VIDEO UPDATE Protestul politistilor s-a incheiat. Sindicatele ameninta cu greva generala

de Ella Moroiu HotNews.ro
Marţi, 11 august 2009, 10:45 Actualitate | Esenţial

Cateva sute de politisti au protestat marti in mai multe orase din tara si in Capitala, nemultumiti ca nu si-au primit chiria pentru urmatoarele luni si pentru ca veniturile lor s-au redus cu aproape 20%, prin eliminarea sporurilor de fidelitate, de confidentialitate si de antena.

Intre orele 10:00 si 12:00, protestul s-a desfasurat in Bucuresti, la sediul MAI, dar si in fata prefecturilor din Alba-Iulia, Sibiu, Deva, Targu-Mures, Brasov, Craiova, Resita, Ramnicu-Valcea, Piatra Neamt si Galati.

Cei aproximativ 350 de politisti afiliati la Sindicatul Politistilor si Vamesilor Pro Lex au stat intorsi cu spatele catre sediul MAI din Capitala, motivand ca "institutia le-a intors spatele", relateaza Mediafax. De asemenea, ei au aruncat cu bomboane in tinte, afirmand ca, fara bani, nu pot prinde infractori, relateaza NewsIn.

La protest a fost adusa si o casa din carton, pe care sindicalistii o instalasera luni in fata Teatrului National, ca un simbol pentru politistii care nu isi vor mai putea plati chiria. Sindicalistii au adus si un scuter electric, nemultumiti de cantitatea de benzina pe care o primesc, si au scandat Nica, nu uita, te va lua Politia.

Protestul s-a incheiat la ora 12:00. O delegatie a sindicalistilor a fost primita de reprezentantii MAI pentru discutii. Dl. Ion Popescu, presedintele confederatiei Meridian (la care este afiliat Sindicatul Pro Lex), a declarat ca, daca revendicarile politistilor nu vor fi solutionate si daca ministrul Dan Nica "nu se va aseza alaturi de ei la masa discutiilor si Politia va fi calcata in picioare", confederatia va declansa greva generala.

Nici unul dintre protestatari nu a plecat din timpul programului, fiind ori in concediu, ori in afara turelor de serviciu, a precizat Ion Popescu.

Revendicari

In petitia inaintata oficialilor MAI, reprezentantii politistilor au subliniat principalele probleme cu care se confrunta:
  • 12.000 de oameni nu isi vor mai primi banii pentru chirie. Jumatate dintre acestia se afla in Bucuresti, iar in Politia Capitalei sunt 800 de persoane in aceasta situatie. Ca atare, multi dintre politistii mutati in interes de serviciu ar putea fi evacuati. (Politistii primesc lunar jumatate din salariul lor pentru a-si plati chiria).
  • De asemenea, criza financiara a dus la suspendarea concursurilor pentru incadrarea a 1.200 de politisti si la amanarea cu patru luni a inceperii activitatii absolventilor scolilor de politie.
  • Veniturile politistilor s-au redus cu aproape 20%, prin eliminarea sporurilor de fidelitate, de confidentialitate si de antena.
  • Incertitudinea locului de munca al politistului de frontiera din sudul si vestul tarii.
  • Adoptarea legii unice privind salarizarea in forma convenita cu sindicatele.
  • Neacordarea unui spor de vacanta si a normei de echipament.
  • Neplata orelor suplimentare sau necompensarea cu timp liber corespunzator.
  • Lipsa logisticii minime.
Ministrul de Interne, Dan Nica, a declarat luni ca Guvernul face eforturi pentru plata salariilor de baza pentru cei 70.000 de angajati, dar fondurile pentru sporuri sunt insuficiente.





Proteste si la Aparare

Si sindicalistii din aparare protesteaza marti, in fata sediului Ministerului Economiei, nemultumiti de faptul ca ultimii 3.500 de specialisti din uzinele de armament si munitie vor fi disponibilizati. In urma acestei masuri, 60% din capacitatile de productie militara vor fi inchise. Sindicatele din Aparare organizeaza proteste si in urmatoarele doua zile.


Citeste mai multe despre   



  
2949 vizualizari
  • +9 (13 voturi)    
    Saracii.. (Marţi, 11 august 2009, 11:05)

    TNT [anonim]

    ...vamesi , cum stau ei in picioare ca nu mai primesc bani de chirie! Lasa ca mai stau putin si dupa aia se urca in Q7, X5-uri si pleaca linistiti spre vilele intabulate pe numele rudelor .
    • +8 (10 voturi)    
      nu te supara (Marţi, 11 august 2009, 11:19)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui TNT

      dar nu toti politistii lucreaza la vama...
      aia care patruleaza nu prea iau spaga (in primul rand nu prea au cum)
      • +7 (7 voturi)    
        Vamesi (Marţi, 11 august 2009, 14:33)

        TNT [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        ...eu ma refeream strict la vamesi . Politistii o duc destul de rau, nu despre ei vorbesc.
        • +2 (2 voturi)    
          Titlul se refera la politisti (Marţi, 11 august 2009, 12:31)

          Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui TNT

          Cat % reprezinta vamesii din totalul politistilor?
    • -1 (7 voturi)    
      Tipic (Marţi, 11 august 2009, 11:27)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui TNT

      Gandire tipica pentru unul cu creierul spalat, unul manipulat.

      Invata ca nu trebuie sa te raportezi la varfuri ci la medie, aia conteaza. Daca eu vad pe strada 7 X5-uri si 5 Q7-uri nu inseamna ca tot boborul are X5 si Q7 nu?

      Pentru astia ca tine, din pacate sunt multi, vine Boc si spune de aia cu pensiile mari, de aia cu salariile mari etc. Aia sunt cativa raportat la milioane prietene, ponderea este foarte foarte mica.
      • +3 (9 voturi)    
        Bine ca esti tu destept ! (Marţi, 11 august 2009, 15:18)

        TNT [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        Nu am nimic cu cei care au X5, Q7 sau orice alta masina cumparata din banii munciti de ei . Spre deosebire de tine , eu locuiesc intr-o localitate de frontiera si stiu foarte bine cate spagi/ smecherii au facut vamesii astia inainte de intrarea in EU . Iar faptul ca sint doar cativa asta nu inseamna ca acum merita altceva in plus decat atunci cand faceau mii de euro pe saptamina: PUSCARIA!
        In rest ,daca nu scriu "boborul" inseamna ca nu sint destul de smecher si sint manipulat...pentru unul ca tine care are creierul neted si nespalat . La propriu!
  • +5 (13 voturi)    
    In zadar (Marţi, 11 august 2009, 11:11)

    privat [anonim]

    Acesti indivizi ar trebui sa isi dea demisia daca nu le convine taierea sorurilor si taierea banilor de chirie.
    Cati angajati ai sistemului privat primesc bani de chirie?
    Daca eu as lucra in alt oras decat cel de domiciliu si nu mi-ar conveni salariu sigur as cauta un alt loc de munca sau m-as retrage in orasul meu.
    Dar acesti politisti s-au invatat sa primeasca pomana din partea statului.
    Sper ca s-a terminat cu aceasta pomana.
    • +3 (5 voturi)    
      nu vorbi fara sa stii despre ce e vorba... (Marţi, 11 august 2009, 11:21)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui privat

      sunt detasati in alt oras si nu li se dau bani de chirie ...
      e ca si cand te-ar trimite firma pe tine il alt oras sa lucrezi la ceva si ti-ar sice cu gotelu si astea sa te descurci ca nu e problema lor...

      politistii fac multe prostii dar aici cam au dreptate...

      cu sporurile nu ma bag, dar depinde ce salarii au fara sporuri...
      si nu zii de spaga pentru ca nu toti iau spaga + ca un salariu mic te cam indeamna la spaga
    • -3 (5 voturi)    
      Deci incepi sa ma oftici (Marţi, 11 august 2009, 11:31)

      BellCross [anonim] i-a raspuns lui privat

      cu remarci de genul ca in privat nu este asa.... Angajeazate in public daca nu iti convine ceva.... Crezi ca politisitlor le place sa faca ture de noapte si sa stea cate odata 24 de ore la servici?

      Si in plus sporurile taiate chiar sunt importante ( fidelitatea e destul de importanta nu?)
      • +4 (4 voturi)    
        ofticatului (Marţi, 11 august 2009, 15:33)

        g [anonim] i-a raspuns lui BellCross

        nu zic ca n-ai deloc dreptate, dar ... pai de ce sa nu faca ture de noapte daca asta le e meseria... asta e problema tuturor, li se pare ca fac prea mult pentru salaru care-l primesc... de parca n-ar sti fiecare dinainte ce salariu primesc si sarcini are meseria respectiva... suntem o tara de miorlaiti...
      • +3 (3 voturi)    
        fidelitate? (Marţi, 11 august 2009, 16:43)

        MirceaA [anonim] i-a raspuns lui BellCross

        pai nu depui un juramant? Pai asa ar trebui ca toti angajatii sa ceara spor de fidelitate, ca sa nu se dea cu concurenta.
      • 0 (0 voturi)    
        Pentru BellCross (Miercuri, 12 august 2009, 2:48)

        privat [anonim] i-a raspuns lui BellCross

        Nu as lucra nici macar o zi in politie, tataie sa sti ca sporurile sant pentru lenesi nu pentrui muncitori, eu lucrez la privat si nu as accepta sa lucrez pe un salariu cu zeci de sporuri adaugate. Daca politistilor nu le place sa faca ture de noapte sa isi schimbe serviciul. Dar este posibil ca acei oameni sa nu mai stie sa faca nimic.
        • 0 (0 voturi)    
          politisti (Miercuri, 12 august 2009, 16:33)

          cristina [anonim] i-a raspuns lui privat

          sunt politisti care in loc de 8 ore zilnic muncesc 12.Unde sa se duca daca au invatat pe rupte ani de zile sa intre la academia de politie si doar pentru asta s-au pregatit?
    • -1 (1 vot)    
      @privat : problema e cu tinerii (Marţi, 11 august 2009, 12:47)

      tot privat [anonim] i-a raspuns lui privat

      Omule, daca s-ar taia toate sporurile politistilor, ar mai lua doar salariul de baza, care este pt. cei tineri, la incadrare, vreo 800 de lei... Trebuie sa retii ca dupa '89 a crescut f. mult ponderea "civililor" in MAI, adica nu mai provin marea majoritate de la Academia de Politie - pt. ca este nevoie de specialisti din diverse domenii - ceea ce e un lucru bun... asa ca, in cazul asta, nu vor mai veni oameni noi, iar restul - mai ales tinerii - vor incepe incet incet sa plece, ca de mancat trebuie sa manance toti... Ajutorul de chirie este jumatate din salariul de baza, dar nu mai mult de 700 de lei. Pt. politistii batrani, la casa lor nu mai conteaza, pt. ca nu beneficiaza de el. Se loveste in schimb in cei tineri, la inceput de drum si pt. care orice spor de genul asta e un ajutor enorm tinand cont de cat de "mare" este salariul de baza... Sa inlocuiasca formula actuala cu salariul de baza (de mizerie) + sporuri cu un salariu decent si fara sporuri si gata tambalaul !
      Prin toata kestia asta ii vor curata pe aia tineri care aveau o mentalitate normala si ii vor pastra in continuare pe bosorogii comunisti, prietenii lor... corb la corb nu-si scoate ochiul...
    • -2 (2 voturi)    
      serios? (Marţi, 11 august 2009, 13:35)

      maria [anonim] i-a raspuns lui privat

      dute draga' si stai tu 8 ore in strada, printre criminali si infractori, doamne feri sa fi politai' intr-un sat de langa cluj pt. 2000-2400 ron, sa vezi dupa 2-3 ani cum stai cu psihicul si cu familia proprie.
      va mirati ca sunt care iau spaga?
      daca ai lucra in ture de noapte in strada la ordine publica, crezi ca nevasta-ta doarme linistita?
      PACAT DE TARA ASTA!
      • +2 (2 voturi)    
        cine-l pune? (Marţi, 11 august 2009, 18:11)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui maria

        atat poate sa faca, ca altfel era om de stiinta si castiga mult mai putin.
      • 0 (0 voturi)    
        pentru maria (Miercuri, 12 august 2009, 2:41)

        privat [anonim] i-a raspuns lui maria

        Daca vroiam sa ma fac politist ma duceam si stateam 8 ore in centrul intersectiei, dar din fericire nu am invatat si stau intr-un birou unde muncesc mai mult decat in intersectie si nu ma plang.
    • -1 (1 vot)    
      aiureli (Marţi, 11 august 2009, 18:26)

      alin [anonim] i-a raspuns lui privat

      draga "anonim"... tin sa te anunt ca un politist care face o scoala atunci cand termina aceasta scoala nu se duce unde vrea... se duce unde i se da dispozitie... si nu prea poti sa te muti asa de capul tau prin institutia asta... adica nu-mi convine la Arad...ma duc la Alba.... cum ai face tu in civilie..ca de... fabrici de termopane mai sunt.. si poate mai au de lucru. Si hai sa vorbim pe aia buna... cand ai luat hotararea sa te faci politist.. ai in vedere ceea ce se scrie in lege.. drepturi si obligatii..nu... ia sa iti iau de maine dreptul tau de a conduce un autovehicul asa..ca vreau eu.... cam asa este si cu dreptul la chirie...dar sunt multe ce voi civilii nu stiti despre Politie...
  • +3 (5 voturi)    
    da stiu... (Marţi, 11 august 2009, 11:18)

    liviu_ [utilizator]

    ii trimit la mare si stau pe la oameni gratuit din mila ca nu li se da diurna sau cazare...
    + ca li se spune sa patruleze 30 km/zi da nu au bani de benzina etc...
    am un prieten politist...
    • +1 (1 vot)    
      da, si noi stim... (Marţi, 11 august 2009, 11:53)

      godzilla [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      portretul robot al celor ce ii tin "gratuit din mila": interlop cu "datorie" la taxa de protectie.
      • -1 (1 vot)    
        mai omule... (Marţi, 11 august 2009, 13:51)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui godzilla

        o fi nu o fi asa chiar nu ma bag pentru ca nu stiu...
        dar nu era mai simplu sa le asigure cazare ca sa nu mai fie la mila interlopilor cum zici tu?
      • 0 (0 voturi)    
        fiti obiectivi (Miercuri, 12 august 2009, 0:56)

        nicu militianu [anonim] i-a raspuns lui godzilla

        daca ati fi obiectivi atui vedea ca daca cei in cauza -nu vamesii-adica politia aia de prinde hoti,de stinge lumina la cheflii,la nunti dev tigani,etc,etc.nu ar mai fii sau ar mai fii dar ar intoarce capul si mai mult cand se intampla una alta credeti-ma ca ari fi ca in decembrioe 1989 si imediat dupa aceea;tot ce acuzati este pe nedrept-spaga,tampenii,serviciu de care sa se lase,etc.etc.dati-va seama,ca si asa procurorii si judecatorii nu ii intereseaza de hoti,evazionisti,spagarii din guvern si parlament.
  • 0 (0 voturi)    
    puriu (Marţi, 11 august 2009, 11:26)

    florin [anonim]

    Statul ar trebui sa se impice mai mult nu la cheltuirea banilor pentru delegatii, sporuri inventate si tot felul de tampenii ci la un plan de sustinere aeconomiei realae adica a firmelor mici si mijlocii ; ele sunt cele care aduc bani multi la bugetul de stat si de acolo toti ceilalti (bugetarii) isi cam iau salariile. dar in Romania totul este pe invers
    • 0 (0 voturi)    
      pentru florin (Miercuri, 12 august 2009, 2:44)

      privat [anonim] i-a raspuns lui florin

      eu cred ca tu esti politai dupa cum ai scris, statul probabil ca are grija de firmele mici si mijlocii, in articol se vorbeste despre chirii si prime pentru politisti. tie iti convine sa platesti chirie angajatului tau daca ai?
  • +1 (3 voturi)    
    adevarul e ca militienii au cam baut cerneala (Marţi, 11 august 2009, 11:43)

    afara cu ei [anonim]

    cind au fost mici au baut cerneala;
    acum freaca menta; asta daca nu-i acopera pe interlopi.
  • +6 (8 voturi)    
    deci.. (Marţi, 11 august 2009, 12:02)

    adrian [anonim]

    deci sa avem pardon...politisti castiga destul pentru cata scoala au(in comparatie cu alti bugetari). Stiati ca medicii rezidenti trebuie sa-si faca rezidentiatul in centrele universitare, deci in marile orase? si lor nu le plateste nimeni chiria.Un rezident castiga cat un politist..dar rezidentul are scoala cam cati ani are un tinerel agent. aaa..un rezidentiat dureaza pana la 5-6 ani.Asa ca dragi politisti obisnuiti cu pomana de la stat, ia mergeti voi si va cautati alte joburi daca nu va convine.
    • 0 (0 voturi)    
      vino cu ei 24 de ore (Miercuri, 12 august 2009, 1:00)

      nea nicu militianu [anonim] i-a raspuns lui adrian

      comparatia etse simpla:politia nu omoara oameni si nu pune conditii ca sa nasti,sa te opereze,etc.nu va e rusine ca ar trebui sa va uitati in jos cum va uitati cand trece unul cu dinti de aur?da,ca medicul cinstit si tanar nu primeste cat trebuie sunt de acord dar comparatiile cu rezidentul ce cateodata mai si fura,se mai si drogheaza ,de unde sa stiti dvs.monsieur,pardon,vedeti ca sunt politisti care dau clasa nu in medicina dar in alte chestiuni de cultura generala.mai discutam?
    • 0 (0 voturi)    
      medicii iau spaga sau te lasa sa mori... (Miercuri, 12 august 2009, 23:24)

      eu [anonim] i-a raspuns lui adrian

      cred a tu esti un doctorel care a facut facultatw cu plasa.... in fine, daca politistii si-ar da demisia cine ar mai fugi dupa hoti? tu?le-ar conveni alte joburi dar au contract si asta inseamna sa plateasca scoala daca isi dau demisia
  • -2 (2 voturi)    
    nu e asa simplu.. (Marţi, 11 august 2009, 13:36)

    marius [anonim]

    nu vreau sa intru in polemici legate de importanta unor institutii ale statului , dar cred ca toti sunteti de acord cu mine ca politia este una din institutiile fara de care un stat nu poate functiona. Acum daca angajatii ei nu sunt platiti corespunzator cu munca pe care o depun , sau calitatea misiunilor lor zilnice (ca cele de patrulare) este diminuata din cauza lipsei carburantului toti vom avea de suferit. Eu unul sunt de acord cu protestele lor pt ca protesteaza pt unele lucruri care le sunt luate acum dupa ce initial le-au fost promise( la angajare)..daca un patron iti promite la inceput un anumit salariu dupa care ti-l reduce la jumatate...ce faci? demisionezi,nu? pentru politisti e mai greu sa faca asa ceva....au un contract care ii cam tine legati de institutia asta. Iar pentru nebunia cu sporurile nu-i vina lor, nu ei le-au inventat, daca ar avea un salariu de baza decent nu ar mai protesta pt taierea sporurilor ,ci pt reducerea salariilor (care contravine promisiunilor electorale ca tot se apropie..)
  • +2 (2 voturi)    
    da' cine-i tine in politie ?? (Marţi, 11 august 2009, 13:56)

    Flo.ro [utilizator]

    domnilor, uitati ca traim intr-o tara libera.
    daca nu esti platit corespunzator pentru ce ti se cere la locul de munca, esti liber sa pleci. nimeni nu te tine cu forta.

    sunt alti oameni care au conditii de lucru mult mai vitrege (ganditi-va doar la taranii care stau toata ziua in soare pe 40 de grade), si nu se plang atita. acesti oameni castiga mai putin, dar nu ies in strada.

    dar cand ne-am obisnuit cu o mie de sporuri, treaba nu prea multa, mai mult plimbat hartii de la un etaj la altul, nu-i asa, ii greu cand ti se taie din macaroana...
    cati politisti au intrat in politie din convingere, din dorinta de a face bine ??
    si cati au intrat "ca se plateste bine" si oricum "ceva tot pica". poate nu la inceput, da' mai incolo...

    hai, lasati protestele, si mai si munciti domnilor. pentru ca noi va platim salariul, si acuma cu criza asta, nu prea mai avem nici noi bani...
    • 0 (0 voturi)    
      ? (Miercuri, 12 august 2009, 23:31)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Flo.ro

      cati au intrat din convingere? multi. cati pentru ca 'ceva tot pica' ? si mai multi, dar ultimi si cei care plimba hartii ar trebui dati afara.Voi nu ne platiti noua salariul, e posibil sa fie invers, noi platim impozit la stat cat salariul tau poate. a si ne tine in pol un contract.
  • +3 (3 voturi)    
    Scimbarea mentalitatii (Marţi, 11 august 2009, 14:17)

    Dema-gogu [anonim]

    Nu inteleg de ce eu, contribuabil, trebuie sa platesc chiria politistului...sau a judecatorului...sau a parlamentarului...Mie cine imi plateste chiria?
    Si de ce doar anumite "caste de bugetari" au chiriile platite? Nu toti bugetarii sunt tratati la fel.
    Cine nu este de acord cu salariile de bugetar, fara chirie, poate sa-si aleaga altceva, e liber.
    Un tanar absolvent angajat intro firma primeste tot 800 lei. Iar el, nu face mofturi, nu emite pretentii si chiar munceste. Nu-i convine...pleaca.
    Toti ati jumulit bugetul tarii dar cand a fost vorba de exemple ati aratat cu degetul spre vecin.
    Acum, se pare ca nu intelegeti, bugetul nu va mai poate sustine.
    Nu mai are de unde intrucat particularii s-au sufocat. Si ei au diminuat salarii, au dat afara angajati. Si statul trebuie sa faca acelasi lucru.
    Numai voua vi se par pretentiile voastre justificate....
  • +4 (4 voturi)    
    spor la treaba! (Marţi, 11 august 2009, 15:28)

    Itsoc [utilizator]

    spor de antena? ce-i ala? vreau si eu spor d'asta ca am antena pe casa :D
  • +1 (1 vot)    
    mai intii sa-si faca datoria, apoi sa ceara (Marţi, 11 august 2009, 16:20)

    Gramofonu' [anonim]

    Mergeti in statia de metrou Unirii si admirati bravii aparatorii ai ordinii publice fumind cot la cot cu angajatii Metrorex pe care ar trebui sa-i amendeze, in zona cu fumatul interzis.
    Hint: fumoarul e fix in fata sectiei de politie metrou si, conform legii, nu numai ca acolo nu e voie sa se fumeze, dar nici nu indeplineste si nu va putea indeplini vreodata conditiile legale pentru a fi declarat loc de fumat

    Calatorii (bolnavi de astm, de inima, copii) sint nevoiti sa treaca pe acolo cu riscul de a o face pentru ultima data.

    Care e raspunsul Metrorex la reclamatii? "Dar cine sinteti?"
    Care e raspunsul Politiei? Halucinant: "Nu am fost instruiti astfel incit sa putem spune care e loc de fumat si care nu".
    Hint: scrie mare, "Fumatul interzis in incinta metroului". E si cu poza. Scrie si in legea 349 din 06.06.2002 modificata si completata cu Ordonanta 13/2003.

    De cite ori ati vazut politisti amendindu-i pe cei care arunca gunoaiele pe jos, fix linga ei?
    De cite ori ati vazut politisti scuipind coji de seminte pe strada?

    La alegeri, un politist a refuzat sa-i amendeze pe cei care fumau in incinta scolii unde se desfasurau alegerile...

    La munca, tovarasi.
  • 0 (0 voturi)    
    Opriti hotiile ! (Marţi, 11 august 2009, 16:33)

    anunt important ! [anonim]

    Va rugam pina se termina criza sa nu mai furati, sa nu mai spargeti banci, sa nu mai dati in cap la oameni, sa mergeti linistiti acasa!... Opriti-va din furat ! Nu avem cum sa ne ocupam de banditi pt ca nu putem nici macar sa ajungem la ei! Daca totusi doriti sa "spargeti" o banca, bancomat, apartament, masina etc. lasati un bilet sa stim unde sa va gasim dupa ce trece criza asta. Multumim mult!
  • -1 (1 vot)    
    bla (Marţi, 11 august 2009, 17:32)

    lucky [anonim]

    Toti cei care nu fac parte din sistem sa taca din gura. Din afara sistemului se vad toate bune si frumoase. Habar n-au cu ce se "mananca" politia.
    • 0 (0 voturi)    
      ba da (Marţi, 11 august 2009, 21:10)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui lucky

      la cata spaga am dat pana acum la politistii de la circulatie, stiu cu ce se mananca politia... cu garnitura de spaga.
  • 0 (0 voturi)    
    Bani pentru chirie (Marţi, 11 august 2009, 18:53)

    Om bun [utilizator]

    Insistai politisti! Judecatorii au insistat si au obtintl banii pentru chirie (800 euro/luna). Daca guvernul se justifica cu trimiteri la criza, cereti, pentru echitate, sa nu se dea nici judecatorilor cei 800 euro/luna.
  • +2 (2 voturi)    
    daca (Marţi, 11 august 2009, 19:01)

    kamyqaz [anonim]

    Daca si-ar face treaba corect as fi de acord, dar stiind ca majoritatea sunt niste analfabeti profitori, care dupa ce s-au "educat", tot pe banii contribuabililor, au ajuns acum sa abia nesimtirea sa mai ceara deja e cam mult.
    In plus e un job care are anumite riscuri; pentru asta consider ca ar trebui platiti in plus, DAR sa am garantia ca in caz de necesitate acel politist isi va risca chiar si viata pentru mine si ceilalti cetateni (visez, nu ? ).

    Pentru tipul cu "Toti cei care nu fac parte din sistem sa taca din gura" ii reamintesc ca cei CARE NU FAC PARTE DIN SISTEM platesc toate aceste cheltuieli.
    • 0 (0 voturi)    
      jhgjhg (Luni, 21 septembrie 2009, 1:06)

      Bella89 [utilizator] i-a raspuns lui kamyqaz

      Politistii sunt analfabeti?
      Te invit sa te uiti pe subiectele de admitere la politie. Eu am intrat anul acesta si am invatat pana mi-au sarit capacele. Nu vorbiti in necunostinta de cauza.
  • -1 (1 vot)    
    ... (Marţi, 11 august 2009, 19:34)

    eu [anonim]

    Haideti totusi sa nu generalizam. Fiecare padure isi are uscaturile sale... cat despre serviciul lor cunosc faptul ca dupa terminarea scolilor, agentii de politie sunt obligati sa semneze un contract conform caruia trebuie sa ramana in sistem 10 ani de zile, in caz contrar rebuie sa achite contravaloarea cheltuielilor facute de stat pt ei si e o suma frumusica... cunosc multi politisti care maine ar demisiona daca lucrurile ar fi stat altfel.. cati dintre voi ar mai avea curaj sa mearga singuri pe strada dupa ce ati bagat un infractor la puscarie?
    voi ati vazut cum arata birourile lor? tehnica lor de lucru e la pamant...
    • 0 (0 voturi)    
      aha (Marţi, 11 august 2009, 21:15)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui eu

      pai de ce s-au dus acolo? Ahaa, stiau ca se ia spaga buna si ca-si scot banii repede. M-am saturat de cefele lor late, fruntile inguste si de burtile peste centura. Stau tiganii la trecerea de bariera din Pipera si vand marfa furata si vad politistii cum vin, isi iau spaga si pleaca. Mi-e greata de paduchii astia.
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Miercuri, 12 august 2009, 15:42)

        eu [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

        vroiam doar sa subliniez ca nu toti sunt spagari si nenorociti, sau cu "cefe late" asa cum ii numesti tu...
  • -1 (1 vot)    
    bla (Marţi, 11 august 2009, 23:19)

    lucky [anonim]

    Domnule "kamyqaz" si politistii isi platesc darile catre stat asa ca cei care nu fac parte din sistem nu sunt singurii care fac asa ceva. Asa ca lasati-o mai moale cu "noi ii platim pe politisti".
  • 0 (0 voturi)    
    bla (Miercuri, 12 august 2009, 5:29)

    lucky [anonim]

    Domnu' Mircea, sa stii ca si darea de mita e tot infractiune, deci esti in aceeasi oala cu acel politist caruia zici ca i-ai dat spaga. Dar asa e in Romania... la noi in gradina nu ne uitam... aratam cu degetu' spre vecinu'.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version