Taxiurile nu mai au acces de miercuri in parcarile Aeroportului Otopeni

de M.M.     HotNews.ro
Marţi, 8 septembrie 2009, 15:58 Actualitate | Esenţial

Taxiurile nu mai au acces de miercuri in parcarile Aeroportului International Henri Coanda Bucuresti si este interzisa orice practica de abordare si preluare a clientilor in perimetrul aeroportuar, au anuntat marti reprezentantii aeroportului, citati de NewsIn.

Accesul autoturismelor taxi in parcarile publice ale aeroportului este interzis incepand cu data de 10 septembrie, conform prevederilor art.1, al. 4 din Normele de aplicare a Legii nr. 38/2003 privind transportul in regim de taxi si in regim de inchiriere.

De asemenea, este interzisa orice practica de abordare si preluare a clientilor in perimetrul aeroportuar de catre taximetristi sau interpusi, conform art. 3, al. 3 din acelasi act normativ.

"In 10 septembrie va fi publicat anuntul privind organizarea si desfasurarea procedurii de licitatie in vederea atribuirii permiselor de acces auto pentru desfasurarea activitatii de transport persoane in regim de taxi de la Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti", au declarat reprezentantii aeroportului.

Administratia fiecarui aeroport va selecta transportatorii autorizati in regim de taxi si va dispune masurile necesare interzicerii accesului taximetristilor in parcarile publice aferente terminalelor de pasageri, potrivit unui proiect de ordin al ministrului transporturilor.

Ministrul transporturilor, Radu Berceanu, a emis la inceputul lunii februarie proiectul de ordin pentru aplicarea prezentelor norme, ca fiecare administratie aeroportuara, prin serviciile sale specializate, sa organizeze activitatea de transport de persoane in regim de taxi in incinta proprie.

Astfel, administratia fiecarui aeroport va identifica resursele necesare si va asigura amenajarea de statii de debarcare a persoanelor care sunt transportate la aeroport in regim de taxi, indiferent de localitatea de unde acestia sosesc.

Durata de stationare in statiile de debarcare se va limita la maximum 5 minute.

Dupa plecarea clientilor, autovehiculul taxi va trebui sa paraseasca imediat si neconditionat statia de debarcare. Administratia fiecarui aeroport va amenaja o zona de grupare a taxiurilor in vederea parcarii temporare a acestora pana la intrarea in locul de asteptare pentru preluarea persoanelor de la aeroport.

Acest loc va fi amenajat sub forma unui parc sau flux, care nu va fi situat in proximitatea terminalelor de pasageri.


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

8550 vizualizari

  • +9 (17 voturi)    
    Bravo! (Marţi, 8 septembrie 2009, 16:01)

    ssa [anonim]

    E un pas mic, dar necesar
    • +5 (5 voturi)    
      mda, dar cu tarifarea? (Marţi, 8 septembrie 2009, 19:11)

      Ion I [anonim] i-a raspuns lui ssa

      oricum, cred ca trebuie reglementata si asta. degeaba relochezi taxiurile daca astia tot te jupoaie de bani. Chiar duminica am vazut o cearta in statia de maxi-taxi din spate de la Ministerul Transporturilor: ii luase 130 sau 150 RON de la Otopeni pana acolo (microbuzele de Ploiesti / Constanta) numai ca era strain..

      tot o sa se gaseasca cineva sa fie smecher si sa faca "un ban cinstiti". pana nu le impune ceva si nu sta cu politia pe capu' lor, degeaba...
    • +4 (4 voturi)    
      Un pas mic, dar prost. (Miercuri, 9 septembrie 2009, 10:29)

      AlinN [anonim] i-a raspuns lui ssa

      Daca vine un strain si vrea sa ia un taxi din aeroport sa ajunga in Bucuresti are o singura optiune: sa mearga cu firma selectata de administratia aeroportului. Din acest motiv acea firma va creste aberant preturile. In acest fel se va ajunge ca un drum aeroport - centru sa coste 100Euro.
      O masura anticoncurentiala, nascatoare de spagi, specific romaneasca. Sincer sa fiu, nu ma asteptam de la dl Berceanu la altceva.
      Pentru cine nu intelege masura exact incerc sa o traduc: inchipuiti-va ca in cartierul dumneavoastra vine o autoritate si spune: cine vinde paine comite o ilegalitate. Cine vrea paine de acum incolo trebuie sa cumpere doar de la Ghita, persoana selectata de mine. Ca prin minune Ghita va creste pretul painii, si eu, cel care l-am numit, voi putea in sfarsit sa-i cumpar sotiei pantofiori Jimmy Chou, dar si un Bentley pentru ca ar fi pacat sa se toceasca pantofiorii, chiar daca nu mi s-a marit salariul.
  • +5 (13 voturi)    
    miroase a... (Marţi, 8 septembrie 2009, 16:06)

    odranoel [utilizator]

    mama, ce duhoare de spagulitza izbeste dintre randurile legii asteia! :)
    • +7 (17 voturi)    
      Corect! (Marţi, 8 septembrie 2009, 16:19)

      Tudor [anonim] i-a raspuns lui odranoel

      De la Fly Taxi vine banu! Initial am avut frica de taximetristii care ma abordau la iesirea din aeroport dar ulterior cand am vazut ca erau de la firme respectabile (200, cobalcescu, etc.) am intrebat si eu de ce nu stau in fata. Mi-au zis ca doar Fly Taxi (cea mai scumpa firma din Bucuresti) are licenta sa stea in fata si e cand aduc clienti la aeroport stau in parcare.

      De atunci am mers direct in parcare sau daca ma intreaba cineva daca vreau un taxi intreb de la ce firma e. Simplu si iefti.

      Da' nu! In Romania tot trebuie sa-si faca ei banu' pe buzunarele noastre. Nesimtitii dracului. Sa vad acuma mey astia moralistii cat o sa va coste un taxi pana la aeroport? (DUBLU!) Cat o sa va coste un taxi de la aeroport? (DUBLU! - Fly).

      Romania esti pilaf!
      • +2 (8 voturi)    
        hm- cred ca tu esti pilaf (Marţi, 8 septembrie 2009, 16:31)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Tudor

        Taximetristii vor sta in alta parcare la intrarea in aeroport (sau undeva in preajma aeroportului de unde sa poata veni repede la comenzi).

        Cand iesi mataluta cu bagajele, dai telefon, faci comanda si vine taxiul sa te ia din fata aeroportului.

        Deja gasca de taximetristi care sareau pe tine era deranjanta, plus ca ocupau jumatate din sala de asteptari.

        Legat de FLY, nu stiu ce contract au dar cand expira ar trebui extins si la alte firme sau macar facuta licitatie.

        Multumit?
      • +1 (5 voturi)    
        cred ca gresesti (Marţi, 8 septembrie 2009, 17:50)

        liviu [anonim] i-a raspuns lui Tudor

        ce dragut si elegant avem noi acesti taximertisti colorati, negri, cu ghiuluri.. de la nici o firma de taxi care stau si imput chiar si vizual locul..

        nu este normal sa ai acea gasca de taximetristi hrapareti.. scump..ok cu fly..dar sigur.
        • 0 (0 voturi)    
          lucrezi cumva la fly taxi? (Miercuri, 9 septembrie 2009, 13:18)

          toto [anonim] i-a raspuns lui liviu

          gasesti normal ca o singura firma sa aiba acees si firma aceea sa practice preturi mai mari decat dublu? de ce sa nu am libertatea sa aleg? unde e libera concurenta? corect ar fi ca oricine are licenta taxi sa poata avea acces acolo si astfel s-ar fi evitat si incercarile de abordare din sala de asteptare. eu din principiu nu merg cu fly, mai bine cu autobuzul decat sa bag bani in buzunarele spagarilor.
      • 0 (2 voturi)    
        intrebare (Miercuri, 9 septembrie 2009, 10:31)

        elena [anonim] i-a raspuns lui Tudor

        Fly taxi nu era a lui Mitrea parca?
      • +1 (1 vot)    
        nasol (Miercuri, 9 septembrie 2009, 14:03)

        stan [anonim] i-a raspuns lui Tudor

        ai dreptate. va fi o jecmaneala pe fata. acuma stau si ma gandesc pana unde trebuie sa merg ca sa pot sa iau un taxi cu un tarif decent.
        si inca ceva: nu mai am voie sa vin cu ce taxi vreau la aeroport??? cred ca poate fi sesizata usor comisia europeana despre astfel de practici.
  • +10 (10 voturi)    
    si fly taxi ? (Marţi, 8 septembrie 2009, 16:09)

    ron [anonim]

    Cu ei ce faceti ?
    • +8 (8 voturi)    
      Normalitate (Marţi, 8 septembrie 2009, 17:15)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui ron

      Este foarte normal ca taxiurile să stea la rând într-o laterală și să fie acostate de clienți. Luați exemple din Anglia, unde la gara Waterloo ieși afară și te așezi la rând la taxi. Taxi-urile vin și ele unul câte unul și ridică clienți. Există trei docuri pentru mașini, implicit acestea venind câte trei Turiștii se urcă, cele trei taxiuri pleacă, vin din rând alte trei taxiuri, alte trei grupuri urcă, etc. Totul frumos și organizat.

      În ceea ce privește Fly Taxi, mi se pare aberant ca doar o firmă să aibă acces. Ar trebui ca firmele de taxi să aibă acces la licența de taximetrie către aeroport. Nu sunt de acord cu taxiurile neînregistrate, mașini personale ale unor oameni cu intenții mai puțin evidente.

      Este nevoie ca mai multe firme de taxi să aibă acces la aeroport pentru a încuraja concurența.

      Adrian
      • +4 (4 voturi)    
        la fel (Miercuri, 9 septembrie 2009, 10:34)

        Mirela F [utilizator] i-a raspuns lui ady624

        Asa am vazut si in Barcelona si in Lyon. Indiferent de firma taxiurile vin pe o banda speciala unul caare unul si te urci in primul care vine in dreptul tau. Bineca nu te ia nimeni cu japca pe acolo. Si nu e diferenta ca de la cer la pamant intre preturi cum e la firmele bucurestene.
        • +3 (3 voturi)    
          Barcelona (Miercuri, 9 septembrie 2009, 13:25)

          ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Mirela F

          În Barcelona e taxă separată dacă e implicat aeroportul. Nu mai țin minte exact câți euro costa în plus pentru aeroport. În rest, tariful era același ca pentru orice altă destinație. (tarif normal + taxă aeroport)

          Adrian
  • +9 (11 voturi)    
    Mare scandal (Marţi, 8 septembrie 2009, 16:09)

    FF [anonim]

    What is going on in Bucharest airports is a scandal. Why not just let all taxis queue up and take customers in the first-in-first-out order rather than having this "balci" atmosphere with official and semi-clandestine taxis.

    And in Baneasa, it would be great if the police could do its job and assist passengers wou are rebuked by taxi drivers because they live to close to the airport. I was asked for 50 or 100 RON to go from BBU to Herastrau and had to walk down to the Blvd Aerogarii only to be obliged to order a Cobalcescu taxi by phone, after another Cobalcescu taxi who was waiting there refuse to take me.

    A little bit of order and sanctions in this mess would be welcome.
    • -1 (3 voturi)    
      wtf (Miercuri, 9 septembrie 2009, 11:13)

      rzvn [anonim] i-a raspuns lui FF

      ... ce vor sa se afirme unii ca fiind cunoscatori de limbi straine... "having this <<balci>> atmosphere..." :)))))
  • +4 (4 voturi)    
    E rost de vreun protest? (Marţi, 8 septembrie 2009, 16:09)

    Claude [anonim]

    Vorba aia, iar ati luat piinea (a se citi spaga) de la gura asa-zisilor taximetristi.
  • +5 (7 voturi)    
    ... (Marţi, 8 septembrie 2009, 16:13)

    pamfletaru [utilizator]

    Foarte bine! Era o tiganeala de nedescris in aeroport.
  • +3 (3 voturi)    
    care bravo? (Marţi, 8 septembrie 2009, 16:22)

    lucian11 [utilizator]

    stati linistiti, doar se renegociaza contractul.
  • +2 (2 voturi)    
    e o treaba buna!!! (Marţi, 8 septembrie 2009, 16:31)

    Adi [anonim]

    Este foarte neplacut sa aterizezi si tu ca omu' si sa te abordeze un taxime-trist burtos in aeroport cu "Vreti un taxi sefu' ???"
    Oricum este un pas foarte mic.
    Ma gandesc la ce comportament au acesti soferi de taxi in trafic, pe langa faptul ca au legea lor,au si ceva de comentat daca nu ii acorzi prioritatea cuvenita de "smecher"
    Nu generalizez (cunosc taximetristi ok) dar majoritatea invinge!
    • +2 (2 voturi)    
      neplacut e sa si platesti cat nu costa (Miercuri, 9 septembrie 2009, 13:24)

      minos [anonim] i-a raspuns lui Adi

      aceasta abordare a taximetristilor a fost generata de exclusivitatea data unei firme(se zice ca e a lui Mitrea), Fly Taxi, care practica preturi mai mari decat dublu. Normal ar fi fost ca orice taxi cu autorizatie sa poata sta la coada, asa este in orice alt aeroport din Europa. Exclusivitatea data lui Fly Taxi si faptul ca se vrea o noua licitatie lasa impresia de SPAGA. Nu e normal ca la dus, sa dai 45 lei de la Muncii si la intors 120 lei cu Fly Taxi. Cei care zic ca e o treaba bun, habar nu au cum funcioneaza lucrurile ci ii vad doar pe "burtosi" incercand sa agate lumea in sala de asteptare.
  • +1 (3 voturi)    
    Si pana la noul contract? (Marţi, 8 septembrie 2009, 16:33)

    Monica [anonim]

    OK, dar pana se rescriu regulile ce fac pasagerii care vin la aeroport si trebuie sa ajunga in oras? Cum e posibil sa interzici o activitate atat de importanta inainte sa oferi un serviciu alternativ???
    • +1 (3 voturi)    
      ... (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:08)

      nikky [anonim] i-a raspuns lui Monica

      Se poate lua trenul pentru Gara de Nord sau unul din autobuzele RATB,
  • +1 (1 vot)    
    'rati ai 'racu cu melcii vostri (Marţi, 8 septembrie 2009, 16:34)

    tudor [anonim]

    In vremea aceea marmota croseta...
    Nu marmota, cu ministru' turismului.
    Si tot in vremea aceea turistii veneau penreu ulima oara la bucuresti sa afle ca transportul de la aeroport in centru e mai scumpe ca in <insert here any city around the world>
  • +3 (3 voturi)    
    rost de spaga (Marţi, 8 septembrie 2009, 16:37)

    descultiieuropei [anonim]

    Aoleu :)))) S-au prins astia de la Fly taxi ca pierdeau multi bani cu pasagerii care luau taxi-ul din parcare si acum le interzic accesul si in parcari.
    Un astfel de ordin este total neconstitutional si discriminatoriu.Fiind spatiul public, sunt curios cum vor interzice ei taxiurilor de la alte firme sa mai intre in parcare ???
    Un nou exemplu de rromanism
    descultiieuropei.wordpress. com
  • +4 (4 voturi)    
    Eu cred ca e un pas inapoi (Marţi, 8 septembrie 2009, 16:38)

    FLORIN [anonim]

    Recent am venit cu avionul si cei de la Fly(firma autorizata de taxi din aeroport) mi-au cerut 1 milion pana la gara de nord. Cu un taxi privat(dar neagreat de aeroport) am ajuns la gara(singur in masina) cu 400 mii lei. Nu vad beneficiul existentei unei firme unice de taxi in aeroport. Berceanu e multumit poate ca isi va colecta venitul personal dintr-o singura sursa dar noi de ce sa fim bucurosi?
  • +2 (2 voturi)    
    taxi pentru aeroport. (Marţi, 8 septembrie 2009, 16:47)

    _tudor_ [utilizator]

    Insasi notiunea in sine e un non-sens: Un aeorport poate organiza licitatie pentru aeooport nu pentru oras... Vorbind de taxi: taximetrie in interiorul aeoportului.
    Din aeroport pana in oras e treaba orasului. Iar in Bucuresti avem deja taximetrie (oarecum) functionala.
  • 0 (2 voturi)    
    foarte bine si nu prea (Marţi, 8 septembrie 2009, 16:56)

    adrian [anonim]

    Ultima data cand am venit pe Baneasa, pana am ajuns la gara sa ma strang de gat cu doi negriciosi (ca frate vrei un taxi?), se tin dupa tine scai parca ar fi maidanezi. Partea nasoala este cu scorurile care or sa le practice firmele "bine" alese, dar in ansamblu cred ca este un lucru bun.
    Enjoy you're flight! ;)
    • +1 (3 voturi)    
      Mai bine renuntai la engleza... (Marţi, 8 septembrie 2009, 17:57)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui adrian

      ... si mai puneai mana pe lb.romana, ca nici cu asta nu e bine sa te afisezi pe site-uri.
      "... scorurile PE care or sa le practice..."

      Oricum, nu ma vei convinge sa ma bucur ca sunt "zbor"... Corect era "Enjoy your flight !"

      Si, pe bune, chiar ai mers pana la gara doar ca sa te strangi de gat cu niste negriciosi ?!
  • +4 (4 voturi)    
    un mic pas (Marţi, 8 septembrie 2009, 16:59)

    popa [anonim]

    intr-adevar un mic pas spre normalizarea situatiei. al doilea pas ar fi sa existe mai multe firme acreditate si stabilirea unui tarif minim si maxim astfel incat toata activitatea de taximetrie sa se desfasoare transparent si sa nu avem surprize atunci cand cobaram din taxiul luat de la aeroport.
    Consiliul Concurentei nu are nimic de spus despre faptul ca exista monopol in aeroport?
    Ma rog, si eu ca firma pot sa inchei contract cu cine vreau. banuiesc ca si aeroportul la fel.
    In fine, de fiecare data cand aterizez de pe undeva, ma apuca depresia cand ii vad pe toti speculantii cum trag de tine sa te urci in masina lor si mi se face lehamite de tara noastra draga. Ma tot gandesc cum e posibil asa ceva in Romania anului 2009...
  • +5 (5 voturi)    
    ... (Marţi, 8 septembrie 2009, 17:32)

    xyz [anonim]

    Nu pot sa cred cati naivi scriu mai sus ca este o masura buna. Mai oameni buni, preferati sa dati mai mult decat dublu la Fly Taxi ca sa ingrasati buzunarele unor hoti. Eu luam frumos geanta si ma duceam in parcare, de unde luam taxi cu 1.4 RON/km. Dar deh, noi vrem sa fim civilizati, ca suntem fuduli. Sa platim banu gros la jmecheri, "ca as e la Londra". Of, of... cand ne-om destepta si noi?... Normalitate inseamna concurenta. Monopul nu inseamna civilizatie.
  • -1 (1 vot)    
    E mai bine asa (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:23)

    e bine [anonim]

    Sincer... Prefer sa dau 100 roni pe ceas la fly decat sa ma tapuiasca un asa zis prieten care te ia din aeroport, te azvârle in masina lui jegoasa, in care fumeaza si apoi la sfarsit iti zice 200 roni.. pai ce moshule crezi ca aeroportul e asa aproape.. asta pentru otopenii... ca sa nu mai zic de jegosii de baneasa care pentru o cursa cu ciubuc cu tot de 17 roni din care 5 roni ciubuc mi-au cerut 20 de euro.. ca ce.. daca tot am venit din europa.. am bani.. ori am fost la plimbare ori la munca.. deci am bani... si daca va uitati cate tepe si-au luat oamenii de la acesti simpatici o sa va zic ca preferati sa dati dublu decat de 4 ori mai mult... si din pacate pataniile cu tepe de felul asta nu sunt umflate ca povestile pescaresti.

    Pentru transparenta ar trebui sa existe cel 3 firme de taxi in aeroport dar nu mai mult de cinci... si aceste firme sa controleze la sange propriile masini... pentru a nu veni... altii cu logo-uri ca ale lor... ca se poarta si asta....
    • +3 (3 voturi)    
      @"e bine": e mult mai rau (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:40)

      _tudor_ [utilizator] i-a raspuns lui e bine

      "Pentru transparenta ar trebui sa existe cel 3 firme de taxi in aeroport dar nu mai mult de cinci"...
      ...de unde sunt luate cifrele astea?

      TOATE firmele de taximetrie ar trebui acceptate...

      Taximetria este un monopol al municipalitatii nu al aeroportului.
      Cand un operator de taximetrie a luat licenta, a luat drept de folosire al monopolului avand anumite obligatii (de exemplu un tarif intre anumite limite).
      De ce ar trebui sa fie la aeroport altfel?

      Toti tziganii aceia care se tineau scai dupa mine erau soferi de la fly taxi. Voiau sa ma ia la bataie c-am pleat in parcare sa folosesc un taxi normal
      • +1 (1 vot)    
        uita-te la gara de nord (Marţi, 8 septembrie 2009, 19:31)

        e bine [anonim] i-a raspuns lui _tudor_

        Uita-te la gara de nord.. au toti acces... se stie de tepe si nu prea ai cum sa ii controlezi... nu? E clar ca masura de a fi 3 pana la 5 firme aparent impiedica independetii.. dar si ei se pot asocia si ca asociatie cred ca pot participa...

        De fapt problema reala e de fapt lipsa unui mijloc de transport pulbic civilizat. Uita-te la Viena... cu taxi te costa cam 30-35 Euro... Cu CAT-ul(trenulet expres) 9 euro, cu trenuletul normal 3,4 euro, cu autocar 6, 5 euro. Proportie: 3,4 la 35.. de 10 ori mai mult.. in Romania.. un 783 e 3,5 roni.. deci cursa de taxi ar trebui sa fie 35 de roni pana la Unirea? in Viena centru aeroport 14-15 km.. in romania...

        Ideea ca daca sunt mai multi apare concurenta.. daca sunt foarte multi apar hienele care asteapta o cursa si gata.. incep scandalurile pentru clienti si nici de cum imbunatirea serviciilor...

        Poate ar trebui infiintat un ghiseu(dispecer) in aeroport in care sa comanzi taxi si sa platesti acolo cursa si taximetristul sa te duca fara sa ii mai platesti lui ceva nu? doar daca a fost amabil si te-a ajutat altfel.. sa invete engleza... franceza... si apoi sa ceara...

        Daca 783-ul ar pleca la 15 min.. ai mai urca in taxi? atunci vor trebui sa scada automat tarifele.

        Nu am pretentia ca solutia mea e cea mai buna.. dar elimina monopolul... iar daca le impun un numar de curse si ei nu le fac(ca au tarifele prea mari sau pentru ca clientii prefera pe altii) la renegociere vin altii.. si atunci vor fi interesati si de curse scurte nu numai de curse de 1milion... ca si licentele de comunicatii radio.. n-ai clienti pa.. lasa loc la altii... ai clienti te descurci dar nu mai mult de 2 benzi. astfel poti face concurenta loiala
  • +2 (2 voturi)    
    Problema... (Marţi, 8 septembrie 2009, 20:14)

    Vizitiul [utilizator]

    Taximetristii au si ei rude care pleaca/vin din afara...deci acestia nu-si pot parca masina in parcarea aeroportului? Cum dracu? Deci omu trebe sa-si cumpere masina de aeroport...
  • +4 (4 voturi)    
    da' civilizatie, pe cand??? (Marţi, 8 septembrie 2009, 21:01)

    cocos [anonim]

    spaga mai mare nu se poate lua, decat oferind contractul unei singure firme de taximetrie!
    zici ca tot omu' s-a nascut in taxiu!!! da pe cand mama dracului, va fi ca in orice aeroport normal??? curse de autobuz exact din fatza aeroportului, pana in centru, la fiecare 5-10 minute???? nu exista aeroport in lumea asta, in care sa ai doar taxi, ca si mijloc de transport! da nu, ca magarii dracului, trebuie sa-si ia taxele, sa-si poata construi viloace! pune-ti autobuze, magarilor! infiintati o companie a aeroportului, care sa transporte oamenii civilizat, in autobuze civilizate!
  • +4 (4 voturi)    
    Ce chestie (Marţi, 8 septembrie 2009, 21:36)

    Rhadoo [utilizator]

    Cea mai mare nesimtire de la Aeroportul Otopeni se ingroasa. Dupa ce ca mai intai au dat licenta unei singure companii (imoral, dal legal), aceasta companie practicand preturi uriase, acum vor sa ii scoata si pe ceilalti oameni cinstiti de la companii respectabile (nu ma refer aici la falsii taximetristi, fara licente), doar ca le ia lor din profitul nesimtit pe timp de criza.
    Se incalca dreptul la initiativa privata, se monopolizeaza zona aeroportului si se incalca dreptul cetateanului de a-si alege serviciul care i se pare mai convenabil. Adica daca ma intorc din strainatate cu tona de bagaje si vreau sa ajung acasa, de ce sa fiu obligat sa apelez la o companie atat de scumpa si pe care nu mi-o pot permite? Sindicatul taximetristilor trebuie sa nu taca si sa isi ceara drepturile. In alte tari considerate civilizate, nu veti vedea asa ceva!
  • +2 (2 voturi)    
    Problema este alta (Marţi, 8 septembrie 2009, 23:44)

    Vasile [anonim]

    De fapt problema cu taximetristii in Bucuresti este urmatoarea: orice persoana dubioasa sau mai putin dubioasa poate practica taximetria. De aici si aceste acostari ale lui nea Janel taximetristul. Odata ce doar firmele cu sa zicem minim 100 de masini vor putea face taximetrie si doar pe baza unui cod de conduita foarte strict prin care statul sa oblige firmele de taximetrie si acestea la randul lor sa oblige taximetristii angajati se va ajunge la normalitatea descrisa de unii din cei care au postat inaintea mea(se face o coada de taxiuri ca in orice aeroport civilizat din lume).
    • +3 (3 voturi)    
      V-am spus eu (Miercuri, 9 septembrie 2009, 2:11)

      Nea Nicu [anonim] i-a raspuns lui Vasile

      Oamenii s-au saturat de capitalismul salbatic. De ce sa ne limitam doar la firmele de taximetrie ? Sa nu mai existe nici o firma cu mai putin de 100 angajati sau 100 de utilaje. Si de ce 100, mai bine 10000. Sau mai bine una singura, ca sa nu mai aruncam banii pe competitia asta mancatoare de resurse.

      A, si uitasem codul de conduita. Acesta trebuie aprobat de partid, iar partidul sa aibe minim 20 milioane de membri.
  • +2 (2 voturi)    
    Si cine o sa castige din asta? (Miercuri, 9 septembrie 2009, 9:08)

    Bukla [anonim]

    ...tot acei imputiti care stau la sosiri si nici macar nu au masini de taxi. Ce ma impiedica sa stau la aeroport sa "astept" pe cineva?

    Am calatorit foarte mult in Romania in ultimii 2 ani, si de fiecare data am evitat sa vin pe Otopeni tocmai din cauza tiganiei de acolo si a jegului de taximetristi care is acolo. Alte aeroporturi Sibiu, Timisoara asa ceva nu se intampla?

    Acum 2 luni am asteptat pe cineva sa vina la sosiri si eram sa imi dau stomacul pe dos de mirosul cocalarilor cu taxi-urile si mai ales de ce scoteau pe gura!
  • +2 (2 voturi)    
    aberatiile continua..... (Miercuri, 9 septembrie 2009, 10:28)

    dorinteodor [anonim]

    avem un spatiu enorm in fata aeroportului la sosiri si, in loc sa fie valorificat, s-a facut parcarea acea prosteasca si etajata din care s-au scos abuziv o gramada de bani de la noi, clientii.....

    daca s-ar face o parcare imensa (s-ar desfinta prostia de rond si multe altele....) s-ar rezolva o gramada de probleme. ....

    eu chiar as desfinta cu totul licentele de taxi. as face 100 de locuri pe trei coloane de orice fel de taxi. pe fiecare coloana as scrie pretul pe kilometru astfel ca taxiurile sa fie accesibile tuturor iar taximetristii ar putea concura pentru cele mai mici preturi....

    as mai desfinta taxa de stationare daca stationarea este sub 30 de minute iar aiureala aia etajata ar putea fi alocata doar pentru taxiuri de mare lux.....

    dar normalitatea nu a fost niciodata un parametru al romanilor....
  • +1 (1 vot)    
    abuzuri (Miercuri, 9 septembrie 2009, 15:06)

    alexe [anonim]

    normal ar trebui sa fim fericiti ca am scapat de tuciurii, tepari & co. sint insa doua probleme mari:
    1. am scapat doar de teparii mici. aia mari, cu tarif pina in cer, sint acum protejati. a mai vazut cineva, in vreo tara civilizata licitatie pentru firma de taxi??? sa aiba acces DOAR UNA !???
    2. parcarea ESTE PUBLICA. adica are voie oricine plateste.
    concluzia: tot tara de kko sintem...nu reusim sa ne civilizam deloc
  • 0 (0 voturi)    
    ramane cum am stabilit (Miercuri, 9 septembrie 2009, 21:38)

    Raz [anonim]

    incompetenta autoritatilor in combaterea pirateriei duce la o asa zisa masura: de fapt vine campania electorala , nu? si avem nevoie de bani....e economie d epiata maineste daca intr-un spatiu ublic-reglementat cum e normal nu vor avea voie decat cei care....solutia: un tarif unic, punerea in aplicare a legii(ati auzit de vreun pirat care a patit ceva?cum ajunge el acolo de fapt, cum de nu il ia nimeni la intrebari? deci: un tarif unic pentru toti si curatarea spatiului de intrusi...la fel ca peste tot in Europa (unde de fapt nici nu exista firme de taxi ci taxi-uri pur si simplu-vezi Barcelona, Lisabona etc)
  • 0 (0 voturi)    
    licentele (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 3:32)

    A spus unul [anonim]

    sa le de-a licentele la liber.Sunt sute de taxiuri de la cobacescu ,cristaxi in care zac pe dreapta,din cauza planurilor exorbitant, de mare ?pai cine se mai incumeta sa se angajeze la ei ?Cica sunteti democrati ? De ce am intrat noi in UE , de fapt ?Si vorbiti de ce suntem comunisti,si condusi de securisti.Va meritati soarta Romanilor ,cu acte in regula Sa traiti bineeeeeeeeeeee.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri