Soferii vor plati de luni o taxa pentru traversarea podului peste Dunare, Fetesti-Cernavoda

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 29 iulie 2009, 18:12 Actualitate | Esenţial

 documente
(29 Iul 2009) PDF, 82KB
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale va introduce, incepand de luni, 3 august, o taxa pentru traversarea podului peste Dunare, Fetesti-Cernavoda, cuantumul acesteia fiind stabilit in functie de tipul autovehiculului, informeaza institutia.

Soferii vor trebui sa achite 7 lei in cazul unei motociclete, 10 lei pentru autoturisme, inclusiv de teren, 35 de lei pentru autovehiculele cu masa totala de maximum 12 tone, 47 de lei pentru autobuze si autocare si 68 de lei pentru autovehiculele cu masa totala de peste 12 tone.

Tarifele, care au fost stabilite printr-un ordin semnat pe 25 februarie 2008, vor fi aplicate pentru vehiculele inmatriculate in Romania si in alte state, pentru fiecare trecere, indiferent de sensul de mers parcurs.


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor. Intalnirea online s-a incheiat

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania au raspuns vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Citeste raspunsurile invitatilor pe StartupCafe.ro

5401 vizualizari

  • +14 (16 voturi)    
    jegosi (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:16)

    Dan [anonim]

    Nu sunt in stare sa faca o autostrada ca lumea dar iau bani pentru un pod facut pe vremea lui Pazvante. Am ajuns la mana unei slehte de nenorociti...
    • +2 (2 voturi)    
      Noi cu drag involuam! (Joi, 30 iulie 2009, 0:49)

      tibi [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Putintica rabdare, si ajungem ca in evu' mediu: taxa de bariera in fiecare catun si la fiecare pod, podet si pe unde se mai poate!!
      Traiasca INvolutia, neneaca!!
      In rest asteptam cu drag "iepoca" de piatra!!!!
      • +1 (1 vot)    
        Usor usor ajungem la taxa pe viata. (Joi, 30 iulie 2009, 17:16)

        bgd [anonim] i-a raspuns lui tibi

        Te-ai nascut...platesti.
        Pur si simplu suntem din ce in ce mai ingraditi.
    • +2 (2 voturi)    
      Adica al'de Copos si Becali o sa stea al coada (Joi, 30 iulie 2009, 15:27)

      gogu52 [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      Mi se pare "aberant" ca CNADNR sa-i faca pe Al'de Becali, Copos si restu de bashtani cu mertzane care merg cu 200 la ora fara carnet la ei (am vazut la TV cum l-au prins pe Copos la un filtru chiar pe A2) ca o sa stea ei la coada de 3-4 km la bariera?

      Hahahahahaa. S-o vad si pe asta.
  • +13 (15 voturi)    
    hoti (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:29)

    STF [utilizator]

    Astia nu stiu cum sa mai stoarca niste bani de la noi, de parca nu-s de ajuns accizele pe care le platim la carburanti
    • +13 (15 voturi)    
      / (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:34)

      pamfletaru [utilizator] i-a raspuns lui STF

      Ai uitat rovinieta.
  • +7 (9 voturi)    
    De ce? (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:33)

    x [anonim]

    Daca din 25.02.2008 nu i s-a dat curs, nu putea ramine neaplicat pina la "calendele grecesti"?
  • -3 (9 voturi)    
    Clar! (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:33)

    Mihai [anonim]

    E vina lui Basescu, nu?
    • -2 (2 voturi)    
      pardon! (Miercuri, 29 iulie 2009, 22:05)

      jaston [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      dar de Patriciu ai auzit?
  • +6 (8 voturi)    
    o sa fie si mai rau (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:34)

    bici [anonim]

    aveti putintica rabdare.
    • 0 (0 voturi)    
      blocam-podul (Vineri, 31 iulie 2009, 23:24)

      lo [anonim] i-a raspuns lui bici

      O-SA-SE-BLOCHEzE-PODUL
  • +13 (15 voturi)    
    Hotie ... (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:36)

    Andrei [anonim]

    Si care ar fi motivatia acestei taxe pentru un pod facut pe timpul lui Ceausescu cu bani publici ?
    Sa se scoata taxele de drum bagate in combustibili si atunci sa se bage taxe la autostrazi si poduri.
    Asta este o dubla taxare.

    HOTIE !
  • +11 (11 voturi)    
    Nu e corect. (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:36)

    Alecu [anonim]

    47 RON pentru un autobuz??? Astia sint timpiti?
    in primul rind daca vor sa stringa bani pentru intretinerea podului hai sa zicem 1 RON sau 1.5, nu mai mult. Astia vor sa se imbogateasca de pe urma podului?
    Asta e furt!
  • +11 (11 voturi)    
    rovigneta (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:38)

    SVF [anonim]

    si vigneta la ce o mai platim?!
    • +13 (13 voturi)    
      >>>>>>>>>>> (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:48)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui SVF

      ca sa vezi podul.
  • +9 (9 voturi)    
    taxe si iar taxe!!!! (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:48)

    gia [anonim]

    Soferii sunt nevoiti sa plateasca taxe pt tot felul de absurditati, dar nu au nici macar un beneficiu de pe urma acestor plati. Nu au garantia ca dc isi parcheaza masina undeva, cand se intorc o mai gasesc acolo.

    Recent am auzit de un caz de o masina furata ziua in amaiza mare!!! credeti ca se strofoaca cineva sa o gaseasca?? Nu, sub nici o forma si totusi "conducatorii" au o grija: sa bage si alte taxe!!!
  • +7 (9 voturi)    
    Virament! (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:50)

    Mihnea [anonim]

    Sa-i vireze lui Ceausescu toti banii incasati pentru ca el a facut podul!
    • +1 (7 voturi)    
      Noi (Miercuri, 29 iulie 2009, 22:51)

      fane [anonim] i-a raspuns lui Mihnea

      Nu Mihnea, noi l-am facut. Sau parintii nostri, pentru cei mai tineri. A fost facut din banii nostri si acum mai platim o data ca sa-l folosim.
      Duminica e ultima zi la mare pe anul asta.
      Niste carnati.
      • -1 (1 vot)    
        Decizie (Joi, 30 iulie 2009, 10:02)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui fane

        Asta e adevarat, podul l-au construit constructorii, insa fara decizia lui Ceausescu de a construi, podul astazi nu exista.
        Mai intai a fost decizia si dupa aceea constructia.
  • -10 (14 voturi)    
    ? (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:53)

    Dogfather [anonim]

    Voi nu stiti decat sa va plangeti. Sunteti indemnati de un egoism care a devenit pandemie in Romania la ora actuala.
    • 0 (0 voturi)    
      De ce? (Joi, 30 iulie 2009, 7:14)

      Garett [anonim] i-a raspuns lui Dogfather

      Tu te bucuri ca trebuie sa mai platesti o taxa in plus????? Esti masochist, sau ce? Weird!
  • +6 (8 voturi)    
    lasa asa (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:57)

    ionut [anonim]

    eilasa sa se mai duca sulea la mare peste podul or ca eu ma duc in grecia
    • +4 (6 voturi)    
      Dar sa nu te duci tot cu masina (Miercuri, 29 iulie 2009, 19:19)

      Razvan [anonim] i-a raspuns lui ionut

      ca platesti 26 RON podul la Giurgiu :)
  • +6 (6 voturi)    
    da da da (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:58)

    nik [anonim]

    foarte bine,din ce sa traiasca imbuibatzii din guvern.
  • +4 (8 voturi)    
    Votati pungasii PDL - PSD si ai lor candidati !!! (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:58)

    Ciora vopsita [anonim]

    LOL
  • +6 (6 voturi)    
    m'da (Miercuri, 29 iulie 2009, 19:16)

    gicu [anonim]

    Cand nu avem bani ce facem ? punem taxe !!
    sa recapitulam: avem taxa de bariera de la Mamaia, mai nou am auzit ca se infinteaza o taxa similara si la Vama Veche, taxa utilizarii podului din Giurgiu si acum podul asta ... deci vor mai urma !?
    • +7 (7 voturi)    
      taxe? (Miercuri, 29 iulie 2009, 20:19)

      Costi [anonim] i-a raspuns lui gicu

      ai uitat de taxa de trecere pe podul de pe drumul care duce spre Tulcea. Intre Urziceni si Tulcea parca. 8 lei era acum doi ani.

      Credeti ca podul de la Basarab nu va avea vreo taxa? daca prin absurd, peste 2500 de ani cand Romania va avea autostrazi, vom putea sa mergem civilizat, tot 7 ore pana la brasov vom face pt. ca o sa oprim din 10 in 10 km sa platim taxe :))
  • +3 (3 voturi)    
    pai e criza (Miercuri, 29 iulie 2009, 19:20)

    sadwank [anonim]

    Pai pe criza asta mi se pare si firesc sa mai puna o taxa-doua. Ca doar n-o sa stea gasca din conducere de la CNADNR fara caviar si sampanie. Uitati-va si voi, ditamai pomelnicu': director autostrada transilvania, sef proiect autostrada transilvania, director general, director financiar si director contabil dar si director incasari si venituri. Si apoi: director juridic, director contencios si contracte si tot asa:

    http://www.cnadnr.ro/pagina.php?idg=47
  • +5 (5 voturi)    
    Next... (Miercuri, 29 iulie 2009, 19:44)

    Mosu [anonim]

    Urmatoarea taxa este pentru traversarea podului Grand
  • +4 (4 voturi)    
    Stati sa vedeti scumpiri (Miercuri, 29 iulie 2009, 19:57)

    Ganditorul de la cernavoda [anonim]

    Intrebare. daca un lucrator la Centrala electrica Cernavoda are domiciliul in Fetesti? isi poate face abonament... ? nu.. deci 21 de zile(luna cea mai mica) + 20 de roni = 420 roni pe care trebuie sa ii recupereze... deci aia de la cernavoda vor scumpi curentul varsat in SEN(Sistemul energetic national)

    A doua intrebare: regula de 3 simpla. Daca pentru un pod de maxim 10 km se percepe o taxa de 10 roni pentru un autoturism... pentru o groapa continua de 200 km (virtuali adica pe hartie) numita autostrada.. cat se va percepe? 20 *10 = 200. Dar numai pentru faptul ca se vinde en-gros.. reduc la 100 de roni...

    De ce spun asta: pentru ca in momentul in care auzi

    ce va oferim?

    marlani cu orice fel de masina...
    gropi...
    aglomeratie...
    si bineinteles va asigura de toata nesimtirea de care pot da dovada in intretinerea drumului.

    Ce urmeaza? taxa de pod de la baneasa? taxa de pasaj de la baneasa?


    Ca si concluzie: mi se pare nesimtit de mare taxa de pod.. daca era 5 roni la Autoturisme era altceva... hai fie .. 1 euro.. dar si atat e mult. In momentul in care intr-un singur weekend(joi seara luni dimineata) ai avut 50.000 de masini in si 50000 out pe acel amarat de pod, chiar si la 1 euro se strang 100.000 de euro.. si in sezon estival se ajunge la 1.000.000 de euro.. dar ganditi-va ca ipoteza a fost de 1 euro nu de 2,5.... ce vor face cu banii astia? nimic...
  • +3 (3 voturi)    
    Iar face un smecher bani din buzunarul meu (Miercuri, 29 iulie 2009, 20:20)

    Jupanu' [anonim]

    Sunt foarte mari taxele pentru trecerea unui amarat de pod.
    Iar daca atat costa taxa pentru un amarat de pod, cat o sa coste o taxa de autostrada, 500-1000 lei?
    Si daca se pun astfel de taxe tembele si aberante pentru ORICE POD, cine o sa-si permita sa mai mearga cu masina?
    Si de ce se pune o taxa pentru un pod realizat din banii nostri pe vreme lui Impuscatu'? De data asta cine se mai imbogateste de pe spinarea noastra? Ce firma administreaza si colecteaza taxele astea? Banuiesc ca e ceva asemanator cu parcarile Dalli sau ridicarea masinilor din Bucuresti unde niste firme private "administreaza" treaba si vireaza o% la buget sau in cel mai fericit caz doar 10% la buget, restul de 90% in buzunarul unui baiat cu pile mari la guvern.
  • 0 (0 voturi)    
    Taxe (Miercuri, 29 iulie 2009, 20:50)

    Viorel [anonim]

    Pai ce credeti,de unde or sa aiba bani de cheltuit bugetarii?S-au ati auzit de reduceri la bugetari?
    Ca eu nu.
  • +6 (6 voturi)    
    Nesimtirea unui oltean - Berceanu (Miercuri, 29 iulie 2009, 21:33)

    sofer in romania [anonim]

    Am calatorit aproape prin toata Europa si nu am platit DECAT ATUNCI CAND AM MERS PE AUTOSTRADA! IN ROMANIA SE PLATESTE ROVIGNETA PTR A MERGE PE DRUMURI NATIONALE SI "EXPRESS" - buna gluma asta cu express, inventia lui BERCEANU. Se plateste pentru trecerea peste singurele 2 poduri realizate pana in 1989, am trecut peste toate raurile si fluviile, din Ungaria pana in Olanda si nu am platit nimic la nici un pod!!! SA NE SPUNA ONOR MINISTRUL UNDE IN EUROPA SE PLATESTE SA TRECI PESTE UN POD???
    • +1 (1 vot)    
      In Grecia (Miercuri, 29 iulie 2009, 22:25)

      ioba [anonim] i-a raspuns lui sofer in romania

      cred ca am platit pentru ca am trecut peste un pod. Dar era POD.... cred ca a costat si o groaza de bani la cum arata.

      Sa faca poduri noi, drumuri noi si pe urma sa puna taxe ca sa intelegem si noi de ce. La noi iti iau banii si nu se face nimic. Eventual poate vrea si Ministrul Berceanu sa plateasca publicitate electorala dupa modelul Ridzi/Udrea. Sunt cumva in acelasi partid?
  • +3 (3 voturi)    
    cum ramane cu dreptul la libera circulatie? (Miercuri, 29 iulie 2009, 22:45)

    florin [anonim]

    Si cum ramane cu dreptul la libera circulatie?
    Cei ce locuiesc in Dobrogea, vor fi de acum izolati de restul tarii prin taxarea singurului pod care mai asigura legatura fara plata (cel de la Hârșova era de mult cu plată). Pentru unii care vin poate odata pe an la mare poate nu ar fi mare drama dar pentru unii care sunt nevoiti sa faca vreo duzina de drumuri catre "Înalta Poartă" cum ramâne? Pe lângă combustibilul platit spre București, acum vor mai trebui să plătească încă 20 lei (adica doar vreo 5 euro) pentru un drum aller-retour!!!
    În acest sens, mă întreb retoric: cât de constituțională e decizia?
  • 0 (0 voturi)    
    taxa (Miercuri, 29 iulie 2009, 23:26)

    dicles [anonim]

     trenul spre mare face 7 ore, acum o sa se stea destul si la bariera asta.
  • +3 (3 voturi)    
    Ma mut in Germania (Joi, 30 iulie 2009, 6:13)

    Alex [anonim]

    Sa-mi aduc aminte de taxele de autostrazi din vest: Ungaria, vigneta, 5 euro pe saptamana; Austria, vigneta, 8 euro pe 10 zile; Germania: gratis.
    Asemenea sistem am mai vazut la francezi si la spanioli, unde te usuca urcarea pe autostrada, dar nu se compara cu gropanele de la noi. Pe deasupra, la noi acest lucru ar duce la TRIPLA taxare: taxa de drum (inclusa in combustibil), rovigneta (platita separat) si taxa de pod. Dupa cum se vede mai sus, tarile din Europa aplica fie una, fie cealalta metoda de taxare, dar nu simultan.
    P.S. Cel mai tare mi s-a parut anuntul de la granita dintre Germania si Franta: "Ende des freies autobahn" (sfarsitul autostrazii gratuite)...
    • -2 (2 voturi)    
      Taxe... (Joi, 30 iulie 2009, 8:17)

      Diana [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Poate iti aduci aminte si de taxele foarte mari din Italia si Slovenia. Poate si ca autostrada Bucuresti-Cernavoda a fost cativa ani fara taxa. Asa ca mai lasati atitudinea asta revolutionara.
      • +2 (2 voturi)    
        Autostrada (Joi, 30 iulie 2009, 10:32)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Diana

        Care autostrada draga, aia pe care trebuie sa franezi la fiecare pod ca sa nu te desprinzi de sosea?

        Nu ne plangem de o taxa de pod, ne plangem de nesimtirea de a plati de 3 ori pentru acelasi lucru, taxa de drum inclusa in pretul benzinei+rovigneta+taxe pod.
        Ar trebui sa mai adauge si taxa de "autostrada" ca la cat de nesimtiti sunt ....
  • +3 (3 voturi)    
    HUUUUU NENOROCITILOR ! ! (Joi, 30 iulie 2009, 9:23)

    ala mic de respira greu [anonim]

    alea sunt poduri facute cu sudoarea si foamea noastra si a parintilor nostrii si se gasira acu niste neghiobi sa puna taxa pe trecere. huuuuuuu ardev-ar focu si loviv-ar trasnetu !!! natie de mamaligari prosti ce suntem, dupa ce ca benzina este dbla la pret din cauza taxei de drum si accizei acu hop si taxa. baaaa tembelilor, taxa asta este neconstitutionala intrucat ingradeste dreptul la libera circulatie !!!! - alta varianta nu ai pe unde sa treci spre constantza !!! mai este un pod dar ala tot cu taxa se trece. asa ca pregatitiva sa dati banii inapoi la oameni ! - sa pastrati chitantele fratilor !!!
  • 0 (0 voturi)    
    taxa (Joi, 30 iulie 2009, 9:23)

    tiberiu [anonim]

    oare si trenurile trebuie sa plateasca?
  • 0 (0 voturi)    
    FARA SANCTIUNI (Joi, 30 iulie 2009, 9:25)

    EU [anonim]

    daca ne uitam atenti peste ordinul nr. 245 din 25 februarie 2008 pentru aprobarea unor
    tarife aplicate de compania natională de autostrăzi, vom observa ca nu sunt amenzi daca nu se plateste.

    intrebarea ar fi, daca nu platim ce se intampla????
    raspunsul: nimic

    concluzie nu platesc si nu au ce sa-mi faca
    • 0 (0 voturi)    
      oare? (Joi, 30 iulie 2009, 11:56)

      io [anonim] i-a raspuns lui EU

      nu se ridica bariera si vei fi ridicat si sanctionat pentru blocarea circulatiei pe un drum public. nu cred ca vrei...
  • -3 (3 voturi)    
    mi se pare normal (Joi, 30 iulie 2009, 9:37)

    io [anonim]

    sa fie taxa. podul ala cine il intretine? de-aia arata asa, ca nu e taxa. si, in romania, de cnad ma stiu, podurile peste dunare s-au platit, fie la giurgeni, fie la giurgiu si acum la fetesti...

    mi s-ar mai parea normal sa se plateasca si taxa de autostrada, ca aceasta sa poata fi intretinuta. altfel, nu ar mai arata asa...

    sau, poate ca voua va convine sa mergeti pe autostrada soarelui si sa depasiti tot felul de rable care abia se misca cu 60 la ora...din cauza lor, eu o iau spre mare ba pe la calarasi, ba pe la harsova...

    romanul s-a cam obisnuit cu mocangeala din comunism. fratilor, traim intr-un capitalism salbatic, unde totul COSTA.

    bagati un ochi pe la vecini si vedeti cum e: parcarea 2-3 euro pe ora, taxe etc...cei care spun ca nu e asa, inseamna ca nu au iesit din tara. voi cum credeti ca au aia infrastructura? din taxe si impozite....
    • +1 (1 vot)    
      Mi se pare normal (Joi, 30 iulie 2009, 10:34)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui io

      ori sa platesc rovigneta, ori sa platesc benzina mai ieftina fara taxa de drum in pret. Pricepi prietene din ce se intretine podul?
      • -2 (2 voturi)    
        nu intelegi (Joi, 30 iulie 2009, 11:54)

        io [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        prietene, tu nu stii din ce se intretine podul. STRICTO SENSO din banii aia. ce platim pana acum - rovigneta si acciza la benzina - pot fi folositi pt reabilitarea unor sectoare de DN pe care tu, poate, n-o sa calci niciodata. deci, din banii de rovigneta si benzina, se poate reabilita DN 67C, chiar daca tu nu ai nicio treaba prin zona, poate o data la 2 ani...

        la pod e altceva. trebuie sa fie intretinut, trebuie sa fie iluminat noaptea, sa fie securizat (ca e obiectiv strategic) etc. p-astea cine la plateste????

        cum spuneam, ne-am cam obisnuit cu mocangeala, dar, se pare ca e greu de pricipit...
        • +1 (1 vot)    
          Prietene (Joi, 30 iulie 2009, 13:19)

          Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui io

          Si trotuarul din fata casei mele trebuie intretinut si nu cred ca-ti iau vreo taxa ca treci pe acolo.
          Concluzia este foarte simpla, platim o gramada de bani la stat degeaba pentru ca nu avem drumuri, nu avem invatamant de calitate, nu avem justitie, nu avem spitale, nu avem pensii decente samd.
          Pricepi prietene de ce nu mi se pare normal sa platesc o taxa de pod suplimentar fata de celelalte plati?
          Daca n-as mai da nicun ban la stat as fi de acord sa fie taxe dar asa ...
          • -1 (1 vot)    
            amice... (Joi, 30 iulie 2009, 15:21)

            io [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

            ///hai sa nu ne mai contrazicem, pentru ca sunt foarte sigur ca nu stii despre ce e vorba...ca idee, pentru trotuarul pe care circuli, platesti taxe si impozite locale...

            hai s-o-nchidem, ca habar n-ai pe ce lume te afli...daca esti satisfacut, uite, iti spun ca tu ai dreptate, fericit acuma?

            cum spuneam, mocangeala...
  • +1 (1 vot)    
    bariera! (Joi, 30 iulie 2009, 9:50)

    Costi [anonim]

    daca nu platesti nu se ridica bariera deci nu intri pe pod. scurt pe doi!:))
    bai cetateni? dar noi cat mai suportam rahatul generat zilnic de "conducatorii" nostri iubiti?
    • +2 (2 voturi)    
      Da (Joi, 30 iulie 2009, 10:36)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Costi

      Ia sa vedem daca simultan la toate barierele nu se schita taxa ce se intampla. Numai cu atitudine se poate schimba ceva.
      Noi romanii oricum nu avem si inghitim asa ca de ce ne mai miram ca ne baga taxe peste taxe. Daca vad ca merge ...
  • 0 (0 voturi)    
    aglomeratie (Joi, 30 iulie 2009, 10:01)

    kingsnake [anonim]

    Problema mai mare, din punctul meu de vedere, este cea a aglomeratiei. Si asa se formeaza blocaje mari pe autostrada soarelui la sfarsit de saptamana, va dati seama ce-o sa fie de acum incolo ? cu 3 sau 4 case de incasat taxa (macar de ar fi toate deschise) si cu viteza cu care se misca si soferii si incasatorii o sa dureze cel putin 45 de secunde de masina. Oare cati km de blocaj o sa insemne asta intr-o sambata dimineata ?
    • +1 (1 vot)    
      Blocaj (Joi, 30 iulie 2009, 10:38)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui kingsnake

      Da, dar nu va mai fi blocaj la iesirea de pe autostrada la Cernavoda asa ca tot aia e.
  • +1 (1 vot)    
    hai sa o punem de-o petitie... (Joi, 30 iulie 2009, 10:39)

    gealy [anonim]

    si poate reusim sa le dam peste nas.

    Petitia ar trebuie mediatizata pentru ca sigur vom strange semnaturile necesare pentru nu cred ca e roman care sa accepte aceasta taxa in plus.

    Dupa ce ca puterea leului scade si preturile la cazare sunt din ce in ce mai mari pentru conditii de cazare de nicio margareta cu plaje murdare, mai bagam o taxa sa mai crestem pretul unui "sejur" chinuit la mare neagra de suparare.

    "Sa puna banii stransi pe piept"!
  • 0 (0 voturi)    
    alt aspect (Joi, 30 iulie 2009, 10:43)

    alexmd [utilizator]

    Pe langa faptul ca sunt deja blocaje pe A2, masinile vor opri si pt plata taxei, rezultand un alt "dop".

    E super, e din ce in ce mai bine.
  • 0 (0 voturi)    
    tarife (Joi, 30 iulie 2009, 10:44)

    casieru de pe pod [anonim]

    dar ganditi-va la tarife (trecand peste alte aspecte).
    la autobuze e 47 de lei... daca nu are ala sa dea rest? la moto e 7 lei - la fel...
    imaginati-va ca e ca la taxiuri, la ora 6 dimineata, "e prima cursa mosule nu am rest de nici un fel, uite si tu, lasa asa sa fie de saftea", etc :))

    nu puteau naibii sa le puna rotunde... 10 lei, 50 de lei, etc... ?
    acu o sa fie bataie pe posturile de casier.. ca o sa iasa spaga mare ca nu mai ia nici dracu 3 lei rest...
  • +1 (1 vot)    
    taxa (Joi, 30 iulie 2009, 10:56)

    liviu [anonim]

    pai ca sa ma duc sa fac si io o cursa cu tiru tre sa platesc asa.rovinieta46 lei,taxa pod68,plus taxa pt port 112.lei,total 226 lei ,motorina care si ea e destul de scumpa.cand trag linie ma uit ca am plecat degeaba de acasa..e ceva de groaza,nu se mai poate cu atatea taxe,,bft
  • 0 (0 voturi)    
    imbulzeala (Joi, 30 iulie 2009, 11:29)

    marcu [anonim]

    si pe langa faptul ca o sa ne ia banii, sa vezi ce aglomeratia dracu o sa se faca acolo pentru ca sunt numai 2 case/sens.
  • +2 (2 voturi)    
    Hotii (Joi, 30 iulie 2009, 11:36)

    Maresalul [anonim]

    Solutia. Masina cu nr false .,cagula si dat foc su rupt bariera.Odata de doua ori si tot asa.
  • 0 (0 voturi)    
    Grecia (Joi, 30 iulie 2009, 14:53)

    razvan [anonim]

    In Grecia, din zona Katerini pana la Atena sunt aprox 500 km...cam din 100 in 100 de km se plateste taxa de AUTOSTRADA...2 EURO...deci vrei 8,5 lei la 100 KM...si e AUTOSTRADA IMPECABILA...faceti voi comparatia cu Cernavoda...in rest, no comment
  • 0 (0 voturi)    
    Podul cu atostrada (Joi, 30 iulie 2009, 15:22)

    Anonim [anonim]

    Ar fi interensant de stiut cat e de autostrada pe podul acela si daca e cum se circula pana la el dupa ce se opreste autostrada soarelui intr-un mal la Cernavoda. Asta e pt. cel care-a dat copy-paste din comunicatul Companiei de (2) Atuostrazi (pe jumatate).
    In rest daca domnii au pod cu autostrada (am impresia ca e traseul primilor km dinainte de 89) sa admitem ca-l intretin. :( Banui ca taxa de poduri (care exista in multe tari) nu e inclusa in vigneta de autostrazi pe care o cumparam toti pt. drumurile nationale. Cred ca i-o datoram dlui Berceanu (de la primul mandat BA, nu injurati, cel de dupa dl. Dobre cel cu terasementele CFR) si acum nu ne mai ramane decat sa asteptam sa auzim ca se strica podu' si ca n-au bani sa-l repare ca atunci e nasol
  • 0 (0 voturi)    
    taxa de pod != taxa de autostrada (Vineri, 31 iulie 2009, 11:29)

    Andrei [anonim]

    Taxa de pod este normala.
    Daca treci Dunarea pe la Harsova, platesti taxa de pod.
    Daca treci Dunarea pe la Giurgiu, platesti taxa de pod.
    Taxa de pod este pentru pod, nu pentru autostrada.
    Aceasta taxa a existat tot timpul, ea a fost doar suspendata pentru ca au reconstruit casieriile, si toata lumea o incurca cu taxa de autostrada inca de pe vremea cand erau doar cei 17 km de autostrada intre Cernavoda si Fetesti.
    In concluzie, nu incurcati taxa de pod cu taxa de autostrada. Chiar daca nu era autostrada pe acolo, tot se platea taxa de pod ...
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Vineri, 31 iulie 2009, 14:33)

      io [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      ai dreptate! la giurgeni nu e autostrada dar se plateste.

      m-am saturat de mocangii. urla de 10 lei taxa de pod, dar dau buzna in mamaia, nu comenteaza ca platesc 3 lei intrarea (si acolo e bariera), platesc 7 lei pe o juma' de apa plata unui "investitor strategic" dar se scarpina in fund si mananca de sub unghii...
  • 0 (0 voturi)    
    Taxa de trecere pe podul de la Cernavodă (Luni, 7 martie 2016, 14:46)

    Mihai [anonim]

    Semnează petiția "Oprirea amenzilor abuzive de Rovinieta":
    https://petitieonline.net/petitie/oprirea_amenzilor_abuzive_de_rovinieta-p622580
    48.html


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă