VIDEO Prima interventie a lui Becali in PE: a pledat pentru tinerii europeni

de Anne-Marie Blajan     HotNews.ro
Marţi, 15 septembrie 2009, 10:45 Actualitate | Esenţial

Gigi Becali, primul discurs in PE
Foto: Captura Youtube.com
Eurodeputatul Gigi Becali a luat luni pentru prima data cuvantul in Parlamentul European. El a cerut presedintilor Parlamentului si Comisiei sprijin pentru tinerii europeni, care vin cu solutii la problemele pe care le au.

Becali si-a citit discursul in limba romana si a cerut sprijin pentru un proiect european, "Vocea tinerilor", prin care tinerii din statele membre identifica si ofera solutii la problemele sociale cu care se confrunta. El a cerut o atentie mai mare acordata solutiilor acestora. "Asa sa ne-ajute Dumnezeu!" - formula folosita de Gigi Becali la sfarsitul discursurilor sale politice a fost si finalul primei sale interventii in plenul de la Strasbourg.

Capacitatea sa de sinteza a fost apreciata, vicepresedintele care a prezidat sedinta remarcand faptul ca a fost succint.

Becali a luat cuvantul in cadrul sesiunii discursurilor de un minut. La inceputul fiecarei sesiuni plenare, eurodeputatii se pot inscrie pentru aceasta sesiune. Asa cum ii e numele, discursurile nu trebuie sa fie mai lungi de un minut, insa eurodeputatii pot vorbi in interventia lor pe orice tema, pot atrage atentia asupra unor probleme, proiecte, chestiuni europene sau nationale.

Informatie semnalata de Gandul.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

15453 vizualizari

  • +3 (19 voturi)    
    pt tinerii... (Marţi, 15 septembrie 2009, 11:29)

    Etern [anonim]

    Nu are Jiji si o solutie pentru tinerii din Peluza Sud?...vaya con Dios, Jiji!
    • 0 (8 voturi)    
      e bine de stiut ... (Marţi, 15 septembrie 2009, 15:31)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Etern

      ca un singur parlamentar roman a luat cuvantul in PE si acesta este Gigi Becali. Nu am mai vazut pana acum o stire niciunde cum ca alt parlamentar roman a luat cuvantul. Daca asa e, si nici un altul nu a mai luat cuvantul, poate e bine ca [hmm] candideaza.
      • -3 (5 voturi)    
        Traducere ... la liber (Marţi, 15 septembrie 2009, 20:09)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Traducere libera din limba romana catre celelalte comunitati europene:

        " ... vocea la stina: catre toate statele europene, va rog domnule presedinte sa ne aplecam impreuna sa impartim aceasta bucati de brinza, mai ales in aceste vremuri dificile, sa le oferim tinerilor europeni, care nu stiu ce insemna sa pasti olie.... si presedintele ... grazie-multumesc pentru capacitatea ( adica a lui becali ) de sinteza ... " oare ce a vrut sa spuna cu asta ?! :D poate ca reusit sa zica mai mult decit "pac-pac", sa sa-mi b*g p**a, si alte binecuvintari. Asa sa iti ajute dumnezeu
    • 0 (0 voturi)    
      loooooooolllll (Marţi, 15 septembrie 2009, 22:33)

      Aurelian [anonim] i-a raspuns lui Etern

      ... de ras
      Totusi nu zise nimic de Steaua?
  • -23 (47 voturi)    
    felicitari (Marţi, 15 septembrie 2009, 11:40)

    Nicu [anonim]

    bravo domnule Becali, sunteti un MARE ROMAN, demonstrati ca va meritati locul acolo si meritati sa ne reprezentati ca un patriot
    • +17 (29 voturi)    
      nu stiu daca tb sa plang sau sa rad (Marţi, 15 septembrie 2009, 11:52)

      Nedumeritul [anonim] i-a raspuns lui Nicu

      vad ca ai tras concluzia de mai sus cand ai aflat ca a reusit sa citeasca timp de un minut...
      • 0 (8 voturi)    
        :)) (Marţi, 15 septembrie 2009, 17:41)

        red [anonim] i-a raspuns lui Nedumeritul

        este prima maimuta care citeste cursiv un minut
    • -23 (39 voturi)    
      bravo (Marţi, 15 septembrie 2009, 11:53)

      Geo [anonim] i-a raspuns lui Nicu

      bravo Becali! singurul care face ceva pt Romania!
      • +16 (24 voturi)    
        ce? (Marţi, 15 septembrie 2009, 12:15)

        Nedumeritul [anonim] i-a raspuns lui Geo

        ce face?
        • +13 (15 voturi)    
          Cum ce face? (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:10)

          Adrian [anonim] i-a raspuns lui Nedumeritul

          Face ceva... e ceva neclar? :-)
          • +3 (7 voturi)    
            uitasem... (Marţi, 15 septembrie 2009, 15:29)

            Nedumeritul [anonim] i-a raspuns lui Adrian

            ...scuze :-))
        • +14 (16 voturi)    
          bani... (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:13)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Nedumeritul

          da nu pentru romania, ci pentru el ...
          mai face galerie...
          bisnita cu terenuri
          misto de toata lumea ca doar el e "razboinicul luminii"
          a era sa uit... si mai face pe filozioul...
        • 0 (2 voturi)    
          puscarie (Marţi, 15 septembrie 2009, 17:42)

          mamrius [anonim] i-a raspuns lui Nedumeritul

          asta poate face ... Puscarie!
      • 0 (6 voturi)    
        mda... singurul... (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:36)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Geo

        ... care reprezinta Romania cu... buzunarele ferfelitza!
        • 0 (2 voturi)    
          corectare (Marţi, 15 septembrie 2009, 22:06)

          MARIAN [anonim] i-a raspuns lui stefan2008

          ferfenitza! e bine de stiut... ce prevede DEX-UL
  • +7 (23 voturi)    
    ParalelMental-ul... (Marţi, 15 septembrie 2009, 11:42)

    Pink Panther [anonim]

    ....in loc de Parlamentul European.

    Adicalea, Becali este paralel mental (in directie opusa) cu Parlamentul European.

    "Felicitari" celor care l-au trimis pe idiot sa ne reprezinte intr-un centru de putere (alaturi de alti tembeli gen EBA, Vadim).

    Si apoi ne miram ca suntem considerati de categoria a-2-a.

    Pai...suntem daca ii trimitem pe ei sa ne reprezinte.
    • +18 (24 voturi)    
      clovn (Marţi, 15 septembrie 2009, 11:57)

      clovn [anonim] i-a raspuns lui Pink Panther

      Oare cine i-o fi scris discursul? :)) Citirea e un pic mai buna ca a unui elev de clasa a 4a ramas repetent.
    • +16 (24 voturi)    
      e vina.... (Marţi, 15 septembrie 2009, 11:58)

      qwert [anonim] i-a raspuns lui Pink Panther

      ta... a mea... si tuturor celor care nu au mers la vot. acum nu avem dreptul moral sa comentam. Am fost pasivi...i-am lasat pe altii sa aleaga pt noi. acuma gura!
      cati l-a suta din romani au votat? ...mais tie careva?
      unde erati atunci... pe mine nu ma intereseaza...eu nu am timp... e serialu X la tv.... dar nu ne convine cine a iesit in conditiile in care nu am facut nici macar efortul sa mergem la vot.
      • +10 (10 voturi)    
        corect (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:01)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui qwert

        corect qwert ! atentie ca mai vin niste alegeri,poate acum mergem si ii sanctionam !
      • -9 (15 voturi)    
        Ba da, am o tdreptul sa comentez! (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:05)

        dfor [anonim] i-a raspuns lui qwert

        Nu te supara, dar aberezi... Adica daca am fi mers la vot s-ar fi schimbat ceva? Se schimbau procentele si intrau numai geniile in parlament? Zi-mi te rog un nume care n-a intrat ca n-am fost noi, plebea, la vot.

        Toti sunt o apa si-un pamant, niste mincinosi si hoti care urmaresc NUMAI propriul interes.

        Cine nu a fost pana acum la guvernare, sa le dam o sansa? PSD a fost (si e), PNL ne-am lamurit, PDL la fel, UDMR a fost cu altii... PRM? sa fim seriosi... Deci n-ai cu cine sa votezi, asa ca mai bine stai acasa si nu le dai satisfactia ca ai fost la vot. Cred ca cea mai mare realizare ar fi sa nu mergem nici unul la vot.
        • +10 (14 voturi)    
          pai... (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:24)

          qwert [anonim] i-a raspuns lui dfor

          ...daca tu nu ai votat si nu vrei sa votezi inseamna indiferenta. acuma comentezi. nu pari indiferent. ceva e contradictoriu la mijloc.
          dintre 5 rele... alege raul mai mic. alimina cretinii...incet incet... alegere cu alegere exact ca o selectie naturala. Daca TU nu te duci o sa voteze numai retarzii cu 4 clase care sunt cumparati cu o bere si mici (vezi vanghelie) sau alti din PSD PDL PNL care isi fac campanie cu faina si malai prin provincii.
          Si uite asa dragii mei se castiga la noi alegerile.
          Nu o sa reusim peste noapte la un singur scrutin de alegeri sa schimbam nimic RADICAL. dar putem in timp sa eliminam cretinii & hotii. depinde de tine...de mine...sa mergem la vot amandoi impreuna. in timp putem sa ii eliminam.
          Ei profita de faptul ca suntem nezbinati si pasivi.
          • -6 (8 voturi)    
            A zis bine (Marţi, 15 septembrie 2009, 17:44)

            asdr [anonim] i-a raspuns lui qwert

            sa nu mergem nici unul la vot!
            • 0 (2 voturi)    
              Numai: (Marţi, 15 septembrie 2009, 18:54)

              Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui asdr

              Talibani PSDR. DDD
            • +1 (1 vot)    
              Numai: (Marţi, 15 septembrie 2009, 18:54)

              Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui asdr

              Talibani PSDR. DDD
          • -1 (1 vot)    
            Mergi si votezi aceeasi tampenie (Marţi, 15 septembrie 2009, 23:54)

            serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui qwert

            Asta e frumusetea democratiei. Votul tau valoreaza la fel de mult ca acel al retarzilor cu 4 clase de care vorbesti. Faptul ca ai o facultate si intelegi o parte din legislatia tarii nu te ridica cu nimic mai mult peste aceste persoane. Si voi faceti greseala sa credeti ca sunteti neaparat mai multi decat cei cu 4 clase. Da bineinteles, daca ii intrebi pe colegii tai de la birou, nu voteaza cu Becali. Daca insa ii intrebi pe moldovenii muncitori in constructii care se urca la metrou pipera si aurel vlaicu, s-ar putea sa obtii alte raspunsuri. Poate ca sunteti mai multi decat muncitorii, dar asta doar in bucuresti.
            2. Nimeni sa nu mai mearga la vot pana nu se vede ca se va schimba ceva. M-am saturat sa am mereu de ales intre aceleasi scursori cu alte fetze. Singura cale de blamare a clasei politice este refuzul de a participa la jocul lor.
            Vorba parazitelui: Ma doare-n **** atat cat pielea mea inca ma-mbraca.
            Vreau sa vad partidul care se va lauda castigator ptr ca a fost votat de 10% din populatie.
            • +1 (1 vot)    
              hmm... (Miercuri, 16 septembrie 2009, 5:04)

              diu1so [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

              la o prezenţă de 30% un partid care câştigă cu 50%...cam e votat de 10% din populaţie...

              SINGURA SOLUŢIE: Veniţi la vot! Dintre două rele, să alegem măcar răul mai mic!
        • +5 (5 voturi)    
          Gresesti (Marţi, 15 septembrie 2009, 18:35)

          Catalin [anonim] i-a raspuns lui dfor

          Gresesti - daca la vor ar fi fost inca 2 mil care nu ar fi votat cu Becali sau EBA , procentele lor s-ar fi diminuat.
          Cea mai mare bucurie pe care le-o poti face actualilor puliticieni e sa nu mergi la vot. De ce? e simplu:
          Daca se duc la vot doar 1 mil de locuitori, cu 10.000 de voturi manipulate (cu spagi, cadouri, etc) au rezolvat deja un procent in plus pentru ei.
          In schimb, daca se duc 10 mil la vot - au nevoie de 100.000 de voturi sa creasca un procent. Ceea ce e mult mai greu.
          • -1 (1 vot)    
            Gresim oare? (Marţi, 15 septembrie 2009, 23:43)

            serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

            Si daca cei 2 mil care mai votau, votau cu Becali? Voi faceti greseala de a crede ca cei cu inteligenta peste medie, sau o oarecare cultura sunt multi. Nu, cei multi sunt cei care au ridicat OTV drept televiziunea poporului.
      • +4 (6 voturi)    
        Corect (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:35)

        id [anonim] i-a raspuns lui qwert

        Ai perfecta drepatate!
      • -7 (11 voturi)    
        gresit! (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:48)

        unAlterEgo [utilizator] i-a raspuns lui qwert

        Este gresit stimabile! Eu nu am fost la vot si nici nu am sa merg! Dar asta nu inseamna ca trebuie sa tac! Este o eroare grava sa spui si sa crezi asta! De ce? Simplu: pentru ca Becali este acolo pe banii mei! Basescu e platit de mine! Boc e platit de mine! Geoana e platit de mine si asa mai departe. Pe langa toate astea, Becali vorbeste acolo in numele meu din pacate, desi eu nu iám dat voie sa faca asta!
        Cand va exista posibilitatea ca cei ce nu merg la vot si nu sunt interesati de politica nici sa nu mai plateasca impozite, atunci cereti'mi sa tac! Pana atunci am sa va raspund pe acelasi ton si in aceeasi maniera: "MUCLES!".
        A nu avea alternativa nu inseamna implicit ca sunt dezinteresat si nu am spirit civic. Inseamna pur si simplu ca nu am alternativa. Aici nu exista un rau mai mare si unul mai mic. exista o suma de rele egale.
        • +2 (2 voturi)    
          MIMAREA RESPONSABILITATII, PRIN NEPREZENTARE ! (Marţi, 15 septembrie 2009, 20:49)

          carmen36 [utilizator] i-a raspuns lui unAlterEgo

          Si ce daca e pe banii tai ? Pentru ca "tu" nu ai fost la vot, eu care nu l-am votat pe becali cu litera mica (si inca multi altii ca mine care au fost), ......suferim umilinta ca acest"animal penal-politic", sa se gaseasca acum acolo .....in numele poporului . Se pare ca ai binevoit sa-ti manance banii un retardat anal-fabet, ca sa ce???? Sa plangi acum in perna cat de nesabuit ai fost.....nu se pune ! Inca mai e o sansa cum spunea un antevorbitor, ca tu toti ceilalti care l-ati pus acolo, sa puteti repara imensa gafa. Inca te mai poti revansa votand cu intelepciune. Pana atunci.....MUCLES !
          • 0 (0 voturi)    
            Voi ati fost la vot, dar ati fost degeaba (Miercuri, 16 septembrie 2009, 0:00)

            serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui carmen36

            Bai, intelege, ca majoritatea voastra a celor care ati fost la vot l-ati pus pe Becali, nu eu care n-am fost. Ah ca au fost intradevar multi care au votat cu Becali, da, ingrijorator, dar pe de alta parte asta este majoritatea - multi prosti, putin destepti, si si mai putini cei care au si ceva cultura. Asa ca da-ne te rog dreptul sa comentam atunci ca voi ati fost la vot si ati fost degeaba ca tot Becali a iesit.
        • 0 (0 voturi)    
          oare? (Miercuri, 16 septembrie 2009, 23:32)

          pebble [utilizator] i-a raspuns lui unAlterEgo

          alternative exista, stimabile, ca ele nu sunt sublime, cum am zice, nu inseamna ca lipsesc cu desavarsire. tocmai pentru ca cei care ne reprezinta vorbesc "pe banii tai" ar trebui sa te intereseze sa vorbeasca cei mai putin corupti, imbecili etc. si atitudinea gen "toate relele sunt egale", eu imi iau jucariile si plec, nu vreau sa votez etc e atitudine de gradinita, nu de cetatean responsabil si om matur. ia hai sa nu mai traim intr-o lume paralela, creata de anomalia mentala ca daca nu ma duc la vot eu nu fac parte din majoritatea imbecila care l-a votat pe x sau y. ca asta ne caracterizeaza, sa ne scapam de responsabilitate. nici vorba! cei care n-au votat sunt cel putin la fel de responsabili ca se afla acolo ca si cei care l-au votat.
    • +2 (8 voturi)    
      draga muritor.. (Marţi, 15 septembrie 2009, 12:01)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Pink Panther

      astia suntem..daca eram mai buni eram o putere in Europa..Ceausescu ne-a facut sa credem ca putem..dar cu forta nu se face nimic
    • +13 (17 voturi)    
      Te inseli (Marţi, 15 septembrie 2009, 12:09)

      George [anonim] i-a raspuns lui Pink Panther

      categoria a doua... Prietene, esti visator! Categoria a doua sunt state gen Portugalia, Belgia, Olanda: state bagate in seama de catre aia mari. Noi ne situam cu siguranta la categoria 4-5: piete de desfacere, munca necalificata si pepiniere de valori neslefuite.
    • +1 (11 voturi)    
      Geometria asta (Marţi, 15 septembrie 2009, 12:16)

      Euclid [anonim] i-a raspuns lui Pink Panther

      Paralel in directie opusa. iti dai seama ce enormitate ai scris, mai pantera roz?

      3, treci la loc, vii cu parintii la scoala.

      Intelijentule.
      • +5 (5 voturi)    
        Errata! (Marţi, 15 septembrie 2009, 12:20)

        Pink Panther [anonim] i-a raspuns lui Euclid

        Mda, mersi de corectie, trebuia sa spun de sens opus.

        PS: Observi ca nu-ti dau calificative nu-i asa?
    • +4 (4 voturi)    
      bheeecali (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:21)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui Pink Panther

      Felicita-i pe oligofrenii,zabrautenii,analfabetii,cretinii si retarzii care l-au votat.Ce-i mai dureros este ca pe langa ei ne facem si noi de ras.Gigi la puscarie !!!
  • 0 (8 voturi)    
    N-ai cu cine. (Marţi, 15 septembrie 2009, 11:47)

    Analfabet [anonim]

    Nu mai radeti ma de el...N-ati vazut ca a citit ca la scoala? Stai sa faca vreo prostie si apoi sa-l injurati.
    Cat sunteti de inteligenti!
  • +5 (11 voturi)    
    hmm (Marţi, 15 septembrie 2009, 11:52)

    anton [anonim]

    o fi el "mental" sau mai stiu eu cum, dar discursul de ieri a fost mai bun decat multe discursuri din ultima vreme...eu zic ca a facut treaba buna pentru romania si a prezentat problema cu mai mult bun simt decat mult mai scolitii lui colegi....surprinzator...sunt 100% sigur ca i-a scris cineva discursul, dar macar stafful e mai bun decat cel al altor partide...
    • -1 (1 vot)    
      Nu (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:38)

      Ioanas [utilizator] i-a raspuns lui anton

      Nu reprezinta Romania, ci romanii care l-au trimis acolo. Adica o minoritate. Nu mai generalizati, fratilor. Anton, cate discursuri ai urmarit in PE ca sa poti compara?
  • +9 (17 voturi)    
    bravo elev becali (Marţi, 15 septembrie 2009, 11:54)

    ioi [anonim]

    ai citit corect si fara greseala ...
    intonatia e cam plata , totusi cred ca te putem declara admis in clasa I-a B (de la becali).
    ...
    ca alta contributie n-ai avut ...
    totusi, ca sfat prietenesc, data viitoare cind mai citesti, nu mai sta asa girbovit si mai ridica si capul din cind in cind ca sa privesti spre auditoriu ...
    ca asa se face, cu riscul de a nu mai gasi pe pagina locul unde te-ai intrerupt ...
  • +8 (18 voturi)    
    Imbecilitatea in forma pura... (Marţi, 15 septembrie 2009, 11:57)

    Adrian [anonim]

    m-a amuzat terbil cum a citit el fara intonatie, fara virgula, fara punct, fara sa isi dea seama ce scrie acolo, fara nimic, omul are minte ca o coala alba de haritie pe care sunt trasi la xerox (nu la copiator... :-) ) bani. Haide ca m-a amuzat, pezevenghiul. Uite ca nu m-am inselat cand am crezut ca este un imbecil. Uitati-va la discursurile lui Ceausescu, ala citea ceva mai bine.
    • 0 (0 voturi)    
      comparatia (Marţi, 15 septembrie 2009, 16:09)

      RA [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      dupa comparatia cu Ceausescu te gandesti mai departe, are sanse la presedentie? eu cred ca da daca toti cei care au cel putin doi neuroni functionali se satura de clasa politica si nu mai merg la vot in turul 2 ajunge sigur Becali si Marco Beilo si va castiga Becalii si sa vezi atunci ce ne va pastori oierul. Asa sa ne ajute ... Poate e mai bine cu un prostanac decat cu inteligenti rau intentionati.
    • 0 (0 voturi)    
      becali (Joi, 17 septembrie 2009, 0:11)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      pai ala trebuia sa se uite de zece ori p foaie k sa citeasca bine si din cauza asta facea pauze.k ala 4 clase a avut in caz k nu stii.si a condus o tara intreaga cu scoala lui ce te face sa crezi k becali nu o va conduce.mai ganditi inainte sa deschdeti gura
  • +13 (17 voturi)    
    S-avem pardon! (Marţi, 15 septembrie 2009, 12:14)

    Anathema [utilizator]

    "Capacitatea sa de sinteza" care "a fost apreciata" de fapt nu e a lui, ci a armatei de consilieri pe care ii pastoreste si care i-au scris discursul...
  • +6 (14 voturi)    
    uau (Marţi, 15 septembrie 2009, 12:15)

    touretul [utilizator]

    ARE CONSILIER...E. si, surprinzator, stie sa citeasca.
  • +4 (14 voturi)    
    Becali (Marţi, 15 septembrie 2009, 12:16)

    Ioana [anonim]

    Stie sa citeasca ???
    • -3 (15 voturi)    
      bine ca stii tu (Marţi, 15 septembrie 2009, 12:33)

      Fan [anonim] i-a raspuns lui Ioana

      Grozavi mai sunteti ca stiti sa cititi si nu faceti nimic. Fata de cat stie, Becali a obtinut mai mult de la viata decat voi toti. Respectati omul care din nimic face ceva retardatilor. Voi nici daca vi se da tot nu sunteti in stare de ceva, orice.
      • +4 (8 voturi)    
        Ce stii tu? (Marţi, 15 septembrie 2009, 12:57)

        Ioana [anonim] i-a raspuns lui Fan

        Ma cunosti ? Stii cumva ce am realizat sau nu in viata ? Ce iti permite sa-mi judeci capacitatile ? Cat despre Becali, nu cred ca are lectii de viata de dat nimanui. Metodele lui nu sunt exemple de reusita profesionala si nicidecum de respectat. "Fan" de Becali si atli inculti ca el, wake-up and get a life, espèces de trous du c' !
        • -5 (7 voturi)    
          Nici nu trebuie (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:30)

          Fan [anonim] i-a raspuns lui Ioana

          Sa te cunosc. Imi ajunge privirea ta din ceruri si snobismul cu care dai din varful buzelor in franceza. Nu cu oameni ca tine se face ceva in viata. Becali nu e model de cultura, e model de actiune in viata. Cand nu e nimic, orice pune lucrurile in miscare e bun. Nu ma intereseaza ce-ai realizat tu, dar sunt sigur ca nu mare lucru daca-ti pierzi vremea cu rahaturi gen "get a life" Probabil tie-ti lipseste cu adevarat....
          • +2 (4 voturi)    
            Nu orice (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:49)

            Ioanas [utilizator] i-a raspuns lui Fan

            Scopul nu scuza mijloacele. Si nici mojiciile tale. Privire? Ceruri? Esti pe alta planeta, brother ! Iar eu am viata pe care am visat-o si am actionat in acest sens fara sa trisez. Mi-am pastrat demnitatea si principiile. Am invatat si am muncit. O fac in continuare. Pur si simplu. Frustrati ca tine n-au lectii de dat, p'tit con. Si hai, crede-ma, get a life... o sa-ti placa. Mai lasa fotbalul.
            • -4 (6 voturi)    
              si ce faci? (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:24)

              Fan [anonim] i-a raspuns lui Ioanas

              Tot presupuneri nefondate despre mine. Viata ta? Putin imi pasa de ea. Dar din ce spui reiese ca esti departe de un drum. Te-ai conformat, nu esti decat un robotel programat. Ai invatat, da, pentru mine sau altii. Ai invatat pentru tine. De-astia care nu misca un deget si folosesc prefabricate americane ca sa se exprime gasesti pe toate drumurile. Bine ca te-ai incadrat in mica ta viata indestulatoare. batranii nostri, nu mai conteaza ca ai tu "a life". Mai bine mergi inapoi la Oprah sa nu pierzi episodul. O sa-ti dea un nou scop pentru urmatoarea saptamana. Scopul scuza mijloacele altora, numai pe ale noastre nu. Pentru ca nu vrei tu si familia ta "intelectuala".
          • +1 (1 vot)    
            Poftim?? (Marţi, 15 septembrie 2009, 15:29)

            Anathema [utilizator] i-a raspuns lui Fan

            Becali - "model de actiune in viata"??? Ma rog, de gustibus... Dar oare stii, biet ametit, cum si-a facut Becali averea? Prin merite, calitati sau deprinderi deosebite pe care a stiut sa si le puna in valoare si pe care merita sa le urmezi?? Da' de unde! Si-a cumparat terenuri la preturi de nimic, pentru a-si creste oile, in prostia lui, pe vremea cand nimeni (cu atat mai putin el) nu visa la explozia imobiliara si a preturilor terenurilor. Apoi le-a vandut, cu de sute de ori valoarea de cumparare. Pricepi? Troglodit sa fii, noroc sa ai. Tu sigur ai noroc cu caru', precum idolul tau.
      • +4 (4 voturi)    
        "Modelul" Becali (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:10)

        Ioanas [utilizator] i-a raspuns lui Fan

        Integritatea si educatia nu se cumpara.
        • -2 (6 voturi)    
          da, si? (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:25)

          Fan [anonim] i-a raspuns lui Ioanas

          Am spus eu ca se cumpara? Cu integritate si-au facut rusii imperii si au calcat in picioare tot ce-a fost pe langa ei. Si apoi cu tot ce-au jefuit (ei si altii care dau lectii acum) au facut o cultura pe care acum o vand prostilor.
      • +2 (4 voturi)    
        Mai incet cu epitetele (Marţi, 15 septembrie 2009, 15:07)

        Pink Panther [anonim] i-a raspuns lui Fan

        Draga, am inteles, tu ai alta opinie.
        Becali te reprezinta.
        Este clar!

        Dar nu reactiona ca o baba isterica.

        PUNCT!
        • 0 (2 voturi)    
          nu ma reprezinta (Marţi, 15 septembrie 2009, 15:30)

          Fan [anonim] i-a raspuns lui Pink Panther

          mai degraba pe tine. Epitetul te caracterizeaza.
    • +1 (3 voturi)    
      Se pare ca da (Marţi, 15 septembrie 2009, 12:41)

      Mitica Valahul [utilizator] i-a raspuns lui Ioana

      Oricum, mult mai bine decat EBA.
      Te pune pe ganduri nu?

      Si are si consilieri buni - care il implica, pentru a avea vizibilitate la Bruxelles.

      Sau preferi sa fie ca ceilalti europarlamentari care merg in parlamentul ue doar ca sa ridice statul de salarii?
      • +1 (3 voturi)    
        De-aia (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:31)

        Ioanas [utilizator] i-a raspuns lui Mitica Valahul

        A fost atat absenteism la alegeri. Intre 2 rele, romanii care stiu sa citeasca n-au ales nimic! Te pune pe ganduri, nu ?
      • -2 (4 voturi)    
        cu asemenea (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:28)

        Fan [anonim] i-a raspuns lui Mitica Valahul

        ca astia de aici a ajuns tara asta de ti-e mila de ea. In curand n-o sa mai avem nici istorie. Va trebui s-o cumparam de la altii, sa ne rugam de ei, sa fim conformi ca altfel ne ia naiba. Ai destule exemple pe-aici. Oameni care nu fac altceva decat sluj, "prezent" si "aport". Eu n-am zis sa-l admiram pe Becali, ci sa luam act ca se poate si actiune, si sa puna mana aia care pot sa miste ceva. Ca nu-i da nimeni afara din sala de sedinta. Daca injuram pe cei care misca pentru ca nu recita in franceza este egal cu a-i incuraja pe aia care fura si tac.
  • -2 (8 voturi)    
    eu stiu ca nu-i primul cuvant (Marţi, 15 septembrie 2009, 12:30)

    Gene [anonim]

    A mai obtinut marirea fondurilor pentru "cornul si laptele". Deci pana acum s-a miscat mai mult decat orice alt parlamentar de la noi.
  • 0 (8 voturi)    
    Apreciez (Marţi, 15 septembrie 2009, 12:34)

    Adrian [anonim]

    Interesant
    In mare pentru un oier ca meserie de baza nu e rau modul in care a prezentat cauza sa. Textu a fost scris bineinteles de catre consilierii sai. Remarcabil insa ca la primul discurs a primit aprecierei si nu critici din PE


    Omul asta daca asculta de cine trebuie poate ajunge mare.

    PS: Astept cu interes si discursul lui Vadim.
  • 0 (0 voturi)    
    la mistouri nici dracu nu va intrece (Marţi, 15 septembrie 2009, 12:41)

    kalu [anonim]

    dar de mascaricii care nu vor sa-si asume raspunderea pe legea salarizarii unice din cauza ca NU stiu pe ce trebuie sa-si asume aceasta raspundere ce mai ziceti? Sau zeci de parlamentari chiulangii, cei care ies din sedinte buimaciti nestiind nici ce au votat de astia ce mai ziceti? Nimic, baga o abureala si ii votati voi la alegerile urmatoare. De asta mi-e scarba de unii romani...
    • +2 (2 voturi)    
      Nu trebuie sa-ti fie scarba (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:42)

      Ioanas [utilizator] i-a raspuns lui kalu

      Subiectul cu mascaricii care nu vor sa-si asume raspunderea e in alta parte. Aici vorbim de Becali si prestatia lui. Simplu.
  • +6 (6 voturi)    
    capacitate de sinteza? (Marţi, 15 septembrie 2009, 12:42)

    cristian [anonim]

    Am ascultat un Becali emotionat, semianalfabet, care avea probleme in a lectura cuvinte simple in limba romana. A palavragit 30 de secunde pe tema tinerilor europeni fara ca mie, personal, sa imi spuna ceva. Limba de lemn, text evaziv, nici o propunere concreta. De aceea cred ca replica presedintelui de sedinta, din finalul divinei interventii becaliene, cum ca Jiji a a avut o buna capacitate de analiza, a fost una pur umoristica. Sau, ca sa fiu inteles si de adoratorii acestui ctitor de manastiri in prag de demolare, Becali a fost luat la misto. Asa ca, dragi romani, continuati sa fiti mandrii in continoare de el!
    • 0 (2 voturi)    
      Corect (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:34)

      Ioanas [utilizator] i-a raspuns lui cristian

      La ironie m-am gandit si eu. O nuanta greu de detectat pentru compatriotii nostri...
      • +2 (4 voturi)    
        daaaa (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:29)

        Fan [anonim] i-a raspuns lui Ioanas

        multe "nuante", multi snobi.
    • +3 (3 voturi)    
      Nu a fost luat la misto... (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:48)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui cristian

      Pentru ca presedintele comisiei nici nu l-a auzit. A auzit in casti un text citit de un traducator...poate cu dictie, poate fara. Becali doar s-a ridicat si a stat cu capul in jos, fiind amuzant doar pentru noi, romanii. Presedintele a apreciat capacitatea de sinteza a staff-ului lui Becali si a traducatorului, insa nu si-a dat seama nici de semi-analfabetismul euro-parlamentarului, nici de incapacitatea acestuia de a discerne ce a citit.
      • 0 (0 voturi)    
        bau (Marţi, 15 septembrie 2009, 20:40)

        cristian [anonim] i-a raspuns lui Marian

        somn usor! vise placute!
    • 0 (0 voturi)    
      the pot calls the kettle black (Miercuri, 16 septembrie 2009, 0:11)

      fane [anonim] i-a raspuns lui cristian

      Beey, daca Gigi e semianalfabet, tu esti complet analfabet. Citez din tine: continuati sa fiti MANDRII (cu doi i) in CONTINOARE (in loc de continuare, ca sa nu mai zic ca suna aiurea continuati in continuare...) Doua vorbe trei greseli. Du-te la culcare (la scoala e prea tarziu) si nu mai rade de altii.
      • 0 (0 voturi)    
        ca bine zici! (Miercuri, 16 septembrie 2009, 2:22)

        cristian [anonim] i-a raspuns lui fane

        cum spunea cineva mai sus: multe nuante, multi snobi. ma bucur ca te-ai aratat tu, mare intelectual, sa observi niste greseli lasate intentionat acolo. Incercam sa intru in mintea liderului tau spiritual. cum din restul textului nu ai prins nimic, inseamna ca ai inteles doar ce era pe limba ta. Sa traiesti nenicule! O manea... ceva?
  • +5 (5 voturi)    
    Interesant (Marţi, 15 septembrie 2009, 12:52)

    Romy [utilizator]

    Ce pot sa zic ... ma bucur ca a ascultat sfaturile consilierilor si nu s-a dat in spectacol.
  • +2 (4 voturi)    
    Hai sa o luam ca un prim exercitiu... (Marţi, 15 septembrie 2009, 12:53)

    nune [utilizator]

    ...multi dintre noi ne-am balbai genial atunci cand am lua cuvantul in fata PE. Gigi nu a facut-o dar se simte ca se cam poticneste in cuvinte si nu are in minte fraza, ideea. Nu e de acolo, din filmul ala, dar poate recupera relativ usor handicapul...

    Apoi continutul pare a trece neobservat in conditiile in care toti ne puneam problema "se face sau nu de rusine?"... E o initiativa care ma surprinde, in conditiile in care ma asteptam la o luare de pozitie privind agricultura, cresterea animalelor, comertul cu produse agricole. E un punct bun pentru Gigi ca abordeaza problema tinerilor. Nu unul care sa ii aduca multe voturi dar unul care sa il onoreze...
  • 0 (2 voturi)    
    bekalize (Marţi, 15 septembrie 2009, 12:56)

    kronk [anonim]

    Daca aducea o mioritza din pipera se behaia mai bine.Dar daca cretinii l-au ales acum sa-l suporte.Oricum e atractia PE.Si se crede ca toti romanii sunt ca el.
    • 0 (0 voturi)    
      a-i punctat bine.... (Miercuri, 16 septembrie 2009, 12:32)

      luci [anonim] i-a raspuns lui kronk

      suntem o tara de cretini si, logic, nu puteam trimite in PE decat niste cretini....
      cei care l-au votat direct sau indirect(prin neprezentare la vot-printre care ma numar si eu-baietii destepti stiu ce spun) nu putem fi decat niste cretini, asa ca incetati cu scuze de genul ca l-a votat prostimea, ca cel putin eu nu am votat, etc., toti avem acelasi merit....
  • +1 (1 vot)    
    ceea ce ma mira totusi... (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:14)

    liviu_ [utilizator]

    e ca a reusit sa citeasca (cat de cat) acel text (scris bineinteles de altcineva)
  • +1 (1 vot)    
    jiji (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:15)

    k7 [utilizator]

    traiasca consilierii.....
  • 0 (2 voturi)    
    Becali stie sa citeasca.. (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:31)

    Gofy [anonim]

    Un amanunt Don Croce Malo conducea Sicilia si in mare parte Italia , tipul era analfabet, in perioada de dupa al doilea razboi mondial cititi
    ,,Sicilianul" de Mario Puzo. Becali imaginea in oglinda a celor care l-au votat.
  • +1 (3 voturi)    
    becali MEP (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:32)

    interventie buna [anonim]

    Se vede ca are ca si asistent un fost mep care e cu capul pe umeri. Mi se pare ca becali e o interfata in momentul asta.

    pe viitor sper sa ajunga in parlament oamenii care chiar merita, si nu doar interfete.. deoarece in timp, oameni capabili o sa se sature sa stea in spate si o sa plece. Sa iasa in fata e cam greu cand prostia poporului nostru creste de la o zi la alta iar indolenta e ceea ce ii caracterizeaza perfect pe prea multi oameni.
  • 0 (2 voturi)    
    pe ei (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:54)

    ccp [anonim]

    ha ha ha !! asa jiji pe ei!!! fi atent cu mita pe acolo ,ca aia-s mai finuti!!! sti tu nu merge asa cu valiza trintita pe masa(trebuie pe sub masa)
    ha ha ha
    • +1 (3 voturi)    
      He he (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:31)

      Gogu [anonim] i-a raspuns lui ccp

      Chiar mai finuti, cu transfer din cont. Se prinde el. O sa vezi ce bine ne-om integra atunci.
  • +1 (3 voturi)    
    si alte discursuri? (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:06)

    seba [anonim]

    De ce numai pe Becali il vizeaza presa?
    Europarlamentarii competenti de ce nu sunt interesanti?
    As vrea sa vad si discursuri ale Adinei Valea, Renatei Weber sau ale lui Cristian Preda.
  • 0 (2 voturi)    
    citeste exact ca un repetent de clasa intii (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:31)

    sa mori de plins [anonim]

    Se vede ca nu pricepe nimic din ce citeste si se mai vede ca s-a antrenat trei luni ca sa poata citi doua rinduri ca un robot cretin.
    Si cu toata stradania consilierilor sai, tot se poticneste la fiecare rind.
    E de-a dreptul halucinant ca un asemenea analfabet a ajuns acolo.
  • 0 (2 voturi)    
    l-a cocosat efortul (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:34)

    cocosila [anonim]

    Pentru el efortul de a citi ca papagalul doua rinduri e atit de mare ca se incovoaie pina la pamint.
    BRAVO ROMANIA!
  • +1 (1 vot)    
    Sa vina EBA!!! (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:44)

    dan [anonim]

    O asteptam cu o interventie pentru noi, tinerii din Dorobantzi, care este.
  • +1 (3 voturi)    
    nu sunt fan (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:59)

    geo [anonim]

    becali dar are punctate doua reusite pana acum!prima a fost cea cu dublarea banilor alocati laptelui pentru copii in scoli, iar aici a fost felicitat pt. discurscul scurt si la obiect ! sa-i vedem pe ceilati cu ce se pot lauda !
    • 0 (0 voturi)    
      Corect! (Marţi, 15 septembrie 2009, 15:31)

      Ban [anonim] i-a raspuns lui geo

      Iata un om. Nu degeaba mi-am luat lampa prin targ :)
    • +1 (1 vot)    
      intrebare (Marţi, 15 septembrie 2009, 16:12)

      RA [anonim] i-a raspuns lui geo

      ce e mai de apreciat intr-o clasa, un elev prost dar ambitios sau un cu potential dar increzut? care va fi mai activ in ora si va invata ceva?
    • 0 (0 voturi)    
      Probabil... (Marţi, 15 septembrie 2009, 16:55)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui geo

      ..din cate au aflat despre el se asteptau sa vina cu oile in PE.

      Deci au fost placut surprinsi.

      Timeline propus::
      Pasul 2: sa vorbeasca liber fara injuraturi
      Step 3: Discurs in engleza/franceza citit
      Step 4: Step 2 da' liber
      Step 5: Sa fie si ascultat
  • +1 (1 vot)    
    Dragi compatrioti (Marţi, 15 septembrie 2009, 16:50)

    anonim [anonim]

    Relaxati-va, nimeni nu ne stie, nimeni nu ne baga in seama...Nu suntem in centru, ci la periferie.
  • 0 (0 voturi)    
    Si-a pus castile.. . (Marţi, 15 septembrie 2009, 17:46)

    Gheorghe [anonim]

    . . . pentru ce? Doar vorbea in romana! Sau trebuia cineva sa-i explice ce citeste?
  • +1 (1 vot)    
    De o fi una de o fi alta ! (Marţi, 15 septembrie 2009, 19:03)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    G.Becali pe stiri a mai aparut cu o propunere pentru lapte pentru copii.In acest fel Romania va primi bani EU facand economie la Buget, Avea dreptate arhitectul regelui Carol I sa ceara plecarea in Germania,La intrebarea regelui care e cauza hotararii sale arhitectul (desi imp[linit material,profesional,onorat de casa regala a Romaniei si alte case regale Europene pentru proiecte deosebite realizate).Raspunde : Nu agreez felul de a fi al Romanilor.Fata vaca,moare vitelul ei: 'zda masii.Cand vom intra in normalitate? DDD
  • +2 (2 voturi)    
    bravo Becali! (Marţi, 15 septembrie 2009, 19:22)

    goe [anonim]

    N-a schimbat nimeni lumea cu primul discurs, asa ca nu-l mai certati pe Becali. Cel putin a demonstrat ca nu s-a dus acolo sa doarma si a avut curajul sa ia cuvantul desi nu era obligat sa o faca. Bineinteles ca i-au scris consilierii discursul, dar credeti ca vreun politician isi scrie singur discursurile? Eu zic ca s-a prezentat mai mult decat onorabil. Astept sa aud ca si alti europarlamentari romani iau cuvantul, fie si doar pentru a aminti celorlalti ca exista si ei pe acolo. Daca taci ca mutul nu te baga nimeni in seama niciodata. Inca o data bravo Becali!
    • 0 (0 voturi)    
      Sinteti optimist... (Miercuri, 16 septembrie 2009, 15:16)

      defav [anonim] i-a raspuns lui goe

      chiar credeti ca o sa ne reprezinte oieru' asa cum trebuie ?
      In primul rind ,imi place sa cred ca el insusi nu ne reprezinta ,chiar daca asa a iesit din voturi .El a declarat dupa scurtul discurs -in stilul lui bombastic-ca " a tinut Becali discurs la UE pentru ca numele Becali are greutate,de-aia,"etc,etc. Ti se face greata cind vezi un asa "ales" al poporului.
      Si-apoi , se da prea mare atentie unui discurs f..scurt, in care mesajul putea sa-l scrie orice fraier,chipurile despre solutiile pe care le pot da tinerii.
      Vom vedea cum mai evolueaza, ce caraghios,el care avea atita tupeu in tara , s-a facut mielusel si un minut a trebuit sa citeasca chinuit de pe o fituica.
  • +1 (1 vot)    
    Cautati vina? (Marţi, 15 septembrie 2009, 19:28)

    drona [utilizator]

    Da,stiu,am gasit vina,vina apartine justitiei romane care a organizat circul cu mascati si l-a facut erou national.Se mai adauga televiziunile,nu spun care.Dar,Gigi daca nu ar fi existat trebuia ceat sa dovedim lumii ce toleranti suntem noi,romanii.Si totusi,s- auzit de Gigi mai repede decat despre Orban multilingistul ce a devenit anonim cu 15000 pe luna.Garantez,Gigi va fi mai activ comparativ cu multi alti colegi din PE.Sa auzim de bine Gigi,bafta!
  • -1 (1 vot)    
    aa (Marţi, 15 septembrie 2009, 20:29)

    omnius [utilizator]

    a invatyat sa citeasca...
  • -2 (2 voturi)    
    solutia: trebuie IGNORAT ! (Miercuri, 16 septembrie 2009, 1:07)

    atena [anonim]

    Il injuram toti, dar ii dam atentie
    Cine a mai avut atatea comentarii de la cititori?
    Pai asta e problema: bagam toti incultii in seama...
    Hai sa-l ignoram sa vezi cum se linisteste


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri