Tarifele maxime pentru taxiuri, pe Aeroportul Otopeni: 3,5 lei la pornire, 3,5 lei/kilometru si 35 de lei/ora de stationare

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 11 septembrie 2009, 12:44 Actualitate | Esenţial

3,5 lei la pornire, 3,5 lei pe kilometru si 35 de lei pentru ora de stationare - sunt tarifele maxime pentru serviciile de taxi stabilite de Aeroportul International Henri Coanda. Reprezentantii aeroportului urmeaza sa organizeze noua licitatie pentru atribuirea permiselor de acces auto pentru firmele de taxi in perimetrul aeroportului. Marti, ei anuntau ca, incepand de miercuri, taxiurile nu mai au acces in parcarile aeroportului si este interzisa orice practica de abordare si preluare a clientilor in perimetrul aeroportuar.

La licitatie vor putea participa toti transportatorii autorizati, detinatori ai autorizatiilor taxi valabile, eliberate de localitatea de autorizare in care este situat aeroportul, precum si din zonele limitrofe, potrivit reprezentantilor Aeroportului Henri Coanda, citati de NewsIn.

Perioada de depunere a dosarelor de participare la licitatie este 5 octombrie - 9 octombrie inclusiv. Deschiderea dosarelor de participare la licitatie se va face de catre comisia de evaluare la data de 12 octombrie, ora 10:00, la sediul aeroportului - Administratie Aeroport.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

1895 vizualizari

  • +4 (6 voturi)    
    taxi (Vineri, 11 septembrie 2009, 12:57)

    dan radu [anonim]

    e bine ca luati taurul de coarne, dar cred ca toti taximetristii ar trebui sa aiba dreptul sa intre in aeroport cu o singura conditie;sa se aseze frumos la coada si sa nu paraseasca perimetrul rezervat pt ei.asa am vazut in occident mai prin toate aeroporturile.stataeau la masina frumos aliniati in spatiul rezervat doar lor ,spatiu in care nu oarca nimeni.asa se evita ceea ce se intampla la noi sa te agate in aeroport(in sala)ceea ce este oribil,neprietenos si dezagreabil.sper ca data viitoare cand voi pleca sa fie ca pe toate aeroporturile civilizate.sa fie in toata tara asa.
    • +1 (1 vot)    
      Intrebare (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:21)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui dan radu

      Si ce credeti ca ii va impiedica pe taximetristii la negru sa de-a jos de pe masina benzile magnetice de taxi si alte reclame sa ia clientii tot din parcare?
    • +4 (4 voturi)    
      mda (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:43)

      h [anonim] i-a raspuns lui dan radu

      diferenta e ca in occident toate taxiurile au acelasi pret.... de ex nu-mi convine sa-mi vina randul la un taxi de 3.5 cand in spatele lui e unul de 1.8
  • +2 (2 voturi)    
    Pare ok. (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:03)

    AlinN [anonim]

    Pret maxim decent, se face licitatie, deci au "sansa" sa scada pretul daca vor acces in aeroport... Suna decent. In felul asta pare o masura buna. Recunosc, tot eu am criticat-o initial, avand in minte jaful facut de Fly, cand aveau exclusivitate, dar acum suna bine.
    • +1 (1 vot)    
      A, da? (Vineri, 11 septembrie 2009, 14:22)

      Rhadoo [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      Facem pariu ca tot Fly castiga?
    • 0 (0 voturi)    
      3,5 lei/km e decent????! (Vineri, 11 septembrie 2009, 15:39)

      minos [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      Asa e si acum tarful lui Fly Taxi, cei care au exclusivitate in aeroport. Majoritatea celor care incearca sa racoleze clienti sunt chiar de la Fly Taxi. Cei care stiu, se duceau in parcare si luau taxiurile de la firmele obisnuite cu 1,4lei/km.

      3,5lei/km nu e decent deloc! E mai mult decat dublu fata de tariful normal de 1,4 lei/km practicat de majoritatea firmelor mari de taximetrie din Bucuresti.
  • +3 (3 voturi)    
    Foarte bine, se termina cu tigania ! (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:10)

    Henri Coanda [anonim]

    Era o imagine deplorabila la iesirea din aeroport, te acostau tot felul de negriciosi cu tupeu si propuneau tarife de tzepari, la 200 lei cursa !

    Cu noile tarife nu vor putea lua mai mult de 50-70 lei si va fi si mai civilizat ca aspect. Evident, cei care nu prea au bagaj pot lua autobuzul expres, e cativa lei o cursa pana in Piata Unirii sau pana la Gara de Nord.
    • +2 (2 voturi)    
      3.5 e f mult (Vineri, 11 septembrie 2009, 14:09)

      gica [anonim] i-a raspuns lui Henri Coanda

      camioanele prin tara merg cu 1.9-2.2 ron/km. E tarif de cartel, de asta alunga o parte din companii...
      Solutia pentru Otopeni este trenul din Gara de nord, autobuzele 780 si 783, iar statia de taxi ar trebui configurata ca in aeroporturile civilizate.
      Nu-l poti lua decat pe primul taxi de la rand, adica oamenii stau la rand si taxiurile stau la rand, nici n-au loc sa se depaseasca unul pe altul.
      Nu mai are sens ca sa te tot agate pe drum.
  • +2 (2 voturi)    
    Si alea din Baneasa? (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:21)

    Idioteque [anonim]

    ca am avut deosebita placere sa urc intr-unul care avea ora de stationare 350 RON!!!!!! Evident neafisata nicaieri. Noroc ca m-am prins repede ca se invartea ceasul prea usor cand STATEAM in trafic si i-am zis sa opreasca...
  • +2 (2 voturi)    
    in fine! (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:24)

    Ana [anonim]

    Mai bine mai tarziu decat niciodata.
  • 0 (2 voturi)    
    Alta Maria cu aceeasi palarie... (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:51)

    Ritzi Pitzi [anonim]

    Daca este licitatie, va fi un singur castigator, deci in loc sa aiba Fly exclusivitate, va fi o alta firma, iar concurenta tot nu va aparea in perimetrul aeroportului...

    Care este legea care permite constituirea de monopol pentru un serviciu public, cum este taximetria ? Daca taxiurile sunt autorizate, trebuie sa poata circula oriunde, altfel e discriminare mascata, sau favorizarea unei anumite firme, care dupa aceea face ce vrea.

    Cel mai bine ar fi sa poata astepta orice taxi, frumos, la rand, iar calatorii sa aleaga dupa pret, confort, capacitate, tarif, etc. Altfel nu se va schimba nimic in bine.
  • 0 (0 voturi)    
    taxi (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:58)

    mihai [anonim]

    pai si pana la licitatie ce faci cand te intorci cu avionul? o iei pe jos??
  • +2 (4 voturi)    
    Se vor incalca in continuare drepturile (Vineri, 11 septembrie 2009, 14:31)

    Rhadoo [utilizator]

    Daca eu vin din afara, am tona de bagaje si vreau sa comand un taxi cu preturi rezonabile, nu pot pentru ca sunt obligat sa iau unul tolerat de aeroportul respectiv?
    Se incalca grav alegerea libera a serviciului si se creeaza monopol. Ultima oara imi aduc aminte ca traiam intr-o tara care se considera democrata si europeana.
    Ceea ce s-a intamplat cu Fly taxi timp de 5 ani trebuie considerata o greseala care trebuie reparata. Dar daca tot o companie cu 3,5 Ron/km va castiga o licitatie care va cere exact un anume model de masina, atunci nu s-a schimbat nimic, ba chiar situatia va devini un obicei prost o data la 5 ani. (mai tineti minte cum a castigat Fly acum 5 ani? La licitatie au castigat, pentru ca s-a aranjat pentru ei sa castige, deoarece masinile lor aveau exact specificatiile cerute, dar exact!)
    • +1 (1 vot)    
      Nu te impiedica nimeni (Vineri, 11 septembrie 2009, 15:12)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui Rhadoo

      Nu te impiedica nimeni sa mergi pana la iesirea din aeroport si de acolo iei ce taxi poftesti.


      De exemplu, daca EU am un restaurant si parcarea MEA, cumparata de MINE, din banii MEI, atunci mi se pare normal sa las numai pe cine vreau EU. Daca tu, clientul restaurantului, vrei alt taxi, atunci de duci la marginea strazii, unde este domeniu public.

      Cam asa este si cu aeroporturile din strainatate. Dar na, aia-s salbatici, ar fi cazul sa-i civilizam noi cu niste taximetristi ce-ti iau pt o cursa de 15 minute jumatate din salariul mediu pe economie.
      • +1 (1 vot)    
        Exemplul merge in aeroportul TAU ! (Vineri, 11 septembrie 2009, 15:36)

        Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui soferul

        Aeroporturile in Romania sunt construite pe spatiu public si nu se poate pune in niciun fel problema restrictionarii accesului. Cand va aparea primul aeroport privat, atunci proprietarul va putea sa impuna calatorilor o anumita firma de taxiuri, daca vor sa-i ia masina de la scara avionului.

        Mai avem putin si o sa ni se impuna sa ajungem doar cu taxiul la aeroport, adica sa ni se interzica accesul cu masinile personale...
      • 0 (0 voturi)    
        aeroportul e spatiu public (Vineri, 11 septembrie 2009, 15:36)

        toto [anonim] i-a raspuns lui soferul

        si e companie de stat, deci nu tine treaba cu e al MEU. Eu nu vreau sa platesc 3,5 lei/km, vreau sa am posibilitatea sa optez. Nu pot sa merg cu valizele pana la pasaj, sa gasesc un alt taxi. In oras e 1,4lei/km, nu ti se pare ca 3,5 e exagerat? Nu e nomal sa se faca licitatie pentru Fly Taxi, normal e sa fie un spatiu numai pt taxiuri autorizate, din care sa alegi ce firma vrei.
  • 0 (0 voturi)    
    Sceptic si optimist (Vineri, 11 septembrie 2009, 15:37)

    Vizitiul [utilizator]

    Suna BINE ceea ce se prezinta in acest articol...totusi, care va fi realitatea? Vom vedea.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri