Linia feroviara Gara de Nord - Otopeni nu se desfiinteaza

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 18 septembrie 2009, 12:57 Actualitate | Esenţial

CFR Calatori nu va inchide ruta de cale ferata Gara de Nord-Aeroportul Henri-Coanda pe termen scurt, pentru ca in ultimele luni traficul a crescut constant cu circa 6-8%, relateaza Mediafax. In urmatoarele saptamani va fi instalat si acoperisul statiei de la Otopeni, a carui lipsa a generat numeroase plangeri.

In luna mai, ministrul Transporturilor, Radu Berceanu anunta ca linia feroviara Gara de Nord - Otopeni inregistreaza pierderi si va fi inchisa pentru ca nu atragea suficient trafic. Primele curse pe traseul Bucuresti-Otopeni au avut loc in luna februarie.

Trenul merge pe traseul Gara de Nord Bucuresti-Triaj-Chitila-Mogosoaia-Balotesti, de unde pasagerii isi continua calatoria cu autobuze, pana la aeroportul Otopeni. Pretul unui bilet, care acopera si transportul cu autobuzul, este de sase lei. 


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

1904 vizualizari

  • +5 (11 voturi)    
    Nu e o conexiune rea... (Vineri, 18 septembrie 2009, 13:08)

    ddanescu [utilizator]

    Daca ar reusii sa faca si drumul dintre aeroport si gara, sa nu mai faca autobuzul slalom printre gropanele din fata viloaielor de Otopeni, ar fii chiar o legatura OK. Mult mai rapid de ajuns in Gara de Nord decat cu taxiul.
    • +14 (14 voturi)    
      Sau... (Vineri, 18 septembrie 2009, 13:27)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui ddanescu

      Sau să prelungească linia ferată până la aeroport. 2 km de cale ferată şi o gară mică lângă aeroport n-ar trebui să fie o investiţie fantastică, comparativ cu, să zicem, linia tramvaiului 12 de pe Şoseaua Progresul.
    • +13 (13 voturi)    
      DACA S-AR REPARA SI LINIA FERATA (Vineri, 18 septembrie 2009, 13:28)

      gicu [anonim] i-a raspuns lui ddanescu

      ar face 15 minute pana la Otopeni, n-ar avea concurenta...
    • +2 (2 voturi)    
      limba romana (Vineri, 18 septembrie 2009, 14:25)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui ddanescu

      Continutul cat se poate de pertinent....
      ....dar forma!!! chiar e limba romana asa de grea?
      "ar reusi", "ar fi" au un singur "i". cuvintele pe care le-ai scris acolo exista in limba romana dar la cu totul alte timpuri/moduri.
      • -1 (1 vot)    
        mai studiaza... (Sâmbătă, 19 septembrie 2009, 7:16)

        george [anonim] i-a raspuns lui Adrian

        http://www.romaniandolls.com/books/007manual/Manual03/GRAMATICA/fi.h
        • 0 (0 voturi)    
          si tu .. (Sâmbătă, 19 septembrie 2009, 15:00)

          Mark [anonim] i-a raspuns lui george

          Pagina pe care ai dat-o tu confirma remarca lui Adrian... Da' poate asta si voiai sa arati...

          Si frumoase, si destepte, romanian dolls...
          (precizez ca n-am vizitat restul site-ului)

          1000 de "degete mari in sus" pentru "Fratilor, Autoritatilor" de mai jos...
          • 0 (0 voturi)    
            multi, da... Vanghelie-listi (Duminică, 20 septembrie 2009, 23:07)

            george [anonim] i-a raspuns lui Mark

            cauta viitorul anterior:
            http://dexonline.ro/search.php?cuv=fii
            si mai citeste si altceva decat stirile pe net...
    • 0 (0 voturi)    
      Daca ar merge intre 24-6 (Vineri, 18 septembrie 2009, 14:28)

      eu [anonim] i-a raspuns lui ddanescu

      Ar fi util daca ar merge si in intervalul orar 24-6, macar odata pe ora. Acum pur si simplu dubleaza autobuzul care pleaca tot de la Gara de Nord si este si mai ieftin.
      • +3 (3 voturi)    
        780 (Vineri, 18 septembrie 2009, 16:01)

        gicu [anonim] i-a raspuns lui eu

        poate ar fi bine sa circule 780 intre 24-6, ca e liber si face mai putin decat trenul, pe timpul noptii, dar trebuie corelat si cu mersul de NOAPTE al avioanelor si trenurilor, stiu ca nu prea sunt...
  • +5 (5 voturi)    
    va fi instalat si acoperisul statiei de la Otopeni (Vineri, 18 septembrie 2009, 14:41)

    stefan [anonim]

    "va fi instalat si acoperisul statiei de la Otopeni,' -

    si pe cand se instaleaza si calea ferata pana la aeroport ???

    Pe cat e de folositoare este linia de cale ferata pe atat de enervanta este deplasarea cu autobuzul.
  • +4 (4 voturi)    
    solutii (Vineri, 18 septembrie 2009, 14:59)

    calator [anonim]

    interesant ca "dupa" anumite plingeri se sesizeaza cineva in ministerul transporturilor.
    ma intreb ce fac toti functionarii si directorimea din MT. bani ar putea obtine si de la U(nd)E daca si-ar pune cineva creierul in functiune si ar redacta un plan coerent, cu costuri - management .
    daca sunt in pana completa de curent pentru priza de creier la MT, l-as trimite pe berceanu pe teren la facultatile de specialitate pentru a lansa un concurs cu tema de mai sus. daca nici acolo nu se gasesc solutii sa intrebe pe domnu' gugl. el stie cam tot.
  • +3 (3 voturi)    
    Profitabilitatea trenului Buc. Otopeni (Vineri, 18 septembrie 2009, 16:42)

    Yo [anonim]

    Fratilor, Autoritatilor,

    faceti ceva reclama la TV, pe orice post dar la ore de maxima audienta, in loc de alte porcarii.
    Lumea vede, incearca, povesteste si nr. de calatori va creste si astfel trenul va deveni profitabil ca oricum necesar este.

    Nu stiu cum se face ca imediat ce apare o idee buna se gaseste cineva s-o distruga.

    Am mers cu trenul-vagonul asta ca sa-l testez si consider ca este excelent, curat, in timp, cost convenabil, intr-un cuvint civilizat la nivel de EU.
    Daca-i faceti mai multa reclama, creste nr. de calatori , poate deveni profitabil si cu profitul se poate imbunatati infrastructura.

    Ce e asa de greu de gindit?

    Poate pt. faptul ca nu se intrevede un tun de calibrul resurselor naturale, petrol, gaz, aluminiu intrate pe miini ciudate, date pe nimic si atunci mai bine sa cautam tunul in alta parte si sa desfiintam ce e bun.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri