VIDEO UPDATE 1 The New York Times: O cladire de pe o strada aglomerata din Bucuresti a fost folosita ca inchisoare secreta a CIA. SRI: Nu avem nimic de adaugat fata de ce am spus pina acum

de S.M., A.N.     HotNews.ro
Joi, 13 august 2009, 9:01 Actualitate | Esenţial


Kyle D. Foggo
Foto: www.thewarprofiteers.com
Un imobil renovat aflat pe o strada aglomerata din Bucuresti a servit drept inchisoare secreta a CIA, pentru a gazdui sase detinuti. Declaratia a fost facuta de fostul sef al principalei baze de aprovizionare a CIA din Europa, Kyle D. Foggo, citat de editia online de joi a cotidianului  The New York Times.

"Nu este prima oara cind New York Times a dat informatii in care este implicata Romania in scandalul inchisorilor CIA, si in opinia mea aceste noi informatii sint destul de sumare si creeaza o stare de ambiguitate. La vremea respectiva, cind comisia parlamentara a lucrat, nu am avut nici o astfel de informatie, nici noi, nici comisia din Parlamentul European", a declarat pentru HotNews.ro Norica Nicolai, presedintele Comisiei parlamentare care a investigat prezenta presupuselor inchisori CIA pe teritoriul Romaniei.

Romania a fost indicata ca fiind una dintre tarile care au gazduit inchisori CIA, inca din 2005, in momentul dezvaluirii programului inchisorilor secrete ale agentiei americane, fapt negat de autoritatile de la Bucuresti.



New York Times scrie ca, in martie 2003, doi oficiali CIA i-au cerut lui "Dusty" Foggo sa-i ajute sa construiasca "inchisori secrete unde sa fie gazduiti unii dintre cei mai periculosi teroristi din lume".

Foggo, care era seful bazei de aprovizionare de la Frankfurt, era cunoscut pentru faptul ca "putea sa-ti faca rost de un aparat de transport care sa zboare oriunde in lume sau sa obtina rapid arme, mancare, bani - tot ce avea CIA nevoie". El a fost comparat cu Milo Minderbinder, magnatul pietei negre din celebrul roman "Catch-22".

Agentul a fost de acord cu cererea CIA, despre care a spus ca era "prea sensibila pentru a fi dirijata de cartierul general", adaugand ca "am fost mandru sa-mi ajut tara".


Trei centre de detentie identice

Foggo a supravegheat personal constructia a trei centre de detentie, fiecare conceput sa gazduiasca aproximativ sase detinuti. "Una dintre inchisori era o cladire renovata pe o strada aglomerata din Bucuresti", potrivit oficialilor americani, in timp ce celalate erau in Maroc (despre care se crede ca nu a fost niciodata folosita) si intr-un alt oras din fostul bloc comunist est-european. "Imobilele au fost concepute sa arate identic, astfel incat prizonierii sa fie dezorientati si sa nu stie unde se afla", precizeaza oficialii, afirmand ca "prizonierii erau tinuti in celule izolate".

New York Times precizeaza ca "existenta retelei de inchisori necesare pentru gazduirea si interogarea liderilor Al Qaeda a fost cunoscuta de mult timp, insa detaliile au fost un secret pastrat cu sfintenie".

Foggo si-a recunoscut rolul in acest scandal, iar anul trecut a pledat vinovat la acuzatia de frauda care viza un contractor care a dotat inchisorile CIA cu echipament si a oferit alte materiale agentiei. Fostul agent a primit o pedeapsa cu inchisoarea de trei ani si se afla inchis intr-un centru de detentie din Kentucky.


Detalii despre inchisorile CIA

Potrivit informatiilor, Foggo a apelat la ingineri, contractori si specialisti in finante ai CIA pentru a construi inchisorile. Pe masura ce inchisorile se apropiau de finalizare, Foggo a apelat la o firma a unui prieten din San Diego, Brent R. Wilkes.

Compania acestuia a livrat "toalete, instalatii de apa si canal, aparate stereo, jocuri video, lenjeria, aparate de vedere pe timp de noapte, dopuri de urechi etc", cumparate de la magazinele Target si Wal-Mart din SUA si trimise in strainatate. "Nimic exotic nu a fost solicitat pentru faimoasele proceduri de simulare a inecului - ele au fost construite la fata locului din materiale existente pe piata locala", sustin oficialii.

Celulele erau construite astfel incat sa previna ranirea detinutilor in timpul interogarii: podele pe care nu se putea aluneca si pereti flexibili, care sa atenueze impactul daca prizonierul era trantit in pereti. Detinutii erau tinuti in celule izolate cate 23 de ore pe zi, iar o ora erau scosi afara de ofiteri CIA care purtau masti de ski pentru a-si ascunde identitatea si a-i intimida pe prizonieri.

Foggo, care are 55 de ani, nu a dorit sa ofere detalii despre inchisori si nu a fost acuzat in legatura cu realizarea centrelor secrete de detentie. El a fost pus sub acuzare pentru ca a oferit contracte CIA lui Wilkes, in schimbul unor vacante de lux si altor favoruri. Agentul a parasit CIA in 2006, fiind al treilea oficial la acea vreme in cadrul agentiei. Scandalul in care a fost implicat a pus CIA "in dificultate".

In ceea ce priveste scandalul inchisorilor secrete, Departamentul Justitiei are in vedere in prezent deschiderea unei "investigatii criminale".

Potrivit informatiilor, CIA a creat cel putin opt centre de detentie, incluzand cate una in Orientul Mijlociu, Irak si Afganistan, iar numarul detinutilor de-aici a fost de circa 100. Ele au fost construite la mijlocul anului 2003 sau mai tarziu.

Foggo s-a intalnit cu reprezentanti ai serviciilor secrete din Estul Europei care au ajutat la construirea inchisorilor. Potrivit NY Times, el si-a "exprimat recunostinta si si-a oferit ajutorul, lucru pe care oficialii locali l-au respins".


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9300 vizualizari

  • -5 (37 voturi)    
    base trebe sa isi dea demisia (Joi, 13 august 2009, 9:14)

    un domn [anonim]

    in cazu ziaristilor cu haysam..s a ales prafu..in cazul centrelor de detentie..s a ales prafu..mai mult baselu a spus ca nu a existat asa ceva..ma indoiesc ca ciracii lui care se ocupa cu treburi "dosnice"...nu i au spus..dar..c est la vie
    jos basescu....nu esti mai bun ca ceausescu !!!!
    • -6 (20 voturi)    
      Nu ai dreptate ! Acum intram in SUA fara vize ! (Joi, 13 august 2009, 10:00)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui un domn

      Soldartii romani morti in Afganistan si Irak,
      precum si camerele de detentie din subsolul
      Înaltei Curt de Casatie si Justitie de pe
      Str. Batişte (fost sediu ...renovat...al DIE)
      constituie pretul platit pentru ca acum,
      tu sa poti sa dai o fuga, cand iti trece prin cap
      pana la Chicago sau Los Angeles,
      fara sa mai stai la coada la Ambasada Americana, aflata tot pe Str Batiste,
      la nici 100 m de subsolul Inaltei Curti.
      • +16 (16 voturi)    
        I-auzi ! (Joi, 13 august 2009, 10:21)

        Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui MIHAI 2

        De cand asta? Pe site-ul MAE apare cum ca ai avea nevoie de viza pentru orice fel de calatorie in SUA.
        • +1 (1 vot)    
          Ei, domnule Mares, am exagerat un pic ! Artistic ! (Vineri, 14 august 2009, 3:15)

          MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

          Cetatenii din majoritatea tarilor membre
          ale UE nu sunt obligati sa ceara vize pentru a intra in SUA.
          Inclusiv cetatenii francezi, belgieni, olandezi si germani adica provenind din tari care nu numai ca nu au contribuit cu trupe in Irak, dar i-au si contrat la greu pe americani in acesta chestiune.
          *
          Totusi eu sunt convins ca de-aia ne-am luptat sa scapam de jigodismele politicii rusesti.
          Marea natiune americana nu poate sa nu recunoasca Romaniei dovezile de loialitate
          din ultimii ani. Inclusiv pretul sangeros platit in Irak si Afganistan si...probabil...
          sprijinul discret in chestiunea depozitarii
          suspectilor de terorism.
          Pe sarbi inteleg sa-i prigoneasca la nesfarsit....ei au avut demnitate.
          *
          Numai oamenii lipsiti toatal de caracter
          ar putea face uitate acele contributii
          romanesti.
          Si numai niste campioni ai cinismului
          ar putea lasa sa ”scape” informatii precum acelea referitoare la inchisorile secrete,
          pentru a reincalzi o ciorba expirata , greu de imputat lui Geoana ...insa foarte periculoasa pentru alti candidati la presedintie....if you know what I mean...
          *
          Desigur in discursurile lui de pana acum
          noul ambasador american la Bucuresti
          a bagat tot textele stiute ...cu lupta anticoruptie, liberalizarea adoptiilor si restituirea proprietatilor.
          *
          Despre ridicarea vizelor pentru romani nu a
          scos o vorba...dar sunt sigur ca a facut-o numai si numai pentru
          ca Administratia Obama
          doreste ca intr-o
          zi , cand ne vom intoarce acasa si
          vom aprinde lumina ,
          ei sa iasa pe dupa canapele
          si sa ne strige: ”SĂR-PRAIZ !”
          *
          Domnule Mares , daca v-am indus
          in eroare cu postarea mea initiala
          imi cer scuze.
          Constat cu uimire ca replica Dvs a primit 15 voturi pozitive care nu pot proveni decat de la persoane care de asemenea au percutat mai greu la bascalia mea cu vizele. Tuturor vreau sa va spun:
          Dragi cititori aredelei , va rog sa ma scuzati !
      • +6 (12 voturi)    
        Ce grabit esti,domnule! (Joi, 13 august 2009, 10:26)

        Victor [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

        Ehei,nenica mai incet cu demisia.Daca peste tot s-ar demisiona ptr.un zvon al nu stiu cui ar fi un tohu-bohu in lumea asta.
        Nu ca as lua apararea cuiva,dar tot din presa reiese,ca Basescu ar fi fost cel mai mic rau in aceasta poveste ptr.ca aceste activitati au avut loc "14 operatiuni, între 2003 şi 2005"Asa ca
        directioneaza-ti intreaga aversiune in alta directie,ptr.ca din 2003 si pana-n decembrie 2004 erau oule alea care trebuiau numarate,la putere.
        • +2 (2 voturi)    
          Ei asta e buna de tot ! (Joi, 13 august 2009, 16:08)

          Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Victor

          @Un domn ! De unde? Asa vrei mata toate secretele afisate pe usa lui Geoana? Cum ramane cu licuricii daca secretele nu mai sunt secrete?Daca lenea in gandire nu te lumineaza, nici lampa lui Ilici.O minima gandire logica cu ziaristii bramburiti intr-un IraK mai periculos decat o cobra regala care ajung.." tocmai"la Dominic cautata de toti "spayy"internationali,care este eliberata nu "prea"tarziu,care nu reunoaste nici "un"ziarist Roman,dar atentie vine in mioritica Romanika tocmai la o nunta la care nu recunoscuse ca promisese sa vina.Etete tocmai o ziarista de top international "minte" nu sifoneaza ce vrei mata.Si daca ?Asta arata ca serviciile secrete Romanesti cu "studenti"Irakieni,au data clasa! Oare atatea de "care" nu fac rau ?DDD
  • +8 (14 voturi)    
    terorism de stat (Joi, 13 august 2009, 9:15)

    teroristu [anonim]

    de abia acesta este terorism si inca unul de stat. sa rapesti oameni mai mult sau mai putin vinovati si sa-i tii ascunsi in inchisori secrete, fara dreptul de a se apara si a-si proteja integritatea corporala, fiind batuti, maltratati, stalciti, toturati pentru a se afla cine stie ce secrete oculte, aceastea se cheama crime impotriva umanitatii. Statele Unite au ajuns un stat diabolic ce distruge vieti si destine pentru a-si atinge scopurile lor mencantile si oligarhice. /
    • +7 (9 voturi)    
      adevarul...... (Joi, 13 august 2009, 9:53)

      capatu' satului [anonim] i-a raspuns lui teroristu

      adevarul este ca toate persoanele retinute si detinute in stare de arest de CIA, pt. legaturi cu cu terorism si alte infractiuni, erau retinute ilegal,
      in orice tara din lumea asta orice acuzat are dreptul de a se bucura de prezumtiei de nevinovatie, respectiv de a fi liber pana la momentul in care un judecator apreciaza daca se impune cercetarea acestuia in stare de libertate sau arest,
      HAAALLLOOO, domni procurori din Parchetul General ce va plangeti de neplata sporului de risc, de solicitare neuropsihica, si alte frectzi, puneti mana si cercetati nu stati tot timpu' cu mana intinsa....ar trebui sa aveti acelasi curaj in cercetarea faptelor savarsite de CIA si cetatenii americani ca si atunci cand cereti sporuri...

      CSM-ul ce face, nu trimite voi 2 -3 experti sa ii invete pe procurori cum se lucreaza,. sau ce asteapta, sa se prescrie faptele, si sa constate ca procurorii si-au facut datoria dar aveau mult de lucru si nu au putut cerceta faptele in timp util,
      sau poate din cecetarea asta nu iese nimic....

      tara asta vrea rezultate, nu sporuri din pixu' presedintelui Inaltei Curti de Casatie si Justitie Nicolae Popa....
      • -1 (3 voturi)    
        Alo ! Alo ! Se aude Toasi ! (Joi, 13 august 2009, 16:22)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui capatu' satului

        @ Dle Capu'Statului ! Ce vorbesti! Ai mata 4.000 de victime in "Gemeni "din care vreo cateva zeci verifica legea lui badia Newton fara parasuta. Ii tratezi la Hilton cu manusi de valet de casa mare ! Paliti de regrete de cosmarurile constiintei sifoneaza legaturi,celule teroriste etc.Mata nu ai auzit de razboiul civilizatiilor ? Dintre vechile mari civilizatii inafara de China de azi restul a intrat in pulberea istoriei dar au lasat ambitii si regrete ancestrale!Bunicul meu ma dascalea: Fereste-te de omu ce citeste o singura carte. Scena din " Fratii Jderi" cu copii de 12-16 ani batuti cu nuiele langa stalpii cu pecetea Bourilor Musatini ,sa nu uite bastina razaseasca,demnitatrea de om liber. Ar trebui sa faca obiectul unei note in codul penal si drepturile copiilor ca exceptie ! Altfel ne papa 'Gloabalizarea" ! DDD
    • -1 (1 vot)    
      Celui cu "terorism de stat" (Joi, 13 august 2009, 16:24)

      victor [anonim] i-a raspuns lui teroristu

      domnule, esti de-a dreptul tâmpit ori te faci :
      dumneata ce preferi, sa fii "batut, maltratat, stalcit, torturat" ori sa fii pur si simplu lichidat de catre un terorist ?
  • +4 (8 voturi)    
    parnaie (Joi, 13 august 2009, 9:23)

    Semaca [anonim]

    Na dracie ! Si io care credeam ca pe Praporgescu e doar un bloculetz cu cateva firme amarate pazite de sri...Nu dati cu pietre, parerea mea, vb lu Vaca'.
    • +5 (7 voturi)    
      Ce mai stii despre treaba asta? (Joi, 13 august 2009, 9:29)

      Traficantu_De_Influentza [utilizator] i-a raspuns lui Semaca

      Probabil ai facut multi oameni ce citesc pe aici curiosi...
    • -2 (2 voturi)    
      aa (Joi, 13 august 2009, 10:23)

      nnn [anonim] i-a raspuns lui Semaca

      Si eu care credeam ca blocul din Mircea Voda colt cu Calarasi, vizavi de Mol e cam suspect.
    • +4 (6 voturi)    
      CE LE STII TU PE TOATE ... (Joi, 13 august 2009, 10:31)

      jon [anonim] i-a raspuns lui Semaca

      In imobilul de pe Str. Praporgescu unde Ambasada SUA are birouri se mai afla sediul AirFrance (etajul 2 sau 3) unde am fost pentru o dauna a bagajului iar la ultimul etaj este o firma de securitate in IT unde am fost la un interviu. Ce se intampla in spatiile folosite de Ambasada SUA, nu stiu. Oricum, SRI nu se ocupa de paza unor imobile (sunt alte servicii implicate) dar cladirea respectiva este pazita de personal militar al Ambasadei SUA.
      • +1 (7 voturi)    
        hahaah (Joi, 13 august 2009, 11:04)

        The Saker [utilizator] i-a raspuns lui jon

        a fost tare cum pt fiecare informatie ce ne-o dai, ai si o justificare personala, in aceeasi cladire ai fost si la interviu, ai fost si pt probleme la bagaj :)
        si in acelasi timp stii si ce pazeste SRI..hmm..interesting.....esti cu carte de munca sau doar colaborator? :))) (la SRI )
        • +4 (6 voturi)    
          Ce ti se pare deplasat? (Joi, 13 august 2009, 11:41)

          jon [anonim] i-a raspuns lui The Saker

          Ca am intrat in acea cladire de doua ori in doua imprejurari diferite din viata mea?

          Daca mai spuneam ca stiu si doua persoane din cadrul Ambasadei SUA (cetateni romani) unul la securitate si celalalt la emitere vize si ca am calatorit in SUA

          DEJA ma considerai ca fiind de contrainformatii sau ma plasai mai stiu eu in ce teorie a cospiratiei.

          Asta se numeste obtuzitate a mintii.
          • +1 (1 vot)    
            ok..ok (Joi, 13 august 2009, 15:43)

            The Saker [utilizator] i-a raspuns lui jon

            nu te enerva, poate am exagerat, insa pareai putin cam prea informat despre o cladire oarecare din Bucuresti.
      • +3 (3 voturi)    
        you may be on to something... (Joi, 13 august 2009, 11:24)

        max [anonim] i-a raspuns lui jon

        nu e exclus sa fie ceva pe acolo, dar nu o inchisoare ca nu vad cum ar putea functiona.

        mai demult am vrut sa fac o poza cu biserica care se oglindea frumos in sticla de pe fatada cladirii si in cateva secunde au iesit niste bodyguarzi disperati dinauntru - mai sa-mi ia aparatul.

        ma gandeam ca pazesc sediul Air France - chiar am zis, ia uite ce speriosi sunt francezii astia...
        • 0 (2 voturi)    
          NU mai avem loc in Bucuresti (Joi, 13 august 2009, 20:12)

          Valentin M. [anonim] i-a raspuns lui max

          de toti "capitalistii" care ne-au ocupat orasul cu statul lor politinesc in spate. Nu mai poti sa faci o poze pe strada ca ies disperati cu ochii scosi tot felul de "bodyguards" (o alta specie in crestere, formata din indivizi care au ales-o ca sa-si satisfaca predispozitia de a se bate si de a lua si bani pt asta) sa-ti ia aparatul, ca nu e voie, ca e banca, ca e dracu, ca e laku'. Se se duca n....bii toti secretosii astia unde or vedea cu ochii si sa ne lase orasul in pace. M-am saturat de statul politienesc capitalist, e parca mai rau decit cu comunistii - acum sint de 3 ori mai multi militieni, unde te uiti unifome si oameni inarmati gata sa te bage imediat inapoi in "ordine" de indata ce incerci sa faci altceva decit vrea establishment-ul.
      • 0 (0 voturi)    
        nu le stiu pe toate (Joi, 13 august 2009, 18:02)

        semaca [anonim] i-a raspuns lui jon

        si nici n-am afirmat asa ceva, ba dimpotriva, am afirmat ca e parerea mea si am voie potrivit constitutiei (sac) sa am pareri personale, cu toate acestea iti inteleg sarcasmul. Pe de alta parte burtosii cu stars&stripes pe uniforma or apartine de ambasada dar baietii ceilalti sunt din brigada antitero iar aceasta tine de sri. Si tot ca o parere personala, o asemenea cladire ar trebui sa aiba parcare subterana ca doar n-o sa-i bage pe "teroristi" prin carciuma de la parter deghizati in betzivi, si are. Toate astea pt ca obisnuiesc sa ma fac manga in zona respectiva insa mai mereu am o senzatie ciudata cand trec prin zona respectiva, parca mi-e cam nu stiu cum sa trec pe langa unu in verde care poarta la sold ditamai tunu de plastic la vedere.
  • +8 (8 voturi)    
    ete na! (Joi, 13 august 2009, 10:02)

    Alexia [anonim]

    ce sa-ti spun, secretu' lui polichinelle... in orice oranduire sociala, serviciile secrete au mijloace specifice de lucru/sedii/cladiri conspirative, etc. Ce, credeti ca noul KGB, Mossadul, etc nu au asa ceva prin alte tari, considerate de ei ok??? Ce dracu', oameni buni, chiar sunteti copii mici si nu intelegeti cum merg treburile? Si n-are baselu' nici o vina, credeti ca voi daca erati in locul lor aveati curajul sa va opuneti de vreun fel mai-marilor lomii care decid ptr noi, astia mici si nesemnificativi? LOLLLLLL Ma asteptam la mai multa minte din partea voastra.
    • 0 (0 voturi)    
      bine da' ... (Vineri, 14 august 2009, 4:43)

      calugaru' vaxile [anonim] i-a raspuns lui Alexia

      daca amu' rumunia a trecut de sub cizma lu' ivan sub cizma lu' sam, care e ghisheftu'? economic, capacitatea de productie a romuniei de la '89 la 2009 s-a cam aplatizat. da, stiu, se producea in mare parte "pe stoc". da dragilor, da' mare parte din cererea interna se asigura in productie interna. amu' se importa tot.

      whatever ...
  • +7 (9 voturi)    
    pot sa faca ce vor (Joi, 13 august 2009, 10:04)

    sven [anonim]

    Domnii astia pot sa faca ce vor, ca pe romani nu-i intereseaza. E mai importanta Ana Lesko si Andreea Banica si Lazarov si te miri ce alti "eroi". Daca nu reusesc baietii de la ziar sa-l transforme-ntr-o telenovela e greu de tot ... romanul nu se uita, nu-l intereseaza. Traiasca telenovelele !
    • +7 (9 voturi)    
      ... (Joi, 13 august 2009, 10:23)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui sven

      Si crezi ca pe americanul sau olandezul de rand il intereseaza cu ce se ocupa serviciile secrete? La noi insa, daca nu stie romanul tot si, evident, sa stea si toata ziua cu critica in gura, s-ar opri lumea in loc!
      • +2 (2 voturi)    
        nu e acelasi lucru (Joi, 13 august 2009, 12:30)

        marian [anonim] i-a raspuns lui Aph

        Nu e vorba ca as vrea sa stiu tot, adica sa stiu care sint casele conspirative ale SRI-ului, cine este agent de-al lor sau unde isi au ei bazele de antrenament, etc.
        Dar daca intreb SRI-ul daca exista asa ceva, imi vor raspunde ca da, insa nu imi pot da niciun detaliu. Ceea ce e absolut normal.
        Insa in cazul asta, autoritatile romane au fost intrebate daca exista inchisori secrete CIA in Ro si au raspuns clar ca NU.
        Daca se dovedeste ca de fapt au existat, se cheama ca autoritatile au mintit pe fata cetatenii, ceea ce este inacceptabil, indiferent ce avantaje ar fi obtinut Romania de pe urma acestei minciuni.
        Presedintii americani care au mintit, atunci cind s-a dovedit asta, au avut probleme mari (a se vedea Nixon sau Clinton), asa ca pe americanul de rind il intereseaza.
        • 0 (0 voturi)    
          casele conspirative (Vineri, 14 august 2009, 5:47)

          goe [anonim] i-a raspuns lui marian

          Normal ca se tin secrete, acolo se intalnesc "spionii" sa conspireze cu amantele.
          Oricum povestile astuia mi se par trase de par rau de tot. Atata efort pentru 6 detinuti? Un mancator de rahat american care e pus sa bage in aceeasi oala cu americanii cat mai multe tari. Adica vedeti voi, si romanii sunt de acord cu tortura, si inca o gramada de tari. In primul rand cine a avut acces la asemenea informatii nu le va face publice niciodata, decat daca i s-a urat cu viata si isi uraste si familia. Aia aresteaza cetateni daca zic ceva rau de Obama, iar asta se lauda cu ispravile ultra secrete ale CIA-ului? HAHAHA, si prostii cred. Nu exista agent care sa sifoneze CIA-ul si nici vreun alt serviciu secret, la nivelul asta.
      • +1 (3 voturi)    
        Si ar lua-o si in sens invers... (Marţi, 18 august 2009, 10:42)

        Traficantu_De_Influentza [utilizator] i-a raspuns lui Aph

        Sa vezi atunci belea :))
  • +1 (5 voturi)    
    mda (Joi, 13 august 2009, 11:12)

    zdragomir [utilizator]

    "unii dintre cei mai periculosi teroristi din lume"

    Din cate am vazut in articole despre acest subiect, o mare bucata din acesti "teroristi periculosi" sunt predati pentru -recompensa- de diversi localnici (...scapa de vecin, ii ia pamantul, sotia si primeste si o recompensa). Dintre cei care au fost eliberati din centre de detentie din Guantanamo si Abu Ghraib, nici unul nu a fost incarcerat pe motive solide, doar pe zvonistica si paranoia. Ce sa mai zic de cati minori se gasesc in acele centre faimoase, minori care au devenit majori chiar acolo, dupa care s-au sinucis.

    Cei mai mari teroristi sunt guvernele care finanteaza razboaie. Nici se compara o explozie intr-un centru comercial cu un raid aerian in fiecare noapte, sau zi, ca nu sti exact cand vine. Se poate si masura diferenta extraordinara !
  • +5 (5 voturi)    
    - (Joi, 13 august 2009, 11:32)

    rontzaila [utilizator]

    ma gandesc ca daca explodeaza vreun musulman in tara va creste ametitor oferta catre CIA de apartamente pentru detinut si torturat ilegal posibili teroristi.
  • 0 (0 voturi)    
    adresa ei (Joi, 13 august 2009, 14:17)

    x [anonim]

    Ce cautati e in strada Fuica Vasile nr 14. O casa obisnuita, cu grati si gard inalt.
    • 0 (0 voturi)    
      au si program de vizita? (Vineri, 14 august 2009, 5:49)

      goe [anonim] i-a raspuns lui x

      Sau de unde stii tu ce e dupa gratii?
    • +1 (1 vot)    
      esti sigur ca nu-i bordel acolo? :)) (Marţi, 18 august 2009, 15:44)

      Alexia [anonim] i-a raspuns lui x

      ca si aspect, n-ar fi exclus, nu? :))))))))
  • 0 (0 voturi)    
    ?!? (Vineri, 14 august 2009, 1:15)

    Masti de Ski [anonim]

    Sa mori de ras......cu Masca de Ski pe fata.....
  • +1 (1 vot)    
    Failibilitatea - o poveste de om inventata! (Vineri, 14 august 2009, 23:19)

    Doru BARBU [anonim]

    Tradarile indivizilor gen Foggo sunt cel putin la fel de penibile ca si reprosurile de la sfarsitul unei casatorii, incheiata cu un divort urat, acompaniat de urlete isterice, depresii si regrete tardive. Relatia lui Foggo cu CIA se incheie urat, pe acordurile unor petarde continand fum cu efecte halucinogene. E aproape evident ca frustrarile lui Foggo sunt de natura financiara sau, la limita, conflictuala (cu o autoritate din cadrul CIA), si nu prea au legatura cu Romania. Jocul la cacialma e ridicol, contraproductiv si demonstreaza, inca o data (oare mai era nevoie?) failibilitatea oricarei institutii care dincolo de sedii, reguli si baza logistica este formata din OAMENI! Logica lui Foggo e insa cea din bancul stupid cu ursul si iepurasul, care iepuras, ori de cate ori se intalneste cu ursul o ia in freza, fie ca poarta caciula sau nu. Asa si Foggo, simtindu-se in blana iepurasului care, intr-un fel sau altul a luat-o in freza, a dat in gat la vanator faptul ca ursul e prin zona. Mai trist pentru Foggo ar fi sa o ia din nou in freza, de data asta de la vanator, pentru simplu fapt ca e un iepuras frustrat si fricos care mai si minte! QED, ca in demonstratiile matematice!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by