Emil Boc: Avem acum garantia ca, de Ziua Nationala a Romaniei, cei 42 de km din autostrada Transilvania vor fi gata

de A.N. HotNews.ro
Vineri, 14 august 2009, 11:27 Actualitate | Esenţial

"In acest moment, avem garantia ca, asa cum am spus, de Ziua Nationala a Romaniei, cei 42 de km de autostrada de la Turda la Gilau vor fi terminati si clujenii vor scapa de un cosmar al traficului greu care i-a afectat de atatia amar de ani", a declarat premierul Emil Boc. Seful executivului a vizitat, vineri, santierul autostrazii Transilvania, pentru "a ne asigura ca se face ceea ce am promis".

Iata cateva dintre cele mai importante declaratii facute de premierul Emil Boc:
  • am venit sa ne asiguram ca se face ceea ce am promis
  • utilitatile au fost transferate, nu mai exista niciun obstacol in aceasta privinta
  • in al doilea rand, exista 30 de km de asfalt, la strat de binder, si in perioada urmatoare se va trece la stratul de uzura
  • viaductele care au fost propuse pana in momentul de fata au fost finalizate. Cel mai complex viaduct este gata
  • in acest moment, avem garantia ca, asa cum am spus, de Ziua Nationala a Romaniei, cei 42 de km de autostrada de la Turda la Gilau vor fi terminati si clujenii vor scapa de un cosmar al traficului greu care i-a afectat de atatia amar de ani
  • pentru asta insa, vom sta cu ochii pe lucrari, pentru ca sunt lucrari complexe, dat fiind si relieful pe care il avem aici, in Transilvania
  • domnul ministru Radu Berceanu face eforturi miraculoase pentru a asigura finantarea lucrarilor de infrastructura, de aici si din toata Romania
  • fara bani injectati in economie, in infrastructura si investitii nu vom putea asigura relansarea economica a tarii


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
4914 vizualizari
  • +16 (24 voturi)    
    pana de Ziua Nationala (Vineri, 14 august 2009, 7:15)

    mirci [anonim]

    ... dar n-a precizat anul!! :))
    • -2 (10 voturi)    
      An Bocsect (Vineri, 14 august 2009, 12:44)

      Poc [anonim] i-a raspuns lui mirci

      An bocsect - anul acesta, sau peste patru(cinci) ani sau cand o sa mai fie alegeri . De preferat anul electoral, cand , romanii sunt gata - IARASI sa pape tot pana la fund (fundul farfuriei). Si arpopos de alegerile de anul trecut - :) lol :) 50% in plus - si acum de fapt taie din salarii. I-a facut pe profesori - oare o sa voteze profii cu baselu?
      Sper ca nu.
    • +8 (16 voturi)    
      Uh la la am un fior... (Vineri, 14 august 2009, 13:27)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui mirci

      Domnule Boc. Stimate bre. Explicați-mi și mie următoarele:

      1. Cum reușesc 42km autostradă să rezolve problema CLUJENILOR?

      2. Pe ce drumuri de acces se ajunge la acel crâmpei de autostradă? Nu cumva acolo vor exista ambuteiaje? Câte benzi fac legătura cu autostrada? Lăsând la o parte că v-ați apucat să faceți autostrada din mijloc precum găina. Dețineți un puternic ... naționalism (să-i zic?) local??! Dvs. reprezentați România sau Clujul? De ce nu ați început de la Oradea să zicem? Sau de la Brașov? Astfel încât la terminarea București-Brașov, acești 42km să aducă într-adevăr un avantaj. Acum aveți 42km pe ... câmp??! Pardon, VEȚI avea...

      3. Cât la sută din drumul București Oradea reprezintă acești 42km și cât timp suplimentar este necesar pentru a ajunge pe autostradă și a reveni la E60?

      4. Învățați-mă și pe mine cum e cu eforturile miraculoase că vreau și eu.

      5. Mai spuneți-mi o dată, la ureche.... "clujenii vor scăpa de un coșmar al traficului greu care i-a afectat de ATÂȚIA AMAR de ani"? Ce bine îmi sună...


      Mulțumesc anticipat,
      Adrian
      • +10 (10 voturi)    
        Probleme care se rezolva (Vineri, 14 august 2009, 14:57)

        m [anonim] i-a raspuns lui ady624

        1. Problema Clujului este ca tot traficul greu pe relatia Oradea-Buc (si invers) trece prin 2 cartiere ale orasului. Cand se va deschide autostrada tot acel trafic va fi deviat pe langa Cluj.
        2. Accesul dinspre Oradea se face pe 2 benzi, nu stiu in zona Turda cum va fi problema.
        3. Avand in vedere ca sunt ~495 de km Cluj-Buc, in jur de 10%
        4. Asta e tare :)
        5. Te invit la o cafelutza pe o terasa din Manastur. Sa iti aduci portavocea ca sa ne putem intelege :)

        Cat a fost primar la Cj Boc a facut multe lucruri care trebuiau facute de ani de zile si lucrarile au fost terminate intotdeauna la timp. De aceea am avut incredere ca va face treaba si la guvern. Din pacate se pare ca acolo nu este decat un catelush care latra doar la comanda.
        • -3 (5 voturi)    
          Ok (Vineri, 14 august 2009, 15:56)

          ady624 [utilizator] i-a raspuns lui m

          1. La fel e și cu Brașovul

          2. Atunci e bine. Mi-aș fi dorit ca autostrada să fie construită cu minim 3 benzi. Știm foarte bine că 2 benzi nu vor fi suficiente. Știm foarte bine că drumurile noastre sunt evitate de străini și că în momentul în care vom avea o autostradă Oradea - București s-ar putea să vedem un trafic internațional în creștere. Autostrada va fi insuficientă.

          3. București - Oradea are 574km. 42km reprezintă 7.3% Câți ani ne-a luat? Pardon, ne va lua? Că cei 42km nu sunt terminați...

          4. Sunt gata să învăț!!!

          5. Am încercat să subliniez greșeala gramaticală. Mă înșel?

          Adrian
          • +6 (6 voturi)    
            autostrada (Vineri, 14 august 2009, 20:16)

            mihaicj [utilizator] i-a raspuns lui ady624

            bucata de autostrada ocoleste de fapt 2 orase: Turda si Cluj, se castiga la ore de varf minim 2 ore, soferii de TIR stiu asta cel mai bine...
        • +5 (5 voturi)    
          problema clujului (Vineri, 14 august 2009, 19:28)

          ionel [anonim] i-a raspuns lui m

          Partial ai dreptate, insa: problema clujului nu e doar traficul Bucuresti-Oradea.
          Mai exista si alte drumuri nationale care se intersecteaza in Cluj. Cel din Zalau (si care atata timp autostrada e doar pana la Gilau nu are legatura cu autostrada) Si cel de la Cluj spre Dej-Bistrita.
          Trafic exista si pe ruta Oradea-Dej, Turda-Dej. Zalau-Dej si inves. Traficul acesta va merge trece in continuare prin Cluj. Vina nu e a lui Boc ci a celor care au proiectat traseul.
        • -3 (3 voturi)    
          .... face si sluj asa de frumos! (Vineri, 14 august 2009, 21:09)

          Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui m

          Va rog sa nu il desconsiderati pe preafudulia sa premierul Bokkutu Warza Bleaga de KuklujKstan.

          "Din pacate se pare ca acolo nu este decat un catelush care latra doar la comanda."

          Nu este in intregime adevarat .... face sluj asa de frumos!

          Bokkutu aport !

          Bokkutu sluj !

          Bokkutu poc !

          Bokkutu - cum prezideaza taticu' ?

          Hau, hau, hauuuuuuuuuuuuu....

          Adevarat este ca in credinta este depasit de Vasile !

          (o stim din surse sigure - de la Nicusoara)
      • +1 (7 voturi)    
        dar tu (Vineri, 14 august 2009, 15:13)

        jo [anonim] i-a raspuns lui ady624

        ai fost vreodata la cluj? stii pe ce ruta europeana e Gilau? dar Turda?

        stii cumva care tronson de pe E60 din Transilvania e cel mai aglomerat?

        daca ar fi pornit autostrada de la Oradea unde ar fi ajuns acum? la suplacu de barcau sau la mihaileni? sigur ca e trafic infernal de la oradea catre zalau!

        scuze, dar din obiectiile pe care le formulezi, bag de seama ca ura ti-a atrofiat capacitatea de judecata...
        • +4 (8 voturi)    
          Am fost la Cluj, da (Vineri, 14 august 2009, 15:50)

          ady624 [utilizator] i-a raspuns lui jo

          Dacă mai citești o dată, am spus E60. Turda se află pe E60/E81. Gilău este pe E60. Mă acuzi degeaba.Ți se pare că sunt chiar așa străin de România?

          Am spus că ar fi trebuit să pornească de la Brașov. Sau ți se pare că acolo nu e aglomerat?

          Sau ar fi trebuit să pornească de la Oradea, de la Cluj și de la Brașov în același timp.

          Nu uita că autostrada nu este a Clujului și scopul ei nu e să rezolve problema Clujului ci este a României și vrea să rezolve problema României.

          Adrian
          • 0 (4 voturi)    
            aha (Vineri, 14 august 2009, 16:06)

            jo [anonim] i-a raspuns lui ady624

            carevasazica soferii intra de pe E60 la gilau & ajung la turda de unde pot continua mai departe fie pe E60 catre tg mures, fie pe E81 catre alba iulia. curat in camp e fragmentu asta de autostrada!

            apoi e clar ca numai clujenii se vor da pe autostrada - asta in week-end, in loc sa mearga la mall ;) nici macar un alt cetatean roman nu va gasi ca e folositoare, fie si numai pt ca e boc (clujean) premier...

            in ce priveste locul unde s-a inceput lucrul, amintesc ca e si suplacu-bors, si cluj-turda & ca s-a inceput in aceste locuri pe vremea lui nastase.

            in fine, boc a fost considerat o calamitate (din oficiu - de presa) inca de cand a ajuns premier. nu ma mira ca orice ar face sau ar zice e rau primit...
            • +1 (5 voturi)    
              Iar arunci cu declarații (Vineri, 14 august 2009, 16:26)

              ady624 [utilizator] i-a raspuns lui jo

              Recunosc faptul că am greșit când am spus că Boc a început autostrada.

              Autostrada, atâta câtă este, nu este rezultatul lui Boc. Boc doar se laudă. Știi ce înseamnă 30 de km la strat de "binder"? Și restul de 12km în ce stadiu sunt? Substratul este pus? După asfaltarea cu stratul de uz urmează trasarea benzilor și apoi mai au de montat mobilierul stradal. Panouri, ochi de pisică, separatoare reflectorizante (care se fură mai repede decât se montează). Crezi că vor fi gata în 200 de zile?

              Boc se laudă cu cioara de pe gard. Tind să cred că e cu ușor iz electoral. Repet, nu Boc face autostrada.

              Adrian
              • +1 (5 voturi)    
                dragul meu (Vineri, 14 august 2009, 17:03)

                jo [anonim] i-a raspuns lui ady624

                nu arunc cu declaratii. ne-ar fi mai folositoare buna judecata decat acuza heirupista.

                ai inceput cu un post ("Uh la la am un fior... ") in care aruncai cu bolovanul din inertie (ca asa au inceput antenele in dec '08 & acum ii copiaza mai tot poporul). ti-ai sustinut scrisele faultand logica & ocolind decursul istoric al problemei. e o rautate gratuita pe care o amendez. atat!
                • -1 (5 voturi)    
                  Te rog (Vineri, 14 august 2009, 18:07)

                  ady624 [utilizator] i-a raspuns lui jo

                  Arată-mi te rog unde am faultat logica.

                  Mersi,
                  Adrian
                  • +2 (6 voturi)    
                    iata (Vineri, 14 august 2009, 19:03)

                    jo [anonim] i-a raspuns lui ady624

                    - "Cum reușesc 42km autostradă să rezolve problema CLUJENILOR?" intrebarea presupune ca acei 42km sunt inutili ; ti s-a explicat, nu revin.
                    - "Dețineți un puternic ... naționalism (să-i zic?) local??! " - acuza gratuita : ar fi fost ilogic sa lase balta tronsonul asta & sa inceapa altul la brasov sau sa se concentreze mai degraba pe cel de la oradea la suplacu (un sat departe de orice ruta importanta)
                    - "Acum aveți 42km pe ... câmp??!" - sunt pe camp (nu in aer, nici pe apa) & am explicat avantajele (vezi postul "aha")
                    - "Cât la sută din drumul București Oradea reprezintă acești 42km " - ar fi fost aberant sa termine boc in 8 luni toata autostrada ; e ilogic sa spargi in capul lui oalele adunate in 5 ani ; uiti de lucrarile de la suplacu & de pe bucuresti-ploiesti
                    - "cât timp suplimentar este necesar pentru a ajunge pe autostradă și a reveni la E60?" - acuza gratuita avand in vedere ca celor doua noduri sunt la cateva sute de metri de E60 / E81
                    - 4 & 5 sunt rautati gratuite
                    • 0 (2 voturi)    
                      Tot încerci să mă judeci (Vineri, 14 august 2009, 20:56)

                      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui jo

                      Mai citește o dată postul meu te rog.

                      Nu am spus nicăieri că e inutil. Mă deranjează lauda în ajun de alegeri, după ce acum un an se lăudau că vor face 400km. În locul lui Boc m-aș face mic și aș tăcea din gură.

                      Dacă ți se pare că e Clujul aglomerat, te rog să faci zilnic Brașov - Ploiești. Sau să intri zilnic în București. E nevoie de autostrăzi PESTE TOT și e nevoie URGENTĂ. Orice km în plus e bine venit, ce am vrut să spun este că poate sunt locații în țară care au mai multă nevoie. Asta nu vrei tu să înțelegi din ce-am zis eu.

                      Boc ajută Clujul cu precădere, ceea ce, la urma urmei, este de lăudat, pentru că rolul parlamentarilor este să-și reprezinte zona pentru care au candidat. La fel și pentru șeful guvernului. Nu face nimic ilegal, sunt foarte de acord.

                      Eu îți garantez că la nivelul lucrărilor, nu vor termina tronsonul în 3 luni. Nu le stă în fire.

                      Cu timpul suplimentar ai dreptate. Jos pălăria.

                      Mi s-a răspuns că ajută Clujul, atunci când am întrebat cum îl ajută (fapt pe care probabil îl consideri tot o acuză, eh, este o ÎNTREBARE - se termină cu ?) Am răspuns spunând că nu este autostrada Clujului ci a țării. Trebuie să ajute pe toată lumea. Atâta timp cât inelul în jurul Clujului nu este pus la punct, va încurca traficul. Ai să vezi cum conexiunile sunt foarte importante pentru o autostradă. Fără ele apar ambuteiaje pe benzile de ieșire, fapt care este FOARTE periculos.

                      Tu te încăpățânezi să mă pui la zid, dar omiți la rândul tău adevărul.

                      Adrian
                  • +1 (5 voturi)    
                    inca una (Vineri, 14 august 2009, 19:22)

                    jo [anonim] i-a raspuns lui ady624

                    "Nu uita că autostrada nu este a Clujului și scopul ei nu e să rezolve problema Clujului ci este a României și vrea să rezolve problema României." - Gilau e la 15 km in vestul Clujului & Turda la 30 km in sud-estul Clujului. e ilogic sa crezi ca clujenii se vor duce pana la Gilau pt a intra pe autostrada & a calatori pana la turda. intre cj & turda e E60 in stare buna & cu 2 benzi pe sens & distanta dintre cj & turda e mai mica pe E60 decat pe autostrada. prin urmare, de tronsonul asta se vor folosi cei ce fac sibiu / brasov - oradea.
                    • +4 (4 voturi)    
                      . (Vineri, 14 august 2009, 19:46)

                      radukku [utilizator] i-a raspuns lui jo

                      ai dreptate. Daca as merge in viitor pe A3 din Cluj spre Bucuresti as merge pe E60 pana in Turda si de acolo as intra pe A3.
      • +5 (5 voturi)    
        habar nu aveti (Vineri, 14 august 2009, 17:02)

        Lucas [anonim] i-a raspuns lui ady624

        fa de cateva ori drumul sibiu oradea si ai sa vezi cat de benefici sunt cei 42 de km de autostrada.

        Oare stii ca tot traficul greu ce traverseaza judetul cluj trece aproape prin mijlocul orasului?

        Abia astept sa termine si expresul care ocoleste clujul cum vi dinspre bistrita.

        Oricum asta daca chiar o sa fie asa cum se promite.
        • -2 (4 voturi)    
          Beneficiu (Vineri, 14 august 2009, 18:08)

          ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Lucas

          Evident că orice km de autostradă este benefic.

          Am făcut acel drum. Și nu mi-a ajutat la absolut NIMIC autostrada. Și știi de ce? Pentru că NU EXISTĂ.

          Am prins în schimb un drum minunat între Sibiu și Brașov (în primăvara lui 2008). Am făcut 40 de km în 2 ore prin TRANȘEE. Drum european.

          Adrian
        • +2 (2 voturi)    
          partial corect (Vineri, 14 august 2009, 22:32)

          ionel [anonim] i-a raspuns lui Lucas

          Clujul are nevoie de autostrada, asta ca sa nu fie dubii. Insa, inca odata este falsa ideea vehiculata de Boc si de mai multi aici ca Clujul va scapa de traficul greu care intra in oras. pentru ca autostrada nu este o centura. este o jumatate de centura. Daca ar fi fost proiectata cum trebuie - pe la est si nord de cluj - ar fi fost o centura. Asa cum e nu rezolva decat partial problema de tranzit. Iar la capitolul centuri e jale mare, nu s-a finallizat nici una, si la mai multe s-a renuntat definitiv dupa ce s-au platit €€€ pe "studii"
      • 0 (0 voturi)    
        iata (Vineri, 14 august 2009, 20:04)

        diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui ady624

        1. cei 42km se intind de la gilau (aflat la 15 km in vestul clujului) la turda (oras aflat la 30 km in sud-estul clujului). ar fi aberant sa crezi ca clujenii vor merge pana la gilau pt a urca pe autostrada & a se deplasa pana la turda (57 de km de parcurs) cand intre cj & turda exista E60 (30km) in stare buna & cu doua benzi pe sens. prin urmare pe autostrada vor circula cei ce fac traseul brasov / sibiu - oradea & clujul va scapa de acest trafic suplimentar - e in folosul tuturor
        2. cele doua noduri se afla la doar cateva sute de metri de E60 (la gilau), respectiv de E60 & de E81 la turda, ceea ce inseamna ca accesul la autostrada se va face usor. ar fi fost ilogic ca boc sa renunte la acest tronson (aflat in stadiu avansat in '08) pt a incepe un altul la brasov sau pt a se concentra pe oradea-suplacu (un sat aflat departe de rutele importante). vezi punctul 1 pt avantajele acestui tronson.
        3. pt "timpul suplimentar" vezi punctul 2. in planul stabilit in 2004 se prevedea finalizarea exclusiv a tronsonului cj-campia turzii pana in noiembrie 2009.
        4 & 5. sunt rautati gratuite pe care nu le comentez
    • 0 (2 voturi)    
      1 dec 2009, sa vedem.. (Vineri, 14 august 2009, 15:43)

      zdragomir [utilizator] i-a raspuns lui mirci

      Mai sunt 108 zile pana la 1 decembrie 2009. 42 de km de autostrada de construit... asta inseamna o medie de [ 2570 m / zi ] ... stie cineva daca se construieste vreun drum de orice fel in Romania cu o viteza de 2570 m / zi ?
    • 0 (0 voturi)    
      Autostrazi (Sâmbătă, 15 august 2009, 9:13)

      Nicolae [anonim] i-a raspuns lui mirci

      Chiar daca ar face 42 km/an impartind 1500 la 42 avem 35,7 ani pana la minima infrastructura necesara ieri ! :)))
  • +11 (13 voturi)    
    he he (Vineri, 14 august 2009, 7:20)

    Anti A1, A2, A3, A4 [anonim]

    Sper sa fie gata si sa vedem daca "vedeta" cititoare de ziare (M. Badea) isi va pune pene si in pielea goala va merge prin Piata Victoriei.
    • -2 (4 voturi)    
      da (Vineri, 14 august 2009, 13:16)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Anti A1, A2, A3, A4

      Si eu...astept sa intre Rusia in NATO de Ziua Nationala a Romaniei...facem pod de flori pana la Moscova :)
  • +1 (11 voturi)    
    Bocule (Vineri, 14 august 2009, 7:23)

    Poc [anonim]

    Afirmatii penibile, ministru penibil. Laudati-va si voi, in campanie, cu niste amarati de 50 de km de autostrada. Ca sa simti ca ai autostrada iti trebuie sute de km, nu 50 de km. Aia nu e autostrada, e apa de ploaie.
    • +13 (13 voturi)    
      Dar (Vineri, 14 august 2009, 7:52)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui Poc

      daca-i faci dus-intors, deja ai 100 de km.
      • +3 (3 voturi)    
        Excelent (Vineri, 14 august 2009, 15:10)

        silicon [anonim] i-a raspuns lui soferul

        bravo rintintin, bestial raspuns...
    • +5 (9 voturi)    
      50?! (Vineri, 14 august 2009, 12:22)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Poc

      te rog! 42 de km. aproximarile astea nu se fac in cazul autostrazilor...pai aia 8 km aproximati sunt planificati sa fie terminati pana in 2013 la urmatoarele alegeri parlamentare.
      42 de km inseamna 20 de minute de rulat cu viteza legala. E un fel de joaca.
      Din momentul in care ai intrat pe autostrada trebuie sa incepi sa incetinesti ca sa nu ratezi iesirea din ea.
      Din cate imi amintesc promisesera 400 de km de autostrada pe an :D
      • +2 (4 voturi)    
        cine a promis 400 km/an (Vineri, 14 august 2009, 13:00)

        titi acs [anonim] i-a raspuns lui Itsoc

        poate Obama ! sau prostanacul nost! toata lumea stie de 800 km in 4 ani ( pdl ) 1200 (pnl ) si bine-nteles 2000 PDSR ! traiasca prostanacul si tatuca lui , adica Iliescu care in loc sa inceapa autostrazi in 1990 primavara , a plimbat MINERII pe la partide !!!
  • -6 (14 voturi)    
    Imi dau lacrimile ... (Vineri, 14 august 2009, 7:30)

    Sorin [anonim]

    "...clujenii vor scapa de un cosmar al traficului greu care i-a afectat de atatia amar de ani" , de-a dreptul emotionant. D-nul Boc a considerat prioritar Clujul ? de ce oare ? in timp ce timisorenii trebuie sa suporte de mai bine de 10, chiar 15, lucrarile la un amarat de drum national de 60 km (Timisoara - Lugoj) si mai grav de 5-7 ani o amarata de centura pe o lungime de 10km. Pe unde intra/iese in/din tara majoritatea traficului greu ? prin Cluj ? , nu era normal sa fie construita o autostrada Nadlac - Arad - Timisoara - Bucuresti ? , ulterior altele ...
    • +10 (10 voturi)    
      . (Vineri, 14 august 2009, 13:00)

      radukku [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

      ai uitat? La acest tronson se lucreaza de 5 ani, bine ca il termina acum. Si pe vremea PSD-ului, si pe vremea aliantei D.A. si pe vremea cvasialiantei PNL+PSD tot acest tronson era prioritar. Chiar pe vremea acestora din urma imi amintesc cati muncitori erau pe cele 2 tronsoane: 800 la Bors, 2-3.000 in Cluj. De aceea e primul terminat din autostrada. Dupa acesta urmeaza Suplacul de Barcau-Bors (prin 2011) pentru ca e cel mai avansat.
      Nadlac-Pitesti, cica, se face din fonduri europene si planul era pana in 2013 sa se finalizeze, dar e nevoie pentru acest proiect cu finantare europeana si de sprijin mai mare al autoritatilor locale/judetene pentru proiectare si alte lucruri. Pana sa puna proiectul pe masa mai dureaza 1-2 ani, licitatia dureaza inca 1 an, constructia in jur de 7 ani daca se misca bine lucrurile. Deci in 2018-2019 ai putea sa mergi de la Nadlac la Constanta pe autostrada (daca e terminata pana atunci A2 :) ). Fiind Romania mai bine ai spera la 2025-2030. E un termen mai realist.
    • +4 (4 voturi)    
      Ei, si cu tine acum...... (Vineri, 14 august 2009, 13:04)

      mihai2k [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

      ....... vrei sa dezbini Banatul si Ardealul.......

      Ce era normal pentru unii pentru altii poate fi doar o fantasmagorie.....

      Concluzia.... gasiti un Boc la Timisoara , puneti-l premier, si o sa aveti si sosea de centura, si autostrada Nadlac - Arad - Timisoara - Bucuresti .......

      Altfel...... e posibil sa v-o ia Caracalul inainte.... caci ar fi momentul sa ne punem un premier din Caracal.

      :::))))))))))))))
      • +3 (7 voturi)    
        Daca n-as sti mai bine... (Vineri, 14 august 2009, 13:55)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui mihai2k

        ..as zice ca Boc e din Caracal. De fapt tot PDL-ul pare sa fie de acolo....
  • +3 (3 voturi)    
    HA HA HA.. (Vineri, 14 august 2009, 7:35)

    Florin [anonim]

    ce an? Intrebarea e cu ce oameni o sa mai construiasca? Tin minte pariul ala cu Mircea Badea, cand zicea "nebunul" ala ca daca se vor face nu stiu cati km de autostrada o sa mearga in fundul gol cu pene lipite pe fund. Oare asta sa fi fost numarul de km pe care facusera pariul? :):):)):)
  • +1 (5 voturi)    
    Citat (Vineri, 14 august 2009, 7:46)

    sabertooth [utilizator]

    [quote="hotnews"]domnul ministru Radu Berceanu face eforturi miraculoase pentru a asigura finantarea lucrarilor de infrastructura, de aici si din Romania[/quote]

    Ce a vrut sa zica domnul Boc cu "de aici si din Romania"?
    • +2 (8 voturi)    
      te faci ca nu intelegi? (Vineri, 14 august 2009, 12:42)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui sabertooth

      omu' era pe santierul cu pricina, in Ardeal. Mai clar de atat ce vrei cu "aici si in Romania"? sa "le" traiasca cei 42 de km, care ii salveaza pe clujeni de cosmaruri. Chit ca imi vor sari in cap toti ardelenii, facandu-ma mitic, cu centura Bucurestiului ce se mai aude? cica s-au facut ca latesc cativa kilometrii in zona Mogosoaia-Pipera si in rest nimic. Vestitele pasaje de trecere, care ar salva nervii si banii atator oameni si firme de transport, unde sunt? A stat vreo data Boc in cozile de kilometri care se formeaza la fiecare intersectie fara pasaj de pe centura? A incercat sa merga cu viteza legala pe valurile de asfalt de pe centura? Iti trebuie barca, nu masina! Capitala tarii, 2 mil de locuitori, nod de trafic ... da' ce conteaza ... vom avea 42 de km de autostrada intre Turda si Gilau.
      • +3 (5 voturi)    
        . (Vineri, 14 august 2009, 19:42)

        radukku [utilizator] i-a raspuns lui Anonimus

        capitala tarii, 2 milioane de locuitori, conceputa pentru mult mai putine masini. Problema traficului in Bucuresti e generata de masinile locuitorilor, nu de masini aflate in trecere. De trafic nu o sa scape niciodata, doar niste ipotetice tuneluri rutiere ar mai reduce traficul. In Cluj nu e vorba de nervii cuiva, ardelenii oricum nu se streseaza asa de tare daca stau mai mult blocati in trafic, e vorba de distrugerea cladirilor (unele istorice), distrugerea caselor si asfaltului pentru ca e trafic greu. Si o autostrada nu e numai pentru clujeni, insa o sa aiba un impact major asupra traficului greu din oras.
        • 0 (0 voturi)    
          te rog sa mai citesti o data (Sâmbătă, 15 august 2009, 14:12)

          Anonimus [anonim] i-a raspuns lui radukku

          Si abia dupa aia sa te apuci sa comentezi. Eu nu m-am referit la traficul DIN Bucuresti, ci cel de pe centura Bucurestiului. Si crede-ma, nici un bucurestean intreg la cap nu o ia pe centura sa ajunga dintr-o parte in alta a Bucurestiului. Pe acesta centura, de doua benzi inguste si cu asfaltul in valuri, fara pasaje de trecere si pe care nu ai prioritate la intersectii, circula cei care tranziteaza Bucurestiul. Circula TIR-uri, sau chiar si ardeleni in drum spre mare. Daca ardelenii in drum spre mare mai au o sansa sa o ia prin Bucuresti pentru ca pierd mai putin timp in traficul DIN Bucuresti, decat in cel de pe centura, TIR-urile nu pot face acest lucru. Aceasta centura a Bucurestiului este o adevarat bataie de joc la adresa intregii tari. In plus, Capitala genereaza trafic inspre si dinspre ea si la acest trafic m-am referit. 2 milioane de locuitori inseamna mai mult trafic de acest gen. La fel ca si autostrada Transilvania (cand o fi gata cu totul, nu 42 de km), o centura adevarata a Bucurestiului e pentru toti locuitorii tarii. Comentariul tau este insa exact ce ma asteptam cand am zis ca o sa mi se sara in cap cu acuzatii (diecte si indirecte) de mitic. Doar daca scrii Bucuresti devi brusc inamicul public nr.1. Mai ca-ti vine sa pui bazele miscarii de independenta a Tarii Romanesti.
  • +2 (4 voturi)    
    Mircea Badea (Vineri, 14 august 2009, 11:39)

    Emma [anonim]

    Hahahaha!!! Tare as vrea sa il vad pe Mircea Badea facand ce a promis!!! Ca are ce arata baiatul! Dar nu cred ca vom avea nici 10 m de autostrada. Pacat... de Badea...
    • +3 (3 voturi)    
      nu a facut pariu pe 42 de km in nici un caz :) (Vineri, 14 august 2009, 13:47)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Emma

      Cred ca a facut pariu pe cat a zis Berceanu initial -- 400km.
      Nu sunt curios sa-l vad pe Badea in fundul gol, dar as fi preferat sa piarda pariul respectiv....
  • +4 (4 voturi)    
    Berceanu Potter (Vineri, 14 august 2009, 11:44)

    Wizard [anonim]

    Face eforturi miraculoase
  • 0 (8 voturi)    
    Taranisme (Vineri, 14 august 2009, 11:46)

    Pink Panther [anonim]

    la noi cum apare un "curentat" la putere dintr-o anumita zona a tarii, cum acea zona este avantajata la fonduri, etc...

    Am o intrebare pentru Boc:
    Stie de drumul DN Timisoara - Lugoj?
    Se pare ca acesti amarati de 60 km sunt la fel de dificili de construit ca si Piramida lui Keops.

    Se chinuie de 10 ani s-o largeasca si s-o modernizeze dar n-au reusit decat vreo 50%.

    Deci, cum este in RO cu impartirea fondurilor?

    Ah, cine-n-parte parte-si face nu-i asa?

    Si se doreste UNITATE!!!
  • -2 (6 voturi)    
    Delicios... (Vineri, 14 august 2009, 11:49)

    Puky Puk [anonim]

    Delicios Boculetz asta....Poti fi negru-verde de suparare, dar cand ii citesti poantele nu poti decat sa razi cu lacrimi. Nu are rost sa savuram fiecare fraza, dar in top este "domnul ministru Radu Berceanu face eforturi miraculoase pentru a asigura finantarea lucraruilor de infrastructura, de aici si din Romania". Unde este acel "aici"? In Ungaria? Plus ca Berceanu face eforturi miraculoase sa se abtina de la furat, ca sa mai ramana si ceva de asfalt....Eu cel putin asa inteleg.
    • -1 (3 voturi)    
      Toata lumea intelege asa... (Vineri, 14 august 2009, 13:59)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Puky Puk

      .
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Vineri, 14 august 2009, 11:52)

    zdragomir [utilizator]

    Graba strica treaba?
  • 0 (2 voturi)    
    42 de km.... (Vineri, 14 august 2009, 12:03)

    X [anonim]

    ... in 20 de ani. "Mare" realizare. Si va mai si laudati cu ea. Cum de nu va e rusine ?
  • +1 (1 vot)    
    42 km? (Vineri, 14 august 2009, 12:10)

    amorphis [anonim]

    Dacă se sărbătoreşte numai în anii bisecţii!
  • +2 (2 voturi)    
    nedumerire (Vineri, 14 august 2009, 12:12)

    chewy [anonim]

    Nu mai serbam in curand Ziua Nationala? :)
  • -1 (5 voturi)    
    da (Vineri, 14 august 2009, 12:24)

    floranul [anonim]

    Ceausescu ar fi facut o autostrade de 45 de km in 2 ani (si asta cu tehnica din 1990) astia in 20(cu tehnica mai noua cu 20 de ani) e cam mare diferenta nu? totusi ar trebui sa se gandeasca ca ceva nu fac bine ...
  • +9 (9 voturi)    
    vai si-amar (Vineri, 14 august 2009, 12:25)

    PaulR [utilizator]

    In ce tara serioasa premierul trebuie sa se tot tina dupa o firma constructoare, in ce tara serioasa premierul si ministri inspecteaza mereu acelasi santier, in ce tara premierul trebuie sa dea mereu populatiei asigurari ca se va lucra, sau se pozeaza/lauda cu cativa km amarati construiti?

    Mi se pare ca suntem atat de incompetenti incat premierul a ajuns sa joace rolul unui inspector de la ministerul transporturilor.

    Ce naiba mai Boc !?
    Da-le un termen si mergi acolo sa tai panglica finala cand e gata toata autostrada! Ne tot cacaim cu vizite de tipul 'hai mai baieti, mai faceti si voi 5 km'.
  • +3 (3 voturi)    
    mircea badea (Vineri, 14 august 2009, 12:26)

    bibi [anonim]

    vai de capul lui Mircea Badea !
  • -1 (5 voturi)    
    degeaba (Vineri, 14 august 2009, 12:36)

    katmandu [anonim]

    degeaba va fi gata (desi ma indoiesc) pentru ca base nu mai pupa alt mandat nici daca ar face autostrada catre Luna
  • -4 (6 voturi)    
    dictarura militara este necesara (Vineri, 14 august 2009, 12:37)

    un domn [anonim]

    stirea asta a lui boc (de lemn ce este) merita folosita de CAtavencu..cred ca ei au ras primii..noi restu muritorilor o sa radem cand vom vedea ceva in Catavencu...partea trista este ca in ritmul acesta..nimeni..contemporan al anului 2009 nu va vedea (nu va apuca sa vada) gata acest proiect..42 km inseamna o nimica..ce nu avem ?..cohones...o dicatura militara (din pcatae) ne va aduce in graficul de predare a autostrazii..indiferent cine vine ..daca nu are rationament,luciditate, si organizare militara nu va urni carutza romaneasca..in opini amea armata ar trebui sa preia conducerea tzarii..si ca si gospodar cu mana pe inima pe Isarescu il vad..restul..dianu...vosganianianu..si alte specii..puste pe..geoana..sunt doar niste tristi saltimbanci/trubaduri..tristi..avem nevoie ? nu..avem nevoie de conducatori..ca pe asta nu ii meritam....
    • +3 (3 voturi)    
      alti hotzi! (Vineri, 14 august 2009, 12:52)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      FIX armata ne mai lipsea la conducere - ca pana acum n-am avut destui hotzi si incompetenti!
  • -2 (2 voturi)    
    Multumim! (Vineri, 14 august 2009, 12:54)

    Claude [anonim]

    domnului Boc, domnului Berceanu si cine or mai fi prin Guvern, daca nu au plecat in concediu fara plata de 10 zile....
    Traiasca PD-L si toti factorii de decizie!
  • 0 (4 voturi)    
    Zau (Vineri, 14 august 2009, 13:01)

    Alexandru C [anonim]

    "pentru asta insa, vom sta cu ochii pe lucrari, pentru ca sunt lucrari complexe, dat fiind si relieful pe care il avem aici, in Transilvania"

    Serios? Pai in Elvetia si Austria ce fel de relief mai au daca la noi e complex?

    Nenea Boc, degeaba dai drumu la aia 42 km ca nu va circula nici dracu pe ea. Cand o lega 2 mari orase atunci poti sa deschizi gura, pana atunci ciocu mic.

    Vezi mai bine ce faci cu criza incompetentule.
  • 0 (0 voturi)    
    Dupa post lung si rugaciune..... (Vineri, 14 august 2009, 13:05)

    Sfantul Mitica [anonim]

    Dupa post lung de 40 de zile si rugaciune Iisus Hristos a inceput lucrarea Sa de Propovaduire ....

    Inaintea lui deja propovaduia Sfantul Ioan Botezatorul, care in final a ramas fara cap......din cauza Salomeei :):):):)

    Ce distractie , ce banchet , ce sarbatoare va fi maine.....:):):):) si poimaine....si raspoimaine :):):)
  • +2 (2 voturi)    
    sibiu? (Vineri, 14 august 2009, 13:16)

    mihaim [anonim]

    centura sibiului cand d-nule prim-ministru? aici se unesc 2 dintre cele mai mari artere de trafic greu.. ati venit la sibiu sa mancati la mcdonalds.
  • 0 (6 voturi)    
    mai scutiti-ma (Vineri, 14 august 2009, 13:17)

    o [anonim]

    Ardealul are dreptul la o autostrada. 20 de ani s-au construit drumuri in Moldova si Muntenia, a venit vremea sa isi primeasca si Ardealul ce i se cuvine.
    Mie ca ardealean mi se par inutile drumurile ca-n palma din Moldova si Autostrada Soarelui, construite pe banii mei. In concediu oricum nu ma duc la marea noastra neagra, iar importurile vin prin Vama Bors.
    Aici e nedreptatea.
    • +4 (4 voturi)    
      De acord si nu prea (Vineri, 14 august 2009, 13:46)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui o

      Dea cord ca are si ardealul dreptul la drumuri bune. Pede alta parte, dn1, dn7, dn1f au fost reabilitate inainte sau in acelasi timp cu dn2 din moldova sau cu dn6 si dn7 in muntenia si oltenia. Cit despre autostrada soarelui, ca aici vroiama de fapt sa ajung, cele mai multe importuri ajung in romania prin constanta (al 9-lea port al europei, dupa volumul de marfuri)
    • +2 (2 voturi)    
      drumuri moldova (Vineri, 14 august 2009, 14:52)

      ionica [anonim] i-a raspuns lui o

      Diferenta economica dintre Moldova si Transilvania este in mare parte data de investitorii straini prezenti in numar mult mai mare in vestu tarii. De acord? Nu cumva faptul ca Moldova este foarte prost conectata rutier la Europa alunga investitorii? Apropo, singurul drum ca in palma din Moldova este E85. Si asta din cauza ca a fost realizat cu simt de raspudere.
  • +3 (3 voturi)    
    pai e tocmai la timp (Vineri, 14 august 2009, 13:19)

    Ronnie [anonim]

    cate un kilometru pt fiecare judet al tarii :P se pot aduce ansambluri folclorice care sa danseze pe fiecare kilometru asa ca sa se serbeze ziua nationala mai bine
  • +5 (7 voturi)    
    mi-ar fi rusine ... (Vineri, 14 august 2009, 13:37)

    turistul [anonim]

    ... sa ma laud cu 45 km de autostrada ...
  • +2 (6 voturi)    
    de cand (Vineri, 14 august 2009, 13:41)

    eu [anonim]

    Emic Boc este prim-ministru, Clujul a devenit un fel de buricul pamantului.
    • +1 (3 voturi)    
      Vezi harta (Vineri, 14 august 2009, 18:17)

      Florin Cj [anonim] i-a raspuns lui eu

      Pentru romani, Clujul este buricul ... tarii. Taci si sapa in continuare.
  • 0 (2 voturi)    
    Lache (Vineri, 14 august 2009, 13:42)

    wobey [anonim]

    "domnul ministru Radu Berceanu face eforturi miraculoase pentru a asigura finantarea lucrarilor de infrastructura, de aici si din Romania" Ba, Boce, Transilvania nu mai e in Romania? Chiar asa te-ai tampit? La asta deja vorbeste gura fara el de multa vreme. Cum e posibil ca aceasta aschimodie fara creier sa fie prim-ministru?
  • +1 (1 vot)    
    ... (Vineri, 14 august 2009, 13:48)

    pamfletaru [utilizator]

    Ura!
  • -2 (4 voturi)    
    O autostrada...daca va fi, totusi, terminata... (Vineri, 14 august 2009, 14:39)

    judex [anonim]

    absolut paguboasa si inutila. Nu are nicio legatura cu alte autostrazi din Ungaria si, evident, cu vestul. Nu cred ca este prilej de mandrie.
    • +2 (2 voturi)    
      nu e inutila (Vineri, 14 august 2009, 19:17)

      ionel [anonim] i-a raspuns lui judex

      atunci cand va fi gata si portiunea de la Gilau pana la granita va avea legatura cu autostrazile din Ungaria
      • -1 (1 vot)    
        Care autostrazi din Ungaria....? (Sâmbătă, 15 august 2009, 9:40)

        judex [anonim] i-a raspuns lui ionel

        una merge la Szeged si alta la Debrecen. Niciuna nu ajunge la Bors. Prin urmare, reafirm: aceasta autostrada este inutila si nu raspunde la legarea Romaniei de Europa. Trebuie facuta autostrada care sa lege Nadlacul cu Szegedul.
        • 0 (0 voturi)    
          debrecen (Sâmbătă, 15 august 2009, 11:26)

          trm [anonim] i-a raspuns lui judex

          autostrada de la debrecen va fi prelungita pana la bors. citisem pe undeva ca lucrarile in ungaria deja au inceput.
  • +1 (1 vot)    
    autostrada si traficul in cluj (Vineri, 14 august 2009, 19:15)

    ionel [anonim]

    "clujenii vor scapa de un cosmar al traficului greu care i-a afectat de atatia amar de ani" Boc

    Daca ar fi asa ar fi bine, insa afirmatia de sus este doar partial corecta.
    In Cluj se intersecteaza 4 drumuri principale cele dintre Cluj si: Oradea, Zalau, Dej/Bistrita/Moldova si Turda.
    Autostrada Gilau Turda, cand va fi gata va functiona ca legatura sau centura doar pentru DOUA dintre aceste drumuri. Cluj-Oradea si Cluj-Turda.
    Cine circula pe ruta Oradea-Dej/Bistrita/Moldova si invers, Zalau-Turda si invers, Zalau-Dej/Bistrita /Moldova si invers si Turda - Dej/Bistrita si invers este in continuare obigat sa treaca prin oras.

    Problema este traseul. Aici Boc nu are nici o vina, totul este din cauza "societatilor si expertilor"care au proiectat. Au facut-o in mod diletant si foarte pagubos. Daca autostrada era poiectata sa treaca pe la estul si nordul Clujului ar fi fost in acelasi timp o centura perfecta. Ar fi legat toate cele 4 drumuri. Asa insa e cum e.
    • +2 (2 voturi)    
      50% dreptate (Vineri, 14 august 2009, 20:18)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui ionel

      Cu dejul ai dreptate, cei care vin de la zalau o pot lua de la nadaselu la garbau si de aici la capusu mare, apoi ajung la gilau si intra pe autostrada si se dau jos la turda. Drumul e cu citiva km mai lung decit varianta prin oras, dar mult mai liber.
  • -1 (1 vot)    
    "mai scutiti-ma" (Vineri, 14 august 2009, 23:14)

    Marius [anonim]

    Bai boule toata tara are nevoie de autostrazi. Nu numai Moldova, Muntenia si Ardealul.
  • 0 (0 voturi)    
    alt vanzator de piei de closca (Sâmbătă, 15 august 2009, 13:37)

    obs [anonim]

    are motiv pe unde sa treaca in drum spre casa,in weekend: traseul viitoarei autostrazi transilvania: bucuresti-ploiesti-brasov-cluj,sa.pana la urma o sa zica ca aceasta e autostrada lui!


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|
Domnule Primar Ai vreo sesizare? Contacteaza-ti primarul!

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri