Si continua sa aberezi. Si la asta te pricepi. Nu-ti face griji, spatiu e destul.
          • -2 (2 voturi)    
            //// (Miercuri, 23 septembrie 2009, 20:54)

            lupu'singuratic [anonim] i-a raspuns lui ????

            Stai fara grija ca nu eu votez. Daca te uiti bine si eu sunt un anonim nu sunt inregistrat pe site. Si in dreptul meu scrie anonim, nici decum utilizator.
          • -1 (3 voturi)    
            :D (Miercuri, 23 septembrie 2009, 21:09)

            Mirela F [utilizator] i-a raspuns lui ????

            Minus ti-am dat eu.
            • 0 (0 voturi)    
              iar eu (Joi, 24 septembrie 2009, 1:07)

              un roman [utilizator] i-a raspuns lui Mirela F

              Ti-l-am dat inapoi! :D
        • +1 (3 voturi)    
          Gramatica asta... (Miercuri, 23 septembrie 2009, 20:41)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui lupu' singuratic

          Bat-o vina de gramatica... Du-te amice pe la scoala si mai invata sa scrii inainte sa-ti postezi lungile aberatii. Daca au ajuns sa-si dea cu parerea si agramatii ca tine... Atunci chiar ca am ajuns rau.
          • -1 (3 voturi)    
            ?! (Miercuri, 23 septembrie 2009, 21:10)

            Mirela F [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

            Probabil s-a grabit si probabil gandurile au fost mai rapide fata de maini. Se mai intampla. Macar a spus ce a avut pe suflet.
            • +1 (3 voturi)    
              Hahahahahaha!!!!!!!!!!!!! (Miercuri, 23 septembrie 2009, 22:59)

              Cristi [anonim] i-a raspuns lui Mirela F

              "Probabil s-a grabit si probabil gandurile au fost mai rapide fata de maini. Se mai intampla. Macar a spus ce a avut pe suflet."
              Tu procedezi la fel? Ori mainile iti scriu mai repede decat gandesti? Ce aberatii poti spune! Mare e gradina lui Dumnezeu...

              P.S. Apropo, cate clase ai? Cam tot atatea cate are si lupu' singuratic?
      • -3 (3 voturi)    
        Precizare I (Miercuri, 23 septembrie 2009, 20:49)

        lupu' singuratic [anonim] i-a raspuns lui ????

        Ca sa vezi ca nu am intrat in jocul antenelor sau RTV iti coi arata chiar din documentele prezentate de Adm Prezidentiala, inainte de a-mi da cu “presupusul” am citit sinteza /

        Definitia drogului: În general, drogul este definit ca fiind substanţa licită sau ilicită al cărei consum determină dependenţă. Întâlnim două categorii de droguri: ilegale (heroină, cocaină, canabis, etc.) şi legale (alcool, tutun, cafeină şi unele medicamente).
        Simptomatologia asociată consumului de droguri Iritabilitate, instabilitate psihică şi comportamentală, ideile paranoide, agresivitatea nejustificată şi neadecvată, depresia, apatia, lapsusurile şi dificultăţile de vorbire, diminuarea randamentului şcolar, scăderea motivaţiei, nervozitate, iraţionalitate, vestimentaţie neîngrijită, problemele de relaţionare, furtul banilor din familie şi nevoia presantă de bani, posesia unuia dintre droguri, frecventarea unor anturaje dubioase. Ceea ce a, descries si eu cu privire la dependent de tutun
        Chiar dacă la nivel naţional şi internaţional există reglementări şi convenţii clare împotriva comercializării, traficului şi consumului de droguri ilegale totuşi amploarea fenomenului este la cote alarmante. – si ce am spus eu?
        Consumul de tutun reprezintă principala cauză de deces din lume, viaţa persoanelor dependente de nicotină fiind redusă în medie cu 15 ani. – Si este legal!!! Da De ce? Desi se moare pe capete se este legala. Si atunci ceea ce afirmam eu sunt enormitati? Asta spuneamn se doreste nationalizarea, liberalizarea drogurilor intai pe cele usoare dupa care pe cele tari daca au o explozie fenomenala pentru ca nu o mai poti tine in frau.
        Măsurile de combatere a consumului – aici am eu o problema. Dezincriminarea duce la intrare in legalitate a magazinelor de vise. Da? Ce se consuma acolo intra in categoria drogurilor usoare?
      • -1 (3 voturi)    
        Precizare II (Miercuri, 23 septembrie 2009, 20:52)

        lupu' singuratic [anonim] i-a raspuns lui ????

        Ca solutie ce se propune?- dezincriminarea consumului de droguri (nu a traficului!) pentru a aduce la „suprafaţă” consumatorii. – Si in ce am gresit eu in postarile facute? Arata macar o abatere. Nu cumva inflorirea legalizarea magazinelor de vise?
        Recent s-au deschis în multe oraşe ale ţării (Braşov, Bacău, Galaţi, Hunedoara, Brăila, Iaşi, Bucureşti) magazine care vând produse etnobotanice ce au acelaşi efect ca drogurile ilegale uşoare şi efectele lor sociale nu par a fi vizibile. Consumul de droguri trebuie descurajat
        dar cu diferenţele de rigoare între drogurile uşoare şi drogurile tari, în special cele injectabile precum heroina care au efecte negative devastatoare.Incriminarea consumului produce efecte secundare grave precum refolosireaseringilor care conduce la transmiterea unor boli grave

        De aici ce se deduce? Consumul de droguri trebuie descurajat dar cu diferenţele de rigoare între drogurile uşoare şi drogurile tari. – La mai mareeeeeeee. Ca si tutunul, nu? Drog usor.

        Asa ca, nu am dece sa-mi reconsider pozitia, tot la cea dintai raman, pentru ca realitatea imi da dreptate, iar atunci cand o sa ma insel o sa-mi reconsider pozitia. Cand realitateaimi va arata ca am gresit atunci o sa imi schimb perspectiva din care ptivesc!!!

        p.s Vorba zboara, ceea ce e scris ramane! Vom vedea cui ii va da dreptate realitatea!
        • -1 (3 voturi)    
          :( (Miercuri, 23 septembrie 2009, 21:17)

          Mirela F [utilizator] i-a raspuns lui lupu' singuratic

          Sfatul meu ar fi sa ii lasi in pace pe astia care nu vad padurea de copaci. Oamenii au primit un os si acum il ling pana nu mai ramane nimic din el. Ei au senzatia ca Basescu e cel mai bun om de pe Terra sau ceva, uitand care sunt prerogativele sefului unui stat, oricine si oricare ar fi. Chiar daca iti argumentezi opiniile si le expui logic, in momentul in care nu mai au replica, oamenii astia ataca persoana si nu argumentele. Ai dreptate cu etnobotaniccele si ai dreptate si cu tutunul. Si as mai pune si alcoolul (cati dintre parinti stiu ca in acest moment copii lor beau spirtoase in cluburi si nu numai?). Eu sunt de acord cu ce ai afirmat. Plus ca acest raport ar fi trebuit facut la inceputul exercitarii functiei si nu la sfarsit. Acum e prea tarziu sa vina sa imi spuna ca masurile sociale sunt slabe. Ei ce au facut 5 ani? De fapt, cine si ce-a facut de 20 de ani incoace? Ne scaldam in aceeasi mocirla, doar numele presedintelui se mai schimba din cand in cand...
          • 0 (2 voturi)    
            Voi cei care credeti ca detineti adevarul absolut (Miercuri, 23 septembrie 2009, 22:42)

            ???? [anonim] i-a raspuns lui Mirela F

            lupu' singuratic zice intr-o postare anterioara: "...Daca nu a-si fi fost fumator nu a-s fi stiut cate ..." Aici stimata sfatuitoare Mirela, nu e vorba de graba ci de o crasa necunoastere a gramaticii limbii romane. In rest, ca esti de acord cu lupu', ca mi-ai dat mie minusuri, chiar ca nu ma intereseaza. Putin imi pasa. Eu nu am senzatia ca Basescu "e cel mai bun om de pe Terra sau ceva, uitand care sunt prerogativele sefului unui stat, oricine si oricare ar fi...." Lasand deoparte atat agramatismele tale cat si incoerenta in exprimare (aici chiar ii semeni lupului), observ numai ca tu esti cea care il zugravesti pe Basescu (desi nu el este autorul acelui raport) ca fiind cel mai mare rau de pe lume. Pe de alta parte esti intr-o eroare totala. Raportul este rezultatul depus de o comisie care lucreaza nu de ieri la el. Ca sa nu mai amintesc ca un presedinte este obligat sa-si exercite functia si prerogativele de presedinte pana in ultima zi de mandat. Care se poate incheia mai curand sau mai tarziu... In fine, ideea principala e faptul ca ocolesti cu buna stiinta esenta problemelor si o tragi pe dreapta, procedand exact precum tonomacii aia care lucreaza pe la televiziunile unor infractori cu dosare, amintind aiurea, fie ca e cazul, fie ca nu este, de Traian Basescu responsabil de toate relele si hibele societatii noastre. Repetitiv si obsedant. Nedumerire: Basescu incearca cu ajutorul unor oameni supracalificati sa faca ceea ce nu s-a facut in 20 de ani!!! Asta e rau? Asta deranjeaza? Pana la mandatul sau Romania a trait intr-o dulce-amara igoranta, inapoiere si praduiala fara limite. Tipic romanesc: carcoteala, carcoteala si iar carcoteala... Si trompetisti. Multi. Care, spre deosebire de noi, nu-i asa?, observa cu mare precizie padurea plina de copaci.
            Sictir!
            • 0 (2 voturi)    
              Multumesc! (Joi, 24 septembrie 2009, 8:26)

              Mirela F [utilizator] i-a raspuns lui ????

              Multumesc de aprecieri. Nu ai citit bine ce a am scris. Am zis ca nimeni nu a facut nimic in 20 de ani, ca doar numele presedintelui se mai schimba. 'oricine si oricare' = oricine ar fi presedintele si oricare ar fi tara. Nu ma asteptam ca acum dupa atatia ani de politici sociale care nu se leaga intre ele, sa vina cineva sa spuna ce nu merge bine in Ro. Daca intrebi orice om de pe strada, ar putea sa itit spuna toate masurile care ar trebui luate. E o chestie de bun simt. Nu era nevoie de un raport.
              Si multumesc pentru apelative. Si am 18 clase - daca intelegi.... 'Sictir!' si tie!
  • +5 (7 voturi)    
    Avem alte chestiuni arzatoare (Miercuri, 23 septembrie 2009, 17:33)

    carmen [anonim]

    Asa se discuta si pe vremea comunismului. Cand ridicai o problema ti se inchidea gura cu "chestiunile arzatoare". S-a ajuns in situatia absurda ca orice ar face un raport stiintific la cererea presedentiei sa fie catalogati imbecili. Cum Ciutacu, Ciuvica, Voiculescu si Vantu nu pot face astfel de rapoarte stiitifice care macar sa simuleze un alt punct de vedere, cel mai simplu este sa arunci mercenarii pe oameni de stiinta remarcabili. Sunt sigura ca asa s-ar intampla chiar si cu laureati Nobel daca ar face rapoarte de analiza la solicitarea presedentiei Ro. Prostia celor care au voie sa apara in media ne-a adus aici, ca fiind ultima tara din UE si in urma multor state considerate de lumea a IIIa. Stau adesea si ma intreb: lui Ciutacu, lui Gadea, lui Ciuvica, lui Rosca Stanescu nu le este rusine sa vorbeasca unei natii care are academicieni, profesori universitari, cercetatori, oameni de cultura? Aceste posturi TV, A3 si Realitatea ar trebui ca CNA-ul sa le declare posturi pentru prosti si sa introduca un clasament al canalelor TV pentru oameni inteligenti. Oare acestia nu au si ei dreptul la informare? Ori si CNA-ul este format din oameni la nivelul "liceul industrial de scule aschietoare"?
    • 0 (2 voturi)    
      Bravo (Miercuri, 23 septembrie 2009, 18:09)

      Ioanas [utilizator] i-a raspuns lui carmen

      De acord cu tine. E un cosmar ce se intampla...
    • +2 (2 voturi)    
      Curiozitate... (Miercuri, 23 septembrie 2009, 18:21)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui carmen

      ...m-am uitat de curiozitate la emisunile astea de cateva ori (pe A3) si au avut alte subiecte (nebunii de la radio ZU, Emil Constantinescu & Renate Weber & inca un nene despre Crin Antonescu etc.)

      Zici ca au fost astia (Ciuvica, Ciutacu si altii) si au vb de raportul asta?
  • -2 (2 voturi)    
    suntem o ... (Miercuri, 23 septembrie 2009, 18:51)

    abramburel [anonim]

    suntem o tara in care natalitatea e in regres si din cauza scaderii fertilitatii, atat la barbati cat si la femei.consumul excesiv de material pornografic, activitea sexuala inceputa prematur si de cele mai multe ori neinitiat, sunt doar doua cauze care duc la impotenta, o boala care din pacate nu e doar a noastra a romanilor. nu ma gandesc acum la acceptul drogurilor, pentruca aceasta problema e mai complexa.dincolo de inevitabilul mimesis fiecare avem o inclinare de autoabandon in mai mare sau mai mica masura. nevorbind de faptul ca exista o punte intre infertilitate si narcomanie.deci fiti deacord cu legalizarea.... nu uitati de frumoasa si bogata romanie a anilor '38- '40, perioada de referinta in istoria civilizarii noastre.
  • 0 (0 voturi)    
    vezi cum vine vorba lor ? (Joi, 24 septembrie 2009, 0:13)

    ploiesteanu [anonim]

    nu trebuie incriminat consumul de heroina (marijuana nu se injecteaza) ,ca poate produce efecte grave . Voi care n-ati apucat sa va drogati, uitati-va putin ce progenituri inclestate la gura, cu grave erori in gandire si exprimare pot aparea daca un marinar a pipat (Papay intreg) inainte de procreatie. Ce face singuratatea pe mare si in cantonamente prelungite, din om, vezi Mutu.
    Eu as incuraja drogurile la puscariasi acuzati de crima, la tinerii fara capatai, din care nu mai poti scoate nimic, la manelisti si la inca o categorie dar mi-e teama ca nu-mi va mai aparea postul. Gratis si pe alese. Sa mai ziceti voi mai drogatilor ca nu va voi binele. sa fiti fericiti ! (pana crapati !)
  • +1 (1 vot)    
    prostitutie (Joi, 24 septembrie 2009, 19:15)

    Bonica Gabriel Bogdan [anonim]

    Propunerea lui Basescu trebuia facuta mai de demult , nu acum in focul nebuniei electorale.Prostitutia nu poate fi eradicata de cand au aparut Adam si Eva.Pote doar disparitia organelor genitale la oameni sa ajute la disparitia prostitutiei.ipocrizia oamenilor politici, gen Matei Bratianu , care ei sunt deja "curve" cu state vechi sau amante sau curve de lux, cum aveau cand se campau la hotel Bucuresti.Legalizarea prostitutiei este necesara , are traditie la noi si biserica poate sa stea si in cap , ca tot nu are rost.Sunt credincios ortodox , dar nu sunt ipocrit sau bigot.Cu drogurile e cam riscant , desi asa se poarta acum in Occident.Deci , nu sunt de acord.
  • +1 (1 vot)    
    catre toti PRO (Joi, 24 septembrie 2009, 23:20)

    cetateanul neturmentat [anonim]

    v-au luat ochii cu "taxe si impozite" si "mai putine BTS-uri" si "let's get high"!

    argumente concrete aveti? voi astia care sunteti pro! ati citit ceva despre urmarile legalizarii in Olanda?

    cum vi s-ar parea daca sotia ar fi somera si ar refuza serviciul oferit de stat: acela de prostituata(singurul disponibil) si i s-ar taia ajutorul de somaj?

    chiar credeti ca s-ar reduce traficul de carne vie? femeile alea vor avea acelasi statut in societate ? s-o credeti voi! o sa le priviti ca pe niste taraturi bune de f** in continuare! Ar lua careva de nevasta o astfel de femeie? sa fim seriosi!

    cum s-ar simti un copil sa spuna la scoala ca mama lui e prostituata??

    femeile care ajung sa practice asta nu au/ nu cunosc alternative! acolo ajung si nu mai gasesc cale de iesire!
    si acum sunteti de acord cu incurajarea prostitutiei?

    chiar credeti ca situatia acelor femei va fi mai buna pt ca vor face controale ginecologice?

    v-au spalat bine pe creier cu toata destrabalarea de la TV si din presa!


    si despre doguri: mai bine sapati si vedeti cine ar avea de castigat. credeti ca nu mai pot ei de grija bietilor narcomani!
    se va vinde mai mult, va fi castig mai mare! ghici pentru cine?

    si cine incepe cu marijuana, o sa termine tot cu droguri ilegale! pentru ca va dori ceva mai tare!

    odata bariera psihologica franta omul va fi slab si va dori mai mult! auzi, seringi gratis!

    si ce argument e ala ca daca tot se practica/se consuma atunci sa se legalizeze?

    pai si crime se intampla! si violuri! ce facem? le legalizam?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă